Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
nice game :)

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
leuke match... better dan mijn skills al vind ik honda geen drol aan :P

als akuma misshien wat meer air exfireballs doen. en shakudans na knockdown (op afstand)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P-Nut schreef op maandag 19 april 2010 @ 01:49:
leuke match... better dan mijn skills al vind ik honda geen drol aan :P

als akuma misshien wat meer air exfireballs doen. en shakudans na knockdown (op afstand)?
Hehe ik had idd weinig air exfireballs gedaan. Normaal doe ik dat wel. Mischien was ik gewoon geïntimideerd door de skills van OmePee :D.

@Insomniac

Wanneer kan jij spelen? Is je PSN InSomniac_r33?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ps3 versie van SSF4 is al op voorraad en binnen 1 tot 2 werkdagen op je matje ;) Zal niet meer lang duren of andere shops gaan meedoen.

LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze versturen hem toch pas de 30ste
heb net de zaak in zoetermeer gebeld eind deze week hebben ze hem

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:15:
ze versturen hem toch pas de 30ste
heb net de zaak in zoetermeer gebeld eind deze week hebben ze hem
Kreeg net een mail, dat het om een foutje gaat.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bedoel je dat ze het op voorraad hebben bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:07:
hoe bedoel je dat ze het op voorraad hebben bedoel je
dus niet op voorraad ;), ging om een fout blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 17:38:
KSL1808 - OmePee(Aryawn) 0-2. GGS man. Kon echt niks tegen zon goede Honda.
Jep, ggs. Ben dit spel een beetje verleerd, ik verpestte keer op keer LP xx Heavy Hundred Hand Slap combo omdat ik de timing/het ritme een beetje kwijt ben. :P

Ik vrees ook dat ik SSFIV niet veel kan spelen, ik heb er simpelweg bijna geen tijd meer voor. Final Fantasy XIII ligt hier ook nog en die heb ik amper aangeraakt haha.

[ Voor 4% gewijzigd door Aryawn op 19-04-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
@KSL: yup InSomniac_r33 is m'n psn.
Voeg me gerust toe, normaal gezien kan ik woensdagavond of vrijdagavond. Of in het weekend kan ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

einde van deze week naar zoetermeer mijn SSF 4 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

@Mojo666, heb je morgenavond (dinsdag) tijd?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:45:
@Mojo666, heb je morgenavond (dinsdag) tijd?
Ja ik heb cker tijd. Zeg maar een tijd en ik zal er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Mag nu ook nog wel, maar anders een uur of 19:00?

Edit: nah, ik ga toch maar pitten

[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 20-04-2010 00:09 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elbaceever schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:38:
@KSL: yup InSomniac_r33 is m'n psn.
Voeg me gerust toe, normaal gezien kan ik woensdagavond of vrijdagavond. Of in het weekend kan ook natuurlijk.
Woensdagavond is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 00:01:
Mag nu ook nog wel, maar anders een uur of 19:00?

Edit: nah, ik ga toch maar pitten
19.00 is mooi tijd tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Krijg er steeds meer zin in super, net als de rest waarschijnlijk.
Hoewel sims ultra2 eerst wat lachwekkend eruit zag, bied het toch een leuke 50/50 mixup na een iat.

Daarnaast las ik dat sim als enige geen damage reductie heeft gekregen en dat zijn drills beter geworden zijn, dus ben erg benieuwd.

Ik speel een stuk minder sf4 laatste tijd en eigelijk alleen maar CvS2 (ook met sim natuurlijk ;)) dus hoop dat super me weer kan boeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nogmaals gebeld lekker opdringen die handel.
Deze week binnen donderdag of vrijdag.
Dan versturen ze hem die zelfde dag nog dus donderdag of vrijdag aan de slag met SSF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:31:
Heb nogmaals gebeld lekker opdringen die handel.
Deze week binnen donderdag of vrijdag.
Dan versturen ze hem die zelfde dag nog dus donderdag of vrijdag aan de slag met SSF4
zij zijn niet de enige die de game deze week gaan versturen ..;) vele andere shops gaan m ook eerder verkopen. Mediamarkt gaat m ook voor eht einde van deze week verkopen , ga jij maar lekker naar zoetermeer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:22:
[...]

zij zijn niet de enige die de game deze week gaan versturen ..;) vele andere shops gaan m ook eerder verkopen. Mediamarkt gaat m ook voor eht einde van deze week verkopen , ga jij maar lekker naar zoetermeer :P
Over welke Mediamarkt heb je het? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:00:
[...]

Over welke Mediamarkt heb je het? :P
Alkmaar. Waarschijnlijk doen andere vestigingen ook mee, maar dat varieert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ehm Mojo666, we hadden 15 minuten geleden een afspraak.. ik vind dit echt geen doen, nu al de 2e keer dat je niet op komt dagen op de afgesproken tijd. Nou, jammer dan, misschien kom ik je een keer tegen online, maar ik ga niet weer een nieuwe afspraak met je maken.
Ga jij maar door naar de volgende ronde.

Edit: Voor de duidelijkheid, ik heb nu dus in totaal al een half uur naar mijn tv zitten staren te wachten totdat jij een keer besluit om online te komen. Zo werkt het dus niet.

[ Voor 29% gewijzigd door St@m op 20-04-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:15
Dat niemand er nog over is begonnen.

De hoop had ik al bijna opgegeven,

maaaaaaaaaaar hij komt dan toch nog, weliswaar tig jaar te laat maaaaaaaaaaaaaaaaaar beter laat dan nooit.

_/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~ :9~ MARVEL VS CAPCOM 3 :9~ :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_

bron: alle zelfrespecterende games sites

trailer
http://www.youtube.com/wa...I&feature=player_embedded

er zou eigenlijk nog een speciale versie voor de Dreamcast moeten komen hehehehehe

en van mij mogen ze het stijltje van sfIV erin meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:15:
Ehm Mojo666, we hadden 15 minuten geleden een afspraak.. ik vind dit echt geen doen, nu al de 2e keer dat je niet op komt dagen op de afgesproken tijd. Nou, jammer dan, misschien kom ik je een keer tegen online, maar ik ga niet weer een nieuwe afspraak met je maken.
Ga jij maar door naar de volgende ronde.

Edit: Voor de duidelijkheid, ik heb nu dus in totaal al een half uur naar mijn tv zitten staren te wachten totdat jij een keer besluit om online te komen. Zo werkt het dus niet.
Sorry man, ik was precies 31 minuten te laat inderdaad. Ik kom al mijn afspraken na in deze topic, behalve nu, kwam door drukte met school. Ik trek me terug uit het toernooi, dus dan mag jij door, want ik heb de fout gemaakt en niet jij. Succes met je matches :) Dan maar als we toevallig tegelijk online zijn, dan kunnen we tegen elkaar voor de fun :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
DrLZ Gambit schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:24:
Dat niemand er nog over is begonnen.
Misschien omdat dit het Street Fighter IV topic is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Moeten 'we' niet eens aan Super SF4 topic beginnen? :p

Sagat als je je geroepen voelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Mojo & St@m

Jammer dat het zo gelopen is :S.. Wie moet ik nou als winnaar door laten gaan?? St@m?? Anders maken jullie nog een afspraak voor jullie match. Ik hoor van jullie.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roq schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 22:53:
Moeten 'we' niet eens aan Super SF4 topic beginnen? :p

Sagat als je je geroepen voelt ;)
*Ahum* ;)
Als laatste nog een bedankje aan Boeboe, die de o.p. van deel 1 gemaakt heeft ,welke voor ongeveer 99% is gerecyceld voor deel 2. _/-\o_

Je kan nu meerdere topic starters hebben, en content zoeken en bij houden vind ik geen enkel probleem. Alleen van achtergronden maken en tabellen en shit weet ik niks. Misschien handig als een wat html technischere g0tter me daarmee helpt.

Ik zal boe anders is een pm sturen of ie zin heeft om een nieuw topic samen te doen ofzo.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 00:30:
@ Mojo & St@m

Jammer dat het zo gelopen is :S.. Wie moet ik nou als winnaar door laten gaan?? St@m?? Anders maken jullie nog een afspraak voor jullie match. Ik hoor van jullie.
Hij is btje puntje precies :P Ik ben wel bereid opnieuw afspraak te maken, want zulke dingen kunnen gebeuren lijkt mij? Maar hij is zo boos dat ie niet meer afspreken :( tenzij hij nu btje afgekoeld is...Als hij niet bereid is om weer af te spreken, dan mag hij door van mij ( zijn wel ergere dingen ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:02:
[...]

