Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

bverstee schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 07:25:
[...]

Veel shops doen dat om het produkt van een eigen sticker met code te voorzien.

[...]

Als Intel aangeeft dat het geen kwaad kan zolang je niets met een bios wachtwoord op de ssd doet, en dat er een firmware update komt die dit zowieso fixt, hoef je je geen zorgen te maken.
Firmware is er al, alleen ik heb een meukpost gedaan maar ze hebben 'm (nog) niet geplaatst. Ik heb 'm de 10e ingestuurd.

Ik heb zelf ook geüpdate, ze moesten wel even van de raid controller af, maar de data is behouden en ook de array is intact :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:44

Termy

valt er nog wat te fragge?

Zoals ik (ontopic!) al aangegeven had in Het grote SSD topic, heb ik afgelopen donderdag op vrijdag nacht bij SWW Computer B.V. een 80GB Postville besteld en die is vandaag (zaterdag) middag binnengekomen. Vreemd genoeg staat hij nu niet meer in de lijst van pricewatch en als je op de site zelf zoekt op Intel en dan vind je onder Harddisk -> Notebook de postville 80GB, daar staat nu echter geen "in voorraad!" meer achter, dus het zou kunnen dat ik de laatste gekocht heb.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:12
Volgens de PDF zijn er nog steeds 3 stuks op voorraad (niet veranderd sinds gisteren) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Krijg net een mailtje van 4Launch dat ze de 160 GB Postvilles maandag verwachten. Alleen jammer dat ik nog steeds zit te wachten op het geld wat ik terug krijg van Salland na 't annuleren van de SSD's daar. Dus moet ik alsnog nog even wachten, maar goed. Ze komen er aan.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:55
Termy schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 00:03:
Zoals ik (ontopic!) al aangegeven had in Het grote SSD topic, heb ik afgelopen donderdag op vrijdag nacht bij SWW Computer B.V. een 80GB Postville besteld en die is vandaag (zaterdag) middag binnengekomen. Vreemd genoeg staat hij nu niet meer in de lijst van pricewatch en als je op de site zelf zoekt op Intel en dan vind je onder Harddisk -> Notebook de postville 80GB, daar staat nu echter geen "in voorraad!" meer achter, dus het zou kunnen dat ik de laatste gekocht heb.
Toevallig nog contact gehad met de eigenaar afgelopen week en hij gaf aan dat ze als zoete broodjes over de toonbank gingen en zowat meteen uitverkocht waren.

offtopic:
Wel wil ik even melden dat de eigenaar echt ontzettend vriendelijk is en aankwam met een uitstekend uitgebreid en goed antwoord. Zou me niets verbazen als die hier op Tweakers ook ergens rond zweeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Crosspostje uit ander topic ('Het Grote SSD-Topic')
Ik ben ook geinteresseerd in een X25-M.. ik heb bij twee winkels (Azerty en Cool-Prices) navraag gedaan over de levertijden
Deze mailtjes kreeg ik vandaag terug

Goedemorgen,
Bedoeld u product 205584 - Intel X25-M Mainstream Solid State Drive - Vast station - 80 GB - intern - 2.5" - SATA-300.
Dit product heeft een verwachtte levertijd van 14 werkdagen.
Als u nog vragen heeft, dan hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
Chantal van Hoorn
Azerty Verkoop

Goedemiddag Dhr. Kok,

Deze worden vandaag of morgen verwacht bij onze leverancier. Helaas is deze verwachte leverdatum al een aantal keren verzet. Om die reden durven wij dan ook geen 100% garantie te geven dat deze keer de datum wel echt klopt.

Zodra de leverancier ze op voorraad heeft is de gemiddelde levertijd 2 a 3 werkdagen. Houd u er wel a.u.b. rekening mee dat wij al behoorlijk wat bestellingen hebben liggen met dit product en dat deze afgehandeld worden op basis van de besteldatum.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Het verkoopteam.
www.Cool-Prices.nl

Ik vraag mij af hoe lang andere mensen op dit forum hebben moeten wachten op hun X25-M?

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speleding
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-07 19:30
Max-ICT heeft de mijne vandaag aan me verstuurd (160GB)... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Laatst online: 13-08 10:36
4launch, heeft nu een levertijd van 1 tot 5 dagen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 23:51
Ik had 'm 2 weken geleden besteld bij Cdromland (nadat ik 'm geannuleerd had bij 4Launch), maar daar was ik net te laat voor de laatste SSD, dus die heb ik nog steeds niet. Net maar wéér bestelling bij 4Launch gedaan en hopen dat ik deze keer wel een beetje geluk heb.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van salland net een 'voorlopige' leverdatum gekregen van m'n 80GB postville ... 22 september :/.
Bestelling is vorige week geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-08 14:23

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik kan de postville vandaag ophalen bij 4launch. Dus ze hebben hem op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:00
Vanmiddag is 2X 80GB postville bij Azerty de deur uit gegaan deze kant op. Lijkt er op dat Intel weer is begonnen met leveren. Tijd om dus eens backups te maken en Windows installatie disk klaar te leggen :P

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Hier is vanmiddag ook door databyte mijn Intel Postville op de post gedaan! Nu even back-ups maken en wachten tot morgen >:)

