Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:57
FREAKJAM schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:54:
Ik ben inmiddels weer enorm aan het experimenteren zoals altijd. Als het niet wil lukken met Guile/Dee Jay ga ik altijd switchen met verschillende karakters en aanklooien.

Het lijkt me wel leuk om Gen te mainen, alleen ik kom veel beter uit de voeten met charge-characters.
Maar als je het volgende filmpje ziet, is Gen helemaal zo slecht nog niet:

[video]
mja, gen lijkt makkelijk maar dan laat je ook meteen een filmpje zien van een van de beste al dan niet de beste Gen uit Europa :P
tja, dan lijkt alles makkelijk, maar Gen moet teveel switchen tussen stances en dat makkt em denk ik wat moeilijker om te masteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:01:
Hoe kan je in hemelsnaam je normale move's cancelen, of ex cancelen.
Dat staat echt nergens beschreven.
Dit is de eerste van 4 filmpjes waarin een hoop wordt uitgelegd over hoe al die zaken precies werken:
YouTube: Street Fighter 4 - Block Strings Tutorial Part 1

Misschien handig voor beginners voor in de TS Sagat?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
De trails staat gewoon netjes: Cancel of EX cancel, maar niet bij hoe je dat moet doen.
Dat focus cancel lukt me wel, maar in een move?
En wat heeft een Ex cancel als voordeel? Behalve dan 2 blokjes opeten.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:14:
De trails staat gewoon netjes: Cancel of EX cancel, maar niet bij hoe je dat moet doen.
Dat focus cancel lukt me wel, maar in een move?
En wat heeft een Ex cancel als voordeel? Behalve dan 2 blokjes opeten.
EX cancel is gewoon focus cancel en dat kost 2 stukjes meter. Maar wat bedoel je nou precies? Over welke move(s) heb je het dan? Want een zo'n FADC bijvoorbeeld heeft als voordeel dat je een mooie setup hebt voor een ultra..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Je moet het niet maar half uitleggen! Ex focus, is een tool die moves kan cancellen. Dit kun je gebruiken om combo's te verlengen, maar ook om moves compleet veilig te maken. Leuk voor characters met een dragonpunch achtige move. Dit heeft 2 voordelen en geen enkel nadeel.
Voordeel 1: wordt de dragonpunch geblocked, dan ben je nog steeds compleet safe en met snelle dash characters zelfs in het voordeel.
Voordeel 2: raakt je dp dan hebben de meeste dp characters een optie voor meer damage (zoals ultra's ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50
Ik ga mezelf bijna schamen als ik dit ga zeggen, maar ik ben gister eigenlijk voor het eerst gaan spelen met Ryu. En tot mijn verbazing ging het nog redelijk goed ook. (Moet wel toegeven dat ik speelde met mijn madkatz fightpad).

Toen ik nog Street Fighter 4 speelde met de standard 360 controller, was Dan mijn main. En ja, ik was redelijk goed met deze setup. (zelfs met Dan). Mijn probleem zoals altijd is dat ik geen vaste setup kan vinden. Ik switch nog steeds ontzettend veel tussen fightpad/stick en characters. Ik doe hetzelfde eigenlijk als ik Black Ops speel, ik switch om de haverklap van wapen/perks. Ik ben nooit tevreden.

Terwijl als ik gewoon zou blijven oefenen met een vaste setup, dan was ik in beiden games vast een stuk beter geweest. Volgens mij ben ik gewoon een koppig mannetje :+

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 21-01-2011 08:18 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Emersion schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 23:38:
Je moet het niet maar half uitleggen! Ex focus, is een tool die moves kan cancellen. Dit kun je gebruiken om combo's te verlengen, maar ook om moves compleet veilig te maken. Leuk voor characters met een dragonpunch achtige move. Dit heeft 2 voordelen en geen enkel nadeel.
Voordeel 1: wordt de dragonpunch geblocked, dan ben je nog steeds compleet safe en met snelle dash characters zelfs in het voordeel.
Voordeel 2: raakt je dp dan hebben de meeste dp characters een optie voor meer damage (zoals ultra's ).
Thanks voor de uitleg, ik ga er vanavond mee aan de slag. Dragonpuch figuren, geld dat ook voor dudley?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Yep, dudley's uppercut kan ook gecanceled worden. Toch vindt ik die FADC's into ultra cheap blijven, maar FADC om je combo voort te zetten is wel weer cool.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heh, voor ryu heb je niet eens een fadc nodig.......Rufus ook niet, Rog zijn headbutt into ultra etc etc. Dus via een fadc vind ik het niet cheap.

Ik geef wel toe dat het mooier is om te zien dat een fadc gebruikt wordt om een combo voor te zetten (bvb het Gen filmpje wat hier gepost werd, zeer flashy)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ryu, Ryu en nog eens Ryu ben blij dat ze die characther flink hebben aangepakt in AE, hoeveel ultra setups die jongen wel niet heeft. Jump is a no go > Uppercut into ultra. Allebei springen is een no go, 2 zielige punches in de lucht Ultra. blijven staan is geen optie > Uppercut fadc ultra. Bukken is een no go. Footsie fireball fadc Ultra, Corner is no go, Whirlkick into ultra. En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Hoe cheap is die gozer, vandaar dat ook iedereen hem speelt.

http://www.eventhubs.com/...street-fighter-4-numbers/

Rufus zie ik eigenlijk bijna nooit maar met de matchup heb ik meestal geen problemen.

Balrog Uhh, offensive one, Much respect. Maar zo'n zielige turtle en dan uiteindelijk winnen met die Headbutt ( combo ) into ultra. Jah....wat valt erover te zeggen, its all in the game. Ook hem hebben ze in AE aangepakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Adon buffed, en daar zijn we blij mee, behalve dan zijn wakeup die ze hebben generfed, nu is het moeilijker onder een jump in on wake up the dashen in AE, of zelfs helemaal niet meer mogelijk :P

maja, ryu ryu en nog eens ryu si wel wat de klok slaat op PSN tenminste, een van mijn redenen om hem iig niet te pakken, noch Ken, noch Akuma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok ik had een reactie geplaatst maar die is nergens te vinden :?

