Op gamefaqs poll bleek laatst ook dat de meeste mensen liever GEEN online achievements wil hebben. Er zijn echt talloze redenen te bedenken waarom online achievements geen goed idee zijn. Hopelijk kijken developers ook naar deze statistieken.
Laten we daar maar op hopen. Opzich zijn achievements als 'speel x-aantal online ranked matches' niet zo erg, dat is voor iedereen wel te doen. Als het echter richting 'win x-aantal online ranked matches' gaat word het vervelender. Ik wil best eens een potje online spelen, maar heb vaak niet de skills om ze te winnen. Tis dan gewoon jammer dat je die achievements eigenlijk niet kunt halen.
1 van de 'leukste' voorbeelden van een game met hele slechte online achievements: Ghost Recon: Advanced Warfighter.
Nahja, kan nog wel ff doorgaan.
@Developers: niet meer doen
1 van de 'leukste' voorbeelden van een game met hele slechte online achievements: Ghost Recon: Advanced Warfighter.
code:
1
2
| Committed (Multiplayer) 28 Play for 8 hours straight in multiplayer |
code:
1
2
| World Champion (Multiplayer) 40 Climb to the top of the universal leaderboard |

code:
1
2
| Master of Ceremonies 24 Host at least 1000 matches |
Nahja, kan nog wel ff doorgaan.
@Developers: niet meer doen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb enkel een Silver account en ben ook totaal niet van plan om online te gaan gamen, nooit gedaan ook, dus daarom zal het mij ook al niet zo snel lukken om die achievements te gaan halen en alleen daarvoor doe ik het niet.
Wat ik dan weer wel leuk vind aan de achievements dat je weer eens wat nieuwe dingen ziet van een spel waar je eigenlijk eerst niet zo mee bezig was.
Overigens ben ik aan het wachten op mijn 2100 punten om Trails HD te kunnen spelen
Wat ik dan weer wel leuk vind aan de achievements dat je weer eens wat nieuwe dingen ziet van een spel waar je eigenlijk eerst niet zo mee bezig was.
Overigens ben ik aan het wachten op mijn 2100 punten om Trails HD te kunnen spelen
Niet dat iemand het ooit speelt of gespeeld heeft, maar de Chromehounds servers gaan in januari plat. Dat spel heeft dan ook nog eens meerdere online achievements waar je 100 uur per stuk mee bezig bent.SeamusXanthus schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 07:56:
[...]
Op gamefaqs poll bleek laatst ook dat de meeste mensen liever GEEN online achievements wil hebben. Er zijn echt talloze redenen te bedenken waarom online achievements geen goed idee zijn. Hopelijk kijken developers ook naar deze statistieken.
Ik vind persoonlijk die online achievements wel leuk eigenlijk. Zolang ze tenminste wel een beetje schappelijk blijven, maar dat geldt net zo goed voor de single player achievements. Of je nu 1000 potjes van spel X online moet doen, of Ikaruga op Hard halen zonder continues te verspillen komt voor mij op hetzelfde neer. Gewoon een achievements waarvoor ik geen zin heb zoveel voor te investeren. Ook moeten de achievements niet het online spel tegenwerken. Als een achievement zou in Halo 3 bijvoorbeeld zou zijn dat je 5 suicides in 1 potje moet maken zou het een slechte zaak zijn. Maar degenen die er nu in zitten zijn wel leuk. Het daagt je uit om eens wat andere wapens te proberen en proberen daar goed mee te worden. En het is gewoon leuk als je al een hele tijd aan het spelen bent en je krijgt ineens een melding dat je weer iets gehaald hebt.
Het achievement systeem is hartstikke leuk en ook best verslavend. Het is toch steeds weer een soort van beloning en het is leuk om te vergelijken met je vrienden wat zij al gehaald hebben. Maar je moet wel altijd onthouden dat het eigenlijk nergens over gaat (wat online puntjes op je account, jeej!) en je dus niet blind staren om in ieder spel per sé alle achievement te moeten halen. Gewoon even afwegen welke achievements je leuk lijken om te halen en welke niet, en dan gaan voor de leuke. En het argument dat je het stom vindt dat je bepaalde achievements niet kan halen omdat je geen Live gold hebt: dan focus je je toch gewoon op de offline achievements? Of heeft die e-penis er stiekem toch wel een klein beetje mee te maken?
Overigens moedigen achievements niet alleen het gebruik van andere wapens aan, maar ook andere gamemodes. Als je in een bepaalde mode wat achievements kunt halen ben je toch eerder geneigd het even te checken. Forge in Halo 3 bijvoorbeeld. Of multiplayer überhaupt, of zelfs single player - ken mensen die eigenlijk nooit de single player van shooters doen, maar alleen de multiplayer. Die zijn nu toch geneigd die single player even te checken, wat dan uiteindelijk best leuk blijkt.
Het achievement systeem is hartstikke leuk en ook best verslavend. Het is toch steeds weer een soort van beloning en het is leuk om te vergelijken met je vrienden wat zij al gehaald hebben. Maar je moet wel altijd onthouden dat het eigenlijk nergens over gaat (wat online puntjes op je account, jeej!) en je dus niet blind staren om in ieder spel per sé alle achievement te moeten halen. Gewoon even afwegen welke achievements je leuk lijken om te halen en welke niet, en dan gaan voor de leuke. En het argument dat je het stom vindt dat je bepaalde achievements niet kan halen omdat je geen Live gold hebt: dan focus je je toch gewoon op de offline achievements? Of heeft die e-penis er stiekem toch wel een klein beetje mee te maken?
Overigens moedigen achievements niet alleen het gebruik van andere wapens aan, maar ook andere gamemodes. Als je in een bepaalde mode wat achievements kunt halen ben je toch eerder geneigd het even te checken. Forge in Halo 3 bijvoorbeeld. Of multiplayer überhaupt, of zelfs single player - ken mensen die eigenlijk nooit de single player van shooters doen, maar alleen de multiplayer. Die zijn nu toch geneigd die single player even te checken, wat dan uiteindelijk best leuk blijkt.
[ Voor 13% gewijzigd door Captain N op 20-08-2009 09:05 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Noem je inderdaad de meest idiote achievements opBM schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 08:10:
Op zich vind ik online achievements niet zo heel erg, als ze maar doenlijk zijn, door oftewel enerzijds beetje skills of anderzijds wat tijd. Helaas zijn veel achievements er op geent om een x-aantal matches te spelen, te winnen of te hosten. Daarnaast vind ik Coop online achievements helemaal niet erg zoals in GoW.
Verder vond ik de pure online achievements van GoW1 ook leuk om te halen. De meeste waren 100 kills met verschillende wapens maken. Ze zijn niet al te moeilijk en het kost ook niet heel veel tijd (behalve de 10.000 kills dan). Het zorgt echter wel voor afwisseling doordat mensen nu specifiek op zoek gaan naar andere wapens en er ook beter mee overweg kunnen. Helaas vaak ook in hetzelfde team
Verder zou ik het zelf niet erg vinden als Modern Warfare 2 een aantal online achievements heeft. Misschien niet zozeer het aantal keer dat je prestige hebt gehaald, maar meer ten aanzien van de challenges. Echter hoeft dat van mij niet perse, aangezien ik deel 1 ook al voldoende heb gespeeld zonder online achievements.
