Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Er zijn toch voldoende andere spelers?

Ik haal 'm zelf pas na 6 mei. Heb de komende twee weken belangrijke tentamens, dus ik kan het me niet veroorloven om tijd te besteden aan SSFIV. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
De nieuwe online modes zijn zo briljant , replays hebben ze ook erg goed afgewerkt dit keer.
Dit is wat ik zocht in SF4!! voor mij is dit nu erg dichtbij de perfecte fighter :)

Enige opmerking is de oude sf4 stages.... nieuwe ssf4 stages doen die nu zo verbleken , dat het zonde is als de oude stages voorbij komen :P ze hadden beter ook nog wat werk kunnen stoppen in de oude stages om die wat interessanter te maken.

de 10 nieuwe characters hebben allemaal ook wel iets bij te dragen voor mij. (had behalve cammy en fei long veel minder feeling bij "de console characters" van sf4)
Ik ben erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Hopenlijk heb ik 'm morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is Sagat nog steeds godtier of is het nu wat meer balanced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online

[ Voor 118% gewijzigd door Slashdotter op 26-04-2010 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Opvallend, Guile is nu Daigo's favoriete character:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MYmuerzrcO0]

Veel SSF4 filmpjes hier:
http://www.youtube.com/user/XGameMusic#p

[ Voor 29% gewijzigd door Slashdotter op 26-04-2010 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

Slecht voor de nachtrust, SSF IV :D

Heb een filmpje gevonden waar de nieuwe ultra van Akuma vanuit een sHP (dus sHP, teleport, ultra) wordt gedaan, heb dat even zitten oefenen en de makkelijkste input voor mij is f+HP, d/f, u/f+3K, u+3K. 420 damage met een volle meter is best aardig.
Je moet de input snel invoeren maar met hitconfirm met bijvoorbeeld een demon flip kick of jump/crossup MK kun je 'm zo in je vortex verstoppen of een shoryuken mee afstraffen.

Heb het op een aantal chars geprobeerd, werkt in ieder geval op Sakura, Dhalsim, Ryu, Cammy, Fei Long en Gen maar de lukt niet bij Chun Li en Blanka, die leunen een klein beetje naar achter als ze geraakt worden door de sHP waardoor de ultra mist.

@Emersion, leuke Endless Battles, je Vega blijft eng :) Zag je bericht pas te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:37:
Hier in de stad was het nergens te vinden, maar ik twijfel of ik het moet halen. Als ik het zo hoor is iedereen op Xbox hier, en die heb ik niet (en ga ik niet kopen).
Ik denk dat je jezelf moet afvragen of je je geld er uit gaat halen. Ik ben ervan overtuigd dat er ook genoeg spelers op de ps3 te vinden zijn, echter heb je nog wel zin om online te spelen? Als het antwoord nee is, dan moet je je afvragen of ssf4 dan nog genoeg nieuwe dingen biedt. Ik ben bang van niet.

Ikzelf heb ook nog even getwijfeld, omdat ik binnenkort weer in de situatie zit dat ik weinig kan trainen, en dit tot gevolg gaat hebben dat ik het online moeilijk ga hebben. En na een jaar sf4 toch bijna als mijn game gespeeld te hebben is het misschien toch ook wel weer tijd voor wat anders.
Maar na gisteren heb ik al geen spijt van mijn aankoop. Als fan van het genre moet je hem gewoon hebben. Klaar. :)

@Roq: zet ff je DM aan als je nog wilt mee helpen met het ssf4 topic

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 26-04-2010 07:39 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Is de trainingsmodus dan dit keer wat meerzeggend? Want bij de vorige ben je als leek gewoon nergens omdat je niet weet of je iets goed doet of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nu met de Challenge Mode goed oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Sagat schreef op maandag 26 april 2010 @ 07:12:
[...]

@Roq: zet ff je DM aan als je nog wilt mee helpen met het ssf4 topic
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
KneoK schreef op maandag 26 april 2010 @ 06:13:
Slecht voor de nachtrust, SSF IV :D

Heb een filmpje gevonden waar de nieuwe ultra van Akuma vanuit een sHP (dus sHP, teleport, ultra) wordt gedaan, heb dat even zitten oefenen en de makkelijkste input voor mij is f+HP, d/f, u/f+3K, u+3K. 420 damage met een volle meter is best aardig.
Je moet de input snel invoeren maar met hitconfirm met bijvoorbeeld een demon flip kick of jump/crossup MK kun je 'm zo in je vortex verstoppen of een shoryuken mee afstraffen.

