Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Same here, ik ga hem vanavond na het werk even ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat het bij 4launch inmiddels ook op groen(sinds 12:00 vanmiddag), maar ik heb nog steeds niks gehoord m.b.t de verzending ervan.. iemand een andere ervaring??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik kreeg 's avonds laat (rond 22:00) een mailtje dat hij verzonden was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dickie67
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(jarig!)
Mijn status is nu eindelijk ook groen, nu nog wachten op bericht dat 4launch hem verstuurd heeft.
De beloofde 1 tot 5 dagen gaan ze in ieder geval niet meer halen :P

PSN: Houwie2283

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Dickie67 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:59:
Mijn status is nu eindelijk ook groen, nu nog wachten op bericht dat 4launch hem verstuurd heeft.
De beloofde 1 tot 5 dagen gaan ze in ieder geval niet meer halen :P
Het is een indicatie, geen belofte ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dickie67
  • Niet online
(jarig!)
Mute schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:01:
[...]

Dat geloof ik nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:01:
[...]

dan zullen ze toch duidelijker naar de klant moeten wezen en niet misleidende informatie toedelen. Is de eerste en gelijk ook de laatste keer dat ik bij ze bestel. Ik ga er vanuit dat ze het morgen dan maar versturen als ik voor 16:00 nog niks vernomen heb dan bel ik ze maar even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Sinds 13.00 vandaag is de status bij mijn bestelling ook groen. Maar geen mailtje gehad. Zijn dus al binnen bij hun. Kennelijk hebben ze het te druk om het vandaag nog te verzenden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dickie67
  • Niet online
(jarig!)
330d schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:30:
Sinds 13.00 vandaag is de status bij mijn bestelling ook groen. Maar geen mailtje gehad. Zijn dus al binnen bij hun. Kennelijk hebben ze het te druk om het vandaag nog te verzenden. 8)7
gisteren om 23.37u mailtje met de melding verzonden en vandaag binnen.
phew ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hier inmiddels ook!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 23:17
In stock bij Informatique, na wat over en weer gemail toch de korting nog bekomen ondanks dat de actie verlopen was, en deze zou moeten uitgeleverd worden op maandag. Toppie Informatique

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

En dan heb ik ze eindelijk ook binnen!
Ze werden gisteren geleverd, maar toen was er niemand om ze te ontvangen, maar vandaag dus wel. 4Launch had ze maandag al binnen van hun leveranciers dacht ik, dus wel raar dat ze er dan een dag op wachten om ze te verzenden.

Ook ben ik er nog steeds niet helemaal uit of ze al eerder leveringen hadden, want ik zou zweren dat ze 2 keer in de pricewatch stonden en dat hun voorraad op op groen stond op de site toen. Zou je denken dat ik al helemaal niet hoefde te wachten toen ik eindelijk betaald had, want als het goed is hadden ze die dan al gereserveerd. Maar ik weet dus niet zeker of ze toen daadwerkelijk een voorraad hadden of dat gewoon een fout was geweest.

Make lovecraft not warcraft.

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:37
ik denk dat de mensen die eerder hadden besteld toen die ssd's kregen; waarschijnlijk waren die al op toen jouw order aan de beurt kwam. dat denk ik tenminste, ik weet iig dat ik tot de 2e levering moest wachten op mijn exemplaar; de 1e was gelijk weer op