De online achievements waarvan ik een big smile op mijn gezicht had toen ik het schermpje kreeg waren:
Call of Duty 3
Doc
Revived 10 of your teammates in a ranked match and had no teamkills. (Multiplayer)
Ik vind een spel waarin je mensen kunt reviven of health kunt geven vaak wel een extra dimensie hebben. Echter moet dit wel bij het spel passen. Misschien een perk voor in Modern Warfare 2.
Orange Box
Master of Disguise
Trick an opposing medic into healing you.
Ik wist niet dat dit een achievement was, alhoewel ik wel vaak voor het spelen van een game weet welke achievements er zijn, dus toen ik deze 'per ongeluk' kreeg schoot ik wel in de lach.
Gears of War 1
It's a Massacre
Kill 100 enemies in ranked matches with the Chainsaw
De Chainswas was in deel 1 leuk omdat het nieuw en grof was

Er zijn er echter nog wel meer die ik kan opnoemen, maar dat zijn inderdaad meer 'ego' achievements, dan leuke achievements
http://www.gamer.nl/doc/5...-verhaal-in-gameplayvideo
En Alan Wake lijkt me echt een leuke game worden
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit zit ook (volgens mij geen achievement echter) in CoD:WaW, maar het werkt echt helemaal niet.uchiha tijntje schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:15:
[...]
Call of Duty 3
Doc
Revived 10 of your teammates in a ranked match and had no teamkills. (Multiplayer)
Ik vind een spel waarin je mensen kunt reviven of health kunt geven vaak wel een extra dimensie hebben. Echter moet dit wel bij het spel passen. Misschien een perk voor in Modern Warfare 2.Dat als je bijvoorbeeld niet in je hoofd geschoten wordt of omgebracht wordt door een rocket
je 10 sec blijft leven zonder dat je kunt schieten om door een teamie gerevived te worden. Zou een stuk beter zijn voor het teamgevoel en zeker een stuk beter dan dat last stand en martyrdom gedoe
.
Het merendeel ramt gelijk op de X-knop, dus als je je medic perk aan hebt staat kun je helemaal niks doen
Lijkt me ook meer iets voor Search & Destroy oid waarin je niet weer respawnd.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Het vervelende hier vind ik dat het ranked is. Naast dat ik niet echt heel goed in shooters ben (hoewel insane niet echt veel moeite kost samen met mijn broer) heb ik geen zin om elke keer die pubers tegen te komen die niks beters te doen hebben dan te vloeken en te tieren. Bij player matches kun je tenminste gewoon je eigen teams samenstellen en een beetje lol hebben.uchiha tijntje schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:15:
[...]
Gears of War 1
It's a Massacre
Kill 100 enemies in ranked matches with the Chainsaw
Zo heb ik van The Orange Box wel bijna alle online achievements, gewoon omdat we met 8 man bij elkaar gekomen zijn en een nachtje lol hebben getrapt.
En spontaan komen mijn GTA4 trauma's terug boven.Sh0ckTr00per schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:48:
[...]
Het vervelende hier vind ik dat het ranked is. Naast dat ik niet echt heel goed in shooters ben (hoewel insane niet echt veel moeite kost samen met mijn broer) heb ik geen zin om elke keer die pubers tegen te komen die niks beters te doen hebben dan te vloeken en te tieren. Bij player matches kun je tenminste gewoon je eigen teams samenstellen en een beetje lol hebben.
Zo heb ik van The Orange Box wel bijna alle online achievements, gewoon omdat we met 8 man bij elkaar gekomen zijn en een nachtje lol hebben getrapt.
Multiplayer GTA4 is leuk. Enorm leuk. De multiplayer achievements waren echter een absolute nachtmerrie, puur vanwege het feit dat je ze RANKED moet spelen. Ik heb bijna alle achievements in GTA4, behalve de achievements voor de ranked co-op missies, hoe vaak ik ze ook geprobeerd hebt. En geloof me, dat ligt echt niet aan mij.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ja, knap lullig is dat 
Wel raar, je zou toch zeggen dat ze dat vantevoren wel even getest hebben... Of zou het een combi zijn van buiten / binnentemperaturen, beurs en de game zelf?
Naja, tijd genoeg om nog wat te tunen.
Wel raar, je zou toch zeggen dat ze dat vantevoren wel even getest hebben... Of zou het een combi zijn van buiten / binnentemperaturen, beurs en de game zelf?
Naja, tijd genoeg om nog wat te tunen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Tuurlijk zullen die wel getest zijn, maar de combinatie extreem hete dag, drukke beursvloer, een zwaar spel en wellicht ook nog een afgesloten ruimte waar de xbox instaat doet zo'n ding natuurlijk geen goed 
Zou me niet verbazen als er meer stands zijn waar consoles overheaten (hetzij 360 of ps3)
Zou me niet verbazen als er meer stands zijn waar consoles overheaten (hetzij 360 of ps3)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De Dirt 2 demo is het nog niet helemaal voor me. Voor een deel het stijltje wat me niet bevalt, maar vooral het totale missen van gevoel met de weg. Er zitten ook mooi dingen in het spel zoals de motorkap-view in Baja (de omgeving op de motorkap spiegelen had ik nog niet gezien in een andere game) en Baja vond ik hoe dan ook wel grappig/arcade om te doen. Toen ik daarna in moroc ging rijden leek ik wel een komeet. Niet omdat ik goed ben, maar omdat het voelde alsof je James Bond bent in 1 van zijn oude films met versnelde achtervolgingen.
Toen maar op extreme gezet en in de auto gaan zitten en ook al ga ik dan veel slechter rijden heb je met die view wel meer het idee dat je aan het racen bent. iig beter dan Fuel, maar nog geen instant buy voor mij tot nu toe. Iets te arcade voor mij misschien ? wellicht eens een keer uit de budgetbak halen.
Zelfs Dirt 1 vind ik lekkerder spelen. Het ziet er wel top uit en opspattend water is ook helemaal goed. Visueel dus niks mis mee imo.
Toen maar op extreme gezet en in de auto gaan zitten en ook al ga ik dan veel slechter rijden heb je met die view wel meer het idee dat je aan het racen bent. iig beter dan Fuel, maar nog geen instant buy voor mij tot nu toe. Iets te arcade voor mij misschien ? wellicht eens een keer uit de budgetbak halen.
Zelfs Dirt 1 vind ik lekkerder spelen. Het ziet er wel top uit en opspattend water is ook helemaal goed. Visueel dus niks mis mee imo.