Heb het op een aantal chars geprobeerd, werkt in ieder geval op Sakura, Dhalsim, Ryu, Cammy, Fei Long en Gen maar de lukt niet bij Chun Li en Blanka, die leunen een klein beetje naar achter als ze geraakt worden door de sHP waardoor de ultra mist.

@Emersion, leuke Endless Battles, je Vega blijft eng :) Zag je bericht pas te laat.
Ja man , waren leuke gevechten, het was echt laat en ik deed daarom ook wat domme dingen... dus ik koos ervoor om ook maar wat andere characters te nemen voor de lol :)
Vond het wel leuk je aan de slag te zien tegen anderen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vraag is eerder gesteld maar helaas geen antwoord: Krijg je de originele namen te zien als je een japanse versie van SSF4 haalt voor de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:22:
Je kan nu met de Challenge Mode goed oefenen.
Wat is daar dan aan veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 00:08
Digitizers schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:59:
Vraag is eerder gesteld maar helaas geen antwoord: Krijg je de originele namen te zien als je een japanse versie van SSF4 haalt voor de ps3?
je krijgt alsgoed is de japanse namen dus.. balrog (boxer) = m. Bison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Pin me er niet op vast, maar volgens mij kan het ook met de europese als je de ps3/xbox op japanse taal zet :P maar wie weet is dat lastig.
Ik weet eigenlijk dus niet wat de japanse versie doet, misschien veranderd hij ook wel de namen aan de hand van de ingestelde systeemtaal.

Heb je een liefde voor de originele namen? Ik vind de europese namen veel beter passen (vooral voor claw en dictator, want voor boxer is bison ook wel een goede naam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Slashdotter schreef op maandag 26 april 2010 @ 02:15:
Is Sagat nog steeds godtier of is het nu wat meer balanced?
Van een aantal characters, waaronder Sagat, is de stamina verlaagd. Ook is z'n damage volgens mij ietwat verminderd. Nog steeds top tier, maar wel een tikkeltje meer in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Als Vega speler kan ik zeggen dat sagat niet meer zo superkrachtig is als in sf4, maar nog steeds krachtig genoeg lijkt om in de top mee te draaien.

Challenge mode is niet veranderd, alleen qua het feit dat elke move/combo 1 trial is en het makkelijker is om meteen verder te gaan.
Als je wilt weten wat er fout gaan kun je beter gewoon training mode pakken met input display on.

Het replay systeem werkt op de manier dat het je 30 laatste gevechten tijdelijk opslaat. Van die replays kun je dan matches uitzoeken die je permanent wilt bewaren.
Die replays kun je ook samen bekijken met andere spelers als je wil, dan kom je in een lobby terecht.
Van gevechten die je bekijkt in endless battle of team mode, kun je tijdens de match kiezen om een plek voor die replay te reserveren.

Afgezien daarvan kun je ook gewoon random replays van mensen gaan bekijken die upgeload zijn doormiddel van 2 spelers die een 2 win streak hebben in de replaychannel.

[ Voor 7% gewijzigd door Emersion op 26-04-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of SSF4 in de mediamarkt al te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:16:
Weet iemand of SSF4 in de mediamarkt al te koop is?
MM niet gezien (Arena & Utrecht). Wel Bartsmit (amsterdam). Of je besteld online bij gamedumper voor 35 euro.

Wanneer wil je de match doen btw :P ?

Endles battle en team battle is verslavend :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Hoeveel mensen kunnen in team battle meedoen?

4 vs 4 of 8 vs 8?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil team battle doen vanaaf als ik hem heb toch mootje:P.
als ik heb rond 4 uur nog nie heb ga ik is in de stad checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:20:
[...]

MM niet gezien (Arena & Utrecht). Wel Bartsmit (amsterdam). Of je besteld online bij gamedumper voor 35 euro.

Wanneer wil je de match doen btw :P ?

Endles battle en team battle is verslavend :P
Ik hoop dat ie bij de MM in Den Haag te koop is.. Kan je morgenavond rond 8 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:35:
[...]

