Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol nee man was het maar waar met normale sf 4
niemand heeft nog ssf4

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jongens, tegen wie mag ik knokken? Vega?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 18:04:
lol nee man was het maar waar met normale sf 4
niemand heeft nog ssf4
Er zijn al betaversies, dus dat is niet helemaal waar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
MrVegeta schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 18:06:
Jongens, tegen wie mag ik knokken? Vega?
Wanneer wil je onze match doen...? Vanavond zou wel fijn zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door firlian op 03-04-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/39/raaaaaeg3261761jd5.jpg

Tegen Bison!

Aight vanavond is prime, hoe laat? 9 uur?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
9uur is prima

*is inmiddels 9uur geweest en ziet nog geen mrvegeta op xbl...*

[ Voor 74% gewijzigd door firlian op 03-04-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oh Frick, ik was onze match compleet vergeten, was zo druk Starcraft aan het spelen :'). Ik ben dinsdagavond pas weer in Groningen... anders geef ik de match nu alvast op als het lastig is voor de anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Berichtje gestuurd op xbl... kunnen de match nu nog doen. Hierna moet de winnaar tegen ferdi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Tja, als je liever fifa speelt ook goed... Dacht nog van ik wacht wel even tot hij zijn match heeft gespeeld dan stuurt hij wel een berichtje terug, maar niet dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat raar, heb niet geen berichtje gekregen dat je een berichtje had gestuurd :S. Mocht je dit nog voor morgen checken, ik vertrek 1 uur richting mijn ouderlijk huis. Tussen 1100 en 1200 heb ik nog wel. Mocht je online zijn :).

ps. ik speel liever FIFA dan een potje SF vs jou Bison :p.

[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 04-04-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Geloof dat ik 11:00 verplicht moet ontbijten, dus 11:45 zou denk ik nog kunnen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Prima :D. Zorg ik dat dan SF in mijn xbox heb :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

firlian schreef op zondag 04 april 2010 @ 00:04:
Geloof dat ik 11:00 verplicht moet ontbijten, dus 11:45 zou denk ik nog kunnen dan. :)
RAAAAAAGEEEFAAACEEE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/39/raaaaaeg3261761jd5.jpg
deze?

Het was wel wat moeilijker dan ik had verwacht >:)
Maar voor sagat: 2-0 is het geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

2-2 en die laatste pot, omg. Ik haat Bison, die trap van hem omg. Ik vind het trouwens erg lastig om bij je weg te komen (durr). Je grabt mij, of ik doe die ene trap over je heen en dan schop je me weer 3 schermen verder :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Wat nou 2-2 :w

En waarom had je telkens zo'n haast bij mij weg te komen, Bison is enorm lief en knuffelbaar toch *O*

[ Voor 3% gewijzigd door firlian op 04-04-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

In onze 2e ronde stond het 2-2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ja, en toen 3-2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie hebben ten minste nog kunnen spelen. Van mijn router mag ik dus niet tegen mrV spelen. Maar goed, binnenkort (jaja zei ik een half jaar geleden ook al, is een rekbaar begrip :+ ) dus of ziggo of een ander router want ik word gek van dat ding.
Ik heb vrijdag nog leuke n00b potten gespeeld vs een EF met Viper, ik ben met Sagat al geen held maar met Viper is het helemaal erg. Maar ik speelde tegen iemand die sf4 amper speelt dus dan geeft het niet.

En geez Firlian, brute opmerking hoor. Moest er wel om lachen, daar niet van :P
Nou moet je alleen dat franse watje *ahum* van Ferdi nog even overtuigen van je knuffelbaarheid.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Mijn Bison wil liever niet met Ferdi knuffelen eigenlijk, die wil juist wel bij mij in de buurt komen ;(

En ik kon zelf eerst ook niet connecten met MrV (zelfde probleem met ferdi), gelukkig wou het na een modem/router restart wel lukken. Jij hebt toch ook zo'n Zyxel ding sagat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yupz, en dat is idd het irritante, hij werkt soms. Ik heb een tijd nat open gehad maar nu dus niet meer, soms werkt een herstart en soms niet.

