Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.913 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:32:
[...]

Je kunt even de ultra hard add-on downloaden.. Kijken of het dan nog zo makkelijk is ;)
tja dat geloof ik wel, maar dat had er dan maar standaard in moeten zitten. Ik tel iets wat je moet downloaden (ook al is het gratis) niet echt mee in mijn oordeel over een game.
Neemt natuurlijk niet weg dat ik in een 2e run (als die ooit komt) zeker ga proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Coolsnarf schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:55:
[...]

Ik tel iets wat je moet downloaden (ook al is het gratis) niet echt mee in mijn oordeel over een game.
Dat begrijp ik niet, waarom zou je een gratis download niet meetellen? Dan zou je volgens die redenatie ook geen patch mogen downloaden. Beetje rechtlijnig... ;)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:30
Maar... maar... LIGHTSABER! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
ik heb sinds net weer een nieuwe xbox. Heb hier namelijk ook nog een omgebouwde staan, maar wil toch weer cod4 online gaan spelen en de komende toppers uiteraard. Nu is die omgebouwde xbox niet gebanned omdat ik nooit online ging, maar kan ik op die nieuwe xbox wel mijn account retrieven. Wil natuurlijk niet dat deze gebanned word vanwege mijn andere xbox.

Kunnen jullie trouwens wel inloggen op xbox live. Ik wordt er namelijk continue van afgegooid, drukte denk ik. Maar na poging 6 van het retrieven van mijn account en het daarbij horende invoeren van gegevens, ben ik het wel even zat. Ik krijg iedere keer halverwege de melding dat de verbinding met xbox live is verbroken.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

steefje schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:52:
ik heb sinds net weer een nieuwe xbox. Heb hier namelijk ook nog een omgebouwde staan, maar wil toch weer cod4 online gaan spelen en de komende toppers uiteraard. Nu is die omgebouwde xbox niet gebanned omdat ik nooit online ging, maar kan ik op die nieuwe xbox wel mijn account retrieven. Wil natuurlijk niet dat deze gebanned word vanwege mijn andere xbox.
Ik zelf heb ook een originele elite en een pro die omgebouwd is. Het enige wat ik doe is de hardeschijf wisselen hoef je ook niet te recoveren en werkt perfect. Met de omgebouwde kom ik nooit online met de elite speel ik wel online.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Net ook even de update binnengehaald. De veelgeprezen snelheidsverbetering die ik van veel mensen uit de béta hoorde is mij totaal niet opgevallen. Jammer, want dat was toch wel iets waar ik naar uit keek. Ik ga verder geen woorden vuil maken aan dingen die al meerdere malen zijn aangehaald.

Wat wel grappig was: voor de update had m'n avatar een rood shirt, na de update datzelfde shirt in 't blauw :+
Ik vraag me wel af of er avatar-rewards met terugwerkende kracht in games worden gestopt. Zal haast wel niet...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

die avatar "extra's".. als je dat koopt is dat gebonden aan je profile of staat t gewoon op je HDD en kunnen alle profiles hier gebruik van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
tja zeker weten dat die avatar store een commercieel succes was. De update was amper uit of ik zag een vriend van mij al met een bestuurbare warthog. Ach, als mensen het ervoor willen neerleggen moeten ze het zelf weten. Ik hoop wel dat er veel stuff komt dat je zelf vrij kan spelen.

Belachelijk dat de prijzen voor die games trouwens een stuk lager zijn in de US. Europa wordt wel heel vaak genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
Vind het een nette update. Marketplace is merkbaar sneller en alles loopt gewoon weer een stuk vloeiender. Ben erg benieuwd naar de Fall Update met de Twitter/Last.FM/FaceBook integratie en de Movies on Demand.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Op mijn werk vanmiddag niet kunnen wachten tot ik de update binnen kon halen.. Heb ik 'm eindelijk, merk ik er helemaal niks van. Ok, afgezien van die downloadable games dan.

Table Tennis en Prey liggen bij de E-Plaza beide voor 10 Euro in de sale bak, en op Live vragen ze er doodleuk 29,95 voor. Ai ai ai.. Je zal er maar intrappen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:55
Had nog 320 punten over. Dus ik heb pom poms en een mooie piratenhoed.:P Maar ik denk dat microsoft hiermee flink wat points/geld binnenhaalt.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand met meer duidelijkheid over welke games de award optie ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 01:37:
Iemand met meer duidelijkheid over welke games de award optie ondersteund?
Voor zover ik weet is Splosion Man tot nu toe de enige game die awards ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kazu schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 03:38:
[...]

Voor zover ik weet is Splosion Man tot nu toe de enige game die awards ondersteund.
Is dat zo ? Ik weet wel dat je in Splosionman 2 gamer pictures en een premium theme kan vrijspelen, maar volgens mij is dit niet hetzelfde als de awards waar we het nu over hebben. Dat zijn volgens mij namelijk dingen die je voor je avatar vrij kunt spelen (en dus in nieuwe, nog uit te komen, spellen kan zitten).

Over Splosionman gesproken: Is er serieus iemand die dit spel op hardcore uit gaat spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 07:48:
[...]
Is dat zo ? Ik weet wel dat je in Splosionman 2 gamer pictures en een premium theme kan vrijspelen, maar volgens mij is dit niet hetzelfde als de awards waar we het nu over hebben. Dat zijn volgens mij namelijk dingen die je voor je avatar vrij kunt spelen (en dus in nieuwe, nog uit te komen, spellen kan zitten).

Over Splosionman gesproken: Is er serieus iemand die dit spel op hardcore uit gaat spelen ?
Het was van te voren al aangekondigd en hier hebben ze het over een t-shirt. Ogenschijnlijk moet je er glas voor breken en een scientist voor omzeep helpen. Zie ook dit en dit plaatje (imageshack). Maar daarvoor moet er eerst een title update uitkomen en die is er nog niet.

