Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Drlz
Ja mooie ultra set up met Sags, jammer van de corner bug. Ik loer er ook altijd op maar onder wedstrijd druk krijg ik em tot nu toe niet er uit. Doe het wel altijd een paar keer in tranings mode voor ik begin. We spelen inderdaad binnenkort nog wel een keer, zoals ik zei we hadden wel leuke potten.

@mrV
Ik wordt altijd helemaal hyper van tegen Cookie spelen, maar je krijgt je rematch wanneer je wilt hoor. Vooral na vrijdag as heb ik tijd.

@Emersion
Hmm ik denk dat ik met mijn duffe harses dacht dat jij mij ging inviten terwijl jij op mij aan het wachten was? Na ja ook die potten gaan we binnenkort spelen :P En dan zag ik Oguz en MegamanX ook nog online, zoveel tegenstanders, zo weinig tijd. Stom lichaam dat moet :z

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:21

KneoK

Not in a million lightyears

Roq (Cinneq) vs KneoK: 2-0 :D Tegen z'n yoga teleports kon ik niet op. In de officiele potjes niet één ronde kunnen pakken. Later hier en daar nog wel een ronde, maar niet gewonnen tegen z'n Sim. Z'n Vega had ik iets meer door maar kreeg ik net niet te pakken, z'n Gouken maakte niet veel kans (yay, toch nog twee potjes gewonnen :) ).

Filmpjes komen er nog aan, ik ben ze even aan het bewerken (ze zijn op z'n kop opgenomen en ik mis een klein stukje van de onderkant, stomme aaifoon) en dan upload ik ze. Crap, ik mis teveel van de onderkant om het kijkbaar te maken, volgende keer dus beter.

[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 06-03-2010 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrLZ Gambit schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:46:
[...]
Sorry, spijtig, wist het niet.
zag een Brp msg en weg was je hahahah. (er werden al opmerkingen gemaakt als in , nou geef die boer ook een stoel. :+

stupid modus on
8)7 8)7 (Zie namelijk nu pas dat he BrB is als in Be right Back lol) 8)7 8)7
stupid modus off

en hier zat het hok nog vol met mensen
meteen daarna is onder druk sf4 meteen weg gedrukt.
Ja, je zei al dat je druk was. No hard feelings verder ook hoor, ik bedoel ik was zelf een uur te laat door x-factor 8)7 .
Voorheen gamede ik op een van mijn pc monitoren en dan kon ik makkelijkere langere berichten versturen, nu deed ik het met de joypad vandaar de brb :)

Ik vond trouwens zeker niet dat je te defensief speelde met Guile hoor, gewoon slim gedoseerd. Ik speel weinig tegen Guiles maar of ze slopen me, of ik win makkelijk, dit was de eerste keer dat het een 50/50 pot was. Kijk er naar uit om het over te doen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh even in een aparte post zodat het opvalt:

Zondag 14 maart is er een OFF line (dus fysieke aanwezigheid vereist om mee te doen ;) ) tournooi in Amsterdam.
De zogenaamde Kaizen Ranbats. LET OP: dit is echter een tournooi voor sf2 en 3. Dus zeg maar de roots van sf4.

Ik weet niet niet wie er allemaal interesse hebben om mee te doen, maar als het je leuk lijkt, ga naar het forum van www.drakenslag.com

Na en (ook tijdens als er plekken vrij zijn) het tournooi worden er ook casuals gespeeld, dit kunnen allerlei fighting games zijn, zoals sf4, maar ook king of fighters, tekken, smashbros etc etc etc).

Omdat het tournooi nu nog bij een prive persoon word gehouden (dhr de kroet dus) is de entree gratis. Maar let wel op, je kan niet zomaar verschijnen en spelen, je moet je echt inschrijven via DS anders kom je er niet in.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Cool die walkthroughs van Justin.
Dacht dat het daar nog veel te vroeg voor was, aangezien de game nog lang niet uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Net alle drie die filmpjes gekeken:

Krijgen jullie ook de indruk dat Dudley by far de beste/coolste is om te spelen op basis van deze filmpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Nee. :7
Mij lijkt Makoto juist erg tof door haar 'rage'. Zeker de super die in de ultra overgaat, damn, dat is zo cool.