Visueel niks mis mee nee, maar Dirt 1 was ook al prachtig. Ik vind het verschil tussen Dirt 1 en 2 eigenlijk minimaal, zeker op graphics gebied. Ik had meer verwacht van CodemastersBeakzz schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:45:
http://www.vg247.com/2009...t-holding-up-360-version/
Goed nieuws voor de Xbox 360 eigenaren dus, mogelijk komt Final Fantasy XIV toch nog naar de Xbox 360, ze zijn dus nog aan het onderhandelen. Ik hoop van harte dat het spel alsnog op de Xbox 360 komt. De beelden zien er al super tof uit. FFXI heb ik ook ontzettend veel gespeeld maar ben wel toe aan vernieuwing.
Goed nieuws voor de Xbox 360 eigenaren dus, mogelijk komt Final Fantasy XIV toch nog naar de Xbox 360, ze zijn dus nog aan het onderhandelen. Ik hoop van harte dat het spel alsnog op de Xbox 360 komt. De beelden zien er al super tof uit. FFXI heb ik ook ontzettend veel gespeeld maar ben wel toe aan vernieuwing.
Verwijderd
Ik ga mijn xbox 360 'door omstandigheden' verkopen.
Heb 'm nog maar 2 maanden, maar ja.
Ik heb echter daar een gold-membership op natuurlijk mijn naam en CC staan.
Hoe of waar kan ik vinden hoe die gegevens te wissen uit die xbox?
Zou toch jammer zijn als die koper op mijn kosten gaat shoppen ;-)
Verwijderd
moet je de bak in..?Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 22:31:
LOL...ja...vooral dat 'door omstandigheden'....pfff....misschien is hij ontslagen en kan hij geen eten meer kopen ofzo..
maar goed...on-topic : 'k moet zeggen dat ik de nieuwe demo van Dirt 2 wel oke vind al is het rally rijden niet echt mijn ding. De graphics vind ik daarentegen wel errug stoer.
Je had toch niet uberhaupt daadwerkelijk gedacht dat hij niet op de 360 zou komen tochjorisandkaylas schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 22:06:
http://www.vg247.com/2009...t-holding-up-360-version/
Overigens:
Veel meer woorden zijn er niet nodigTanaka told us in the same conversation that the words “launch timing” were “cut out” of SCEA boss Jack Tretton’s FFXIV exclusivity announcement FFXIV at E3, and that it “doesn’t mean that we’re not going to have a 360 version in the future”.
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 20-08-2009 23:29 ]
Damn. Die extreme levels in Trials HD zijn wel moeilijk genoeg. Heb de eerste en derde nu gehaald. Maar de tweede en vierde loop ik op beiden op vast op een bepaald punt. Bij de een had ik geen retries meer over, en bij de andere was mijn tijd op.
Mijn foto's op Flickr.
Oh nee, ik las de dag erna al de reactie van Square Enix dat het spel helemaal niet exclusive zou zijn op de consoles voor de PS3, ze hielden alle opties nog open en snapten niet dat Sony het een exclusive zou noemen, ze waren namelijk nog in bespreking met andere partijen.PWM schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 23:27:
[...]
Je had toch niet uberhaupt daadwerkelijk gedacht dat hij niet op de 360 zou komen tochTuurlijk komt deze ook op de 360, het is alleen even wachten tot iemand in Japan zegt dat het ook gecommuniceerd mag worden.
Overigens:
[...]
Veel meer woorden zijn er niet nodig
Gewoon je profiel van de xbox afgooien, daar liggen die gegevens vast.Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 22:31:
Ik zag plassen liggenmonnick schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:02:
[...]
Visueel niks mis mee nee, maar Dirt 1 was ook al prachtig. Ik vind het verschil tussen Dirt 1 en 2 eigenlijk minimaal, zeker op graphics gebied. Ik had meer verwacht van Codemasters
Ik loop bij de tweede steeds vast op die houten ramp, vlak voor de finish. Ik kom daar inmiddels aan met 40 retries, en dan heb ik er nog 460 nodig om te ontdekken dat ik er gewoon niet overheen komCaptain N schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 01:00:
Damn. Die extreme levels in Trials HD zijn wel moeilijk genoeg. Heb de eerste en derde nu gehaald. Maar de tweede en vierde loop ik op beiden op vast op een bepaald punt. Bij de een had ik geen retries meer over, en bij de andere was mijn tijd op.
Die twee levels heb ik ook als laatste gehaaldCaptain N schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 01:00:
Ik zat volgens mij bij level 2 vast bij een schuine balk waar in het midden een grote blok op zit, waar je dus niet normaal over komt zonder echt je motor flink te moet gooien om er over te komen.
In level 4 zat ik met name vast bij twee schuine wanden. Zie ubercoole tekening! Uiteindelijk had ik hem door, en toen ik het level ging retryen had ik hem in 1 keer. Tis echt een spel van trial and error en als je het 1 keer doorhebt dan kun je het gewoon.
...................... ./
_X_.....__.. /..../
...........................__......../
...................................../
..................................../
.................................../
.......................... ._X_./
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-08-2009 09:05 ]
Dat van die komeet is zo herkenbaar. Een goed gevoel van snelheid is mooi, maar dit gaat toch wel erg hard. Bijna zo hard dat het in mijn ogen haast onbestuurbaar wordt. Dat motorhome menu idee vind ik dan wel weer erg tof en maakt het wel iets meer een geheel ten opzichte van de pyramide van Dirt 1.Beakzz schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:45:
De Dirt 2 demo is het nog niet helemaal voor me. Voor een deel het stijltje wat me niet bevalt, maar vooral het totale missen van gevoel met de weg. Er zitten ook mooi dingen in het spel zoals de motorkap-view in Baja (de omgeving op de motorkap spiegelen had ik nog niet gezien in een andere game) en Baja vond ik hoe dan ook wel grappig/arcade om te doen. Toen ik daarna in moroc ging rijden leek ik wel een komeet. Niet omdat ik goed ben, maar omdat het voelde alsof je James Bond bent in 1 van zijn oude films met versnelde achtervolgingen.
Ik zit te twijfelen tussen Halo ODST en Dirt 2 voor september, maar als na een paar keer spelen de demo nog steeds niet echt bevalt, dan ga ik voor Halo. Dan kan ik in oktober mooi Forza 3 kopen. Dan blijft er nog een november dilemma over MW2 of AC2. Maar goed, voor die beslissing is nog wel even de tijd.
uhm...
In dat tweede level zit ik op precies hetzelfde punt vast, ik kom gewoon niet over die krat heen... In het laatste level in het stuk nadat je naar beneden bent gevallen langs van die banden. je moet daar dan met je achterwiel landen op een klein blokje, en dan landen op een schuine wand en daar op blijven staan, zodat je weer genoeg vaart kunt maken om naar de volgende schuine wand te vliegen. Heb dat echt 350 keer geprobeerd of zo, maar het lukt me gewoon niet om stil te blijven staan op dat eerste schuine wandje.uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:33:
[...]
