Verder iemand enig idee?MauriX schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:59:
Ik vind het bestandsbeheer van de E71 ECHT een drama!
Alles staat door elkaar, er wordt geen duidelijk onderscheidt gemaakt in intern en memorycard geheugen, gallerij bevat alle plaatjes(dus ook van alle geïnstalleerde applicaties).
Ik wordt er knettergek van eerlijk gezegd.
Heeft iemand hier tips voor? Welk bestandsbeheer programma gebruiken jullie hiervoor?
Moet zeggen de prijs van de E71 gaat de laatste tijd wel erg hard omlaag. Lijkt wel of der elke week een paar euro vanaf gaat.
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Anoniem: 312154
Mijn probleem wordt hier http://discussions.nokia....ing&message.id=4766#M4766 omschreven... Nog helpt me dit niet tot een oplossingAnoniem: 312154 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:31:
Ik heb een irritant probleem dat ik maar niet wegkrijg. Heb gegoogled, en kwam op dit forum terecht, iemand met hetzelfde probleem stelde al eerder de vraag maar daar is nooit een reactie op gekomen...
Mijn vraag is:
Sinds enkele weken krijg ik om de zoveel tijd (meerdere malen per dag) de melding
"Onderbroken downloads weergeven?"
Waarna ik kan kiezen tussen "ja" of "nee"
Wanneer ik JA kies, kom ik bij mn browser uit, en gebeurt er niets. Wanneer ik nee kies, gebeurt er sowieso niets.Hoe kan ik van deze irritante melding afkomen??
Hoop dat iemand dit weet!
Wie maakt me los mensen!
een beetje:
voor die afbeelding was wel een oplossing had iets met d everborgen map te maken die er bij gemaakt wordt.
Ok, de plaatjes. Dat is te doen, maar verder. Het 'bestandsbeheer' is vrij onduidelijk imo.
Welke map is wat etc.
Welke 'shell' applicatie gebruiken jullie?
Welke map is wat etc.
Hoi iedereen, sinds vandaag ben ik ook in bezit van de E71 en tot nu toe vind ik het echt een prachtding! Nu wil ik dus graag mijn email als push mail binnen krijgen. Ik heb nu de nokia messaging client gebruikt, en inderdaad, als ik een email krijg komt deze direct binnen op mijn telefoon. Echter, ik heb alle topics al een beetje door gebladerd en heb al een paar keer gelezen dat dit niet echt push mail is. Dus nu is mijn vraag : is het aan te raden om nokia messaging te gebruiken of kan je beter een ander alternatief gebruiken en zo ja, welke dan? Want is het bij Nokia Messaging dan nu zo dat de verbinding continue openstaat of niet?
Bedankt alvast!
Bedankt alvast!
Heb een interessante feature ontdekt; ik kan met mijn E71 via bluetooth mijn mobiele internetverbinding tetheren. Handig als je mobiel wilt internetten met je laptop onderweg, en geen zin hebt een apart mobiel internetabbonement af te sluiten.
Ik heb een E71 met een vodafone internetblokje (oeps, tetheren mag niet), een vista laptop met Toshiba bluetoothstack geïnstalleerd. Geen nokia pc suite of joikuspot.
- Connect je E71 met je laptop via het Toshiba bluetoothprogramma, zorg dat de apparaten elkaar vertrouwen.
- Open de bluetooth instellingen in het Toshiba programma op je laptop.
- Klik nieuwe verbinding, kies de modemoptie.
- In netwerkcentrum > netwerkverbindingen is een Standaardmodem 33600 bps op COM40 verschenen.
- Start de verbinding (Gegevens zijn al ingevuld; user/pass = vodafone . Te kiezen nummer: *99#, andere instellingen zijn er ook maar niet naar gekeken)
- Klik op je E71 dat je de nieuwe verbinding vertrouwt.
En je kan mobiel internetten op je laptop. Geen propietary software geïnstalleerd anders dan die Toshiba bluetoothstack, en verbinding is stukken stabieler dan bijvoorbeeld joikuspot light.
Ik heb een E71 met een vodafone internetblokje (oeps, tetheren mag niet), een vista laptop met Toshiba bluetoothstack geïnstalleerd. Geen nokia pc suite of joikuspot.
- Connect je E71 met je laptop via het Toshiba bluetoothprogramma, zorg dat de apparaten elkaar vertrouwen.
- Open de bluetooth instellingen in het Toshiba programma op je laptop.
- Klik nieuwe verbinding, kies de modemoptie.
- In netwerkcentrum > netwerkverbindingen is een Standaardmodem 33600 bps op COM40 verschenen.
- Start de verbinding (Gegevens zijn al ingevuld; user/pass = vodafone . Te kiezen nummer: *99#, andere instellingen zijn er ook maar niet naar gekeken)
- Klik op je E71 dat je de nieuwe verbinding vertrouwt.
En je kan mobiel internetten op je laptop. Geen propietary software geïnstalleerd anders dan die Toshiba bluetoothstack, en verbinding is stukken stabieler dan bijvoorbeeld joikuspot light.
nokia email is niet echt push omdat er een nokia server tussen jou en je email provider zit. dus je hebt push mail van de nokia email server.Hyperdunk_15 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:02:
Hoi iedereen, sinds vandaag ben ik ook in bezit van de E71 en tot nu toe vind ik het echt een prachtding! Nu wil ik dus graag mijn email als push mail binnen krijgen. Ik heb nu de nokia messaging client gebruikt, en inderdaad, als ik een email krijg komt deze direct binnen op mijn telefoon. Echter, ik heb alle topics al een beetje door gebladerd en heb al een paar keer gelezen dat dit niet echt push mail is. Dus nu is mijn vraag : is het aan te raden om nokia messaging te gebruiken of kan je beter een ander alternatief gebruiken en zo ja, welke dan? Want is het bij Nokia Messaging dan nu zo dat de verbinding continue openstaat of niet?
Bedankt alvast!
bij push staat je internet verbinding altijd open dat kan niet anders. dit kost dus meer stroom als bijvoorbeeld om de x aantal minuten email ophalen.
owjaa www.seven.com en m.emoze.com zijn push mail programma's
Dat hij trail is heb ik ook gehoord. Ik heb volgens mij geen illegale versie. Ik heb hem gewoon gedownload na effe te googlen. Het schijnt een testversie geweest te zijn die nog steeds rondcirculeert (grijs gebied dan misschien). Er is geen huidige ondersteunde versie van Shazam ID die wij kunenn gebruiken en het ziet er niet uit zoals Gutteguttegut al opmerkte. Maar het werkt wel. Ik weet niet of ik er naar mag linken, maar effe googlen doet wonderen. Midomi werkt wat minder, maar is wel gratis te krijgen via de Ovi-store. Het is wel de vorige versie, 2.xx. Maar de huidige 3.xx-versie werkt van geen kanten, en ik vind hem ook minder mooi. Daarbij is die nièt gratis. Dan is de keus snel gemaakt.EdwardTheGreat schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:22:
Heb je dan de officiele of een 'andere' versie?
Ik heb net met de nodige moeite Shazam geinstalleerd, via een QR-code op deze site, maar als ik 'm dan opstart wil ie registreren en stuurt ie een sms naar een nummer wat alleen in de UK bestaat (dat lukt dus niet)
En dan schijnt het ook nog een 30 dagen trial te zijn.
B.S.U.R.
Wat is precies het verschil wanneer je dan pushmail neemt van je provider?mdbde schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 18:57:
[...]
nokia email is niet echt push omdat er een nokia server tussen jou en je email provider zit. dus je hebt push mail van de nokia email server.
bij push staat je internet verbinding altijd open dat kan niet anders. dit kost dus meer stroom als bijvoorbeeld om de x aantal minuten email ophalen.
B.S.U.R.
