Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.669 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
SeamusXanthus schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:55:
komt 1 vs 100 nu wel of niet naar nederland? Het concept is namelijk zeer interessant. Ik dacht dat dat onderdeel uit zou maken van de update?
1 vs 100 staat volgens mij los van deze update. In US (en UK dacht ik) hebben ze 't al. Schijnt wel erg leuk te zijn. Sowieso jammer, dat primetime concept leek me best leuk, maar duurt nu wel erg lang allemaal :)

Nieuwe update bevalt me wel tot nu toe. Weinig hele spannende nieuwe dingen, maar toch. Dashboard is wel flink sneller geworden. Laden van informatie van live kan soms nog steeds even duren, maar schermpjes openen veel sneller dan voorheen. Gaat wel ten koste van de animaties, die lijken soms een beetje houteriger te gaan, maar de snelheid compenseert dat wel :) Al mag het wat mij betreft nog wel wat sneller allemaal :p

[ Voor 21% gewijzigd door BM op 29-07-2009 11:05 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:05

S2S

Ik heb ook de update!

De grootste verbetering en ook de gene waar ik op hoopte!

Mijn friendslist laad nu direct! Normaal liep deze met B (terug) wel is vast voor 40 seconden. Het laden duurde soms ook wel 30 seconden, is nu allemaal snel. Ook in multiplayer games.

Verder laden alle schermen voor info over games (buy, trail etc..) veel sneller, ik kan nu direct downloaden.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

S2S schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:13:
Ik heb ook de update!

Mijn friendslist laad nu direct! Normaal liep deze met B (terug) wel is vast voor 40 seconden. Het laden duurde soms ook wel 30 seconden, is nu allemaal snel. Ook in multiplayer games.

Verder laden alle schermen voor info over games (buy, trail etc..) veel sneller, ik kan nu direct downloaden.
Sounds too good to be true :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik heb nog niet kunnen testen hoe snel invites enzo openen, maar de rest is echt veel sneller. Good job MS :)
(helaas wel een half jaar te laat :+)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 21:54

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

BM schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:16:
Ik heb nog niet kunnen testen hoe snel invites enzo openen, maar de rest is echt veel sneller. Good job MS :)
(helaas wel een half jaar te laat :+)
Dus de dashboard werkt weer net zo snel als in het begin? Niet dat je 20 sec. moet wachten voordat je iets kan doen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Wat ik trouwens bij die friendslist ontdekte was dat mensen die nog zo'n oud plaatje hadden direct laden maar mensen die zo'n plaatje van hun avatar gebruiken de boel lijken op te hangen

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Exorcist schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:15:
[...]

Sounds too good to be true :o
Yup hier in ieder geval wel, tenminste nog wel, nu maar is kijken als jet het langer gebruikt of de boel weer trager wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zitten jullie nu niet gewoon op een nieuwe server die nog weinig load heeft? Ben benieuwd hoe snel alles blijft na 11 augustus. Kunnen jullie nu ook al bij de Video Marketplace trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

kazuka schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:32:
Zitten jullie nu niet gewoon op een nieuwe server die nog weinig load heeft? Ben benieuwd hoe snel alles blijft na 11 augustus. Kunnen jullie nu ook al bij de Video Marketplace trouwens?
Wat ik heb gelezen, maar ik weet niet of het waar is. Draait dit op de server waar iedereen op zit.

Dat lijkt me ook dit is een laatste test, dus je wilt dat deze zo goed mogelijk zoals in de werkelijkheid draait. Anders heeft het niet veel zin lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

S2S schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 12:13:
Ik heb ook de update!

Soms doet het wat traag aan ja. Maar 30 of 40 seconden heb ik nog nooit meegemaakt, zo erg heb ik het niet ervaren in ieder geval. Het is wel een aantal maanden terug ineens trager geworden dan daarvoor, maar langer dan pakweg 8 of 10 seconden wachten maak ik nooit mee. Misschien een keer je cache legen ofzo? Er zit in ieder geval iets niet lekker dan bij jou vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04 21:38
Anoniem: 37384 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:06:
[...]

Soms doet het wat traag aan ja. Maar 30 of 40 seconden heb ik nog nooit meegemaakt, zo erg heb ik het niet ervaren in ieder geval. Het is wel een aantal maanden terug ineens trager geworden dan daarvoor, maar langer dan pakweg 8 of 10 seconden wachten maak ik nooit mee. Misschien een keer je cache legen ofzo? Er zit in ieder geval iets niet lekker dan bij jou vermoed ik.
Bij mij hetzelfde hoor, zelfs een minuut is niet vreemd. En ik heb dat van meer mensen gehoord, vooral als je wat meer data hebt (meer vrienden, meer arcade games, meer geinstalleerde spellen)

Ik ga ook zo naar huis, en dan zal ik de update ook eens gaan ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sh0ckTr00per schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:55:
[...]

Bij mij hetzelfde hoor, zelfs een minuut is niet vreemd. En ik heb dat van meer mensen gehoord, vooral als je wat meer data hebt (meer vrienden, meer arcade games, meer geinstalleerde spellen)

Ik ga ook zo naar huis, en dan zal ik de update ook eens gaan ophalen :)
Dat zou kunnen ja. Ik weet niet precies hoeveel friends ik heb op Live (stuk of 30 volgens mij) en heb wel een redelijke zooi aan arcade games, maar misschien is dat de factor inderdaad. Ik vind het nu soms ook al te traag, maar een minuut moeten wachten.... 8)7 ... dat heb ik gelukkig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
[...]