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Mjah, ik had ze anders een aardig tijdje geleden al besteld. De info er even bijgezocht: 29-07-2009. Ze waren toen nog niet leverbaar. En lijkt me raar dat als ze SSD's aan mensen moeten leveren die ze eerder besteld hebben dan ik, dat ze dat nog hun voorraad status op groen zetten, want dan lijkt 't er op dat ze nog wat over hebben, en dus ook een paar om te reserveren voor mij.
Ik had 't eerder gepost geloof ik, en ik had 't 4Launch in ieder geval ook uitgelegd, maar ik had dus 't probleem dat ik niet meteen kon betalen toen ze wel leverbaar waren. Ik zat namenlijk te wachten op m'n geld van een andere winkel waar ik diezelfde Postvilles had besteld, vooruitbetaald, en vervolgens had geannuleerd. Mijn vermoeden is dan ook dat ze ze bewust niet gereserveerd hadden omdat ze op een betaling van mij aan 't wachten waren. En dus in de tussentijd aan andere klanten leverden. Maar als dat het geval is, vind ik 't nogal raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Sméagol schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:08:
Mjah, ik had ze anders een aardig tijdje geleden al besteld. De info er even bijgezocht: 29-07-2009. Ze waren toen nog niet leverbaar. En lijkt me raar dat als ze SSD's aan mensen moeten leveren die ze eerder besteld hebben dan ik, dat ze dat nog hun voorraad status op groen zetten, want dan lijkt 't er op dat ze nog wat over hebben, en dus ook een paar om te reserveren voor mij.
Ik had 't eerder gepost geloof ik, en ik had 't 4Launch in ieder geval ook uitgelegd, maar ik had dus 't probleem dat ik niet meteen kon betalen toen ze wel leverbaar waren. Ik zat namenlijk te wachten op m'n geld van een andere winkel waar ik diezelfde Postvilles had besteld, vooruitbetaald, en vervolgens had geannuleerd. Mijn vermoeden is dan ook dat ze ze bewust niet gereserveerd hadden omdat ze op een betaling van mij aan 't wachten waren. En dus in de tussentijd aan andere klanten leverden. Maar als dat het geval is, vind ik 't nogal raar..
Vind ik helemaal niet raar. Ze gaan toch geen schaars artikel op de plank leggen voor iemand die pas gaat betalen als ie zijn geld van een andere winkel terugheeft (behoorlijk onzeker hoe lang dat gaat duren) terwijl er tig andere klanten zijn die gelijk kunnen betalen. :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een 160gb postville binnen? Ik heb er 1tje besteld bij DataByte.nl op 24 juli... maar in totaal is de verwachte levertijd maar liefst 6 keer uitgesteld al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Heb er eentje gehaald bij CDROM-land in Breda, daar hadden ze er nog zat.
De retail versie (zelfde prijs als oem) heeft btw ook een inbouw bracket voor in een floppy bay.
Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48

LithoMan

Toemaar

Vandaag de Postville 160Gb binnen gekregen van MaxICT. Deze was besteld op 22 juli.

[ Voor 6% gewijzigd door LithoMan op 05-09-2009 10:26 . Reden: Typfautje ]

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 14:47
Door het grote SSD-topic hier op Tweakers ook geïnteresseerd geraakt in de 80GB Intel Postville SSD.
Informatique gemaild of ik hem nog voor de oude (aktie)prijs van 199,- kon krijgen i.p.v. 219,-. Dit was echter niet mogelijk. 8)7
Vervolgens CD-ROM-LAND gebeld en daar de retail incl. bracket gereserveerd voor 196,95!
Moet alleen iets verder rijden naar Breda, maar dat heb ik er wel voor over.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Nouja, de actie was officieel tot 1 september, dat ze op 3 nog de korting geven vind ik al wonderbaarlijk :) Je kan niet van ze verwachten dat ze maar geld weg blijven geven hé..(ook al is hij 30 euro duurder daar dan de goedkoopste op de pricewatch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:57
Vreemd dat zo veel shops hem al uitgeleverd hebben. Mijn bestelling bij Salland staat nog steeds op 22-9 (en ik heb al besteld op 27-8!). En dat terwijl de levertijd op hun site maar op 1-10 werkdagen blijft staan. Nogal verneukeratief en flink balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb bij 4launch ook een Intel 80GB Postville besteld op 27-8, maar ook deze is nog niet geleverd.
Ik kreeg vandaag deze mail van ze:
Beste,

U heeft een Intel Solid State Disk 2.5" 80GB SATA, X25-M Postville 9.5mm n bestelling staan.

De verwachte leverdatum staat op het moment van schrijven op het begin van volgende week. Echter geeft onze leverancier aan slechts enkele stuks op voorraad te hebben. Wij gaan proberen één van deze artikelen voor u te bemachtigen. Mocht het langer gaan duren dan proberen wij u daarvan op de hoogte te stellen. Ik neem aan dat u nog even wenst af te wachten?

Met vriendelijke groet,

Afdeling Verkoop
4Launch BV
Nog maar even wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Ik ben blij dat ik niet op dat bedrijf gewacht heb, heb m bij informatique besteld en heb hem inmiddels al een week binnen :) (besteld op 27e, 29e binnen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 02:58
Sorry to hear dat het voor velen zo lang wachten is op hun SSD.

Ik heb gisteren (eindelijk) besloten een 80GB Postville aan te schaffen.
4 september 16:00 : besteld
5 september 10:30 : in huis
:)
Cool Prices had op 4 sept telefonisch bevestigd dat ze er echt 34 op voorraad hadden(zoals op de website vermeld stond), en dat wanneer ik voor 16:00 zou bestellen TNT hem naar alle waarschijnlijkheid vandaag zou afleveren. Mission accomplished dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 14:47
Heb vanmiddag mijn SSD opgehaald bij CD-ROM-LAND in Breda. Toen ik daar kwam lagen er nog een stuk of 6 doosjes opgestapeld achter op de toonbank. (mijne had ik al op naam laten reserveren) En dat waren allemaal Retails. Als die op zijn beginnen ze vermoedelijk aan de bulk voorraad.. ;)

Voorraad zat dus!