Het enige waar ik nog over twijfel is nog even doorgaan met mijn huidge isp en over 1-2 naar glas, of in de tussentijd naar kabel. 2 jaar is misschien nog optimistisch.....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 tourney

Is er nog animo voor het toernooitje??? Anders stel ik voor dat we het uitstellen tot SSF4 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je na headbut zn ultra er uit hoe flik je dat 0_o

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet bij het up drukken voor de headbutt ook forward doen en dan de rest van de ultra invoeren, maar w8, ik heb een site gevonden waar ze knoppen reeksen uitleggen per tial.

* Sagat gaat even zoeken

en gevonden
van x360achievements en staat schijnbaar ook op gamefaqs
(5) -> Buffalo Head
-> Violent Buffalo
* Hold DB for 2 seconds, UB + P ( hold B ) > F, B, F + PPP

Just a matter of making sure you're holding Back at all times so that's
why you're doing Buffalo Head by hold Down Back and then going to Up
Back so that you can just hit F, B, F + PPP to get the Ultra as soon as
you land.

succes!

[ Voor 49% gewijzigd door Sagat op 06-04-2010 23:51 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:08:
PS3 tourney

Is er nog animo voor het toernooitje??? Anders stel ik voor dat we het uitstellen tot SSF4 uit is.
er was tog al een bracket aangemaakt? Ik zat namelijk te wachten op deze week, want volgens mij zei je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik heb er ook nog steeds wel zin in, hoor. :P Ik dacht inderdaad dat we deze week zouden beginnen.

[ Voor 40% gewijzigd door Aryawn op 07-04-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:30:
[...]

er was tog al een bracket aangemaakt? Ik zat namelijk te wachten op deze week, want volgens mij zei je dat?
Klopt man. Omdat ik echt niemand meer hier over het toernooi zie praten, nam ik aan dat er geen interesse meer zou zijn. Ik laat deze week nog ff gaan dan.

@Stoffa wat is je psn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Aryawn schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:56:
Ik heb er ook nog steeds wel zin in, hoor. :P Ik dacht inderdaad dat we deze week zouden beginnen.
Ja zullen wij morgen dan maar aan de slag? (hypnotoad vs ome pee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ : InSomniac_r33

Wanneer zullen wij en wat is je psn id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG toen ik met ryu speelde was het elke keer close man :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:47:
GG toen ik met ryu speelde was het elke keer close man :P
Tegen wie speelde je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
djerror schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:35:
[...]

Ja zullen wij morgen dan maar aan de slag? (hypnotoad vs ome pee)
Ja, is goed hoor. Ik ben morgen in principe vanaf een uur of 3-4 's middags tot 8 uur 's avonds beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mootje :P
geen een ronde gepakt maar meestal had hij zn -20% health
min =minder dan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:40
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:58:
[...]

Klopt man. Omdat ik echt niemand meer hier over het toernooi zie praten, nam ik aan dat er geen interesse meer zou zijn. Ik laat deze week nog ff gaan dan.

@Stoffa wat is je psn??
M'n psn is "Stoffendous"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffa schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:12:
[...]

M'n psn is "Stoffendous"
Ik heb je toegevoegd. Wanneer wil je spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
@Mojo: vanavond lukt of vrijdagavond..

Mijn psn: InSomniaC_r33

[ Voor 26% gewijzigd door Elbaceever op 07-04-2010 20:52 ]

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:37:
[...]

Ik heb je toegevoegd. Wanneer wil je spelen?
Morgenmiddag? Anders wordt t pas na t weekend vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffa schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:57:
[...]

