Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
interessant, maar bij mij in huis onbruikbaar tenzij ik weer kabels door het hele huis moet slepen om het ding met de computer te verbinden.... ik upload eigenlijk alleen maar voor hier wat matches. ga ik sowieso geen spul voor kopen..... gebruik gewoon de videofunctie van mijn vakantie fotocamera van 150 euro :D brengt de boodschap wel in lower def/audio over.

Nog een blijde boodschap.voor mij.. morgen heb ik waarschijnlijk 1000/1000 punten voor sf4!
moet alleen nog even Seth unlocken en zijn trials doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Vanavond na 19:30? Noem maar een tijd die jou uit komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

firlian schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:04:
[...]
Vanavond na 19:30? Noem maar een tijd die jou uit komt...
Ik weet niet of vanavond gaat lukken. Ik heb vannacht een storing gehad voor werk, en ben vanaf 03:00 tot 14:00 bezig geweest.
Als ik nog wakker ben zal ik rond die tijd online zijn, ander proberen we het morgen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogmaals congrats Emersion (ik ging net van live af toen ik je berichtje zag, vandaar de korte reactie), erg netjes die 1000 points. Ben bang dat ik het je niet na ga doen.

Maar ik wil wel storied reputation, en iig de normal trials van Sagat halen. Deze week nog maar is proberen of ik iig dat laatste voor elkaar krijg.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:39

St@m

@ Your Service

Zo, ik ben nu ook begonnen met Street Figter, natuurlijk eerst offline om te oefenen maar ik vind het echt verrot moeilijk. Zeker omdat ik sowieso een beginner ben op de PS3 (heb ik net twee weken).
De eerste 5 matches op Arcade win ik nog wel (easy) maar daarna.. ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Met Sagat tegen Honda.. nou ik heb het echt een uur geprobeerd maar ik verlies alles met 3-0 /3-1 (best of 5).
Waarschijnlijk wordt het nog meer oefenen maar ik vind het wel jammer dat de instap zo hoog is. Denk niet dat ik het spel nog heel lang ga spelen als ik niet snel beter wordt :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
St@m schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:19:
Zo, ik ben nu ook begonnen met Street Figter, natuurlijk eerst offline om te oefenen maar ik vind het echt verrot moeilijk. Zeker omdat ik sowieso een beginner ben op de PS3 (heb ik net twee weken).
De eerste 5 matches op Arcade win ik nog wel (easy) maar daarna.. ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Met Sagat tegen Honda.. nou ik heb het echt een uur geprobeerd maar ik verlies alles met 3-0 /3-1 (best of 5).
Waarschijnlijk wordt het nog meer oefenen maar ik vind het wel jammer dat de instap zo hoog is. Denk niet dat ik het spel nog heel lang ga spelen als ik niet snel beter wordt :P
Ga op easiest spelen. Dat is gewoon zo makkelijk (behalve Seth dan) dat je alleen maar HK hoeft te spammen.
Ga ook de trials doen van de chars die je wil spelen. Zo krijg je gevoel voor combo's.

Oh ja, leer blokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Oguz286 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:44:
[...]

Ga op easiest spelen. Dat is gewoon zo makkelijk (behalve Seth dan) dat je alleen maar HK hoeft te spammen.
Ga ook de trials doen van de chars die je wil spelen. Zo krijg je gevoel voor combo's.

Oh ja, leer blokken :P
Ik speel al op easy.. is er nog iets makkelijkers :+ :?
Ik zal eens kijken waar die trials zitten.. heb alleen nog maar de arcade gedaan.
Blokken lukt aardig.. dat duurde ook een dag voordat ik erachter kwam.. komt een vriend bij me langs en begint te blokken.. zeg ik, hoe doe je dat nou weer dan :? Joystickje naar achter :+

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Sagat schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:47:
Nogmaals congrats Emersion (ik ging net van live af toen ik je berichtje zag, vandaar de korte reactie), erg netjes die 1000 points. Ben bang dat ik het je niet na ga doen.

Maar ik wil wel storied reputation, en iig de normal trials van Sagat halen. Deze week nog maar is proberen of ik iig dat laatste voor elkaar krijg.
Thanks! Ik ben er erg blij mee, Hyper fighting,HDremix en SF4 compleet met achievements >:) .
Maar ik ben op deze toch wel erg trots , de hard trials mogen zich met recht hard noemen. (in ieder geval een gedeelte ervan).

Nu speel ik dit GOT toernooi uit, en nog een offline toernooi 18 april en verder speel ik het spel niet meer.... tijd om andere games (uit) te spelen voor SSF tijdelijk mijn leven overneemt met training voor evo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe ik had stiekum even gekeken of ik met hdremix me met je kon vergelijken maar die heb je ook 100%. Ik ben zelf ook een beetje sf moe, dus ik ga mezelf ook op wat anders richten tussen de achievements die ik nog wil. Darksiders demo wil ik even doorspelen (in thoerie zou ik het spel fantastisch moeten vinden, maar ik was niet overtuigd tijdens mijn eerste 30 mins). Verder wil ik pgr 3 nog wat verder uitspelen, en misschien ga ik verder met r-type of is serieus beginnen aan bionic commando. Oh en hd remix heb ik gister nog even gespeeld, dat blijft toch ook een erg leuk spel en toch heel anders dan 4.

