Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.920 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als ik een dvd bekijk via de xbox 360 komt het voor dat bij gebrande dvd's de ondertiteling achterblijft of soms zelfs enkele zinnen niet getoond worden. Als ik dezelfde dvd in een stand-alone dvd speler stop doet alles het wel goed.

Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
hehe zal k doen! ik vroeg het meer om te kijken of anderen hier ervaringen mee hebben ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Coolsnarf op 24-08-2009 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:29
Blue Dragon heeft sowieso framerate drops, vooral ook als de schaduwen tevoorschijn komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:47
rajackar schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 08:39:
RE5 is een goede game en sluit qua verhaal beter aan op de eerdere games dan RE4. Alleen daarom vond ik hem beter dan RE4. Maar ik ben een uitzondering aangezien ik helemaal debiel ben van de oude RE's hang ik naar RE5 omdat ie beter aansluit. RE4 vond ik meer een actie game waar ze zo een andere titel aan hadden kunnen hangen met minimale aanpassingen aan de game.
Maar beide zijn prima actie games waarbij RE5 ook nog eens één van de mooiste games is die ik in lange tijd gezien heb. De "production value" is gewoon bizar hoog.
Voor een echt enge game kun je beter kijken naar Dead Space en momenteel vermaak ik mij prima met Silent Hill Homecomming. Ook al kreeg deze laatste nogal matige reviews.
Ik ben dus eigenlijk opzoek naar een horror / thriller / schrik game die je savonds in het donker kan spelen :D. En waarbij je adrenaline door je lijf giert.

Is Dead space daar een aanrader voor?

Ook hoor ik veel goede verhalen over de Condemned 2 . Deze schijnt ook bijzonder freaky te zijn.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

Willybubba

Nut up or shut up.

Als je dat wilt is Dead Space zeker een in jouw straatje, en momenteel ook niet zo duur geloof ik. En Condemned 2 ligt voor €10,- bij de Bart Smit.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:47
Hmmmm 10 euro.. Das zeker niet duur...

Meteen maar even bestellen dan!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Of FEAR wellicht?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Willybubba schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:52:
Als je dat wilt is Dead Space zeker een in jouw straatje, en momenteel ook niet zo duur geloof ik. En Condemned 2 ligt voor €10,- bij de Bart Smit.
Thanks, besteld! Voor dat geld zeker een goeie..twijfelde wel tussen deze en de PS3 variant, die ook een tientje is, maar goed. Geen geld! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Possible schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:25:
[...]

Is Dead space daar een aanrader voor?
Ik zou geen beter advies kunnen geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
De metacritic scores van recente arcade games die ik heb aangeschaft:
Shadow Complex 89 --> metriod/castlevania reincarnated, waarom hoor ik niemand hierover?
Battlefield 1943 84 --> voor mp fun
Secret of Monkey Island 87 --> nostalgie!
Splosion Man 85 --> leukste platformer sinds Mario Galaxy, briljante coop campaign
Trials HD 86 --> moeilijk!

alles bij elkaar kost een net zoveel als een nederlandse retail game, maar oneindig meer variatie. Ik ben de zomer zo wel doorgekomen op deze manier. Wat is jullie favoriet geweest deze zomer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Trials HD moet ik nog 1 achievement halen en dat zal me waarschijnlijk nooit lukken :|. Heerlijk voor eens tussendoor te spelen wel. En interpreteer ik nu mygamercard.net verkeerd of zijn er maar 5 MGC geregistreerde spelers die ALLE achievements daarop hebben? 8)7
Shadow Complex bevalt me hoe langer hoe beter. Het is solide genoeg om de vergelijking met metroid te kunnen doorstaan en zelfs op een gelijk niveau te zitten. Moeilijkheidsgraad gaat ook wel aardig omhoog naarmate je vordert, net zoals het hoort :).

Dat zijn de enige twee arcade games die ik gekocht heb de laatste maanden. Mede door Tales of Vesperia waarvan ik deze week de "speel 100 uur" achievement zal halen _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door boe2 op 25-08-2009 09:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met Trials alles op goud t/m de tweede van hard. Vond medium al erg moeilijk op goud... Vooral die een na laatste... Dacht dat ik het nooit zou halen.

Op hard denk ik dat ik nooit alles goud zal halen, of ik moet er écht veel tijd -en frustratie- in stoppen, maar ben ook bezig met andere games, dus dat zie ik niet meer zo snel gebeuren.

Moet ook alleen nog die laatste skillgame op goud, dat je op je achterwiel moet rijden. Die ene schans op het laatst bij 100m ongeveer... argh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik moet nog 1 level op extreme (de laatste) en daarna hou ik het denk ik wel voor gezien. Alles op goud (of zelfs platinum) halen gaat 'm toch niet worden, en dat is ook veel te veel moeite en frustratie waarschijnlijk. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik moet bekennen dat ik een level op hard uberhaupt niet kan halen. Op een gegeven moment moet je vanuit een recht stuk zo op een ronde pijp klimmen maar dat lijkt wel onmogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Exorcist schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 23:58:
[...]

Thanks, besteld! Voor dat geld zeker een goeie..twijfelde wel tussen deze en de PS3 variant, die ook een tientje is, maar goed. Geen geld! 8)
Ik zou dead space ook zeker halen. Dat is echt een goed horror / thriller spel. Prachtig vorm gegeven, een goed verhaal en stevige horror.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
Dead Space heb ik gisteren nog bij een vriend gespeeld, maar dan op de PC. Echt een aanrader, echt een creepy omgeving. De geluiden als je iets doet laten ze vaak extra hard klinken om het enger te maken. Je hebt ook geen HUD, waardoor je meer in het spel zit. Je levensbalk en zo'n ander balkje worden namelijk op je pak weergegeven, op de rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dead Space heeft ook mij enorm positief verrast! Echt een aanrader! Ik vond het verhaal heerlijk lopen en daarnaast speelt het gewoon erg lekker!