Ik ben wel begonnen op hardcore, en zit nu bij 2-3. Het is nog goed te doen, maar wel vervelend dat er op het einde van levels nogal eens wat lastige stukjes zitten die een paar keer oefening nodig hebben :)
Boeboe schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:15:
Sh0ckTr00per, omdat ik me herinner dat je er ooit iets over vroeg: Ik heb de Japanse "dashboard update" mail gekregen en het lijkt erop dat IdolM@ster bij de Japanners bij de "games on demand" komt. Dit zou moeten betekenen dat het mogelijk wordt om dit spel online te kopen en af te spelen op je EU xbox mits je aan Japanse gamerpoints geraakt :)
* Sh0ckTr00per gaat vanavond op onderzoek uit.
Dat is inderdaad wel goed nieuws :) Alleen jammer dat Japanse points nog duurder zijn dan europese :) Ik zou eigenlijk gewoon een Japanse xbox moeten importeren, dan ben ik er vanaf.

Ik heb ook gezien dat Magna Carta 2 hier uit zou moeten gaan komen. Jammer dat het zo te zien weer een net niet helemaal top rpg gaat worden (wel op basis van de demo, die ik van Blue Dragon ook al niet fantastisch vond)

[ Voor 27% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 12-08-2009 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Armada schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:06:
[...]

Dat begrijp ik niet, waarom zou je een gratis download niet meetellen? Dan zou je volgens die redenatie ook geen patch mogen downloaden. Beetje rechtlijnig... ;)
haha ik wist dat die opmerking zou komen. Je hebt ook volledig gelijk, het gaat alleen een beetje om het idee. Ik heb dit spel nu wel laat gekocht (omdat ik nu pas een xbox360 heb) maar vaak koop ik spellen bij de launch. Als dan na een tijdje er een patch/update komt die het spel moeilijker maakt heb ik er op dat moment niet echt veel meer aan (behalve in de 2e run). Daarom tel ik het niet mee als ik de game beoordeel maar natuurlijk gebruik ik het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

thefabiman88 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:12:
Had nog 320 punten over. Dus ik heb pom poms en een mooie piratenhoed.:P Maar ik denk dat microsoft hiermee flink wat points/geld binnenhaalt.
Technisch gezien heeft MS jouw centen al binnen voordat je de punten uberhaupt uitgeeft, dus of je er nu wel of niet iets voor koopt op marketplace MS heeft zn geld al ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

CrankyGamerOG schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:50:
[...]

Technisch gezien heeft MS jouw centen al binnen voordat je de punten uberhaupt uitgeeft, dus of je er nu wel of niet iets voor koopt op marketplace MS heeft zn geld al ;)
Technisch gezien niet, omdat jij een tegoed aanhoudt bij MS en zolang er geen levering van een goed of dienst is mogen zij de opbrengsten niet nemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 13-09 19:55
CrankyGamerOG schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:50:
[...]

Laten we zeggen dat er kaartjes worden gekocht om de avatar te verfraaien.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen weekend 2x een vastloper gehad...geen red-ring, ring was volledig groen.
(Tijdens het spelen van C&C3 skirmish met een xbox360 van een kleine 2 jaar oud)

Heeft iemand dit ook eens gehad? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Vandaag de update uitgevoerd... Ik wil HAWKX opstarten van HD loopt hij vast. Dus heb ik hawkx van de hd afgehaald en opnieuw geinstalleerd. Ben ik mijn xp enz. kwijt! Het staat nog wel in mijn profiel maar in mijn game moet ik opnieuw beginnen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashayungi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:55
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:52:
Ik heb afgelopen weekend 2x een vastloper gehad...geen red-ring, ring was volledig groen.
(Tijdens het spelen van C&C3 skirmish met een xbox360 van een kleine 2 jaar oud)

Heeft iemand dit ook eens gehad? :/
Soms ligt het aan de software. Ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat Saints Row 2 crasht, als je probeert te vliegen met een vliegtuig zonder vleugels :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mashayungi schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:13:
[...]

Soms ligt het aan de software. Ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat Saints Row 2 crasht, als je probeert te vliegen met een vliegtuig zonder vleugels :O
Ik heb het weleens in Arcade games. Heb het een aantal keer gehad bij Magic the Gathering bij het starten van een multiplayer game (op Live). Verder eigenlijk nooit, is echt een uitzondering en volgens mij zijn het gewoon bugjes in de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Armada schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:31:
[...]

Technisch gezien niet, omdat jij een tegoed aanhoudt bij MS en zolang er geen levering van een goed of dienst is mogen zij de opbrengsten niet nemen. :P
uhmm jawel?

jij betaald voor PUNTEN, hun leveren de punten , dus is de transactie op dat moment afgerond.
Dat jij naderhand voor die punten iets kunt downloaden in de store is niet aan de orde.
Het laterna verrekenen met de game leverancier is iets interns bij MS, maar zodra jij de punten koopt heeft MS hun geld al binnen :P

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

In het verleden had ik het bij gears of war 1 op eenzelfde plek altijd een vastloper.
Daarna de cache van de console gewist en Sindsdien geen problemen meer gehad.

Zo te zien was dit het : http://www.wikihow.com/Delete-the-Cache-on-Your-Xbox-360

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Laatst online: 02:11

Shoarma kip

IceDFire

Je weet dat dit nu niet meer nodig is? Gewoon bij device options kijken, daar kun je nu je cache clearen zonder die code :)

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

CrankyGamerOG schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:37:
[...]

uhmm jawel?

jij betaald voor PUNTEN, hun leveren de punten , dus is de transactie op dat moment afgerond.
Dat jij naderhand voor die punten iets kunt downloaden in de store is niet aan de orde.
Het laterna verrekenen met de game leverancier is iets interns bij MS, maar zodra jij de punten koopt heeft MS hun geld al binnen :P
En pas als jij de punten besteedt, mogen zij winst nemen. Dat is het realisatiebeginsel. Waardevermeerderingen (winsten) mogen slechts in het resultaat tot uiting worden gebracht als zij ook effectief zijn gerealiseerd. Die marketplace waar je de punten besteedt, is ook van Microsoft. Het is hetzelfde principe als bij mobiele prepaidkaarten en strippenkaarten.

