Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Ik heb nu meerdere malen contact gezocht met blackninja14, maar hij wilt blijkbaar niet tegen mij meer, ik heb wel een vermoedden.... Ik krijg geen antwoord terug, niet op het forum, psn en niet via msn. Dus ik, en andere hebben voor niets meer dan twee weken gewacht. Ik vind het niet echt sportief
Ik heb geen zin meer om te wachten....dus dan ga ik maar verder, en dan is het finale tussen mij en Kev7381. Wanneer wil je Kev?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 22:48 ]
Zaterdagochtend (of eigenlijk vind ik vrijdag nacht beter klinken hoewel het technisch niet klopt natuurlijk) om 00.00 mag je je pot tegen Kev spelen hoor
@Firlian
Morgenavond ga ik waarschijnlijk met Masterpasje sparren in sf2 en misschien 3, en zaterdag ga ik een beetje oefenen met hd remix online en misschien nog met 3 op de pc als Oguz en Joey hun neus uit de boeken kunnen halen
Maandagavond ga ik dan weer 4 spelen, en dinsdag avond wil ik wel is kijken of ik dan met zoveel recente vecht ervaring meer kans tegen je maak
10 second ninja DONE
Ik ben vooral in de avond beschikbaar.MrVegeta schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:43:
Drlz Gambit, wanneer heb je tijd om onze match te spelen? En wie main je?
Mijn main is Guile alhoewel ik al een tijdje niet echt hem meer als 1st char kies.
speel nu ook vaak met alle andere charge char. ben nu gefocused om Sakura als 2de char. te mainen.
Ik zal zowel Sakura als Guile gebruiken in onze pot.
Ik kan vrijdag in de avond roep maar een tijd, anders wellicht ergens volgende week, weekend ben ik nameljk niet zeker van. Zondag staat in het teken van Ajax-PSV.
Verwijderd
Ik heb m inderdaad de tijd gegeven tot vandaag, maar dat houdt niet in dat ik de hele vrijdag gereserveerd houd voor hem. Het gaat mij om een afspraak welke tijd we gaan spelen, net zoals ik dat met iedereen hier heb gedaan, heb dit eigenlijk never meegemaakt. Ik heb m gisteravond via msn proberen te praten, zodat hij mij een tijd kon geven wanneer we gaan spelen, en daar geeft hij gewoon doodleuk geen antwoord opSagat schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:01:
Hmmz ik vind het jammer dat hij inderdaad nog niet gereageerd heeft, maar zowel jijzelf als ik hadden gezegd dat hij vrijdag ook nog kon gebruiken om tegen je te spelen. 1 dag op al die weken maakt toch ook niet meer uit?
Zaterdagochtend (of eigenlijk vind ik vrijdag nacht beter klinken hoewel het technisch niet klopt natuurlijk) om 00.00 mag je je pot tegen Kev spelen hoor
Ik wou sowieso tegen Kev in het weekend als hij kon.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 10:14 ]
Goed, ik ben vanavond nog gewoon thuisDrLZ Gambit schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 00:46:
[...]
Ik ben vooral in de avond beschikbaar.
Mijn main is Guile alhoewel ik al een tijdje niet echt hem meer als 1st char kies.
speel nu ook vaak met alle andere charge char. ben nu gefocused om Sakura als 2de char. te mainen.
Ik zal zowel Sakura als Guile gebruiken in onze pot.
Ik kan vrijdag in de avond roep maar een tijd, anders wellicht ergens volgende week, weekend ben ik nameljk niet zeker van. Zondag staat in het teken van Ajax-PSV.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Kijk zulke reacties heb ik aan, gewoon simpel een tijd doorgeven, is niet zo moeilijkMrVegeta schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:21:
[...]
Goed, ik ben vanavond nog gewoon thuis. Wat zeg je van 21;00?
Ik heb een vraag aan de Vega experts, hoe kan ik het beste die vliegende aanvallen van m doorbreken? Ik vind Dhalsim, Gen, Vega de lastigste van iedereen.
Beetje character specifiek natuurlijk, blokken kan mits hij je niet pakt, of anders focus dash.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:16:
[...]
Ik heb een vraag aan de Vega experts, hoe kan ik het beste die vliegende aanvallen van m doorbreken? Ik vind Dhalsim, Gen, Vega de lastigste van iedereen.
Zowel jij als ik zeiden 'tot en met' vrijdag. Dan kan je niet zomaar die dag gaan intrekken imho. Zelfs al ben ik het met je eens dat hij niet reageert, wat een slechte zaak is.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:06:
[...]
Ik heb m inderdaad de tijd gegeven tot vandaag, maar dat houdt niet in dat ik de hele vrijdag gereserveerd houd voor hem. Het gaat mij om een afspraak welke tijd we gaan spelen, net zoals ik dat met iedereen hier heb gedaan, heb dit eigenlijk never meegemaakt. Ik heb m gisteravond via msn proberen te praten, zodat hij mij een tijd kon geven wanneer we gaan spelen, en daar geeft hij gewoon doodleuk geen antwoord opIk kan btw vanavond tot 22.00, daarna ga ik wat sociaal doen, namelijk met paar vrienden uit
Het ligt iig niet aan mij...
Ik wou sowieso tegen Kev in het weekend als hij kon.
Ik heb hem nu een pm gestuurd om hemzelf te vragen wat hij kan&wil. Maar zeker is dat als hij vandaag niet speelt hij deze ronde verliest.
