Wij Tweakers zijn erg geïnteresseerd in nieuwe techniek en ontwikkelingen, bijvoorbeeld als het gaat om de:
Omdat de tijd nu aanbreekt dat er veel gevraagd gaat worden waar bepaalde modellen ssd's te krijgen zijn, dacht ik dat het zinvol is om een tweede topic naast Het grote SSD topic ~ Deel 4 te openen.
Dus: hier graag alle verzoeken, vragen en antwoorden als:
Post hier de shops waar je 'm tegengekomen bent, de prijs, etc.
Alle inhoudelijke technische vragen horen nog steeds in het Het grote SSD topic ~ Deel 4 thuis!!
Tweakers wil er wel eentje lenen!
Heb je een Postville binnen? Kun je 'm een weekje missen?
Ik heb van Femme begrepen dat hij dolgraag nieuwe ssd's wil testen.
DM dan dus Femme met de vraag waar je 'm naartoe kunt sturen.
Ik denk dat Femme zelfs wel bereid is zowel een 80GB als 160GB Postville te testen!
Verbeteringen voor deze topicstart? Direct message of
Solid State Disk (ssd)
Omdat de tijd nu aanbreekt dat er veel gevraagd gaat worden waar bepaalde modellen ssd's te krijgen zijn, dacht ik dat het zinvol is om een tweede topic naast Het grote SSD topic ~ Deel 4 te openen.
Dus: hier graag alle verzoeken, vragen en antwoorden als:
Mr. Noodle schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 17:37:
Hier zijn ze al beschikbaar
https://maxict.nl/product...LC?btwview=in&rs=tweakers
Kain_niaK schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:18:
De postville staat in de pricewatch, ik denk dat ik daar voor ga. pricewatch: Intel X25-M Postville 80GB
bverstee schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 20:53:
[...]
Ik kreeg de mail een uur of 2 geleden. Ik geloof niks van die voorraad, maar hopelijk heb ik het mis.
Die van mij komt uit Duitsland.
Momenteel is natuurlijk de komst van de Intel X25-M Postville (ook wel G2 genoemd) hoogst interessant.Magnolia schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 04:35:
Denken jullie als de postville uitkomt de G1 schijven een stuk goedkoper worden? Temeer omdat niemand meer een G1 schijf koopt als deze niet goedkoper is dan een G2 schijf.
Post hier de shops waar je 'm tegengekomen bent, de prijs, etc.
Alle inhoudelijke technische vragen horen nog steeds in het Het grote SSD topic ~ Deel 4 thuis!!
Tweakers wil er wel eentje lenen!
Heb je een Postville binnen? Kun je 'm een weekje missen?
Ik heb van Femme begrepen dat hij dolgraag nieuwe ssd's wil testen.
DM dan dus Femme met de vraag waar je 'm naartoe kunt sturen.
Ik denk dat Femme zelfs wel bereid is zowel een 80GB als 160GB Postville te testen!
Verbeteringen voor deze topicstart? Direct message of
[ Voor 12% gewijzigd door ByteDelight op 23-07-2009 13:08 ]
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com