En ik verwacht ninja gaiden 2 elke moment in de brievenbus.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik hou je in de gaten cinneq/roq, hopenlijk kunnen we vanavond nog even onze match doen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

firlian schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:56:
Ik hou je in de gaten cinneq/roq, hopenlijk kunnen we vanavond nog even onze match doen dan :)
2-0 firlian.

Denk wel dat je kon merken dat ik nog aardig brak was van gisteren, maar je had natuurlijk sowieso gewonnen :)
Ik baalde wel dat m'n combos met Gouken totaal niet lukte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 13:21
moootje.. zeg maar wanneer:P.. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Oguz286 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:44:
[...]

Dat heeft voor de rest natuurlijk weinig nut. Online word je afgemaakt ;)
Enige voordeel wat ik zie is dat je de characters vrij kan spelen. Wat gelukkig in SSFIV niet meer hoeft.

Al vraag ik me af of ik die moet halen, want ik krijg dit spel gewoonweg niet onder de knie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Roq
Ik had inderdaad het idee dat je wel beter kon ja. In de tweede game ging ik daardoor ook een stuk minder mijn best doen en verloor daardoor die match :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:24:
[...]
Dat heeft voor de rest natuurlijk weinig nut. Online word je afgemaakt ;)
Als je zonder voorkennis het spel inspringt online dat word je gesloopt. De sp is een goede manier om je eigen char te leren kennen. En vooral om te kijken wat de basis dingen zijn van andere chars.
Zoals Emersion al zei kan je easy met vrijwel alleen hk uitspelen, Seth is dan het eerste obstakel (hoewel de ai van sommige chars ook nog vervelen is (Rog, Abel, Blanka met zijn vele gefocus......) .
Seth is trouwens wel een leuke simulatie van het online wake up game. Als je een knock down krijgt dan gaat Seth vaak proberen te werpen, en als ie iets verder weg is, dan zal ie vaak die turning 100hit kick gebruiken om door een vuurbal van je heen te gaan, en op een jump in zal ie vrijwel altijd een dragon punch gebruiken, je kan hier dus goed kijken welke opties je hebt, afstand maakt een hoop uit bij zijn keuzes.
Als je consequent tot Seth kunt komen, dan kun je een hogere difficulty setting proberen, of wat oefenen in de normal trials. Deze (time en survival) beginnen ook zeer makkelijk maar de moeilijkheidsgraad wordt geleidelijk opgevoerd. Ik adviseer echter niet om hier gelijk mee te beginnen omdat je op het einde wat modifyers krijgt die best lastig kunnen zijn.
Als je Seth ook op de hogere moeilijkheid weer haalt dan ken je wsl inmiddels genoeg basis dingen om hem ook te verslaan, maar hou er rekening mee, hij is ontzettend cheap. Je kan prima ook weer een stapje terug doen om hem daarna proberen te pakken op easy. Tevens kun je ook goed oefenen tegen hem middels de trainings mode.

Als je dit gedaan hebt en de basics onder de knie hebt moet je gewoon relaxed wat player matches gaan doen, het liefst tegen mensen van hier. Iedereen is volgens mij wel bereid om tips te geven.

Oh en sagat vs honda ai is gigantisch simpel, gewoon jab high tiger shot blijven spammen, onze japanse vriend zal er in blijven springen ;) (ik adviseer je echter wel om dit gedrag alleen in nood te gebruiken want online word het afgestraft :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Het ging me om de high kick spam, dat heeft weinig met basics te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rede waarom Emersion met zijn Vega nog gevaarlijker wordt in SSFIV ;)

-The best change about Vega is his revamped U1! Like his Ex Barcelona, his U1 launches you on the way to the wall so if you happened to be doing anything but block, you’ll hit his ultra in full. But that’s not all, even if it doesn’t cover as much range as ex barcelona’s, U1’s launcher goes through any and all projectiles ^^.
It works wonders as an anti-air as well and its pretty much impossible to counter if you’re on the receiving end, in the air. Can’t jump on Vegas now! Trust me, it’s now one of the best Ultras in the game now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Zo, thanks voor de tips :) Heb gisteren een uurtje doorgebracht in het trainingshok en ben daarna gaan proberen op very easy. Ik kwam makkelijk tot Seth.. en op 1 schop/stoot na had ik nog van hem gewonnen ook.. Toen "zoog" hij me helaas weer op en was het gedaan. Nog een paar keer geprobeerd maar niet meer zo dichtbij gekomen.
Ik ben overigens helemaal geen online gamer, echt geen behoefte aan dus ik speel spellen voor de single player. Dus eerst maar eens de singleplayer op hard uitspelen.. maar dan heb ik een lange weg te gaan :P Ach zometeen toch 6 weken thuis met mijn knietje dus dat moet wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 Tourney

Mojo en Kev,

Hebben jullie al de finale gespeeld? Ik ben wel toe aan een fresh toernooitje :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:26:
PS3 Tourney