Ggs aan de mensen met wie ik laatst had gespeeld :P

Adon:
Elke keer als ik tegen Adon speel heb ik het idee dat er lag is, want hij heeft een hele snelle recovery op zijn specials en hij kan heel snel throwen :P

FADC->Ultra:
Het is een core mechanic, een onderdeel van het spel, dus niks cheap. Ok dan ga ik Kneok ook cheap noemen want hij doet 95% blockstring, crossup, blockstring, crossup, enz. Dus? Hij wint wel :D

Balrog met z'n ultra is helemaal niks, zelfs tegen Akuma doet het weinig dmg, dus ik zie niet echt wat het probleem is.

Wat ik wel uitermate irritant vind aan SSF4 is dat je gewoon niet beloond wordt voor het nemen van risico's. Ik moet blijven aanvallen en de andere laten gokken wat ik ga doen, zodat ik damage kan blijven doen, terwijl als een Ryu 1 shoryuken landt dan ben ik 50% HP kwijt :/ En dat komt vaak voor, terwijl als ik met Ryu speel, ik gewoon bijna shoryu kan mashen en alsnog winnen. Het beste is gewoon een turtle char nemen die veel dmg doet en maar keepaway spelen en als de ander 1 foutje maakt afstraffen, maar dat is dus geen zak aan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Oguz286 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:01:
FADC->Ultra:
Het is een core mechanic, een onderdeel van het spel, dus niks cheap.

Het beste is gewoon een turtle char nemen die veel dmg doet en maar keepaway spelen en als de ander 1 foutje maakt afstraffen, maar dat is dus geen zak aan :z
Je noemt het core meachanic, en niet cheap, ik zou het met je eens zijn als iedere charachter de mogelijkheid zou hebben om dit te presteren, of in ieder geval de low - mid (non rush ) tier charachters met weinig damage / health.

Charachters die FADC into ultra kunnen doen, hebben bijna een gegarandeerde ultra elke ronde mits goed uitgevoerd. Kijk bijv naar matchups / toernooien met Daigo, hij speelt tegen topspelers en toch weet hij het voor elkaar te krijgen om elke keer een DP FADC ULTRA te doen. Door de damage die hij doet wint Ryu. Zonder deze "cheap" setups zou het een hele ander game zijn.

Reken maar eens uit hoe vaak je een game verloren hebt waarin een charachter een dergelijke combo heeft kunnen uitvoeren, in verhouding tot de keren dat jij een Ultra hebt gedaan. ( voor de charachters die geen FADC Ultra set up hebben )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op live is Ryu ook veruit de meest voorkomende tegenstander......(in de onderste regionen van de bp at least), maar het boeit me niet. Je hebt 3 smaken (uiteraard zitten er heel veel grijswaarden bij)
1. Tegenstanders kunnen echt bijna niets en/of mashen dp's (gek genoeg merk ik dat vaker op bij Ken spelers). Tsja deze moet ik gewoon winnen. Mashen = baiten en winnen imho.
2. Tegenstanders gaan iets beter met Ryu om en zijn gelijkwaardige tegenstanders. Tsja dan nog nog heb je het voordeel dat elk trucje van Ryu inmiddels en masse bekend is. Rustig blijven, uitkijken voor de combo's naar ultra, maar op zich geen irritaties.
3. Tegenstander is superieur........mooi voorbeeld vind ik joey/megaXnogwa....als die gas geeft ben ik continue naar allerlei combo's aan het kijken die ik bij type 2 en 1 zeker niet zie. Maar dan sta ik bijna met mijn mond open klappen te ontvangen. Verliezen is niet leuk maar dan kan ik iig van het getoonde spel genieten en iig proberen rondes te pakken of kijken of ik steeds meer dmg kan toebregen (target 50% of tegen hem misschien eerder 25 :X )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ach, verliezen is nooit leuk :P
maar tis dan altijd wel leuk om daarna als je tenminste door een type 3 geowned bent wel wat terug te kijken.

zal binnenkort weer eens wat Hawk filmpjes maken en uploaden. denk dat ik wel wat vooruit ben gegaan maar doe nog wat vaker endless om em echt onder de knie te krijgen zonder dat ik PP ofzo verlies XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 19:43

KneoK

Not in a million lightyears

Destianto schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:27:
[...]

Je noemt het core meachanic, en niet cheap, ik zou het met je eens zijn als iedere charachter de mogelijkheid zou hebben om dit te presteren, of in ieder geval de low - mid (non rush ) tier charachters met weinig damage / health.

Charachters die FADC into ultra kunnen doen, hebben bijna een gegarandeerde ultra elke ronde mits goed uitgevoerd. Kijk bijv naar matchups / toernooien met Daigo, hij speelt tegen topspelers en toch weet hij het voor elkaar te krijgen om elke keer een DP FADC ULTRA te doen. Door de damage die hij doet wint Ryu. Zonder deze "cheap" setups zou het een hele ander game zijn.

Reken maar eens uit hoe vaak je een game verloren hebt waarin een charachter een dergelijke combo heeft kunnen uitvoeren, in verhouding tot de keren dat jij een Ultra hebt gedaan. ( voor de charachters die geen FADC Ultra set up hebben )
Er zijn toch flink wat karakters die naar een ultra kunnen combo'en, al dan niet met fadc of supercancel. In ieder geval kan ik zo al Ryu, Ken, Akuma, Cammy, Sagat, Yuri, Adon, Cody, Ibuki, Dudley, Dan, Seth, Rufus, Gouken, Gen, Sakura, Makoto, Chun Li, T Viper en Abel opnoemen en dan vergeet ik er vast nog een aantal. Sakura is bijvoorbeeld volgens mij lowest-tier maar heeft toch flink wat opties om ultra 1 of ultra 2 te 'cheapen'.

Bij andere karakters is er ook vaak de dreiging. Rose haar ultra 2, die kan bij bukken een overhead doen om de ultra te connecten, bij stand een low of slide en kan nog een followup doen ook. Bij Blanka's ultra 1 moet je oppassen dat je niet dichtbij komt, bij ultra 2 is een jump-in gevaarlijk, de grapplers hebben allemaal een grab ultra dus ook niet dichtbij komen, Guy heeft volgens mij ook een grab ultra. Dhalsim is ook heel eng in goede handen, die kan van alles doen om je in de ultra te laten trappen, voor je teleporteren, achter je teleporteren, high of low attacks, zelfs een throw in de ultra, anti-air in de ultra, followup met extra moves en zelfs super.

