Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik stemde al voor lol toen ik Guy koos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mij maakt het geen donder uit, doe maar lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Poging 2 weer mislukt vanavond :( Morgenavond zelfde tijd proberen? Of anders 21:00 misschien?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol it is ;)

Having said that, waar zijn de filmpjes van de mensen die het spel wel kunnen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik had Emersion een berichtje teruggestuurd dat ik vanavond om 2100 wel kon spelen, maar geen reply gehad en ook niet op XBL gezien (nu issie wel online maar is het mij te laat). Hopenlijk morgen beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
@firlian Sorry, je bericht te laat gelezen. Vanavond zal ik er wel zijn.

@ Sagat, hmmm mijn chun is niet great hoor, maar chun is wel leuk. Ze heeft goede pokes en is toch heel erg anders dan Vega :D. Ik zal kijken of ik mijn matches met oguz nog in de laatste 30 matches heb zitten (denk het niet).
Ik zal mijn match tegen firlian ook wel posten (ik heb wel een idee dat zijn guy wat beter is dan mijn chun, maar we gaan het zien :D ).

@ offtopic

Gaan meer mensen hier MVC3 spelen? Mij lijkt het wel een leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@chun
mwa, je bent natuurlijk een speler met een hoge 'algemene kennis en inzicht' van het spel. Ben zeer nieuwsgierig hoe zich dat verhoudt met Firlian's Guy.

@mvc3
2 vond ik een drama, veel te chaotisch voor mij. Maar ik vind comics best leuk en fg's ook dus ik hou het zeker in de gaten. Ook omdat ze de instapdrempel schijnbaar verlaagd hebben.

Misschien een keer naar een drakenslag fightnight in Amsterdam om te kijken of het wat voor me is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Emersion vs firlian 0-2

Vids later deze week ;)
Ik verzette me aardig voor hoelang ik Chun speel. Maar ik wist niks te doen tegen die special Throws behalve ex-spinning bird en die pakte hij ook een keer :) die Throws doen auw!!
Verder ggs!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik voel me wel een beetje cheap door te winnen met Bushin Izuna Otoshi (die special throw ;)) :D
Maar Chun is voor mij ook een moeilijke match, irritante pokes en hitbox. Cross-up is bijna onmogelijk tenzij in corner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Pkunk - Freakjam --> 2 - 0

ggs dude! Kreeg aan het einde wel erg het idee dat je een stuk sterker bent met guile :) Een ding viel me erg op, ik kreeg bijna het idee zelfs dat je het express deed; die focus attack als ik opstond (net als m'n ult klaar was). Ging het dodgen verkeerd soms?

Kon jij trouwens die skins zien van mij? Ik heb net o.a. die nieuwe akuma skin gekocht namelijk. Ik vind em erg cool in het wit. Net Assassins Creed :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:11

KneoK

Not in a million lightyears

Roq - KneoK 2-1

Erg toffe potjes, de eerste twee matches waren erg spannend, de laatste match maakte ik teveel fouten. Later op de avond zal ik even een filmpje schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50
Pkunk schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:50:
Pkunk - Freakjam --> 2 - 0

ggs dude! Kreeg aan het einde wel erg het idee dat je een stuk sterker bent met guile :) Een ding viel me erg op, ik kreeg bijna het idee zelfs dat je het express deed; die focus attack als ik opstond (net als m'n ult klaar was). Ging het dodgen verkeerd soms?

Kon jij trouwens die skins zien van mij? Ik heb net o.a. die nieuwe akuma skin gekocht namelijk. Ik vind em erg cool in het wit. Net Assassins Creed :)
Mijn timing was juist helemaal verkeerd gister. Elke keer als ik een focus attack deed, was ik te vroeg. De frustratie was erg groot haha. Je bent al de 2de die zegt dat ik sterker ben met guile. Misschien toch maar eens switchen van main! Leuke potjes ook! In het begin had ik geen kans, aan het eind van de rit, ging het een stuk beter aan deze kant.

Ik had de skin trouwens niet, had de pack niet geinstalleerd. :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Van de video's die ik van je gezien heb, speel je deejay ook een beetje "guile achtig" sinds guile ook in het algemeen het betere character is, lijkt me het vanzelfsprekend dat je beter met guile zult zijn.
Beetje hetzelfde als Ken of Ryu kiezen ipv Dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik speel met Guile veel beter. Zijn sonic-boom lijkt agressiever dan de slash van DeeJay. Daarnaast is de chk van Dee Jay veel riskanter, omdat je met Dee Jay een slide maakt. Als je opponent hem blocked, zit je in het nauw. Guile doet bij een chk, een dubbele schaar zeg maar, die veel effectiever is. Je blijft op afstand en zeer veel mensen tuinen nog steeds in zijn 2de trap. Daarnaast was Guile mijn main toen ik SF4 speelde. Ben overgestapt naar Dee Jay toen hij erbij kwam in SSF4. Het wordt tijd om terug te switchen naar Guile denk ik :)
Toch nuttig zo een tournooitje!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 15:42

Roq

Het waren leuke potjes Kneok.

