Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
KneoK schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:16:
Hmm, ranked is nu even niet leuk meer. Ik zit in rank B en de meesten nog in D. Als ik dan een partij verlies gaan er 20 tot 40 BP af en als ik win krijg ik er 1 hele punt bij :D
Nog 60 punten meer en je bent nr1 akuma van de wereld, lol :D

Mijn Guy is nu nr2 van europa, maar ik ben nogsteeds een noob natuurlijk. Sommige match ups snap ik totaal nog niet.

PS: wat kreunt cody lekker als hij neer gaat (engelse voice) :+

[ Voor 20% gewijzigd door firlian op 30-04-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
iemand zin om vanavond team battle te spelen op psn? ( tegen 2 belgen dan nog , als dat nog een motivatie kan zijn :D )

mijn psn: Insomniac_r33 :) (laat maar iets weten)

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Vandaag de "legendary yoga" gehaald, volgens mij is seth toch wat moelijker geworden in super, maar kan aan mij liggen :p

De laatste trial van dhalsim vind ik maar onzin en zit ik dus ook nog een beetje op vast, maar komt vanzelf.

edit, net ff gekeken en ik sta 4de van EU met Dhalsim, maar niet zo moelijk natuurlijk want geen hond speelt sim :p

[ Voor 20% gewijzigd door Roq op 30-04-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

firlian schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:20:
[...]

Nog 60 punten meer en je bent nr1 akuma van de wereld, lol :D

Mijn Guy is nu nr2 van europa, maar ik ben nogsteeds een noob natuurlijk. Sommige match ups snap ik totaal nog niet.

PS: wat kreunt cody lekker als hij neer gaat (engelse voice) :+
:D Da's best cool. Ik kom alleen nog weinig Akuma's tegen en de meeste spelen pas sinds gisteren dus dat zal niet zo lang duren vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vandaag best wel wat gespeeld, maar naar het einde toe ging het wat slechter... dat krijg je ervan als je zoveel speelt :'(

Hoe kun je zien op welke plek je staat met een char :? Ik vocht vandaag tegen een Akuma met een 3500-3900 punten en maakte hem erg makkelijk in. Zal wel niet z'n main zijn denk ik, want als dat een van de beste is... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:32:
[...]

Die zit er nog niet in toch? :o
Kun je nagaaon hoeveel ik al online gespeeld heb |:(

Maar goed ik had dus wel de tournament mode in de preview filmkes al een paar keer voorbij zien komen, EN ik was ervan overtuigd dat ik 'iets dat op tournament mode' gezien had bij de xbox live keuzes
Is het Team Battle! 8)7

Ok dan maar weer gewoon old skool:

Aankondinging voor het eerste xbox360 GoT ssf4 tournooi:
Oeps, vergeten dat ik de 13 mei op vakantie ga, dan kan ik zelf niet spelen, en is het ook maar de vraag of ik elke dag de site kan checken en het tournooi kan beheren. Iemand anders kan het overnemen van me, of we wachten tot de 29ste, dan ben ik er weer :>

[ Voor 25% gewijzigd door Sagat op 01-05-2010 00:20 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik begin de player matches nu wel heel erg te missen. Ik kan niet ff lekker met fight request tegen random mensen vechten zonder een sloot punten te verliezen. Het begint weer vol te stromen met Ryu kloontjes en flowchart Kennies en voor elk verlies moet ik er weer minstens 20 verslaan om m'n punten te behouden.

Dan maar weer eens wat meer met Cammy gaan klooien totdat er wat meer mensen een hogere rank hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Player matches was lekker casual gamen! Gewoon allerlei characters uitproberen en gewoon geen druk van beide partijen dat er punten verloren konden gaan!

Bij ranked matches mag het niveau misschien wel hoger zijn maar als iedereen zo fkn serieus loopt te spelen wat vaak resulteert in geturtel / ragequits en andere lame zooi ugh krijg ik snel slechte zin... (ook al win ik)

Bij sf4 speelde ik altijd dan met arcade request on omdat het gewoon de beste manier was om tegen andere te spelen....! (sterke nog het zoeken in lobbies gaat zowel bij SF4 als SSF4 klote!!!!!!!)

Helaas kan je nu in SSF4 niet ENDLESS battle request doen en dus verplicht keer op keer 1xtje een ruk ranked match te doen als je tenminste wordt gechallenged !!!!!!!!!!! Wat dan weer vaak resulteert in het gene wat ik hier boven in mn post aangaf! Is de match voorbij is het niet mogelijk een om nogmaals tegen diezelfde speler te speler!... iets wat bij playermatches nou zo handig was. Zogenaamd opzetten van endlessbattle met 1 slot werkt niet aagezien je endlessbattle niet arcade request kan doen!

Het is haast onmogelijk om endless battle games te joinen! ook al zoek ik alles op any en custum search waar je games ziet kan ik ze alsnog niet joinen.....! wtf....

[ Voor 12% gewijzigd door P-Nut op 01-05-2010 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Inderdaad, precies mijn punt. Je kunt niet meer casual spelen zonder een lobby te maken of joinen. Het leuke vond ik juist om tegen random mensen te spelen die voor de lol spelen of om skills/combo's op te krikken. Ranked is gewoon heel anders, het gaat me niet echt om de punten maar ze verliezen is ook niet leuk als je tegen mensen speelt die het zowat als tweede baan beschouwen en by any means necessary willen winnen. 6 Van de 10 partijtjes sta ik fullscreen te spelen omdat mijn tegenstander een klein beetje damage doet en dan drie jumps naar achter doet en gaat zitten wachten op mijn aanval. Als ik dan aanval met wat air hado's om anti-airs te blocken en ze op de grond te pinnen voor een crossup dan krijg ik af en toe berichten dat ik niet moet spammen. Heel vreemd dat ik alleen berichtjes krijg als iemand verliest :X

Ach, het blijft maar een spelletje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KneoK schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 05:30:
Inderdaad, precies mijn punt. Je kunt niet meer casual spelen zonder een lobby te maken of joinen. Het leuke vond ik juist om tegen random mensen te spelen die voor de lol spelen of om skills/combo's op te krikken. Ranked is gewoon heel anders, het gaat me niet echt om de punten maar ze verliezen is ook niet leuk als je tegen mensen speelt die het zowat als tweede baan beschouwen en by any means necessary willen winnen. 6 Van de 10 partijtjes sta ik fullscreen te spelen omdat mijn tegenstander een klein beetje damage doet en dan drie jumps naar achter doet en gaat zitten wachten op mijn aanval. Als ik dan aanval met wat air hado's om anti-airs te blocken en ze op de grond te pinnen voor een crossup dan krijg ik af en toe berichten dat ik niet moet spammen. Heel vreemd dat ik alleen berichtjes krijg als iemand verliest :X

Ach, het blijft maar een spelletje :D
Moeten ze maar niet tegen Akuma vechten :9 Dan verliezen ze sowieso :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
ik kom zo vaak van die mensen tegen die helemaal naar achteren springen en dan wachten tot ik kom... heel komisch om ken en ryu dat te zien doen tegen vega, omdat vega rushdownen de manier is om hem goed te verslaan.

