• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Is goed hoor sagat, maar als je er om 21:10 nog niet bent... :(

/me wacht ongeduldig op nieuwe pc (phenom x6, Vertex II SSD, 8GB RAM) :9~
Hehe, het zou moeten lukken, tot vanaaf!

* Sagat wacht ongeduldig op geld om een dergelijke pc te bouwen ;)

10 second ninja DONE

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50
Wat me opvalt aan die sticks, is dat ze te verkrijgen zijn met 6 of 8 buttons.
Hoe doen de meeste mensen hier hun ultra's?
Door 3 buttons tegelijk te bashen of door de 4de button te gebruiken?

is everything cool?

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
@Boe Watskeburt? Moeten we morgen de match overdoen/afmaken? Is je interwebs kaput?

Hallo met Tim

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

zoals ik je ingame al gestuurd had: Ik heb geen idee wat er gebeurd is, ik weet alleen dat ik 5 minuten lang niet meer terug op live geraakte.
In ieder geval, jij was aan het winnen, jij mag de win hebben :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Pkunk
Boeboe schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:14:
zoals ik je ingame al gestuurd had: Ik heb geen idee wat er gebeurd is, ik weet alleen dat ik 5 minuten lang niet meer terug op live geraakte.
In ieder geval, jij was aan het winnen, jij mag de win hebben :)
Dat is heel nobel, maar ik was pas de 1e match aan het winnen. Van mijn part maken we hem binnenkort af :)

Hallo met Tim

• firlian
GGS, je maakte me het nog lastig ook sagat ;)
2-1 voor Firlian. GG en met Guy zelfs. Heh ik dacht dat je de derde pot naar Bison ging omdat het 'spannend' werd, anders had ik Seth/Ryu of Cody genomen, maar het maakte uiteindelijk het niets uit.

10 second ninja DONE

Boe en Pkunk, jullie hebben nog tot en met morgen avond, ik zou zeggen lekker spelen....

10 second ninja DONE

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:56

KneoK

Not in a million lightyears

FREAKJAM schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:56:
Wat me opvalt aan die sticks, is dat ze te verkrijgen zijn met 6 of 8 buttons.
Hoe doen de meeste mensen hier hun ultra's?
Door 3 buttons tegelijk te bashen of door de 4de button te gebruiken?
Ik gebruik altijd de 4e button. Ook voor sommige EX moves, vooral als ik in de combo van crouch naar stand moet (zoals met Ken bijvoorbeeld, clk, clp, slp, cmk, EX tatsu).

Kwestie van gewenning denk ik, ik heb dit vanaf het begin gedaan. Als je met alle sticks wilt kunnen spelen (of in de arcade) dan moet je jezelf aanleren de drie aparte buttons te gebruiken.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Complete List of Super Street Fighter 4 Arcade Edition Changes.

Abel
•command grab damage nerf
•more recovery on breathless
•rolls have a little bit more recovery

Adon
•Adon doesn't get up as quickly after a knock down now, although it still seems to be quicker than other characters.
•EX Jaguar Tooth doesn't do the yellow glow, like other EX moves, until after you reach the wall. Not sure what effect this has, if any, on the move.

Akuma
•Same as ryu, escaping hurricane kick nerf
•Ultra 2 is faster and apparently can be comboed into from a Shoryuken, Focus Attack Dash Cancel.
•EX Dragon Punch damage reduced.
•Hard Punch Red Fireball damage increased.
•May have slower walk speed. Akuma was tied for fastest walk speed in the game in SSF4.

Balrog
•Ultra 2 is indeed 2x Half Circle

Bison
•U2 now charge motion, way more recovery

Blanka
•Blocked Blanka Ball now recoils at half the distance, much easier to punish.

Cammy
•Normals easier to combo
•tiger-knee Canon Strike no longer possible. Can still Canon Strike normally, EX can still be tiger-kneed.
•HK spiral arrow's distance to get 2 hits is shorter

Chun Li
•sweep doesn't seem to deal as much stun

Cody
•faster walk speed
•ex zonk distance is shorter
•Medium ruffian is longer
•Hard ruffian may hit some crouching characters, like Gief

Dan
•Higher jumping taunt

Dee Jay
•Ultra 1 seemed to do less chip damage
•standing HK is now overhead

Dhalsim

Dudley
•Rose taunt has less recovery
•EX Ducking, with less recovery than regular
•crouch HK comes out faster

El Fuerte
•Ultra Spark got a damage nerf

Fei Long

Gen
•Ultra 2 (啼牙? jump QCF x2 one) is faster

Gouken
•Gouken's LP rush punch has no forward movement, but is faster.
•His counter is now DP + Punch. LP for low body counter, MP for upper, HP is unclear.

Guile
•Damage down

Guy
•Hitbox tweak on mp hp combo, doesnt wiff crouchers anymore.
•Lp hozanto is safe from spd and light hawk spd
•U2 is decent now, less recovery on whiff, distance fixed.
•His flip grab has been toned down, 120 damage instead of 200
•Hp Hozanto is faster than before
•forward -> MP overhead is now 2 hit

Hakan
•Slide has now 2 options afterwards: P -> additional attack, K -> auto oil up
•oils stack
•360+K can now be cancelled
•Jump arc changed?

Honda
•Ultra 2 is now HCBx2
•Damage decreased

Ibuki
•Can connect target combo to HK? (not sure what this means)

Juri
•The upkick part of her fireball will combo into the fireball itself now if you do not store it

Ken
•EX Tatsu can be blocked low.
•More recovery on jab SRK.
•Can follow up jab SRK AA with EX Hadouken, just like Ryu

Makoto
•gets Armor Break EX Hayate,
•more invincibility on Oroshi,
•damage boost on Fukiage.
•File under "Wild Speculation". It *looked* like her Fukiage (Up Punch) hitbox had been moved forward a bit. Also I may have seen her combo into Fukiage after EX Hayate in the corner but tbh I'm not really certain what I saw when that happened. Crazy mixups were afoot

Rose
•lost all invincibility on Soul Satellite.

