Dan ben je dus net te laat met invoeren :P

Stel je pakt Dee-Jay en je moet LP -> MP invoeren.
Volgens de framedata moet je dan close light punch en close medium punch invoeren.

(c)LP = 3 startup frames, 2 active frames, 7 recovery frames, +5 frame adv. on hit
(c)MP = 4 startup frames, 4 active frames, 11 recovery frames

close LP duurt dus in totaal 3+2+7-1 frames = 11 frames. Die -1 is omdat de laatste frame van de startup ook een active frame is. Geen idee waarom ze het zo ingewikkeld hebben gedaan, maar zo is het gewoon. Oftewel LP is:
frame (s = startup, a = active, r = recovery ):
| 1 = s | 2 = s | 3 = a | 4 = a | 5 = r | 6 = r | 7 = r | 8 = r | 9 = r | 10 = r | 11 = r |

Wanneer je die raakt (dus niet wordt geblocked) dan ben jij 5 frames sneller klaar dan de tegenstander (+5 frame adv. hit). close MP start op in 4 frames (oftewel de 4e frame is raakt hij al) en omdat je tegenstander nog 5 frames nadat je hem had geraakt in hitstun is raakt close MP hem/haar voordat hij/zij kan blocken.

Als je bijv. kijkt naar far LP en far MP, dan zie je dat je die nooit kan raken want:

(f)LP = 3 startup frames, 3 active frames, 7 recovery frames, +4 frame adv. on hit
(f)MP = 7 startup frames, 3 active frames, 13 recovery frames

Wanneer je dus een far LP raakt ben je 4 frames sneller weer terug in je neurtrale positie, maar de startup van far MP is 7 frames en kan je tegenstander die dus makkelijk blokken.

Je moet dus dicht bij Dan staan en dan heb je nadat je close LP raakt 2 frames waarin je close MP moet doen. Dat is dus 2/60ste van een seconde. Dat klinkt als heel snel, maar met een beetje oefenen en gevoel moet je dat wel kunnen (hey, zelfs ik kan het :P).

/technisch gelul

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50
Oguz286 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:58:
Dan ben je dus net te laat met invoeren :P

Stel je pakt Dee-Jay en je moet LP -> MP invoeren.
Volgens de framedata moet je dan close light punch en close medium punch invoeren.

(c)LP = 3 startup frames, 2 active frames, 7 recovery frames, +5 frame adv. on hit
(c)MP = 4 startup frames, 4 active frames, 11 recovery frames

close LP duurt dus in totaal 3+2+7-1 frames = 11 frames. Die -1 is omdat de laatste frame van de startup ook een active frame is. Geen idee waarom ze het zo ingewikkeld hebben gedaan, maar zo is het gewoon. Oftewel LP is:
frame (s = startup, a = active, r = recovery ):
| 1 = s | 2 = s | 3 = a | 4 = a | 5 = r | 6 = r | 7 = r | 8 = r | 9 = r | 10 = r | 11 = r |

Wanneer je die raakt (dus niet wordt geblocked) dan ben jij 5 frames sneller klaar dan de tegenstander (+5 frame adv. hit). close MP start op in 4 frames (oftewel de 4e frame is raakt hij al) en omdat je tegenstander nog 5 frames nadat je hem had geraakt in hitstun is raakt close MP hem/haar voordat hij/zij kan blocken.

Als je bijv. kijkt naar far LP en far MP, dan zie je dat je die nooit kan raken want:

(f)LP = 3 startup frames, 3 active frames, 7 recovery frames, +4 frame adv. on hit
(f)MP = 7 startup frames, 3 active frames, 13 recovery frames

Wanneer je dus een far LP raakt ben je 4 frames sneller weer terug in je neurtrale positie, maar de startup van far MP is 7 frames en kan je tegenstander die dus makkelijk blokken.

Je moet dus dicht bij Dan staan en dan heb je nadat je close LP raakt 2 frames waarin je close MP moet doen. Dat is dus 2/60ste van een seconde. Dat klinkt als heel snel, maar met een beetje oefenen en gevoel moet je dat wel kunnen (hey, zelfs ik kan het :P).

/technisch gelul
Na het 3x doorgelezen te hebben snap ik het een beetje. Ik zal dat filmpje wat op eventhubs staat nog eens bekijken. Komt erop neer dat ik waarschijnlijk te ver weg sta, waardoor ik een f(LP) doe, waardoor ik de MP nooit kan maken. Flink oefenen dus haha. Thanks voor je technisch gelul ;)

Tijd om het ebookje van Bryan Dawson eens te bekijken ook ^^

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 23-09-2010 12:24 ]

is everything cool?

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb ik me toch weer verkeken op het spelen met een gamepad. Ik heb die van MC en dacht wel even direct aan de slag te kunnen, maar ik blijk toch opnieuw te moeten leren spelen met 2x3 knoppen ipv 2x2.