Probeer deze eens, heel fijn bestandsbeheer progje X-ploreMauriX schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:12:
Ok, de plaatjes. Dat is te doen, maar verder. Het 'bestandsbeheer' is vrij onduidelijk imo.
Welke map is wat etc.
En handy shell is ook een handig progje als vervanging voor het active standby schermpje. (plaatje=link)

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
met email provider bedoel ik gmail hotmail etcRaJitsu schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:57:
[...]
Wat is precies het verschil wanneer je dan pushmail neemt van je provider?
push mail is push mail daar zit geen verschil in waar je het vandaan haalt of met welk programma. alleen met nokia email gaat het niet rechtstreeks van bijv hotmail naar telefoon maar eerst naar nokia zelf waarna het bericht naar jouw telefoon gezonden wordt als je dit in nokia email hebt ingesteld of wanneer je hier om vraagt.
@ MauriX: Naast X-Plore is er nog: Y-Browser
http://www.drjukka.com/YBrowser.html (+plugins = gratis)
http://www.drjukka.com/YBrowser.html (+plugins = gratis)
Bedankt voor jullie hulp! Nu heb ik nog een vraagje, ik heb via het nokia mail programma mijn email ingesteld en dat krijg ik nu ook goed binnen. Die emailbox is gewoon te vinden onder berichten. Nu heb ik vandaag messenger geinstalleerd, en vervolgens keek ik in berichten en nu is daar ook een emailbox komen te staan (Windows Live). Deze synchroniseert niet automatisch, en ik kan er niks aan veranderen want zoals eerder al in dit topic is gezegd zegt de telefoon dan : functie niet ondersteunt. Kan ik hier iets aandoen? Kan ik die map daar ook anders vandaan krijgen, want op deze manier heb ik er weinig aan als ik steeds met de hand moet synchroniseren en bovendien heb ik al een email map van het Nokia programma.
Tevens vroeg ik mij af of de agenda ook te synchroniseren is met Windows Live, of dat dat alleen met Outlook kan?
Tevens vroeg ik mij af of de agenda ook te synchroniseren is met Windows Live, of dat dat alleen met Outlook kan?
Voor beide moet je dus betalen?Le-BenZ schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:29:
[...]
Inderdaad! Mooi programma Handy-Clock.....had ik dat maar iets eerder gevonden, had ik 2 euro kunnen besparen ;-)
Respectievelijk 25 en 19 euro?
Is hier nog geen gratis programma voor te vinden?
Vandaag een geheugenkaartje gekocht. Ik heb alles overgezet (dmv kopieren, plakken) en het kaartje wordt herkend -> mp3tjes zijn zichtbaar. Maar de applicaties en thema's zijn niet meer zichtbaar. Naar mijn weten heb ik alle zelf geinstaleerde applicaties op mijn geheugenkaartje geinstaleerd dus zouden ze door het overzetten toch gewoon beschikbaar moeten zijn?
***Ik zoek trouwens nog steeds iets als FSCaller....of een bruikbare versie van the real deal natuurlijk
***Ik zoek trouwens nog steeds iets als FSCaller....of een bruikbare versie van the real deal natuurlijk
Weet er iemand of er uberhaupt plannen zijn om de E71 nog HTML support te (gaan) geven icm exchange 2007? Ik krijg steeds meer HTML mail die ik moet kunnen lezen maar de E71 vertikt het gewoon. En mag hier geen roadsync of nokiamail gebruiken helaas.
Met de E72 die binnenkort beschikbaar komt, zal er waarschijnlijk geen feature bump voor de E71 meer komen...
Mijn toetsenbord is kapot 
Er is geen vloeistof overheen gekomen, hij zat gewoon in mijn zak. Maar geen enkele toets werkt nu meer. Ik heb het toestel uitgezet, en nu kan ik de pin code niet meer invullen. Dit omdat de toetsen dus niet meer reageren.
Iemand een idee hoe ik dit kan repareren?
Er is geen vloeistof overheen gekomen, hij zat gewoon in mijn zak. Maar geen enkele toets werkt nu meer. Ik heb het toestel uitgezet, en nu kan ik de pin code niet meer invullen. Dit omdat de toetsen dus niet meer reageren.
Lijkt me niet verstandig om zelf te gaan klooien. Gewoon een beroep doen op je garantie.Hydrogentje schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:40:
Mijn toetsenbord is kapot
B.S.U.R.
Sowieso gewoon eerst laten drogen. Met de toetsen naar boven neerleggen dit om de comtactjes zo goed mogelijk te sparen.
Wie weet valt er nog iets te redden.
Net via Nokia PC Suite netjes een backup gemaakt en terug gezet met nieuwe geheugenkaartje erin. 90% van m'n geinstaleerde applicaties zijn gewoon verdwenen.
Moet je echt alles weer opnieuw instaleren na het plaatsen van een ander sdkaartje?
Moet je echt alles weer opnieuw instaleren na het plaatsen van een ander sdkaartje?
Had je je SD-kaartje mee gebackupped? En installeer je alles op je geheugenkaartje of op de telefoon zelf?
B.S.U.R.
Sdkaart is idd mee gebackupped. Ik instaleer alles op sdkaartje.
rare is dat de fotoos die ik heb gemaakt en overgezet heb WEL zichtbaar zijn. Maar zoiets als Navi of FSCaller niet.
rare is dat de fotoos die ik heb gemaakt en overgezet heb WEL zichtbaar zijn. Maar zoiets als Navi of FSCaller niet.
Via de OVI shop kost het 'Best-Timer' progje maar 2 euro dus ik begrijp niet hoe jij aan die bedragen komt.Totaalgeflipt schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 17:09:
[...]
Voor beide moet je dus betalen?
Respectievelijk 25 en 19 euro?
Is hier nog geen gratis programma voor te vinden?
Never Underestimate the Predictability of Stupidity
Poster schreef dat er GEEN vloeistof in zijn toestel is gekomen, dus drogen lijkt me wat overbodig.Micky83 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:53:
Sowieso gewoon eerst laten drogen. Met de toetsen naar boven neerleggen dit om de comtactjes zo goed mogelijk te sparen.
Mocht je toestel ooit wél nat worden, dan zou ik meteen de accu eruit halen en 'm zo snel mogelijk uit elkaar halen om alles binnenin droog te krijgen.
Anoniem: 310466
Hallo!
Al na 2 dagen vertoont mijn nokia E71 problemen!
Ik heb bij mijn sms instellingen ingesteld dat de smsjes op me geheugenkaart worden opgeslagen... dit ging prima tot een uur geleden...
Nu kan ik geen smsjes meer openen als mijn geheugenkaart erin zit... Ik kan het wel via de computer lezen, openen... Ook leest hij de smsjes wel voor.
Als ik mijn geheugenkaart eruit haal, kan ik wel de telefoongeheugensmsjes lezen maar ben ik de smsjes op mijn geheugenkaart kwijt.
weet iemand een oplossing?
Ik heb bij mijn sms instellingen ingesteld dat de smsjes op me geheugenkaart worden opgeslagen... dit ging prima tot een uur geleden...
Nu kan ik geen smsjes meer openen als mijn geheugenkaart erin zit... Ik kan het wel via de computer lezen, openen... Ook leest hij de smsjes wel voor.
Als ik mijn geheugenkaart eruit haal, kan ik wel de telefoongeheugensmsjes lezen maar ben ik de smsjes op mijn geheugenkaart kwijt.
Ik zou je telefoon resetten. Gebruik het interne geheugen om (veelgebruikte) programma's en berichten (sms, e-mail) op te slaan. Je SD-kaart kun je dan voor de rest - foto's, muziek, navigatie, documenten en minder vaak gebruikte programma's - gebruiken.Anoniem: 310466 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:05:
Hallo!