30 tot 40 seconde is wellicht extreem, maar je bent het hopelijk toch met me eens dat zelf 8 tot 10 seconde om een scherm/invite/whatever te openen te gek voor woorden was? :)

So far lijkt deze update dat te fixen, maar zoals gezegt, eerst eens zien of het zo blijft. NXE was in begin ook sneller dan het nu is.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BM schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:13:
[...]

30 tot 40 seconde is wellicht extreem, maar je bent het hopelijk toch met me eens dat zelf 8 tot 10 seconde om een scherm/invite/whatever te openen te gek voor woorden was? :)

So far lijkt deze update dat te fixen, maar zoals gezegt, eerst eens zien of het zo blijft. NXE was in begin ook sneller dan het nu is.
Jaja, dat schrijf ik ook in mijn post boven de jouwe :p
Ik vond het ook traag, maar gelukkig heb ik het niet zò erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

[...]

Waarom zou ik dat doen? Nu ik de preview heb draait het als een zonnetje.

En waarom denken personen op het internet altijd dat als zij iets niet hebben of ervaren, dat dat dan de waarheid is?

Kan echt aan van alles liggen dat ik 40 seconden moest wachten, of dat de dash gewoon compleet vast liep als ik B drukte om het laden te cancelen.

Systeem, router config etc.. ik kan me er wel iets bij voorstellen..

Anyway is gefixed en ik heb niets hoeven clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 20:42:
[...]

Waarom zou ik dat doen? Nu ik de preview heb draait het als een zonnetje.

En waarom denken personen op het internet altijd dat als zij iets niet hebben of ervaren, dat dat dan de waarheid is?

Kan echt aan van alles liggen dat ik 40 seconden moest wachten, of dat de dash gewoon compleet vast liep als ik B drukte om het laden te cancelen.

Systeem, router config etc.. ik kan me er wel iets bij voorstellen..

Anyway is gefixed en ik heb niets hoeven clearen.
Huh? Het enige dat ik zeg is dat ik het gelukkig niet zo erg heb als jullie. Ik zeg toch nergens dat je liegt of dat je iets fout doet. Ik constateer dat verschil alleen, en dus zou je eventueel kunnen proberen om je cache te clearen. Is gewoon een suggestie, verder niks.
Sorry voor het aandragen van een eventuele oplossing. Ik hoop dat ik je niet teveel gekwetst heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:52
wtf@ de mail nog niet ontvangen hebben... heb me wel opgegeven.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Zo...ik ben weer terug van vakantie en zo te zien is er niet al te veel nieuws geweest omtrend de xbox de afgelopen 2 weken. Die nieuwe dasboard update is in ieder geval bij ook van harte welkom als het daardoor allemaal wat sneller is. Bedankt MS!

Nu nog even wachten op Halo: ODST en dan kunnen we eindelijk weer wat 'nieuws' gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
MochiGohan schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:53:
wtf@ de mail nog niet ontvangen hebben... heb me wel opgegeven.. :(
Als je gelezen had had je gezien dat inschrijven geen garantie is dat je 'm ook krijgt. Sowieso word de 'preview' in meerdere keren uitgerold, volgens mij komt er sowieso nog een 3e wave. En anders krijg je 'm 11 augustus... :z

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 10:52
BM schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:07:
[...]

Als je gelezen had had je gezien dat inschrijven geen garantie is dat je 'm ook krijgt. Sowieso word de 'preview' in meerdere keren uitgerold, volgens mij komt er sowieso nog een 3e wave. En anders krijg je 'm 11 augustus... :z
Er stond dat je sowieso een mail zou krijgen om te laten weten of je erin mocht of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
Mischien handig nieuws voor mensen die hun Credit Card gebruiken voor hun Xbox LIVE abonnement: je kunt automatische verlenging nu ook uitzetten via je profiel op xbox.com. Voor meer informatie zie majornelson.com...

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ironx schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:21:
Mischien handig nieuws voor mensen die hun Credit Card gebruiken voor hun Xbox LIVE abonnement: je kunt automatische verlenging nu ook uitzetten via je profiel op xbox.com. Voor meer informatie zie majornelson.com...
Nou dat werd tijd ook zeg. Maar goed, positief nieuws :)
Ik was altijd wel op tijd met het online bestellen van 13 maanden voor 35 euro, maar als je dat zou vergeten dan betaal je ineens 60 euro ofzo?
Belachelijk dat je dat online niet kon veranderen, terwijl alle andere dingen wel online geregeld konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293960

Anoniem: 37384 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:38:
[...]

Nou dat werd tijd ook zeg. Maar goed, positief nieuws :)
Ik was altijd wel op tijd met het online bestellen van 13 maanden voor 35 euro, maar als je dat zou vergeten dan betaal je ineens 60 euro ofzo?
Belachelijk dat je dat online niet kon veranderen, terwijl alle andere dingen wel online geregeld konden worden.
Ja maarja das bijna overal zo, overal geld proberen uit te slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-04 21:29
Ik had gelezen dat je op 31 juli mail kreeg of je hem wel of niet eerder kon krijgen die update... het is vandaag toch echt nog niet de 31ste :S

Lekker dan weer en ik heb weer niks gekregen.fijn....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-04 16:12

Armada

-Wat wil je weten?-

Handig, dan zal ik ook de prepaid kaartjes niet meer kopen, maar eens 1 maandje en dan automatisch verlengen uit als ik eens een keertje wat online wil doen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Het streamen van HD content naar de 360.....

