Thx! ingesteld. Ik zocht op de verkeerde plek 
Maargoed, ik zal dit topic blijven volgen! De xdoos boeit me namelijk best wel!
Maargoed, ik zal dit topic blijven volgen! De xdoos boeit me namelijk best wel!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Jep:Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:06:
Hallo,
Weet iemand als je Halo ODST koopt, hier zitten dan 2 discs in etc. Je in princiepe Halo 3 + alle mappacks ook hebt? Dus zou je met ODST ook Halo 3 multiplayer kunnen spelen uitgezonderd de campaign?
Q. What's up with the two discs for Halo 3: ODST? I'm confused. Explain how the two discs work, please.
A. ‘Kay. There are two discs packed in with Halo 3: ODST. Basically, disc one is for cooperative play while disc two is for competitive multiplayer. To make this a touch easier, let's just refer to Halo 3: ODST as ODST in the next section. When we say "Halo 3," we're referring to Halo 3 you have in your Xbox 360 today.
The primary disc contains ODST's Campaign and Firefight modes. If you have friends who also have ODST, you'll be able to play these modes together.
The second disc is Halo 3’s traditional multiplayer. You can use this disc to play the multiplayer that you're experiencing via Halo 3 right now. Plus, we're throwing in three more maps, Heretic, Citadel, and Longshore. Players who have Halo 3 or ODST, can play Halo 3's traditional multiplayer together.
What you can’t do is play ODST’s Campaign and Firefight modes with players who don’t have ODST. Vice versa, ODST players cannot jump into Halo 3's original Campaign modes.
Got it? Good. If not, check out the Halo 3: ODST Project Page linked above for more information.
Ah mooi, ben laatst nog eens een keer door Braid heen gelopen. Daarna ook eens wat meer achtergrond informatie gezocht over het verhaal in het spel, welke echt veel dieper ligt dan ik ooit voor mogelijk heb kunnen houden.SeamusXanthus schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:40:
Goed nieuws, de maker van Braid komt met een nieuwe game in 2011: The Witness.
Teaser site: http://the-witness.net/
Wordt het weer zo geniaal?
PS5 PSN: UnrealKazu
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
De demo is er voor een redenrajackar schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:33:
Die nieuwe turtles zuigt btw aardig. Jammer dat je geen geld terug kan vragen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hij is net binnen gekomen. Er staat 12V, 12,1A op, en het gaat hier dus om de Jasper Chipset \o/Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:14:
[...]
@ Accesteam: Heeft die bundel een nieuwe Xbox 360 Pro met een Jasper chipset? (12V - 12.1A op voltage label) Check ff voor mij. Thanks
[ Voor 22% gewijzigd door Accesteam op 06-08-2009 15:54 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Accesteam op 07-08-2009 12:32 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Accesteam op 06-08-2009 21:53 ]
Verwijderd
Hij zal gewoon 12.1 A afnemen wat minder is. Oftewel, hij is zuiniger. Zie het bijv. als een voeding van je PC. Stop er een 1000Watt in en hij zal marginaal meer verbruiken dan met een 300Watt.Accesteam schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 21:51:
Thanks! Maar is mijn Xbox nou zuiniger dan die met de Falcon Chipset? Of verbruikt het door de voeding nu net zoveel stroom als de Falcon...
Gaude et aude
Verwijderd
HD TV composiet? Dat bestaat niet. Composiet is alleen dat gele stekkertje en is niet HD.Accesteam schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 21:35:
EDIT: Heb trouwens nog een vraag. Wat levert de beste kwaliteit, HDMI of HD TV Composiet (Die met de Xbox werd meegeleverd)?
Die composiet zit er idd wel bij, als het goed is heb je zo'n kabel met 6 stekkers erbij gekregen. Deze:Accesteam schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 21:35:
EDIT: Heb trouwens nog een vraag. Wat levert de beste kwaliteit, HDMI of HD TV Composiet (Die met de Xbox werd meegeleverd)?
Composiet kan géén 480p "aan".Pannekoek81 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:36:
[...]
Die composiet zit er idd wel bij, als het goed is heb je zo'n kabel met 6 stekkers erbij gekregen. Deze:
[afbeelding]
2 voor geluid (rood + wit) en dan nog blauw + groen + rood voor component (tot 1080P HD) en een gele stekker, composiet (480p)... welke dus zoals gemeld al geen HD kan doorgeven, dus is de minste optie
Heb zelf een hdmi kabel erbij gehaald en op mn samsung LCD geeft dat mooier beeld, oogt scherper.
