lol nee man was het maar waar met normale sf 4
niemand heeft nog ssf4
niemand heeft nog ssf4
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2010 18:04 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2010 18:04 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Er zijn al betaversies, dus dat is niet helemaal waarVerwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 18:04:
lol nee man was het maar waar met normale sf 4
niemand heeft nog ssf4
Wanneer wil je onze match doen...? Vanavond zou wel fijn zijn.MrVegeta schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 18:06:
Jongens, tegen wie mag ik knokken? Vega?
[ Voor 6% gewijzigd door firlian op 03-04-2010 18:16 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 74% gewijzigd door firlian op 03-04-2010 21:55 ]
[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 04-04-2010 00:03 ]
RAAAAAAGEEEFAAACEEE!!!firlian schreef op zondag 04 april 2010 @ 00:04:
Geloof dat ik 11:00 verplicht moet ontbijten, dus 11:45 zou denk ik nog kunnen dan.
[ Voor 3% gewijzigd door firlian op 04-04-2010 14:26 ]
10 second ninja DONE
10 second ninja DONE
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 20:42 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Sagat op 06-04-2010 23:51 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
er was tog al een bracket aangemaakt? Ik zat namelijk te wachten op deze week, want volgens mij zei je dat?Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:08:
PS3 tourney
Is er nog animo voor het toernooitje??? Anders stel ik voor dat we het uitstellen tot SSF4 uit is.
[ Voor 40% gewijzigd door Aryawn op 07-04-2010 09:56 ]
Verwijderd
Klopt man. Omdat ik echt niemand meer hier over het toernooi zie praten, nam ik aan dat er geen interesse meer zou zijn. Ik laat deze week nog ff gaan dan.Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:30:
[...]
er was tog al een bracket aangemaakt? Ik zat namelijk te wachten op deze week, want volgens mij zei je dat?
Ja zullen wij morgen dan maar aan de slag? (hypnotoad vs ome pee)Aryawn schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:56:
Ik heb er ook nog steeds wel zin in, hoor.Ik dacht inderdaad dat we deze week zouden beginnen.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 14:47 ]
Verwijderd
Tegen wie speelde je?Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:47:
GG toen ik met ryu speelde was het elke keer close man
Ja, is goed hoor. Ik ben morgen in principe vanaf een uur of 3-4 's middags tot 8 uur 's avonds beschikbaar.djerror schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:35:
[...]
Ja zullen wij morgen dan maar aan de slag? (hypnotoad vs ome pee)
Verwijderd
mootje
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 18:34 ]
M'n psn is "Stoffendous"Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:58:
[...]
Klopt man. Omdat ik echt niemand meer hier over het toernooi zie praten, nam ik aan dat er geen interesse meer zou zijn. Ik laat deze week nog ff gaan dan.
@Stoffa wat is je psn??
[ Voor 26% gewijzigd door Elbaceever op 07-04-2010 20:52 ]
Morgenmiddag? Anders wordt t pas na t weekend vrees ik...Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:37:
[...]
Ik heb je toegevoegd. Wanneer wil je spelen?
Verwijderd
Morgenmiddag gaat voor mij niet lukken. Kan je vanavond?Stoffa schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:57:
[...]
Morgenmiddag? Anders wordt t pas na t weekend vrees ik...
Verwijderd
We missen elkaar iedere keer als we online zijn (Nash je kan gewoon zien wanneer ik voor het laatst online was, en ik ben iedere keer net na jou online). Gisteren en vandaag heb ik in het ziekenhuis gelegen (kruisband operatie) vanaf heden kan ik ongeveer any-time, ik ga nergens heen. Dus Nash, roept u maar.Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:36:
@Nash
Geen probleem man. Als we niks van st@m horen tot zondag, dan ga jij gewoon door naar de volgende ronde. We zien wel wat we daarna gaan doen als je op vakantie gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 09-04-2010 21:32 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Oh, dat is minder. Hoop dat alles goed gaat.St@m schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:32:
[...]
We missen elkaar iedere keer als we online zijn (Nash je kan gewoon zien wanneer ik voor het laatst online was, en ik ben iedere keer net na jou online). Gisteren en vandaag heb ik in het ziekenhuis gelegen (kruisband operatie) vanaf heden kan ik ongeveer any-time, ik ga nergens heen. Dus Nash, roept u maar.