[ Voor 13% gewijzigd door SR8 op 12-08-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

SR8 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:37:
[...]
En pas als jij de punten besteedt, mogen zij winst nemen. Dat is het realisatiebeginsel. Waardevermeerderingen (winsten) mogen slechts in het resultaat tot uiting worden gebracht als zij ook effectief zijn gerealiseerd. Dus boekhoudtechnisch hebben ze het geld niet direct binnen.
^^ Iemand die het begrijpt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Is het niet meer zo dat als het 2 onderdelen zijn met een eigen administratie dan zal bij verkoop van de kaarten ook al winst genomen worden, nl door de verkoopafdeling. Bij besteding zal er dan een doorberekening plaatsvinden naar de marketplace afdeling.
Als het in 1 groot geheel zit, dan sluit ik me bij SR8 aan
Ik bedoel afdeling nu niet als afdeling in 1 bedrijf, maar als aparte bedrijven in "Holding" MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Coolsnarf schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:05:
Is het niet meer zo dat als het 2 onderdelen zijn met een eigen administratie dan zal bij verkoop van de kaarten ook al winst genomen worden, nl door de verkoopafdeling. Bij besteding zal er dan een doorberekening plaatsvinden naar de marketplace afdeling.
Als het in 1 groot geheel zit, dan sluit ik me bij SR8 aan
Ik bedoel afdeling nu niet als afdeling in 1 bedrijf, maar als aparte bedrijven in "Holding" MS
offtopic:
Nee, dit valt allemaal onder de entertainment tak van MS, dus er is geen apart bedrijf dat een winst realiseert. Het enige dat je je voor zou kunnen stellen is dat de fysieke winkel die prepaid kaarten verkoopt winst neemt over de uitlevering van de kaart aan de consument, maar dan hebben we het niet meer over het nemen van de winst over de levering van de dienst (Arcade spel, kleren, etc) door MS. MS heeft net als de HTM, etc, nog een liability voor de niet bestede waardes die de buskaarten die nog niet afgestempeld zijn symboliseren. En dat is ook niet zo vreemd, want bij het gebruiken van die punten, weet MS pas wat jij nu koopt daarmee en zal dan ook pas de tegenwaarde moeten afdragen aan de leverancier van de dienst (stel: de maker van Splosion man) en realiseert daar dan een soort handelingsfee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 13-09 20:55

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Net even de nieuwe XBLA titel Trial HD gekocht. Niet goedkoop (1200 punten), maar o zo verslavend.
Continu restarten om je run te perfectioneren of om zo ver mogelijk te komen in een van de minigames. De delivery minigame is tot nu toe mn favoriet, sta daarbij nu 9de.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Trials is echt tof ja. Ziet er ook best goed uit. En zeker superverslavend. Ik heb op Beginner en Easy intussen alles gold, dat is nog goed te doen. Medium is al meteen een stuk pittiger. Heb de eerste 2 op gold, ben nu al een hakf uur bezig met het 3e level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ook net Trails HD aangeschaft, inderdaad zo verslavend als het maar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Na de trailer van kazuka heb ik maar even de demo naar binnen getrokken. Die viel me alleen beetje tegen, niet qua gameplay, maar qua inhoud. D'r zitten maar 2 levels in, plus 2 minigames. Zo kan je amper een beetje een gevoel krijgen van hoe het spel daadwerkelijk is :{

Verder een vraagje: Sinds de update heeft mijn tv de rare gewoonte om af en toe de brightness in één keer donkerder af te stellen. Gewoon uit het niets. Voor de update had ik hier geen last van, vandaar mijn vraag of er meer mensen zijn die hier last van hebben? Nu is het wel zo dat m'n tv een lichtsensor heeft, maar die staat uitgeschakelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 14:19
Kazu schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 23:25:
Na de trailer van kazuka heb ik maar even de demo naar binnen getrokken. Die viel me alleen beetje tegen, niet qua gameplay, maar qua inhoud. D'r zitten maar 2 levels in, plus 2 minigames. Zo kan je amper een beetje een gevoel krijgen van hoe het spel daadwerkelijk is :{

[/small]
Nou dat vind ik wel meevallen. je bent er toch zo 10 minuten mee zoet en dan zie je vanzelf dat het verslavend is.
Weer bedankt voor het plaatsen van de trailer hoor ..dat zijn weer 1200 puntjes minder :p
Met tijden verbeteren kan ik alleen al weer een tijdje los :)

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

kazuka schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:49:
Trials is echt tof ja. Ziet er ook best goed uit. En zeker superverslavend. Ik heb op Beginner en Easy intussen alles gold, dat is nog goed te doen. Medium is al meteen een stuk pittiger. Heb de eerste 2 op gold, ben nu al een hakf uur bezig met het 3e level.

[video]
Weet je dat ik je nu haat? WEERAL een spel erbij dat ik wil kopen en spelen :p
Daarnet de demo geprobeerd naar aanleiding van het filmpje en het is echt ongelofelijk leuk. Een beetje het trackmania principe maar dan met zijaanzicht en vertikaal.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

lol@hierboven :P Maar is inderdaad wel een geinig (en mega verslavend) spelletje, net even de trial uitgespeeld; kostte me bijna een half uur om die ski jump op gold te voltooien |:( (132.14 meter w00t!)

Zit er ook een multiplayer mode in btw? Helaas geen multiplayer, alleen de mogelijkheid om scores te vergelijken (marks op de track) met friends. De track-editor zou daarentegen ook een hoop fun op moeten leveren :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 00:28 ]

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Boeboe schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 00:01:
[...]

Weet je dat ik je nu haat? WEERAL een spel erbij dat ik wil kopen en spelen :p
Daarnet de demo geprobeerd naar aanleiding van het filmpje en het is echt ongelofelijk leuk. Een beetje het trackmania principe maar dan met zijaanzicht en vertikaal.
Dan heb ik slecht nieuws voor je, volgende week ben je weer je geld kwijt aan shadow complex. Doen ze toch goed door de 'triple-A' arcade titels als een event in de relatief rustige zomer te presenteren. Vorig jaar was ook al zo leuk met Castle Crashers en Braid. Dit jaar dus Splosion Man , Trials en ik weet nu al bijna zeker Shadow Complex.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
kazuka schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:49:

[video]
het idee is gewoon gejat van linerider, zeker dat met die levels maken etc. maar zeker heel mooi gedaan. dit zou een van de eerste XBL titels zijn die ik zou overwegen om te kopen.

