Ochja het niveau van mij is wel ok, behalve dus mijn afhandeling van Viper's cross ups is niet typisch van mij.... ik ben echt in elke cross up getrapt zo'n beetje en dat doe ik normaal toch wel een stukje beter, dat ik niet aan focus gedacht heb is ook redelijk dom van me.
De cross ups hebben mij gewoon 2 a 3 rondes gekost, die ik gewoon had moeten winnen met mijn lead en wie weet kan ik dan een match winnen
Op het offline toernooi in Enschede waren Traumatisch en ik veel meer aan elkaar gewaagd bijvoorbeeld.
Hebben we redelijk vaak tegen elkaar gespeeld.
Die ultra's zijn niet bugged trouwens, die zijn gewoon mis... zijn ook random ultra's.... random ultra is de enige manier om die ultra te raken tegen non fireball characters, tenzij ik een focus crumple scoor.
Die ultra is dus aangepast in SSF4, zodat hij mensen raakt onderweg naar de muur, waarna de ultra dus altijd raakt, dat is VEEL beter.
De wall dives zijn bugged, kijk maar eens rond 3:55 tot 4:00 ongeveer, daar doe ik een EX-Sky high claw (die move die horizontal over het scherm gaat met zijn klauw uitgestoken). In plaats van de muur te raken en daarmee dus ook viper te damagen en een goede positie te hebben op haar wake up.... raak ik de muur nooit, land ik naast viper zonder iets te doen en kan ik niks doen voor ze mij in de hoek werpt... en in de hoek wil je nooit zijn.... daar maakt hij dan ook de ronde af.
In SSF is die bug nog nooit gezien... dus ik neem aan dat het opgelost is.
Maar traumatisch speelde verder ook wel goed... vooral de laatste ronde was indrukwekkend , na die throw meteen gedizzied door die FFF combo van C.Viper hard trial 4. Ik heb die combo nog nooit gezien van een andere online C.Viper.
Jup dutch massacre toernooi 18e... zal waarschijnlijk voor de tijd (weekje van te voren ofzo) nog wel even online wat matches spelen om niet koud te zijn voor dat toernooi, want ik heb al tijdje niet meer Vega gespeeld (laatste weken als ik sf deed was het Challenges voor 1000 achievement points) misschien krijg ik wel kans op wraak tegen Traumatisch op Dutch Massacre
18 April is officieel de laatste dag dat ik SF4 speel , ik verwacht rond die tijd namelijk een wat minder officiele release van SSF4 te hebben op een xbox van een kameraad van mij

even wat trainingtijd voor hij officieel uitkomt

.