Ik maakte ook te veel fouten hoor, was nog brak van de afgelopen dagen.
Je hebt de combos iig goed onder de knie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
FREAKJAM schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:35:
Ik speel met Guile veel beter. Zijn sonic-boom lijkt agressiever dan de slash van DeeJay. Daarnaast is de chk van Dee Jay veel riskanter, omdat je met Dee Jay een slide maakt. Als je opponent hem blocked, zit je in het nauw. Guile doet bij een chk, een dubbele schaar zeg maar, die veel effectiever is. Je blijft op afstand en zeer veel mensen tuinen nog steeds in zijn 2de trap. Daarnaast was Guile mijn main toen ik SF4 speelde. Ben overgestapt naar Dee Jay toen hij erbij kwam in SSF4. Het wordt tijd om terug te switchen naar Guile denk ik :)
Toch nuttig zo een tournooitje!
ik verwacht nu wel dat je "MAXIMUM" veranderd in "SONIC BOOM" en je signature veranderd in "Go home and be a family man."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet wel dat om mijn eigen niveau ( :X ) ik 2x van een honda verloor met Fei Long en daarom maar is een irritant counterpick in de vorm van Guile deed, waarmee ik eigenlijk nog nooit serieus had gespeeld.

Resultaat was dat ik vrij makkelijk won. (en dat terwijl ik de voor mij vrijwel onuitvoerbare ultra 1 had gekozen ook nog is). Daarna ook nog een paar leuke potjes tegen die gast gehad omdat hijzelf toen ook begon te swappen met zijn chars. Wie zegt dat ranked niet leuk is? ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Emersion schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:38:
[...]

ik verwacht nu wel dat je "MAXIMUM" veranderd in "SONIC BOOM" en je signature veranderd in "Go home and be a family man."
haha _/-\o_
wel beetje jammer dat mijn custom stick helemaal dee jay design is ;)
maar misschien wordt dee jay gebuffed in arcade.

Ik mag deze speler wel heel erg graag die Guile als main heeft:

zijn actie op 1:21 kan ik wel waarderen (hoe hij zijn ultra inzet).
cancel moet ik nog leren wel :)

[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 12-01-2011 16:08 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:57
enige met Guile is op dit moment dat veel mensen hem nu mainen ITT SF4 eigenlijk :P
sowieso kan ik die video niet zien maar is dat degene met ultra 1 inzet na een focus dash door een ryu hadoken ofzo? :P

zal vanavond wel eens wat vids posten waarin ik T.Hawk speel, stelt niet veel voor aangezien ik nogal casual speel enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Hij doet volgens mij een hk, flashkick, cancel dash naar achter, sonic hurricane.
Ben niet zo goed thuis in die termen ^^

[ Voor 9% gewijzigd door FREAKJAM op 12-01-2011 16:30 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
ah, Guile High kick naar flash kick.

anyways, zoals beloofd, crappy T.Hawk en crappy Cam kwaliteit :D

zoals ik zei, stelt niet veel voor magoed :D altijd leuk om wat spul te delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
2 uurtjes gespeeld, 800 PP omhoog en 500 BP.
Lang leve Guile haha

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bracket bijgewerkt, iedereen kan weer zien waar ie aan toe is :)

@Akeandra, ik vind het niet slecht hoor, die Ryu was toch best een leuke speler, die Akuma iets minder :P
Ben vooral onder de indruk van hoe goed je de 360, supers en ultra land, dat gaat mij momenteel een stuk slechter af met Gief.

@Foamo
Die ultra 2 van guy lijkt een stuk minder vaak te raken dan normaal, verder wel een mooie fadc.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
mwah, ik speel ook soms gief, en ik kan het wel wat beter nog lijkt me.

had nog een wat slechtere gief van mezelf in mijn logje staan, ff geüpload met wat adon en een el fuerte vid :P

en als laatste, mijn joke char el fuerte XD

nogmaals, stelt niet al teveel voor though :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Emersion wanneer heb jij tijd? Ik heb morgenavond visite, dus dat gaat niet lukken. Zaterdag kan ik overdag of 's avonds wel.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:49
Ik kan binnenkort de Xbox crew joinen, ik heb namelijk begin volgend week een xbox 360 binnen. Uiteraard voor ssf4!