Is er ook een aan te raden button layout of is dat afhankelijk van de persoon en van de speler? Ik moet nu focus en throw 'handmatig' doen, omdat die knoppen nu worden gebruikt voor de ultra's.
Boeboe schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:02:
[...]
Vanavond dan? Ik zie je niet online de laatste dagen, vandaar.
*edit* vanaf half 8 zou ik online moeten zijn voor een tweetal uurtjes :)
Klopt ik ben niet veel online vandaar mijn vraag hier wanneer jij kon.......kip ei etc :P
Ik ga proberen online te zijn in je 'window'

10 second ninja DONE

Sagittarius schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:37:
Heb ik me toch weer verkeken op het spelen met een gamepad. Ik heb die van MC en dacht wel even direct aan de slag te kunnen, maar ik blijk toch opnieuw te moeten leren spelen met 2x3 knoppen ipv 2x2.

Is er ook een aan te raden button layout of is dat afhankelijk van de persoon en van de speler? Ik moet nu focus en throw 'handmatig' doen, omdat die knoppen nu worden gebruikt voor de ultra's.
Ik speel (met een mad catz fight pad) zelf default gamepad a knoppen lay out, waarbij ik alleen mijn RT verander als ik een char speel met een punch Ultra (ben momenteel Cody naar 1k aan het grinden), focus, worpen en taunts doe ik allemaal handmatig, alleen voor 3xp of k dus de shortcut.

10 second ninja DONE

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Sagittarius schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:37:
Irritant he, ik kon er ook totaal niet mee overweg.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Als ik online kom moet je zelf niet een minuut later offline gaan he :z
Ik weet dat ik zelf ook maar laat was, maar 3 minuten extra voor een match is toch wel doenbaar toch?

[ Voor 42% gewijzigd door boe2 op 23-09-2010 21:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

haha, ik was laat omdat ik met vrouwlief even shoppen was, toen we thuis kwamen gelijk online gegaan met de belofte dat het niet lang zou duren en dat ik daarna jr 'naar bed zou brengen'. Dus om 21.30 moest ik weer off line.

Ik ga NU weer on line.

10 second ninja DONE

And we have a result. 2-1 voor mijn persoontje.
Ronde 1: Sakura - Sagat, 0 -1 voor mij.
Toen dacht ik ter variatie op Ryu verder te gaan...maar die werd opgegeten door het japanse meiske.
Ronde 2 Sakura - Ryu 1 - 1
En daarna toch maar weer terug vallen op die former god tier, terwijl Boe Makoto uit de hoge hoed toverde
ronde 3 Makoto - Sagat 1 - 2

GG Boe, en zoals ik net al msg-de jammer dat je direct weg ging, want ik had nog wel met die andere kale willen kijken of ik iets tegen je kon doen. Next time :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik ben er een beetje uit na maanden niet (serieus/actief) spelen. Online verlies ik soms meer matches dan dat ik win met Bison... :/

Inspiratie op doen op youtube... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als we dan toch bezig zijn met filmpjes (gevonden via drakenslag btw)

http://www.ustream.tv/channel/nsb

De stream is voorbij, maar de opgenomen filmpjes laten veel leuks zien.
o.a. Daigo, Justin Wong, Momochi...........

@Oguz
Wanneer kan je spelen? Ben zelf dit weekend druk, misschien zondag avond laat, anders kan ik maandag avond tussen 18.00 en 23.00 (maar wel even een ongeveer tijd afspreken :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 15:42

Roq

Pkunk schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:49:
Shit bedenk me net dat ik donderdag tot zondagavond weg ben. Roq kan jij morgen?
Maandagavond onze matches doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
firlian schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 01:41:
Ik ben er een beetje uit na maanden niet (serieus/actief) spelen. Online verlies ik soms meer matches dan dat ik win met Bison... :/

Inspiratie op doen op youtube... :P
[video]
Ik denk dat Bison online vooral last heeft van de lag, al is die nog zo miniem. Offline kan ik een blocked c.LK + LK Scissor direct opvolgen met hetzelfde zonder dat iemand daar tussen kan komen, dat hoef ik online niet te proberen. Een shoryu mashende Ryu komt daar makkelijk tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digitizers schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:06:
[...]

Ik denk dat Bison online vooral last heeft van de lag, al is die nog zo miniem. Offline kan ik een blocked c.LK + LK Scissor direct opvolgen met hetzelfde zonder dat iemand daar tussen kan komen, dat hoef ik online niet te proberen. Een shoryu mashende Ryu komt daar makkelijk tussen.
Je kan er offline ws ook wel tussenkomen. Ben geen Bison speler, maar LK scissor heeft volgens mij geen/nauwelijks frame voordeel, waardoor een tegenstander altijd de ruimte heeft om een srk te doen. Dat iemand offline geen srk's mashed omdat ze bang zijn dat je een srk verwacht en geen scissor doet is weer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 07:26:
Als we dan toch bezig zijn met filmpjes (gevonden via drakenslag btw)

http://www.ustream.tv/channel/nsb

De stream is voorbij, maar de opgenomen filmpjes laten veel leuks zien.
o.a. Daigo, Justin Wong, Momochi...........