Weet iemand hoe het komt dat de ene 1080p film vloeiend afspeelt, en de andere stottert om de 5 sec?

insects-bolt.1080p.VC1.5.1.wmv <--- stottert als de ziekte

Cars.2006.1080p.5.1.SPyRoX.ENG.WMV <--- perfect
Kung.Fu.Panda.2008.1080p.nlaudio.J4F.WMV <----- perfect

Aan het netwerk kan het niet liggen, deze is 100mbit(eig gbit maar dat kan de xbox niet :P)
Ten tijde van streamen zie ik ook een vreemd laag verbruik naar de xbox to (+- 33kB/s :? )

/proc/net/dev
 /         iface                    Rx                   Tx               Total
 ==============================================================================
              lo:           0.00 KB/s            0.00 KB/s            0.00 KB/s
            eth0:           1.56 KB/s            1.56 KB/s            1.56 KB/s
            eth1:          32.23 KB/s           32.23 KB/s           32.23 KB/s
 ------------------------------------------------------------------------------
           total:          33.79 KB/s           33.79 KB/s           33.79 KB/s

Ik stream vanuit Twonky Media (Linux)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik gebruikte ook de CC voor xblive, maar na een jaar toch maar overgestapt op pre-paid kaartje via gamehubs.com (toen 32 euro voor 13 maanden)
Maar ik moest idd de helpdesk bellen om de automatische incasso te stoppen :S

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
cypher21 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:22:
Ik gebruikte ook de CC voor xblive, maar na een jaar toch maar overgestapt op pre-paid kaartje via gamehubs.com (toen 32 euro voor 13 maanden)
Maar ik moest idd de helpdesk bellen om de automatische incasso te stoppen :S
Nu dus gelukkig niet meer... ik ga hem ook uitzetten vanavond via de website. Ik ben dat automatische renewal wel zat }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Dat ze er nu pas aandacht aan geven wil niet zeggen dat dat eerder niet kon :)
Kan volgens mij namelijk al een half jaar ofzo, zag hele tijd terug al dat daar een clickable optie was bij auto-renewal. Heb er zelf toentertijd nog voor moeten bellen, dit is wel handiger zo :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

BM schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:37:
[...]

Dat ze er nu pas aandacht aan geven wil niet zeggen dat dat eerder niet kon :)
Kan volgens mij namelijk al een half jaar ofzo, zag hele tijd terug al dat daar een clickable optie was bij auto-renewal. Heb er zelf toentertijd nog voor moeten bellen, dit is wel handiger zo :)
Ik moest 4 maanden terug ook nog bellen...maar ben blij met deze optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik had me aangemeld voor die beta, gisterenavond ging mijn xbox ineens flink dat downen en updaten. Heb verder geen verschil gemerkt :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-05 16:24
Kunnen we met die nieuwe update dan eindelijk ook in europa die indiegames / xna games downloaden?
Dat is eigenlijk wel waar ik atm het meest op zit te wachten namelijk... en kodu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

VonFoX schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 08:30:
Ik had me aangemeld voor die beta, gisterenavond ging mijn xbox ineens flink dat downen en updaten. Heb verder geen verschil gemerkt :)
Ook niet met de snelheid van de dashboard?

Want hoop echt dat ze het hebben aangepakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Wel grappig dat zoveel mensen een traag dashboard hebben. Ik heb hier echt nog geen last van gehad. Zodra ik hem aanzet logt hij in op Live, en daarna reageert alles lekker direct. Downloaden, bladeren, alles reageert gewoon snel. Ik vraag me dan toch af waar dat snelheidsverschil in zit? Ik download zelf veel demo's en filmpjes, heb ondertussen van zo'n 30 games savegames, addons of complete spellen op de HDD staan.

Enige wat ik niet heb is een grote friends-list (doe ik niet aan :p). Zou het daarom traag worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

In het dashboard zelf vind ik het ook wel meevallen. Heb ook alleen Friends toegevoegd die ik IRL ken, dus er staan er maar 9 in bij mij. De Marketplace is alweer een stuk minder. Als ik een titel aanklik moet ik best lang wachten voordat de plaatjes en de Get Demo knop beschikbaar zijn. De traagheid zit hem vooral tijdens het gamen. Als iemand dan een invite stuurt en je drukt op de ronde xbox knop kan het inderdaad soms wel 20 sec. duren voor ie reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik heb de xbox al bijna 4 jaar, en in de tussentijd de hdd content overgezet van 20 naar 120gb schijf (ooit de pro vervangen voor een elite)

Bij mij is met name het menu wat benaderd wordt met de X op de controller erg traag.
Heb al diverse keren de cash geleegd, maar mocht niet baten, denk dat er savegames e.d. van +/- 95 spellen op staan, en de nodige demo's arcade spellen en downloadable content.
Heb een lijst van +/- 30 personen dus dat is nu ook niet echt veel.
Af en toe is dat wel zwaar irritant dat de xbox niet reageerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293960

Ah ik heb in 2 jaar maar 2 - 3 crashes gehad, vriend van mij heeft al 3 nieuwe xboxen moeten halen vanwege ring of death lol, echt unlucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50
sekeroglan schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:14:
[...]

Ook niet met de snelheid van de dashboard?

Want hoop echt dat ze het hebben aangepakt...
Ik vond na de update de dashboard echt sneller reageren. friendslist laad nu ook een stuk sneller. Ook de nieuwe manier van je achievements ingame bekijken is sneller en fijner :)

Al met al een aardige update tot nu toe. Zat ook al wat in de avatar marketplace te struinen, mischien eens wat Monkey Island spul kopen :P is toch wel leuk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

CrankyGamerOG schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:20:
Het streamen van HD content naar de 360.....

