Het Nokia E71 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 105.461 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:45:
ik heb inmiddels contact gehad met Sygic en die beweren dus dat het nie mogelijk is om je nokia e71 bluetooth over je blueparrot carkit te laten lopen... heeft iemand een fix / workaround / alternatief zodat ik met mijn e71 gewoon audio krijg bij het navigeren en ook handsfree kan bellen?
Ik snap je niet, bluetooth is maar 1 kanaal. Als ik de E71 aanzet op navigeren dan hoor ik de stem van Sygic. Als ik op dat moment gebeld wordt dan zal het gesprek de navigatie stem uitschakelen.

Wil jij door je telefoongesprek heen de navigatie miep horen praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil de laatste firmware versie voor de e71 erop zetten maar dat wil niet lukken
na een poosje wordt de usb verbinding verbroken en de updater geeft aan dat de batterij er uit moet dan de usb kabel los dan de batterij er weer in en usb aansluiten.
dan 1 seconden op de aan kop drukken dan gebeurd er niks meer.
ook na langer drukken dat ie weer aan gaat geeft geen resultaat.
iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:36:
Goedenavond,

Ik ben ook aan het kijken naar een E71. Deze zou dan ook (sporadisch) dienst doen als navigatiesysteem.
Ik ben daar alleen nog niet helemaal over uit.
Als ik het goed begrijp is de GPS die ingebouwd zit dus wel een ''echte'' GPS ontvanger. Niet een systeem dat werkt met de gsmzendmasten. Klopt dit? Want met die zendmasten werkt echt voor geen meter.
Daarnaast zie ik in reviews alleen maar ervaringen met Nokia Maps. Als ik bijv. Garmin XT Mobile installeer, kan ik het dan ongeveer vergelijken (op het kleine scherm na) met een normaal navigatiesysteem?
Ik zou dan graag routes willen importeren, dat moet daarmee kunnen toch?

Alvast bedankt.
De E71 heeft een A-GPS module.
Dit is een echte GPS module, die echter wel even internetverbinding moet hebben om binnen een fatsoenlijke tijd verbinding te krijgen.

GarminXT werkt prima, getest :) Ook software als Navigon en Sygic werken als een zonnetje!
Kleine scherm is wel lastig dus zorg dat de telefoon dicht bij je staat in de auto...

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flark schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:27:
[...]

Misschien eens kijken naar memotoo.com? Bevalt mij uitstekend ofschoon het niet gratis is.
Andere opties (het liefst gratis O-) ) zijn er dus niet??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 23:44 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:31:
ik wil de laatste firmware versie voor de e71 erop zetten maar dat wil niet lukken
na een poosje wordt de usb verbinding verbroken en de updater geeft aan dat de batterij er uit moet dan de usb kabel los dan de batterij er weer in en usb aansluiten.
dan 1 seconden op de aan kop drukken dan gebeurd er niks meer.
ook na langer drukken dat ie weer aan gaat geeft geen resultaat.
iemand een idee???
Herstel is het toestel even met *#7370# en voer dan even die nieuwe firmware update uit.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe de back-up heet en waar ik die kan vinden?

Ik heb vorige week een firmware update uitgevoerd en daarbij is tijdens het maken van de back-up gegevens naar de SD kaart toe geschreven. Ik heb mijn telefoon daarna helemaal opnieuw ingericht maar nu krijg ik elke keer wanneer ik mijn E71 via USB aan de pc hang een scherm te zien waarbij de installatie wordt gestart om na een paar seconde een melding te krijgen dat de installatie niet voortgezet kan worden en de installatie handmatig gedaan moet worden via applicatiebeheer.

Maar aangezien ik mijn telefoon opnieuw heb ingericht is deze back-up niet meer nodig. Waar kan ik het bestand vinden en deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:42:
[...]

Andere opties (het liefst gratis O-) ) zijn er dus niet??
Neem je privacy serieus en betaal een euro per maand voor dit probleemloze systeem. Kun je heerlijk syncen tussen je E71, Outlook en andere systemen. Werkt ook vlekkeloos met Outlook 2010. Een absolute aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
stormfly schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:49:
[...]

Ik snap je niet, bluetooth is maar 1 kanaal. Als ik de E71 aanzet op navigeren dan hoor ik de stem van Sygic. Als ik op dat moment gebeld wordt dan zal het gesprek de navigatie stem uitschakelen.

Wil jij door je telefoongesprek heen de navigatie miep horen praten?
Hij heeft hetzelfde probleem als ik heb met mijn bury carkit.

Zodra de bury is verbonden met de E71 zijn de stemmen van sygic niet meer te horen.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Deeltje 4 is vol! Op naar deel 5 over dit prachtige toestel _o_

Het Nokia E71 Topic - Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004