Heb er sinds de laatste firmware update last van dat wanneer ik een oproep aanneem en mn naam zeg, de eerste helft wegvalt zeg maar omdat de verbinding nog niet tot stand is gebracht ofzo. Meer mensen last van? Ik moet dus nu eerst even wachten voor ik begin met praten.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Je hebt het over 'geinstalleerd op het geheugenkaartje' en over 'overzetten'? Wat heb je dan precies overgezet, naast dingen als foto's en MP3's..?Micky83 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 00:59:
Vandaag een geheugenkaartje gekocht. Ik heb alles overgezet (dmv kopieren, plakken) en het kaartje wordt herkend -> mp3tjes zijn zichtbaar. Maar de applicaties en thema's zijn niet meer zichtbaar. Naar mijn weten heb ik alle zelf geinstaleerde applicaties op mijn geheugenkaartje geinstaleerd dus zouden ze door het overzetten toch gewoon beschikbaar moeten zijn?
Klinkt namelijk alsof je toch programma's hebt geinstalleerd in je telefoongeheugen en daar misschien delen van hebt verplaatst naar het geheugenkaartje..
Een beetje zoals je in Windows een programma installeert en dan de programmamap gaat verplaatsen naar een andere locatie, veel programma's zijn registergebonden en zullen dus niet meer werken.
Wat je zou kunnen proberen is de telefoon leeghalen en backup opnieuw uitvoeren. Maar zoals ik het lees was het voor de backup al niet goed.. Lastig.
Waarom trouwens een geheugenkaartje backupppen als je die vrij simpel eruit klikt en even terzijde legt?
Maar normaal gesproken moet een backup ook programma's terugzetten. Alleen bij Java progjes gaat dit nog wel eens mis geloof ik, maar daar schijnt MIDlet Restorer goed voor te zijn (alleen bij mij doet ie niks
Ik heb Windows Live er binnen een dag weer afgeknikkerd, gebruik eBuddy en die doet het net zo goed.Hyperdunk_15 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 15:20:
Bedankt voor jullie hulp! Nu heb ik nog een vraagje, ik heb via het nokia mail programma mijn email ingesteld en dat krijg ik nu ook goed binnen. Die emailbox is gewoon te vinden onder berichten. Nu heb ik vandaag messenger geinstalleerd, en vervolgens keek ik in berichten en nu is daar ook een emailbox komen te staan (Windows Live). Deze synchroniseert niet automatisch, en ik kan er niks aan veranderen want zoals eerder al in dit topic is gezegd zegt de telefoon dan : functie niet ondersteunt. Kan ik hier iets aandoen? Kan ik die map daar ook anders vandaan krijgen, want op deze manier heb ik er weinig aan als ik steeds met de hand moet synchroniseren en bovendien heb ik al een email map van het Nokia programma.
Reden was dat ik 1) eBuddy al had omdat ik ongeveer een jaar geleden Windows Live ook al eens van m'n vorige telefoon eraf had gegooid omdat ie na 30 dagen wilde dat ik ging betalen (1,50 per maand geloof ik, zelfs nog een maandje betaald gebruikt, maar vind het zonde als er ook een gratis alternatief is
En laat ik daar nu net aan gewend zijn dat m'n hoofdaccount daar altijd zat, en de Windows Live map niet te verplaatsen is. (Terwijl als je zelf een een nieuwe mailbox zou aanmaken, dit alfabetisch gaat!)
[ Voor 4% gewijzigd door EdwardTheGreat op 03-08-2009 16:54 ]
Volgens mij heb je er ook last van dat het begin van dit topic wegvalt op je computer, want daarin is dit probleem al verschillende keren gemeld...domi235 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:40:
Heb er sinds de laatste firmware update last van dat wanneer ik een oproep aanneem en mn naam zeg, de eerste helft wegvalt zeg maar omdat de verbinding nog niet tot stand is gebracht ofzo. Meer mensen last van? Ik moet dus nu eerst even wachten voor ik begin met praten.
Anoniem: 252616
Ik heb de Nokia Messaging applicatie eens geprobeerd en dat leek me op het eerste gezicht eindelijk een goede mail app. De ori nokia is gewoon belachelijk slecht!
Toch enkel vraagjes:
-Deze app lijkt niet gelinked aan mijn adresboek? Zeer lastig, moet ik men emailadressen van buiten kennen ofzo?
-Ik krijg geen bijlages open...:s
-Mijn verzonden berichten map wordt niet gesynchroniseerd ? Enkel verzonden berichten op het toestel komen in de map.
Mvg
Toch enkel vraagjes:
-Deze app lijkt niet gelinked aan mijn adresboek? Zeer lastig, moet ik men emailadressen van buiten kennen ofzo?
-Ik krijg geen bijlages open...:s
-Mijn verzonden berichten map wordt niet gesynchroniseerd ? Enkel verzonden berichten op het toestel komen in de map.
Mvg
Ik heb een vraagje.
Ik heb in mijn auto een Bury cc9060 als bluetooth systeem.
Dit werkt perfect voor het bellen, ik heb alleen 1 probleem.
Op het moment dat m'n E71 gekoppeld is met de bury hoor ik geen geluid meer van m'n navigatiesysteem (sygic Mcguider).
Heeft 1 van jullie hier een oplossing voor ;?
SW versie van m'n nokia is 300.21.012 van 18-06-2009
Op het moment dat m'n E71 gekoppeld is met de bury hoor ik geen geluid meer van m'n navigatiesysteem (sygic Mcguider).
Kijk eens 44 posts terug...Grolsch schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 17:08:
Ik heb een vraagje.
[ Voor 7% gewijzigd door ZeilDude op 04-08-2009 22:39 ]
ik heb dit hele topic doorgespit maar ik zie het niet!
Denk je echt dat ik zelf niet gezocht heb
Ik heb het support gedeelte van de bury site gehad, en dit hele topic doorgespit, dus een veelgestelde vraag is het niet. Als je het trouwens ergens niet mee eens bent kun je ook het handje gebruiken

[ Voor 6% gewijzigd door Grolsch op 05-08-2009 09:11 ]
Dat handje had ik die 44 posts terug gebruikt. Ik kan uit jouw post niet opmaken wat je wel of niet hebt geprobeerd. Sorry als ik wat lullig overkwam.Grolsch schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:10:
[...]
Denk je echt dat ik zelf niet gezocht heb
Ik heb het support gedeelte van de bury site gehad, en dit hele topic doorgespit, dus een veelgestelde vraag is het niet. Als je het trouwens ergens niet mee eens bent kun je ook het handje gebruiken [afbeelding]
Ik heb zelf een Nokia carkit met een Brodit houder en gebruik ook McGuider. Die combi werkt perfect. De telefoon paart via Bluetooth zodra het contact aan is. Als ik McGuider gebruik, dan loopt het geluid via de carkit.
De Bury cc9060 ken ik verder niet. Loopt het geluid van McGuider normaal via je carkit of komt het uit je telefoon? Ik lees hier dat ook N97 problemen heeft met jouw carkit.
Dit programma gebruik ik ook sinds kort, bevalt goed moet ik zeggen. Layout is een beetje iPhone-achtig. Het is officieel nog in Beta status, maar het werkt prima. Switchen tussen foto's gaat snel en de ingebouwde "face browser" is ook best grappig. Al werkt het (nog?) lang niet bij alle foto's...Mad_Cow schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 13:35:
[...]
als het gaat om de plaatjes --> ik gebruik nokia photobrowser voor mn foto's. erg simpel, maar werkt goed.
[ Voor 39% gewijzigd door JunkO op 05-08-2009 12:01 ]
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Anoniem: 197684
Hallo
ik heb een vraag misschien maak ik het moeilijker dan dat het is maar ik kom ermaar niet aan uit. Ik hoop dat iemand mij er antwoord op kan geven. Ik heb nokia E71-2 ( 236.03 ) firmware 200.18.118 RM 357 met product code 0569371 kan ik dan wel naar productcode 0567042 zetten zodat ik dan laatste versie van firmware erop kan zetten met nederlandse taal want dat is wel belangrijk voor me.