[ Voor 7% gewijzigd door MasterMike op 18-08-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyotr
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 08:33
Heb vanochtend ook een Postville bij 4launch gekocht, status is nu (laatste update 16:55) "Het product is naar ons onderweg vanuit onze leverancier (direct leverbaar)." Met een beetje mazzel komt'ie gelijk met mijn nieuwe Macbook aan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 23:51
Mute schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:52:

Net maar wéér bestelling bij 4Launch gedaan en hopen dat ik deze keer wel een beetje geluk heb.
Zojuist mail gehad dat ie verzonden is, dus dat lijkt veelbelovend :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:12
Ik heb vannacht (tegen 02:00) ook de Postville besteld bij 4Launch, en een uur geleden bericht gekregen dat deze is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

GoldenBatt schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:20:
Vanmiddag is 2X 80GB postville bij Azerty de deur uit gegaan deze kant op. Lijkt er op dat Intel weer is begonnen met leveren. Tijd om dus eens backups te maken en Windows installatie disk klaar te leggen :P
Jaaaaaaaaa, las net je bericht. Damn ff snel mijn mail controleren want ik ben één van de eerste die besteld heeft bij azerty maar wou geen ssd met de bug krijgen. (en omdat er misschien nog andere bugs boven water zouden komen vond ik het niet erg om even te wachten)

Yep, ze zijn verzonden.
4 beauty's :)
Eindelijk !!!!!

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er in nederland al ergens Zif PATA 1.8" SSD's van rond 32~64gb te krijgen?
Ik kan ze nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-04 01:38
Jep, eindelijk...
Ik heb ook m'n bevestiging gehad dat m'n 2 Postvilles verzonden zijn van bij 4Launch.
Die Duitsers hadden toch gelijk met hun info, dat Intel begon met uitleveren op 18 augustus... LOL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postville 80GB bij salland geannuleerd en geplaatst bij 4launch :P
De eventuele voorraden vliegen er zo in no-time weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:25
pyotr schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:35:
Heb vanochtend ook een Postville bij 4launch gekocht, status is nu (laatste update 16:55) "Het product is naar ons onderweg vanuit onze leverancier (direct leverbaar).
die status had ik gisteren ook en nu een groen balkje wat betekent "het product ligt bij ons klaar!!!"...whoohoo morgen lekker even klooien met de intel ssd
Had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan...dacht dat het nog wel een paar dagen kon duren bij 4launch, omdat ze aangeven levertijd 1-5 werkdagen.
Voor deze bestelling twee keer naast het net gevist bij Salland en Maxict...bij die laatste moet ik mijn aankoopbedrag nog terughebben...hopen dat dat niet te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoosDijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-08 18:40
Michel242186 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:48:
[...]

die status had ik gisteren ook en nu een groen balkje wat betekent "het product ligt bij ons klaar!!!"...whoohoo morgen lekker even klooien met de intel ssd
Had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan...dacht dat het nog wel een paar dagen kon duren bij 4launch, omdat ze aangeven levertijd 1-5 werkdagen.
Same here, hopen dat hij vandaag idd verzonden wordt en dat TNT opschiet. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Net mailtje van coolprices binnen. Artikel is niet leverbaar bij 2 van hun leveranciers. Dit zal tot midden sept nog kunnen duren. Hier wordt je dus echt niet vrolijk van. Voordat ik ging bestellen had ik indicatie opgevraagd. Deze zal vorige week do/vrij binnenkomen. Afgelopen maandag mailtje binnen dat de leverancier 500stuks zal binnenkrijgen een van deze dagen. En nu sept? Heb de ordergeannuleerd nu, kijk hoe lang het duurt voordat mijn geld wordt teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:24
De Postville 80GB is bij databyte weer volop te krijgen ;-)

http://www.databyte.nl/SSDSA2MH080G2C1?ref=tweakers

die van mij is hopelijk morgen binnen.

[ Voor 7% gewijzigd door MaXeRs op 19-08-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Cyberport.de heeft ze op voorraad, verzendkosten naar NL zijn slechts 5 euro meen ik. En dan ook nog 2 weken terugstuurrecht, dus mochten ze fors goedkoper worden in de komende 2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
@330d Ik zie bij coolprices dat het icoontje veranderd is. Blijkbaar is het product op voorraad bij de leverancier van coolprices ( intel postville)

[ Voor 6% gewijzigd door Djankie op 19-08-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

En ze zijn binnen. Ik heb ze net geinstalleerd. Ze werken alle 4 gelukkig.
Installatie nam nog geen 10 minuten in beslag.
Kast open. De 4 disken in de 2 3,5 - 2,5 converters plaatsten. 2 x power cable vast zetten. 4 x sata kabel op ARECA 1222 aansluiten. Kast terug dicht. Booten op ARECA BIOS. RAID 0 aanmaken en create volume. Windows 7 openen. En alles werkt piekfijn. Nu moet ik alleen weten of ik MBR of GPT moet pakken. Even kijken in het SSD topic.
Verwacht nog later op de avond 4 x RAID0 scores op een rete snelle ARECA 1222 controller.
Dit topic is de place to be !!!!! http://gathering.tweakers...message/32437340#32437340

[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 19-08-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:04

Milmoor

Footsteps and pictures.