@Oguz
Wanneer kan je spelen? Ben zelf dit weekend druk, misschien zondag avond laat, anders kan ik maandag avond tussen 18.00 en 23.00 (maar wel even een ongeveer tijd afspreken :P )
Zondag om 5 uur 's ochtends vertrek ik naar de US dus dat gaat een beetje moeilijk :P Ik zou eventueel vanavond kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Als we toch bezig zijn bekijk dan de volgende stream: (gevonden op SRK)
is een open SSF4 lobby die 24/7 zowat draait en direct live wordt gestreamed ^^

http://nl.justin.tv/peacefuljay

[ Voor 7% gewijzigd door FREAKJAM op 24-09-2010 11:24 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ergens rond 22.00 uur? Als ik eerder kan hoor je het.

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 24-09-2010 19:29 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik kan vanaf nu wel eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan houdt het op denk ik, want morgen ga ik werken en vroeg naar bed, omdat ik om half 5 moet opstaan zondag (bus vertrekt om fokking 5 uur 's ochteds :'( ).
Jammer dat het niet gaat lukken om te spelen. Vandag ben ik vanaf 10.00 weg en waarschijnlij pas laat thuis dus die kans is erg klein met jouw vroege bedtijd.

En je blijft natuurlijk wel een paar daagjes weg als je naar Amerika gaat ;)

Moeten we even kijken wat wijsheid is. Want stel dat ik je laat winnen dan heeft je volgende tegenstander gewoon geen tegenstander.

Ik geef de keuze aan jou, als je wilt heb je gewonnen (meest waarschijnlijke uitslag anyways), en anders trek je je bij deze terug uit het tourney en ga ik verder. Ik hoor het wel.

10 second ninja DONE

Maak daar maar 5 weken van :P Ach ik heb meegedaan, heb zo goed mogelijk gevochten, maar als ik niet kan spelen dan verlies ik gewoon...

dus gefeliciteerd grote Thai! :D

• firlian
Stelletje mafkezen... mijn hele voorspelling gaat naar de knoppen zo :X
Ach jah... zolang ik de winner maar goed heb :+

Ben weer redelijk mijn ouwe zelf met Bison *O*
Eindelijk B+ gehaald en mijn PP zit ook weer rond de 4500 B)

• Roq

Roq

firlian schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 15:10:
Stelletje mafkezen... mijn hele voorspelling gaat naar de knoppen zo :X
Oguz gaat express naar America om jou voorspelling anders te laten lopen :p
Have fun Oguz, een collega van mij gaat ook mee (van UT toch?)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YkxjPy5aJJE]

Even een filmpje gemaakt van wat oude replays die ik had liggen;

Dhalsim - Cody (1355 BP)
Dhalsim - Sagat (9345 BP) (starts at 02:00)
Dhalsim - Ryu (1152 BP) (starts at 04:16)
Dhalsim - Guy (0 BP) (starts at 08:45)
Dhalsim - Rufus (7034 BP) (starts at 10:25)

Eentje is zelfs toen ik nog 1300bp had ofzo, dus dat is allemaal weer een tijdje geleden :p

[ Voor 39% gewijzigd door Roq op 26-09-2010 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Roq schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:29:
[...]

Maandagavond onze matches doen?
Check! Tussen 20:00 en 20:30 afspreken?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Hebben jullie een tactiek tegen mensen die spelen met figuren zoals Akuma, Ken en/of Ryu?
Ik word echt misselijk van die mannetjes die continue spammen met hadoken(s), en als je naar ze toe wil springen, weten ze je weer te raken met een lage shoryuken. Vrij irritant.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik zou je aanraden dit artikel te lezen.

Onder andere niet naar voren springen dus, wanneer er wordt gespamt met fireballs omhoog springen om te ontwijken. Of indien mogelijk een fireball terugkaatsen. Leer de Frame Data van je te tegenstander, en punish met combos. Wie is je main?

Beginners Tips

http://www.option-select.com/blog/entry/?id=76

Advanced Tips

http://www.option-select.com/blog/entry/?id=82

[ Voor 11% gewijzigd door Greatsword op 27-09-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Destianto schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:50:
Ik zou je aanraden dit artikel te lezen.

Onder andere niet naar voren springen dus, wanneer er wordt gespamt met fireballs omhoog springen om te ontwijken. Of indien mogelijk een fireball terugkaatsen. Leer de Frame Data van je te tegenstander, en punish met combos. Wie is je main?

Beginners Tips

http://www.option-select.com/blog/entry/?id=76

Advanced Tips

http://www.option-select.com/blog/entry/?id=82
Ah handige sites, kon die nog niet ^^
Dee Jay is mijn main!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Firlian , wanneer wil je spelen?

@kneok , hoe verslaafd ben je aan halo? kan ik je nog interesseren in die re5 sessies? :)

[ Voor 59% gewijzigd door Emersion op 27-09-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Vanavond? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Pkunk schreef op maandag 27 september 2010 @ 07:39:
[...]