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Trial lijkt juist op Elastomania (kent iemand dat spel?)

• On_E
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

dangerpaki schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:15:
[...]

het idee is gewoon gejat van linerider, zeker dat met die levels maken etc. maar zeker heel mooi gedaan. dit zou een van de eerste XBL titels zijn die ik zou overwegen om te kopen.
Het doet me denken aan good old Kickstart.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Precies, Trials is gewoon X-Moto / Kickstart / Motocross (same game, different name).
Desalniettemin ziet het er tig keer mooier uit en was het sowieso al een leuk spel. Even wat punten kopen zodat ik 'm vanavond eventueel kan kopen :)
[b][message=32403206,noline]

Verder een vraagje: Sinds de update heeft mijn tv de rare gewoonte om af en toe de brightness in één keer donkerder af te stellen. Gewoon uit het niets. Voor de update had ik hier geen last van, vandaar mijn vraag of er meer mensen zijn die hier last van hebben? Nu is het wel zo dat m'n tv een lichtsensor heeft, maar die staat uitgeschakelt
Klinkt alsof Dynamic Contrast aan staat.

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 20:46
dangerpaki schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:15:
[...]

Het is eigenlijk gewoon gejat van steam ;), waar het al bijna 1,5 jaar te koop is http://store.steampowered.com/app/16600/

http://miagaming.com

• On_E
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

FunkyPunky schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:34:
[...]

Het is eigenlijk gewoon gejat van steam ;), waar het al bijna 1,5 jaar te koop is http://store.steampowered.com/app/16600/
De XBLA versie is compleet nieuw he.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Jammer dat je alleen de avatar kleding ziet in het party scherm en dingen zoals de warthog niet. Ik ben eigenlijk tegen dit soort troep kopen, totdat ik een petje tegenkwam waarbij mijn schouders verdwenen en mijn armen nu langs mijn lichaam zweven :P

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
FunkyPunky schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:34:
[...]

Hij is zeker niet gejat, het is allebij gewoon van dezelfde ontwikkelaar (Redlynx). Dit is gewoon de speciale "HD" Xbox 360 versie van het spel. PC Versie heb ik zelf op Steam, hij is bijna hetzelfde (qua controls/gameplay vooral) alleen heeft de Xbox versie veel meer functies en de graphics zijn een stuk beter. :D

Overigens, als ik het me goed kan herinneren is dit allemaal door een spel op Miniclip.com begonnen...

Verwijderd

Als jullie toch bezig zijn met arcade games kopen, kan ik ook zeker Magic the Gathering aanraden :) Die is overigens 'maar' 800 punten.
Vooral voor de mensen die het vroeger gespeeld hebben en geen kaarten meer willen kopen of gewoon als pure nostalgie. Maar zeker ook een tof spel voor nieuwelingen. Als je de regels eenmaal een beetje kent ben je er nog lang mee zoet. Een van de tofste XBLA titels als je het mij vraagt.

Die trials demo gisteren even gespeeld, maar tja. Het is wel grappig maar lijkt me snel irritant en frustrerend worden als het ineens moeilijk begint te worden. Een echte Trial and error game. Ik ga hem denk ik niet kopen en zeker niet voor 1200 punten.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:54:
Die trials demo gisteren even gespeeld, maar tja. Het is wel grappig maar lijkt me snel irritant en frustrerend worden als het ineens moeilijk begint te worden. Een echte Trial and error game. Ik ga hem denk ik niet kopen en zeker niet voor 1200 punten.
Het is net de potentiele moeilijkheidsgraad die me aanspreekt :)
* boe2 is een N+ veteraan die al lange tijd een goede uitdaging zoekt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als jullie toch bezig zijn met arcade games kopen, kan ik ook zeker Magic the Gathering aanraden :) Die is overigens 'maar' 800 punten.
Vooral voor de mensen die het vroeger gespeeld hebben en geen kaarten meer willen kopen of gewoon als pure nostalgie. Maar zeker ook een tof spel voor nieuwelingen. Als je de regels eenmaal een beetje kent ben je er nog lang mee zoet. Een van de tofste XBLA titels als je het mij vraagt.
Ik was vroegâh wel aardig into Magic en die demo kon me inderdaad aardig bekoren..
Had 'm na een paar speelbeurten bijna gekocht, maar iets hield me tegen. Toch nog maar eens kijken I guess.

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:32:
[...]

/me is een N+ veteraan die al lange tijd een goede uitdaging zoekt.
Ja, in die categorie qua frustratie zie ik de game wel. Dus als je dat leuk vindt, zal Trial je ook erg aanspreken volgens mij. Ik vond het ook wel leuk er uit zien hoor, en leuk om te spelen die eerste paar levels. Maar voor mij worden dit soort spelletjes al gauw irritant (Startknop -> retry) X 1000.

Zelfde heb ik met worms 2 nu, op een of andere manier heeft de AI daar super intelligentie gekregen, die een granaat via 6 muren en dan afketsen op een klein hoekje precies op de kop van mijn worm kunnen mikken. En dat een paar beurten achter elkaar. Frustratie komt dan na 100 keer proberen, en weg speelplezier.
Ieder z'n ding :P

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Over MtG, ik heb de demo een aantal keer gespeeld en dat beviel prima (vroeger veel gespeeld en vind het nog steeds leuk maar inderdaad geen zin meer om kaarten te kopen).

Enige wat mij tegenhoudt om hem te kopen is het online gedeelte, quitten mensen snel als ze aan de verliezende hand zijn of valt dat mee?

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Boeboe schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:32:
[...]
* Sagat is een N+ veteraan die al lange tijd een goede uitdaging zoekt.
Pssst, je moet nog 2 geometry wars 2 achievements.....
(ik ook nog steeds 1 :( )

10 second ninja DONE

• zezke
  • Laatst online: 12-09 08:32
Even een vraagje:

Een xbox 360 premium met een harde schijf van 20gb met forza 2 erbij voor 179€: een koopje of niet? Let op het is niet tweedehands maar nieuw, dus nog volledige garantie.