Morgenmiddag? Anders wordt t pas na t weekend vrees ik...
Morgenmiddag gaat voor mij niet lukken. Kan je vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
djerror (psn hypnotoad_nl) vs arawyn (ome pee) 0-2 voor arawyn (ryu vs honda)
GGs in ieder geval. Moet zelf altijd erg inkomen tegen mensen waardoor ik overklast werd de1e 2 potjes.
De casuals daarna gingen gelukkig wat beter :-). Toen begon ik de range van honda iets beter te begrijpen en ook beter te blocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Jep, GG. Jammer dat ik weg moest, anders hadden we nog meer potjes kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 tourney

Bracket is aangepast.
@st@m, Mr.Nash,
Vergeet jullie wedstrijd niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik weet het. Wacht al een paar dagen tot hij online komt. Volgend week donderdag ga ik op vakantie voor 2 weken, sowieso zal ik het niet af kunnen maken dus heeft het nog zin om te spelen ipv een default win? Had m'n vakantie helemaal over het hoofd gezien, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nash
Geen probleem man. Als we niks van st@m horen tot zondag, dan ga jij gewoon door naar de volgende ronde. We zien wel wat we daarna gaan doen als je op vakantie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
Mojo - Insomniac
2 - 0

Erg goeie Sagat zoals ik al zei: Ik weet dat ik iets te voorspelbaar speel met Blanka, voor al die dives waren er te veel aan. Was wel fun om tegen jou te spelen, voor herhaling vatbaar!

Eerste game was vrij spannend, 2de iets minder ;)

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:38

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:36:
@Nash
Geen probleem man. Als we niks van st@m horen tot zondag, dan ga jij gewoon door naar de volgende ronde. We zien wel wat we daarna gaan doen als je op vakantie gaat.
We missen elkaar iedere keer als we online zijn (Nash je kan gewoon zien wanneer ik voor het laatst online was, en ik ben iedere keer net na jou online). Gisteren en vandaag heb ik in het ziekenhuis gelegen (kruisband operatie) vanaf heden kan ik ongeveer any-time, ik ga nergens heen. Dus Nash, roept u maar.

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 09-04-2010 21:32 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

St@m schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:32:
[...]

We missen elkaar iedere keer als we online zijn (Nash je kan gewoon zien wanneer ik voor het laatst online was, en ik ben iedere keer net na jou online). Gisteren en vandaag heb ik in het ziekenhuis gelegen (kruisband operatie) vanaf heden kan ik ongeveer any-time, ik ga nergens heen. Dus Nash, roept u maar.
Oh, dat is minder. Hoop dat alles goed gaat.

Ik zal later op de avond weer online zijn, anders morgenochtend voor 12.00 even, en anders weer zondag tot +- 15.00. Dan spelen we de match wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elbaceever schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:19:
Mojo - Insomniac
2 - 0

Erg goeie Sagat zoals ik al zei: Ik weet dat ik iets te voorspelbaar speel met Blanka, voor al die dives waren er te veel aan. Was wel fun om tegen jou te spelen, voor herhaling vatbaar!

Eerste game was vrij spannend, 2de iets minder ;)
Eerste match was cker spannend je had me zelfs getricked met een vieze ultra van je :P Ik heb jammer genoeg alleen footage van 2e match gemaakt, ik pakte gewoon me 2 mp klote camera op me mobiel, dus kwaliteit is bagger, maarja als je t wilt zien :9

[video]

Cker voor herhaling vatbaar, ik heb weinig goede blanka's in mijn psn lijst, enige die ik ken en heb is Kev7381.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:59:
[...]

Eerste match was cker spannend je had me zelfs getricked met een vieze ultra van je :P Ik heb jammer genoeg alleen footage van 2e match gemaakt, ik pakte gewoon me 2 mp klote camera op me mobiel, dus kwaliteit is bagger, maarja als je t wilt zien :9

[video]

Cker voor herhaling vatbaar, ik heb weinig goede blanka's in mijn psn lijst, enige die ik ken en heb is Kev7381.
Dope filmpje man ;). Jammer dat ik jullie match niet duidelijk kon bekijken. Misschien een goed idee om je crappy camera mobiel wat dichterbij je tv te zetten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 03:46:
[...]