Check! Tussen 20:00 en 20:30 afspreken?
beetje uitgelopen op werk hier, ik kan +/- over een uurtje online zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Roq - Pkunk : 3:0
Goed gespeeld dude. Ik heb echt compleet geen idee wat ik moet doen.. Een slechte dag qua uitvoering van moves wil dan ook niet helpen :) Ik moet toch wat meer gaan spelen om enigzins mee te komen dan denk ik.. Wanneer is het volgende toernooitje? B-)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

ggs :) Ik speelde ook best slecht, normaal heb ik altijd wel even nodig om warm te spelen. Het zijn trouwens maar 2 matches toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Roq schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:14:
Het zijn trouwens maar 2 matches toch?
I guess so.. Nooit zo over nagedacht (ik heb na de 2-0 altijd iets van nog eentje voor de eer) maar tis wel zo logisch. Net als tennis :) Heb je wel een punt minder :p

[ Voor 10% gewijzigd door Pkunk op 27-09-2010 22:21 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als ik die filmpjes zo zie heb ik ook weer zin om te Street Fighteren :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
MrVegeta schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:20:
Als ik die filmpjes zo zie heb ik ook weer zin om te Street Fighteren :D.
Ja joh.. veel leuker dan starcraft :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Bij deze de 3de match nog even;

Ik was wel ff verbaasd toen je sim koos :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Pkunk schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:21:
[...]

Ja joh.. veel leuker dan starcraft :p
Haha misschien wel maar StarCraft kost me een stuk minder (qua controllers tegenover toetsenborden ;)).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Roq schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:25:
Ik was wel ff verbaasd toen je sim koos :p
Ja ik had vroeger wel een poosje met Dhalsim gespeeld en met Akuma ging het em sowiso niet worden, dus ik dacht misschien in de verwarring nog een puntje te kunnen sprokkelen :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Emersion 2 - 1 Firlian

GGs! Goede matches! erg close!
Toch haat ik bison en hoe ik vega moet spelen tegen bison, zo passief :P

Let op geblockede EX of gemiste walldives met U2 firlian , paar keer gratis ultra misgelopen, want ik vergeet die ultra dus ook wel eens :)

@roq, coole kwaliteit vids man, is dat zon apparaat die aan de xbox hangt? of doe je dat met een capture card in je pc?
Ik ben old skool met een cheap cameratje voor tv :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
If u can't beat em, join em!

Maar voor de duidelijkheid, het gaat om een best of 3, als het 2-0 is ben je vrij om te stoppen (maar ik ga er vanuit dat mensen nog wel een paar potjes voor de lol spelen).

Vegeta: Ik mis EF wel hoor, ben em nog niet vaak tegen gekomen online.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Thanks voor het posten van onze match Emersion en bedankt voor de tips. See you in the finals :D
Ik speel echt roekeloos trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

[b]Emersion schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:06:[/b
@roq, coole kwaliteit vids man, is dat zon apparaat die aan de xbox hangt? of doe je dat met een capture card in je pc?
Ik ben old skool met een cheap cameratje voor tv :D
Ik heb een usb ding;
http://www.terratec.net/en/products/Grabby_82248.html

Kan je op veel plekken voor een paar tientjes wel vinden. Full HD ga je er niet meer redden, en ik ben zelf nog altijd aan het spelen met mogelijkheden en instellingen van de software voor optimale videos. Voor echte HD moet je een duurder en krachtiger apparaat aanschaffen waarvan er ook weer keus genoeg is, het is maar net wat je wil.
Ik wilde graag duidelijk genoeg beeld en geluid hebben, en dat gaat prima met een usb grabber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Overzicht van de meeste gebruikte charachters, Zo zie je maar welke matchups je goed onder de knie moet krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://shoryuken.com/blog/srk_poll1.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 28-09-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Grappig, degene die ik het meeste gebruik staan zowat onderaan.
Dan, T. Hawk en Dee Jay.
Chun-Li had ik helemaal niet zo hoog verwacht trouwens.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Chun Li, niet? Ze is A tier! ik wordt zo nu en dan nog goed aangepakt door haar, ongelooflijk veel combo en ultra setup mogelijkheden, en haar stun is niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik speel zelden tegen chun-li's. Voornamelijk Ken/Ryu's en Akuma's haha.
Aangezien ik een charge-player ben, misschien eens met haar gaan oefenen :D
Ik zal eens mailen hoe het met me stick staat, al een weekje niets gehoord.

Dit weekendje een toernooitje in Amsterdam trouwens, misschien een idee voor wat mensen hiero? Zou dat best wel eens een keer van dichtbij willen zien.

[ Voor 41% gewijzigd door FREAKJAM op 28-09-2010 12:56 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roq schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:16:
[...]
Oguz gaat express naar America om jou voorspelling anders te laten lopen :p
>:)
Have fun Oguz, een collega van mij gaat ook mee (van UT toch?)
Dat klopt, wie is die collega dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

FREAKJAM schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:13:

Dit weekendje een toernooitje in Amsterdam trouwens, misschien een idee voor wat mensen hiero? Zou dat best wel eens een keer van dichtbij willen zien.
Lijkt me wel vet, ik woon in Amsterdam! Ook nog nooit zo'n event meegemaakt. Heb eigenlijk een verjaardag die ik moet bijwonen, maar dit klinkt wel cool. Kon alleen niet vinden welke console er wordt gebruikt, iemand ervaring hoe het in zijn werk gaat? beide aanwezig misschien?

Ben wel geen pro, maar de ervaring lijkt me wel sensationeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Destianto schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:55:
[...]