Ik hoop dat ie bij de MM in Den Haag te koop is.. Kan je morgenavond rond 8 uur?
Ja ik zal cker wel online zijn. Het zal dan tussen 20.00 en 20.30 zijn. Dan zal ik wel online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Heb 'm ook binnen sinds 1 minuut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:17
Ik deed in SF4 altijd de Championship Mode voor de rank (1v1 dus). Nu is die weg, wat is hier de vervanger voor? De normale BP modus die vroeger niemand speelde? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffa schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:56:
Ik deed in SF4 altijd de Championship Mode voor de rank (1v1 dus). Nu is die weg, wat is hier de vervanger voor? De normale BP modus die vroeger niemand speelde? :S
Online op SF4 is vrijwel dood, en nu met SSF4 die uitgekomen is, zal het nog stiller worden. SSf4 heeft zoveel lol-factor met online, team battle en endless battle zijn echt iets wat in sf4 had meoten zitten, en gelukkig zit het wel in ssf4. Daarnaast komt in juni een tournament mode, en niet zoals die in SF4 was, maar gewoon in een vorm van een bracket.

Als je SF4 top vond, dan is ssf4 een must buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
jup! en ik vind dat ook weer cool.... PP is een telling die weer enigzins waarde heeft.
Het is nu opgedeeld in PP en BP .... BP heb je per character, PP is algemeen.
Ik weet niet of spelen met characters waar je bijna geen BP mee hebt enig invloed heeft op het aantal PP wat je verliest/wint.
BP daalt niet echt hard, PP kan hard dalen als je tegen iemand speelt met veel minder punten en je verliest.

Enige nadeel tot nu toe? Ragequit is weer terug in werking bij veel zielepoten :D maar aan de andere kant is dat ook wel weer grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de netcode van SSF4 PS3 beter dan SF4? Is er een verschil te merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:18:
[...]

Online op SF4 is vrijwel dood, en nu met SSF4 die uitgekomen is, zal het nog stiller worden. SSf4 heeft zoveel lol-factor met online, team battle en endless battle zijn echt iets wat in sf4 had meoten zitten, en gelukkig zit het wel in ssf4. Daarnaast komt in juni een tournament mode, en niet zoals die in SF4 was, maar gewoon in een vorm van een bracket.

Als je SF4 top vond, dan is ssf4 een must buy.
O sorry ik bedoel: ik heb SSF4 al en ben op zoek naar de beste competitive online 1v1 mode met rankings. Welke zou dan t leukst voor mij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:36:
Is de netcode van SSF4 PS3 beter dan SF4? Is er een verschil te merken?
er is cker wel verschil. Ik heb 100 matches gespeeld, waarvan 40 tegen een amerikaan. Dit was op sf4 vrijwel niet te doen. Netcode is zeker beter dan SF4, alleen dat al is een aanschaf van SSF4 moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Stoffa schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:03:
[...]

O sorry ik bedoel: ik heb SSF4 al en ben op zoek naar de beste competitive online 1v1 mode met rankings. Welke zou dan t leukst voor mij zijn?
Ranked is je enige optie zover ik weet , verder word er niks geranked en kun je nergens leaderboards van vinden.

Ik denk ook niet dat de tournament mode daar verandering in brengt.... PP is veel competitiever als de championship mode van sf4, omdat het je niet (alleen) beloont voor tijd gespeeld, maar het beloont alleen je wins en trekt er punten af voor verlies.... zo betekent elke match iets op een competitief/leaderboard niveau.

[ Voor 23% gewijzigd door Emersion op 26-04-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:09:
[...]

er is cker wel verschil. Ik heb 100 matches gespeeld, waarvan 40 tegen een amerikaan. Dit was op sf4 vrijwel niet te doen. Netcode is zeker beter dan SF4, alleen dat al is een aanschaf van SSF4 moeite waard.
Merk je veel van de Sagat's nerfs? M.a.w. moet je jezelf nu echt aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Ik zat bij trials challenge mode te kijken echter vond ik het bij SF4 relaxt dat je select kon doen om de input van de move te zien... nu moet ik elke keer start doen om de move te zien en vervolgens te onthouden...

daarnaast zag je als je de combo uitvoerde het gene rood worden wat werd uitgevoerd. eenmaal gehele ROOD had je um gehaald.... waar is het gebleven... ik voel me echt gehandicapt zonder deze weergaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
P-Nut schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:19:
Ik zat bij trials challenge mode te kijken echter vond ik het bij SF4 relaxt dat je select kon doen om de input van de move te zien... nu moet ik elke keer start doen om de move te zien en vervolgens te onthouden...

daarnaast zag je als je de combo uitvoerde het gene rood worden wat werd uitgevoerd. eenmaal gehele ROOD had je um gehaald.... waar is het gebleven... ik voel me echt gehandicapt zonder deze weergaven
dat met de rode letters is er nog steeds hoor, die moves zien is idd een rare verandering.
Nog een uurtje en dan ben ik vrij , kan ik na het eten weer aan de slag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Wanneer je tegenstander KO is kun je niet meer tik na geven, nooooooooooooooos! No more bison bitchslaps :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

firlian schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:42:
Wanneer je tegenstander KO is kun je niet meer tik na geven, nooooooooooooooos! No more bison bitchslaps :'(
Whhhaaatatt!

Vond het altijd grappig om met fuerte weg te rennen bij een KO, zag er zo debiel uit :P.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

firlian schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:42:
Wat mij betreft een verbeteting, vond het af en toe echt irritant. Zo hebben ze nog meer kleine ergernissen weggenomen die het allemaal net wat beter maken zoals het onthouden van de training instellingen (super/ultra meter, stun etc.), het onthouden van de laatst geselecteerde char en instellingen van outfit, kleur, taunt en ultra. SSF IV voelt nu echt 'af'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kijk ik er overheen, maar waar is de optie om voor elk personage de intros en outros terug te kijken nadat je ze hebt vrij gespeeld in de arcade mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
ik vind ssf4 ook een grote verbetering. Vooral het online gebeuren is echt serieus goed onder handen genomen. Echt wat de community nodig had imo. Gisteren nog ff met Mootje (en zijn gang) team battle gespeeld, was echt fun :D

De enigste grote ergernis wat er nog niet uit is imo is het probleem van local play met stick en ps3 pad. 2 vrienden van mij spelen met pad en ik met stick. Iedere keer dat 1 van de pad spelers verliest moeten we terug naar het start scherm gaan om dan terug te kunnen beginnen voor stick vs pad. Kweet het is een detail, maar behoorlijk irritant als je heel de avond wil spelen. Voor de rest mochten ze voor mij ook een online training mode er mogen tussen steken of rematch.

Aangezien dat ik een Micrsoft examen in het verschiet heb zal ik niet veel tijd hebben om het deftig te kunnen testen deze week :/

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Very nice game

Main:Ryu
Second Main: Guy, juri
Third main: Dudley Ibuki en Cody

En die CPu is irritant wtf lijken net shoryuken noobs geworden XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Bison Wins! :+

Combos gaan voor mijn gevoel net iets soepeler in SSFIV.
Damage is gescaled vooral bij Ex-headstomp, en hij trade nu heel vaak.
Maar ultra 2 is heel erg bruikbaar en pshycho crusher upgrade is fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
je me de eerste 2 keer firlian :P waren leuke matches... ik moet nog ff wat meer bison leren... punisher kan me ook genadeloos inmaken , maar ik zal eruit komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:00
firlian schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:42:
Bison Wins! :+

Combos gaan voor mijn gevoel net iets soepeler in SSFIV.
Damage is gescaled vooral bij Ex-headstomp, en hij trade nu heel vaak.
Maar ultra 2 is heel erg bruikbaar en pshycho crusher upgrade is fijn.
Je had mij ook 2 keer te pakken :'(
Moet nog veel oefenen, snap niet dat sommige mensen al zo goed zijn met bijv: Dudley.
Ik oefen volgens mij nog steeds verkeerd, maar ja dat mag de pret niet drukken. ;)

Binnenkort eens met zijn allen in een Endless Battle zitten en dan misschien elkaar tips geven, voor mij zal het waarschijnlijk alleen tips krijgen zijn. :+

[ Voor 12% gewijzigd door henkyyyyyyy op 27-04-2010 00:00 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wie toevallig in de nabije toekomst in de buurt van Londen moet zijn: In de HMV keten verkopen ze de officiele SF4 gamepad controllers aan 2 voor 30 pond, wat neerkomt op zo'n 18 euro per controller. Heb er meteen 2 meegenomen: reserve voor mezelf en eentje voor een vriend van me.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:09:
[...]

Vette shit :*). Nu wil ik het echt zo snel mogelijk aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Ook maar potjes gespeeld om te testen. leuke modes zoals iedereen al aangaf.

Sim's U2 vind ik nog maar een beetje vreemd, het heeft ook een behoorlijk aparte range en die heb ik nog niet helemaal onder de knie. Wel een paar keer mensen mee kunnen verassen door hem instant te doen, maar of het echt de mixup mogelijkheden van U1 overtreft weet ik nog niet.

