De bovenste laklaag van mijn motorkap begint te verpulveren.
Het is een transparante (bescherm)laag die sinds een half jaar loslaat en verpulvert.
Vreemd vind ik dat het alleen om de motorkap gaat, inmiddels is dit al bij de helft van de motorkap aan de hand.
Onder de transparante laag zit de standaard rode lak.
Het ziet er wat armmoedig uit zo´n laklaag die loslaat.
Is dit bij meer Nissan rijders ?
Is er iets aan te doen ? (zelf denk ik gewoon de hele transparante laag los laten gaan en van het voorjaar een keer met een blanke lak de motorkap te spuiten, ben wel bang voor kleurverschil)
De auto is het niet meer waard om naar de spuiter te brengen.
yep, die ken k. schijnt iemand daar t ook gehad te hebben en uiteindelijk iets met zijn tps (trottle position sensor) gedaan te hebben en toen was t probleem wegSChief schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:07:
Weet niet of je deze al kent (ws wel maar voor de zekerheid): http://www.sr20forum.com/
maar bij mij dus niet...
soms gebeurt dat ja... ik denk bij iedere auto zo'n beetje wel, lang niet alleen nissans.boomsma schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:26:
Als eigenaar van een oude (15 jaar) Nissan Primera heb ik het volgende :
De bovenste laklaag van mijn motorkap begint te verpulveren.
Het is een transparante (bescherm)laag die sinds een half jaar loslaat en verpulvert.
waarom alleen de motorkap? vanwege de invloed van de zon, krasjes van steenslag en de hitte van de motor.
niets aan te doen, bij laten spuiten of zelf crea bea aan de slag gaan. kleurverschil zul je zeker krijgen, alleen bij een spuiter nevelt ie het ook uit, waardoor het minder opvalt.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Verwijderd
- 2 sportstoelen
- 1 achterbank
- 4 deurpanelen
Nieuwstaat, zelfde motief en stoelen als van een GT alleen dan in stof uitgevoerd. Lekker OEM look, maar zit stukken beter als standaard. Hoef ik ook geen moeilijke dingen te doen met kuipjes. GT stoelen en 4 punts gordels zal dikke prima zijn O0
20 december ophalen in f*ing Limburg

Ziet er wel kleurrijk uit.
Wat is het verschil met je interieur nu?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
vind ze niet erg passen bij de rest van je wagen om eerlijk te zijn.
BThGvNeOA
Maar sja, past er niet bij? Het is gewoon standaard!
BThGvNeOA
Ik ga maar eens m'n bed opzoeken.

Niet zeuren, was pas om 11 uur, half 3 is pas voor mietjes!SChief schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:09:
[...]
Kan ook aan mij liggen hoor op dit tijdstip, maar wat bedoel je?
Ik ga maar eens m'n bed opzoeken.![]()
Joopieboy schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 19:54:
[...]
Niet zeuren, was pas om 11 uur, half 3 is pas voor mietjes!
Lees je eigen zin eens terug en vraag jezelf af of je niet eens een spoedcursus Nederlands moet gaan doen.
Back on topic dan maar weer.
Om m'n post toch nog nuttig te maken.. Een paar dagen geleden ben ik ergens afgezet, en de Primera reed dus weer weg. Uitlaat klinkt wel erg zwaar zeg, soort van gratis Magnaflow.
Deze klinkt overigens best leuk:
[ Voor 6% gewijzigd door S_Chief op 11-12-2009 20:46 ]
jammer dat er geen pasklare uitlaten voor een 100nx gti zijn, op een remus na...
BThGvNeOA

foto is beetje onscherp, maar moet het doen met de camera op mn telefoon
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Die zijn mega moeilijk te krijgen alleen bij Nissan. en schrik niet van de kostenDjWannaB2002 schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:04:
Vandaag was ik even aan het kijken welke lampjes er gebruikt worden voor de 'instrumenten verlichting' kwam een lampje tegen waarvan ik totaal niet weet wat voor lamp het is. Iemand enig idee? Zou het graag door een fel wit led lampje willen vervangen maar ja dan moet ik wel het type nummer weten.
[afbeelding]
foto is beetje onscherp, maar moet het doen met de camera op mn telefoon