Let wel, dat betekent niet dat hij ook gelijk voor de verliezers ronde gediskwalificeerd is, hij mag dan tegen Kev7381 gaan spelen. Maar goed dit is wel ervan uitgaande dat hij nog wil spelen. Als hij zich terugtrekt dan kunnen jullie gelijk verder gaan met de finale.
Afhankelijk van wat hij terugstuurt beslis ik hoeveel tijd hij krijgt voor die pot.
/tourneyhost off
10 second ninja DONE
als het om 21:15 kan dan gaat t vanavond lukken.MrVegeta schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:21:
[...]
Goed, ik ben vanavond nog gewoon thuis. Wat zeg je van 21;00?
Verwijderd
zeg het maar op msn wanneer je wil
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 18:44 ]
Zeker wetenDrLZ Gambit schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:18:
[...]
als het om 21:15 kan dan gaat t vanavond lukken.
Is goed eerst 2 oefen potten,MrVegeta schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:39:
[...]
Zeker weten. Wil je eerst even 2 potjes spelen om wat te "oefenen" en daarna 2 matches voor het tournooi? Vind het altijd wel leuk om even 2 matches van te voren te spelen en daarna de offciele matches.
we moeten wel beide helder hebben wanneer de echte pot begint.
tot straks
Dat van turtelen, tja. Ik moet mijn speelstijl toch op jou aanpassen? Ik blijf natuurlijk niet als een gek op jou Guille springen hé. Anyway, 22;00. Tijd voor andere dingen
Volgende ronde wordt wel wat jammer
[ Voor 68% gewijzigd door MrVegeta op 12-03-2010 22:10 ]
heb de pot in de pocket het staat het 1-0 in games en 2 -1 in de laatse game in mijn voordeel en dan ga ik voor de final blow een Ultra met guile, mist ie. (elke ander klap was al voldoende geweest). gestraft met een Ultra terug dus.
Krijg ik daarna een Mr vegeta die in Lame Turtle style terug komt (ik haat het, maar t hoort erbij schijnt,) en zo de rest van de game naar zich toe haalt en door mijn frustraties ook de game erna.
ach ik moet gewoon leren turtle style te bevechten en dat is met charge best lastig, maar wel een leuke game. had niet verwacht dat ik met Sakura zo makkelijk van je kon winnen had ik haar ook maar in de laatse pot genomen hahahah.
2-1 dus voor Mr. Vegeta vind wel jammer dat je ging turtlelen en dat zeg ik als Guile speler.
en je was wel snel weg erna.
hehehe eigenlijk is de looser bracket nog zo gek niet nee voor wat betreft tegenstanders.MrVegeta schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:52:
Volgende ronde wordt wel wat jammerIemand die Flirian in de eerste ronde versloeg of Ferdi die (nog) een betere
Fuerte speler is dan mij, dus die weet alles wel
.
Verwijderd
me hand ligt toch open
ik schrijf me uit het toernooi me hand is na de klote en wordt toch alleen maar agresief.
mischien dat ik later ook nog wel is mee doe
Ik heb echt schoon genoeg van die sagat en vega's
srry voor me rage quit
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 22:16 ]
Je begrijpt wel dat een Fuerte speler niet echt kan turtellen héDrLZ Gambit schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:12:
net echt dom verloren
heb de pot in de pocket het staat het 1-0 in games en 2 -1 in de laatse game in mijn voordeel en dan ga ik voor de final blow een Ultra met guile, mist ie. (elke ander klap was al voldoende geweest). gestraft met een Ultra terug dus.
Krijg ik daarna een Mr vegeta die in Lame Turtle style terug komt (ik haat het, maar t hoort erbij schijnt,) en zo de rest van de game naar zich toe haalt en door mijn frustraties ook de game erna.
ach ik moet gewoon leren turtle style te bevechten en dat is met charge best lastig, maar wel een leuke game. had niet verwacht dat ik met Sakura zo makkelijk van je kon winnen had ik haar ook maar in de laatse pot genomen hahahah.
2-1 dus voor Mr. Vegeta vind wel jammer dat je ging turtlelen en dat zeg ik als Guile speler.
en je was wel snel weg erna.
Ik vond het wel een mooie move
[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 12-03-2010 22:18 ]
Verwijderd
Is goed man, wel voortaan match volledig afmaken, want ik moest nog maar 1 ronde winnenVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:15:
succes mootje zal wel lukken
me hand ligt toch openhelaas
ik schrijf me uit het toernooi me hand is na de klote en wordt toch alleen maar agresief.
mischien dat ik later ook nog wel is mee doe
Ik heb echt schoon genoeg van die sagat en vega's
srry voor me rage quit
Jij springt in en ik doe mijn Ultra.MrVegeta schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:16:
[...]
Je begrijpt wel dat een Fuerte speler niet echt kan turtellen hé. Er is een verschil met als een gek aan te vallen en wat rustiger spelen en jou counteren. Enne, ho'ho, je ultra miste je niet. Ik voorzag jou ultra, maakte een mooie jump over je heen en counterde jou door mijn ultra te doen.
Ik vond het wel een mooie move. En dat ik snel weg was, ik was al van 21;00 aan het spelen
en heb nog wat huiswerk staan
.