Die twee levels heb ik ook als laatste gehaald
Ik zat volgens mij bij level 2 vast bij een schuine balk waar in het midden een grote blok op zit, waar je dus niet normaal over komt zonder echt je motor flink te moet gooien om er over te komen.
In level 4 zat ik met name vast bij twee schuine wanden. Zie ubercoole tekening! Uiteindelijk had ik hem door, en toen ik het level ging retryen had ik hem in 1 keer. Tis echt een spel van trial and error en als je het 1 keer doorhebt dan kun je het gewoon.
...................... ./
_X_.....__.. /..../
...........................__......../
...................................../
..................................../
.................................../
.......................... ._X_./
Mijn foto's op Flickr.
Dat stukje had ik proberen uit te tekenenCaptain N schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:33:
[...]
In dat tweede level zit ik op precies hetzelfde punt vast, ik kom gewoon niet over die krat heen... In het laatste level in het stuk nadat je naar beneden bent gevallen langs van die banden. je moet daar dan met je achterwiel landen op een klein blokje, en dan landen op een schuine wand en daar op blijven staan, zodat je weer genoeg vaart kunt maken om naar de volgende schuine wand te vliegen. Heb dat echt 350 keer geprobeerd of zo, maar het lukt me gewoon niet om stil te blijven staan op dat eerste schuine wandje.

Edit: Voor level 2, heb ik eigenlijk weinig tips. Volgens mij is het gewoon een kwestie van je gewicht verdelen op de volgende manier:
Achter, voor, achter. Dus eerst op je achterwiel, dan als je voldoende met je voorwiel in de lucht bent naar voren hangen en dan weer meteen naar achteren, zodat je achterwiel meteen grip krijgt als je met je motor iets raakt. Echter, ik weet het niet helemaal zeker
[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-08-2009 09:40 ]
Iemand al de demo van Lost Planet 2 gespeeld? Ik heb erg weinig tijd deze komende dagen dus ik heb niet de mogelijkheid om het zelf te spelen.
Ik heb gelezen dat er in Lost Planet 2 gebruik wordt gemaakt van een nieuwe engine, ben wel benieuwd hoe dit heeft uitgepakt.
Ikkuh. Vond het erg rommelig.Sandman I schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:22:
Iemand al de demo van Lost Planet 2 gespeeld? Ik heb erg weinig tijd deze komende dagen dus ik heb niet de mogelijkheid om het zelf te spelen.Ik heb gelezen dat er in Lost Planet 2 gebruik wordt gemaakt van een nieuwe engine, ben wel benieuwd hoe dit heeft uitgepakt.
Wil je mij niet meer blij maken met een dode mus ? Ik dacht ff dat Grid 2 was aangekondigt zonder dat ik het wistSmoonshine schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:06:
[...]
...Ik zit te twijfelen tussen Halo ODST en Grid 2 voor september....
Verwijderd
laat de rest maar lullen , die omstandigheden kan ik begrijpen , heb ze ook meegemaakt maar goed.Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 22:31:
Even je profiel weggooien van de xbox , xbox terug zetten naar fabrieksinstellingen en als je zeker weet geen gebruik meer te maken van je gold account even de klanten service bellen van MS om het account stop te laten zetten anders verlengen ze je abbo gewoon en word je CC gewoon belast
Ik speelde gisteren Dragon Age: Origins (pc-versie, want die was het eerst vrijBM schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 16:57:
Tuurlijk zullen die wel getest zijn, maar de combinatie extreem hete dag, drukke beursvloer, een zwaar spel en wellicht ook nog een afgesloten ruimte waar de xbox instaat doet zo'n ding natuurlijk geen goed
Dragon Age: Origins was trouwens erg vet en loopt als een trein. Ook Forza 3 is een mega-goed spel aan het worden. Voor de rest heb ik weinig Xbox-games gecheckt gisteren.
Gisteren shadow complex maar aangeschaft nadat ik de trial 4x heb uitgespeeld 
Wat een enorm gaaf spel zeg
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Hey,
Ik wil graag in HD-kwaliteit kunnen gamen met mijn 360. Alleen ik kom er niet uit.
Ik heb:
- xbox360
- 24"monitor: Samsung 245+ (DVI en VGA ingang)
- pc:videokaart: Ati Radeon HD 4800 series (2xDVI en s-video)
- kabels: HD AV kabel, VGA kabel.
- verloopstukken: vga-dvi, dvi-hd en rood/groen/blauw naar s-video
Als ik HD kwaliteit wil hebben, moet ik dan de 360 op de pc aansluiten of kan dat ook alleen op de monitor?
Verder wat heb ik allemaal nodig?
Alvast bedankt,
Bram
Ik wil graag in HD-kwaliteit kunnen gamen met mijn 360. Alleen ik kom er niet uit.
Ik heb:
- xbox360
Als ik HD kwaliteit wil hebben, moet ik dan de 360 op de pc aansluiten of kan dat ook alleen op de monitor?
Alvast bedankt,
Bram
Je 360 rechtstreeks via de VGA kabel aansluiten op je monitor, en je bent klaar. Niet vergeten in je 360 settings de juiste resolutie te kiezen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:23:
Hey,
Ik heb:
- xbox360
Alvast bedankt,
Bram
Ik heb mijn xbox met de component aansluiting (enige wat er op zit) aangesloten op mijn plasma televisie. Nu is het probleem dat het beeld niet volledig rustig is. Er gaan wat bewegende lijnen door het beeld. Vooral goed te zien op egale achtergronden. Er valt gewoon mee te spelen, maar het is wel jammer.
Ik heb al geprobeerd om alle andere kabels uit de tv te halen, maar dit hielp niet. VGA is ook geen oplossing, dat ziet er helemaal niet uit.
Ik heb al geprobeerd om alle andere kabels uit de tv te halen, maar dit hielp niet. VGA is ook geen oplossing, dat ziet er helemaal niet uit.
@Meijaaa: Als je XBOX360 een HDMI uitgang heeft: koop een HDMI -> DVI kabel (rond de 15.- Euro?). Anders de bovenstaande VGA-oplossing.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Heeft iemand een oplossing voor dat automatisch insignen op Live (gold)? Sinds de big update doet hij dat bij mij niet meer.
Er staan 2 profiles op mijn hdd. Eentje die ik altijd gebruik en een extra voor een vriend. Die extra staat gewoon op Disabled bij automatisch sign in etc. De mijne staat op Enabled.
Ik heb de Xbox een keer opgestart met disabled, daarna weer met enabled, maar het maakt geen verschil.
Gisteren deed hij het toevallig wel een keer en de keer daarop weer meteen niet..
Iemand?
Er staan 2 profiles op mijn hdd. Eentje die ik altijd gebruik en een extra voor een vriend. Die extra staat gewoon op Disabled bij automatisch sign in etc. De mijne staat op Enabled.