Tag= Mootjee

[ Voor 6% gewijzigd door M0otje op 15-01-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-08 20:36
Sinds kort heb ik ook Super Street Fighter IV :*)
Ik heb me nog nooit zo blij gevoeld, heerlijk ook al die modes.

Enig probleem is dat ik nog niet zo goed ben. Tegen vrienden win ik elke keer, helaas zijn online de meeste mensen 100x beter. Echt.. hoe ze al die combo's achter elkaar zo goed doen :o .

Ryu is mijn standaardcharacter :) . Helaas valt zijn ultimate een beetje tegen. Te makkelijk ontwijkbaar.

Topspel! En als ik wat beter ben, wie weet speel ik dan wel met jullie.. >:)

Edit: Xbox versie hier. Btw ik speel met de normale controller.

[ Voor 6% gewijzigd door Bladion op 14-01-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
robin007bond schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 22:20:
Enig probleem is dat ik nog niet zo goed ben. Tegen vrienden win ik elke keer, helaas zijn online de meeste mensen 100x beter.

Topspel! En als ik wat beter ben, wie weet speel ik dan wel met jullie.. >:)
Wat is je nick?
Zelfde met eentje hoger ^^ :p

[ Voor 4% gewijzigd door Pkunk op 14-01-2011 23:50 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Hey Roq, wij moeten geloof ik tegen elkaar. Geen idee of dat nu al mag of dat we eerst moeten wachten tot de loosers bracket wat verder is. Ik ben er klaar voor ieder geval :D

En god... Was ik gisteren 3 punten verwijderd van Rank A als Bison, kom ik een gare Macreel tegen die mij even inmaakt met Balrog 8)7
Ik zit nu al maanden op 14.500-14.900 punten en kom maar niet vooruit :/

[ Voor 38% gewijzigd door firlian op 15-01-2011 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Firlian
Als je tegenstander bekend is mag je spelen hoor.

@new guys
Welcome :)
Het mooie van sf4 vind ik dat je op alle lagen tegenstand hebt, ben zelf ook n00b maar vermaak me enorm met het spelen vs andere n00bs. Je moet gewoon kijken wat je doel is. Wil je echt beter worden dan kun je daarop trainen. Een standaard gamepad maakt het wat moeilijker, maar het komt er gewoon op neer wat je fijn vind. (hoewel zelfs Oguz tegenwoordig toch een stick heeft? :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah, die stick is bagger en heb het alleen gekocht zodat ik het kan ombouwen, maar dat is er nog niet van gekomen :P

@Kneok: wanneer zullen wij eens brawlen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

@firlian, ik ben ook wel beschikbaar, wanneer komt voor jou het beste uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Oguz286 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:46:
Nah, die stick is bagger en heb het alleen gekocht zodat ik het kan ombouwen, maar dat is er nog niet van gekomen :P

@Kneok: wanneer zullen wij eens brawlen? :P
Ik ben vanavond na achten online. Zit dan waarschijnlijk Dead Rising 2 te coopen maar voor een potje rammen onderbreek ik graag het zombies slachten :)

Als je vanavond niet kunt dan kan ik morgenavond ook wel (overdag wordt lastig denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
kwam deze tegen, Daigo is echt naar met Balrog in dit filmpje:

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan vanavond wel. Dan zie ik je straks :)

EDIT: En 2-1 voor Kneok. Ggs :) Waren wel leuke potjes, maar ik bakte er weinig van vandaag :P :'(

[ Voor 53% gewijzigd door Oguz286 op 15-01-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
Mijn gamertag is hetzelfde als m'n username hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
De laatste costume-packs zien er echt dope uit vind ik!
Vooral die van Guile totally white vind ik echt super!
De combo's zijn ook sick btw ;)

[ Voor 12% gewijzigd door FREAKJAM op 16-01-2011 00:46 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi iedereen.

Ik ben nieuw op dit forum ^^. Ik zit normaal zo af en toe op drakenslag en SRK, maar dacht hier ook maar eens mn gezicht te laten zien.
Zeker nu ik zag dat jullie ook online tourneys organiseren.

xbl nick = macreel
main = Balrog

Een aantal van jullie herken ik ook wel van xbl. :)
Voeg me toe zou ik zeggen!

Cheers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Dan post ik deze er ook even achteraan. Witte nieuwe akuma skin is echt erg cool

rest van de customes staan bij related videos

[ Voor 13% gewijzigd door Pkunk op 16-01-2011 00:55 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Oguz286 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:47:
Ik kan vanavond wel. Dan zie ik je straks :)

EDIT: En 2-1 voor Kneok. Ggs :) Waren wel leuke potjes, maar ik bakte er weinig van vandaag :P :'(
Ik was ook niet echt in vorm, de eerste twee warmup potjes gingen beter :X Maar het waren zeker leuke potjes. Ook de casuals waren erg lollig, Hakan ftw :+

Filmpje staat te uploaden, die voeg ik zo ff toe.