• SR8
  • Niet online

SR8

zezke schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:12:
Even een vraagje:

Een xbox 360 premium met een harde schijf van 20gb met forza 2 erbij voor 179€: een koopje of niet? Let op het is niet tweedehands maar nieuw, dus nog volledige garantie.
Nieuw??? Die premiums worden toch al een hele tijd niet meer verkocht.

• Lydus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:44
Even een vraagje:

Is het geen Pro, met 60GB HDD? Anders is het wel een oud model, welke een jaar geleden vervangen is door de Pro met 60GB HDD, die heb je al vanaf ongeveer €230..., bekijk de pricewatch maar eens.

• zezke
SR8 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:30:
[...]

Nieuw??? Die premiums worden toch al een hele tijd niet meer verkocht.
Het is overschot uit een winkel die zich normaal niet echt bezig houdt met consoles.

Verwijderd

Ace schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:09:
[...]

Over MtG, ik heb de demo een aantal keer gespeeld en dat beviel prima (vroeger veel gespeeld en vind het nog steeds leuk maar inderdaad geen zin meer om kaarten te kopen).

Enige wat mij tegenhoudt om hem te kopen is het online gedeelte, quitten mensen snel als ze aan de verliezende hand zijn of valt dat mee?
Nee dat valt wel mee, vooral met 1 tegen 1 zie je het niet snel. Het publiek van Magic is toch wat volwassener dan die van bijv een shooter volgens mij. Speel het niet heel vaak online, pas 15 potjes ofzo online gespeeld en bij 1 tegen 1, als ik aan de winnende hand was, heb ik nog niet gehad dat die ander wegging. Je ziet ook vaak dat de rollen bij de laatste 2 beurten ineens omgedraaid worden, dat je met slechts 2 levens tegen 25 van de ander er ineens veel beter voorstaat en nog wint ook.
Dus het is ook de moeite waard om te blijven. Het kan snel veranderen!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Nou zeg, sinds die update heb ik ook weer wat meegemaakt.

Mn Xbox signde niet meer vanzelf in vanaf gisteren, moest het per se manual doen en in het menu stond het gewoon als Enabled aangevinkt.

Daarna gezever met Live, gewoon even geen verbinding (ja, mn internetverbinding is in orde). Doe je die 'test connection', blijft hij bij het laatste gedeelte hangen (dus Internet > Live) en dan Toch zegt hij dat het aan mij(n routerinstellingen) ligt, right :|.

Een kwartier later was ik vanzelf weer gewoon online en doet hij het gewoon. Jongejonge..
(Je zou maar noob zijn en allerlei dingen in je router gaan zitten veranderen waardoor er daarna niets meer werkt 8)7)

Ditzelfde heb ik eergister ook gezien bij een vriend van me, geen verbinding..wel verbinding maar konden geen party joinen..uren zoeken naar een game (Halo 3) :S.

:D

• Kazu
KoffieNT schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:06:
Daarna gezever met Live, gewoon even geen verbinding (ja, mn internetverbinding is in orde). Doe je die 'test connection', blijft hij bij het laatste gedeelte hangen (dus Internet > Live) en dan Toch zegt hij dat het aan mij(n routerinstellingen) ligt, right :|.

Een kwartier later was ik vanzelf weer gewoon online en doet hij het gewoon. Jongejonge..
Dan ben ik dus toch niet de enige die er last van heeft. Gisteravond had ik ook weer een klein dipje, m'n 360 wilde niet inloggen op m'n account en de Live test gaf ook bij mij aan dat de fout aan mij lag. Terwijl ik op m'n laptop wel gewoon internet had. En inderdaad, na 10 minuten van alles natrekken deed hij het opeens weer. Vaag weer :/

Magic the Gathering ga ik ook maar 'ns uitproberen, ben een kleine fan van het spel (ook al speel ik het niet veel). Is dit hetzelfde principe als de PC versie, dat je kaarten en decks moet bijkopen? (Vragen naar de bekende weg, kan natuurlijk ook ff de demo proberen :+)

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:43

Smoonshine

Feyenoord!!

Even een vraagje:

Ik zou zelf gewoon een nieuwe Pro kopen. Deze heb je zoals eerder gezegd al voor ongeveer 230 euro, met daarbij een flink grotere HD. 20 GB is aan de krappe kant, zeker als je wat spellen wilt installeren en in de toekomst films wilt gaan downloaden. Ook heeft de premium geen HDMI uitgang voor zover ik weet. Ik heb toendertijd zelf ook dat pakket gekocht en daar zat geen HDMI bij. Tot slot zaten bij de pakketten ook af en toe krassende DVD drives.

Het enige voordeel van de premium die je noemt is de 50 euro verschil in prijs. Maar voor een grotere HD, HDMI en waarschijnlijk ook een nieuw type moederbord zou ik dat er wel voor over hebben.

uhm...

• Beakzz

Dat heb juist niet met dit spel terwijl ik toch al snel gefrustreerd ben. Je hebt het helemaal in eigen hand en dat voelt goed. Niet zoals bij de levels 30 tot 35 van worms die niks meer met schieten te maken hebben maar meer op een complexe frustrerende puzzel lijken. Het is een lekker spel om steeds een uurtje tussendoor te spelen en op bronze is tot nu toe iig alles makkelijk te halen en alles op goud halen ...tja dat zal wel een jaartje duren bij mi :P

Verwijderd

Even een vraagje:

Kijk bij de MediaMarkt. Heb daar zelf een Pro gehaald, laatste versie met 60Gb HDD zonder games voor €219,-. Forza 2 kan je wel op marktplaats vinden wil je die graag hebben. Een 20Gb schijf is gewoon niet veel meer heb ik al gezien.

