Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.915 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

BM schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:49:
[...]

Einde van Hard en daarna Expert valt bij mij wel onder de moeilijkste games ooit. Wat een frustrerende levels zijn dat zeg. Helemaal als je dan een replay bekijkt van mensen die het gehaald hebben, dan lijkt het zo simpel...
Echt he, die nr.1 gast die het laatste level van Expert doet is gewoon ziek goed. Ik krijg het maar niet voor elkaar om Dreamscape bij medium op gold te halen :/ Ik maak geen fout en finish rond de 46 sec. maar krijg telkens silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:30
Weet iemand of en hoe je uit kunt zetten dat MSN automatisch aanmeld als je de Xbox 360 aan zet? Vind het namelijk nogal irritant, ik hoef geen MSN op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ergens bij je profile options heb je geloof ik twee Auto sign-in mogelijkheden die je kunt uitzetten, Messenger en Live. Hier ook vrij snel uitgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

lochtejans schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:23:
Ik weet niet of dit berichtje hier thuis hoort maar ik wilde niet onnodig een nieuwe post aanmaken.

Weet iemand een game voor de xbox 360 die leuk is om te doen samen met je vriendin? Bij m'n vriendin thuis hebben ze nog een nintendo 64 met mario kart. Dat soort spellen vindt m'n vriendin wel leuk om splitscreen tegen elkaar te doen.

Iemand ideeën?

Zou namelijk wel leuk zijn om samen met mn vriendin een game te doen...een goede reden om langer achter de xbox te blijven zitten :P
Worms.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
Oook ik ben uiteindelijk overstag gegaan en heb Trials toch maar gekocht, ondanks dat ik Shadow Complex ook moet hebben :) Damn, toch drie van de 5 summer of arcade games gekocht..

Ik ben ook beschikbaar om nog wat GoT'ers toe te voegen voor het vergelijken van de tijden.

En ook als er nog iemand een paar potjes Magic the Gathering wil spelen hou ik me aanbevolen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 15-08-2009 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:01
Ow na die gezien te hebben toch effe demotje downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat gedoe met die skilatten in Trials lukt me trouwens totaal niet :? Mijn record is iets boven de 40 meter terwijl ik mensen met honderden meters in de lijst zie staan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:56
lochtejans schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:23:
Ik weet niet of dit berichtje hier thuis hoort maar ik wilde niet onnodig een nieuwe post aanmaken.

Weet iemand een game voor de xbox 360 die leuk is om te doen samen met je vriendin? Bij m'n vriendin thuis hebben ze nog een nintendo 64 met mario kart. Dat soort spellen vindt m'n vriendin wel leuk om splitscreen tegen elkaar te doen.

Iemand ideeën?

Zou namelijk wel leuk zijn om samen met mn vriendin een game te doen...een goede reden om langer achter de xbox te blijven zitten :P
Had hier het zelde probleem, maar toch een paar spelletjes gevonden die ze wel erg leuk vind om te spelen.

Splosion Man
Worms

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Boeboe schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 02:10:
Dat gedoe met die skilatten in Trials lukt me trouwens totaal niet :? Mijn record is iets boven de 40 meter terwijl ik mensen met honderden meters in de lijst zie staan.
Als je de replays ziet dan doen ze allemaal net voordat ze van de schans afspringen y indrukken. Als je dat een paar keer probeert kom je zo boven de 100 meter.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Boeboe schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 02:10:
Ik heb net (in meters) Gold gehaald en de truc bij mij was om vlak voor de knik iets naar achter te hellen zodat je zo ongeveer onder de ideale hoek gelanceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:48

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Zeg Trials HD-fanaten, is het geen idee om een eigen topic hiervoor te starten? Ik lees nu al een aantal pagina's niets anders dan dat, en het interesseert me geenszins... :P

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Donderdag Star Ocean: Last hope mogen ontvangen, gister begonnen met spelen en ik heb er nu iets meer dan 4 uur opzitten. Ondertussen net mijn eigen ruimteschip gekregen :*)

Allereerst moet ik zeggen dat de boel er echt onwijs mooi uitziet! En dat gewoon op 720P. Een aanrader voor iemand die een goeie/mooie RPG zoekt. Althans, tot zover! Ben benieuwd in hoeverre de gameplay verandert nu ik "de ruimte in kan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 18:59
iNSaNe-oNe schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 10:39:
Zeg Trials HD-fanaten, is het geen idee om een eigen topic hiervoor te starten? Ik lees nu al een aantal pagina's niets anders dan dat, en het interesseert me geenszins... :P
We gaan net zolang door tot je alle trial comments vol interesse leest en dan begin jij vanzelf een topic toch ? ah ah :D Er is niks aan te doen het is gewoon verslavend. Vannacht weer ff bezig geweest records van de friendlist te verbeteren ...blijft leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 18:27
Heb de Xbox 360 Elite een maandje of 4 nog steeds super tevreden (vooral dat je games op de HD kan opslaan), maar weet er iemand of er een Buzz game is voor de Xbox 360?
Ik heb deze namelijk gisteren op de PS2 gespeeld en met een man of 4 is het geweldig vermaak :D

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:56

BM

Moderator Spielerij
Hari-Bo schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 16:45:
Heb de Xbox 360 Elite een maandje of 4 nog steeds super tevreden (vooral dat je games op de HD kan opslaan), maar weet er iemand of er een Buzz game is voor de Xbox 360?
Ik heb deze namelijk gisteren op de PS2 gespeeld en met een man of 4 is het geweldig vermaak :D
Je hebt Scene-It wat er wel op lijkt. Is wel enkel film georienteerd volgens mij.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Buzz is inderdaad heel erg leuk om te spelen. Helaas is er voor de 360 alleen Scene-IT inderdaad. Het zijn 2 delen, en alleen films. Voor de film liefhebbers is het dan overigens wel goed vermaak, en voor 30,- vind je het wel inclusief 4 afstandsbedieningen.

Geen idee waarom er nog geen algemenere Quiz games zijn voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Amerika heeft live 1 tegen 100. Geen idee wanneer we het in Europa mogen verwachten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 18:27
PWM schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:41:
Buzz is inderdaad heel erg leuk om te spelen. Helaas is er voor de 360 alleen Scene-IT inderdaad. Het zijn 2 delen, en alleen films. Voor de film liefhebbers is het dan overigens wel goed vermaak, en voor 30,- vind je het wel inclusief 4 afstandsbedieningen.

Geen idee waarom er nog geen algemenere Quiz games zijn voor de 360.
Dat is jammer wil niet een quiz puur over films, dan kop ik ergens wel een PS2 op de kop met Buzz erbij. ;)

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:52:
Amerika heeft live 1 tegen 100. Geen idee wanneer we het in Europa mogen verwachten.
De UK ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ja, die wil ik ook wel hier :(

Tis een nederlands programma notabene :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Heb ook even die Trials HD demo geprobeerd, en moet zeggen dat het stiekem best erg leuk is. Die crashes zijn soms echt hilarisch. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:54:
Als jullie toch bezig zijn met arcade games kopen, kan ik ook zeker Magic the Gathering aanraden :) Die is overigens 'maar' 800 punten.
Vooral voor de mensen die het vroeger gespeeld hebben en geen kaarten meer willen kopen of gewoon als pure nostalgie. Maar zeker ook een tof spel voor nieuwelingen. Als je de regels eenmaal een beetje kent ben je er nog lang mee zoet. Een van de tofste XBLA titels als je het mij vraagt.
Ik behoor vooral tot die eerste categorie en het leek me leuk om tegen elkaar een spelletje te spelen, maarrruh...wat is je gamertag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben nog on the fence als het ware om 1200 punten uit te geven voor Trials.
Heb al een paar keer een miskoop gedaan nadat ik de demo toch wel erg ok vond, maar dat ik dan vrij snel uit was gekeken op de full version. Dus mijn vraag aan jullie: bevalt 'ie nog steeds heren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ken. schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:16:
Ik ben nog on the fence als het ware om 1200 punten uit te geven voor Trials.
Heb al een paar keer een miskoop gedaan nadat ik de demo toch wel erg ok vond, maar dat ik dan vrij snel uit was gekeken op de full version. Dus mijn vraag aan jullie: bevalt 'ie nog steeds heren? :P
Absoluut, maar je moet wel bedenken dat het een erg moeilijk spel word naarmate je verder komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

PWM schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:44:
[...]

Absoluut, maar je moet wel bedenken dat het een erg moeilijk spel word naarmate je verder komt :)
Daar kan ik wel mee leven :P Vanavond nog maar eens de demo aanvoelen.

[ Voor 61% gewijzigd door Ken. op 17-08-2009 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Er waren hier nog een paar Splosion Man twijfelaars kan ik me herinneren, maar ik wil toch even melden dat de full game echt veel dieper gaat dan de Trial.

Het spel wordt echt heel uitdagend, en er zit veel diepgang en variatie in de levels, met zelfs bijhoorlijk wat puzzelelementen. Verder is de coop campaign volledig anders dus als je een vriend(in) hebt om daar doorheen te gaan heb je dubbel fun.

Shadow Complex krijgt ook overal weer negens zo te zien dus dat komt ook helemaal goed.
Snippet van Eurogamer review:
In reviving a genre that the Japanese left for dead, the game offers a telling snapshot of the global games industry in 2009. Here is an American developer so emboldened by recent successes that it feels qualified to reimagine one of Japan's sacred classics. It's like Bungie sat down to remake Super Mario. Unthinkable. Yet somehow, the gambit's paid off. In fusing classic game design with contemporary techniques and sensibilities, Epic Games and Chair Entertainment have triumphed where Japanese developers continue to flounder. The result is nothing short of one the best games of this generation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Shadow Complex komt woensdag toch? Dit is volgens mij het grootste XBLA spel tot nu toe, die gaat er zeker komen! Jammer alleen dat je er maar 200G mee kunt verdienen, zulke grote games mogen van mij ook wel 400G krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Nou ik heb gisteren bij mijn neef ook even de full van hd trials geprobeerd. Vond het erg leuk. Maar die prijs!
Ik heb er al een paar keer over gezeurd, maar voor 800 punten had ik em gekocht, voor 1200 niet. Ik ben misschien de enige (ze liggen nachten lang wakker van me daar in Redmond ;)), maar spellen voor deze prijs boycot ik.

Shadow complex daarentegen....oei, kijken of ik dan nog steeds bovengenoemd principe kan vasthouden :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Voor spellen als shadow complex betaal je zo 40 euro op de DS, dit kan je niet meer vergelijken met een simpele remake van een 20 jaar oud spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Shadow Complex gameplay was toch "Metroid meets Abuse" (voor wie Abuse nog zou kennen)? Ga eerst toch de demo eens moeten proberen, heb al teveel 2D metroid en castlevania games achter de kiezen :)

Iemand trouwens nog tips voor de Strike! achievement in Trials? Het lijkt me onmogelijk om alle kegels omver te krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 17-08-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

kazuka schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:24:
Shadow Complex komt woensdag toch? Dit is volgens mij het grootste XBLA spel tot nu toe, die gaat er zeker komen! Jammer alleen dat je er maar 200G mee kunt verdienen, zulke grote games mogen van mij ook wel 400G krijgen.
En wat zou je daarmee opschieten?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Iemand trouwens nog tips voor de Strike! achievement in Trials? Het lijkt me onmogelijk om alle kegels omver te krijgen.
spoiler:
Van je motor afduiken voordat je de kegels raakt.

Hier een filmpje van hoe het moet

[ Voor 6% gewijzigd door EcoR op 17-08-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Bart ® schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:44:
[...]
En wat zou je daarmee opschieten?
200 G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
_O-

Ik heb de Trials demo nu al 5 keer doorgespeeld, toch maar gaan kopen :P

Toch vind ik arcade games wel erg duur. Zo kun je voor een tientje ook wel A-titels op marktplaats kopen, en dan heb je ook nog een mooi doosje op je kast staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Net alle extreme levels van trial HD gehaald 8). 1 level met 28 minuten :)

De marathon achievement ga ik niet eens proberen te halen. :) Dat gaat mijn controller niet overleven. Nu inderdaad wachten op shadow complex. Veel boeiende full retail games komen er op dit moment niet uit.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

+1 droog :P

/ik vind 200G voor 1200p spellen ook weinig overigens, mag wel wat meer gradatie zitten tussen 400/800/1200 spellen.

[ Voor 28% gewijzigd door Exorcist op 17-08-2009 14:40 . Reden: tsja ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Oh! Toe maar... En wat koop je daarvoor?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart ® schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:44:
[...]

Ongeveer een halve centimeter extra. Maar dat is relatief. Als je al heel veel GS hebt, is het misschien nog geen milimeter.

Zie hier

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Bart ® schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:44:
[...]

Wat koop je voor een high score in Pac-Man?
Wat koop je voor je vierdaagse kruisje?

Even serieus: Veel mensen (jij niet dus blijkbaar) vinden de Achievement meta-game gewoon leuk om te doen en dan is het leuk als de punten een beetje 'kloppen'. Verder heeft elke arcade game exact 12 achievements terwijl sommige game nu zo uitgebreid worden dat ook deze limiet (en dus de gamescore) best omhoog zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:47:
[...]

Ongeveer een halve centimeter extra. Maar dat is relatief. Als je al heel veel GS hebt, is het misschien nog geen milimeter.

Zie hier
Ik durf te wedden dat 90% van de mensen die achievements hunten dat voor zichzelf doen, en echt niet om op te scheppen. Het is de uitdaging van de achievements en het feit dat gamers vaak completionists/verzamelaars zijn die het fenomeen groot maken.
Het e-penis verhaal is zoooo 2008 (of was het 2007?), toen de PS3 fans nog moesten doen alsof het niet leuk was ;)

En ik heb inderdaad geen bron voor die 90% anders dan hoe er over achievements wordt gepraat op fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SeamusXanthus schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:04:
[...]

Ik durf te wedden dat 90% van de mensen die achievements hunten dat voor zichzelf doen, en echt niet om op te scheppen. Het is de uitdaging van de achievements en het feit dat gamers vaak completionists/verzamelaars zijn die het fenomeen groot maken.
Het e-penis verhaal is zoooo 2008 (of was het 2007?), toen de PS3 fans nog moesten doen alsof het niet leuk was ;)

En ik heb inderdaad geen bron voor die 90% anders dan hoe er over achievements wordt gepraat op fora.
Helemaal mee eens. Ik vind Achievements erg leuk om te halen, maar geen hond die ik mn gamerscore vertel. Lekker boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sowieso, er zijn gasten die al 100000 punten hebben ofzo, die haal ik met mijn 15000 toch nooit meer in :P
Ik vind het leuk een spel zo compleet mogelijk uit te spelen. Neem mezelf altijd voor om minimaal 600G te halen voordat ik het spel in de kast leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:47:
[...]

Zie hier
Ah duidelijk. Nou ja, daar heb ik al genoeg van.
:')

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

SeamusXanthus schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:54:
[...]

Wat koop je voor een high score in Pac-Man?
Wat koop je voor je vierdaagse kruisje?

Even serieus: Veel mensen (jij niet dus blijkbaar) vinden de Achievement meta-game gewoon leuk om te doen en dan is het leuk als de punten een beetje 'kloppen'. Verder heeft elke arcade game exact 12 achievements terwijl sommige game nu zo uitgebreid worden dat ook deze limiet (en dus de gamescore) best omhoog zou kunnen.
Mja oké, dat heb ik inderdaad niet zo. Ik speel games voor de fun en de ervaring/beleving. Punten zijn het laatste wat me interesseert :)
kazuka schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:13:
Sowieso, er zijn gasten die al 100000 punten hebben ofzo, die haal ik met mijn 15000 toch nooit meer in :P
Ik vind het leuk een spel zo compleet mogelijk uit te spelen. Neem mezelf altijd voor om minimaal 600G te halen voordat ik het spel in de kast leg.
Ook als dat inhoudt dat je tegen je zin in moet gaan spelen om nog die laatste 100G te halen?

[ Voor 25% gewijzigd door Bart ® op 17-08-2009 16:20 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ook als dat inhoudt dat je tegen je zin in moet gaan spelen om nog die laatste 100G te halen?
Maar de voldoening van een achievement te halen die heel weinig andere mensen wereldwijd gehaald hebben is ZO groot. Maakt het allemaal weer de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:52:
[...]

Ik behoor vooral tot die eerste categorie en het leek me leuk om tegen elkaar een spelletje te spelen, maarrruh...wat is je gamertag?
Mijn GT is Mister Caveman. Ik heb je ooit wel eens in mijn lijst gehad (voor CoD4 ofzo?) kan ik me herinneren.
Weet niet of ik je nog er in heb staan. Ik speel momenteel wat meer Trials, nu ik alle kaarten unlocked heb van MtG, maar ik wil best een keer een potje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Boeboe schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:26:
[...]

Maar de voldoening van een achievement te halen die heel weinig andere mensen wereldwijd gehaald hebben is ZO groot. Maakt het allemaal weer de moeite waard :)
Het spel blijft toch hetzelfde? Alleen je hebt nu meer doelen :)

* JvS is overigens druk aan het proberen om uberhaupt over de eerste berg van king of the hill heen te komen :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Boeboe schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:26:
[...]

Dus eigenlijk boeit het dan niet hoeveel G die achievement waard is? Het gaat tenslotte om het halen ervan...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja, je kan altijd je best doen iets niet te snappen. Het is gewoon een leuk aardigheidje. Achiefments met daaraan gekoppelde punten :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Bart ® schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:32:
[...]

Dus eigenlijk boeit het dan niet hoeveel G die achievement waard is? Het gaat tenslotte om het halen ervan...
Jup. Ik heb Infinite Undiscovery een derde keer uitgespeeld voor een achievement van 1 gamerscore.

"deal of the week" durven ze het te noemen.. een thema 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 17-08-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Sh0ckTr00per schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:53:
[...]

Jup. Ik heb Infinite Undiscovery een derde keer uitgespeeld voor een achievement van 1 gamerscore.

Oké dan :D
Als je daar je plezier uit haalt moet je dat zeker blijven doen :)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyaz21
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-05 23:34
Hallo allemaal, ben sinds kort een xbox live gold member. Ik gebruik het vooral voor FIFA 09. Helaas is mij opgevallen dat er veel lag is tijdens online matches en dit bezorgt mij enige frustratie omdat mijn timing niet toereikend genoeg is om bepaalde moves uit te voeren. Kan dit verholpen worden? In de startpost staan aanwijzingen voor poorten enzo, maar gebruik zelf een router waar mijn xbox op is aangesloten, hoe doe ik dit, mocht het wat uitmaken? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
beyaz21 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:49:
Hallo allemaal, ben sinds kort een xbox live gold member. Ik gebruik het vooral voor FIFA 09. Helaas is mij opgevallen dat er veel lag is tijdens online matches en dit bezorgt mij enige frustratie omdat mijn timing niet toereikend genoeg is om bepaalde moves uit te voeren. Kan dit verholpen worden? In de startpost staan aanwijzingen voor poorten enzo, maar gebruik zelf een router waar mijn xbox op is aangesloten, hoe doe ik dit, mocht het wat uitmaken? Bij voorbaat dank.
Makkelijkste manier imho is om je 360 in de DMZ van je router te zetten. Misschien niet helemaal netjes, maar de snelste manier om te zorgen dat je 360 goed op internet kan, zonder met allerlei poortnummers te gaan rommelen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Misschien een gekke vraag.. Als je een game op je Xbox hebt geinstalleerd, kun je die dan ook zonder disc spelen? Nu moet ik iedere keer alsnog van schijfje wisselen. Snap natuurlijk wel dat dit als een beveiliging bedoeld is, maar is er een manier (nee, ik wil niet ombouwen of dergelijke!) om dit te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:27
nl.mark schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:00:
Misschien een gekke vraag.. Als je een game op je Xbox hebt geinstalleerd, kun je die dan ook zonder disc spelen? Nu moet ik iedere keer alsnog van schijfje wisselen. Snap natuurlijk wel dat dit als een beveiliging bedoeld is, maar is er een manier (nee, ik wil niet ombouwen of dergelijke!) om dit te omzeilen?
Nee, de xbox controleert bij het opstarten van het spel of de disc erin zitten. Daarna leest ie wel alles van je HDD af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Achievements hebben (net als Trophies) gevoelswaarde bij het bereiken van iets, en vaak op onverwachte momenten. Het is heerlijk om een zeldzame omhaal te scoren in Fifa 09, als je dat dan eenmaal lukt en er staat "Achievement Unlocked" vind ik dat gewoon tof. Of dat dan 10, 20 of 300G maakt me niet uit (liever minder, in het begin kwamen games uit met 250 tot 300G voor 1 behaald iets..dat is echt overdone).

Trophies op de PS3 eender, neem bijv. PAIN. Zitten leuke Trophies tussen die je best wat moeite kosten, al dan niet per ongeluk, te behalen. Daar zijn helemaal geen punten aan gekoppeld maar alleen brons, zilver, goud of platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Sh0ckTr00per schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:53:
[...]

Over een week of 2 komt geloof ik Penny Arcade adventures 2 in de aanbieding. Deel 1 heb ik toen ook in de aanbieding gekocht voor 800 punten of zo. Voor dat bedrag is het wel de moeite waard imo.

Deal of the week is een goed idee, maar dan verwacht ik wel elke week een game en niet suffe thema's of addons van spellen die niemand speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

nl.mark schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:00:
Als MS dat mogelijk zou maken, zouden ze zichzelf wel héééél erg in de vingers snijden he :D

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Exorcist schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:26:
Achievements hebben (net als Trophies) gevoelswaarde bij het bereiken van iets, en vaak op onverwachte momenten. Het is heerlijk om een zeldzame omhaal te scoren in Fifa 09, als je dat dan eenmaal lukt en er staat "Achievement Unlocked" vind ik dat gewoon tof. Of dat dan 10, 20 of 300G maakt me niet uit (liever minder, in het begin kwamen games uit met 250 tot 300G voor 1 behaald iets..dat is echt overdone).

Trophies op de PS3 eender, neem bijv. PAIN. Zitten leuke Trophies tussen die je best wat moeite kosten, al dan niet per ongeluk, te behalen. Daar zijn helemaal geen punten aan gekoppeld maar alleen brons, zilver, goud of platinum.
Ja oké, dat kan ik nog wel begrijpen, dan is het een uitdaging. Maar dat ik een achievement gehaald heb, en G krijg voor het feit dat ik het introlevel heb gehaald op eender welke moeilijkheidsgraad, daar ontgaat het nut me een beetje van.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Daar is het nu dan weer (oa) van dat je vrienden weer kunnen zien hoever je bent in het spel en of je het uberhaupt hebt gekocht. Iets wat ik regelmatig doe trouwens.

Je kan met argumenten blijven komen, we blijven vrolijk pareren. Inhoudelijk zelfs...
Soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

En toch zijn er miljoenen e-penissen in omloop als het gaat om Achievements. Het werkt voor veel mensen ontzettend verslavend. Ik vind het echt een goede vondst en ook goed uitgewerkt. Niet voor niets kwam de PS3 daarna ook met Trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart ® schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:10:
[...]

Ja oké, dat kan ik nog wel begrijpen, dan is het een uitdaging. Maar dat ik een achievement gehaald heb, en G krijg voor het feit dat ik het introlevel heb gehaald op eender welke moeilijkheidsgraad, daar ontgaat het nut me een beetje van.
Mwa ik vind het wel humor. Kijk naar Splosionman bijvoorbeeld: Voor het kijken van de credits, of het remappen van de buttons krijg je ook een achievement. Zulke humor kan ik wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

SeamusXanthus schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:16:
Daar is het nu dan weer (oa) van dat je vrienden weer kunnen zien hoever je bent in het spel en of je het uberhaupt hebt gekocht. Iets wat ik regelmatig doe trouwens.

Je kan met argumenten blijven komen, we blijven vrolijk pareren. Inhoudelijk zelfs...
Soms
Argumenten? Waar zie jij argumenten dan?
Maar 'pareer' vooral wat je niet laten kunt :')

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:40:
[...]

Mwa ik vind het wel humor. Kijk naar Splosionman bijvoorbeeld: Voor het kijken van de credits, of het remappen van de buttons krijg je ook een achievement. Zulke humor kan ik wel waarderen.
Oh ja, dat is ook wel leuk. Toen ik in Fable 2 een triootje had en daarvoor een achievement kreeg, moest ik ook wel even lachen :D

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Wilde net Halo 3 weer een spelen.
Dus pak de disc en doe die in de XBox 360, laatje dicht, game opstarten, etc.
In het hoofdmenu kies ik "Resume Solo Game" en selecteer.
De game begint met laden: blauwe scherm met dat heerlijke gezang. En daarna... zwart scherm en terug naar het hoofdmenu :(

Er is niets mis met de disc qua krassen of wat dan ook.
Heb de game al eens geprobeerd te runnen vanaf de disc en ook vanaf de harde schijf na installeren daarop. Maar niets werkt...

Laatste wat ik kan proberen is alle Halo 3 data verwijderen, maar wil mijn saves niet kwijt...

Iemand nog ideëen?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:40:
[...]

The Simpsons game heeft ook een leuke.
Eerste keer dat je 'em opstart en op "start" drukt. Meteen een achievement genaamt "Easiest achievement ....ever" 8)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:30:
[...]

Mijn GT is Mister Caveman. Ik heb je ooit wel eens in mijn lijst gehad (voor CoD4 ofzo?) kan ik me herinneren.
Weet niet of ik je nog er in heb staan. Ik speel momenteel wat meer Trials, nu ik alle kaarten unlocked heb van MtG, maar ik wil best een keer een potje doen.
Oh ja, nu weet ik het weer. Tja, eens in de zoveel tijd houd ik een schoonmaakactie en de friends waarmee ik niet game haal ik er liever uit (vind ik wat overzichtelijker). Maar goed, je hebt alle kaarten dus al unlocked...dat heb je snel gedaan! Ik voeg je in ieder geval toe, want over een paar maanden ga jij vast ook wel een zekere shooter kopen :)

Oh ja, wat betreft de achievements-discussie. Ik kan alleen zeggen wat het voor mij doet en dat is eigenlijk best veel. Ik heb nog nooit zoveel uit een game gehaald. Vroeger had ik een game als Dead Space niet 2,5x gespeeld, maar nu wilde ik graag de volle 1000 punten en heb ik hem dus 2,5x moeten spelen.

Ik ben echter geen voorstander van online-achievements. Ten eerste is het niet leuk als jij gewoon lekker wil gamen en je komt bij een groepje boosters in de game. Die veroorzaken teveel irritant speelgedrag. Daarnaast vind ik dat iedereen die een spel koopt de achievements moet kunnen halen, maar als je Xbox Live Silver hebt gaat je dat dus niet lukken.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sinds mijn Xbox 360 terug is van reparatie (Had een RROD, moederbord is nu vervangen) en ik een 5.1 DD set heb staan (optisch aangesloten met Xbox) heb ik een raar probleem.

Wanneer ik de Xbox aanzet (Lang indrukken X-knop op controller) gaat deze aan, ik hoor geluid en ik zie de lampjes van de ring (geel) "draaien" zoals het hoort. Echter wanneer ik mijn TV dan op het HDMI kanaal zet, gaat de Xbox opnieuw opstarten met opnieuw het geluidje en draailichtje. Iemand bekend met dit probleem, of wat zou ik er aan kunnen doen?

Ik heb die Optische Geluid kabel + HDMI truck gedaan zodat beide stekkers in de Xbox kunnen (dat plastic omhulsel van meegeleverde kabel afgehaald). De 5.1 set is voor het eerst aangesloten toen ik de Xbox terug kreeg van reparatie, dus wat de oorzaak is weet ik niet. Voor de reparatie / 5.1 set had ik iig nooit last van dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Is normaal na het uitvoeren van die kabel-'mod'.
Stond volgens mij twee pagina's terug - o.a. door mij - nog uitgebreid beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Morgen eindelijk Shadow Complex :D

(Eigenlijk straks maar ik wil ook nog wel ff slapen ;))

Ik zit sinds de E3 aankondiging al op dit spel te wachten, ben enorme Metroid fanboy dus dit is right up my alley. Metroid in HD 2.5D, kan nu al niet meer stuk denk ik.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyaz21
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-05 23:34
BM schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 07:50:
[...]

Makkelijkste manier imho is om je 360 in de DMZ van je router te zetten. Misschien niet helemaal netjes, maar de snelste manier om te zorgen dat je 360 goed op internet kan, zonder met allerlei poortnummers te gaan rommelen :)
Bedankt voor je respons, het is me uiteindelijk gelukt. Alleen bestaat het FIFA lag nog steeds, maar dat is blijkbaar een probleem vanwege de internet connectie van mijn tegenstanders in negen van de tien keer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
kazuka schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:16:
En toch zijn er miljoenen e-penissen in omloop als het gaat om Achievements. Het werkt voor veel mensen ontzettend verslavend. Ik vind het echt een goede vondst en ook goed uitgewerkt. Niet voor niets kwam de PS3 daarna ook met Trophies.
Die verslavende factor ontdekte ik bij mezelf in GTA4. Ik moest en zou alle singleplayer (en een aantal multiplayer) achievements halen. Heeft me wel wat van m'n kostbare slaaptijd gekost :+

Af en toe merk ik ook dat het achievement-halen bij mij begint te overheersen, dan leg ik de game weg en ga ik met andere games verder. Dat is namelijk iets wat ik absoluut niet wil; ook al ben ik dan nog zo'n perfectionist.

Shadow Complex wacht ik nog maar even mee met kopen. Ik heb volgende week interim periode, en dan kan ik mijn tijd wel anders gebruiken :D

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
beyaz21 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 01:31:
[...]

Bedankt voor je respons, het is me uiteindelijk gelukt. Alleen bestaat het FIFA lag nog steeds, maar dat is blijkbaar een probleem vanwege de internet connectie van mijn tegenstanders in negen van de tien keer. :(
Weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar het online deel voor FIFA word door EA zelf afgehandeld geloof ik. Als dat een extra stap in de verbinding betekend heb je gelijk een ander POF te pakken. (Zie online problemen bij launch BF:BC en BF:1943)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lydus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:49
monnick schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:08:
Sinds mijn Xbox 360 terug is van reparatie (Had een RROD, moederbord is nu vervangen) en ik een 5.1 DD set heb staan (optisch aangesloten met Xbox) heb ik een raar probleem.

Wanneer ik de Xbox aanzet (Lang indrukken X-knop op controller) gaat deze aan, ik hoor geluid en ik zie de lampjes van de ring (geel) "draaien" zoals het hoort. Echter wanneer ik mijn TV dan op het HDMI kanaal zet, gaat de Xbox opnieuw opstarten met opnieuw het geluidje en draailichtje. Iemand bekend met dit probleem, of wat zou ik er aan kunnen doen?

Ik heb die Optische Geluid kabel + HDMI truck gedaan zodat beide stekkers in de Xbox kunnen (dat plastic omhulsel van meegeleverde kabel afgehaald). De 5.1 set is voor het eerst aangesloten toen ik de Xbox terug kreeg van reparatie, dus wat de oorzaak is weet ik niet. Voor de reparatie / 5.1 set had ik iig nooit last van dit probleem.
Misschien dat dit je kan helpen, http://www.genmay.com/showthread.php?t=803048 Ik heb er geen enkele ervaring mee, dus kan je niet vertellen of het echt werkt, of dat je beeld straks compleet zwart zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Gisteravond Trials HD toch maar gekocht en in één ruk alles t/m hard gehaald. Beginner en Easy op goud halen is niet zo moeilijk. Medium zal met wat moeite ook nog wel te doen zijn. Maar op de Hard levels heb ik soms 100+ retries gebruikt (zelfs een keer 250 oid). Dus dat wordt een redelijk lastige opgave denk ik zo. :P Ben benieuwd naar de Extreme levels. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn neefje heeft een probleem met zijn XBOX 360. Ik heb hem een game gegeven ( Kungfu Panda ) en deze vraagt om de XBOX op 60Hz te zetten. De TV ( Philips 32PF9966 ) zou dit wel aan moeten kunnen ( getest met Burnout 3 op de PS2 ), maar het werkt niet. Het beeld word grijs en springt na 10sec. weer terug naar 50Hz.

Dit alles met een Arcade versie. Nu heb mijn kabel geprobeerd van een Elite, maar helaas geen 60Hz. Nu heb ik een HDMI > DVI kabel geprobeerd en dan doet deze het wel, maar geen geluid. Ik heb de XBOX geupdate.

Vreemde is dat wanneer je de stekker eruit en erin doet, deze wel heel even beeld geeft. Ik heb het ook via scart geprobeerd, maar helaas hetzelfde probleem. Ingangen op de TV lijken in orde gezien de PS2 wel werkt. Ook heb ik andere aansluitingen geprobeerd, maar zonder succes.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:16:
Achievements zijn de doodsteek geweest voor leuk online gamen.
voor 90 % in mijn omgeving (en op live ook trouwens) geld dat als ze alle achievements gehaald hebben de game vaak een rotschop krijgt ook al is ie nog zo goed , het gaat alleen nog maar om de punten.

Het systeem op zich is erg leuk en werkt inderdaad verslavend maar ik had persoonlijk liever gezien dat ze er geen punten aan verbonden maar bijvoorbeeld vrij te spelen content of bonus video's of zo.
Het is leuk om middels achievements te zien hoever je ongeveer bent maar de punten zorgen er voor dat als het gehaald is dat we gelijk weer door moeten met de volgende game.

Goed voorbeeld hiervan zijn games zoals CSI , Avatar en alle kindergames zoals baas in eigen bos, ik duidelijk op diverse fora en op live dat ze alleen gespeeld worden omdat ze 5 achievements hebben voor 1000 punten of andere makkelijk te halen achievements terwijl de speler aan de game zelf geen ruk aan vind.

Ik mis wat dat betreft de oude xbox , rainbow six 3 , om een voorbeeld te geven , hebben we maanden zo niet jaren gespeeld omdat het gewoon een steen goede game is , rainbow six vegas heeft 3 maanden druk gehad en daarna zag je het live spelen al afsterven omdat iedereen de puntjes binnen had en het dan ineens niet meer leuk was terwijl de game het zelfde caliber had als Rainbow Six 3 en zo zijn er veel meer voorbeelden.

Zo dat moest ik even kwijt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Zooo die Gamescon conferentie van microsoft was echt heel erg weinig, Fable 3 aangekondigd en Fable 2 wordt in 5 stukken gehakt. Had wel meer nieuws verwacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jeuj Shadow Complex is available :D

Staat nu in m'n queue te wachten tot ik klaar ben met werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
LIVE Activity for week of Aug.10th

Xbox 360 Top LIVE Titles (based on UU’s)

1 Call of Duty: WaW
2 Halo 3
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 GTA IV
6 1 vs 100
7 FIFA 09
8 Trials HD
9 Battlefield 1943
10 Madden NFL 10

Call of duty heeft Halo verslagen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

FeaR1986 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:28:
Wilde net Halo 3 weer een spelen.
Dus pak de disc en doe die in de XBox 360, laatje dicht, game opstarten, etc.
In het hoofdmenu kies ik "Resume Solo Game" en selecteer.
De game begint met laden: blauwe scherm met dat heerlijke gezang. En daarna... zwart scherm en terug naar het hoofdmenu :(

Er is niets mis met de disc qua krassen of wat dan ook.
Heb de game al eens geprobeerd te runnen vanaf de disc en ook vanaf de harde schijf na installeren daarop. Maar niets werkt...

Laatste wat ik kan proberen is alle Halo 3 data verwijderen, maar wil mijn saves niet kwijt...

Iemand nog ideëen?
Ik heb precies hetzelfde gehad. Er is voor zover ik weet niets aan te doen. Wat ikzelf heb gedaan is verder gaan bij het laatste hoofdstuk wat je hebt vrijgespeeld. Dan moet je wel een stuk overnieuw doen, maar het voorkomt dat je je savegames moet verwijderen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:14:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gehad. Er is voor zover ik weet niets aan te doen. Wat ikzelf heb gedaan is verder gaan bij het laatste hoofdstuk wat je hebt vrijgespeeld. Dan moet je wel een stuk overnieuw doen, maar het voorkomt dat je je savegames moet verwijderen.
Hij zou ook kunnen proberen de cache te legen of een andere schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:08:

Ik heb precies hetzelfde, de Xbox start pas echt op als ik mijn tv op het HDMI-kanaal zet. Op component had ik dit nooit. Heb nu een elite, en hiervoor een premium zonder HDMI gehad, dus dacht eerst dat het aan de elite lag. Maar het lijkt me het meest logische als het aan de HDMi-connectie ligt. Blijkbaar heeft de Xbox een signaaltje van je tv nodig dat de HDMI-connectie actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:01

Armada

-Wat wil je weten?-

Rockvee2 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:56:
Zooo die Gamescon conferentie van microsoft was echt heel erg weinig, Fable 3 aangekondigd en Fable 2 wordt in 5 stukken gehakt. Had wel meer nieuws verwacht :(
Ja, het was absoluut treurig.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Microsoft heeft toch ook nog het X-event van hunzelf? mischien willen ze nog niet alles prijs geven en daar een grote klapper maken? :)

Ik ben iig wel blij met Fable 3! heb echt enorm genoten van deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rockvee2 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:56:
Ze hadden toch ook niet gezegd dat het meer zou worden? Voor Sony kwam het toevallig lekker uit dat de Slim klaar was, waardoor ze een leuke show neer konden zetten. Zonder Slim hadden ze ook weinig gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:17:
[...]

Hij zou ook kunnen proberen de cache te legen of een andere schijf
De cache legen heb ik destijds ook geprobeerd, maar bij mij hielp dat niet.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Laatst online: 07:25
Jaguar645 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:16:
Microsoft heeft toch ook nog het X-event van hunzelf? mischien willen ze nog niet alles prijs geven en daar een grote klapper maken? :)

Wanneer is dit X-event? Ik ben namelijk aan het kijjken voor een 360 aan te schaffen en het zou zonde zijn moest hij net daarna in prijs zakken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Jaguar645 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:16:

Het jaarlijkse X-event is voor het laatst in 2006 gehouden. Er zijn wel twee evenementen geweest met dezelfde naam in Canada, maar die waren puur op de Canadese pers gericht en veel kleiner in schaal.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Dank voor de opheldering :) Dacht dat die van vorig jaar dus ook gewoon bij het X-event hoorde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Smoonshine schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:14:
[...]
Zal het zo eens proberen, ben al "blij" dat het niet aan mij ligt maar dat het een voorkomender probleem is. Alleen hoe start ik het laatste hoofdstuk? Want zo te zien kan ik alleen kiezen voor "resume solo game" en verder alleen multiplayer games (campaign, matchmaking, custom games, etc.). Dus kan nergens kiezen om een nieuwe game te beginnen of een hoofstuk te kiezen...

Zal wel noobie overkomen dit, maar heb al tijden geen Halo 3 meer in de console gehad dus het was weer helemaal nieuw voor me :)

Heb net de cache van de harde schijf geleegd en met opstarten werd nu medegedeeld dat er een update was. Ik heb deze wel laten installeren, maar volgens mij gaat dat ook al fout want bij een reboot komt de melding weer...

Zie nu wel dat de disc een barstje heeft. Dus geen krassen op het deel waar de data op staat, maar de rand daar weer binnen (waar dat XBox hologram op staat) heeft wat scheuren. Komt denk ik door de bevestiging van de Collectors Edition, met dat zwarte stomme te grote houdertje...

[ Voor 45% gewijzigd door FeaR op 19-08-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:01

Armada

-Wat wil je weten?-

FeaR1986 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 16:44:
[...]

Zal het zo eens proberen, ben al "blij" dat het niet aan mij ligt maar dat het een voorkomender probleem is.
Ik heb ook exact hetzelfde gehad. Wilde na maandenlang weer eens verder gaan met de campagne en inderdaad mijn laatste savegame kon ook niet meer geladen worden. Ik denk dat het iets te maken hefet met een tussentijdse patch. Ik begon waar ik dacht dat ik het laatst had gespeeld, maar gezien de achievement was dat niet zo (of werd niet zo geregistreerd). Dus die chapter heb ik toen overnieuw gedaan.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:18:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, de Xbox start pas echt op als ik mijn tv op het HDMI-kanaal zet. Op component had ik dit nooit. Heb nu een elite, en hiervoor een premium zonder HDMI gehad, dus dacht eerst dat het aan de elite lag. Maar het lijkt me het meest logische als het aan de HDMi-connectie ligt. Blijkbaar heeft de Xbox een signaaltje van je tv nodig dat de HDMI-connectie actief is.
Dat komt omdat je ws je component-kabel gebruikt voor puur je optical audio, is het niet? Dan herstart de Xbox namelijk op het moment dat je hem op het juiste HDMI kanaal zet.

/je hebt een Elite, daar zit standaard een goed verloopkabeltje bij..
Ik heb het probleem in ieder geval niet (meer) op een Samsung LE40A756. Had het probleem wel toen ik de Xbox HDMI had aangesloten maar audio via Toslink op de Component kabel.