Rufus

Ryu
•hurricane kicks are not good for escaping anymore

Sagat
•more recovery on tiger knee
•damage BUFF on tiger uppercut
•Vanilla's standing lk is back. One hit, special cancelable, vanilla distance, does near 40dmg.
•light kick Tiger Knee is vanilla like, mk and hk are useless.
•More recovery on high Tiger Shot
•angry scar is now done using kick button

Sakura
•I noticed absolutely no easy-to-see visible changes. There may or may not have been damage changes, but I didn't really notice any.

Seth
•no more jump HP
•air down+MK steps have weakened hitbox
•Ultra 1 is now "fireball-like" - can be deflected by other character's fireballs
•j.Fierce looks like he is doing a shoulder charge, similar to how his focus attack looks

T. Hawk
•now has a standalone EX Condor Dive (KKK), and can be done on back jumps
•U2 startup and hitbox are improved.
•St. FP has better properties which aren't known, either bigger hitbox or more priority (or both?).

Vega
•Ex flip kick = viable reversal now.
•Less damage on ex wall dive grab.

Viper

Zangeif
•EX green hand no longer knocks down
•Defensive EX SPD beat out Attackers SPD after an EX Green Hand on hit
•Zangeif jab SPD range seems bigger, but the source says it could be eyes playing tricks
•Range on U2 increased, recovery also increased
•- air hit box appears to be smaller,
•standing lk hit priority is higher,
•x gh still knocks down on counter hit
•lariat & k lariat hit priority are stronger,
•short jump jumps shorter
•cr.lk link is back to 2 frame

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
changes zien er imo goed uit!
vooral dit zullen veel mensen goed vinden: (including me)

"Blocked Blanka Ball now recoils at half the distance, much easier to punish."

en dit

"more recovery on breathless" ik hoop gigantisch veel meer recovery on "brainless", djeeze ik haat die ultra
en tenslotte vond ik dat Sakura wel beetje mocht gebufft worden. My 2 cents :)

iRacing Profiel - Race Rig

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 15:42

Roq

Seth wordt behoorlijk vekloot zo te lezen.. maar we zien wel wat het allemaal wordt.
Gaat weer leuk worden al die changes :p

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ook al word schijnbaar vega's grootste zwakte enigsinds verlicht, ben ik geen fan van de changes, allemaal weer offensie nerfen en defensie sterker maken.... Het is al een redelijk turtle spel capcom, dat aspect hoeft niet vergroot te worden.

Zo heb ik liever Vega's offensieve spel verbeterd in plaats van zijn defensie versterkt in een viable reversal.
Maarja ill take it, met een reversal kan ik met vega nog meer ass stompen als ik zelfs op wake up een optie heb hehe.

[ Voor 14% gewijzigd door Emersion op 16-09-2010 16:48 ]

• FREAKJAM
Is dit een update specifiek die toegepast wordt op de arcade-kasten of maakt dit onderdeel uit van een nieuwe game die binnenkort gaat uitkomen?

is everything cool?

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Dit is een update die eerst uitkomt voor de nieuwe arcade version, en in een later stadium naar de consoles komt.

• FREAKJAM
Destianto schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:05:
Dit is een update die eerst uitkomt voor de nieuwe arcade version, en in een later stadium naar de consoles komt.
Ok nice, dacht al bijna dat er weer een nieuwe game aankwam :X

is everything cool?

• Pkunk
Pkunk - Boe : 2-0
GG dude, maar ik had graag nog wat potjes verder willen spelen ;)

Leuk, nu tegen Firlian. Jij speelde toch met Guy? Kan ik alvast een beetje oefenen namelijk, anders is het helemaal niet eerlijk :p

[ Voor 44% gewijzigd door Pkunk op 16-09-2010 20:31 ]

Hallo met Tim

• firlian
Pkunk schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:29:
Leuk, nu tegen Firlian. Jij speelde toch met Guy? Kan ik alvast een beetje oefenen namelijk, anders is het helemaal niet eerlijk :p
Jij krijgt dezelfde kans als sagat, ik zal dus alleen Guy kiezen ;)

Disclaimer: deze aanbieding geldt niet voor mensen die Emersion heetten.
firlian schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:39:
[...]

Jij krijgt dezelfde kans als sagat, ik zal dus alleen Guy kiezen ;)

Disclaimer: deze aanbieding geldt niet voor mensen die Emersion heetten.
Lol, ja tegen Emersion moet je all-out gaan idd (tegen jou ook btw) :P

@Emersion: Wanneer zullen wij eens spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
@oguz Zeg maar.

ik kan morgen wel. ik kan vanavond in de vooravond ook nog wel (later in de avond pak ik een bios)

Zondag ben ik weg , maar daarna kan ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag komt mij niet uit. Morgen ga ik ook werken maar in de avond ben ik wel thuis, dus als het kan morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Juri VS Dhalsim,

Wat doen jullie wanneer je het gewoon echt niet meer weet. Gisterenavond een ongelooflijk harde match up gehad (PSN) Dhalsim. tag Portguese Heat. 3750 points / dhalsim 5000 points.

Sommige matchups zijn nu eenmaal slecht, maar komaan gewoon niet 1x kunnen winnen van iemand, keer op keer met dezelfde ongein, Irriteert je zodanig dat je gewoon aan jezelf begint te twijfelen. En dat terwijl je dezelfde speelstijl van zelfs higher ranked (B+) spelers hebt verslagen....Replays al 10x bekeken, maar kan maar geen frame krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ik kan aan een custom stick komen met de volgende opties:
Vewlix layout, Seimitsu LS56 stick (Sanwa JLF-TP-8YT of Seimitsu LS-32 ook mogelijk) met 8-way Octagonal restrictor (deze moet 8 zijn ipv 4 toch, weet niet zo goed welke stick/restrictor men moet gebruiken als je SSS4 wil spelen), en met 30 mm sanwa buttons. Alu-voetjes op de bodem en met plexi-glas.

Hij zal er dan ongeveer zo uit komen te zien. Gaat me 170 euros kosten als ik mijn huidige madcatz fightpad opstuur als donor.