Bij een Ryu is het gewoon oppassen dat je geen onnozele jump-ins doet. 9 Van de 10 ultra's tegen online Ryu's kun je zelf voorkomen. Als je Daigo neemt, die combo't met hit-confirm vaak in z'n ultra, clp>shoryu>fadc>ultra, clp>chp>shoryu>fadc>ultra, clp>chp>ex tatsu>ultra, sfhp>chp>shoryu>ultra, xxx>ex hado>fadc>ultra, hoe vaak zie je zoiets online? Die ex hado>ultra vereist echt hele strakke timing, veel meer dan shoryu>fadc>ultra. Ik zie dit soort combo's vrijwel niet online. Meestal is het een wake-up shoryu die gecanceled wordt, da's een kwestie van blocken. Of een ex-tatsu in de hoek, ook gewoon blocken. Als je je wake-up jump-ins goed timed dan heeft Ryu geen tijd om z'n ultra eruit te gooien als hij z'n shoryu toch raakt.

Bijkomend voordeel is de damage scaling. Veel mensen gaan ook nog eens voor flashy ultra's. Vaak zie je bij stun een sfhp>shoryu>fadc>ultra. Door de stun ben je al minstens 1 keer geraakt, de sfhp is hit nummer twee, hit nummer 3, de shoryu doet al 80% damage en voor de ultra blijft dan nog maar 70% over. Daarbij heeft de tegenstander vaak geen volledige ultra meter dus ook daar gaat nog damage van af, vaak heb ik dan nog genoeg health over om in ieder geval een poging te wagen om terug te komen. De ultra kunnen ze niet nog een keer spammen dus dan komt het gebrek aan tactiek of skill weer terug.

[ Voor 22% gewijzigd door KneoK op 21-01-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
FADC->ultra hoort gewoon bij SFIV. Dat zeg ik terwijl mijn main 1 van de weinigen is die het niet kan ;)
Damage scaling maakt het gewoon erg balanced.

Guy kan het ook met ultra1 bij corner via schouderbeuk, maar timing is ongeveer zelfde als EX-hado->ultra voor Ryu. Leuk om te oefenen in training mode, maar tijdens een echte match kom ik er helaas nog niet vaak aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 21:43
Goed uitgelegd Kneok :*)

Ik vind SSF4 juist goed gebalanceerd, vooral de non-shotos zijn goed in dit deel(zie bv Cammy, adon).

[ Voor 14% gewijzigd door M0otje op 21-01-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
nouja ik snap de frustratie wel hoor.

Focus attack en alle facetten daarvan is een universele tool, maar de bruikbaarheid van die universele tool is voor elk character zo verschillend en dat kan een gevoel van oneerlijkheid laten bloeien.

Als ik Vega's special move set met fadc vergelijk met die van ryu.

Vega kan alleen zijn (uit zich zelf al safe on block) rol cancellen voor een 1 frame kans op combo verlenging. ( verpruts je makkelijk)
Vega zijn focus is eigenlijk te sloom voor crumples.

Ryu redelijk snelle focus attack voor crumples
Ryu kan een hadoken combo verlengen door hem te fadcen, zelfs naar untechable knockdown met sweep.
Ryu kan shoryuken veilig maken of damage vermederen door een follow up.
Ryu kan vrij een hadoken schieten zonder recovery met fadc.
Ryu kan een move absoberen met focus, dashen , shoryu fadc ultra.

Focus attack, een universele tool , maakt 1 character dus veel beter dan een ander.

Als je dan kijkt naar naar de universele tool in SF3, de parry, is die heel wat minder biased :P
Maar verder vind ik SF4 wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik ga omdat ik zoveel bashing hier lees over Ryu, terug naar mijn eerste grote liefde, Dan!
Ik speelde net een potje tegen een Dan die ~4000BP heeft, en hij was verrast dat ik hem versloeg met mijn Dan.
Opzich wel leuk potje!

Dan heeft het voordeel dat je lekker paniekerig kan rondrennen en daarmee de enemy kan afleiden ^^
Ik ben de paarse trouwens :D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Als je paniekerig wilt rondrennen kun je beter fuerte spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Zit inmiddels op de 1300 BP met Dan, gaat toch wel aardig. Zo slecht is ie nog niet.
Is het eigenlijk al bekend of AE een DLC wordt o`f een losse game?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

FREAKJAM schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 00:53:
Zit inmiddels op de 1300 BP met Dan, gaat toch wel aardig. Zo slecht is ie nog niet.
Is het eigenlijk al bekend of AE een DLC wordt op een losse game?
Wat ik begrepen heb wordt het DLC en er zijn geruchten dat het op 11 juni gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
KneoK schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 02:34:
[...]

Wat ik begrepen heb wordt het DLC en er zijn geruchten dat het op 11 juni gereleased wordt.
En voor minimaal $20. Je krijgt wel een ongebalanceerd online gedeelte als je mij vraagt. Want online zou je dan tegen characters spelen die je zelf niet kent of kan uitproberen. Volgens mij zei Ono (producer) dat ze er tegen zijn om characters als dlc uit te brengen omdat het oneerlijk zou zijn. Maarja ik zal sowieso de dlc halen aangezien ik een zwak heb voor SF4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik heb me eerste haatmsg gekregen sinds ik met Dan speel. Ik speelde met Dan tegen een kereltje uit de US, en hij speelde met Ryu. Hij was aan de winnende hand, maar ik besloot rustiger en defensiever te gaan spelen.
Uiteindelijk win ik dus. (Op het moment dat ik won hoorde ik hem al het woord "motherfucker" zeggen door zijn mic). Ik speel verder en daag hem opnieuw uit (was hier niet van bewust).

Dit keer speelt hij met Zangief, en opnieuw win ik van hem. Voicemsg die ik voor me kiezen krijg: "dude, all you fucking do is just hide and run away in the fucking corner man, and i mean really play like fucking shit, i hope ur fucking faggot ass dies".

Er is toch niks mis mee als je defensief speelt of wel? Ik zal de vids zo even posten (ben ze nog aan het uploaden).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
FREAKJAM schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:12:
Ik heb me eerste haatmsg gekregen sinds ik met Dan speel. Ik speelde met Dan tegen een kereltje uit de US, en hij speelde met Ryu. Hij was aan de winnende hand, maar ik besloot rustiger en defensiever te gaan spelen.
Uiteindelijk win ik dus. (Op het moment dat ik won hoorde ik hem al het woord "motherfucker" zeggen door zijn mic). Ik speel verder en daag hem opnieuw uit (was hier niet van bewust).

Dit keer speelt hij met Zangief, en opnieuw win ik van hem. Voicemsg die ik voor me kiezen krijg: "dude, all you fucking do is just hide and run away in the fucking corner man, and i mean really play like fucking shit, i hope ur fucking faggot ass dies".

Er is toch niks mis mee als je defensief speelt of wel? Ik zal de vids zo even posten (ben ze nog aan het uploaden).
tuurlijk is daar niets mis mee, tbh vind ik dat soort haatmailtjes altijd lachen :D
gefrustreerde pubers die dan gaan lopen bitchen op van alles en nogwat omdat ze niet kunnen winnen met ryu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
FREAKJAM schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:12:

Ik zelf vind dat je je eigen strategie mag bepalen. Dus alles mag cheap, aanvallend, turttelen etc. Op zich in casuals vind ik t leuk om van mijn standaard strategie af te wijken en dingen uit te proberen.

Wat ik soms raar vind van Gief/Hawk spelers, is dat ze je een Hmail sturen omdat ze vinden dat je niet te aanvallend bent, maar ik bedoel dat is toch logisch, voor je t weet heb je een 360 om je oren.

@Akaendra : Het zijn niet alleen maar pubers trust me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

Bij deze de video. Je ziet dat ik nog onwennig speel met Dan en soms teveel "shoryukens" flame.
Vanaf 1:46 ongeveer zie je dat ik wat rustiger ga spelen. Wanneer hij met Zangief trouwens speelt, is hij volgens mij toch echt degene die loopt te corneren of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 22% gewijzigd door FREAKJAM op 22-01-2011 14:27 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Zangief speler had gelijk, je had gewoon naar hem toe moeten lopen, de controller neer moeten leggen en geSPD'd worden door hem!

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
besides iedereen die zangief kiest weet dat ze alleen maar met runaway play te maken krijgen, dat is deel van Zangief spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mhwa, defensive gief/hawk speel ik eigenlijk niet, ben denk ik met hun toch vrij aanvallend.
moet nog steeds die hawk filmpjes ff schieten en uploaden, speel echt heel anders dan die gozer zijn gief, veel en veel te afwachtend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met alle respect, maar he sucks :P niet bitchen maar oefenen. Ik zuig ook, maar ik haal het echt niet in mijn kop om hatemail te sturen. Oh en ook triest dat ie al op geeft voordat de ronde voorbij is.

Hoe zit het trouwens met de losers en winners final? Misschien dat Mootje of Macreel een volgend tournooi onze vaste top2 kunnen doorbreken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
als ik sf4 filmpjes kijk krijg ik altijd zin om te spelen maar zodra ik zelf online ga spelen raak ik diep teleurgesteld door al die fkn lamers!

Vrijwel elke blanka honda vega fkn irritrant lijken online te spelen alleen maar om mensen te irriteren

flowcharts bij het leven! fireballs bij het leven het is gewoon op een gegeven moment niet leuk meer hele tijd achter iemand aan te rennen want op je reed zitten is ook maar geen fuck aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
of je bent gewoon slecht, dat kan ook :D
niet dat ik zelf geweldig ben maar als je niet goed tegen je verlies kunt dan moet je denk ik een andere game zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
tjah... tis net voetbal bekijken waar alles defensief en op de couter wordt gespeeld. Saai om naar te kijken...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Het is niet meer een geruchht...Evil ryu en Shin Akuma zijn een feit.

Afbeeldingslocatie: http://img825.imageshack.us/img825/3776/eviloni5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img696.imageshack.us/img696/420/eviloni6.jpg

Vid 1

Vid 2

op shoruyken staat meer.

[ Voor 36% gewijzigd door M0otje op 23-01-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Mja.. kweenie.. heb het nooit zo gehad op dat hele alter ego gebeuren.. Tis me iets teveel van het goede. Street Fighter gaat over straat vechters. Dat ze vuurballen schieten en teleporteren ok, maar als ze ook nog eens duiveltje en engeltje gaan spelen..

Maarja.. 2 nieuwe chars is nooit verkeerd natuurlijk :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over Evil Ryu & Oni:
Evil Ryu ziet er vet uit en doet heel veel damage! Daar staat een heel laag HP tegenover, dus het is zeg maar een opgevoerde Akuma, maar hij mist wel de demonflip en zankuu.

Oni vind ik een beetje meh. Hij heeft geen demonflip en zankuu, geen fireballs die fullscreen gaan en doet weinig damage. Hij kan blijkbaar zelfs niet de standaard Akuma BnB combo doen :? Ook het feit dat het gewoon het lichaam van Gouken en het hoofd van Akuma is vind een beetje jammer, want het moet altijd zo buff mogelijk worden. Wel heeft hij veel HP, maar dit maakt hem juist het tegenovergestelde van Akuma vind ik.

Op dit moment ziet het er zo uit geloof ik:
  • Evil Ryu - rushdown, heel veel dmg, heel weinig hp
  • Akuma - redelijk rushdown, veel dmg, weinig hp
  • Ryu - Keep away, poke - normaal dmg, normaal hp
  • Oni - Keep away, poke - weinig dmg, veel hp
Ik speel Akuma, omdat ik hem gewoon een gave character vind, maar gameplay wise wil ik gewoon redelijk rushdown spelen en veel dmg doen en dat ik dan weinig hp heb is alleen maar eerlijk tegenover de rest. Dat betekent dus dat Akuma voor mij nog steeds de beste character is, maar Evil Ryu lijkt me ook leuk om mee te spelen. Oni zou ik vet moeten vinden (gezien het Akuma is, maar dan nog veel sterker), maar hij heeft rare moves terwijl Shin Akuma juist alles kan wat Akuma ook kan, maar dan nog meer moves, nog sneller en nog sterker. Dat had ik graag gezien, maar aan de andere kant ben ik ook wel blij dat hij een aparte shoto is geworden wat bijdraagt aan de diversiteit van de characters (iig meer dan Shin Akuma).

