het * of # knopje bedien je door het knopje helemaal links onderin en de u of j in te drukken (tegelijkertijd)Grooveman11 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:51:
Voor de mensen die Sygic McGuider gebruiken op hun Nokia E71:
Wie weet hoe je op de kaart kan in- en uitzoomen? Ik bedoel dus niet de navigatiekaart, maar de 'bekijk-kaart'. Rechts zie je wel zo'n balkje staan. Ik heb het idee dat dit voor touchscreen is. Het lukt mij maar niet om via de +/-, volume toetsen en */# in- en uit te zoomen.
Wie weet dit?
Kheb hem gereset. Nu is het afwachten of het weer komt. Heb ook het kaartje ook eens geformateerd maar, ben nu wel msn en etc kwijt. HalpAnoniem: 123244 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:47:
[...]
Zolang de oorzaak nog niet is achterhaald moet iemand het toch proberen op te lossen (zie de definitie van een tweaker). Aangezien jij het probleem hebt, en ik het nog niet in dit of een eerder deel heb zien voorbij komen, zou ik die reset proberen want nooit geschoten is altijd mis. Desnoods de firmware opnieuw installeren aangezien je al de laatste versie hebt. Ik zeg succes ermee!
Top bedankt. Ik drukte ze niet tegelijkertijd in. En als je linksonder 2 keer indrukt kun je ook het * en # gebruiken zonder tegelijkertijd in drukkenGrolsch schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:22:
[...]
het * of # knopje bedien je door het knopje helemaal links onderin en de u of j in te drukken (tegelijkertijd)
@iceball12: Heb nog nooit geprobeerd om via PC suite met de E71 via de vaste PC op internet te komen. Ik heb er een draadloze router tussen gezet. Werkt perfect.
Anoniem: 157545
Guys,
ff een korte vraag over de Agenda:
Is het mogelijk om een herhalende 'afspraak' erin te zetten? Ik wil bijvoorbeeld mijn studierooster erin zetten. Maar ik wil niet voor elke week(9 weken lang) achter mekaar een afspraak erin zetten op dinsdag 9-11h hoorcollege '..'
Er moet toch vast wel een mogelijkheid zijn om dus een herhalende afspraak erin te zetten, zonder gebruik te maken van outlook etc. Alvast bedankt
Is het mogelijk om een herhalende 'afspraak' erin te zetten? Ik wil bijvoorbeeld mijn studierooster erin zetten. Maar ik wil niet voor elke week(9 weken lang) achter mekaar een afspraak erin zetten op dinsdag 9-11h hoorcollege '..'
Er moet toch vast wel een mogelijkheid zijn om dus een herhalende afspraak erin te zetten, zonder gebruik te maken van outlook etc. Alvast bedankt
Anoniem: 134825
Mensen, iemand hier nog een antwoord op?? :
Hoe gaan jullie op MSN via de E71, welke stappen moet ik volgen om op de E71 op MSN te zitten? Ik zit zeg maar op de Startpagina, en dan? Ik weet dat je Ebuddy ook kan gebruiken, maar het moet toch ook via msn messenger ofzo kunnen zou je zeggen? Downloaden via Google? Dan geeft ie alleen aan dat er kosten in rekening worden gebracht....Hoop dat iemand kan vertellen hoe ie op msn gaat via de E71...
Thnx!
Hoe gaan jullie op MSN via de E71, welke stappen moet ik volgen om op de E71 op MSN te zitten? Ik zit zeg maar op de Startpagina, en dan? Ik weet dat je Ebuddy ook kan gebruiken, maar het moet toch ook via msn messenger ofzo kunnen zou je zeggen? Downloaden via Google? Dan geeft ie alleen aan dat er kosten in rekening worden gebracht....Hoop dat iemand kan vertellen hoe ie op msn gaat via de E71...
Thnx!
Dat heb je helemaal goed uitgezocht! Betalen voor Messenger of een 3rd-party client gebruiken. SuccesAnoniem: 134825 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:59:
Mensen, iemand hier nog een antwoord op?? :
Thnx!
Als je een vergadering inpland, kun je kiezen of deze dagelijks, wekelijks etc herhaald moet worden.Anoniem: 157545 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:38:
Guys,
Anoniem: 314620
Lijkt erop dat het niet mogelijk is om internet via pc te verkrijgen op je e71.
Wat erg bizar is sinds dat het bv met elke Windows Mobile 5+ telefoon binnen 30 sec geregeld is.
Hij kan wel heel makkelijk via Wifi verbinding maken maar dat is niet altijd beschikbaar.
Wat erg bizar is sinds dat het bv met elke Windows Mobile 5+ telefoon binnen 30 sec geregeld is.
Hij kan wel heel makkelijk via Wifi verbinding maken maar dat is niet altijd beschikbaar.
Anoniem: 123244
Prima! Die apps kun je er altijd weer opzetten natuurlijk, hoop dat je probleem verholpen isShaneV schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:19:
[...]
Kheb hem gereset. Nu is het afwachten of het weer komt. Heb ook het kaartje ook eens geformateerd maar, ben nu wel msn en etc kwijt. Halp
2e kick. Anyone?wilmundo schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:28:
Vraag mbt Nokia Internet Radio en Google applicatie.
Voorheen heb ik met veel plezier gebruik gemaakt van Nokia Internet Radio. Op een gegeven moment werd mij gevraagd de versie te updaten. Dat heb ik gedaan. Sindsdien krijg ik bij het opstarten de melding 'Internetradio: Functie wordt niet ondersteund'. De applicatie kan ik niet opnieuw downloaden (via 'menu>download>entertainment>Internet Radio'. Ik krijg dan eveneens de melding 'Internetradio: Functie niet ondersteund'.
Herkent iemand dit probleem?
Ik heb Google app. geinstalleerd en ik heb een snelkoppeling op m'n homescreen naar deze applicatie. Handig want op deze manier kan ik zowel Gmail als Google Maps gebruiken, zonder dat ik extra snelkoppelingen hoef aan te maken voor beide applicaties. Er is 1 nadeel. Als ik Gmail reeds heb geopend en ik wil via Google app. naar Gmail (minst aantal keren dat je een knop zou moeten indrukken), dan is dat niet mogelijk. Ik moet dan het menu induiken en op zoek naar Gmail. Dat is omslachtig en doet bovenstaand voordeel te niet.
Iemand een oplossing hiervoor?
Ik heb een simlockvrije E71, met firmware 200.21.118/ 27-11-2008/ RM-346 icm Vodafone (+zorgeloos internet mobiel).
Uit nieuwsgierigheid: wat voor kaartje heb je er precies in zitten?Anoniem: 154547 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:18:
[...]
Ik heb er nu 16GB in zitten met ook behoorlijk wat muziek en behoorlijk wat foto's.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Yep, dit is een overblijfsel van toen Windows Mobile nog voor PDA's was.Anoniem: 314620 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:03:
Lijkt erop dat het niet mogelijk is om internet via pc te verkrijgen op je e71.