Doen of niet? :9
Destianto schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:18:
Juri VS Dhalsim,

Wat doen jullie wanneer je het gewoon echt niet meer weet. Gisterenavond een ongelooflijk harde match up gehad (PSN) Dhalsim. tag Portguese Heat. 3750 points / dhalsim 5000 points.

Sommige matchups zijn nu eenmaal slecht, maar komaan gewoon niet 1x kunnen winnen van iemand, keer op keer met dezelfde ongein, Irriteert je zodanig dat je gewoon aan jezelf begint te twijfelen. En dat terwijl je dezelfde speelstijl van zelfs higher ranked (B+) spelers hebt verslagen....Replays al 10x bekeken, maar kan maar geen frame krijgen.
Ik vind het begrijpen van die frames nog heel moeilijk, maar ik train heel veel en probeer aan mijn timings te werken. Heb je geen gameplay van jezelf, zodat ik kan zien wat je speelstijl is?

Maar stiekem heb je dat altijd denk ik. Als het niet lukt, ga je snel aan jezelf twijfelen, switch je characters en raak je geirriteerd. Ik heb het zelf ook.

[ Voor 58% gewijzigd door FREAKJAM op 17-09-2010 13:40 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
oops dubbel. deze post kan weg :X

[ Voor 95% gewijzigd door FREAKJAM op 17-09-2010 13:40 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Dat is mijn probleem, ik wil niet toegeven dat Dhalsim beter is. Het switchen van een charachter is voor mij dan een teken van zwakte, en als je al vecht met je main zal het er dus niet makkelijker op worden.
Ik heb gameplay maar ben PS3 jij Xbox, helaas geen Cross platform.

Betreft je Stick, smaken verschillen, als je toch voor de customs gaat kan je misschien deze site even bekijken, staan heel wat mooie dingen op, sanwa en seimitsu,

http://www.arcadeshop.de/index.php

Overweeg het stiekem om weer een stick te kopen, (voorgaande verkocht)

[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 17-09-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Je bent je linkje vergeten ;) Ik heb trouwens deze setup van shadaloo.eu vandaan :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Juri VS Dhalsim,
Sommige matchups zijn nu eenmaal slecht, maar komaan gewoon niet 1x kunnen winnen van iemand, keer op keer met dezelfde ongein,
Ben ik het niet mee eens, Juri maakt een hele goede kans tegen Dhalsim. Een vriend van me heeft me paar keer hard verslagen met Juri. Nu ben ik niet de beste Dhalsim maar kan me toch redelijk redden in het algemeen.
Normaliter heb ik weinig problemen met Juri omdat de meeste gewoon nog niet zo goed zijn omdat het toch een nieuw character is, maar ze kan echt een beest zijn.
Daarnaast ligt het ook aan welke speelstijlen jullie hebben.

Jammer dat je op psn zit, anders hadden we wat matches kunnen doen, en misschien maakt Kneok me wel in met z'n Juri en zie je het als nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@ Roq,

Zoals ik al zei, nog nooit eerder zo iets frusterends meegemaakt. Iemand die je gewoon niet kan raken. Hele tijd teleport, en op afstandhouden, back dashes, en TECH TRHOWS. (input in replay was lp,gevolgd door lp+lk vermeen ik en mk gevolgd door lp+lk wat de range van zijn throw abb aanzienlijk verhoogd.) Op afstand Fierce punch hele tijd. Wanneer ik dichtbij probeerde te komen, tegengehouden met een punch of knee, afstand eindelijk overbrucht Tech throw.

[ Voor 16% gewijzigd door Greatsword op 17-09-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Tja, moet ik toch de matches zien om er iets over te zeggen of tips te geven, maar zoals je beschrijft klinkt het als standaard dhalsim.
Ik ben zelf wat agressiever met gameplay (en dus met meer riscio maar vind ik gewoon leuker spelen) maar de meeste dhalsim users zullen op de defensieve tour spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destianto schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:33:
@ Roq,

Zoals ik al zei, nog nooit eerder zo iets frusterends meegemaakt. Iemand die je gewoon niet kan raken. Hele tijd teleport, en op afstandhouden, back dashes, en TECH TRHOWS. (input in replay was lp,gevolgd door lp+lk vermeen ik en mk gevolgd door lp+lk wat de range van zijn throw abb aanzienlijk verhoogd.) Op afstand Fierce punch hele tijd. Wanneer ik dichtbij probeerde te komen, tegengehouden met een punch of knee, afstand eindelijk overbrucht Tech throw.
Same here. Keepaway is de game van Dhalsim en daarom is het soms erg moeilijk om in de buurt te komen. Maar je moet niet altijd maar willen dichtbij proberen te komen, want dan gaan Sim spelers heel reactief spelen. Zorg ervoor dat ze een fout maken en straf ze af of maak er gebruik van om in de buurt te komen.

Als ik bijv. alleen maar op de Sim van Roq spring of alleen maar fireballs gebruik dan kan hij makkelijk teleport + punish doen. Je moet gewoon heel erg onvoorspelbaar spelen tegen Sim, maar dan is het nog gewoon moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
als een dhalsim echt goed is om je pogingen om binnen te komen met jumps of specials dwars te zitten....,
moet je net als bij guile gewoon forward inchen.

1 tip die daar gigantisch bij helpt is: zie yoga fire's blocken niet als een doodzonde.
Ook al block je er 20, als je dichtbij komt maak je het dhalsim automatisch redelijk moeilijk.
Spring dus niet standaard over elke yoga fire heen, want daar heeft dhalsim dus voldoende tools voor.

Waar je dan nog op moet letten is zijn teleport achter je. laat hem daarmee geen ruimte creeren of je punishen voor onoplettendheid.