Mojo en Kev,

Hebben jullie al de finale gespeeld? Ik ben wel toe aan een fresh toernooitje :p.
We hebben afgesproken met elkaar dat we morgen de match gaan doen, omdat we beide dan kunnen :P Hopelijk wordt de nieuwe toernooi sneller gespeeld en niet onnodig 2 weken stilgelegd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Met een nieuw ps3 tournooi wil ik ook meedoen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 07:50:
De rede waarom Emersion met zijn Vega nog gevaarlijker wordt in SSFIV ;)

-The best change about Vega is his revamped U1! Like his Ex Barcelona, his U1 launches you on the way to the wall so if you happened to be doing anything but block, you’ll hit his ultra in full. But that’s not all, even if it doesn’t cover as much range as ex barcelona’s, U1’s launcher goes through any and all projectiles ^^.
It works wonders as an anti-air as well and its pretty much impossible to counter if you’re on the receiving end, in the air. Can’t jump on Vegas now! Trust me, it’s now one of the best Ultras in the game now.
Kan niet wachten om de nieuwe Vega uit te proberen :D
Heb echt zin in SSF kan ook niet wachten om met jullie een paar keer zij aan zij te vechten ipv tegen elkaar!!!.... we moeten vlakbij release date even een dag afspreken om een uurtje of 2 wat Teambattle met 4 tweakers tegen de rest of the world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hallo Iedereen,

Ik heb onlangs mijn Xbox verkocht waar ik met veel liefde en plezier SFIV online op speelde.
Nu ben ik in het bezit van een PS3 en ook daarvoor SFIV aangeschaft, maar wat een verschil zeg,
ongelooflijk langzaam, en 90% van alle mensen bij een Ranked Match hebben slechte verbinding of krijg Connection Lost. (het ligt niet aan mijn netwerk instellingen) alles oke NAT2 etc, 20mb verbinding.

Hebben jullie hier ook last van? en zijn er een paar mensen die ik kan toevoegen om tegen te gamen?
Ik vind het trouwens echt moeilijk om met een ps3 controller te spelen. had eerst de xbox controller en dat was nog goed te doen, maar de sticks van de ps3 zijn veel te gevoelig en kan zo moeilijk aanvallen coordineren.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)
Destianto schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:28:
Hallo Iedereen,

Ik heb onlangs mijn Xbox verkocht waar ik met veel liefde en plezier SFIV online op speelde.
Nu ben ik in het bezit van een PS3 en ook daarvoor SFIV aangeschaft, maar wat een verschil zeg,
ongelooflijk langzaam, en 90% van alle mensen bij een Ranked Match hebben slechte verbinding of krijg Connection Lost. (het ligt niet aan mijn netwerk instellingen) alles oke NAT2 etc, 20mb verbinding.

Hebben jullie hier ook last van? en zijn er een paar mensen die ik kan toevoegen om tegen te gamen?
Ik vind het trouwens echt moeilijk om met een ps3 controller te spelen. had eerst de xbox controller en dat was nog goed te doen, maar de sticks van de ps3 zijn veel te gevoelig en kan zo moeilijk aanvallen coordineren.
Yup, Netcode vvan SF4 op PS3 sucks ass!! Als je championship maatches speelt, dan valt het nog wel mee. ook al druk je 1000x op vierkantje om te refreshe :D.

Je kan mij wel toevoegen als je een keer wilt sparren. PSN: KSL1808

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Altijd mooi zo'n snelle reactie. Heb vernomen dat het voor SSIV wel wat beter allemaal zou moeten gaan.
ben benieuwd. Zal je vanavond toevoegen, speel je overigens met de ps3 controller of de arcade stick?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destianto schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:52:
Altijd mooi zo'n snelle reactie. Heb vernomen dat het voor SSIV wel wat beter allemaal zou moeten gaan.
ben benieuwd. Zal je vanavond toevoegen, speel je overigens met de ps3 controller of de arcade stick?
Het schijnt dat ze een betere netcode voor ssf4 gaan gebruiken. Laten we duimen :D. Ik speel gewoon met een PS3 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno schreef:
Het ging me om de high kick spam, dat heeft weinig met basics te maken ;)
De actie zelf niet, maar je kan ondertussen wel kijken wat de ai doet.
St@m schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 07:53:
Zo, thanks voor de tips :) Heb gisteren een uurtje doorgebracht in het trainingshok en ben daarna gaan proberen op very easy. Ik kwam makkelijk tot Seth.. en op 1 schop/stoot na had ik nog van hem gewonnen ook.. Toen "zoog" hij me helaas weer op en was het gedaan. Nog een paar keer geprobeerd maar niet meer zo dichtbij gekomen.
Ik ben overigens helemaal geen online gamer, echt geen behoefte aan dus ik speel spellen voor de single player. Dus eerst maar eens de singleplayer op hard uitspelen.. maar dan heb ik een lange weg te gaan :P Ach zometeen toch 6 weken thuis met mijn knietje dus dat moet wel lukken :)
Seth zuigt idd :+
Ben zelf trouwens ook geen online gamer. Denk dat mijn online tijd 95% besteeds is aan sf4 en hd remix, buiten die 2 games heb ik zo nu en dan met mijn neef wat race games gespeeld en een beetje swos. 1% overig zoals guitar hero.