Weet iemand hoe het komt dat de ene 1080p film vloeiend afspeelt, en de andere stottert om de 5 sec?

insects-bolt.1080p.VC1.5.1.wmv <--- stottert als de ziekte

Cars.2006.1080p.5.1.SPyRoX.ENG.WMV <--- perfect
Kung.Fu.Panda.2008.1080p.nlaudio.J4F.WMV <----- perfect

Aan het netwerk kan het niet liggen, deze is 100mbit(eig gbit maar dat kan de xbox niet :P)
Ten tijde van streamen zie ik ook een vreemd laag verbruik naar de xbox to (+- 33kB/s :? )

/proc/net/dev
 /         iface                    Rx                   Tx               Total
 ==============================================================================
              lo:           0.00 KB/s            0.00 KB/s            0.00 KB/s
            eth0:           1.56 KB/s            1.56 KB/s            1.56 KB/s
            eth1:          32.23 KB/s           32.23 KB/s           32.23 KB/s
 ------------------------------------------------------------------------------
           total:          33.79 KB/s           33.79 KB/s           33.79 KB/s

Ik stream vanuit Twonky Media (Linux)
Je streamed via kabels, tenminste dat maak ik op uit je verhaal, dus dat kan het ook niet zijn. Die extra laag, heeft die film misschien DTS 5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb niet vaak problemen met mijn Xbox en nu eigenlijk ook niet, maar een vriend kan mijn games niet joinen. Nou ligt het probleem waarschijnlijk bij hem, maar ik dacht laat ik m'n poort voor de xbox maar eens open gaan zetten.

Ik inloggen op mijn modem, krijg ik alleen het volgende scherm te zien:
Afbeeldingslocatie: http://a.imagehost.org/0442/Afbeelding_1.png

Ik kan dus totaal geen aanpassingen doen om m'n poorten open te zetten. Heeft iemand dit probleem ook al een keer gehad en zoja wat is daarvoor de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

VonFoX

Las noches de Diciembre

Heeft je modem upnp ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen idee, waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Anoniem: 284904 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:14:
[...]

Geen idee, waar kan ik dat vinden?
In de handleiding? En anders misschien 's je router resetten. Los van dat je poorten wilt openzetten tbv de Xbox is dit verder nogal offtopic hier. Netwerken is dan een betere plek.

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 31-07-2009 15:22 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 14:27
In de manual van je router zijn een hoop meer instellingen te zien dan die jij ziet.. Log je wel met de goede credentials in?
Check de manual hier (PDF).
Overigens wordt UPNP in het menu van deze router anders genoemd volgens mij. De optie heet in het menu "Enable Trigger Port".
Voor port forwarding instellingen zie blz 37, voor "Trigger Ports" blz 40.

Mocht je hetzelfde probleem blijven houden, misschien een hard reset van je modem? Lijkt of het menu niet goed geladen wordt. Of een firmware updateje.. Maar doe beiden alleen als je weet wat je doet.
Ik heb zelf nogal gestoeid met dergelijke Sitecom routers en nooit heb ik ze kunnen laten doen wat ik precies wilde..

EDIT: te laat..

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:24
Anoniem: 284904 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:09:
Ik heb niet vaak problemen met mijn Xbox en nu eigenlijk ook niet, maar een vriend kan mijn games niet joinen. Nou ligt het probleem waarschijnlijk bij hem, maar ik dacht laat ik m'n poort voor de xbox maar eens open gaan zetten.

Ik inloggen op mijn modem, krijg ik alleen het volgende scherm te zien:
[afbeelding]

Ik kan dus totaal geen aanpassingen doen om m'n poorten open te zetten. Heeft iemand dit probleem ook al een keer gehad en zoja wat is daarvoor de oplossing?
Wat meldt je xbox als je een xbox live netwerktest doet vanuit de netwerkinstelling van de xbox? Als je NAT de status 'Open' heeft (en dus geen problemen meldt tijdens het testen) en jij en je vriend niet achter dezelfde router zitten die die NAT verzorgt, dan lijkt het erop dat jij niet voor problemen zorgt. Als je status Moderate of nog slechter is, dan kan portforwarden helpen. Staat je router hier niet tussen: http://portforward.com/ ? Die leggen alles uit met plaatjes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Ik heb naast m'n PS3 ook een Xbox 360 arcade gekocht om toch de games te kunnen spelen die alleen op de Xbox uitkomen.
Prima apparaatje maar ik heb wel een probleem met het geluid van de dvddrive.
Deze is zo hard dat deze boven de game uitkomt. Maar ja dat schijnt normaal te zijn bij de Xbox als ik er op google.
Ik kom dan ook vaak op de oplossing om een HD er in te zetten dat het dan minder is, mooi ik heb er nu een liggen (refurbished 20GB) maar deze krijg ik niet aan de praat.

Als ik deze erop klik en de Xbox aanzet dan hoor ik de HD klikken maar er gebeurd helemaal niets. tot ik de foutmelding met code E68 krijg.
Dit door google gehaald betekent meestal een stroom probleem en kan door de av stekker bij opstarten er uit te laten omzeilt worden.

Maar dit werkt bij mij niet (misschien omdat ik met HDMI werk)

Weten jullie er misschien een oplossing voor of is de HD een DOA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Anoniem: 149800 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:31:
E68 is ook een HDD of HDD connector probleem. Het is niet 100% gegarandeerd dat de HDD doa is, maar aangezien die refurbished is, en je 360 nieuw is het wel de meest aannemelijke optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:39

nFo

Ik heb naast m'n PS3 ook een Xbox 360 arcade gekocht om toch de games te kunnen spelen die alleen op de Xbox uitkomen.
Deze is zo hard dat deze boven de game uitkomt. Maar ja dat schijnt normaal te zijn bij de Xbox als ik er op google.
Ik kom dan ook vaak op de oplossing om een HD er in te zetten dat het dan minder is, mooi ik heb er nu een liggen (refurbished 20GB) maar deze krijg ik niet aan de praat.

