Oke vandaag is mijn krat radio helemaal af.
Iedereen die heeft geantwoord op mijn vragen bedankt! dit heeft geholpen, ook tips over bepaalde dingen en andere posts/vragen van andere mensen.
Hier onder wat foto's van mijn krat radio.
Onderkant van het krat, hout is geframed zodat het krat er precies invalt, vervolgens met kit en schroefdraad vast gezet.

De accu's bevinden zich precies in het midden van het krat, vast gezet met schroefdraad zodat deze nergens heen gaan, ook zitten ze klem door het structuur van het krat zelf.

Versterker is geplaatst, kabels zijn nog niet opgebonden, en alles is nog niet 100% aangesloten.

Aan de rechterzijkant van het krat bevinden deze 2 poorten, deze zijn voor het opladen van de accu's. Dit gebeurt natuurlijk als het krat uitstaat.

Krat is volledig af! Alleen de deksel er nog op en opstarten maar.

Eind resultaat:

Ik zal binnenkort nog een filmpje maken voor youtube en deze hier ook plaatsen.
- Oud filmpje: Zonder versterker. - http://www.youtube.com/watch?v=Xt1blFoFVXQ
Specs:
Radio: LG LAC7700R
Speakers: 150W 2-way Sony speakers. (13cm)
Versterker: Marquant 2x 100W
Krat heineken 50cl.
Wat vinden jullie er van?
gr
ps.
Iedereen die heeft geantwoord op mijn vragen bedankt! dit heeft geholpen, ook tips over bepaalde dingen en andere posts/vragen van andere mensen.
Hier onder wat foto's van mijn krat radio.
Onderkant van het krat, hout is geframed zodat het krat er precies invalt, vervolgens met kit en schroefdraad vast gezet.

De accu's bevinden zich precies in het midden van het krat, vast gezet met schroefdraad zodat deze nergens heen gaan, ook zitten ze klem door het structuur van het krat zelf.

Versterker is geplaatst, kabels zijn nog niet opgebonden, en alles is nog niet 100% aangesloten.

Aan de rechterzijkant van het krat bevinden deze 2 poorten, deze zijn voor het opladen van de accu's. Dit gebeurt natuurlijk als het krat uitstaat.

Krat is volledig af! Alleen de deksel er nog op en opstarten maar.

Eind resultaat:

Ik zal binnenkort nog een filmpje maken voor youtube en deze hier ook plaatsen.
- Oud filmpje: Zonder versterker. - http://www.youtube.com/watch?v=Xt1blFoFVXQ
Specs:
Radio: LG LAC7700R
Speakers: 150W 2-way Sony speakers. (13cm)
Versterker: Marquant 2x 100W
Krat heineken 50cl.
Wat vinden jullie er van?
gr
ps.
Ik heb de achterspeakers weer er af gehaald en deze achterwegen gelaten, hier kijk ik later nog wel een keer naar als ik er meer speakers bij wil plaatsen bijvoorbeeld.Is de auto versterker brugbaar dan? Want normaliter is dat geloof ik niet de bedoeling, dat je voor en achter gaat samenvoegen, het geluid wat je hoort zal eerder iets van een lek zijn dan een bedoeld uitgangssignaal. Bij veel 4kanaals autoversterkers kan je wel bruggen, maar dit is dan altijd wel expliciet aangegeven.
[ Voor 13% gewijzigd door ro3lie op 29-07-2009 23:50 ]