Trial mode vind ik ook veel beter opgebouwd, werkt een stuk sneller, en je krijgt ook nog eens sneller je icons.
Andere keer maar weer verder met testen :)

edit, toen ik arcade had uitgespeeld kreeg ik een blauwe titel voor mn char. Weet iemand of er nog meer character titels in de game zitten?

[ Voor 11% gewijzigd door Roq op 27-04-2010 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 22:07
Volgens mij moet ik er echt inkomen. Ik heb het bijna 3 maanden niet aangeraakt.
Denk ga is kijken of ik het nog kan... niet dus. Had gister een vervellende dictator tegen me.
1 tik uitdelen en dan de rest alleen maar teleporten. Kon hem niet meer raken.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 15:05
Woehooee SSF4 vanmiddag halen heb er weer zin in :)

Kun je nu eindelijk met de PS3 versie gewoon je eigen muziek afspelen in online modus? In SF4 stopte je eigen muziek zodra je online ging.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:01
Vast een hele stomme vraag, maar werken de costumes/DLC die ik voor SF4 heb gekocht ook in SSF4?
Het zal wel niet denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waar ik hem voor een mooie prijs kan halen in de omgeving Utrecht?

Of online als die daar nog goedkoper is en snel wordt geleverd?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

artacis schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:15:
Vast een hele stomme vraag, maar werken de costumes/DLC die ik voor SF4 heb gekocht ook in SSF4?
Ze werken gewoon in SSF4, of ze zijn standaard unlocked, een van de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
artacis schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:15:
Ja die werken nog wel , hij checked of je ze hebt gekocht.
Tevens krijg je 2 extra colors voor het bezit van een sf4 savefile. Die vind ik vrij lame (had liever gehad dat niemand die kon kiezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, volgens mij is echt iedereen overgestapt naar SSF4. Ik krijg maar geen speler te pakken met CE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ej Mojo kom je nog match doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:28:
Ej Mojo kom je nog match doen???
yo, ik zal speciaal voor jouw classic SF4 opstarten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:33:
[...]

yo, ik zal speciaal voor jouw classic SF4 opstarten :P
Yes, Classic it is :P. Ik zie je trouwens aanmelden. Veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Sagat gaat vandaag hopelijk voor het laatst vanilla sf4 spelen. De laatste weken (maanden? yes i suck that much :$ ) heb ik me stukje bij beetje door de normal trials heen gemodderd. Ik moet nu alleen die maffe mexicaan nog. Must have achievement!

Wish me luck!

:) :o :D d:)b
Vind het jammer dat ik het spel niet 'beloond' heb met 1000 punten, denk ook dat dat voor super een enorme uitdaging gaat zijn. Maar met het halen van deze achievement is mijn vanilla sf4 hoofdstuk voor nu klaar.

[ Voor 29% gewijzigd door Sagat op 27-04-2010 21:17 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KSL1808 - Mojo666 1-2

Je hebt een stugge sagat, en je fa's zijn dodelijk :). Ggs man. Filmpje(s) ben ik aan het uploaden.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:53:
KSL1808 - Mojo666 1-2

Je hebt een stugge sagat, en je fa's zijn dodelijk :). Ggs man. Filmpje(s) ben ik aan het uploaden.
Thnx, ik heb eerder tegen je gespeeld (lang geleden) met ryu geloof ik(?). Toen was je was wel goed, maar met akuma ben je echt stappen hoger. Dodelijke akuma heb je. Vooral je combos. Het was echt spannend.

Hopelijk snel weer tegen elkaar met SSF4 :P Wanneer heb je m?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:43
Nu nog de mogelijkheid om endless battle normaal te verlaten. Ik kon gisteren de battle gewoonweg niet verlaten. Had na tig potjes er wel genoeg van, maar de mensen in de groep knalde elke keer meteen door naar ready. (wat overigens erg fijn was toen ik de game nog niet wilde verlaten).
Hierna was het verplicht meekijken 8)7
Ik kan echt geen optie vinden om normaal eruit te stappen.
Heb de box toen maar ge- RAGE QUIT >:) ,terwijl ander aan het vechten waren.

Zie ik een optie over het hoofd :? of kan je er echt alleen uit als je in het hoofdmenu zit na een battle.
En ik mis de mogelijkheid om playermatch/endless battle te kiezen als online uitdager wanneer je arcade doorloopt. Ik ben niet zo van het wachten.