Als ik deze erop klik en de Xbox aanzet dan hoor ik de HD klikken maar er gebeurd helemaal niets. tot ik de foutmelding met code E68 krijg.
Dit door google gehaald betekent meestal een stroom probleem en kan door de av stekker bij opstarten er uit te laten omzeilt worden.

Denk de HDD, games kun je ook op je HDD zetten, dan hoeft de DVD drive niet zo te loeien. }:O
Alleen bij het opstarten een check, of de schijf erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
nFo schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 18:53:
[...]

Denk de HDD, games kun je ook op je HDD zetten, dan hoeft de DVD drive niet zo te loeien. }:O
Alleen bij het opstarten een check, of de schijf erin zit.
tsja, maar met 20gb kun je net 1 spel installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

cypher21 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:26:
[...]

tsja, maar met 20gb kun je net 1 spel installeren :)
Jouw spellen zijn allemaal 13 GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashayungi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04 21:37

Probeer eens terwijl je Xbox 360 aan staat de HDD erop te klikken, normaal gesproken hoort hij te rebooten als je de HDD er afhaalt/er opzet. Probeer desnoods een andere HDD, dan weet je zeker dat jouw HDD *niet* kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Exorcist schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:28:
[...]

Jouw spellen zijn allemaal 13 GB?
Nee, maar wel 7 en 2x7 is 14 dus past niet op 13 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

cypher21 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 01:39:
[...]

Nee, maar wel 7 en 2x7 is 14 dus past niet op 13 ;)
Granted, maar de meeste games zijn kleiner waardoor je er vaak 2 op kunt zetten ;)

Niet dat dat veel zoden aan de dijk zet, maar goed... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Laatst online: 13:11
hmm net even aan het gamen op mijn xbox 360 (op mijn zodel kamer)
vond het al wat warm en na een 5 minuten knalt mijn termiese zekering er uit.
nog weer 5 min laaten 3 mooi rode lampjes op mijn xbox.
hij is van de nieuwste serie dus ik ga er gewoon van uit dat die het even te warm heeft gehad en dat die het gewoon weer gaat doen als het wat koeler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:45
sk1nny666 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 19:15:
hmm net even aan het gamen op mijn xbox 360 (op mijn zodel kamer)
vond het al wat warm en na een 5 minuten knalt mijn termiese zekering er uit.
nog weer 5 min laaten 3 mooi rode lampjes op mijn xbox.
hij is van de nieuwste serie dus ik ga er gewoon van uit dat die het even te warm heeft gehad en dat die het gewoon weer gaat doen als het wat koeler is.
3 rooie lampjes is nie altijd rrod, aangezien je stroom eruit knade was lampje op je powerbrick waarsch ook rood en was t dus ff foutje met stroom... heb dat hier ook regelmatig aangezien ik in buitenland zit en mn stekker nie echt goed in stopcontact past en er soms ff half uitvliegt voor 1s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:27

rCk

Mensen, ik wil het geluid van mn tv wat 'verbeteren'. En nu ben ik eigenlijk op zoek naar een beetje een goedkope oplossing voor beter geluid. Ik heb al wat rondgezocht, en de Z-2300 (2.1 set van Logitech) ziet er redelijk goed uit. Iemand ervaring hiermee icm de Xbox360? Of kan ik beter iets doorsparen voor iets duurders? Ik heb namelijk totaal geen idee wat ik het beste kan nemen, en ik weet ook niet of het in mijn kamer, met deze opstelling, een 5.1 set dan een goede keuze is.

Xbox wordt vooral gebruikt voor spellen en films. Maar ik ben geen surround freak want het blijft mijn kamer. En als ik iets flinks wil, dan doe ik dat pas later zodra ik een groter scherm en alles heb.

Dus samengevat: Is het aan te raden een Z-2300 te kopen voor gebruik tv/xbox? of kan ik beter iets anders nemen. 5.1 kan een optie zijn, maar zit je toch hoger qua prijs en moet ik flink gaan bedenken hoe ik alles ga indelen.

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-04 11:10

NvM

rCk schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 12:21:
Mensen, ik wil het geluid van mn tv wat 'verbeteren'. En nu ben ik eigenlijk op zoek naar een beetje een goedkope oplossing voor beter geluid. Ik heb al wat rondgezocht, en de Z-2300 (2.1 set van Logitech) ziet er redelijk goed uit. Iemand ervaring hiermee icm de Xbox360? Of kan ik beter iets doorsparen voor iets duurders? Ik heb namelijk totaal geen idee wat ik het beste kan nemen, en ik weet ook niet of het in mijn kamer, met deze opstelling, een 5.1 set dan een goede keuze is.

Xbox wordt vooral gebruikt voor spellen en films. Maar ik ben geen surround freak want het blijft mijn kamer. En als ik iets flinks wil, dan doe ik dat pas later zodra ik een groter scherm en alles heb.

Dus samengevat: Is het aan te raden een Z-2300 te kopen voor gebruik tv/xbox? of kan ik beter iets anders nemen. 5.1 kan een optie zijn, maar zit je toch hoger qua prijs en moet ik flink gaan bedenken hoe ik alles ga indelen.