[ Voor 6% gewijzigd door KneoK op 16-01-2011 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
In dit filmpje zie ik dat er een ranked match select scherm is bij een quick match. nvm.. tis een custom match..
Overigens leuk te zien hoe spelers van wereldklasse lopen te worstelen met random lui online :)

En weet iemand of Emersion nog leeft?

[ Voor 33% gewijzigd door Pkunk op 16-01-2011 13:31 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Leuke potjes Sagat. Je hebt een stijl waar ik niet zo van houdt om tegen te spelen :) M'n main is idd Akuma, maar ik merk dat het met Adon online best aardig gaat. Terwijl ik vrij weinig (lees:geen) combo's met hem ken. Zal er ook wel aan liggen dat mensen niet zo bekend zijn met de matchup.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
ik leef nog, je kunt me adden en uitdagen op elk moment dat ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pkunk schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:53:
Leuke potjes Sagat. Je hebt een stijl waar ik niet zo van houdt om tegen te spelen :) *snip*
Hehe, doe mijn best. Merkte wel dat ik echt niet meer gewend ben te spelen tegen mensen die weten wat ze doen. En dan had ik ook nog mijn Sagat gesaboteerd door mijn 3xp knop op mijn 'rechtsboven' knoppie te zetten. Ik kan wel ultra's eruit krijgen met de andere knop maar de automatismen vervallen (ik had je een keer te pakken met Sagat's fwd high kick, normaliter kan ik daar prima een ultra aan linken, maar op dat moment had ik dus nog niet door dat die knop niet goed stond 8)7 ).
Maar don't get me wrong, je hebt me terecht verslagen. Zoals ik je als msgde over live, met Gouken, Seth etc (alle chars met punch ultra) staat de knop dan wel goed en die pakte je ook (bijna) allemaal. Def GGs.

Ik ben erg nieuwsgierig of er nog iets overblijft van de community als 'mahvel' uitkomt, tot die tijd ga ik dapper verder met shining C. Ben er nog steeds niet uit of ik zelf ga overstappen. Zag op eventhubs een filmpje van Dante's special moves, ziet er zeer tof uit.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
sowieso ga ik MvC3 wel proberen, ben er eigenlijk ingekomen toendertijd met Tatsunoko vs Capcom en dat was best een vermakelijke fighter, alleen zo jammer dat Nintendo's online support gewoon niet lekker loopt.

sowieso is een game als mvc heel wat faster paced dan SF in dat opzicht, maar zeker niet minder leuk.
zat zelf te denken aan een team dat rond Spencer raait eigenlijk, maar zoals meestal zal ik toch met een heel ander team uitkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Shining C ?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
From C to Shining C
You think you're good, don't you? Prove it by ranking up all characters to C Rank!

Dat dus :) Probleem is dat je dan dus met chars speelt waar je (of iig ik) helemaal niks mee kan, en dus verliest en dan uiteindelijk tegen mensen mag die of helemaal geen specials doen of alleen dp's mashen.
En dan win je natuurlijk wel (meestal :X ) en dan stijg je weer en dan mag je opnieuw beginnen met een ander char......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik ga deze week flink verder oefenen met Guile. Heb weer paar daagjes niet gespeeld.
Ben nog steeds in dubio wat te gebruiken, stick of fightpad.
Soms het idee dat ik met fightpad toch ietsje beter ben, maar met stick ben ik op andere vlakken weer beter.

Oefenen i guess ;)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn probleem met marvel is dit.
Met sf in het algemeen kon ik door middel van sp een hoop ervaring opdoen die wel degelijk relevant is.
Met marvel 2 dacht ik dat dit ook gold......maar toen ik dat tegen een ervaren iemand speelde zag ik die persoon springen, en was mijn char gesloopt door assist loops voordat ik goed en wel doorhad wat er gebeurde. Als je genoeg speelt wen je daar vast wel aan, maar dat kost natuurlijk een hoop frustratie :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guess who I'm gonna main >:)

MvC3 komt er in bij mij, maar het gaat veel te snel zijn voor mij denk ik. SF3:3S is al te snel voor mij (hoewel het voor mijn gevoel trager is, maar framedata zegt wat anders), dus dit ga ik heel moeilijk vinden. Maar dan nog >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik vind MvC3 echt te overdreven snel en flitsend. Ik hou het gewoon op SSF4.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Sagat schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:18:
Mijn probleem met marvel is dit.
Met sf in het algemeen kon ik door middel van sp een hoop ervaring opdoen die wel degelijk relevant is.
Met marvel 2 dacht ik dat dit ook gold......maar toen ik dat tegen een ervaren iemand speelde zag ik die persoon springen, en was mijn char gesloopt door assist loops voordat ik goed en wel doorhad wat er gebeurde. Als je genoeg speelt wen je daar vast wel aan, maar dat kost natuurlijk een hoop frustratie :P
ze gebruiken nu ook het systeem van tatsunoko, 3 knoppen voor je atacks, partner assists.
heb met tatsunoko gewoon ook casual gespeeld en had daar toch een winrate van ongeveer 60%, en ook dat ging redelijk snel. sowieso is mvc2 een beetje unbalanced, 3 lijkt wat meer de richting van TvC in te gaan en die vond ik best okay qua balance.