Gr. Sweetmissy
ik heb een vraag misschien maak ik het moeilijker dan dat het is maar ik kom ermaar niet aan uit. Ik hoop dat iemand mij er antwoord op kan geven. Ik heb nokia E71-2 ( 236.03 ) firmware 200.18.118 RM 357 met product code 0569371 kan ik dan wel naar productcode 0567042 zetten zodat ik dan laatste versie van firmware erop kan zetten met nederlandse taal want dat is wel belangrijk voor me.
Gr. Sweetmissy
Anoniem: 313019
water_escape schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:22:
daar heb ik ook last van. idd raar.
plus : normaal krijg je een melding onder in beeld bij een nieuw bericht. dus nieuw bericht 1.
nu krijg ik enkel rechtsbovenin een enveloppe te zien.
hoe krijg ik dat terug?
Dat is in te stellen via: instellingen - algemeen - persoonlijk - startscherm - modusinstellingen - toepassingen startscherm - ingeschakelde toepassingen... En dan "berichtmelding" aanvinken.
Iemand al verder met dit probleem?water_escape schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 23:58:
[...]
die staan allemaal aan. Maar het komt niet meer onder in beeld te staan ineens.... ergens anders iets instellen? heb net ook al factory default gedaan, maar mocht niet baten.
WIj gebruiken de email client intellisync op 50 Nokia's E71. Bij iedereen zichtbaar en aangevinkt onder instellingen - algemeen - persoonlijk - startscherm - modusinstellingen - toepassingen startscherm - ingeschakelde toepassingen.
Nu komen er gebruikers waarbij onder instellingen - algemeen - persoonlijk - startscherm - modusinstellingen - toepassingen startscherm - ingeschakelde toepassingen geen intellisync meer zichtbaar.
Terug naar fabrieksgarantie, verschillende firmware, herinstallatie client niks help.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 313019 op 05-08-2009 14:51 ]
Anoniem: 60511
Mijn muziekspeler doet raar. Ik had er 116 muziekbestanden opstaan. Er 28 bijgezet, maar die worden niet zichtbaar. De muziekspeler kan je de playlist laten vernieuwen, maar als ik dat doe blijft een hele tijd staan zonder dat er ook maar wat gebeurt. Muziek staat op de externe SD. Ik heb toen alle muziekbestanden via USB er af gehaald, maar hij verandert niets?
Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Anoniem: 312154
Iemand al een antwoord op deze vraag:
Ik heb een irritante melding steeds als ik de internetbrowser afsluit: onderbroken downloads weergeven ? ja of nee. Als ik ja druk dan kom ik bij webfeeds er staat alleen niks in. Hoe krijg ik deze melding weg, iemand een idee ?
Ben er al weken mee bezig
En nog steeds zelfde probleem
Ik heb een irritante melding steeds als ik de internetbrowser afsluit: onderbroken downloads weergeven ? ja of nee. Als ik ja druk dan kom ik bij webfeeds er staat alleen niks in. Hoe krijg ik deze melding weg, iemand een idee ?
Ben er al weken mee bezig
Bij mijn burry gaat het eigenlijk precies hetzelfde, auto op contact = automatisch verbinding via bluetoooth.ZeilDude schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:40:
[...]
Dat handje had ik die 44 posts terug gebruikt. Ik kan uit jouw post niet opmaken wat je wel of niet hebt geprobeerd. Sorry als ik wat lullig overkwam.
Ik heb zelf een Nokia carkit met een Brodit houder en gebruik ook McGuider. Die combi werkt perfect. De telefoon paart via Bluetooth zodra het contact aan is. Als ik McGuider gebruik, dan loopt het geluid via de carkit.
De Bury cc9060 ken ik verder niet. Loopt het geluid van McGuider normaal via je carkit of komt het uit je telefoon? Ik lees hier dat ook N97 problemen heeft met jouw carkit.
Ik krijg dan op m'n nokia zo'n auto'tje in beeld, en de gesprekken gaan via de bury, alleen het geluid van Mc Guider dus niet.
Ik zal bury eens een emailtje sturen, kijken of dat helpt.
Dat linkje wat je trouwens geeft, die man heeft ook problemen met de carkit van parrot.
Mijn geschiedenis (gebelde en binnengekomen optoepen) wordt niet meer geupdate. Iemand die weet hoe dit kan? En belangrijker nog, hoe ik dit oplos?
B.S.U.R.
Anoniem: 312988
Heeft er iemand ervaring met "Advance Call Manager"? Ik heb de zoekfunctie gebruikt en zelfs met Google geprobeert, maar geen resultaat. Ik ben 't aan het proberen, maar het werkt volgens mij voor geen ene meter.
Concreet: je moet een default action definieren voor "rejected calls"; een nummer waar naartoe wordt doorverbonden. Dit moet dus het nummer van de voicemail zijn. Helaas accepteerd de applicatie geen enkel nummer: er wordt altijd door de app ergens een nummer tussen geplaatst en er komt een error-melding op het scherm. Echt heel vaag.... Heeft iemand dit succesvol in gebruik? Ziet er zo leuk uit, maar die error blijft maar komen.
Concreet: je moet een default action definieren voor "rejected calls"; een nummer waar naartoe wordt doorverbonden. Dit moet dus het nummer van de voicemail zijn. Helaas accepteerd de applicatie geen enkel nummer: er wordt altijd door de app ergens een nummer tussen geplaatst en er komt een error-melding op het scherm. Echt heel vaag.... Heeft iemand dit succesvol in gebruik? Ziet er zo leuk uit, maar die error blijft maar komen.
Vraag mbt Gmail app./Probleem bij het versturen van berichten.
Ik gebruik Gmail app voor mijn mailverkeer. Handig programma. Wel 1 groot nadeel bij het versturen van een bericht: in 9 van de 10 gevallen blijft de status op 'bericht wordt verzonden' staan. Dit kan minutenlang blijven staan. Wat ik dan doe, is het programma afsluiten (je krijgt dan de melding: 'Er zijn momenteel niet-verzonden berichten (of acties). Weet je zeker dat je wilt afsluiten?'). Vervolgens dien ik het programma opnieuw op te starten en dan wordt het bericht vrijwel direct verzonden. Erg omslachtig.
Herkent iemand dit probleem en bestaat er een oplossing?
Ik gebruik Gmail app voor mijn mailverkeer. Handig programma. Wel 1 groot nadeel bij het versturen van een bericht: in 9 van de 10 gevallen blijft de status op 'bericht wordt verzonden' staan. Dit kan minutenlang blijven staan. Wat ik dan doe, is het programma afsluiten (je krijgt dan de melding: 'Er zijn momenteel niet-verzonden berichten (of acties). Weet je zeker dat je wilt afsluiten?'). Vervolgens dien ik het programma opnieuw op te starten en dan wordt het bericht vrijwel direct verzonden. Erg omslachtig.
Heb je de SD kaart geformatteerd voordat je hem in gebruik nam? Mijn ervaring is dat als je de geheugenkaart formatteert (via telefoon of pc) dat het gebruik erna beter werkt. Mijn advies is om de kaart dus alsnog te formatteren en dan alle muziek erop te zetten. Ik verwacht dat je telefoon dan wel alle bestanden kan vinden.Anoniem: 60511 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:55:
Mijn muziekspeler doet raar. Ik had er 116 muziekbestanden opstaan. Er 28 bijgezet, maar die worden niet zichtbaar. De muziekspeler kan je de playlist laten vernieuwen, maar als ik dat doe blijft een hele tijd staan zonder dat er ook maar wat gebeurt. Muziek staat op de externe SD. Ik heb toen alle muziekbestanden via USB er af gehaald, maar hij verandert niets?
