Het Nokia E71 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 105.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik heb het op deze manier gedaan:

http://thesymbianblog.com...mera-sound-on-your-nokia/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heb je hem gesigned via die eerste link? Of met die chinese site erbij? Want bij mij deed ie het niet via die online sign applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grooveman11
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Via deze link gesigned: https://www.symbiansigned...ublic/openSignedOnline.do werkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 12:35
Iemand hier ervaring met de Polar hartslag (borst)band? Nokia en Polar hebben het uitgebracht en het is iemand ook al gelukt om ze connecten (BT) maar de borstband zelf kan ik nergens vinden. In combinatie met de Sportstracker zou dat zeer mooi zijn namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik heb 2 maanden een C6625 gehad met WM 6.1 ben altijd nokia symbian gewend en WM kon ik niet aan wennen.
Nu wil ik graag deze E71 maar er is een ding wat ik weten wil,kan ik het lettertype groter maken zoals bij de N95?
Mijn N73 heeft die optie nl niet en de lettertjes zijn mij te klein,ander koop ik de E71 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 15:18
Die optie is er ja. Staat gewoon in het instellingen menu. Persoonlijk vind ik dat de E71 van zichzelf al aardig grote letters heeft maar mocht je het willen dan kan je ze nog kleiner en groter zetten. Het verschil is echter niet zo bar groot. Je merkt er wel wat van maar niet veel. Ik denk dat je het een beetje kunt vergelijken met het verschil tussen Arial 11 en 12/13. Niet om de grootte aan te geven, maar gewoon om te laten zien dat het verschil dus redelijk klein is ;)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Oke dank je wel :)

• viktorvm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-05 19:30
mdbde schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:02:
[...]

Dat is het juist. Flash zit al in de browser. Bovendien heb je een flash speler in de map media. Das de kracht van symbian s60. Als je op een flash content klikt krijg je de optie om dit in de player of browser weer te geven mits je in de browser instellingen aan hebt gegeven geen flash content te laden. Anders wordt deze gewoon geladen. Wil je meer snelheid en goede flash ondersteuning dan adviseer ik skyfire browser. In januari 2010 komt een verbeterde versie op de markt. Ben benieuwd hoe die gaat
Dat is 't hem juist, in Opera kan ik niks vinden over flash in- of uitschakelen, en flash laadt hij niet, terwijl de standaardbrowser dat wel doet. Is dat alleen bij mij, of hebben meer hier last van?

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
viktorvm schreef op donderdag 17 december 2009 @ 07:29:
[...]

Dat is 't hem juist, in Opera kan ik niks vinden over flash in- of uitschakelen, en flash laadt hij niet, terwijl de standaardbrowser dat wel doet. Is dat alleen bij mij, of hebben meer hier last van?
opera heeft geen flash. ik bedoelde dus dat de originele browser flash heeft en dat dat o.a. de kracht van symbian is. skyfire heeft ook flash. de rest niet

• viktorvm
mdbde schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:51:
[...]

opera heeft geen flash. ik bedoelde dus dat de originele browser flash heeft en dat dat o.a. de kracht van symbian is. skyfire heeft ook flash. de rest niet
Dat vind ik eigenlijk wel vreemd voor een browser die zo probeert om die webpagina's zo goed mogelijk weer te geven.

Anoniem: 335698

Overigens voor de mensen met veel software problemen op de Nokia E71.
Er is een nieuwe update beschikbaar de 400 versie.

Weet niet of die al in de online updater beschikbaar is, kan dit niet testen heb geen E71 maar vanmiddag op me werk bij een NCP heb ik het al gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:42
Anoniem: 335698 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:44:
Overigens voor de mensen met veel software problemen op de Nokia E71.
Er is een nieuwe update beschikbaar de 400 versie.

Weet niet of die al in de online updater beschikbaar is, kan dit niet testen heb geen E71 maar vanmiddag op me werk bij een NCP heb ik het al gedownload.
Wat denk je wat afgelopen 3 weken het meest besproken onderwerp in dit topic is :P

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mensen, ik heb een probleem! Als ik mijn telefoon in offline modus wil zetten, dan springt ie standaard in de phonelock mode. Hebben jullie dat ook? Ik heb onlangs ingesteld dat phonelock aan kan gaan als ik een speciaal smsje stuur, maar nu heb ik er dus een probleem bij.. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
dog4life schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 08:56:
Mensen, ik heb een probleem! Als ik mijn telefoon in offline modus wil zetten, dan springt ie standaard in de phonelock mode. Hebben jullie dat ook? Ik heb onlangs ingesteld dat phonelock aan kan gaan als ik een speciaal smsje stuur, maar nu heb ik er dus een probleem bij.. Iemand ervaring hiermee?
Klopt, is bij mij ook. Heb ik opzich geen problemen mee. Waarom jij wel? Is alleen 1 extra handeling bij het weer terugswitchen. Heb jij de laatste firmware al draaien? Ik heb hem namelijk nog geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321838

Vanavond krijg ik mijn E71 binnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Sander schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:29:
[...]