Ik ken iemand met een Dell Axim X5 Pocket PC, het ding heeft van zichzelf weinig internetmogelijkheden, dus je plaatst 'm in de cradle en je kunt op internet via de internetverbinding van je PC (ik dacht zelfs zonder iets hoeven in te stellen....) Nu heeft ie een WiFi kaartje dus echt internet en is zo'n cradle nog meer overbodig geworden.
Bij een telefoon is internet via de PC nooit echt nodig geweest, dus vandaar dat het ook niet bestaat.
Dus toch WiFi gebruiken en indien dat niet voorhanden is, 3G of good old GPRS, tis niet anders.
(Heb wel eens iets gelezen over mensen die veel reizen en dan een hele kleine router meeslepen, kwestie van inprikken, eventueel instellen en je hebt internet als er een aansluiting in de buurt is, misschien een optie voor je?)
Anoniem: 154547
MicroSD HC2 Toshiba, type nu ff wat er opstaat. Ben geen kenner...pven schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 13:21:
[...]
Uit nieuwsgierigheid: wat voor kaartje heb je er precies in zitten?
Nou ik en al m'n maten die ook een E71 hebben maken al vanaf dag 1 gewoon gebruik van MSN Messenger, zonder kosten of what ever... Heb alleen geen flauw idee meer waar ik 'm vandaan heb, volgens mij gewoon de 1ste de beste link via Google.Dat heb je helemaal goed uitgezocht! Betalen voor Messenger of een 3rd-party client gebruiken. Succes

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Anoniem: 199510
bij mij stond msn er gewoon op, stond al een bestandje in mn installatie menutje dat ik gelijk kon installeren, ook is hij gewoon te downloaden via download! menu
ik heb toen 1x melding gehad dat ik 1,50 moest betalen per maand, maar gebruik msn nu al 9maanden en nog nooit voor moeten betalen?
ik heb toen 1x melding gehad dat ik 1,50 moest betalen per maand, maar gebruik msn nu al 9maanden en nog nooit voor moeten betalen?
Persoonlijk vind ik ebuddy beter dan msn zelf. Als je naar ebuddy.com gaat kun je ebuddy downloaden. Is gratis (al gebruik ik msn nu ook al paar maanden gratis) maar logt veel sneller in etc.
Anoniem: 144586
Ik gebruik deze MSN Live for S60
http://darlamack.blogs.co...6/10/windows_live_me.html
Neemt alles over van je msn live op je pc. meerdere gesprekken voeren, emoticons noem maar op.
http://darlamack.blogs.co...6/10/windows_live_me.html
Neemt alles over van je msn live op je pc. meerdere gesprekken voeren, emoticons noem maar op.
Ik merkte net toen ik gebeld werd door mijn huisnummer, dat ik alleen het nummer zie. Ik zag dus niet 'Huis' staan (onder deze naam heb ik hem opgeslagen)
Als ik gebeld wordt zie ik +335.. staan. Ik heb hem ook opgeslagen onder +335.. Dan zou je denken dat ik ook gewoon 'Huis' zou moeten zien staan. Iemand enig idee hoe dit kan?
Als ik gebeld wordt zie ik +335.. staan. Ik heb hem ook opgeslagen onder +335.. Dan zou je denken dat ik ook gewoon 'Huis' zou moeten zien staan. Iemand enig idee hoe dit kan?
Als je het nummer 2x in je contacten lijst hebt staan, geeft ie gewoon het telefoon nummer weer en niet de naam. Waarschijnlijk zit je probleem daar.Grooveman11 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:36:
Ik merkte net toen ik gebeld werd door mijn huisnummer, dat ik alleen het nummer zie. Ik zag dus niet 'Huis' staan (onder deze naam heb ik hem opgeslagen)
Als je de Live Messenger FAQ bekijkt op de site van Nokia , dan zie je ook dat MS sinds Febr 2009 ergens ook geen kosten meer rekent voor deze dienst.Anoniem: 199510 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:51:
bij mij stond msn er gewoon op, stond al een bestandje in mn installatie menutje dat ik gelijk kon installeren, ook is hij gewoon te downloaden via download! menu
Fijn dus !
Thnx. Je hebt gelijk.ShaneV schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:59:
[...]
Als je het nummer 2x in je contacten lijst hebt staan, geeft ie gewoon het telefoon nummer weer en niet de naam. Waarschijnlijk zit je probleem daar.
Gebruikt er hier iemand Seven (www.seven.com) voor pushmail.
Dan niet de zakelijke oplossing, maar de particuliere.
Het werkt perfect op het werk, maar ik wil ook mijn prive mail gepushed krijgen naar mn tel. Maar NL staat niet bij de keuze.
Kan iemand mij helpen?
Dan niet de zakelijke oplossing, maar de particuliere.
Het werkt perfect op het werk, maar ik wil ook mijn prive mail gepushed krijgen naar mn tel. Maar NL staat niet bij de keuze.
Kan iemand mij helpen?
Hebben nog meer mensen bij de standaard MSN die meegeleverd zit op de telefoon, dat als je naar je Windows Live Mail gaat (die automatisch wordt geinstalleerd om je Hotmail etc te synchroniseren) en je op instellingen drukt je het bericht krijgt:
'Berichten: functie wordt niet ondersteund'
Wie weet hoe ik toch bij mijn instellingen kan komen?
Heb het probleem zelf ook gehad en is bij mij opgelost na de firmware-update. Als dit niet werkt kun je de suggesties hier eens proberen: http://discussions.europe...nicators&message.id=45294
Er was ook nog een andere post op t Nokia forum maar die kan ik zo gauw even niet vinden, succes!
Als ik de meegeleverde hoofdtelefoon gebruik om muziek te luisteren, wordt de beltoon en de alarmtoon van de agenda ook via de normale speaker van de telefoon afgespeeld. Ik wil dit geluid, als ik de hoofdtelefoon gebruik, alleen over de hoofdtelefoon laten klinken. Heeft iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg?
Never Underestimate the Predictability of Stupidity
Wordt de muziek niet onderbroken als iemand belt? Anders zet je je gsm gewoon op stil en als je een oproep hebt zul je dat merken omdat de muziek gepauzeerd wordt. En verder kan je nog altijd enkel trilfunctie aanzette natuurlijk.
Wat is beter/makkelijker in het gebruik voro email?
Push mail, of elke x minuten laten syncen?
En welke oplossing zou ik daar het beste voor kunnen gebruiken?
Push mail, of elke x minuten laten syncen?
En welke oplossing zou ik daar het beste voor kunnen gebruiken?
Thanks voor de tip. Waarschijnlijk bestaat er dus geen instelling als 'beltoon enkel door toebehoren' of iets dergelijks. Nou ja, tril functie werkt natuurlijk wel!Frigolamptje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:33:
Wordt de muziek niet onderbroken als iemand belt? Anders zet je je gsm gewoon op stil en als je een oproep hebt zul je dat merken omdat de muziek gepauzeerd wordt. En verder kan je nog altijd enkel trilfunctie aanzette natuurlijk.