Ik gebruik voor mijn Areca 1220 met Windows7 trouwens de Windows2008 drivers. Er was toen nog geen beta. Je wil trouwens de storport, niet de scsiport als je de keuze hebt.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ja volgens mij heb ik die ook.
In ieder geval werkt alles prima. Beetje jammer dat ik met mijn 4 disks al dik aan de bottleneck van die Areca controller zit als het gaat over sequentiële leessnelheid. En die ligt 250 MB/s lager als ik oorspronkelijk dacht. In het SSD topic staat bij de 1222 dat hij 1000 MB/s doet maar de mijne haalt maar 768 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
ontopic graag ;)

Nou het heeft niet lang mogen duren ,bij databyte zijn de postville's na 4 uurtjes alweer uit de schappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoosDijk
maxers1973 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:07:
ontopic graag ;)

Nou het heeft niet lang mogen duren ,bij databyte zijn de postville's na 4 uurtjes alweer uit de schappen.
Bij 4launch zijn ze nog op voorraad, de mijne is zojuist verzonden. _/-\o_

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-08 14:53
KoosDijk schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:29:
[...]
Bij 4launch zijn ze nog op voorraad, de mijne is zojuist verzonden. _/-\o_
Net nog 10+ op voorraad bij 4launch zelf. Dus snel ff besteld, moet goedkomen!

• KoosDijk
Titusvh schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 08:19:
[...]

Net nog 10+ op voorraad bij 4launch zelf. Dus snel ff besteld, moet goedkomen!
De klantenservice mailde mij dinsdag rond 12 uur dat ze 65 besteld hadden. :P

Edit: hier is hij binnen 8)

[ Voor 5% gewijzigd door KoosDijk op 20-08-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:41
Heb vandaag ook een 80GB postville besteld bij 4launch. hopelijk klopt die verwachte levertijd een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyotr
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 08:33
accountabc: ik had dinsdag besteld en gisteren (donderdag) is 'ie geleverd. Veel vlotter dan ik had verwacht, nu heb ik zelfs nog geen machine om 'm in te zetten (mijn nieuwe macbook komt volgende week)...

Ik denk dat de schaarste van de Postville's over is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
oke goeie timing :). ik laat wel weten wanneer mijn exemplaar binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
Voor degene die bij cool-prices hebben besteld: Hij is nu op voorraad bij hun leverancier, dus zij zouden de Postville's in de loop van begin volgende week in de schappen moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Djankie schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:16:
Voor degene die bij cool-prices hebben besteld: Hij is nu op voorraad bij hun leverancier, dus zij zouden de Postville's in de loop van begin volgende week in de schappen moeten hebben.
Ja en dit kreeg ik paar dagen geleden:
Reply |Orderstatus | Cool-Prices to me
show details Aug 19 (3 days ago) Reply

Goedemiddag,

Bij uw bestelling bevindt zich art. 571032 Intel X25-M SATA II SSD 80GB 9.5MM 2.5IN MLC HIGH PERFORMANCE.
Tot onze spijt moeten we u mededelen, dat dit artikel bij 2 van onze leveranciers niet op voorraad komt.
De levertijd indicatie van deze leveranciers schuift nu al een aantal keren door naar een latere datum
en na telefonisch overleg weten we nu, dat het nog tot half september kan gaan duren.

Wilt u eventueel een alternatief uitzoeken.
Mocht u een alternatief hebben gevonden dan kunt u deze aangeven in een reply op deze mail.
Hiervoor:
Orderstatus | Cool-Prices to me
show details Aug 17 (5 days ago) Reply

Goedemorgen,

Dit artikel is erg gewild op dit moment.
Onze leverancier geeft als info, dat er 17-08 (vandaag) 500 stuks binnenkomen bij de leverancier zelf.
Helaas kan het zijn, dat die datum weer verschoven gaat worden.

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd.
Zal wel, Salland, 4Launch hebben afgelopen week al tig schijven geleverd zo te zien, bij coolprices zijn ze nog steeds niet binnen en nu opeens weer volgende week wel? Ach, als dan maar niet, heb de boel geannuleerd nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
DIt stond letterlijk in mijn mail:
show details Aug 20 (2 days ago)

Goedemorgen,

Op dit moment is deze beperkt op voorraad bij onze leverancier, normaal gesproken zouden wij deze dan binnen 2 a 3 werkdagen binnen kunnen hebben.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Net ook besteld bij 4 launch, hopelijk komt 'ie woensdag of donderdag binnen, dan ben ik vrij.

Ik wilde eigenlijk wachten tot ik salaris binnen heb volgende week maar vlgns mij gaat het hard als ik t hier zo lees en is 4 launch ook snel van hun voorraad af dus toch nu alvast maar besteld.

