check net evo page, ziet er naar uit dat ik SSF4 op zowel ps3 en xbox360 ga hebben.... ik moet namelijk een ps3 stick hebben om daaraan mee te doen
dan is ssf4 nog een keer aanschaffen peanuts.
Ga je naar evo? Dat is wel heel vet.Emersion schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:47:
check net evo page, ziet er naar uit dat ik SSF4 op zowel ps3 en xbox360 ga hebben.... ik moet namelijk een ps3 stick hebben om daaraan mee te doendan is ssf4 nog een keer aanschaffen peanuts.
Vegas was het toch dit jaar?
Verwijderd
Zo vreemd he 1e set lukte alles met me rogje en 2e en 3e compleet drama:S
Succes met je volgende ronde:D
Jup in het ceasers palace! ik ga daar zelfs ook dat weekend verblijven waarschijnlijkRoq schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:11:
[...]
Ga je naar evo? Dat is wel heel vet.
Vegas was het toch dit jaar?
2 weken vakantie in amerika om evo heen gepland, wou het eens meemaken.
Ik doe dan uiteraard ook mee, ik verwacht niet ver te komen.... , maar wil weten hoever ik kan komen.... wie weet leer ik er nog veel dingen.
EDIT: eens ssf4 uit is, ga ik het dus ook flink spelen om ervoor in vorm te komen
[ Voor 8% gewijzigd door Emersion op 24-02-2010 15:47 ]
Verwijderd
Ik speelde de 2e en 3e ronde best aanvallendVerwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:58:
[...]
Zo vreemd he 1e set lukte alles met me rogje en 2e en 3e compleet drama:S
Succes met je volgende ronde:D
Verwijderd
Nee heb wel tegen meer agressive akumas gespeeld met veel meer variaties maar me charge lukte niet eens meer vergat heletijd te pre-charge joh:S echt raar werd helemaal gek:PVerwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:26:
[...]
Ik speelde de 2e en 3e ronde best aanvallend. Mischien had je daar een beetje last van.
Verwijderd
ik ken dat gevoel, dan gaat het ook echt helemaal fout.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:12:
[...]
Nee heb wel tegen meer agressive akumas gespeeld met veel meer variaties maar me charge lukte niet eens meer vergat heletijd te pre-charge joh:S echt raar werd helemaal gek:P
@blackninja: genoeg getraind zullen we de halve finale spelen?
Deze waren nog niet langs geweest of wel? Die ultra van Ryu ziet er wel vet uit! Wel benieuwd hoe het in het japans klinkt, dat engels kan ik niet zo goed tegen 
een hoop nieuwe ultras vind ik iets te "cinematic". Ik kan even niet op een beter woord komen.
een hoop nieuwe ultras vind ik iets te "cinematic". Ik kan even niet op een beter woord komen.
[ Voor 27% gewijzigd door Pkunk op 24-02-2010 23:22 ]
Hallo met Tim
Dat is wel heel vet, succes alvast
Ik zal je wel aanmoedigen als je op de stream ben
@oguz
Leuke potjes gisteren, ik moest alleen weg om te gaan zwemmen
@Roq
Ggs man, onze mains en "alts" zijn best aan elkaar gewaagd, nietwaar?
Hoeveel was het nou? 6-6 toch?
Ik wil gewoon te rushdown spelen en dat nekt me tegen Dhalsim. Een ronde speel ik rustig en 'own' ik je, daarna wil ik alleen offensief spelen, win je de hele match met nog 90+% hp
Ggs man, onze mains en "alts" zijn best aan elkaar gewaagd, nietwaar?
Ik wil gewoon te rushdown spelen en dat nekt me tegen Dhalsim. Een ronde speel ik rustig en 'own' ik je, daarna wil ik alleen offensief spelen, win je de hele match met nog 90+% hp
6-6 geloof ik jaOguz286 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:47:
@Roq
Ggs man, onze mains en "alts" zijn best aan elkaar gewaagd, nietwaar?![]()
Hoeveel was het nou? 6-6 toch?
Wat ik niet snapte is waarom ik met gouken m'n combo niet kon afmaken op Ryu, zal met Ryu's hitbox te maken hebben ofzo.