Never Underestimate the Predictability of Stupidity
Heb de e71 zelf nog maar een aantal dagen en nog niet gebruikt icm een headset dus meer kan ik er ook niet over zeggen.
Heeft iemand trouwens ervaring met een soort van taskmanager zoals in windows mobile, waarmee je snel programma's op de achtergrond kan sluiten? Ik vond er een paar via google, maar voor ik begin te testen kan iemand mij mss vertellen welke de moeite waard zijn?
Heeft iemand trouwens ervaring met een soort van taskmanager zoals in windows mobile, waarmee je snel programma's op de achtergrond kan sluiten? Ik vond er een paar via google, maar voor ik begin te testen kan iemand mij mss vertellen welke de moeite waard zijn?
Als je de button met het huisje erop ingedrukt houdt, dan krijg je een simpele taskmanager waarbij je door het gebruik van de backspace programma's kunt killen. Ik heb met Handy Taskman gespeeld, maar dat voegt tov van de standaard taskmanager eigenlijk niets toe.Frigolamptje schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:00:
Ik heb Jbak Taskman in gebruik. Zeer tevreden over en makkelijk in te stellen. Zeker de moeite waard om even te proberen. Volgens mij nog een gratis applicatie ook. (http://jbak.ru/jbaktaskman_en.php)
Gisteren dit ook meegemaakt,rechtsboven zag ik een stukje uit de 'skin' van het menu maar verder niets. Reboot bleek de enige oplossing. Wel vervelend mocht het meer voorkomen, zal er de volgende keer op proberen letten wat ik precies deed/gedaan had toen het voorkwam.Anoniem: 134825 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:26:
[...]
Nog 2 andere puntjes: Dat lichtje wat continu flikkert op het toetsenbord, kan dat uitgeschakeld worden?
En ik heb vanaf het begin al dat ik af en toe niet in het menu kan komen, zowel via knop linksboven als het 'huis' knopje niet...dan moet ik tel. uitschakelen en weer aan doen en dan kom ik wel weer in het menu....iemand hier bekend mee?
GrtZ!
@pven, ziet er idd voldoende uit, maar ga toch taskman eens proberen want ik las dat je daar ook vrij ram geheugen kan zien enzo
[ Voor 8% gewijzigd door Frigolamptje op 29-08-2009 15:45 ]
Heb ik ook een aantal keer meegemaakt. Zie dan alleen een stukje van contacten, maar het menu werkt dan niet meer.Frigolamptje schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:41:
[...]
Gisteren dit ook meegemaakt,rechtsboven zag ik een stukje uit de 'skin' van het menu maar verder niets. Reboot bleek de enige oplossing. Wel vervelend mocht het meer voorkomen, zal er de volgende keer op proberen letten wat ik precies deed/gedaan had toen het voorkwam.
@pven, ziet er idd voldoende uit, maar ga toch taskman eens proberen want ik las dat je daar ook vrij ram geheugen kan zien enzo
Het meest vervelende vind ik vooral dat:
Wanneer ik bijvoorbeeld hotmail open met de standaard webbrowser en deze afsluit het ten eerste 5 seconde duurt voordat de browser afgesloten is. En daarna duurt elke volgende actie meer dan 5 seconden.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik heb bij andere nokia's geprobeerd bijvoorbeeld de 6120 classic en de E75 maar die hebben dit niet.
Trouwens toestel heeft de laatste firmware.
Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee
Stel dat je met je toestel aan het navigeren bent. En iemand belt je. Hoe kun je het gesprek dan het beste/makkelijkste aannemen in de handsfreemodus?
B.S.U.R.
Toch maar dat ik iets ga posten. Ik heb dit toestel sinds vrijdag en ben er zeer tevreden over, behalve de batterij tot nu toe. Ik heb hem eerste keer laten leeglopen(hij was half vol toen ik hem kocht) Toen helemaal opgeladen. En nu laat ik hem weer leeglopen. Alleen doet hij het maar 2 dagen. Oke ik moet zeggen dat ik gister bijsterveel mp3 heb geluisterd over de oortjes, vreet dit dan zoveel accu?!
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
Anoniem: 126206
- Heb je altijd Wlan op zoeken staan?Cardo schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:29:
Toch maar dat ik iets ga posten. Ik heb dit toestel sinds vrijdag en ben er zeer tevreden over, behalve de batterij tot nu toe. Ik heb hem eerste keer laten leeglopen(hij was half vol toen ik hem kocht) Toen helemaal opgeladen. En nu laat ik hem weer leeglopen. Alleen doet hij het maar 2 dagen. Oke ik moet zeggen dat ik gister bijsterveel mp3 heb geluisterd over de oortjes, vreet dit dan zoveel accu?!
- Staat je bluetooth altijd aan?
- Altijd verbinding met je mailbox?
- Sluit je alle programma's netjes af als je ze niet meer gebruikt?
Allemaal dingen die de accu belasten dus misschien zit daar een oplossing voor je
Vooral in het begin moet de accu heeft warmlopen. Voordat hij het optimaal doet ben je paar keer opladen verder.Cardo schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:29:
Mp3 luisteren kost veel accu, dat is bij iedere telefoon.
Soms zeggen mensen: ik bel 3 uur per dag, zit de hele tijd met mijn navigatie, luister constant mp3, zit de hele tijd op internet, en hij gaat maar 2 dagen mee. Ja gek hé.
Mijne doet het ongeveer 3-4 dagen. En gebruik ik hem met regelmaat.
- Ik bel half uurtje per dagGrooveman11 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:50:
[...]
Vooral in het begin moet de accu heeft warmlopen. Voordat hij het optimaal doet ben je paar keer opladen verder.
Soms zeggen mensen: ik bel 3 uur per dag, zit de hele tijd met mijn navigatie, luister constant mp3, zit de hele tijd op internet, en hij gaat maar 2 dagen mee. Ja gek hé.
- 5 sms'jes per dag
- Bluetooth staat overdag vaak aan
- Sync van m'n kalender met m'n google calendar
- gmail eens per uur ophalen
- zakelijke mail handmatig
- Af en toe een applicatie (twitter-client) en af en toe surfen
En red max 1,5 dag. Vind dat toch wel vrij kort?
Heb je bluetooth vaak nodig? Dat kost veel accu.
Voor de rest staan er niet veel dingen tussen die abnormaal veel accu vreten.
Je laat de tel helemaal leeglopen voordat je hem weer oplaadt? Dus totdat hij automatisch uitgaat. Of laadt je hem ook tussentijds op? Autolader bijv.
Je laat de tel helemaal leeglopen voordat je hem weer oplaadt? Dus totdat hij automatisch uitgaat. Of laadt je hem ook tussentijds op? Autolader bijv.