euhmmmm
Ja ik was er langs geweest, kosten 12 euro per stuk, echt belachelijk!cactusman schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:55:
[...]
Die zijn mega moeilijk te krijgen alleen bij Nissan. en schrik niet van de kosten
Blauwe rubbertje eraf gehaald, maar dan wordt het licht geel, helemaal niet mooi dus er maar weer om gedaan.
Zal het eens doorlezen. Toch jammer, want zou toch graag zien dat er wat meer contrast zou zitten in het console.SChief schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:11:
Hmm, wat een apart lampje zeg! Lijkt op een T10 met een groot stuk plastic eraan.Maar goed, je zei LED-lampjes voor je tellerbak? Ikzelf heb er dikke ellende aan overgehouden (http://www.nissanclub.nl/oud/index.php?topic=28985). Hoop voor jou dat het jou beter af zal gaan mocht je eraan beginnen.
[ Voor 10% gewijzigd door S_Chief op 14-12-2009 16:48 ]
En ik wil geen blauw licht, maar gewoon fel wit.....
Denk dat ik met zo'n T10 lampje en zo'n T5 een heel eind kom.

[ Voor 42% gewijzigd door S_Chief op 14-12-2009 18:30 ]
[ Voor 82% gewijzigd door S_Chief op 14-12-2009 18:29 ]
En voor dat geld zou je geen buil kunnen lopen.
Maar weet jij ergens een walk through oid hoe je achter die plaat kan komen zodat de lampen te vervangen zijn? En hoeveel lampen heb ik van elk nodig?
[ Voor 67% gewijzigd door 13art op 14-12-2009 18:55 ]
Bij mij wordt er onder andere gebruik gemaakt van T5 lampen in een B8.5D sokkel.
Maar vreemde is, dat die sokkel ze in twee maten gebruiken. Ook de originele lampjes die erin zitten verschillen van grote. Zal er morgen een foto van maken. In beide past wel een T5 lampje. Denk alleen niet dat het fel genoeg is want ipv dat alles wit is, is het nu blauw
Voor het lcd schermpje met de tijd, etc worden trouwens weer B8.3D sokkels incl lampjes gebruikt....
Nu wil ik dus of, andere T5 lampjes bestellen die feller zijn, of de B8.5D sokkel met geïntegreerde LED, maar geen idee of die dan gaan passen omdat ze twee verschillende maten gebruiken. De kleine zijn voor de richtingaanwijzers, grote licht en mistlamp. De grote zijn voor de tellerplaat verlichting zelf. En dat zijn degene die in ieder geval vervangen moeten worden.
Denk dat ik die uit de richtingaanwijzer ook ga halen omdat die dan lichtgroen worden....
Kortom veel gedaan vandaag, maar totaal niet tevreden
Vraag me nu alleen ernstig af, als ik fellere lampjes vind, wordt het dan wel wit, of wordt het dan nog blauwer?
Zit nu te twijfelen tussen 3 led lampen:
1
2
3
Welke zal de meeste lichtopbrengst hebben?
[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 15-12-2009 23:36 ]
Verwijderd
oh en die philips blue-vision dingen zijn echt geweldig. ben ze zelf ook heel erg blij mee. goed, helder gelijkmatig licht, ik zag wel een kleine blauwe gloed, maar vond ze daardoor eigenlijk fijner dan zo puur wit.
BThGvNeOA
En ja ik had alleen ledjes gebruikt
Als ik de andere LED's heb, zal ik eens een foto maken. Het was echt merendeel egaal verlicht. We zullen zien of het wat is.
Er mist bij mij verlichting in de knoppen voor mistachterlicht en achterruitverwarming (sunny N14).
Wat is er overigens mis gegaan bij het openen van een nieuwe topic, al mijn foto's zijn spontaan verdwenen uit de ts. Naar mijn weten staan ze allemaal in mijn fotoalbum.
De lampjes die IN je knopjes zitten zijn over het algemeen T5 of een speciaal gesoldeerd lampje die alleen bij de dealer te verkrijgen is. Mijn knop voor m'n gevarenlichten werkt ook niet meer, is zo'n gesoldeerd lampje, dus ik ga op de sloop opzoek naar een andere Primera en ruk dat hele knopje eruit.
Ik heb nog nooit in mijn leven gebruik gemaakt van imageschack. Ik denk dat de ts (jij waarschijnlijk) de foto;s destijds gekopieerd heeft. De foto's welk ik gemaakt heb staan gewoon in mijn tweakers fotoalbum. Zo post ik ze altijd hier. Je kunt ze daar ook vandaan halenSChief schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:08:
@ Denzeltje: Je foto's werken niet meer, kijk maar naar het eerste deel van het Nissan topic, dan krijg je een 403 Forbidden van Imageshack (verwijderd door Imageshack of door jou dus).
De lampjes die IN je knopjes zitten zijn over het algemeen T5 of een speciaal gesoldeerd lampje die alleen bij de dealer te verkrijgen is. Mijn knop voor m'n gevarenlichten werkt ook niet meer, is zo'n gesoldeerd lampje, dus ik ga op de sloop opzoek naar een andere Primera en ruk dat hele knopje eruit.
Wat betreft die lampjes, de sloop is een mooie oplossing. Helaas ben ik daar recent geweest en staat er gewoon geen nissan welke die knopjes heeft. Allemaal oudere modellen vreemd genoeg. Maar goed gewoon blijven proberen.
BlueKeenan schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:33:
[...]
Ik heb nog nooit in mijn leven gebruik gemaakt van imageschack. Ik denk dat de ts (jij waarschijnlijk) de foto;s destijds gekopieerd heeft. De foto's welk ik gemaakt heb staan gewoon in mijn tweakers fotoalbum. Zo post ik ze altijd hier. Je kunt ze daar ook vandaan halen
Wat betreft die lampjes, de sloop is een mooie oplossing. Helaas ben ik daar recent geweest en staat er gewoon geen nissan welke die knopjes heeft. Allemaal oudere modellen vreemd genoeg. Maar goed gewoon blijven proberen.