Ik heb de Xbox een keer opgestart met disabled, daarna weer met enabled, maar het maakt geen verschil.
Gisteren deed hij het toevallig wel een keer en de keer daarop weer meteen niet..
Iemand?
:D
Verwijderd
VGA-kabel en op 1920x1200 speel ik nu, alleen ik vind het niet mooi genoeg. Ik speelde eerst alleen fifa en qua graphics was het wel altijd goed genoeg. Maar ik heb nu fallout3 en vind het er niet echt mooi uitzien.
Dus hoe krijg ik de beste graphics?
geen hdmi uitgang, alleen zo'n hd av kabel (switchen tussen tv en hdtv)
Verwijderd
Probeer component. Dat zit op die kabel (Groen, Blauw, rood voor beeld + Wit en rood voor geluid.Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:29:
VGA-kabel en op 1920x1200 speel ik nu, alleen ik vind het niet mooi genoeg. Ik speelde eerst alleen fifa en qua graphics was het wel altijd goed genoeg. Maar ik heb nu fallout3 en vind het er niet echt mooi uitzien.
En dan dat stekkertje op HDTV zetten.
Edit: Oh je hebt geen HDtv? Dan weet ik het ook niet
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 13:39 ]
Heb je de Microsoft xbox 360 VGA HD kabel??Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:23:
Hey,
Ik heb:
- xbox360
Alvast bedankt,
Bram
Shadow Complex is inderdaad een enorm gaaf spel. Het spel leent vrij veel de Metroid serie(en met name Super Metroid), maar biedt toch nog genoeg originaliteit om zeer de moeite waard te zijn. Het spel ziet en voelt eerder aan als een retail release dan een XBLA spel en is de prijs IMHO meer dan waard.Magic schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:44:
Gisteren shadow complex maar aangeschaft nadat ik de trial 4x heb uitgespeeld
Wat ik erg mooi vind in Shadow Complex is het achievements overzichtscherm. Hierbij wordt aangegeven hoe ver je bent met het behalen van alle achievements. Als je bijvoorbeeld een bepaalde actie x aantal keren moet uitvoeren bij een bepaalde vijand, valt hier te zien hoe vaak je die actie al heb uitgevoerd en hoe vaak je dat in totaal moet doen voor die achievement, net zoals je bij Steam achievements ziet.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Gewoon Gears of War 2 style qua achievements dusMetroidPrime schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:37:
[...]
Wat ik erg mooi vind in Shadow Complex is het achievements overzichtscherm. Hierbij wordt aangegeven hoe ver je bent met het behalen van alle achievements. Als je bijvoorbeeld een bepaalde actie x aantal keren moet uitvoeren bij een bepaalde vijand, valt hier te zien hoe vaak je die actie al heb uitgevoerd en hoe vaak je dat in totaal moet doen voor die achievement, net zoals je bij Steam achievements ziet.
En nog gratis te spelen ook, als je even de tijd hebt. Zonder achievements helaas. Truc maakt volledig spel van Shadow Complex-demo
Yepmonnick schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:01:
[...]
Gewoon Gears of War 2 style qua achievements dus
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
Als je PC bijv. al op de DVI aansluiting zit kan je ook voor zoeits gaan;Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:23:
Hey,
Ik heb:
- xbox360
Alvast bedankt,
Bram

Heb hem zelf ook en het werkt echt perfect.
Veel spellen hebben statistics waaruit dit overzichtelijk te zien is, en bijv. GRID laat het zien tijdens het laden van een game.MetroidPrime schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:37:
[...]
Shadow Complex is inderdaad een enorm gaaf spel. Het spel leent vrij veel de Metroid serie(en met name Super Metroid), maar biedt toch nog genoeg originaliteit om zeer de moeite waard te zijn. Het spel ziet en voelt eerder aan als een retail release dan een XBLA spel en is de prijs IMHO meer dan waard.
Vandaag even een tweede wireless controller gekocht met PC mogelijkheid, zodat ik de XBOX controllers ook op de pc kan gebruiken. Voelen nml beter aan dan mijn rumblepad 2.
Maar nu het irritante: Als ik op de XBOXknop druk op de controller, zodat hij aangaat gaat mijn xbox aan
. Natuurlijk was dit al zo, maar nu is het ronduit irritant.
Ga maar even zoeken naar mogelijk fix, behalve xbox stekker uit stopcontact halen
Net op de MS site gelezen dat als je start indrukt, je alleen de controller start. Dus ik doe dat.
Op de nieuwe controller werkt het idd zoals het hoort.
Degene die bij de XBOX zat start dan nog steeds de XBOX op
Maar nu het irritante: Als ik op de XBOXknop druk op de controller, zodat hij aangaat gaat mijn xbox aan

Ga maar even zoeken naar mogelijk fix, behalve xbox stekker uit stopcontact halen
Net op de MS site gelezen dat als je start indrukt, je alleen de controller start. Dus ik doe dat.
Degene die bij de XBOX zat start dan nog steeds de XBOX op

[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 21-08-2009 19:33 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dit komt omdat je oude xbox controller gekoppeld is aan je xbox. Deze aanzetten heeft dus tot gevolg dat de xbox aanspringt. Ik heb hetzelfde als jou voor. Wat ik doe is 1 mainly for xbox en 2de mainly for pc. Als ik ze beide nodig heb dan connecteer ik die gewoon aan het correcte apparaat (via dat kleine knopjeGAIAjohan schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:09:
Vandaag even een tweede wireless controller gekocht met PC mogelijkheid, zodat ik de XBOX controllers ook op de pc kan gebruiken. Voelen nml beter aan dan mijn rumblepad 2.
Maar nu het irritante: Als ik op de XBOXknop druk op de controller, zodat hij aangaat gaat mijn xbox aan. Natuurlijk was dit al zo, maar nu is het ronduit irritant.
Degene die bij de XBOX zat start dan nog steeds de XBOX op![]()
Mja, zo doe ik dat ook, maar dan moet ik na het connecteren de XBOX weer uitzetten. Vraag me af of dat niet slecht is voor de HDD.sleepwalkerbe schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:09:
[...]
Dit komt omdat je oude xbox controller gekoppeld is aan je xbox. Deze aanzetten heeft dus tot gevolg dat de xbox aanspringt. Ik heb hetzelfde als jou voor. Wat ik doe is 1 mainly for xbox en 2de mainly for pc. Als ik ze beide nodig heb dan connecteer ik die gewoon aan het correcte apparaat (via dat kleine knopje)
Wat ik btw ook wazig vond was dat alleen een xbox controller 44,95 kostte, en de xbox controller mét pc receiver 39,95
Ik moet wel zeggen dat X360 VGA niet zo mooi uitziet als Component of HDMI. Ik heb op het werk 3 X360 staan en heb ze met alle mogelijke manieren aangesloten HDMI wint natuurlijk. Scherm is een Dell 24"WFP dus een redelijk fatsoenlijk scherm/Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:23:
Hey,
Ik heb:
- xbox360
Alvast bedankt,
Bram
[ Voor 3% gewijzigd door NC83 op 21-08-2009 21:04 ]
ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max
Ik hoop dat je ook de wireless connector voor de PC hebt gekocht anders gaat het nooit werken.GAIAjohan schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:09:
Maar nu het irritante: Als ik op de XBOXknop druk op de controller, zodat hij aangaat gaat mijn xbox aan. Natuurlijk was dit al zo, maar nu is het ronduit irritant.