Maar voor fg's geld, ai is leuk en kan zelfs zeer uitdagend zijn. Maar tegen mensen is het leuker. Helemaal als je een ps3 hebt, tis gratis dus waarom zou je het niet doen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Sagat pinches himself.
Ik heb net Sagat's normal trial gehaald......... Ben er echt een paar keer een behoorlijke tijd mee bezig geweest zonder enige vorm van succes, en nu ging ik in 10 minuten door trial 4 en 5 heen :o

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:17:
* Sagat pinches himself.
Ik heb net Sagat's normal trial gehaald......... Ben er echt een paar keer een behoorlijke tijd mee bezig geweest zonder enige vorm van succes, en nu ging ik in 10 minuten door trial 4 en 5 heen :o
de trials van sagat zijn eigenlijk wel makkie, maar de een na laatste van hard trial is erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net alle hard trials van Sagat gehaald. Die 4e was best klote, door het timen van de FA. Te vroeg en het is geen lvl2 (dus geen crumple), te laat en hij blokt. Nadat je PRECIES FA lvl2 raakt, moet je ook nog even wachten met de cMP, want anders reset je Dan -_-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:00:
[...]

de trials van sagat zijn eigenlijk wel makkie, maar de een na laatste van hard trial is erg irritant.
Jullie pesten me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@pheno
Voor 'hun' zou het gemeen zijn om je te pesten, maar als iemand dus dus op jouw level zit wat trials betreft...... >:)

De lastigste was voor mij normal 4, trial 1. jumping HK, into crouching mk is geen enkel probleem, vanuit de mk naar een tiger knee met shortcut ook niet, maar na de knee de super wilde niet.

Toen ik de knee naar super los probeerde kwam ik erachter dat ik het met een full qcf motion wel voor elkaar kreeg, maar niet via de shortcut. Dus even geoefend op crouching mk, tiger knee via full qcf en de super. En daarna lukte het ineens. Moet er wel bijzeggen dat het heel erg mashen is, kan nou niet zeggen dat het zo'n fijne move is dat ik het nu volop in matches ga gebruiken.

Wat ik wel interresant vond is dat de ultra vanuit de super gelinked kan worden. Ook niet iets wat je heel vaak zal doen. maar als je je tegenstander dizzied, zou dat wellicht een leuke punisher zijn. Is kijken in de trainings mode hoe het zit met de damge output/scaling.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Sagat schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:39:
[...]

De actie zelf niet, maar je kan ondertussen wel kijken wat de ai doet.

[...]

Seth zuigt idd :+
Ben zelf trouwens ook geen online gamer. Denk dat mijn online tijd 95% besteeds is aan sf4 en hd remix, buiten die 2 games heb ik zo nu en dan met mijn neef wat race games gespeeld en een beetje swos. 1% overig zoals guitar hero.

Maar voor fg's geld, ai is leuk en kan zelfs zeer uitdagend zijn. Maar tegen mensen is het leuker. Helemaal als je een ps3 hebt, tis gratis dus waarom zou je het niet doen?
Ja!! gisteren Seth verslagen op Easiest en very easy.. dan ben je natuurlijk klaar voor het online gebeuren dus ik heb gisteren 5 potjes gedaan.. ik ga nog even verder oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow ik zie nu pas hoe belangerijk zoning is daar liggen me foute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:56:
wow ik zie nu pas hoe belangerijk zoning is daar liggen me foute
wow...er wordt eentje wakker :+ Ik heb je verteld dat je defence en zoning verbeterd moeten worden, dan heb je ook minder problemen met een sagat, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik heb het afgelopen weekend Final Fantasy XIII gekocht, dus ik speel weer wat minder SFIV, maar ik zou wel graag mee willen doen met het volgende PS3 toernooitje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Traumatisch vs Emersion 2-0 ..... goed gespeeld man!

Ik had wel een beetje pech ... net op kritieke momenten misde ik izuna's ging een ultra motion niet goed... of trapte ik in een move waardoor ik ultra tegen mijn smoel kreeg.
Had ook nog een keer vega bug :(

Maar dat neemt niet weg dat je klasse hebt gespeeld traumatisch! Ik kan bij je moeilijk gokken tussen cross up of niet en zonder reversal werd het lastig opstaan voor vega!
Had soms geen kans! :D

Video komt zo wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik moet binnenkort (maar niet vanavond) mijn rematch tegen atmos8 ook maar eens spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Hier de video, nu ik terugkijk , best wel noob van me om niet aan focus te denken voor de cross ups haha , volgende keer dat doen of gewoon goede kant op blocken :D

pff ik laat kansen om rondes te winnen hard liggen....maarja dat was mijn laatste wapenfeit in sf4 zon beetje, 18 april word het offline toernooi het laatste wat ik doe :D

Nu bezig met god of war 3 en ff13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, mooie match tijdens het ontbijt, wat wil je nog meer. Die ultra bug is echt nasty zeg. Gewoon 2x ook. (vs de ai had ik laatst zowaar weer is een ultra die raak is van Vega tegen me, maar ook weer een die over me heen vloog, denk serieus dat ze vaker mis gaan dan raak 8)7 )
Maar goed in super gaat dat allemaal beter worden. Het idee dat jou Vega nog enger word voor me spreekt me niet echt zo aan, oh wel team battle dan maar *g*.