Zijn er hier meer mensen die het opvalt dat de telefoon een flink stuk trager is geworden sinds de laatste firmware update? Sinds ik deze geinstalleerd heb duurt het afsluiten van de browser, muziekspeler e.a. ineens een stuk langer... is dit een bekend probleem?
youtube.com/@hisrep
Anoniem: 123244
Bij mij niet, geen vertragingen (heb versie 300.21.012 / 18-06-2009)HetWonder schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:17:
Zijn er hier meer mensen die het opvalt dat de telefoon een flink stuk trager is geworden sinds de laatste firmware update? Sinds ik deze geinstalleerd heb duurt het afsluiten van de browser, muziekspeler e.a. ineens een stuk langer... is dit een bekend probleem?
Mijn E71 liep opeens ook wel heel erg snel leeg, binnen 1 dag met normaal gebruik.
Er stonden, behalve profimail (eens per 30 minuten) geen applicaties open.
Ik kwam op het lumineuze idee om 'm een keertje uit te zetten (doe ik normaal gesproken nooit) en het probleem is weer verholpen. Nu weer ongeveer 2,5 a 3 dagen met een lading.
Ik blijf het vreemd vinden, maar ben wel blij dat het probleem weer verholpen is...!
Er stonden, behalve profimail (eens per 30 minuten) geen applicaties open.
Ik kwam op het lumineuze idee om 'm een keertje uit te zetten (doe ik normaal gesproken nooit) en het probleem is weer verholpen. Nu weer ongeveer 2,5 a 3 dagen met een lading.
Ik blijf het vreemd vinden, maar ben wel blij dat het probleem weer verholpen is...!
Ik heb een vervelend probleem. Mijn camera doet het niet meer! Wanneer ik de camera app open, lijkt de app goed te werken, alleen blijft de zoeker zwart! Ik heb al een beetje gegoogled en kwam nog twee mensen tegen die het zelfde probleem hebben ondervonden. Zij hadden alles geprobeerd maar moesten helaas toch een beroep doen op de garantie... ik ben bang dat ik dat ook maar zal moeten doen.
Vast weinig kans om hem dan meteen door te ruilen voor een e72?
Vast weinig kans om hem dan meteen door te ruilen voor een e72?
Tussentijds laden doe ik meestal niet, soms als ik een lange dag heb gooi ik hem op kantoor er nog even aan. Bluetooth staat juist altijd aan omdat me dat al een keer 140e gekost heeft... Zit je met je mooie BT Carkit in je auto en gaat je telefoon terwijl ie er niet aan hangt... Sindsdien gaat ie dus niet meer uitGrooveman11 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:14:
Heb je bluetooth vaak nodig? Dat kost veel accu.
Ik vermoed zelf dat het misschien de activesync kan zijn voor de calendar items, want gmail syncen heb ik ook al eens een paar dagen uit gehad en dat maakte voor mijn idee weinig verschil.
Ja sander ik heb hetzelfde als jij, ik vind dat de batterij ook erg kort is hoor. Weer is laten leeglopen(nu 2e keer sinds aankoop) en nu is hij alweer voor de helft leeg(1dag), terwijl ik echt maar een paar keer sms , wat muziek heb geluisterd(30 min ongeveer, trein heen en terug)
Dus je wil zeggen dat pas na een paar keer de batterij optimaal is?! Ik heb al meerdere telefoons gehad maar t valt me gewoon op dat deze voor mijn gevoel erg snel leeg is. Gister was ik eigenlijk verbaast want ik had hem met regelmaat gebruikt en half uurtje mp3 geluisterd, 1 blokje vanaf, en savonds later nog een 2e blokje. Maar nu s'ochtends mis ik alweer 1 of 2 extra, ze zijn zo klein^^ Maar heb nog maar de helft van de accu.Grooveman11 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:50:
[...]
Vooral in het begin moet de accu heeft warmlopen. Voordat hij het optimaal doet ben je paar keer opladen verder.
-Wlan uitAnoniem: 126206 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:49:
[...]
- Heb je altijd Wlan op zoeken staan?
- Staat je bluetooth altijd aan?
- Altijd verbinding met je mailbox?
- Sluit je alle programma's netjes af als je ze niet meer gebruikt?
Allemaal dingen die de accu belasten dus misschien zit daar een oplossing voor je
-BT uit
-Geen internetverbinding
-Sluit alles af, er staan nooit nergens meer rondjes bij
[ Voor 56% gewijzigd door Cardo op 04-09-2009 08:34 ]
Anoniem: 126206
Batterij gaat soweiso pas echt goed werken na minimaal 3 x laten leeglopen , ik doe zelf altijd een keer of 5 en heb dan meestal een goede accu duur.Cardo schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 08:28:
Ja sander ik heb hetzelfde als jij, ik vind dat de batterij ook erg kort is hoor. Weer is laten leeglopen(nu 2e keer sinds aankoop) en nu is hij alweer voor de helft leeg(1dag), terwijl ik echt maar een paar keer sms , wat muziek heb geluisterd(30 min ongeveer, trein heen en terug)
Anoniem: 316963
Hallo,
Ik heb een heel vreemd probleem met de E71.
Hij geeft geen internetconnectie via het telefoonnetwerk van Ben. Wel via WiFi en gek genoeg ook via de netwerken van Telfort, T-Mobile en Vodafone.
Dus met een SIM-kaart van T-Mobile, Vodafone of Telfort doet hij het wel, maar met een SIM-kaart van Ben krijg ik steeds de melding:
"Packet-ggvns: Autorisatie mislukt".
De Ben-klantenservice behandelt mij als een digibeet en zegt dat het aan de instellingen van het toestel ligt. Maar die instellingen heb ik precies volgens de procedure van de Ben-website overgenomen, door "Ben E71" te sms'en naar 1300 en vervolgens de terugkomende sms te installeren.
Ook als ik via "Menu->Instellingen->Verbinding->Toegangspunten" naar de settings van het "Ben Internet" toegangspunt kijk, dan komen die precies overeen met de settings op:
http://www.ben.nl/content10.aspx?TID=4&FAQ=8
Namelijk:
Instellingen internet
Profiel naam: Ben internet
Homepage (URL, startpagina): http://www.ben.nl
Naam toegangspunt: internet.ben
Netwerktype: IPv4
Proxy server adres: Geen
IP adres apparaat: Automatisch
Naam servers: Automatisch
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
Verificatie: Normaal
Gebruikersnaam: geen (dus niets invullen)
vraag om wachtwoord: nee
Wachtwoord: leeg (dus niets invullen)
Alleen de setting "Beveiliging (security option): Niet beveiligd" kan ik op de E71 nergens vinden om in te stellen.
Heeft iemand een idee waar die setting zit en/of zijn er vaker problemen met de internetconnectie bij de combinatie Ben/E71?
Grtz,
Erik
Ik heb een heel vreemd probleem met de E71.
Hij geeft geen internetconnectie via het telefoonnetwerk van Ben. Wel via WiFi en gek genoeg ook via de netwerken van Telfort, T-Mobile en Vodafone.
Dus met een SIM-kaart van T-Mobile, Vodafone of Telfort doet hij het wel, maar met een SIM-kaart van Ben krijg ik steeds de melding:
"Packet-ggvns: Autorisatie mislukt".