Wat arcade-games betreft: er zijn een hoop mooie games uitgekomen, maar ik heb alleen Magic the Gathering aangeschaft. Verder zijn mijn punten opgegaan aan DLC voor Fallout 3, Gears of War 2 en straks nog Mass Effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

SeamusXanthus schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:17:
Shadow Complex 89 --> metriod/castlevania reincarnated, waarom hoor ik niemand hierover?
Deze is overduidelijk mijn favoriete game van het moment. Van het weekend uitgespeeld en nu bezig om de map + items op 100% te krijgen. Moeilijkheidsgraag valt mee (zeker tegen het einde van de game als je redelijk in je items zit) en de eindbaas is te makkelijk maar verder een erg goeie game.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Shadow Complex is idd een top game. Jammer dat ik zo weinig tijd heb want ik vermaak me er uitstekend mee.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

rajackar schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:18:
[...]

Ik zou dead space ook zeker halen. Dat is echt een goed horror / thriller spel. Prachtig vorm gegeven, een goed verhaal en stevige horror.
Maar veel te veel SF jammer genoeg, dat is totaal niet mijn genre..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:59
Dead Space, nog geen 13 GBP bij TheHut.com, daarvoor kun je 'm niet laten liggen als je op zoek bent naar een 'scary' game. Geweldige sfeer zit er in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Xtuv schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:01:
Dead Space, nog geen 13 GBP bij TheHut.com, daarvoor kun je 'm niet laten liggen als je op zoek bent naar een 'scary' game. Geweldige sfeer zit er in!
En bij Play is deze scary game nog goedkoper

http://www.play.com/Games...7/Dead-Space/Product.html

Ik houd zelf niet scary games, krijg ik namelijk nachtmerries en rare dromen van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, dit heeft pijn in mijn handen gekost:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dR1E1KNYL20s85FWDVJmJVZ8/full.png

Als je hem door hebt haal je hem 10x achter elkaar

EDIT:

Ik heb net op Hard "Dynamic Range" uitgespeeld (die met die 2 grote ballen aan het einde), ruim onder de 2 minuten met 0 fout. Misschien toch maar eens alles proberen te halen ;)

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 25-08-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
Houdt dat in dat je gewoon niet aan je linker joystickje mag komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

yep, uiteindelijk komt het neer op een halfuurtje oefenen en vloeken en dan lukt het je wel :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:04

BM

Moderator Spielerij
Vond die verrassend eenvoudig eigenlijk, had 'm veel moeilijker verwacht. Gewoon heel rustig aan doen, dan gaat het vrij eenvoudig.

Nu bezig met Mass Effect. Erg leuke game, met zo z'n eigenaardigheden/tekortkomingen. Hadden van mij wat meer auto-save points in mogen zitten, gebeurd me nu nog wel eens dat ik een aardig stukje terug moet. Tevens valt de framerate me een beetje tegen. Wist dat ie niet heel super was, maar soms is het wel heel beroerd imho.
Als laatste... wie heeft de besturing van de Mako bedacht? :X Mag ik voorstellen diegene nooit meer aan een game te laten werken? Wat een pokkeding om mee te rijden zeg :P

Verder erg vermakelijk spel tot nu. Nu 1 planeet (Feros) uitgespeeld. Als ik de achievements moet geloven nog 3 te gaan. Zou ik uitkomen op een uurtje of 25 denk ik. Wel ok volgens mij :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:03
Iemand de nieuwe DLC van Mass Effect gekocht? Ik vind het persoonlijk nogal aan de late kant, zeker als het dan ook nog eens 400 punten moet kosten. Het lijkt mij dat als ze dit zouden weggeven ze enerzijds de mensen die ME al uit hebben het weer laten oppakken zodat die klaar zijn voor ME2, en anderzijds mensen die ME nog nooit gespeeld hebben kunnen interesseren in de downloadversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

PWM schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:41:
Als je hem door hebt haal je hem 10x achter elkaar
Dat vind ik erg van toepassing bij dit spel. In Hard zat een level die ik voor onmogelijk hield, maar toen ik hem eenmaal doorhad was het eigenlijk echt gewoon te simpel. :)

Hetzelfde geld voor extreme levels. Die zijn erg lastig om te halen, maar als je bepaalde stukjes na 200 keer proberen eindelijk door hebt verleer je ze ook niet meer, en zul je ze daarna redelijk makkelijk halen :)

Edit: IK HEB ZIN IN MODERN WARFARE 2.....maar het duurt nog zo lang ;(

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-08-2009 09:54 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 16:27

Willybubba

Nut up or shut up.

BM schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 07:33:
Vond die verrassend eenvoudig eigenlijk, had 'm veel moeilijker verwacht. Gewoon heel rustig aan doen, dan gaat het vrij eenvoudig.

Nu bezig met Mass Effect. Erg leuke game, met zo z'n eigenaardigheden/tekortkomingen. Hadden van mij wat meer auto-save points in mogen zitten, gebeurd me nu nog wel eens dat ik een aardig stukje terug moet. Tevens valt de framerate me een beetje tegen. Wist dat ie niet heel super was, maar soms is het wel heel beroerd imho.
Als laatste... wie heeft de besturing van de Mako bedacht? :X Mag ik voorstellen diegene nooit meer aan een game te laten werken? Wat een pokkeding om mee te rijden zeg :P

Verder erg vermakelijk spel tot nu. Nu 1 planeet (Feros) uitgespeeld. Als ik de achievements moet geloven nog 3 te gaan. Zou ik uitkomen op een uurtje of 25 denk ik. Wel ok volgens mij :)
Dude, er is nog zat te doen buiten de verhaalplaneten om ;)