[ Voor 15% gewijzigd door Exorcist op 19-08-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

FeaR1986 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 16:44:
[...]Alleen hoe start ik het laatste hoofdstuk? Want zo te zien kan ik alleen kiezen voor "resume solo game" en verder alleen multiplayer games (campaign, matchmaking, custom games, etc.). Dus kan nergens kiezen om een nieuwe game te beginnen of een hoofstuk te kiezen...
Het moet niet gekker worden...
Nogmaals de cache geleegd en als ik nu Campaign selecteer krijg ik een heel ander scherm :?
Maar wel het scherm wat ik moet hebben om dus weer een hoofdstuk te kiezen en verder te gaan.
Maar Halo 3 speelt hier dus weer gewoon. Maar toch maar op zoek naar een nieuwe kopie aangezien de DVD toch wat beschadigd is.

Thnx voor de hulp in ieder geval _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:02:
[...]

Dat komt omdat je ws je component-kabel gebruikt voor puur je optical audio, is het niet? Dan herstart de Xbox namelijk op het moment dat je hem op het juiste HDMI kanaal zet.

/je hebt een Elite, daar zit standaard een goed verloopkabeltje bij..
Ik heb het probleem in ieder geval niet (meer) op een Samsung LE40A756. Had het probleem wel toen ik de Xbox HDMI had aangesloten maar audio via Toslink op de Component kabel.
Nee, ik gebruikte toendertijd alleen de componentaansluiting voor zowel beeld als geluid (5 stekkers dus).

Nu alleen HDMI (1 stekkertje dus) Geluid gaat dus ook via HDMI, en niet optical.
Bij component kon ik gewoon mijn Xbox aanzetten en dan bijv. een half uur later pas mijn tv op dat kanaal gooien, en dan stond mijn Xbox gewoon trouw op het dashboard op mij te wachten ;)

Nu kan ik m'n Xbox 3 dagen vantevoren aanzetten, maar pas als ik mijn tv op het HDMI-kanaal zet, start de Xbox pas echt door. Of misschien reboot ie wel -dat kan ik niet zien natuurlijk- ik zie alleen gelijk de Xbox splashscreen als ik mijn tv op het HDMI-kanaal gooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:43:
[...]

Achievements zijn de doodsteek geweest voor leuk online gamen.
voor 90 % in mijn omgeving (en op live ook trouwens) geld dat als ze alle achievements gehaald hebben de game vaak een rotschop krijgt ook al is ie nog zo goed , het gaat alleen nog maar om de punten.

Ik mis wat dat betreft de oude xbox , rainbow six 3 , om een voorbeeld te geven , hebben we maanden zo niet jaren gespeeld omdat het gewoon een steen goede game is , rainbow six vegas heeft 3 maanden druk gehad en daarna zag je het live spelen al afsterven omdat iedereen de puntjes binnen had en het dan ineens niet meer leuk was terwijl de game het zelfde caliber had als Rainbow Six 3 en zo zijn er veel meer voorbeelden.

Zo dat moest ik even kwijt :9
Dan had RB6 maar gewoon beter of leuker moeten zijn, heeft weinig met de achievements te maken lijkt me.

Zie een paar posts hierboven de Live Activity voor deze week, CoD4 en WaW en Halo 3 in de top drie. Games waar iedereen allang z'n achievements voor binnen heeft maar online nog steeds mateloos populair gewoon omdat ze leuk genoeg zijn om te blijven spelen.

Wat wel vervelend is voor online gaming zijn achievements die -alleen- in multiplayer gehaald kunnen worden. Je ziet mensen dan de vreemdste dingen doen in een normale online match alleen maar om eoa achievement te kunnen bemachtigen. Dat verder hun team/kant afgeslacht wordt op dat moment doet ze er dan niet toe.

En nu is het tijd voor Shadow Complex :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 07:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ace schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:08:
[...]

Dan had RB6 maar gewoon beter of leuker moeten zijn, heeft weinig met de achievements te maken lijkt me.

Zie een paar posts hierboven de Live Activity voor deze week, CoD4 en WaW en Halo 3 in de top drie. Games waar iedereen allang z'n achievements voor binnen heeft maar online nog steeds mateloos populair gewoon omdat ze leuk genoeg zijn om te blijven spelen.

Wat wel vervelend is voor online gaming zijn achievements die -alleen- in multiplayer gehaald kunnen worden. Je ziet mensen dan de vreemdste dingen doen in een normale online match alleen maar om eoa achievement te kunnen bemachtigen. Dat verder hun team/kant afgeslacht wordt op dat moment doet ze er dan niet toe.

En nu is het tijd voor Shadow Complex :p
Call of Duty 4 (en volgens mij ook 5) heeft zelfs niet eens MP achievements en toch staan ze bijna bovenaan. :)

Edit: WaW staat zelfs bovenaan :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Mashayungi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 08:55
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:29:
[...]

Nee, ik gebruikte toendertijd alleen de componentaansluiting voor zowel beeld als geluid (5 stekkers dus).

Nu alleen HDMI (1 stekkertje dus) Geluid gaat dus ook via HDMI, en niet optical.
Bij component kon ik gewoon mijn Xbox aanzetten en dan bijv. een half uur later pas mijn tv op dat kanaal gooien, en dan stond mijn Xbox gewoon trouw op het dashboard op mij te wachten ;)

Nu kan ik m'n Xbox 3 dagen vantevoren aanzetten, maar pas als ik mijn tv op het HDMI-kanaal zet, start de Xbox pas echt door. Of misschien reboot ie wel -dat kan ik niet zien natuurlijk- ik zie alleen gelijk de Xbox splashscreen als ik mijn tv op het HDMI-kanaal gooi..
Dit zou best kunnen, want als je de SCART-kabel alleen in je TV hebt zitten en niet in je 360, start de 360 niet door. Komt (volgens mij) doordat de power connector verbonden zit aan de AV-output.

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:10:
[...]

Call of Duty 4 (en volgens mij ook 5) heeft zelfs niet eens MP achievements en toch staan ze bijna bovenaan. :)

Edit: WaW staat zelfs bovenaan :)
En als ik Inifinity Ward om 1 ding wil smeken is dat dat ze dat in CoD:MW2 zo gaan houden, met uitzondering van de Special Ops mode, daar mogen evt wel wat achievements in.

Online achievements :r

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 20-08-2009 07:22 ]

Xbox

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.