[ Voor 35% gewijzigd door Pheno79 op 06-03-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Nu online
Haha ok, zal wel aan mij liggen dan. Ik ga iig gelijk met Dudley van start in SSF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

KneoK schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 02:56:
Roq (Cinneq) vs KneoK: 2-0 :D Tegen z'n yoga teleports kon ik niet op. In de officiele potjes niet één ronde kunnen pakken. Later hier en daar nog wel een ronde, maar niet gewonnen tegen z'n Sim. Z'n Vega had ik iets meer door maar kreeg ik net niet te pakken, z'n Gouken maakte niet veel kans (yay, toch nog twee potjes gewonnen :) ).
Ja gg's :)
Heh gouken lukte inderdaad niet zo, kan alleen een beetje met Sim spelen, andere zijn voor de fun :p
Jammer dat de filmpjes niet gelukt waren, maar volgende keer beter :)

@emersion
ook nog gg's! Je abel is leuk om te tegen te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het knap dat jullie nu al weten met wie jullie gaan spelen. Ik ga zeker alle nieuwe chars proberen, maar geen idee of ik van main verander. Ik heb nog niets van Hakan gezien, maar er van uitgaande dat ik normaliter niet van grapplers hou vermoed ik dat momenteel Cody voor het interresantst is van de nieuwe chars. Maar playing is believing.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
@roq, ja waren leuke potjes =]

@Sagat ik had je een invite gestuurd toen je in de challenge mode zat, maar duurde wat lang dus ging ik uiteindelijk maar wat anders doen :D ander keertje dan.
Ik heb trouwens nog niks van Ferdi gehoord sinds ik hem vorige week een msg heb gestuurd dat hij een tijd kan noemen en ik me er probeer aan te houden.

@SSF4 , damn makoto ziet er erg leuk uit.... tja mijn mains worden Vega, Juri en Makoto dat heb ik al een tijdje terug besloten :D

@Offline toernooi. Nee dat word hem niet, ik ga niet naar amsterdam reizen om een "niet sf4 spel" te spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Emersion op 06-03-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Nieuwe characters zijn allemaal motion ipv charge? :/
Ik ga ze ook zeker proberen, maar ik houd van chargen.... Dus of er een nieuwe main tussen zit weet ik niet. Wordt wel weer gaaf om alles uit te proberen :>

[ Voor 31% gewijzigd door firlian op 06-03-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firlian schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:11:
Nieuwe characters zijn allemaal motion ipv charge? :/
Ik ga ze ook zeker proberen, maar ik houd van chargen.... Dus of er een nieuwe main tussen zit weet ik niet. Wordt wel weer gaaf om alles uit te proberen :>
deejay is toch een charge character? Dat is dacht ik de enige nieuwe charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:53:
[...]

Dat is dan wel minder, kan absoluut niet met motion chars overweg :/ Dat wordt weer Dictator voor mij I guess.

[ Voor 8% gewijzigd door dreester op 06-03-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:53:
[...]

Deejay heeft volgens een mix van motion en charge moves. Had hem al afgeschreven, nooit veel gekunt met hem...

Anyway... zal Walter nog even een DM sturen hier en een berichtje op XBL waar hij al 3 dagen niet meer geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Zo moet je dus de vortex gebruiken: sjezis wat een rape..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:21
Ik heb "de Kroet" donderdag een berichtje gestuurd, maar hij heeft nog niet geantwoord.
Ik zal er zo nog 1 proberen te sturen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deejay is shoto
zo weer wat combos geleerd ook de daigo combo ik boek vooruit gang :D XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkyyyyyyy schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:01:
Ik heb "de Kroet" donderdag een berichtje gestuurd, maar hij heeft nog niet geantwoord.
Ik zal er zo nog 1 proberen te sturen.
Ik heb ook nog niets gehoord op mijn berichtje via DS. Ik weet wel dat hij erg druk iss. Ik zal is kijken of ie op sms reageert :)

@Emersion
Weet jij toevallig of Atmos al iets van traumatisch gehoord heeft?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Sagat schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:16:
[...]

Ik heb ook nog niets gehoord op mijn berichtje via DS. Ik weet wel dat hij erg druk iss. Ik zal is kijken of ie op sms reageert :)
Oke thanks, ik hoor het wel van je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kroet kan helaas zijn 2e pot ook niet spelen. De volgende x wil hij het goed maken...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Sagat schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:02:
De kroet kan helaas zijn 2e pot ook niet spelen. De volgende x wil hij het goed maken...
Oke geen probleem.
Bedankt voor het vragen iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Emersion vs FERDI GULER 0-2

Het ging goed toen ik hem op afstand hield , maar eenmaal dichtbij wist ik geen raad met zen mix up en blockstrings... heb spijt van de 2e ronde van de eerste match, misschien had ik nog een match kunnen pakken als ik met 2-0 in rondes voorkwam. Helaas kreeg ik ook veel command throws zonder masker en dat doet genadeloos veel pijn met 25% meer damage erop :D, maar voor de rest ben ik nog wel tevreden... GG's voor ferdi als hij dit misschien nog leest. :D

@Sagat, Atmos heeft nog niks van traumatisch gehoord, hij had hem al in feb een bericht verstuurd.