als ik een team nu zou moeten maken op basis van wat ik gezien heb zou ik zeggen spencer/taskmaster/c.viper ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Marvel (en veel andere games) heeft iets wat Street fighter 4 heel erg mist, aanvallende gameplay... wie je ook speelt in SF4 , defensie en zoning is altijd belangrijker dan aanval.

Wat dat betreft staan marvel en sf4 haaks tegenover elkaar, sf4 is meer "turtle uppen" en marvel is meer "losgaan in de aanval"

Een goede reden om marvel te gaan proberen, tevens ben ik een devil may cry fan van het eerste uur, dus Dante en Trish zullen vaste teamleden van mij zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Emersion schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:32:
ik leef nog, je kunt me adden en uitdagen op elk moment dat ik online ben.
Kan je anders ff een tijd geven? Ik kan niet elke avond om het uur kijken of je er toevallig bent. Ik kijk straks rond 21:00 en anders morgen tussen 20:00 en 21:00

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik ben er wel om 21:00 dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Oh, kan het bij nader inzien 21:30? Dan kan m'n dinnetje Hawai Five-o afkijken. Anders moet ik d'r naar boven schoppen en da's ook weer zo gemeen :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Is goed hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Emersion : Pkunk --> 2:0

Ik stond echt ondersteboven op de bank van ellende toen ik die 2e partij verpest had. Die had ik echt kunnen hebben als ik gewoon rustig bleef :) Maargoed, ik ben allang blij dat het geen kansloze partij was :p

De random potjes daarna ook dikke lol. Volgens mij zat jij ook een paar keer te kloten met Ultimates die je niet wilde lukken zoals met Fei Long. Meteen een goed excuus om die "From C to Shining C" achievement te halen.

Nogmaals ggs Emersion :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra

wat mvc3 gameplay, naar het schijnt zul je hier een bepaald aantal PP moeten hebben voor character unlocks, 2000 voor akuma en 8000 voor Taskmaster naar het schijnt. gok erop dat dat is om mensen echt te leren te spelen met een drietal chars ipv lekker 3 man bij elkaar en spammen maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ja die 2e match was gewoon van jou, tot je met 60% health 2 keer wake up shoryu deed :p
Jammer want ik kwam lastig door je fireballs de 2e match.

Ja ultra's met random vind ik nogal lastig, soms weet ik niet eens hoe ze moeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Misschien anders een idee een MvC 3 topic te maken?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Pkunk schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:22:
Misschien anders een idee een MvC 3 topic te maken?
Goed idee, net zoals het SUPER Street Fighter IV topic :+

Ik heb Cinneq/Roq paar dagen terug berichtje gestuurd hier, maar nog geen reactie. Online loop ik 'm telkens mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, er is al een mooi setup gemaakt voor een super sf4, alleen heb ik nu zoiets van, laten we wachten tot AE er is (voor de consoles that is).....ik heb binnenkort wat meer tijd, dan ga ik wel aan de slag.

Marvel topic mogen anderen maken :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Ik heb dit gister maar weer even opgepakt. En ben zeer roestig. Toch valt het mij op dat het gister weer international shoto dag was. Ken's, Ryu's en Akuma's vliegen om je oren. De potjes die ik dan tegen een rose, bison of geen shoto speel, zijn dan ook echt leuk

Tevens vind ik Dudley erg leuk spelen, met al die knoppenramcombo's.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

firlian schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 01:03:
[...]

Ik heb Cinneq/Roq paar dagen terug berichtje gestuurd hier, maar nog geen reactie. Online loop ik 'm telkens mis.
Ik dacht dat ik er een had teruggestuurd maar waar die gebleven is weet ik ook niet.
Vanavond kan ik wel na 8uur ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Roq schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:25:
[...]