* Oguz286 baseert dit natuurlijk alleen op wat hij heeft gezien en kan niet 100% op de waarheid berusten gezien hij het spel niet heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mja, evil ryu ziet er gewoon uit als akuma, zelfde bnb ook met die tatsu > shoryuken.

iig ziet die goshoryu er dan wel pro uit als ultra ;)

anyways, zou nog wat filmpjes posten met mijn T.Hawk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja persoonlijk had ik ook liever nieuwe chars gehad, of oude bekenden ipv van deze 'gepimpte' jongens.
Echter, heel veel mensen spelen Ryu en Akuma. Dus tsja dan is het eigenlijk wel weer heel logisch als crowd pleaser.

Ik denk dat ik misschien als ik de kans krijg nog wel even mijn CvS2 uit de kast haal om te kijken wat die jongens daar kunnen :)

Het vrolijkste word ik van het char select screen, zoals het er nu uitziet moet er gewoon nog wat bijkomen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik had ook liever 2 nieuwe characters gezien inderdaad. Ik vind het een beetje over de top om gepimpte chars toe te voegen van 2 characters die al in overvloed worden gebruikt. Ik heb nog wel 2 duidelijkere vids gevonden op youtube die niet op shoryuken staan:

edit:
video-linkjes verwijderd, aangezien ze niet meer op youtube staan.

[ Voor 41% gewijzigd door FREAKJAM op 24-01-2011 18:48 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Cinneq: ik dacht, ik stop maar snel met spelen want hij krijgt me door! :P
Nee, geintje. Ik trok de netwerkkabel uit de xbox zonder erbij na te denken, want die had ik nodig voor mijn laptop 8)7
Maar uiteindelijk lukte het je dus aardig om op reactie/defensief te spelen ipv aanvallend. Leuke potjes zullen het dan misschien niet worden, maar je wint wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Laatst online: 27-08 13:21
overweeg om deze game te downloaden via steam,word dit wel nog gespeeld online op de pc,of word het dan online zoeken naar een enkeling die dit spel speelt?tegen de computer zelf spelen zal na een tijdje wel saai worden denk ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sja.. wij spelen allemaal op de console zo'n beetje. Er zijn wel mensen hier die em op de PC hebben, maar daar hoor je weinig van.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
@slammed,

Wij spelen hier allemaal Super Street Fighter 4, ik weet niet hoe de originele Street fighter op PC gespeeld word, want die hebben geen Super.

@toernooi

Emersion vs Cinneq 2-1

Was spannend!!

Tevens nog de vids tegen kneok opgedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke matches om te zien Emersion.
Ik zal vanaaf de brackets ff bijwerken.

Zelf ook wel een leuk sf weekend gehad, ff gespeeld vs Mootje en Cinneq en niet eens al te erg geslacht ;)
En ook 250 puntjes met Adon gesprokkeld. Die ligt me trouwens een stuk beter dan Gief, denk dat ik gewoon geen natuurlijk grappler ben, al hoewel 'Hakaaaaaaaan' met de dan nog relatief makkelijk af ging.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Laten we niet vergeten dat ik ook 2 gasten zie van Street fighter 3, die tweeling. waarvan ik de naam even niet weet. Yang, Yun... dat was het

[ Voor 9% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 24-01-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:15:
Laten we niet vergeten dat ik ook 2 gasten zie van Street fighter 3, die tweeling. waarvan ik de naam even niet weet. Yang, Yun... dat was het
Die zijn al een tijdje speelbaar in de AE. Evil Ryu en Sin Akuma zijn dit weekend pas toegevoegd.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
eigenlijk niet toegevoegd, meer gehacked uit de code van die arcadekasten van wat ik heb gelezen.
sowieso lijkt Yang mij de leukere van de 2 om te spelen mocht het ooit als DLC gaan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Capcom probeert de release van de videos flink neer te hakken haha, bijna alle enigzins populaire videos met hun zijn weggehaald door copyright schending. Vonden ze toch niet zo leuk die hack en pr leak, haalt zeker adem weg om ze te bekend te maken en te releasen ergens in juni op zowel console als arcade ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb mijn eerste serieuze stapjes in de charge wereld gezet :) De shining c begon weer te jeuken dus ik wilde Balrog eens uit de weg ruimen. Die bevalt zo goed dat ik in ongeveer twee uur tijd ruim 2500bp bij elkaar heb gesprokkeld. Heb wat combo's zitten oefenen in training mode en heb wat endless gedaan om te zien hoe ik het zou doen tegen echte tegenstanders en dat gaat verrassend goed, zelfs al Balrogs met 10k+bp verslagen :D Heb alleen nog erg veel moeite met Guile, Gief en Honda, moeilijk om dichtbij te komen, maar daar heb ik Cammy voor.

Leuk karakter voor de afwisseling.

Vind die Shin Akuma ultra trouwens erg tof, eindelijk weer een echte "I'm Akuma, bitch" ultra. Jammer dat z'n hele move set anders is. Als ze Evil Ryu's moves nu combineren met Oni's ultra en Akuma's uiterlijk heb je echt de ultieme shoto >:)

[ Voor 17% gewijzigd door KneoK op 24-01-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:31:
Heb alleen nog erg veel moeite met Guile, Gief en Honda, moeilijk om dichtbij te komen, maar daar heb ik Cammy voor.
Best grappig dat deze drie + Balrog toch vaak gezien worden als de moeilijkste tegenstanders voor Cammy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En onze finale is *drumroll*
Firlian vs Emersion........again -O- ;)

Nah respect to both of you's guys. Met alts gewoon weer in de finale staan _/-\o_
Firlian vroeg het van te voren, en ik zie geen enkel bezwaar om idd gewoon de final Bison vs Vega te doen.

Zie de filmpjes met grote interesse tegemoet & succes aan beiden.

Hmmm volgende tournooi met alle nieuwe aanwas weer 16 spelers? Kan ik ook een paar spelers van DS inviten (beloof dat ik Ferdi niet meer zal vragen >:) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
jammer dat dat dan ook XBL is, te weinig animo voor PS3 gok ik, had graag daaraan meegedaan XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Emersion mag van mij kiezen of hij met chun of vega wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
FREAKJAM schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:43:
[...]

Die zijn al een tijdje speelbaar in de AE. Evil Ryu en Sin Akuma zijn dit weekend pas toegevoegd.
Helaas zal er geen AE in Nederland staan.
Staat ie toevallig in London? daar ga ik naar toe over 6 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het goed begrepen heb zijn deze chars min of meer illegaal gehacked uit AE. Mocht er dus een AE kast staan dan zal deze wsl alleen Yun en Yang als extra chars hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:40
Emersion even een noob vraag over Vega:

Het valt me op dat zijn dive soms 1, en soms 2 keer hit. In het eerste geval kan ik de dive focussen, maar in het tweede wordt de focus gelijk gebroken.Hoe zit dit precies? En wat is sowieso de beste anti-walldive methode?