[ Voor 19% gewijzigd door Emersion op 07-03-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Pkunk - Oguz : 0-2
ggs Oguz! Waren leuke potjes. Ik was eigenlijk een beetje bang flinke klop te krijgen, maar dat viel gelukkig best mee :p Uiteindelijk ook nog 48 (toch?) casuals gepeeld. Dikke lol.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Nu online
Emersion wat me vaak opvalt is dat je neutral jump doet gevolgd door kick in de lucht, dan kick low. Dit wordt eigenlijk altijd geblokt. Ik vroeg me af wat er gebeurt als je gewoon empty, neutral jump doet, en dan gewoon throw? Heb je iig wel meer afwisseling erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit man, 46 matches in totaal :P Ik ben echt helemaal kapot :'( :P

Maar even een ding. Ik taunt normaal nooit... behalve met Dan :9 Maar dat moet ook, het is deel van zijn strategie om je tegenstander zo te irriteren dat hij uit frustratie fouten gaat maken :P En als je niet z'n supertaunt gebruikt ben je geen echte Dan speler * Oguz286 kijkt firlian aan :P

EDIT: Die taunt van Rose toen ik de supertaunt deed was te geniaal :D Alsof Dan indruk probeerde te maken en zij maar "pfff n00b" :'( :P

[ Voor 15% gewijzigd door Oguz286 op 07-03-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
/me is ook geen echte Dan speler
Super taunt into ultra is trouwens best leuk, maar voor mij te lastig :o

Maar 46 matches, dat is echt extreem. Dat zou ik never nooit volhouden :D

Ojah, heb ook nog niks van walter vernomen...

[ Voor 37% gewijzigd door firlian op 07-03-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Oguz286 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:26:
EDIT: Die taunt van Rose toen ik de supertaunt deed was te geniaal :D Alsof Dan indruk probeerde te maken en zij maar "pfff n00b" :'( :P
heheh ja dat was best droog :p Je hebt het zeker niet opgenomen?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Walter een pm gestuurd, hopelijk reageert hij weer. Ook traumatisch via ds een berichtje gestuurd. Leuk gast spelers maar veel werk :p

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas heb ik het niet opgenomen, had niet verwacht dat het zo droog zou worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
firlian schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:01:
/me is ook geen echte Dan speler
Super taunt into ultra is trouwens best leuk, maar voor mij te lastig :o

Maar 46 matches, dat is echt extreem. Dat zou ik never nooit volhouden :D

Ojah, heb ook nog niks van walter vernomen...
Ik van het weekend op The Reality iets van 40+ matches gedaan tegen BakaNoobSama..zijn rushdown Chun-Li is eng hehehe. Wel veel gelachen en geleerd.. (werd zwaar ingemaakt). Uiteindelijk 1 match gepakt omdat ik hem eindelijk uit mn buurt kon houden. Onderstaand voorbeeldje (van een ander tournooi onlangs)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KObeQltxPfk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Stoffa schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:17:
Emersion wat me vaak opvalt is dat je neutral jump doet gevolgd door kick in de lucht, dan kick low. Dit wordt eigenlijk altijd geblokt. Ik vroeg me af wat er gebeurt als je gewoon empty, neutral jump doet, en dan gewoon throw? Heb je iig wel meer afwisseling erin.
dat word vaak geroken zon throw attempt (net zoals je altijd ultra ruikt bij empty jumps van zangief), tegen abel is dat een command throw als hij het ruikt... wat ik eigenlijk moet leren te doen is een combo die eindigt in de rol zodat ik elke keer wat chip scoor zonder dat hij wat kan doen in blockstun.
Over het algemeen ben ik te schuldig geweest in ferdi te vaak dichtbij laten komen.... dan krijg je die genadeloze strings, wat voor vega betekent masker en klauw meteen weg... dan ben je een generfde vega tot je genoeg kunt terugvechten om je spul weer op te pakken.

@sagat

Ik wou dit weekend ook even de moeilijkste trials uit de weg helpen.... ik ben begonnen met hard trial 3 van c.viper.... heeft me uren gekost en nog steeds heb ik hem niet kunnen doen lol..... hoe bedenken ze ultra na een jab in godsnaam ik krijg steeds super eruit, dus ik krijg die superjumpcancel niet.... Ik denk niet dat ik ooit alle hard trials ga halen... dan maar niet 1000 punten in sf4 :P

Ik denk dat het me uiteindelijk wel zou lukken , maar het kost veel teveel tijd wat je kunt stoppen in leukere dingen(als bijvoorbeeld echt sf4 spelen). Jammer ook dat een groot deel van die hard trials ook volledig nutteloze combo's zijn die je nooit in echte potjes kunt raken.....van de characters waarvan ik trials gedaan heeft heb je het meest aan de hard trials van abel, die kun je wel gebruiken in matches.... en zie je pro's ook vaak doen.... die van viper eigenlijk alleen die laatste 2 , maar daar kom ik niet door trial 3 die in de weg zit.
wie weet probeer ik het ooit post ssf4, wanneer ik wat qcf character ervaring heb.