Degene die bij de XBOX zat start dan nog steeds de XBOX op![]()
Sign in met profiel dat je auto sign in wil geven, druk op de blade knop en ga naar settings dan profile dan autosign inKoffieNT schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:16:
Heeft iemand een oplossing voor dat automatisch insignen op Live (gold)? Sinds de big update doet hij dat bij mij niet meer.
Iemand?
Die zat erbij. (Controller+receiver = 40euro) En het werkt. Ziehier nog in verpakking:NC83 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:06:
[...]
Ik hoop dat je ook de wireless connector voor de PC hebt gekocht anders gaat het nooit werken.

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 21-08-2009 21:12 ]
Je bedoelt zeker dat de kleuren via component contrastrijker zijn dan via VGA? Dat klopt dat heb ik ook. Heb er een keer over gemaild met MS maar ze konden me geen antwoord geven. Wellicht dat het verstandiger is om met MS USA te mailen though.NC83 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:03:
[...]
Ik moet wel zeggen dat X360 VGA niet zo mooi uitziet als Component of HDMI. Ik heb op het werk 3 X360 staan en heb ze met alle mogelijke manieren aangesloten HDMI wint natuurlijk. Scherm is een Dell 24"WFP dus een redelijk fatsoenlijk scherm/
Anyway, theoretisch gezien zou er vrij weinig verschil mogen zitten tussen RGBHV en YPbPr. Het schijnt dat RGBHV net iets gevoeliger is voor interferentie, maar dat zou niet dit resultaat ten gevolge mogen hebben. Bovendien wordt hiervoor ruimschoots gecompenseerd door de betere afscherming en de superieure connector van VGA.
Oftewel, er is toch iets niet helemaal in de haak met de VGA-implementatie van Microsoft. Maar persoonlijk vind ik het niet storend, want als ik nu een X360 zie @component vind ik de kleuren juist veel te fel om nog natuurgetrouw te zijn.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Dat staat uiteraard al wel goed. Dat bedoelde ik ook in mijn verhaaltjeNC83 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:08:
[...]
Sign in met profiel dat je auto sign in wil geven, druk op de blade knop en ga naar settings dan profile dan autosign in
:D
Xbox360 elite gaat naar 299 in de USA. Wist niet eens dat dat ding daar nog 399 kostte. Ik snap het niet dat MS de pro weg doet. Ik vind wit de mooiere kleur, nu moet je dus perse een arcade halen + 120 gb hdd + hdmi kabel. Ze hebben de hdmi kabel er ook bij weggehaald wat dus klopte met de geruchten.
Denk dat MS wat aan hun prijzen moeten gaan doen willen ze deze holiday verder uitlopen. In europa zullen ze met moeite gelijk komen, ook al kost de ps3 hier 299 euro. Ik denk dat de elite hier gewoon naar 240 euro zal gaan.
Ook al ben ik fan van de xbox360 en zou ik live en de nxe niet willen inruilen voor een ps3 denk ik dat de ps3 nu toch een betere deal is. Beide systemen hebben goede games, maar de ps3 heeft toch die blu ray speler en wifi wat veel mensen toch aanspreekt. (ik download zelf liever ipv dure blu rays, maar zelfs voor games bied het voordelen).
Denk dat MS wat aan hun prijzen moeten gaan doen willen ze deze holiday verder uitlopen. In europa zullen ze met moeite gelijk komen, ook al kost de ps3 hier 299 euro. Ik denk dat de elite hier gewoon naar 240 euro zal gaan.
Ook al ben ik fan van de xbox360 en zou ik live en de nxe niet willen inruilen voor een ps3 denk ik dat de ps3 nu toch een betere deal is. Beide systemen hebben goede games, maar de ps3 heeft toch die blu ray speler en wifi wat veel mensen toch aanspreekt. (ik download zelf liever ipv dure blu rays, maar zelfs voor games bied het voordelen).
Mag ik je vragen waar je de controller en reciever hebt gekocht, wil er namelijk ook wel 1 voor mijn PC.GAIAjohan schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:11:
[...]
Die zat erbij. (Controller+receiver = 40euro) En het werkt. Ziehier nog in verpakking:
[afbeelding]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dat was gewoon een slimme truuk van Sony. De launch van FFIV is exclusive voor de PS3 bij consoles. Klinkt heel dom, maar ze hadden het heel erg mooi verwoordjorisandkaylas schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 03:55:
[...]
Oh nee, ik las de dag erna al de reactie van Square Enix dat het spel helemaal niet exclusive zou zijn op de consoles voor de PS3, ze hielden alle opties nog open en snapten niet dat Sony het een exclusive zou noemen, ze waren namelijk nog in bespreking met andere partijen.
Bart Smit (in Leek, prov Groningen). Ze hebben er nog wel een paarS2S schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:59:
[...]
Mag ik je vragen waar je de controller en reciever hebt gekocht, wil er namelijk ook wel 1 voor mijn PC.
[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 22-08-2009 11:41 ]
Zojuist een leuke website gevonden die livecodes aanbiedt voor een aantrekkelijk prijsje. Meteen even 12maanden besteld, en werkt goed
.
http://www.livecodes.nl/xboxlive.php
Sorry hoor, maar is echt wel minimaal 5 euro goedkoper te vinden.GAIAjohan schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:39:
Zojuist een leuke website gevonden die livecodes aanbiedt voor een aantrekkelijk prijsje. Meteen even 12maanden besteld, en werkt goed.
Maar die zijn vaak niet met iDeal te betalen, dus op zich is dit niet eens zo'n gekke tip
The devil is in the details.
Ach, wel via Paypal en dat is tegenwoordig aan je rekening te koppelen. Dus ook bijna net zo goed.Mute schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:28:
Maar die zijn vaak niet met iDeal te betalen, dus op zich is dit niet eens zo'n gekke tip
Livecodes, daar bestel ik ook altijd (iDeal idd). Werkt prima, maar is volgens mij hier al meermaals aangekaart?
Mag onderhand wel in de OP dacht ik zo (is ook al verscheidene malen voorgesteld, zo'n lijstje.)
Juist omdat het nog een extra partij is, gebruik ik liever niet paypal. Bovendien moet je dan zelf steeds geld overmaken.maartend schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:31:
[...]
Ach, wel via Paypal en dat is tegenwoordig aan je rekening te koppelen. Dus ook bijna net zo goed.
Volgens mij kun je Paypal tegenwoordig ook machtigen om het van he rekening te halen.GAIAjohan schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:44:
[...]