Klopt, is bij mij ook. Heb ik opzich geen problemen mee. Waarom jij wel? Is alleen 1 extra handeling bij het weer terugswitchen. Heb jij de laatste firmware al draaien? Ik heb hem namelijk nog geupdate.
Nou, niet speciaal problemen, ik zet hem 's avonds op offline maar dan moet ik dus steeds weer die code invoeren.. Op zich niet erg, maar wel irritant! Vroeg me af of iemand er wat op had gevonden..
Laatste firmware heb ik draaien, geen problemen mee!
Las alleen dat die bug van iemand bellen > ophangen omdat diegene niet opneemt, waar je vervolgens te maken krijgt met een telefoon die een 10tal seconden niet reageert, zou zijn opgelost. Maar dat is dus helaas niet zo, bij mij.. Verder geen merkbare verschillen in mijn geval.. (Maar ik gebruik geen MfE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 21:26
* Cardo mist al een weekje zijn e71 :'( nog 1 week..

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335698

Grolsch schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 08:35:
[...]

Wat denk je wat afgelopen 3 weken het meest besproken onderwerp in dit topic is :P
Kijk eens hoe lang ik lid ben :O

Ik probeer ook alleen maar mensen te helpen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het is toch je eigen schuld als je mee gaat praten en niet de moeite neemt om te kijken wat er al besproken is?
Dat probeert iedereen, maar er wordt wel vanuit gegaan dat mensen zich inlezen voordat ze gaan reageren. Geldt zowel als je een vraag hebt als wanneer je een vraag wil beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Anoniem: 335698 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:39:
[...]

Kijk eens hoe lang ik lid ben :O

Ik bedoelde het grappig hoor :P

De laatste 3 weken gaat het alleen maar over de .400 software update.
Nu wordt er net 3 dagen niet meer over gesproken, en nu kom jij met de mededeling dat er een software update is, terwijl de meeste bezoekers van dit topic ondertussen alweer toe zijn aan een .500 update :P

But, NOFI

Ik moest gisteren voor werk naar Duitsland, vlakbij Essen, ik dacht nu kan ik de navigatie eens goed testen.
Tot knooppunt kaiserberg gaat het goed, begint het spannend te worden (8-baanswegen, vele afslagen) valt het ontvangst van m'n GPS weg op m'n E71 :( :( 8)7 dus via "bekijk kaart" erheen genavigeerd.

Conclussie, de GPS module werkt niet optimaal :P

[ Voor 25% gewijzigd door Grolsch op 18-12-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:23
Ik heb sinds gisteren een nokia e71. Nu heb ik een aantal thema's op de geheugenkaart gezet, maar ik kan niet vinden hoe ik via de telefoon in de geheugenkaart kan komen om een thema te activeren

[ Voor 8% gewijzigd door M.C. op 18-12-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 15:37

Pat-Juh

Patrick

kijk eens via "office > file manager" en dan op je kaartje :). Deze installeren en dan via themes instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Ik heb het gevonden, maar als ik het thema wil installeren krijg ik een melding 'neem contact op met de leverancier van de toepassing'

[ Voor 78% gewijzigd door M.C. op 18-12-2009 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310903

M.C. schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 17:57:
Ik heb het gevonden, maar als ik het thema wil installeren krijg ik een melding 'neem contact op met de leverancier van de toepassing'
Dan moet je even de certificaat instellingen verzetten:

menu > instrumenten > instell. > toepassingen > toep. beheer:
daar softwareinstallatie op 'alles' zetten en online certif.controle op 'uit'

Dit zou normaal gezien moeten werken! succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Super! het is gelukt..bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Apart, ik zou nu toch echt voor een E72 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40
Ik heb ook net een e71 gekocht. 225 euro voor een nieuwe telefoon vind ik goed te doen. 350 voor een e72 is me net ff te veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micky83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-04 23:44
Ik heb vandaag de nieuwste firmware erop gezet en heb echt uren zitten klooien om de telefoon weer werkend te krijgen. De update is trouwens nog steeds niet helemaal gelukt want bij de laatste 55sec (geeft ie aan) vindt hij de telefoon niet meer.

Prioriteit is nu om weer Windows Live erop te krijgen (backup terugzetten heeft niets opgeleverd). Via de Nokia site zou dit voorgeprogrameerd moeten zijn in de DOWNLOAD folder....niet dus..ovistore-> nope.