Never Underestimate the Predictability of Stupidity
Ja, ik had precies hetzelfde en heb het niet kunnen oplossen. Overgestapt naar Nokia email. Die Gmail app gebruik ik alleen nog om e-mail adressen op te zoeken die Nokia email nog niet weet.wilmundo schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:27:
Vraag mbt Gmail app./Probleem bij het versturen van berichten.
over die gmail app. als je menu vernieuwen drukt dan verzend ie em wel. de reden is dat de app verbinding beeindigd als hij klaar is met ophalen of verzenden.
in een vorige versie stond ie standaard verbinding open dus push mail maar das nu nie meer helaas
in een vorige versie stond ie standaard verbinding open dus push mail maar das nu nie meer helaas
[ Voor 24% gewijzigd door mdbde op 08-08-2009 00:37 ]
Anoniem: 46304
Nee, ikzelf gebruik daarvoor Best Blacklist. Die geeft aan geweigerde oproepen gewoon door dat het toestel in gesprek is, wat er dan verder gebeurt (beep beep beep of doorschakelen naar voicemail) hangt af van de instellingen bij je telefoonnummer, daar heeft het programma geen invloed op. Als ik voicemail aan zou zetten zouden ze automatisch in de voicemail terecht komen.Anoniem: 312988 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:04:
Heeft er iemand ervaring met "Advance Call Manager"?
Trouwens, als jij doorschakelt kost het jou geld, als het netwerk doorschakelt naar de voicemail kost het alleen de beller iets.
Ik ben nieuw hier, dus ik weet niet of ik met deze vraag op het juiste topic zit;
Ik heb een probleem met de nokia E71; Sinds vanochtend zijn er een deel van mijn contacten gewoon gewist! Ik heb geen update gedaan, en contacten gewist heb ik (naar mijn weten) ook niet gedaan. Maar ik vind het gek dat er maar een deel weg is. Zou iemand mij a.u.b. kunnen helpen mijn verloren contacten weer terug te krijgen?
btw, alle contacten zitten op de sd-kaart, niet de sim-kaart.
Ik heb een probleem met de nokia E71; Sinds vanochtend zijn er een deel van mijn contacten gewoon gewist! Ik heb geen update gedaan, en contacten gewist heb ik (naar mijn weten) ook niet gedaan. Maar ik vind het gek dat er maar een deel weg is. Zou iemand mij a.u.b. kunnen helpen mijn verloren contacten weer terug te krijgen?
[ Voor 5% gewijzigd door carks op 09-08-2009 11:16 . Reden: een zin iets duidelijker gemaakt ]
@ hierboven,
Heb je niet toevallig groepen aangemaakt?
Niet dat ik weet.Geurt-kun schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 17:14:
@ hierboven,
Ik heb de E71 nu sinds Mei en ik begin me steeds meer te irriteren mbt Exchange synchronisatie. Om de week merk ik dat ik geen emails meer binnenkrijg en de synchronisatie dus niet meer blijkt te functioneren. Logging geeft niets zinnigs aan. Uit/Aanschakelen van de E71 lost het probleem op, maar waar het nou fout gaat. I dont know.
Agenda/Contacts synchroniseren heeft ook zijn eigen wil. De ene keer werkt het feilloos. En dan merk ik weer dat agenda items in mijn telefoon niet op de Exchange server terecht komen. Een herstart van de gsm lost het dan niet op helaas. Maar WEL als je ieder item dan bewerkt en opnieuw opslaat op je telefoon. Geen geweldige oplossing dus. Ik gebruik mijn agenda extreem veel en ook andere bewerken/bekijken deze. Dus dit kan echt heel frustrerend zijn.
Nu heb ik nog niet de nieuwe 300 firmware op mijn E71 staan, maar de opmerkingen die ik hier zo lees over problemen met het bellen doen mij twijfelen of ik dat wel zou willen.
Daarnaast heb ik nog het probleem dat in de auto tijdens een lang gesprek de verbinding wel eens spontaan verbroken wordt. Het is me nog niet duidelijk of dit een E71 probleem of een probleem is van de bluetooth carkit die in mijn wagen zit. Mijn oude HTC had dit probleem niet. Zonder enige vorm van inhoudelijke kennis zou ik denken dat het wel lijkt of de E71 dan niet kan switchen van GSM-mast, al klinkt dat misschien heel achterlijk.
Agenda/Contacts synchroniseren heeft ook zijn eigen wil. De ene keer werkt het feilloos. En dan merk ik weer dat agenda items in mijn telefoon niet op de Exchange server terecht komen. Een herstart van de gsm lost het dan niet op helaas. Maar WEL als je ieder item dan bewerkt en opnieuw opslaat op je telefoon. Geen geweldige oplossing dus. Ik gebruik mijn agenda extreem veel en ook andere bewerken/bekijken deze. Dus dit kan echt heel frustrerend zijn.
Nu heb ik nog niet de nieuwe 300 firmware op mijn E71 staan, maar de opmerkingen die ik hier zo lees over problemen met het bellen doen mij twijfelen of ik dat wel zou willen.
Daarnaast heb ik nog het probleem dat in de auto tijdens een lang gesprek de verbinding wel eens spontaan verbroken wordt. Het is me nog niet duidelijk of dit een E71 probleem of een probleem is van de bluetooth carkit die in mijn wagen zit. Mijn oude HTC had dit probleem niet. Zonder enige vorm van inhoudelijke kennis zou ik denken dat het wel lijkt of de E71 dan niet kan switchen van GSM-mast, al klinkt dat misschien heel achterlijk.
[ Voor 23% gewijzigd door JeanJeremy op 11-08-2009 13:08 ]
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Anoniem: 82942
Het aantal verzonden berichten dat wordt opgeslagen staat standaard op ingesteld 200 maar kun je wijzigen naar maximaal 999. Daarna worden de oudste smsjes overschreven door de nieuwere.
Nu hoorde ik laatst dat je ook kunt instellen dat verzonden berichten niet worden overschreven, zodat -net zoals bij de inbox folder- alle smsjes kunnen worden bewaard.
Iemand een idee waar ik die optie kan vinden?
Nu hoorde ik laatst dat je ook kunt instellen dat verzonden berichten niet worden overschreven, zodat -net zoals bij de inbox folder- alle smsjes kunnen worden bewaard.
Iemand een idee waar ik die optie kan vinden?
Weet iemand een leuke oplossing van het luisteren naar muziek tijdens het sporten? Een houder voor aan je arm oid?
B.S.U.R.
ik gebruik nu de gmail app, werkt perfect. enig probleem: als je een foto maakt kan je m niet emailen. wel naar flickr uploaden of mms'en, maar iemand een idee hoe dat te fixen is? of kan je m bij gewoon nokia email gebruik ook niet mailen?
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Bij beide Nokia oplossingen kun je een foto gewoon toevoegen als bijlage. Ik gebruik de Gmail-app niet. Het heeft voor mij geen meerwaarde tov de Nokia E-mail-app.
B.S.U.R.
Volgens mij kost het je altijd geld, tenzij je telefoon uitstaat uiteraard.Anoniem: 46304 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 10:07:
[...]
Trouwens, als jij doorschakelt kost het jou geld, als het netwerk doorschakelt naar de voicemail kost het alleen de beller iets.
dat wel ,maar ik wil vanuit de camera-app een soort send-to optie. was bij mn vorige gsm erg handig.RaJitsu schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:24:
Bij beide Nokia oplossingen kun je een foto gewoon toevoegen als bijlage. Ik gebruik de Gmail-app niet. Het heeft voor mij geen meerwaarde tov de Nokia E-mail-app.
nog wat: bij browsen komen er soms allerlei tekens te staan. veranderen van unicode leek niks te helpen.