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Of bij Bart Smit. Maand geleden voor 194 euro de Pro met 60 GB HDD gekocht. Zat ook nog Kung Fu Panda en Lego Indiana Jones bij.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Het is misschien ook verstandig om tot het einde van de maand te wachten wanneer de Elite volgens de geruchten een prijsdaling krijgt naar het niveau van de Pro en de Pro zal verdwijnen. Het begint er op te lijken dat de geruchten inderdaad kloppen en de Pro aan het einde van deze maand zal verdwijnen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Sh0ckTr00per
Boeboe schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:15:
Sh0ckTr00per, omdat ik me herinner dat je er ooit iets over vroeg: Ik heb de Japanse "dashboard update" mail gekregen en het lijkt erop dat IdolM@ster bij de Japanners bij de "games on demand" komt. Dit zou moeten betekenen dat het mogelijk wordt om dit spel online te kopen en af te spelen op je EU xbox mits je aan Japanse gamerpoints geraakt :)
helaas. Gaat niet zo makkelijk worden. De oplossing wordt gelukkig ook al genoemd. Wel raar nog steeds dat ze de jap-only games allemaal locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 07:45

S2S

MetroidPrime schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:27:
Het is misschien ook verstandig om tot het einde van de maand te wachten wanneer de Elite volgens de geruchten een prijsdaling krijgt naar het niveau van de Pro en de Pro zal verdwijnen. Het begint er op te lijken dat de geruchten inderdaad kloppen en de Pro aan het einde van deze maand zal verdwijnen.
Mja.. maar volgens mij kost een Elite hier al 300 euro.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Hmm, ik zag Rage altijd als de Doom 3 van ID's nieuwe engine. Beetje standaard shooter, en meer ook niet. Maar als ik de trailer van QuakeCon zo bekijk lijkt het me toch wel heel gaaf te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Even een vraagje:

Oude modellen hebben grotere kans op RRoD...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

S2S schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 07:25:
[...]

Mja.. maar volgens mij kost een Elite hier al 300 euro.
Ik linkte alleen naar het artikel vanwege het bewijs dat de Pro door de Elite zal worden vervangen, de prijs is minder relevant omdat de Pro hier een andere prijs heeft dan in de V.S. Ik ga er van uit dat als de Elite hier de Pro gaat vervangen, dat de Elite hier dan rond de €239,- zal gaan kosten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:43

Smoonshine

Feyenoord!!

Beakzz schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:19:
[...]

Dat heb juist niet met dit spel terwijl ik toch al snel gefrustreerd ben. Je hebt het helemaal in eigen hand en dat voelt goed. Niet zoals bij de levels 30 tot 35 van worms die niks meer met schieten te maken hebben maar meer op een complexe frustrerende puzzel lijken. Het is een lekker spel om steeds een uurtje tussendoor te spelen en op bronze is tot nu toe iig alles makkelijk te halen en alles op goud halen ...tja dat zal wel een jaartje duren bij mi :P
Ik denk dat het grote voordeel is dat je direct weer overnieuw kunt beginnen. Bij veel games moet je eerst weer laden tot je het stuk overnieuw kunt doen. Bij Trials sta je direct weer bij je checkpoint. Ik heb tot nu toe alleen de demo gespeeld, maar ik vind het wel echt een tof spel. Ben er nog over aan het twijfelen of het mij 1200 punten waard is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Smoonshine schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:02:
[...]

Ik denk dat het grote voordeel is dat je direct weer overnieuw kunt beginnen. Bij veel games moet je eerst weer laden tot je het stuk overnieuw kunt doen. Bij Trials sta je direct weer bij je checkpoint. Ik heb tot nu toe alleen de demo gespeeld, maar ik vind het wel echt een tof spel. Ben er nog over aan het twijfelen of het mij 1200 punten waard is.
ik heb hem gisteren gekocht en het is echt geweldig!! vroeger speelde ik het al uren op de PC, 1200 punten voor zo veel lol is imho is veel! dit is leuk om om-en-om met vrienden te doen. we kan de hoogste medaile halen etc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik twijfelde ook eerst nog, maar toen ik de demo voor een derde keer aan het doorlopen was en merkte dat ik automatisch een soort van ghosts + scores zag van mensen in men friendslist die het gekocht hadden was ik verkocht. Nu moet ik wel zeggen dat het vanaf medium al tricky wordt om overal goud op te behalen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 21:12

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Sinds de update van een tijdje terug krijg ik spontaan fps drops in bepaalde games. Dan is het opeens maar 10/15 terwijl voorheen de spellen gewoon netjes op 30/40 liepen. Ff proberen men cache te legen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 07:45:
Hmm, ik zag Rage altijd als de Doom 3 van ID's nieuwe engine. Beetje standaard shooter, en meer ook niet. Maar als ik de trailer van QuakeCon zo bekijk lijkt het me toch wel heel gaaf te worden.
Wow, dat ziet er goed uit. In het begin dacht ik dat ik naar een opgepimpte versie van Fallout 3 zat te kijken, maar later in de trailer krijgt de game toch een eigen gezicht. De gameplay lijkt erg soepeltjes te zijn...me like. Deze game dus even in de gaten houden. Komt ie volgend jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Die Rage trailer is de PC versie neem ik aan? Indien dit op de 360 kan krijgen de mensen (toevallig veelal PS3 eigenaren ;) ) die beweren dat de 360 aan zijn 'max' zit flink ongelijk. Ben bang dat er aan de console versies nog wat wordt gedowntuned, anders wordt dit met twee vingers in de neus de mooiste game tot nu toe op de consoles.

Ik ga trouwens vrijwel zeker Trials kopen dus wie weet zie ik nog wat tweaker-toptijden voorbij komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag hoor...
Maar ik vraag me iets af eigenlijk.
Ik zit altijd, maar werkelijk altijd met ruimte problemen op mijn HDD (kleintje).
Om nu 120 euro neer te leggen voor een 120G HDD vind ik een beetje veel (zeker als ik kijk dat een 1TB schijf heb gehaald voor 9 tientjes).
Is er geen mogelijkheid om een normale HDD op je Xbox aan te sluiten om dus je save games / game progress e.d. op te zetten.
Ik begrijp dat je sowieso de software over zult moeten zetten van de Xbox enzo... maar dit moet toch mogelijk zijn lijkt mij ?