Dope filmpje man ;). Jammer dat ik jullie match niet duidelijk kon bekijken. Misschien een goed idee om je crappy camera mobiel wat dichterbij je tv te zetten :D.
haha ja of helemaal niet :P Het was impulsief geweest, dacht why not. Jammer dat ik dat niet dagt by eerste match want, die match was echt spannend.

nog kleine 2 weekjes en ssf4 komt eraan, hopelijk is de toernooi dan wel afgelopen, want er zal enkel ssf4 in mijn ps3 zitten voor een tijdje *O*

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Mr.Nash schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:44:
[...]

Oh, dat is minder. Hoop dat alles goed gaat.

Ik zal later op de avond weer online zijn, anders morgenochtend voor 12.00 even, en anders weer zondag tot +- 15.00. Dan spelen we de match wel.
Ja alles gaat aardig, ik ben er ook wel tot 12:00 ben alleen niet aan het spelen. Doe me anders even een DM hier zodra je in de gelegenheid bent. Ik zit op de bank en hoef alleen even de tv te schakelen

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er op dat het bij SSf4 gaat stoppen, dus geen ultra ssff4 etc.

Super Street Fighter IV producer Yoshinori Ono has told OXM that there are no plans to continue the series.

While Ono keeps the possibility of future updates via DLC open, he also admits that he doesn't want to repeat 'mistakes Capcom has made in the past'.

"I have no intention of carrying on Street Fighter IV into Hyper Street Fighter IV or Ultra Street Fighter IV, because I'm aware of the mistakes Capcom has made in the past," Ono explains.

"So whether it would be a different IP or another Street Fighter, we'd like to keep options open. But in terms of Street Fighter IV, this is definitive... Super Street Fighter IV should be the distinctive end.

"Obviously there can be updates via DLC so perhaps in 2011, we could upload a patch for Super Street Fighter IV 2011 edition that would have tuning and balancing. But as a packaged product, I think this is the last."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Finale xbox 360 is gespeeld, ferdi won uiteindelijk ;)

Set 1:
Ferdi 3 - Firlian 0
Ferdi 2 - Firlian 3
Ferdi 1 - Firlian 3

Set 2:
Ferdi 3 - Firlian 1
Ferdi 3 - Firlian 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat hebben ze met de ps3 internet browser gedaan
die laatste update heeft alles verkloot kan niet een youtube kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Firlian
Haha was net van plan te posten wanneer jullie van plan waren te spelen. Netjes dat je die eerste set nog pakte!

Denk dat we met dit tournooi sf4 waardig afgesloten hebben, ben zeer benieuwd of de tournooi mode van ssf4 een goede vervanger gaat zijn of dat we dan als nog het via dit topic doen. Een van de voordelen van deze manier is dat je niet iedereen dezelfde avond vrij hoeft te zijn. (ik neem aan dat als je het via ssf4 speelt dat je wel tegelijker tijd speelt, dan gaat het natuurlijk vrij snel......).

@bn14: Wil niet lullig overkomen, want ik baal er zelf ook van als iets niet werkt, maar wat heeft youtube via de ps3 browser te maken met street fighter 4? ;)

Had dit trouwens bijna in het wtf topic geplaatst, maar 2 vrienden van me hadden zowaar wat interesse in sf4 :o, terwijl ze normaliter hele anders games spelen (wow, lotr online, fps, wii games etc).
Echt leuk om te zien dat de eerste van alleen button bashen doorgroeide naar gedoseerd aanvallen en zowaar enigsinds intelligent blokken, en dat ze daarna beide genoeg doorzettings vermogen hadden om zelfs supers en ultra's er uit te krijgen (wel met cammy, eentje speelde eerste met Guile maar hem maar verteld dat die ultra nogal pittig is).
Meestal speelt mijn vrienden kring 2 of 3 games met me en dan stoppen ze omdat zelfs een hadouken te veel werk is. 8)7
Ze hebben beiden (nog) geen ps3 of 360 maar stiekum hoop ik dat het nog een staartje gaat krijgen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Stoffa
Kan je vanavond tussen half 8 en 8 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sagat schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:49:
@Firlian
Haha was net van plan te posten wanneer jullie van plan waren te spelen. Netjes dat je die eerste set nog pakte!

Denk dat we met dit tournooi sf4 waardig afgesloten hebben, ben zeer benieuwd of de tournooi mode van ssf4 een goede vervanger gaat zijn of dat we dan als nog het via dit topic doen. Een van de voordelen van deze manier is dat je niet iedereen dezelfde avond vrij hoeft te zijn. (ik neem aan dat als je het via ssf4 speelt dat je wel tegelijker tijd speelt, dan gaat het natuurlijk vrij snel......).

@bn14: Wil niet lullig overkomen, want ik baal er zelf ook van als iets niet werkt, maar wat heeft youtube via de ps3 browser te maken met street fighter 4? ;)

Had dit trouwens bijna in het wtf topic geplaatst, maar 2 vrienden van me hadden zowaar wat interesse in sf4 :o, terwijl ze normaliter hele anders games spelen (wow, lotr online, fps, wii games etc).
Echt leuk om te zien dat de eerste van alleen button bashen doorgroeide naar gedoseerd aanvallen en zowaar enigsinds intelligent blokken, en dat ze daarna beide genoeg doorzettings vermogen hadden om zelfs supers en ultra's er uit te krijgen (wel met cammy, eentje speelde eerste met Guile maar hem maar verteld dat die ultra nogal pittig is).
Meestal speelt mijn vrienden kring 2 of 3 games met me en dan stoppen ze omdat zelfs een hadouken te veel werk is. 8)7
Ze hebben beiden (nog) geen ps3 of 360 maar stiekum hoop ik dat het nog een staartje gaat krijgen.
Je bent oud Sagat! Al mijn vrienden gamen!
Of ben ik een nerd? :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben idd oud en jij bent een nerd ;). Mijn vrienden zijn meer geeks :p.

Doet jouw vriendengroep dan veel sf?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nee eigenlijk niet, al heb ik een xbox / SF gekocht vanwege dat ik het constant zat te spelen bij een vriend :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:02:
Nee eigenlijk niet, al heb ik een xbox / SF gekocht vanwege dat ik het constant zat te spelen bij een vriend :p.
Dat is nou de reactie die ik hoop te hebben veroorzaakt bij mijn vrienden.
Maar ja, constant spelen wordt dus vervangen door 'even een half uurtje/uur' verspreid over 2 dagen. En een van die gasten gaat al ongeveer 3 jaar 'binnenkort' een 360 of ps3 halen |:( .

En omdat het beiden mede 'old farts met ball and chain' zijn net als Ome Sagat, moet de aankoop ook eerst nog goedgekeurd worden door de WAG comissie :P

Oftewel, Sagat blijft lekker tegen complete strangers en gotters spelen. (Oh ik zag vandaag even een stukkie over 150n routers op hardwareinfo tv. Als ze zoiets hebben met een ingebouwd cabel of adsl modem ga ik over zodat mijn NAT eindelijk consequent open word waardoor ik jouw maffe mexicaan ook weer is uit de lucht kan tigah genociden >:) .)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:21:
@Stoffa
Kan je vanavond tussen half 8 en 8 uur?
Nee dus, net terug van de film. Morgen ben ik er ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffa schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:10:
[...]

Nee dus, net terug van de film. Morgen ben ik er ook :)
Dammit vanavond kan ik weer niet :(. Morgen dan maar rond 9 pm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
lol ik en arawyn hebben maar potjes gedaan van 3 rounds hmm ff aan denken volgende keer :P
rules
- rounds 5, first to two victories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Sjow heren.

Alweer tijdje niets van me laten horen...
Maar ik ben effe hier om te melden dat er binnekort groot toernooi bij mij in de studio wordt gehouden.
Tekken 6..SSF4...en wellicht nog andere spellen.
Heb toch de ruimte ervoor dus liever dat het nuttig wordt gebruikt + ik zit in het midden van het land (utrecht)

Maar goed..ik hou jullie wle op de hoogte.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:31:
[...]