Bij voorbaat dank
De Xbox 360 5.1 aansluiten verhoogd zeker je gameplezier, dus als je de mogelijkheid hebt, moet je daar zeker voor gaan. Let wel dat je alles in juiste verhoudingen upgrade. Als je een bagger televisie hebt, zou ik eerst geld daaraan besteden, en dan pas voor een betere geluidsset. And so on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:11
De Z-2300 is een geweldige 2.1 set. Ik heb 'm aan m'n iMac hangen en er komt waanzinnig geluid uit. Heb 'm niet aan m'n Xbox360 aangesloten aangezien ik daar de Z-5500 op aangesloten heb.

5.1 geeft echt net dat beetje extra beleving bij een game en film dan een 2.1
Dus ik zou je echt aanraden om voor de Xbox360 voor een 5.1 set te gaan.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Laatst online: 10:39

buggienuk

lekker buggie

Maar voor een budgetsetje is een Z-2300 goed te doen hoor. er is altijd baas boven baas. Als je 5.1 wilt moet je meteen weer naar de 'duurdere' setjes, die ook meteen weer een stuk groter zijn. Maar als je het geld hebt voor 5.1 zal ik het zeker doen.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
ik zou ook zeker 5.1 nemen, heb hem ook met optical aan mijn xbox hangen (z-5400) dus films doet hij ook meteen surround. Maar vooral bij games heb je ook meteen een voordeel, je kan (bij fallout 3 bv) gewoon horen waar de mannetjes zitten soms. EN het is gewoon gaaf natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:55
Heb zelf ook al een half jaar mijn z-5500, en geen een moment spijt gehad van me aankoop ( 250 euro) . Als het mogelijk is zou ik echt gaan voor 5.1. Zoals gezegt verhoogt je gameplezier heel erg :)

en wees maar niet bang van de indeling van je kamer, mijn kamer is alles behalve goed voor een optimale surround ervaring (3m bij 2,5 m ) , maar toch vind ik het een zeer fantastische ervaring, keer op keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:27

rCk

Bedankt voor alle snelle reacties! Ik ga er toch misschien wel over nadenken voor 5.1, dan moet ik meteen even goed nadenken over hoe ik mijn rear speakers zal plaatsen (ergens achter/boven mijn bed waarschijnlijk).

Ik heb al een G51 speakerset staan voor op mijn pc, echter staat die weer in een andere hoek, en die heeft geen digitale out etc.

Overigens heb ik een Samsung 32" LCD TV (LE32B450). Dat van wanneer ik een 'beter' of groter scherm zou nemen dat dan pas echt een surround systeem (Dus met dvd/hd speler en alles in één), dat ik dan pas zou aanschaffen. nu is het ook leuk, maar ik zou totaal niet weten waar ik zoiets kwijt moet. Tenslotte heb ik de 360 al, en als ik daar een evt. 5400/5500 aan hang dan is het ook goed.

Stel ik zou hem kopen, moet ik dan de digitale out van de Z-5500 aan de tv vasthangen of hoe zit dat? Wnat er is geen audio out volgens mij achter op de 360. Of zit ik fout?

Overigens is de indeling als het ware zo:
| bureau| muur|
| tv| |
_ | bed | muur|
deur
Prachtige schets pakt hij niet met de spaties, denk iig ongeveer een meter tussen de plaatsing van tv en begin van bed en bureau in.

Dus de plaatsing van de rear speakers zal wsl wat meer naar links worden dan front, maar ik voorzie daar geen grote problemen in, of wel?

[ Voor 6% gewijzigd door rCk op 02-08-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Heeft iemand anders ook last van vastlopers als hij worms 2 armageddon speelt en dan een local match wilt doen en dan kiest uit gekochte landschappen zoals Chateau en Easter island? De hele Xbox reageert nergens meer op en vervolgens moet ik de boel uitzetten met de knop op de xbox360 zelf want zelfs op de controler reageert de xbox niet meer. :(

Edit:
Hmm schijnt vaker voor te komen....
http://www.eurogamer.net/...thread_id=47016&start=360

Nog iemand anders die hier last van heeft of weet van een update die eraan komt?

[ Voor 22% gewijzigd door Kaasje123 op 02-08-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hey dat probleem heb ik ook soms. Mijn hele xbox loopt dan vast. Ik schrik me dan dood omdat ik dan gelijk denkt van neeeee, niet mijn xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Hier idem dito. Heb wel vaker vreemde dingen in Worms 2. Zit erg slecht in elkaar vind ik (hoewel het spel zelf wel erg leuk blijft na al die jaren).

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:07
Eindelijk een reseller van controllers gevonden die ook voor X360 leveren

http://www.gamesharkstore.net/pcpads/p3200xbox.htm
Van Saitek, wat qua gamepads gewoon een hoogstaand merk is. tevens is richtkuruis en linker analogue stick om te draaien op deze pad.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Waarom niet bij DealExtreme? De leveren de originele controllers voor minder dan die Saitek versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Schweino schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:00:
Waarom niet bij DealExtreme? De leveren de originele controllers voor minder dan die Saitek versie.
Die van DE zijn volgens mij geen originele controllers. En DE staat niet echt bekend om zijn originele spullen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 03-08-2009 11:08 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:24
Slasher schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:04:
[...]