Ex palm, dash fwd, tatsu raakte Ryu maar een keer namelijk. Maar eens gaan kijken in training mode ofzo
En ja, rustig spelen is de manier tegen dhalsim
Haha, speel ik online tegen een Akuma, en wordt gigantisch ingemaakt... dus ik stuur een bericht:
"you're good with akuma!"
reactie: "u suck with chunli"
ik weer: "I suck with everyone, still learning"
reactie: "maybe u should play scrabble?"
haha, dikke humor!
ik ga maar weer eens ranked oefenen, sta nu 0-37.....
haha, dikke humor!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Wat een arrogante kwal is die gozer zeg.. Goed dat jij er tegen kan. Ik zou hem helemaal afbrandendvdkiwi schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:54:
Haha, speel ik online tegen een Akuma, en wordt gigantisch ingemaakt... dus ik stuur een bericht:
haha, dikke humor!
* Sagat nods, welcome to online gaming. Dat is de reden dat ik heel lang niet online speelde. Maar goed, gelukkig kom je ook veel aardige lui tegen.
10 second ninja DONE
HAHAHAHAHA hier heb ik ook een mooie van:Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:19:
[...]
Wat een arrogante kwal is die gozer zeg.. Goed dat jij er tegen kan. Ik zou hem helemaal afbranden.
ik join Champion mode en zie dat verbinding kut is dus ik disconnect, krijg ik een bericht met "you pussy"..
ik stuur terug: first of all we are playing championship mode so i can't even see your rank or skills, second; the only reason why i disconnected was because we have a shitty connection kiddo!
kreeg ik terug: sorry dude...
HAHAHAHAHAHAHAHA
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
LOLSm0k3r schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:30:
[...]
HAHAHAHAHA hier heb ik ook een mooie van:
ik join Champion mode en zie dat verbinding kut is dus ik disconnect, krijg ik een bericht met "you pussy"..
ik stuur terug: first of all we are playing championship mode so i can't even see your rank or skills, second; the only reason why i disconnected was because we have a shitty connection kiddo!
HAHAHAHAHAHAHAHA
ach, hij heeft wel een punt.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:19:
[...]
Wat een arrogante kwal is die gozer zeg.. Goed dat jij er tegen kan. Ik zou hem helemaal afbranden.
ik heb 46 ranked matches gespeeld waarvan exact 0 gewonnen...
net heel dicht bij de eerste: best of 5 potje stond 2-2, maar de laatste won hij met een cm meer leven toen de tijd op was.
waar ik online wel een gruwelijke hekel aan heb: Ryus en Sagats die alleen maar vuurballen gebruiken en verder niks
Hey als het werkt, gewoon doen. Er is geen 'eer' in dit spel, alleen winnen. Als ik zie dat jij niks kan tegen vuurballen, dan ga ik echt niet fancy spelen om 'mooi' te winnen hoor
(in het geval van toernooien).
Ik heb al geregeld berichten ontvangen na gevechten deze variëren dan ook tot uitlopende reacties... waaronder:
*) Omg you can only grab.
*) Pfff you suck (ook al win ik van ze, zelf ben ik niet eens goed in sf)
Ik vind niet erg als iemand een berichtje stuurt zo van:
*) gg
*) that was lotsa fun
*) (of iemand stuurt een comment met een tip wat ik kan verbeteren of veel fout deed in de match)
Waar ik me helaas wel aan irriteer.
*) You're owned by my guile,sagat, blanka, honda pwnz you (opzich niet erg maar deze spelers zijn vaak spammers..)
*) HAHA you suck haha (vooral de flowchart kens pm'en AARGH the annoyance)
*) 1 x een hele discussie gehad met een guile speler dat ik aangaf dat ie alleen maar passief speelde nadat ie pm'de (you cant do nothing against my guile (waarbij ik verder aangaf dat geen hele prestatie is aangezien ik een nub ben)
en welke ik al eens een aantal keer heb ontvangen... van meerdere zangief spelers:
*) YOU CAN ONLY RUN PUSSY (eventueel optioneel dr bij: FIGHT LIKE A MAN)
*) Omg you can only grab.
*) Pfff you suck (ook al win ik van ze, zelf ben ik niet eens goed in sf)
Ik vind niet erg als iemand een berichtje stuurt zo van:
*) gg
*) that was lotsa fun
*) (of iemand stuurt een comment met een tip wat ik kan verbeteren of veel fout deed in de match)
Waar ik me helaas wel aan irriteer.
*) You're owned by my guile,sagat, blanka, honda pwnz you (opzich niet erg maar deze spelers zijn vaak spammers..)
*) HAHA you suck haha (vooral de flowchart kens pm'en AARGH the annoyance)
*) 1 x een hele discussie gehad met een guile speler dat ik aangaf dat ie alleen maar passief speelde nadat ie pm'de (you cant do nothing against my guile (waarbij ik verder aangaf dat geen hele prestatie is aangezien ik een nub ben)
en welke ik al eens een aantal keer heb ontvangen... van meerdere zangief spelers:
*) YOU CAN ONLY RUN PUSSY (eventueel optioneel dr bij: FIGHT LIKE A MAN)
Ik krijg eigenlijk wel positieve geluiden terug. "Fun, of wow, nice Abel". Dan vraag ik me af tegen wie ze gespeeld hebben, want zo "wow" ben ik niet, ik heb echt weinig potjes gewonnen
Kon je hem geen bericht terugsturen met "Learn how to writeP-Nut schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:14:
*) you cant do nothing against my guile
Ik complimenteer sommigen als ik merk dat ze echt goed zijn of als ze hun best hebben gedaan en daarom hebben gewonnen. Dan krijg je ook wat leuke reacties terug
@P-nut
Oops
Verwijderd
Sm0k3r schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:30:
[...]
HAHAHAHAHA hier heb ik ook een mooie van:
HAHAHAHAHAHAHAHA
Oke, da´s waar, maar het is wel irritant...Oguz286 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:12:
Hey als het werkt, gewoon doen. Er is geen 'eer' in dit spel, alleen winnen. Als ik zie dat jij niks kan tegen vuurballen, dan ga ik echt niet fancy spelen om 'mooi' te winnen hoor(in het geval van toernooien).
Heeft iemand dan tips om tegen een spervuur van vuurballen te vechten?
Verder dan eroverheen springen (als ik dat al haal) kom ik niet. Als ik neerkom hangt de volgende vuurbal alweer te wachten.
Vanmiddag wel een van de lekkerste online potjes gespeeld sinds dat ik het spel heb.
Mijn tegenstander was voorzichtig en aan het zoeken naar een opening, net als ik.
We hebben 4 ronden gespeeld met een 2 heel close overwinningen voor ons beiden (met nog ca 10 sec op de klok).
De beslissende ronde won hij na judgement.
Was erg spannend, en voor mij als redelijke beginner een stuk lekkerder om tegen te spelen
En een andere vraag: als ik een match CPU vs CPU zit te kijken zie ik chun-li ultra combos uitvoeren zonder dat ze eerst "naar achteren" charged. Ze doet het vanuit hurk en dan BOEM: ultra...
Rara?
Hurk? Down-back bedoel je? Dat is toch chargen?dvdkiwi schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:07:
En een andere vraag: als ik een match CPU vs CPU zit te kijken zie ik chun-li ultra combos uitvoeren zonder dat ze eerst "naar achteren" charged. Ze doet het vanuit hurk en dan BOEM: ultra...
Rara?
Verwijderd
heb alle ryu trials af 
OW trouwens je kan ook bukken terwijl je chargd als je hem schuin in de hoek houd kan je via bukken ook ultra er uit gooien
OW trouwens je kan ook bukken terwijl je chargd als je hem schuin in de hoek houd kan je via bukken ook ultra er uit gooien
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 22:29 ]
Volgens mijn move-guide is naar achteren (back) chargen...firlian schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:14:
[...]
Hurk? Down-back bedoel je? Dat is toch chargen?
Maar als ik dat 2 seconden moet doen is de tegenstander vaak te ver weg om de combo raak te laten zijn.
Ik ga ´m proberen te chargen met down-back, thanx voor de tip!!!
Heb trouwens nu ook door hoe ik een vuurbal van chun-li over kan laten gaan in een ultra. Sweet
mr nash zag je vandaag niet online....=.=""..
rond welke tijdstip ben je gemiddeld online?
Je hoeft niet naar voeren te springen, kan ook gewoon omhoog om fireballs te ontwijken, of FA er doorheen.dvdkiwi schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:07:
[...]
Oke, da´s waar, maar het is wel irritant...
Heeft iemand dan tips om tegen een spervuur van vuurballen te vechten?
Verder dan eroverheen springen (als ik dat al haal) kom ik niet. Als ik neerkom hangt de volgende vuurbal alweer te wachten.
Welk(e) character(s) speel je? Iedereen heeft z'n eigen truukjes, sommige makkelijker dan de ander.
Kon gisteren niet slapen dus ik ging uit verveling maar eens kijken hoever ik kon komen door met Ken srk's te spammen. En verassend genoeg won ik aardig wat rondes. Vooral de 1e rondes gingen vaak naar mij
En als ze daardoor gefrustreerd genoeg waren won is soms ook nog wel eens het potje
Wel netjes mijn excuses aangeboden na elke gewonnen potje ^^
Hallo met Tim
Was gister ook pas heel erg laat thuis. Vanavond ben ik na 19.00 thuis. Morgenochtend ben ik thuis en anders zondagavond weer. Heb het echt onwijs druk.Kev7381 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 02:18:
mr nash zag je vandaag niet online....=.=""..
hoe doe je een focus attack er doorheen dan? ik moet heel het scherm door fa'en...Roq schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:38:
[...]
Je hoeft niet naar voeren te springen, kan ook gewoon omhoog om fireballs te ontwijken, of FA er doorheen.
Welk(e) character(s) speel je? Iedereen heeft z'n eigen truukjes, sommige makkelijker dan de ander.
ik speel eigenlijk altijd Chun-li...
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 26-02-2010 15:42 ]
Met chun mogen vuurballen geen probleem zijn omdat ze heel snel is. En ik heb het al eerder gezegd, als je ziet dat iemand moves spammed weet wat ie gaat doen en kun je counters verzinnen.
Tenzij die persoon gaat varieren......mind games!
Tenzij die persoon gaat varieren......mind games!
10 second ninja DONE
Vanavond gaat mij niet lukken.. dan word het zondag..:)... zeg maar een tijdstip dan kom k die tijd wel onlineMr.Nash schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:39:
[...]
Was gister ook pas heel erg laat thuis. Vanavond ben ik na 19.00 thuis. Morgenochtend ben ik thuis en anders zondagavond weer. Heb het echt onwijs druk.
Our little Mexican cook won: 2-1
Ggs, die matches daarna waren echt
Ggs, die matches daarna waren echt
FLOWCHART KEN ROOAARRR.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Voor de mensen die het online moeilijk hebben is dit misschien een hulpzame tutorial:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yBUe7HkRkNM]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yBUe7HkRkNM]
[ Voor 4% gewijzigd door Pkunk op 26-02-2010 20:50 ]
Hallo met Tim
Henkyyyy vs Sagat 0 - 3
Ggs!!
Waren leuke matches!!
En zoals je kon zien heb ik niet echt een alt
Trouwens mijn main was ook niet echt goed
Ggs!!
Waren leuke matches!!
En zoals je kon zien heb ik niet echt een alt
Trouwens mijn main was ook niet echt goed
[ Voor 47% gewijzigd door henkyyyyyyy op 26-02-2010 22:28 ]
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Net tegen Rastafariman gespeeld 2-0 voor mijn persoontje. Zeker leuke potten daarna gespeeld ook. GG.
Lol, ik zal vaker F5-en.
Lol, ik zal vaker F5-en.
[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 26-02-2010 22:29 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
hij is een xbotterVerwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:19:
Sagat wat is je psn?
xbotter... vandaar dat hij zo... 'houterig' speelt...
ok nvm me
gaar zijn + lamme grap = fail
Dont make me get my frying pan!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Compromis, ik ben een x-former! Of een x-ticon.
En over dat houterige, ha kan ik eindelijk legitiem of Sagat klagen ondanks dat ie god tier is. Want houterig is zeker. Alleen tegen Cinneq kan ik nog steeds niets zeggen want sim is nog erger. (en gief natuurlijk ook, maar qua houterigheid is Sagat low tier, of eigenlijk ook top tier juist
)
En over dat houterige, ha kan ik eindelijk legitiem of Sagat klagen ondanks dat ie god tier is. Want houterig is zeker. Alleen tegen Cinneq kan ik nog steeds niets zeggen want sim is nog erger. (en gief natuurlijk ook, maar qua houterigheid is Sagat low tier, of eigenlijk ook top tier juist
10 second ninja DONE
@mavgink, heb jij dit weekend tijd voor ons potje?