[ Voor 7% gewijzigd door Tranquility op 05-09-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Heb vandaag de Crucial M225 64GB SSD besteld bij Cyberport.de
http://www.cyberport.de/i...b-25zoll-mlc-sata300.html

124.90€ en 9.99€ verzendkosten naar België, maakt dus 134.89€.
Zou vanaf 10/9 leverbaar zijn, dus nog even wachten.
Heb ook al gemailt met hun, zeer snelle en professionele respons. _/-\o_
Lees ook veel goeds over deze shop.

Waren het goedkoopst volgens http://geizhals.eu/a451948.html

Kan niet wachten om hem in mijn ASRock ION 330 te stoppen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Help!!!! schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:27:
[...]

Vind ik helemaal niet raar. Ze gaan toch geen schaars artikel op de plank leggen voor iemand die pas gaat betalen als ie zijn geld van een andere winkel terugheeft (behoorlijk onzeker hoe lang dat gaat duren) terwijl er tig andere klanten zijn die gelijk kunnen betalen. :?
Zat er aan te denken om 't te laten rusten, maar ik kon 't niet laten ;) (hierna ècht).
En ja, op zich klinkt dat logisch, ware 't niet dat ik toen met de toen geldige prijs ben overeen gekomen. Dat was precies de reden dat ik ze bij die andere winkel had geannuleerd, ik zag tijdens 't wachten de prijs naar beneden gaan, maar dit wilde ze niet aanpassen. Bij 4Launch goedkoper dus geannuleerd en daar besteld. Maar goed, ik zie dus terwijl ik wacht tot ik kan betalen, ook de prijs weer omlaag gaan, maar 't lijkt er op dat ze dus niet gereserveerd waren. Zou ik denken dat ik ze dan ook voor die lagere prijs kan krijgen dan. Verder, ik had de situatie uitgelegd, en bovendien niet lang geleden daar ook iets besteld, en netjes betaald met Ideal. Principe questie, maar 't is duidelijk, ik ben een zeikerd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 20:26
Stiggy schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 19:40:
Sjips... ik heb net een compleet systeem bij Salland besteld, incl. X25-M Postville. Levertijd daarvan stond op 1-10 werkdagen maar net een mail gekregen dat de verwachte leverdatum nu 22-09-2009 is. Dat is wel errug laat... :(
Same here, ook flink wat spullen besteld bij Salland maar bij 5 van de 9 artikelen staat de levertijd op 'wacht op update' (dus nog niet eens een datum bekend). Dit al een paar dagen... Het lijkt er op dat ik weer een beetje kan oefenen met geduld hebben (en da's verrekte lastig als je iets NU wilt hebben ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:57
Douwe63 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:22:
[...]
Same here, ook flink wat spullen besteld bij Salland maar bij 5 van de 9 artikelen staat de levertijd op 'wacht op update' (dus nog niet eens een datum bekend). Dit al een paar dagen... Het lijkt er op dat ik weer een beetje kan oefenen met geduld hebben (en da's verrekte lastig als je iets NU wilt hebben ;) ).
Ik weet hoe het voelt.. :| En vandaag worden we nog meer op de proef gesteld want de website is al de hele dag uit de lucht en over enkele minuten weer normaal bereikbaar... 8)7
-- Edit: En ze zijn weer online!

[ Voor 3% gewijzigd door Stiggy op 09-09-2009 16:01 . Reden: website weer in de lucht ]

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

De OCZ Vertex 64GB is nu behoorlijk aantrekkelijk geprijsd. Ik heb er zojuist 1 besteld, mar let op: nog slechts 1 op voorraad.

pricewatch: OCZ Vertex Series SATA II 2.5" SSD 60GB

Morgen dus al knutselen!

Ik kon helaas niet wachten op de Crucial 64GB, levertijd duurt mij te lang.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Heb er gister ook eentje opgehaald bij Univedi, hij wist me te vertellen dat hij er nog wel een aantal kan leveren ;)

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

abusimbal schreef op zondag 06 september 2009 @ 17:04:
Heb vandaag de Crucial M225 64GB SSD besteld bij Cyberport.de
http://www.cyberport.de/i...b-25zoll-mlc-sata300.html

124.90€ en 9.99€ verzendkosten naar België, maakt dus 134.89€.
Zou vanaf 10/9 leverbaar zijn, dus nog even wachten.
Ik heb de 128GB-versie besteld. Ze zijn nog niet binnen gekomen zo te zien... hmmmm

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11
woekele schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:25:
[...]

Ik heb de 128GB-versie besteld. Ze zijn nog niet binnen gekomen zo te zien... hmmmm
Ik heb hem nu ook besteld (2de keer :+ ) alleen nu onder rembours.. Die andere order laat ik annuleren...