Win 7 schijfje ligt al te wachten! :D

[ Voor 42% gewijzigd door ElayZ op 22-08-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
de status van mijn x25-m G2 bij 4launch staat nog op geel (op voorraad bij de leverancier); 4launch heeft ze dus nog niet binnen...

offtopic:
hij is inmiddels 2 euro goedkoper bij 4launch |:( :9

[ Voor 23% gewijzigd door accountabc op 25-08-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
misschien een beetje offtopic. Maar de pricewatch klopt niet helemaal. Er zijn nu veel meer winkels bijgevoegd. Maar die verkopen niet de G2 postville, maar de G1 dus let op als je blind via de pricewatch koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
accountabc schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:22:
de status van mijn x25-m G2 bij 4launch staat nog op geel (op voorraad bij de leverancier); 4launch heeft ze dus nog niet binnen...

offtopic:
hij is inmiddels 2 euro goedkoper bij 4launch |:( :9
Yep, hier hetzelfde. Ik heb hem ook vrijdag besteld bij 4Launch.

Ik heb goede hoop dat hij vandaag verstuurd wordt though :)

Edit:
4Launch verwacht de SSD's morgen (26 aug) binnen te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door GTACrime op 25-08-2009 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Laatst online: 13-08 13:17
Djankie schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:47:
misschien een beetje offtopic. Maar de pricewatch klopt niet helemaal. Er zijn nu veel meer winkels bijgevoegd. Maar die verkopen niet de G2 postville, maar de G1 dus let op als je blind via de pricewatch koopt.
Ik ben voor de gein alle shops even langs gegaan (de websites :p): volgens mij is bij 6 shops doorgelinkt naar de oude versie 8)7
Ik heb ze allemaal gemeld, maar misschien gaat er gewoon iets fout met automatische imports of zo.

[ Voor 9% gewijzigd door RikTW op 25-08-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Zijn er mensen die specifiek de 160 GB Postville van 4Launch ontvangen hebben?
Ik had ze daar besteld, nadat ik ze geannuleerd had bij Salland, maar ik zat in de kutsituatie dat ik ik 2 weken op m'n geld moest wachten van Salland, en dus al die tijd 4Launch niet heb kunnen betalen (vooruit betalen blijkt niet altijd een goed idee dus).
Als ik de voorraad indicaties goed heb bijgehouden op de site, hebben ze sinds ongeveer een week 2 leveringen gehad. Maar. Bij m'n bestelinfo staan ze nog niet aangegeven als "gereserveerd". Ik ben dus bang dat ik de boot gemist heb, en moet wachten op de volgende levering.. Kut van Salland, maar ook raar van 4Launch dan. Als bovenstaande post klopt, en ze krijgen morgen (mwoah, vandaag inmiddels) een nieuwe levering, zal ik er niks over zeggen, maar als ik moet wachten.. Tjah, dan wil ik ze wel hebben voor de huidige prijs, en niet voor de prijs waar ik ze voor "gereserveerd" had. 't scheelt maar € 2,- / stuk, maar 't is een principe questie dan ;).
Ik heb m'n geld inmiddels binnen, en ik heb maar meteen betaald, maar ik heb wel flink getwijfeld. Ben benieuwd hoe de voorraad status er morgen bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 08:18
Vorige week donderdag al besteldbij 4launch (10 stuks op voorraad bij leverancier, 3-4 dagen). Tot op heden is status alleen "betaald". Aangezien ze ze nergens hebben gaat er daar denk ik iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Laatst online: 25-07 19:15
jaspov schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:09:
Vorige week donderdag al besteldbij 4launch (10 stuks op voorraad bij leverancier, 3-4 dagen). Tot op heden is status alleen "betaald". Aangezien ze ze nergens hebben gaat er daar denk ik iets mis.
Ik denk dat ook, heb maar gebeld waar ze blijven. Ze blijven volhouden dat de leverancier ze heeft maar uitleveren ho maar. Vind het niet netjes van ze, ze kunnen geen enkele voorspelling geven wanneer hij komt en op de website doen ze overkomen alsof je ze de volgende dag zo goed als in huis hebt.. Levertijd is nu voor 4launch zelf ook onbekend. Ik zei toen pas dat dan aan, voor mij was die voorraad indicatie de reden om te bestellen en vooruit te betalen. Antwoord was ja da was ook zoveel moeite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Niet online
Mijn 80GB Intel Postville (vrijdag besteld) is zojuist bij 4Launch binnengekomen. Hij heeft nu een groen balkje :)

Ik hoop dat ze een grote voorraad hebben gekregen en hij nu bij iedereen geleverd kan worden!

Edit:
Kreeg om 21:30 een mailtje dat hij verzonden is. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door GTACrime op 26-08-2009 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
GTACrime schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:05:
Mijn 80GB Intel Postville (vrijdag besteld) is zojuist bij 4Launch binnengekomen. Hij heeft nu een groen balkje :)

Ik hoop dat ze een grote voorraad hebben gekregen en hij nu bij iedereen geleverd kan worden!
Lijkt me stug dan, hij zei ja we hebben er een voor u gereserveerd. Mijn balkje is btw nog steeds geel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ

Mijn balkje is ook nog altijd geel, zaterdag besteld.

Ik hoop wel dat ze vandaag gaan versturen.
Als jou balkje wel groen is inmiddels dan heb ik goede hoop!!

Nu maar afwachten of de 16 gb SDHC card die ik ook besteld heb ook gelijk meegekomen is van de leverancier want die staat ook nog op geel...