Hij is btje puntje precies :P Ik ben wel bereid opnieuw afspraak te maken, want zulke dingen kunnen gebeuren lijkt mij? Maar hij is zo boos dat ie niet meer afspreken :( tenzij hij nu btje afgekoeld is...Als hij niet bereid is om weer af te spreken, dan mag hij door van mij ( zijn wel ergere dingen ).
Laten we maar wachten op zijn reactie. Laten we eerlijk zijn, ik zou ook een beetje pissed zijn als iemand niet aan zijn afspraak houdt. Maarja iedereen reageert natuurlijk anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ik ben niet een beetje puntje precies, ik ben helemaal puntje precies. Afspraak is afspraak, zeker als diezelfde morgen de afspraak nog bevestigd wordt. Ik snap niet dat mensen het niet doorhebben dat ik niet constant de PS3 aan heb om maar te wachten tot er iemand online komt.
Ik zet speciaal de PS3 aan om 5 voor 7 zodat ik optijd ben. Wissel het spelletje wat erin zit. Dan wacht ik en wacht ik en wacht ik... geen Mojo666, dan doe ik de PS3 uit, reageer ik hier en dan krijg je als reactie dat hij druk is met school, terwijl hij om 19:10 hier zit te posten. In het SF4 topic nota bene.

Zulke dingen kunnen gebeuren inderdaad, daarom was ik de eerste keer ook niet boos. Als het je echter 2x gebeurd in 1 week.. tja.. dan maak je geen goede indruk.
Maargoed, aangezien ik toch nog steeds suck in dit spel heb ik aangegeven dat Mojo666 door mag gaan, dat scheelt mij weer een hoop ergernissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het lijkt mij het beste om een deel 3 van dit topic te starten en de Super SF4 info daarbij te zetten. Ik wil dat eventueel wel doen, zolang er maar iemand anders (Sagat?) meehelpt met de content achteraf :p.
Wat gaan we trouwens met die "GoT Online" lijst doen? Er staan een hoop spelers tussen die niet langer actief zijn. Vervangen door GoT tournament lijstjes en up-to-date houden?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:51:
Ik ben niet een beetje puntje precies, ik ben helemaal puntje precies. Afspraak is afspraak, zeker als diezelfde morgen de afspraak nog bevestigd wordt. Ik snap niet dat mensen het niet doorhebben dat ik niet constant de PS3 aan heb om maar te wachten tot er iemand online komt.
Ik zet speciaal de PS3 aan om 5 voor 7 zodat ik optijd ben. Wissel het spelletje wat erin zit. Dan wacht ik en wacht ik en wacht ik... geen Mojo666, dan doe ik de PS3 uit, reageer ik hier en dan krijg je als reactie dat hij druk is met school, terwijl hij om 19:10 hier zit te posten. In het SF4 topic nota bene.

Zulke dingen kunnen gebeuren inderdaad, daarom was ik de eerste keer ook niet boos. Als het je echter 2x gebeurd in 1 week.. tja.. dan maak je geen goede indruk.
Maargoed, aangezien ik toch nog steeds suck in dit spel heb ik aangegeven dat Mojo666 door mag gaan, dat scheelt mij weer een hoop ergernissen.
Ok, dit is wat ik ga doen. St@m gaat gewoon door naar de volgende ronde. Mojo gaat naar Losers bracket. Je maakt wel een goed punt hoor st@m. Ik hoop dat julie eens zijn met mijn beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Insomniac

Zullen we vanavond om 8 uur onze match doen?

@Stoffa,djerror

Vergeet jullie match niet!! Graag wil ik dit toernooitje afmaken voordat SSf4 uitkomt ;).

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Boeboe schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:16:
Vervangen door GoT tournament lijstjes en up-to-date houden?
Lijkt me een goed plan. Als mensen weer active worden komen ze vanzelf weer hier terecht.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Boeboe schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:16:
Het lijkt mij het beste om een deel 3 van dit topic te starten en de Super SF4 info daarbij te zetten. Ik wil dat eventueel wel doen, zolang er maar iemand anders (Sagat?) meehelpt met de content achteraf :p.
Wat gaan we trouwens met die "GoT Online" lijst doen? Er staan een hoop spelers tussen die niet langer actief zijn. Vervangen door GoT tournament lijstjes en up-to-date houden?
Ik wil ook wel helpen met layout / content als het nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:39
Oei inderdaad! Dj error wanneer kan je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:18:
[...]