Hoe dat dan? Had je het origineel nooit gespeeld, of?rajackar schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:33:
Die nieuwe turtles zuigt btw aardig. Jammer dat je geen geld terug kan vragen
Ik zou inderdaad gewoon beide opties proberen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:27:
[...]
Je kunt voor HD dus kiezen tussen component (blauw, groen, rood + wit en rood voor geluid, 5 in totaal)
en HDMI. Het verschilt per tv wat beter is, het ligt er maar net aan wat beter is in je TV. Bij mij op mijn Pana plasma maakt het weinig tot niks uit, ik vind de kleuren bij component iets mooier alleen.
is zeker 480i... hmmm zat al te twijfelen, dus liet eerst leeg en zat ik op de site waar de foto van is 480p staan... Nou ja hoe dan ook, het is slechter beeld als de component aansluiting of HDMI
Gaude et aude
Verwijderd
Een wereld van verschil tussen component en HDMI? Dat lijkt me erg vreemd. Weet je zeker dat je niet in de war bent met composiet?Ken. schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:02:
[...]
Ik zou inderdaad gewoon beide opties proberen.
Afgelopen weekend een 47" Philips gekocht. Toen ik mijn XBOX aansloot met de componentkabel was ik toch lichtelijk teleurgesteldDaarna bedacht dat ik nog een HDMI kabel had liggen en daarmee aangesloten. We_reld van verschil
![]()
![]()
(alleen verschrikkelijke last van tearing..
)
Hij kan het indd over composite hebben, lijkt ook zoveel op elkaar ehehheVerwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:43:
[...]
Een wereld van verschil tussen component en HDMI? Dat lijkt me erg vreemd. Weet je zeker dat je niet in de war bent met composiet?
[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 07-08-2009 10:51 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
"It's about time you showed up Fox!"
Ik heb het écht over component hoorVerwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:43:
[...]
Een wereld van verschil tussen component en HDMI? Dat lijkt me erg vreemd. Weet je zeker dat je niet in de war bent met composiet?
https://www.facebook.com/hausbrandeck
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Ach ja, je HDMI doet het gewoon, dus het lijkt me geen probleem. Misschien in de toekomst, als je meerdere HDMI apparaten hebt en je Xbox het enige apparaat is met een componentaansluiting.Ken. schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 15:21:
Ik ben mij er van bewust dat per source de instellingen anders zijn.
Ook stond de switch van de kabel op HDTV en stond de resolutie ook goed.
Ga het vanavond nog eens checken met de component aansluiting, want op mijn andere HDTV in de slaapkamer, waar mijn tweede XBOX aan hangt, is het beeld véél beter met component. Begin het inderdaad ook verdacht te vinden nu ik jullie zo hoor
Ik heb net zitten kijken in het Games on Demand deel van Game Marketplace in het nieuwe dashboard, maar alle spellen die er nu staan kosten €29,99 of 2400 Microsoft Points(€27,91). Het is dus ietsjes goedkoper om ze met Microsoft Points te kopen, maar de meeste van de spellen zijn in de winkel ook voor rond de €29,99 of minder te vinden.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
10 second ninja DONE
Moeilijk te geloven dat dit XNA is:Boeboe schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 15:45:
Het valt me tegen dat wij nog geen indy games sectie hebben en andere landen wel al. Juridisch gezien moet dat toch geen problemen opleveren
Nog niet alle spellen staan op Marketplace, maar Call Of Duty 2, Oblivion, NFS Carbon, Mass Effect, Lego Star Wars: The Complete Saga, Assassin's Creed en Viva Piñata staan er al wel en die kosten allemaal €29,99 of 2400 Microsoft Points. Volgens budgetgaming.nl is €29,99 de officiele adviesprijs voor winkels voor al deze spellen, maar ze zijn vaak zonder al te veel moeite goedkoper te vinden. Ik vind dat Microsoft met deze prijzen de plank enorm mis heeft geslagen.Sagat schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:38:
Ik vind games op hd best fijn (hoewel uiteindelijk groter dan 120 gig schijf inderdaad dan ook wel is mag komen). Maar ALLE games 30 euro? Terwijl het vaak vrij oude games zijn? Not very tempting.
