Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste indruk van Duds is gematigd positief. Zijn algemene speelstijl ligt me iig meer dan ibuki. Lekker hard hitting en hij kan ook wat meer hebben.
Zijn kick special moves vind ik momenteel nog maar raar, al hoewel je onder vuurballen doorkan met de ene, ene andere een leuke counter poke move is......denk ik.

Vind het wel humor dat ook deze dude stiks van de target combo's. Volgende keer misschien de trainingsmode induiken om te kijken of er wat nuttigs bij zit ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Waren weer leuke potjes gisteravond Roq, ik was wel trots dat mijn Ibuki eerst jouw Juri af had gemaakt :p

Ik merk echter dat ik niet consistent speelt, daarna maakte jij me weer compleet af, maar ik had ook alweer een poosje niet gespeeld, ik zou het liefst dagelijks een uurtje moeten spelen voor gewenning enzo.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50
Ik heb me weinig laten zien hier, maar ik speel weer erg fanatiek.
Je mag me toevoegen op FOAMO als je wil (XBOX Live).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 19:43

KneoK

Not in a million lightyears

Je mag mij ook wel toevoegen, ik heb het sinds MvC3 al niet meer gespeeld maar zoals het er nu uit ziet ga ik dat wat minder spelen totdat het matchup systeem aangepakt is door Capcom en een potje Street Fighter vind ik altijd wel leuk. Mijn xbl tag is hetzelfde als mijn nickname hier, als je zin hebt om te spelen mag je me altijd een berichtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Freak, ik heb je toegevoegd, Kneok, word vanavond als ik weer thuis ben ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Emersion mag je ook toevoegen , ik heb marvel alweer een beetje gezien, word gewoon een "even tussendoor" game. Hopen dat MK iets beter/leuker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vroeger veel lol gehad met mk2, ondanks dat ik het 'puur qua gameplay' eem stuk minder vond dan streetfighter (met ook een cheap ai, wat niet hielp omdat niemand het in mijn vriendenkring het tegen me wilde spelen).
Ik verwacht dat hetzelfde gaat gelden voor deze game. Maar door alle over the top onzin kan het toch weer leuk worden.

Zijn er trouwens nog mensen die interesse hebben in een off line tournooi?
9 april is dutch noobz 4 in amsterdam, en ik denk dat ik op zijn minst even ga kijken, en tsja als ik er dan toch ben vind ik meedoen ook wel leuk ondanks dat ik zeer waarschijnlijk zeer snel uit het tournooi zal liggen.

Misschien maar weer een beetje serieus Sagat oppakken om te oefenen. Hoewel ik het echt leuk vind dat de eindstreep van de freaking c ranking achievement ook steeds meer in de buurt komt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Nazanir schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:03:
Freak, ik heb je toegevoegd, Kneok, word vanavond als ik weer thuis ben ;)
Ik zag het! Lijkt me leuk een avondje endless te battelen met wat tweakers :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe laat spelen jullie? Vorige week zag ik Naza nog net offline gaan nadat ik barca - arsenal had gekeken :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Sagat schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:25:
Vroeger veel lol gehad met mk2, ondanks dat ik het 'puur qua gameplay' eem stuk minder vond dan streetfighter (met ook een cheap ai, wat niet hielp omdat niemand het in mijn vriendenkring het tegen me wilde spelen).
Ik verwacht dat hetzelfde gaat gelden voor deze game. Maar door alle over the top onzin kan het toch weer leuk worden.

Zijn er trouwens nog mensen die interesse hebben in een off line tournooi?
9 april is dutch noobz 4 in amsterdam, en ik denk dat ik op zijn minst even ga kijken, en tsja als ik er dan toch ben vind ik meedoen ook wel leuk ondanks dat ik zeer waarschijnlijk zeer snel uit het tournooi zal liggen.

Misschien maar weer een beetje serieus Sagat oppakken om te oefenen. Hoewel ik het echt leuk vind dat de eindstreep van de freaking c ranking achievement ook steeds meer in de buurt komt.
Ik ben bij DN4 , heb zelfs ook al een moneymatch staan voor 30 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Wie kijkt er dan ook voetbal *schudt zijn hoofd*.

Ik ben vanaaf rond een uur of 7 online, lijkt me inderdaad wel leuk om lekker wat endless battles te doen :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:48:
Eerste indruk van Duds is gematigd positief. Zijn algemene speelstijl ligt me iig meer dan ibuki. Lekker hard hitting en hij kan ook wat meer hebben.
Zijn kick special moves vind ik momenteel nog maar raar, al hoewel je onder vuurballen doorkan met de ene, ene andere een leuke counter poke move is......denk ik.

Vind het wel humor dat ook deze dude stiks van de target combo's. Volgende keer misschien de trainingsmode induiken om te kijken of er wat nuttigs bij zit ;)
Ben sinds kort ook met Dudley aan t prutsen, met gemengde gevoelens:

+ veel mogelijkheden met targetcombo's
+ overhead punch is wel degelijk en verrast de meesten; kunt er ook een link mee beginnen
+ sMK werkt als anti-air goed
+ onder fireballs heen duiken evt. punishen
+ Ultra2 werkt ook als anti-air
- beperkte hitbox Jet Upper (mist bij crouched tegenstanders)
- toch wel moeilijk om dichtbij tegenstander te komen (maar misschien ligt dat aan mij :P )

Ik ga nog wel een tijdje door met Dudley denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Nazanir schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:39:
Wie kijkt er dan ook voetbal *schudt zijn hoofd*.

Ik ben vanaaf rond een uur of 7 online, lijkt me inderdaad wel leuk om lekker wat endless battles te doen :)
Ik ga proberen ook rond die tijd online te zijn. Ik heb al een maand niet meer gespeeld dus ik denk dat ik niet zo heel veel weerstand zal gaan bieden maar we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3uExHn2wNYI]

Hier kneok, zo moet je me verslaan met cammy, even net zo goed worden als Sako en ik maak geen kans ;)
Je ziet hier goed dat Cammy met slim gebruik van cammy's specials gewoon Vega's ergste match up in de game is.

Trouwens vergeten hier te melden, ben bij beatby in zwitserland geweest paar weken terug, was erg tof.... tegen tokido,sako en mago kunnen spelen onder andere.

Hier kun je zien hoe het met me ging in de double elimination poule....http://challonge.com/bbc5
Wel aardig dus 1 match verwijderd van de loser final.... en die 2 matches tegen Fuma waren gruwelijk close.
Ik vond het wel goed van mezelf, omdat ik tegen chun,balrog, bison, honda, cammy (verloren van sako) en akuma (verloren van Fuma) eigenlijk alleen maar slechte match ups voor Vega dus :P

Beatby heeft me weer doen branden nog beter te worden, maar ook voor mij echt goed het verschil van offline vs online getoond.... en het blijkt dat ik en vega offline stukken beter presteren :D

[ Voor 16% gewijzigd door Emersion op 15-03-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik speel nu endless battle met wat mensen van hier, maar die Gharet is echt sick met zijn Ibuki!

edit: niet alleen met zijn Ibuki lol

[ Voor 18% gewijzigd door FREAKJAM op 15-03-2011 20:03 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

FREAKJAM schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:49:
Ik speel nu endless battle met wat mensen van hier, maar die Gharet is echt sick met zijn Ibuki!

edit: niet alleen met zijn Ibuki lol
Z'n target combo mixup zat er lekker in ja. Pffft, ik heb twee matches kunnen spelen (en zoals verwacht, verloren, ik moet echt weer wennen na al dat button mashen in MvC3 :D ) en ben twee keer de lobby uit geknikkerd met de melding dat Live disconnected was :( Heel vaag want m'n internet is gewoon in orde en kon direct weer connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Bah die Gharet was gewoon niet grappig meer.

BTW Emersion, ik kan je niet adden. Krijg de melding dat je friendlist vol is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik heb plaats gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dammit heb ik special voor jullie geen voetbal gekeken, loop ik nog de action mis! Oh well Dudley is met veel bloed zweet en tranen nu wel afgerond, next up........Dee Jay!

oh btw nog een melding voor de iphone mensen hier, Capcom doet een actie, sf4 iphone editie is nu afgeprijsd naar 1 dollar, de volledige omzet die ze hiermee draaien gaat naar de japan slachtoffers. Hoewel ik touchgame besturing voor fighters haat moest ik hier toch aan meedoen. Leuke manier om een goed doel te steunen, en zowaar is 1 dollar niet 1 euro, maar de standaard 79 cent.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Damn Emersion, dat heb je knap gedaan. Die Sakanoko is niet de eerste de beste als ik dat zo zie op de interwebs...

@Sagat, ik was in een bezopen bui al eens bezweken voor die €7 wat hij normaal kost. Maar het werkt zo aardig dat ik er nieteens spijt van heb :p

[ Voor 28% gewijzigd door Pkunk op 15-03-2011 23:38 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Lekker hoor! Sako maakt het wel in stijl af he ;-)..wat een executie heeft die gast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik durf niet zo goed te zeggen hoe ik vanavond en morgen in mijn tijd voor SSF4 zit, maar van het weekend heb ik weer lekker veel tijd te besteden.

Voelt men er hier iets voor om met een aantal man lekker wat endless battles te gaan doen van het weekend? Lijkt me op zich wel een goed tijdverdrijf :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Dudley is echt leuk om te spelen maar veel zeggen dat het een van de moeilijkste chars zijn om onder de knop te krijgen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik speel nu een weekje met Adon en hij past me echt het beste, terwijl ik altijd zwoor bij Dee Jay of Guile. Ik speel SSF4 nu al een aantal maanden, en hij is het eerste character waarmee ik 3000BP+ heb gehaald. En dat heb ik nu in een week tijd gehaald. Tevens heb ik 7 perfects gehad deze week en 26 dizzies. Normaal heb ik deze zelden. Ik moet FADC nog beter onder de knie krijgen, maar daar heb ik altijd moeite mee gehad. Bovendien kan ik met Adon gewoon veel beter spelen met een madkatz fightpad.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adon viel mij ook positief mee. Sagat, hoe fijn ik em ook vind...blijft enorm traag. Pas nadat (als?) ik shining c af heb wil ik gaan beslissen of ik ga switchen....maar de kans is er.

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 19-03-2011 08:50 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Hoe werkt het superjump cancelen van Ibuki? Ik had namelijk gezien van een aantal spelers dat ze bijv target combo's eindigen met specials (zoals een Neckbreaker om maar iets te noemen), maar ik snap het superjump cancel principe niet helemaal (ipv voor qcf voor neckbreaker, qcf naar up voor super jump, en dan echt NET als je springt, een punch voor de neck breaker. qfc to up omdat je dan down buffered voor de super jump met up). Althans, als ik het zo goed heb begrepen.

Maar ook bijv met een akuma, air firebals, ipv qcf + punch, qcf naar up, zodat je meteen een firebal doet zodra je springt (weer handig voor mixups/crossovers) of met Camy's Spiral Arrow kon dit ook. Ik heb wat geoefend maar het lukt niet. Is het een timing issue, iets met de motions? Wat tips zouden heel erg welkom zijn :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
ah! weet precies waarom ik ibuki dropte toen ik ssf4 begon, snapte de ballen niet van dat superjump cancelen.... vooral omdat ik u2 ultra niet in een combo verwerkt kreeg :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Sagat nods, dat soort tech stuff is aan mij ook niet besteed. Maar heb je al is op google gekeken? Denk dat je dan iig al de basis principes ken vinden...

In other news, nu de marvel storm wat geluwd is, en mk nog een paar weekjes/daagjes bij ons vandaan. Interesse in een GoT tournooike?

@Emersion
Eigenlijk wist ik van drakenslag al dat je naar DN4 ging, vind het wel geinig dat moneymatch gebeuren! Heb heel veel zin om te kijken en zelf ook een paar potjes te spelen, maar ik zal zeer waarschijnlijk rond die tijd gaan verhuizen. Zal dus een last minute entry worden van me als ik mee ga doen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik heb van het weekend ook de MK demo gedownload voor PSN. ( weet niet of deze ook op Xbox beschikbaar is ) Het voelde allemaal wel traag aan in tegenstelling to SSIV. Ook de combo's zijn van een hele ander kaliber ( minder prettig ) Ben benieuwd of het een Hit wordt.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Bah en ik maar proberen haar ult 2 in de combo te krijgen :p Ik vind het opzich wel leuk om dat allemaal te leren, maar ik moet nog echt mijn muscle memory trainen, dat kan eigenlijk alleen maar met herhaling helaas :x

Is Akuma zijn u1 trouwens goed combo-baar? Ik bedoel, qua execution vind ik hem een van de (zo niet DE) makkelijkste ultras in de game. Akuma speelt ook net even wat fijner dan Ryu. Dingetjes als medium low kick into fireball lukt ook wel aardig (eigenlijk gewoon een soort fishing), heerlijk :p

Ik merk wel dat ik nog wat problemen heb met spacing, en ik moet soms echt minder springen. Ik had ook een filmpje gezien van iemand met de top 5 tips om beter te worden, en de 2 beste tips raaduit waren toch wel:

Speel nooit als je gefrustreerd raakt, je speelt daarna alleen maar nog slechter.
Geef nooit op (jeuj).

Toeweiding is nodig, ik weet gewoon nog niet zo goed hoe ik sommige chars moet counteren (ik heb geen idee wat ik moet doen tegen een T.Hawk ofzo), dus gewoon zijn trials doen en tegen de CPU een beetje oefenen zodat ik wat meer feel krijg. Maar ik vind het wel heel leuk om er mee bezig te zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Akuma's 1 is vooral timing. bijvoorbeeld als iemand naar je toe springt ( over een fireball ), Crossup into ultra 1 is echt gruwelijk, wordt er nog regelmatig door verrast. en loop dan flink te vloeken ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine bump

In other news, nu de marvel storm wat geluwd is, en mk nog een paar weekjes/daagjes bij ons vandaan. Interesse in een on line GoT tournooike?
O-)

Then again, het antwoord is wsl gewoon 'nee'. :'(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Interesse! Ook al vrees ik dat ik gruwelijk in gemaakt zal worden :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
I'm in!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Rose speelt wel lekker weg in de Trials, ik ga eens arcade clearen met haar en dan wat online matches spelen. Wel is het jammer dat tussen haar L fireball en H firebal redelijk wat opstart tijd verschil zit, maar de L fireball vliegt wat minder snel :-( Haar u2 is heel erg nice met gewoon geen recovery, maar doet dan naar mijn idee ook minder schade dan andere ultra's. Ik merk wel dat ik beter word, ik clear steeds meer trials (nog steeds geen enkele 100% compleet, komt wel :p) maar voor mijn gevoel gaat het nou nog niet echt geweldig goed bij ranked. Gewoon blijven volhouden denk ik dan maar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sagat schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:55:
Kleine bump

In other news, nu de marvel storm wat geluwd is, en mk nog een paar weekjes/daagjes bij ons vandaan. Interesse in een on line GoT tournooike?
O-)
Altijd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Pkunk op 23-03-2011 13:42 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xbox 360 tournooi interesse update:
1 Naza
2 Freakjam
3 Pkunk
4 SagatNL
(richt me in eerste instantie op 8 personen, maar kan altijd naar 16 bij genoeg interesse)

@trials
Hakan en Thawk heb ik op 100% en ik verwacht dat iedereen dit ook kan halen, zijn beide zeer makkelijk.

Mijn overal trial completion ration is 55 of 65%-ish
Edit: net even gekeken. Was het 60.48% ofzo. Heb er maar even snel 62 van gemaakt. Ook gemerkt dat fadc me niet zo best af gaat. Maar heb nog genoeg simpele combo's zonder te halen.

[ Voor 22% gewijzigd door Sagat op 24-03-2011 00:55 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik moet T.Hawk maar eens proberen dan, ik zit pas op 35% ofzo :)

Sommige combo's zijn zeker wel handig, veel trials kan ik ook wel clearen, maar als ik deze dan probeer, faal ik hard in arcade/ranked (niet alle combo's zijn even goed, maar er zitten heel wat bruikbare tussen), zenuwen ofzo, in trials heb je niet echt druk. Misschien heb ik ook wel iets te hoge verwachtingen bij mezelf, en moet ik gewoon echt eens een uurtje met 1 character motions/combo's gaan oefenen in training, zodat ik ze geblindoekt nog kan.

T.Hawk zijn trials zijn absurd makkelijk, ik heb er nog maar 3 te gaan. Trial 18 wilt echter niet lukken :(

@Roq, mijn Akuma doet het naar mijn gevoel best lekker, alleen toen ik tegen Ibuki ging maaktje je me echt in.

[ Voor 17% gewijzigd door Nazanir op 24-03-2011 10:19 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Trial 18 gecleared met T.Hawk, gewoon een kwestie van heel snel de motions doen, yay. Nu nog 23-24.

Hakan frustreerd me mateloos op het moment, zijn 20 standing med punch en 2x standing l punch. Echter, de derde hit mist ALTIJD. Hij connect gewoon niet, he schuift zelf te ver naar achter na de med en light punches. :( Zelfde soort probleem met Akuma trial nr 9 dacht ik, h kick naar crouching l kick. Na de H kick ben je weer zo ver weg geschoven, dat ik de l kick gewoon niet kan connecten. Echt frustrerend gewoon.

Toen maar wat andere trials gaan doen, zit inmiddels op 45% ofzo, gaat stukje bij beetje weer net wat beter.

[ Voor 18% gewijzigd door Nazanir op 25-03-2011 11:05 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Je moet leren plinken denk ik. (dit kan alleen goed met een echte stick, niet met een fightpad)
lees hier mijn post met wat meer info hierover.

[ Voor 16% gewijzigd door FREAKJAM op 25-03-2011 11:42 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Gelukkig heb ik een echte stick, dan maar eens leren plinken lijkt het. Wel apart, ik had het idee dat de Trials uiteindelijk wel te doen waren met een gewone controller zelfs en zeker met een fightpad.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Hakan zijn er een of meerdere trials die alleen maar kunnen als je oiled up bent, let daarop :)

Verder heb ik ook nog de illusie dat alleen mijn eigen brakke execution skillz me tegenhouden, niet mijn fightpadje (al hoewel ik just in case, toch eigenlijks wel al een extra pad wil, deze is nu 2 jaar oud en best vaak gebruikt). Akuma trial 9 heb ik dacht ik ook, en Hakan dus zeker weten.

Misschien is er een mooi voorbeeld van een plink trial? Dan kan ik is even kijken of het wil of nie.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Hmm even Vesper arcade geraadpleegt. Voor Hakan even Oilen helpt inderdaad, maar het is ook niet plinken wat hij doet voor Hakan, lijkt meer op pianoen. Dat gezegd hebbende, 20 gehaald, nu 21 nog (zelfde als 20, laatste hit mote gebukt), ik krijg die timing gewoon niet goed :-(

Ik heb echter niet het idee, dat Akuma trial 9 een kwestie van plinken is, het probleem is dat je naar zijn standing H kick, gewoon te ver van je tegenstander staat om nog een crouching low kick te kunnen doen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
standing hk naar low kick is gewoon een spacing en/of timing issue.
probeer de move verder van de tegenstander af te raken, dan heb je meer tijd de lowkick te raken, omdat de 2e kick van akuma later raakt en de tegenstander dus effectief langer in hitstun zit.

(als je de standing hk dichtbij gebruikt , raakt de 2e hit eerder, zodat akuma nog langer moet recoveren, dan houd je minder hitstun tijd over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Zal ik eens proberen, thanks. Had inderdaad al gemerkt dat je soms voor trials een beetje out of the box moet denken :) Moet zijn eerste hit van de double kick raak zijn? Anders heb ik op zich wel een idee hoe hij moet.

[ Voor 29% gewijzigd door Nazanir op 25-03-2011 15:59 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
lijkt me handiger als je de eerste hit wel laat raken. anders ben je misschien weer uit range voor de low kick :D
Gewoon wat verschillende afstanden proberen.

@toernooi , ik zal wel weer meedoen met chun dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Nazanir schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:58:
Zal ik eens proberen, thanks. Had inderdaad al gemerkt dat je soms voor trials een beetje out of the box moet denken :) Moet zijn eerste hit van de double kick raak zijn? Anders heb ik op zich wel een idee hoe hij moet.
Akuma heeft twee verschillende sHK's, een soort dubbele forward kick en een dubbele roundhouse. Je moet de dubbele roundhouse hebben om te kunnen linken naar cLK, het beste is om even naar de spacing te kijken van de twee varianten van de sHK en de dubbele roundhouse zo dicht bij je tegenstander te doen als mogelijk. Plinken kan in dit geval niet omdat de LK nergens prioriteit over heeft, theoretisch kun je 'm alleen met LP plinken maar LP heeft prio in dat geval meen ik.

Ik wil het je wel een keer laten zien als het niet lukt, het is een veelgebruikte bnb voor Akuma.

@Toernooi >>> count me ook maar in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik heb gewoon bijna 1500PP gehaald nu ik met Adon speel, en dat met een fightpad haha. Wanneer begint het toernooitje?

edit:
heb me stick maar weer eens geprobeerd en ben nu aan het oefenen met adon in de trial modus (21)
na 5 minuten pielen lukte het (een FADC into ULTRA) EINDELIJK een keer!

l rishing jaguar, FADC, Jaguar Avalanche ultra! jeej!
nu lekker oefenen haha :9

[ Voor 52% gewijzigd door FREAKJAM op 25-03-2011 20:18 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Na 5 minuten? Ik kan nog altijd niet FADCen. Ga ik morgen avond nog maar eens op zitten.

[ Voor 65% gewijzigd door Nazanir op 25-03-2011 21:43 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:43
ik wil ook mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fong06
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:04
Deleted

[ Voor 89% gewijzigd door fong06 op 09-07-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Gekke Justin Wong:

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik wil ook wel weer mee doen met toernooi.
Xbox al weken niet aangeraakt... Wacht op MK, speel heel veel Rift op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Akuma trial 9 met de tips hier in 1x gehaald (jeuj), gaat lekker verder. Gister nog een paar keer online met Akuma gespeeld. Was een paar keer heerlijk gelukt in een crossup zijn u1 te benutten. Ook met zijn super lukte dit, zowaar een perfect.

Ik speelde toen ook tegen een Zangief die veel turtelde en piledrivers aan het spammen was. Goh wat ben ik blij dat ik eerst de turorials was ingedoken zeg :p Ik had totaal geen moeite met hem. Al met al 3x achter elkaar gewonnen online. Akuma vind ik eigenlijk net iets lekkerder spelen dan Ryu. Gouken ook geprobeerd, maar ik faalde hopeloos met hem.

Ik denk dat ik Ibuki en Akuma als mains wil, maar ik moet met Ibuki echt leren superjump cancelen. Plinken lukt me ook wel aardig en ik heb gister gekeken naar de tutorials voor option select. Het verbaast met gewoon elke keer weer hoeveel diepgang dit spel heeft. Ik heb er echt geen miskoop mee gedaan :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Zo zie je maar weer dat Dan gewoon een goede character is. Krijg meteen ook weer zin om hem te spelen haha. Hij was mijn main in SF4, en speelde toen met de standard controller. Heb wel eens 15 potjes online achter elkaar gewonnen. :D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Mensen die weten wat ze doen met Dan zijn erg gevaarlijk, omdat niemand ooit tegen hem vecht.
Zelfde reden dat gen, hakan, makoto en thawks die goed zijn gewoon erg gevaarlijk zijn, omdat je bijna nooit goede spelers van die characters tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Dan ziet er echt hilarisch uit om te spelen, vooral zijn dashes zijn geweldig om te zien.

Laatst kwam ik een goede T.Hawk tegen, hij maakte me compleet in. Zijn moves zijn redelijk simpel uitvoerbaar, maar is hij ook een beetje newbie friendly? Ik zou hem graag eens proberen eigenlijk, gewoon om bij mensen voor dat verassings effect te kunnen zorgen van: "wow okay, wat moet ik doen?" Hij ziet er namelijk op zich wel leuk om te spelen.

Uit oudere games kreeg ik altijd het idee dan Dan een beetje een troll was ofzo, hij kan net geen hadouken enzo, en zijn taunts/super taunt lijkt dat te bevestigen. Ook is hij altijd de training dummy van de trials, lijkt een zoort grapje van Capcom te zijn ofzo. Hij komt gewoon heel erg cheesy over.

[ Voor 25% gewijzigd door Nazanir op 28-03-2011 12:51 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Klopt ook wel een beetje, maar daardoor wordt hij juist zo onderschat. Zijn supertaunt is lachwekkend zou je denken, maar hiermee fop je wel een hoop tegenstanders, aangezien je supertaunt into ultra kan doen.
Maar hij is eigenlijk een joke-character indeed :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edit:
zie post hieronder.

[ Voor 107% gewijzigd door Sagat op 28-03-2011 13:37 . Reden: overbodig geworden tekst ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga morgen denk ik loten (vanaaf heb ik een pool tournooitje) maar als vast als place holder:
suggestie voor start is donderdag as 31 maart en vanaf dan speel ronden gebeuren volgen

GoT xbox360 sf4 Tourney 6

deelnemers:
Xbl tag (got nick)
1 Nazanir (Nazanir)
2 FOAMO (Freakjam)
3 Timmie kun (Pkunk)
4 S4g4tNL (Sagat)
5 Emersion (Emersion)
6 Kneok (KneoK )
7 Mootjee (Mootje)
8 Firlian (Firlian)

Rules:
- Alle chars mogen (voor zover ik weet doet niemand aan counterpicken, en Firlian en Emersion hebben al bewezen met hun 'alts' ook gevaarlijk te zijn dus ik wil hier geen beperkingen op zetten deze keer)
- Default ronden&tijd, best of 3 matches
- Speel ronden zijn maandag tot en met woensdag en donderdag tot en met zondag (mocht je niet kunnen spelen geeft het door, bij twijfel loting door tourney host).
- spreek je partijen bij voorkeur hier af. En check dit topic ook dagelijks om te weten tegen wie je moet.

Op of aan merkingen welkom.

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 30-03-2011 21:40 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Nazanir schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:23:
Laatst kwam ik een goede T.Hawk tegen, hij maakte me compleet in. Zijn moves zijn redelijk simpel uitvoerbaar, maar is hij ook een beetje newbie friendly? Ik zou hem graag eens proberen eigenlijk, gewoon om bij mensen voor dat verassings effect te kunnen zorgen van: "wow okay, wat moet ik doen?" Hij ziet er namelijk op zich wel leuk om te spelen.
Volgens mij is hij behoorlijk newbie friendly. Ik had hem vrij simpel naar de 1000BP gekregen door voornamelijk die duik van hem te spammen. Verder heb je redelijke pokes, goede wakeup opties en kan je flinke schade uitdelen met je super en ults.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Vooral zijn Ultra is inderdaad insane, maar als je genoeg afstand bewaard kan je hem wel verslaan. Ik heb afgelopen week nog een T. Hawk speler verslaan die 10.000 BP had ongeveer. Niet slecht voor een newb like me :P

[ Voor 9% gewijzigd door FREAKJAM op 28-03-2011 15:44 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 15:44
condor dive is anders mega punishable met akuma's stand HK raakt altijd plus genoeg andere opties om het te punishen.
op zich heb ik ssf4 al een tijdje niet meer gespeeld maar Hawk is best wel leuk om te doen :D
heb op eerdere pages nog wat filmpjes geplaatst enzo, kun je eventueel wat nakijken, verwacht alleen geen high level play :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ach ik ben dan ook geen high level player, ik heb nog een lange weg te gaan. Ik denk dat ik vanaaf T.Hawk een paar keer ga proberen, en ik zal me verder gaan verdiepen in Akuma. Die ligt me een stuk beter dan Ryu naar mijn gevoel. Ryu heb ik inmiddels ook op ruim 1k BP, dus dat moet wel goedkomen :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik ben van ~500 PP naar ~1500 PP gestegen nadat ik met Adon ben gaan spelen. Heb nu ~3500 BP met hem, en dat nu in 2 weken tijd denk ik zo. Ik heb dat gehaald met behulp van mijn fightpad, ben nu aan het spelen met een stick, omdat de FADC dan beter lukt. Oefenen oefenen.

Wel een tip Nazanir;
wil je echt goed worden, aim dan op voornamelijk 1 character. Als je continue blijft switchen met je main, daar maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee. Geloof me, want ik heb al 5 mains gehad haha ;) (Dan, Guile, Dee Jay, Cody en nu Adon)

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 28-03-2011 16:51 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Dan heb ik 3 chars waar ik me op wil focussen, maar het doen van trials en dergelijke helpt me ook een beetje te begrijpen wat anderen kunnen, gewoon handig. Akuma word me main, T.Haw/Ibuki secondary denk ik :)

Daarbij speel ik pas net een maandje, dus soms heb ik iets van oeh, dies leuk :p chargers kan ik nog niets mee, maar het lijk me wel leuk om een Blanka dan weer te spelen ofzo. Ik moet gewoon nog een boel leren, ook al doe ik dat misschien niet helemaal handig.

[ Voor 38% gewijzigd door Nazanir op 28-03-2011 17:19 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
als je lerende bent, neem geen akuma, zijn health maakt dingen onnodig lastig voor beginners en het is een populair character, dus iedereen weet wel een beetje wat ze van een akuma kunnen verwachten... alleen doen als je echt akuma freak bent, je kunt het beste een tijdje ken of ryu spelen en dan switchen naar akuma als je gevorderd bent :P

Akuma heeft namelijk mijns inziens geen enkele factor boven ryu en ken als je niet zijn wakeup vortex kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Wat is dit wake-up vortex waar ik steeds over lees dan? :x

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Nazanir schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:50:
YouTube: Akuma 101: The Vortex (part 1)
YouTube: Akuma 101: The Vortex (part 2)

Simpel gezegd, doe een untechable knockdown (eentje waar je niet snel van kunt recoveren) en overdonder je tegenstander met alle opties die Akuma heeft (als voorbeeld) om hem te laten gokken wat er nu weer gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazanir schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:50:
YouTube: Akuma 101: The Vortex (part 1)

en

YouTube: Akuma 101: The Vortex (part 2)

Akuma gaat je frustreren, geloof mij maar, want ik main hem ;) Hij is niet goed in de lucht, op de grond is hij redelijk (als je zelf goed bent), maar vortex kan dodelijk zijn (gecombineerd met option selects). Hij heeft weinig hp (850 vs 1000 met Ryu), dus je zult sneller doodgaan. Ryu is meer n00b friendly, dat wel, maar als je echt met Akuma wil spelen, dan moet je echt z'n vortex leren (heb ik zelf nogal moeite mee :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
voor het eerst in een online wedstrijd een "finish" gedaan met een lk rishing jaguar, fadc, hk rising jaguar.
wel tof om terug te zien haha! nu nog een fadc into ultra :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:28
Ik heb gisteren mijn SF IV arcade stick van Mad Catz binnen gehad :)
Ben heel benieuwd hoe dat speelt!
Knuppeltje voelt wel een beetje losjes aan maar dat zal wel wennen zijn...
Hopelijk kan ik nu mijn online record van 67 losses (je leest het goed: losses) eens gaan doorbreken en mijn eerste puntje gaan pakken :P
Heb er zin in om SF IV weer op te pakken!
Nieuwe pakjes voor sommige chars zijn al gedownload ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
http://games.fok.nl/nieuw...ade-edition-is-zeker.html

Weer een nieuwe versie, en of dit nou DLC word of weer een nieuwe versie....

Trouwens vorige week een potje gedaan op de arcade in London. Gruwelijk verloren omdat de joystick en middle kick kapot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Wat heerlijk dit. Win net van een kereltje die me in round 1 nog taunte met Gouken door me steeds in de lucht te gooien en de hele tijd te missen met slaan. Ronde daarna own ik hem gewoon door met Dan een Supertaunt into Ultra te doen. Vraag me af hoe hij zich nu voelt, want uiteindelijk won ik ook nog.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik begrijp inderdaad dat Akuma lastig om te beheersen is, maar hij speelt voor mij gewoon erg lekker weg, als het echt niet lukt, kan ik altijd nog op mijn Ryu terugvallen, dus dat is niet zo'n groot probleem. Gisteravond een potje of 10 online gepseeld, 7x gewonnen met Akuma. Crossups into ultra 1/super ging gewoon lekker, fishen met cMK + fireball, mixup met air fireball + lSspinning kick naar hUppercut. Het lukte allemaal redelijk lekker zonder dat ik druk aan het nadenken ben van wat moet ik ook alweer doen. Veel dingen zijn nog redelijk basic, maar ik zit dan ook op bijna 500PP, dus de tegenstand is niet gevaarlijk ofzo, ik kan gewoon lekker oefenen.

Ik ga denk ik voorlopig toch bij Akuma blijven. Zijn teleport vind ik niet geweldig ofzo, vergeleken bij Dhalsim, volgens mij heeft hij toch wel de beste, daarna Seth, daarna Bison en daarna Akuma. Mensen kunnen je gewoon eruit meppen als ze kunnen timen.

Die van Bison heeft aan het einde dat lachje van hem, waardoor er vertraging komt, rete irritant.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Volgens mij is Akuma juist ook wel redelijk noob friendly. Hij heeft redelijk veilige aanvallen met z'n air fireballs en kan altijd goed wegkomen met z'n teleport. Helemaal als je net begint kan dat erg lekker zijn als je gerushed wordt of als er iemand zit te turtelen. Aan de abdere kant, er zitten nu natuurlijk voornamelijk meer ervaren spelers online die wel weten wat ze daar mee moeten.

Vanavond maar weer eens wat potjes doen, maar ondertussen heb ik niet echt meer een main; doordat ik al zo lang niet meer met Akuma gespeeld heb vanwege die shing C achievement ben ik bang dat ik het vergeten ben :p Misschien doe ik wel Viper dit toernooitje.. hmm..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
sorry voor de crapkwaliteit (heb custom rom draaien op me galaxy s en die camera is bagger), maar wil hem toch even delen: (mn gameplay is ook niet goed ik weet, ik was veel aan het rondspringen, maar het gaat om de taunt into ultra offc)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 15:24
FREAKJAM schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:58:
sorry voor de crapkwaliteit (heb custom rom draaien op me galaxy s en die camera is bagger), maar wil hem toch even delen: (mn gameplay is ook niet goed ik weet, ik was veel aan het rondspringen, maar het gaat om de taunt into ultra offc)

[video]
Beetje jammer van je Super gezien Ultra los waarschijnlijk ook had geconnect op die sweep wiff en er nog een ronde aan kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
true, maar taunt into ultra komt gewoon meer vernederend over haha!
inmiddels wel een hoop PP gezakt (bijna 1000), omdat ik loop te experimenteren met Dan.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nou we kunnen onze portemonnee weer open trekken want op 24 juni, kom SSFIVAC uit.
Helaas geen dlc dus en gewoon een volledige game

Waarom kan die game nou nooit is helemaal compleet zijn:
Waar Alleen maar Yun en Yang erin, en bijv. niet Remy, Alex, Oro e.d. erin.
Pak gewoon van elke SF het karakter en klaar.

[ Voor 41% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 30-03-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
KneoK wij mogen weer aftrappen ^^
noem maar een tijdstip :D

twijfel nog of ik met Dan of Adon ga spelen, of mag je elke ronde zelf weten met wie je speelt?

[ Voor 45% gewijzigd door FREAKJAM op 30-03-2011 22:50 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

FREAKJAM schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:08:
KneoK wij mogen weer aftrappen ^^
noem maar een tijdstip :D

twijfel nog of ik met Dan of Adon ga spelen, of mag je elke ronde zelf weten met wie je speelt?
Oeh, dan mag ik wel weer eens gaan trainen, anderhalve maand MvC3 heeft mijn SF 'skills' geen goed gedaan :D Met een beetje geluk kan ik wel met mijn nieuwe stick vechten, die verwacht ik vrijdag binnen te krijgen. Ben zelf nog aan het twijfelen tussen Cammy en Balrog. Ik kan met uitzondering van morgen eigenlijk elke dag wel na 8 uur 's avonds dus laat maar weten wanneer je het wilt uitvechten.

Edit: damn, toch weer een nieuwe disc versie van SF? Ik weet niet of de toevoeging van twee karakters en een shitload aan nerfs me nog een keer over de streep kan trekken tenzij ze 'm voor een Euro of 20 gaan verkopen :|

Edit edit: uiteraard weer alle dank aan papa Sagat voor het regelen :)

[ Voor 17% gewijzigd door KneoK op 30-03-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 15:44
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:43:
Nou we kunnen onze portemonnee weer open trekken want op 24 juni, kom SSFIVAC uit.
Helaas geen dlc dus en gewoon een volledige game

Waarom kan die game nou nooit is helemaal compleet zijn:
Waar Alleen maar Yun en Yang erin, en bijv. niet Remy, Alex, Oro e.d. erin.
Pak gewoon van elke SF het karakter en klaar.
bron?
heb in ieder geval nog niets ontdekt over AE, en al dat wel zo was dan zouden de meeste fighting community websites er toch wel wat over hebben staan dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

KneoK schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:55:
[...]

Oeh, dan mag ik wel weer eens gaan trainen, anderhalve maand MvC3 heeft mijn SF 'skills' geen goed gedaan :D Met een beetje geluk kan ik wel met mijn nieuwe stick vechten, die verwacht ik vrijdag binnen te krijgen. Ben zelf nog aan het twijfelen tussen Cammy en Balrog. Ik kan met uitzondering van morgen eigenlijk elke dag wel na 8 uur 's avonds dus laat maar weten wanneer je het wilt uitvechten.

Edit: damn, toch weer een nieuwe disc versie van SF? Ik weet niet of de toevoeging van twee karakters en een shitload aan nerfs me nog een keer over de streep kan trekken tenzij ze 'm voor een Euro of 20 gaan verkopen :|

Edit edit: uiteraard weer alle dank aan papa Sagat voor het regelen :)
Zou het niet veel verstandiger zijn dit in de vorm van een patch + DLC uit te brengen? Anders krijg je straks een tweedeling van mensen die AE spelen en gewoon SSF4. De patch zou verplicht zijn voor iedereen, dus iedereen op dezelfde voet. De 2 characters zijn dan betaalde DLC, maar je kan wel gewoon tegen mensen vechten die ze hebben, aangezien ze gewoon in de patch zitten. Heb je een linkje anders?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Hier, hier en hier vind je meer info over de release.

KneoK:
ik wil wel wachten tot vrijdag hoor tot je nieuwe stick binnen is. Dan kan je ook nog wat langer oefenen :)
(niet dat ik uberhaupt kans maak bij je :P)

[ Voor 91% gewijzigd door FREAKJAM op 31-03-2011 16:32 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Er zijn vier characters: yun, yang, evil ryu en oni. De laatste twee zijn geheime personages, die vast weer vrij te spelen zijn :)

http://games.fok.nl/nieuw...ade-edition-is-zeker.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Wow, Oni Akuma en Evil Ryu zien er echt badass uit. Dat word weer kopen dus :x

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evil Ryu en Oni zijn geen geheime chars, ze zijn, of beter gezegd waren gelocked. Een truc die tekken arcade ook al toepaste om de intresse in het spel levendig te houden.
Evil Ryu is inmiddels vrijgegeven en Oni zal binnenkort volgen. (op eventhubs stond al een gerucht over een datum).

Ik hoop zelf overigens ook op dlc als het bij deze 4 chars blijft. Als ze die weg bewandelen kunnen ze eventueel later ook nog extra chars op ons loslaten via dlc.

Maar we gaan het meemaken. Ik zou het jammer vinden als men terugkomt op de opmerking dat er geen cd releases meer komen van sf4. Maar aan de andere kant, ik vind het spel zo leuk dat ik het, hoe het dan ook op ons losgelaten word, zal kopen.

Terug kijken is niet eerlijk, omdat er back in the day geen online was, en geen fysieke tegenstanders voor me (in die tijd was de scene gewoon te veel underground voor me, of ik zocht niet hard genoeg ;) ) maar ik kan stellen dat sf4 voor mij de beste fighter ooit is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

DLC of niet, ik ga hem inderdaad halen.

Maar als ik het geod begrijp, zijn er dan characters echt toegevoegd, of worden characters nu unlocked die al in SSF4 zitten? Of zijn het echt characters die nog moeten komen dan. En dan komt het totaal op 41? Of komen er maar echt 4 nieuwe, ipv 6 nieuwe?

Zoals Sagat het brengt, lijkt het er meer op, dat het gewoon 4 chars zijn, maar Pheno gaf aan dat het 4 + 2 secret zijn.

[Edit]Na zijn zin daarover nog eens gelezen te hebben, geef ik je gelijk Sagat. Ik hoop in het geval van een nieuwe DVD release, dat er wel wat meer bij komt, behalve 4 nieuwe chars en wat balance changes, dan had het gewoon DLC mogen zijn van een puntje of 800, dat lijkt me dan meer op zijn plaats.

Echter, het duurt nog even, en dit zijn pas eerste berichtgevingen, dus speculaties ten top, we zien wel wanneer Capcom AE officieel aankondigd :)

[ Voor 35% gewijzigd door Nazanir op 01-04-2011 12:08 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niemand (hier?) weet het natuurlijk nog zeker, maar ik kan met niet voorstellen dat ze voor 4 chars + wat balans changes een nieuwe dvd gaan persen.
Overigens las ik wat Pheno postte als 'van de 4 genoemde namen zijn de laatse 2 secret chars'.

Anyways, meer chars is meer fun, dus ik hoop dat er meer dan 4 komen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:42:
Niemand (hier?) weet het natuurlijk nog zeker, maar ik kan met niet voorstellen dat ze voor 4 chars + wat balans changes een nieuwe dvd gaan persen.
Overigens las ik wat Pheno postte als 'van de 4 genoemde namen zijn de laatse 2 secret chars'.

Anyways, meer chars is meer fun, dus ik hoop dat er meer dan 4 komen.
Ik lees overal dat Evil Ryu en Oni Akuma secret bosses zullen zijn, geen playable characters al hoop ik dat Capcom daar nog op terugkomt (Yun en Yang interesseren me echt geen moer, Evil Ryu en Oni daarentegen...).

Ach, Capcom heeft nog een paar maanden om iets moois te maken, hopelijk komen er nog meer karakters bij als ze daadwerkelijk een nieuwe discversie uitbrengen, een discversie van de huidige AE zal ik niet direct kopen.

@FREAKJAM >> Ik heb vanavond alle tijd om te spelen, ik duik zo training mode nog even in om een beetje te wennen aan de nieuwe stick (lichtere veer in de joystick en iets stuggere Seimitsu knoppen is toch net wat anders dan de standaard TE onderdelen), stuur maar een bericht als je er klaar voor bent.

Edit: even patsen :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UT7vRUWoRvRqOBuIb4cKHiks/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ITP7rpxO5vBEwRAQwoxDiZeD/full.jpg

Dit zijn hele slechte foto's (telefooncam + shaky hands syndrom) maar de afwerking is heel mooi, artwork is haarscherp en de kleuren zijn veel mooier dan op de foto's. Het speelt echt super al zit ik er wel aan te denken om de veer van de stick te vervangen of op te rekken. Wat 'stugheid' betreft zit 'ie tussen een SE en een TE in denk ik, net iets te los naar mijn smaak.

[ Voor 19% gewijzigd door KneoK op 01-04-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Als het goed is, zijn Oni Akuma en Evil Ryu wel playable. Er is namelijk via de Fok link, een youtube filmpje te vinden waar in een Japanse Arcade kast zowel Oni Akuma als Evil Ryu door mensen gewoon te selecteren is uit het character rooster (niet verboregen of kunstgrepen voor nodig) en gewoon bekende en nieuwe moves hebben (Oni Akuma kon airdashen, Evil Ryu heeft Akuma zijn reguliere teleport) en nieuwe Ultra's.

Ik twijfel er niet aan dat ze speelbaar zijn, ze zien er ook echt compleet badass uit, heerlijk. maar inderdaad, het duurt nog een paar maanden, en een officiele melding van Capcom zelf volgt nog, we zullen gaan zien.

[Edit]@KneoK:

Damn dat ziet er nice uit, kan ik er zo een bij jou bestellen? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Nazanir op 01-04-2011 17:46 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
dat een shadoloo stick kneok? hoe ben je aan die zieke art gekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:27:
dat een shadoloo stick kneok? hoe ben je aan die zieke art gekomen :D
Ja, inderdaad bij Shadaloo besteld, die gasten weten echt waar ze mee bezig zijn. De art is een afbeelding van MvC3 Akuma die ik zelf bewerkt heb (veel knip- en plakwerk omdat het bos op de achtergrond eigenlijk maar half zo breed is en aan beide kanten van Akuma uitsteekt en de Ten kanji heb ik ook ergens vandaan geplukt en bewerkt).

Ik ben er echt superblij mee, kost wat maar dan heb je ook wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Sinds mijn stick wat kuren vertoond, ben ik er misschien ook wel voor in.... maar ik suck helaas @ the paintshop stuffs :( en de artwork is key hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:14:
Sinds mijn stick wat kuren vertoond, ben ik er misschien ook wel voor in.... maar ik suck helaas @ the paintshop stuffs :( en de artwork is key hehe
Ze hebben hele mooie standaard sticks maar ikzelf vind zo'n stick pas echt af met je eigen art. Als je zelf high res afbeeldingen hebt die je wilt combineren dan wil ik best wel voor je kijken wat ik er van kan maken, stuur me maar een keer een DM als je iets beslist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Mijn stick is ook van Shadaloo. Echt goede service idd daar en ze communiceren goed met je.

KneoK - FOAMO 2-0
Ik speel nu pas 1 week echt standaard met mijn stick, maar ik ben wel ietsje gegroeid moet ik zeggen.
Ik spam helaas nog iets te veel, met adon bijv de jaguar kick en met dan idem dito.
Ik moet het cancelen nog een beetje leren en de combo's beter onder de knie krijgen.
Het potje Dan-Akuma was wel tof vond ik, die is wel youtube-waardig haha!

[ Voor 22% gewijzigd door FREAKJAM op 01-04-2011 21:08 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

FREAKJAM schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:06:
Mijn stick is ook van Shadaloo. Echt goede service idd daar en ze communiceren goed met je.

KneoK - FOAMO 2-0
Ik speel nu pas 1 week echt standaard met mijn stick, maar ik ben wel ietsje gegroeid moet ik zeggen.
Ik spam helaas nog iets te veel, met adon bijv de jaguar kick en met dan idem dito.
Ik moet het cancelen nog een beetje leren en de combo's beter onder de knie krijgen.
Het potje Dan-Akuma was wel tof vond ik, die is wel youtube-waardig haha!
Die was heel tof ja, die ultra van jou die dwars door mijn super ging :D

Ik zal dadelijk even kijken of ik wat matches kan opnemen.
Pagina: 1 ... 42 ... 62 Laatste