Hallo met Tim
Verwijderd
Net mijn potjes tegen Traumatisch gespeeld.
2-0 voor Traumatisch
Echt leuk om een keer tegen zo een goede speler te spelen, echt een gruwelijk Viper en Akuma.
Ik heb combo's om mijn "oren" gehad, die ik nog nooit ben tegengekomen op live (uiteraard wel eens gezien op youtube
)
2-0 voor Traumatisch
Echt leuk om een keer tegen zo een goede speler te spelen, echt een gruwelijk Viper en Akuma.
Ik heb combo's om mijn "oren" gehad, die ik nog nooit ben tegengekomen op live (uiteraard wel eens gezien op youtube
@walter
Hoe goed ken je Mavgink? Ik heb hem een bericht via live gestuurd en nog niets gehoord. Wellicht kan je hem een belletje geven? De dealine is natuurlijk vandaag al.
Voor de rest gaaf dat het je zo goed bevallen is om te spelen tegen Traumatisch
Het is precies de reden dat ik hem gevraagd heb.
@DrlZ
Heb jij al contact gehad met De Kroet? Ik zal hem just to be sure nog even een berichtje via DS sturen.
Hoe goed ken je Mavgink? Ik heb hem een bericht via live gestuurd en nog niets gehoord. Wellicht kan je hem een belletje geven? De dealine is natuurlijk vandaag al.
Voor de rest gaaf dat het je zo goed bevallen is om te spelen tegen Traumatisch
@DrlZ
Heb jij al contact gehad met De Kroet? Ik zal hem just to be sure nog even een berichtje via DS sturen.
10 second ninja DONE
Weet iemand of je kan zien met welke chars je arcade mode hebt uitgespeeld met het niveau erbij? Ik wil die medium arcade achievement gaan halen en dat heb ik al met de ene helft gedaan, maar welke helft...
Hallo met Tim
Verwijderd
akuma trials ook allemaal gehaald ken ben ik bij trial 4 hard
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2010 14:10 ]
Verwijderd
@Sagat
Ik heb MavGink gisteravond nog ff een berichtje gestuurd dat hij zijn match niet moet vergeten.
Hij heeft daarop geantwoord dat hij die idd nog ff moet spelen.
Meer kan ik ook niet doen
Ik heb MavGink gisteravond nog ff een berichtje gestuurd dat hij zijn match niet moet vergeten.
Hij heeft daarop geantwoord dat hij die idd nog ff moet spelen.
Meer kan ik ook niet doen
Ik moet mijn wraak nog nemen op S4g4t haha
.
Verwijderd
http://www.youtube.com/wa...s&feature=player_embedded
Zieke combos
iemand die een cancel combo voor ryu weet behalve shr fadc ultra
Zieke combos
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2010 15:31 ]
We hebben vanavond of laat in de middag afgesproken. dus dat komt wel goed.Sagat schreef op zondag 28 februari 2010 @ 12:23:
@DrlZ
Ben benieuwd wat voor tegenstand ik kan verwachten.
Die channel is best geinig:Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:30:
http://www.youtube.com/wa...s&feature=player_embedded
Zieke combos
http://www.youtube.com/us...edotcom#p/u/2/jC4qXsZs5cQ
Bij de Abel combo video's zit een 94 hit combo O_o
Hallo met Tim
Mja, een infinite die alleen tegen Chun Li kan. Die had nog hoger gekund. Nu zijn mijn attackstring kunsten kut, dus dat moet ik nog heel lang oefenenPkunk schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:21:
[...]
Die channel is best geinig:
http://www.youtube.com/us...edotcom#p/u/2/jC4qXsZs5cQ
Bij de Abel combo video's zit een 94 hit combo O_o
2-0 voor mij...
ggs nash.. het was echt..... met die laggg>___<...
ggs nash.. het was echt..... met die laggg>___<...
Ggs.
Weet niet wat het is. De hele dag werkt het bij andere games, speel ik SFIV, loopt m'n PS3 2x vast. Althans SFIV liep vast.Achja, volgende keer beter.