Het zal dus ook voor jou moeilijk worden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 13:21
goed gespeeld ksl:).. was leuke match.. alleen heb ik wel paar foutjes gemaakt hehe.. van die ene battle als super bij einde.. NET foutje berekening gemakat. k dacht dat k met C kan afsluiten:p... hehe volgende x weer spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@1000 points
Tsja, ik geef toe dat ik er steeds minder vertrouwen in heb, de relatief makkelijke achievements als storied reputation en hard time trial uitspelen zijn al barriere's voor me, laat staan de moeilijke de je noemt.

Het voordeel is dat ik na deze vrijdag wel een periode wat meer game tijd heb. Dus dan ga ik nog een serieuze poging wagen.

Waar ik ook van baal is dat ik weet dat om uberhaupt een kans te maken ik mijn eigen honor code opzij moet zetten. Dus om die time and survival trials allemaal goud te halen bijvoorbeeld, neem gief en lariat je er maar doorheen, dan is het nog niet eenvoudig maar zeer goed te doen. Maar ik wil het dan gewoon 'eerlijk' met Sagat doen. Storied rep kun je ook gief gebruiken om makkelijk tot seth te komen en dan te verliezen en in de continue even een char te pakken waarmee je wilt uitspelen. Dan vind ik allemaal niet leuk.

@Firlian
Jij hebt vroeger toch ook sf2 veel gespeeld? Jij nog interesse om zondag een tournooitje te doen? Hoewel emmeloord - adam ook wel een takke eind is. En jij had een eigen auto toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ blackninja, Zullen we vanavond onze match doen, want er zitten mensen op ons te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Sagat schreef op maandag 08 maart 2010 @ 07:38:
@Firlian
Jij hebt vroeger toch ook sf2 veel gespeeld? Jij nog interesse om zondag een tournooitje te doen? Hoewel emmeloord - adam ook wel een takke eind is. En jij had een eigen auto toch?
A'dam is uur rijden voor mij, mits er geen verkeersproblemen zijn... Vroeger wel veel SF2 gespeeld op de SNES, maar dat wil niet zeggen dat ik goed ben in SF2. ;)
Welke versie word er op het toernooi gespeeld eigenlijk? Ben eigenlijk wel benieuwd of ik met Bison in SF2 wat zou kunnen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Aangezien ik tekken 6 beu heb ik net sf4 maar eens aangeschaft. Net even lopen kloten in de training mode met sagat.

Wat is dit spel moeilijk qua knoppen combo's i.t.t. tekken 6. Ik merk nu al dat de standaard ds3 suckt om dit spel te spelen :x

Iemand nog beginners tips :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
gfo schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:35:
Aangezien ik tekken 6 beu heb ik net sf4 maar eens aangeschaft. Net even lopen kloten in de training mode met sagat.

Wat is dit spel moeilijk qua knoppen combo's i.t.t. tekken 6. Ik merk nu al dat de standaard ds3 suckt om dit spel te spelen :x

Iemand nog beginners tips :+
Pkunk in "[Multi] Street Fighter IV - deel 2"

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Match tegen walter is gespeeld. 2-0 voor mij...

Mag ik straks lekker tegen sagat als ik het goed heb gezien :P

[ Voor 41% gewijzigd door firlian op 08-03-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze spelen de laatste versie van sf2, capcore ed (ofzo). Met die versie heb je ook supers. 16 chars. Meer info op DS.

Meneer Oguz kan&wil jij nog mee?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het zo druk dat ik niet eens in Hengelo zou kunnen spelen, dus dat wordt helaas een nee ;) Bovendien boeit SF2 me eigenlijk niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Sagat
Kun je een linkje plaatsen? kan het topic niet vinden op DS...
Anyway... Heb nog nooit die versie van SFII gespeeld, wordt dus redelijk kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Oguz
Je moet lezen mattie!. /foute straattaal impersonation off.
Zelfs als je sf2 niks aan vind, dan nog kan je sf3 spelen. Daar heb je toch wel iets te zoeken?
En waarom maar met een van beiden meedoen, aangezien het graties is. Als ik er heen ga gewoon met beiden meedoen. Ik ken die DS lui niet zo goed daarom vind ik het gezelliger als er iemand mee gaat die ik ken (en die ik een beetje kan bekijken als de voorronden voorbij zijn B) )
Maar je hebt weer is geen tijd ;(

@Firlian
linkie
Ik moet je ego niet te veel boosten vlak voor onze epic match *cough**cough* maar ik denk dat als jij globaal doet wat je met sf4 doet dat je al voor veel mensen een lastige tegenstander word. Dat gezegd hebbende zijn er ook mensen daar die echt sf2 als game mainen en ja, daar heb zelfs jij weinig tegen te vertellen *denk ik*.
Prove me wrong >:)

ooooooh zie net dat Ferdi ook komt, man dan moet ik eigenlijk alleen daarvoor al gaan. Hij is een van de top spelers in sf4, maar hoe goed is hij met de oudere games........ik ben zeer nieuwsgierig.
Ingeschreven :)

