Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:51
Dit is natuurlijk wel het SSD topic over levertijd en er loopt een SSD topic over andere zaken ;)

Heb vandaag de melding bij de shop in Raalte gekregen dat de 40gb Kingston SSD's (intel) niet meer leverbaar worden. Nu maar een Corsair 64gb Performance disk besteld met 1 tot 10 werkdagen levertijd, eens kijken wat dat gaat worden............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Waarom doen jullie allemaal zo moeilijk met "winkel uit Raalte". Je mag gewoon vertellen over welke winkel we het hebben hier hoor.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:06
Heb bij salland nu ook al een maandje en order staan voor een 80gb x25.
Huidige levertijd is 1-5 dagen... laten we het hopen, lang genoeg gewacht ondertussen :P

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
JvS schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:06:
Waarom doen jullie allemaal zo moeilijk met "winkel uit Raalte". Je mag gewoon vertellen over welke winkel we het hebben hier hoor.
Als je in de pricewatch: Kingston SSDNow V-Series SATA2 2.5 (Desktop bundle) 40GB kijkt, staat er maar 1 shop uit Raalte, en dat is dus Azerty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
Ach ja, het was bij Salland dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
[quote]rookie no. 1 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:28:
Dit is natuurlijk wel het SSD topic over levertijd en er loopt een SSD topic over andere zaken ;)

Heb vandaag de melding bij de shop in Raalte gekregen dat de 40gb Kingston SSD's (intel) niet meer leverbaar worden
Dit klopt, Intel gaat ze zelf leveren.
De 40Gb Intel versie schijnt al leverbaar te zijn bij Informatique maar of dit echt zo is zul je zelf moeten uitzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
@tlpeter: Postville 40GB is inmiddels bij Informatique, 4Launch en Alternate momenteel op voorraad volgens hun eigen website. Prijzen lopen ook van laag naar hoog. Lijkt er op dat de R5 (retail) versie beste te verkrijgen is.

1ste bestel/aflever berichten van de earlyadopters zullen binnenkort wel binnen sijpelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
Bedankt voor de tip! Alleen zijn die Intel 40gb's weer een stukje duurder en daardoor niet echt interessant voor mij.

Ik had dus de Corsair P64gb besteld i.p.v. de Kingston 40gb. Daar zou 1 tot 10 werkdagen op zitten, nou staan hij al weer dik 2 dagen op 'onbekend' en de TD bij Salland geeft ook hetzelfde aan in de mail.

Die bestelling is echt om droevig van te worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-05 09:40
Yippie schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 23:25:
@tlpeter: Postville 40GB is inmiddels bij Informatique, 4Launch en Alternate momenteel op voorraad volgens hun eigen website. Prijzen lopen ook van laag naar hoog. Lijkt er op dat de R5 (retail) versie beste te verkrijgen is.

1ste bestel/aflever berichten van de earlyadopters zullen binnenkort wel binnen sijpelen.
Die was vanmiddag al binnen :). De voorraden op de sites zullen dus ook echt wel kloppen, waarschijnlijk heeft een leverancier ze donderdag of vandaag uitgeleverd.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb vanmiddag de Intel X25-V 40GB bij Alternate opgepikt. Prijs voor retail versie incl 3,5" adapter is 99 euro. Was eerst op zoek naar de Kingston 40gb, maar die is nergens meer leverbaar.

Intel is iets betere koop denk ik, 9 euro extra maar wel met TRIM. En direct leverbaar, dat is ook wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-01 14:24
tlpeter schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:46:
[quote]rookie no. 1 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:28:

Heb vandaag de melding bij de shop in Raalte gekregen dat de 40gb Kingston SSD's (intel) niet meer leverbaar worden
Dit klopt, Intel gaat ze zelf leveren.
De 40Gb Intel versie schijnt al leverbaar te zijn bij Informatique maar of dit echt zo is zul je zelf moeten uitzoeken ;)
Ze zijn nu best wel overal leverbaar (Intel V), zie PW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 11:47
Ik heb zelf de Retail Intel gehaald (bij Informatique)., maar zag dat de Kingston (voor een paar euro minder), daar inmiddels ook weer verkrijgbaar is.
Kortom: voor 100 euri kun je inmiddels weer prima SSD inkopen doen. :)

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
Vanmiddag eindelijk mijn SSD binnengekregen, begon dus op 8 december met een Kingston 40gb SSD die niet leverbaar was, toen ter vervanging een Corsair P64 SSD die ook niet leverbaar bleek en uiteindelijk is het een Samsung PM800 (64gb) SSD die met 2 dagen klaar lag.

Ben benieuwd naar de specs, die post ik wel even in het grote SSD topic binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 11:47
Zoals hierboven gezegd, zowel de Kingston als de intel zijn weer goed leverbaar. De noodzaak om uit te wijken naar een ander exemplaar is dus niet meer aanwezig (als je je zinnen op een 100 euro kinston of de gelijkwaardige intel had gezet).

Men zegt overigens her en der dat je Kingston zal verdwijnen nu de Intel beschikbaar is. Of dat klopt weet ik neit.

[ Voor 40% gewijzigd door dirkjesdirk op 15-01-2010 14:29 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Weet misschien iemand waar ik de Mtrons PATA nog ergens kan halen behalve uit Duitsland. En niet die waanzinnige prijzen waar ik makkelijk een Postville voor kan halen.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 16:57

Edmin

Crew Council

get on my horse!

SSDs zijn inmiddels prima verkrijgbaar. Als je wil weten welke je moet kopen: [BBG aanschaf] SSD
Dit topic gaat dicht. :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is enkel bedoeld voor discussies over levertijden.
Discussies over de SSDs zelf mogen in Het grote SSD topic ~ Deel 6.