Ik had trouwens wel het idee dat je niet op je normale niveau speelde Emersion. Maar Traumatisch speelde ook wel erg lekker. En dat is me vaker opgevallen bij het kijken van wedstrijden. Soms ziet iemand er gewoon als een matige speler terwijl hij verliest maar als je dan een andere partij ziet dan realiseer dat het absoluut niet het geval is.

Oh en 18 april tourney = dutch massacre?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ochja het niveau van mij is wel ok, behalve dus mijn afhandeling van Viper's cross ups is niet typisch van mij.... ik ben echt in elke cross up getrapt zo'n beetje en dat doe ik normaal toch wel een stukje beter, dat ik niet aan focus gedacht heb is ook redelijk dom van me.
De cross ups hebben mij gewoon 2 a 3 rondes gekost, die ik gewoon had moeten winnen met mijn lead en wie weet kan ik dan een match winnen :D
Op het offline toernooi in Enschede waren Traumatisch en ik veel meer aan elkaar gewaagd bijvoorbeeld.
Hebben we redelijk vaak tegen elkaar gespeeld.

Die ultra's zijn niet bugged trouwens, die zijn gewoon mis... zijn ook random ultra's.... random ultra is de enige manier om die ultra te raken tegen non fireball characters, tenzij ik een focus crumple scoor.
Die ultra is dus aangepast in SSF4, zodat hij mensen raakt onderweg naar de muur, waarna de ultra dus altijd raakt, dat is VEEL beter.

De wall dives zijn bugged, kijk maar eens rond 3:55 tot 4:00 ongeveer, daar doe ik een EX-Sky high claw (die move die horizontal over het scherm gaat met zijn klauw uitgestoken). In plaats van de muur te raken en daarmee dus ook viper te damagen en een goede positie te hebben op haar wake up.... raak ik de muur nooit, land ik naast viper zonder iets te doen en kan ik niks doen voor ze mij in de hoek werpt... en in de hoek wil je nooit zijn.... daar maakt hij dan ook de ronde af.
In SSF is die bug nog nooit gezien... dus ik neem aan dat het opgelost is.

Maar traumatisch speelde verder ook wel goed... vooral de laatste ronde was indrukwekkend , na die throw meteen gedizzied door die FFF combo van C.Viper hard trial 4. Ik heb die combo nog nooit gezien van een andere online C.Viper.

Jup dutch massacre toernooi 18e... zal waarschijnlijk voor de tijd (weekje van te voren ofzo) nog wel even online wat matches spelen om niet koud te zijn voor dat toernooi, want ik heb al tijdje niet meer Vega gespeeld (laatste weken als ik sf deed was het Challenges voor 1000 achievement points) misschien krijg ik wel kans op wraak tegen Traumatisch op Dutch Massacre :D

18 April is officieel de laatste dag dat ik SF4 speel , ik verwacht rond die tijd namelijk een wat minder officiele release van SSF4 te hebben op een xbox van een kameraad van mij :) even wat trainingtijd voor hij officieel uitkomt >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=240217

Toch jammer dat er geen capoeira fighter langs kwam. Misschien is dat straks de bonus voor mensen die SF IV al gekocht hebben: extra character :~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Destianto schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:28:
Hallo Iedereen,

Wat bedoel je met langzaam trouwens, toch geen verschil in gameplay, je hebt het puur over online.

Ik bitchte het meest erover, check maar een paar paginas terug.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 toernooi

Ik tegen Kev7381, ik heb gewonnen, waren zeer close matches.

Ik doe mee met volgende toernooi weer :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:21
Anderhalf uur durende speelsessie met SSF4.

http://www.giantbomb.com/...treet-fighter-iv/17-2233/
1:06:32 Confirmed, Rival BGM is selectable in the Options Menu.

1:12:00 is also the first match where Rival BGM music can be heard all the way until the end. Starting with Chun-Li. Confirmed, Rival BGM is selectable in the Options Menu.

Vega's new Ultra 1 "Bloody High Claw" 1:13:00. It hits now on the way up.

[ Voor 9% gewijzigd door henkyyyyyyy op 25-03-2010 12:31 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:34:
PS3 toernooi

Ik tegen Kev7381, ik heb gewonnen, waren zeer close matches.

Ik doe mee met volgende toernooi weer :P
Congrats! Laten we snel beginnen met een nieuwe toernooitje.

Mensen die mee willen doen:

KSL1808
Mojo666
Aryawn
Djerror

Need more players!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk die footage, maar jammer dat noobs de game spelen, waardoor je niet echt de volle potentie ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Pheno79 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:57:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=240217

Toch jammer dat er geen capoeira fighter langs kwam. Misschien is dat straks de bonus voor mensen die SF IV al gekocht hebben: extra character :~
Je bedoelt Elena uit SFIII 3rd strike. Zou welkom zijn. Wat een benen.... :9~

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ik wil wel meedoen.. ter opvulling zeg maar.. ben nog lang niet goed genoeg. Als er behoefte is aan opvulling hoor ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:09:
Ik wil wel meedoen.. ter opvulling zeg maar.. ben nog lang niet goed genoeg. Als er behoefte is aan opvulling hoor ik het wel
Ik zet je gewoon erbij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Zet mij er ook maar bij. Even nog snel SF4 voor het SSF uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Sjzis @ vanaf 1:03 en met name vanaf 1:09

[ Voor 46% gewijzigd door Pkunk op 25-03-2010 18:08 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 Tourney

Mensen die mee willen doen:

KSL1808
Mojo666
Aryawn
Djerror
Mr.Nash
st@m

nog minimaal 2 spelers
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:26
Ik ben er ook wel weer bij hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@mojo666
Congrats met het winnen van het tournooi!

@ps3-ers in general
Ik denk echter dat het wijsheid is om iemand anders tourneyhost te laten zijn voor het volgende ps3 tournooi. Het liefst iemand met een ps3 omdat je dan ook makkelijker berichtjes kan sturen ;) Mochten jullie er niet uitkomen met bracket maker dan wil ik anders wel weer dat bijhouden, of mijn opvolger uitleggen hoe dat werkt.

@Emersion
Ik ging er vanuit dat vega's ultra werkte zoals die van Abel, of je tegenstander ver weg of dichtbij is, hij hoort te raken. Maar je moet hem dus echt mikken op een bepaalde afstand? Ik heb al vaker gezegd dat ik vooral met Sagat, maar ook met Seth vs Vega heb meegemaakt dat ik firebalde, de ultra animatie zag en de ultra zag missen. En een paar keer zelfs dat de fireball geraakt werd ipv van mijn personage.

@360 tourney
omdat deze ronde maar 2 matches gespeeld hoeven te worden stel ik voor de ronde wat korter te maken. Tot en met Maandag lijkt me zeer reeel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 tournooi

Ik wil wel host zijn Sagat. Wel wil ik graag een snelcursus bracket maken van jou :).

Zijn er nog vrijwilligers voor het tournooi?? Ik wil graag volgende week al beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
count me in voor ps3 tourney:

psn: InSomniac_r33

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had net een leuke battle tegen een Sagat. Het waren vrij hectische en chaotische ronden waarbij hij net de eerste won en ik de tweede. Het leuke was dat hij in de derde ronde helemaal tekeer ging en mij op 0HP bracht (geen streepje zichtbaar) door mij uit de lucht te slaan. Hij landde eerder en deed toen een TS om met chipdamage te winnen, maar ik had de ultra gebuffered waardoor hij ineens 600HP minder had :P Daarna heb ik hem kapot gevortexed :D

Vond het wel jammer voor hem, hij had met chipdamage kunnen winnen, maar helaas >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elbaceever schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:29:
count me in voor ps3 tourney:

psn: InSomniac_r33
Mooi!! Nog 1 persoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja ze hebben een manier gevonden om unblockable ultras uit te voeren kijk maar op www.eventhubs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Zo, match tegen atmos was spannend maar ik heb mijn eer kunnen redden ^^
2-1 is het geworden, voor mij dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Firlian
Nice, super sayan stijl bijna dood maar toch winnen techniek still working out for ya huh ;)

Ik heb net Drlz gambit even gespammed over live en via got pm, dus hopenlijk gaat hij zijn pot met traumatisch ook binnenkort spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Netjes Firlian, je eer was ook wel intact als je verloren had hoor, Atmos is gewoon een erg goede Blanka :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog geïnteresseerde voor het PS3 Tourney?? Iedereen is natuurlijk busy met FF13 of Gow3 (including myself) :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh pm me trouwens even wat je niet snapt van de bracket maker. Het is redelijk self explanatory maar ik moet toegeven dat ik de eerste keer ook even moest zoeken naar alles.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traumatisch - Gambit is gespeeld! Lekkere potjes, maar trok uiteindelijk toch aan het langste eind. 2-0 voor moi. Ggs gambit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga het deze speelronde anders doen. Voornamelijk omdat die helemaal uit 1 match bestaat :P.

Firlian en Traumatisch, speel wanneer jullie kunnen die pot. Sooner is beter, maar volgens mij is Firlian eager om gewoon voor die derde keer het tournooi te winnen, dus die zorgt er wel voor dat er snel gespeeld gaat worden ;)
Aan Traumatisch of anders MrV of Ferdi natuurlijk de taak om dat te verhinderen (dat Firlian het tournooi wint hè, niet dat er snel gespeeld gaat worden :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Yay, dat betekend dat ik de eer heb tegen traumatisch uit te schakelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe offtopic:
Weet iemand hoe je combot als je iemand net uit de lucht hebt gehaald
in Street Fighter 3 Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@blackninja: wut? Snap niet wat je bedoeld?