[edit] SSD staat nog altijd op geel, SDHC kaartje op blauw...

Ik heb weinig hoop meer dat het vandaag nog verzonden wordt. Ik heb maar gemaild of ze neit alleen de SSD op kunnen sturen en een ander merk of anders geen SDHC kaartje.

[ Voor 15% gewijzigd door ElayZ op 26-08-2009 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc

ik heb m ook vrijdag besteld en bij mij issie nog steeds geel... blijkbaar is die lading al weer op :(
kan nog wel even duren ben ik bang...

maar... hij is atm 1 euro duurder dan vrijdag :+

[ Voor 6% gewijzigd door accountabc op 26-08-2009 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 13-08 14:57
Even mailtje gestuurd over de beschikbaarheid bij 4launch, kreeg ik deze terug:
Beste Lukas,

Op het moment zijn er nog 6 stuks onderweg vanuit de leverancier die niet aan een bestelling toe zijn gewezen.

Omdat ze hard lopen, raad ik u aan om alvast een bestelling te plaatsen hiervoor. Er zal er op dat moment automatisch een aan uw bestelling toe worden gewezen.

Met vriendelijke groet,

Dirk van Gerwen

Afdeling Verkoop

4Launch BV
Dus heb d'r net meteen maar even een besteld :+

• HenkyNL
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-08 14:23
Vorige week een x-25m G2 bij 4launch besteld.
Hij is vanavond eindelijk verstuurd :D

[ Voor 6% gewijzigd door HenkyNL op 27-08-2009 00:17 ]

• ElayZ
Pfff mijne is nog altijd geel en niet verstuurd.

Geen mailtje terug gehad ook terwijl ik om 16:00 gemaild heb, pff :(
Beter gaan ze m morgen versturen...

• Mgear
ElayZ schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 02:14:
Pfff mijne is nog altijd geel en niet verstuurd.

Geen mailtje terug gehad ook terwijl ik om 16:00 gemaild heb, pff :(
Beter gaan ze m morgen versturen...
Artikelnummer: 077691
Levertijd: meer dan 10 werkdagen
Voorraad: 0
Type: X25-M Postville
Vendorcode: SSDSA2MH080G2C1
Ean: 735858208581
Garantie: 3 jaar Carry-in
Prijs (incl BTW): € 194.50
Prijs (excl BTW): € 163.45

Kortom we zijn keihard genaaid en voorgelogen oplichterd!

• Luqq
Mgear schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 09:46:
[...]

Artikelnummer: 077691
Levertijd: meer dan 10 werkdagen
Voorraad: 0
Type: X25-M Postville
Vendorcode: SSDSA2MH080G2C1
Ean: 735858208581
Garantie: 3 jaar Carry-in
Prijs (incl BTW): € 194.50
Prijs (excl BTW): € 163.45

Kortom we zijn keihard genaaid en voorgelogen oplichterd!
Das voor nieuwe klanten hé. Mijn balkje zegt dat hij onderweg is vanaf de leverancier en daarna direct leverbaar :)

• Mgear
Luqq schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 09:53:
[...]

Das voor nieuwe klanten hé. Mijn balkje zegt dat hij onderweg is vanaf de leverancier en daarna direct leverbaar :)
Nee dat is niet voor nieuwe klanten, dat ding is direct gekoppeld aan de leverancier.. Mijn balkje is ook geel. Ik heb ze gebeld en de voorraad was inderdaad op. Heel misschien dat er nog wat binnenkomen maar de leverancier heeft niks meer...

• Luqq
Mgear schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:13:
[...]

Nee dat is niet voor nieuwe klanten, dat ding is direct gekoppeld aan de leverancier.. Mijn balkje is ook geel. Ik heb ze gebeld en de voorraad was inderdaad op. Heel misschien dat er nog wat binnenkomen maar de leverancier heeft niks meer...
Kijk eens naar boven, ik heb gistermiddag gemaild en toen waren er nog 6 onderweg vanaf leverancier die niet aan een bestelling gekoppeld waren :)

• Mgear
Luqq schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:14:
[...]

Kijk eens naar boven, ik heb gistermiddag gemaild en toen waren er nog 6 onderweg vanaf leverancier die niet aan een bestelling gekoppeld waren :)
Heel goed, ik heb gebeld en toen was er niks meer en ik heb zelfs maandag al besteld en betaald. Je bent dus gisteren gewoon voorgelogen maar goed we zullen zien.

• Luqq
Mgear schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:25:
[...]

Heel goed, ik heb gebeld en toen was er niks meer en ik heb zelfs maandag al besteld en betaald. Je bent dus gisteren gewoon voorgelogen maar goed we zullen zien.
Dat zou wel gaar zijn ..ik had gemaild, iets in de trend van 'ik wil volgende week bestellen als ik mijn loon heb, denk je dat er dan nog zijn?' en toen mailde hij vrijwel letterlijk terug dat er nog 6 binnenkomen, en dat ik maar snel moet bestellen :?

• Mgear
Luqq schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:28:
[...]

Dat zou wel gaar zijn ..ik had gemaild, iets in de trend van 'ik wil volgende week bestellen als ik mijn loon heb, denk je dat er dan nog zijn?' en toen mailde hij vrijwel letterlijk terug dat er nog 6 binnenkomen, en dat ik maar snel moet bestellen :?
Mij zeiden ze ook dat het maandag dik voor mekaar was als ik maar bestelde en betaalde.. :(

• Luqq
Mgear schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:59:
[...]

Mij zeiden ze ook dat het maandag dik voor mekaar was als ik maar bestelde en betaalde.. :(
Nouja, laten we niet te hard van stapel lopen. Zie wel waar het schip strandt, als ze er vrijdag of zaterdag nog niet zijn, en ze ergens anders wel te krijgen annuleer ik mijn order denk ik :P Maar ze zijn echt nergens te krijgen volgens mij! :/

• ElayZ
Wat een gek***t zeg!

Mijn balkje is ook nog steeds geel en nog steeds geen mail terug, ik heb notabene zaterdag al besteld!

Ik ga ze maar weer een mail sturen hoelang t nog gaat duren en anders annuleer ik m wel denk...

• Luqq
Voorraad: 4 stuks bij 4Launch
mijn balkje is echter nog geel :? Heb net mailtje gestuurd..

• MaXeRs
ach die balkjes

Bij mij is die groen ,maar op het moment dat ik er met mijn cursor overheen gaat wordt ie blauw :?
das een hard gelach......

ahh dankzij jouw mailtje is de voorraad nu 0
ik zeg ...rotte vis stinkt

[ Voor 20% gewijzigd door MaXeRs op 27-08-2009 14:14 ]

• Luqq
Ik vind het maar vaag allemaal, maar ze zijn daar wel druk bezig met weet ik veel wat :?

• GTACrime
  • Niet online
maxers1973 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:48:
ach die balkjes

Bij mij is die groen ,maar op het moment dat ik er met mijn cursor overheen gaat wordt ie blauw :?
das een hard gelach......

ahh dankzij jouw mailtje is de voorraad nu 0
ik zeg ...rotte vis stink
Een groen balkje betekent dat hij binnen is. :) Dat het blauw wordt als je er met je muis overheen gaat, zegt verder niets. Waarschijnlijk krijg je vanavond laat een mailtje dat hij verzonden is. ;)

• ElayZ
Yess ik heb er 1! :D

Maar niet van 4launch.

Gisteren keek ik in de pricewatch en zag ik dat SWW Computers in Zoetermeer ze ook op voorraad had, gelijk gebeld en hij heeft er 1 apart gehouden voor me en die heb ik net opgehaald.

Gelijk ff een bracket van scythe meegenomen dus ik kan nu aan de slag.

Hij is nu ook door z'n voorraad heen maar verwacht ze ook binnenkort weer binnen te krijgen.

Nu 4 launch annuleren, ben ik blij dat ik rembours gedaan had ipv iDeal.

[ Voor 15% gewijzigd door ElayZ op 27-08-2009 14:32 ]

• accountabc
dit mailtje kreeg ik terug van 4launch:
Beste Bram,

Het klopt inderdaad dat wij alweer door de voorraad heen zijn van de Intel Solid State Disk 2.5" 80GB SATA, X25-M Postville 9.5mm. Op het moment geeft onze leverancier aan dat zij 31-08-2009 weer een nieuwe voorraad verwachten. Dus wij denken dus in de eerste helft van volgende week weer een levering te krijgen. Om hoeveel stuks dit gaat kunnen wij op het moment niets zeggen.

Met vriendelijke groet,

Dirk van Gerwen
Afdeling Verkoop
4Launch BV

• Luqq
Bah wat nep, mij een beetje lokken met mooie praatjes maar het dan niet waarmaken en niet terug reageren..Als ik er vandaag nog een bij Informatique kan bestellen dan doe ik dat..

• 330d
Annuleren dan. Wordt niet goed van deze praktijken. Als je niet hebt dan niet neerzetten dat je het hebt of binnen paar dagen zal verwachten. Ik heb al bijna 3weken gewacht (eerst op coolprices), nu nog eens paar weken vind ik niet erg, maar ga dan niet de boel belazeren.

Verwijderd

Fijne misleiding wat 4launch betreft:)
Staat er fijn dat het op voorraad is terwijl het in werkelijkheid natuurlijk niet zo is.
Slecht, zeer slecht. Ik wacht ook op mijn schijf, heb nog een mail gestuurd maar geen reactie ontvangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2009 17:20 ]

• Kain_niaK

Kain_niaK

Bestel gewoon ergens en wacht dan af .... vroeg of laat krijg je ze wel.
Maar bestellen en dan annuleren omdat je te lang moet wachten. En dan vervolgens bij een andere shop bestellen en dan weer annuleren omdat het zolang duurt ... zo blijf je bezig natuurlijk.

• Luqq
Jep, beetje smerig. Heb om kwart voor 1 vanmiddag een mail gestuurd met hoe dat nou zit, en niks terug gekregen. Blijkbaar interesseren ze zich alleen voor klanten totdat het geld in het laatje is. Net order geannuleerd, en geplaatst bij Informatique. Ze hebben daar nog 70(69 nu :+ ) op voorraad. Er staat nu; wordt asap naar u verzonden. Ben benieuwd! :)

Edit; en mijn annuleermail wordt ook binnen 5 minuten beantwoord. Rare winkel.

[ Voor 10% gewijzigd door Luqq op 27-08-2009 17:58 ]

Verwijderd

Kain_niaK schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:39:
Bestel gewoon ergens en wacht dan af .... vroeg of laat krijg je ze wel.
Maar bestellen en dan annuleren omdat je te lang moet wachten. En dan vervolgens bij een andere shop bestellen en dan weer annuleren omdat het zolang duurt ... zo blijf je bezig natuurlijk.
helemaal mee eens, maar neemt niet weg dat het misleidend is. Ik zat er ook over te denken om het te annuleren maar ja, dan blijf ik bezig. Ze komen vanzelf wel..

• Mgear
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:20:
Fijne misleiding wat 4launch betreft:)
Staat er fijn dat het op voorraad is terwijl het in werkelijkheid natuurlijk niet zo is.
Slecht, zeer slecht. Ik wacht ook op mijn schijf, heb nog een mail gestuurd maar geen reactie ontvangen.
Ergste is gewoon voorliegen waardoor je gewoon vooruit gaat betalen. Als je daarna verzoekt om geld teruggave claimen ze ja meneer we hebben 5 tot 10 werkdagen de tijd. Voor die tijd krijgt u uw geld niet terug. Dit is sowieso onzin want je hebt bij koop op afstand 7 werkdagen bedenktijd..

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:25
pfff...cd rom-land heeft hem weer op voorraad en die denken laten we gelijk de prijs maar even verhogen met 50 euro...ze vragen er nu 249 voor... 8)7

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 17:24
Sjips... ik heb net een compleet systeem bij Salland besteld, incl. X25-M Postville. Levertijd daarvan stond op 1-10 werkdagen maar net een mail gekregen dat de verwachte leverdatum nu 22-09-2009 is. Dat is wel errug laat... :(

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:50

RvV

Stiggy schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 19:40:
Sjips... ik heb net een compleet systeem bij Salland besteld, incl. X25-M Postville. Levertijd daarvan stond op 1-10 werkdagen maar net een mail gekregen dat de verwachte leverdatum nu 22-09-2009 is. Dat is wel errug laat... :(
Het beste kun je er denk ik een mailtje aan wagen voor een serieuze indicatie. Ik heb ook wel eens een levertijd van 2 weken gezien bij een bestelling en 2 dagen later had ik het al in huis. 8)7

Y'24

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 17:24
Goeie tip. ff wachten tot er van alles een leverdatum bekend is en dan zal ik dat doen.

• Luqq
Informatique heeft er nog ~70, voor 225,50 incl verzenden. Vrij duur, maar ik heb om kwart voor 6 besteld en hij is net nog opgestuurd, dusja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terwijl we wachten tot de 160 Gb en 320 Gb in voorraad is, even een rant.

Waardeloos toch, die shops. Waarom hebben we ze eigenlijk nodig? Het enige dat ze doen is een flinke hap bovenop de prijs doen. Jawel, iedereen moet leven, maar toch.

En waarom doet iedereen zo mysterieus over dat hele levergedoe? Hoe gaat die distributie eigenlijk in z'n werk? Wil iemand uit de branche ons even inlichten. Zijn er nog wel Europese invoerders die de Amerikaanse mega-distributeurs Ingram Micro, Techdata en Arrow niet hebben opgekocht? Wat is eigenlijk het gecombineerde marktaandeel van die kerels voor Europa?

Volgens ITreseller verdeelt Intel z'n SSD's in België via Tech Data, Ingram Micro, Microtronica (Arrow dus) en Avnet (jawel, een vierde Amerikaan). Al het spul bij om het even welke webshop komt dus bij een van deze vier vandaan?

De webshops die via Ingram Micro lopen (click2shop) linken volgens mij rechtstreeks naar de voorraad bij Ingram zelf. Klik eens op de demo shop sites http://partner1.click2shop.be, http://partner2.click2shop.be en http://partner3.click2shop.be. Zie je hoe de info steeds gedetailleerder wordt? Voor de SSDSA2MH160G2C1 gaat dat van 'Not available' voor de minst dure shopoptie, over '0', tot 'ETA - 15/09/2009'.

De demoshop van Techdata geeft aan 'vrijdag 18 september 2009'.

Sjongejonge wat een ellende ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 16:44
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 02:01:
bla bla, lang irrelevant distributie verhaal

En waarom doet iedereen zo mysterieus over dat hele levergedoe?
Wat is er mysterieus aan? Intel levert aan haar distributiepartners zeer beperkt de nieuwe Postville SSD's. Als ze er weer zijn (om het even in welke capaciteit) dan is de vraag al groter dan wat er aangeboden wordt. Hierdoor ontstaat er geen vrije voorraad en dus een tekort cq. schaarste.

Exacte reden voor het levertekort kan meerdere redenen hebben. Een van de belangrijkste is dat Intel nog steeds "last" heeft van het firmware probleem waar de eerste batch van de Postville last van gehad heeft. Hierdoor lopen ze als het ware achter op leverschema.