Ik dacht dat ik er een had teruggestuurd maar waar die gebleven is weet ik ook niet.
Vanavond kan ik wel na 8uur ongeveer :)
Ok, ~9uur dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Kneok , zullen wij ook vandaag even spelen? dan is de laatste loser bracket match bekend wanneer roq en firlian gespeeld hebben en houden we er wat vaart in :)

Over de replays.... ben van firlian vergeten op te slaan en van oguz ook , ik weet niet of ik die van pkunk nog heb, want wij hebben gelijk ook aardig wat random play gedaan meteen erna :D Beetje vergeten dat het de laatste 30 matches was ipv laatste 7 dagen zoals COD black ops :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Dat is inderdaad na 8 uur ;)
9 uur is prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:56:
Kneok , zullen wij ook vandaag even spelen? dan is de laatste loser bracket match bekend wanneer roq en firlian gespeeld hebben en houden we er wat vaart in :)

Over de replays.... ben van firlian vergeten op te slaan en van oguz ook , ik weet niet of ik die van pkunk nog heb, want wij hebben gelijk ook aardig wat random play gedaan meteen erna :D Beetje vergeten dat het de laatste 30 matches was ipv laatste 7 dagen zoals COD black ops :D
Goed plan, ben na achten wel online. Ik ben benieuwd naar je Chun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

2-0 firlian,

ik zou gg's zeggen maar dat waren serieus de slechte potjes die ik in tijden gespeeld heb haha.
Verschrikkelijk, maar good job firlian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
GGs Roq ;)

Je had ook wel pech. Maar je speelde de match-up ook totaal verkeerd. Sim is voor mij echt een enorm moeilijke (en super irritante) match up met Guy. Als je gewoon alles doet om mij uit de buurt te houden en mijn pogingen om binnen te dringen afstraft zou je moeten kunnen winnen. Oh, en vooral niet teveel random springen en teleporten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersie - KneoK : een beschamende 2 - 0 :D Ik bakte er echt geen koekie van die eerste twee matches. De eer daarna nog enigszins kunnen herstellen door z'n Chun drie keer te verslaan en nog een paar leuke casuals kunnen spelen.

Gefeliciteerd Emersion!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Emersion vs kneok 2-0

In de casuals ging het later wat beter met je, vooral toen je die rol aanval steeds landde :p
Probleem blijft nog dat ik mijzelf nog lang niet goed genoeg kan aanpassen met chun wanneer nodig.
Ggs!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Ach, wat dat betreft speel ik elke matchup verkeerd omdat sim 'verkeerd' speel :)

Ik vind het leuker speler ook al is het meer risky, en als ik verlies weet ik dat het vaak daardoor komt. Nu was het voor mijn gevoel meer omdat ook echt niet lukte hehe.
Niets ten nadele van jou spel hoor, je zeker de betere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

@Emersion, wij moeten geloof ik tegen elkaar nu he? Ik weet niet of ik vanavond aanwezig ben, morgen waarschijnlijk wel.

@firlian, net nog even m'n post van gisteren herlezen, ik kwam nogal zeikerig over haha, was een beetje de frustratie net van de toch wel close games denk ik :) Waren desalniettemin good games!

@oguz, als je nog een kerstcadeau zoekt ;)
http://www.capcom-unity.c...6600301/Shin_AKUMA_STATUE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
Zo best wel een verschil te merken qua PSN vs Live. Ik ben iig blij met mijn aanschaf. Ik kan nu niet al te best spelen, mijn duim is gehecht van de week dus kan niet echt goed spelen.

Je mag me gerust toevoegen Tag= Mootjee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Roq: ik vond het wel meevallen hoor. Als je nou van Emersion wint mag je het nog een keer proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Vanmiddag met m'n zieke kop wat characters naar de 1000 proberen te krijgen. Waaronder Dhalsim. Da's toch wel weer even anders haha. Wat een gezeik krijg je dan over je heen zeg. Heb jij daar nooit last van Roq?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vandaag Gief afgekregen! Nou dat was ook geen pretje (geen hatemail tho).

Bracket bijgewerkt, komop Roq laat zien dat mijn forced char change rule niet voor niks is geweest :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
gief lijkt me nou niet de moeilijkste om naar de 100 te krijgen though, voor mij zal dat meer viper en makoto zijn XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

Wat doe je me aan?! :X Nu moet ik er ook een hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
Damn! Ik kan die EX moves maar niet..
Hoe gebruik je ze eigenlijk? Volgens mij staan ze niet in de combat list...

En ik word zo erg ingemaakt online.. ik moet duidelijk wat meer oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
EX moves = 2 buttons van het juiste type (punch/kick) ipv 1 zoals bij de normale uitvoering van een move.
Ultra is 3 buttons.
Voor EX moves kun je net zoals voor een ultra ook gewoon de x3 punch/kick buttons gebruiken ;)

[ Voor 27% gewijzigd door firlian op 19-01-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
Haha wat een geslaagde avond is dit. Voor de duidelijkheid Ibuki=familielid en ik was Ryu. Wel leuk om te zien dat jullie zo goed zijn. Moet duidelijk nog oefenen :)

En bedankt voor de ex moves ik zal 't proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ja, toffe games allemaal!!