Dammit vanavond kan ik weer niet :(. Morgen dan maar rond 9 pm?
Morgen is prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@longjoy:
Een off line tournooi, waarbij de tweakers naar buiten moeten? :o :P

Nee hoor, ik ben altijd wel te porren voor dat soort zaken. Hoewel ik de laatste tijd eigenlijk veel te weinig tegen mensen speel (goddamn trials :( ) En ik woon ook nog is dicht in de buurt.

Maar ik weet niet hoe groot je in gedachten hebt, en wat voor skill level. Als je echt de nl top wilt en ook veel mensen dan zou ik het ook op DS posten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die SSF 4 al heeft:P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Donderdag de eersten volgens mij al, als we het over de retail versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
ummmmmmmmmmm donderdag? hoeveelste? ik zie alleen de 30ste van april als release date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begrijp niet echt waarom men nu al verw8 dat er retail versie is...BN14, dit vroeg je namelijk paar weken terug ook volgens mij :> ?? release is 29 ivm met Koninginnedag. Maar net als met SF4 destijds wordt de game iets eerder verkocht. Ik had de mijne iets meer dan een week voor release gekocht. Ik verw8 ergens rond de 20ste dat online shops ze gaan verkopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
@LongJoy1980

klinkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nash heeft aangegeven dat hij niet meer kan spelen ivm met zijn vakantie, hij pleit voor een 2-0 overwinning voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:23:
Nash heeft aangegeven dat hij niet meer kan spelen ivm met zijn vakantie, hij pleit voor een 2-0 overwinning voor mij
Ok, Insomniac is dan automatisch door naar 2 ronde losers bracket. Als het goed is speel ik mijn match vanaaf. Niet vergeten he stoffa :P.
@Mr.Nash , fijne vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:23:
stam wanneer wil je? Ik kan ook nu en straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
@sagat & Djerror...

Ben in bespreking met Tekkenzone...en die organiseren binnenkort ism drakenslag een 2 vs 2 toernooi begin mei..

Dus ja...denk dat ze het daarop aan gooien..
Verwacht dus inderdaad de nl-se top (althans..dat neem ik ook aan..)

VInd het absoluut niet erg om mijn ruimte voor zoiets een weekend te verhuren..
Heb momenteel 700 m2 ter beschikking....en anders 350 m2 als iemand in de tussentijd de andere helft huurt..

Schat maar hoeveel man daarin past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:06:
[...]

Ok, Insomniac is dan automatisch door naar 2 ronde losers bracket. Als het goed is speel ik mijn match vanaaf. Niet vergeten he stoffa :P.
@Mr.Nash , fijne vakantie!
Dankjewel.

Over 2,5 week ben ik terug. Dan zal ik SSF4 direct halen en meedoen met de volgende toernooitjes. Daarna staan voorlopig geen vakanties meer geplant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KSL1808 - Stoffa 2-0.

GGS Stoffa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik heb hem gepreorderd bij thehut, tijdelijk met een gratis blanka shirt.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:16:
[...]

stam wanneer wil je? Ik kan ook nu en straks.
Hey, gisteravond was ik er niet. Kun je misschien je DM aanzetten? Dat is wat makkelijker afspreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Vrijdag krijgen sommige winkels SSFIV al, ben beniewd... Is wel erg vroeg voor mijn gevoel.
Heb eergisteren Final Fantasy XIII toch maar eens gekocht en zit nu net op disc 2. Vind het niet superspannend eigenlijk.

[ Voor 41% gewijzigd door firlian op 15-04-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:28:
[...]

Hey, gisteravond was ik er niet. Kun je misschien je DM aanzetten? Dat is wat makkelijker afspreken
Voeg me toe op psn, ik ben sowieso elk avond online. PSN ID= Mootje-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Goed gespeeld kerel, ik werd af en toe iets te hard gecomboed haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
firlian schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:20:
Vrijdag krijgen sommige winkels SSFIV al, ben beniewd... Is wel erg vroeg voor mijn gevoel.
Heb eergisteren Final Fantasy XIII toch maar eens gekocht en zit nu net op disc 2. Vind het niet superspannend eigenlijk.
Vrijdag als in morgen? :S je bedoelt zeker volgende week?