[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 07-08-2009 18:44 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Weet je waar ik een beetje bang voor ben...
Je kan zowel op 2D als 3D vlak de kracht van de 360 volledig (je hebt gelijk, slechts 1 vd 3 cores) benutten met de xna library, al moet gezegd worden dat XNA games van dit niveau zeldzaam zijnSeamusXanthus schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 17:04:
[...]
Moeilijk te geloven dat dit XNA is:
http://www.youtube.com/watch?v=tR7vE6l1MN0
Groot gemis dat we deze functie niet hebben
[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 07-08-2009 20:31 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vermoed dat die extra DLC dan ook gewoon werkt voor de multiplayer disk die bij ODST zit. Volgens mij is dat gewoon echt Halo3 zonder campaign. ODST kan je namelijk gewoon op je HDD installeren, terwijl ze dat voor de multiplayer disk nog steeds afraden (net als bij de originele Halo3). Ook is het natuurlijk dubbel geld binnenharken als het voor beide games werktThomaszki schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 17:45:
[...]
Weet je waar ik een beetje bang voor ben...
Dat ik dadelijk Halo ODST koop en lekker ga multiplayeren (zonder dus al die losse map packs te moeten kopen) maar Bungie alsnog nieuwe map packs uitbrengt waardoor die multiplayer disc weer waardeloos wordt
Weet iemand dat? Komt er nog iets nieuws?
[ Voor 9% gewijzigd door Accesteam op 07-08-2009 22:09 ]
Yo.
Moeilijk te geloven? Het is een 2D parallax scroller met zo te zien 3 layers, dat was op de amiga al niet moeilijk te doen op 50FPS (full framerate) dus op de 360 al helemaal niet.SeamusXanthus schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 17:04:
[...]
Moeilijk te geloven dat dit XNA is:
http://www.youtube.com/watch?v=tR7vE6l1MN0
Groot gemis dat we deze functie niet hebben
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
10 second ninja DONE
De vergelijking met iTunes gaat niet helemaal op omdat iTunes veel goedkoper was dan het kopen van een fysieke CD. Een album in iTunes kostte toen iTunes gelanceerd werd €9,99 terwijl een CD in de winkel vaak €20 of meer kostte. De verkoop van spellen zal nooit digitaal gaan zolang de spellen met gemak goedkoper terug te vinden zijn in de winkel. De consument besluit de spellen in de winkel te kopen omdat ze daar goedkoper zijn en uiteindelijk wordt Microsoft gedwongen of de stekker uit de dienst te halen vanwege de tegenvallende verkoopcijfers(zoals bij de Xbox Originals is gebeurd, waar geen nieuwe titels meer bij zullen komen) of om de prijzen te verlagen.Sagat schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 18:46:
* Sagat bekijkt zijn collectie
pgr3,gh3 en sf34 zijn de spellen die ik het meest gespeeld heb. Als ik deze spellen zonder cd kon spelen zou ik het super vinden. Maar niet ouwe games voor zulke prijzen verkopen. Echter las ik dat ms niet te laag mag gaan omdat de winkeliers/distributie kanalen anders gaan morren.
Hoe dan ook, we zijn gewoon de haas wat dit betreft. Want wachten tot games goedkoper worden heeft nog maar weining zin als alles digitaal word, en 2e hands kan je helemaal vergeten. Kijkt naar de cd markt, volgens mij zijn de cd die nog verkocht worden allemaal itunes of varianten, en fysieke cd's echt nog maar een zeer klein percentage.
Ik denk dat de volgende generatie consoles echt volledig digitale distributie gaan krijgen net zoals de psp go. En dan kunnen we wel met zijn alle roepen 'dat boycot ik' als jou favo game alleen maar op deze wijze te spelen is koop je em. Of niet dan?
Ben sowieso niet voor download only, geen enkel systeem.MetroidPrime schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 20:30:
[...]
De vergelijking met iTunes gaat niet helemaal op omdat iTunes veel goedkoper was dan het kopen van een fysieke CD. Een album in iTunes kostte toen iTunes gelanceerd werd €9,99 terwijl een CD in de winkel vaak €20 of meer kostte. De verkoop van spellen zal nooit digitaal gaan zolang de spellen met gemak goedkoper terug te vinden zijn in de winkel. De consument besluit de spellen in de winkel te kopen omdat ze daar goedkoper zijn en uiteindelijk wordt Microsoft gedwongen of de stekker uit de dienst te halen vanwege de tegenvallende verkoopcijfers(zoals bij de Xbox Originals is gebeurd, waar geen nieuwe titels meer bij zullen komen) of om de prijzen te verlagen.
Een ander probleem is dat de consoles nog steeds via winkels verkocht moeten worden. Ik denk niet dat de meeste winkels staan te springen om een console te verkopen waar de spellen van niet meer in diezelfde winkel gekocht kunnen worden, maar uitsluitend online. De winstmarge op consoles schijnt voor winkels vrij laag te liggen, terwijl ze juist geld verdienen aan consoles. Je loopt dan het risico dat winkels dan besluitend die console maar helemaal niet meer te verkopen. Ik ben erg benieuwd hoe dat met de PSP Go zal gaan, het zou mij niet verbazen als sommige winkels de lancering daarvan zouden aangrijpen om volledig te stoppen met de verkoop van de PSP.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ligt maar net aan de persoon denk ik. Er zijn personen die niet beter weten en gewoon blijven kopen, maar ik ben bv. een gamer die steeds meer verveeld wordt van tegenvallende games. Niet dat die games slecht zijn maar wel dat ik het gevoel krijg alles al gezien te hebben. En nu kan ik ze mooi goedkoop scoren vaak, maar als de concurentie voor shops verdwijnt door downloads dan houdt het voor mij denk ik gewoon op.Sagat schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 18:46:
* Sagat bekijkt zijn collectie
pgr3,gh3 en sf34 zijn de spellen die ik het meest gespeeld heb. Als ik deze spellen zonder cd kon spelen zou ik het super vinden. Maar niet ouwe games voor zulke prijzen verkopen. Echter las ik dat ms niet te laag mag gaan omdat de winkeliers/distributie kanalen anders gaan morren.
Hoe dan ook, we zijn gewoon de haas wat dit betreft. Want wachten tot games goedkoper worden heeft nog maar weining zin als alles digitaal word, en 2e hands kan je helemaal vergeten. Kijkt naar de cd markt, volgens mij zijn de cd die nog verkocht worden allemaal itunes of varianten, en fysieke cd's echt nog maar een zeer klein percentage.
Ik denk dat de volgende generatie consoles echt volledig digitale distributie gaan krijgen net zoals de psp go. En dan kunnen we wel met zijn alle roepen 'dat boycot ik' als jou favo game alleen maar op deze wijze te spelen is koop je em. Of niet dan?
[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 09-08-2009 01:12 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
10 second ninja DONE
De spellen hoeven niet veel goedkoper te zijn dan in de winkel, als het iets van 5 tot 10 Euro scheelt vind ik het al voldoende. Je hebt nu echter een situatie waar de spellen juist duurder zijn dan in de meeste winkels. Dit zijn sowieso oudere spellen, waar geen grote aantallen meer van verkocht worden. Ik denk dat winkeliers niet zo heel erg zouden gaan klagen als Microsoft ze online goedkoper zou gaan aanbieden, ze verdienen er toch niet zo veel geld meer aan. Daarnaast had Microsoft zich ook kunnen gaan toeleggen op spellen die helemaal niet meer nieuw in de winkel terug te vinden zijn, zoals bijvoorbeeld Burnout Revenge.Sagat schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:14:
De fout in mijn itunes vergelijking is terecht. Wellicht dat men daarom ook begint met oude games. Ik kan me niet voorstellen dat wanneer men nieuwe games gaat uitbrengen dat deze dan niet goedkoper worden dan de winkel variant (zolang ze nog naast elkaar bestaan), maar zoals gezegd in mijn eerdere post. Dan gaan de winkeliers morren.
Het grote voordeel van Steam is dat Steam, in het geval van in ieder geval alle Valve spellen, een hybride oplossing is die het beste van het kopen van een spel in de winkel combineert met de voordelen van een download only winkel. Je kunt een spel in de winkel kopen, maar na het invoeren van de key van het spel wordt het aan je account gekoppeld. Je hebt daardoor de DVD niet meer nodig om het spel te spelen en je kunt het spel op iedere willekeurige computer downloaden en installeren zonder de key opnieuw in te hoeven voeren, zolang je maar met je Steam account bent ingelogd.Aan de andere kant, winkeliers voor deze producten gaan volgens mij een moeilijke tijd tegemoet. Itunes is een succes, steam ook. Wat de psp gaat doen is nog afwachten.