Nu afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

m225 bij cyberport is nu veranderd naar levertijd onbekend.. hihi, dat is het nadeel als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt. Ach ja, ik wacht wel even. Ik hoop wel dat ik dan straks een krijg met de 1571 firmware, niet met die brakke beta va 1711.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
woekele schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:36:
m225 bij cyberport is nu veranderd naar levertijd onbekend.. hihi, dat is het nadeel als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt. Ach ja, ik wacht wel even. Ik hoop wel dat ik dan straks een krijg met de 1571 firmware, niet met die brakke beta va 1711.
Heb dit mailtje vanmorgen van ze gehad:

ear Mr. Sander Verkerk,

thank you for your E-Mail.

Unfortunately, the article Crucial M225 SSD 128GB you ask for is not available in stock at the moment. Furthermore, our distributor cannot tell us any approximate date for a possible delivery to us. Therefore, we do currently not know when we will have the Crucial M225 SSD 128GB in stock. We humbly beg your pardon for this unfortunate situation.

For further queries we place our services at your disposal.

To handle your queries in the fastest possible way, we are asking you to always send them to info@cyberport.de. When replying please always attach the entire correspondence and always specify your customer or order number.

With kind regards,

Gottfried Stute
Customer Contact Center

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Raar, ik kreeg eergister een mailtje dat het wel 8 weken kon gaan duren, vanwege een probleem met heffingen o.i.d. en vandaag krijg ik ineens een mailtje dat hij verstuurd is. Maar op de site staat nog steeds dat hij niet leverbaar is. Geldt hetzelfde voor anderen? Misschien krijg ik 1 die door iemand anders geretourneerd is o.i.d. Ik ga er scherp op letten in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
woekele schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 01:40:
Raar, ik kreeg eergister een mailtje dat het wel 8 weken kon gaan duren, vanwege een probleem met heffingen o.i.d. en vandaag krijg ik ineens een mailtje dat hij verstuurd is. Maar op de site staat nog steeds dat hij niet leverbaar is. Geldt hetzelfde voor anderen? Misschien krijg ik 1 die door iemand anders geretourneerd is o.i.d. Ik ga er scherp op letten in ieder geval.
Ik kreeg dit mailtje ook (dat hij verstuurd is) heb echter al een WD500BEVT gekocht. Dus heb hem niet meer nodig.

Heb terug gemaild dat door de vorige mail waarin stond dat hij niet leverbaar was ik hem niet meer hoeft en verder was gaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Ik heb de Crucial M225 128GB vandaag binnen gekregen. Top-apparaat. Voor 250 incl. verzenden een 128GB SSD die net zo presteert als de OCZ Vertex 120GB (320 euro).

[ Voor 4% gewijzigd door woekele op 22-09-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
woekele schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:33:
Ik heb de Crucial M225 128GB vandaag binnen gekregen. Top-apparaat. Voor 250 incl. verzenden een 128GB SSD die net zo presteert als de OCZ Vertex 120GB (320 euro).
UPS site zei gister, aangepaste levertijd de 23ste... maar ze stonden er al vandaag..

Hij komt morgen terug. Heb een MBP 13, vrees dat hij het dus niet goed gaat doen. Anders maar aan iemand anders door verkopen..

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Is cyberport.de de enige Europese webshop die Crucial M225 aanbiedt? Ik las ergens dat ze ook in Engeland te koop zijn, iemand een link? Ik ben vooral in de 64GB versie geïnteresseerd, maar als Daros er niet vanaf komt en mij een mooi aanbod kan doen sla ik 128GB ook niet af :P

Nederlander in België

• Daros
Elektronicanet schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:38:
Is cyberport.de de enige Europese webshop die Crucial M225 aanbiedt? Ik las ergens dat ze ook in Engeland te koop zijn, iemand een link? Ik ben vooral in de 64GB versie geïnteresseerd, maar als Daros er niet vanaf komt en mij een mooi aanbod kan doen sla ik 128GB ook niet af :P
Zie SSD topic.
Heb hem nu in me MBP en hij draaid gewoon top..
Haal 240 bij 190mb/s

niet verwacht! Had wel wat gezeik verwacht maar alles werkt naar behoren...

Sorry ;)

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

woekele schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:33:
Dat is niet verkeerd ja! SLC of MLC?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

SLC. MLC MLC. SLC is nog altijd zo'n 3x duurder... :)

[ Voor 15% gewijzigd door Elektronicanet op 23-09-2009 22:01 ]

Nederlander in België

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Elektronicanet schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:21:
SLC. MLC is nog altijd zo'n 3x duurder... :)
Huhhh :?

Je bedoelt omgedraaid ... :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Help!!!! schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:54:
[...]