Iemand een idee?

EDIT: Hieronder wat plaatjes van hoe de update mij verloopt.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/18/1261175490-890.jpg

Nu blijft hij hangen:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/18/1261175491-171.jpg

Dan start de telefoon automatisch opnieuw op en zie ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/18/1261175491-492.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Micky83 op 19-12-2009 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sqck
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-12-2023
Micky83 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 00:20:
Ik heb vandaag de nieuwste firmware erop gezet en heb echt uren zitten klooien om de telefoon weer werkend te krijgen. De update is trouwens nog steeds niet helemaal gelukt want bij de laatste 55sec (geeft ie aan) vindt hij de telefoon niet meer.

Prioriteit is nu om weer Windows Live erop te krijgen (backup terugzetten heeft niets opgeleverd). Via de Nokia site zou dit voorgeprogrameerd moeten zijn in de DOWNLOAD folder....niet dus..ovistore-> nope.

Iemand een idee?
>> Yes, Windows Live Messenger wordt sinds enige maanden niet meer aangeboden via de OVI Store. Dit programma werkt dus helaas niet meer. Goed alternatief is NimBuzz.

>> Vervelend dat je update niet gelukt is. Probeer eens om:
a) Te updaten met Nokia Ovi Suite (de opvolger van PC Suite) / ook geschikt voor Windows 7
b) Te updaten met zo min mogelijk beveiligingsprogramma's geactiveerd. Helemaal ideaal zou schone Windows zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282048

Misschien is het al eerder genoemd in 1 van deze 4 topics maar ik weet niet precies waarop ik moet zoeken,

Maar als ik gebeld wordt en als ik opneem en dan direct, zoals gebruikelijk is zeg: hallo, met Coolah Mastah...

Dan hoort de andere partij dat niet. Wacht ik een seconde of 2 nadat ik opgenomen heb en dan wat zeg horen mensen mij wel.

Hebben anderen hier ook last van? Ik weet dat de data verbinding tijdelijk wordt verbroken als je belt maar ik kan mij niet voorstellen dat dat dus 2seconden tot na opname van de telefoon is. Ik vind dit zeer vervelend want nu zeg ik vaak wat, mensen horen mij niet en blijven dan ook stil of denken dat ik aso ben omdat ik juist niks lijk te zeggen wanneer ik mijn telefoon opneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
bij mij is bovenstaand probleem opgelost met de nieuwe 400. firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooi, was toch al van plan om vandaag die update toe te passen. eerst ff de boel backuppen enzo. Ben benieuwd. want juist dat kleine dingetje zorgde er bij mij voor dat ik de telefoon niet serieus kon nemen als zakelijk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Grolsch schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:33:
bij mij is bovenstaand probleem opgelost met de nieuwe 400. firmware.
haha bij mij heb ik dat probleem voor het eerst op de 4.00 firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336075

Sinds vanmorgen werkt plots iets niet meer om mn e71.
Wanneer ik een bericht ontvang komt dit niet meer tevoorschijn op mn startscherm als het gele envelopje onderaan het startscherm. Enkel rechtsbovenaan verschijnt er een envelopje, maar geen rechtstreekse link meer. Wanneer ik een oproep heb gemist verschijnt dit wel onderaan.
Wat kan het probleem zijn? Bij modi staat nog steeds bij toepass. startscherm, ingeschakelde toepass berichtmelding aangevinkt..
Beu want was dit nu zo gewoon!
Weet niet goed wat te doen met die code die ooit vernoemd werd in deze topic..

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 336075 op 20-12-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:27

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

mdbde schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:51:
[...]

haha bij mij heb ik dat probleem voor het eerst op de 4.00 firmware
Ik ook idd..

ik heb sowieso het gevoel dat de 200 firmware toch echt de beste is, voornamelijk de accuduur was stukken beter dan zijn voorgangers voor mijn gevoel.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een probleem met Nokia E71 na een aantal uur opent hij menu niet meer dan moet ik eerst de telefoon opnieuw opstarten, meerdere mensen last van? Hij is net 4 dagen oud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Anoniem: 321838 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:37:
Ik heb een probleem met Nokia E71 na een aantal uur opent hij menu niet meer dan moet ik eerst de telefoon opnieuw opstarten, meerdere mensen last van? Hij is net 4 dagen oud!
Het klink bij mij als een oude firmware. Deze had dat probleem bij veel mensen. ik adviseer te updaten met nokia updater. Zie www.nokia.nl
Toets *#0000# in op je homescreen om er achter te komen welke firmware versie je hebt. Versie 4.00xxxx is de nieuwste.
Na het updaten, na de eerste keer dat je je telefoon hebt opgestart *#7370# toetsen op het homescreen om alle update 'overblijfselen' te verwijderen en er voor te zorgen dat de software schoon is. Stabiliteit en snelheid vergrotend.