Speel overigens Dudley...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 15:42

Roq

Double hit is met een ex flying barcelona attack, en opvolgen met punch. Niet met een direction anders wordt het een grab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:40
Roq schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:37:
Double hit is met een ex flying barcelona attack, en opvolgen met punch. Niet met een direction anders wordt het een grab
Ok, dus de EX versie is een double hit (mits geen grab), en de non ex versie is een single hit? Ok, dan focus ik "de gele" niet meer vanaf nu :P

Edit: echt bizar trouwens dat MvC3 op Got totaal dood is. Dat spel wordt echt supertof, kan niet wachten tot het uitkomt!

[ Voor 14% gewijzigd door Stoffa op 26-01-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een MvC3 draadje? I did not know that.....hoewel ik dit zelf niet direct zal gaan spelen zou ik zeker een topic wel checken.

* Sagat gaat is kijken

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Vele mensen vragen mij wat het beste antwoord is op een (EX) walldive en een super van Vega. Helaas kan ik geen eenduidig antwoord geven omdat je als Vega de aanval kan sturen.

Het meest universele antwoord voor elke walldive (inclusief super) is met de juiste timing een backjump met een aanval te doen, of een goede anti air normal (crouching hard punch van sommige characters bijvoorbeeld).
Zorg dan wel dat je timing juist is.... in de lucht ben je veel makkelijker te grabben.

Voor een normale walldive is focus een erg goede optie, de timing en precisie is erg groot voor een grab terwijl de tegenstander op de grond is.
Wanneer de grab mist, komt de slash eruit en die is makkelijk te focussen.

De ex walldive is door veel characters ook nog wel te focussen hoor, maar dan moet je de eerste hit absorberen en de 2e hit backdashen en dat is dus ook erg timing gevoelig( kan zijn dat dit met sommige characters niet werkt, maar velen kunnen het wel).
Je hebt dan nog steeds voordeel op vega om een sweep ofzo te doen, want de meeste dashes zijn rond de 20 frames en vega's walldive recovery is 31 frames.

@firlian

Mij maakt het persoonlijk ook niet veel uit wie we spelen, heb jij een voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Emersion schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:23:
@firlian

Mij maakt het persoonlijk ook niet veel uit wie we spelen, heb jij een voorkeur?
Ik vind het toernooi afmaken met alts ook wel prima, maar heb het idee dat dat in mijn voordeel is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Jeetje wat kan Balrog een beest zijn zeg. jHk, sHK, sLP, ex rush upper, cLP, cLK, headbutt doet 715 stun en 393 damage (459 met ultra na de headbutt, 517 als je de ex rush upper vervangt door normale rush upper>super) en is niet eens zo heel moeilijk te connecten als de jHK raakt. Niet slecht voor 1 ex blokje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Haha Kneok, hoe vaak ga je nog switchen :p

@finale, Hakan mirror, lets go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Roq schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:05:
Haha Kneok, hoe vaak ga je nog switchen :p

@finale, Hakan mirror, lets go!
Totdat ik Emersion's Vega op z'n donder kan geven :P Maar Balrog is meer een uitstapje hoor, ik blijf trouw aan Cammy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
dan zijn Balrog en Honda wel goede keuzes, beetje mijn kryptonites, maar balrog word ik al steeds een stukje beter tegen, dus daar ben je dan misschien net een beetje laat mee.

Ik speel SSF4 trouwens al een stuk minder de laatste tijd, omdat ik de backlog van andere games een beetje aan het doorwerken ben, o.a. Alan wake, red dead redemption afgelopen maand uitgespeeld, ben nu met Darksiders bezig :D

Marvel vs Capcom 3 gaat ook een flinke deuk in mijn SSF tijd gooien, want die game ga ik wel een tijdje serieus spelen en ik heb daarin veel te leren, omdat ik deel 1 en 2 nooit echt opgepakt heb.

Ik ga ook maar eens kijken of ik een Marvel vs Capcom 3 topic kan opstarten, topicstart zal niet veel soeps zijn, maar als niemand anders er 1 opent, moet ik maar wat info bij elkaar schrapen en simpel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:01:
dan zijn Balrog en Honda wel goede keuzes, beetje mijn kryptonites, maar balrog word ik al steeds een stukje beter tegen, dus daar ben je dan misschien net een beetje laat mee.

Ik speel SSF4 trouwens al een stuk minder de laatste tijd, omdat ik de backlog van andere games een beetje aan het doorwerken ben, o.a. Alan wake, red dead redemption afgelopen maand uitgespeeld, ben nu met Darksiders bezig :D

Marvel vs Capcom 3 gaat ook een flinke deuk in mijn SSF tijd gooien, want die game ga ik wel een tijdje serieus spelen en ik heb daarin veel te leren, omdat ik deel 1 en 2 nooit echt opgepakt heb.

Ik ga ook maar eens kijken of ik een Marvel vs Capcom 3 topic kan opstarten, topicstart zal niet veel soeps zijn, maar als niemand anders er 1 opent, moet ik maar wat info bij elkaar schrapen en simpel posten.
Honda vind ik echt geen bal aan, niet om mee te spelen en vaak ook niet om tegen te spelen en met Balrog heb ik echt niet de illusie dat ik binnen afzienbare tijd zo goed wordt dat ik je wat meer tegenstand kan bieden als je met Vega speelt :P

Over MvC3 wordt ik ook steeds enthousiaster en die gaat hier ook zeker op de plank komen. Ik hoop dat de SE hier ook verkrijgbaar zal zijn, die ziet er echt tof uit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YAju0QB3FZOwv0D0cpL4oIuy/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
die gaat hier niet komen, is al confirmed US only.
eventueel dat er een SE komt maar ik gok die kans vrij klein.