Huhhh :?

Je bedoelt omgedraaid ... :)
Oeps :X Iets te snel getypt, je hebt gelijk natuurlijk!

Nederlander in België

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

JohanH schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:05:
[...]

Dat is niet verkeerd ja! SLC of MLC?
Ja, gewoon MLC. Is gewoon precies dezelfde chip/hardware enzo als de vertex. Alleen ander merkje ;) Zelfde geldt voor de Super Talent. Zolang je maar niet een Super Talent uit de XXXX-serie krijgt, die presteren minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Even een update, mijn 64GB Crucial M225 is nog altijd in bestelling, geen datum bekend.

Zag ook dat Cyberport.de zijn prijzen heeft aangepast de 64GB is van 124,90€ naar 149,90 € gegaan.
(Mijn is besteld aan 124,90€)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Is er nog wel een winkel die de 64GB M225 kan leveren naar NL? Zie wel wat UK shops, maar niks meer bij Cyberport.de.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Vandaag mijn 64GB Crucial M225 gekregen van DHL. Was een probleem met adres.

Cyberport.de heeft geen Crucial SSD's meer. Vind ook geen enkele Duitse winkel meer alleen UK.

Enige dat ik weet is dat Crucial SSD's ongelooflijk slecht leverbaar zijn. Jammer, ze zijn goedkoop en 5 jaar garantie. Nu met de goed Pond beter in UK bestellen.

Ik heb zeer veel spijt dat ik geen 2 Crucials besteld heb, aan 124.90€ komen ze waarschijnlijk niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 22:00
Volgens mij zijn bij de Nederlandse webshops de Intel SSD's (80Gb G2) helemaal uitverkocht. Iemand nog een idee waar ik er 1 vandaan kan halen :?

pricewatch: Intel X25-M Postville SSDSA2MH080G2C1 80GB
pricewatch: Intel X25-M Postville SSDSA2MH080G2R5 80GB
De 160Gb versie is nog wel bij enkele shops op voorraad, maar ik vind het prijsverschil daarvoor veels te groot:
pricewatch: Intel X25-M Postville SSDSA2MH160G2C1 160GB
pricewatch: Intel X25-M Postville SSDSA2MH160G2R5 (retail box) 160GB

[ Voor 81% gewijzigd door IJnte op 29-10-2009 12:18 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Ik zag hem ook nergens meer. Vandaag bericht ontvangen van Cool-prices op mijn levertijdindicatieaanvraag:
quote: Cool-prices
We verwachten deze half november weer op voorraad te krijgen.

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
/offtopic: Ik heb nog een 80GB in de aanbieding, als iemand interesse heeft moet ie maar een PM sturen.
Hij komt van t weekend anders gewoon op V&A.

[ Voor 10% gewijzigd door Earzz op 29-10-2009 14:53 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:09

Pathogen

Shoop Da Whoop

abusimbal schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:13:
Vandaag mijn 64GB Crucial M225 gekregen van DHL. Was een probleem met adres.

Cyberport.de heeft geen Crucial SSD's meer. Vind ook geen enkele Duitse winkel meer alleen UK.

Enige dat ik weet is dat Crucial SSD's ongelooflijk slecht leverbaar zijn. Jammer, ze zijn goedkoop en 5 jaar garantie. Nu met de goed Pond beter in UK bestellen.

Ik heb zeer veel spijt dat ik geen 2 Crucials besteld heb, aan 124.90€ komen ze waarschijnlijk niet meer :'(
Crucial zelf levert ook gewoon in de EU. De prijzen stijgen echter, en de voorraad bij Crucial is ook zeer beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Op 20-10-09 heb ik een X-25M 80GB bij 4launch besteld. Ik zie nu in mijn profiel dat hij eindelijk klaarligt en verstuurd kan woorden (29-10-09). Heeft even geduurd en ik zie dat de prijzen inmiddels ook weer langzaam omhoog krabbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:56
Ik heb gister (28-10-09) ook een X25-M bij 4launch besteld... dit toen er op de productpagina stond dat er 1 in voorraad was. Na mijn bestelling stond de teller op 0. Nu zag ik vanochtend dat er weer 1 in voorraad was, maar die was ook snel weer weg.

