Ik kan trouwens nergens goede vergelijkingen vinden tussen SU9400, Atom N720 en desktop C2D CPU's. Ik heb hier een T2300 Core Duo, en wil wel graag voorruit
Meen je niet toch..? Notebookcheck.net / Notebookspot.nl...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Daar was ik al eerder, krijg alleen de benchmark lijst met grafische kaarten daar...CLB schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 23:52:
Meen je niet toch..? Notebookcheck.net / Notebookspot.nl...
nvm, http://www.notebookcheck....Benchmarklist.2436.0.html
Edit: Hoe zijn de OC mogelijkheden eigenlijk? Mogelijk om hem sneller te laten lopen?
[ Voor 34% gewijzigd door Don3k op 03-10-2009 23:58 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Passmark!Don3k schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 23:37:
Ik kan trouwens nergens goede vergelijkingen vinden tussen SU9400, Atom N720 en desktop C2D CPU's. Ik heb hier een T2300 Core Duo, en wil wel graag voorruit
http://computer-software....fr9QMjKZLG&fta_ind=3&fs=1
Te mooi om waar te zijn? Alhoewel die shop hier in Rotterdam zit...
Te mooi om waar te zijn? Alhoewel die shop hier in Rotterdam zit...
Prijs lijkt me veel te laag maar de shop lijkt wel gewoon legitiem:Te mooi om waar te zijn? Alhoewel die shop hier in Rotterdam zit...
http://www.nationalebedrijvengids.nl/bedrijf/2941444/Etelcom
Edit: waarschijnlijk zijn het wel oplichters die de naam van een gewoon bedrijf gebruiken.
[ Voor 17% gewijzigd door Philflow op 04-10-2009 08:27 ]
Ik had eerst een mail gestuurd over het een op=op aanbieding was of dat het niet uitmaakt, als ze evt. door de voorraad heen zijn. Nog niks gekregen. Mail erna gestuurd, dat ik geïnteresseerd was, kreeg ik wel direct een factuur, met als mededeling het geld binnen 5 dagen over te maken naar rekening nummer.Philflow schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 08:26:
[...]
Prijs lijkt me veel te laag maar de shop lijkt wel gewoon legitiem:
http://www.nationalebedrijvengids.nl/bedrijf/2941444/Etelcom
Edit: waarschijnlijk zijn het wel oplichters die de naam van een gewoon bedrijf gebruiken.
Klopt ook niet naar mijn mening. Aangezien de standaard garantie 12 maanden is.Na betaling zal u het bestelde product binnen 24 uur gelevert krijgen, en een garantie van liefst 24 maanden.
[ Voor 5% gewijzigd door Don3k op 04-10-2009 08:36 ]
De advertentie is inmiddels als weggehaald. Mooi zo.
Had Marktplaats inderdaad even over getiptPhilflow schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:02:
De advertentie is inmiddels als weggehaald. Mooi zo.
Verwijderd
Zojuist toch bij Dynabyte de 5810T gekocht. Ik wilde eerst voor de 5871 gaan en daar een grafische kaart instoppen, maar de 5810 bied nu zoveel meer voor dat beetje geld... Alleen jammer van het glimmende scherm, maar ja wanneer zit je nu echt in de zon te werken.
Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd.
Even een tip voor mensen die een 1810t hebben.
Sinds 1 oktober is er een nieuwe bios uit, de 3117 versie.
Bij mij zorgt dit ervoor dat hij een stuk minder lawaai maakt en een langere batterijduur lijkt te hebben. Wellicht is de fan nu wat beter geregeld.
Sinds 1 oktober is er een nieuwe bios uit, de 3117 versie.
Bij mij zorgt dit ervoor dat hij een stuk minder lawaai maakt en een langere batterijduur lijkt te hebben. Wellicht is de fan nu wat beter geregeld.
Afaik is dat niet mogelijk met de 5871?Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 15:41:
Ik wilde eerst voor de 5871 gaan en daar een grafische kaart instoppen.
Ik ben benieuwd.
Verwijderd
Weet ik niet, bij Acer geven ze iig geen gehoor sinds ik het gevraagd heb. Het staat wel bij de specificaties op de site. Maar het matte scherm was voor mij het enige echte voordeel van de 5871, ok en die betere bescherming van de harde schijf. Wat de versie van Vista (en dus later windows 7) betreft, op het werk hebben we toch geen business versie.
Ik ben al een tijdje me aan het verdiepen in deze laptop reeks, maar ik blijf wel met een paar vragen zitten, en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Je kan de 3810 kopen met een SU3500 of een SU9400. Het stroomverbruik van de SU9400 is 2x zo veel als de SU3500 (TDP van 5 en 10 watt). Maar in hoeverre merk je hier nou wat van in de batterij duur? Gaat die SU3500 nou indd een stuk langer mee?
En als je die radeon kaart nou uitzet, neemt die dan echt geen stroom? Ik wil namelijk wel een snelle proc. maar ik hoef echt geen spannende GPU kaart erin.
Op het moment is de meest luxe versie de: 3810TG-944G50N goedkoper dan de minder luxe versie de: 3810T-944G32N Ik neem aan dat de andere ook nog van prijs gaan veranderen?
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
Je kan de 3810 kopen met een SU3500 of een SU9400. Het stroomverbruik van de SU9400 is 2x zo veel als de SU3500 (TDP van 5 en 10 watt). Maar in hoeverre merk je hier nou wat van in de batterij duur? Gaat die SU3500 nou indd een stuk langer mee?
En als je die radeon kaart nou uitzet, neemt die dan echt geen stroom? Ik wil namelijk wel een snelle proc. maar ik hoef echt geen spannende GPU kaart erin.
Op het moment is de meest luxe versie de: 3810TG-944G50N goedkoper dan de minder luxe versie de: 3810T-944G32N Ik neem aan dat de andere ook nog van prijs gaan veranderen?
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
hoi
Morgen is die van mij met RMA!peakaboo schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:10:
Morgen komt ie binnen!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Kep mijne al RMA gedaan, was verder niks mis mee, behalve de prijsTouchdomex schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:29:
[...]
Morgen is die van mij met RMA!HD heeft het na 3 dagen vechten toch begeven
Maareh, dat is wel balen

Hitachi drivepeakaboo schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:35:
[...]
Kep mijne al RMA gedaan, was verder niks mis mee, behalve de prijsBij 4launch was ie 100 eu goedkoper. Wet kopen of afstand is nice
![]()
Maareh, dat is wel balenWelke HD had je erin?

Direct gebeld en RMA aanvraag gedaan maar die sukkels bij Acer zijn mijn RMA melding verloren

Heb mijn al gekocht bij 4Launch btw
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Gekke was de smart reading van de HD was wel goed en hij was gezond aldus SMART. Maar toch woensdag dus begeven spontaanpeakaboo schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:47:
[...]
Oh met die aanbieding? Hoop niet dat ik ook zo'n bagger exemplaar heb dan

Iemand een idee hoe ik die schroefjes van die HD cage los kan krijgen? Zitten muurvast en met een aardappelschilmesje lukt het ook al niet.. Ze steken net niet ver genoeg uit om ze met een tang vast te pakken...
bah
Verwijderd
Een schroevendraaier misschien...
, of soldeer jij ook met een strijkbout?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2009 14:52 ]
Ja maar het is een heel klein formaat schroef... kep wel 20 verschillende hier liggen maar je krijgt er geen grip op... zitten erg vastVerwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:50:
Een schroevendraaier misschien..., of soldeer jij ook met een strijkbout?

Kijk eerst is of die goed werkt, voordat je hem gaat openschroeven en upgraden..?
Die schijf werkt, heb net alle hidden files geback upped (acer restore files enzo, was bij elkaar net geen 20gb).CLB schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:13:
Kijk eerst is of die goed werkt, voordat je hem gaat openschroeven en upgraden..?
Heb net win 7 installed op mn WD scorpio, ging via usb stick in minder dan 7 min

Nu dat die HD cage er ff tijdelijk niet om zit, merk je wel dat de HD meer trilt... Dus die rubberen strips wat ze erop hebben geplakt die doen goed hun werk!
die van mij is al weg vanaf 20 september met een kapot backlight...dus ik geef je niet veel hoop dat ze het met spoed doen.Touchdomex schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:51:
[...]
Gekke was de smart reading van de HD was wel goed en hij was gezond aldus SMART. Maar toch woensdag dus begeven spontaanMorgen komen ze hem ophalen en mogen ze hem maar met spoed repareren. Als ik hem na een week nog niet terug heb ga ik gewoon ze opbellen en nog een keer en nog een keer
Het is mij beloofdMichel242186 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:21:
[...]
die van mij is al weg vanaf 20 september met een kapot backlight...dus ik geef je niet veel hoop dat ze het met spoed doen.
Ach of hun een boze meneer aan 'n telefoon wat boeit.
Geen idee, word ook nooit boos. Alleen vervelendCLB schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:30:
Ach of hun een boze meneer aan 'n telefoon wat boeit.
Ik zou zeggen bel op en vraag hoe het ermee staatMichel242186 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:21:
[...]
die van mij is al weg vanaf 20 september met een kapot backlight...dus ik geef je niet veel hoop dat ze het met spoed doen.
[ Voor 40% gewijzigd door Touchdomex op 06-10-2009 15:35 ]
ik weet precies waar hij staat...in duitslandTouchdomex schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:33:
[...]
Geen idee, word ook nooit boos. Alleen vervelendHeeft mij tot nu toe vrij vaak geholpen in zaken omtrent garantie of andere dingen
Het werkt wel om niet 100% rekbaar te zijn. Het is mij dan ook telefonisch beloofd door zowel Acer als 4Launch.
[...]
Ik zou zeggen bel op en vraag hoe het ermee staatWaar is hij nu? Dat soort dingen. Weet je tenminste waar hij is/wat ermee gebeurd
Als mijn harde schijf kapot ging vond ik het een goed excuus om er een ssd in te zetten.hehhe.
Maar ja na 3 dagen al een kapotte HD vind ik gewoon slecht dus terugsturen. Jammer dan. Ik heb jammer genoeg niet een tweede laptopMichel242186 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:19:
[...]
ik weet precies waar hij staat...in duitsland..en hij is nu al meer als een week "under repair"...kheb ook niet zo'n haast want heb nog wel een laptop...en ik denk dat bellen ook niet veel helpt.
Als mijn harde schijf kapot ging vond ik het een goed excuus om er een ssd in te zetten.hehhe.

Ik gebruik een normale HD van 320gb, sata etc. Moet ik in de bios IDE of AHCI kiezen?
En wat is het verschil tussen deze 2?
[ Voor 19% gewijzigd door peakaboo op 06-10-2009 17:00 ]
Foutje
[ Voor 93% gewijzigd door peakaboo op 06-10-2009 17:53 ]
AHCI is een uitbreiding op IDE, je hebt het voor zover ik weet alleen nodig om NCQ, hot-swappen van sata en het HDD wachtwoord in de BIOS te kunnen gebruiken.peakaboo schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:00:
Ik gebruik een normale HD van 320gb, sata etc. Moet ik in de bios IDE of AHCI kiezen?
Volgens mij ook, dus IDE is just fine!
Die ene waarvan we wel het plaatje kunnen zien! (Je linkt uit je eigen fotoalbum, dus alleen jij kan de foto zien, je moet de publieke link gebruiken
The devil is in the details.
Sorry! Bedankt voor het melden, had het niet gezien. Zo werkt het wel toch?Mute schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:49:
[...]
Die ene waarvan we wel het plaatje kunnen zien! (Je linkt uit je eigen fotoalbum, dus alleen jij kan de foto zien, je moet de publieke link gebruiken)
Welke uitvinken?

Nu zien we 'm wel inderdaad. Maar wat wil je precies gedaan krijgen? Want ik zie niet echt dingen die je weg kan/moet laten.
Van al deze startup items zijn er maar 2 echt zichtbaar als tray icons. Wat doet de rest dan? Heb zo het idee dat er een paar uit kunnen worden gevinkt.Mute schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:55:
Nu zien we 'm wel inderdaad. Maar wat wil je precies gedaan krijgen? Want ik zie niet echt dingen die je weg kan/moet laten.
[ Voor 8% gewijzigd door peakaboo op 06-10-2009 17:58 ]
Ik heb het juist weer aan gezet (heb in linux last van een bug met AHCI). Als iemand m'n laptop steelt dan kan 'ie lekker gefrustreerd m'n gehuegen verkopen voor een paar tientjes en de laptop weggooien.CLB schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:36:
Volgens mij ook, dus IDE is just fine!
Videokaartdrivers, hardeschijf-controleer-iets, touchpaddriver, bluetoothdriver, kortom, allemaal dingen die je niet hoort te zien, maar toch redelijk van belang zijn voor de volledige werking van je laptoppeakaboo schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:57:
[...]
Van al deze startup items zijn er maar 2 echt zichtbaar als tray icons. Wat doet de rest dan? Heb zo het idee dat er een paar uit kunnen worden gevinkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 06-10-2009 18:34 ]
Heb net ff ''getimed'' 
Vanaf powerbutton indrukken tot aan zichtbaarheid bureaublad: Precies 30 seconden!
Dit haalde ik voorheen dus ook, met die trage hitachi schijf (zat trouwens ook in mijn model)
Vermoed dat het een en ander nog wat sneller kan, hij bleef naar mijn mening te lang hangen bij het loading desktop scherm...
Vanaf powerbutton indrukken tot aan zichtbaarheid bureaublad: Precies 30 seconden!
Dit haalde ik voorheen dus ook, met die trage hitachi schijf (zat trouwens ook in mijn model)
Vermoed dat het een en ander nog wat sneller kan, hij bleef naar mijn mening te lang hangen bij het loading desktop scherm...
Ho wacht wat was die bug? Wat voor melding gaf hij? Ben stiekem wel benieuwdmie9iel schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:30:
[...]
Ik heb het juist weer aan gezet (heb in linux last van een bug met AHCI). Als iemand m'n laptop steelt dan kan 'ie lekker gefrustreerd m'n gehuegen verkopen voor een paar tientjes en de laptop weggooien.
Die hitachi schijf is zo slecht niet hoorpeakaboo schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:46:
Heb net ff ''getimed''
Booten hangt alleen niet zoveel af van je HDD snelheid. Zie hier bijvoorbeeld een Scorpio Blue die het sneller doet dan een Black.

Als je de HDD snelheid wil vergelijken kun je bijvoorbeeld beter een 5GB folder dupliceren en timen met de hand.

Als je de HDD snelheid wil vergelijken kun je bijvoorbeeld beter een 5GB folder dupliceren en timen met de hand.
[ Voor 11% gewijzigd door Philflow op 06-10-2009 19:23 ]
Idd, daar kwam ik ook al gauw achter..
Ik heb nogsteeds die lompe hitachi niet uit die bracket... **$%#$%*&$*(
Als het me niet lukt dan pleur ik hem wel terug erin... ben een beetje bang dat die 7200rpm meer harder en warmer wordt. (ok, die scorpio black zit momenteel niet in de rubberen behuizing)
Enige vooruitgang zou een SSD zijn, maar die vind ik nog wat te duur en te luxe voor een notebook..
Ik heb nogsteeds die lompe hitachi niet uit die bracket... **$%#$%*&$*(
Als het me niet lukt dan pleur ik hem wel terug erin... ben een beetje bang dat die 7200rpm meer harder en warmer wordt. (ok, die scorpio black zit momenteel niet in de rubberen behuizing)
Enige vooruitgang zou een SSD zijn, maar die vind ik nog wat te duur en te luxe voor een notebook..
Als ik mijn laptop in slaapstand zet, en hem er daarna weer uithaal. Dan is hij niet zo zuinig als normaal. als ik de acer energy saver uitzet(met behulp van de knop boven toetsenbord)(weet niet hoe het precies heet). en daarna weer aan. dan krijg je zo 1 a 2 uur extra batterij erbij.
Zie het zo:
je hebt 8uur batterij
je zet hem in slaapstand
haalt hem uit slaapstand je hebt 6 uur batterij
doe acer energy saver uit
doe de energy saver weer aan en je hebt weer 8 uur batterij
Zie het zo:
je hebt 8uur batterij
je zet hem in slaapstand
haalt hem uit slaapstand je hebt 6 uur batterij
doe acer energy saver uit
doe de energy saver weer aan en je hebt weer 8 uur batterij
Verwijderd
Hi all..
Was nogal geinteresseerd in de Timeline 4810, met de nvidia chipset.
Temeer ik zover ik hier kan lezen, de ati versie die rond de 800/900 euro kost niet echt een meerwaarde heeft qua prestaties. In ieder geval niet voor "office werkzaamheden, films kijken / muziek luisteren, downloaden, browsen, photoshop (zoals het toevoegen van tekst aan een foto, en simple editing). En vaak doe ik dat tegelijkertijd.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik wel een budget heb van rond de 800 / 900.
Iemand probeerde mij een duurdere Dell XPS13 aan te smeren, maar daar zag ik ivm batterijduur toch van af. Zo'n mooie toestel, met zo'n laag batterijduur, en voor die prijs. Was daar nogal verbaasd over.
Na wat lezen kwam ik terecht bij de Timeline serie.
Had onlangs gevraagd op andere site, voor een degelijke 13.3 tot 14.1 inch, mobiele notebook. En daar werd de Acer ten zeerste afgeraden. En de Probook van HP, en de satelitte 505 van Toshiba juist weer wel.
Is het zo dat je wanneer je bijvoorbeeld dus 100 / 200 euro meer zou besteden dan de 4810 dual core, intel , dat er wellicht een beter alternatief is, qua model en nog belangrijker fabrikant. (in combi met een betere batterij bijvoorbeeld)
Of is de Acer timeline 4810 wat dat betreft de beste optie, voor een budget tot ongeveer 900 euro. En enigszins uniek te noemen t.o.v andere modellen ivm de langere batterijduur?
Dankzij deze site heb ik tevens een aantal webshops kunnen bezoeken. Daarvoor was ik bij de Mediamarkt geweest in Breda. En wat me opviel was dat er maar 1x 14.1 inch model stond in de showroom van Sony. Voor de rest geen 13.3, of 14.1
Toen ik vroeg waarom dit zo was, kreeg ik als antwoord dat de fabrikanten momenteel nu wachten op het uitbrengen van nieuwere modellen. In verband met het uitbrengen van Windows Mobile 7. In de magazijn had de verkoper alsnog de 4810 achteraf wel staan, maar deze was met ATI chipset. Andere modellen konden besteld worden, in het geval dat je 100% al achter je keuze staat natuurlijk.
Op zich zou ik nog even kunnen wachten met de aanschaf van een nieuwe laptop.
Ivm gebruik desktopsystemen, en oudere laptop.
Zijn er nu idd nieuwere modellen op komst (algemeen, en voor timeline series). Natuurlijk is dit een continu proces. Maar vroeg me af of dit nu juist meer van orde was, ivm met komst van nieuwe besturingssysteem etc...zoals werd aangegeven door de verkoper.
Al ben ik daar weleens vaker geweest. En tsja elke verkoper heeft zo zijn eigen voorkeur en praatje.. wat vaak niet overeenkomt met wat je van zijn collegas hoort..
Was nogal geinteresseerd in de Timeline 4810, met de nvidia chipset.
Temeer ik zover ik hier kan lezen, de ati versie die rond de 800/900 euro kost niet echt een meerwaarde heeft qua prestaties. In ieder geval niet voor "office werkzaamheden, films kijken / muziek luisteren, downloaden, browsen, photoshop (zoals het toevoegen van tekst aan een foto, en simple editing). En vaak doe ik dat tegelijkertijd.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik wel een budget heb van rond de 800 / 900.
Iemand probeerde mij een duurdere Dell XPS13 aan te smeren, maar daar zag ik ivm batterijduur toch van af. Zo'n mooie toestel, met zo'n laag batterijduur, en voor die prijs. Was daar nogal verbaasd over.
Na wat lezen kwam ik terecht bij de Timeline serie.
Had onlangs gevraagd op andere site, voor een degelijke 13.3 tot 14.1 inch, mobiele notebook. En daar werd de Acer ten zeerste afgeraden. En de Probook van HP, en de satelitte 505 van Toshiba juist weer wel.
Is het zo dat je wanneer je bijvoorbeeld dus 100 / 200 euro meer zou besteden dan de 4810 dual core, intel , dat er wellicht een beter alternatief is, qua model en nog belangrijker fabrikant. (in combi met een betere batterij bijvoorbeeld)
Of is de Acer timeline 4810 wat dat betreft de beste optie, voor een budget tot ongeveer 900 euro. En enigszins uniek te noemen t.o.v andere modellen ivm de langere batterijduur?
Dankzij deze site heb ik tevens een aantal webshops kunnen bezoeken. Daarvoor was ik bij de Mediamarkt geweest in Breda. En wat me opviel was dat er maar 1x 14.1 inch model stond in de showroom van Sony. Voor de rest geen 13.3, of 14.1
Toen ik vroeg waarom dit zo was, kreeg ik als antwoord dat de fabrikanten momenteel nu wachten op het uitbrengen van nieuwere modellen. In verband met het uitbrengen van Windows Mobile 7. In de magazijn had de verkoper alsnog de 4810 achteraf wel staan, maar deze was met ATI chipset. Andere modellen konden besteld worden, in het geval dat je 100% al achter je keuze staat natuurlijk.
Op zich zou ik nog even kunnen wachten met de aanschaf van een nieuwe laptop.
Ivm gebruik desktopsystemen, en oudere laptop.
Zijn er nu idd nieuwere modellen op komst (algemeen, en voor timeline series). Natuurlijk is dit een continu proces. Maar vroeg me af of dit nu juist meer van orde was, ivm met komst van nieuwe besturingssysteem etc...zoals werd aangegeven door de verkoper.
Al ben ik daar weleens vaker geweest. En tsja elke verkoper heeft zo zijn eigen voorkeur en praatje.. wat vaak niet overeenkomt met wat je van zijn collegas hoort..
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2009 00:43 ]
Als ik zo'n budget had zou ik Acer lekker overslaan. Genoeg andere muk op de markt wat aan je eisen voldoet.
Heb inmiddels 2 dagen de 3810TG na enorm twijfelen over formaat (wilde eigenlijk 12,1 waar de 11,6 dus beter bij aansluit) maar achteraf gezien is het ook wel fijn een snellere processor betere webcam grotere hardeschijf en uiteraard de HD 4330 te hebben.
Nu zit ik al 2 dagen lang met het idee in mijn hoofd dat de WiFi Energy Saver en Backup knopjes naast de HDD led ook ledjes zijn omdat het indrukken niks doet.
Aan de andere kant is een uitstaand wifi ledje als wifi aanstaat raar, en is een backup led al helemaal raar... Het moeten dus wel knoppen zijn, maar hoe krijg ik ze werkend?
EDIT: Een bios update naar 1.10 did the trick vanzelf, probeerde eerder al naar 1.14 te updaten maar dan kwam er een melding dat dit niet de juiste bios was voor deze laptop, en nu is die hele 1.14 zelfs niet meer op de acer site te downloaden.
Iemand enig idee hoe er 3G ingebouwd kan worden?
Nu zit ik al 2 dagen lang met het idee in mijn hoofd dat de WiFi Energy Saver en Backup knopjes naast de HDD led ook ledjes zijn omdat het indrukken niks doet.
Aan de andere kant is een uitstaand wifi ledje als wifi aanstaat raar, en is een backup led al helemaal raar... Het moeten dus wel knoppen zijn, maar hoe krijg ik ze werkend?
EDIT: Een bios update naar 1.10 did the trick vanzelf, probeerde eerder al naar 1.14 te updaten maar dan kwam er een melding dat dit niet de juiste bios was voor deze laptop, en nu is die hele 1.14 zelfs niet meer op de acer site te downloaden.
[ Voor 20% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 07-10-2009 02:03 ]
Hebben er meer mensen moeite met het vinden van hun bluetooth? Dus niet apparaten maar van de laptop zelf:S
Drivers werden wel automatisch geinstalleerd, het stond bij de productspecificaties, het staat op de acer site, bluetooth programma is geinstalleerd, maar ik zie geen bluetooth device bij apparaatbeheer.
Ok. I feel stupid. Fntoets + F3 = bluetooth inschakelen, nu kijken of het werkt want er kwam een of andere foutmelding over het niet vinden van de module.
En ja, ik kwam erachter voor ik hieronder het antwoord kreeg
Module is gevonden
Zou voor mij een reden zijn om de lap terug te brengen, geen 3G is vervelend, geen bluetooth is onacceptabel vandaag de dag. (ookal gebruik ik het zelden)
Ik heb overigens een gevoel dat de bluetooth module op de plek zit waar een eventuele 3G zou kunnen zitten die dan 2 functies heeft... of is het zelfs zo dat WLAN + Bluetooth op 1 kaartje zit die dan voor een triple kaart vervangen zou moeten worden?
Drivers werden wel automatisch geinstalleerd, het stond bij de productspecificaties, het staat op de acer site, bluetooth programma is geinstalleerd, maar ik zie geen bluetooth device bij apparaatbeheer.
Ok. I feel stupid. Fntoets + F3 = bluetooth inschakelen, nu kijken of het werkt want er kwam een of andere foutmelding over het niet vinden van de module.
En ja, ik kwam erachter voor ik hieronder het antwoord kreeg
Ik heb overigens een gevoel dat de bluetooth module op de plek zit waar een eventuele 3G zou kunnen zitten die dan 2 functies heeft... of is het zelfs zo dat WLAN + Bluetooth op 1 kaartje zit die dan voor een triple kaart vervangen zou moeten worden?
[ Voor 55% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 07-10-2009 03:20 ]
Gebeurd dat niet pas op het moment dat je bluetooth aanzet?
FN knop en nummer 3 geloof ik uit het hoofd? Of een van de F-toetsen. In ieder geval ergens aan die kant... Zou in het blauw moeten zijn aagegeven..
FN knop en nummer 3 geloof ik uit het hoofd? Of een van de F-toetsen. In ieder geval ergens aan die kant... Zou in het blauw moeten zijn aagegeven..
Het ene moment denk je een 3810t te bestellen, het volgende moment is het product EOL, dan maar een 3810TG, dag erna is die blijkbaar ook EOL aan het geraken...
Iemand enig idee waarom de timelines eruit gaan?
Ja, komen nieuwe modellen aan...TWeaKLeGeND schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 03:51:
Het ene moment denk je een 3810t te bestellen, het volgende moment is het product EOL, dan maar een 3810TG, dag erna is die blijkbaar ook EOL aan het geraken...
Acer Aspire Timeline 3810TG-944G50N is overigens volop verkijgbaar hoor?
[ Voor 9% gewijzigd door peakaboo op 07-10-2009 03:53 ]
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/linux/+bug/379831Touchdomex schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:14:
[...]
Ho wacht wat was die bug? Wat voor melding gaf hij? Ben stiekem wel benieuwd
Waarschijnlijk een bug in de BIOS waar je alleen last van hebt als in de BIOS AHCI aan staat en je HDD geen NCQ ondersteunt.
Omdat er Windows 7 modellen komen. En omdat er (hoogst waarschijnlijk) nieuwe CPUs komen.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 03:51:
[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 07-10-2009 07:27 ]
Verwijderd
Hoi, ben er achter gekomen dat de timeline 1810t in de Benelux zonder bluetooth wordt verkocht. Blijkbaar worden die wel in Duitsland verkocht. Heeft iemand ervaring met kopen in Duitsland via internet. Is het toetsenbord wel hetzelfde. Of zit er zo'n rare B teken er tussen.
Door hem open te schroeven en daar een module voor in de laptop te plaatsenTWeaKLeGeND schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 01:42:
Wacht dan op de TZ versie... En een rare B... dat is de EszettVerwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:38:
Hoi, ben er achter gekomen dat de timeline 1810t in de Benelux zonder bluetooth wordt verkocht. Blijkbaar worden die wel in Duitsland verkocht. Heeft iemand ervaring met kopen in Duitsland via internet. Is het toetsenbord wel hetzelfde. Of zit er zo'n rare B teken er tussen.
Maar Duitse laptops hebben een zogenaamd qwertz toetsenbord, stuk anders dan onze qwerty!
Toch zit ik er een beetje mee.peakaboo schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 03:52:
Ja, komen nieuwe modellen aan...
Blijft de 3810TG-944G50N beschikbaar voor deze prijs ook nadat Windows 7 wordt gelanceerd, of proberen ze nu de voorraad op te ruimen voor laptops met mindere processoren?
Normaal gebeurt dat niet vaak, maar ik vrees er voor...
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Gister heb ik bios versies 1.10 en 1.14 gedownload, (ik draaide 1.08). Net even mee aan de slag gegaan. De eerste keer probeerde ik versie 1.14, maar die gaf een foutmelding (zelfde als TWeaKLeGeND, niet de juiste bios voor deze laptop). Eerst dus maar 1.10 erop. Viel me op dat er nu niet meer de mogelijkheid is om in de bios te kiezen tussen integrated,graphics (enkel maar switchable en discrete graphics). Wou dus 1.14 erop zetten, die geeft nu geen melding meer, maar het viel me op dat die ook niet meer op de site staat. Iemand gehoord waarom die er niet meer bij staat? Zou er iets mee mis zijn? Ik wacht nog maar even met de bios update geloof ik.
Ik heb 1.14. voor zover ik weet draait hij gewoon goedDamsplaat schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:48:
Gister heb ik bios versies 1.10 en 1.14 gedownload, (ik draaide 1.08). Net even mee aan de slag gegaan. De eerste keer probeerde ik versie 1.14, maar die gaf een foutmelding (zelfde als TWeaKLeGeND, niet de juiste bios voor deze laptop). Eerst dus maar 1.10 erop. Viel me op dat er nu niet meer de mogelijkheid is om in de bios te kiezen tussen integrated,graphics (enkel maar switchable en discrete graphics). Wou dus 1.14 erop zetten, die geeft nu geen melding meer, maar het viel me op dat die ook niet meer op de site staat. Iemand gehoord waarom die er niet meer bij staat? Zou er iets mee mis zijn? Ik wacht nog maar even met de bios update geloof ik.
Verwijderd
Heeft iemand enig idee wanneer de 1810TZ versie uitkomt dan. Het heeft een betere processor.
Bij alternate gekocht, de TG, dag later istie niet eens meer in het assortiment... Zelfde gebeurde ook al met de non 4330 versie...peakaboo schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 03:52:
[...]
Ja, komen nieuwe modellen aan...
Windows 7 pack boeit me vrij weinig, maar voelt straks toch lullig als ik mijn paar weken oude laptop de grond in getrapt zie worden door een 50 euro goedkoper 'nieuw' model met 3G :-/
EDIT: Die windows 7 upgrade die je kan bestellen, heeft iemand enig idee of dat dan ook een clean install kan zijn of moet ik echt vista upgraden?
[ Voor 11% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 07-10-2009 19:12 ]
Is er in de 3810TG nog plaats voor een dergelijke module en is er ergens een simkaart houder aanwezig? Staat wel leuk overal WAN/3G ready maar verder kom je niet :-/CLB schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:56:
[...]
Door hem open te schroeven en daar een module voor in de laptop te plaatsenOption GTM378 Mini PCIe Module
[...]
Wacht dan op de TZ versie... En een rare B... dat is de Eszett![]()
Maar Duitse laptops hebben een zogenaamd qwertz toetsenbord, stuk anders dan onze qwerty!
[ Voor 9% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 07-10-2009 18:53 ]
Ja, de 3810TG is al bijna klaar voor Wan/3G, SIMkaart en PCI-e slot en alles. Ik weet alleen niet direct of ze een antenne intern hebben, maar die kan je er anders ook bij bestellen (via Ebay ofzo).TWeaKLeGeND schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:47:
Is er in de 3810TG nog plaats voor een dergelijke module en is er ergens een simkaart houder aanwezig? Staat wel leuk overal WAN/3G ready maar verder kom je niet :-/
Hier is trouwens een uitleg met fotos hoe je de 3G module in een 3810TG krijg
Onder aan de pagina! Klikkie
Mediamarkt Rotterdam (Corner) en Mediamarkt Amsterdam Arena hebben allebei geen 3810T(G) lappies meer liggen. Dus er gaat van alles gebeuren over twee weken!TWeaKLeGeND schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:45:
Bij alternate gekocht, de TG, dag later istie niet eens meer in het assortiment... Zelfde gebeurde ook al met de non 4330 versie...
Dat er goedkopere modellen uit gaan komen kan ik niet ontkennen, maar ik ben er vrij zeker van dat 3G niet zomaar 'standaard' wordt in Nederlandse notebooks. Geloof me ik kijk nu al jaren en er is weinig bij gekomenWindows 7 pack boeit me vrij weinig, maar voelt straks toch lullig als ik mijn paar weken oude laptop de grond in getrapt zie worden door een 50 euro goedkoper 'nieuw' model met 3G :-/
Gelukkig zijn er tegenwoordig goed betaalbare 3G modules, op Ebay kan je genoeg Option GTM378's vinden voor minder dan 50€.
Dat ga ik ook doen zodra ik mn Ultrathin heb
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Verwijderd
Ik Sta op het punt om de Acer 5810TG 15" te kopen. Er zit hier een 512mb grafische kaart in, kan je hier een gemiddeld spelletje zoals GTA me spelen? En call of duty in gemiddelde settings?
Verder vroeg ik me af, de 1.4gh processor, is deze wel snel?
Sorry, ben een beetje een leek ,,,,
Verder vroeg ik me af, de 1.4gh processor, is deze wel snel?
Sorry, ben een beetje een leek ,,,,
Welke GTA? Welke Call of Duty? Als het om de eerste delen gaat van de games dan zeker.
Verwijderd
GTA 4 geloof ik? en Call of Duty Modern Warfare..Touchdomex schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 20:42:
Welke GTA? Welke Call of Duty? Als het om de eerste delen gaat van de games dan zeker.
Deze laptop is voor mij eigenlijk bedoeld voor school, en thuis internetten, msnén enzo. Liefst zou ik er ook een spelletje op kunnen spelen. Vandaar. Maar wat vind ment van die processor?
Dan zou ik eerder een andere laptop aanraden tenzij hij vaak word verplaatst(vaak = 1 a 2 keer per dag en een afstand groter dan 100 meter) Aangezien deze wel klein is en handzaam. Maar omdat het een ULV proc is en hij heeft een wat mindere grafische kaart.Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:00:
[...]
GTA 4 geloof ik? en Call of Duty Modern Warfare..
Deze laptop is voor mij eigenlijk bedoeld voor school, en thuis internetten, msnén enzo. Liefst zou ik er ook een spelletje op kunnen spelen. Vandaar. Maar wat vind ment van die processor?
Verwijderd
Ja ik zal hem idd wel bijna dagelijks moeten meenemen naar mijn school. Verder zat ik nog rond te kijken om er 1 samen te stelen bij Zepto. Mocht u nog aanraders hebben hoor ik het graag!Touchdomex schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:07:
[...]
Dan zou ik eerder een andere laptop aanraden tenzij hij vaak word verplaatst(vaak = 1 a 2 keer per dag en een afstand groter dan 100 meter) Aangezien deze wel klein is en handzaam. Maar omdat het een ULV proc is en hij heeft een wat mindere grafische kaart.
Tjah ik denk de kans is dat je nu een half jaartje enigzins wat games kan spelen op de laptop. Maar daarna gaat het vies tegenvallen. Het is nou eenmaal een laptopje met wat mindere specs in vergelijking tot andere grotere laptops. Ik zou zeggen ga de voordelen opwegen tegen de nadelenVerwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:30:
[...]
Ja ik zal hem idd wel bijna dagelijks moeten meenemen naar mijn school. Verder zat ik nog rond te kijken om er 1 samen te stelen bij Zepto. Mocht u nog aanraders hebben hoor ik het graag!
Zou je voor een 11,6/13,3 formaat gaan dan zou ik zeggen prima apparaat en er valt wel wat op te spelen, wat ik tot nu toe heb geprobeert is killing floor wat vrijwel voluit gaat excl de AA's en Rainbow Six Vegas 2 ook nog net beter dan medium eveneens zonder AA etc. Maar nu je kiest voor de 15 incher zijn er inderdaad ook wel andere laptops met bijv een 9600GT aan te raden als je wat vaker wil spelen (net iets minder handzaam helaas)Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:00:
[...]
GTA 4 geloof ik? en Call of Duty Modern Warfare..
MAAR! Wat is de accuduur toch heerlijk op deze dingen! Hele schooldag kom je er wel mee door! De gemiddelde laptop met een 9600GT bijv haalt dat niet. (8 uur is niet overdreven bij word msnen browsen torrentje)
Daar zal je voordelen nadelen overweging waarschijnlijk grotendeels uit bestaan.
Als je geen krap budget hebt mss een macbook pro? Toch aanzienlijk sneller maar nog een behoorlijke accuduur.
[ Voor 7% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 07-10-2009 23:34 ]
Trouwens ff een leuk weetje... als je win 7 via usb stick installeert doe je er 6 min 30 sec over... als je het via DVD doet duurt het 10 min 20 sec
(bij mijn timeline iig)
Best een verschil

Best een verschil
Bij mij duurt het wel een uur. Op het puntje extracting windows files blijft hij heeeeel lang op 0% staat. Maar zal wel een slome usb-stick zijn dan.
... 10 minuten via dvd...? Doet er hier op een STUK sneller systeem langer over
Maar zal op de timeline ook via USB moeten doen, welke of welke snelheid van een stick gebruik je? Ik heb eigenlijk alleen een externe 1,8 inch HDD die ik ervoor kan gebruiken OF microSDtje van 8GB.
Ach wat maakt dat kwartiertje / half uurtje / uurtje extra nou 1x uit?
Het maakt niet zoveel uit, maar het is wel interessant om erachter te komen wat de oorzaak van het verschil is
Ik gebruik een random usb-stick, geen specs van te vinden.
mijn vriendin is best tevreden met haar acer timeline (14inch). maar de windows vista installatie is corrupt geraakt denk ik. De laptop start meestal niet meer op( hij blijft maar op het laadscherm met het balkje staan, dat beweegt wel maar hij komt niet verder) en als hij opstart dan duurt het erg lang en is windows ook heel langzaam. daarom willen we er weer schone vista opzetten. nu is het probleem dat we geen vista dvd hebben, hoorde deze erbij te zitten? en hoe is het dan mogelijk om vista opnieuw te installeren? staat er op een verborgen schijfpartitie misschien een vista installatie file? en hoe moet ik deze dan starten, want windows start niet meer
ik hoop dat iemand dit weet, bij voorbaat dank!
Neem aan dat acer een of ander recovery programma erop heeft gezet? Eventueel ook te starten vanuit de post via een of andere shortcut? shift + f10 o.i.d.?
Er staat inderdaad een vista installatie op de 'verborgen partitie'. Volgens mij is in de handleiding is te vinden hoe je deze partitie aan kan spreken. Als je er niet uit komt zal ik later nog even voor je kijken.
ja dat lijkt me ook aangezien er geen dvd bij zat, ik ga morgen maar wat toetsenbord combinaties proberen
misschien dat er in de bios een aparte boot optie is(een speciale partitie misschien) waarmee ik op moet starten.
je komt dus WEL met pijn en moeite af en toe in vista... doe dit en start dan de acer recover manager op die je kan vinden via het startmenu, dan kies je herstellen en dan kies je de optie die je wilt gebruiken (fresh clean install of eentje waarbij je je documenten enzo behoud)Mattie B schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 17:45:
mijn vriendin is best tevreden met haar acer timeline (14inch). maar de windows vista installatie is corrupt geraakt denk ik. De laptop start meestal niet meer op( hij blijft maar op het laadscherm met het balkje staan, dat beweegt wel maar hij komt niet verder) en als hij opstart dan duurt het erg lang en is windows ook heel langzaam. daarom willen we er weer schone vista opzetten. nu is het probleem dat we geen vista dvd hebben, hoorde deze erbij te zitten? en hoe is het dan mogelijk om vista opnieuw te installeren? staat er op een verborgen schijfpartitie misschien een vista installatie file? en hoe moet ik deze dan starten, want windows start niet meerik hoop dat iemand dit weet, bij voorbaat dank!
okay. Ik kwam gister soms wel met pijn en moeite in vista ja, waar het aan lag dat hij de ene keer wel en de andere keer niet in vista kwam snap ik niet aangezien er niets veranderde. Maar vandaag hoorde ik van mijn vriendin dat ze helemaal niet meer in vista kwam. Maar ik hoop dat ik morgen met gewoon vaak proberen er wel in kom en dan het acer recovery manager kan gebruiken. bedankt voor de reacties!
Hallo allemaal,
mijn eerste bericht. Nieuw hier namelijk en gelijk met een probleem waar ik jullie advies van wil hebben. Ik sta op het punt om de Acer Aspire Timeline 3810TG te kopen omdat deze een 3g aansluiting heeft. Maar heb contact opgenomen met Acer en blijkt dat deze in Nederland niet zal uitkomen (de 3G versie!). Alleen de Duitse en de Franse versie heeft hem.
Voor de duidelijkheid; Ik heb een Iphone, uiteraard met 3g. Nu wil ik een kleine (lees: 12.6 inch / 13.3 inch) laptop die ik makkelijk bij mij kan dragen en overal kan gebruiken met de 3g.
Nu mijn vraag is het mogelijk dan om een duo sim-kaart (T-Mobile) aan te vragen en deze voor de laptop te gebruiken. Dat gepiel iedere keer met de Iphone is volgens mij niet aan te raden. Hebben jullie advies waar ik aan kan denken of denken jullie aan een ander laptop?
Of moet ik gewoon de Duitse kopen en hier dan een talenpakket van de Nederlandse versie op windows 7 gooien?
Ik hoor graag van jullie en tot ziens!!
mijn eerste bericht. Nieuw hier namelijk en gelijk met een probleem waar ik jullie advies van wil hebben. Ik sta op het punt om de Acer Aspire Timeline 3810TG te kopen omdat deze een 3g aansluiting heeft. Maar heb contact opgenomen met Acer en blijkt dat deze in Nederland niet zal uitkomen (de 3G versie!). Alleen de Duitse en de Franse versie heeft hem.
Voor de duidelijkheid; Ik heb een Iphone, uiteraard met 3g. Nu wil ik een kleine (lees: 12.6 inch / 13.3 inch) laptop die ik makkelijk bij mij kan dragen en overal kan gebruiken met de 3g.
Nu mijn vraag is het mogelijk dan om een duo sim-kaart (T-Mobile) aan te vragen en deze voor de laptop te gebruiken. Dat gepiel iedere keer met de Iphone is volgens mij niet aan te raden. Hebben jullie advies waar ik aan kan denken of denken jullie aan een ander laptop?
Of moet ik gewoon de Duitse kopen en hier dan een talenpakket van de Nederlandse versie op windows 7 gooien?
Uitkijken duitsland heeft meestal QWERTZ! en frankrijk AZERTY!bjk1903 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 21:53:
Hallo allemaal,
Voor zover ik weet kan dat niet. T-Mobile ziet namelijk wanneer je de simkaart in een laptop gebruikt en daar is je abonnement niet voor bedoeld.bjk1903 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 21:53:
Nu mijn vraag is het mogelijk dan om een duo sim-kaart (T-Mobile) aan te vragen en deze voor de laptop te gebruiken.
Ja dat klopt maar de toetsenborden zijn te verwisselen. Wat ik van de medewerker van Acer heb vernomen is dat 3G niet echt populair is in Nederland, dit valt moeilijk te begrijpen. Er zijn velen met 3G op de telefoon en het lijkt mij sterk dat ik de enige ben die hierop is gekomen??
Hou je er met een duosim rekening mee dat je ze niet tegelijk kunt gebruiken? Zodra je wilt internetten op je laptop zal je dan je telefoon uit moeten zetten. Anders raakt het netwerk in de war en als mensen je bellen ben je niet bereikbaar tot je met je eigen telefoon een keer een telefoontje pleegt.
jep, ook al rekening mee gehouden. Zal de 3G niet vaak gebruiken, maar nadat ik hem gebruikt heb, even Iphone opnieuw aan- en uitzetten en klaar is clara.
Maar T-Mobile ziet dus wat voor browser je gebruikt. Het data verkeer wordt gemonitored. Er zijn enkele topics over te vinden op GoT. Het kan dus niet meer, zeggen ze daar.
[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 08-10-2009 22:17 ]
zoekfunctie gestart op duosimkaart, 3g, iphone. Vele topics ... Ga even blijven zoeken. Dank je voor de message
Ik snap niet dat als je het toch maar heel af en toe gebruikt je er zon tethering probleem van maakt. Als je het vaak gebruikt DAN heb je pas een eigen sim nodig voor de lap, en kan je gaan denken aan een extra abbo/prepaid kaartje.
Maargoed eigen keuze, ik betwijfel dat je een duosim krijgt bij een iphone abbo, bij een normale abbo kan je die duosim inderdaad in je laptop stoppen en vooralsnog heb ik daar nooit een probleem bij ondervonden (met een dongle dan)
Maargoed eigen keuze, ik betwijfel dat je een duosim krijgt bij een iphone abbo, bij een normale abbo kan je die duosim inderdaad in je laptop stoppen en vooralsnog heb ik daar nooit een probleem bij ondervonden (met een dongle dan)
Normaal start je bij Acer systemen de recovery door tijdens het opstarten(tijdens/net na de bios) de toetsencombinatie alt+f10 in te drukken. Mits de Recoverypartitie uiteraard nog aanwezig is.Mattie B schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:13:
okay. Ik kwam gister soms wel met pijn en moeite in vista ja, waar het aan lag dat hij de ene keer wel en de andere keer niet in vista kwam snap ik niet aangezien er niets veranderde. Maar vandaag hoorde ik van mijn vriendin dat ze helemaal niet meer in vista kwam. Maar ik hoop dat ik morgen met gewoon vaak proberen er wel in kom en dan het acer recovery manager kan gebruiken. bedankt voor de reacties!
Ligt puur aan je abo, bij T-mobile Flex/Relax met W&W is dit gewoon toegestaan. Bij de speciale iXXX abonnementen is dit volgens de voorwaarden niet toegestaan, heb wel begrepen dat je een duo-sim daarvoor kunt krijgen trouwens.Philflow schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:17:
Maar T-Mobile ziet dus wat voor browser je gebruikt. Het data verkeer wordt gemonitored. Er zijn enkele topics over te vinden op GoT. Het kan dus niet meer, zeggen ze daar.
Heb een sandisk cruzer 4gb... zwarte met uitschuifknopje... niet bepaald een snel model ofzo..TWeaKLeGeND schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 17:24:
... 10 minuten via dvd...? Doet er hier op een STUK sneller systeem langer overMaar zal op de timeline ook via USB moeten doen, welke of welke snelheid van een stick gebruik je? Ik heb eigenlijk alleen een externe 1,8 inch HDD die ik ervoor kan gebruiken OF microSDtje van 8GB.
Heb een tmobile i150 icm w&w. Duo sim is hiervoor ook te gebruiken en te bestellen. Denk dat ik dan met een kabeltje de Iphone aansluit en hiermee ga tetheren. Vind het alleen raar dat je gezien de enorme snelle groei van 3G, dat dit juist niet gepromoot wordt door laptopfabrikanten.troftnom schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 00:24:
[...]
Ligt puur aan je abo, bij T-mobile Flex/Relax met W&W is dit gewoon toegestaan. Bij de speciale iXXX abonnementen is dit volgens de voorwaarden niet toegestaan, heb wel begrepen dat je een duo-sim daarvoor kunt krijgen trouwens.
Was laatst in Hong Kong geweest, daar denken ze anders over.