De Ben-klantenservice behandelt mij als een digibeet en zegt dat het aan de instellingen van het toestel ligt. Maar die instellingen heb ik precies volgens de procedure van de Ben-website overgenomen, door "Ben E71" te sms'en naar 1300 en vervolgens de terugkomende sms te installeren.
Ook als ik via "Menu->Instellingen->Verbinding->Toegangspunten" naar de settings van het "Ben Internet" toegangspunt kijk, dan komen die precies overeen met de settings op:
http://www.ben.nl/content10.aspx?TID=4&FAQ=8
Namelijk:
Instellingen internet
Profiel naam: Ben internet
Homepage (URL, startpagina): http://www.ben.nl
Naam toegangspunt: internet.ben
Netwerktype: IPv4
Proxy server adres: Geen
Naam servers: Automatisch
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
Verificatie: Normaal
Gebruikersnaam: geen (dus niets invullen)
vraag om wachtwoord: nee
Wachtwoord: leeg (dus niets invullen)
Alleen de setting "Beveiliging (security option): Niet beveiligd" kan ik op de E71 nergens vinden om in te stellen.
Heeft iemand een idee waar die setting zit en/of zijn er vaker problemen met de internetconnectie bij de combinatie Ben/E71?
Grtz,
Erik
Gebruik Trackr programma en de telefoon.
Ik gebruik zo af en toe een trackr programma: Nokia Sports Trackr, Trackr of N95 van Reperion. Ik heb gemerkt dat als zo'n programm aanstaat eeninkomende telefoonniet altijd wordt doorgegegevn. Zie ik later thuis dat ik een gemiste oproep heb! Hebben anderen deze ervaring ook?
Dirk Jan
Ik gebruik zo af en toe een trackr programma: Nokia Sports Trackr, Trackr of N95 van Reperion. Ik heb gemerkt dat als zo'n programm aanstaat eeninkomende telefoonniet altijd wordt doorgegegevn. Zie ik later thuis dat ik een gemiste oproep heb! Hebben anderen deze ervaring ook?
Dirk Jan
3g uit spaart batterij aanzienlijk. zeker wanneer je slecht 3g bereik hebt
Vraag over navigatie (tomtom), het is nog altijd niet mogelijk/lastig om tomtom met de interne gps receiver te laten werken maar wat als je een externe gps ontvanger gebruikt? Werkt tomtom dan wel gewoon?
Dat zou inderdaad moeten werken. Er zwerft iig voor de N95 een hack rond die de interne GPS aan TomTom aanbiedt als een externe GPS, dat werkt voor de N95 prima; ik vermoed dat het op de E71 ook gaat werken, maar zeker weten doe ik het niet.r0el schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:52:
Vraag over navigatie (tomtom), het is nog altijd niet mogelijk/lastig om tomtom met de interne gps receiver te laten werken maar wat als je een externe gps ontvanger gebruikt? Werkt tomtom dan wel gewoon?
Waarom gebruik je Sygic eigenlijk niet (zie bv Het Sygic McGuider Topic)? Die is wel actueel, voor ongeveer dezelfde prijs als wat TomTom6 ooit heeft gekost.
2 weken geleden overgestapt naar Vodafone en alles leek te functioneren. Echter vandaag wilde ik een MMS versturen maar deze blijft maar in de outbox staan met als melding mislukt. De juiste uitleg waarom dit mislukt is staat er dan weer niet bij.
Ik heb alle MMS-instellingen via de website van Vodafone langsgelopen maar het werkt nog steeds niet. Heeft iemand dezelfde ervaringen of misschien een oplossing? Graag geen reacties van neem een andere provider of bij mij werkt het wel...
Ik heb alle MMS-instellingen via de website van Vodafone langsgelopen maar het werkt nog steeds niet. Heeft iemand dezelfde ervaringen of misschien een oplossing? Graag geen reacties van neem een andere provider of bij mij werkt het wel...
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
Ik heb dus precies hetzelfde. Ik wil die map daar dus weghalen omdat ik nokia mail gebruik, maar dit lukt echt met geen mogelijkheid.. Iemand een suggestie?Grooveman11 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 20:49:
Hebben nog meer mensen bij de standaard MSN die meegeleverd zit op de telefoon, dat als je naar je Windows Live Mail gaat (die automatisch wordt geinstalleerd om je Hotmail etc te synchroniseren) en je op instellingen drukt je het bericht krijgt:
Dat is afhankelijk van je gebruik. Standby tijden zijn aanzienlijk ruimer met 3G dan met GSM, maar gesprekstijden zijn omgekeerd. Het is puur het verschil in techniek.mdbde schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:13:
3g uit spaart batterij aanzienlijk. zeker wanneer je slecht 3g bereik hebt
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
ben net terug van 3 weken vakantie, en heb de e71 als navigatie gebruikt. Ik heb mcguider gebruikt, opzich werkt dat prima, echter:
1. soms valt de ontvangst urenlang weg. Hij vindt dan 2 of 3 satellieten maar er komen er niet meer bij. afsluiten en opnieuw opstarten helpt soms, maar vaak ook niet. Is dit een probleem van mcguider of is het de beperkte ontvangst van de e71?
2. mcguider geeft bij mij soms hele rare aanwijzingen: hij ziet dat we op de juiste weg zitten, maar houdt vol dat je over 400m linksaf moet. Lekker op een snelweg. Het gaat hier niet om probleem 3:
3. relatief vaak 'denkt' hij op een weggetje naast de snelweg te zitten. Merkte ik ook al eens in nederland: tussen rotterdam en amsterdam, maar het gebeurde nu wel vaak.
4. in 1x de route van huis naar toscane was een paar keer teveel van het goede, na 5 min "route samenstellen" gebeurde er nog steeds niets.
Herkennen jullie deze problemen? is het een hardwareprobleem of toch vooral software?
ik heb mn e71 geupdate voor vertrek (v300 firmware ofzo), en de sygic multikaart geinstalleerd, volgens mij ook met een relatief recente versie van de mcguider software.
nog wat: ik zocht naar een programmaatje zoals "NoData" om roamingkosten te voorkomen. dat gebruikte ik altijd op mijn windows mobile gsm, maar kon geen makkelijke optie vinden voor de e71. nou heb ik denk ik van alles zitten veranderen in de instellingen, en nu heb ik het internet en exchange sync weer aan de praat, maar de gmail-app wil niet conncten of synchroniseren.
1. soms valt de ontvangst urenlang weg. Hij vindt dan 2 of 3 satellieten maar er komen er niet meer bij. afsluiten en opnieuw opstarten helpt soms, maar vaak ook niet. Is dit een probleem van mcguider of is het de beperkte ontvangst van de e71?
2. mcguider geeft bij mij soms hele rare aanwijzingen: hij ziet dat we op de juiste weg zitten, maar houdt vol dat je over 400m linksaf moet. Lekker op een snelweg. Het gaat hier niet om probleem 3:
3. relatief vaak 'denkt' hij op een weggetje naast de snelweg te zitten. Merkte ik ook al eens in nederland: tussen rotterdam en amsterdam, maar het gebeurde nu wel vaak.