Het is inderdaad moeilijk om een wat jongere Nissan te vinden op de sloop. Zat toen in een P11-144 en ik ben met m'n domme kop vergeten om meteen het halve dashboard leeg te roven (was toch niemand).
EDIT: Heb ze d'r nu ingezet, zijn wel huge ass foto's zeg. Zal ze vanmiddag anders even verkleinen en in m'n eigen T.net fotoalbum hosten.
[ Voor 6% gewijzigd door S_Chief op 08-02-2010 13:03 ]
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Goed punt, ik mag er ook wel uit, want ik heb dat ding gelukkig niet meerKing Nothing schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:52:
Zo, ik had een Nissan. Mag ik ook uit de OP gehaald worden? Ben eigenlijk niet van plan om weer een Nissan te gaan kopen.
@ Erkens: Blijft jammer van de problemen daarmee, maar de Almera N16 is dan ook een Renault met een Nissan logotje, en Renault is niet goed met elektronica.... Ook jou haal ik uit de TS.
Weet je dat zeker? Ik dacht dat deze juist nog geen renault was? heb overigens ook nergens een renault logo of andere verwijzing gevonden, ook niet tijdens mijn zoektocht naar mogelijke oorzaken/oplossingen. Overigens waren de problemen we opgelost met dat laatste stukje kabel wat ze vervangen hadden, wat een bekend probleem scheen te zijnSChief schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:35:
@ Erkens: Blijft jammer van de problemen daarmee, maar de Almera N16 is dan ook een Renault met een Nissan logotje, en Renault is niet goed met elektronica.... Ook jou haal ik uit de TS.

Overigens ben ik jouw probleem nog niet eerder tegengekomen op internet. Het zijn opzicht wel goede wagens (veel mensen rijden er jarenlang probleemloos mee), maar het zijn geen echte Nissan's meer.The N16 Almera was based on Nissan's global MS-Platform, which was Nissan's first new platform to be developed after the partnership with Renault. The MS Platform was also the base for the new Primera and Almera Tino.
Ik wens je iig veel plezier met de Yeti, vind het een hele mooie wagen.
[ Voor 9% gewijzigd door S_Chief op 23-02-2010 17:09 ]
Achterlichtunit vervangen (kapot gereden door een klapmongool...)
Uitlaat dicht gesmeerd
ABS zekeringen weer ingestoken, morgen rondje rijden en kijken wat de computer zegt.
en dan op APK

BThGvNeOA
Ik heb een N15 gehad en heb nu een N16. M'n eerste indruk is toch echt dat een N16 wat minder degelijk in elkaar zit (en misschien heb ik ook een beetje pecht maar na een week probleemloos rijden overleed de krukas sensor en 3 weken later de maf). M'n N15 heeft in totaal 50K Km 1x de kwikfit gezien voor APK en dat was het dan wel. Maar kwa roest bestendigheid is een N16 wel duidelijk beter.SChief schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:08:
Ze begonnen al in '99 samen te werken met Renault.
[...]
Overigens ben ik jouw probleem nog niet eerder tegengekomen op internet. Het zijn opzicht wel goede wagens (veel mensen rijden er jarenlang probleemloos mee), maar het zijn geen echte Nissan's meer.
Ik wens je iig veel plezier met de Yeti, vind het een hele mooie wagen.
Morgen Bosch bellen voor Bosch part no 0 280 218 005. Want 360 euro neer leggen voor Nissan part no 22680 36550 vind ik toch iets te gortig. De behuizing en sensor zijn door Bosch gemaakt voor Nissan.
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

[ Voor 27% gewijzigd door S_Chief op 09-03-2010 08:00 ]
Volgens mij is de dealer/importeur duur. Er staat zo'n zelfde sensor voor 32 pond op ebay. En in de states kost ie ook officieel bij een dealer stukken minder als hier (daar bij een dealer bestellen en hier heen laten sturen is 100 tot 150 euro goedkoper als hier bestellen

Een N16 is niet helemaal verzinkt, wel beter tegen roest behandeld. Bijvoorbeeld de achterklep, radiatorbalk en bij de tank dop willen ze nog wel eens roesten. Maar los daarvan wat een heerlijke materialen zaten er nog in een N15 (SR). Bij een N16 is alles keihard kliko plastic.SChief schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 07:59:
N16 is volgens mij dan ook verzinkt, N15 niet.
[ Voor 37% gewijzigd door martijn_tje op 09-03-2010 18:13 ]
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Verwijderd
Morgen was ik em weer ff en dan is al het circuit er weer af hoor haha.
Donderdag a.s. gaat mn volledige Magnaflow uitlaatlijn in elkaar gebakken worden.
Heb even een foto geupload voor de uitleg.

Wat je hier ziet is de binnenverlichting op het plafond van de auto.
Het probleem is als volgt. Als ik de schakelaar van de lamp op 'altijd branden' zet dan brand het lampje zonder problemen. Zet ik de schakelaar op dat het licht moet gaan branden als de deur open gaat, dan brand hij niet.
Maar nu komt het vreemde. Vervang ik het lampje door een led lamp, en ik zet de schakelaar op de stand dat het licht moet gaan branden als de deuren open gaan, dan gaat het led lampje wel branden maar zwak. Nog vreemder is, dat als de deuren dicht gaan en op slot, dat het led lampje nog wat minder fel gaat branden, maar wel continue blijft branden, terwijl die dus eigenlijk uit zou moeten gaan.
Het heeft altijd goed gefunctioneerd maar een week terug sprong het led lampje uit de fitting toen ik de schakelaar om zette. Deze zat ook niet heel stevig omdat hij eigenlijk net te klein was om goed te passen. In de tussentijd er niks aan gedaan tot vanochtend en toen ontdekte is dus dit vreemde probleem.
Zoals te zien is op de foto zijn er twee massa punten. Eentje bij de schroef (daar wordt gebruik van gemaakt als hij op de stand "constant branden" staat. En de andere kant die naar de stekker loopt die aan de achterkant zit. Aan beide kanten wordt gewoon contact gemaakt met de negatieve pool. Moet ook wel anders kan het led lampje niet branden.
Wat ik dus niet snap is:
1) waarom gaat het gewone lampje niet branden als de deuren op gaan?
2) waarom blijft het led lampje constant branden?
Eerst dacht ik aan een slechte aarde, maar dat is geen verklaring waarom het led lampje dan constant blijft branden. In tegenstelling tot het gewone lampje welke helemaal niet brand, tenzij hij op de stand voor continue branden staat.
BThGvNeOA
BThGvNeOA
Verwijderd
Dat ie niet goed contact maakt op het deur open gedeelte?
Maar als de schakelaar kapot is zou je verwachten dat het lampje het helemaal niet meer doet. Tevens zou je dan verwachten dat als een andere deur open gaat dat hij dan alsnog voluit gaat branden, maar dat is ook niet het geval.
Schakelaars omwisselen gaat ook niet lukken omdat de schakelaar aan de bestuurders kant twee draden heeft, en de andere kanten maar 1.
Ow ja wat ook vreemd is, maar op zich wel te verklaren, dat al de schakelaar in de stand staat waarbij hij moet gaan branden als de deur open staat, dat de deurvergrendeling niet meer werkt....
Zou je in eerste instantie denken dat het misschien kortsluiting is, maar dan zouden de zekeringen door moeten branden en dit doen ze niet..
Verwijderd
To be continued.
Zijn er sowieso nog mensen bezig met upgrades of is het alleen maar onderhoudsspul hier
Bleef blauw ipv wit, dus maar gelaten voor het was.SChief schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:44:
Vervelend dat je interieurverlichting het niet meer doet. Maar waar ik wel benieuwd naar ben, hoe is het met de LEDjes achter je tellers afgelopen?
Over de verlichting nog een tip gekregen op de tijdschakel unit die er in zit eens te resetten. Ben benieuwd.
Ik heb al even gezocht en dit schijnen T5-lampjes te zijn. Ik kan echter alleen maar "dashboard" lampjes vinden (volgens mij de lampjes achter de tellerplaat)
Weet iemand of dit dezelfde lampjes zijn als achter de het instrumenten paneel?