Juist omdat het nog een extra partij is, gebruik ik liever niet paypal. Bovendien moet je dan zelf steeds geld overmaken.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Precies. Doe het al jaren en vind het stukken fijner dat iDeal. Niet hoeven te zoeken naar mijn edentifier, maar gewoon even inloggen op mijn PayPal account en hop, klaar 
En denken dat PP niet betrouwbaar zou zijn is niet echt logisch verder.
Paar keer (in een periode van vijf jaar) al gehad dat ik wat had gekocht en de verkoper opeens niets meer van zich liet horen nadat ik had betaald. Contact opgenomen met PP en toen de verkoper niet reageerde werd het geld netjes bij hem weggehaald en naar mij terug gestuurd. Niets dan hulde
En denken dat PP niet betrouwbaar zou zijn is niet echt logisch verder.
Paar keer (in een periode van vijf jaar) al gehad dat ik wat had gekocht en de verkoper opeens niets meer van zich liet horen nadat ik had betaald. Contact opgenomen met PP en toen de verkoper niet reageerde werd het geld netjes bij hem weggehaald en naar mij terug gestuurd. Niets dan hulde
Hier nog een Nederlander die Xbox gold live abonnementen verkoopt;
http://www.xbox360gold.nl/bestel.php
http://www.xbox360gold.nl/bestel.php
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
En stel je voor als je paypal gehackt wordt,
Ik bestel ook altijd via livecodes.nl, snel/veilig en gemakkelijk
Ja, stel je voorRockvee2 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:11:
[ Voor 86% gewijzigd door Ken. op 22-08-2009 20:53 . Reden: quote; volgende pagina ]
Als je PayPal gehackt wordt dan ben jij gewoon niet veilig genoeg geweest (phishing-mailtjes, www.paypall.com intypen oid). Je wordt echt niet gehackt als je bij een betrouwbare winkel PayPal als betalingsmiddel gebruikt.Rockvee2 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:11:
Bambu Lab P1S Combo
Is een simpele keylogger op je pc niet al genoeg? Lijkt me wel. Ik moet zeggen dat ik het zelf ook niet veilig genoeg vind. Ik ga mijn bankrekening dan ook maar weer verwijderen van mijn account.
Persoonlijk geef ik bij buitenlandse en/of voor mij onbekende shops te allen tijde de voorkeur aan een creditcard, omdat ik dan een gratis aflevergarantie + aankoopverzekering heb. Niet geleverd? Te veel afgeschreven? Laat ik mijn bestelling in het water flikkeren, raakt hij kwijt of wordt ie gestolen (binnen 180 dagen na aankoop)? Telefoontje (evt een fax) en het is geregeld.
Oh ja, wat ik eigenlijk wilde vragen: welke resoluties heb je tot je je beschikking als je hdmi output van de X360 gebruikt? Heb je dan ook de 16:10 resoluties beschikbaar of alleen 720p en 1080p? Ik heb ergens gelezen dat je die resoluties alleen kunt kiezen als de Xbox middels een DVI verloopje wordt aangesloten (deze ga ik sowieso gebruiken). Klopt dit? En hoe kan zo'n Xbox weten of hij middels een hdmi naar dvi adapter is aangesloten of niet?
Oh ja, wat ik eigenlijk wilde vragen: welke resoluties heb je tot je je beschikking als je hdmi output van de X360 gebruikt? Heb je dan ook de 16:10 resoluties beschikbaar of alleen 720p en 1080p? Ik heb ergens gelezen dat je die resoluties alleen kunt kiezen als de Xbox middels een DVI verloopje wordt aangesloten (deze ga ik sowieso gebruiken). Klopt dit? En hoe kan zo'n Xbox weten of hij middels een hdmi naar dvi adapter is aangesloten of niet?
[ Voor 45% gewijzigd door HarmoniousVibe op 22-08-2009 22:22 ]
Inderdaad alleen via VGA/DVI dat hij resoluties laat zien. HDMI is bij mij gewoon 480/720/1080p. VGA bijv. niet.LB06 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:14:
Persoonlijk geef ik bij buitenlandse en/of voor mij onbekende shops te allen tijde de voorkeur aan een creditcard, omdat ik dan een gratis aflevergarantie + aankoopverzekering heb. Niet geleverd? Te veel afgeschreven? Laat ik mijn bestelling in het water flikkeren, raakt hij kwijt of wordt ie gestolen (binnen 180 dagen na aankoop)? Telefoontje (evt een fax) en het is geregeld.
Ik heb sinds vanavond een 360 Elite, meteen een AB erbij gekocht want ik wil hem als mediacenter extender gaan gebruiken.
Ik neem aan dat ik dan wel DVD's uit de movie library af kan spelen? dit kon rechtstreeks in mediacenter namelijk wel.
TVersity is al geinstalleerd dus morgen maar eens even mee prutsen.
Ik neem aan dat ik dan wel DVD's uit de movie library af kan spelen? dit kon rechtstreeks in mediacenter namelijk wel.
TVersity is al geinstalleerd dus morgen maar eens even mee prutsen.
Vandaag op Gamescom Fairytale fights gespeeld. Geweldig leuke hack en slash, met toch een beetje het gevoel van een platformer.
Maar als je hem dus via de hdmi-uitgang mbv een verloopje op een DVI-D poort aansluit heb je wel de andere resoluties?Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:24:
[...]
Inderdaad alleen via VGA/DVI dat hij resoluties laat zien. HDMI is bij mij gewoon 480/720/1080p. VGA bijv. niet.
Thanks.GAIAjohan schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:40:
[...]
Bart Smit (in Leek, prov Groningen). Ze hebben er nog wel een paar. Ook die waren 40 euro, terwijl alleen een wireless controller 45euro was. Erg vreemd.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Leuke achievement ook voor die game:qanar schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:58:
Vandaag op Gamescom Fairytale fights gespeeld. Geweldig leuke hack en slash, met toch een beetje het gevoel van een platformer.
Achievement Unlocked 20G
Kill 1000 childeren
Komisch!!
Hmm krijg een 404 op die link.
Wat voor stijl is de game?
Wat voor stijl is de game?
Mensen,
Ik zit er over te denken om Resident Evil 5 te kopen. Nu las ik verschillende meningen over deze game. De 1 zegt dat het een topper is maar absoluut niet eng is (ook de tweakers.net review). De andere geeft weer aan dat het de beste deel is uit de RE reeks.
Wie kan mij over de streep halen om de game aan te schaffen ?
Ik zit er over te denken om Resident Evil 5 te kopen. Nu las ik verschillende meningen over deze game. De 1 zegt dat het een topper is maar absoluut niet eng is (ook de tweakers.net review). De andere geeft weer aan dat het de beste deel is uit de RE reeks.