ze doen het zelfs als ik ik een half leven voorsta..... en dan verwachten ze echt dat ik daar naartoe kom? lol

daarom heb ik altijd vega's taunt nr2 (vega lacht en doet een "kom maar hier" uitdrukking) ....die is perfect voor dat soort situaties om mensen duidelijk te maken dat ze verkeerd bezig zijn... en maakt ze nog kwaad ook :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Die taunt is zooo cool maar zooo vervelend als die tegen je gebruikt wordt :p

Ik vind het op het moment een beetje jammer dat karakters als Ibuki, Dee Jay en Cody bijna alleen maar als shoto gebruikt worden. Ik heb nog nooit zoveel messen, stenen en flashes naar me toe geslingerd gekregen :D Maar ik begin Cammy een beetje door te krijgen dus het gaat steeds beter om een openingetje te vinden. De 3/4 circle motion voor d'r hooligan dinges vind ik alleen soms nog wat lastig.

Steeds doe ik ook weer wat challenges of training mode met de nieuwe chars maar ze pakken me nog steeds niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 13:56

buggienuk

lekker buggie

Zelf main ik ook cammy, als je zin hebt kunnen we eens samen spelen en cammy tips en tricks uitwisselen? Volgens mij heb ik een heeeeele tijd geleden al eens tegen je akuma gespeelt via GoT, dus daar wil ik ook weer eens tegen ;) .

En voor iedereen die zin heeft om endless (of anders) te spelen, voeg me toe op XBL, want ik ga morgen ssf4 halen.
gamertag = buggienuk

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ja, lijkt me tof !! Ik heb het idee dat ik nog een beetje eentonig speel met Cammy. Gebruik heel veel crossup lk, clk, clp, clk, spiral arrow. Heb al een aantal focus cancels onder de knie (hooligan>fadc>c spike, c spike>fadc>c spike en s knuckle>fadc>c spike of s arrow) en probeer die een beetje in combo's te verwerken. Ik zit bij sommige match ups echt nog naar openingen te zoeken. Afstraffen lukt wel maar vooral spammers en back jumpers zijn mij nog vrij makkelijk de baas.

Je staat in ieder geval in mijn friendslist, als je zin hebt in een potje dan gil je maar :) Mijn Akuma kan ook nog wel wat leren van de match up tegen Cammy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 13:56

buggienuk

lekker buggie

s knuckle gebruik ik zelf echt totaal niet (behalve heel soms een ex-s knuckle als wake-up in de corner), daar is hij in sf4 echt te traag voor. Als hij raakt kan je er wel mooi een ultra achteraan doen. De links die ik zelf gebruik zijn inderdaad c.lk - c.lp - c.lk - h.spiral arrow en cs-fadc-cs(-fadc-ultra). Welke ook fijn werken zijn j.hp - c.hp - c.mk - h.spiral arrow. Die c.mk is even timen maar als je hem een beetje constant kan is het toch een fijne 320 damage zonder EX. Kan je daarnaast al die canon strike dicht bij de grond? Zonder dat is Cammy een stuk minder goed.

En spammers en back jumpers zijn altijd vermoeiend. spammers kan je vaak nog wel goed afstraffen met een goed getimede jump-in. Backjumpers is gewoon achtervolgen en spiral arrow als ze landen. EX hooligan helpt ook heel erg, je grijpt ze gewoon uit de lucht.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:35
Ha Kneok, volgens mij zag ik jouw Cammy vandaag. Ik ben Isa Corsisa, dat was dus mijn eerste online potje met Juri, ging niet echt super :+. Zelf speel ik ook regelmatig Cammy (maar Ryu was mijn main in SF4). Ben net dus een beetje begonnen met Juri. Maar als je eens tegen mijn Cammy wil spelen, zal ik haar eens uit het stof trekken ;).

Mijn favoriete combo met Cammy is toch wel c.spike -> fadc (dash naar achter) -> ultra. Wel lastige timing, maar is het altijd waard als hij lukt :). Een andere favo is de air c.spike maar dan meteen boven de grond door de onder-achter input te bufferen en daarna de jump forward. Verrekte lastig, dat wel. Bekijk de filmpjes van EvilDrakeFang op youtube eens voor inspiratie :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ben nu eens men replays aan het bekijken. Bij gevechten tegen mensen die beter zijn dan mij merkte ik op dat ik veel overbodige knoppen indruk (bijvoorbeeld punch spammen bij sakura otoshi) terwijl sommigen echt heel zuinig zijn met hun knoppen.
Dan besloot ik wat van mijn overwinningen tegen ken/ryu spelers te bekijken, damn wat een GIGANTISCHE hoeveelheid knoppenspam komt daaruit zeg :X. Alsof een gorilla op de controller van de gemiddelde ryu/ken speler staat te dansen.

KneoK: Ik werd erg nerveus toen je Cammy koos aangezien het een van men meest gevreesde karakters is. Ik had blijkbaar geluk dat je haar nog aan het leren bent _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 02-05-2010 01:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

@Down >> Tof, hoe meer tips hoe beter :) Ik zal je even toevoegen. Die cs>fadc>ultra ga ik zeker oefenen, ik zie mooie combo mogelijkheden. Ik wist trouwens niet dat je cs>fadc>cs>fadc>ultra kon doen, ik was er al achter dat je er geen derde cs aan kon plakken. Ik ga ook nog even kijken hoe ik die lage cs voor elkaar krijg, die kan ook wel van pas komen.

@Boeboe >> Haha, mwoah, zoveel geluk komt er niet bij kijken om mijn Cammy te verslaan hoor :p Ik rush vooral als een idioot waar mogelijk om maar zoveel mogelijk schade te doen en de druk hoog te houden zodat mijn tegenstander geen kans krijgt om me pijn te doen. Daarom verlies ik nog veel tegen mensen die telkens weg springen en moeilijk te sweepen zijn.

Ik ben ook eens wat replays gaan kijken met input data aan maar allejezus wat een gerag op al die knoppen zeg :D M'n hele scherm staat vaak van boven tot onder vol met meerdere punches en kicks per regel. Als ik mijn eigen input data bekijk dan gebruik ik eigenlijk alleen de knoppen die ik nodig heb, afgezien van de pijltjes.