[ Voor 17% gewijzigd door mdbde op 22-12-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSquad117
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik ben super tevreden met m'n E71, maar wat ik mis, is de optie om smilies in mijn berichtjes te plaatsen.
Weet er iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand waar ik Live Messenger kan downloaden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sqck
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-12-2023
Anoniem: 321838 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:36:
Weet iemand waar ik Live Messenger kan downloaden? :D
Lees even een aantal posts hiervoor. Dan weet je het antwoord. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310903

sqck schreef op woensdag 23 december 2009 @ 01:42:
[...]

Of de zoekfunctie gebruiken.. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord1n
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Hallo,

Ik heb zelf ook een Nokia E71, ben er erg blij mee alleen heb ik 1 vraagje. Heb Windows Live Messenger voor Nokia S60 (versie: 1.1.9000) erop geïnstalleerd. Maar ik wil graag de nieuwe Windows Live Messenger die ik ook laatst op een BlackBerry zag en die zag er gewoon uit als de pc versie.

Nickname goed in beeld en tweede nickname alles was veel uitgebreider dan de versie die ik heb. Kan de BlackBerry versie geïnstalleerd worden op mijn Nokia, of bestaat er een WLM die er zo uit ziet voor de E71?

Alvast Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord1n
sqck schreef op woensdag 23 december 2009 @ 01:42:
[...]

Windows Live Messenger werkt uitstekend hoor, vriendin gisteren nog 1 aangeschaft met WLM en alles werkt uitstekend met de nieuwste software. Alleen weet ik niet waar je het kan downloaden, heb het erop laten zetten door iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-05 00:02
Gewoon op Ovi Store te downloaden... nieuwste versie, met zelfde pc uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
parff schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:40:
Gewoon op Ovi Store te downloaden... nieuwste versie, met zelfde pc uiterlijk.
ik hoef live messenger niet maar ben benieuwd hoe het er uit ziet. in de ovi store via pc zegt ie dat messenger niet geschikt is voor de e71 haha. via e71 op de ovi store is messenger onvindbaar. denk dat vermeld ik hier even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Oh ik zie het ja. Met E72 lukte wel. Voor E71 hier te downloaden: http://rapidshare.com/fil...3_1_v_1_5_1229_signed.rar

Anoniem: 128542

Anoniem: 282048 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:40:
mooi, was toch al van plan om vandaag die update toe te passen. eerst ff de boel backuppen enzo. Ben benieuwd. want juist dat kleine dingetje zorgde er bij mij voor dat ik de telefoon niet serieus kon nemen als zakelijk toestel.
Hallo Coolah Master, is het "delay" issue bij jou opgelost in de 400 firmware? Ik heb nu nog de 300 firmware met hetzelfde probleem, erg irritant, vooral omdat ik de telefoon ook zakelijk gebruik. In ben een beetje huiverig naar de update 400, zeker omdat niet zeker is dat dit de problemen oplost en in sommige gevallen nieuwe problemen naar voren brengt...

Ik hoor het graag.

• viktorvm
Hoe kreeg jij hem naar je pc? Als ik in de Ovi Store ben kan ik alleen maar programma's naar mijn telefoon sturen.

En... windows live messenger doet hij bij zonder nokia internet services package 1.07 te installeren, ik nog versie 1.02

[ Voor 14% gewijzigd door viktorvm op 24-12-2009 12:05 ]

• parff
Dit is gewoon een aparte installatie bestand, gevonden op internet. Niet van Ovi gehaald.

• automotive
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-03 23:49
Probleempje: Sinds enkele dagen verschijnt er geen enveloppe meer op mijn homescreen. Ook na een harde reset (firmware update) laat deze melding niet meer van zich horen. Bij menu- instrumenten- modi- toepass. startscherm staat 'berichtmelding' aangevinkt.

Weet iemand de oplossing?

Anoniem: 144586

Iemand enig idee of Feature Pack 2 voor S60 ook naar dit toestel komt?
De E72 heeft deze er wel op staan, en er zitten toch wel een paar aardige updates in t.o.v. F1 die op de E71 draait. (hier een link met een preview http://www.mobileburn.com/story.jsp?Id=3163

En welke firmware wordt aangeraden te gebruiken. Ik draai nog op 110, wat er origneel op stond, maar lees veel over trage nieuwe firmwares e.d.
Updaten naar de nieuwste? of een oudere gebruiken.

• Apaat
  • Laatst online: 09-05 14:26
Anoniem: 144586 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:36:
Iemand enig idee of Feature Pack 2 voor S60 ook naar dit toestel komt?
De E72 heeft deze er wel op staan, en er zitten toch wel een paar aardige updates in t.o.v. F1 die op de E71 draait. (hier een link met een preview http://www.mobileburn.com/story.jsp?Id=3163
Waarschijnlijk niet. Nokia heeft zoiets nog nooit gedaan.

• viktorvm
parff schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:34:
Dit is gewoon een aparte installatie bestand, gevonden op internet. Niet van Ovi gehaald.
Dat snap ik, maar waarom zit dat bestandje erbij, terwijl je het toch niet hoeft te installeren om WLM te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437

Hey guys,

Ik heb een audio probleem. Als ik mijn telefoon met mijn parrot carkit verbind, bluetooth, dan werkt de audio niet van sygic mobile 9. Is hier een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
viktorvm schreef op donderdag 24 december 2009 @ 23:02:
[...]

Dat snap ik, maar waarom zit dat bestandje erbij, terwijl je het toch niet hoeft te installeren om WLM te kunnen gebruiken?
Het beste is ook om dat niet te installeren. Ik had dat wel gedaan en na gebruik van WLM, verbreekt ie internet verbinding niet meer. Ik heb de oude versie weer geïnstalleerd, en nu werkt alles weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord1n
Bedankt, maar ik heb helaas niet zo een kabel van Nokia naar PC dus ik moet er 1 aanschaffen voordat ik het programma kan zetten op me telefoon helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Upload hem ergens en download het via je tel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord1n
parff schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 16:27:
Upload hem ergens en download het via je tel. :P
Ja dat wil ik best wel doen, welke site raad jij aan? >:) Heb het geprobeerd met SpeedyShare maar dat wou niet lukken is er misschien een mobiele versie van zo een site of een andere manier?

P.S:

In de readme staat er dat ik eerst (Nokia_Internet_Services_Support_Package_1.07) moet installeren en dan vervolgens (WindowsLive_S60_3_1_v_1_5_1229_signed) heb zelf nog de oude messenger maar wil alleen de nieuwe gebruiken dus gewoon volgens de readme doen toch?

Edit:

Heb het net beiden gedownload naar me telefoon hij installeert geen van beiden bestanden ik krijg een blauwe pagina vol met codes en tekens en het toestel reageert helemaal niet meer.. erg raar.. en jammer! Pas na het verwijderen van me baterij uit me telefoon en weer aan doen dan pas reageert hij weer.

[ Voor 47% gewijzigd door Nord1n op 25-12-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Raar. Bij mij is het gewoon gelukt. Mocht het gaan lukken, dan Nokia_Internet_Services_Support_Package_1.07 niet installeren. Je verbinding sluit dan niet af na gebruik. Ik heb nu versie 1.01 draaien en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Menu blijft soms nog steeds hangen nu weer ook na een update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een klein vraagje, mijn contacten krijg ik wel terug gezet maar mijn berichten niet. Hoe doe ik dit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord1n
Ik heb niet de nieuwste software op me Nokia E71 maar dat kan niet het probleem zijn toch. Heb de bestanden uitgepakt en alleen dat bestand geupload ik begrijp niet wat ik verkeerd doe. Waar gaan de bestanden naar toe die je hebt gedowload? Ik sla ze op mijn geheugen kaart en kan ze daarna niet terug vinden, wat voor upload site gebruik jij? Na het downloaden van dat bestand wordt me hele scherm blauw, of moet je het ingepakt uploaden.

Heb het geupload via http://wapupload.filetac.com/ echt zo irritant hij opent het .sis bestand in notepad en dan zie ik allemaal rare tekens hij vraagt niet om te installeren en me toestel loopt dan helemaal vast.. hoe heb jij het gedaan?

[ Voor 21% gewijzigd door Nord1n op 25-12-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336961

Hallo allemaal

sinds kort in bezit van de E71 na een palm centro. wat ik bij de palm wel had en nu bij de nokia niet is de lijst agenda punten in het startscherm. ik krijg bij de nokia maar 1 agendapunt in beeld terwijl de palm alle items laat zien die erop volgen van die dag of zelfs 2 dagen. Ook ene nokiaa 5800XM laat zoveel zien al er op het scherm kan en vult dat automatisch aan.

ik kan via d ehandleiding niet vinden of dit aan te passen valt. iemand ene idee?

alvast bedankt

gr Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Nord1n schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 19:38:
Ik heb niet de nieuwste software op me Nokia E71 maar dat kan niet het probleem zijn toch. Heb de bestanden uitgepakt en alleen dat bestand geupload ik begrijp niet wat ik verkeerd doe. Waar gaan de bestanden naar toe die je hebt gedowload? Ik sla ze op mijn geheugen kaart en kan ze daarna niet terug vinden, wat voor upload site gebruik jij? Na het downloaden van dat bestand wordt me hele scherm blauw, of moet je het ingepakt uploaden.

Heb het geupload via http://wapupload.filetac.com/ echt zo irritant hij opent het .sis bestand in notepad en dan zie ik allemaal rare tekens hij vraagt niet om te installeren en me toestel loopt dan helemaal vast.. hoe heb jij het gedaan?
Geen idee waarom dit gebeurt bij jou. Ik heb het gewoon naar me tel gestuurd en opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb die bestanden op mijn geheugenkaart gezet en dan via de pc (in de map) dubbel klikken dan zegt Nokia PC suite klikt op het scherm om het programma te installeren en dan klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 11:19:
Hey guys,

Ik heb een audio probleem. Als ik mijn telefoon met mijn parrot carkit verbind, bluetooth, dan werkt de audio niet van sygic mobile 9. Is hier een fix voor?
Klein schopje omdat er een nieuwe discussie is ontstaan inmiddels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn de instellingen van audio/bluetooth ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viktorvm
Anoniem: 336961 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 00:17:
Hallo allemaal

sinds kort in bezit van de E71 na een palm centro. wat ik bij de palm wel had en nu bij de nokia niet is de lijst agenda punten in het startscherm. ik krijg bij de nokia maar 1 agendapunt in beeld terwijl de palm alle items laat zien die erop volgen van die dag of zelfs 2 dagen. Ook ene nokiaa 5800XM laat zoveel zien al er op het scherm kan en vult dat automatisch aan.

ik kan via d ehandleiding niet vinden of dit aan te passen valt. iemand ene idee?

alvast bedankt

gr Rob
Je moet bij menu>instrumenten>modi>toepass. startscherm>ingeschakelde toepass.
Als je daar het één en ander uitschakeld krijg je misschien een grotere ruimte voor je agenda. Anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336961

hoi victor,

bedankt voor je bericht. Ik heb dat echter al gedaan... het enige wat zichtbaar is is de afspraken die nog moeten komen van de huidige dag. als een agendapunt een periode van 14.00h - 17.00h duurt dan verdwijnt de afspraak al om 14.01 uit je scherm. erg vervelend. en dan ook geen agendapunten van de volgende dag als je ruimte genoeg op je scherm hebt. alle andere meldingen en snelkoppelingen heb ik verwijderd uit het startscherm maar helaas geen aanvulling van andere agenda items. iemand een idee/ of is er een agenda app die dit wel mogelijk maakt? gr Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321838 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 11:45:
Wat zijn de instellingen van audio/bluetooth ?
Welke instellingen bedoel je dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
Als je een memo aan je agenda toevoegd wordt deze zichtbaar op het homescreen op de dag waar de memo is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

automotive schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:38:
Probleempje: Sinds enkele dagen verschijnt er geen enveloppe meer op mijn homescreen. Ook na een harde reset (firmware update) laat deze melding niet meer van zich horen. Bij menu- instrumenten- modi- toepass. startscherm staat 'berichtmelding' aangevinkt.

Weet iemand de oplossing?
ik heb net hetzelfde probleem!
iemand raad aub??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336075 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 16:10:
[...]

ik heb net hetzelfde probleem!
iemand raad aub??
Geld dit voor MfE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog even snel een vraagje, als ik de telefoon oppak moet ik eerst ongeveer 20 seconden wachten voordat ik kan praten, is hier ook een oplossing voor om dit na 2 seconden te doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord1n
Anoniem: 321838 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 10:30:
Ik heb die bestanden op mijn geheugenkaart gezet en dan via de pc (in de map) dubbel klikken dan zegt Nokia PC suite klikt op het scherm om het programma te installeren en dan klaar. :)
Dat heb ik helaas niet heb geen Nokia PC Suite, dus ik moet denk ik maar eerst even de kabel aanschaffen voordat ik de nieuwe versie van Windows Live kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het beste is via de PC alles te doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martoediefroets
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10-2018
Na de laatste firmware update (firmware-versie 400.21.013 ) kan ik met geen mogelijkheid meer bij m'n contacten komen..... :( Irriteert me mateloos
Heeft iemand anders hier ook last van of iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 06-05 15:37

Pat-Juh

Patrick

kan je wel bij een "contacten" lijst komen? staat er boven in zo'n ballon met "contacts" of zo'n raar visite kaartje? klik dan eens naar links met je richtingtoets dan op de middelste toets en dan op "phone" zetten oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martoe, doe even *#7370# :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viktorvm
Misschien moet je er wel bij zetten dat dat een harde reset en hij alles kwijt raakt, niet iedereen is zo goed op de hoogte als jij en ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337400