Ok, dit is wat ik ga doen. St@m gaat gewoon door naar de volgende ronde. Mojo gaat naar Losers bracket. Je maakt wel een goed punt hoor st@m. Ik hoop dat julie eens zijn met mijn beslissing.
Jij bent de baas :P Voor mij hoeft het niet zo, maar ik zal de volgende ronde wel spelen. Aryawn dm gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mag ik het horen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Stoffa schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:56:
Oei inderdaad! Dj error wanneer kan je?
kan vanavond tussen 20.00 en 20.30..mijn psn is hypnotoad_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mee eens hopelijk is het toernooi mooi net voor ssf4 klaar :) succes dj error en stoffa, ik w8 jullie resultaat af :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Aryawn (Honda) vs St@m (Sagat) : 2-0

Ik wacht in de finale. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Dat was wel weer duidelijk ja :P Al had ik je 1x bijna (misschien :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat hebben jullie snel gedaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
djerror schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:26:
[...]

kan vanavond tussen 20.00 en 20.30..mijn psn is hypnotoad_nl
prima, tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Nou lekker kansloos weer, 2-0 voor Djerror. Ben benieuwd wanneer ik ook eens een matchpunt haal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Stoffa schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:32:
Nou lekker kansloos weer, 2-0 voor Djerror. Ben benieuwd wanneer ik ook eens een matchpunt haal :P
ggs..wel jammer van de lag stoten af en toe of had jij daar geen last van?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
djerror schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:35:
[...]

Ja nu je het zegt wel een beetje inderdaad! Daarom heb ik natuurlijk verloren, I demand a rematch! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djerror schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:35:
[...]

Hey gratz! Wanneer wil je match doen? Ik kan nu en hele avond. Ik ben hele tijd online dus, ik voeg je alvast toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roq schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:52:
[...]

Ik wil ook wel helpen met layout / content als het nodig is :)
Ik kreeg ooit een dm van GoT over meerdere beheerders van een topic, dus volgens mij kunnen we het prima met zijn 3-en doen (of jullie met zijn 2-en, nadat ik de op een beetje heb bijgwerkt heb ik er eigenlijk niets aan veranderd behalve nicks toevoegen). Ik wil iig best meehelpen/beheren etc.

Wat nicks betreft. Ik zeg iedereen eruit pleuren en als je er weer bij wilt moet je het maar dm-en naar de verantwoordelijke persoon, dat zal de lijst flink opschonen :)

Edit: Ik ben trouwens wel voorstander van het migreren naar een [multi]super sf4 topic. Het hoofdstuk vanilla sf4 is klaar en we gaan nu echt door naar de volgende, elke fifa en pes jaargang krijgt toch ook zijn eigen topic?

Edit2: Stukje over Topic beheer verdelen gevonden in mijn dm. Geen idee of dit nu al beschikbaar is of dat het nog steeds in beta is

Dan de Multi-user-edittopicstart. Eigenlijk is dit niet meer dan de mogelijkheid om als topicstarter anderen het recht te geven om de startpost van een topic te geen (mede)beheren. Je kan iemand toevoegen en die heeft dan ook editrechten in je post. Let wel, dit kan alleen bij de eerste post van een topic.

Is even kijken of ik dit met dit topic al kan.

Edit 2.5:
Ja het kan......ok dit was echt de laatste edit, bedankt voor jullie geduld :>

[ Voor 39% gewijzigd door Sagat op 21-04-2010 22:05 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamekings Heeft SSF4 ook al.
Btw 360 jongens ze verkopen hem hier alleen voor 360 in Intertoys geloof ik
Stad:Hoorn
Noord-Holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sweet......nedgame dude vertelde me zaterdag dat hij ook dacht dat het dins- of woensdag zou worden. * Sagat gaat morgen de koopavond maar is induiken.