Dat je me Ultra voorzag (of ik net te laat met inzetten waardoor je over mij heen springt) betekend toch dat ik hem dan mis of zie ik dat verkeerd.
en in een hoek wachten en af en toe met die plof aanval aanvallen, is turtle style in mijn boek.
ff algemeen genomen:
De een noemt het zoning de ander weer rustig spelen of verdedigen, maar allemaal doen ze hetzelfde.
Wachten (turtelen) tot ze toe kunnen slaan op andermans fouten. Het initiatief ligt dus altijd bij de ander en ik kan als Guile dat potje echt wel heel simpel uitzingen met turtlelen door het ook te doen maar dan ga ik liever een potje dammen.
Ik blijf erbij dat de game fun moet blijven en dat is het dan niet voor mij (spreek ook geheel voor mijzelf).
Ik vind wel dat je het online ook steeds vaker tegen komt in player matches in rank kan ik het nog begrijpen daar speel je voor de punten.Het zorgt er voor dat de levendige battles veranderen in saaie strategische spelletjes en tegen een ryu of sagat is het soms wel alsof ik R-type speel en heeft het volgens mij niets meer met vechten te maken ookal is het mogelijk en zit het in de game.
Dan speel ik toch liever tegen iemand die mij compleet afmaakt met aanvallende skillz dan alleen in een hoekje gaat lopen springen/zitten /fireballs spammen etc. en me fouten afstraft al ik in kom springen.
Ben me natuurlijk bewust dat er op alles wel een antwoord is te vinden, maar de potjes blijven dan nog steeds erg saai.

GG hoor
op naar de loser brackets.
hehehehhe lol.
Misschien is rufus meer iets voor je...kun je mooi rushdownen
Tsja je kan spelen om het mooie of om te winnen. Ik vind het altijd erg leuk om tegen Oguz te spelen wat dat betreft omdat ik dan veel variaties in combo's zie. Lol @rtype vergelijking, maar idd het zit in het spel en wat ik al vaker gezegd heb, iemand die alleen maar schiet is erg voorspelbaar. Ik snap wel wat je bedoeld, de online mentaliteit zorgt ervoor dat alles van het spel maximaal geexploit word. ik wens je veel succes in het vinden van spelers die het nuttige met het aangename combineren
@MrV
haha ja nu word het pas echt interessant. Goodluck iig.
@mojo&blackninja
Jullie hebben uitieindelijk wel kunnen spelen, maar er is 'iets' gebeurd wat leidde tot een ragequit en een openliggende hand?
Anyways, terugtrekken kan natuurlijk altijd, maar afhankelijk van hoe erg het is, wil je niet gewoon kijken of je over een paar dagen wel kan spelen?
10 second ninja DONE
Daigo vs Luffy
Daigo heeft geen introductie nodig (don't agree? Google is your friend), maar van Luffy had ik nog nooit gehoord (wat ook heel goed aan mij kan liggen, zo heel diep zit ik ook niet in het wereldje). Maar hij laat iig zien dat je zelfs met Rose dus echt met de top kan mee draaien.
Wie van ons had Rose ook al weer opgegeven omdat ze te weinig kon?
Disclaimer: het is een shaky cam video, als je last heb van wagenziekte of sommige fps spellen kijk met pauzes, en in een goed verlichte ruimte e.d.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Komt ook omdat de japanners weinig of niet op de console spelen. Rose bijv. kan je niet kiezen in de arcade, vandaar dat je wel vaker ziet dat japanners "verrast" worden door deze chars. In dit geval zie je dat Daigo maar even nodig om de zwakke plekken van Rose te ontdekken en Luffy vrij kansloos is (bedoel hier niet mee dat Luffy een slechte speler isSagat schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:12:
Voor de mensen de geen of weinig DS lezen het volgende filmpje:
Daigo vs Luffy
Daigo heeft geen introductie nodig (don't agree? Google is your friend), maar van Luffy had ik nog nooit gehoord (wat ook heel goed aan mij kan liggen, zo heel diep zit ik ook niet in het wereldje). Maar hij laat iig zien dat je zelfs met Rose dus echt met de top kan mee draaien.
Wie van ons had Rose ook al weer opgegeven omdat ze te weinig kon?![]()
Disclaimer: het is een shaky cam video, als je last heb van wagenziekte of sommige fps spellen kijk met pauzes, en in een goed verlichte ruimte e.d.
http://www.youtube.com/watch?v=a12Rq2LIqPY
Maar je hebt wel een punt, in deze film wint Luffy, maar het is niet zo dat Daigo weggevaagd werd, 2-1 met heel wat ronden die erg close waren. Maar ik vond het opvallend dat juist Rose die redelijk low tier is toch deze pot kon pakken.
Ga nu the revenge van Daigo maar is bekijken dan.
Edit:
En gezien.......
Aargh batteries gaan altijd op het verkeerde moment leeg, maar ja, dit is Daigo zoals we hem kennen. The Beast
[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 13-03-2010 15:22 ]
10 second ninja DONE
Wil je trouwens Akuma als 2e main gaan gebruiken? Omdat je die regelmatig koos.
Hallo met Tim
Het scheen tot het laatste stukje health te gaan
details van atmos: eerste match won ik met 3-1, tweede verloor ik met 3-0, derde zoals gezegd met 3-2, laatste stukje health
[ Voor 44% gewijzigd door Emersion op 13-03-2010 22:56 ]
Oh well, morgen zal ik wel aan Ferdi vragen wat zijn versie van het gevecht is
Oh en ik haat de sf2 tiger knee motion. HAAT. That will be all.