Die van DE zijn volgens mij geen originele controllers. En DE staat niet echt bekend om zijn originele spullen :)
Wel origineel, maar gerepareerd. In het vorige topic kwam dit ook al ter sprake en er zij erg vaak problemen met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ze verkopen 2 varianten:

1) origineel maar gerepareerd (refurbished)
2) origineel en nieuw maar zonder verpakking (OEM)

Die laatste variant doelde ik op. Ik heb er 2, één met draad en één draadloos. Werken perfect en zijn zeker weten origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-03 07:37
Heb vandaag de zomerbundel van de Xbox 360 Pro op Bol.com aangeschaft. Als het goed is heb ik hem morgen dus al! Ben erg benieuwt... Zit er trouwens een HDMI-kabel bij de Xbox 360 Pro? Kan er nergens iets over vinden, dus hij zal er helaas wel weer niet bijzitten. Maar vraag het voor de zekerheid nog maar even hier. Anders moet ik morgen ook nog even een HDMI-Kabel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Accesteam schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:13:
Heb vandaag de zomerbundel van de Xbox 360 Pro op Bol.com aangeschaft. Als het goed is heb ik hem morgen dus al! Ben erg benieuwt... Zit er trouwens een HDMI-kabel bij de Xbox 360 Pro? Kan er nergens iets over vinden, dus hij zal er helaas wel weer niet bijzitten. Maar vraag het voor de zekerheid nog maar even hier. Anders moet ik morgen ook nog even een HDMI-Kabel kopen.
Volgens mij zit de HDMI kabel alleen bij een Elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
Dat dacht ik dus al. Dat word morgen even naar de stad dus \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:07
Accesteam schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:39:
Dat dacht ik dus al. Dat word morgen even naar de stad dus \o/
Gewoon bij de Action halen voor €2,99 of was het €3,99

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
2,99. Gisteren nog 1 gekocht, maar dan voor de fotocamera/laptop. Tot nu toe gebruikte ik de hdmi kabel van de xbox, maar het is toch lastig dat ding elke keer uit en in het kastje te vrotten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41541

Accesteam schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:13:
@ Accesteam: Heeft die bundel een nieuwe Xbox 360 Pro met een Jasper chipset? (12V - 12.1A op voltage label) Check ff voor mij. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 41541 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:14:
[...]

@ Accesteam: Heeft die bundel een nieuwe Xbox 360 Pro met een Jasper chipset? (12V - 12.1A op voltage label) Check ff voor mij. Thanks
Is dat zo belangrijk dan? Elk topic weer geleuter van "heeft ie wel een jasper" :z

Lekker belangrijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 04-08-2009 11:15 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 17:15

T-8one

take it easy, take a sisi

Is het in NL niet mogelijk om met een creditcard op m'n xbox een LIVE abbo te kopen?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
T-8one schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:45:
Is het in NL niet mogelijk om met een creditcard op m'n xbox een LIVE abbo te kopen?
Hmmz, jawel?
Op xbox.com kun je bij je accountgegevens een creditcard toevoegen, en daar als het goed is ook aangeven dat je live abonnement automatisch verlengd mag worden (dmv die creditcard).

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
T-8one schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:45:
Dat kan wel, maar is denk ik redelijk duur. Ik zal als ik jou was op een andere website (bijv. Offgamers, of een andere site uit de TS) een code kopen. Daar kan je evt. ook met Credit Card betalen, en je bent meteen een stuk goedkoper uit.

@ Remco: Hij kan nu ieder moment binnenkomen, zodra ik hem heb zal ik even voor je kijken.

En bedankt voor de tips voor de HDMI kabel, op naar de Action :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 17:15

T-8one

take it easy, take a sisi

BM schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:48:
[...]

Hmmz, jawel?
Op xbox.com kun je bij je accountgegevens een creditcard toevoegen, en daar als het goed is ook aangeven dat je live abonnement automatisch verlengd mag worden (dmv die creditcard).
Ik heb m'n CC gegevens ingevoerd, maar krijg een vage foutmelding als ik een abbo wil kopen.
Ik zal de foutmelding vanavond even opzoeken en googlen.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
T-8one schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:30:
[...]
Ik heb m'n CC gegevens ingevoerd, maar krijg een vage foutmelding als ik een abbo wil kopen.
Ik zal de foutmelding vanavond even opzoeken en googlen.
Ik heb ook ooit in die situatie gezeten. Kreeg een code waarvan zelfs de microsoft helpdesk geen idee had wat het was. Toen bleek dat ik mijn adresgegevens bij mijn xbox live gamertag niet volledig had ingevuld. Toen ik dat had gecorrigeerd was het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
Hmmz, denk zomaar dan mijn Xbox 360 Pro niet meer vandaag komt... Ach, morgen weer een dag :p

[ Voor 25% gewijzigd door Accesteam op 04-08-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Gunner schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:15:
[...]

Is dat zo belangrijk dan? Elk topic weer geleuter van "heeft ie wel een jasper" :z

Lekker belangrijk.
Ik hoor het graag wat Bol.com levert. Als jij iets kan kopen en je kan kiezen tussen revisie 2 of 3, dan ga je toch ook voor 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
Anoniem: 154012 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 17:19:
[...]

Ik hoor het graag wat Bol.com levert. Als jij iets kan kopen en je kan kiezen tussen revisie 2 of 3, dan ga je toch ook voor 3?
Denk overigens niet dat dat Pro Zomer Pakket al de Jasper-chipset heeft. Anders hadden ze het er namelijk wel bij gezet, zoals ze bij de Arcade Versie doen. Maar ik zal morgen zodra ik hem heb nog wel even voor je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Accesteam schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 01:20:
[...]

Denk overigens niet dat dat Pro Zomer Pakket al de Jasper-chipset heeft. Anders hadden ze het er namelijk wel bij gezet, zoals ze bij de Arcade Versie doen. Maar ik zal morgen zodra ik hem heb nog wel even voor je kijken.
ik heb 2 weken geleden bij dixons een Elite Jasper gekocht. Aangezien die pas als laatste (voor zover ik weet) uitgegeven werden/worden lijkt mij dat de Pro versies ook wel een Jasper chip zullen hebben (tenzij ze met de actie oude voorraad willen wegwerken natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Goed nieuws, de maker van Braid komt met een nieuwe game in 2011: The Witness.