Lijkt me wel vet, ik woon in Amsterdam! Ook nog nooit zo'n event meegemaakt. Heb eigenlijk een verjaardag die ik moet bijwonen, maar dit klinkt wel cool. Kon alleen niet vinden welke console er wordt gebruikt, iemand ervaring hoe het in zijn werk gaat? beide aanwezig misschien?

Het is zaterdag en zondag (zondag finales)
Er wordt gespeeld op Xbox360..er komen een aantal hele goede spelers sowieso beste speler van Nederland Ferdi (abel, el fuerte, seth)..zijn nu al iets van 35 deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Damn, lijkt wel of ik bij de minderheid hoor hier met mn Ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Destianto schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:03:
Damn, lijkt wel of ik bij de minderheid hoor hier met mn Ps3
Wij ps3-ers posten wat minder idd..je kan me wel toevoegen als je wilt doen we vanavond een potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wat is je tag, heb ik jou al niet in me lijst? Wil wel alvast aangeven dat ik de laatste dagen een beetje een slechte verbinding heb, hopelijke vanavond niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Naja ik kom helemaal van Eindhoven, en ik heb me stick nog niet eens.
Weinig zin om er heen te gaan om afgeslacht te worden, dan kom ik liever koekeloeren.
Maar in je eentje gaan zuigt ook weer zo :P

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik overweeg het nog even, ik heb nog wel een xbox controller liggen, maar het zal moeilijk zijn om dit in 1x weer op te picken, en al helemaal om gelijk een tournament te moeten gaan spelen. Als ik ga, waarschijnlijk ook alleen, vrienden maak je zo op zo'n event lijkt me, aangezien iedereen dezelfde interesse heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
je kunt er niet zomaar koekeloeren geloof ik , bij normale toernooien wel , maar deze is op het firstlook event van gamekings geloof ik.... daarvoor moet je kaartjes hebben om binnen het event te komen zo ver ik weet.

Ik zou er ook zijn , ware het niet dat mijn pa zondag zijn verjaardag viert.
Maar ik neem ook aan dat ferdi het gaat winnen, al is er ook ander talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Emersion schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:33:
je kunt er niet zomaar koekeloeren geloof ik , bij normale toernooien wel , maar deze is op het firstlook event van gamekings geloof ik.... daarvoor moet je kaartjes hebben om binnen het event te komen zo ver ik weet.

Ik zou er ook zijn , ware het niet dat mijn pa zondag zijn verjaardag viert.
Maar ik neem ook aan dat ferdi het gaat winnen, al is er ook ander talent.
kaartje kost 22 euro zie ik nu inderdaad ^^
de deelname aan het toernooi is dan weer wel gratis :9

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Destianto schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:52:
Chun Li, niet? Ze is A tier! ik wordt zo nu en dan nog goed aangepakt door haar, ongelooflijk veel combo en ultra setup mogelijkheden, en haar stun is niet normaal.
Ik heb zojuist een paar potjes voor het eerst met Chun-Li gespeeld (eerst 15 min training gedaan).
Ik heb daarnaast je tactiek opgevolgd door niet te springen (enkel van afstand omhoog springen om hadokens te verwijderen). De tegenstander wordt vanzelf frusty omdat hij me niet raakt en ik hem telkens lichtjes raak met mijn fireball. Hij springt meestal vanzelf naar mij toe in plaats van andersom ;) Verder heel defensief spelen en toeslaan als de vijand een foutje maakt.

Ik heb denk ik 7 potjes met chun-li gespeeld nu en maar 2 verloren, waarvan 1tje op het nippertje van iemand die 4000BP had ofzo. Tactiek lijkt te werken dus :)
Nu nog flink oefenen met de combo's maar een gamepad lijkt gewoon heel erg lui te reageren op mijn invoer.
* FREAKJAM verlangt naar zijn stick :9~

[ Voor 17% gewijzigd door FREAKJAM op 28-09-2010 20:59 ]

is everything cool?

Destianto schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:55:
[...]
Toernooien zijn altijd tof. Ook al ben je geen prof (geloof me ik kan het weten ;) ), mensen zijn aardig en zullen je tips geven. Daarnaast is er vrijwel altijd ruimte voor het spelen van casuals. In het geval van first look echter misschien niet omdat het allemaal strak geregeld moet zijn.

Ik adviseer iedereen die toernooien wil spelen om een kijkje te nemen op drakenslag.com. Daar worden vrijwel alle Nederlandse toernooien gepost in de toernooi sectie, en komen zelfs Europese toernooien aan bod. Maar hoewel ik rustig naar Enschede rij om mijn ass gekicked te krijgen is Parijs me net iets teveel van het goede.

Over tournooien gesproken, wanneer heeft je tijd Roq? Morgenavond zou ik kunnen als we een tijd afspreken.

edit:
Leuke pot weer Firlian en Emersion! Echt mooi om te zien hoe jullie elkaar moeten proberen te outsmarten.

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 29-09-2010 23:05 ]

10 second ninja DONE

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

FREAKJAM schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:37:
[...]
Ik heb daarnaast je tactiek opgevolgd door niet te springen (enkel van afstand omhoog springen om hadokens te verwijderen). De tegenstander wordt vanzelf frusty omdat hij me niet raakt en ik hem telkens lichtjes raak met mijn fireball. Hij springt meestal vanzelf naar mij toe in plaats van andersom ;) Verder heel defensief spelen en toeslaan als de vijand een foutje maakt.
Yep, goed bezig. Aanpassen aan je tegenstander, niet hem zijn game laten spelen, is inderdaad erg frusterend, en frustratie leid tot fouten, wat goed is voor JOU! ;)

• Roq

Roq

Sagat schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:03:
[...]
Over tournooien gesproken, wanneer heeft je tijd Roq? Morgenavond zou ik kunnen als we een tijd afspreken.
Komende dagen ben ik nogal druk, misschien dat het weekend een betere optie is als dat voor jou ook uitkomt.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

FREAKJAM schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:48:
[...]

kaartje kost 22 euro zie ik nu inderdaad ^^
de deelname aan het toernooi is dan weer wel gratis :9
Is het nu 22 euro per dag of voor het het hele event? En het tournament is niet verspreid over 2 dagen toch? alleen op zaterdag?

• FREAKJAM
Destianto schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:14:
[...]

Is het nu 22 euro per dag of voor het het hele event? En het tournament is niet verspreid over 2 dagen toch? alleen op zaterdag?
22 euro per dag zo te zien..
Zondag waren de finales volgens mij.

Krijg trouwens net een mailtje van shadaloo.eu dat zij zelf ook op firstlookevent met het NK SSF4 staan dit weekend, naast het feit dat ze dit organiseren . Mensen die interesse hebben in een custom stick kunnen dus ook bij hun terecht.

Ik zou zaterdag eigenlijk naar een vriendinnetje gaan in Rotterdam, maar dat gaat niet door. Nu twijfel ik om stiekem toch even naar Amsterdam te gaan :9

[ Voor 34% gewijzigd door FREAKJAM op 30-09-2010 14:48 ]

is everything cool?

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik denk dat ik ook ga, heb me voor de lol ingeschreven. Hopelijk bak ik er iets van op een Xbox controller. Het tournament is op Zaterdag trouwens.

• FREAKJAM
Mja ik woon tegen Eindhoven aan, retourtje Amsterdam kost al 35 euro :(

is everything cool?

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Firstlook Nieuwsflits 29-09

Voor de treinreizerts. De NS biedt een zogenaamd Herfstour aan. Kosten 45 euro, maar dan mag je met twee man wel de hele dag eersteklas rijden. Dus kom je van ver, dan is dit een fijne en vooral classy oplossing. Vaak als je het ticket online boekt krijg je nog eens 2.50 korting erboven op.

Intertoys verkoopt dagkaarten van 17.50 voor een dag onbeperkt reizen in de tweede klas. Dat is dus nog goedkoper.

[ Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 30-09-2010 15:39 ]

• FREAKJAM
Destianto schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:38:
Firstlook Nieuwsflits 29-09

Voor de treinreizerts. De NS biedt een zogenaamd Herfstour aan. Kosten 45 euro, maar dan mag je met twee man wel de hele dag eersteklas rijden. Dus kom je van ver, dan is dit een fijne en vooral classy oplossing. Vaak als je het ticket online boekt krijg je nog eens 2.50 korting erboven op.

Intertoys verkoopt dagkaarten van 17.50 voor een dag onbeperkt reizen in de tweede klas. Dat is dus nog goedkoper.
Ik zag op drakenslag dat iemand uit de buurt van Eindhoven kwam. Heb iig daar ook even gereageerd of ik met iemand kan meerijden eventueel ^^

is everything cool?

Roq schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:03:
[...]

Komende dagen ben ik nogal druk, misschien dat het weekend een betere optie is als dat voor jou ook uitkomt.
Vandaag word lastig, morgen ook, zaterdag of zondag ergens een kwartiertje vinden moet lukken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
Heb vandaag m'n plexi + art ontvangen voor m'n TE S.
Ben wel vrij tevreden over het resultaat.
Fulgore art is een 3d render van een vriend van mij. Aangezien je online niets kon vinden van high res art van KI heeft hij maar zelf een eigen ontwerp gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://i239.photobucket.com/albums/ff254/sensualkim/IMG_1888-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i239.photobucket.com/albums/ff254/sensualkim/IMG_1887-1.jpg

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Looks nice! Ik hoop volgende week hier wat pics van mijn eerste custom stick te posten ^^

@Destianto hoe was het in Amsterdam? Zie veel leuke reacties op drakenslag!

[ Voor 43% gewijzigd door FREAKJAM op 03-10-2010 03:12 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien erg off topic maare uhh...
zijn er ook flinke tekken 6 spelers want ben SSF4 beu
geen tekken 6 thread dus anyone :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Sagat schreef op donderdag 30 september 2010 @ 18:39:
[...]
Vandaag word lastig, morgen ook, zaterdag of zondag ergens een kwartiertje vinden moet lukken.
Zo, heb nu pas voor het eerst ff tijd om te posten. Morgen ben ik vanaf 9uur sochtends bezig om te verhuizen naar mijn nieuwe woning. Daarna heb ik waarschijnlijk +/- 2 weken geen internet door een fuck up van TNT (rage).
Het lijkt me dus reeel dat ik me uit het toernooi moet terugtrekken omdat ik niet kan garanderen dat ik komende tijd online kan zijn. Als TNT niet zulke idioten waren had ik gewoon vanaf mijn nieuwe woning kunnen spelen, maar helaas.