denk dat morgen de laatste 2 characters bekend gaan worden. ga mee met de geruchten van Hsien-Ko en Sentinel. magoed denk dat dat toch allemaal beter in een mvc3 topic kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om het maar weer even naar sf4 te halen.
Shining C kan best leuk zijn, Adon ligt me best aardig (inmiddels ook 1000 punten in de pocket, en van T-hawk wordt ik ook wel vrolijk! Vraag me af of dat ook voor Rose geld. Hoewel dat best een leuk char is, ligt die me volgens mij compleet niet. Maar eerst maar is hawk naar 1000 punten brengen. (huidig 250)

Firlian en Emersion, zijn jullie er al uit wat het gaat worden?
Then again, ik denk dat bijna al onze regulars toch naar MvsC3 zullen gaan, dus dan heeft een nieuw sf4 tourney ook niet veel zin. Dus wat dat betreft mogen jullie van mij wel rustig aan doen :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Ik had het eigelijk aan me voorbij willen laten gaan, maar Lei-lei is een van mijn all time favorite fighting game characters (Darkstalkers O+ ).
Omdat dhalsim er ook niet in zat, en ik liever een 1v1-character-tegelijk formaat speel, dacht ik dat het niets ging worden,maar nu ga ik het zeker proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik ben aardig aan het twijfelen om deze game te kopen, zou (naast soul calibur IV) mijn eerste fight-game zijn. ik heb een xbox360 met vanaf februari geen live meer, en dus van plan wat solo te spelen en zo nu en dan met maten. Een aanrader? of kan ik beter voor een andere game gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:40:
Ik ben aardig aan het twijfelen om deze game te kopen, zou (naast soul calibur IV) mijn eerste fight-game zijn. ik heb een xbox360 met vanaf februari geen live meer, en dus van plan wat solo te spelen en zo nu en dan met maten. Een aanrader? of kan ik beter voor een andere game gaan?
Ik wil niet lullilg overkomen maar soul calibur is best noob friendly vergeleken met tekken blazblue of capcom fighting games. Ik raad je het aan als je een vechtgame zoekt met een hoop diepgang met best een hoge moeilijksheid graad. En wees niet verbaast om flink wat uren in die combos te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:53:
[...]

Ik wil niet lullilg overkomen maar soul calibur is best noob friendly vergeleken met tekken blazblue of capcom fighting games. Ik raad je het aan als je een vechtgame zoekt met een hoop diepgang met best een hoge moeilijksheid graad. En wees niet verbaast om flink wat uren in die combos te steken.
Dus casual is het niet echt een aanrader? zo nu en dan wat battlen.
Dan moet ik ff verder kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Eduardboon schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:41:
[...]

Dus casual is het niet echt een aanrader? zo nu en dan wat battlen.
Dan moet ik ff verder kijken :)
Zo en nu dan , is tekken denk ik wel geschikter, aangezien met button mashen je best ver kan komen, behalve als je tegen goede spelers speelt. Sf4 is op zich leuk, maar als je net ermee begint dan raad ik je echt niet online te gaan ermee, want je wordt afgeslacht, en dan is het niet meer leuk. Tenzij je een bijter bent en tientallen, wel niet honderden uren in je basics, zonning etc wilt steken. Maar opzich kan je ssf4 wel gaan halen, aangezien je m nieuw voor 20 euro kan kopen, en 2e hands op MP voor een tientje kan kopen. Geld overigens voor al die andere vechtgames ook, tekken 6 , blazblue etc zijn voor een prikkie te koop. Van alle vechtgames die nu uit zijn, vind ik blazblue meest moeilijke om onder de knie te krijgen, en online zijn ze te hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
denk sowieso dat je beter op MvC3 kunt wachten dan, die is wat beginner vriendelijker en combo's komen er wat simpeler uit, vooral omdat het allemaal wat faster paced is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Akaendra schreef op zondag 30 januari 2011 @ 14:02:
denk sowieso dat je beter op MvC3 kunt wachten dan, die is wat beginner vriendelijker en combo's komen er wat simpeler uit, vooral omdat het allemaal wat faster paced is.
Ja idd, dat is ook mash gevoelig imo. Dus ik zou zeggen, haal bv een tekken 6 en haal over aantal weken mvc3.

Spelen jullie nog SF2 HD remix ?

btje nostalgie :P

sf2 themes concert

[ Voor 16% gewijzigd door M0otje op 31-01-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Heb het op PC gespeeld en vond het wel aardig gaan. Combo's waren niet zo moeilijk opzich, en de "specials" spraken ook voor zich. vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Eduardboon schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:32:
Heb het op PC gespeeld en vond het wel aardig gaan. Combo's waren niet zo moeilijk opzich, en de "specials" spraken ook voor zich. vermakelijk!
daarom gwn halen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mootje
Speel ook wel hd remix, maar ook zonder combo's :P Maar wil het best wel proberen tegen je.

@EduardBoon
Misschien is het voordeel van sf4 dat het wat minder snel is dan MvC (hoewel 3 iets rustiger lijkt dan de chaos van 2). Lijkt me daardoor wat vriendelijk voor casual play.
Plus dat over een maand of 4-8 AE wsl als dlc komt, dan heb je weer een leuke uitbreiding! En zoals gezegd 10 voor 2e hands of 20 nieuw is ook niet verkeerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 31-01-2011 16:10 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Sagat schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:09:
@Mootje
Speel ook wel hd remix, maar ook zonder combo's :P Maar wil het best wel proberen tegen je.

@EduardBoon
Misschien is het voordeel van sf4 dat het wat minder snel is dan MvC (hoewel 3 iets rustiger lijkt dan de chaos van 2). Lijkt me daardoor wat vriendelijk voor casual play.
Plus dat over een maand of 4-8 AE wsl als dlc komt, dan heb je weer een leuke uitbreiding! En zoals gezegd 10 voor 2e hands of 20 nieuw is ook niet verkeerd.
Ik heb Super Street Fighter besteld, want super doet me nostalgisch aan (plus extra'tjes!) hier in de winkelstraat (Zwolle) nergens te bekennen, dus dan maar het internet

Even naar MvC3 gekeken op gametrailers. ik kreeg een ": WTF is going on" momentje. Vind dat toch minder casual dan SF4 als ik eerlijk ben :)

[ Voor 9% gewijzigd door Eduardboon op 31-01-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Aaah, heb ik eindelijk vrij, kan ik geen Super meer spelen. De blu-ray laser van mijn PS3 heeft het begeven. :(

Hopelijk kan ik hem gauw laten fixen. Ik was ook al van plan om Marvel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Aryawn schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:53:
Aaah, heb ik eindelijk vrij, kan ik geen Super meer spelen. De blu-ray laser van mijn PS3 heeft het begeven. :(

Hopelijk kan ik hem gauw laten fixen. Ik was ook al van plan om Marvel te halen.
Dat is balen joh! Hopelijk ben je hem niet te lang kwijt, aangezien MvC3 al bijna uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvc3 = button bash vriendelijker dan SSF4. Omdat er een besturing heet die simple mode wordt genoemd. Als je daarmee speelt creert hij gemakkelijke maar, ook minder effectieve combos simplele combos. Simple mode is special voor nieuwkomers dus een aantal dingen van de charachters worden gewoon verwijderd zoals zieke combos :P. En SSF 4 online gaat je denk zwaar tegen vallen tegen ervaren spelers maar, veel geluk heb je vragen kan je het altijd vragen.

BTW als Mvc3 er is gaat mvc 3 voor SSF4 :P.

Owja das waar ook Mvc3 is gelekt volledige rooster is bekend net als de intro boss battle enzvoort.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@tourney finals
Ik ben niet veel online geweest laatste week, zal Emersion eens een berichtje sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat iedereen die voor het eerst een fighter gaat spelen wel de neiging heeft om te button bashen, maar als je van plan bent om het met vrienden in off line sessies te gaan spelen zal dit snel beter worden.

Wat hij aangeeft ik was ik zelf ook heb met MvC2. Er gebeurd zo verdomde veel tegelijk. En zoals gezegd 3 lijkt het tempo net iets naar beneden geschroefd te hebben (of misschien is het omdat mensen nog geen gruwelijk infinites kennen/kunnen?) maar ik kan me idd voorstellen dat het als nieuweling een beetje verwarrend is.

Voordeel van MvC is natuurlijk wel de cast. Ik denk dat voor niet kenners Spiderman vs Hulk leuker klinkt dan Juri vs Abel om maar is wat te noemen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nog even een leuke anecdote: Ik was zondag middag met dudley bezig, tegen een Cammy.
Waarop mijn dochter van bijna 3 ineens binnenloopt: Ik vind dat meisje leuk...
Ik: ????? maar papa is die boxer: Waarop ze zegt: die vind ik niet leuk. FFFFUUUU en natuurlijk afgeleid en verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Je dochter heeft goede smaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Kritiek op de Nederland ?

" Pakistani player wins 207 straight Xbox Live SSF4 games "

Yes I played 20-30 guys who really sucked, but I also beaten guys with around, 5,000 bp, 7,000bp, 12,000bp, 18,000bp also ferdi guller who has 30,000bp and around 7700pp. Beat [him] 3 matches and he left

edit: link

http://www.eventhubs.com/...ght-xbox-live-ssf4-games/

In de comments wordt er inderdaad gesproken over lag, maar lag doet zich toch meestal aan 2 kanten voor of zie ik dat verkeerd? Desondanks blijft het zoals hij zelf al aangeeft een aardige prestatie lijkt me, Het overkomt mij ook in regelmaat dat ik van goede spelers win, maar van mashers, noobs of hoe je ze wilt noemen een keer verlies.

@ P-nut, Ryu who else..........

[ Voor 49% gewijzigd door Greatsword op 01-02-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
BP zegt over het algemeen niet heel erg veel. Ben benieuwd welke speler zoveel matches achter elkaar heeft gewonnen en welke char die gebruikt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
wat is de source/link destianto?

Over het algemeen zegt het inderdaad niks, online is een hele slechte skill meter, zeker als je buiten je eigen regio treed, maar ik heb afgelopen weekend weer een offline toernooitje gehad en daar merk je zo erg dat vega gewoon veel beter is offline, omdat je counterpoke en anti air timingen allemaal sterk verbeterd zijn zonder internet er tussen.

Toch is Ferdi verslaan wel een feat (lukt mij maar af en toe), tenzij hij een character speelt die voordelig is voor Abel of er veel lag zit in de verbinding tussen pakistan en nederland :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op naar mvc 3 launch event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
firlian vs emersion 0-2 gevolgd door 2-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
die filmpjes moet ik dan wel zien, heb de laatste tijd niet zo heel veel SSF4 meer gespeeld, denk dat dat helemaal inzakt met MvC3, na die intro wil ik eigenlijk niet meer wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net ff HD remix gespeeld. Damn sf4 input heeft me verwend. Maar vooral de ai is echt genadeloos. Komen jullie op een credit langs iedereen heen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
als je vids van onze matches bedoelt , die zet ik morgen wel even online. camera was leeg en heb weinig zin ze nu nog te posten,want ik ga slapen.

ik moet eens voor zo'n capture apparaat kijken als cinneq heeft.... als ik marvel vs capcom 3 potjes wil gaan posten....,want die snelheid en bezigheden kan mijn arme cheapass camera niet aan denk ik :D

@sagat

ligt eraan welke moeilijkheidsgraad? Het leuke aan AI is dat je altijd een gedragspatroon kunt ontdekken en die dan genadeloos gebruiken om te winnen....., maar dat is de reden dat fighters tegen de computer de neiging hebben snel saai te worden.

[ Voor 27% gewijzigd door Emersion op 02-02-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik wil ook wel zo'n capture ding, maar dan moet het wel onder linux werken eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Emersion
Ik speel hd remix op medium, heb het geprobeerd met Ryu, Sim, Sagat, Guile, Dictator en Boxer. Met allen win ik de openings matchen vrij makkelijk (ai loopt dan ook echt blind in fireballs) maar tussen match 4 en 6 word ik gepakt. Alleen met Boxer viel het me op dat die ai bijna altijd wordt gepakt door zijn uppercut, misschien moet ik nog een beetje oefenen met hem om dat beter uit te buiten.

@Firlian
Linux? wow drivers daarvoor worden niet altijd meegeleverd........maar soms ook wel, kan je vast wel op googlen denk ik? Gebruik je trouwens helemaal geen windows meer?

En Congrats met je titel natuurlijk *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 02-02-2011 10:34 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik heb nu alweer zin in een nieuwe tourney ^^

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
* Pkunk
Same hier. Er waren toch wat nieuwe spelers ook? Kunnen we dan een groter toernooitje houden? Redden we net niet zeker?

Hallo met Tim

Pagina: 1 ... 40 ... 62 Laatste