(Niet dat dat persé bijster interressant is, maar toch, er zitten wel wat leuke quests tussen, zoals die op onze maan)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:48
Zijn er hier mensen die zelf een 120gb hd hebben gemaakt? werkt dat een beetje en kan ik gewoon dit mogel bestellen? wd1200beve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

uchiha tijntje schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:21:
Edit: IK HEB ZIN IN MODERN WARFARE 2.....maar het duurt nog zo lang ;(
Ik vermaak me in de tussentijd nog prima met BF1943 :Y

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb in ieder geval een goedkoop najaar. Forza 3 en Modern Warfare 2. Genoeg om minimaal 6 maanden te spelen alvorens verse spellen nodig te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Forza3 wordt echt heel bruut volgens mij. De gameplay en features van Forza gecombineerd met de graphics van GT :P . Maximaal één keer per jaar heb ik weer zin in een racer, denk dat dit de volgende gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Gunner schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:43:
[...]

Ik vermaak me in de tussentijd nog prima met BF1943 :Y
Heb dat al redelijk veel gespeeld. Maar vind de 3 maps nu toch echt wat te weinig :) Hopelijk deze week lekker Resistance 2 coopen met een vriend van me. Maar Modern Warfare 2 zal denk ik pas echt de eerste retail game zijn die ik weer ga kopen voor de 360. Dit jaar is er echt te weinig uitgekomen. Zit even te kijken, maar heb dit jaar nog maar 5 games gekocht, waarvan ik er niet echt 1tje uit vindt springen. (Lego Batman, Dead Space, Race Pro, Resident Evil en Prince of Persia. Wel geinige spellen, maar na 1 weekend had ik het ook wel uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:38
Fifa 10, Forza 3, MW2 en volgend jaar Splinter Cell, waar ik het meest naar uitkijk.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SeamusXanthus schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:06:
Forza3 wordt echt heel bruut volgens mij. De gameplay en features van Forza gecombineerd met de graphics van GT :P . Maximaal één keer per jaar heb ik weer zin in een racer, denk dat dit de volgende gaat worden.
De conclusie van de games.fok.nl preview deze week:
Conclusie:
Er is veel commotie rondom Forza 3 en de makers beweren dat dit de ultieme racer zal worden op de Xbox 360. Ik trek me nooit zo veel aan van marketingpraatjes, maar dit is één van de eerste keren dat ik het geloof. De game ziet er briljant uit, bevat alles wat Forza 2 geweldig maakte en heeft dit naar een nog hoger niveau getild. De zichzelf aanpassende carrièremodus, de uitgebreidere upgrades en verbeterde mogelijkheid om je eigen auto’s te ontwerpen zullen er voor zorgen dat deze game vele gamersharten zal stelen. Andere ontwikkelaars die er over dromen om een realistische niet-arcade-racer te maken zullen er een grote kluif aan hebben om zich te meten met Forza 3. De game legt de lat naar een nieuw niveau… en wat voor één!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:50

Player1S

Probably out in the dark

FIFA 10, Forza 3, MW2, AC2 en dan lopen Madden 10 en NHL 10 mij ook nog eens te verleiden.

Genoeg games om een bejaardentehuis bezig te houden dus.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
uchiha tijntje schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:07:
[...]

Dit jaar is er echt te weinig uitgekomen. Zit even te kijken, maar heb dit jaar nog maar 5 games gekocht, waarvan ik er niet echt 1tje uit vindt springen. (Lego Batman, Dead Space, Race Pro, resident Evil en Prince of Persia. Wel geinige spellen, maar na 1 weekend had ik het ook wel uitgespeeld.
Dan noem je ook niet echt spellen waarvan je kon verwachten er lang plezier van te hebben :)
Dead space heb ik nooit gespeeld, maar die schijnt wel top te zijn als je er van houdt toch ? Kvin zelf dat er veel topgames zijn uitgekomen en nog moeten komen, maar merk dat ik vooral Fifa 09 en arcadespellen speel met over de 30 games in de kast 8)7 Kan me er maar niet toe zetten om echt voor een andere game te gaan zitten dus w8 ik op Fifa 10 en Forza 3, misschien Operation Flashpoint en voor volgend jaar Mafia natuurlijk _/-\o_

Mw2 weet ik nog niet. ten eerste begint de ontwikkelaar me de keel uit te hangen door prijzen omhoog te gooien en krijg het gevoel dat ze hoogmoedwaanzin hebben daar. Cod 5 was niet van hun en viel me tegen dus toen veel moeite gedaan om Cod4 te scoren voor een leuk bedrag om daarna te merken dat ik nog liever Bf1943 speel. (Ja dat kan ook komen omdat ik shooters niet gewend ben op de Xbox ;) )

Soms denk ik weleens dat ik langzaam aan een casual gamer begin te worden, want ik heb echt moeite om nog helemaal in een spel te raken. Fallout 3 boeide me zwaar, maar halverwege toch weer zomaar gestopt. Fable 2 na een half uur. en niet omdat ik het slechte spellen zijn ofzo, maar meer omdat ik geen zin heb er weer opnieuw in te duiken als ik een weekje geen tijd of zin heb. En juist arcadespellen doorbreken dat gevoel. het is een kwestie van oppakken en spelen en plezier hebben. Misschien dat ik juist daarom steeds terug val op sportspellen en racegames aangezien dat bekend terein is voor mij.

Komt dat gevoel meer mensen bekend voor of ben ik gewoon een zeikerd die hard richting de 30 gaat en gewoon gefrrustreerd is dat hij slechter en langzamer is geworden met gamen :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Beakzz schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:11:
[...]