Sagat, je houdt sowieso wat casuals van me te goed :) iedereen succes nog met het toernooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09 19:11

KneoK

Not in a million lightyears

Roq schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 00:42:
[...]

Zo, heb nu pas voor het eerst ff tijd om te posten. Morgen ben ik vanaf 9uur sochtends bezig om te verhuizen naar mijn nieuwe woning. Daarna heb ik waarschijnlijk +/- 2 weken geen internet door een fuck up van TNT (rage).
Het lijkt me dus reeel dat ik me uit het toernooi moet terugtrekken omdat ik niet kan garanderen dat ik komende tijd online kan zijn. Als TNT niet zulke idioten waren had ik gewoon vanaf mijn nieuwe woning kunnen spelen, maar helaas.

Sagat, je houdt sowieso wat casuals van me te goed :) iedereen succes nog met het toernooi
Kut TNT, dit doen ze altijd pas NADAT ik tegen je heb moeten spelen :D

Jammer dat je je hebt moeten terugtrekken man, ik zag een Emersion - Cinneq/Firlian match wel zitten (niks ten nadele van onze tournament host, maar ik denk dat je 'm wel had gepakt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
KneoK schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 01:16:
Jammer dat je je hebt moeten terugtrekken man, ik zag een Emersion - Cinneq/Firlian match wel zitten (niks ten nadele van onze tournament host, maar ik denk dat je 'm wel had gepakt) :)
Die match is al geweest. Maar ik heb het idee dat er een nieuwe (hopenlijk dubbele!) aflevering gaat komen binnenkort (aka the grand finals) :P

Maar eerst nog even sagat uitschakelen :+
Ik kan vrijwel elke avond tot +/- 22:00... Deze keer kies ik wel Bison indien ik verlies met Guy ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geez wie schrijft die blijft :X

Maar goed, een vernieuwde Firlian match it is, maandag avond 21.30 proberen dan maar?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Gaan we doen sagat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd naar de uitslag, good luck everyone! :D

offtopic:
@Cinneq: wie is die collega van je die ook met ons mee is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@ Freakjam, Ik heb het event helaas toch niet bij kunnen wonen. Had een surpriseparty die ik moest bijwonen. Better luck next time ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik wil deze toch even met jullie delen:
Eerste keer dat ik met Cody speel, en hoe ik die ultra doe op het einde is bijna onmogelijk te noemen.
Ik zet een ultra in terwijl de enemy een ultra inzet, terwijl ik nog in de lucht zweef.
Sorry voor crappy qual, recorded met mijn Galaxy S:

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geheel onverwacht heeft Firlian toch van me kunnen winnen (/sarcasm off) ik had nog een beetje warm gespeeld vanmiddag maar het heeft niet mogen baten, zelfs die irritante renner is al genoeg om me te slopen, Bison kon lekker verder :z

GG man _/-\o_

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Bison was aan het uitrusten voor zijn wraak op Vega })

GGs, feedback is inmiddels al gegevens via XBL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
wanneer is die wraak eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Dunno, zeg jij het maar? Keer op een avond doordeweeks, of in het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
morgen iets later in de avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Hoeveel later? Tussen 2200-2300 gaan ze in de kamer naast mij slapen en de xbox schijnt teveel lawaai te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
firlian schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:52:
Hoeveel later? Tussen 2200-2300 gaan ze in de kamer naast mij slapen en de xbox schijnt teveel lawaai te maken...
headsetje? ^^
zojuist in 1 avond 700PP verprutst. Alles ging mis volgens mij haha.

[ Voor 12% gewijzigd door FREAKJAM op 07-10-2010 00:07 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
ik ga donderdag bij mijn ma eten, ik weet dan niet precies wanneer ik thuis ben, anders doen we het gewoon een keer wanneer we elkaar online zien zal vast wel een keer binnenkort gebeuren en niemand wacht meer op ons =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Mjah, kan ook Emersion.
En FREAKJAM. Het gaat om het zoemende geluid van de xbox en het geklik van de arcade stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik word echt moe van het spelen met een normale fightpad. Echt tig moves komen niet goed uit de verf.
Als ik een hadoken wil doen zeg maar met Ryu, wordt het 9 van de 10x een Shoryuken.

Oftewel een:
Afbeeldingslocatie: http://media.eventhubs.com/images/sf3/sf3_joy_down.pngAfbeeldingslocatie: http://media.eventhubs.com/images/sf3/sf3_joy_downright.pngAfbeeldingslocatie: http://media.eventhubs.com/images/sf3/sf3_joy_right.pngAfbeeldingslocatie: http://media.eventhubs.com/images/sf3/sf3_punch.png

wordt bij mij een:
Afbeeldingslocatie: http://media.eventhubs.com/images/sf3/sf3_joy_right.pngAfbeeldingslocatie: http://media.eventhubs.com/images/sf3/sf3_joy_down.pngAfbeeldingslocatie: http://media.eventhubs.com/images/sf3/sf3_joy_downright.pngAfbeeldingslocatie: http://media.eventhubs.com/images/sf3/sf3_punch.png

Als ik bijvoorbeeld met Bison zijn ultra wil inzetten, doet hij een Morph. Echt zwaar frusti. Ben in 2 dagen 900 PP achteruit gegaan :/

Ze hadden me verteld dat deze week me stick klaar zou zijn.. Ik hoop m echt snel binnen te krijgen!