Maar dat gaat alleen op als alle consoles richting een download only oplossing gaan. Bij de PSP Go is het probleem dat Nintendo met de DSi juist niet die richting op is gegaan. Als winkels dan de keuze krijgen tussen het verkopen van een console waar ze nauwelijks iets aan verdienen en een console waar ze enorm veel aan kunnen verdienen, dan is het logisch dat ze voor de console kiezen waar ze meer aan kunnen verdiepen. Er schijnen al winkelketens in Engeland te zijn geweest die hebben gezegd te twijfelen of ze de PSP Go wel gaan verkopen.Maar stel dat de winkeliers die ook games verkopen zeggen 'we verkopen dan ook de console niet meer'. Volgens mij blijven er dan andere opties over, bestellen bij webshop, of direct bij de producent. Of bij toko's die geen games verkopen. (its, harendse smit ofzo).
Je kan me niet vertellen dat wanneer mensen straks geen next gen console in de winkel meer kunnen kopen dat ze dan gewoon dit accepteren. De markt is er gewoon te groot voor.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Aangezien jij een RPG fanaat bent..Welke lijkt het meest op Lost Odyssey? Kwa spel wijze en combat mode? Kan ook een andere game zijn dan de hierboven genoemde...Boeboe schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:09:
Zijn er nu nog mensen die Tales of Vesperia gekocht en gespeeld hebben? Heb het nu zonet voor de eerste keer uitgespeed met de timer op 60 uur, doch plan er nog een tiental uur bij te doen om extra titles te halen en voldoende grade te farmen voor de volgende run. Een van de achievements is immers het spel uitspelen in minder dan 15 uur en dat is enkel mogelijk met de x10 xp modifier.
Ik ben in ieder geval meer dan tevreden met Vesperia. Qua niveau komt het een stuk boven Star Ocean en er is zooooveel te doen in het spel
[ Voor 3% gewijzigd door sekeroglan op 10-08-2009 14:16 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 10-08-2009 15:33 ]
ik ben het bijna helemaal met je eens, alleen zal het ze niet echt uitmaken of je de console ombouwd of dat je 2e hands games koopt, het levert hen namelijk beide niks op! Dus wat dat betreft snap ik het wel. Bij de voorbeelden die jij aandraagt wordt het geld op dat item zelf verdiend, bij een console wordt er juist op de games/accessoires verdiend. Daarom hebben ze liever geen 2e hands verkoop!Beakzz schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 01:05:
[...]Misschien begrijpen die beter dat als iemand 2ehands iets voor een leuk prijsje wil scoren het niet nieuw voor de volle prijs gaat aanschaffen. Alsof ze een markt willen aanboren die er niet is i.p.v. blij te zijn dat die doelgroep iig niet zijn console ombouwt on nog goedkoper te spelen. Het kan aan mij liggen maar volgens mij raken ze een beetje de weg kwijt door het vele geld waar ze nooit genoeg van kunnen hebben
LO is ook echt een super game. Het is eindelijk weer eens een turn based RPG waarbij ik ook moet nadenken hoe ik een baas aan moet pakken. Ik moet soms echt van equipment wisselen omdat het anders niet lukt en eindig zelfs dan nog regelmatig met een aantal dode characters het gevecht!Ze zijn alletwee heel anders dan Lost Odyssey. LO is een bloedserieuze game met ijzersterk verhaal en turn-based gevechten waarbij je iedere move moet plannen
Als je voor je Microsoft Points al moet gaan zoeken waar ze het goedkoopst zijn, kun je inderdaad net zo goed meteen gaan zoeken waar het spel zelf het goedkoopst is. Als ik op zavvi.co.uk zoek naar Mass Effect, dan kost het spel daar £13.19(ongeveer €15,50), wat weer een stuk goedkoper is dan met die goedkopere Microsoft Points.Kooj1980 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 12:36:
Microsoft Points inkopen bij zavvi.co.uk maakt de Games On Demand-service alweer een stuk goedkoper.