Verwijderd
Eerste match was cker spannend je had me zelfs getricked met een vieze ultra van jeElbaceever schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:19:
Mojo - Insomniac
2 - 0
Erg goeie Sagat zoals ik al zei: Ik weet dat ik iets te voorspelbaar speel met Blanka, voor al die dives waren er te veel aan. Was wel fun om tegen jou te spelen, voor herhaling vatbaar!
Eerste game was vrij spannend, 2de iets minder
Verwijderd
Dope filmpje manVerwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:59:
[...]
Eerste match was cker spannend je had me zelfs getricked met een vieze ultra van jeIk heb jammer genoeg alleen footage van 2e match gemaakt, ik pakte gewoon me 2 mp klote camera op me mobiel, dus kwaliteit is bagger, maarja als je t wilt zien
![]()
[video]
Cker voor herhaling vatbaar, ik heb weinig goede blanka's in mijn psn lijst, enige die ik ken en heb is Kev7381.
Verwijderd
haha ja of helemaal nietVerwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 03:46:
[...]
Dope filmpje man. Jammer dat ik jullie match niet duidelijk kon bekijken. Misschien een goed idee om je crappy camera mobiel wat dichterbij je tv te zetten
.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 10:09 ]
Ja alles gaat aardig, ik ben er ook wel tot 12:00 ben alleen niet aan het spelen. Doe me anders even een DM hier zodra je in de gelegenheid bent. Ik zit op de bank en hoef alleen even de tv te schakelenMr.Nash schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:44:
[...]
Oh, dat is minder. Hoop dat alles goed gaat.
Ik zal later op de avond weer online zijn, anders morgenochtend voor 12.00 even, en anders weer zondag tot +- 15.00. Dan spelen we de match wel.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Verwijderd
10 second ninja DONE
Je bent oud Sagat! Al mijn vrienden gamen!Sagat schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:49:
@Firlian
Haha was net van plan te posten wanneer jullie van plan waren te spelen. Netjes dat je die eerste set nog pakte!
Denk dat we met dit tournooi sf4 waardig afgesloten hebben, ben zeer benieuwd of de tournooi mode van ssf4 een goede vervanger gaat zijn of dat we dan als nog het via dit topic doen. Een van de voordelen van deze manier is dat je niet iedereen dezelfde avond vrij hoeft te zijn. (ik neem aan dat als je het via ssf4 speelt dat je wel tegelijker tijd speelt, dan gaat het natuurlijk vrij snel......).
@bn14: Wil niet lullig overkomen, want ik baal er zelf ook van als iets niet werkt, maar wat heeft youtube via de ps3 browser te maken met street fighter 4?
Had dit trouwens bijna in het wtf topic geplaatst, maar 2 vrienden van me hadden zowaar wat interesse in sf4, terwijl ze normaliter hele anders games spelen (wow, lotr online, fps, wii games etc).
Echt leuk om te zien dat de eerste van alleen button bashen doorgroeide naar gedoseerd aanvallen en zowaar enigsinds intelligent blokken, en dat ze daarna beide genoeg doorzettings vermogen hadden om zelfs supers en ultra's er uit te krijgen (wel met cammy, eentje speelde eerste met Guile maar hem maar verteld dat die ultra nogal pittig is).
Meestal speelt mijn vrienden kring 2 of 3 games met me en dan stoppen ze omdat zelfs een hadouken te veel werk is.![]()
Ze hebben beiden (nog) geen ps3 of 360 maar stiekum hoop ik dat het nog een staartje gaat krijgen.
10 second ninja DONE
Dat is nou de reactie die ik hoop te hebben veroorzaakt bij mijn vrienden.MrVegeta schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:02:
Nee eigenlijk niet, al heb ik een xbox / SF gekocht vanwege dat ik het constant zat te spelen bij een vriend.
10 second ninja DONE
Nee dus, net terug van de film. Morgen ben ik er ookVerwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:21:
@Stoffa
Kan je vanavond tussen half 8 en 8 uur?
Verwijderd
Dammit vanavond kan ik weer nietStoffa schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:10:
[...]
Nee dus, net terug van de film. Morgen ben ik er ook
Morgen is primaVerwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:31:
[...]
Dammit vanavond kan ik weer niet. Morgen dan maar rond 9 pm?
10 second ninja DONE
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 10:04 ]
Verwijderd
Ok, Insomniac is dan automatisch door naar 2 ronde losers bracket. Als het goed is speel ik mijn match vanaaf. Niet vergeten he stoffaSt@m schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:23:
Nash heeft aangegeven dat hij niet meer kan spelen ivm met zijn vakantie, hij pleit voor een 2-0 overwinning voor mij
Verwijderd
stam wanneer wil je? Ik kan ook nu en straks.St@m schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:23:
Nash heeft aangegeven dat hij niet meer kan spelen ivm met zijn vakantie, hij pleit voor een 2-0 overwinning voor mij
Dankjewel.Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:06:
[...]
Ok, Insomniac is dan automatisch door naar 2 ronde losers bracket. Als het goed is speel ik mijn match vanaaf. Niet vergeten he stoffa.
@Mr.Nash , fijne vakantie!
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Hey, gisteravond was ik er niet. Kun je misschien je DM aanzetten? Dat is wat makkelijker afsprekenVerwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:16:
[...]
stam wanneer wil je? Ik kan ook nu en straks.
[ Voor 41% gewijzigd door firlian op 15-04-2010 23:21 ]
Verwijderd
Voeg me toe op psn, ik ben sowieso elk avond online. PSN ID= Mootje-St@m schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:28:
[...]
Hey, gisteravond was ik er niet. Kun je misschien je DM aanzetten? Dat is wat makkelijker afspreken
Goed gespeeld kerel, ik werd af en toe iets te hard gecomboed haha
Vrijdag als in morgen?firlian schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:20:
Vrijdag krijgen sommige winkels SSFIV al, ben beniewd... Is wel erg vroeg voor mijn gevoel.
Heb eergisteren Final Fantasy XIII toch maar eens gekocht en zit nu net op disc 2. Vind het niet superspannend eigenlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Stoffa op 16-04-2010 00:06 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Welke winkels? Want ik haal m direct!firlian schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:20:
Vrijdag krijgen sommige winkels SSFIV al, ben beniewd... Is wel erg vroeg voor mijn gevoel.
Heb eergisteren Final Fantasy XIII toch maar eens gekocht en zit nu net op disc 2. Vind het niet superspannend eigenlijk.
Zal je even toevoegen, kunnen we ook een tijd afspreken? Uur of 7 ofzo vanavond? Tussen 8 en half 9 is de tv niet van moi. GTSTVerwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:41:
[...]
Voeg me toe op psn, ik ben sowieso elk avond online. PSN ID= Mootje-
Verwijderd
7 uur is goedSt@m schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:27:
[...]
Zal je even toevoegen, kunnen we ook een tijd afspreken? Uur of 7 ofzo vanavond? Tussen 8 en half 9 is de tv niet van moi. GTSTIk heb nu Fifa in de PS3 zitten dus ik moet even een tijd weten, dan zorg ik dat ik er ben.
[ Voor 43% gewijzigd door JCRags op 16-04-2010 17:08 ]
Sorry dude, heb gewacht tot kwart over 7.. ik ga nu wat anders doen. Geef me maar een andere tijd, niet meer vanavond, morgen en zondagavond ook niet.Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:33:
[...]
7 uur is goedAls je me on ziet, stuur me gwn een invite of andersom.
Verwijderd
ik zag je friendquest effe niet, maar ik ben nu online en ik zie dat je ook online bent dus...St@m schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:15:
[...]
Sorry dude, heb gewacht tot kwart over 7.. ik ga nu wat anders doen. Geef me maar een andere tijd, niet meer vanavond, morgen en zondagavond ook niet.
[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 16-04-2010 19:39 ]
Verwijderd
Naja dan maar volgend keer. Wel vóór SSF4 want weet niet of ik dan wel zin heb om sf4 te spelenSt@m schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:33:
Nou vooruit dan maarVriendin is douchen dus ik heb de tv nog even.
Edit: en je bent er al niet meer
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2010 21:44 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Aryawn op 17-04-2010 10:37 ]
Ok het was bijna gelukt om naar buiten te gaan in de ochtendSagat schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:21:
Ik ga morgen 'just to be on the safe side' toch maar even de standaard winkels af. Maar over het algemeen houd men zich hier (Amersfoort) redelijk aan de release schema's.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik ben nu online. Maar ik kan ook morgen rond 4 uur.Aryawn schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 10:37:
KSL1808: heb jij vandaag of morgen tijd om onze match te spelen? Ik ben in principe bijna de hele dag beschikbaar.
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2010 19:14 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq