Vorige week vertrok mijn vrouw met haar auto (Micra uit 94). Even later was ze weer terug. Helemaal bleek. Blijkbaar deden de remmen het niet meer. Nog even gekeken en hoorde wel een pffft pfft geluid bij het indrukken van het rem pedaal. tot overmaat van ramp is mijn schoonvader ook nog eens 4 weken uit de roulatie. En weiger naar de garage te gaan omdat ik dan beter de auto voor de kosten naar de sloop kan brengen.
Dus, is het even wennen om maar 1 auto in bezit te hebben voorlopig.
Denk dat het de leidingen zijn die lek is/zijn, maar dat moet onderzocht worden.
Haar interesse, maar de financien zijn er nog niet rijp voor zou het voorlaatste of huidige model Micra zijn. De wagen is erg goed bevallen in de afgelopen jaren. Staat op deze bijna 190k op de teller zonder noemenswaardige problemen.
Dus, is het even wennen om maar 1 auto in bezit te hebben voorlopig.
Denk dat het de leidingen zijn die lek is/zijn, maar dat moet onderzocht worden.
Haar interesse, maar de financien zijn er nog niet rijp voor zou het voorlaatste of huidige model Micra zijn. De wagen is erg goed bevallen in de afgelopen jaren. Staat op deze bijna 190k op de teller zonder noemenswaardige problemen.

lijkt als of er ooit olie op het blok gekomen is? onhandig gevuld? of misschien toch een andere oorzaak gehad?
/f/image/5NqKEcBamL46cXG5Mj1qiJ55.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/4GSKIYRwEjXaskNu9OZtd9rD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/92hqLvvk1KwLPLvPhzRUpQDc.png?f=fotoalbum_large)