@Firlian: :? Jullie hebben beide kansen om te winnen toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Natuurlijk sagat, het was ook een grap... Nouja, min of meer :o

[ Voor 21% gewijzigd door firlian op 29-03-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:25
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:53:
Traumatisch - Gambit is gespeeld! Lekkere potjes, maar trok uiteindelijk toch aan het langste eind. 2-0 voor moi. Ggs gambit :)
GG inderdaad, leuke potjes, close naar het einde van de ronde, kan beide kanten opgaan en dan komt die cross-up weer en die ellendige Ultra.
Wat een schade zeg, ik doe nog niet eens de helft met Sakura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sagat schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:03:
Aan Traumatisch of anders MrV of Ferdi natuurlijk de taak om dat te verhinderen (dat Firlian het tournooi wint hè, niet dat er snel gespeeld gaat worden :P )
Laat dat maar aan mij over!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ew, waarschijnlijk krijgen de mensen die SF IV al hadden een extra kleur kostuum in SSF IV. Nou joepi, ik had op toch iets leukers gehoopt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:59:
Ew, waarschijnlijk krijgen de mensen die SF IV al hadden een extra kleur kostuum in SSF IV. Nou joepi, ik had op toch iets leukers gehoopt :')
was te verwachten, agh boeien, ik wil ssf4!!!!!!! kan niet wachten nog kleine maandje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik hoop dat ik 'm mag reviewen, dan kan ik zien of ik het alsnog ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Pheno

Doe je mee met een nieuwe PS3 tourney ronde? We hebben nog 1 speler nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 Tourney

Ik zie dat we al genoeg spelers hebben om het toernooi te starten.

KSL1808
Mojo666
Aryawn
Djerror
Mr.Nash
st@m
Stoffa
InSomniac_r33

Nu moet ik nog ff uitzoeken hoe ik de bracket ga maken. (w8 nog op antwoord van Sagat)
Je kan natuurlijk nog steeds deelnemen aan het toernooi. Wees wel snel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gefeliciteerd Gambit :)
MrVegeta schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:42:
[...]
Laat dat maar aan mij over!
It's super, dynamic, ass kicking time! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:09:
PS3 Tourney

Ik zie dat we al genoeg spelers hebben om het toernooi te starten.

KSL1808
Mojo666
Aryawn
Djerror
Mr.Nash
st@m
Stoffa
InSomniac_r33

Nu moet ik nog ff uitzoeken hoe ik de bracket ga maken. (w8 nog op antwoord van Sagat)
Je kan natuurlijk nog steeds deelnemen aan het toernooi. Wees wel snel!!
Aangezien ik een complete noob ben.. :P
Hoe gaat zo'n toernooi in zijn werk? Afspraken via DM ofzo? (Heb geen MSN, en nee ik ga het ook niet installeren :P )
Misschien een kleine guide? Of staat die hier al ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:28:
[...]

Aangezien ik een complete noob ben.. :P
Hoe gaat zo'n toernooi in zijn werk? Afspraken via DM ofzo? (Heb geen MSN, en nee ik ga het ook niet installeren :P )
Misschien een kleine guide? Of staat die hier al ergens?
Afspraken worden hier in de topic gemaakt. Of eventueel via PSN. Ik heb de regels ff gekaapt van Sagat die hij eerder hier heeft geplaatst:

whoops, ik heb jullie leesskills overschat Omdat we al 2 tournooitjes af hebben ging ik er vanuit dat de regels redelijk bekend waren:
Even in een notendop:
-char keuze is vrij, als je denkt dat je heel makkelijk van je tegenstander kan winnen, of omdat je het leuk vind mag je dus iemand anders dan je main spelen, en de volgende ronde weer gewoon met je standaard char spelen.
- tijd default
- rounds 5, first to two victories
- na je gevecht post je het resultaat, ik ga er vanuit dat iedereen hier eerlijk in is, maar vertrouw je je tegenstander niet, maak dan een foto, of een filmpje. (het is echter tot nu toe nog nooit gebeurd dat iemand hiermee geprobeerd heeft vals te spelen) Filmpjes zijn meer gewoon omdat het erg leuk&leerzaam is om naar te kijken.
- Speel binnen het opgegeven tijdswindow. 5 werkdagen is min of meer door mij gekozen omdat niemand iets anders voorstelde en als je niets afspreekt kan het soms erg lang duren. Als jullie langer of korter willen be my guest. Als je pot niet binnen de tijd gespeeld word, wijs ik een winnaar aan (met onderbouwing hier in het forum)
- zoals je in het schema kan zien is er een verliezers ronde, verlies je ook daar dan lig je eruit. Vechten om plek 7 of plek 5 is optioneel, maar ik neem het mee in de eindstand als mensen het doorgeven.