En nu nog even snel een trial proberen te halen, de normal trial achievement moet ik echt gaan halen van mezelf ter afsluiting van een jaar sf4 :o

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
KSL - InSomniaC
2 - 0

Harde cijfers, maar was toch redelijk spannend. KSL ging nog filmpje uppen.
Heb die 2 - 0 volledig aan mezelf te danken. Geen opwarming / koude handen + gigantische missers / blunders waaronder enkele ultra fuckups. Niettegenstaande dat KSL een zeer deftige Akuma heeft. Lekker agressief. Zou zie ik het graag. Is eens wat anders dan die online weglopende noobs. Wil in de toekomst nog wel eens spelen, was best leuk. Al was het maar om wat Akuma tricks los te peuteren. Ben namelijk ook beetje aan het leren met Shoto's te spelen (Sagat / Ryu / Akuma). Btw al iemand die weet waar SSF4 in België eerst beschikbaar is?

InSomniaC out

ps: @ KSL: heb jij ook wat lag (spikes) ervaren tijdens onze game of lag het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik heb 'm bij futurezone besteld, die zouden als het goed is vrijdag verzenden... Iemand op drakenslag werkt blijkbaar bij die shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elbaceever schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:00:
KSL - InSomniaC
2 - 0

Harde cijfers, maar was toch redelijk spannend. KSL ging nog filmpje uppen.
Heb die 2 - 0 volledig aan mezelf te danken. Geen opwarming / koude handen + gigantische missers / blunders waaronder enkele ultra fuckups. Niettegenstaande dat KSL een zeer deftige Akuma heeft. Lekker agressief. Zou zie ik het graag. Is eens wat anders dan die online weglopende noobs. Wil in de toekomst nog wel eens spelen, was best leuk. Al was het maar om wat Akuma tricks los te peuteren. Ben namelijk ook beetje aan het leren met Shoto's te spelen (Sagat / Ryu / Akuma). Btw al iemand die weet waar SSF4 in België eerst beschikbaar is?

InSomniaC out

ps: @ KSL: heb jij ook wat lag (spikes) ervaren tijdens onze game of lag het aan mij?
GGS man! De lagspikes zat em vooral in de eerste match. Op de video zie je dat duidelijk. Je komt dus uit Belgie? Vandaar de lagspikes :P. Als je nog een keertje wilt sparren, let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:19:
[...]

Hey gratz! Wanneer wil je match doen? Ik kan nu en hele avond. Ik ben hele tijd online dus, ik voeg je alvast toe.
Kon gisteravond (trainen) niet meer. Vanavond na 20.00 kan ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djerror schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:35:
[...]

Kon gisteravond (trainen) niet meer. Vanavond na 20.00 kan ik wel.
Is goed. Ik ben rond die tijd wel online. Stuur me een invite als je me on ziet, of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer gebeld naar die future zaak
nu zegt er een 30 april wat een ****lijers
srry voor taalgebruik maar het is ook zo oneerlijk

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
Op Drakenslag hebben ze het erover dat als je SSF4 besteld bij Future Zone, dat je hem dan zaterdag binnen krijgt.

Zit nog te twijfelen of ik een Pre-order zal plaatsen, omdat er op de site zelf gewoon 30-4 staat.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij komt de 30ste uit. Ze houden zich aan de regels, dus het zijn geen lijers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ik heb de game al via minder legale wegen op de xbox van een kameraad.... love it, nu een paar dagen met atmos gespeeld. Vega is heel wat beter in die game , watch yourselves ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 toernooi :

Mojo666 - Djerror 2-0

Zeer goede snelle ryu heb je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:33:
PS3 toernooi :

Mojo666 - Djerror 2-0

Zeer goede snelle ryu heb je.
thnks ik had het verdomt moelijk tegen die focus attacks van je..kwam wel wat closer per match had ik het gevoel. Goeie sagat ook zo merk je maar weer, je kan beter player matches doen waar je tenminste wat kan leren dan cp mode hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djerror schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:36:
[...]

thnks ik had het verdomt moelijk tegen die focus attacks van je..kwam wel wat closer per match had ik het gevoel. Goeie sagat ook zo merk je maar weer, je kan beter player matches doen waar je tenminste wat kan leren dan cp mode hehe
Ik ben blij dat je niet een ragequiter bent, want die maak ik vaak mee...Ik heb liever ook zulke matches dat het uitdagend wordt. Ik heb eerst ook erg veel verloren, ik heb veel geleerd van Kev7381. En daarnaast een goede player match vinden, meestal zoek ik mensen met een complete trial icon, dan weet je dat die iig wat kunnen.

Ksl1808 dan wordt het tussen ons, wanneer wil je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Toch maar besteld bij Future Zone, werd mij via de mail medegedeeld dat hij vandaag opgestuurd zou worden voor Drakenslag lezers.

Dus hopelijk morgen SSF4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
En hoe weten ze dan dat ik een drakenslag lezer ben? |:(
Heb jij hun zelf gemailed?

[ Voor 19% gewijzigd door firlian op 23-04-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
firlian schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:39:
En hoe weten ze dan dat ik een drakenslag lezer ben? |:(
Heb jij hun zelf gemailed?
Ja ik heb gewoon gemailt dat ik op Drakenslag gelezen heb dat ze SSF4 vandaag gingen versturen en of dit klopte.

Hij schreef me dit terug:
Beste Henk,

We gaan Super SF4 vandaag verzenden voor onze Drakenslag lezers! U heeft
als het goed is dan deze morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Zie net post op drakenslag van futurezone: shipping
Firlian blij :D

Update: Je kunt nog tot 15:00 bestellen, dan heb je 'm morgen in huis (als de post zijn werk goed doet)

[ Voor 44% gewijzigd door firlian op 23-04-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
firlian schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:00:
Zie net post op drakenslag van futurezone: shipping
Firlian blij :D
Ja, ik zag het ook net. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voel me genaaid
heb daar bestelt om eerder te krijgen.
heb gebeld 3 keer
2 keer zeiden ze dat ze vrijdag binnen hadden.
derde keer is het 30 april.
heb hem eerder dan jullie besteld en bestel status is order gegevens ontvangen :@
Die site Blows.
Eerste en laatste keer dat ik daar bestel.
Wens jullie heel veel plezier met SSF4 =-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Status moet je je niet teveel van aantrekken, je hebt 'm vast morgen wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
heb hem daar maar besteld dan , duimen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Mojo

Ik kan mischien later in de middag, of vroeg in de avond(zeg maar rond 7 uur). Kijk maar of je mij online ziet komen.
Anders wordt het pas zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oki hoop dak heb hem binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:26:
@ Mojo

Ik kan mischien later in de middag, of vroeg in de avond(zeg maar rond 7 uur). Kijk maar of je mij online ziet komen.
Anders wordt het pas zondag.
rond 7 uur is prima. tot dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het email adres?
en wordt het met TNT of selectvracht geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Winkelverkoop van Future Zone is ook gestart.

Ik moest gewoon even wachten en dan had ik hem gewoon zo na mijn werk op kunnen pikken. :'(
Nu is het morgen wachten op de postbode.

Laatste keer dat ik iets gepreordered heb!

[ Voor 11% gewijzigd door henkyyyyyyy op 23-04-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foregames heeft de game ook op voorraad. :)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:58:
[...]

rond 7 uur is prima. tot dan :)
Sorry man, vanavond gaat niet meer lukken. Ik denk dat het zondag word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
next level Amersfoort (emiclaer) zegt stug nog 30 april :(

Nou ja dan morgen nog maar even bellen met andere shops. Hoewel ik tempted ben om gewoon maar bij zavvi te bestellen, inc verzending 27 eur, en bij FZ 37?! das best veel.

Then again, tis sf, ikke wille spelen...NU! ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
iemand nog nieuws of ssf4 ergens nu te koop is... dan pak ik desnoods vandaag de trein om um te gaan ophalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
Gamemania Roosendaal (nl) is ie zeker binnen.
Gamemania Eeklo (Be) ging ie straks ook binnen zijn. Alé khoop het, want wil er straks ook achter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik wacht op mijn pakje van futurezone, je kunt hem ook bij hun ophalen (van te voren bellen wel aan te raden)- zoetermeer dacht ik.

edit: lees net op drakenslag dat de mediamarkt ze ook al verkoopt

[ Voor 20% gewijzigd door firlian op 24-04-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16

On_E

Housemusic

P-Nut schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:12:
iemand nog nieuws of ssf4 ergens nu te koop is... dan pak ik desnoods vandaag de trein om um te gaan ophalen :p
Ik heb m net gekocht bij Bart Smit op Hoog Catharijne in Utrecht, lag daar als enige in de schappen, Gamemania, FRS etc. hadden m nog niet liggen. (niet bij de MM geweest)

Was 39.95.