4. in 1x de route van huis naar toscane was een paar keer teveel van het goede, na 5 min "route samenstellen" gebeurde er nog steeds niets.
Herkennen jullie deze problemen? is het een hardwareprobleem of toch vooral software?
ik heb mn e71 geupdate voor vertrek (v300 firmware ofzo), en de sygic multikaart geinstalleerd, volgens mij ook met een relatief recente versie van de mcguider software.
nog wat: ik zocht naar een programmaatje zoals "NoData" om roamingkosten te voorkomen. dat gebruikte ik altijd op mijn windows mobile gsm, maar kon geen makkelijke optie vinden voor de e71. nou heb ik denk ik van alles zitten veranderen in de instellingen, en nu heb ik het internet en exchange sync weer aan de praat, maar de gmail-app wil niet conncten of synchroniseren.
[ Voor 14% gewijzigd door knuppelhout op 06-09-2009 09:50 ]
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Herkenbaar. Ook ik kan absoluut niet betrouwbaar navigeren met de E71/McGuider. Gelukkig beschik ik over een goed richtingsgevoel. Misschien moet ik mijn GPS-muis eens uit de kast halen om te kijken of dat beter gaat.knuppelhout schreef op zondag 06 september 2009 @ 09:47:
ben net terug van 3 weken vakantie, en heb de e71 als navigatie gebruikt. Ik heb mcguider gebruikt, opzich werkt dat prima, echter:
ik moet inderdaad nog ergens een bluetooth muis hebben liggen ja... maar goed, Heb je eindelijk een all-in-1 oplossing, moet je nog gaan klooien!
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Dit is Tweakers... hier zijn we dol op klooien!knuppelhout schreef op zondag 06 september 2009 @ 10:15:
ik moet inderdaad nog ergens een bluetooth muis hebben liggen ja... maar goed, Heb je eindelijk een all-in-1 oplossing, moet je nog gaan klooien!
Sterker nog: mijn E71 werkt soms zo goed, dat ik het klooien mis. Daarom maar een 5800 XM erbij.ZeilDude schreef op zondag 06 september 2009 @ 11:18:
[...]
Dit is Tweakers... hier zijn we dol op klooien!
Anoniem: 199510
ik heb dit ook gehad methet overstappen naar een nieuw vodafone sim kaartjeStimpy001 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:03:
2 weken geleden overgestapt naar Vodafone en alles leek te functioneren. Echter vandaag wilde ik een MMS versturen maar deze blijft maar in de outbox staan met als melding mislukt. De juiste uitleg waarom dit mislukt is staat er dan weer niet bij.
ik kreeg de mms instellingen automatisch binnen op mn mobiel toen ik het nieuwe sim kaartje erin deed
ik moest alleen de instellingen opslaan, alles werkte goed, kon ook mms ontvangen, maar niet versturen,
kwam ook niet verder dan de outbox
ben toen de vodafone instellingen handmatig gaan checken, en toen zag ik dat ik bij homepage de com naar nl moest veranderen en toen deed hij het weer gewoon
dus : Homepage: http://mmsc.mms.vodafone.nl (ipv com)
weet niet of dit ook de oorzaak bij jou is, maar je zou het even na kunnen kijken
Kan iemand mij uitleggen hoe ik draadloos met m'n E71, via het netwerk (wifi) kan printen???????
[ Voor 6% gewijzigd door lekkerkerkE71 op 06-09-2009 18:15 ]
Kijk even hierlekkerkerkE71 schreef op zondag 06 september 2009 @ 17:55:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik draadloos met m'n E71, via het netwerk (wifi) kan printen???????
Verder is één vraagteken wel genoeg hoor.
Anoniem: 270688
Werkt Perfect!AE86 schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:39:
[...]
Kijk even hier
Verder is één vraagteken wel genoeg hoor.
Herkenbaar helaas. Ik heb punt 3 ook regelmatig. Hoogst irritant moet ik zeggen. Soms lijkt hij ook de richting kwijt te zijn waardoor de kaart even draait. Ik zie ook regelmatig dat hij even de verbinding met satellieten kwijtraakt waarna hij gaat herberekenen. Lijkt me dat het aan de E71 ligt, ipv de software. Ik heb het iig nog niet met andere software getest maar heb daardoor nu af en toe Google Maps aan staan hetgeen het rijden er niet veiliger op maakt.knuppelhout schreef op zondag 06 september 2009 @ 09:47:
Het soms mis-denken van snelweg-weggetje heeft iedere GPS-navigatie soms last van... Dus wat dat betreft verbaasd mij dat niets... Heb er idd met McGuider iets meer last van dan met bv een volwaardige TomTom... Ook logisch gezien de hardware.
Het laatste punt van Thuis naar Vakantie bestemming kan idd soms te veel zijn. Naar Midden-Frankrijk had deze er last van. Echter gewoon 4uur rijden en vanaf daar verder berekenen is eigenlijk ook weer "goed" het weerhoudt je er van om TE TE lang te rijden en verplicht je dus een pauze in te lassen
.
Maar goed binnen Nederland ben ik zeer tevreden over de kwaliteit... Amper problemen mee.
Het laatste punt van Thuis naar Vakantie bestemming kan idd soms te veel zijn. Naar Midden-Frankrijk had deze er last van. Echter gewoon 4uur rijden en vanaf daar verder berekenen is eigenlijk ook weer "goed" het weerhoudt je er van om TE TE lang te rijden en verplicht je dus een pauze in te lassen
Maar goed binnen Nederland ben ik zeer tevreden over de kwaliteit... Amper problemen mee.
Vreemd.Pat-Skim schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:26:
Het laatste punt van Thuis naar Vakantie bestemming kan idd soms te veel zijn. Naar Midden-Frankrijk had deze er last van. Echter gewoon 4uur rijden en vanaf daar verder berekenen is eigenlijk ook weer "goed" het weerhoudt je er van om TE TE lang te rijden en verplicht je dus een pauze in te lassen.
Ik heb hier sind versie 7.71 geen last meer van.
Naar Italië duurde het een goeie 20 min voor de totale berekening (v7.70), sinds v7.71 maar 3 a 4 min.
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Ook bij mij geen navigatie mogelijk icm de ingebouwde GPS in het buitenland (McGuider 7.70). Hij bleef de route herberekenen vanaf een zijweggetje naast de snelweg.
Gelukkig had ik mn Adapt bluetooth GPS muis nog in mn auto liggen. Daarmee geen enkel probleem gehad op het oude centrum van Turijn na (hoge gebouwen met smalle straatjes).
Gelukkig had ik mn Adapt bluetooth GPS muis nog in mn auto liggen. Daarmee geen enkel probleem gehad op het oude centrum van Turijn na (hoge gebouwen met smalle straatjes).