Hoi allen,

Speciaal voor deze vraag hier geregistreerd. Het volgende doet zich voor:
Ik ben sinds een paar maanden de trotse bezitter van de Nokia E71. Een prachtig ding!! Werkt prima voor mij. Totdat er op mijn werk werd besloten dat er niet meer met de Microsoft Exchange server werd gewerkt (vanwege overstap naar nieuwer Office Pakket) maar dat er alleen nog een Blackberry Server zal draaien. Nu wil ik mijn Nokia E71 niet kwijt en ben ik dus op zoek gegaan naar een manier om mijn E71 te synchroniseren met de Blackberry Server. Bij onze IT afdeling weten ze geen oplossing, maar daar wil ik het niet bij laten zitten. Ik weet niet superveel van software en dergelijke, maar ben gewoon op zoek naar een goede oplossing. Tot zover heb ik nog niets kunnen vinden, ook niet in dit en voorgaande topic(s). Iemand een oplossing??? Alvast vriendelijk bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flark
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-05 16:40
Anoniem: 337400 schreef op maandag 28 december 2009 @ 23:09:
Hoi allen,

Speciaal voor deze vraag hier geregistreerd. Het volgende doet zich voor:
Ik ben sinds een paar maanden de trotse bezitter van de Nokia E71. Een prachtig ding!! Werkt prima voor mij. Totdat er op mijn werk werd besloten dat er niet meer met de Microsoft Exchange server werd gewerkt (vanwege overstap naar nieuwer Office Pakket) maar dat er alleen nog een Blackberry Server zal draaien. Nu wil ik mijn Nokia E71 niet kwijt en ben ik dus op zoek gegaan naar een manier om mijn E71 te synchroniseren met de Blackberry Server. Bij onze IT afdeling weten ze geen oplossing, maar daar wil ik het niet bij laten zitten. Ik weet niet superveel van software en dergelijke, maar ben gewoon op zoek naar een goede oplossing. Tot zover heb ik nog niets kunnen vinden, ook niet in dit en voorgaande topic(s). Iemand een oplossing??? Alvast vriendelijk bedankt!!
Misschien eens kijken naar memotoo.com? Bevalt mij uitstekend ofschoon het niet gratis is.

[ Voor 1% gewijzigd door flark op 29-12-2009 12:28 . Reden: link verbeterd, kleine typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MfE ? Sorry maar weet niet veel van die dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

flark schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:27:
[...]

Misschien eens kijken naar memotoo.com? Bevalt mij uitstekend ofschoon het niet gratis is.
Hmm, ziet er goed uit. Een gratis oplossing lijkt vooralsnog niet voorhanden als ik het goed begrijp... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321838 schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:35:
Ik heb nog even snel een vraagje, als ik de telefoon oppak moet ik eerst ongeveer 20 seconden wachten voordat ik kan praten, is hier ook een oplossing voor om dit na 2 seconden te doen? :)
Weet iemand een antwoord? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja, je telefoon is stuk. Ga maar langs een Nokia Service Point, want 20 seconden is niet normaal. 2 seconden is al veel. Dat soms een halve tel moet wachten is vrij normaal, maar langer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:06

Sherlock

No Shit

Anoniem: 336075 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:04:
[...]
MfE ? Sorry maar weet niet veel van die dingen..
Mail for Exchange

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijd begint veel later met lopen zeg maar dus dan kan je pas later spreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302751

Goedenavond,

Ik ben ook aan het kijken naar een E71. Deze zou dan ook (sporadisch) dienst doen als navigatiesysteem.
Ik ben daar alleen nog niet helemaal over uit.
Als ik het goed begrijp is de GPS die ingebouwd zit dus wel een ''echte'' GPS ontvanger. Niet een systeem dat werkt met de gsmzendmasten. Klopt dit? Want met die zendmasten werkt echt voor geen meter.
Daarnaast zie ik in reviews alleen maar ervaringen met Nokia Maps. Als ik bijv. Garmin XT Mobile installeer, kan ik het dan ongeveer vergelijken (op het kleine scherm na) met een normaal navigatiesysteem?
Ik zou dan graag routes willen importeren, dat moet daarmee kunnen toch?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb inmiddels contact gehad met Sygic en die beweren dus dat het nie mogelijk is om je nokia e71 bluetooth over je blueparrot carkit te laten lopen... heeft iemand een fix / workaround / alternatief zodat ik met mijn e71 gewoon audio krijg bij het navigeren en ook handsfree kan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 23:17
Anoniem: 18437 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:45:
ik heb inmiddels contact gehad met Sygic en die beweren dus dat het nie mogelijk is om je nokia e71 bluetooth over je blueparrot carkit te laten lopen... heeft iemand een fix / workaround / alternatief zodat ik met mijn e71 gewoon audio krijg bij het navigeren en ook handsfree kan bellen?
Ik snap je niet, bluetooth is maar 1 kanaal. Als ik de E71 aanzet op navigeren dan hoor ik de stem van Sygic. Als ik op dat moment gebeld wordt dan zal het gesprek de navigatie stem uitschakelen.

Wil jij door je telefoongesprek heen de navigatie miep horen praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223524

ik wil de laatste firmware versie voor de e71 erop zetten maar dat wil niet lukken
na een poosje wordt de usb verbinding verbroken en de updater geeft aan dat de batterij er uit moet dan de usb kabel los dan de batterij er weer in en usb aansluiten.
dan 1 seconden op de aan kop drukken dan gebeurd er niks meer.
ook na langer drukken dat ie weer aan gaat geeft geen resultaat.
iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-01 14:06

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Anoniem: 302751 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:36:
Goedenavond,

Ik ben ook aan het kijken naar een E71. Deze zou dan ook (sporadisch) dienst doen als navigatiesysteem.
Ik ben daar alleen nog niet helemaal over uit.
Als ik het goed begrijp is de GPS die ingebouwd zit dus wel een ''echte'' GPS ontvanger. Niet een systeem dat werkt met de gsmzendmasten. Klopt dit? Want met die zendmasten werkt echt voor geen meter.
Daarnaast zie ik in reviews alleen maar ervaringen met Nokia Maps. Als ik bijv. Garmin XT Mobile installeer, kan ik het dan ongeveer vergelijken (op het kleine scherm na) met een normaal navigatiesysteem?
Ik zou dan graag routes willen importeren, dat moet daarmee kunnen toch?

Alvast bedankt.
De E71 heeft een A-GPS module.
Dit is een echte GPS module, die echter wel even internetverbinding moet hebben om binnen een fatsoenlijke tijd verbinding te krijgen.

GarminXT werkt prima, getest :) Ook software als Navigon en Sygic werken als een zonnetje!
Kleine scherm is wel lastig dus zorg dat de telefoon dicht bij je staat in de auto...

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

flark schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:27:
[...]

Andere opties (het liefst gratis O-) ) zijn er dus niet??

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 337400 op 29-12-2009 23:44 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223524 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:31:
ik wil de laatste firmware versie voor de e71 erop zetten maar dat wil niet lukken
na een poosje wordt de usb verbinding verbroken en de updater geeft aan dat de batterij er uit moet dan de usb kabel los dan de batterij er weer in en usb aansluiten.
dan 1 seconden op de aan kop drukken dan gebeurd er niks meer.
ook na langer drukken dat ie weer aan gaat geeft geen resultaat.
iemand een idee???
Herstel is het toestel even met *#7370# en voer dan even die nieuwe firmware update uit.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 321838 op 30-12-2009 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe de back-up heet en waar ik die kan vinden?

Ik heb vorige week een firmware update uitgevoerd en daarbij is tijdens het maken van de back-up gegevens naar de SD kaart toe geschreven. Ik heb mijn telefoon daarna helemaal opnieuw ingericht maar nu krijg ik elke keer wanneer ik mijn E71 via USB aan de pc hang een scherm te zien waarbij de installatie wordt gestart om na een paar seconde een melding te krijgen dat de installatie niet voortgezet kan worden en de installatie handmatig gedaan moet worden via applicatiebeheer.

Maar aangezien ik mijn telefoon opnieuw heb ingericht is deze back-up niet meer nodig. Waar kan ik het bestand vinden en deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Anoniem: 337400 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:42:
[...]

Andere opties (het liefst gratis O-) ) zijn er dus niet??
Neem je privacy serieus en betaal een euro per maand voor dit probleemloze systeem. Kun je heerlijk syncen tussen je E71, Outlook en andere systemen. Werkt ook vlekkeloos met Outlook 2010. Een absolute aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
stormfly schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:49:
[...]

Ik snap je niet, bluetooth is maar 1 kanaal. Als ik de E71 aanzet op navigeren dan hoor ik de stem van Sygic. Als ik op dat moment gebeld wordt dan zal het gesprek de navigatie stem uitschakelen.

Wil jij door je telefoongesprek heen de navigatie miep horen praten?
Hij heeft hetzelfde probleem als ik heb met mijn bury carkit.

Zodra de bury is verbonden met de E71 zijn de stemmen van sygic niet meer te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Deeltje 4 is vol! Op naar deel 5 over dit prachtige toestel _o_

Het Nokia E71 Topic - Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004