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
De twee meningen die je noemt spreken elkaar niet tegen.Possible schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 17:00:
Mensen,
RE 5 is overigens met gemak het minst enge deel uit de Resident Evil serie, de nadruk ligt puur op actie en het hele horror aspect is er een beetje ingeschoten. Ik vond het spel op zich aardig, maar het begin was redelijk zwak in vergelijking met Resident Evil 4. Het spel komt pas in de tweede helft echt goed op gang, maar het spel is maar ongeveer half zo lang als RE4. Het is geen slecht spel, maar ik vond het wel een klein beetje een teleurstelling na RE4.
[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 23-08-2009 17:27 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dan moet je gewoon oppassen dat je niet zomaar het bestandje Photoshop_CS4.exe van 40KB opentSaN schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:04:
Is een simpele keylogger op je pc niet al genoeg? Lijkt me wel. Ik moet zeggen dat ik het zelf ook niet veilig genoeg vind. Ik ga mijn bankrekening dan ook maar weer verwijderen van mijn account.
Zelfs het beste systeem is onveilig in de handen van de domme.
[ Voor 7% gewijzigd door MacorgaZ op 23-08-2009 19:07 ]
Bambu Lab P1S Combo
Hier sluit ik me voor de volle 100% bij aan.MetroidPrime schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 17:16:
[...]
De twee meningen die je noemt spreken elkaar niet tegen.
RE 5 is overigens met gemak het minst enge deel uit de Resident Evil serie, de nadruk ligt puur op actie en het hele horror aspect is er een beetje ingeschoten. Ik vond het spel op zich aardig, maar het begin was redelijk zwak in vergelijking met Resident Evil 4. Het spel komt pas in de tweede helft echt goed op gang, maar het spel is maar ongeveer half zo lang als RE4. Het is geen slecht spel, maar ik vond het wel een klein beetje een teleurstelling na RE4.
Mijn review:
http://tweakers.net/produ...dent-evil-5-xbox-360.html
[ Voor 9% gewijzigd door Exorcist op 23-08-2009 19:29 ]
RE5 is een goede game en sluit qua verhaal beter aan op de eerdere games dan RE4. Alleen daarom vond ik hem beter dan RE4. Maar ik ben een uitzondering aangezien ik helemaal debiel ben van de oude RE's hang ik naar RE5 omdat ie beter aansluit. RE4 vond ik meer een actie game waar ze zo een andere titel aan hadden kunnen hangen met minimale aanpassingen aan de game.
Maar beide zijn prima actie games waarbij RE5 ook nog eens één van de mooiste games is die ik in lange tijd gezien heb. De "production value" is gewoon bizar hoog.
Voor een echt enge game kun je beter kijken naar Dead Space en momenteel vermaak ik mij prima met Silent Hill Homecomming. Ook al kreeg deze laatste nogal matige reviews.
Maar beide zijn prima actie games waarbij RE5 ook nog eens één van de mooiste games is die ik in lange tijd gezien heb. De "production value" is gewoon bizar hoog.
Voor een echt enge game kun je beter kijken naar Dead Space en momenteel vermaak ik mij prima met Silent Hill Homecomming. Ook al kreeg deze laatste nogal matige reviews.
[ Voor 31% gewijzigd door rajackar op 24-08-2009 08:41 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Denken dat zoiets je nooit kan overkomen omdat je slim bentMacorgaZ schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 19:06:
[...]
Dan moet je gewoon oppassen dat je niet zomaar het bestandje Photoshop_CS4.exe van 40KB opent.
Zelfs het beste systeem is onveilig in de handen van de domme.
Ik heb het persoonlijk trouwens niet heel erg lang volgehouden met RE5. Geen slechte game, maar hij kon mij niet boeien. Waarom? Weet ik eigenlijk niet, ik kwam niet in het verhaal en het was wat te eentonig.
[ Voor 23% gewijzigd door SaN op 24-08-2009 09:19 ]
Ik heb een tijd geleden ook wat lopen raaskallen over RE5: Aerschtuner and the lack of time: Resident Evil 5Possible schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 17:00:
Mensen,
Oke, ik hoor graag wat suggesties. 12 maanden gold, 2100 en 4200 punten lijkt me voldoende, of zijn er mensen die behoefte hebben aan 1 of 3 maands live kaartjes?Ken. schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:35:
Mag onderhand wel in de OP dacht ik zo (is ook al verscheidene malen voorgesteld, zo'n lijstje.)
Ik heb tot nu toe: livecodes.nl, xbox360gold.nl, gamehubs en gamingtickets.com. Ik zal onderscheid maken tussen bankoverschrijving, ideal, paypal en cc en proberen te achterhalen of de codes via e-mail gaan of fysiek verzonden worden.
kun je spellen beter op 720p spelen dan op 1080p? ik heb mijn xbox360 nu op 1080p staan en de spellen hebben af en toe framerate drops. Ik vraag me af of dit aan het spel of aan de resolutie ligt?
Ik speel nu vooral blue dragon en lost odyssey
[ Voor 10% gewijzigd door Coolsnarf op 24-08-2009 14:07 . Reden: misschien handig om namen te noemen ]
Probeer t 's .Coolsnarf schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:06:
kun je spellen beter op 720p spelen dan op 1080p? ik heb mijn xbox360 nu op 1080p staan en de spellen hebben af en toe framerate drops. Ik vraag me af of dit aan het spel of aan de resolutie ligt?
Bij livecodes geen van beide. Direct na betaling krijg je de code op het scherm.Sh0ckTr00per schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:45:
[...]
Oke, ik hoor graag wat suggesties. 12 maanden gold, 2100 en 4200 punten lijkt me voldoende, of zijn er mensen die behoefte hebben aan 1 of 3 maands live kaartjes?
Ik heb tot nu toe: livecodes.nl, xbox360gold.nl, gamehubs en gamingtickets.com. Ik zal onderscheid maken tussen bankoverschrijving, ideal, paypal en cc en proberen te achterhalen of de codes via e-mail gaan of fysiek verzonden worden.
Er is ergens een website (wiki-achtig iets) waarop staat welke games native 1080 zijn. Ik kan hem zo snel even niet vinden, maar ik weet dat daar maar erg weinig games op staan. De rest wordt allemaal opgeschaald en volgens mij gebeurt dat hardwarematig, waardoor het in theorie geen effect heeft op je fps.Coolsnarf schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:06:
Maar zoals Exorcist ook al zegt, probeer het eens een tijdje op 720 om te zien of je verschil merkt.
Persoonlijk heb ik genoten van Res. Evil 5, maar de sfeer van de eerste delen mis ik echt enorm. Die schrik, die spanning. Nu is het een actiegame en eigelijk heeft het nog steeds de oude controls en dat steeks enorm. Voor een actiegame mag dat allemaal wel iets sneller werken.
Grafisch wel een pareltje.
Grafisch wel een pareltje.
PSN ID Binloading_nl
Helemaal mee eens. Ik mis die sfeer ook enrom. maaruh dead space al gespeeld?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dit topic is gesloten.