The birds turned into The Flying Dutchmen!
ik had er ook vooral last van in zwitserland (hoge bergen, veel tunnels). maar: ook in gebieden waar de bergen wel meevielen...
jammer dat vermogen van de gps net onder de maat lijkt te zijn.
jammer dat vermogen van de gps net onder de maat lijkt te zijn.
Hallo allemaal, sinds vanavond in het bezit van een E71, maar helaas wel een probleem(pje)
de firmware die erop zit is 110.07.127, welke ik wil updaten. dit lukt mij echter niet
wat ik heb gedaan:
Software geprobeerd te updragen naar laatste firmware, echter, kan de Nokia software updater de telefoon niet vinden...
wat ik heb gedaan om dit op te lossen
- Nieuwste Nokia software updater
- Nieuwste nokia PC-suite
-- kaatste versies ter communicatie met pc suite
-- pc suite maakt wel contact, telefoon is prijma doorzoekbaar, ook in "deze computer"
- telefoon ingeplugd voor, na tijdens, vanalles de poging tot het zoeken van de E71
- op internet en E71 topics gezocht, niets kunenn vinden.
- USB modus: pc suite
- *#7370#
- ander usb poort
- vast nog wel eea
- forum dorgelezen
- meuk link gevolgd ( meuk: Nokia E71 300.21.012 )
- etc.
Het probleem is dus da tik met oude firmware moet werken en ik hem best wel druk als agenda wil gaan gebruiken als de firmware up to date is. Heeft iemand tips?
Indien ik ermee naar de nokia service punt moet, zou iemand mij het dichtsbijzijnde adres willen geven? Zelf doet de nokia site het niet... ( http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3 )
Mijn vraag is: wat zie ik oer het hoofd/ doe ik verkeerd, ik zou echt graag die firmware in orde hebben.
Alvast bedankt voor de moeite!
de firmware die erop zit is 110.07.127, welke ik wil updaten. dit lukt mij echter niet
wat ik heb gedaan:
Software geprobeerd te updragen naar laatste firmware, echter, kan de Nokia software updater de telefoon niet vinden...
wat ik heb gedaan om dit op te lossen
- Nieuwste Nokia software updater
- Nieuwste nokia PC-suite
-- kaatste versies ter communicatie met pc suite
-- pc suite maakt wel contact, telefoon is prijma doorzoekbaar, ook in "deze computer"
- telefoon ingeplugd voor, na tijdens, vanalles de poging tot het zoeken van de E71
- op internet en E71 topics gezocht, niets kunenn vinden.
- USB modus: pc suite
- *#7370#
- ander usb poort
- vast nog wel eea
- forum dorgelezen
- meuk link gevolgd ( meuk: Nokia E71 300.21.012 )
- etc.
Het probleem is dus da tik met oude firmware moet werken en ik hem best wel druk als agenda wil gaan gebruiken als de firmware up to date is. Heeft iemand tips?
Indien ik ermee naar de nokia service punt moet, zou iemand mij het dichtsbijzijnde adres willen geven? Zelf doet de nokia site het niet... ( http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3 )
Mijn vraag is: wat zie ik oer het hoofd/ doe ik verkeerd, ik zou echt graag die firmware in orde hebben.
Zag ergens een document met googlen:cantate schreef op donderdag 10 september 2009 @ 02:05:
hier
Ik zou niet weten wat je nog meer zou kunnen doen om het wel werkend te krijgen. Naar een Service Punt dus helaas. Geef daar dan ook wel even aan dat het thuis niet lukt, en niet alleen dat je hem wil updatencantate schreef op donderdag 10 september 2009 @ 02:05:
B.S.U.R.
Daarvoor worden ook updates uitgebracht. Ze blijven wel iets achter, maar dat duurt in het slechtste geval slechts enkele weken. De huidige firmware zit op 3.xx, terwijl hij op 1.xx zit. Vodafone branded-E71's zitten sowieso al op 2.xx (mijn broer heeft een Vf-branded E71), en waarschijnlijk ook al op 3.xx.Anoniem: 212478 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:41:
Is het niet gewoon een branded E71? Voda en T-M hebben daar een handje van.
[ Voor 38% gewijzigd door RaJitsu op 10-09-2009 14:58 ]
B.S.U.R.
heutsm, rajitsu en glitterboy: bedankt!
Ik kon het toch niet uitstaan en heb vervolgens de softwareupdater elders gezocht(mijn vriendin eigenlijk) en deze werkte wel. toch raar dat 2 andere niet werkten. Nu ben ik dus ook voorzien van fatsoenlijke firmware en kan ik em helemaal naar wens inrichten
Ik kon het toch niet uitstaan en heb vervolgens de softwareupdater elders gezocht(mijn vriendin eigenlijk) en deze werkte wel. toch raar dat 2 andere niet werkten. Nu ben ik dus ook voorzien van fatsoenlijke firmware en kan ik em helemaal naar wens inrichten
Bovenstaande schreef ik enige tijd geleden.Lag niet aan de combinatie maar aan het doorvebindenvan mijn vaste telefoon naar de E71: men had al opgehangen voordat de E71 overging.dirkjanl schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:50:
Gebruik Trackr programma en de telefoon.
Dirk Jan
E71 op toesblokkering en Bluetooth oortje.
Ik gebruik het oortje Jabra BT2070 met de E71. Als de E71 op toesblokkering staat en ik verbind het oortje met de telefoon, dan maakt het oortje wel het geluid dat hij verbonden is, maar de telefoon is niet verbonden. Het koptelefoon teken verschijnt niet op de telefoon.
Hef ik de toestblokkering op en ik verbind het oortje weer, dan wel.
Is dit op te lossen?
Ik gebruik het oortje Jabra BT2070 met de E71. Als de E71 op toesblokkering staat en ik verbind het oortje met de telefoon, dan maakt het oortje wel het geluid dat hij verbonden is, maar de telefoon is niet verbonden. Het koptelefoon teken verschijnt niet op de telefoon.
Hef ik de toestblokkering op en ik verbind het oortje weer, dan wel.
Is dit op te lossen?
Anoniem: 140084
Ja, ik gebruik het en het werkt super. Eigenlijk had deze functie er standaard op moeten zitten. Overigens kan je het programma 10 dagen gratis uitproberen.dirkjanl schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:41:
Shortlinks
Kent iemand het programma: Cutekeys?
Kun je iedere knop op de E71 tot een shortcut geven met opdracht of programma.
Zou graag ervaringen willen horen voordat ik het eventueel ga gebruiken.
Oeps, ik bedoelde eigenlijk het gratis program: QuickRun_0.97
Wie heeft daar ervaringen mee? En dan bedoel ik ook de invloed van het openstaande program op de batterij.
Wie heeft daar ervaringen mee? En dan bedoel ik ook de invloed van het openstaande program op de batterij.
Anoniem: 317994
Kan iemand mij vertellen hoe het met de stabiliteit van de bluetooth verbinding van de E71 gesteld is?
Mijn oude N70 is wat bluetooth betreft geen topper. Op de carkit van Seat loopt dat ding elke 10 seconde continu te stuiteren, geen verbinding, wel verbinding, geen verbinding etc etc.