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 24-04-2010 13:45 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

Vanmorgen om half 10 een sms'je gekregen van Game Mania dat mijn pre-order lag te wachten. Wat ik ervan begrepen heb is dat er nog een DLC code bij zou moeten zitten, maar omdat de game eerder geleverd werd dan verwacht kan ik die volgende week ophalen, vergeten te vragen waar die code precies voor is maar als ik Google er op nasla dan is het waarschijnlijk het 'Super Classic Costumes pack'. Zo te zien wordt dat weer lekker uitgemolken door per groep spelers een aparte costumes pack uit te brengen, net zoals de SFIV CE waar je 1 pack bij kreeg en je uiteindelijk goedkoper uit was om alsnog het complete pack voor alle chars te kopen in plaats van de overige packs aan te vullen.

Eerste indruk na een uurtje spelen, super !! Nieuwe chars zijn heel tof maar niet echt mijn stijl. De timing lijkt wat strakker, ik merk dat ik met Akuma nog een beetje moeite heb bepaalde links uit te voeren maar langzaamaan wordt dat al beter. De nieuwe ultra van Akuma is toch best wel stoer omdat je 'm vanuit de teleport kunt uitvoeren (een van de trials is EX air hado, teleport, ultra, heel tof om te zien hoe het char vanuit de tweede hit van de hado wordt opgevangen door de ultra).
Het geheel ziet er ook iets strakker uit, de nieuwe achtergronden zijn ontzettend mooi en de bonus stages zijn weer als vanouds, lekker raggen.

Online heb ik nog niet geprobeerd, daar ga ik zo even rustig voor zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door KneoK op 24-04-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Zojuist even gekeken bij de Future Zone in Zoetermeer (ik woon er toch in de buurt), en ze hebben hem in de winkel (37,95). Bij Game Mania heb ik hem ook gezien, maar daar is 'ie een paar Euro's duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben em nu aan het installeren (gekocht bij Nedgame A'foort, alhoewel hij volgens mij nu echt overal te koop zal zijn of anders heel korte termijn).
Net even snel online gespeeld met mijn 'ouwe' favoriten Sagat en Seth. Wel grappig dat ik gelijk tegen een vega mocht. Denk dat we die toch wel wat vaker gaan zien.

Ook nog even wat offline gespeeld/training mode met Cody en Ibuki. (5 minuten met beide ofzo, dus wat volgt is echt EERSTE indruk). Cody viel een beetje tegen, maar Ibuki vond ik wel gaaf. Maar ja its early days natuurlijk.

Wanneer gaan we een 360 online tournooitje doen mensen?

* Sagat moet nu alleen naar werk (2x per jaar op zaterdag wat te doen en het is vandaag :( :'( )

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 24-04-2010 15:15 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratz mensen ik heb hem maandah =S
Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik heb 'm ook nog niet dus. Zo'n beetje iedereen die bij futurezone had besteld heeft hem vandaag gekregen, ik niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fir wij krijgen hem maandag pas :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Heb hem bij gamedumper besteld. Zij beloofden vandaag een levering maar niets gehad. Toen maar op de valreep bij Nedgames SSF gehaald. Maandag krijgt gamedumper dus een zending geretourneerd. Beetje jammer van ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm vandaag bij e-plaza gehaald :) Ik heb 'm ook al op mn XBOX HD staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffa schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:02:
Heb hem bij gamedumper besteld. Zij beloofden vandaag een levering maar niets gehad. Toen maar op de valreep bij Nedgames SSF gehaald. Maandag krijgt gamedumper dus een zending geretourneerd. Beetje jammer van ze...
Niet de schuld van Tnt? Ik heb m netjes ontvangen. Had een account aangemaakt en had m rond 13.30 besteld. Wel daarna netjes gemailed dat ik via drakenslag op de hoogte werd gebracht dat ze versturen. Had m overigens voor 33 euro (incl. kortingsbon, van Kev7381 gekregen Thnx).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Hoog Catharijne in Utrecht gebeld zij hadden er nog eentje! dus apart laten leggen vervolgens filiaal bij mij om de hoek gebeld deze had er ook nog 1tje! Dus snel gehaald bij mij om de hoek en utrecht terug gebeld dat ie terug de schappen in mocht en eventjes kunnen spelen! Ibuki is idd leuk en voelt op zich lekker aan... ziet echter wel dat ze weinig health heeft.... sakura ook gespeeld maar wat doet haar nieuwe ultra ruk damage :S verder viel mij op dat juri 1 of andere wazig filter over haar character is gedaan en beetje op de verkeerde manier uit de toon valt.... daarnaast hebben ze de cutscenes vervangen door stilstaande plaatjes die worden ingepraat.... beetje jammer en totaal niet boeiend om naar te kijken.