[ Voor 25% gewijzigd door DrLZ Gambit op 27-04-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
DrLZ Gambit schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:14:
Nu nog de mogelijkheid om endless battle normaal te verlaten. Ik kon gisteren de battle gewoonweg niet verlaten. Had na tig potjes er wel genoeg van, maar de mensen in de groep knalde elke keer meteen door naar ready. (wat overigens erg fijn was toen ik de game nog niet wilde verlaten).
Hierna was het verplicht meekijken 8)7
Ik kan echt geen optie vinden om normaal eruit te stappen.
Heb de box toen maar ge- RAGE QUIT >:) ,terwijl ander aan het vechten waren.

Zie ik een optie over het hoofd :? of kan je er echt alleen uit als je in het hoofdmenu zit na een battle.
En ik mis de mogelijkheid om playermatch/endless battle te kiezen als online uitdager wanneer je arcade doorloopt. Ik ben niet zo van het wachten.
Je kan er volgens mij ook uit als je de match bekijkt.
Je moet dan op select drukken en daarna op start en dan kun je kiezen voor Quit Match.
Of je kan al gelijk op start drukken dat weet ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Dan was je de host. De host kan niet quitten tijdens matches. De rest wel.
Die ragequit heeft het potje ook verpest ,die 2 moesten opnieuw beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Hakan is ook erg leuk om mee te spelen trouwens :D
Ultra2 is geniaal, vooral tegen vega, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:07:
[...]

Thnx, ik heb eerder tegen je gespeeld (lang geleden) met ryu geloof ik(?). Toen was je was wel goed, maar met akuma ben je echt stappen hoger. Dodelijke akuma heb je. Vooral je combos. Het was echt spannend.

Hopelijk snel weer tegen elkaar met SSF4 :P Wanneer heb je m?
Ik denk dat ik'm volgende week pas ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
firlian schreef op woensdag 28 april 2010 @ 03:30:
Hakan is ook erg leuk om mee te spelen trouwens :D
Ultra2 is geniaal, vooral tegen vega, lol.
Valt wel mee denk ik , vega heeft niet veel reden om veel airborne te gaan tegen Hakan.
Zullen er dan ook weinig doen wanneer hij meter heeft met ultra 2.
Denk dat je tegen vega meer hebt aan ultra 1 in the long run.
Van de nieuwe characters vrees ik alleen een goede guy en ibuki tot nu toe.... de rest lijkt te doen met vega.

Maar tegen vega moet je gewoon bison nemen, die match up is zowaar nog beter voor bison geworden dan in vanilla :(

Vega is sterker geworden tegen sommige characters , maar bij zijn slechtere match ups is er weinig veranderd helaas , vaak zelfs nog slechter geworden. Dus blanka, bison, rufus, guile, chun.... ze kunnen vega relatief simpel in bedwang houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik ben Guy aan het leren, hij is nog sneller en meer rushdown dan bison voor zover mogelijk. Wanneer ik een aantal uur met Guy heb gespeeld voelt Bison gewoon langzaam, alsof ik street fighter 2 vanilla voor de SNES aan het spelen ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firlian schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:16:
Ik ben Guy aan het leren, hij is nog sneller en meer rushdown dan bison voor zover mogelijk. Wanneer ik een aantal uur met Guy heb gespeeld voelt Bison gewoon langzaam, alsof ik street fighter 2 vanilla voor de SNES aan het spelen ben :D
GUy is heerlijk
ook de snelste charachter met dat rennen.
Geweldig om je je tegenstand onder druk te zetten.
Ook mooie combos goeie damage + hij is een meester in de air.
Mijn ideale poppejte:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Ik speel tot nu toe met Dudley en vind hem echt ontzettend zwaar tegenvallen. Ga denk ik spoedig maar eens een switch overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik vind guy zijn combo's beetje tegenvallen eigenlijk. Meeste doen weinig dmg. Sommige zijn character specifiek. En voor de betere combos moet je tegenstander vrijwel altijd tegen de muur staan, ook voor zijn ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em eindelijk kunnen bemachtigen! It's on!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hem ook binnengekregen vandaag en heb aardig wat matches gedaan :D Het is best leuk dat je filmpjes kan saven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oguz lives! Ouwe garde compleet? We moeten dan maar is een keer de tourney functionaliteit gaan testen....?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Sagat schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:16:
Oguz lives! Ouwe garde compleet? We moeten dan maar is een keer de tourney functionaliteit gaan testen....?
Die zit er nog niet in toch? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Die komt ergens in juni pas als gratis dlc, misschien nog een normaal toernooitje om die tijd op te vullen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben er niet bij :(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Zit er nu helemaal geen player mode meer in eigenlijk? Beetje onhandig voor tourneys zoals we die deden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firlian schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:46:
Zit er nu helemaal geen player mode meer in eigenlijk? Beetje onhandig voor tourneys zoals we die deden...
jawel. dat is dus de endless battle mode. Je kiest 2 population, en maakt 1 prive slot aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Endless battle met een aantal vrienden is geniaal. Zonet een tweetal uurtjes met een paar vrienden zitten spelen terwijl we wat te zaten keuvelen over voice. Je vraagt je spontaan af hoe je ooit zonder spectate kunnen spelen hebt :p