(ja ik had ook op de E72 kunnen wachten en kopen, maar die is waarschijnlijk 2x duurder en biedt mij niet veel meer dan de E71)
Mijn oude N70 is wat bluetooth betreft geen topper. Op de carkit van Seat loopt dat ding elke 10 seconde continu te stuiteren, geen verbinding, wel verbinding, geen verbinding etc etc.
(ja ik had ook op de E72 kunnen wachten en kopen, maar die is waarschijnlijk 2x duurder en biedt mij niet veel meer dan de E71)
Ik heb nog nooit problemen met het verliezen van een bluetooth verbinding gehad.
Wat me vandaag wel weer opviel is dat ik in Nederland perfect met de interne GPS kan navigeren maar dat het dus in het buitenland voor geen meter werkt.....
Wat me vandaag wel weer opviel is dat ik in Nederland perfect met de interne GPS kan navigeren maar dat het dus in het buitenland voor geen meter werkt.....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Heb je de nieuwste firmware? Mijn BT-verbinding viel ook weg als ik met Sygic aan het navigeren was en ondertussen ook nog aan het bellen was, sinds ik de nieuwste firmware erop heb gezet is dit probleem niet meer opgetreden.Anoniem: 317994 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:57:
Kan iemand mij vertellen hoe het met de stabiliteit van de bluetooth verbinding van de E71 gesteld is?
mijn E71 is zeker een maandagochtend model geloof ik.
na wat problemen met exchange synchronisatie en geluidskwaliteit van gesprekken de laatste firmware erop laten zetten. En 2 weken later is het toestel onbruikbaar want alle toetsen werken niet meer.
KPN Business center denkt dat het kortsluiting is ergens en sturen het toestel dus op.
Inmiddels zit ik op 2 van de 6 weken dat ik mijn toestel kwijt ben ... man man man
na wat problemen met exchange synchronisatie en geluidskwaliteit van gesprekken de laatste firmware erop laten zetten. En 2 weken later is het toestel onbruikbaar want alle toetsen werken niet meer.
KPN Business center denkt dat het kortsluiting is ergens en sturen het toestel dus op.
Inmiddels zit ik op 2 van de 6 weken dat ik mijn toestel kwijt ben ... man man man
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Anoniem: 308235
Vraag over Seven (email applicatie)
Kan je ook de eerste twee regels of ongelezen mail in je startscherm krijgen? Ook hoor ik niks wanneer ik nieuwe email heb, kan je dat instellen?
Kan je ook de eerste twee regels of ongelezen mail in je startscherm krijgen? Ook hoor ik niks wanneer ik nieuwe email heb, kan je dat instellen?
Hallo,
Ik heb een vraag. Sinds een 1,5 week doet mijn E71 heel raar.
Als ik de s type krijg ik ad5#. En als ik w type, krijg ik qe2*. Naar beneden is nu bevestigen. Wordt er gek van.
Kent iemand dit probleem, en weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Alvast super bedankt.
Sam
Als ik de s type krijg ik ad5#. En als ik w type, krijg ik qe2*. Naar beneden is nu bevestigen. Wordt er gek van.
Alvast super bedankt.
Sam
Anoniem: 212478
Je zou 'm kunnen hard resetten. Op Google is te vinden welke toetsencombinatie je moet indrukken om dit te kunnen doen. Je bent wel alles kwijt.mister9 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:41:
Hallo,
Alvast super bedankt.
Sam
Dank je. Dat heb ik al geprobeerd. Dat hielp niets. Had van te voren een backup gemaakt, die heb ik nu maar weer terug gezet.
Dan zit er niets anders op dan richting verkooppunt te gaan, of Nokia service point....mister9 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:39:
Dank je. Dat heb ik al geprobeerd. Dat hielp niets. Had van te voren een backup gemaakt, die heb ik nu maar weer terug gezet.
B.S.U.R.
*knip* hier mag je een ABO-topic voor openen in Telecomproviders, of kijk even in de pricewatch (linkjes staan bovenin
)
[ Voor 85% gewijzigd door pven op 19-09-2009 08:03 ]
Anoniem: 292119
Hallo
Ik heb een probleem met PC Suite. Heb alles al geprobeerd maar niks lukt. Het blijft me telefoon maar niet vinden. Enige oplossingen?
Alvast bedankt
Ik heb een probleem met PC Suite. Heb alles al geprobeerd maar niks lukt. Het blijft me telefoon maar niet vinden. Enige oplossingen?
Alvast bedankt
Als je alles al geprobeerd hebt gaat het inderdaad niet lukken. Misschien dat je beter even kunt vertellen wát je geprobeerd heb en hoe de situatie er uit ziet. We hebben geen glazen bol tot onze beschikking.Anoniem: 292119 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:53:
Hallo
Alvast bedankt
Haha sorry daarvoor.LoneGunman schreef op zondag 20 september 2009 @ 00:01:
[...]
Als je alles al geprobeerd hebt gaat het inderdaad niet lukken. Misschien dat je beter even kunt vertellen wát je geprobeerd heb en hoe de situatie er uit ziet. We hebben geen glazen bol tot onze beschikking.
Ik heb PC suite opnieuw geinstaleerd. Wou ook niet helpen. Heb Cable driver verwijderd en geinstaleerd. Nog steeds zelfde probleem. Als ik mijn telefoon aansluit gebeurt er helemaal niks. Als ik PC suite opstart en klik op verbinding maken kan ik helemaal niks selecteren. Ik krijg dan een popup waarin staat hoe ik problemen moet oplossen maar niks heeft kunnen helpen.
Voor de zekerheid: heb je de juiste versie van PCsuite geïnstalleerd? (En dan bedoel ik die voor de E71.
)
http://i36.tinypic.com/5aezbr.jpg
Ja zeker! Heb zelfs mijn cd opgezocht en zelfs nog een oudere versie van pc suite geistaleerd en geupdate. Niks mocht baten. Heb een ps gemaakt. Ik kan helemaal niks selecteren bij PC Suite
Ja zeker! Heb zelfs mijn cd opgezocht en zelfs nog een oudere versie van pc suite geistaleerd en geupdate. Niks mocht baten. Heb een ps gemaakt. Ik kan helemaal niks selecteren bij PC Suite
Ik heb dezelfde versie en mij doet hij het perfect. Zowel met bluetooth als met kabel.
Start PC suite niet op.
Doe je kabel erin en in je telefoon. Vraagt hij dan hoe je verbinding wilt maken? Zo ja, kies PC suite.
Dan moet hij als het goed automatisch opstarten. Anders ligt het misschien aan je kabel.
Heb je via bluetooth al geprobeerd?
Start PC suite niet op.
Doe je kabel erin en in je telefoon. Vraagt hij dan hoe je verbinding wilt maken? Zo ja, kies PC suite.
Dan moet hij als het goed automatisch opstarten. Anders ligt het misschien aan je kabel.
Heb je via bluetooth al geprobeerd?
Dit topic is gesloten.