Zie voor referentie materiaal over zijn teleport , die match van cineq en mij, vaak als hij het probeert sta ik gewoon op en doe een jab of medium..... dat werkt voor veel characters gewoon als goede stop.
ik hoefde niet naar voren te inchen tegen cinneq, omdat hij zoals hij zelf al zei iets aanvallender speelt dan een standaard sim (dat overrompelde mij nogal de 2e match)

Juri specifiek (ik oefen stiekem met haar af en toe :P) heeft verder ook wel redelijke tools tegen dhalsim om dichtbij te komen..... dive kick wanneer hij yoga fire doet..... denk je wel aan haar taunt? dhalsims pokes kun je met een EX-taunt of voorwaatse taunt soms gewoon afstraffen met een leuke combo. Een forward fierce kan juri zelfs met een upward taunt gelijk divekicken geloof ik.
Verder zou je met stored fireballs ook gewoon een goede effort kunnen doen om pokes en yoga fires af te slaan op pad naar hem toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Roq schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:03:
[...]

Ben ik het niet mee eens, Juri maakt een hele goede kans tegen Dhalsim. Een vriend van me heeft me paar keer hard verslagen met Juri. Nu ben ik niet de beste Dhalsim maar kan me toch redelijk redden in het algemeen.
Normaliter heb ik weinig problemen met Juri omdat de meeste gewoon nog niet zo goed zijn omdat het toch een nieuw character is, maar ze kan echt een beest zijn.
Daarnaast ligt het ook aan welke speelstijlen jullie hebben.

Jammer dat je op psn zit, anders hadden we wat matches kunnen doen, en misschien maakt Kneok me wel in met z'n Juri en zie je het als nog :p
Hoop doet leven :p Alleen ik ben zo dom geweest om Halo Reach te kopen dus ik denk dat ik mezelf dit weekend af en toe moet dwingen om nog een beetje te trainen, heb een week niet online gespeeld en dat merkte ik vanmiddag wel.

Ik denk dat Juri met een beetje skill aardig wat weerstand kan bieden tegen een goeie Dhalsim met d'r EX pinwheel en counter move. Ze is wel een echt rush character, afwachtend spelen loont vaak niet heb ik gemerkt. Ik ga hoe dan ook de replays opnemen, als ik nog wat andere spannende matches speel dan zal ik die ook posten.

Je geeft trouwens maar een gil als je onze match wilt spelen, ik heb zat tijd van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024

Wat doen jullie wanneer je het gewoon echt niet meer weet. Gisterenavond een ongelooflijk harde match up gehad (PSN) Dhalsim. tag
De Honda vs Dhalsim match-up frustreerde mij in eerste instantie ook (nu overigens nog steeds wel). Het moeilijkste voor Honda is dichterbij komen, onder andere door z'n grote hitbox. Ik krijg standaard een paar roundhouses in mijn gezicht wanneer ik over fireballs spring.

Ik ben op een gegeven moment training mode in gedoken. Daar heb ik gewoon alle anti-airs van Dhalsim opgenomen en alle andere moves die gebruikt worden om de tegenstander van zich af te houden. Vervolgens ben ik gewoon gaan kijken op welke manier ik met Honda het beste dichterbij kan komen zonder al te veel klappen te krijgen. Dhalsim's back HK (het knietje), bijvoorbeeld, trade met een paar van Honda's jump normals (HP, HK, MP) mits je op de goede afstand in de lucht hangt. En zo'n trade is bijna altijd in mijn voordeel, door de damage en mijn stamina. Zo heb ik ook bestudeerd op welke manier Dhalsim's standing fierce te punishen is, etc.

Wellicht kun je ook zoiets doen met Juri. Het heeft mij in ieder geval wel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Heb je dit weekend tijd om onze match te doen Pkunk?

• FREAKJAM
Zo irritant als je 2 uur lang bezig bent in de trainigstage en dan alsnog keihard wordt geowned door alles en iedereen.

Meer Yun & Yang gespot inmiddels *klik*

[ Voor 38% gewijzigd door FREAKJAM op 18-09-2010 05:20 ]

is everything cool?

• Pkunk
firlian schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 22:49:
Heb je dit weekend tijd om onze match te doen Pkunk?
Ik durf niets concreet af te spreken.. Ik heb allemaal zwevende plannen die zomaar door zouden kunnen gaan :p Sowiso maandag avond moet lukken. En als we elkaar dit weekend online treffen kunnen we meteen potje spelen :)

Hallo met Tim

• Roq

Roq

Ik bedenk me net dat ik nog een paar replays heb tussen mij en die Juri waar ik het eerder over had.
Wanneer ik weer thuis ben gooi ik ze online

• FREAKJAM
YouTube: SSF4 Yun Yan

gameplay van Yun & Yang!

is everything cool?

• firlian
Grappig, je kunt ook de uitkomst voorspellen met die bracketmaker, je moet daarvoor alleen wel ingelogd zijn...
/me krijgt allemaal nieuwe ideeen voor zijn eigen tournament hosting site

Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/852/gotsf4x360tournament4pr.png

• Emersion
pfffft alleen om die voorspelling te dwarsbomen ga ik de match tussen mij en oguz throwen! :P
Fuck, ik moet even wat langer door op m'n werk :X Kan daarom helaas niet spelen vanavond (anders is het 100% zeker dat firlian's voorspelling uitkomt als ik met m'n gare kop ga spelen :P).

Accept my apologies :'(

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

firlian schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:21:
Grappig, je kunt ook de uitkomst voorspellen met die bracketmaker, je moet daarvoor alleen wel ingelogd zijn...
/me krijgt allemaal nieuwe ideeen voor zijn eigen tournament hosting site

[afbeelding]
Ik doe atm een StarCraft II toernooi met 80 spelers, er zit een hoop werk in om alles wat lekker te laten doorlopen...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:02
Sorry Sagat, ik zie nu pas je berichtje op Xbox live.
Heb al een tijd niet gespeeld en zou van weinig waarde zijn op het toernooitje ;)

Bedankt voor de invite iig! :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• firlian
MrVegeta schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 22:02:
[...]

Ik doe atm een StarCraft II toernooi met 80 spelers, er zit een hoop werk in om alles wat lekker te laten doorlopen...
Mjah, misschien moet ik mijn systeem generiek genoeg maken om ook dat soort spellen te kunnen ondersteunen... Ik heb alleen geen idee of een Starcraft toernooi fundamenteel anders is dan een fighting game toernooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Juri VS Dhalsim,

Ik heb eindelijk tegen een keep away Sim gespeeld vanavond, mijn tactiek is gewoon rushen als een gek :D

Heb de matches opgenomen voor je (ik moet de lens van m'n telefoon schoonmaken zie ik :P ), het is niet veel bijzonders maar misschien heb je er wat aan:

Ff klikken voor 720p op Youtube.

Dit vind ik overigens niets vergelijken met het niveau van Roq vind ik dus daar zal ik nog een aardige kluif aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het wel vergelijkbaar. Alleen duurt een 1 vs 1 sc2 pot ff iets langer dan onze sf4 ronden. Ik denk dat het probleem vooral in mensen tegelijk on line krijgen gaat zitten. Lijkt me lastig met zoveel matches.

Wat betreft Firlians predictions, het zou kunnen gaan uitkomen. Hoewel ik toch echt van plan was een stukkie verder te komen in de losers bracket :p En misschien dat iemand anders je Guy wel kan pakken. Het is natuurlijk altijd een verassing.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had laatst ook tegen een Dhalsim gespeeld en volgens mij was het ook die Nemesis82. Het enige wat ik nog weet was dat ik hem hard had ingemaakt met Akuma. Hij is echt totaal niet te vergelijken met Roq :X Sowieso lijkt het me makkelijker om met Juri te spelen tegen Dhalsim dan een ander character, want ze heeft die irritante divekick die je op elk moment kan activeren en ook nog eens een heel behoorlijk bereik heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Sagat schreef op zondag 19 september 2010 @ 09:03:
Volgens mij is het wel vergelijkbaar. Alleen duurt een 1 vs 1 sc2 pot ff iets langer dan onze sf4 ronden. Ik denk dat het probleem vooral in mensen tegelijk on line krijgen gaat zitten. Lijkt me lastig met zoveel matches.
Als het 1vs1 is zou het toch even makkelijk/moeilijk moeten zijn als bij een SFIV toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Hier nog de replays tegen de Juri van een vriend. Juri is niet zijn main, maar hij is er aardig goed mee.

Het was behoorlijk laat, dus allebei wat foutjes gemaakt. Ik weet niet of iedereen het heeft, maar ik heb dat ik concentratie wat sneller verlies in casuals games.

Die Nemesis82 gebruikt bijna altijd s.fierce, zelfs voor pokes. In ieder geval één keer als opvolging van iat, j.fierce en toen s.fierce. Dat is echt niet safe als de tegenstander al aan het blokken is en tegen je aanstaat.
Iedere sim heeft z'n eigen stijl, maar hij zou iets meer moeten variëren.

@Kneok, Ik ben morgenavond wel beschikbaar vanaf een uur of 18:00, ik ben benieuwd naar de matches :)

[ Voor 3% gewijzigd door Roq op 19-09-2010 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Pkunk schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 08:10:
[...]

Ik durf niets concreet af te spreken.. Ik heb allemaal zwevende plannen die zomaar door zouden kunnen gaan :p Sowiso maandag avond moet lukken. En als we elkaar dit weekend online treffen kunnen we meteen potje spelen :)
Hoe laat wil je afspreken maandagavond?
Met wie speel jij eigenlijk? :o

[ Voor 4% gewijzigd door firlian op 20-09-2010 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Ben bezig met een custom stick te fixxen en hij gaat waarschijnlijk zo worden;

Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/5350/deejaystickcleardustwas.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door FREAKJAM op 20-09-2010 01:18 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Roq schreef op zondag 19 september 2010 @ 23:19:
Hier nog de replays tegen de Juri van een vriend. Juri is niet zijn main, maar hij is er aardig goed mee.

[video]

[video]

Het was behoorlijk laat, dus allebei wat foutjes gemaakt. Ik weet niet of iedereen het heeft, maar ik heb dat ik concentratie wat sneller verlies in casuals games.

Die Nemesis82 gebruikt bijna altijd s.fierce, zelfs voor pokes. In ieder geval één keer als opvolging van iat, j.fierce en toen s.fierce. Dat is echt niet safe als de tegenstander al aan het blokken is en tegen je aanstaat.
Iedere sim heeft z'n eigen stijl, maar hij zou iets meer moeten variëren.

@Kneok, Ik ben morgenavond wel beschikbaar vanaf een uur of 18:00, ik ben benieuwd naar de matches :)
Het komt mij pas rond kwart over 8 uit, is dat een probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@ Kneok en Roq,

Dank voor de moeite om de uploads te plaatsen. Als ik een beetje kritisch mag zijn waren het aardige games, ik zie dat Kneok aardig wat combos onder de knie heeft maar hier en daar toch een link laat liggen. Zoals ik je al eerder adviseerde is FSE veel effectiever dan U2 ( die je ook geen enkele keer hebt kunnen gebruiken ) De enige setup mogelijkheden waren JMK,CMK,Rel Low Fuh,FADC,U2

Maar Roq als ik eerlijk mag zijn heb je de matches eigenlijk weg gegeven, ik moet toegeven dat ik jou SIM leuk vindt om te zien en het zeer waardeer dat je ook de hele tijd probeert aan te vallen. Maar ik ben toch van mening dat een Defensive Sim deze match owned. Random Ultras in de hoop dat Juri erin Dive Kicked, na 3x nog steeds een divekick niet blokken en punishen zijn toch van die dingen waar een gevorderde SIM rekening mee zou houden, misschien ken je de matchup nog niet zo heel goed of heb je liever een leuke match dan een saaie Defensive battle.

In ieder geval bedankt.