10 second ninja DONE
Dat is idd zijn 'main'. Zoals je heeft hij ook een tijd EF gespeeld. Maar ik denk dat als hij vraagteken zou doen dat de meerderheid van de deelnemers het nog moeilijk zou hebben met hem. Hij is niet onverslaanbaar maar wel erg goed, en zijn basisgame en char kennis zorgen er voor dat hij ook nog is all round is. Maar let wel onze eigen Firlian en Emersion hebben dat ook hoor. Het zal wel te maken hebben met noord oost Nederland ;pMrVegeta schreef op zondag 14 maart 2010 @ 01:17:
Wie speelt Ferdi? Abel?
10 second ninja DONE
Deze keer was het wel heel afwisselig zeg. De ene keer maakte jij mij hard in, de volgende keer ik jou.. alleen deed jij dat vaker
Verwijderd
Eita tegen Alioune bij. 1:00.Mr.Nash schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:17:
Hier meer filmpjes vn de masters tourney: http://iplaywinner.com/ne...matches-from-daigo-r.html
Ik besef me dat dit uit 3 tweakers toernooien de 3e keer is dat ik je uitschakel , ik hoop dat je me niet begint te haten
Waren leuke casuals erna ook.
Hier de video , hij is soms niet goed gefocussed, camera had wat moeite met airport level schijnbaar
Volgende match tegen traumatisch.... wij vechten meestal heel close met elkaar , ik ben benieuwd.
[ Voor 11% gewijzigd door Emersion op 14-03-2010 17:57 ]
Verwijderd
Uit mijn hoofd zijn dat:Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 18:33:
wie is nou de world cup 2010 street fighter 4 winaar?
Fuudo van het normale tournooi
Eita en Daigo 2vs2 tournooi
Eita "Master" tournooi
Jammer Oguz. Schrale troost: het was in ieder geval een leuke pot om naar te kijken. Die blocks strings zitten er goed in bij jou.Emersion schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:56:
GGs Oguz, je hebt wat meer gewerkt aan wake up games? had niet zovaak die throw verwacht.
Ik besef me dat dit uit 3 tweakers toernooien de 3e keer is dat ik je uitschakel , ik hoop dat je me niet begint te haten
Hier de video , hij is soms niet goed gefocussed, camera had wat moeite met airport level schijnbaar
[video]
Volgende match tegen traumatisch.... wij vechten meestal heel close met elkaar , ik ben benieuwd.
Hallo met Tim
Part 2
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Roq&Mavgink: Niet vergeten te spelen he, de ronde is al weer bijna voorbij.
Edit: err ok we hebben nog tot en met woensdag, valt iets meer mee dan ik dacht

@Hakan:
Ik vond het een beetje genant om Seth Killian, een man die ik echt respecteer te zien lachen als een schooljongetje bij het uitspreken van de zin 'it's a bit embarrasing for the opponent to land on his oily stomach and be shot out of his butt'.
Maar goed, sf4 is gewoon niet zo serieus, hij noemde chars als Akuma en Ryu wel serieus maar de Taz ultra van Akuma laat hem ook weer een stapje (stap, meerdere stappen?!) terug doen.
Having said that, het spel doet genoeg dingen goed en ik vind het nog steeds erg leuk.
[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 14-03-2010 23:04 ]
10 second ninja DONE
Ik heb nu de vortex een stuk beter in de vingers en dan met name de crossup tatsu spacing. Ik throw ook best vaakEmersion schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:56:
GGs Oguz, je hebt wat meer gewerkt aan wake up games? had niet zovaak die throw verwacht.
En haten?
1. Het is een spel
2. Je speelt gewoon beter (en dat met een "inferieure" char)
Casuals waren best leuk idd.
De blockstring die ik vaak gebruik is cLK, cLP, cLP/sLP, cMK, (EX) Hadou. Probeel is dat de versie met sLP voor mij een heel stuk makkelijker is (is 1 frame sneller) maar dan moet m'n tegenstander wel staan. De cLP versie is een stuk moeilijker maar die moet ik beter onder de knie krijgen zodat je weet dat als ik eenmaal aan die string begin dat je er geen move tussen krijgt (en ik dus druk kan blijven zetten).Pkunk schreef op zondag 14 maart 2010 @ 19:11:
[...]
Jammer Oguz. Schrale troost: het was in ieder geval een leuke pot om naar te kijken. Die blocks strings zitten er goed in bij jou.
En Emersion is te goed
Ben het helemaal met u eens mijn broeder..DrLZ Gambit schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 23:11:
[...]
Jij springt in en ik doe mijn Ultra.
Dat je me Ultra voorzag (of ik net te laat met inzetten waardoor je over mij heen springt) betekend toch dat ik hem dan mis of zie ik dat verkeerd.
en in een hoek wachten en af en toe met die plof aanval aanvallen, is turtle style in mijn boek.
ff algemeen genomen:
De een noemt het zoning de ander weer rustig spelen of verdedigen, maar allemaal doen ze hetzelfde.
Wachten (turtelen) tot ze toe kunnen slaan op andermans fouten. Het initiatief ligt dus altijd bij de ander en ik kan als Guile dat potje echt wel heel simpel uitzingen met turtlelen door het ook te doen maar dan ga ik liever een potje dammen.
Ik blijf erbij dat de game fun moet blijven en dat is het dan niet voor mij (spreek ook geheel voor mijzelf).