Ik ga vanaaf of morgen een bracket maken. Daar wordt dus bepaald wie tegen wie moet spelen.
Hou in ieder geval dit topic in de gaten

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heleboel nieuwe gameplay van SSF4 hier>>>>>.http://www.youtube.com/user/FrameAdvantageDotCom#p/u/20/H1heYjQPIo4
het valt me wel op dat elke guy speler gewoon verliest -.-

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
van de nieuwe characters zie ik in guy wel een "sleeper hit" Hij lijkt mij veel potentie hebben wanneer je hem meester word.
Maar ik kan het ook fout hebben en sucked hij gewoon.
Dat gezegd hebbende zie ik geen enkel nieuw character low tier worden.... allemaal mid of hoger.
Iedereen lijkt Adon het slechtste nieuwe character te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adon worddt mijn volgende main hehe. Maar als ik kijk naar alle nieuwe characters , dan vind ik T hawk wel de gevaarlijkste, met zijn enorme damage en goede defence. Daarna dudley en makoto.

en ohjah...vergeet Deejay niet 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:14:
@ Pheno

Doe je mee met een nieuwe PS3 tourney ronde? We hebben nog 1 speler nodig.
Nee, ik heb niet meer geoefend en zoals gezegd ben ik het constant verliezen echt even beu. Ik zou meedoen als opvulling, punchbag en noem het maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
Met wat als ik vragen mag?
met mijn loss tegen Traumatisch :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok PS3-ers,

Ik heb een bracket gemaakt GoT sf4 Tourney ps3 v2

Laten we volgende week beginnen met de eerste ronde.

<edit> Regels staan op mn vorige post.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrLZ Gambit schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:15:
[...]
Met wat als ik vragen mag?
met mijn loss tegen Traumatisch :'(
Er stond dat je jarig was, dus daarmee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pheno een tip standaard combos zoals combos die light punch gebruiken hebben een soort ritme :P paf paf paf boom hadouken :P.
Ben vollop aan me zoning techniek aan het werken tegen sagat op hardest difficulty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
Oguz286 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 00:07:
[...]

Er stond dat je jarig was, dus daarmee :P
Hahahaha klopt inderdaad.
Ik was nog zo bezig met SF dat ik dat niet eens in verband met mijn eigen verjaardag heb gebracht. 8)7
LOL

Komt ook door de dag zelf, ga in het weekend er pas iets mee doen en op de dag zelf eigenlijk geen verjaardags gevoel gehad. Moest gewoon net als anders hard werken en ook nog eens overwerken.
heheheh je bent zelfs eerder geweest met feliciteren dan een boel zogenaamde O-) vrienden van mij.

hahahahah
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:00
olla tweakers.... waar kan je ssf4 het best pre-orderen.... :(D

[ Voor 28% gewijzigd door P-Nut op 01-04-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Firlian - Traumatisch 2-1

Eigenlijk ging het precies hetzelfde als tegen atmos...
Eerste game heel spannend tot op het laatste streepje leven, traumatisch wint (3-2).
Tweede en derde game win ik met 3-0. Wil dus absoluut niet zeggen dat die laatste 2 games makkelijk waren he :D

Nu dus de eer aan MrVegeta om het te proberen >:)
Zeg maar wanneer jij kan, mag zelfs vanavond nog :*)

[ Voor 17% gewijzigd door firlian op 01-04-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GGs firlian. Eerste match was idd spannend tot het gaatje. Laatste twee, kon niets brengen. Blijft echt een k*t matchup. Maar evengoed, je was gewoon beter, dus verdiende finale plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Je trapte iets te vaak in mijn gemene trucjes... Vooral met throwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ja, mja, headstomp > viper. Als ik em niet blok ben ik gelijk 70% van m'n health kwijt. Vervolgens wordt het gokken. Voor, achter, throw, delayed hp, st. hk. Kan eigenlijk niets anders dan afwachten. Duurde helaas even voordat ik dat door had. Probeerde te reversen, te backdashen. Mocht allemaal niet baten. Op Bison's wake-up kan je ook al niet echt veel, met teleport en 13 moves met invincibility frames die het momentum weer keren, haha. Uber frustrerende match-up echt. Oh well, shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmz en ik dacht door Firlian´s eerdere post nog dat Viper eigenlijk een voordeel had vs Bison. En volgens de tiers liggen ze ook dicht bij elkaar, maar iemand vertelde me ooit ´tiers are for queers´ dus laten we dat helemaal maar achterwege laten. ;)

4e plek dus voor onze gast speler Traumatisch, iig bedankt dat je erbij wilde zijn. Volgens mij vond iedereen het leuk om tegen je te spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

combos flink upgegrade fadc shoryuken ultra 80% onder de knie
cancel combos gaan ook aardig
zoning ben ik mee bezig
zo te zien is Sagat aardig generfd
ryu ietsje zwakker
Volgens vele impressies is Guy erg goed net als Ibuki en Dudley
voor de rest niet echt boeiende dingen

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Voor de deelnemers aan het PS3 toernooi, die mij nog niet hebben toegevoegd: mijn PSN is OmePee. (Hoe verander je je signature? Dan kan ik het daarin zetten :P)

Maar in verband met een drukke studie moet ik wel alvast zeggen dat vrijdag en het weekend mij het beste uitkomen. Op de andere dagen kan ik eventueel in de avond ook wel een gaatje vinden, meestal rond een uur of 8.
Pagina: 1 ... 25 ... 62 Laatste