Samengevat - Ik wil een normale HDD (van mijn part 500Gb ofzo) als vervanger van mijn Xbox HDD van 20Gb... kan dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:15:
Samengevat - Ik wil een normale HDD (van mijn part 500Gb ofzo) als vervanger van mijn Xbox HDD van 20Gb... kan dit ?
Nee, alleen de PS3 kan dat helaas. Je zal de Microsoft disk moeten kopen of gaan 'swappen' met kleine disks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

R420R schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:43:
Sinds de update van een tijdje terug krijg ik spontaan fps drops in bepaalde games. Dan is het opeens maar 10/15 terwijl voorheen de spellen gewoon netjes op 30/40 liepen. Ff proberen men cache te legen.
Hm. Dat had ik gisteren ook in Bioshock in het stuk waar je Arcadia Forest moet redden en je het lab moet verdedigen tegen binnenstormende zombies. Geen idee of het normaal is dat daarbij de framerate wat dropt (aardig wat vijanden, laagje water op de grond, security cam, bots, dus was aardig wat op het scherm), maar ik had nog niet eerder framedrops gehad iig. Afgezien van dat nog geen problemen tegengekomen though, en het overzicht van achievements is wel echt een verademing. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

SeamusXanthus schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:01:
Die Rage trailer is de PC versie neem ik aan? Indien dit op de 360 kan krijgen de mensen (toevallig veelal PS3 eigenaren ;) ) die beweren dat de 360 aan zijn 'max' zit flink ongelijk. Ben bang dat er aan de console versies nog wat wordt gedowntuned, anders wordt dit met twee vingers in de neus de mooiste game tot nu toe op de consoles.
Het blijft een trailer, who knows waar dat op draait ;)
Maar dit zal denk alleen benaderd worden door een zware PC. De 360 en de PS3 zullen gedowngrade textures krijgen. Op dit moment is id nog aan het kijken of ze een superinstall mogelijk zullen maken op de PC (van zo'n 60GB harddisk ruimte) en dat zal dan altijd de versie zijn die naar buiten gebracht zal worden.

Het zou ook wel weer tijd worden voor een echt showcase, waarin een PC-spel laat zien dat de techniek in de afgelopen 3 en een half jaar niet stil heeft gestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Armada op 14-08-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
MetroidPrime schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:27:
Ok bedankt iedereen. Ik denk dat ik eerst eens ga mailen om te informeren hoe oud die consoles zijn (falcons of zephyrs) en dan even GamesCom afwachten. Nogal wat mensen verwachten daar blijkbaar een aankondiging van Microsoft om de PS3 Slim te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 13-09 20:55

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Ik zie dat er al meer mensen verslaafd zijn aan Trials HD. Misschien leuk om elkaar toe te voegen zodat we tijden/scores kunnen vergelijken. (ik ben op dit moment de enige in mn friendslist die het speelt :/).
Voeg me maar toe: RedFoxx NL

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Misschien een domme vraag, maar ik heb dus nu een tijdje een Xbox 360. Deze zit atm aangesloten via component op mijn tv. Nu heb ik net een Wii, en die gaat dus op de component aansluiting. Ik wil nu de Xbox via HDMI aansluiten. Nu komt het dillema;

Mijn tv heeft 1 HDMI poort. Daar zit mijn PS3 al in. Nu heeft mijn versterker (Denon AVR-1508?) 2x HDMI in, en 1x HDMI out. Maar die geeft geen geluid door. De PS3 hangt al optisch aan de versterker, dus die kan ik gewoon via de versterker laten gaan met HDMI. Nu wil ik dat ook met de Xbox doen, en dus ook optisch op de versterker. Maar nu kan daar alleen een optische kabel in de component stekker, en die zit dus half voor mijn HDMI poort :/

Iemand hier die zijn Xbox via HDMI direct op de tv heeft, en het geluid (optisch) via een versterker? Zo ja, hoe heb je dat dan opgelost?

(jaja,misschien komt er ooit wel een keer een andere TV met 2 á 3x HDMI ofzo :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 21:50
van de componentstekker kan je met een aardappelschilmesje heel voorzichtig het dikke kapje er af wippen. Dan past die wel icm een hdmi.
hier staan halverwege de pagina duidelijke plaatjes hoe het te fiksen.

Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 61

edit
zie de post hieronder

[ Voor 5% gewijzigd door Banix op 14-08-2009 13:13 ]

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Killed-1 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:55:
Iemand hier die zijn Xbox via HDMI direct op de tv heeft, en het geluid (optisch) via een versterker? Zo ja, hoe heb je dat dan opgelost?
Je kunt ofwel een xbox hdmi setje kopen van 50 euro met een speciale dunnere audio connector (die past wel samen met de hdmi connector) of de behuizing van je componentaansluiting slopen (plastic omhulsel erhaf halen).

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1326/1473305444_e9a000bf7e_o.gif

Schijnt wel dat als je dan van kanaal wisselt de xbox gaat resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54

(jaja,misschien komt er ooit wel een keer een andere TV met 2 á 3x HDMI ofzo :') )
Ik heb het niet, maar ik zou zeggen hiermee?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Mijn tv heeft 1 HDMI poort. Daar zit mijn PS3 al in. Nu heeft mijn versterker (Denon AVR-1508?) 2x HDMI in, en 1x HDMI out. Maar die geeft geen geluid door. De PS3 hangt al optisch aan de versterker, dus die kan ik gewoon via de versterker laten gaan met HDMI. Nu wil ik dat ook met de Xbox doen, en dus ook optisch op de versterker. Maar nu kan daar alleen een optische kabel in de component stekker, en die zit dus half voor mijn HDMI poort :/
Volgens mij kun je het beste zowel je xbox als je ps3 met HDMI aan je versterker koppelen, de versterker lus je dan met HDMI door naar de HDMI poort van je TV.
Op deze manier heb je helemaal geen optische kabels meer nodig.

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik heb dat. Hoe? Door de HDMI-stekker die bij mijn Elite geleverd zit. Ook los verkrijgbaar bij bijvoorbeeld de Mediamarkt.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bart ® schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:39:
[...]

Ik heb dat. Hoe? Door de HDMI-stekker die bij mijn Elite geleverd zit. Ook los verkrijgbaar bij bijvoorbeeld de Mediamarkt.
Ikke! Je kan de meegeleverde kabel (component) openmaken met een schroevendraaier (heel simpel) zodat de HDMI kabel en de optische audiokabel allebei de Xbox 360 in kunnen. Zo krijg je beeld via de HDMI kabel en geluid via de optische kabel naar je boxen.