2100 punten voor ongeveer 19 euro... Da's dus ongeveer 22 euro omgerekend voor die 2400 punten (ja,, je houdt er dan weer 1800 over omdat je twee kaarten moet kopen, maar die gebruik je dan maar voor een leuk Live Arcade-spel of twee)
Nog steeds duurder dan het meeste met een beetje zoeken op internet kost, maar al een stuk beter lijkt me.
Verhaal wordt alleen maar beter naar het einde toe imo. Helaas wordt het spel zelf toch wel makkelijker als je verder komt. De eerste paar eindbazen zijn ook duidelijk het moeilijkste. Alles bij elkaar een zeer goede game, door velen de onofficiele opvolger van FF10 genoemd, na het FF12 debacle.Coolsnarf schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:47:
[...]
LO is ook echt een super game. Het is eindelijk weer eens een turn based RPG waarbij ik ook moet nadenken hoe ik een baas aan moet pakken. Ik moet soms echt van equipment wisselen omdat het anders niet lukt en eindig zelfs dan nog regelmatig met een aantal dode characters het gevecht!
Zit nog wel op disc 1, dus weet niet in hoever dit veranderd naar alleen op a drukken?
en het verhaal is tot nu toe ook echt indrukwekkend. Moet zeggen dat dit echt een meevaller is, ik was in eerste instantie toch een beetje sceptisch over deze game, maar dat is nu 180 graden gedraaid!
Haha grappig, ik vond FF12 toch echt heel leuk om te spelen! heb hem echt helemaal uitgespeeld en dan bedoel ik ook dat ik alles heb gedaan wat je kon doen! (iets van 250 uur gespeeld ofzo)SeamusXanthus schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:11:
[...]
Verhaal wordt alleen maar beter naar het einde toe imo. Helaas wordt het spel zelf toch wel makkelijker als je verder komt. De eerste paar eindbazen zijn ook duidelijk het moeilijkste. Alles bij elkaar een zeer goede game, door velen de onofficiele opvolger van FF10 genoemd, na het FF12 debacle.
Daar heb je helemaal gelijk in, ik haal zelf daarnaast ook veel plezier uit de koopjesjacht. Elke week check ik toch een paar keer de aanbiedingen van sites als thehut, play en zavvi, en dat zorgt regelmatig voor impulsaankopen omdat die prijzen zo heerlijk laag zijn. Voor veel meer dan 15 euro koop ik mijn spellen niet meer, of het moet een titel zijn waar ik echt om sta te springen.MetroidPrime schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:59:
[...]
Als je voor je Microsoft Points al moet gaan zoeken waar ze het goedkoopst zijn, kun je inderdaad net zo goed meteen gaan zoeken waar het spel zelf het goedkoopst is. Als ik op zavvi.co.uk zoek naar Mass Effect, dan kost het spel daar £13.19(ongeveer €15,50), wat weer een stuk goedkoper is dan met die goedkopere Microsoft Points.
Daarnaast vervalt het hele voordeel van Games on Demand als je iedere keer dat je een spel wilt kopen op jacht moet gaan naar goedkope Microsoft Points.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Blue Dragon is wel erg makkelijk hoor. Prima game om samen met mn vriendin te spelen (die vindt alleen RPG's in de stijl van FF IX, Dragon Quest en nu dus Blue Dragon leuk), maar het is wel een spel waar je amper bij hoeft na te denken.Captain N schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:02:
Dat in het achterhoofd houdend, zijn er dan RPGs die je me zou kunnen aanraden? Blue Dragon is als ik het goed heb ook van Akira Toriyama (qua character designs), maar ik weet niet of het qua gameplay ook richting Chrono Trigger gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Coolsnarf op 11-08-2009 08:24 ]
Je kunt even de ultra hard add-on downloaden.. Kijken of het dan nog zo makkelijk isCoolsnarf schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:22:
[...]
Blue Dragon is wel erg makkelijk hoor. Prima game om samen met mn vriendin te spelen (die vindt alleen RPG's in de stijl van FF IX, Dragon Quest en nu dus Blue Dragon leuk), maar het is wel een spel waar je amper bij hoeft na te denken.
Dus voor mij een super leuke game, want dan hoef ik niet meer naar de tv programma's van mn vriendin te kijken maar vraag ik gewoon of we samen zullen gaan gamen!
-edit- ook hier zit ik pas op disc 1, dus of het nog moeilijker wordt zou ik niet weten!
[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 11-08-2009 10:46 ]
Verwijderd
Als je je voor de beta/pilot hebt ingeschreven dan heb je hem al ja. Zo niet, dan niet.Boeboe schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:31:
Dashboard update hebben we vorige week toch gehad? Of heb ik gewoon een preview gekregen?
Verwijderd
klopt niet,want de update is er nog niet.ind0mi schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:30:
kzag zojuist op majornelson twitter dat de update waarschijnlijk over 40 mins komt..
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2009 11:21 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Razr op 11-08-2009 11:37 ]
Gaude et aude
Gaude et aude
Verwijderd
Verwijderd
Nee je kunt op Y drukken en dan krijg je de mogelijkheid om met points te betalen ipv creditcard.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:51:
hoe kan ik de games on demand met points betalen?
ik kan nu alleen met creditcard betalen lijkt het.
Verwijderd
super bedankt joh,het werkt.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:55:
[...]
Nee je kunt op Y drukken en dan krijg je de mogelijkheid om met points te betalen ipv creditcard.
Voor zover ik weet niet.eXisTa schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:09:
Ik heb me helemaal leip gezocht of de Xbox360 nu wel of geen 1000mbit/1gbit ondersteund.
Mijn huis is onlangs voorzien van prachtige CAT6 kabels en alles draait nu op 1gbit echter wilde ik nog even weten of de Xbox360 dit ook ondersteund.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Tja, simpel, dan ben je de doelgroep niet. Dit is voor mensen die hun huis niet uit willen, niet te veel moeite doen, gewoon even lekker een spelletje pakken. Dat die prijzen op de adviesprijs van de winkels zitten, is natuurlijk niet zo gek. Het is niet dat jij een incentive nodig hebt om deze te kopen, nee, het is dat jij nog een incentive nodig hebt om nog naar de winkels te gaan, anders worden de winkeliers boos. En die krijg je nu doordat je daar een doosje en een boekje krijgt (alhoewel dit tegenwoordig geen enkel voordeel meer heeft, wat een vodje zat er bijvoorbeeld bij Mass Effect) en dat de prijs wat lager kan zijn.Razr schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:32:
die prijzen bij Games On Demand zijn echt achterlijk zeg30 euro voor Assassins Creed OMG
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
The devil is in the details.
Nope, je kán je spellen opnieuw installeren als je meer ruimte wilt besparen (like 400 MB/spel). Ik heb die update al sinds de eerste ronde van de bèta en het bevalt me welEcoR schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:13:
Voor de mensen die de update al hebben: is het nu ook zo dat je je spellen die je al op je hdd had staan opnieuw moet installeren omdat ze het anders niet doen?
Ik loop ook sinds de eerste ronde mee, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er bijzonder weinig van merk.Mashayungi schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:24:
Ik heb die update al sinds de eerste ronde van de bèta en het bevalt me wel.
[ Voor 13% gewijzigd door Armada op 11-08-2009 12:36 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
10 second ninja DONE
In de VS kost Mass Effect inderdaad 1600 Microsoft Points, maar hier is dat 2400 Microsoft Points. Als je mee laat tellen dat Microsoft Points hier een stuk duurder zijn, dan is het spel hier twee keer zo duur in de VS.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:03:
Persoonlijk maakt het mij niet uit of ik een game download (GoD), of dat ik hem in de winkel koop. Echter met de prijzen van 30 euro (de 7 spellen die er gisteren al op stonden waren allen even duur) zie ik totaal de meerwaarde nog niet van deze service. Dan ga ik nog liever op koopjesjacht (en nee, ik hoef echt niet het onderste uit de kan) zodat ik en goedkoper uit ben, en nog een doosje heb voor in de collectie.
Wat me trouwens wel opviel: Er staat ergens een filmpje op "Inside Xbox" waar je kan zien dat Mass Effect 1600 Microsoft Points is. Ik weet niet in hoevere dit klopt, maar dan is er wel een groot prijsverschil zijn tussen USA en NL.
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 11-08-2009 15:19 ]
Verwijderd
Nope, 100 Mbit max. PS3 doet wel Gigabit.eXisTa schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:09:
Ik heb me helemaal leip gezocht of de Xbox360 nu wel of geen 1000mbit/1gbit ondersteund.
Mijn huis is onlangs voorzien van prachtige CAT6 kabels en alles draait nu op 1gbit echter wilde ik nog even weten of de Xbox360 dit ook ondersteund.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq