Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
ik verwacht 12 februari dus mvc3 te hebben.

Street fighter gaat dan in ieder geval een maand of 2 a 3 niet meer gespeeld worden bij mij....., tenzij ik me moet voorbereiden voor een offline toernooi.
Dus een nieuw toernooi laat ik aan mij voorbij schieten, tenzij ik plaats 8 of 16 moet bekleden als jullie niet genoeg spelers hebben :)

mvc3 moet ik helemaal tot de basics aan toe leren, want ik heb nog nooit een versus titel aangeraakt... dat gaat niet als ik ook nog wat andere genre games EN ssf4 nog erbij ga spelen :D
Dan ben ik na 3 maand nog steeds een hele erge mvc noob :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat wat Emersion aangeeft voor meer mensen geldt. Aan de andere kant Er zit toch geen Vega in MvC3, dus geen verwarrende zaken toch? :P

We kijken wel. Als genoeg mensen aangeven interesse te hebben maak ik die bracket wel :)

Voorlopig
1. Froamo
2. Pkunk
3. Sagat
4. Kneok
5. Firlian
(reserve) Emersion

[ Voor 2% gewijzigd door Sagat op 02-02-2011 18:06 . Reden: Spelers toegevoegd. ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 19:43

KneoK

Not in a million lightyears

Ondanks dat wat Emersion zegt ook voor mij opgaat doe ik toch graag weer mee aan een nieuw toernooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heb SSF4 net binnen gekregen, zal er zo eens mee aan de slag. Hij installeert nu op mijn HDD in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Sagat schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:33:
Linux? wow drivers daarvoor worden niet altijd meegeleverd........maar soms ook wel, kan je vast wel op googlen denk ik? Gebruik je trouwens helemaal geen windows meer?
Ik gebruik op het moment alleen Linux ja. Maar misschien dat ik er ooit nog eens een SSD bij plaats voor Windows. Het probleem is dat mijn RAID-5 opstelling hardwarematig niet onder Linux werkt omdat AMD geen drivers beschikbaar stelt. Net als dat AMD pas een paar maanden na lancering drivers uitbracht voor mijn HD6850 kaart, die ik nu probeer te verkopen omdat ik toch niet meer game.

Ik zal eerst eens op zoek moeten gaan naar gangbare technieken/kaarten om van de xbox op te nemen en daarna even dubbelchecken of het ook onder linux werkt.

@tournooi
Schrijf mij ook maar weer in :+

Ben wel van plan MvC3 te gaan spelen straks, maar omdat ik nog nooit een spel uit die reeks heb gespeeld heb ik geen idee of het wat voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Zo, dit is lastig zeg, die combo's, ik kan wel een jump high kick en stand high punch, maar die hadoken gaat dan echt niet meer, jammertjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Eduardboon schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:48:
Zo, dit is lastig zeg, die combo's, ik kan wel een jump high kick en stand high punch, maar die hadoken gaat dan echt niet meer, jammertjes :P
Oefenen, oefenen, oefenen :P

Zorg dat je tijdens de sHP (standing hard punch) alvast de beweging voor de hadouken maakt met je controller, met een goed getimede tweede punch komt je hadouken er dan als combo achteraan. Oefen je hadoukens ook even los van een combo en zorg dat je die er consequent uit kan krijgen, zelfde geldt voor alle special moves van het karakter dat je gebruikt (ik neem aan Ryu). Als die bewegingen een beetje in je vingers zitten dan is het ook makkelijker om ze in een combo te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
KneoK schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:10:
[...]

Oefenen, oefenen, oefenen :P

Zorg dat je tijdens de sHP (standing hard punch) alvast de beweging voor de hadouken maakt met je controller, met een goed getimede tweede punch komt je hadouken er dan als combo achteraan. Oefen je hadoukens ook even los van een combo en zorg dat je die er consequent uit kan krijgen, zelfde geldt voor alle special moves van het karakter dat je gebruikt (ik neem aan Ryu). Als die bewegingen een beetje in je vingers zitten dan is het ook makkelijker om ze in een combo te gebruiken.
Prima :) Ik had het overigens over de challenges, Dan blokt constant, ben nu met Juri bezig, die bevalt me beter dan Ryu :) crouch kick crouch kick stand kick gaat niet zo goed, dan blokt de laatste. we blijven proberen!

Heb wel moeite met wat challenges, dan doe je precies wat er staat, maar is het niet snel genoeg? wel apart, want zodra de cooldown voorbij is doe ik de combo al. tips? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Eduardboon op 02-02-2011 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Je moet wel oppassen met trial challenges eduard, veel van die combo's zijn niet praktisch genoeg om te leren, omdat ze veel EX balk gebruiken of onnodig moeilijk zijn (dan hebben die characters vaak makkelijkere combo's die meer schade doen).

Voor echte combo lijsten kun je beter naar de shoryuken forums, eventhubs ofzoiets surfen.

EDIT: als iets niet lukt is het 90% gewoon timing issue.... vroeger of later de knop drukken..... vele keren een knop indrukken om de combo te raken werkt vaak averechts als het niet een jab chain is met Balrog ofzo :D

[ Voor 24% gewijzigd door Emersion op 02-02-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Emersion schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:53:
Je moet wel oppassen met trial challenges eduard, veel van die combo's zijn niet praktisch genoeg om te leren, omdat ze veel EX balk gebruiken of onnodig moeilijk zijn (dan hebben die characters vaak makkelijkere combo's die meer schade doen).

Voor echte combo lijsten kun je beter naar de shoryuken forums, eventhubs ofzoiets surfen.

EDIT: als iets niet lukt is het 90% gewoon timing issue.... vroeger of later de knop drukken..... vele keren een knop indrukken om de combo te raken werkt vaak averechts als het niet een jab chain is met Balrog ofzo :D
Goed om te weten :). Je krijgt aardig snel dingen onder de knie iig. Lekker eerst characters leren kennen, op easiest, daarna maar stap voor stap verder schuiven, en vrijdag ff met wat maten brawlen :) Moet allemaal goedkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Kanaal van VesperArcade
Die gozer leert je echt alles alle tournament handigheid plinken double tappen pianoing combos trucjes enzovoort ik heb alles aan hem te danken succes ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion

vid van gister, ik speel iets te onrustig en mis veel links (zelf cosmic heel naar scarlet terror 2x)
waarschijnlijk nog het offline weekend in het hoofd... waardoor ik er wat kwaad door werd :)

Goede matches verder, redelijk typische bison vs vega matches , bison drukt en vega moet met pokes hem doodkrijgen voor het lukt.

3e match had ik niet weg moeten geven en 4e match was firlian de baas :D

Er zit 1 gigantische lagstoot in onze matches.... eens kijken of jullie opvalt wanneer dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
das niet zo moeilijk te zien, die lagstoot @ 5:44 XD

ach tis tenminste wat anders dan mijn low lvl play, alhoewel ik vandaag nog wel wat gespeeld heb @ random characters enzo XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik weet al wat ik fout deed, ik moest in die challenge een [EX] Stoot geven, maar wist nog niet dat dat met 2 buttons was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50
Mensen die spelen met stick, hoe zitten jullie eigenlijk?
- stick op schoot
- stick op tafeltje
- zittend op de grond met stick tussen je benen?

ik speel zelf met een stick op me schoot, maar volgens mij is dat niet zo handig ;)

[ Voor 22% gewijzigd door FREAKJAM op 02-02-2011 22:40 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Stick op schoot. Die andere opties lijken mij persoonlijk erg lastig, maar er zijn mensen die dat prettig vinden. Op tournament videos zie je het wel regelmatig dat ze op de grond gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

FREAKJAM schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:40:
Mensen die spelen met stick, hoe zitten jullie eigenlijk?
- stick op schoot
- stick op tafeltje
- zittend op de grond met stick tussen je benen?

ik speel zelf met een stick op me schoot, maar volgens mij is dat niet zo handig ;)
Benen languit op tafel, stick op schoot. Merk weinig verschil met zittend aan m'n bureau SF4 op de pc spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Iemand anders ook problemen met het uitvoeren van Ryu's Metsu Hadoken aan de rechterkant van het scherm? Ik krijg steeds zon [EX] shoryken :\ vanaf de linker kant wil het wel perfect

[ Voor 12% gewijzigd door Eduardboon op 03-02-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Eduardboon schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:38:
Iemand anders ook problemen met het uitvoeren van Ryu's Metsu Hadoken aan de rechterkant van het scherm? Ik krijg steeds zon [EX] shoryken :\ vanaf de linker kant wil het wel perfect
Ik vrees toch dat het simpelweg een kwestie van oefenen is :)
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:04:
YouTube: Kanaal van VesperArcade
Die gozer leert je echt alles alle tournament handigheid plinken double tappen pianoing combos trucjes enzovoort ik heb alles aan hem te danken succes ermee ;)
Leuke filmpjes, nog best wat van kunnen leren

[ Voor 36% gewijzigd door Pkunk op 03-02-2011 18:58 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Pkunk schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:57:
[...]

Ik vrees toch dat het simpelweg een kwestie van oefenen is :)

[...]

Leuke filmpjes, nog best wat van kunnen leren
Tja, ik weet niet waarom het niet wil :) In training ook gewoon geen doen aan, vanaf links kan ik ze constant afvuren. best lastig als je seth wil verslaan in arcade (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon hele simpele oplossing. Jij draait zo snel dat je dit krijgt onder schuin naar voren onder schuin en dan druk je punch. Probeer is twee kwart circles achter elkaar te doen maar langzaam dan alleen nog wat snelheid bij voeren en gaan met die banaan.
Owja voor onze die Hards van Mvc3 er is een live stream van mvc3 te volgen op 1up.com vanavond laat ;).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:28:
Eduardboon hele simpele oplossing. Jij draait zo snel dat je dit krijgt onder schuin naar voren onder schuin en dan druk je punch. Probeer is twee kwart circles achter elkaar te doen maar langzaam dan alleen nog wat snelheid bij voeren en gaan met die banaan.
Owja voor onze die Hards van Mvc3 er is een live stream van mvc3 te volgen op 1up.com vanavond laat ;).
Dank! dit werkt :).

Krijg het alleen online compleet niet voor elkaar met de linker trigger of button, is dit uitgeschakeld in MP?
Heb gewoon nog veel te leren :)

Als er eens iemand privé wil brawlen, misschien wat uitleggen oid, ben ik daar wel voor in!

[ Voor 9% gewijzigd door Eduardboon op 03-02-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je op xbox speelt wilt ik best een keertje een sessie met je doen hoor. Maar het is idd vooral oefenen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Sagat schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:47:
Als je op xbox speelt wilt ik best een keertje een sessie met je doen hoor. Maar het is idd vooral oefenen.
Ik speel inderdaad op de xbox, onder de naam "Patrickvbbh" feel free to add me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 15:42

Roq

Eduardboon schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:53:
[...]
Als er eens iemand privé wil brawlen, misschien wat uitleggen oid, ben ik daar wel voor in!
Ik heb je toegevoegd, invite maar een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvc 3 al ergens te koop anyone T_T? hier ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
misschien op de illigale markt, hij komt pas rond de 18e uit in europa geloof ik.

als je naar het launch event gaat kun je hem de 12e halen.

er is ook een marvel topic btw ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Emersion op 05-02-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
zo, vanochtend maar eens mijn eerste complete 24 trial gehaald met Hawk, alleen met trial 23 echt zitten stoeien, kreeg em er niet lekker uit dus dat zal ik zeker nog moeten oefenen met mijn pad XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik ben lekker bezig met de shining C achievement. En ik blijf me verbazen over het verschil in moeilijkheid tussen characters. Met Abel was ik gezakt naar 500PP op een gegeven moment. Toegegeven toen moest ik wel telkens tegen aardig hoog gerankte spelers, maar ook tegen mindere spelers wilde het maar niet lukken. Terwijl ik juist het idee had Abel wel redelijk door te hebben. Andersom met Rose en Juri of Guy. Binnen no-time zat ik weer boven de 1000PP. Helemaal met Rose lijkt er geen kunst aan. Dit terwijl Rose helemaal niets bijzonders heeft in mijn ogen. Ik heb het gevoel dat het puur aan de tegenstanders ligt die gewoon niet gewend zijn tegen een niet zo veel voorkomend char te spelen. Wat zijn jullie ervaringen?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
mja, het ligt eraan, ik kan met abel beter overweg dan zeg, C.Viper of Makoto wat dat betreft.
maar ben de laatste tijd ook veel meer endless aan het doen, en het valt op dat veel spelers gewoon niet weten wat ze met sommige characters aanmoeten idd, vooral omdat je ze eigenlijk nooit ziet.
maar ik denk dat ik binnenkort maar eens wat ranked weer ga doen met Hawk, even kijken of ik wat aankan, alhoewel ik gisteren nipt verloren heb van een 14k BP fei long, magoed, BP wil ook niet al teveel zeggen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Abel staat nog op de 'to do' lijst. Adon en Hawk hebben me positief verrast tot nu toe.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 13:40:
mvc 3 al ergens te koop anyone T_T? hier ieder geval niet.
Nee, maar wel al veel gespeeld. Toch is het geheel anders dan SSFIV. Veel makkelijker op te pakken, maar of het net zo veel voldoening geeft om iets echt onder de knie te krijgen zoals in SSFIV vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Het vast jullie vast op dat c. viper steeds meer wordt gebruikt, maar deze c. viper slaat echt alles. Deze gast owned/trolled echt zoveel mensen:

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
FREAKJAM schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:11:
Het vast jullie vast op dat c. viper steeds meer wordt gebruikt, maar deze c. viper slaat echt alles. Deze gast owned/trolled echt zoveel mensen:

[video]
Hahaha die Sagat @3:20

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Net tegen richie gespeeld, Juri vs Vega, ik werd compleet ingemaakt, maar was wel leuk! heb wat combinaties geprobeerd, geinig. Daarna tegen richie met Juri vs Seth, dat ging wat beter, heb zelfs 1 ronde gewonnen :) Het leek alleen wel alsof er iemand anders speelde, al met al wel lol gehad!, heerlijk ook, dat inbreken in de arcade mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Het lukt me eindelijk om redelijk te spelen met stick en DeeJay. Ik heb de ultra 2 van DeeJay ook eindelijk onder de knie en het voor elkaar gekregen deze mid-screen te doen (normaal werkt ie alleen in een corner). Deze ultra doet echt sick veel damage, en ik won meteen 2 potjes op rij dankzij deze ultra!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 21:43
OP wat voor beeld spelen jullie eigenlijk? Ik speel op een LCD tv Sony 37ex402, maar heb soms echt last van de inputlag, vandaar dat ik soms te vroeg of te laat fadc doe, erg irri soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik heb een plasma. Nooit geweten dat je echt zo'n last van input lag kon hebben. Aan de andere kant heb ik nooit 1 frame combo's moeten maken. Dan kan 4 ms ineens wel wat schelen natuurlijk :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een plasma man hier. Expres voor gekozen ivm gaming en het wat zachtere beeld ivm lcd. Ook zien mijn retro games er nog redelijk uit.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik heb nu een plasma 42" van panasonic. Ben van plan naar 50" te gaan als mijn appartement wordt opgeleverd.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar na wat kloten heb ik de psn poorten open gekregen dat betekend veel betere verbinding betekent meer spelen iemand potje stuur maar een berichtje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Poorten open zetten is toch niet zo moeilijk. alhoewel UPNP aanvinken in je router meestal de truc al doet. Wie speel je ook alweer?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Cody,Ryu,Ken,Guile,Akuma,Gen nu vooral ken wat ryu is saai geworden XD ik speel op Psn :P maja UPNP aangezet baf NAT 2 yippie =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Poorten opmaken voor bepaalde games: http://portforward.com/ zoek je router op en de game en maak de poorten open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha, dit kreeg ik toen ik me ps3 wilde introduceren aan nat2 via die mooie site
WL-348 will not allow you to forward enough ports, to run PS3 Pro Evolution Soccer 2011. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Alternatively you can try switching the router to bridged mode. You will need to contact your ISP to switch to bridged mode, so they can make the required changed on their end.

Moraal Sitecom is niet echt een topmerk.........shoulda known better.

on topic:
Net Hawk naar c gekregen........hij is char 15 die ik af heb. Zal mij benieuwen of ik nog tegenstanders heb na volgende week.......
Rose is nu aan de beurt en dat kan nog tricky worden vrees ik.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik heb ook een sitecome router en geen enkel probleem mee sinds dag 1. Poorten werden automatisch geconfigureerd heb enkel UPNP aan hoeven zetten.

Kijk voor enkele rose tips even naar de last episode of cross counter ( 2de gedeelte vanaf 12.45)

[ Voor 73% gewijzigd door Greatsword op 09-02-2011 22:23 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
vidn persoonlijk excellent adventures eik niet zo heel goed daarvoor aangezien Mike en Gootecks meer aan het trollen zijn dan wat anders hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb in......een of anderhalf uurtje 500+ puntjes gesprokkeld. Het valt eigenlijk best mee. Alleen tegen mensen die in mijn face zitten had ik problemen. Oh en een ibuki die me compleet sloopte in r1 met die target combotjes........pijnlijk.

Sowieso is cross counter kijken vermakelijk, Zal ik zeker doen binnenkort.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sagat schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:51:
Heb in......een of anderhalf uurtje 500+ puntjes gesprokkeld. Het valt eigenlijk best mee. Alleen tegen mensen die in mijn face zitten had ik problemen. Oh en een ibuki die me compleet sloopte in r1 met die target combotjes........pijnlijk.

Sowieso is cross counter kijken vermakelijk, Zal ik zeker doen binnenkort.
Die adventures vind ik best geinig eigenlijk. Beetje slap geouwehoer en ik vind het wel leuk te zien dat ze vaak nog lopen te worstelen online.

Rose vond ik echt een van de makkelijkste om naar de 1000 te krijgen. Het scheelt per tegenstander natuurlijk, maar ik deed eigenlijk niet meer dan de hele tijd bnb crossups en meter sparen voor de soul spiral into super combo. Ook ultra 2 (evt. naar soul throw) is eigenlijk altijd wel raak.

Hallo met Tim

• firlian

:D

• Emersion
Ja idd rose was supersimpel om naar 1000 punten te brengen.

Haar ultra 2 is zonder twijfel de beste ultra in de game.
0 frames recovery (kan gelijk blocken na ultra), kan het defensief gebruiken of offensief, in een combo of buiten een combo, die ultra heeft zoveel applicaties!

Buiten dat heeft ze redelijke pokes,dashes en vuurballen en een goede combobare super.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:30
En precies om die redenen krijgt ze er in AE met de nerfbat van langs ;)
Maar maar hij doet amper dmg! (hrmm toch maar is in verdiepen hoe u2 in te combo-en is dan, u1 wordt vaak geblocked...tenzij ik em heel vroeg op jump ins doe, en dan zou bvb een ex tatsu wsl weer het antwoord worden)

10 second ninja DONE

• Pkunk
Een hele makkelijke combo is U2 gewoon als anti-air (tegen crossups bv.) te gebruiken. Vervolgens zo'n air grab erachteraan en je doet behoorlijke damage.

[ Voor 8% gewijzigd door Pkunk op 10-02-2011 15:29 ]

Hallo met Tim

net even bij evenhubs gekeken
u1 = 342-498
u2 = 240
zelfs met haar ex soul throm kom je dan nog maar op 240 + 160, hrmmmm ok 400 is niet al te slecht. *ahum*

Ander voordeel van u1 is dat het fijn werkt tegen vuurballers.

u1 fan signing off

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Heeft guile ook 0 frame recovery met z'n Ultra 2?
Had zo'n potje van WTF? Sprong eroverheen om hem te grabben, kwam er al weer een sonic boom?
Zo ben ik wel meer dingen tegen gekomen, midden in mijn Machinegun blow EX gewoon gegrab worden, toen was ik er wel klaar mee.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Guile wordt zwaar generfed in AE in ieder geval zover ik weet. Je moet anders hier even kijken.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
FREAKJAM schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:31:
Guile wordt zwaar generfed in AE in ieder geval zover ik weet. Je moet anders hier even kijken.
Vriend van mij die stage liep in China, die heeft me verteld dat Guile nog steeds goed en solide char is, het enige wat wel generfd is, is zijn meter opbouw, die is zowat gehalveerd, voor de rest merkte hij amper verschil. Ik persoonlijk vond Guile dé beste char is SSF4, na Cammy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik durf te wedden als AE straks naar de consoles komt, dat je onwijs veel Fei Longs, Yun en Yangs zult zien. Deze chars stonden volgens tokido etc het hoogste in de tier-list.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M0otje schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:42:
[...]

Vriend van mij die stage liep in China, die heeft me verteld dat Guile nog steeds goed en solide char is, het enige wat wel generfd is, is zijn meter opbouw, die is zowat gehalveerd, voor de rest merkte hij amper verschil. Ik persoonlijk vond Guile dé beste char is SSF4, na Cammy.
heeft die vriend je ook verteld van die dikke ultra 2 nerf wat rondom belachelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:31:
[...]

heeft die vriend je ook verteld van die dikke ultra 2 nerf wat rondom belachelijk is.
Ja, was op zich niet nodig geweest. Maar hij is solide, vergeet niet, dat bijna iedereen generfed of gebuffed is. Wat ik hoor is dat nu wel gebalanceerder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Dee Jay wordt gelukkig wat gebuffed, maar ik ben bang dat veel Guile spelers zullen switchen naar Dee Jay.
Opzich niet zo heel erg aangezien je erg weinig Dee Jay spelers ziet.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren nog even mege l*llig via een counterpick met mijn 0 punten Guile een 4k Honda genakt. dus ja ik snap wel dat ie ook ge'nerf bat'(leuke uitdrukking :P) gaat worden.

Maar zouden veel mensen gaan switchen? Zowel spelend met als spelend tegen vind ik de verschillen tussen Guile en DJ gigantisch. Veel meer dan een Ken/Ryu. Heck misschien zelfs richting Balrog/Dudley (hoewel ik Duds letterlijk nog geen seconde gespeeld heb dus daar moet ik gewoon niks over zeggen).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
@ neo ziggy

Nee Guiles heeft geen 0 frames recovery. De recovery is wel wat korter dan de meeste ultra's , maar je kunt nog moves raken als counter ultra's, moves die door vuurballen heengaan, etc.

Rose is 0 frames, dat wanneer rose ultra doet en dan blocked.... ze ONMOGELIJK geraakt worden om dat de ultra letterlijk niet hoef te recoveren. Dus wanneer je de ultra animatie ziet, betekent het gewoon dat je die klote bolletjes 10 seconden moet ontwijken als je niet minimaal wat chip damage wilt vangen. Het worden bestuurbare vuurballen die rose verdedigen en helpen met aanval. Kortom, beste ultra in game.

@Freakjam

Zolang er niks aan guile's sonic boom chargetijd gedaan word, zie ik zijn populareit echt niet dalen ten voordeel van dee-jay.

@ Sagat

Haha zeg inderdaad maar niks over dudley ;), zon beetje het enige wat dudley en balrog gemeen hebben is huidskleur en bokshandschoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Even een schopje, ik hoop dat mensen hem nog spelen. Genoeg online activiteit op XboX Live in ieder geval.

Ik heb vandaag deze game + een leuke arcade stick binnen gehaald (had wel erg veel mazzel, mooi dealtje dat), en ben eerst even begonnen met de trials + wat losjes trainen. Met een paar chars ook arcade gespeeld.

Toen Online maar eens gepoogd. Ik was nogal overmoedig, ik dacht ik word tegen mensen geplaatst even slecht (en ja, ik ben slecht damn :p), maar ik kwam tegen mensen met 5000+ BP. Niet echt leuk. Ik heb echt nog zoveel te leren, dus dat word flink studeren en oefenen. Maar het spreekt me echt enorm aan. Lekker potjes spelen tegen anderen, niets anders behalve jij en die ander. Heerlijk.

Maar damn, een beginnenling valt het allemaal nog wel een beetje koud op hun dak zeg.

BTW ik wil wel opgenomen worden in het spelers overzicht voor XboX 360, GN: Nazanir

[ Voor 5% gewijzigd door Nazanir op 26-02-2011 22:17 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je erbij gezet.

Vind trouwens het matchmaking gedeelte best goed. Maar het spel is nu al bijna een jaar uit, of bijna 2 als je 'vanilla' ook meetelt, dus het algemene niveau is best hoog. Alhoewel ik nog steeds mensen tegenkom die of net begonnen zijn of er gewoon niet zo goed in het spel zijn.

Speel nu zelfs Ibuki ranked en ondanks dat ik vanaf 2009 bezig ben lijkt dat ook nergens op, dus ik weet wat je meemaakt :X ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik kan echter wel iets van een noob handleiding gebruiken. Ik bedoel moves/combo's oefenen is tot daar aan toe, ik moet een beetje een feel krijgen voor de stick bewegingen enzo, maar zelfs basic stuff gaat me nog niet zo goed af. Is er iets van een youtube training kanaal ofzo, zou wel handig zijn :)

Tips welcome btw.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Nazanir schreef op zondag 27 februari 2011 @ 10:17:
Ik kan echter wel iets van een noob handleiding gebruiken. Ik bedoel moves/combo's oefenen is tot daar aan toe, ik moet een beetje een feel krijgen voor de stick bewegingen enzo, maar zelfs basic stuff gaat me nog niet zo goed af. Is er iets van een youtube training kanaal ofzo, zou wel handig zijn :)

Tips welcome btw.
Deze is hier al eerder langs geweest, maar misschien toch handig in de startpost te zetten?
Super Street Fighter 4 Tutorials van VesperArcade

Enne.. regel 1 om beter te worden: "Do not jump"

Natuurlijk hoort springen erbij, maar door niet te springen krijg je een heel goed gevoel van zoning en leer je footsies.

En als bonus deze video van wat pro's die online gekontschopt worden een Dan :)

[ Voor 22% gewijzigd door Pkunk op 27-02-2011 11:22 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Sagat schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:34:
net even bij evenhubs gekeken
u1 = 342-498
u2 = 240
zelfs met haar ex soul throm kom je dan nog maar op 240 + 160, hrmmmm ok 400 is niet al te slecht. *ahum*

Ander voordeel van u1 is dat het fijn werkt tegen vuurballers.

u1 fan signing off
Ik geloof dat rose haar ex moves evenveel dmg doen als haar specials op haar ex fireball na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Bedankt Pkunk, die Vesper daar leer ik echt al een en ander van.

Mijn grootste probleem is, dat ik teveel bezig ben met nadenken, het moet eigenlijk een 2e natuur worden, tegen de tijd dat ik weet wat ik wil doen, krijg ik weer een pak slaag :) Oefenen oefenen en nog eens oefenen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pkunk schreef op zondag 27 februari 2011 @ 11:18:
Deze is hier al eerder langs geweest, maar misschien toch handig in de startpost te zetten?
Super Street Fighter 4 Tutorials van VesperArcade
Dacht dat ik dat allang gedaan was, maar bij deze dus :)

@Naza: ik zou zeggen trainings mode en sinlge player om zonder druk te oefenen, maar daarna gewoon het diepe in duiken en af en toe je replays bekijken, dan kan je vaak zelf wel inzien wat je fout gedaan hebt.

Verder zijn hier heel veel spelers van alle niveau's die je graag het een en ander willen vertellen en of laten zien.
Iig de lijst waar je zelf al bijstaat.......

Welk char speel je btw of ben je dat nog aan het uitzoeken?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Je mag 'em op naam van blackninja14 zetten hoor. Die kwam er mee :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Veel aan het uitzoeken really. Sagat, Ken, Ryu en Juri zijn naar mijn gevoel redelijk newbie friendly, zodat ik een beetje combo's/special attacks ex attacks ed kan leren. Ook hun supers/ultra's zijn niet te moeilijk, zodat ik rustig kan oefenen, en ook mijn tegenstanders leer kennen.

Ik heb echter geen idee wie ik ga mainen, zoveel keuze, zoveel vechtstylen. Ik houd me in ieder geval tips aanbevolen :)

[Editje]Ik had btw voor 50 Euro SSF4 + Tekken 6 SE + Arcade stick bundel aangeschaft. Best wel een mazzeltje. De Tekken 6 bundel was 30 euro (Tekken 6 + Hori Arcade stick + artbook) en SSF4 was 20 euro. Allemaal nieuw :D (Ik weet dat de stick niet van de uber sanwa kwaliteit is, maar voor 30 euro (normaal kostte die bundel 85 ofzo?) is het een mooi prijsje om in te stappen, als het achteraf niet mijn ding is, ben ik niet meer dan 100 euro kwijt voor een stick ofzo).

[ Voor 36% gewijzigd door Nazanir op 27-02-2011 16:04 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Ik heb je ook toegevoegd, invite maar als je wil spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmz denk dat de heren die je noemt idd wel redelijk fijn zijn voor beginners (al hoewel Sagat was aan de trage kant is), maar Juri?
Tegen andere mede beginnelingen kan je met haar divekick en cartwheel specials nog wel makkelijk schade halen maar tegen iets gevorden is ze imho wel iemand waar je technisch al aardig goed moet zijn.

Blanka, Guile en Boxer zijn volgens mij ook niet zo heel complex. Maar dat zijn natuurlijk wel allemaal charge chars.

Misschien ben ik vanavond zelf online dan zal ik mijn n00bie Ibuki tegen je gebruiken als ik je zie (en indien jij kan en wil natuurlijk).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Vanavond ben ik als het goed is weer thuis, drukke dag vandaag (eerst naar de verloskundige, dan naar ziekenhuis voor echo en dan boodschappen doen + keuken opruimen, ja ja leven is druk hoor :p), maar vanavond heb ik zeker wel wat tijd.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok maybe tot vanaaf.
offtopic:
Maybe omdat ik zelf recentelijk (ook?) weer pappa ben geworden! Zo eerst maar is kijken hoe de situatie thuis is. Vandaag de eerste dag weer aan het werk.
Lachen dat jij dat ook gaat meemaken (of iig met iemand in deze byzondere situatie hebt/kent :D)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik ga het meemaken, vrouwlief heeft nog 7 en een halve week te gaan. Het is onze eerste dus is het best wel spannend allemaal.

[ Voor 29% gewijzigd door Nazanir op 28-02-2011 13:51 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad spannend, good luck there.

Heb je iig al gead net, dus mocht het vanaaf niet lukken wellicht een ander keertje.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Mag ik ook meedoen vanavond, ook al heb ik geen kind op komst? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

@Roq bedankt voor de games, ik had echt fun. Jouw Dhalsim is een beest zeg, goede genade.

Ik was stiekem wel trots dat ik ene paar keer won, leuke ultra finishers ook dat ik echt op de bank zat van HA! Hebbes!

Heb wel het idee dat ik meer en meer het spel begin te begrijpen, dus dit houd ik nog wel even aan. Die tutorials van VesperArcade helpen echt wel, maar het is wel veel zeg. Dat FADC gebruiken lukt me nog niet helaas, maar komt wel hoop ik :p

Khad je helaas niet meer geziet Sagat :(

[ Voor 4% gewijzigd door Nazanir op 01-03-2011 10:01 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou Roq, voor deze x zien we het door de vingers, maar dat geen kind gebeuren moet je maar is snel verhelpen ;)

@Naza
Hehe Roq is een meer dan waardig vervanger, echt een technische speler, die ook nog is vaak offensief speelt met sim. Ik ben meer van winnen bij any means possible (wat dan ook nog wel aardig lastig wordt tegen technische spelers :X ).
Helaas heb ik geen tijd kunnen vrijmaken gisteren.......next time.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

@sagat; Haha, ik denk dat m'n vriendin raar staat te kijken als ik daar ineens over begin.

@Nazanir
Leuke potjes gister :) Het is inderdaad nog even leren wat je wanneer kan doen, en waarmee je kan punishen. Als je bv een focus attack raakt kan je bijna altijd opvolgen met een ultra, toch weer free damage en je bent niet combo afhankelijk.
Let vooral niet op hoe ik met sommige characters speel, want op die manier moet je het echt niet leren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik heb soms nog wel wat moeite met de "motions". Ik -weet- op zich wel wanneer ik wat kan doen, maar ik heb met een Ryu moeitje om doe Shoryukens eruit te krijgen, terwijl ik je net had uitgelokt om bijv over een fireball te springen. Ik ben soms gewoon nog iets teveel aan het denken en de controls zijn echt zo strak dus dat is een kwestie van gewenning. Ultra motions gingen soms echt 100% goed, maar als ik je dan neer had, of in de lucht hangende komt er ineens wel een Uppercut uit terwijl ik een Ultra wilde gooien, balen man :p

Nog tips om FADC wat beter onder de knie te krijgen? Of is dat gewoon oefenen?

Maar ik zie me het zeker nog een lange tijd spelen :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
haha dat betwijfel ik met een kind op komst ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Zo wat speelde ik bagger zeg, ultra's die niet lukten supers die ik niet wilde kwamen er juist wel uit, vernaggelde EX moves bah. Ben ook maar gestopt, liep me groen en geel te ergeren aan mezelf. Matchmaking was ook al zo deprimerend, kom ik daar aan met me 80 BP tegen iemand met dik 16K BP :(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Nazanir schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:30:
Zo wat speelde ik bagger zeg, ultra's die niet lukten supers die ik niet wilde kwamen er juist wel uit, vernaggelde EX moves bah. Ben ook maar gestopt, liep me groen en geel te ergeren aan mezelf. Matchmaking was ook al zo deprimerend, kom ik daar aan met me 80 BP tegen iemand met dik 16K BP :(
Welcome to my world :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit me daar ook wel is aan te ergeren, maar het gaat voornamelijk over de pp (ik haal ze altijd door de war, maar je ranking gebaseerd op je gevechten&win/losses, niet gebonden aan character. Iemand kan 16k bp gesprokkeld hebben, maar wel maar 500 punten pp. Zie dat regelmatig. Die zijn dan echt niet mega goed hoor. Anderssom trouwens ook.

Kwam laatst een 200/200 cody tegen, had gedacht daar toch echt wel een kans tegen te hebben, maar die gaste combode alles aan elkaar door. Ik geloof dat ik nog net een perfect kon voorkomen, misschien ook niet. Maar het zou zwaar terecht geweest zijn.

lol @kids opmerking btw......toevallig was het nog op de radio. Zolang de kids nog niet mobiel zijn valt het allemaal nog wel mee, maar als ze gaan kruipen of lopen...........This is OVER
/wesker off :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Volgens mij gebeurt er wel meer dan dat er alleen naar PP wordt gekeken. Meestal maak ik zelf matches en wordt ik dus tegen same skill of hoger geplaatst. Dat was altijd grofweg 1000pp en hoger. Sinds ik echter met een paar chars hopeloos veel verloren heb (met name makoto) heb ik een tijdje rond de 500pp gestaan. In het begin kreeg ik nog steeds redelijk dezelfde matchups, maar na een tijdje kreeg ik steeds meer laag gerankte speler voor de kiezen. Zelfs als ik nu met chars speel waar ik goed mee uit de voeten kan en meer dan 1000bp hebt krijg ik veel matchups tegen < 500pp. Zelf als ik zelf ook boven de 1000pp zit. Maar daar ga ik dus snel mee ophouden, want ik moet nu beginnen aan een lange lijst charge chars waar ik er niets mee bak, dus laat die scrubs maar komen :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik heb weer een beetje hoop/moed erbij. Vanochtend nog een paar dingetjes geoefend in de training modus die ik van VesperArcade had geleerd, daarna ranked matches gedaan. Ik heb gemerkt dat ik met custom machtes en dan instelling op jouw niveau, dat ik gelukkig tegen spelers uitkom die net zo goed (of slecht;)) zijn als ik. 3 games in a row gewint (yay achievement).

Eentje was wel wat sneu eigenlijk, hij wist niet wat hij moest doen om uit een Focus Attack te komen wanneer hij op de grond lag, dus na in 1 ronde 3 keer achter elkaar een Lv3 FA te hebben gebruikt, liet ik hem zien wat hij er tegen kon doen (ik lag op de grond, stond op en deed meteen een grab), maar leek niet echt over te komen :x

Ik ben blij dat ik niet de enige beginner ben, dat geeft toch wat meer vertrouwen :p Maar ik merkte wel dat die tutorials flink helpen zeg.

[Edit]Ik zat ook wat replays te kijken, zat er eentje van Roq tussen met zijn Dhalsim, echter was hij daar nog lang niet zo goed als hij nu is (won wel btw), dus was wel leuk om te zien.

[Vraag edit]Als ik de fora erop nalees is de community een beetje ingekakt, of is dat zwaar overdreven? Het is soms heel even zoeken, maar een match vind ik altijd wel. Naar mijn idee zijn er nog genoeg mensen die spelen. Of was het in het verleden meer? (Beetje jammer als ik nu de boot mis :p)

[ Voor 22% gewijzigd door Nazanir op 02-03-2011 16:07 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Marvel vs Capcom 3 is net uit, die haalt komende tijd even wat spelers weg..., maar als ik realistisch kijk, komen er daar ook wel veel van terug.

MVC3 is leuk voor even, maar het zal mij nooit zo kunnen bekoren als SSF4 en ik denk dat het voor redelijk wat mensen geld.

Het probleem is dat rond de tijd dat spelers weer terug beginnen te komen , Mortal Kombat uitkomt.... vliegen er daar weer veel heen.

Mortal Kombat kan ik weinig over zeggen, want als ik de beelden bekijk word ik niet veel wijzer..... dat kan een hit worden of een gigantische failure....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Eerlijk gezegd kijk ik wel uit naar Mortal Kombat, het lijkt erop dat ze toch wel een beetje het licht hebben gezien. Je kan leuke combo's maken heb ik gezien in diverse filmpjes en het lijkt erop dat ze na MK3 eindelijk weer een waardige rivaal hebben voor Street Fighter (daar draaide het vroeger toch wel een beetje om, MK vs MF). De X-Ray moves doen me echter wel een beetje denken aan Supers/Ultras van SSF4, maar goed, aan een dergelijk systeem ontkom je natuurlijk niet echt.

Wel vind ik het er goed uitzien hoe je nu echt combos kunt maken, tenopzichte van de "verplichte" combos uit bijv MK3 (altijd dezelfde combo dmv de zelfde serie toetscombinaties).

Maar ik ben het wel eens met wat je zegt, het kan vallen en staan. Het heeft zo namelijk aardig wat weg van SSF4 maar wel wat toegankelijker gemaakt. Ik zie nou niet echt advanced dingetjes terug komen zoals het FADC systeem van SSF4 e.d. Dus ik denk van veel puristen het even zullen spelen, het af zullen doen als makkelijk, en dan weer terug gaan naar SSF4. Tevens zal het online gedeelte goed gedaan moeten worden, zo meen ik dat Tekken 6 eigenlijk te triest was voor woorden. na wat patches is het zeker beter geworden, maar toch.

Ik zal hem niet meteen halen, maar misschien een keer lenen/2e handsje. Ze kunnen denk ik enver nooit meer tippen aan een Street Fighter, daar ze met 3D de plank pijnlijk mis hadden geslagen. De fatalities zijn leuk, bloederig en geven een volwassen karakter, maar het ontbreekt een beetje aan purisme zeg maar.

[Edit]Ik heb vanochtend nog wat trials gedaan van verschillende chars, gewoon om hun basis een beetje te leren en ik weet wat ik mag verwachten als ik tegen ze speel. Zo kwam ik Ibuki tegen, en ik moet zeggen, ze bevalt mij uitstekend. Ze ligt me gewoon, ik heb een beetje een natural feel met haar. Is ze erg moeilijk om te leren/beheersen? Ik heb namelijk nog niet online gepsleed omdat ik stiekem een beetje huiverig hiervoor was. Maarja gewoon proberen en op me bek gaan is het beste advies dacht ik zo.

Nog tips voor Ibuki?

[ Voor 14% gewijzigd door Nazanir op 03-03-2011 15:58 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben zelf met Ibuki aanbeland op 666 punten, en hoe toepasselijk. Tegen andere n00bs kan ik nou wel iets doen. maar ik had laatst een Gief waarvan ik zeker weet dat ik zijn trucjes met 50% van de cast had kunnen afstraffen. Maar met Ibuki *zucht* alles leek te traden of zelfs te verliezen.
En dat gevoel heb ik vaker, ze ligt mij dus totaal niet.

Als je echt goed wilt worden weet ik nog wel een (imho) goede Ibuki speler, Gamesta oid (als je interesse hebt dan zoek ik zijn exacte nick wel op). Ken heb verder niet persoonlijk, maar ik denk dat hij wel met je zou willen sparren en je wat Ibuki tips zou kunnen geven. Hou er rekening mee dat hij wel al aardig gevorderd is.

Ik zag je (Naza) nog online vanochtend, maar mijn zoontje was waker en ik wil hem liever nog niet blootstellen aan games als street fighter. Misschien vanavond? Maar net als de vorige keer, aan mijn kant is het nog een maybe ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Weet niet zeker of ik straks online ben, lange dag gehad, dus even lekker onder de douche springen en dan naar bed denk ik. Van het weekend heb ik in ieder geval zeeen van tijd (nu nog althans, daar wil ik dankbaar gebruik van maken voor mijn zoontje er is ;))

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ging even mijn zoontje naar bed brengen gister, maar ging er naast liggen en voor ik het wist was het al weer 11 uur!
Weekend ga ik me ook op richten, wil toch eigenlijk Ibuki wel afkrijgen........dan hoop ik met Dudley even een wat makkelijkere missie te hebben voor shining c.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
ibuki heeft een slechte wakeup game.... en dat in combinatie met weinig health is het niet bepaald nubfriendly.
Zelf bak ik dr niks van met ibuki maar ik geloof dat haar zogenaamde "vortex" belangrijk is om te leren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou net even een uurtje gespeeld (ook met de hoop Naza nog te ontmoeten) gespeeld, en Ibuki naar C gebracht, maar *zucht* vind het helemaal niks. In haar defense, ik ben te lui om haar goed te leren (oa 9 target combo 8)7 ) en let alone vortex whatever that may be. Maar ze ligt me niet.

Zal mij benieuwen of ik op Dudley ook zo zal schelden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Eh ik heb gister ochtend en avond redelijk uitgebreid gespeeld, met Ryu 1k BP gehaald, paar potjes met Ibuki gespeeld. Ik merk dat ik wel beter begin te worden. Niet zozeer dat ik altijd alle specials e.d. eruit krijg wanneer ik wil. Maar meer kleine geraffineerde combootjes, crossover attacks (gaat me wel aardig af al zeg ik het zelf). Dus begint lekker te komen. Ook paar keer genadeloos gewonnen en afgeslacht :p

Vanavond ben ik weer online rond een uur of 6.

[Edit]Helaas, niemand gezien ;)

[Edit2]De Recovery van Ryu's u1 is zwaar bagger zeg, maar mijn timing zuigt nog best wel, dus vaker dan eens ben ik gewoon een free target wat dat betreft. Misschien Ken maar eens proberen, kijken of dat beter wilt vlotten.

[ Voor 21% gewijzigd door Nazanir op 07-03-2011 09:31 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ryu ultra 1 hoort ook alleen maar gebruikt te worden om een onstrafbaar moment ( na iemand uit de lucht te dragonpunchen met light dragonpunch... na dragonpunch fadc, na focus crumple, etc) anders word er idd simpel overheen gesprongen en je gestraft.

Als je een ultra "naakt" gebruiken wilt is u2 een betere keus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Zo wat een gigantische faal sessie had ik gister avond. 3 potjes eerste ronde zonder problemen gewonnen, tweede ronde krap an verloren en de derde ronde werd ik keer op keer gedomineerd. Ben maar meteen gestopt anders ga ik me alleen maar aanmezelf lopen ergeren. Wat frustrerend zeg :(

-

Pagina: 1 ... 41 ... 62 Laatste