Weet niet wat het is. De hele dag werkt het bij andere games, speel ik SFIV, loopt m'n PS3 2x vast. Althans SFIV liep vast.Achja, volgende keer beter.
Verwijderd
nog iemand op me hate list
Cammy heletijd canon spike spammen maar spiral arrow kan je dr altijd grabben das wel mooi
Cammy heletijd canon spike spammen maar spiral arrow kan je dr altijd grabben das wel mooi
Argh, was het helemaal vergeten, was het weekend niet bij mn xdoos in de buurt.
Ik probeer vanavond nog tegen pkunk/tim te spelen. En anders heb ik maar verloren dan..
sorry guys.
Ik probeer vanavond nog tegen pkunk/tim te spelen. En anders heb ik maar verloren dan..
sorry guys.
Ik ben nu online en ik kan in principe de hele avond. Ga alleen niet te laat slapenmavgink schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:28:
Argh, was het helemaal vergeten, was het weekend niet bij mn xdoos in de buurt.
sorry guys.
Hallo met Tim
net gespeeld!!! akuma tegen ryu... leuke casual potjes daarna nog gehad! 
anywins: Mavgink - Pkunk | 2 - 0
anywins: Mavgink - Pkunk | 2 - 0
Mavgink - Pkunk 2 - 0
ggs dude. Je was duidelijk de betere. Even ga nog bij een hoop dingen systematisch de fout in. Ik laat nog te makkelijk ultra's e.d. bij wake-up uitlokken en ik liep te vaak je FA in. Maar het waren zeker leuke potjes. 13-5 ofzo bijo casuals? Wel jammer dat er bij mij een aantal dingen niet lekker liepen zoals B&B combo's en wake-ups. Als ik wat solidener gespeeld has was het misschien iets spannender, maar ik denk niet dat dat een beslissende factor is geweest
Wel leuk dat ik er wat moves uit kreeg bij de charge characters, dat lukt normaal echt voor geen ene meter
Gelukkig moet ik nu tegen Oguz, die kan er toch niks van.
//edit: ik denk ik doe nog ff wat poltjes online, maar jezus wat een ellende.. niet mijn dag vandaag. Lekker ijshockey kijken maar.
ggs dude. Je was duidelijk de betere. Even ga nog bij een hoop dingen systematisch de fout in. Ik laat nog te makkelijk ultra's e.d. bij wake-up uitlokken en ik liep te vaak je FA in. Maar het waren zeker leuke potjes. 13-5 ofzo bijo casuals? Wel jammer dat er bij mij een aantal dingen niet lekker liepen zoals B&B combo's en wake-ups. Als ik wat solidener gespeeld has was het misschien iets spannender, maar ik denk niet dat dat een beslissende factor is geweest
Wel leuk dat ik er wat moves uit kreeg bij de charge characters, dat lukt normaal echt voor geen ene meter
Gelukkig moet ik nu tegen Oguz, die kan er toch niks van.
//edit: ik denk ik doe nog ff wat poltjes online, maar jezus wat een ellende.. niet mijn dag vandaag. Lekker ijshockey kijken maar.
[ Voor 9% gewijzigd door Pkunk op 28-02-2010 21:36 ]
Hallo met Tim
Verwijderd
LOLmeeste playstations hebben last van bug 8001050F
Ik dus ook kan niet meer online komen dus wordt geen potje srry Mootje
Ik dus ook kan niet meer online komen dus wordt geen potje srry Mootje
KSL.. ik weet niet wanneer we kunnen spelen.. hangt van SONY af.. wanneer die een update uit brengt.. k kan niet online komen =(........
Morgen doet ie het weer, de kalender van de PS3 is overstuur
Verwijderd
Mensen die error hebben zet de ps3 uit gebruik hem pas als er een update is ook al kan je spelen het kan je savedata en trophies om zeep helpen
Verwijderd
Yup, ik laat mn PS3 lekker uitstaan vandaag. Ik heb een 40 GB versie, dus zal wel die probleem ook hebben.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:43:
Mensen die error hebben zet de ps3 uit gebruik hem pas als er een update is ook al kan je spelen het kan je savedata en trophies om zeep helpen
@Kev, we hebben een week de tijd. Don't worry
Verwijderd
http://www.eventhubs.com/...n-super-street-fighter-4/
uitgelekte foto van Hakan
slechte kwaliteit maar het is wat
uitgelekte foto van Hakan
slechte kwaliteit maar het is wat
@ps3 tourney
Lastig dat psn eruit ligt. Maar goed. In deze fase kan het tournooi heel snel gaan. Gewoon lekker zsm spelen wanneer psn het toelaat.