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 08-03-2010 21:39 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:27:
@Oguz
Je moet lezen mattie!. /foute straattaal impersonation off.
Zelfs als je sf2 niks aan vind, dan nog kan je sf3 spelen. Daar heb je toch wel iets te zoeken?
En waarom maar met een van beiden meedoen, aangezien het graties is. Als ik er heen ga gewoon met beiden meedoen. Ik ken die DS lui niet zo goed daarom vind ik het gezelliger als er iemand mee gaat die ik ken (en die ik een beetje kan bekijken als de voorronden voorbij zijn B) )
Maar je hebt weer is geen tijd ;(
Ja ik heb het niet helemaal gelezen dus ik wist niet dat ze sf3 spelen. :P Maar daar ben ik ook niet bepaald goed in en ik ben deze periode echt heel druk met mijn studie, dus helaas. :>

En ik moet weer tegen Emersion D: Misschien pak ik wel Dan om je heel erg te irriteren zodat je slechter gaat spelen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Oguz286 op 08-03-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Dat is gewoon ST wat ze daar spelen... Ik heb hem op de xbox nogsteeds niet gespeeld omdat ik een xbox zonder HDD heb. Ik kom dus niet voor de duidelijkheid :z

[ Voor 14% gewijzigd door firlian op 08-03-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie zijn allemaal watjes :P
Geen tijd, tis gewoon ST (tsja sf2 heeft wat 6/7 versies, maar tis de nieuwste, als je dat kan zeggen over een spel van meer dan 10 jaar oud :D)

Nu moet ik (mr houterig&no combo's) de GoT eer verdedigen, OMG teh pressure *faint*

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Sagat schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:42:
Jullie zijn allemaal watjes :P
Geen tijd, tis gewoon ST (tsja sf2 heeft wat 6/7 versies, maar tis de nieuwste, als je dat kan zeggen over een spel van meer dan 10 jaar oud :D)

Nu moet ik (mr houterig&no combo's) de GoT eer verdedigen, OMG teh pressure *faint*
We rekenen allemaal op jou nu, dat snap je wel.
Nu moet je wel met de eerste plek terugkomen natuurlijk (no extra pressure verder :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, we verwachten niets minder dan #1. Anders...

* Oguz286 mompelt iets over GoT knokploeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pssss als ik moet wachten op de knokploeg ben ik wsl al lang van old age overleden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
even over traumatisch vs atmos8, atmos had vandaag een bericht gekregen van traumatisch met "om half 8 spelen?"

probleem was dat atmos pas om 7:45 online kwam en toen was traumatisch al weg.
atmos heeft nog tot 9:45 gewacht zonder resultaat....

Tja Sagat maak jij maar de beslissing hier in, lijkt erop dat het gevecht er vandaag niet meer van komt.
Ik ben misschien biased , maar laatste avond reageren is wat laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allen,

toch maar even een account gemaakt om te reageren, voordat er reputaties aan diggelen gaan (namelijk de mijne xD).

ik heb idd verzaakt in het regelen van de wedstrijd. Was niet met opzet, gebeurden gewoon paar dingen prive, waar niet op gerekend was. Daar komt nog eens bij dat, vanwege Atmos' volle friends list het niet makkelijk was om gewoon even de wedstrijd te spelen. Heb het een paar keer geprobeerd (vanavond was uiteraard te laat, maar was een wanhoopspoging om de wedstrijd alsnog op tijd gespeeld te krijgen) maar liepen elkaar steeds mis. So be it. Nogmaals, was niet met opzet, heb gewoon niet zoveel tijd/kans gehad.

Mocht het een automatic loss zijn, neem ik daarvoor uiteraard m'n verantwoordelijkheid. Indien Atmos nog zin/tijd heeft wordt de wedstrijd alsnog gespeeld.

p.s. Atmos als je dit leest, en je wil nog spelen, ik ben morgen de hele dag beschikbaar tot 18.00

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat Mavgink en MrV (as far as i can tell) ook nog niet gespeeld hebben stel ik voor om deze ronde met een dag te verlengen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben eindelijk weer in Groningen dus. Magvink, heb je tijd vanavond?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heren (en dames), Brawler pack voor de 360 is gratis op dit moment!

Dit zijn dus de alt costumes voor Abel, Zangief, Honda, Rufus & Fuerte! Ik heb hem al, dus het werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Fuerte! Eindelijk de cockmuts!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavgink
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-08 17:14
MrV, vanavond zit ik op school.. ben na 10en thuis... ben vandaag wel tot 1800 thuis trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-0 voor Atmos. Hij speelde goed en verdiende om te winnen. Ik liet teveel kansen liggen. GGs atmos. Ik ben blij dat die game eindelijk gespeeld is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

mavgink schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:40:
MrV, vanavond zit ik op school.. ben na 10en thuis... ben vandaag wel tot 1800 thuis trouwens...
Ik ben net thuis en moet even wat eten, kan je spelen tussen 22:30 en 23:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
reviews: Het voorjaar van Capcom
De game zal eind april tegen de vier tientjes gaan kosten, waardoor wij deze release op voorhand al niet meer de moeite waard vinden.
Wat?! SSFIV niet de moeite waard? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door firlian op 09-03-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gast, 4 nieuwe karakters en wat bonus stages? 40 euro :'). Origineel koste 50 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:10:
Gast, 4 nieuwe karakters en wat bonus stages? 40 euro :'). Origineel koste 50 oid.
Bedoel je dit nou serieus of wat?