verder online ranked gedaan... (WAAR IS PLAYER MATCHES :( ) requirement op REGION ANY zetten anders kom je op het PSN geen speler tegen... vind bar indicatie voor match beetje onduidelijk... mijn eerste match was dan helaas tegen een laggende ZANGIEF tegen mijn ibuki :P

[ Voor 17% gewijzigd door P-Nut op 24-04-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 00:08
Kheb vandaag mijn SSF4 360 versie binnen... maar khad 2 orders gemaakt.. 2x 360 versie...
maar kheb maar 1 ssf4 game ontvangen.. en die andere nog niet binnen wtf-.-""...

maar PSN friends.. sorry ik ben overgestapt naar 360 live versie met SF! :P...

@ SAGAT...online matches.. doe k nu mee met 360:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit nog steeds een cutscene aan het einde van de Arcade modus (per char), ik denk dat ze de introfilmpjes vereenvoudigd hebben omdat het anders niet op 1 XBOX 360 DVD had gepast. Player matches zijn omgedoopt tot Endless Battle, dit werkt in principe hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
firlian schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:39:
Ik heb 'm ook nog niet dus. Zo'n beetje iedereen die bij futurezone had besteld heeft hem vandaag gekregen, ik niet. :/
Hmm jammer man! :/
Volgens mij ben je de enige, achteraf hadden we allemaal geen Pre-Order hoeven te plaatsen.
We moesten voor 3 uur bestellen en om 3 uur schreef hij dat de winkelverkoop door ging. Beetje vaag. Ik belde de winkel om half 11 en toen hadden ze de game nog geen eens binnen.

Nou ja, ik hoop iig voor je dat je hem snel hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook niet ballen tent
ook besteld bij futurezone

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:08:
ik heb hem ook niet ballen tent
ook besteld bij futurezone
*shrug* Denk dat je eerder de ptt (of tnt of dhl weet ik het) de schuld moet geven, er zijn ook genoeg mensen die het spel wel ontvangen hebben.
Kev7381 schreef op zondag 25 april 2010 @ 00:57:
Kheb vandaag mijn SSF4 360 versie binnen... maar khad 2 orders gemaakt.. 2x 360 versie...
maar kheb maar 1 ssf4 game ontvangen.. en die andere nog niet binnen wtf-.-""...

maar PSN friends.. sorry ik ben overgestapt naar 360 live versie met SF! :P...

@ SAGAT...online matches.. doe k nu mee met 360:P
Gezellig! Als iedereen het spel straks heeft moeten we idd maar is een tourney organiseren. Geen idee nog hoe de tournament mode van het spel zelf werkt, maar in het ergste geval gaan we gewoon verder met bracket maker.
---
Ik heb trouwens vandaag offline vs Masterpasje gespeeld en even op mijn gemak de nieuwe chars geprobeerd.

Makoto is toch wel de grootste kans hebber om mijn ssf4 extra char te worden op dit moment. Maar Ibuki en Cody blijf ik ook interresant vinden. Geen idee of een van deze mijn main gaat kunnen worden, Sagat blijft heerlijk wegspelen en is zeker niet kansloos generfed imho. verder vind ik Seth & Gouken ook nog erg leuk.......

Hakan, Adon, Yuri, T-hawk, Dee-Jay, Guy, Dudley, zijn nog zeker niet kansloos, maar of door hun vibe, speelstijl of combinatie hiervan staan ze voor mij lager in de pecking order.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Hier in de stad was het nergens te vinden, maar ik twijfel of ik het moet halen. Als ik het zo hoor is iedereen op Xbox hier, en die heb ik niet (en ga ik niet kopen).
Pagina: 1 ... 27 ... 62 Laatste