uchiha tijntje schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:07:
[...]
Dit jaar is er echt te weinig uitgekomen. Zit even te kijken, maar heb dit jaar nog maar 5 games gekocht, waarvan ik er niet echt 1tje uit vindt springen. (Lego Batman, Dead Space, Race Pro, resident Evil en Prince of Persia. Wel geinige spellen, maar na 1 weekend had ik het ook wel uitgespeeld.
Dan noem je ook niet echt spellen waarvan je kon verwachten er lang plezier van te hebben

Dead space heb ik nooit gespeeld, maar die schijnt wel top te zijn als je er van houdt toch ? Kvin zelf dat er veel topgames zijn uitgekomen en nog moeten komen, maar merk dat ik vooral Fifa 09 en arcadespellen speel met over de 30 games in de kast

Kan me er maar niet toe zetten om echt voor een andere game te gaan zitten dus w8 ik op Fifa 10 en Forza 3, misschien Operation Flashpoint en voor volgend jaar Mafia natuurlijk
Mw2 weet ik nog niet. ten eerste begint de ontwikkelaar me de keel uit te hangen door prijzen omhoog te gooien en krijg het gevoel dat ze hoogmoedwaanzin hebben daar. Cod 5 was niet van hun en viel me tegen dus toen veel moeite gedaan om Cod4 te scoren voor een leuk bedrag om daarna te merken dat ik nog liever Bf1943 speel. (Ja dat kan ook komen omdat ik shooters niet gewend ben op de Xbox

)
Soms denk ik weleens dat ik langzaam aan een casual gamer begin te worden, want ik heb echt moeite om nog helemaal in een spel te raken. Fallout 3 boeide me zwaar, maar halverwege toch weer zomaar gestopt. Fable 2 na een half uur. en niet omdat ik het slechte spellen zijn ofzo, maar meer omdat ik geen zin heb er weer opnieuw in te duiken als ik een weekje geen tijd of zin heb. En juist arcadespellen doorbreken dat gevoel. het is een kwestie van oppakken en spelen en plezier hebben. Misschien dat ik juist daarom steeds terug val op sportspellen en racegames aangezien dat bekend terein is voor mij.
Komt dat gevoel meer mensen bekend voor of ben ik gewoon een zeikerd die hard richting de 30 gaat en gewoon gefrrustreerd is dat hij slechter en langzamer is geworden met gamen

?