Probleem heb ik ook. Op zich niet erg, maar je vraagt je toch af door welk programma die melding veroorzaakt wordt. Misschien is het idd een aardig idee om - zoals Rajitsu voorstelt - een lijstje te geven van de applicaties die geinstalleerd staan op je foon om er zo achter te komen welke applicatie deze melding kan veroorzaken:ReconE schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:08:
Ik heb een vreemd probleem. Na aanzetten van de telefoon wordt telkens opnieuw aangegeven: "Bezig met installatie". Na een paar seconden verschijnt de melding: "Niet-vertrouwde software op geheugenkaart gevonden. Ga naar toepassingebeheer om te installeren."
In toepassingenbeheer worden enkel succesvol geïnstalleerde programma's aangegeven, geen failures. Verder heb ik alle overbodige software en files eraf gegooid (uit toepassingenbeheer, geheugenkaart en telefoongeheugen), maar de melding blijft. Iemand eerder gehad en een oplossing voorhanden?
Nou goed dan, hier komt mijn lijstje met programma's die ik extra op m'n foon heb gezet:RaJitsu schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 23:05:
[...]
Zou je als het mogelijk is eens noemen welke je hebt? Misschien dat er een overeenkomst is (ik weet nog wel wat er eerst allemaal opstond), waar het dan aan kan liggen.
- Worldmate
- Adv.callmanager
- Fscaller
- McGuider
- Handy-clock
- Handy-safe
- Handy-profiles
- Mobitubia
- WSOP Pro
- Google maps icm lattitude
- Photofix
- Daystoday
- TomTom
- SMStimer
- Opera mini
- Bestprofiles
- Freetimebox
- Energypro
- Traveler
- TrackerTag
- Hyves
- Hyves Control panel
- cCalcpro
- Screenshot
- NOS Mobiel
- Solitaires
- Wipresenter
- Coreplayer
- Mail for Exchange
Een aardig lange lijst als ik het zo zie. Toch is het toestel snel, geeft bijna nooit haperingen.
Maar nu dus de grote vraag: Is er iemand die tijdens het opstarten van het toestel de melding ziet: "Niet-vertrouwde software op geheugenkaart gevonden. Ga naar Toepassingbeheer om te installeren." én één van bovenstaande programma's geïnstalleerd heeft?
-------------
Iets heel anders: in deel 2 van het Nokia E71 topic had iemand een tip over een cover voor de E71:
Heb dat 'linkie' aangeklikt en er op die manier een paar besteld. Eergisteren besteld, gisteren in huis! Heel netjes. Het is een hardplastic-cover en zit strak om het toestel heen. Je ziet er bijna niets van en hij zorgt voor net een beetje extra bescherming. En dat voor 1,99 euro... (zie trouwens net dat de site tijdelijk niet bereikbaar is).Voor de liefhebbers die nog een goedkope case zoeken voor hun E71 heb ik de crystal clear cover gevonden.
De kosten hiervan € 1.99 per stuk inclusief verzendkosten, linkie. Misschien het uitproberen waard. Op internet zijn de meeste crystal cases duurder. Had ze toen een keer gemaild en zeiden toen : niet goed stuur hem terug en je krijgt een nieuwe.
Ook op internet zijn de meningen over deze crystal case verdeeld. Hier 2 voorbeelden.
Klik 1
Klik 2 (laatsgenoemde is wel een brando ik denk dat niet veel uit maakt.)