Al met al is het even geduld hebben totdat de grotere capaciteiten beschikbaar zijn. Kleine 3 weken ong.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 09:43

Floor-is

5.2

Heren, dames...

Zojuist een telefoontje gehad van Informatique, gevolgd door een e-mail en jullie gaan er gelukkig van worden. :)
Men kan de Intel SSD via onze website bestellen voor €199,00 door gebruik te maken van actiecode "INTSSD"

Prijs geldt tot 1 september.

Eventueel gedupeerden krijgen een tegoed van 20 euro.

Met vriendelijke groet,

[naam]
Marketingmanager
Nog een linkje, direct naar het product op de site van Informatique

Link is de deeplink uit de PW, zodat Informatique kan meten hoeveel mensen vanuit Tweakers op hun site komen.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Wow, dankje! Net gisteravond een besteld, zonder code..ben benieuwd of ik die 20 euro terug kan krijgen. Even mailen!

Trouwens, mijn postville schijnt onderweg te zijn..kreeg een barcode maar hij zegt nog steeds dat er geen combi is :/

edit; nogmaals; ze hebben er nog heel veel. Voor ~205 euro incl verzenden is informatique echt een aanrader!

[ Voor 18% gewijzigd door Luqq op 28-08-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Nette korting, word wel heel erg aantrekkelijk. Helaas even niet genoeg spaargeld voor zo'n uitgave, en helaas is het maar een korte aanbieding, jammer!

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Binnen 4 min email terug; ik krijg 20 euro terug :) Wat een bedrijf, zo zouden er meer moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dickie67
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Krijg nu wel spijt dat ik mijn postville bij 4launch heb besteld... wacht vanaf afgelopen maandag en het blijft zeer stil.
Mja aldoende leert men :P

PSN: Houwie2283

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
daar hebben ze gister een doos gekregen maar die zijn allemaal op..dat duurt nog wel een week denk ik..

Ze spelen allemaal mooi weer daar totdat het geld binnen is, dan reageren ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Zoo i'm impressed

Gisteren om 13:30 een postville bij 4launch besteld en vandaag om 15:00 binnen.

Netjes ! chapeau 4launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:49
Luqq schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:00:
Binnen 4 min email terug; ik krijg 20 euro terug :) Wat een bedrijf, zo zouden er meer moeten zijn!
Hier ook, Afgelopen vrijdag bestelt en krijg het ook terug :) , top service, zie je niet vaak meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 12-08 22:37
maxers1973 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:30:
Zoo i'm impressed

Netjes ! chapeau 4launch
Raar? Ik heb vorige week vrijdag besteld en betaald en hij staat bij mij vandaag nog altijd op geel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
lowfi schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:51:
[...]

Raar? Ik heb vorige week vrijdag besteld en betaald en hij staat bij mij vandaag nog altijd op geel....
Eh... dan ben je ook niet de enige. Ik heb afgelopen dinsdag ook besteld en betaald en ook niets meer gehoord sinds dinsdag. Gaat lekker dan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
maxers1973 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:30:
Zoo i'm impressed

Netjes ! chapeau 4launch
de 80 of 160GB versie? als je de 80 hebt gekregen dan ben ik (samen met anderen) best wel genaaid :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Zoals Rob Geus het zegt in de smaakpolitie: 'Hier wordt ik niet vrolijk van...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Ik heb gister een T&T code gekregen, maar hij zegt sindsdien alleen maar "geen meldingen gevonden" =( en ik heb nog niks gekregen. Een keer kwamen ze ook pas om kwart voor 6, maar dan nog.

Ook niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Beste,

Het betreft een leveringprobleem vanuit de fabrikant. De vraag is op het moment van schrijven groter dan het aanbod. Zodra onze leveranciers een nieuwe levering ontvangen vanuit de fabrikant kunnen wij in principe binnen 1 werkdag leveren. Uiteraard doen wij ons uiterste best het artikel zo spoedig mogelijk uit te leveren. Vermoedelijk zullen wij de Intel Solid State Disk 2.5" 80GB SATA, X25-M Postville 9.5mm begin volgende week vanuit de leverancier ontvangen. Wanneer dit werkelijk het geval is ontvangt u automatisch een staat klaar email bericht wanneer u de bestelling kan komen afhalen.
Aldus 4launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Hmm, ik check m'n order-info (bij 4Launch), de 160 GB staat weer in 't groen op de site, en dus in 't geel bij de order-info zelf, dus ik hoop ze.. Maandag (?) te ontvangen. Dan nog m'n monitor en dan ben ik eindelijk klaar! <phew>
Ze zijn overigens op dit moment te krijgen voor € 4,- minder dan dat ik ze had (oftwel € 371,-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
het mailtje van de klantenservice van 4launch klopte, de bestelling mijn 80GB x25-m staat op dit moment op groen :)

Groen: Het product ligt bij ons klaar (op voorraad).

[ Voor 0% gewijzigd door accountabc op 31-08-2009 13:09 . Reden: / vergeten -.- ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Bij mij ook. Dat wordt een stormloop bij 4launch vanmiddag :P
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is enkel bedoeld voor discussies over levertijden.
Discussies over de SSDs zelf mogen in Het grote SSD topic ~ Deel 6.