Edit: tegen een Balrog:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rGZ4kiREY6Ork7Z2xKB2No8K/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eG8XNvpilxCMDSjHLtc2wbwz/full.jpg

En dit gaat maar door en door. :D :D

[ Voor 9% gewijzigd door KneoK op 02-05-2010 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zou wel grappig zijn om die input terug te zien van wat vrienden :p. Echt die Ps3 controllers bij hem thuis zijn stuk gegaan door SF :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Zo, met Guy ben ik nu ook Rank B (5000BP+).
Toch maar weer puntjes farmen met bison komende dagen :9~
Daarna nog even in endless battle net; een Gen die ongelooflijk goed was en een abel met iets van 6300BP (dat is echt bizar veel omdat het na rank B bijna onmogelijk is om goed te farmen omdat alle newbs maar 1 punt geven, 1 ja! en als je dan een keer verliest weg heleboel punten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ggs Sagat & Cinneq :)

Ik zat de jHK, cHP xx DA te oefenen toen Sagat mij uitnodigde, dus het zat een beetje in de vingers. En toen landde ik hem in een echte match :D

Blijkt dus helemaal niet zo moeilijk te zijn eigenlijk. Gisteren landde ik het misschien 20% met geluk en nu land ik het (in training mode) 80-90%.

[ Voor 30% gewijzigd door Oguz286 op 02-05-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Z'n HP>DA is inderdaad niet zo heel moeilijk als 'ie eenmaal in je vingers zit. Ik had er eergisteren een Zangief mee tuk, sHP>lk demon flip>sHP>lk df>sHP>DA. Zeg maar dag tegen je lifebar :p

jHK>sHP>hado>fadc>sHP>DA is ook tof, 518 damage. Damage scaling is wel vreselijk, als je een volle EX meter hebt en er nog een sHP>hado>fadc tussengooit dan doe je 6 extra damage, 524. Wel de max damage die ik in een combo krijg (in training dan, in een match nog niet voor elkaar gekregen). Da's meer dan ik in SF IV voor elkaar kreeg (max iets van 480 met volle EX meter).

[ Voor 51% gewijzigd door KneoK op 02-05-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In SFIV was mijn meest damaging combo 495 dmg (jHK, HP xx LK Tatsu, LP Shoryu, FADC, EX Shaku, EX Tatsu). Die doet nu een heel stuk minder damage helaas, maar Hadou->FADC combo's doe ik nooit dus heb ik weer wat te oefenen. Alleen is mijn dpad nu helemaal gaar -_- Als ik links sta kan ik best makkelijk comboen in DA, maar als ik rechts sta dan is het heel wat moeilijker.

Moet binnenkort eens een stick kopen/maken... right

EDIT: Trouwens, het is me zelfs gelukt om vanuit cMP en cMK DA te landen. Volgens de framedata heb ik 2 resp. 1 frame om al die shizzle in te voeren... Dat verklaart gelijk waarom het 1x in de 20 keer landt :X

[ Voor 19% gewijzigd door Oguz286 op 02-05-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb even een video'tje in elkaar gedraaid van wat combo's en setups met de Demon Armageddon:

sHP, DA
jHK, sHP, DA
sHP, lk demon flip, sHP, lk demon flip, sHP, DA
jHK, sHP, hado, fadc, sHP, DA
jHK, sHP, hado, fadc, sHP, hado, fadc, sHP, DA << volle EX meter
cLK, cLP, cMK, hado, fadc, sHP, DA << Alleen in de hoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oguz286 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 15:29:
Ggs Sagat & Cinneq :)
Ik zat de jHK, cHP xx DA te oefenen toen Sagat mij uitnodigde, dus het zat een beetje in de vingers. En toen landde ik hem in een echte match :D
*snip*
Idd ggs gasten. Heb je trouwens geen mike Oguz? Ik meen me te herinneren dat we wel eerder gesproken hadden over live toch?
Anyways het was mijn eerste endless (in eerste instantie zag ik ook Emersion en een andere gozer waar ik zo nu en dan mee speel online, dus dacht ik 5 personen te hebben dat was nog leuker geweest) maar ik snap waarom iedereen er lyrisch over is. Maar hoe tof ik het ook vind om naar sf matches te kijken, ik denk ook dat 8 man een beetje veel is.

@stick verhaal, Gast echt, ik weet dat je nog een arme student bent, maar even sparen voor een stick is toch wel te doen (en hoe zat het nou met je zelfbouw project? Als ik op korte termijn de loterij win (hou je adem niet in, ik doe alleen mee met de oudejaars :P ) dan koop ik er zelf een voor je.
Opvallend trouwens, een van de beste Sagat's in nederland speelt ook op de standaard xbox pad....echt ik kan dat niet begrijpen. Maar het is dus wel mogelijk.

Ik verwacht trouwens dat we Emersion een paar dagen niet gaan zien hier ivm kampioenschap van de tukkerts ;) Proficiat hoor.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* spam

[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 03-05-2010 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Sagat schreef op zondag 02 mei 2010 @ 22:33:
[...]

Idd ggs gasten. Heb je trouwens geen mike Oguz? Ik meen me te herinneren dat we wel eerder gesproken hadden over live toch?
Anyways het was mijn eerste endless (in eerste instantie zag ik ook Emersion en een andere gozer waar ik zo nu en dan mee speel online, dus dacht ik 5 personen te hebben dat was nog leuker geweest) maar ik snap waarom iedereen er lyrisch over is. Maar hoe tof ik het ook vind om naar sf matches te kijken, ik denk ook dat 8 man een beetje veel is.

@stick verhaal, Gast echt, ik weet dat je nog een arme student bent, maar even sparen voor een stick is toch wel te doen (en hoe zat het nou met je zelfbouw project? Als ik op korte termijn de loterij win (hou je adem niet in, ik doe alleen mee met de oudejaars :P ) dan koop ik er zelf een voor je.
Opvallend trouwens, een van de beste Sagat's in nederland speelt ook op de standaard xbox pad....echt ik kan dat niet begrijpen. Maar het is dus wel mogelijk.

Ik verwacht trouwens dat we Emersion een paar dagen niet gaan zien hier ivm kampioenschap van de tukkerts ;) Proficiat hoor.
Haha ik ben erg blij met het kampioenschap, maar niet een superfan dat ik nu lavenloos de stad in hang :P gewoon een beetje tv kijken etc, zo nog even splinter cell doen... want ik ben wel te erg aangeschoten voor SSF4!

Ik heb wel 2 videos uploaded.

2 matches tegen Starnab, ben erg geinteresseerd in die matchup door de gevechten die ik met hem heb (zijn er veel meer dan 2 hoor), want ik vind die gevechten erg leuk om te spelen.... veel spacing en poking en elke fout word zon beetje door elkaar afgestraft :)

Een match tegen Adnan een sim.... om een kameraad te laten zien hoe je een sim "lame out" wanneer je lifelead hebt hehe. Je kunt het zien in ronde 2, want in ronde 1 werd ik geraakt door een ultra lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sagat:
Deze student gaat in September/Oktober op studiereis naar de VS en heeft een nieuwe laptop + reisgeld nodig ;)
Ik heb geen problemen om op een 360 pad te spelen alleen ze slijten zo snel. Zo'n stick met Sanwa onderdelen gaat wel wat langer mee en is eigenlijk de reden waarom ik er een wil. Ik kan op de pad zowat alles wel doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Das een groot prijsverschil :? 92 pond voor de PS3 versie en 140 pond voor Xbox:

http://www.blahdvd.com/Ga...STICKPS3WHITE/product.htm

http://www.blahdvd.com/GH...STICK360WHITE/product.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Oguz:
Leven is duur. Wat jij met een stick heb, heb ik met een ps3. Dat komt er ook niet van. Het is een iets groter bedrag, maar ik ben dan weer geen student meer. But i'll happily trade kosten voor studiereis en laptop voor opvoedkosten ;)