Nog even iets anders, bij Player Data kan je zien hoeveel uur je de game al hebt gespeeld, Na hoeveel uur achtten jullie jezelf verslaafd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Greatsword op 20-09-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

@Kneok, ik moet sowieso even kijken of ik vanavond kan, zijn wat werk dingen tussendoor gekomen en vannacht niet veel slaap kunnen pakken. Even kijken of het een beetje wil lukken vanavond :p
Destianto schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:07:
Random Ultras in de hoop dat Juri erin Dive Kicked, na 3x nog steeds een divekick niet blokken en punishen zijn toch van die dingen waar een gevorderde SIM rekening mee zou houden, misschien ken je de matchup nog niet zo heel goed of heb je liever een leuke match dan een saaie Defensive battle.
Eerlijk zijn heb ik geen moeite mee maar kom op zeg.
Ik speel met enige regelmaat tegen hem online, en altijd op zijn main. Hij kent mijn sim daardoor behoorlijk goed en ik zijn Juri eigenlijk niet. Ik weet niet wat voor scrub je denkt dat ik ben, maar om te zeggen dat ik random ultra's eruit gooi gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Okido. Ik ga zo nog ff een uurtje oefenen, daarna ben ik rond kwart over 8 weer online. Als je toch zin hebt om wat random ultra's er uit te gooien dan stuur je me maar een berichtje en anders stellen we het nog even uit, we hebben nog tot woensdag volgens mij.

@Destianto > ik ben nog niet vertrouwd genoeg met de FSE om die in matches te gebruiken. En bovendien gebruik ik mijn ultra niet veel, met geen enkel karakter.

Oh, en ik heb volgens mij ruim 650 uur op de teller staan :X

[ Voor 30% gewijzigd door KneoK op 20-09-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

KneoK schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:22:
Als je toch zin hebt om wat random ultra's er uit te gooien.
Oh you bastard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

;) Ik heb genoeg perfect uitgevoerde ultra's van jou om m'n oren gehad, ik zou willen dat ze bij jou zo random waren als in die matches die ik postte, :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Leuke discussie heb ik op gang gebracht waarschijnlijk ( Oeps)

Ik heb de reply nog een keer bekeken, en zal het wat meer toelichten. Maar je geeft zelf al aan dat je (zijn) juri nog niet echt kent.

1.43 Juri Jumped, Jij ziet/denkt zij springt op me af, Launched ultra en of ze valt er in, of ik counter ( knietje ) om haar als nog er in te krijgen. Werkt voor veel charachters maar aangezien juri een dive kick heeft die erover heen gaat wanneer ze hoog genoeg springt niet erg toepasselijk.

2.35 wederom dezelfde denkwijze, echter deze keer was de divekick niet hoog genoeg en beland er midden in. (Hij was dus raak omdat Kneok een fout maakte, niet omdat je goed had getimed, en omdat je de match ervoor al had gezien dat je hiervoor werd gepunished had ik niet verwacht dat je er nog een keer in zou trappen)

2.37 echter was wel heel keurig aangezien de super een hele goede AA is die schuin naar boven is gericht.

4.06 Helaas nog steeds niet van geleerd ;(

Maar Roq, je bent geen scrub het was alleen niet slim om je Ultra op deze wijze te lanceren. Ben benieuwd of je je game hierop kan aanpassen. Bedoel het helemaal niet slecht. Maar wellicht is in deze matchup U2 misschien ook iets beter voor jou. Hoop dat je wat aan de feedback hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Greatsword op 20-09-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Uhm, even voor de duidelijkheid, ik ben niet de Dhalsim uit Kneok zijn replay he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Destianto schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:40:
Leuke discussie heb ik op gang gebracht waarschijnlijk ( Oeps)

Ik heb de reply nog een keer bekeken, en zal het wat meer toelichten. Maar je geeft zelf al aan dat je (zijn) juri nog niet echt kent.

1.43 Juri Jumped, Jij ziet/denkt zij springt op me af, Launched ultra en of ze valt er in, of ik counter ( knietje ) om haar als nog er in te krijgen. Werkt voor veel charachters maar aangezien juri een dive kick heeft die erover heen gaat wanneer ze hoog genoeg springt niet erg toepasselijk.

2.35 wederom dezelfde denkwijze, echter deze keer was de divekick niet hoog genoeg en beland er midden in. (Hij was dus raak omdat Kneok een fout maakte, niet omdat je goed had getimed, en omdat je de match ervoor al had gezien dat je hiervoor werd gepunished had ik niet verwacht dat je er nog een keer in zou trappen)

2.37 echter was wel heel keurig aangezien de super een hele goede AA is die schuin naar boven is gericht.

4.06 Helaas nog steeds niet van geleerd ;(
Ik denk dat je de filmpjes een beetje door elkaar haalt ;) De matches die ik postte waren niet tegen Roq maar tegen een speler die inderdaad wel meer aan jouw omschrijving voldoet. Die knuppel gebruikte zijn teleport vrijwel alleen defensief en gooide er inderdaad een paar random ultra's uit. Roq is veel offensiever, zijn ultra's zijn veel beter geplaatst en heeft een veel betere combo executie. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik via een throw alsnog in zijn ultra beland of een ultra > super om mijn oren krijg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Roq, My bad. Inderdaad naar het verkeerde filmpje gekeken. Zal vanavond de andere 2 nog even annalyseren. Wanneer komt de matchup van jou en Kneok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag aan mensen die zowel op xbox als psn spelen: Is er enorm veel verschil? Waar ik eigenlijk op hoop is dat ik zonder lag tegen mensen buiten EU kan spelen (Japan, HK, US etc). Ik wil op zich wel een Xbox (leuke actie vandaar) speciaal voor vechtgames(blazblue, SSF4) halen puur voor de online ervaring. Gaan jullie weleens op Live tegen mensen uit Japan enzo? En zoja is dit vrijwel lagloos(groene bar)?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
tegen mensen uit japan kun je nooit met meer dan 1 streepje spelen op beide consoles.... xbox geeft je goede connectie met heel europa, omstreken en redelijke connectie met sommige staten in amerika..... ps3 geeft je goede connectie in nederland en omstreken (dichtstbijzijnde landen, zoals uk,duitsland en frankrijk).