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 29-04-2010 00:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik leef nog wel ja :P Team battle & Endless battle is geweldig :D
Ga es koken jij :( :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Endless en team battle zijn erg grappig inderdaad :) ook al erg mee vermaakt.

Hebben jullie trouwens ook dat je vaak gekickt wordt in ranked battle? Misschien ligt het aan mij maar ik denk dat mensen niet tegen sim willen spelen :p
Ik kom redelijk vaak dezelfde mensen in ranked tegen, dus misschien ligt het daar aan, en hebben ze na een paar keer verliezen het wel gezien.

Ben ook echt benieuwd hoe de tournament DLC gaat worden, de huidige online modes zijn in ieder geval een enorme vooruitgang.

En nog even een korte mededeling; Sagat, BoeBoe en ik zijn met een Super Street Fighter 4 thread bezig. Layout is al zo goed als af, nu nog content en dan wordt het zo snel mogelijk beschikbaar, nog even geduld dus ;)

edit: Weet iemand trouwens of het mogelijk is een soort van world ranking per character op te vragen?
Ik ben wel benieuwd wat de rank is van mijn sim in vergelijking met andere sim spelers.

[ Voor 11% gewijzigd door Roq op 29-04-2010 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik ben nog nooit gekicked in ranked, denk dat het echt aan Sim ligt, ik haat hem ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
ik word ook wel gekicked, vega is ook nooit populair :)

anderen willen juist graag keer op keer spelen (als ze winnen) dan versla ik ze een keer en zie ik ze de avond niet weer.

gotta love farming points :D

Guile is trouwens flink aan het klimmen op mijn haatlijstje.... damn wat is die nog irritanter geworden in deze game.

[ Voor 22% gewijzigd door Emersion op 29-04-2010 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Zijn er trouwens nog mensen die echt op een nieuwe main zijn overgestapt sinds super?

Vooralsnog ben ik maar erg weinig van de nieuwe characters tegengekomen, dus ik heb het gevoel dat iedereen een beetje bij zijn vertrouwde character blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik ben Guy aan het leren, of hij mijn nieuwe main wordt weet ik nog niet- hangt er vanaf op welk niveau ik met hem uit kom. Meeste matches win ik wel met hem, maar moet nog een boel leren.
Met Bison is mijn win rate 95% of zo... Gaat allemaal een beetje te makkelijk. Gaat toch vervelen ook al is winnen leuk, Bison's game ken ik nu wel.

[ Voor 11% gewijzigd door firlian op 29-04-2010 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Zoow wat een goede game is SSF4 weer.. Slechte connectie + Sakura was mijn main + overgegaan op stick zorgde ervoor dat ik SF4 alleen lokaal met vrienden speelde.. Maar deze game heeft genoeg fighters die ik wil gaan mainen.. Ben er nog niet helemaal uit maar Juri, Makoto, Ibuki en Adon komen zeker in aanmerking.. Las alleen dat Dudley waarschijnlijk in een hoge tier komt dus wil die ook wel eens proberen.. (moet nog veel leren online dus als het iets makkelijker kan graag ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Roq schreef op donderdag 29 april 2010 @ 02:39:
Zijn er trouwens nog mensen die echt op een nieuwe main zijn overgestapt sinds super?