Bij mijn bestelstatus staat dat 'ie nog onderweg is vanaf de leverancier... de rest van m'n nieuwe systeem ligt al klaar :) Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Zo te zien hebben een paar shops er weer een aantal binnen gekregen (Intel X-24M G2 80Gb)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Forcepoint schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:37:

Bij mijn bestelstatus staat dat 'ie nog onderweg is vanaf de leverancier... de rest van m'n nieuwe systeem ligt al klaar :) Ben benieuwd.
'onderweg vanaf de leverancier' duurde bij mij meer dan een week. Maarja ze zijn ook heel slecht leverbaar daar kan de winkel niet veel aan doen. Als ik jou was zou ik ze even mailen. Ik denk dat de leveringen die ze nu binnen kregen naar eerdere bestellers gaat en dat je nog even zal moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Earzz schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:52:
/offtopic: Ik heb nog een 80GB in de aanbieding, als iemand interesse heeft moet ie maar een PM sturen.
Hij komt van t weekend anders gewoon op V&A.
offtopic:
Psst .. je PM staat niet aan, ik heb wel belangstelling :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

en anders ik wel :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Arfman schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:36:
[...]

offtopic:
Psst .. je PM staat niet aan, ik heb wel belangstelling :)
offtopic:
damn, hoe kan ik dat aanzetten??
Mijn mail adres is btw wel zichtbaar in mijn profiel dus zo mag het ook

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Earzz schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:00:
[...]

offtopic:
damn, hoe kan ik dat aanzetten??
Mijn mail adres is btw wel zichtbaar in mijn profiel dus zo mag het ook
offtopic:
Bij je voorkeuren onder MyReact staat iets over Direct Messages. Maar ik heb je ondertussen even gemailed :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJnte schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:58:
Zo te zien hebben een paar shops er weer een aantal binnen gekregen (Intel X-24M G2 80Gb)!
Had zelf even een rondje gebeld, maar de meeste shops kunnen er niet aan komen en als ze ze al hebben zijn ze zo weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de vraag of deze schijf zijn geld wel waard is?

Ik heb een nieuwe computer samengesteld, met deze ssd erin, en nog 2 500GB schijven voor de data.

maar is deze zijn geld wel waard? (€190,50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 23:36:
[...]

Had zelf even een rondje gebeld, maar de meeste shops kunnen er niet aan komen en als ze ze al hebben zijn ze zo weer weg.
Gisteren bij Alternate besteld, ik krijg hem morgen binnen. Hij is daar wel qua prijs wat aan de hoge kant, maar de rest van de shops verwacht hem pas midden november binnen. Ook Computerland heeft hem geloof ik nog op voorraad.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:48:
Ik had de vraag of deze schijf zijn geld wel waard is?

Ik heb een nieuwe computer samengesteld, met deze ssd erin, en nog 2 500GB schijven voor de data.

maar is deze zijn geld wel waard? (€190,50)
Heb je al eens in de Pricewatch gekeken :? Daar staan de gebruikerservaringen ook bij! Anandtech (goede reviewsite) noemt het de opéénna beste update voor je computer :) Wat de beste update is weet ik niet, maar dat zal misschien wel een CPU zijn :)

[ Voor 39% gewijzigd door IJnte op 30-10-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al eens in de Pricewatch gekeken :? Daar staan de gebruikerservaringen ook bij! Anandtech (goede reviewsite) noemt het de opéénna beste update voor je computer :) Wat de beste update is weet ik niet, maar dat zal misschien wel een CPU zijn :)
ja daar heb ik gekeken.
daat staat hoe geweldig de schijf is, dan heb ik ook al gezien.

maar ik vraag me gewoon af, is hij het echt wel waard?
dus om deze erbij te kopen, of gewoon alleen de 2 500GB schijven te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gisteren bij Alternate besteld, ik krijg hem morgen binnen. Hij is daar wel qua prijs wat aan de hoge kant, maar de rest van de shops verwacht hem pas midden november binnen. Ook Computerland heeft hem geloof ik nog op voorraad.
Bedankt voor de tip. Schaarste + grote vraag = prijs omhoog. De fout ligt hier min of meer bij Intel. Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat Intel de productie wat opzettelijk wat lager houdt, maar dat valt nooit hard te maken.

Maar goed, een SSD is het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 23:36:
[...]

yorcom.nl heeft ze nog, nevermind, heb de laatste gekocht.

[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 30-10-2009 21:17 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik wilde dit weekend eindelijk een ssd bestellen, een enkele 30GB vertex voor mijn HTPC.
Maar wat is er met de prijzen gebeurd? Vorige week nog 6 shops die hem aanboden onder de 125 euro. Nu alleen coolprices nog (niet op voorraad). De volgend begint bij 148 Euro.

Ik word hier gewoon chagarijnig van, zeker omdat ik als alternatief wel naar de Intel wilde maar die is bijna nergen op voorraad (en alternate is te duur).

Ik hoop echt dat binnen kort doe prijzen weer zakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
IJnte schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:36:
[...]
Anandtech (goede reviewsite) noemt het de opéénna beste update voor je computer :) Wat de beste update is weet ik niet, maar dat zal misschien wel een CPU zijn :)
Er staat: "I still firmly believe that an SSD is the single best performance improvement you can buy for your system today."