Anyways, no doubt dat je goed met de pad kan spelen, maar je geeft (gaf?) vroeger aan dat er best veel dingen misgingen in je spel. In die situatie zou ik echt proberen eerst die stick te regelen. Maar ja, leven is duur
/full circle

Oh en wat je niet vertelde.......ik had het idee dat je al wat onderdelen besteld had voor een zelfbouwstick? Of is dat een soort van wishlist geweest die je toen postte?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Zo had gisteren mn eerste cheap win..lol..ik gooide een steentje for the win hahaha (Cody)..ik speel nu met hem naast ryu. Moet alleen veel leren over zn wake-ups en reversals. Zijn utra is heerlijk te comboen na HK ruffiankick->fadc->ultra 1 doet lekkere damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sagat:
Ik weet niet waarom, maar ik kan met pad gewoon alles doen wat mogelijk is met Akuma, dus dat is geen probleem. Alleen met een stick heb ik geen problemen met slijtende dpads meer :P Dat was idd een wishlist, maar ik had de TE gezien voor 100 dollar op amazon. Als het nou ongeveer 100 euro wordt ergens, dan kan ik nog overwegen het te kopen ipv zelf maken.

Ik weet niet waarom, maar ik kan makkelijker linken in SSFIV dan in SFIV, terwijl de framedata nagenoeg hetzelfde zou zijn (blijkbaar niet dus :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem dit weekend toch maar gekocht en is zeker geen tegenvaller. De extra chars voegen veel toe en het spel voelt completer en lijkt lekkerder te spelen dan SF4. Daarnaast is de arranged music optie zeker een grote plus. Het maakt online versus stukken leuker. Heb tot nu toe nog maar 2 wedstrijden gewonnen maar het is een begin en het motiveert ook om beter te leren spelen. (Speel tot nu toe vooral met Sf2 taktieken) Favoriete chars zijn Ken, Blanka, Guile en Cody. Die eerste drie gebruik ik al sinds SF2 en het is leuk dat ze nog steeds herkenbaar spelen.

Leuke easter egg trouwens als je de autosloop-stage met Cody uitspeelt :)

Oh en die (nieuwe?) stage in India is erg mooi zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
De 360 sticks zijn duurder omdat er meer hardware in zit voor authenticatie. Denk ook dat er meer vraag is voor de 360 versie, dat drijft de prijs ook op.

Wat wel goed om te weten is, is dat je met de 360 versie vrij eenvoudig kan modden naar ps3/360. andersom is lastiger.

bij nedgame hebben ze de SSFIV stick voor 149, die heb ik van het weekend op gehaald. Hij is wel wat goedkoper bij consoleshop maar dan moet je even wachten. Ik heb overigens ook een normale fightstick waar ik sanwa knoppen en stick heb in gedaan. Speelt ERG goed. het kleine formaat is ook erg makkelijk om mee te nemen. En goedkoper dan de normale tournament edition. wanneer je de knoppen heb vervangen verschilt eigenlijk de casing alleen nog. De pcbs etc zijn gelijk. (Ok de kabels in de SA editie zijn iets dunner lijkt het, maar dat boeit verder totaal niet).

[ Voor 4% gewijzigd door xoror op 03-05-2010 12:11 ]

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Prijs is niet hoger vanwege meer hardware... het is de MS licentie voor usb apparatuur, schroef hem open en je ziet zelfde inhoud als in PS3 stick, alleen op een PS3 kan je "bijna" alle usb apparatuur aansluiten en XBOX niet.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb beide ;-) en beide opengemaakt. bij de 360 heb je extra pcb. zal wel niet veel kosten maar de hardware is anders. je heb ook een headset aansluiting bij 360 versie.

de ps3 versie werkt af en toe niet op de pc (als je geen intel chipset heb). de 360 werkt daarintegen wel.

[ Voor 24% gewijzigd door xoror op 03-05-2010 12:24 ]

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Oguz286 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:47:
@Sagat:
Ik weet niet waarom, maar ik kan met pad gewoon alles doen wat mogelijk is met Akuma, dus dat is geen probleem. Alleen met een stick heb ik geen problemen met slijtende dpads meer :P Dat was idd een wishlist, maar ik had de TE gezien voor 100 dollar op amazon. Als het nou ongeveer 100 euro wordt ergens, dan kan ik nog overwegen het te kopen ipv zelf maken.

Ik weet niet waarom, maar ik kan makkelijker linken in SSFIV dan in SFIV, terwijl de framedata nagenoeg hetzelfde zou zijn (blijkbaar niet dus :P).
Probeer er anders via marktplaats één op de kop te tikken. Heb ik ook gedaan. Gezien het feit dat niet iedereen kan wennen aan een stick komen ze regelmatig voorbij daar. Ze kunnen een hoop hebben dus slijtage is in veel gevallen niet echt aan de orde. Persoonlijk ophalen en even checken kan nooit kwaad, heb ik ook gedaan. Wat mij vooral meeviel is dat ik veel langer achter elkaar comfortabel kan spelen op zo'n stick, terwijl op een pad toch na een tijdje krampachtige verschijnselen toeslaan. Verder is op een stick spelen gewoon echt meer fun, ook al ben ik nog lang niet op mn pad niveau.

SSFIV komt hopelijk deze week binnen via zavvi. Inclusief lame-ass blanka t-shirt! :D

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:19:
Ik heb even een video'tje in elkaar gedraaid van wat combo's en setups met de Demon Armageddon:

[video]
sHP, DA
jHK, sHP, DA
sHP, lk demon flip, sHP, lk demon flip, sHP, DA
jHK, sHP, hado, fadc, sHP, DA
jHK, sHP, hado, fadc, sHP, hado, fadc, sHP, DA << volle EX meter
cLK, cLP, cMK, hado, fadc, sHP, DA << Alleen in de hoek
lijkt allemaal op elkaar gewoon hard punch + ultra.
Hard kick uit de lucht werkt ook alleen vereist perfecte timing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

YEAH!!! Zojuist eindelijk een pakketje gekregen op het werk, was wat vertraagd i.v.m Koninginnedag.
Kan dus vanavond eindelijk aan de slag, hopelijk zie ik wat mensen online. Zijn de verbindindingen erop vooruitgegaan. Hoe is het tot nu toe bevallen?? Kan ik wat mensen toevoegen voor een paar potjes ;)
en zijn er sagat spelers? en hoe bevalt ie tot nu toe?

ps, heb alleen de originele ps3 controller, overweeg nog om een stick te halen ;)
of zelfs de XCM Cross Battle Adaptor, omdat ik de Xbox controller wel fijn vind en erg goed heb ervaren met SFIV op de xbox 360.

[ Voor 25% gewijzigd door Greatsword op 03-05-2010 14:49 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:52:
[...]

lijkt allemaal op elkaar gewoon hard punch + ultra.
Hard kick uit de lucht werkt ook alleen vereist perfecte timing
Ja, HP is nou eenmaal de makkelijkste link naar ultra. Demon flip/jHK naar ultra is veel te onbetrouwbaar want je moet perfecte spacing en perfecte timing hebben om die uit te voeren, als je mist (en die kans is in een match bijna absoluut) dan is je ultrameter leeg en sta je wide open voor een afstraffing.
Crossup tatsu naar ultra is karakter specifiek en andere normals hebben, zoals Oguz bijvoorbeeld heeft geprobeerd, te weinig frame recovery om op te vertrouwen.

@Destianto >> volgens mij ben je een van de weinigen die een 360 controller fijner vindt voor SF dan een ps3 controller :) Ik bak er met beide controllers geen koekie van :p

[ Voor 11% gewijzigd door KneoK op 03-05-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

KneoK schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:26:
[...]
@Destianto >> volgens mij ben je een van de weinigen die een 360 controller fijner vindt voor SF dan een ps3 controller :) Ik bak er met beide controllers geen koekie van :p
Ik snap ook niet hoe het komt, ik heb eigenlijk altijd een playstation gehad. En de controller van de xbox was dan ook 1 van de redenen waarop ik altijd het meest kritiek had. Totdat ik toch maar een xbox had aangeschaft, de linker analoge stick zit voor mij toch op een fijnere positie om bepaalde moves te doen. En krijg die nu niet voor elkaar op de ps3 controller, mede omdat deze vele male gevoeliger is. gebruik nu ook de directional buttons, en dat is echt een ramp. Maar jah. Ga nu aan me eerste potje beginnen nadat de game eindelijk is geinstalleerd op de HDD.

Oh nog een vraagje, weet iemand of het mogelijk is om in Arcade mode vs CPU ook Player 2 te zijn??

[ Voor 5% gewijzigd door Greatsword op 03-05-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de XBOX 360 controller ook beter, vooral door de analoge stick, ik speel vechtspellen niet zo goed met een D-pad.

(Disclaimer: ook met de analoge stick word ik gigantisch ingemaakt)
Als iemand een potje tegen me wil spelen, onthoud ik ben heel slecht, mn gamertag is Sanderevers.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
gisteren ff wat trials gedaan, blijkbaar krijg je al uw icons vooraleer ja alle 24 trials hebt gedaan? wtf?
Dus het heeft dus absoluut geen nut meer om al de trials van een char te doen? (buiten trofees ofzo?)

Of krijg je nog een uber gouden embleem ofzo? kan iemand bevestigen vooraleer ik terug een hele avond opoffer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Elbaceever schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:23:
gisteren ff wat trials gedaan, blijkbaar krijg je al uw icons vooraleer ja alle 24 trials hebt gedaan? wtf?
Dus het heeft dus absoluut geen nut meer om al de trials van een char te doen? (buiten trofees ofzo?)

Of krijg je nog een uber gouden embleem ofzo? kan iemand bevestigen vooraleer ik terug een hele avond opoffer :p
Trials zijn wat mij betreft om je karakter te leren kennen en de basis voor je combo's te leren, niet om trophies, achievements of icons mee te unlocken.

Ik klaag wat af maar ranked heb ik nu echt gezien, sinds gisteren een match of 100 gespeeld en heb zonder uitzondering tegen Ken, Ryu, Blanka en Gayle gespeeld. Heb letterlijk in elke match het initiatief moeten nemen en max combo's die ik te verduren heb gehad zijn 3 hits. Ik heb iets van 15 time out wins van die 100 matches :| Er wordt punten gefarmed alsof het een mmo is :D Ik hoop dat al die gasten het spel snel zat worden zodat er weer daadwerkelijk gevochten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hebben jullie problemen om een Team Battle match in te komen? ik kom er maar niet in "Unable to join session" ? Verbinding verder oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Eigenlijk helemaal niet. Als ik een match vind en er is een plekje vrij dan kan ik altijd joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
KneoK schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:34:
[...]

Trials zijn wat mij betreft om je karakter te leren kennen en de basis voor je combo's te leren, niet om trophies, achievements of icons mee te unlocken.

Ik klaag wat af maar ranked heb ik nu echt gezien, sinds gisteren een match of 100 gespeeld en heb zonder uitzondering tegen Ken, Ryu, Blanka en Gayle gespeeld. Heb letterlijk in elke match het initiatief moeten nemen en max combo's die ik te verduren heb gehad zijn 3 hits. Ik heb iets van 15 time out wins van die 100 matches :| Er wordt punten gefarmed alsof het een mmo is :D Ik hoop dat al die gasten het spel snel zat worden zodat er weer daadwerkelijk gevochten wordt.
Juist daarom dat ik bijna enkel nog endless battle speel. Gewoon wat mensen uit je friendslist inviten, biertje erbij en fun verzekerd :)

ppf nu verder sturderen aan Microsoft examen 70-653 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Sturderen" :? ;) Anyways good luck, ik moet er eigenlijk ook mee verder........

Als iemand trouwens voor de achievements een trial helemaal wil halen, thawk is your man (tip van masterpasje voor degenen die hem kennen), zelfs ik had deze trial in 10 minuten en ik heb de executie van een dood eland ofzo :X

Hakan schijnt ook makkelijk te moeten zijn maar daar bleef ik al haken op trial 16 (uiteindelijk wel gehaald na heel veel gevloek) om daarna ook nog even vast te lopen of FA FA into ultra (ik vind het zo lame dat ze niet aangeven dat je een fwd dash moet doen) daarna geen zin meer hoewel de combo erna iets is als 3 keer lk ofzo.
Ik heb gewoon pijn in mijn arm van het geforceerd lopen te mashen. Ook niet handig om vol adrenaline te zitten als ik straks wil gaan :Z

Ook nog even mijn schaarse victories bekeken van de endless battle van gister. Zowaar van Oguz zijn Akuma gewonnen met Sagat, dat is in 8 maanden niet meer gebeurd in vanilla denk ik :P

Ok adrenaline level slowly dropping back to normal, sorry voor de emoticon overdose.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:49:
Ik vind de XBOX 360 controller ook beter, vooral door de analoge stick, ik speel vechtspellen niet zo goed met een D-pad.

(Disclaimer: ook met de analoge stick word ik gigantisch ingemaakt)
Als iemand een potje tegen me wil spelen, onthoud ik ben heel slecht, mn gamertag is Sanderevers.
Als ik gratis punten wil kan ik bij jou wezen? Count me in! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Slashdotter schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 00:08:
[...]