Vooralsnog ben ik maar erg weinig van de nieuwe characters tegengekomen, dus ik heb het gevoel dat iedereen een beetje bij zijn vertrouwde character blijft.
Ik probeer telkens een ander te mainen ( cody, Juri, Guy, Dudley), maar zodra het geen shoto is dan vind ik bijna geen opening of zoning methode.
Ik ben zo gewend om met Shoto's te vechten dat ik het echt enorm moeilijk vind om iets anders te mainen. (wat ik aan de ene kant wel graag wil, want daarom heb ik SSF4 gekocht)

Dus ja, ik probeer het wel, maar als je telkens af wordt gemaakt online is de lol er snel vanaf ;)
Dan kies is snel weer voor Ryu waar ik enigzins mee uit de voeten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Als je een nieuw character pakt , moet je je altijd klaarmaken voor wat beatings, je leert immers niet met dat character wat je in een jaar met die andere geleerd hebt. Je moet ook alle matchups weer leren. Gewoon kwestie van doorzetten....ik ga juri proberen.

Haar vuurballen zijn wel moeilijk om te leren te gebruiken en ik moet leren goed binnen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Ik speel met Ibuki nou! echt wat een coole character! wel moeilijk om mee te spelen... wat vooral kut is namelijk als je eenmaal knocked down ben... en kut health :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik zie Emersion de hele tijd in de ranked matches lijst, soms zelfs 2 keer en kan met geen 1 van beide connecten... Dat is sinds hij mijn game joinde en ik een melding kreeg "the player has left the game" of zoiets...

En dan is er ook nog zo'n lame ass vega speler met de naam cel1337 die enorm veel lag genereerd wanneer hij niet kan winnen :(

[ Voor 23% gewijzigd door firlian op 29-04-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
wierd , we hebben toch wat potjes gespeeld in ranked?

zoals ik al vroeg dacht zijn guy en ibuki lastige tegenstanders... guy omdat die zo tering snel in je face is terwijl vega meer van range houd en ibuki omdat ze super goed kan mindfucken op wake up waar vega niks tegen heeft hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf bij Akuma >:) Ik wil Hakan, Guy en misschien nog Juri een keer leren, maar mijn voorliefde voor De Mon© blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Emersion schreef op donderdag 29 april 2010 @ 19:37:
wierd , we hebben toch wat potjes gespeeld in ranked?
Ja, daarom zeg ik ook, vanaf het moment dat jij mijn game joinde en jij tijdens character select ineens foetsie was is het mis. Zelfs na een paar uur niet te hebben gespeeld zie ik jou weer boven in ranked staan met grijze connection bar... Ben beniewd of dat voor iedereen op xbox live zo is, dan ben je namelijk aardig berucht binnenkort.

Edit: zelfs na een modem reset bug jij de ranked list nog :p

[ Voor 5% gewijzigd door firlian op 29-04-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Wat kun je doen tegen Bison's Ultra 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
nouja , misschien komt het door de rare disconnect idd, ik heb dat nog nooit eerder met iemand gehad.
misschien gaat het weg als ik de xbox uit doe ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 toernooi

@ St@m: Ik heb je al paar berichten gestuurd via psn, wanneer je onze match wilt doen, maar geen bericht terug. Daarom vraag ik het je via hier. Ik kan morgen avond als je wilt en weekend ook, alleen geef wel een tijdstip door. Ik wil graag SF4 afsluiten en verder gaan met SSF4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
henkyyyyyyy schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:56:
Wat kun je doen tegen Bison's Ultra 2?
Gewoon blokken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SF is slecht voor mijn bloeddruk enzo :P. Al ben ik wel een beetje benieuwd naar nieuwe spel modi, maar nieuwe matchups boeien mij niet heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hmm, dacht dat ik dat geprobeerd had, zal dan waarschijnlijk wel te laat zijn geweest. ;)
Emersion schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:19:
Als je een nieuw character pakt , moet je je altijd klaarmaken voor wat beatings, je leert immers niet met dat character wat je in een jaar met die andere geleerd hebt. Je moet ook alle matchups weer leren. Gewoon kwestie van doorzetten....ik ga juri proberen.

Haar vuurballen zijn wel moeilijk om te leren te gebruiken en ik moet leren goed binnen te komen.
Ja heb je idd gelijk in.
Gisteren weer even met Cody gespeeld, 10 in een row gewonnen, yeeeh!
Ik zat wel in een Endless Battle met grotere Noobs dan dat ik ben :+
Vind Cody van de nieuwe toch wel het leukste om mee te spelen.

[ Voor 60% gewijzigd door henkyyyyyyy op 30-04-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Hmm, ranked is nu even niet leuk meer. Ik zit in rank B en de meesten nog in D. Als ik dan een partij verlies gaan er 20 tot 40 BP af en als ik win krijg ik er 1 hele punt bij :D
Pagina: 1 ... 28 ... 62 Laatste