En "single best" betekent gewoon de allerbeste. Dus dit is zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ciro-bonano
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-07-2022
[b][message=32837607,noline]
Ik hoop echt dat binnen kort doe prijzen weer zakken...
Het lijkt me dat ze nu ook veel door bedrijven opgekocht worden, een paar honderd euro / werknemer is niet echt een probleem voor een groot bedrijf.

Zijn er ergens (goede) voorspellingen wanneer ze de vraag bij kunnen gaan houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Bij dunnet en informatique zijn ze nu op voorraad. Dunnet weet ik zeker, want die heb ik net gebeld (en meteen daarna besteld).

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijlemanz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:20
Ik heb 4 Launch even gebeld wat betreft de X-25m, heb er 1 sinds gister in bestelling staan, samen met wat andere zaken ze verwachten ze volgende week weer, 11 of 12 november. Ik wacht wel even, de andere onderdelen van mijn nieuwe build zijn ook nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

.Frank schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:16:
Bij dunnet en informatique zijn ze nu op voorraad. Dunnet weet ik zeker, want die heb ik net gebeld (en meteen daarna besteld).
En zojuist (met dank aan een flexibele UPS-koerier) mijn SSD in handen gekregen! Nette levertijd en prima prijs (€199 incl. verzending).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Weet iemand het verschil tussen
SSDSA2MH080G2 R5 en de SSDSA2MH080G2 C1 ? Beide zijn 80 GB.
Is er 1 van de twee een nieuwere revisie? welke? afmetingen wellicht?

[ Voor 7% gewijzigd door notsonewbie op 04-11-2009 22:42 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:57
notsonewbie schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:36:
Weet iemand het verschil tussen
SSDSA2MH080G2 R5 en de SSDSA2MH080G2 C1 ? Beide zijn 80 GB.
Is er 1 van de twee een nieuwere revisie? welke? afmetingen wellicht?
Je zit in de verkeerde topic en het staat volgens mij al een paar keer vermeld in de grote SSD topic.....
01 = 7.0mm thick
C1 = 01 + 2.5mm spacer to fit in standard 9.5mm height
R5 = C1 + retail packaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

THE_FIREFOX schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:47:
Je zit in de verkeerde topic en het staat volgens mij al een paar keer vermeld in de grote SSD topic.....
HEEL erg bedankt hiervoor!
Voor mijn notebook moet ik dus op zoek naar een 7 mm dikke met eventueel spacers er bij.

Wat die grote topices betreft, ik googlede mij suf, kwam terug uit bij tweakers, en aldaar tig grote ssd topics met 1000 en reacties, die las ik niet allemaal door.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:57
notsonewbie schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:59:
[...]

HEEL erg bedankt hiervoor!
Voor mijn notebook moet ik dus op zoek naar een 7 mm dikke met eventueel spacers er bij.

Wat die grote topices betreft, ik googlede mij suf, kwam terug uit bij tweakers, en aldaar tig grote ssd topics met 1000 en reacties, die las ik niet allemaal door.
De quote komt van een van de eerste zoekresultaten van google ;). Met de zoekfunctie op het forum vind je het ook binnen een paar tellen. Je moet alleen berichten met trefwoorden tonen :+ waardoor je die duizende reacties niet hoeft te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

net email gekregen van salland, verwachtte levertijd voor 80gb postville: 17-12-2009 -O- :'(

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook nog een order openstaan bij cool-prices :(
verwachtte levertijd half november, ik hoop stiekum dat er volgende week een pakketje voor me is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Ik had hem eind oktober ook bij cool-prices in bestelling, maar uiteindelijk bij alternate besteld. Dan maar wat meer betalen.. De levertijden reizen op dit moment de pan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet er 3 van 80GB hebben maar tot aan Duitsland toe is alles op. Echt te gek voor woorden! Zijn dit soms van die irritante bedrijven die alles aan het opkopen zijn bij online-shops?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:10
Vrijdag Intel X-25M Postville 160GB besteld bij Informatique, zaterdag middag was hij al thuis geleverd. Had eerst hem in bestelling staan bij Misco, maar die konden bleek later pas eind november hem leveren.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op zondag 08 november 2009 @ 05:01:
Vrijdag Intel X-25M Postville 160GB besteld bij Informatique, zaterdag middag was hij al thuis geleverd. Had eerst hem in bestelling staan bij Misco, maar die konden bleek later pas eind november hem leveren.
Ik heb de X-25M Postville 160GB zaterdag bij Informatique besteld, werd me verteld dat deze dinsdag binnen zou komen. Aangezien ze de schijven nog op voorraad hadden ga ik daar ook wel van uit. Erg netjes dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:11:
[...]

Ik heb de X-25M Postville 160GB zaterdag bij Informatique besteld, werd me verteld dat deze dinsdag binnen zou komen. Aangezien ze de schijven nog op voorraad hadden ga ik daar ook wel van uit. Erg netjes dus.
Ja, ben er zelf ook blij mee, dat ik ze binnen 24 uur had.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Intel zorgt gewoon voor kunstmatige schaarste, of misschien wel de fabrikanten die NAND flash leveren. Zo gaat het toch met alles tegenwoordig? Schaarste brengt meer geld in het laadje. Wanneer iets voldoende op voorraad is is er geen reden om de prijzen hoog te houden. De prijzen schieten nog steeds omhoog en de levertijden zijn nog steeds lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Dat werkt alleen als er geen concurrentie is en/of kartelvorming.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou Intel dat dan niet al vanaf het begin gedaan hebben? Dit is iets van de laatste tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
keldererik schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:07:
Intel zorgt gewoon voor kunstmatige schaarste, of misschien wel de fabrikanten die NAND flash leveren. Zo gaat het toch met alles tegenwoordig? Schaarste brengt meer geld in het laadje. Wanneer iets voldoende op voorraad is is er geen reden om de prijzen hoog te houden. De prijzen schieten nog steeds omhoog en de levertijden zijn nog steeds lang.
Ze hebben gewoon te korten. Bijna alle ssd's zijn moeilijk verkrijgbaar. Als nu één van de merken wel een grote voorraad zou hebben, dan zou diegene een groot aandeel van de markt in handen krijgen. Dus dat tekort is er gewoon echt lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik loop al een hele tijd te zoeken, maar ik kan geen betaalbare SSD's vinden voor een Dell D420. Het zijn ZIF Pata schijfjes. De dingen die Dell zelf aanbiedt zijn een veelvoud van de prijs van de hele laptop. Ik weet dat hij niet zo nieuw is, maar afgezien van de trage schijf is het een heel aardig ding. Ik zou hem best willen upgraden. Maar dan moet dat natuurlijk geen 600-700 Euro gaan kosten. Heeft iemand een idee? of moet ik het gewoon maar vergeten?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lounge Deluxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ortep schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:53:
Ik loop al een hele tijd te zoeken, maar ik kan geen betaalbare SSD's vinden voor een Dell D420. Het zijn ZIF Pata schijfjes. De dingen die Dell zelf aanbiedt zijn een veelvoud van de prijs van de hele laptop. Ik weet dat hij niet zo nieuw is, maar afgezien van de trage schijf is het een heel aardig ding. Ik zou hem best willen upgraden. Maar dan moet dat natuurlijk geen 600-700 Euro gaan kosten. Heeft iemand een idee? of moet ik het gewoon maar vergeten?
Bekijk dit model van RunCore eens, en zie o.a. eBay voor prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Bedankt, ik ga spitten wat er daarmee mogelijk is

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Voor mensen dit SSD's zoeken en prijzen kijk eens op:
http://www.geizhals.eu/?cat=hdssd

Hier kan je ook zoeken op controller (bv. Indilinx of Intel) en type verbinding (bv. PCI-xpress, SATA, IDE, ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonT
  • Laatst online: 05-09 19:18

AntonT

One Ton!

In de pricewatch staat op dit moment de C1 versie van de 80GB Intel Postville op direct leverbaar bij NAS media. Ik heb net gebeld, ze verwachten ze echter pas dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtyShock
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 13:45
Als ik dit zo lees dan heb ik mazzel gehad. Ik deed vandaag nog even een search in de pricewatch en zag een 'groen vrachtwagentje' staan in het overzicht van Intel X25-M 80GB Postville drives. Winkel gebeld of ze ze op voorraad hadden; bleek er nog eentje te liggen. Net een track&trace mailtje gekregen dat 'ie onderweg is.

Had ik niet meer op gerekend na alle vruchteloze zoekpogingen afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer wordt er nou eens wat gedaan aan die belachelijke beschikbaarheid van de 80GB G2's? Duurt echt te lang nu!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 21:02
Het schijnt dat begin december een hele partij Intel SSD's binnenkomt bij 4launch, gehoord van een medewerker van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat dat minimaal 1000 stuks zijn dan want anders zijn ze zo weer opgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff ik zit al sinds 26 oktober te wachten op dit ding :S

hopelijk komen ze deze maand nog...
kheb weinig zin om nog tot december te moeten wachten.

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

bij cool-prices verwachten ze rond 26/11 weer de Intel X25-M 80GB in voorraad..

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 21:02
Zo te zien komen ze weer binnen bij 4Launch.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is enkel bedoeld voor discussies over levertijden.
Discussies over de SSDs zelf mogen in Het grote SSD topic ~ Deel 6.