Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 07:48:
[...]
Is dat zo ? Ik weet wel dat je in Splosionman 2 gamer pictures en een premium theme kan vrijspelen, maar volgens mij is dit niet hetzelfde als de awards waar we het nu over hebben. Dat zijn volgens mij namelijk dingen die je voor je avatar vrij kunt spelen (en dus in nieuwe, nog uit te komen, spellen kan zitten).
Over Splosionman gesproken: Is er serieus iemand die dit spel op hardcore uit gaat spelen ?
Het was van te voren al aangekondigd en
hier hebben ze het over een t-shirt. Ogenschijnlijk moet je er glas voor breken en een scientist voor omzeep helpen. Zie ook
dit en
dit plaatje (imageshack). Maar daarvoor moet er eerst een title update uitkomen en die is er nog niet.
Ik ben wel begonnen op hardcore, en zit nu bij 2-3. Het is nog goed te doen, maar wel vervelend dat er op het einde van levels nogal eens wat lastige stukjes zitten die een paar keer oefening nodig hebben

Boeboe schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:15:
Sh0ckTr00per, omdat ik me herinner dat je er ooit iets over vroeg: Ik heb de Japanse "dashboard update" mail gekregen en het lijkt erop dat IdolM@ster bij de Japanners bij de "games on demand" komt. Dit zou moeten betekenen dat het mogelijk wordt om dit spel online te kopen en af te spelen op je EU xbox mits je aan Japanse gamerpoints geraakt
* Sh0ckTr00per gaat vanavond op onderzoek uit.
Dat is inderdaad wel goed nieuws

Alleen jammer dat Japanse points nog duurder zijn dan europese

Ik zou eigenlijk gewoon een Japanse xbox moeten importeren, dan ben ik er vanaf.
Ik heb ook gezien dat Magna Carta 2 hier uit zou moeten gaan komen. Jammer dat het zo te zien weer een net niet helemaal top rpg gaat worden (wel op basis van de demo, die ik van Blue Dragon ook al niet fantastisch vond)
[
Voor 27% gewijzigd door
Sh0ckTr00per op 12-08-2009 08:08
]