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Ik heb zojuist deze besteld, maar vooral omdat ik de Nokia Sportstracker altijd aanzet als ik ga atb-en en ik onderweg wel eens wil zien hoe ik er voor sta. Voor muziek heb ik mijn mp3-speler. Lijkt me niet fijn om van je fiets te vallen als je daar met een koptelefoon aan vastzit.RaJitsu schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:44:
Weet iemand een leuke oplossing van het luisteren naar muziek tijdens het sporten? Een houder voor aan je arm oid?
Zit dat er bij jou niet in dan?knuppelhout schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 07:06:
[...]
dat wel ,maar ik wil vanuit de camera-app een soort send-to optie. was bij mn vorige gsm erg handig.
Ik kan een vers gemaakte foto(/video) gewoon versturen via de bekende kanalen, dus MMS, E-mail, Bluetooth, Infrarood en heb ook nog een optie Posten naar Web, dan gaat ie naar Ovi geloof ik. Maar allemaal geen enkel probleem.
Is missschien dat envelopje (boven het prullebak-icoontje en de wereldbol, of alledrie
ik heb wel opties mms, bluetooth, IR en web. ik gebruik trouwens niet de gmail app maar de nokia messaging app (trialware). niet de standaard email client, want dat was een probleem omdat ie alle headers wilde downloaden en daardoor de hele gsm traag werd
Dan zal daar je probleem zitten, geen e-mailaccount ingesteld > geen mogelijkheid om foto's te mailen.
idd. hebben jullie dan geen last van trage interface als ie alle headers uit gmail wil ophalen? zijn er nogal wat bij mij...
Anoniem: 46304
Als iemand jou belt en je neemt niet op of bent in gesprek en die beller krijgt de voicemail kost dat jou niets hoor. In elk geval niet zolang je in Nederland bent, als je in sommige buitenlanden bent kan dat anders zijn.dog4life schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:23:
[...]
Volgens mij kost het je altijd geld, tenzij je telefoon uitstaat uiteraard.
Weet iemand al een oplossing voor mij probleemGrolsch schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 17:08:
Ik heb een vraagje.
Het geluid van een binnenkomende SMS bijvoorbeeld gaat wel via de E71 zelf.
Het overgaan van de telefoon gaat via de carkit, maar de mcguider stem hoor ik gewoon niet.
Zelfs dan niet altijd, als ik dit verhaal zo lees. Weet niet of dit geldt voor alle providers.dog4life schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:23:
[...]
Volgens mij kost het je altijd geld, tenzij je telefoon uitstaat uiteraard.
[ Voor 46% gewijzigd door heutsm op 13-08-2009 13:26 ]
Volgens mij moet je dat gewoon 1 keer 'even' doen en dan zou het goed moeten zijn.knuppelhout schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 07:54:
idd. hebben jullie dan geen last van trage interface als ie alle headers uit gmail wil ophalen? zijn er nogal wat bij mij...
Was bij mij wel zo, maar mijn Gmail account staat minder vol (niet m'n hoofd e-mail), dus ik was er met 264 headers vanaf, via Wifi ging dat best vlot.
En ik had 'm op dat moment niet echt nodig dus kon ie ongestoord z'n gang gaan.
Maar hoe die straks reageert als al je headers er in staan, geen idee..
Je kunt trouwens in Gmail een instelling doen dat ie niet alle headers hoeft binnen te halen, alleen heeft dit met POP3 te maken (headers ophalen vanaf datum vandaag oid)
Ik weet niet of dit bij IMAP ook in te stellen is.
Wat gebeurt er als je 'm weer instelt op contacten in het telefoongeheugen?carks schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:12:
Ik ben nieuw hier, dus ik weet niet of ik met deze vraag op het juiste topic zit;
Ik lees hier dingen over berichten en contacten op de geheugenkaart en dat het steeds verkeerd gaat, kennelijk kan de E71 er niet goed mee overweg ondanks dat de functie er wel in zit.
Misschien iets om in de startpost voor te waarschuwen?
Anoniem: 210664
Mijn 'bel' toets blijft hangen. Wanneer ik er normaal op druk reageert mijn E71 niet.
Alleen wil hij constant naar mijn laatst gekozen nummers gaan en beginnen bellen.
Alsook zet hij bellers geregeld 'in wacht' tijdens het bellen.
Heeft iemand dit probleem reeds voorgehad/opgelost? Ik heb het toestel niet laten vallen! Het is van de een op de andere dag gekomen.
Alleen wil hij constant naar mijn laatst gekozen nummers gaan en beginnen bellen.
Alsook zet hij bellers geregeld 'in wacht' tijdens het bellen.
Heeft iemand dit probleem reeds voorgehad/opgelost? Ik heb het toestel niet laten vallen! Het is van de een op de andere dag gekomen.
Zou softwarematig kunnen zijn. Maar gevolgen van vocht/corrosie sluit ik ook niet uit. Al is de kans bij de E-series èrg klein wanneer het gaat om spatwater. Wat dat betreft heeft mijn E71 al het nodige te verduren gekregen, en nooit een probleem als gevolg daarvan gehad. Ik zou eerst een hard reset proberen. Werkt dat niet, dan zul je hem moeten laten opsturen.
B.S.U.R.
Anoniem: 314620
Heb me rotgezocht maar krijg het niet voor elkaar om via PC Suite de mobiel op internet te krijgen (gebruik makend van mijn pc internet)
Dus niet internet via mobiel op pc want dat lukt wel.
Er is geen Wifi accesspoint dus het moet via usb via PC Suite. Tot nu toe is het mij niet eens duidelijk of het mogelijk is.
Heb maar de sim kaart eruit gehaald omdat die anders de heletijd perongeluk om internet zit. Wist niet eens dat i bij mij Telfort 200 abbo een internet abbo had maar ok.
Iemand een idee hoe het voor elkaar te krijgen?
Er is geen Wifi accesspoint dus het moet via usb via PC Suite. Tot nu toe is het mij niet eens duidelijk of het mogelijk is.
Heb maar de sim kaart eruit gehaald omdat die anders de heletijd perongeluk om internet zit. Wist niet eens dat i bij mij Telfort 200 abbo een internet abbo had maar ok.
Anoniem: 123244
niet mogelijkAnoniem: 314620 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:09:
Heb me rotgezocht maar krijg het niet voor elkaar om via PC Suite de mobiel op internet te krijgen (gebruik makend van mijn pc internet)
Anoniem: 144586
Ik heb sinds gisteren een TMobile Web n Walk abotje er bij.
Maar op de site van Tmobile kan je je instelleningen wel naar je telefoon laten sturen, maar dat werk voor geen meter. Hij verstuurd niets.
Nu heeft dit topic al 4 delen met meer dan 300 pagina's. Na een half uur op vershillende pagina's te klikken heb ik ngo neit echt veel gevonden.
Wat zijn de instellingen voor de mail e.d.
kan iemand mij helpen? Graag.
Alvast bedankt.
Maar op de site van Tmobile kan je je instelleningen wel naar je telefoon laten sturen, maar dat werk voor geen meter. Hij verstuurd niets.
Nu heeft dit topic al 4 delen met meer dan 300 pagina's. Na een half uur op vershillende pagina's te klikken heb ik ngo neit echt veel gevonden.
Alvast bedankt.
Anoniem: 134825
Hoop dat iemand mij kan helpen, heb sinds paar dagen ook de E71: Ik heb via Hi Eindeloos online internet (betaal vast bedrag per maand). Als ik Windows live messenger wil downloaden komt er een melding dat het aanmelden voor WL Messenger 2,50€ kost, is dit normaal? Ik kan op akkoord klikken of annuleren (Annuleer nu maar even
) Hetzelfde geld overigens voor Windows live Hotmail, dit kost €2,00
Wat ik mij afvraag: hoe gaan jullie op MSN via de E71, welke stappen moet ik volgen om op de E71 op MSN te zitten? Ik zit zeg maar op de Startpagina, en dan? Ik weet dat je Ebuddy ook kan gebruiken, maar het moet toch ook kosteloos via msn messenger ofzo kunnen zou je zeggen?