Edit: sorry 2x post achter elkaar :$

[ Voor 4% gewijzigd door Stoffa op 16-04-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Morgen als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga morgen 'just to be on the safe side' toch maar even de standaard winkels af. Maar over het algemeen houd men zich hier (Amersfoort) redelijk aan de release schema's.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is hij ook verlopig niet te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firlian schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:20:
Welke winkels? Want ik haal m direct!

@BN14: Als ze nou wisten waar je woonde ;) (Hoorn NH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:41:
[...]

Voeg me toe op psn, ik ben sowieso elk avond online. PSN ID= Mootje-
Zal je even toevoegen, kunnen we ook een tijd afspreken? Uur of 7 ofzo vanavond? Tussen 8 en half 9 is de tv niet van moi. GTST :P Ik heb nu Fifa in de PS3 zitten dus ik moet even een tijd weten, dan zorg ik dat ik er ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:27:
[...]

Zal je even toevoegen, kunnen we ook een tijd afspreken? Uur of 7 ofzo vanavond? Tussen 8 en half 9 is de tv niet van moi. GTST :P Ik heb nu Fifa in de PS3 zitten dus ik moet even een tijd weten, dan zorg ik dat ik er ben.
7 uur is goed :) Als je me on ziet, stuur me gwn een invite of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Dat de winkels hem al hebben betekend niet dat ze hem ook al gelijk gaan verkopen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCRags
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Hey vraagje,

Als ik een Japanse SSF4 koop, heb ik dan Vega inplaats van (M.Bison) M.Bison (Balrog) en Gouki (Akuma)??

Trouwens nog iemand die gewoon Player Match wilt spelen?

JCRags

[ Voor 43% gewijzigd door JCRags op 16-04-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:33:
[...]

7 uur is goed :) Als je me on ziet, stuur me gwn een invite of andersom.
Sorry dude, heb gewacht tot kwart over 7.. ik ga nu wat anders doen. Geef me maar een andere tijd, niet meer vanavond, morgen en zondagavond ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:15:
[...]

Sorry dude, heb gewacht tot kwart over 7.. ik ga nu wat anders doen. Geef me maar een andere tijd, niet meer vanavond, morgen en zondagavond ook niet.
ik zag je friendquest effe niet, maar ik ben nu online en ik zie dat je ook online bent dus... :P I'm also @ your service ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nou vooruit dan maar ;) Vriendin is douchen dus ik heb de tv nog even.

Edit: en je bent er al niet meer

[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 16-04-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:33:
Nou vooruit dan maar ;) Vriendin is douchen dus ik heb de tv nog even.

Edit: en je bent er al niet meer
Naja dan maar volgend keer. Wel vóór SSF4 want weet niet of ik dan wel zin heb om sf4 te spelen :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
KSL1808: heb jij vandaag of morgen tijd om onze match te spelen? Ik ben in principe bijna de hele dag beschikbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Aryawn op 17-04-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:21:
Ik ga morgen 'just to be on the safe side' toch maar even de standaard winkels af. Maar over het algemeen houd men zich hier (Amersfoort) redelijk aan de release schema's.
Ok het was bijna gelukt om naar buiten te gaan in de ochtend :Z
Maar ik ga straks nog even door de stad lopen......mooi weer enzo, ga iig een lekker ijssie halen als ze ssf4 niet hebben :Y)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aryawn schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 10:37:
KSL1808: heb jij vandaag of morgen tijd om onze match te spelen? Ik ben in principe bijna de hele dag beschikbaar.
Ik ben nu online. Maar ik kan ook morgen rond 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Aight, morgen rond 4 uur is prima.

Ik weet trouwens niet of het al gepost is, maar morgen is er in Breda een SSFIV launch party of iets dergelijks.
http://www.nisute.com/pro...et-fighter-4-launchparty/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow nooit geweten hoe goed gouken eigenlijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KSL1808 - OmePee(Aryawn) 0-2. GGS man. Kon echt niks tegen zon goede Honda.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2010 19:14 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 62 Laatste