@M0otje >> Pas op dat je niet te vaak focus cancel > throw doet, soms cancel je zelfs normal moves, is nogal zonde van je meter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
KneoK schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 02:28:
Ja, toffe games allemaal!!

@M0otje >> Pas op dat je niet te vaak focus cancel > throw doet, soms cancel je zelfs normal moves, is nogal zonde van je meter ;)
ja dat ging per ongeluk. Me rechterduim is gehecht en paar vingers zijn geschaafd. Ik kan nu niet echt mijn duim gebruiken. Soms deed ik inderdaad rare dingen :P Maar inderdaad ik betrap me wel op dat ik soms te veel FADC. En ohjah, ik heb sinds gister mijn TE stick binnen voor de Xbox, voelt helemaal nieuw aan, dus dat is weer wennen. Maar jouw Cammy is best irri, veel druk.

Cinneq> Jij hebt best een aparte Sim, ik kan niet tegen Sims, Blankas en Cammies. Maar jouw Sim is zeer aanvallend, en erg veel pokes, heb volgens mij 2 x gewonnen van je sims van de 40 matches ofzo, dat zegt genoeg :P

[ Voor 10% gewijzigd door M0otje op 20-01-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:14:
gief lijkt me nou niet de moeilijkste om naar de 100 te krijgen though, voor mij zal dat meer viper en makoto zijn XD
Makoto was ook geen feest, maar daarvan weet je(ik) dat het een moeilijk char is. Gief is met alleen al zijn lariat potentieel vervelend. Ik leg mezelf daardoor al meer druk op om te winnen, verder heeft hij zoveel leuke tools. Dan 'moet' ik van mezelfs ook spd's, supers, kick spd etc gebruiken, en daardoor heb ik het best lastig (vooral als die super er dan keer op keer NIET uitkomt 8)7 )
Ik moet eigenlijk mijn eigen speelstijl gebruiken, niet alle mogelijkheden willen toepassen terwijl dat mijn flow verstoord.........ofzo.
En dat wist ik van te voren, daarom heb ik nu dus al Gief afgehandeld, en bewaar ik Ken, Blanka en Guile etc. voor later ;)

Next up, Adon (omdat ik na Gief nu wel even iets mobielers wil *g*)
Pkunk, welke ultra had jij? want die rising knee into ultra was altijd prijs, in de corner tenminste.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
denk meer dat je EX Jaguar kick into Ultra 2 bedoelt :P die werkt alleen in de corner
Rising jaguar > Fadc > Ultra 2 werkt zowat altijd, alleen ik ben nub en ik kan em er niet consistent uitkrijgen met pad :P

als ik een grappler speel is dat toch Hawk, vind em toch wat fijner spelen over het algemeen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Leuke potjes net met Firlian en Mootje :) Ik hoopte dat m'n homo Ken genoeg zou irriteren dat ik stiekem een potje kon winnen, maar helaas.. nog even dooroefenen :) Ik vond het grappig dat jullie meer moeite leken te hebben met Viper dan met andere chars die ik speelde.

Mootje Adon is jouw main zeker?

Wel jammer dat ik teveel miste. Zoals 2 of 3 keer de ult van Viper terwijl m'n tegenstander gestunned was... laten we het er maar op houden dat het komt omdat ik ziek ben ;)
Sagat schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:56:
Next up, Adon (omdat ik na Gief nu wel even iets mobielers wil *g*)
Pkunk, welke ultra had jij? want die rising knee into ultra was altijd prijs, in de corner tenminste.
Ja was was inderdaad ultra2. Als je die met EX flying kick doet is die relatief makkelijk te doen. Maar volgens mij kan het ook zonder EX.. ff testen
edit://nee, mij lukt het niet, maar ik dacht dat ik Mootje een normal flying knee zag linken..

[ Voor 35% gewijzigd door Pkunk op 20-01-2011 15:44 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Was even leuk tegen jullie te spelen! Maar ik speelde echt bagger, volgens mij heb ik geen enkele (fatsoenlijke) combo afgemaakt :o Voelde me denk ik een beetje zoals Roq laatst :+
Had echt geen idee dat mootje zo goed was! Zelfs met Bison kon ik niet teveel stomme dingen doen.