Thnx!
Wat ik mij afvraag: hoe gaan jullie op MSN via de E71, welke stappen moet ik volgen om op de E71 op MSN te zitten? Ik zit zeg maar op de Startpagina, en dan? Ik weet dat je Ebuddy ook kan gebruiken, maar het moet toch ook kosteloos via msn messenger ofzo kunnen zou je zeggen?
Thnx!
Info is gewoon te vinden op de T-Mobile website... Klantenservice.Anoniem: 144586 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:20:
Alvast bedankt.
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Heb dit ook, geen idee wat je er tegen kunt doen..DSK schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:38:
Heb de E71 nu ongeveer een jaar. Vorige week heb ik voor het eerst de software geupdate, wou eens terug een propere telefoon.
Het verschil heel groot, alles werkt een stuk vlotter en de telefoon reageert veel sneller.
Alleen heb ik nu regelmatig dat het menu niet meer werkt, het hangt gewoon. De rest blijft wel werken... Ik kan ook nog altijd applicaties starten vanaf het home-scherm... Enkel een reboot van de telefoon lijkt (tijdelijk) te helpen.
Nog iemand met deze problemen?
Ik heb nu software:
300.21.012 (18-06-2009).
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Heb je ook de nieuwste versie van mfe? Ik had bovenstaand probleem ook, totdat ik de nieuwe versie van mfe had geinstalleerd... weet niet of die bij de Nokia update in zit...WVL_KsZeN schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:27:
[...]
Heb dit ook, geen idee wat je er tegen kunt doen..
Gebruik zelf versie: 2.09.158
Succes
Je bedoelt mail for exchange? Ik gebruik de hele mail niet, doe dat gewoon via de webbrowser.logtie schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:18:
[...]
Heb je ook de nieuwste versie van mfe? Ik had bovenstaand probleem ook, totdat ik de nieuwe versie van mfe had geinstalleerd... weet niet of die bij de Nokia update in zit...
Gebruik zelf versie: 2.09.158
Succes
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
De klantenservice bellen, zij kunnen je ook de juiste instellingen sturen, toegangspunten enzo.Anoniem: 144586 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:20:
Alvast bedankt.
Via de site zou moeten werken, misschien storing ofzo..? Heb het in het verleden wel gedaan en werkte perfect.
@DeLaSonny:
Heb je die MSN gedownload via het Download! menu of gewoon via Google?
[ Voor 5% gewijzigd door EdwardTheGreat op 19-08-2009 18:43 ]
Ik heb de GoT search gebruikt, maar kon vooralsnog niet het antwoord vinden op onderstaande vraag:
Via Nuevasync maak ik gebruik van mail for exchange. Als ik nu iemand email, ontvangt deze een bericht met als afzender "Mail for Exchange" i.p.v. mijn naam.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan veranderen? Alvast bedankt voor de moeite!
Via Nuevasync maak ik gebruik van mail for exchange. Als ik nu iemand email, ontvangt deze een bericht met als afzender "Mail for Exchange" i.p.v. mijn naam.
Omdat ik Nuevasync niet kende ben ik uit nieuwsgierigheid even naar de website gaan kijken. Lijkt me een mooie oplossing. Jouw probleem komt voor in de lijst met "known issues". Hier kan je o.a. lezen dat er een oplossing is:Tantalus22 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 23:21:
Ik heb de GoT search gebruikt, maar kon vooralsnog niet het antwoord vinden op onderstaande vraag:
Sender display name is 'Mail for Exchange'
A bug in the current version of MfE results in the sender display name "Mail for Exchange" on outgoing messages. You can override the sender display name and thus work around this bug by visiting the e-mail setup page on our web site, then click "Advanced settings" and enter your e-mail address and name.
Succes ermee, ik ga me er ook even verder in verdiepen of het ook iets voor mij is!
@ hierboven: hang hem dan wel aan een adapter. Ik heb het al mee gemaakt dat de stroom sneller opraakt dan dat deze erin komt, ook met een adapter eraan.
zo heb ik ondermeer mijn laptop en iPod Touch met het internet verbonden =)
wel mogelijk met JoikuSpot.. je e71 wordt ingesteld als WiFi AP en gaan met die banaan
[ Voor 18% gewijzigd door pven op 20-08-2009 10:54 ]
Ik heb sinds kort een E71 (van mijn baas gekregen
). Leuk toestel! 
Waar ik niet aan uit kom: mijn mail haal ik via Exchange op van de server van mijn baas; mijn kalender wil ik echter via Gmail Calender bijwerken (die vul ik dan zelf weer vanuit WebCalendar). Ik kan in de Exchange-client echter niet aangeven dat ik mail van de ene server op wil halen en mijn kalender met een ander server wil syncen. Het is alles van de ene of alles van de andere server. Nu heb ik wel CalSyncS60 gevonden, maar dat is blijkbaar door Googasync overgenomen en dat kost geld.
Iemand hier een oplossing voor?
Waar ik niet aan uit kom: mijn mail haal ik via Exchange op van de server van mijn baas; mijn kalender wil ik echter via Gmail Calender bijwerken (die vul ik dan zelf weer vanuit WebCalendar). Ik kan in de Exchange-client echter niet aangeven dat ik mail van de ene server op wil halen en mijn kalender met een ander server wil syncen. Het is alles van de ene of alles van de andere server. Nu heb ik wel CalSyncS60 gevonden, maar dat is blijkbaar door Googasync overgenomen en dat kost geld.
Iemand hier een oplossing voor?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Maar als ik het goed lees wil ICEBALL12 het andersom, internet op je mobiel via de verbinding van de laptop/pc. Om op zo'n manier geen data van je mobile-provider te gebruiken.boolean schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:34:
@ hierboven: hang hem dan wel aan een adapter. Ik heb het al mee gemaakt dat de stroom sneller opraakt dan dat deze erin komt, ook met een adapter eraan.
[...]
wel mogelijk met JoikuSpot.. je e71 wordt ingesteld als WiFi AP en gaan met die banaanzo heb ik ondermeer mijn laptop en iPod Touch met het internet verbonden =)
Je zit dus denk ik bedraad met je computer aan het internet. Als je er ook een Wifi kaartje in hebt kan je de internet verbinding delen en zo van je PC een accesspoint maken.
Het is mij op deze manier nooit gelukt, maar ik denk wel dat dit mogelijk is met de nodige kennis...
Anoniem: 134825
als ik op startpagina klik (toets rechtsboven), kom ik in een overzichtspagina waarop allerlei links al bij elkaar gevoegd zijn, ik kan hier oa op email/chat klikken, dan kom ik bij msn...Moet ik het gewoon via google downloaden?@DeLaSonny:
Heb je die MSN gedownload via het Download! menu of gewoon via Google?
Nog 2 andere puntjes: Dat lichtje wat continu flikkert op het toetsenbord, kan dat uitgeschakeld worden?
En ik heb vanaf het begin al dat ik af en toe niet in het menu kan komen, zowel via knop linksboven als het 'huis' knopje niet...dan moet ik tel. uitschakelen en weer aan doen en dan kom ik wel weer in het menu....iemand hier bekend mee?
GrtZ!
Ik heb een bizar probleem! Heb dit nu al een paar keren voorgehad en het baart me eigenlijk wel zorgen. De telefoon gaat af, het scherm springt aan (staat op stil), ik zie dat ik een nieuw bericht heb. Ik wil het bericht openen, poef hij is weg. Staat niet meer in de lijst....
Heb de laatste firmware, nog iemand met dit probleem? Heb de telefoon van in Mei 09 met 1430 sms'en in de inbox. Dit kan toch niet normaal zijn?