Het is 10 nieuwe characters, en 6 nieuwe stages, rebalanced, van de grondaf nieuwe netcode, meer onlinemodes, bonusstages, en de wat ik lees op t net, is dat het ook wat sneller is. Adviesprijs is 39,99, maar als je importeerd uit uk heb je m rond 25 euro, en in nl is de goedkoopste 24 euro :>

@blackninja14 ( & Sagat ), Wanneer wil je de match doen? Het is nu ongeveer twee weken geleden dat we wisten da we tegen elkaar moesten :P Ik weet niet wanneer Sagat de timer zet voor de ps3 toernooi? Ik geloof dat Kev7381 ook snel weer wilt spelen tegen de loser :) In andere worden ...schiet es op! :9

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10 nieuwe chars, idd bonus stages, gameplay tweaks. Nieuwe stages. Nieuwe mp modes....Genoeg voor mij Maar ik geef gelijk toe dat capcom uitmelkers zijn. But i love milk :9

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
de in het artikel genoemde "casual" speler die normaal niet zoveel vechtspellen doet , snapt gewoon niet hoeveel veranderingen er eigenlijk zijn in het spel..... ze zeuren over de gamechanging dingen die SSF4 je geeft..... maar slikken graag nieuwe voetbalspelletjes waar bijna alleen namen van teamleden updated zijn.... 3 keer een map pack van halo of gears of war in een jaar voor 10 euro per stuk , etc etc.

Ik word wel een beetje gek van het gezeur op Street fighter door het verleden met sf2..... is 10 jaar pauze tussen third strike en street fighter 4 niet genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:26:
[...]

Bedoel je dit nou serieus of wat?

Het is 10 nieuwe characters, en 6 nieuwe stages, rebalanced, van de grondaf nieuwe netcode, meer onlinemodes, bonusstages, en de wat ik lees op t net, is dat het ook wat sneller is. Adviesprijs is 39,99, maar als je importeerd uit uk heb je m rond 25 euro, en in nl is de goedkoopste 24 euro :>

@blackninja14 ( & Sagat ), Wanneer wil je de match doen? Het is nu ongeveer twee weken geleden dat we wisten da we tegen elkaar moesten :P Ik weet niet wanneer Sagat de timer zet voor de ps3 toernooi? Ik geloof dat Kev7381 ook snel weer wilt spelen tegen de loser :) In andere worden ...schiet es op! :9
Blijkbaar heb ik niet helemaal de ontwikkelingen van SSF4 gevolgd :+ . Ik heb niets gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavgink
Ben er!!!! iemand anders ook? :P bij voorkeur Mr Vegeta... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ps3 tourney
Eigenlijk geld voor jullie ook de tijd afspraak die voor het 360 tournooi geldde. Maar aangezien jullie al in de grote/winners finale zitten is het voor jullie iets minder strak aangezien er nog maar 3 mensen op elkaar wachten. Daarnaast was er vorige week natuurlijk de ps3 storing.
Dat gezegd hebbende heeft black ninja al een tijd niet gepost. (in mijn instellingen zit ik nu op pagina 91 en zijn laatste post was pagina 89). Ik zie mojo geregeld posten dus op dit moment zou ik hem doorlaten gaan, maar probeer anders voor het weekend jullie pot te spelen. Dan is er zelfs met het bovengenoemde in ogenschouw te nemen genoeg tijd geweest lijkt me. (btw onthoud vooral, winnaar van het verliezers tournooi moet 2 sets winnen, winners finalist maar 1 aangezien jullie nu in die fase komen.

@360 tourney
Ik verwacht dat we morgen de laatste uitslag binnen hebben. Anders gaat een (niet heel erg) glimmende munt de uitslag van mavgink vs mrV bepalen.
Volgende ronde gaat dan donderdag van start. Ik vraag jullie wel om te proberen dan voor volgende week donderdag alles gespeeld te hebben. Verlengen van ronden is niet erg, en ik vind het leuk dat Traumatisch en Atmos hebben kunnen spelen (helemaal omdat ik het zonde vind als ik een gast speler moet laten verliezen) maar we hebben deze regels met zijn allen afgesproken om eindeloze ronden te voorkomen.