[ Voor 41% gewijzigd door FREAKJAM op 07-10-2010 23:25 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik vind persoonlijk de QCF motions met pad makkelijker dan met stick tbh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik herken het wel. Komt volgens mij doordat je natuurlijk die shortcut hebt (2x df is dragon punch). Ik heb er met andere fighters minder last van. Overigens vond ik toen ik weer terug ging naar pad vanaf stick de 'vierpuntdruktoets' ook minder fijn dan stick, maar misschien was dat weer even wennen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
firlian schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:27:
Ik vind persoonlijk de QCF motions met pad makkelijker dan met stick tbh...
Als ik het echt heel rustig probeer en met geduld, dan lukken ze wel. Hetzelfde met een Ultra. Maar dan reageer je qua verhouding weer zo traag dat je geowned wordt door de tegenstander. Met de standard xbox-controller werken de QC moves gewoon het beste bij mij, maar dan zitten de buttons gewoon totaal in de weg.

edit:
Zojuist mailtje binnen dat mijn stick gereed is! Hopelijk morgen binnen ^^

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4089/5061747985_bbec707585.jpg

Mensen die geinteresseerd zijn en meer pics willen zien, neem hier een kijkje ;)
PSD heb ik van SRK forum geplukt, zelf ge-edit en de kleurenmatching heb ik ook zelf gedaan.
Shadaloo.eu heeft de stick voor me in elkaar gezet!

edit2:
Interessante guide gevonden op SRK om je speelstijl te verbeteren door te plinken.
Ik heb nu bij deze denk ik ook de oorzaak gevonden waarom mijn combo's te vaak mislukken.
Als ik bijv SLP, SMP doe, wordt mijn SMP altijd geblocked door Dan.

Echter als ik "plink", gebeurt dit niet. (oftewel, SLP, SLP + SMP tegelijk)
De SMP wordt uiteindelijk geregistreerd van de 2 buttons, omdat dit de "hoogste" button is.

Ik heb dit zojuist getest met cody (trial level 8 bijv) en als je gewoon goed timed werkt het! (oftewel, SLP, SLP + SMP tegelijk) Ik kreeg zulke combo's niet eerder voor elkaar maar met deze methode wel!

[ Voor 59% gewijzigd door FREAKJAM op 08-10-2010 23:58 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Heb even gegluurd op shoryu, nice stick! :D
DeeJay blijft een vuile @!%^&^ though... :/
Vanavond nog compleet ingemaakt door een pro DJ speler... -O-

[ Voor 58% gewijzigd door firlian op 09-10-2010 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat was de nick van die DJ Firlian? De laatste keer dat je het over een pro zangief had ging het om die dude (alione ofzo ben slecht in namen?) die daarna Ferdi pakte in dat 2 vs 2 tournooi in Enschede (hoewel in Vanilla gief vs abel echt een vreselijke match up voor Abel schijnt te zijn).

Die bleek een van de (of zelfs gewoon de?) beste Gief van Europa te zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik heb me stick binnen, maar ik kan hem niet gebruiken om bijvoorbeeld door het Xbox Menu of door het Streetfighter menu te bladeren. De knuppel doet het bijvoorbeeld ook niet. De arcade-stick werkt echter wel als ik hem gebruik als player 2 in de versus mode.

Hoe stel ik mijn arcadestick als primary invoer in voor op de xbox?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft je stick gewoon een xbox guide button? Anders gewoon daarmee opstarten.....dat is wat ik doe. Als ik sf wil spelen start ik op via mijn pad of stick, andere games gewoon met de default 360 controller.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Sagat schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:25:
Heeft je stick gewoon een xbox guide button? Anders gewoon daarmee opstarten.....dat is wat ik doe. Als ik sf wil spelen start ik op via mijn pad of stick, andere games gewoon met de default 360 controller.......
Yes, die heeft ie en ook al getest. Ik zet de xbox aan door die knop ingedrukt te houden op de stick en dan springt mijn xbox ook netjes aan. Echter werkt de knuppel dan nog steeds niet. Echt alleen in de vs mode als ik hem gebruik als player 2.

edit:
heb hem werkend door de startknop te gebruiken.. weird stuff!

[ Voor 5% gewijzigd door FREAKJAM op 09-10-2010 14:39 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is weer een sf in de maak want yun and yang worden geen dlc
yoepie weer sf kopen =@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:54:
er is weer een sf in de maak want yun and yang worden geen dlc
yoepie weer sf kopen =@
nog niet 100% zeker, maar het zou wel triest zijn als dat gebeurt.
http://shoryuken.com/cont...on-dlc-not-approved-2099/

is everything cool?

Pagina: 1 ... 36 ... 62 Laatste