Ik vind wel dat je het online ook steeds vaker tegen komt in player matches in rank kan ik het nog begrijpen daar speel je voor de punten.Het zorgt er voor dat de levendige battles veranderen in saaie strategische spelletjes en tegen een ryu of sagat is het soms wel alsof ik R-type speel en heeft het volgens mij niets meer met vechten te maken ookal is het mogelijk en zit het in de game.
Dan speel ik toch liever tegen iemand die mij compleet afmaakt met aanvallende skillz dan alleen in een hoekje gaat lopen springen/zitten /fireballs spammen etc. en me fouten afstraft al ik in kom springen.
Ben me natuurlijk bewust dat er op alles wel een antwoord is te vinden, maar de potjes blijven dan nog steeds erg saai.
Zo dat is weer uit mijn systeem
![]()
GG hoor, je hebt me namelijk met je style zodanig op de kast gekregen dat er niets meer uit kwam en ik zelfs in de laatse rondes flashkicks ging spammen omdat het me niet meer interesseerde hahahahaha.
op naar de loser brackets.
hehehehhe lol.
Ook ik ben een full attack modus person maar ach...men noemt het 'strategie' he..
Helaas dat ik momenteel nog steeds uit de running ben vanwege diverse probleempjes hier maar ik zal terugkeren....;)
Het feit dat top spelers nagenoeg nooit turtelen is voor mij sowieso al reden genoeg om te concluderen dat turtelen een slechte tactiek is. Ik zie het probleem dan ook niet zo. Die mensen neem je toch gewoon te grazen met een fatsoenlijke mixup game?LongJoy1980 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 04:12:
[...]
Ben het helemaal met u eens mijn broeder..
Ook ik ben een full attack modus person maar ach...men noemt het 'strategie' he..
Helaas dat ik momenteel nog steeds uit de running ben vanwege diverse probleempjes hier maar ik zal terugkeren....;)
Ja, ik weet, da's natuurlijk makkelijker gezegd dat gedaan, maar als je het eenmaal voor elkaar hebt is de voldoening des te groter.
Hallo met Tim
Een Guile die in de hoek gaat turtelen heeft bijv. geen kans om te winnen van fireball chars omdat ze allemaal sneller zijn dan Guile en toch niet in zijn buurt gaan komen. Voor andere chars kan ik me voorstellen dat je dan gefrustreerd raakt, maar daar heb je dus FA's en throws voor. Laat je tegenstander een fout maken (hij kan niet altijd blijven blokken), straf hem hard af en ga zelf turtelen
Het probleem is dat als je zelf heel aanvallend speelt (zoals ik de laatste tijd) dan is het moeilijk om geduld op te brengen. Daar proberen ze je mee te pakken, maar dan chip ik ze dood
[ Voor 16% gewijzigd door Oguz286 op 15-03-2010 11:19 ]
Verwijderd
Ik had hem toegevoegd maar niet online gezien.Sagat schreef op zondag 14 maart 2010 @ 23:02:
Roq&Mavgink: Niet vergeten te spelen he, de ronde is al weer bijna voorbij.
Edit: err ok we hebben nog tot en met woensdag, valt iets meer mee dan ik dacht
Maygink ik ben vavond tussen 19:00 en 22:00 beschikbaar, geef maar aan wanneer je wil.
true that.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:56:
ik vind turtles echt zo easy om van te winnen. Ik heb meer last van een ryu of balrog etc die aan je kleven en je gek maken met aanvals na aanvals.
Hallo met Tim
Had hiervoor een ps3-60GB, heb al mijn savegames op een usb stick gezet, bij MW2 werkt mn savefile wel door weer op de harde schijf te zetten maar bij SFIV niet dus
Iemand een oplossing? behalve alles weer uitspelen off course.. -_-'
[ Voor 34% gewijzigd door BigF25 op 15-03-2010 14:32 ]
Ik heb hetzelfde gehad bij Fable 2. Savegames gekopierd, maar ze werkten niet. Nooit oplossing voor gevonden. Je zou kunnen wachten en ssf4 kopen, daar is alles standaard unlocked..BigF25 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:27:
Sindskort een nieuwe ps3 slim 250GB, alleen ben ik nu al mijn characters kwijt van SFIV!
Had hiervoor een ps3-60GB, heb al mijn savegames op een usb stick gezet, bij MW2 werkt mn savefile wel door weer op de harde schijf te zetten maar bij SFIV niet dus![]()
Hallo met Tim
Je kon ze niet op een usb stick gezet hebben want hij is "copy protected" ik heb ook 2 PS3's en zit al maanden op capcom forum met tig anderen erover te klagen...BigF25 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:27:
Sindskort een nieuwe ps3 slim 250GB, alleen ben ik nu al mijn characters kwijt van SFIV!
Had hiervoor een ps3-60GB, heb al mijn savegames op een usb stick gezet, bij MW2 werkt mn savefile wel door weer op de harde schijf te zetten maar bij SFIV niet dus![]()
Zelfs de ps3 backup utility en volledig data overzetten werkt niet.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Hehe, ruime planningmavgink schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:02:
zal er ook zijn! weet niet wanneer...ook tussen die tijd enzo ..
We zien wel
Het enige voordeel(van het gezeik van iedereen over chars unlocken) is dat we met ssf4 alles out of the box unlocked krijgen volgens mij.