Xbox is overduidelijk beter met connectie dan ps3 en heeft betere ingebouwde friend shit, zodat je makkelijk games met vrienden joined , ps3 moet je eerst bedelen naar invites ook al is het geen private game, maar ps3 is gratis.... het is maar wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Emersion schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:17:
tegen mensen uit japan kun je nooit met meer dan 1 streepje spelen op beide consoles.... xbox geeft je goede connectie met heel europa, omstreken en redelijke connectie met sommige staten in amerika..... ps3 geeft je goede connectie in nederland en omstreken (dichtstbijzijnde landen, zoals uk,duitsland en frankrijk).

Xbox is overduidelijk beter met connectie dan ps3 en heeft betere ingebouwde friend shit, zodat je makkelijk games met vrienden joined , ps3 moet je eerst bedelen naar invites ook al is het geen private game, maar ps3 is gratis.... het is maar wat je wil.
Ik heb wel eens mensen met een japans vlaggetje waar ik prima tegen kan spelen. Maar komen die dan ook daadwerkelijk uit japan?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:48:
Ik heb een vraag aan mensen die zowel op xbox als psn spelen: Is er enorm veel verschil? Waar ik eigenlijk op hoop is dat ik zonder lag tegen mensen buiten EU kan spelen (Japan, HK, US etc). Ik wil op zich wel een Xbox (leuke actie vandaar) speciaal voor vechtgames(blazblue, SSF4) halen puur voor de online ervaring. Gaan jullie weleens op Live tegen mensen uit Japan enzo? En zoja is dit vrijwel lagloos(groene bar)?
Japan is een eiland aan de andere kant van de wereld, hun verkeer moet via satelliet naar ons toekomen, wat denk je zelf? :z

(Antwoord: Neen, je mag je lag gerust in seconden uitdrukken dan, de pijp naar EU/JP is niet zo vet als die van EU/US ;))

Je komt wel eens Japanse vlaggetjes tegen ja, maar als je verdere info opvraagt blijken het gewoon Europese profielen te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 20-09-2010 19:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion, ik heb vanavond tijd! Spielen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Pkunk - Firlian -> 1 : 2 (of: 0-2)
gg dude. Waren leuke potjes. Maar je Bison vind ik wel een heel stuk enger tbh :p Maar desondanks mag ik weer trots op mezelf zijn dat ik toch nog wat rondes heb weten te winnen O-) . En ik moet ook weer eens wat tijd nemen om te oefenen met Viper, want dat sloeg helemaal nergens op :p

op naar Kneok of Roq \o/

[ Voor 5% gewijzigd door Pkunk op 20-09-2010 20:58 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

KneoK - Roq : Epic Fail - Win :D

2-0 voor onze Sim, was volgens mij binnen 3 minuten beslist :P Roq gaat de 'wedstrijd' cappen en online knallen, ik ga in een hoekje wenen als een klein meisje.

Gratz Roq !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

gg kneok :)

bij deze;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
Dit is gewoon gruwelijk ziek wat deze gast doet:

YouTube: SSFIV: Ryu Trials -With one hand-

[ Voor 131% gewijzigd door FREAKJAM op 20-09-2010 22:20 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En je gebruikte mij als warming up :P

Ik had wel het gevoel dat ik deze keer wat beter speelde. Ik voel nu iets beter aan wanneer je gaat teleporten en ga dan niet als reactie bukken zoals ik altijd deed want je jFP linkt in zowat alles = bye bye Akuma :'(

Hoeveel hp jij overhebt per ronde duidt aan hoeveel openingen je had ik heb misbruikt... soms waren dat er nul = PERFECT :X Ik moet echt hard werken om te winnen, niet normaal gewoon :D Ggs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Tegen wie heb je het Oguz? :o
Heb je jouw match met Emersion gespeeld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
ik was nog redelijk moe van gister... street fighter toernooitje in rosendaal, dus een match spelen zat er voor mij vandaag niet in.... ik en kneok en cinneq hebben wel een tijd met punisher gespeeld, zieke bison.... gister in het toernooi nog van hem gewonnen met 3-1 in de halve finale (was 2e geworden) , pakte hij mij vandaag mooi voor terug :P

Match up is zo irritant ik zou bison als 3e zetten in de "lastigste match ups voor vega lijst" na rufus en cammy... zelfs blanka is niet meer zo erg als bison in super. die scissor en ex psycho crusher zijn gewoon anti vega tools als goede distance closers en poke beaters die (redelijk) safe zijn dan heb je nog psycho punisher erbij als goede full screen punisher voor een walldive/ultra fout van vega's kant.
Hij is ook het allerlastigst te raken met U2 van alle characters en bison is 1 van de character waar je geen wake up shennanigens kunt doen, omdat hij goede simpele escapes heeft.

st.rh kan de strijd aan met vega midrange pokes en jump ins en up close is bison veel dodelijker.
Moet gewoon feilloos spelen en hem op perfecte range houden.... dat is erg lastig :P

Trouwens niet om punishers play te dissen of alvast een excuse voor eventueel verlies van firlian te maken...., ik ben het toch altijd zelf die verliest door teveel fouten te maken, maar moest gewoon even mijn onvrede over Vega's baas kwijt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Emersion op 21-09-2010 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op maandag 20 september 2010 @ 23:45:
Tegen wie heb je het Oguz? :o
Heb je jouw match met Emersion gespeeld? :P
Ik had het tegen Roq :P We hadden een stuk of 15 matches gespeeld waarvan ik er maar 2 heb gewonnen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik weet nu weer waarom ik zo weinig SSFIV speel online.. Ik kan niet meer even snel een potje online spelen.. echt zo raar dat ze de tournament mode uit SFIV eruit hebben gehaald..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

@Oguz, klopt ja :p ik had vanaf donderdag niet gespeeld, en weinig geslapen, dus moest ook weer inkomen.
Was wel lekker om een zooi snelle matches te spelen. Ben je nogsteeds met je stick bezig?

@Pkunk, jij was timmie toch? volgens mij heb ik je al als friend.

@Emersion, i feel your pain. Ik vind dictator ook echt lastig. ik breng het er redelijk van af, maar dan komt die weer terug met een "rush -> sim stunned -> KO" -stappenplan :p
Ik heb last van dezelfde characters als jij aangeeft, blanka iets minder dan over het algemeen.