Teaser site: http://the-witness.net/

Wordt het weer zo geniaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Turtles in Time zou deze week toch released worden ? Ik kan em nog niet vinden op marketplace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
ind0mi schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:36:
Turtles in Time zou deze week toch released worden ? Ik kan em nog niet vinden op marketplace
Ik zat ook al te kijken, ook omdat Bubble Bobble Neo deze week als extra zou komen. De deal van de week was ook al erg laat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Accesteam schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 01:20:
[...]

Ik heb 2,5 maanden geleden dit pakket gekocht bij intertoys (was daar 175 euro) en daar zat een Jasper xbox 360 Pro in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Anoniem: 154012 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 17:19:
[...]

Ach op beide kan je prima spelen, dat verschil merk je echt niet of wel soms?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:46
Ik heb oko net een xbox 360 pro erbij gekocht (voor naast de PS3) en hij bevalt me zeer goed!

Alleen heb ik 1 (min)puntje, ik heb geen creditcard :') en nu wilde ik wat bestellen bij zavvi; 2100 live punten, en star ocean bij elkaar voor maar 30 pond!! Geen geld, aangezien ik star ocean nergens heb kunnen vinden voor minder dan 50 euro hier :/ en die livepunten kosten ook 25 euro... Iemand een winkel waar je met paypal kan betalen EN waar het zo goedkoop is? Dat zou namelijk echt super zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Best grappig: Ik heb nu Crackdown (erg grappig om te spelen en te levellen, maar veels te simpel verder), maar die kan dus niet op de disk geinstalleerd worden. Ik balen omdat ik bang was voor een stofzuigerspel (mijn xbox maakt onredelijk veel lawaai met het lezen van de disk).

Maar wat blijkt: tijdens het spelen hoor ik de dvd-drive niet eens! Ik moest er echt naast gaan staan om te horen of hij eigenlijk wel draaide...

Wordt het spel op hele lage snelheid voor een groot deel naar de harddisk gebuffered of is de data op de disk gewoon zo briljant bij elkaar gezet dat hij het ook redt zonder op hoge toeren te zoeken?

Een spel als Gears of War zorgt toch altijd voor behoorlijk wat herrie van mn drive, vond het nogal typisch dat Crackdown daar totaal geen last van heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
OffGamers.com verkoopt denk goedkope pointcards... Heb (nog) geen idee hoeveel die pointcards waard zijn, maar als ik denk dat 20 Euro voor 2100 points wel goedkoop is als ik zo even snel rondkijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Killed-1 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:59:
Ik heb oko net een xbox 360 pro erbij gekocht (voor naast de PS3) en hij bevalt me zeer goed!

Alleen heb ik 1 (min)puntje, ik heb geen creditcard :') en nu wilde ik wat bestellen bij zavvi; 2100 live punten, en star ocean bij elkaar voor maar 30 pond!! Geen geld, aangezien ik star ocean nergens heb kunnen vinden voor minder dan 50 euro hier :/ en die livepunten kosten ook 25 euro... Iemand een winkel waar je met paypal kan betalen EN waar het zo goedkoop is? Dat zou namelijk echt super zijn!
livecodes.nl :)

Paypal, wallie en Ideal

2100 Microsoft Points EU voor slechts 23.99

Xbox Live Gold 12 maanden voor slechts 36.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
dankjullie voor de links :) Maar geen 1 zaak lijkt star ocean zo goedkoop te verkopen? En het ging me juist om de combinatie van die 2, voor zo weinig geld :) (toevallig iemand die bij zavvi gaat bestellen en waar ik dan op mee kan liften? :P )

Misschien een domme opmerking, maar is het niet iets om een aantal goedkope zaken inc. betalingsmogelijkheden te vermelden in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Killed-1 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:32:
dankjullie voor de links :) Maar geen 1 zaak lijkt star ocean zo goedkoop te verkopen? En het ging me juist om de combinatie van die 2, voor zo weinig geld :) (toevallig iemand die bij zavvi gaat bestellen en waar ik dan op mee kan liften? :P )

Misschien een domme opmerking, maar is het niet iets om een aantal goedkope zaken inc. betalingsmogelijkheden te vermelden in de startpost?
ik wil star ocean 17,50 kopen en ik heb wel een CC. We kunnen vast wel wat regelen DM me even (moet je het eerst wel even aanzetten :P)

[ Voor 2% gewijzigd door Coolsnarf op 05-08-2009 13:50 . Reden: ik wil eigenlijk alleen star ocean :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
Killed-1 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:32:
Ik houd de laatste tijd BudgetGaming in de gaten. Deze site meld het altijd als er een game zaak uitverkoop houd. Ook kan je prijzen opvragen van games van verschillende winkels (PriceWatch, alleen dan op games gericht). Ken deze site nog niet zo lang, maar hij bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Coolsnarf schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:45:
[...]

ik wil star ocean 17,50 kopen en ik heb wel een CC. We kunnen vast wel wat regelen DM me even (moet je het eerst wel even aanzetten :P)
Epic fail, ik kan die DM functie niet vinden :')

Maar je kan me ook bereiken via mijn mail: tim_foole (at) hotmail (puntje) com

Ik weet zeker dat we er wel uitkomen! Ik zou t iig heel tof vinden :D

[ Voor 36% gewijzigd door TFDev op 05-08-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:24
Hier bij Direct messages een vinkje bij 'Ja' zetten Killed-1 ;)

The devil is in the details.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.