Dan noem je ook niet echt spellen waarvan je kon verwachten er lang plezier van te hebben :)
Dead space heb ik nooit gespeeld, maar die schijnt wel top te zijn als je er van houdt toch ? Kvin zelf dat er veel topgames zijn uitgekomen en nog moeten komen, maar merk dat ik vooral Fifa 09 en arcadespellen speel met over de 30 games in de kast 8)7 Kan me er maar niet toe zetten om echt voor een andere game te gaan zitten dus w8 ik op Fifa 10 en Forza 3, misschien Operation Flashpoint en voor volgend jaar Mafia natuurlijk _/-\o_

Mw2 weet ik nog niet. ten eerste begint de ontwikkelaar me de keel uit te hangen door prijzen omhoog te gooien en krijg het gevoel dat ze hoogmoedwaanzin hebben daar. Cod 5 was niet van hun en viel me tegen dus toen veel moeite gedaan om Cod4 te scoren voor een leuk bedrag om daarna te merken dat ik nog liever Bf1943 speel. (Ja dat kan ook komen omdat ik shooters niet gewend ben op de Xbox ;) )

Soms denk ik weleens dat ik langzaam aan een casual gamer begin te worden, want ik heb echt moeite om nog helemaal in een spel te raken. Fallout 3 boeide me zwaar, maar halverweg toch weer zomaar gestopt. Fable 2 na een half uur. en niet omdat ik het slechte spellen ofzo, maar meer omdat het me verveeld. En juist arcadespellen doorbreken dat gevoel. het is een kwestie van oppakken en spelen en plezier hebben.
Misschien dat ik daarom steeds terug val op sportspellen en racegames aangezien dat bekend terein is voor mij.

Komt dat gevoel meer mensen bekend voor of ben ik gewoon een zeikerd die hard richting de 30 gaat en gewoon gerfrustreerd is omdat hij slechter en langzamer is geworden met gamen :p ?
Wat betreft MW2 is het de uitgever die over de prijzen is begonnen. Niet Infinity Ward! die hebben daar volgens mij ook niet zoveel over te zeggen.

Ja je wordt idd oud :P . Ik heb ook dat gevoel wel eens, maar dat komt meer omdat gecombineerd met sport en werk er zo weinig tijd overblijft om te gamen, dat ik moeite heb om echt in een spel te raken. Speel vooral RPG's dus dat is nog extra lastig(bv. het is opzich logisch dat als je 40 uur per week gamed je veel meer in een spel kan raken dan als je maar 10 uur per week gamed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

[...]
Nee klopt, maar er zijn ook geen spellen uitgekomen waarvan ik dat wel kon verwachten :) Ik wil gewoon weer een ongelooflijk goede singleplayer game (ik hoop dat Dragons Origin verwachtingen waar kan maken) of een game waarvan het multiplayer gedeelte me gewoon vele weken/maanden weet te boeien. Er zijn drie retail games die dit hebben kunnen doen, namelijk gears of war 1, battlefield bad company en CoD4. Ik durf de tijd die ik in deze games heb gestoken niet op te tellen :P

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-08-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 17:39
[...]

Soms denk ik weleens dat ik langzaam aan een casual gamer begin te worden, want ik heb echt moeite om nog helemaal in een spel te raken. Fallout 3 boeide me zwaar, maar halverwege toch weer zomaar gestopt. Fable 2 na een half uur. en niet omdat ik het slechte spellen zijn ofzo, maar meer omdat ik geen zin heb er weer opnieuw in te duiken als ik een weekje geen tijd of zin heb. En juist arcadespellen doorbreken dat gevoel. het is een kwestie van oppakken en spelen en plezier hebben. Misschien dat ik juist daarom steeds terug val op sportspellen en racegames aangezien dat bekend terein is voor mij.

Komt dat gevoel meer mensen bekend voor of ben ik gewoon een zeikerd die hard richting de 30 gaat en gewoon gefrrustreerd is dat hij slechter en langzamer is geworden met gamen :p ?
Zelf ook het gevoel dat ik me steeds minder in games kan verplaatsen en ze sneller ''saai'' begin te vinden. Heb een half jaar ongeveer gedaan om Prince of Persia en Deadspace uit te spelen, terwijl vrienden ze al in een weekendje hadden uitgespeeld. Ook Fable 2 moet ik nog uitspelen die ik toch bij de release had gekocht :) Modern Warfare speel ik dan weer wel bijna elke dag een paar online potjes.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Had een hele rits games geplanned om in de zomer te spelen omdat ik relatief veel tijd had. Ben vrijwel alleen sf4 en geometry wars 2 aan het spelen geweest, de laatste omdat het een makkelijke pick up and play mechanic heeft, en ik nog een achievement moest.

sf4 is gewoon ideaal voor als je weing tijd hebt, een potje online kost 5 minuten een een kampioenschap in g2 dus 20 max.

Ik betrap me er nu vaak op dat ik dus denk dit 'even een half uurtje' te gaan doen maar dan uiteindelijk toch 2 of meer uurtjes wegtik, dan had ik net zo goed een uitgebreidere game kunnen spelen....

Denk dat dit idd ook een leeftijd ding is. (ben dertiger :( )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefabiman88 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:45:
Fifa 10, Forza 3, MW2 en volgend jaar Splinter Cell, waar ik het meest naar uitkijk.
Identiek aan mijn lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ook zo goed als de mijne, minus SC, die boeit me niet zoveel.
Kijk erg uit naar Forza3, en MW2. De voorganger hiervan zijn toch de games waar ik op de 360 denk ik de meeste tijd in heb zitten. En vermoed dat deze games dat ook wel gaan doen :)
Fifa is gewoon altijd leuk, en vermoed dat dat dit keer niet anders zal zijn.
Willybubba schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:17:
[...]

Dude, er is nog zat te doen buiten de verhaalplaneten om ;)

(Niet dat dat persé bijster interressant is, maar toch, er zitten wel wat leuke quests tussen, zoals die op onze maan)
Oh sure, dat weet ik :) Maar heb niet de intentie om het hele spel tot op de cm2 uit te pluizen. Wil gewoon een leuke game, en doe dingen die me leuk lijken. Als ik dan dingen mis, so be it :) Ben niet zo van het grinden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
als we dan toch aan lijstjes gaan doen ;), in willekeurige volgorde mijn most wanted list

Forza3 (tenzij GT5 toch beter wordt)
Dragons Origin
AC2
FFXIV (ondanks dat hij toch weer gaat tegen vallen)
Brutal Legend
ME2
de nieuwe Braid game
Alan Wake
(en God of War 3, r&c, uncharted2, nieuwe pixeljunk, mario galaxy2, prof layton, diablo3, starcraft2 maar die vallen buiten de scope van deze thread)

En dan vergeet ik er vast nog heel veel. Ik zal wel een te brede smaak hebben want sinds de c64 heb ik altijd meer willen spelen dan kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Voor mij valt het gelukkig enorm mee, ik heb nog mijn huidige zooi games en dan de paar naarwaar ik nog uitkijk voor dit jaar:
Dragon Age, Fairytale Fights en Starcraft 2. That's it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik kijk vooral uit naar Mass Effect 2 en Assassin's Creed 2. Verder moet ik ook nog het een en ander uitspelen voordat ik eigenlijk weer iets nieuws zou moeten gaan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

In hoeveel uur speelje Schaduw Complex eigenlijk uit? (normale/relaxte speeltijd)...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
WET demo staat nu online @ live marketplace.
Helaas heb ik geen gold, dus dat word nog even wachten.
Iemand anders die WET al geprobeerd heeft?
Zo ja, hoe is de besturing, en dan met name het rond slingeren en slingeren etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Stalllone schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:04:
In hoeveel uur speelje Schaduw Complex eigenlijk uit? (normale/relaxte speeltijd)...
Ik heb, volgens het spel zelf, er een uur of 6 over gedaan om het spel uit te spelen, maar toen had ik maar rond de 50% van alle items. Ik ben daarna verder gaan spelen om 100% van alle items te halen en toen kwam ik rond de 9 uur te zitten volgens de klok in het spel. Als je in het spel doodgaat, wordt de tijd sinds het laatste savepunt niet meegeteld, dus de totale tijd zal iets hoger liggen dan die 6 en 9 uur.

Naast het hoofdspel zijn er ook nog de Proving Grounds waar je je wel een uurtje mee kunt vermaken.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 26-08-2009 15:14 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Oeh, hoe kon ik die vergeten :)

Jack Black _/-\o_ :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn lijstje pre-orders tot nu toe:

- Batman: AA
- Halo ODST
- CoD MW 2
- AC 2
- Bioshock 2

Maar verder ga ik zeker Splinter Cell halen, Rage ziet er ook heel interessant uit en verder wordt Mass Effect 2 natuurlijk ook aangeschaft. Alan Wake zal er trouwens ook zeker komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ben echt heel erg blij met al die uitgestelde games naar Q1 2010 eerlijk gezegd. Er komen dit najaar echt meer dan genoeg AAA games uit. Dit jaar ga ik zeker halen:

Halo 3: ODST (22 sept)
Forza Motorsport 3 (27 okt)
GTA IV: Ballad of Gay Tony (29 okt)
PES 2010 (6 nov)
Modern Warfare 2 (10 nov)
Assasins Creed 2 (17 nov)

En dan komen daar, afhankelijk van de reviews, de volgende games nog bij:

Operation Flashpoint 2 (06 okt)
Brutal Legend (13 okt)
Alpha Protocol (27 oct)
Dragon Age: Origins (03 nov)

Moest er niet aan denken dat al die uitgestelde toppers daar nog bij kwamen, dan had ik een 2e hypotheek moeten afsluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Pssssst, er wordt verwacht dat Microsoft morgen gaat vertellen dat er toch echt een prijsverlaging komt. En die zou dan direct vrijdag ingaan. ORLY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 18:06
ik verwacht ook dat ze binnenkort gaan dalen met de prijs eigenlijk, ze moeten wel gezien de recente prijsdaling van de ps3 en de prijsdalingen in amerika zullen daar ook wel mede door veroorzaakt zijn.
ik wil trouwens ook een 360 kopen vanwege forza 2 en/of 3. maar met alle carpacks heb ik dan niets aan de editie zonder harddisk of wel? vindt de 60gb namelijk weer wat te duur voor maar een/twee game(-s) en de 20gb is eol.
Is het ook mogelijk om een 20gb harddisk in zo'n arcade te duwen en zo ja hoe duur is dat dan?

[ Voor 42% gewijzigd door Bastard op 26-08-2009 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Nu online
Ik zie hier en daar toch al elites aan 279€: was dit de oude prijs of is dit al de nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
bij de mediamarkt zit de elite ook rond die prijs ja. pro voor +-220 en arcade voor 155 dacht ik. wat zijn die harddisk's achterlijk duur trouwens, 80 euro voor een 60gb hdd ofzo :(
bij opening gamesmania in breda trouwens:
-Xbox 360 pro + kungfu panda + Lego indiana jones + headset + 2 controllers + 1 maand xbox live gold €199,-

[ Voor 83% gewijzigd door Bastard op 26-08-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:36
Heb mijn pro met 2 spellen gekocht voor 190

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
tjah, kan ze nu nergens meer vinden voor minder dan 200:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
KAdrifter schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:29:
ik verwacht ook dat ze binnenkort gaan dalen met de prijs eigenlijk, ze moeten wel gezien de recente prijsdaling van de ps3 en de prijsdalingen in amerika zullen daar ook wel mede door veroorzaakt zijn.
ik wil trouwens ook een 360 kopen vanwege forza 2 en/of 3. maar met alle carpacks heb ik dan niets aan de editie zonder harddisk of wel? vindt de 60gb namelijk weer wat te duur voor maar een/twee game(-s) en de 20gb is eol.
Is het ook mogelijk om een 20gb harddisk in zo'n arcade te duwen en zo ja hoe duur is dat dan?
Ja, alle harde schijven werken op de Arcade. 20GB Harde schijven worden alleen niet meer verkocht. Dan moet je toch denk ik op marktplaats zijn. Maar ik had de mijne van Microsoft gekocht bij de actie voor de NXE en die kostte geloof ik 15 euro. Maar op Marktplaats gaan ze denk ik voor 20-30 euro.

Op Dealextreme verkopen ze ook nog het een en ander aan harde schijven. Volgens mij ook alleen de behuizing, dus als je dan nog een harde schijf goedkoop op de kop tikt, dan kun je het ook een stuk goedkoper maken. Er gaan gewoon 2.5 inch-harde schijven in.

Maar misschien is een tweedehands Xbox ook wel een ideetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
maikelstraub schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:10:
WET demo staat nu online @ live marketplace.
Helaas heb ik geen gold, dus dat word nog even wachten.
Iemand anders die WET al geprobeerd heeft?
Zo ja, hoe is de besturing, en dan met name het rond slingeren en slingeren etc?
Ik heb de trailer gezien, en ik ga niet eens de moeite nemen om de demo te downloaden.
Het ziet er erg lomp uit, erg onrealistsche animaties (e.g. midden in de lucht opeens een schroevendraaier maken). Bovendien hoor ik van meer mensen dat de game erg eentonig is.

Nee dank je, deze game is duidelijk 8 jaar te laat.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
ik zoek al een tweedehandsje, maar het is verdomd lastig er een met hdmi (ik snap de logica achter welke versie nu hdmi heeft en welke niet helemaal niet), 20gb of meer en geen games te vinden voor weinig geld. Meeste staan er met massa's games en extra's waar ik helemaal niet op sta te wachten maar waardoor de prijs boven het niveau van een nieuwe komt.
maar thx voor de tip van die harddisks:). ik zie trouwens bij intertoys/bart smit dat de 60gb ook is uitverkocht, misschien door schaarste weer van 190 naar 220 gestegen of schaarste omdat er een nieuwe pack met forza 3 komt voor 200 ofzo.
nu betaal je gewoon net zo veel voor een 360 als voor een ps3, terwijl de ps3 fijnere en gratis online gaming heeft (maar da's mijn mening), wel een blu ray speler heeft, oplaadbare controllers heeft, wel wifi heeft enz. enz. aka: die prijs van de 360 moet wel zakken...

[ Voor 47% gewijzigd door Bastard op 26-08-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
danielkraak schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:52:
[...]

Op Dealextreme verkopen ze ook nog het een en ander aan harde schijven. Volgens mij ook alleen de behuizing, dus als je dan nog een harde schijf goedkoop op de kop tikt, dan kun je het ook een stuk goedkoper maken. Er gaan gewoon 2.5 inch-harde schijven in.
Dat denk ik niet. Ze geven daar ook al aan, specifiekd e XBOX HDD.
- Compatible with Xbox 360 20GB 60GB 120GB hard drive

Aangezien andere harde schijven niet zijn ´goedgekeurd´ door MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

De Elite zou op 199 pond komen vanaf vrijdag, aldus Britse retailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hmm iemand ervaring met de goedkope batterypacks van dealextreme?
Zoals: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26461

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

MetroidPrime schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:12:
[...]

Ik heb, volgens het spel zelf, er een uur of 6 over gedaan om het spel uit te spelen, maar toen had ik maar rond de 50% van alle items. Ik ben daarna verder gaan spelen om 100% van alle items te halen en toen kwam ik rond de 9 uur te zitten volgens de klok in het spel. Als je in het spel doodgaat, wordt de tijd sinds het laatste savepunt niet meegeteld, dus de totale tijd zal iets hoger liggen dan die 6 en 9 uur.

Naast het hoofdspel zijn er ook nog de Proving Grounds waar je je wel een uurtje mee kunt vermaken.
Thnx. Precies goede lengte voor mij :P Deze binnenkort maar even binnenhalen dan. :) !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Nu online
Zijn er eigenlijk al geruchten opgedoken welke concrete prijzen we in de eurozone eigenlijk mogen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
gezien de verhouding tussen de ps3 in uk(250) en hier (300) zal de elite hier dan rond de 240/250 komen als ze +- dezelfde verhoudingen gebruiken..

@dangerpaki: ik snap geen hol van dm'en dus heb je een mailtje gestuurd.
edit: ik sta dus niet te wachten op een console met veel games en extra's waar ik nooit iets mee doe, ik wil alleen forza spelen, daar heb ik geen console met weet ik veel wat allemaal van 400 euro voor nodig...

[ Voor 82% gewijzigd door Bastard op 26-08-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:33
KAdrifter schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 21:57:
ik zoek al een tweedehandsje, maar het is verdomd lastig er een met hdmi (ik snap de logica achter welke versie nu hdmi heeft en welke niet helemaal niet), 20gb of meer en geen games te vinden voor weinig geld. Meeste staan er met massa's games en extra's waar ik helemaal niet op sta te wachten maar waardoor de prijs boven het niveau van een nieuwe komt.
maar thx voor de tip van die harddisks:). ik zie trouwens bij intertoys/bart smit dat de 60gb ook is uitverkocht, misschien door schaarste weer van 190 naar 220 gestegen of schaarste omdat er een nieuwe pack met forza 3 komt voor 200 ofzo.
nu betaal je gewoon net zo veel voor een 360 als voor een ps3, terwijl de ps3 fijnere en gratis online gaming heeft (maar da's mijn mening), wel een blu ray speler heeft, oplaadbare controllers heeft, wel wifi heeft enz. enz. aka: die prijs van de 360 moet wel zakken...
He DM mij effe, heb misschien iets voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:01
Afgelopen zaterdag de Indiana Jones en Kungfu Panda (de 2 in 1 hoesje) gekocht voor 15 euro. Beide spellen zijn best grappig :)

Best mooi als de prijzen weer iets omlaag gaan van de xbox, leuk voor de mensen die er nog geen hebben en de mensen die al buiten hun 3 jaar garantie zitten :p

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:12:
Hmm iemand ervaring met de goedkope batterypacks van dealextreme?
Zoals: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26461
Ik heb er twee van deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3347 en ben er vrij tevreden over.
Er is er steeds een aan het opladen terwijl ik de andere gebruik en gaat volgens mij toch 10uur of langer mee, nog niet getimed.

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Elite vanaf nu officieel $299,- in de VS.

• Remy669
En wat is dat hier? Want normaal nemen ze gewoon dezelfde prijs als uit de US en plakken er een euro teken voor, maar aangezien hij hier officieel al 300 euro was, kan dat dus niet.

En ik vind trouwens wel dat je bij de 360 en ook de PS3 het meest waar voor je geld krijgt. Alle 2 de consoles zijn heel krachtig, hebben goede online services, en de PS3 heeft zelfs Blu-Ray. En als je dan kijkt naar de prijs van de Wii, voor 250 euro, terwijl je voor 50 euro meer een PS3 hebt en voor 50 minder een 360 hebt, is die prijs gewoon belachelijk.

• PWM
  • Niet online

PWM

Mmm, de Elite was $399,- (da's dus ex btw), en in Nederland 299,- in de BTW. Dat is precies ook de koerscorrectie. (400 dollar is 250,- euro + BTW = 298,-)

Dan zou het nu dus 229,- euro worden voor de Elite als de EU meegaat in de pricedrop.

EDIT:

Zit net te denken dat ze eigenlijk wel mee moeten, nu de Pro gaat verdwijnen. Anders zou je een veel te groot gat hebben tussen Arcade en Elite.

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 27-08-2009 10:54 ]

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Er komt zo meteen een nieuwsbericht online op de Frontpage met de details over de prijsverlaging. Microsoft zet met de Elite hun topmodel op 249 euro, maar zal wel wat commentaar krijgen op de details die in het bericht worden genoemd zo dadelijk..... En de Arcade....... :X

[ Voor 4% gewijzigd door Jan Laros op 27-08-2009 11:49 ]

Verwijderd

Jan Laros schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:49:
Er komt zo meteen een nieuwsbericht online op de Frontpage met de details over de prijsverlaging. Microsoft zet met de Elite hun topmodel op 249 euro, maar zal wel wat commentaar krijgen op de details die in het bericht worden genoemd zo dadelijk..... En de Arcade....... :X
Omdat er geen HDMI-kabel meer bijgeleverd wordt?
Die dingen zijn voor 5 euro te krijgen volgens mij, dus dat zal geen probleem zijn.

Verwijderd

ik denk dat er wel meer niet bijzit dan

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:00:
ik denk dat er wel meer niet bijzit dan
Wat dan? Het enige wat ze nog weg kunnen laten is de headset. En de ethernetkabel...

Genoeg goedkope hdmi kabels overigens. Prima voor op de korte afstanden.
http://www.amazon.co.uk/A...ef=dp_cp_ob_vg_h__title_3
http://www.amazon.co.uk/1...ics&qid=1251368779&sr=8-4

[ Voor 43% gewijzigd door HarmoniousVibe op 27-08-2009 12:26 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

• PWM
  • Niet online

PWM

Ach, als de prijs verhoogd word zijn er mensen boos. Blijft hij hetzelfde: mensen boos. En nu wordt hij verlaagd, en let maar op: Mensen boos

• Bastard
blijft er nu eigenlijk geen optie tussen de arcade en de elite over? of gaat de arcade ook weg omdat alle games nu eigenlijk wel een hd kunnen gebruiken als ik het goed begrijp.

[ Voor 44% gewijzigd door Bastard op 27-08-2009 12:33 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Die wordt duurder ja. Heel apart.

• Bastard
Gunner schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:32:
[...]

Die wordt duurder ja. Heel apart.
wtf... 8)7

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Xbox 360 Elite in prijs verlaagd, Arcade duurder
Door Youri Dechesne / gamer.nl

Microsoft heeft bevestigd dat de Xbox 360 Elite morgen een prijsdaling krijgt van 299,99 euro naar 249,99 euro. De Xbox 360 Arcade stijgt dan in prijs van 179,99 naar 199,99 euro. De Xbox 360 Pro zal verdwijnen.

"We weten dat prijs een kritische factor is in consumentenkeuze, maar we weten ook dat consumenten in Europa op zoek zijn naar waarde, voordeel en entertainmentervaringen. We moeten al deze punten aanpakken om te blijven groeien en succesvol te blijven in Europa", zegt Chris Lewis, vicedirecteur Interactive Entertainment Business bij Microsoft Europa.

De Xbox 360 Elite is een zwarte Xbox 360 met een harde schijf van 120 gigabyte. De spelcomputer wordt niet langer geleverd met een HDMI-kabel, zo meldt Microsoft.

De Arcade is een Xbox 360 zonder harde schijf. De Xbox 360 Pro, die niet langer wordt gemaakt, heeft een harde schijf van 60 gigabyte.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
Wat een warrig bericht zeg :X

Verwijderd

Ik ben benieuwd wat de specificaties worden van de Arcade-versie. Die zullen toch niet hetzelfde blijven neem ik aan?

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als ze nou die 60 GB schijven eens los aan gaan bieden. 20 GB is gewoon veel te krap en zou echt niet weten wat ik met 120 GB moet. Voor die 2 of 3 installatie en wat demo's is 120 gewoon een beetje te.

• SeamusXanthus
Ik durf eigenlijk wel te wedden dat de arcade gaat wijzigen in specs. Danwel standaard een triple-A titel erbij in een bundel, danwel stiekem toch een HD?

Anders is het wel heel vreemd. Slecht gecommuniceerd op deze manier in elk geval.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:50:
Ik ben benieuwd wat de specificaties worden van de Arcade-versie. Die zullen toch niet hetzelfde blijven neem ik aan?
Zonder arcade games zelfs :S
nieuws: Microsoft maakt Xbox 360 Elite goedkoper en Arcade duurder

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Die heb ik zelf 1 keer gebruikt en die staat nu in de kast. Ik heb liever een zo simpel mogelijk pakket dan dat ik extra betaal voor dingen die ik Of zelf wel kan kopen, Of niet ga gebruiken.

:D

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 19:13

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

pjlgt schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:53:
Als ze nou die 60 GB schijven eens los aan gaan bieden. 20 GB is gewoon veel te krap en zou echt niet weten wat ik met 120 GB moet. Voor die 2 of 3 installatie en wat demo's is 120 gewoon een beetje te.
Ehm, je bedoelt deze misschien?

Is zo rond EUR 70,- te koop volgens deze link.

... en oranje! :P

• Theebag
  • Laatst online: 18:14
Kort vraagje,

Over tijdje ga ik een tweede Amerikaanse Xbox 360 kopen (die blijft daar), kan ik de hardeschijf van diegene, Nederlands, waar ik nu mee speel steeds heen en weer pendelen ? Zodat alle spel gegevens centraal blijven en niet 2 accounts heb. Die tweede xbox zal nooit op het internet aangesloten worden.

• PWM
  • Niet online

PWM

Maar wel een retailgame namelijk Banjo-Kazooie Nuts and Bolts

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 15:03
Theebag schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:15:
Kort vraagje,

Over tijdje ga ik een tweede Amerikaanse Xbox 360 kopen (die blijft daar), kan ik de hardeschijf van diegene, Nederlands, waar ik nu mee speel steeds heen en weer pendelen ? Zodat alle spel gegevens centraal blijven en niet 2 accounts heb. Die tweede xbox zal nooit op het internet aangesloten worden.
Of je profiel en savegames op een memorystick zetten en die meenemen. Zo werk ik al een tijdje met 2 xboxen.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Sh0ckTr00per schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:37:
[...]

Of je profiel en savegames op een memorystick zetten en die meenemen. Zo werk ik al een tijdje met 2 xboxen.
Kun je die tegenwoordig gewoon op een memory stick zetten? of bedoel je een 360 specifieke 'overpriced'memory card?

[ Voor 8% gewijzigd door MaDLiVe op 27-08-2009 13:41 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Even een vraagje van een vriend van me waar ik geen antwoord op wist.

Kan ik thuis mijn profiel op een memorystick zetten, deze inpluggen bij een vriend van me en dat we dan 2 'gold'-accounts hebben waarmee online gespeeld kan worden? (1 profiel staat dus op de schijf van die jongen en de andere komt van de memory-stick.)

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Als beide accounts een eigen gold-abbo hebben, dan werkt dat idd. De xbox scant zowel de schijf als de geheugenkaart voor accounts en als het spel meerdere spelers ondersteunt, kan met accounts van beide apparaten tegelijkertijd ingelogd en gespeeld worden.

Als een van de accounts geen eigen gold-abbo heeft, maar er is wel ondersteuning voor meerdere spelers in het spel, dan kan de ander vaak wel als 'guest' online mee gamen.

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:12

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Microsofts Aaron Greenberg gelooft dat de hardnekkige Xbox 360 hardwareproblemen helemaal verleden tijd zijn dankzij verbetering van de productie. De meeste verbeteringen zitten in de chips en de koeling. De standaard garantie van de Xbox 360 is een jaar, de beruchte 'Red Ring of Death' wordt tot drie jaar na de aankoop gerepareerd.

"Ik denk dat we duidelijk hebben gemaakt dat wij in staan voor de kwaliteit van ons product en dat we eventuele problemen zonder kosten voor de consument verhelpen. Tegelijkertijd hebben we hard gewerkt om onze producten te verbeteren, dus ik denk dat de meeste problemen achter ons liggen," aldus Greenberg.
Nou, ik denk dat er nog aardig wat mensen zijn die het niet helemaal eens zijn met die uitspraak :D

Cunning linguist.

• M@cer
  • Laatst online: 08:34
Ik vraag me af wat de winkels gaan doen met de Pro bundels die ze nog hebben staan. Die zullen toch ook nog wel een stapje naar beneden moeten, anders komen ze daar nooit meer vanaf. Maar het kan ook weer niet te veel want anders zit de Arcade weer in de weg..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Kheldar schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:10:
Als beide accounts een eigen gold-abbo hebben, dan werkt dat idd. De xbox scant zowel de schijf als de geheugenkaart voor accounts en als het spel meerdere spelers ondersteunt, kan met accounts van beide apparaten tegelijkertijd ingelogd en gespeeld worden.

Als een van de accounts geen eigen gold-abbo heeft, maar er is wel ondersteuning voor meerdere spelers in het spel, dan kan de ander vaak wel als 'guest' online mee gamen.
Klopt idd, Guest werkt prima in Halo 3 bijvoorbeeld, maargoed, ging er even om dat we allebei op onze account konden spelen :). d:)b

Jammer dat niet meer spellen de 'guest' optie hebben, zo raar is het toch niet als ik met 3 vrienden COD4 ofzo wil spelen? (dan heb je daar toch unranked servers voor etc etc.)

[ Voor 11% gewijzigd door KoffieNT op 27-08-2009 15:02 ]

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:01
Theebag schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:15:
Kort vraagje,

Ja gewoon de hardeschijf meenemen, als je ook de geïnstalleerde spellen wil meenemen natuurlijk. Wat me wel logisch lijkt.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.