10 second ninja DONE
edit: cinneq dus
MAVGINK - ROQ/Cinneq 2-1
congratz man...
[ Voor 49% gewijzigd door mavgink op 15-03-2010 20:17 ]
Ja leuke potjesmavgink schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:36:
roq, ik ben er nu.. geen idee hoe je op live heet eigenlijk
edit: cinneq dus4 min. geleden was je online... damnit...
MAVGINK - ROQ/Cinneq 2-1
congratz man...
Hehe, ik vond het al een beetje patserig om iemand met een loss te feliciteren. Ik noteer Roq naar de volgende ronde.
@firlian:
Ik ben morgen denk ik tussen 21.00 en 22.30 ofzo wel online. Kijken of ik nog wat overwinningen, super combo finishes en perfects kan binnen halen. (oogst van vandaag, 2 scf, en wat overwinningen, 0 perfects, damn perfects halen zuigt
btw, jullie mogen me feliciteren, ik heb de ryu normal trials af!!!oneoneetc.
Nog steeds Sagat niet trouwens

10 second ninja DONE
Ik die van Fuerte ook nog nietSagat schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:13:
@mavgink
Hehe, ik vond het al een beetje patserig om iemand met een loss te feliciteren. Ik noteer Roq naar de volgende ronde.
@firlian:
Ik ben morgen denk ik tussen 21.00 en 22.30 ofzo wel online. Kijken of ik nog wat overwinningen, super combo finishes en perfects kan binnen halen. (oogst van vandaag, 2 scf, en wat overwinningen, 0 perfects, damn perfects halen zuigt)
btw, jullie mogen me feliciteren, ik heb de ryu normal trials af!!!oneoneetc.
Nog steeds Sagat niet trouwens
JIJ kan hem een berichtje sturen. The power is yours.
Je kan hem gewoon als friend adden (of niet, deze stap is optioneel, je kan ook non frriends messagen) en dan bestoken met berichten over live 'you'r going down n00b, super dynamic p0wnz0rings time is about to start' etc etc.
Maar mocht hij niet reageren dan wil ik hem ook wel via DS even wat sturen hoor. Had jij zelf ook niet een account daar?
@Firlian
21.00 is zelfs aan de late kant van wat ik verwacht om thuis te zijn (maar ik ben liever te vroeg dan te laat), verder is 21.30 is goed hoor.
10 second ninja DONE
@MrVSagat schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 07:22:
@MrV
JIJ kan hem een berichtje sturen. The power is yours.
Je kan hem gewoon als friend adden (of niet, deze stap is optioneel, je kan ook non frriends messagen) en dan bestoken met berichten over live 'you'r going down n00b, super dynamic p0wnz0rings time is about to start' etc etc.![]()
Maar mocht hij niet reageren dan wil ik hem ook wel via DS even wat sturen hoor. Had jij zelf ook niet een account daar?
@Firlian
21.00 is zelfs aan de late kant van wat ik verwacht om thuis te zijn (maar ik ben liever te vroeg dan te laat), verder is 21.30 is goed hoor.
Ik zal je alvast waarschuwen , Ferdi is niet alleen goed.... hij kent Fuerte ook erg goed.
Ik heb gisteren een 30tal potjes tegen Ferdi gespeeld waarbij hij bijna alleen Fuerte nam en ik heb nog nooit zon goede fuerte ontmoet naast just brainz. Volgens mij kwam ik uiteindelijk met Vega vs Fuerte wel positief in potjes uit.... maar andere characters slachte hij af hehe.
Ik moet wel zeggen dat zoveel potjes spelen tegen een fuerte erg vermoeiend is, vooral omdat Vega vs Fuerte heel erg kat en muis spel is, ik vis voor pokes... fuerte vist voor een knockdown om de wake up ownage (tegen vega is dat in het bijzonder zo) te beginnen. Ik kan ook moeilijk een offensief starten omdat hij goede opties heeft tegen walldives, vooral wanneer hij ultra heeft... dus met ultra wordt pokes letterlijk het enige wat ik heb.
@Sagat
Ik ben nu bezig met Hard trials en heb gisteren het zover gekregen om de eerste 2 rijtjes characters in het challenge selectie menu!! (zijn er 16 geloof ik).
In deze rijtjes zaten Ken, Abel, Fuerte en Viper... dat schijnen de allermoeilijkste hard trials te zijn, samen met nummer 5 van Gen... Ik ben dus erg blij dat ik gisteren zowel Abel en Fuerte af heb kunnen maken (Fuerte's infinite was een pain in the ass!!! Maar Viper's bleven moeilijker)
Vandaag vastbijten in Gen en hopelijk heb ik dan deze week alle trials compleet (Ik moet Seth ook nog even unlocken om zijn trials te doen).
Ik moet wel zeggen dat hard trials echt maar enkele nuttige combo's heeft... het stikt van de combo's met 1 of meerdere 1 frame links.... die kon je online sowieso niet consistent doen... en zelfs offline moet je er erg goed voor zijn.
Ook de moeilijkheidsgraad verschilt heel erg... zo zijn vega en ryu en sagat bijvoorbeeld gewoon te doen, viper,fuerte en ken erg moeilijk... en dan heb je trials als die van Honda , die was lachwekkend makkelijk.
Ik weet, heb ook een paar potjes tegen hem gespeeld vroeger. Ik denk dat dit end of the line isEmersion schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:01:
[...]
@MrV
Ik zal je alvast waarschuwen , Ferdi is niet alleen goed.... hij kent Fuerte ook erg goed.
Ik heb gisteren een 30tal potjes tegen Ferdi gespeeld waarbij hij bijna alleen Fuerte nam en ik heb nog nooit zon goede fuerte ontmoet naast just brainz. Volgens mij kwam ik uiteindelijk met Vega vs Fuerte wel positief in potjes uit.... maar andere characters slachte hij af hehe.
Ik moet wel zeggen dat zoveel potjes spelen tegen een fuerte erg vermoeiend is, vooral omdat Vega vs Fuerte heel erg kat en muis spel is, ik vis voor pokes... fuerte vist voor een knockdown om de wake up ownage (tegen vega is dat in het bijzonder zo) te beginnen. Ik kan ook moeilijk een offensief starten omdat hij goede opties heeft tegen walldives, vooral wanneer hij ultra heeft... dus met ultra wordt pokes letterlijk het enige wat ik heb.
In de casuals daarna ook nog even kennis gemaakt met zijn Dan, die echt verschikkelijk eng is, rushdown Dan FTW
10 second ninja DONE
Ik moet echt wat meer met akuma gaan oefenen voordat ik met hem ga spelen... Met Dan ben ik namelijk beter dan met akuma
Kan iemand de bracket link nog eens posten, ben hem kwijt na een herinstallatie...
[ Voor 22% gewijzigd door firlian op 17-03-2010 12:52 ]
Als ik thuis ben zet ik hem hier neer. (als niemand me voor is)
10 second ninja DONE
Nou na de rustdag van vandaag gaan we morgen dus weer verder. Volgende speelronde is dus tot en met volgende week woensdag.
@ps3 tourney
Ik heb niets meer gehoord over jullie final, maar mocht het toch zo zijn dat ie nog niet gespeeld is, lekker doen.
Ik heb niets meer gehoord over de hand van blackninja dus zijn uitschrijving blijft staan.
Finals time!
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik zat te wachten op Kev7381 en blackninja14, dus vandaar. En aangezien je m had gevraagd of ie tijd nodig had, konden ik en Kev dus nog niet de Finale gaan spelen. Ik denk dat we in t wknd de finale dan gaan spelen als Kev kan tenminste.
Verwijderd
Niet alleen met mijn sagatVerwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:06:
neem de finale op:P
en mootje wel winnen met je cheape sagat XD
Me sagat is tegen jouw vind ik niet echt cheap aangezien ik niet de spam-mode aanzet bij jouw, want als ik dat doe heb je helemaal geen kans meer
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2010 09:00 ]
hoe is het nu?? moet k nu tegen ninja of mojo??
zeg maar een datum, tijd dan probeer k mijn best of k kan.:)
Verwijderd
tegen mij moet jeKev7381 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:49:
@ mojo en ninja??
hoe is het nu?? moet k nu tegen ninja of mojo??
zeg maar een datum, tijd dan probeer k mijn best of k kan.:)
[ Voor 12% gewijzigd door Emersion op 18-03-2010 17:33 ]
Verwijderd
Ik ben bang voor Ferdi! Ik was afgelopen weekend weer in Sneek en gisteravond heb ik gevoetbald maar ik ben nu beschikbaar Ik zal hem ff een berichtje sturenEmersion schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:33:
Mrvegeta! Ferdi probeert je te bereiken om te vechten , maar je antwoord niet volgens hem
Bij amazon voor nog geen 30.Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 18:17:
Lol als je super street fighter 4 bij bol.com besteld zou je hem op tien april krijgen wat bullshit is 40,00 mooie prijs:D
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Ferdi won. Vrij. Makkelijk. Ach ja, het is alsof je met je amateur voetbal club tegen iemand in de champions league moet hé. Vond het wel tof maar 2-0. Had bijna één ronde op zijn abel te pakken door wat rustiger te spelen maar ik stond één keer te dichtbij en toen kreeg ik een combo van 3 schermen breed te pakken + super = KO.
Met fuerte vs fuerte bij een perfect voor mij. Toen zette hij ff aan en ik was like

Not bad for 'not that good a cook anyways' of what Sakura ook zegt
Ik kijk met zeer veel interesse naar de losers bracket, komen zeker leuke potten aan.
10 second ninja DONE
Right Oguz?
Volgens de eventhubs tiers lijst zou het een 4 out of 10 match up zijn.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik zou liever de tijd om ze als 'cheap' te bestempelen gebruiken om te oefenen en die 'cheape bastards' te verslaan
Verwijderd
toevallig een link naar een NL'se site waar die voor 30 eu te vinden is?!?!Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:37:
40 euro is adviesprijs, de game zelf is in nl al rond de 30 euro te bestellen.
Verwijderd
Meen je dat nou? Nee, hoor...Dat betekend dus dat ik enkel maar aan één kant blijf staan en alleen spam en HK doet, en dat doe ik niet, veels te saai. Ik was juist aanvallend. Maar met ryu en andere ook jouw afgemaakt, of was dat ook spam en HK mode ...?Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:16:
moh jij hebt wel is cheap gespeeld tegen mij spam mode plus high kick zo gaar is dat en die zangief lol!
Kev7381 Deze zondag dé finale spelen?
Tsja Oguz zei het al, en ik zelf ook (zei het in andere bewoordingen). Cheap bestaat niet. Hoewel sf4 zeker niet perfect is, heeft het imho geen gamebreaking glitches. Ik heb zelf een keer een ragequit gedaan, en toen was het gelijk klaar. Je hebt het disconnect % als shame reminder en bovendien vond ik het lullig voor mijn tegenstander. Hoe geirriteerd ik ook word, gewoon netjes je pot afmaken.
Ik denk echter dat je op alle niveaus ook plezier moet kunnen hebben. Soms speel ik tegen mensen waarvan zelfs ik met mijn ogen dicht nog zou kunnen winnen en dan vraag ik me af of die ooit winnen, want ik ben zelf nou niet bepaald een combo god *kuch* 40something win rate and dropping fast *kuch*. Maar die mensen spelen dan misschien een char dat ze niet kennen, wedstrijdspanning of ze zijn moe, of ze hebben gewoon weinig talent. Moet je dan maar niet spelen? Bull shit, gewoon lol hebben. Het is gewoon digitale ontspanning.
@ssf4
Hebben jullie allemaal pre oders staan btw? Toen sf4 uitkwam had ik er eigenlijk alle vertrouwen in dat ik gewoon de winkel in kon lopen en het spel kon kopen. Maar voor deze keer twijfel ik er toch wel over, sf4 is een stuk groter dan ik had verwacht. Misschien is navragen bij mijn locale gameshop of ze al vee pre orders hebben staan.
10 second ninja DONE
Verwijderd
En ja ik blijf erbij, als je niet tegen je verlies kan, dan moet je gewoon niet een game als SF4 gaan spelen, vooral als je ragequite als het niet goed gaat...Daar zit een verschil in namelijk, want ik kan soms ook niet tegen verlies, maar dan probeer ik toch de patronen te herkennen en zo toch nog te winnen. Conclusie niet ragequite, is niet netjes tegenover je tegenstander en niet echt iets om trots te zijn. Want ik wordt juist boos door een ragequiter
SSF4: Deze titel ga ik zoals SF4 gewoon uit de winkel halen, want ik weet nog met SF4, toen kwam ik die ook bijna twee weken voor release al uit. Dus nog niets gepreoderd. Een titel die ik meteen haal bij een winkel die m eerst heeft. En dan wordt het weer een jaar verslaving
Hallo met Tim
Altijd verliezen wordt ook saai. Ik heb SF4 al een tijd niet meer aangeraakt. Ik kan het gewoon niet leuk vinden om 20 potten achter elkaar te verliezen. Ik leer er ook niets van, als je constant volledig de grond in gebaggerd wordt. Ik krijg de hardtrials niet voor elkaar, met geen enkele karakter. Dus geen idee wat ik nu moet doen.Sagat schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:33:
Niemand vind verliezen leuk, en uit persoonlijke ervaring weet ik dat het niet er makkelijker word als het vaker gebeurd. Maar je moet maar zo denken, als je dan een pot wint geniet je er meer van dan iemand die altijd maar wint, dat is ook maar saai
Ik ben maar weer eens FFXIII gaan spelen, ik had die in december al uitgespeeld (Japanse versie), maar ach, gewoon nog een keer
En nee, ik "ragequit" niet. Ik zie de term voor het eerst
Blijkbaar heb ik de timing van een koe-bel, zeker bij die trials. Ik snap ook niet ho eik een hadoken spammer zou moeten aanpakken, want je komt er gewoonweg niet doorheen. Ja, een focus, maar voordat je daar uit bent ligt de tweede al bij je.
Anyways, wat ik wel merk is dat ik een beetje moe van het spel ben, Ik speel het nu al zo lang dat ik wel toe ben aan wat anders. Vraag me af of ssf4 anders genoeg gaat zijn, maar ik denk het niet. Maar ik heb nog genoeg games in de backlog liggen om me bezig te houden.
ff13 heb ik ook overwogen, maar in de backlog zitten nog 7 en 12, als die uit zijn kan ik 13 wel uit de budgetbak vissen
Edit:
Oh en geinspireerd door het fireball verhaal heb ik even een stukkie 'opgenomen' waarbij ik me als Sagat helemaal ziek schiet, om te kijken of ik er met Abel iets tegen kan doen.
Het simpelste antwoord is marseille roll into die gruwelijke command throw van em. Verder kan je prima een jump in doen op een fireball alhoewel je dan niet te ver moet zijn anders eet je een dragon punch natuurlijk.
Als Sagat speler gebruik ik met mate mijn tiger shots, als eerste omdat ik het saai vind, maar ten tweede omdat mensen het massaal tegen me gebruiken. Het is geen goede tactiek.
[ Voor 30% gewijzigd door Sagat op 20-03-2010 15:46 ]
10 second ninja DONE
maarja tis een game en je moet van je fouten leren. Ik speel voornamelijk met Sakura nu en ben het is blijkbaar een trend om als je eenmaal verliest van mijn sakura (ook al is die niet bijster goed)
Mensen gewoon simpelweg counterpicken met Zangief....
vb:
Ik versla een sagat speler... komen we weer bij character select screen de tegenstander gaat net zoals ik naar zn eerste keuze, ik kies sakura en dan counterpicken zij mij met Zangief.... ze winnen dan ''meestal" en vaak zat als ze bijna verliezen trekken ze de stekker eruit... btw ik speel vrijwel alleen playermatches.
[ Voor 9% gewijzigd door Slashdotter op 20-03-2010 23:18 ]