Geen idee wat dashboard-lampjes zijn, kan namelijk van alles zijn.
Ben wel iets verder gekomen...
Het ligt niet aan de lampunit zelf. Als ik de aarde vervang dan doet het lampje het namelijk wel. Het lijkt dus fout te gaan bij de aarde van het stekkertje.
Als ik achterin het stekkertje een extra draad steek, en deze aan het chassis vast maak dan doet het lampje het dus ook. De stekker zelf maakt dus ook goed contact. Het probleem ligt dus ergens anders dan daar.
De vraag is nu alleen waar.... Zit er opeens een draad breuk? Zit er ergens anders een schakelaar niet goed?
Weet even niet hoe ik nou verder moet.
Wat trouwens wel opviel. Heb even de weerstand gemeten tussen de schakelaar in de deurstijl naar het lampje. De ene draad geeft geen weerstand aan, de aarde draad geeft of geen meting, of wel weerstand....
Dat zijn alleen de lampjes zelf, die zitten in een kunstof voetje. Bij de nissandealer kosten lampje+voetje 6 euro per stuk.SChief schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:43:
T5 lampjes kan je gewoon bij de Brezan halen. Ze zien er zo uit:
[afbeelding]
Ben nou een manier aan het verzinnen om te kijken of dat goedkoper kan. Daarbij is de brezan 5 km rijden en de Nissan dealer 15 km.
Lekker dan! Ik neem aan dat je samen met je nieuwe uitlaatlijn over de 200PK en 200NM heengaat?Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:43:
Ik heb binnenkort (1 a 1,5 maand) SR16VE N1 nokken op de mat liggen.
oeh, sweetVerwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:43:
Ik heb binnenkort (1 a 1,5 maand) SR16VE N1 nokken op de mat liggen.
Hoe ben je daar aan gekomen? Ik dacht dat ze echt heel zeldzaam en vooral ontzettend duur waren?
lampjes kan je gewoon over zetten in de voetjes, het zijn echt simpele steekfittingen...wmeester schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:06:
[...]
Dat zijn alleen de lampjes zelf, die zitten in een kunstof voetje. Bij de nissandealer kosten lampje+voetje 6 euro per stuk.
wel godverdepotver

Die kan dus wel uit elkaar, maar niet meer goed in elkaar... Wel al een nieuwe geregeld, komt zaterdag
En ook lekt de motor olie bij de vervangen krukashoeksensor/ontstekingsmodule. Bouten zitten goed vast en je komt er ook niet echt makkelijk bij daar (weinig ruimte voor een sleutel.
BThGvNeOA
Verwijderd
@ Dropjeslover: Je kunt ze nieuw kopen bij Gspec.com maar ik heb ze uit Australia voor 320 euro inclusief verzending LOL. Gunstige koers van de AUD en beetje onderhandelen
Verwijderd
Aha. Die lampjes heb ik ook ooit gratis gekregen bij een setje koplamp lampjes die ik uit Engeland moest halen omdat ik een of andere achtelijke maat heb (H3c). Wist nooit wat ik ermee moest (die lampjes zijn ook blauw glas), maar blijkbaar kan ik ze dan dus achter mijn tellerplaten prikken. Misschien maar eens een keer kijken.SChief schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:43:
T5 lampjes kan je gewoon bij de Brezan halen. Ze zien er zo uit:
[afbeelding]
Foutje, dat zijn T10's.
[ Voor 15% gewijzigd door S_Chief op 25-03-2010 19:43 ]
T5 zijn toch die van de kleine lampjes in je klokkenbak, zoals voor je knipperlicht, handrem, engine check etc.
T10 is stadslicht en wijzerplaatverlichting.
BThGvNeOA
EDIT: Ik kwam net deze tegen, supergeil:

Heel gaaf.
[ Voor 79% gewijzigd door S_Chief op 25-03-2010 20:14 ]
BThGvNeOA

Persoonlijk vind ik het interieur van de 'oude' QashQai niet geslaagd, en ben wel benieuwd naar de nieuwe interior-shots. Iemand ze al kunnen vinden?
Ziet er beter uit dan de pre-facelift.
Met name die klokkenbak!
BThGvNeOA
Plannen voor kids ofzo?dnhelle schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:56:
Normaal kom ik totaal niet in dit topic, maar sinds ik de nieuwe facelift van de QashQai heb gezien, ben ik op zoek naar de interieurfoto's die erbij horen.
Persoonlijk vind ik het interieur van de 'oude' QashQai niet geslaagd, en ben wel benieuwd naar de nieuwe interior-shots. Iemand ze al kunnen vinden?
Anyway, dinsdag een gripfoce koppeling ophalen, v-bak heb ik al. mailtje de deur uit gedaan voor staal omvlochten remleidingen en voor een afspraak om het hele zaakje in te bouwen en de ABS er uit te slopen. Die ligt dwars en het is toch al een erg oud systeem...
BThGvNeOA
Verwijderd
resonator: 60 dollar ex shipping
cat: 60 dollar ex shipping
Oftewel: dikke humor
Ik had hier een groupbuy voor opgezet dus de korting werd nog groter. Denk dat ik wel 60% goedkoper uit bent dan als je het in NL regelt.
Montage via een kennis voor 150 euro.
Pics:

Windschermpjes

Filtersteun

Kat

Middendempert

Tubing

Over de achteras

Op de einddempert
Nop. Meer aan het oriënteren wat er op de markt is voor kleinere SUV's.
Enige tegenslag was dat de bout van de plus van de nieuwe dynamo 1 maat groter was dan van de oude, dus moest het ringetje even opgevijld worden en er een ander boutje op.
Maar hij rijdt, dus nu ff op zoek naar een goed verdeelblokje voor de stroom van de audio
BThGvNeOA
Verwijderd
Toen hij thuiskwam liet ie me een briefje zien dat onder de wisser zat. Er stond op:
Yo yo yo
Vetak yoooo
(GOT)
Ik kan dit totaal niet plaatsen van wie dit moet zijn hehe. Heb ook geen HK toegang dus kijken of daar een topic staat kan ik niet lol
[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 08-04-2010 19:31 ]
Update bij mij, v-bak en 6puck koppeling ingebouwd. Rijdt nog een beeeetje onwennig maar dat komt wel. Best fijn, een 5e versnelling. Al is 120 in zn 4 @ 4500 rpm ook best leuk, max koppel zodra je een beetje je dikke rechter teen gebruikt en je zit op 150
BThGvNeOA
Rofl dat is wel lol, toch eens hk acces aanvragen he.Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:18:
Mn pa had vandaag mn Primera mee naar zn werk
Toen hij thuiskwam liet ie me een briefje zien dat onder de wisser zat. Er stond op:
Yo yo yo
Vetak yoooo
(GOT)
Ik kan dit totaal niet plaatsen van wie dit moet zijn hehe. Heb ook geen HK toegang dus kijken of daar een topic staat kan ik niet lol
En nee ik was het niet.
TKing schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:07:
Kan haast niet missen, eigenlijk
Zo obvious?
SChief schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:21:
[...]
[...]
[...]
Eh, DaMasterPNut woont aan de andere kant van het land, en JT zit in Purmerend, waarom meteen de keuze voor hem?
Ze hebben wel gelijkSChief schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:25:
Sja lijkt mij eerder omdat er een SR20VE blok (NeoVVL) in de auto van DaMasterPNut ligt. Neemt natuurlijk niet weg dat het JT zou kunnen zijn, maar de kans daarop lijkt mij heel klein.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
De link VTAK > VTEC > VVL was direct gelegt natuurlijk, daar twijfelde ik niet aan.
Kudo's voor de grap. Voor het volle effect had je nog een foto moeten maken
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 22:33 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Om het hier ook maar meteen te zeggen (voor de non-HKers)JT schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:12:
TrueZal het onthouden voor de volgende keer als ik nog eens wat tegenkom
SChief schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:21:
[...]
I stand corrected.Dacht eerst ook aan jou, maar je zit best ver van daar. En sja NeoVVL noem ik ook wel eens VTAK.
Ecodan warmtepomp