Pkunk volgens mij ook beter geworden sinds de laatste keer dat we speelden. Je miste met Viper wel veel Ultra kansen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:54:
denk meer dat je EX Jaguar kick into Ultra 2 bedoelt :P die werkt alleen in de corner
Rising jaguar > Fadc > Ultra 2 werkt zowat altijd, alleen ik ben nub en ik kan em er niet consistent uitkrijgen met pad :P
als ik een grappler speel is dat toch Hawk, vind em toch wat fijner spelen over het algemeen :P
hmmz nu ik terug denk aan mijn potjes denk ik idd dat het een ex jaguar kick was. *shrug* misschien was trialtjes doorlopen.
Combo's met FADC ga ik niet leren voor die 1000bp (met Sagat vind ik het al tricky genoeg.)

edit:
Na Adon staat Hawk op de planning, Hawk leuk mij ook makkelijker dan Gief door zijn mooie condor spire en dives. We gaan het zien :)

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 20-01-2011 15:45 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sagat schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:37:
[...]

hmmz nu ik terug denk aan mijn potjes denk ik idd dat het een ex jaguar kick was. *shrug* misschien was trialtjes doorlopen.
Combo's met FADC ga ik niet leren voor die 1000bp (met Sagat vind ik het al tricky genoeg.)
FADC van Adon is zelfs nog wat lastiger imho, want je moet veel sneller focussen. Daarbij vind ik z'n jaguar knee ook erg lastig te linken met normals.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
paar pages terug staat mijn adon ook die EX Jaguar Tooth linked in Ultra 2, denk dat het er zo heeft uitgezien tenminste want van normal Jag Teeth weet ik dat het niet gaat werken :P

Edit: geen kick dus, maa tooth, haal die ook altijd door elkaar :P
tis iig die off the wall attack

[ Voor 26% gewijzigd door Akaendra op 20-01-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
"What is a name..." :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
@ Phunk= waren leuke potjes, wis niet eens dat jij t was Timmie! k vond de druk van je viper lastiger dan bv je ryu en ken.

Mijn Main in Vanilla was Sagat (puur omdat ik m stoer uitvond zien :P ), maar mijn main in SF3 Alpha max was Adon. Dus ik was erg blij dat ie terug kwam in SSF4. Hij is leuk om mee te spelen omdat ie lekker snel en soms irritant kan zijn.

Je kan HK (jauguar tooth) > C.lp> M. Rising jaguar doen.
Je kan idd ook gewoon in de hoeken Ex Jaguar Tooth linken naar een U1 of U2 (U2 doet meer damage).

Dit is best dope filmpje van zijn mogelijkheden

Adon

@Firlian: Ik vond je Guy lastig, vooral die Bushin Izuna Drop. Maar je bent best snikkie met je Bison 8)

[ Voor 7% gewijzigd door M0otje op 20-01-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik ben inmiddels weer enorm aan het experimenteren zoals altijd. Als het niet wil lukken met Guile/Dee Jay ga ik altijd switchen met verschillende karakters en aanklooien.

Het lijkt me wel leuk om Gen te mainen, alleen ik kom veel beter uit de voeten met charge-characters.
Maar als je het volgende filmpje ziet, is Gen helemaal zo slecht nog niet:

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Hoe kan je in hemelsnaam je normale move's cancelen, of ex cancelen.
Dat staat echt nergens beschreven.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Niet elke normal is Cancel baar het is per charachter per move verschillend, ook zullen sommige moves wel cancelbaar zijn maar of je er iets moois van kunt maken is de vraag. De manier is gewoon exact hetzelfde als een normale cancel. Of terwijl een move, gevolgd door focus attack (dash cancel).

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cancels, links, chains bla bla.
Duik de trials in, dan krijg je voorbeelden van vrijwel alles. Of heb moeite met een specifieke combo?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

M0otje schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:30:
[...]

ja dat ging per ongeluk. Me rechterduim is gehecht en paar vingers zijn geschaafd. Ik kan nu niet echt mijn duim gebruiken. Soms deed ik inderdaad rare dingen :P Maar inderdaad ik betrap me wel op dat ik soms te veel FADC. En ohjah, ik heb sinds gister mijn TE stick binnen voor de Xbox, voelt helemaal nieuw aan, dus dat is weer wennen. Maar jouw Cammy is best irri, veel druk.

Cinneq> Jij hebt best een aparte Sim, ik kan niet tegen Sims, Blankas en Cammies. Maar jouw Sim is zeer aanvallend, en erg veel pokes, heb volgens mij 2 x gewonnen van je sims van de 40 matches ofzo, dat zegt genoeg :P
Haha, pressure is all I know :D Eigenlijk al sinds SF2CE. Verdedigen is mijn zwakke punt, daarom probeer ik de tegenstander gewoon geen kans te geven, pakt niet altijd even goed uit. Jouw Adon kan er anders ook wat van zeg, je bent een van de meest irritante Adons waar ik tegen gespeeld heb (in zeer positieve zin), lekker offensief.
Pagina: 1 ... 39 ... 62 Laatste