Als ik gratis punten wil kan ik bij jou wezen? Count me in! 8)
Ranked kun je niet inviten en aan team en endless valt weinig te verdienen ;)

Late edit: zit met een gespleten persoonlijkheid :D Ik heb teveel met Cammy gespeeld, die links en combo's doen het niet zo goed als je dan weer met Akuma gaat spelen :P

firlian, Emersion, toffe games !! Hoewel ik er geen moer van bakte vannacht heb ik me prima vermaakt.

[ Voor 34% gewijzigd door KneoK op 04-05-2010 04:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
haha het eind van de nacht was echt droog , hakan en dan voor de win!

Hakan speelde ik vandaag voor het eerst, eigenlijk vind ik hem best lachen... leuker dan makoto eigenlijk.
misschien word hakan wel een van men mains haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

xoror schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:24:
Ik heb beide ;-) en beide opengemaakt. bij de 360 heb je extra pcb. zal wel niet veel kosten maar de hardware is anders. je heb ook een headset aansluiting bij 360 versie.

de ps3 versie werkt af en toe niet op de pc (als je geen intel chipset heb). de 360 werkt daarintegen wel.
Waar denk je waar de extra PCB voor is, antwoord heb je al.

En dat van de PS3 versie klopt, op sommige chipsets werd hij niet herkend i.c.m. Vista (wellicht nu ook Win7).

Maar prijs verschil zit hem alsnog in de licentie om voor een XBOX hardware te maken.

Wie hier spelen op een PS3 en hebben een headset? Zin om te teambattlen?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Emersion schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 04:28:
haha het eind van de nacht was echt droog , hakan en dan voor de win!

Hakan speelde ik vandaag voor het eerst, eigenlijk vind ik hem best lachen... leuker dan makoto eigenlijk.
misschien word hakan wel een van men mains haha
Haha, was echt tof om naar te kijken. Je Hakan was ook het enige karakter waar ik van kon winnen al werd dat ook al lastiger toen je wat meer gespeeld had. Ik had wel pech met een paar random ultra's die tegen me werden gebruikt (die Blanka en Ryu), terwijl ik die rondes makkelijk had kunnen uitspelen. Ranked is echt funest voor je spel, je wordt er hartstikke lui en overmoedig van om telkens dezelfde spammers tegenover je te krijgen. Voorlopig maar lekker endless spelen en hopen om tegenstanders tegen te komen als waar we mee begonnen, dan komen de skills vanzelf wel weer terug. Man wat werd ik hard ingemaakt door firlian, jou en die wQz dinges, die host :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid:
  • Elk karakter heeft 3 kostuums
  • 1 extra kostuum is de SF4 DLC
  • ander extra kostuum is de SSF4 DLC
  • Binnen het spel kan je alleen extra kleuren verdienen.
  • Daarnaast krijg je met de SF 4 save file de extra "shade" kostuums.
Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Helemaal correct. De SSF IV DLC is op het moment in delen opgesplitst, één deel krijg je als je een pre-order hebt, een ander deel kun je via de XBL marktplaats kopen. De pakketjes voor de overige karakters zullen snel volgen en waarschijnlijk krijg je ook weer een pakketje met alle costumes voor alle karakters voor een betere prijs dan alle pakketjes los aanschaffen.

Verder 10 kleuren, 2 standaard unlocked en 2 extra (dus 12) als je een SF IV save hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:26:
Even voor de duidelijkheid:
-snip-
Klopt dit?
Klopt wel ja, de nieuwe characters hebben dus maar 2 costumes, omdat die geen sf4 alt hebben.

Gisteren ook rank B (5000bp) met dhalsim gehaald, en ben er nu al helemaal klaar mee om eerlijk te zijn. Je ziet wel dat mensen echt voor de punten gaan i.p.v. een leuk potje sparren.
Allemaal erg defensief, of wordt gelijk gekicked uit de game, of halverwege een leuke "player has left the session" melding.

Ik vind het dan weer wel grappig als mensen met een potentiele rushdown char, een defensieve keep-away-game gaan spelen, en helemaal tegen sim.
Don't try to out-dhalsim dhalsim, werkt echt niet :p

Gisteren nog iets van 20 matches gehad tegen een 4k+ Gief speler. Of hij won met 2-1 of ik, en beide steeds met 1pixel HP over ofzo. Onwijs clutch en echt de spannendste matches in tijden, stukken beter dan die ranked bullshit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Youtube kanaal met ssf4 playthroughs, leuk voor de mensen die het spel nog niet hebben en de rival fights en eindes willen zien: http://www.youtube.com/user/DSPStreetFighter

Hij heeft er wel vrij irritante audiocommentaar erbij, ik heb het geluid maar uitgezet

[ Voor 27% gewijzigd door Slashdotter op 04-05-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slashdotter schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:36:
Youtube kanaal met ssf4 playthroughs, leuk voor de mensen die het spel nog niet hebben en de rival fights en eindes willen zien: http://www.youtube.com/user/DSPStreetFighter

Hij heeft er wel vrij irritante audiocommentaar erbij, ik heb het geluid maar uitgezet
Ik volg deze kanaal ook al een tijdje. Vind zijn audiocommentaar wel komisch :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:10:
[...]

Waar denk je waar de extra PCB voor is, antwoord heb je al.

En dat van de PS3 versie klopt, op sommige chipsets werd hij niet herkend i.c.m. Vista (wellicht nu ook Win7).

Maar prijs verschil zit hem alsnog in de licentie om voor een XBOX hardware te maken.

Wie hier spelen op een PS3 en hebben een headset? Zin om te teambattlen?
Akuma tagteam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Gaat weer lekker op PSN, werkt voor geen meter met connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik deed net teambattle 2vs2 en de andere speler in mijn team was ook een Akuma speler (en een best goede zelfs :D). Twee 'toernooien' gespeeld en beide gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Nohead schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:56:
Gaat weer lekker op PSN, werkt voor geen meter met connecten.
Was gezellig jongens met teambattlen jammer dat ik er niks van bakte vandaag..hoewel de lag soms ontiegelijk irritant was. Daarna trouwens wat ranked potjes gedaan en nergens last van :X gehad en een 10 win streak behaalt. Misschien maar gewoon endless battles doen..kijken of dat wat beter loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GG Emersion, Kneok, Walter en Atmos8.

Erg leuk om iedereen te zien spelen. Helaas was mijn eigen spel wat minder, zelfs met mijn oude vertrouwde Sagat en Seth bakte ik er weinig van. Maar toch wel lol gehad.
Ik dacht trouwens dat Atmos Blanka mainde? Heeft ie rustig aan gedaan om de n00bz niet te hard af te maken? ;) Zijn Ryu leek trouwens ook steeds beter te worden.

Enige jammere was dat ik bijna niemand hoorde? Alleen zo nu en dan Emmersion denk ik.....? Ik dacht eerst dat verder niemand een mike had
Zo toch ook weer mijn NAT settings kunnen zijn.

Oguz race doen wie het eerste nieuw koopt? Jij je stick of ik een andere router? :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ok PSN team hebben we compleet, Nohead, KSL1808, Hypnotoad en moi.

Was gezellig en volgende keer gaan we alleen maar (of iig meer winnen hahahaha) winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Enige jammere was dat ik bijna niemand hoorde? Alleen zo nu en dan Emmersion denk ik.....? Ik dacht eerst dat verder niemand een mike had
Heb gisteren ook een halfuurtje endless gespeeld (had niet veel tijd gisteravond), endless gejoined waar Emersion en Kneok zaten, maar niemand had een mic inderdaad, wat het toch wel ietwat saaier maakt :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Boeboe schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:45:
[...]

Heb gisteren ook een halfuurtje endless gespeeld (had niet veel tijd gisteravond), endless gejoined waar Emersion en Kneok zaten, maar niemand had een mic inderdaad, wat het toch wel ietwat saaier maakt :p
Wij spelen met Skype aan, niet via SSF4 communiceren.

Dit deed ik al met Wipeout HD omdat via Wipeout je niet verstaanbaar bent, we spelen dan eliminator en dat is te gek:

"niet schieten ik ga je nu voorbij, waarom schiet je op me &$#*$#@$*#@$*???!!!!!"

"pak die klote fransman...NU SCHIETEN!!!"

etc etc etc

Oftewel; ik maak een skype box aan en ik invite hun allemaal naar mijn "partychat" hehehehe.

Het enige wat ik mis is de functie "pure spectator" net als in Blazblue, daar kan je dan uit de que stappen maar alsnog in de kamer blijven zodat je ff kan roken, eten, drinken, schijten etc etc en dan weer kan joinen.
Nu moet je echt kamer uit maar kans is erg klein dat plek open blijft.

[ Voor 9% gewijzigd door Sm0k3r op 05-05-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag wel een knop 'reserve reservation' ofzo? Maar ivm het risico van mijn spot verliezen toch niet goed getest. Volgens de iconen had maar een iemand geen mike in de endless van gister. Maar je kan natuurlijk ook gewoon niks zeggen :p

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ggs Cinneq :)

Op random momenten last hebben van m'n dpad is klote D: Die ene round waarbij ik in je de hoek zat en jij U1 deed bij mijn wakeup, sprong je naar achteren met HP. Dat is dus gegarandeerde ultra2 voor mij, maar dan moet mijn dpad het wel doen he :'( :D

Kon je ook wel zien toen ik tegen die Balrog moest. De eerste ronde lukte helemaal niks, de tweede ramde ik even op de dpad en toen was het beast mode :P

Je moet wat vaker je dhalsim pakken tegen mij, ik moet oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Ja gg's, ik was ook nog niet echt warm gespeeld, kwam net uit werk :p
Je moet wat vaker je dhalsim pakken tegen mij, ik moet oefenen :P
Hehe prima :)
Zullen binnenkort nog wel eens tegen elkaar gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
eindelijk mijn ps3 stick ook binnen, voor de ps3 eigenaars die met mijn vega kennis willen maken, add submersion! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 22:07
Gister nog een vaag potje, Akuma tegen Cody.
Het oppakken van je knife is dus ook een move met damage.
Cody knife pakken, dus ik denk hup er vol bovenop, bam dood.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Emersion schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:47:
eindelijk mijn ps3 stick ook binnen, voor de ps3 eigenaars die met mijn vega kennis willen maken, add submersion! :P
Daar voel ik me toch te slecht voor. Over twee weken denk ik het spel toch te kopen, als ik uit japan kom. Geen idee of er problemen zijn als ik de japanse versie koop namelijk, maar het is sowieso zinloos, want je kunt de boel op Japans zetten in de westerse versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Emersion schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:47:
Zal je even toevoegen verwacht niet teveel ;-)...heb altijd zwaar moeite met vega ook al in sf4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Zal je ook toevoegen, ff oefenen tegen een Vega.
Snap heel Vega niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
heb je ook toegevoegd Emersion

Happy Bday by the way ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 11:39
Ik heb zelf niet zoveel met fightgames maar voor de mensen die het nog niet gezien hebben hier een fanbase Streetfighter Legacy movie. Voor een fanbase movie ziet er super uit!

[video]

[ Voor 7% gewijzigd door dreamwalker op 07-05-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Gefeliciteerd Emersion, dat je leeftijd maar snel invloed gaat krijgen op je reflexen en snelheid met Vega ;) Hoewel ik al sinds de launch SF IV en SSF IV speel heb ik nog vaak het gevoel als een amateurtje te spelen maar tegen jouw Vega bereikt mijn gevoel van eigenwaarde altijd een absoluut dieptepunt :D
Sm0k3r schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:18:
[...]

Het enige wat ik mis is de functie "pure spectator" net als in Blazblue, daar kan je dan uit de que stappen maar alsnog in de kamer blijven zodat je ff kan roken, eten, drinken, schijten etc etc en dan weer kan joinen.
Nu moet je echt kamer uit maar kans is erg klein dat plek open blijft.
In endless battles kun je als je aan de beurt bent gewoon niet op ready gaan staan, na een aantal seconden wordt je dan automatisch onderaan de queue geplaatst. In team battles heb ik geen idee.

[ Voor 49% gewijzigd door KneoK op 07-05-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamwalker schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:09:
Ik heb zelf niet zoveel met fightgames maar voor de mensen die het nog niet gezien hebben hier een fanbase Streetfighter Legacy movie. Voor een fanbase movie ziet er super uit!

[video]
Ik blijf de SF-film met Van Damme altijd nog geweldig vinden. Heerlijk oerdom vermaak. Het is duidelijk te zien dat het van de makers van "Commando" is. Financiel schijnt het ook een succes geweest te zijn.

Die nieuwere SF-film daarentegen lijkt niks met de games te maken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:00
Gefeliciteerd Emersion! :)

[ Voor 29% gewijzigd door henkyyyyyyy op 07-05-2010 11:23 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Dank voor de felicitaties!

Haha @kneok, ik zal binnenkort eens een keer weer tegen je spelen, de replays bekijken en misschien wat (anti vega) tips geven, ook al kom je misschien niet veel vega tegen, wie weet heeft het ooit nut :).

eerste golf visite is geweest, misschien nog even een korte street fighter sessie voor de avondgolf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd Emersion :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou nou twente kampioen en jarig binnen een week! mazzelaar ;)
edit: En ook nog gefeliciteert, gewoon niet dat erin zetten als het de reden voor de post is 8)7

@dreamwalker/CapBen:
idd erg leuk gedaan die fan film, maar de jean claude van damme film was afgrijselijk toen ik hem de bioscoop zag, misschien dat ik de lol er van inzie als hem nu als parodie ipv serieuze film bekijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 07-05-2010 19:12 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat Voicechat toch bout man op psn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Nou, ik ga Super morgen waarschijnlijk kopen, dus ik kan eindelijkkkk ook meedoen met de fun. :D

Oh ja, over dat PS3 SF4 toernooitje: wordt dat ooit afgerond? Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Worden jullie al een beetje gek van mijn scrubby Guy trouwens? :9
Om eerlijk te zijn doe ik maar wat eigenlijk. Ben er nog niet helemaal achter hoe je met Guy zou horen te spelen namelijk :o

[ Voor 214% gewijzigd door firlian op 07-05-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:19:
Wat is dat Voicechat toch bout man op psn.
Is idd erg slecht. Vooral .be <> .nl m'n andere belgische buddy verstond ik namelijk vrij goed. Ik deed dan eens moeite om beschaafd nederlands te praten :P

leuke potjes trouwens, jou Cody begint al aardig goed te worden. En ik blijf fan van jou Akuma, moet toch ooit zijn links / combo's eens onder de knie krijgen. Verder of lp tetsu, shoryou geraak ik namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

firlian schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:40:
Om eerlijk te zijn doe ik maar wat eigenlijk. Ben er nog niet helemaal achter hoe je met Guy zou horen te spelen namelijk :o
Als ik jouw Guy vergelijk met zo'n beetje alle andere Guys waar ik tegen gespeeld heb krijg ik het idee dat je aardig in de buurt komt van hoe je met 'm hoort te spelen :)

@Emersion >> Lijkt me leuk. Wat tips zijn altijd welkom. Gelukkig komen andere Vega's vaak niet in de buurt van jouw niveau en werkt flink druk zetten meestal prima.

[ Voor 15% gewijzigd door KneoK op 07-05-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aryawn schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:35:
Nou, ik ga Super morgen waarschijnlijk kopen, dus ik kan eindelijkkkk ook meedoen met de fun. :D

Oh ja, over dat PS3 SF4 toernooitje: wordt dat ooit afgerond? Haha.
Hangt van st@m af :). Hij moet nog een ronde spelen tegen mojo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elbaceever schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:04:
[...]

Is idd erg slecht. Vooral .be <> .nl m'n andere belgische buddy verstond ik namelijk vrij goed. Ik deed dan eens moeite om beschaafd nederlands te praten :P

leuke potjes trouwens, jou Cody begint al aardig goed te worden. En ik blijf fan van jou Akuma, moet toch ooit zijn links / combo's eens onder de knie krijgen. Verder of lp tetsu, shoryou geraak ik namelijk niet.
Als er weinig mensen in de room zitten dan hoor ik je duidelijk. Maar als het druk wordt, dan begint alles te haperen....Cody is vet leuk om mee te spelen. Ik hou van stenen gooien :). We gaan wel een keertje Cody tegen Akuma doen. Kunnen we beide oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je was toch een van de hogere, zoniet hoogste Guy van Europa? Dan doe je vast wel iets goed *g*.
Ik heb nog steeds nachtmerries van je Dan, en de kans dat Guy onder hem in de tier lijst staat acht ik niet groot.
Maar ik wil het zeker wel is proberen hoor.

Het valt me op dat nu het spel wat langer uit is, ook de 'gemiddelde' gamer weer online geraakt........Ik heb zowaar al me 3 wins op een rij! Echt leuk om na de glowing scar gelijk een tiger uppercut te doen, hoe erg kan je een move telefoneren, maar mijn tegenstanders trappen er in :P

Trouwens nog vrijwilligers om een keer teambattle te doen met mijn 'en ik ben niet vals bescheiden ;) ' scrubby persoontje? Moet die achievements toch een keer halen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 00:32:
[...]

Je was toch een van de hogere, zoniet hoogste Guy van Europa? Dan doe je vast wel iets goed *g*.
Ik heb nog steeds nachtmerries van je Dan, en de kans dat Guy onder hem in de tier lijst staat acht ik niet groot.
Maar ik wil het zeker wel is proberen hoor.

Het valt me op dat nu het spel wat langer uit is, ook de 'gemiddelde' gamer weer online geraakt........Ik heb zowaar al me 3 wins op een rij! Echt leuk om na de glowing scar gelijk een tiger uppercut te doen, hoe erg kan je een move telefoneren, maar mijn tegenstanders trappen er in :P

Trouwens nog vrijwilligers om een keer teambattle te doen met mijn 'en ik ben niet vals bescheiden ;) ' scrubby persoontje? Moet die achievements toch een keer halen.
Haha, dat soort moves zijn geniaal. De 'pros' pak je er niet mee maar mmestal trapt men er wel in. Zo heb ik met Akuma de EX air tatsu, 8 van de 10 mensen komt dan rustig op je aflopen om te grabben of om een move te doen. Jammer dat mijn dragon punch ze bijna altijd verrast :D

Ben trouwens altijd wel in voor een team battle, msg me maar, kunnen we samen scrubben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

potje tegen mij guy spelen :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:46

On_E

Housemusic

Ik word godzijdank ook weer iets beter inmiddels, al is het wel met mijn oude main uit SF4, Rose.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 13:21:
[...]

potje tegen mij guy spelen :P?
Jahoor, weet alleen jouw xbl tag zo even niet. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
ondanks dat ik alles op ANY zet bij endless battles is het haast onmogelijk een game te vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Wiiii, ik heb vanmiddag Super gekocht. Heb nog niet echt de gelegenheid gehad om veel met de nieuwe characters te experimenteren, maar tot nog toe bevallen Cody en Dudley mij wel.

Als jullie een keertje van plan zijn om te team- of te endless battlen, I'm in. Voor degenen die mij nog niet in de lijst hebben: PSN = OmePee

[ Voor 9% gewijzigd door Aryawn op 08-05-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firlian schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 15:20:
[...]

Jahoor, weet alleen jouw xbl tag zo even niet. :o
heb psn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 22:07
Mijn god, was het gister internationale shoto dag?
Ik wil gewoon lekker met m'n Dee jay aan de gang, achter elkaar afgemaakt.
Tegen andere figuren kan ik het wel hebben en zijn de potjes wel goed gebalanceerd.

Verder ben ik offline met Dudley bezig, das veel knoppen rammen e.d.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb een lijstje met release dates gevonden voor de alternate costume pakketten:

• Now Available: Super Challengers Pack 1 (Hakan, Makoto, Dudley, Guy, Dee Jay)
• May 11: Super Shoryuken Pack (Ryu, Akuma, Ken, Gouken, Dan)
• May 25: Super Beauty Pack (Chun-Li, C. Viper, Sakura, Rose, Cammy)
• June 8: Super Challengers Pack 2 (Juri, Ibuki, Cody, Adon, T. Hawk)
• June 15: Super Brawlers Pack (Zangief, E. Honda, Abel, Rufus, El Fuerte)
• June 22: Super Shadaloo Pack (Vega, Sagat, Balrog, M. Bison, Seth)
• June 29: Super Classic Pack (Guile, Blanka, Dhalsim, Gen, Fei Long)
• July 27: Super Complete Pack (All 35 costumes in one bundle)

http://iplaywinner.com/ne...ume-release-schedule.html

Morgen kan ik mijn Akuma dus in een nieuw pakje steken als het goed is :*)
Pagina: 1 ... 29 ... 62 Laatste