Zie hier hoe je de meegeleverde component kabel kan openmaken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Eh ja, dat zei sh0cktr00per dus ook al.
En inderdaad: als je op deze manier van source switcht op je TV reset je xbox zich als je weer terug switcht..
Ik vond het vrij irritant en bedacht me opeens dat ik nog zo'n verloopkabel had liggen die ik bij mijn Elite had gekregen. Had toen nog geen HDMI poort, dus die lag ergens te ja.. liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Voor de lol gekeken naar upcoming arcade titels, voor wie het interesseert een aantal opvallende titels:
- Alien Breed (een van de vetste Amiga games toen, in die tijd goede coop game)
- Fez (potentiele topper), begin 2010
- Plants vs Zombies (te verslavende lightweight Tower Defence game, met Michael Jackson zombie!)
- South Park Let's Go Tower Defense Play! (nog meer TD) , oktober
- Shadow Complex (volgende week! High budget arcade game door EPIC)
- Bubble Bobble (echt helemaal grijs gespeeld op de Amiga, in die tijd goede coop game)
- Perfect Dark (nooit gespeeld, maar heeft vele fans)
- Serious Sam (shooter in zijn meest pure vorm, ik vond hem fantastisch)
- Dinner Dash (als je geen 360 van je vriendin/vrouw mag kopen kan je haar hiermee overhalen, zeer goede casual game)
- Incredible Machine
- Joy Ride (gratis Arcade race game. Extra tracks moet je wel kopen, maar slechts 1 persoon hoeft het te hebben om te kunnen spelen. Potentieel zeer populaire game om met vrienden te doen omdat iedereen hem heeft)
- De maker van Braid komt met een nieuwe game, eind 2010 hoopt hij
- De nieuwe game van de maker van Castle Crashers en Alien Hominid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
(L) dealextreme! Heb hem meteen besteld, dankjullie voor de snelle reacties! Dat openhalen van de ori bekabeling en een resettende xbox heb ik weinig zin in, en voor die (omgerekend) 9 euro hoef ik het ook niet te laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Zo, ik moet toch even mij lof uitten voor de service van Microsoft.
Afgelopen dinsdag om 16:30 mijn Xbox 360 meegegeven met UPS, en vandaag, vrijdag, om 11:35 de UPS weer aan de deur met mijn gerepareerde Xbox 360 (heb alleen serial nog niet gecontroleerd) omdat ik @ work ben)

Dus van dinsdag tot en met vrijdag, oftewel binnen 4 dagen weer een werkende Xbox!

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:42

BM

Moderator Spielerij
Wat is Trials HD af en toe een zwaaaar moeilijk en frustrerend spelletje :p
Net bezig geweest met laatste level van Hard, "King of the Hill". Uiteindelijk gehaald na 21 minuten en 48 seconde, en 208 resets... Schijnt ook zo'n beetje het moeilijkste level uit het spel te zijn. Blij dat ik daar vanaf ben :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
BM schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:49:
Wat is Trials HD af en toe een zwaaaar moeilijk en frustrerend spelletje :p
Net bezig geweest met laatste level van Hard, "King of the Hill". Uiteindelijk gehaald na 21 minuten en 48 seconde, en 208 resets... Schijnt ook zo'n beetje het moeilijkste level uit het spel te zijn. Blij dat ik daar vanaf ben :)
Hehe, jouw brommer mannetje heeft een average time to live van ongeveer 6,288 seconde :+

'Drie BM mannetjes zijn gestorven tijdens het typen van dit bericht...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
Ik weet niet of dit berichtje hier thuis hoort maar ik wilde niet onnodig een nieuwe post aanmaken.

Weet iemand een game voor de xbox 360 die leuk is om te doen samen met je vriendin? Bij m'n vriendin thuis hebben ze nog een nintendo 64 met mario kart. Dat soort spellen vindt m'n vriendin wel leuk om splitscreen tegen elkaar te doen.

Iemand ideeën?

Zou namelijk wel leuk zijn om samen met mn vriendin een game te doen...een goede reden om langer achter de xbox te blijven zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

er zijn er zoveel....castle crashers is het eerste dat in me opkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

lochtejans schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:23:
Ik weet niet of dit berichtje hier thuis hoort maar ik wilde niet onnodig een nieuwe post aanmaken.

Weet iemand een game voor de xbox 360 die leuk is om te doen samen met je vriendin? Bij m'n vriendin thuis hebben ze nog een nintendo 64 met mario kart. Dat soort spellen vindt m'n vriendin wel leuk om splitscreen tegen elkaar te doen.

Iemand ideeën?

Zou namelijk wel leuk zijn om samen met mn vriendin een game te doen...een goede reden om langer achter de xbox te blijven zitten :P
Voor samen te spelen zijn de Lego games erg leuk, zeker als je de films kent. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RedFox schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:12:
Ik zie dat er al meer mensen verslaafd zijn aan Trials HD. Misschien leuk om elkaar toe te voegen zodat we tijden/scores kunnen vergelijken. (ik ben op dit moment de enige in mn friendslist die het speelt :/).
Voeg me maar toe: RedFoxx NL
Doe ik ff ..er zijn er bij mij 2 die het spelen en het is des te verslavender bij de minigames en het spel zelf om de tijden of meters van anderen te verbeteren. wat een topspelletje dit :)

Ik ben ook beschikbaar om toegevoegd te worden voor Trial-spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pff, dat Trials is wel een vet spel zeg :) Het filmpje vond ik nog niks, maar zodra je aan de knoppen zit ben je verslaafd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:42

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:44:
Pff, dat Trials is wel een vet spel zeg :) Het filmpje vond ik nog niks, maar zodra je aan de knoppen zit ben je verslaafd
Einde van Hard en daarna Expert valt bij mij wel onder de moeilijkste games ooit. Wat een frustrerende levels zijn dat zeg. Helemaal als je dan een replay bekijkt van mensen die het gehaald hebben, dan lijkt het zo simpel...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.