Heb de laatste firmware, nog iemand met dit probleem? Heb de telefoon van in Mei 09 met 1430 sms'en in de inbox. Dit kan toch niet normaal zijn?
Heb je al een harde reset geprobeerd?
Volgens de changelog van de nieuwste firmware kan je 4000 SMSjes in je inbox hebben, daar kan het idd niet aan liggen.
Volgens de changelog van de nieuwste firmware kan je 4000 SMSjes in je inbox hebben, daar kan het idd niet aan liggen.
Een hard reset heb ik nog niet gedaan, dit zou ik graag tot het allerlaatste uitstellen. Heb geen zin om weer alles in te stellen. Uiteindelijk zou dit gewoon weg niet mogen gebeuren en ben dus druk opzoek naar een oorzaak hiervan. Een harde reset doe ik alleen als het gegarandeerd wordt dat het hiermee opgelost is.pven schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 22:32:
Heb je al een harde reset geprobeerd?
Garantie dat een harde reset werkt, die krijg je niet. Het probleem zal niet uit zichzelf oplossen, je zal er echt iets voor moeten doen.
offtopic:
Je bent Tweaker of je bent het niet.
Nou dat weet ik wel maar, geen nut om nu al een harde reset te doen, als de oorzaak nog niet achterhaald is. Ik ben tegen onnodig resettenpven schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 22:40:
Garantie dat een harde reset werkt, die krijg je niet. Het probleem zal niet uit zichzelf oplossen, je zal er echt iets voor moeten doen.
offtopic:
M'n nokia N-gage qd begint na 5 jaar intensief gebruik toch wat te verslijten, en het schermpje van m'n mp3 speler heeft het onlangs ook begeven dus ik begin serieus na te denken over de aanschaf van een nieuwe GSM.
Na het internet te hebben afgeschuimd leek de nokia E71 de beste keus, ik heb een hekel aan touch screen, wil graag een full keyboard, internet via wifi en 3g, en een goede multimedia speler.
Nu heb ik wel rond de 10 GB aan muziek + foto's en video die ik graag op het toestel wil zetten, en op de site van nokia staat dat dit toestel slechts overweg kan met micro SD kaartjes tot 8GB, maar op wikipedia staat dat hij overweg kan met kaartjes tot 32 GB.
De nokia E72 kan dan volgens nokia overweg met micro SD kaartjes tot 16GB aan, hetzelfde als op wikipedia vermeld staat.
Ik wil geen 400 euro spenderen aan een GSM, en het prijsverschil tussen de E71 en E72 zal als de E72 pas uitkomt waarschijnlijk wel groot zijn, aan een 5 Mp camera heb ik niet heel veel (3.2 is al meer dan voldoende), en ook een 600MHz processor en een touchpad vindt ik redelijk overbodige luxe.
Bij de nokia N-gage qd stond op de nokia site vermeld dat het enkel overweg kon met kaartjes tot 256 MB, maar ik gebruik al jaren kaartjes van 1 GB met het toestel, en ik ken iemand die zelfs een 2 GB kaartje heeft dat er op werkt. (duurt wel eeuwen om te formatteren met het toestel).
Om een lang verhaal kort te maken, weet iemand of de E71 overweg kan met kaartjes groter dan 8Gb, of ben ik beter te wachten op de E72 of een totaal ander toestel te kopen.
PS. ik vermoed dat de E71 ook goed samenwerkt met de nokia BH-604, iemand hier enige ervaring mee?
Na het internet te hebben afgeschuimd leek de nokia E71 de beste keus, ik heb een hekel aan touch screen, wil graag een full keyboard, internet via wifi en 3g, en een goede multimedia speler.
Nu heb ik wel rond de 10 GB aan muziek + foto's en video die ik graag op het toestel wil zetten, en op de site van nokia staat dat dit toestel slechts overweg kan met micro SD kaartjes tot 8GB, maar op wikipedia staat dat hij overweg kan met kaartjes tot 32 GB.
De nokia E72 kan dan volgens nokia overweg met micro SD kaartjes tot 16GB aan, hetzelfde als op wikipedia vermeld staat.
Ik wil geen 400 euro spenderen aan een GSM, en het prijsverschil tussen de E71 en E72 zal als de E72 pas uitkomt waarschijnlijk wel groot zijn, aan een 5 Mp camera heb ik niet heel veel (3.2 is al meer dan voldoende), en ook een 600MHz processor en een touchpad vindt ik redelijk overbodige luxe.
Bij de nokia N-gage qd stond op de nokia site vermeld dat het enkel overweg kon met kaartjes tot 256 MB, maar ik gebruik al jaren kaartjes van 1 GB met het toestel, en ik ken iemand die zelfs een 2 GB kaartje heeft dat er op werkt. (duurt wel eeuwen om te formatteren met het toestel).
Om een lang verhaal kort te maken, weet iemand of de E71 overweg kan met kaartjes groter dan 8Gb, of ben ik beter te wachten op de E72 of een totaal ander toestel te kopen.
PS. ik vermoed dat de E71 ook goed samenwerkt met de nokia BH-604, iemand hier enige ervaring mee?
Anoniem: 123244
Zolang de oorzaak nog niet is achterhaald moet iemand het toch proberen op te lossen (zie de definitie van een tweaker). Aangezien jij het probleem hebt, en ik het nog niet in dit of een eerder deel heb zien voorbij komen, zou ik die reset proberen want nooit geschoten is altijd mis. Desnoods de firmware opnieuw installeren aangezien je al de laatste versie hebt. Ik zeg succes ermee!ShaneV schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 22:43:
[...]
Nou dat weet ik wel maar, geen nut om nu al een harde reset te doen, als de oorzaak nog niet achterhaald is. Ik ben tegen onnodig resettenDus roep ik even heel luid: nog iemand met dit probleem?
Dankje, dit loste voor mij het probleem op.Bobberjan schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:21:
[...]
Succes ermee, ik ga me er ook even verder in verdiepen of het ook iets voor mij is!
Anoniem: 154547
Ik heb er nu 16GB in zitten met ook behoorlijk wat muziek en behoorlijk wat foto's.Bitbored schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 23:17:
M'n nokia N-gage qd begint na 5 jaar intensief gebruik toch wat te verslijten, en het schermpje van m'n mp3 speler heeft het onlangs ook begeven dus ik begin serieus na te denken over de aanschaf van een nieuwe GSM.
Ik heb 0,0 problemen, alles werkt perfect en heb altijd netjes firmware updates gedraaid.
Ook muziek tegelijkertijd met McGuider, SMS-en telefoongesprekken e.d. werkt perfect.
Anoniem: 211363
Mijn sync met Google calendar via Mfe werkt niet meer sinds gisteren... zonder enige wijziging. Hij kan de server niet meer vinden??
Heb de nieuwste versie mfe geinstalleerd, maar niets lijkt te werken.
Wie helpt?
Heb de nieuwste versie mfe geinstalleerd, maar niets lijkt te werken.
Wie helpt?
Voor de mensen die Sygic McGuider gebruiken op hun Nokia E71:
Wie weet hoe je op de kaart kan in- en uitzoomen? Ik bedoel dus niet de navigatiekaart, maar de 'bekijk-kaart'. Rechts zie je wel zo'n balkje staan. Ik heb het idee dat dit voor touchscreen is. Het lukt mij maar niet om via de +/-, volume toetsen en */# in- en uit te zoomen.
Wie weet dit?
Wie weet hoe je op de kaart kan in- en uitzoomen? Ik bedoel dus niet de navigatiekaart, maar de 'bekijk-kaart'. Rechts zie je wel zo'n balkje staan. Ik heb het idee dat dit voor touchscreen is. Het lukt mij maar niet om via de +/-, volume toetsen en */# in- en uit te zoomen.
Wie weet dit?
Dit topic is gesloten.