Ik kan het mij echt niet voorstellen dat die dlc echt niet komt en dat ze twee verschillende versie in omloop laten. Het lijkt mij meer dat het team "de leiding" nog niet heeft weten te overtuigen dat er genoeg $$$ binnenkomt en dat ze met een nieuw voorstel gaan komen.
Als ze het echt weer als nieuw spel gaan uitbrengen dan mogen ze er wel heel wat meer in stoppen dan Yun, Yang en wat nerfs om mij nog over te halen weer een nieuwe versie te kopen. Ik meen ooit gelezen te hebben dat ze van de SFIV franchise niet weer zo'n melkkoetje willen maken en dat SSFIV echt de laatste in de IV serie zou zijn.
Maar het uitbrengen als DLC brengt natuurlijk wel een hoop ellende met zich mee. Ga je het betaald doen dan krijg je problemen met spelers die de DLC wel en niet hebben bijvoorbeeld. Sommige zullen de DLC dan juist niet nemen omdat hun main generfed is om maar iets te noemen. Ga je het online gedeelte van het spel dan in twee groepen indelen ? Met en zonder DLC ? Of forceer je de nerfs met een verplichte update en breng je alleen een character pack uit ? En hoe zit dat dan met mensen die met Yun willen spelen tegen iemand die de DLC niet heeft ?
Maar het uitbrengen als DLC brengt natuurlijk wel een hoop ellende met zich mee. Ga je het betaald doen dan krijg je problemen met spelers die de DLC wel en niet hebben bijvoorbeeld. Sommige zullen de DLC dan juist niet nemen omdat hun main generfed is om maar iets te noemen. Ga je het online gedeelte van het spel dan in twee groepen indelen ? Met en zonder DLC ? Of forceer je de nerfs met een verplichte update en breng je alleen een character pack uit ? En hoe zit dat dan met mensen die met Yun willen spelen tegen iemand die de DLC niet heeft ?
Anders brengen ze gewoon helemaal geen nieuwe versie OF DLC uit? Arcade had toch ook altijd minder characters dan console in de tijd van SFIV? Mij boeit het eigenlijk totaal niet...
/me kijkt stiekem uit naar Tera Online
/me kijkt stiekem uit naar Tera Online
De DLC zal er uiteindelijk vast wel door komen, ONO gaf aan dat hij zich nu erg focust op X Tekken, maar alleen een paar mensen dienen nog overtuigt te worden. Persoonlijk zie ik het wel zitten, en met name de tweaks, de (extra) charachters ken ik niet eens en spreken me ook niet erg aan, maar het blijkt dat mijn JURI wel is gebuffed en meer combo mogelijkheden heeft dus dat is wel interresant.
Wat vinden jullie trouwens van de Street Fighter Avatars? Vind het schandalig dat ze niet gelijk een release voor alle charachters op PSN of Xbox live marketplace hebben gegooid, Hoe moeilijk is het nou om zo'n afbeelding te uploaden.
Wat vinden jullie trouwens van de Street Fighter Avatars? Vind het schandalig dat ze niet gelijk een release voor alle charachters op PSN of Xbox live marketplace hebben gegooid, Hoe moeilijk is het nou om zo'n afbeelding te uploaden.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Mijn hell yeah momentje van vannacht
2 x Cannon Strike fadc naar ultra met Cammy, eerste keer dat deze is gelukt tijdens een match. Ik kreeg de opening kado maar was wel even een kick dat het lukte.
@Destianto >>> Zo is er natuurlijk weer meer geld te verdienen, net zoals met de alt costumes van SFIV en SSFIV. Eerst in aparte pakketjes verkopen voor een hoge prijs en dan later samenvoegen tot voordeelpakket. De mensen die ze graag willen hebben geven de hogere prijs toch wel uit.
@Destianto >>> Zo is er natuurlijk weer meer geld te verdienen, net zoals met de alt costumes van SFIV en SSFIV. Eerst in aparte pakketjes verkopen voor een hoge prijs en dan later samenvoegen tot voordeelpakket. De mensen die ze graag willen hebben geven de hogere prijs toch wel uit.
Kneok, wel gruwelijke combo, heb m ook al een paar keer om me oren gekregen en dacht toen wtf?
maar wel lelijk, 4 bars + ultra en hij leeft nog steeds en hij had iets van 33% over, damn, zware opofffering.
maar wel lelijk, 4 bars + ultra en hij leeft nog steeds en hij had iets van 33% over, damn, zware opofffering.
Ik ben inmiddels gezakt naar 150 PP, het is echt lachwekkend!
Het is ontzettend wennen met de stick!
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen
PS vette combo indeed KneoK!
Het is ontzettend wennen met de stick!
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen
PS vette combo indeed KneoK!
is everything cool?
Kneok , je moet bij cammy blijven spelen en als main nemen, blijf nog steeds het meeste potentie zien in wat je met haar kan en dat constant switchen zorgt er alleen maar voor dat je cammy niet goed genoeg groeit. Switchen of iemand erbij nemen kan je wel als je met cammy iedereen al pakkie slaag geeft, maar daar ben je nog niet helemaal
Ik heb door wat vervelende matches op ranked weer spirit gekregen om mijn vega beter te maken.... was ik een tijdje kwijt alweer
Daarnaast kloot ik tegenwoordig met rose.... nog niet op niveau , maar het lukt al steeds beter.
Ik heb door wat vervelende matches op ranked weer spirit gekregen om mijn vega beter te maken.... was ik een tijdje kwijt alweer
Daarnaast kloot ik tegenwoordig met rose.... nog niet op niveau , maar het lukt al steeds beter.
Het is ook absoluut een show combo, de damage scaling is inderdaad heel lelijk, zeker bij iemand met low health. Ik denk dat de kale ultra op zichzelf al meer damage had gedaan. Dit had ik ook nooit gedaan in een spannende match of bij iemand die nog driekwart health heeft, dan probeer ik liever een combo naar super te gebruiken en de ultra als failsafe te bewaren, veel mensen willen je nog weleens van afstand dood proberen te chippen met fireballs, heerlijk als je dan die ultra er uit knalt om ze af te makenDestianto schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 08:01:
Kneok, wel gruwelijke combo, heb m ook al een paar keer om me oren gekregen en dacht toen wtf?
@Emersion >>> Ja baas
Finale van het GoT toernooitje
Emersion 2 - 0 Firlian
Vids komen later vanavond wel een keer, geen tijd voor gehad gister.
Emersion 2 - 0 Firlian
Vids komen later vanavond wel een keer, geen tijd voor gehad gister.
Emersion heeft het verdient. Ik was best in vorm maar hij is gewoon te goed geworden 
Gefeliciteerd met je nieuwe titel!
Gefeliciteerd met je nieuwe titel!
Wat? Heeft iemand Firlian verslagen?!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
nice Emersion, Als Bison speler wel spijtig dat Dictator verloren heeft 
ben benieuwd voor de replay
ben benieuwd voor de replay
Videos van de winners finals (zelfde match-up) staan paar pagina's terug
Hierbij de vid.
Ik zie wat gemiste kansen bij zowel firlian en mij (vooral geen counter ultra bij mijn ultra mis in de laatste ronde , had je iig erg dicht bij die match gebracht), maarja overall toch wel goed gespeeld van beiden
Emersion speel jij wel eens met andere chars? Ik ben wel benieuwd wat je daar (potentieel) mee kan gezien je met een van de "mindere" zo goed bent
En gratz met de titel. Wordt er nog ergens (virtuele) een belt gesmurft?
Hallo met Tim
Nice......Ik dacht heel even dat Firlian misschien door zijn interesse in Tera Online afgeleid was van ssf4, maar die 2e pot was het heel erg close de laatste 2 ronden, als het 2-2 geworden was had het nog alle kanten opgekunt. Neemt niet weg dat Emersion ook strak gespeeld heeft hoor
terechte winnaar.
Iedereen weer bedankt voor het meedoen!
Iedereen weer bedankt voor het meedoen!
10 second ninja DONE
Winnaars:Pkunk schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:05:
Wordt er nog ergens (virtuele) een belt gesmurft?
GoT x360 (s)sf4 Tournooi 1: Firlian
GoT x360 (s)sf4 Tournooi 2: Firlian
GoT x360 (s)sf4 Tournooi 3: Ferdi
GoT x360 (s)sf4 Tournooi 4: Emersion
Eeuwige roem in het leukste spel sub forum van GoT, dat is meer pimp dan hippe smurf, je smurt zelluf tog?
10 second ninja DONE
Wel eens.... ik heb wel eens andere characters een paar weken geprobeerd en alhoewel ik veel potentieel in mezelf met andere characters zie, is vega spelen gewoon het leukste voor mij.Pkunk schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:05:
Emersion speel jij wel eens met andere chars? Ik ben wel benieuwd wat je daar (potentieel) mee kan gezien je met een van de "mindere" zo goed bentEn gratz met de titel. Wordt er nog ergens (virtuele) een belt gesmurft?
Met andere characters verlies ik dan na een paar weken in 1 keer intresse, omdat ik iets in hun game vind wat mij niet zo aanstaat.
Ik ben nu een beetje met rose bezig naast vega, ze is een goed character met als enige zwakke punt dat ze op wake up niet zo goed is....., maar sinds vega nog slechter op wake up is, kan ik daar wel mee om gaan.
Rose bevalt tot nu toe wel aardig goed, ik ben doordat ze aan de beurt was met mijn shining c achievement met haar aan het klooien gegaan en ze ligt mij wel goed.
Wie weet word ik met haar ooit goed.
Het punt met vega is dat hij helemaal niet meer zo slecht is als in SF4. Hij verliest gewoon door wake up en corner pressure veel matches... je ziet dat ook met die matches tegen firlian... als hij me 1 keer in die hoek krijgt, raak ik veel health kwijt.... ook al zijn het maar veel chips alleen. Ik heb geen stabiele tools om de hoek uit te komen, behalve firlian voorspellen en daarop specifiek iets plannen om de hoek uit te komen.
Maar firlians missie is dus om onvoorspelbaar te zijn en me nooit die hoek uit te laten.
Zo'n spelletje kost vaak minimaal 30% health , vaak meer... dat is vega's grootste zwakte, voor de rest kan hij best met de rest meekomen.
Haha, het was het laatste vanilla tournooi, dus ik wil eindigen met een bang. Dan is er toch niets mooier dan je testen vs een van de beste spelers van Nederland?

10 second ninja DONE
Best jammer dat die matches niet online zijn verschijnen, het was echt enorm spannend 
Toen kwam het wel tot een 2e set als ik het me goed herinner...
Toen kwam het wel tot een 2e set als ik het me goed herinner...
Verwijderd
Het is trouwens Cannon SpikeKneoK schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 05:24:
Mijn hell yeah momentje van vannacht2 x Cannon Strike fadc naar ultra met Cammy, eerste keer dat deze is gelukt tijdens een match. Ik kreeg de opening kado maar was wel even een kick dat het lukte.
[video]
Heb je gelijk in, maar die vierde EX CS krijg ik er niet betrouwbaar uit, deze combo heeft iets meer rustmomentjes. Ach, ik moest een beslissing maken om veel damage te doen en dit was het eerste wat er in me op kwam. Hij was hoe dan ook vrijwel kansloos na de combo in de corner, met heel snel mashen had hij misschien een EX DP kunnen uitvoeren die door mijn Cannon Spike heenging, maar met alle andere DP's was het of een trade of mijn hogere priority die de match zou winnen. Daarnaast was een jump niet veilig en blocken was ook al genoeg om 'm dood te chippen.Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:44:
[...]
Het is trouwens Cannon SpikeVoor 4 bars had je beter 4 x Canon Strike naar ultra kunnen doen, krijg je nog meer stijlpunten (en damage) voor
Ik zal straks eens testen wat het verschil in damage is tussen 2 x Cannon Spike fadc ultra en 4 x EX Cannon Strike (ik denk zelfs dat daar theoretisch nog een instant CS na kan) naar ultra, je hebt dan natuurlijk wel alle hits van de ultra terwijl je er met de Cannon Spike combo een paar mist.
Volgt niemand hier Season's Beatings?
http://www.ustream.tv/channel/teamspooky
Een van de grootste toernooien van het jaar. Gisteren begonnen, loopt tot en met morgen. Er zijn weer een aantal topspelers overgevlogen van buiten de VS (Daigo, Momochi, Gamerbee, Starnab). Tot nu toe erg vermakelijk op deze koude avond.
Een van de grootste toernooien van het jaar. Gisteren begonnen, loopt tot en met morgen. Er zijn weer een aantal topspelers overgevlogen van buiten de VS (Daigo, Momochi, Gamerbee, Starnab). Tot nu toe erg vermakelijk op deze koude avond.
Verwijderd
Ik ken de cijfers niet meer precies uit mijn hoofd, maar een extra normale CS = minder damage, ooit een keer getest
Spike fadc spike is sinds SuperSF4 die 2 bars niet meer waard tenzij je ergens uit wilt ontsnappen.
Overigens komen die strikes er bij mij ook niet constant uit
Die amerikaanse tijden komen niet zo goed uit, vandaar dat ik het wat minder volg. Godsgarden volg ik wel, vind ik eigenlijk wat leuker en is in de middagAryawn schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:51:
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 00:28 ]
Leuk even kijken ze hebben ook sako binnenkort uitgenodigd..gast is beest met cammyAryawn schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:51:
Daigo is al op zijn retour!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=onp64qtS5Fs]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=onp64qtS5Fs]
[ Voor 12% gewijzigd door FREAKJAM op 17-10-2010 02:36 ]
is everything cool?
Tsa Daigo is al hoe lang de beste van de wereld? En dan nog, hoe meet je dat? We hebben geen ranking zoals bvb met tennis (en dan nog ik kan me een situatie herinneren dat een russische dame nr 1 was maar op alle grand slam tournooien slecht presteerde ben je dan echt de beste?).
Heh natuurlijk wel battlepoints......maar jullie snappen wat ik bedoelen met tournooien e.d. er in verwerkt.
Verder is het volgens mij bij esports ook nog is dat je top ligt tussen wat je 20-25 jaar of 18-23?! Daigo is dacht ik toch echt een stukkie ouder al. We zullen zien hoe het dit jaar bij Evo verloopt, maar het zou me niet verbazen als ie die titel nog wel een keertje ging pakken. Maar je hoort het tegenwoordig wel steeds vaker dat ie verliest........
(ik las ook al ergens de tekst dat het geen nieuws is als Daigo ergens wint......dus hoe betrouwbaar is het nieuws
)
Heh natuurlijk wel battlepoints......maar jullie snappen wat ik bedoelen met tournooien e.d. er in verwerkt.
Verder is het volgens mij bij esports ook nog is dat je top ligt tussen wat je 20-25 jaar of 18-23?! Daigo is dacht ik toch echt een stukkie ouder al. We zullen zien hoe het dit jaar bij Evo verloopt, maar het zou me niet verbazen als ie die titel nog wel een keertje ging pakken. Maar je hoort het tegenwoordig wel steeds vaker dat ie verliest........
(ik las ook al ergens de tekst dat het geen nieuws is als Daigo ergens wint......dus hoe betrouwbaar is het nieuws
10 second ninja DONE
Verwijderd
Valt ook wel mee hoor, Een keer een 2 uit 3 verliezen is echt niet zo vreemd. Daarbij moeten de meeste japanners het doen met online training. Ik verwacht dat wanneer ssf4 in de arcade uitkomt hij weer wat meer "kans" maakt.
Dat van de tijden idd, ik kijk zo nu en dan eens op eventhubs en minder vaak srk en vind het dan wel leuk om top matches te zien. Maar dus wel via YT ofzo zodat ik kan kijken wanneer ik wil.Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 00:23:
Die amerikaanse tijden komen niet zo goed uit, vandaar dat ik het wat minder volg. Godsgarden volg ik wel, vind ik eigenlijk wat leuker en is in de middag
Cross counter vind ik ook wel geinig, dan word een pot helemaal geanalyseerd.
@Emersion: Jij ook nog met Shining C bezig? Ik had verwacht dat je die allang had joh (ik modder nu met EF, maar ik speel ongeveer 20-25 minuten per dag en mag dan blij zijn met 2 victories

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 19-10-2010 18:36 ]
10 second ninja DONE
Zijn er nog mensen die HD remix (willen) spelen? Ik moet oefenen voor een tournooi
10 second ninja DONE
ach, een first post, speel zelf ook wel SSF4. niet op xbox maar Ps3 
PSN JimmyMcWeaksauce, dacht afgelopen zaterdag een potje tegen Omepee gedaan te hebben
main zelf sinds SF2 Guile, maar toch besloten eens wat anders te spelen, Adon gepakt, ja beetje door Gamerbee ook wel hoor
moet nog wel wat meer doen voorsdat ik er echt goed mee ben magoed, als padspeler zal dat niet allemaal 1 2 3 komen
PSN JimmyMcWeaksauce, dacht afgelopen zaterdag een potje tegen Omepee gedaan te hebben
main zelf sinds SF2 Guile, maar toch besloten eens wat anders te spelen, Adon gepakt, ja beetje door Gamerbee ook wel hoor
moet nog wel wat meer doen voorsdat ik er echt goed mee ben magoed, als padspeler zal dat niet allemaal 1 2 3 komen
Dat er na zo een gevecht altijd een paar Amerikanen" USA, USA" gaan roepen rare gasten
Dit is voorlopig echt m'n laatste hardware aankoop
Aan de ene kant irritant, aan de andere kant, kijk naar voetbal of tennis, daar word ook gewoon gezongen etc met internationale partijen. Je moet zeker respect voor je tegenstander hebben, maar je hoeft toch ook niet stil te zijn? Het is geen schaken toch?
My 2 cents.......
My 2 cents.......
10 second ninja DONE
Zou best kunnen, ik kan het mij alleen niet herinneren. Waarschijnlijk heb je dan tegen een van m'n vrienden gespeeld, we waren met z'n drieën Endless op mijn account aan het spelen. Er zijn die avond ook een heleboel trashtalk berichten de deur uit gegaan (weet niet precies naar wie), dus alvast excuses daarvoor.Akaendra schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:47:
ach, een first post, speel zelf ook wel SSF4. niet op xbox maar Ps3
Haha, dat gebeurt mij ook weleens. Dan laat ik m'n neefje even een uurtje spelen, heb ik de volgende dag 5 boze berichten van mensen tegen wie hij z'n grote bek weer niet kon houdenAryawn schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:22:
[...]
Zou best kunnen, ik kan het mij alleen niet herinneren. Waarschijnlijk heb je dan tegen een van m'n vrienden gespeeld, we waren met z'n drieën Endless op mijn account aan het spelen. Er zijn die avond ook een heleboel trashtalk berichten de deur uit gegaan (weet niet precies naar wie), dus alvast excuses daarvoor.

och, daar heb ik meestal maling aanAryawn schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:22:
[...]
Zou best kunnen, ik kan het mij alleen niet herinneren. Waarschijnlijk heb je dan tegen een van m'n vrienden gespeeld, we waren met z'n drieën Endless op mijn account aan het spelen. Er zijn die avond ook een heleboel trashtalk berichten de deur uit gegaan (weet niet precies naar wie), dus alvast excuses daarvoor.
was trouwens in de ochtend hoor, daar niet van
Nieuwe XBL update + Arcade Xbox = niet online kunnen spelen?
Ik heb momenteel ieder geval niet genoeg ruimte om de update te kunnen installeren omdat er geen HDD in dat ding zit. En om online te mogen moet je die update installeren...
Ik heb momenteel ieder geval niet genoeg ruimte om de update te kunnen installeren omdat er geen HDD in dat ding zit. En om online te mogen moet je die update installeren...
USB stick gebruiken? In theorie zou dat moeten werken.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik heb voor het eerst met Akuma zn ultra2 succesvol met een online potje geland
. Ik ben zo blij dat ik het hier gewoon post lol.
Heeft iemand nog tips voor trial lvl 21 van Ryu? Ik word helemaal para man...
Die is irri inderdaad..voor die moet je echt even warm gedraaid zijn...en dan stukje voor stukje proberen,Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 23:35:
Ik heb voor het eerst met Akuma zn ultra2 succesvol met een online potje geland. Ik ben zo blij dat ik het hier gewoon post lol.
mp fadc mp , mp fadc mp fadc, mp fadc mp fadc mp dp
Je zou eerst je cache kunnen clearen, maar dan ben je wel een hoop data kwijt.firlian schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:01:
Nieuwe XBL update + Arcade Xbox = niet online kunnen spelen?
Deze worden echter opnieuw gedownload als je weer verbinding maakt met Live.
How to clear the Xbox 360 console system cache
[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 04-11-2010 14:05 ]
is everything cool?
Verwijderd
Het is me eindelijk geluktdjerror schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:11:
[...]
Die is irri inderdaad..voor die moet je echt even warm gedraaid zijn...en dan stukje voor stukje proberen,
mp fadc mp , mp fadc mp fadc, mp fadc mp fadc mp dp
Ik heb er maar een usb stick ingeplugt... Alles is nu dus enorm langzaam. Friend list openen eerste keer duurt 15seconden of zo.
En je kunt geen outfits meer bekijken van anderen wanneer je die nog niet gekocht hebt?
En je kunt geen outfits meer bekijken van anderen wanneer je die nog niet gekocht hebt?
Ik denk, laat ik weer even SSF4 spelen... is er een update. Ik weet niet wat ze hebben veranderd, maar het voelt toch wel anders aan om een of andere reden. Ik kan inderdaad geen pakken zien als ze niet gekocht zijn en dat vind ik toch best lelijk...
alleen de nieuwe van wat ik weet, alleen irritant, meer niet, aangezien je zo'n lelijk pop upje krijgt als een match start 
ben nog steeds vaak in endless battles aan het oefenen met adon, begint al wel wat meer te komen, maar nog lang niet genoeg
merk overigens wel dat de meeste mensen geen flauw idee hebben wattie zoal kan doen
ben nog steeds vaak in endless battles aan het oefenen met adon, begint al wel wat meer te komen, maar nog lang niet genoeg
adon is flauw in het feit dat zijn specials donders snel recoveren, bijna geen tijd te punishen..daarnaast is zijn neutral jump HK een royal pain in the ass 
een heel apart character vind ik, leuk om tegen goeden te vechten.
een heel apart character vind ik, leuk om tegen goeden te vechten.
Snap niks van die alternate costumes. Heb het idee dat ik ze allemaal niet kan zien behalve de nieuwe van Bison. Kom ineens bijna geen goede tegenstanders meer tegen in ranked en meer americaanse vlaggen met groene streepjes dan voorheen.
je kunt een free pack downloaden op xbl om de nieuwe pakjes te zien wanneer anderen ze dragen.... om ze zelf te dragen mot je dokken as usual.
Hmm als ik ze kan zien, ga ik ze misschien wel kopen als ik iets leuks zie. Zolang ik ze niet kan zien niet. Erg vaag dat ik zelf een patch moet binnenhalen hiervoor.
Ik vind trouwens de prijzen van costumes echt te duur dus ik ben toch al geen doelgroep. AE komt er wsl wel. Hopen dat ik voor die tijd nog wat achievements van super kan halen. Hoewel shining c wsl nog wel even gaat duren
(momenteel gehaald, Sagat, Seth, Ryu, Cody, EF, Makoto)
Ik vind trouwens de prijzen van costumes echt te duur dus ik ben toch al geen doelgroep. AE komt er wsl wel. Hopen dat ik voor die tijd nog wat achievements van super kan halen. Hoewel shining c wsl nog wel even gaat duren
(momenteel gehaald, Sagat, Seth, Ryu, Cody, EF, Makoto)
10 second ninja DONE
Ik zit nu op 12 of 13 karakters voor Shining C maar vind een aantal karakters gewoon niet leuk om mee te spelen. Eigenlijk heb ik weinig zin om te 'grinden' voor die ene achievement maar we zien wel
Voor degene die afgelopen weekend het SoCal Regionals 2010 hebben gemist,
raad ik zeker aan om de stream nog een keer te bekijken. Het was echt een waanzinnige event met veel bekende namen
http://www.ustream.tv/recorded/10714986
Onder andere:
Ricky Ortiz, heeft een heel mooi tournament gespeeld met Rufus.
Justin Wong, (Rufus ) Versloeg SAKANOKO'S cammy in 2 matches PERFECT
Alex Valle ( geweldige mirror match tegen Daigo. )
Filipino Champ ( Dhalsim de WINNAAR van het event met een creatieve speelstijl ),
En de absolute ster van het event, TOKIDO. Zijn Akuma was echt overheersend en zeker de moeite waard om nog een keer te bekijken, en vergeet niet dat Akuma slechts een life heeft van 850
de match up tegen Justin Wong was echt prachtig, ( 1.45.00 ) na 2x stun te hebben veroozaakt, begon hij Akuma's Taunt te gebruiken. " DIE ! " Wat ik persoonljk de hardste taunt in de game vindt.
Maar de matchup waarover nog lang zal worden gesproken was in de Losers Brackets, ( de laatste kans om nog terug te keren in de finals ) tegen Clakey D 's Ibuki, die ook een zeer interresant tournament heeft gespeeld.
De commentator James Cheng verteld eerst nog een toepasselijk verhaaltje over hoe grappig TOKIDO in het echt is ( vanaf de 39.45 ste minuut, en dan doet hij dit --->
Tokido punished een fout van Ibuki met een Focus Attack gevolgd door zijn ultra Raging Demon.
Tokido sprint onmiddelijk weg en gaf de indruk dat hij van blijheid het publiek in zou stormen, maar wat doet ie, hij projecteerd zichzelf voor de beamer gedurende de animatie van zijn ultra en neemt de Akuma Pose aan waarna het Logo op zijn rug verschijnt.
De tent werd letterlijk afgebroken. A new Defeniton of Awesome
raad ik zeker aan om de stream nog een keer te bekijken. Het was echt een waanzinnige event met veel bekende namen
http://www.ustream.tv/recorded/10714986
Onder andere:
Ricky Ortiz, heeft een heel mooi tournament gespeeld met Rufus.
Justin Wong, (Rufus ) Versloeg SAKANOKO'S cammy in 2 matches PERFECT
Alex Valle ( geweldige mirror match tegen Daigo. )
Filipino Champ ( Dhalsim de WINNAAR van het event met een creatieve speelstijl ),
En de absolute ster van het event, TOKIDO. Zijn Akuma was echt overheersend en zeker de moeite waard om nog een keer te bekijken, en vergeet niet dat Akuma slechts een life heeft van 850
de match up tegen Justin Wong was echt prachtig, ( 1.45.00 ) na 2x stun te hebben veroozaakt, begon hij Akuma's Taunt te gebruiken. " DIE ! " Wat ik persoonljk de hardste taunt in de game vindt.
Maar de matchup waarover nog lang zal worden gesproken was in de Losers Brackets, ( de laatste kans om nog terug te keren in de finals ) tegen Clakey D 's Ibuki, die ook een zeer interresant tournament heeft gespeeld.
De commentator James Cheng verteld eerst nog een toepasselijk verhaaltje over hoe grappig TOKIDO in het echt is ( vanaf de 39.45 ste minuut, en dan doet hij dit --->
Tokido punished een fout van Ibuki met een Focus Attack gevolgd door zijn ultra Raging Demon.
Tokido sprint onmiddelijk weg en gaf de indruk dat hij van blijheid het publiek in zou stormen, maar wat doet ie, hij projecteerd zichzelf voor de beamer gedurende de animatie van zijn ultra en neemt de Akuma Pose aan waarna het Logo op zijn rug verschijnt.
De tent werd letterlijk afgebroken. A new Defeniton of Awesome

[ Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 08-11-2010 16:51 ]
juist ff rap de matches van Tokido - ClakeyD / Daigo - F.Champ bekeken. Man man wat een wedstrijden en wat een niveau. Straks toch maar eens de volledige stream herbekijken..
Tokido was zeker lekker bezig. Maar de partijen die ik heb gezien waren nou niet zo super overtuigend. Hij heeft nieteens de finale gehaald, dus van overheersend is niet echt sprake. Maar wel; toch weer Diago in de finale 
Hoewel het een spannende finale was vond ik het niet zo leuk om naar te kijken. Dhalsim speelde zeker heel goed, maar ik kreeg er een beetje hetzelfde gevoel bij als bij een K1 partij met Semmy Schilt; die heeft gewoon grote poten en als hij ze goed weet te gebruiken is er gewoon geen kunst aan.
Staat die stream toevallig nog ergens anders? Want deze ligt er om de haverklap uit
Hoewel het een spannende finale was vond ik het niet zo leuk om naar te kijken. Dhalsim speelde zeker heel goed, maar ik kreeg er een beetje hetzelfde gevoel bij als bij een K1 partij met Semmy Schilt; die heeft gewoon grote poten en als hij ze goed weet te gebruiken is er gewoon geen kunst aan.
Staat die stream toevallig nog ergens anders? Want deze ligt er om de haverklap uit
[ Voor 8% gewijzigd door Pkunk op 08-11-2010 21:58 ]
Hallo met Tim
Verwijderd
Tokido had ook nog sf3 en BB gewonnen, 3e met ssf4 en top 8 met hd remix. Verder had hij een groot aandeel in de 4 vs 4 teams. In de 2e set ocv'de hij het hele team. Ook in de verliezers finale tegen Daigo deed hij het goed, maar hij miste een vrij makkelijke cruciale combo, jammer maar helaas. En dat moment voor de beamer was het moment van het tournooi van mij > Dus voor mij ook held van de dagPkunk schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:52:
Tokido was zeker lekker bezig. Maar de partijen die ik heb gezien waren nou niet zo super overtuigend. Hij heeft nieteens de finale gehaald, dus van overheersend is niet echt sprake. Maar wel; toch weer Diago in de finale
Ik had het afgelopen weekend eigenlijk moeten studeren, maar ik kon het niet laten om de stream van SCR toch te kijken. Al met al was het SSFIV fucking geweldig, ik heb veel leuke matches gezien. Ook de live Dogface Show met de drie SoCal OGs tussendoor was vermakelijk.
Tokido = baas
Tokido = baas
heb een groot gedeelte gezien gisteren en eergisteren
leuke matches gezien, ook van Gamerbee.
net even de stream nog bekeken voor de laatste matches, ook heerlijk hoe Tokido Jwong taunt
overigens was die laatste SF3 match van Tokido vs Rom ook erg leuk om te bekijken
en daarna Tekken Ball, dat was ook wel lollig.
leuke matches gezien, ook van Gamerbee.
net even de stream nog bekeken voor de laatste matches, ook heerlijk hoe Tokido Jwong taunt
overigens was die laatste SF3 match van Tokido vs Rom ook erg leuk om te bekijken
en daarna Tekken Ball, dat was ook wel lollig.
Filipino Champ... wow!
Maar mijn favoriet... TOKIDOOOOOOOOOO, WHY ARE YOU SO GDLK?!
Maar mijn favoriet... TOKIDOOOOOOOOOO, WHY ARE YOU SO GDLK?!
Ik weet niet hoeveel je van het tournament gezient hebt, maar ik heb echt alles gezien. En elke matchup met Tokido was voor mijn gevoel van zeer hoog niveau en vermakelijk.Pkunk schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:52:
Tokido was zeker lekker bezig. Maar de partijen die ik heb gezien waren nou niet zo super overtuigend. Hij heeft nieteens de finale gehaald, dus van overheersend is niet echt sprake.
Tokido had eerder Filipino Champ al verslagen en goed ook. Daigo was al 1x verslagen door de Filipino champ in de winners bracket, en heeft buiten dit event voor de money matches al 3x eerder
verloren van hem. Daigo zou nu onderhand toch wel moeten weten dat Ryu vs Dhalsim geen goede matchup voor hem is, Tijdens godsgarden heeft hij ook flink verloren destijds.
Feit is dat japan had kunnen winnen als Daigo niet zo egoistisch was geweest en Tokido ook iets had gegunt. Hij wordt liever 2de en laat zijn land verliezen dan dat hij 3de wordt en Japan wint. Where is the heart?
Tokido had Daigo verslagen als hij niet de meest simpele BnB combo had gemist (LK tatsu -> HP shoryu) en hij lachte zich kapot omdat hij gewoon wist dat hij die match anders had gewonnen. Maar je verwacht toch niet dat Daigo daar maar gaat staan en niks doen omdat Tokido eigenlijk had gewonnen? Je vecht niet voor je land, je vecht voor jezelf en slechte matchups vind ik eigenlijk een BS reden.
Kuroda was de beste speler van de wereld in SF3:3S en zijn Akuma was echt een beest. Toch heeft hij daarna met Q (een van de slechtste chars uit het spel) meerdere toernooien gewonnen. Juist als je een matchup hebt die slecht voor je uitpakt, wil je winnen om te laten zien dat het uiteindelijk skill is wat telt. Daigo heeft het heel goed gedaan tegenover Filipino Champ moet ik zeggen, hij heeft het tot de laatste ronde weten te komen.
Kuroda was de beste speler van de wereld in SF3:3S en zijn Akuma was echt een beest. Toch heeft hij daarna met Q (een van de slechtste chars uit het spel) meerdere toernooien gewonnen. Juist als je een matchup hebt die slecht voor je uitpakt, wil je winnen om te laten zien dat het uiteindelijk skill is wat telt. Daigo heeft het heel goed gedaan tegenover Filipino Champ moet ik zeggen, hij heeft het tot de laatste ronde weten te komen.
Toch is het "dhalsim zijn" wel de enige reden dan hij wint van daigo hoor.
Ik ben geen Daigo fanboy, maar er is no way dat iemand als philipino champ van daigo wint zonder match up voordeel.
Normaal overstijgt daigo dat matchup verschil gewoon door truukjes uit zijn hoed, maar dat wil niet altijd.
Een speler als tokido,alex valle of justin wong ligt veel dichter bij daigo's skill level, dat die dan niet in de finale komen kan bij een street fighter toernooi aan veel dingen liggen (vooral dus de personen en match ups ze onderweg tegenkomen).
Als ik dan hoor dat alex valle vs daigo een beest van een partij was, vind ik dat beter van alex valle , dan ik de winst van champ goed vind. Want eerlijker dan mirror kan niet
Ik ben geen Daigo fanboy, maar er is no way dat iemand als philipino champ van daigo wint zonder match up voordeel.
Normaal overstijgt daigo dat matchup verschil gewoon door truukjes uit zijn hoed, maar dat wil niet altijd.
Een speler als tokido,alex valle of justin wong ligt veel dichter bij daigo's skill level, dat die dan niet in de finale komen kan bij een street fighter toernooi aan veel dingen liggen (vooral dus de personen en match ups ze onderweg tegenkomen).
Als ik dan hoor dat alex valle vs daigo een beest van een partij was, vind ik dat beter van alex valle , dan ik de winst van champ goed vind. Want eerlijker dan mirror kan niet
True, maar het is voor jou dan ook niet 'eerlijk' als je tegen mij vecht, want Akuma is qua character een stuk hoger gepositioneerd in de tierlijsten dan Vega. Toch versla je mij keer op keer met gemak omdat je gewoon een veel betere speler bent.
Als Filipino Champ tegen Tokido moest denk ik FC gewoon wat harder had moeten werken om te winnen omdat het voor Akuma makkelijker is om binnen te komen dan Ryu. Maargoed ik begrijp wel wat jullie bedoelen, maar ik bekijk het ook van de andere kant
Als Filipino Champ tegen Tokido moest denk ik FC gewoon wat harder had moeten werken om te winnen omdat het voor Akuma makkelijker is om binnen te komen dan Ryu. Maargoed ik begrijp wel wat jullie bedoelen, maar ik bekijk het ook van de andere kant
Die match was echt close en cool om naar te kijken..[
sowieso waren er een aatal leuke matches om te zien, heb helaas niet alles gezien.
mja, dat champ wint is voornamelijk door dhalsim zijnde, maar je kunt als daigo zijnde ook niet altijd alles winnen
sowieso zaten er maar weinig slechte spelers bij gedurende het hele toernooi. jammer alleen dat gamerbee niet echt ver is gekomen, magoed
mja, dat champ wint is voornamelijk door dhalsim zijnde, maar je kunt als daigo zijnde ook niet altijd alles winnen
sowieso zaten er maar weinig slechte spelers bij gedurende het hele toernooi. jammer alleen dat gamerbee niet echt ver is gekomen, magoed
daigo tegen alex valle (ondanks dat ik hekel heb aan ryu omdat vrijwel iedereen hem gebruikt) match van het toernooi
Shin/ Oni Akuma & Evil Ryu In Arcade Edition (2:18)
YouTube: SSFIV AE Trailer Featuring Evil Ryu and Shin Akuma
YouTube: SSFIV AE Trailer Featuring Evil Ryu and Shin Akuma

[ Voor 19% gewijzigd door M0otje op 03-12-2010 11:29 ]
Ben zelf wel nieuwsgierig hoe deze gaan spelen maar............2 more shoto's? Dan had ik idd liever wat meer sf3 of alpha chars gezien.
Shining C tussenstand
8/35 Zucht minder dan een kwart. Zou arcade edition in maart of april beschikbaar komen? Dan heb ik nog bijna 4 - 5 maanden voor de rest........
(moet zeggen dat door die achievement ik nu wel een heel klein beetje kan spelen met figuren als Makoto, Gen, EF en Guy die had ik anders echt nooit aangeraakt)
Shining C tussenstand
8/35 Zucht minder dan een kwart. Zou arcade edition in maart of april beschikbaar komen? Dan heb ik nog bijna 4 - 5 maanden voor de rest........
(moet zeggen dat door die achievement ik nu wel een heel klein beetje kan spelen met figuren als Makoto, Gen, EF en Guy die had ik anders echt nooit aangeraakt)
10 second ninja DONE
ik betwijfel dat die 2 speelbaar zullen zijn.
Ja Ja, morgen is het weer zover ( als het goed is )
Het volgende costume pack wordt gereleased voor:
Ibuki, Cody, Adon, T. Hawk en natuurlijk de tofste nieuwe charachter in de game Juri
Echt jammer dat de nieuwe costutmes alleen zichtbaar zijn wanneer je deze ook aanschaft, ronduit schandalig imo.
Whats next, (special) moves als DLC
Het volgende costume pack wordt gereleased voor:
Ibuki, Cody, Adon, T. Hawk en natuurlijk de tofste nieuwe charachter in de game Juri
Echt jammer dat de nieuwe costutmes alleen zichtbaar zijn wanneer je deze ook aanschaft, ronduit schandalig imo.
Whats next, (special) moves als DLC
[ Voor 11% gewijzigd door Greatsword op 06-12-2010 17:15 ]
Destianto , voor de eerste paar costume packs is er een GRATIS pack beschikbaar om de kostuums gewoon te zien als andere mensen ze dragen.
Zo zie ik de nieuwe kostuums van akuma en ryu en cammy etc al , maar ik heb niks betaald om ze zelf te selecteren. (vooral C.Viper is een aanrader om te bekijken, veel fanservice in haar winning pose!!! juri heeft ook veel fanservice in haar kostuum geloof ik
)
Ik weet niet of deze nieuwe pack daar al bij zit, maar misschien komt daar een nieuwe gratis pack voor.
PS. dit is op xbox360, weet niet of ps3 ook die gratis pack heeft.
Zo zie ik de nieuwe kostuums van akuma en ryu en cammy etc al , maar ik heb niks betaald om ze zelf te selecteren. (vooral C.Viper is een aanrader om te bekijken, veel fanservice in haar winning pose!!! juri heeft ook veel fanservice in haar kostuum geloof ik
Ik weet niet of deze nieuwe pack daar al bij zit, maar misschien komt daar een nieuwe gratis pack voor.
PS. dit is op xbox360, weet niet of ps3 ook die gratis pack heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Emersion op 06-12-2010 17:29 ]
Jeetje, hoe krom is dit 
Ik speelde eerst tegen Firlian, die me helemaal kapot maakte. Bij jou krijg ik echt het gevoel dat ik minder hard word ingemaakt als ik de controller gewoon neerleg
Ik merkte dat ik consistent moves er niet uit kreeg maar dacht dat dat met lag o.i.d. te maken zou kunnen hebben (omdat je eerder klaagde over je verbinding toen je broetje voetbal keek via internet dacht ik?). Daarna probeerde ik in training mode wat dingen te doen, maar daar lukte het ook al niet, dus niks lag
Ggs man!
Daarna speelde ik tegen Emersion en hoewel heel goed is heb ik WEL het gevoel dat ik zou kunnen winnen, maar dat het NET niet lukt
En toen...
Vega: "Jaaaaaaaaa.... jaaaaa... jaaa... jaa...." (omdat ik 1 potje van 15397639 won)
Ik: "Dankjeeeeeee.... dankjeeeeee... dankjeee... dankjeee..."

Ggs man!
Ik moet vaker tegen goede mensen spelen, want dankje dat kleine beetje ervaring ik maak andere Vega's echt keihard in online. Bisons aan de andere kant... *hint hint* >.>
* Oguz286 gaat wat eten want hij krijgt altijd ONZETTEND VEEL HONGER van SF4
Ik speelde eerst tegen Firlian, die me helemaal kapot maakte. Bij jou krijg ik echt het gevoel dat ik minder hard word ingemaakt als ik de controller gewoon neerleg

Daarna speelde ik tegen Emersion en hoewel heel goed is heb ik WEL het gevoel dat ik zou kunnen winnen, maar dat het NET niet lukt
Vega: "Jaaaaaaaaa.... jaaaaa... jaaa... jaa...." (omdat ik 1 potje van 15397639 won)
Ik: "Dankjeeeeeee.... dankjeeeeee... dankjeee... dankjeee..."
Ggs man!
Ik moet vaker tegen goede mensen spelen, want dankje dat kleine beetje ervaring ik maak andere Vega's echt keihard in online. Bisons aan de andere kant... *hint hint* >.>
* Oguz286 gaat wat eten want hij krijgt altijd ONZETTEND VEEL HONGER van SF4
Emersion, ik heb het nog even nagekeken maar No such thing voor PSN hoor. Indien je het costume pakket niet koopt kan je ze ook niet van je tegenstander zien.
De nieuwe Alt van Juri is echt off the hook, geen spijt van mijn aankoop
Nr 5 en 10 zijn mijn fav.
De nieuwe Alt van Juri is echt off the hook, geen spijt van mijn aankoop
@oguz
Excuses voor de lange post.
Niet om je te dissen oguz, maar ik begon wat casual, het werkte goed tot je me kwaad maakte
Nou was ik niet kwaad omdat je een keertje won, maar ik werd geirriteerd door je ultra gebruik , ook al paar potjes voor je winst
Toen je van me won, met wederom 2 rake ultra's en een super, ging ik er goed voor zitten en "voor het echhie" spelen. Toen raakte je ultra niet meer buiten crumples om en lette ik ook veel meer op je jump ins en sweeps
Je hebt wel talent om goed te worden, je combo's gaan soms erg lekker en je schat vaak wel goed in wat er gaande is. Eigenlijk hetzelfde als Kneok , veel talent, maar hij wil 5 characters tegelijk spelen, dus hij word niet echt next level met 1 van die chars tot hij gaat kiezen en spelen
TIPS:
Je moet echter wel werken aan je vortex, alleen in de hoek wist je mijn vega goed neer te houden, maar dat kan elk character tegen vega. Akuma's grote kracht is dat hij over het hele strijdveld erg goed druk kan houden op wake up..... je raakte de eerste 10 matches vaak een sweep, maar ik kom daarna te makkelijk weg.....
ik speel wel eens tegen mooibooiroy en big boss sr...... daar is het dan super moeilijk om zonder aanzienlijke damage weer staande te komen. Wanneer je iemand gek kunt maken met de vortex , kan je akuma erg goed worden. Het spel naast de vortex gaat (tegen vega iig) wel goed. Je wint gewoon niet tegen een goede vega als je hem niet afmaakt wanneer je de kans krijgt, maar hem 3 a 4 keer laat gaan.
Het is namelijk puur op wake up dat de match up in akuma's favor maakt, beiden staand op de grond zijn vega en akuma equals, wellicht is vega dan zelfs een klein tikkeltje beter. 1 keer down moet dood of in ieder geval 50% health weg zijn voor vega
ook is walldiven tegen jou nog iets te gratis, je focus reactie is op zich wel goed, maar let op dat je voorspelbaar word en EX wall dive 2 keer kan raken, dat heb je latere matches gevoeld!
leer crouching HP te gebruiken als vega's je willen raken met walldive... die van akuma werkt super goed tegen walldive als je correct timed, dan heb je damage en vega dichterbij dan hij wil zijn.
Als je EX wall dive knie blocked en ik val je niet aan? (ik ga naar andere kant van het scherm) DIRECT ULTRA 1 ALS IK OVER JE HEEN BEN!! Zoals ik zovaak zeg, de recovery tijd van walldive is HUGE, die ultra raakt van full screen , oefen dat in training mode met record functie!! (laat vega flippen/neutral jumpen na de recovery van de wall dive om te weten dat je het goed doet.) Ik gok dat EX demon flip ook werkt zonder ultra meter, maar dat weet ik niet zeker.
Hiermee worden vega's bang om (EX) walldives tegen je te gebruiken, dat kan erg behulpzaam zijn tegen vega's die voor geen meter weten hoe zijn poke/ground game in elkaar zitten.
Shoryuken/Sweep/ultra hun jump ins dan kapot om te winnen
Edit: Als ik Ultra 2 mis en jij hebt geen ultra? ex demon flip throw werkt ook! en gooit me vaak weer een hoek in, misschien een keer handig om een vega te perfecten ;P
@destianto
Hmmm vreemd dat ze dat niet hebben, ik zal zo na het werk eens kijken op de psn store.
Excuses voor de lange post.
Niet om je te dissen oguz, maar ik begon wat casual, het werkte goed tot je me kwaad maakte
Nou was ik niet kwaad omdat je een keertje won, maar ik werd geirriteerd door je ultra gebruik , ook al paar potjes voor je winst
Toen je van me won, met wederom 2 rake ultra's en een super, ging ik er goed voor zitten en "voor het echhie" spelen. Toen raakte je ultra niet meer buiten crumples om en lette ik ook veel meer op je jump ins en sweeps
Je hebt wel talent om goed te worden, je combo's gaan soms erg lekker en je schat vaak wel goed in wat er gaande is. Eigenlijk hetzelfde als Kneok , veel talent, maar hij wil 5 characters tegelijk spelen, dus hij word niet echt next level met 1 van die chars tot hij gaat kiezen en spelen
TIPS:
Je moet echter wel werken aan je vortex, alleen in de hoek wist je mijn vega goed neer te houden, maar dat kan elk character tegen vega. Akuma's grote kracht is dat hij over het hele strijdveld erg goed druk kan houden op wake up..... je raakte de eerste 10 matches vaak een sweep, maar ik kom daarna te makkelijk weg.....
ik speel wel eens tegen mooibooiroy en big boss sr...... daar is het dan super moeilijk om zonder aanzienlijke damage weer staande te komen. Wanneer je iemand gek kunt maken met de vortex , kan je akuma erg goed worden. Het spel naast de vortex gaat (tegen vega iig) wel goed. Je wint gewoon niet tegen een goede vega als je hem niet afmaakt wanneer je de kans krijgt, maar hem 3 a 4 keer laat gaan.
Het is namelijk puur op wake up dat de match up in akuma's favor maakt, beiden staand op de grond zijn vega en akuma equals, wellicht is vega dan zelfs een klein tikkeltje beter. 1 keer down moet dood of in ieder geval 50% health weg zijn voor vega
ook is walldiven tegen jou nog iets te gratis, je focus reactie is op zich wel goed, maar let op dat je voorspelbaar word en EX wall dive 2 keer kan raken, dat heb je latere matches gevoeld!
leer crouching HP te gebruiken als vega's je willen raken met walldive... die van akuma werkt super goed tegen walldive als je correct timed, dan heb je damage en vega dichterbij dan hij wil zijn.
Als je EX wall dive knie blocked en ik val je niet aan? (ik ga naar andere kant van het scherm) DIRECT ULTRA 1 ALS IK OVER JE HEEN BEN!! Zoals ik zovaak zeg, de recovery tijd van walldive is HUGE, die ultra raakt van full screen , oefen dat in training mode met record functie!! (laat vega flippen/neutral jumpen na de recovery van de wall dive om te weten dat je het goed doet.) Ik gok dat EX demon flip ook werkt zonder ultra meter, maar dat weet ik niet zeker.
Hiermee worden vega's bang om (EX) walldives tegen je te gebruiken, dat kan erg behulpzaam zijn tegen vega's die voor geen meter weten hoe zijn poke/ground game in elkaar zitten.
Shoryuken/Sweep/ultra hun jump ins dan kapot om te winnen
Edit: Als ik Ultra 2 mis en jij hebt geen ultra? ex demon flip throw werkt ook! en gooit me vaak weer een hoek in, misschien een keer handig om een vega te perfecten ;P
@destianto
Hmmm vreemd dat ze dat niet hebben, ik zal zo na het werk eens kijken op de psn store.
[ Voor 3% gewijzigd door Emersion op 10-12-2010 17:15 ]
@Oguz
Je had van mijn Guy gewonnen uiteindelijk hoor. Paar maanden Guy niet spelen en ik krijg er bijna geen combo meer uit >_>
En die lag lijkt grotendeels voorbij te zijn.
Je had van mijn Guy gewonnen uiteindelijk hoor. Paar maanden Guy niet spelen en ik krijg er bijna geen combo meer uit >_>
En die lag lijkt grotendeels voorbij te zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door firlian op 11-12-2010 04:52 ]
@Emersion: Kijk, daarom is het leuk om tegen goede mensen te spelen, dan krijg je goede tips 
Ik weet nu inderdaad dat de EX wall dive 2 keer raakt
De meeste Vega's tegen wie ik speel gebruiken de gewone versie en dan land ik 9 van de 10 keer een lvl3 FADC + dikke combo. En als ik het blok dan pak ik ze alsnog in de recovery, dus damage doe ik wel. Die crouching HP heb ik trouwens een paar keer proberen te gebruiken, maar dat zal je niet gemerkt hebben want je hebt mij elke keer dat ik het probeerde ge-izuna-dropped 
Verder merkte ik dat jij mijn sweeps elke keer afstrafte en aangezien Akuma al zijn normals kan cancelen in z'n Ultra, heb ik daar dankbaar gebruik van gemaakt (helaas lukte dat trucje 1x
).
Vortexen tegen jou vind ik best moeilijk, omdat jij het bijna altijd wel weet te counteren. Ik mix bijvoorbeeld de cross-up tatsu (die ik vaak net verkeerd time), de EX gouzankuu, de demon-flip throw, de DF kick, de DF palm whiff -> throw en de down-MK divekick door elkaar, maar toch scoor ik daarna maar moeizaam weer een knockdown. De meeste Vega's gebruiken die sprong naar achteren waardoor ze niet geraakt kunnen worden wn omdat ik dat weet land ik vaak of een Ultra, of combo ik, of throw ik ze voor een vortex setup. Maar bij jou lukt het domweg niet, ik moet daar eens naar kijken waarom het niet lukt.
Die EX walldive knie kan ik inderdaad counteren met Ultra 1, maar dat vergeet ik vaak omdat jij een van de weinige Vega's bent die soms ook eens NIET een followup doen
Alhoewel ik me wel bewust ben dat jij niet zomaar een Vega speler bent zit het toch in de vingers om standaard (gemiddelde XBL) Vega-gedrag af te straffen en dat werkt dus niet tegen jou.
En wat heb ik veel Ultras geland die toch wel minder damage deden dan ik zou verwachten. Eigenlijk moet ik ze niet gebruiken want dan krijg jij weer toch 2,5 EX bars voor terug en die weet jij heel goed te gebruiken
@Firlian: Ja, maar dat ging niet bepaald makkelijk. En inderdaad, je probeerde wel Guy's BnB combo (target combo?) te doen, maar je hield na 2 hits op. Toen ging ik dus ook lag vermoeden, maar dat was niet het geval. Tegen je Bison was het sowieso een drama
Ik weet nu inderdaad dat de EX wall dive 2 keer raakt
Verder merkte ik dat jij mijn sweeps elke keer afstrafte en aangezien Akuma al zijn normals kan cancelen in z'n Ultra, heb ik daar dankbaar gebruik van gemaakt (helaas lukte dat trucje 1x
Vortexen tegen jou vind ik best moeilijk, omdat jij het bijna altijd wel weet te counteren. Ik mix bijvoorbeeld de cross-up tatsu (die ik vaak net verkeerd time), de EX gouzankuu, de demon-flip throw, de DF kick, de DF palm whiff -> throw en de down-MK divekick door elkaar, maar toch scoor ik daarna maar moeizaam weer een knockdown. De meeste Vega's gebruiken die sprong naar achteren waardoor ze niet geraakt kunnen worden wn omdat ik dat weet land ik vaak of een Ultra, of combo ik, of throw ik ze voor een vortex setup. Maar bij jou lukt het domweg niet, ik moet daar eens naar kijken waarom het niet lukt.
Die EX walldive knie kan ik inderdaad counteren met Ultra 1, maar dat vergeet ik vaak omdat jij een van de weinige Vega's bent die soms ook eens NIET een followup doen
En wat heb ik veel Ultras geland die toch wel minder damage deden dan ik zou verwachten. Eigenlijk moet ik ze niet gebruiken want dan krijg jij weer toch 2,5 EX bars voor terug en die weet jij heel goed te gebruiken
@Firlian: Ja, maar dat ging niet bepaald makkelijk. En inderdaad, je probeerde wel Guy's BnB combo (target combo?) te doen, maar je hield na 2 hits op. Toen ging ik dus ook lag vermoeden, maar dat was niet het geval. Tegen je Bison was het sowieso een drama
[ Voor 5% gewijzigd door Oguz286 op 11-12-2010 00:15 ]
Adon En Sagat mijn mains
@ Destianto (A_K_A_Goodfella) Wat is eigenlijk de reden dat je me telkens wegkickt (Geirri)? Moest er droog om lachen, omdat ik telkens via 'quick match' bij jouw terecht kwam en elke keer kick (4x)

@KSl Wanneer weer eens paar potjes? Je bent niet meer zoveel op psn.
[ Voor 22% gewijzigd door M0otje op 15-12-2010 19:36 ]
Verwijderd
leuk dat street fighter nog zoveel gespeeld wordt op dit forum ik speel ook nog wel is af en toe
Wat een geweldige Adon. Ik vind het altijd zo saai om tegen Adons te spelen online omdat er bijna zonder uitzondering dezelfde tactieken gebruikt worden. Twee stapjes terug, air attack, twee stapjes terug air attack, dp move, twee stapjes terug, air attack, throw, rinse, repeat. Dit is wel van een heel ander kaliber dan wat ik online tegen ben gekomen.M0otje schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:06:
[video]
Adon En Sagat mijn mains![]()
@ Destianto (A_K_A_Goodfella) Wat is eigenlijk de reden dat je me telkens wegkickt (Geirri)? Moest er droog om lachen, omdat ik telkens via 'quick match' bij jouw terecht kwam en elke keer kick (4x)![]()
@KSl Wanneer weer eens paar potjes? Je bent niet meer zoveel op psn.
Gisteravond weer eens tegen Roq z'n Sim gespeeld en dat ging zowaar eens redelijk gelijk op. Normaal gesproken mag ik al blij zijn als ik 'm een keer per avond versla

@Mootje,
Ik was even bezig om mijn Rank op te schroeven, had al in maanden geen Ranked gespeeld. In 2 dagen 4000 punten erbij gehaald. Bleek dat ik toch voldoende had geoefend in Endless.
Gezien het feit dat je veel minder punten had, was het voor mij niet interresant en relevant om deze match te vinden. Verliezen doet meer schade qua punten dan winnnen.
En jah Adon is erg irritant, vooral als je zo defensive afwachtend speelt, en zoals Kneok hierboven al zegt. Elke adon heeft dezelfde kut techniek.En juri kan er weinig tegen doen bij een KD
Ik was even bezig om mijn Rank op te schroeven, had al in maanden geen Ranked gespeeld. In 2 dagen 4000 punten erbij gehaald. Bleek dat ik toch voldoende had geoefend in Endless.
Gezien het feit dat je veel minder punten had, was het voor mij niet interresant en relevant om deze match te vinden. Verliezen doet meer schade qua punten dan winnnen.
En jah Adon is erg irritant, vooral als je zo defensive afwachtend speelt, en zoals Kneok hierboven al zegt. Elke adon heeft dezelfde kut techniek.En juri kan er weinig tegen doen bij een KD
Ohh in die trant. Ik wou wel binnenkomen naar je toe maar was best wel lastig hoor, want je bleef zo ver mogelijk van me vandaan, en daarnaast met die shotos die de hele lucht verdedigen best wel lastig om in te komen, want ja Adon is zeer sterk in close combat en van ver kan ie bijna niets behalve Air J Kick, maar dat kan ik bijna niet gebruiken omdat je hele tijd de lucht en grond verdedigd met shotos en is het te voorspelbaar, ik probeer met zo aanvallend mogelijk te zijn, natuurlijk verschilt t wel per char. Btw betere internet genomen, want paar weken terug was t bijna niet te doen, maar nu heb je bijna geen lag meerDestianto schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:56:
@Mootje,
[ Voor 11% gewijzigd door M0otje op 17-12-2010 19:10 ]
Woooooo Hakan is klaar! Ben nu bijna op 1/3 van shining C. Zou het dat toch gaan lukken voordat AE naar de consoles komt?
@Emersion, is er een trucje om scarlet terror te krijgen wanneer je die wil en niet als je een barcelona attack wil doen? Die krengen gaan echt veel door de war bij mij (helemaal 4x vega gespeeld ofzo nu
)
@iedereen:
Kerstvakantie is aanstaande, is er nog interesse in een on line tourney? Met misschien als kerst kadotje dat onze nr 1 en 2 van de laatste tournooien misschien niet hun main nemen om anderen een kans te geven?
Geen idee of mensen kunnen en willen, als iedereen weg is probeer ik het in de 2e week van januari nog een keer.
@Emersion, is er een trucje om scarlet terror te krijgen wanneer je die wil en niet als je een barcelona attack wil doen? Die krengen gaan echt veel door de war bij mij (helemaal 4x vega gespeeld ofzo nu
@iedereen:
Kerstvakantie is aanstaande, is er nog interesse in een on line tourney? Met misschien als kerst kadotje dat onze nr 1 en 2 van de laatste tournooien misschien niet hun main nemen om anderen een kans te geven?
Geen idee of mensen kunnen en willen, als iedereen weg is probeer ik het in de 2e week van januari nog een keer.
10 second ninja DONE
Zoals altijd, I'm in, ik wil m'n Cammy wel weer eens aan een goeie test onderwerpen
Ik ben altijd wel te porren voor een toernooitje
Hallo met Tim
Verwijderd
iemand nog idee waar ik een super street fighter 4 arcade stick tournament editiion kan krijgen wel nieuw het liefst
@Sagat
Dan zou ik Guy even moeten afstoffen.
Mogen de nr1 en 2 wel hun mains gebruiken als ze tegen elkaar moeten?
Dan zou ik Guy even moeten afstoffen.
Mogen de nr1 en 2 wel hun mains gebruiken als ze tegen elkaar moeten?
360:Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:05:
iemand nog idee waar ik een super street fighter 4 arcade stick tournament editiion kan krijgen wel nieuw het liefst
http://www.amazon.co.uk/O...TF8&qid=1293280662&sr=8-1
PS3:
http://www.amazon.co.uk/O...TF8&qid=1293280662&sr=8-2
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
is binnekort iemand in voor een toernooitje voor de ps3 uiteraard een vriend van mij is net begonnen en wil ook graag meedoen hij moet alleen nog een hoop leren
Hehe, weet eigelijk niet wat emersion als alt heeft. Maar mochten jullie WEER
de finale halen dan heb ik daar geen moeite mee. Deze regel/varatie is meer om anderen een kans te geven. Maar jij bent pas nr4 die wil. Is kijken of ik roq en oguz kan ronselen. En dan Miss 2 gast spelers van ds?
10 second ninja DONE
Emersion zie ik weleens met Rose klooien, geen idee of het echt z'n alt is.
Ik wil wel 
Ik heb wel al niet meer gespeeld sinds dat black ops uit is tho..
Ik heb wel al niet meer gespeeld sinds dat black ops uit is tho..
is everything cool?
Net ff met Roq gesparred en gevraagd of ie zin had in een online tourney. Dus even brutaal uitgaande dat hij ja zegt hebben we nu
1 Pkunk
2 Kneok
3 Firlian met Guy
4 (Roq)
5 Freakjam
6 Emersion
7 (surprise guest speler)
8 S4g4NL
That is......als Freakjam niet stiekum een ps3-er is
Mochten Oguz en Emersion beide willen dan valt mijn surprise guest speler af.
edit: reactie Emersion
1 Pkunk
2 Kneok
3 Firlian met Guy
4 (Roq)
5 Freakjam
6 Emersion
7 (surprise guest speler)
8 S4g4NL
That is......als Freakjam niet stiekum een ps3-er is
edit: reactie Emersion
[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 27-12-2010 23:30 ]
10 second ninja DONE
Ik heb een xbox-360, gamertag = FOAMOSagat schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:41:
Net ff met Roq gesparred en gevraagd of ie zin had in een online tourney. Dus even brutaal uitgaande dat hij ja zegt hebben we nu
1 Pkunk
2 Kneok
3 Firlian met Guy
4 Roq
5 Freakjam
6
7 surprise guest speler
8 S4g4NL
That is......als Freakjam niet stiekum een ps3-er is![]()
Ik heb je zelfs in me lijst gekke sagat haha
is everything cool?