@Emersion
Fifa/pes updates zijn natuurlijk ook wel meer dan bijgewerkte namen but i get your point. Ik vind het ook goed dat de reviewers vaak ook aanbevelen om een jaar over te slaan bij sports games. Met pes heb ik dat een tijdje gedaan maar toen ik het echt veel speelde kocht ik em ook een periode trouw elk jaar @release. En dat is het punt, de meeste mensen hier zullen genoeg fan zijn om op dag een over te stappen naar super. Dat geld ook voor de die hard fifa/pes of zelfs tiger woods (en ook sims?) spelers. Die spelen hun spel zo vaak dat ze de aanschaf prijs makkelijk eruit halen.
De mensen die het wel leuk vinden maar niet meer dan dat/of die weinig tijd hebben zullen misschien bij 4 blijven. Ikzelf had dit eigenlijk bij elke andere titel ook gedaan. Maar zoals gezegd, i love this milk.

ps: geen idee of je in de buurt van Atmos woont, maareuh.......kun je niet zijn match vs Ferdi komen opnemen? Ik heb zo'n idee dat het wel is een kick ass match zou kunnen worden :9~

@Roq
Hmmz jij zat ook in het noorden van het land he? Das wel jammer, want je was toen toch ook van plan in Enschede te komen kijken? Sim in sf2 is niet zo bijster veel anders dan in 4 hoor 8) En in sf3 zit ook een dude met stretchy arms (die wel compleet anders speelt, maar je kan niet alles hebben he, ik moet verdorie met Ryu spelen in 3 :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Sagat schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:09:
@Roq
Hmmz jij zat ook in het noorden van het land he? Das wel jammer, want je was toen toch ook van plan in Enschede te komen kijken? Sim in sf2 is niet zo bijster veel anders dan in 4 hoor 8) En in sf3 zit ook een dude met stretchy arms (die wel compleet anders speelt, maar je kan niet alles hebben he, ik moet verdorie met Ryu spelen in 3 :P )
Ik woon in Enschede ja, maar sf2 trekt me niet meer helaas. cvs2, darkstalkers, sf3, daar wil nog wel voor komen, maar voor alleen sf3 is het voor mij te ver :p

[ Voor 3% gewijzigd door Roq op 09-03-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

mavgink schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:04:
Ben er!!!! iemand anders ook? :P bij voorkeur Mr Vegeta... :P
Zo hey, wat een lag... lukte het bij jou nog wat? Anders wil ik wel rematchen. Maar goed 2-0 voor Alucarduu (MrVegeta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavgink
tja, was weer een wedstrijd van niks...
leek wel alsof je in japan was ingelogd ofzo...

ik was niet aan het downloaden iig... maargoed kan gebeuren.
kwam geen moer uit bij mij kan al helemaal slecht tegen lag, speel bijna nooit online :D

2-0 voor vegeta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb hier ook niets aanstaan. Ja sorry, ik had vrij harde lag en dan is El Feurte opeens niet meer zo snel :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavgink
ik zat echt te vloeken, kon de meest simpele dingen niet punishen van je :) mn hele timing was naar de kloten :)
MrVegeta schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:20:
Ik heb hier ook niets aanstaan. Ja sorry, ik had vrij harde lag en dan is El Feurte opeens niet meer zo snel :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Andersom dus ook :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Nu online
Hakan is als laatste character officieel bekend gemaakt:

http://xbox360.ign.com/do...f4_trl_trailer_30810.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

De Dan van SSF? Oguz, daar houd ik je aan ;).

[ Voor 50% gewijzigd door MrVegeta op 10-03-2010 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Raar maar waar? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Nu online
Meer een Rufus dan een Dan imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Toen ik een vage screenshot van zijn uiterlijk zag, wist ik dat het een joke character ging worden...., echter nooit gedacht dat het Dan x20 zou zijn (al kan het natuurlijk een betere vechter zijn).

Jammer is het enige woord wat ik uit kan brengen, ik vond alle 9 characters tot nu toe wel cool, deze hoop ik zo min mogelijk tegen te komen, net als dan en rufus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mojo

Ik dacht dat ik jou en Blackninja afgelopen maandag beide op dezelfde tijd online had gezien?
Anyways i'm ready for the next tournament :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Haha,

Wat een character, wat een ultra's ook.. Ben wel benieuwd hoe hij zal spelen, en of die uberhaubt nog potentie heeft of echt gewoon een joke is.

Maar goed, we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slippery bastard haha.. Ik weet zeker dat veel mensen hem gaan mainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hij heeft wel wat leuke moves, grabs van Gief, Abel, snelle moves van Fuerte enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Nog een video tegen dhalsim. Als ik sim z'n levensbar in de gate hou lijkt Hakan erg weinig damage te doen. Toch een joke char dus :p

@magvink, ik heb je toegevoegd op xbl, wij moeten tegen elkaar volgende ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check deze akuma, beste die ik tegen ken totnutoe.

[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:07:

[video]
Ik heb het idee dat Sagat een goede machup is voor Akuma. Ik heb zelf eigenlijk nooit moeite met Sagat's.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Nu online

[video]
lijkt wel alsof die Akuma een infinite heavy kick, punch, heavy kick loop doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Stoffa schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:36:
[...]

lijkt wel alsof die Akuma een infinite heavy kick, punch, heavy kick loop doet?
yeps maar die gaat er ook uit met SSF4 -jab kan niet meer linken met HK-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

[video]
Tja, Momochi is al tijden de top ranked Gouki speler in Japan, en dus zo ongeveer de beste van de wereld. En Mago de top ranked Sagat speler btw.

[ Voor 5% gewijzigd door SD5k op 10-03-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga maar is tegen een sagat die schiet high techniek doet ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:17:
Gozer, wanneer ga je je potje met mojo spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavgink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:17:
Ik geef je t/m vrijdag de tijd om tegen me te spelen, na vrijdag ga ik gewoon tegen Kev7381, want anders duurt het weer twee weken aangezien ik al ruim twee weken op je zit te wachten |:(

Trouwens Hakan van welke deel komt ie? Want ik kan er niets over vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 18:19:
[...]

Ik geef je t/m vrijdag de tijd om tegen me te spelen, na vrijdag ga ik gewoon tegen Kev7381, want anders duurt het weer twee weken aangezien ik al ruim twee weken op je zit te wachten |:(

Trouwens Hakan van welke deel komt ie? Want ik kan er niets over vinden :P
hij is net als juri, compleet nieuw.

juri en hakan zijn toevallig voor mij ook tegenpolen ik vind juri cool en ga haar best veel spelen denk ik, hakan wil ik liever niet aanraken en vind ik belachelijk.... een dan van een nieuw niveau....ZO belachelijk over the top hoefde ook nou weer niet in sf4

Rufus,fuerte en dan waren toch al humor genoeg

[ Voor 26% gewijzigd door Emersion op 10-03-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Rastafariman - Traumatisch 0-3

Ggs. :)

Waren leuke potjes!

Mooie Viper heb je!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hakan
Ik had nog geen screenshots en filmpjes gezien, dus ik vond jullie nogal negatief. Maar nu ik het zelf gezien heb vraag ik me ook af hoe vaak ik dit char ga spelen. Die bear hug waar je uit geschoten word vind ik nu al irritant. Dan is eigenlijk gewoon een shoto, dus heel irritant vind ik die niet, en hoewel ik Rufus in eerste instantie ook maar raar en een kloon van een tekken dude vond heb ik die eigenlijk al volledig geaccepteerd. Rufus is tegenwoordig ook redelijk hoog in de tier lijst zelfs dus ik ben niet de enige.

Dit gezegd hebbende wil ik hem toch eerst proberen. Wat ik wel interresant vind is hoe die olie van em zijn stats beinvloed.

@Roq:
Op ranbats 1.3 heb ik nog even CvsS2 gespeeld. En de vampire nights/darkstalkers games vind ik ook geweldig. Er worden voor tijdens en na de tournooien ook casuals gespeeld in van alles en nog wat. Maar de afstand blijft inderdaad wat ver.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier Hakan vs Yuri http://www.psonly.nl/vide...-_Hakan_vs._Juri_Trailer/

Ik denk dat hakan onderschat gaat worden, ik zie wel potentie. Vooral zijn damage is hoog. Dat ie irritant is vind ik ook maarja, is erger voor de tegenstander :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Het was vanavond Blanka dag op XBL. En als ik ergens een hekel aan heb is het Blanka. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik weet wel wat truucjes zoals z'n slide opvangen met FA of bij wake-up een air fireball, maar het is niet genoeg meestal. Dus ik dacht laat ik eens kijken wat de mensen doen tegen Blanka door zelf met Blanka te spelen. En wat schetst mijn verbazing? De meeste mensen weten niet wat ze moeten doen tegen Blanka. Elk toernooi wel tot de semi's gekomen en 2 keer tot in de finale.. 8)7

Maar ik heb dus wel verloren elke keer. En dat kwam omdat ze
a. Niet wisten wat ze deden en a la flowchart Ken door het scherm heen stuiterden en al stuiterende mij raken. En omdat ik niet goed genoeg kan punishen met Blanka was dat best een goede tabtiek :p
b. Heel saai afstand houden en eigenlijk verdedigen tegen Blanka.

Is optie B nou echt de beste manier om tegen Blanka te winnen? Hoe doen jullie dat?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
http://img12.imageshack.us/img12/2792/dsc00072le.jpg

Ahhhhh eindelijk! Ik had het in een vorige post over deze combo..... ik had daar ook gezegd dat ik het opgegeven had..... toch probeerde ik het nog een paar talloze keren. :D

ik deed een vreugdedansje bij het halen van deze combo!

EN NU DOE IK HEM NOOIT MEER!!!!!

(tenzij in super street fighter 4 hij weer in de trials zit ;( )
Pagina: 1 ... 23 ... 62 Laatste