Ik ga toch maar eens proberen een keep awake speelstijl erbij te leren, maar als ik in een match door kan rushen (ja ja sim rushdown) is er geen reden om daarmee op te houden.

Als ik bijvoorbeeld naar Arturo kijk hoe rustig dat gaat, zijn enige bewegingen voor de eerste 15 seconden zijn een slide en backdash. Verder niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Leuke Meme. Deze is wel toepasselijk in dit topic:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=unqLErN3dFE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hebben vanavond en morgen nog. Ik kan eventueel morgen ook tussen 18.00 en 18.30, anders na 21.00 uur.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
oguz wanneer wil jij spelen? lijkt me morgen dan , 8 uur ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan eigenlijk NU ook wel spelen :P Maar morgen om 8 uur is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Shit bedenk me net dat ik donderdag tot zondagavond weg ben. Roq kan jij morgen?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Pkunk schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:49:
Shit bedenk me net dat ik donderdag tot zondagavond weg ben. Roq kan jij morgen?
Nein, dat zit er niet in, morgenavond tot donderdag avond ben ik weg.
De huidige ronde is nog niet volledig gespeeld toch? tot hoe lang hebben we de tijd eigenlijk

• FREAKJAM
Begin nu toch te merken dat met een fightpad spelen gewoon heel erg frustrerend kan zijn.
Heel veel combo's komen gewoon echt niet uit de verf en als je dan 5x achter elkaar verliest van iemand die ongeveer even veel battlepoints heeft (~1000), en daarna dik win van iemand die er 6000 ofzo heeft, weet ik het gewoon niet meer.

Hopelijk is mijn stick heel snel klaar..

is everything cool?

Ik kan me best voorstellen dat als je met een charge character speelt (je speelt toch met Dee-Jay?) dat je een fightpad ruk vind.

• Emersion
ik ben aan het wachten oguz :P
Zucht, elke keer komt er iets tussen, sorry man :'(

Ik kan NU wel :P

• FREAKJAM
ik ook wel, kan je alleen niet inviten Oguz :P

is everything cool?

Ik heb Boeboe ook nog niet kunnen vinden online, Morgen avond plak ik er dan aan als extensie. Als 'we', en daar bedoel ik dan naast Boe en mezelf ook Oguz en Emersion mee, dan nog niet gevochten hebben ga ik loten.
Boe reageer hier even aub want je hebt niet gereageerd op mijn vragen wanneer je tijd hebt. Officieel had ik je al kunnen laten verliezen deze ronde.

Ronde 3 gaat morgen officieel van start, wederom 4 werkdagen, dus die loopt tot en met dinsdag.

10 second ninja DONE

En ik ben wederom geraped door Emersion...wel 30x :'(

@FREAKJAM: dat is gek, hoezo niet dan?

• Emersion
GGs Oguz, je moet meer profiteren van de knockdowns die je maakt tegen vega :)

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:29

Acid_Burn

uhuh

:( :( geen pc versie :( :(
stelletje rukkers

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sagat schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:14:
Boe reageer hier even aub want je hebt niet gereageerd op mijn vragen wanneer je tijd hebt. Officieel had ik je al kunnen laten verliezen deze ronde.
Vanavond dan? Ik zie je niet online de laatste dagen, vandaar.
*edit* vanaf half 8 zou ik online moeten zijn voor een tweetal uurtjes :)

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 23-09-2010 10:05 ]

• FREAKJAM
Oguz286 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:29:
En ik ben wederom geraped door Emersion...wel 30x :'(

@FREAKJAM: dat is gek, hoezo niet dan?
Kweet niet, ik doe custom match bij Xbox Live en dan kan ik je niet inviten.
Ik moet hem toch op private slots zetten of iets dergelijks?
Bij SF4 was dat wel het geval in ieder geval.

is everything cool?

Emersion schreef op donderdag 23 september 2010 @ 08:49:
GGs Oguz, je moet meer profiteren van de knockdowns die je maakt tegen vega :)

[video]
Ik weet niet waarom, maar crossup (tatsu's) werken nauwelijks bij jou. Misschien doordat mijn timing niet goed was of misschien dat de hitbox van Vega wat anders is, want het werkt bij anderen namelijk prima. De mid-air divekick (jump -> down+MK) kwam er ook nauwelijks uit en ik weet dat die move best veel moves beat. Dat soort dingetjes en het feit dat ik bijna geen frontal assault kan uitvoeren op Vega zorgen ervoor dat ik minder aggressief kan spelen (net zoals tegen Roq)... MAAR daar moet ik wat op vinden :+ Ggs, het blijft een beest van een Vega!
FREAKJAM schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:07:
[...]
Kweet niet, ik doe custom match bij Xbox Live en dan kan ik je niet inviten.
Ik moet hem toch op private slots zetten of iets dergelijks?
Bij SF4 was dat wel het geval in ieder geval.
Vreemd, ik heb rond dat tijdstip (ik zag dat je aangemeld was op xbl) een custom endless match gemaakt met 1 private slot en ben toen geraped door Emersion :> Maar aan de andere kant, je kan ook bijna niks fout doen, dus ik zou het zo niet weten. Als ik je online zie nodig ik jou wel uit.

• FREAKJAM
Vreemd, ik heb rond dat tijdstip (ik zag dat je aangemeld was op xbl) een custom endless match gemaakt met 1 private slot en ben toen geraped door Emersion :> Maar aan de andere kant, je kan ook bijna niks fout doen, dus ik zou het zo niet weten. Als ik je online zie nodig ik jou wel uit.
Zal wel komen omdat je al wild bezig was met Emersion, volgende x beter ;)

Ik heb trouwens ook nog heel veel problemen met het lezen van frames en het timen van.
Bijna met elk character waarmee ik een trial doe, doe ik de meest simpele combo's gewoon fout.
bijv stand LP, stand MP.
De 2de punch wordt gewoon altijd geblocked door Dan, echt heel frusty 8)

[ Voor 27% gewijzigd door FREAKJAM op 23-09-2010 11:42 ]

is everything cool?

Pagina: 1 ... 35 ... 62 Laatste