Ik had vandaag al iets van 3 uur sf4 gespeeld (2 championships gewonnen zoals ik eerder had aangegeven) en omdat de backup van m'n pc lang zou duren heb ik maar de xbox aangezet om toch maar een paar matches sf4 te gaan doen. Nou dat werden er dus 30 tegen LongJoy1980 en wat voor matches 
Aan de ene kant vond ik het leuk, want je koos characters waar ik meestal van verlies (Blanka, Guile, Balrog), zodat ik ervaring kon opdoen en aan de andere kant ook best vervelend, want ik wilde je niet throwen en niet steeds maar dezelfde move gaan spammen om het interessant te houden. Dan vind ik het wel apart dat jij met Abel zowat de hele tijd dezelfde move deed ook al kreeg je daarna een shoryu in je gezicht
Verder merk ik dat je spel vooral uit druk zetten bestaat zoals steeds crossups en jabs. Daar heb ik dus een hekel aan, want dat soort mensen throw ik meteen en dat kon nu dus niet 
Ik ga niet zeggen dat ik meer matches zou winnen als ik zou spelen zoals ik zou willen spelen, maar de volgende keer throw ik je wanneer ik de kans krijg. Het is dat je het weet
Maar hey, je hebt wel 21-9 gewonnen. Als ik nou 'lame' zou spelen was dat misschien 18-12 geworden, maar dan was je waarschijnlijk pissig (ook al zou je dan nog steeds voorstaan). Ik zou zeggen, doe wat je moet doen om te winnen. Als ik beter was had je me niks kunnen maken en aan het resultaat te zien ben jij beter. Dan ga ik toch ook niet zeuren dat niet cross ups moet doen en jabben? 
Anyway, gg
Aan de ene kant vond ik het leuk, want je koos characters waar ik meestal van verlies (Blanka, Guile, Balrog), zodat ik ervaring kon opdoen en aan de andere kant ook best vervelend, want ik wilde je niet throwen en niet steeds maar dezelfde move gaan spammen om het interessant te houden. Dan vind ik het wel apart dat jij met Abel zowat de hele tijd dezelfde move deed ook al kreeg je daarna een shoryu in je gezicht
Ik ga niet zeggen dat ik meer matches zou winnen als ik zou spelen zoals ik zou willen spelen, maar de volgende keer throw ik je wanneer ik de kans krijg. Het is dat je het weet
Anyway, gg