@360tourney
Ik heb een bericht van De Kroet gehad waarin hij aangeeft dat hij deze ronde eventueel wel als een verlies wil pakken omdat ie vanwege zijn werk helemaal vergeten was dat hij moest spelen. Drlz heeft mij via live laten weten dat hij getracht heeft berichtjes aan DK te sturen maar dat hij niets gehoord heeft de afspraak niet nagekomen is.
Volgens de regels die we aanhouden heb ik DK daarom ook laten verliezen.
Ik heb DK gevraagd of hij wel de volgende ronde wil spelen. En ik vermoed van wel. Maar ik heb nog geen antwoord gehad. Ik hou jullie op de hoogte!
Daarmee is alles gespeeld, dus wat mij betreft gaan we morgen officieel weer verder en loopt deze speel ronde dan tot en met maandag 8 maart.
Lastig dat psn eruit ligt. Maar goed. In deze fase kan het tournooi heel snel gaan. Gewoon lekker zsm spelen wanneer psn het toelaat.
@360tourney
Ik heb een bericht van De Kroet gehad waarin hij aangeeft dat hij deze ronde eventueel wel als een verlies wil pakken omdat ie vanwege zijn werk helemaal vergeten was dat hij moest spelen. Drlz heeft mij via live laten weten dat hij getracht heeft berichtjes aan DK te sturen maar dat hij niets gehoord heeft de afspraak niet nagekomen is.
Volgens de regels die we aanhouden heb ik DK daarom ook laten verliezen.
Ik heb DK gevraagd of hij wel de volgende ronde wil spelen. En ik vermoed van wel. Maar ik heb nog geen antwoord gehad. Ik hou jullie op de hoogte!
Daarmee is alles gespeeld, dus wat mij betreft gaan we morgen officieel weer verder en loopt deze speel ronde dan tot en met maandag 8 maart.
10 second ninja DONE
Jammer van de pot tegen de kroet.
Was wel benieuwd hoe 't me vergaat onder druk. Denk namelijk dat dit toch anders is dan normaal online.
Ach komt goed tegen Sagat.
Ik zal een poging wagen met Guille en Sakura.
msg me maar op de 360 voor een datum en tijd, liefst in de avond uren.
Overigens hadden de kroet en ik een afspraak staan voor de zondag avond, de enige dag dat we beide konden. Het is dus niet zo dat de kroet helemaal niets van zich liet horen.
Was wel benieuwd hoe 't me vergaat onder druk. Denk namelijk dat dit toch anders is dan normaal online.
Ach komt goed tegen Sagat.
Ik zal een poging wagen met Guille en Sakura.
msg me maar op de 360 voor een datum en tijd, liefst in de avond uren.
Overigens hadden de kroet en ik een afspraak staan voor de zondag avond, de enige dag dat we beide konden. Het is dus niet zo dat de kroet helemaal niets van zich liet horen.
[ Voor 23% gewijzigd door DrLZ Gambit op 01-03-2010 22:53 ]
@Drlz
Tekst aangepast. Maar het maakt natuurlijk niet zo veel uit, hij heeft gezegd dat hij er zin in had en zelfs getrained had (terwijl hij eigenlijk al klaar is met sf4 en atm voornamelijk tekken speelt) dus ik geloof hem direct als hij zegt dat hij het vergeten is. Zoals gezegd ik heb alle ds-ers die meedoen ook 'irl' ontmoet, en De Kroet het meest van de 3, en voor hem hou ik zeker mijn hand in het vuur.
Over onze pot. Vrijdagavond ergens rond of na 21.30 komt mij goed uit. Laat maar weten of je kan.
@Henkyyyyyyyy/Rastafariman
Ik zou hem gewoon een berichtje sturen via live dat je wilt spelen, dan komt het vast wel goed.
Tekst aangepast. Maar het maakt natuurlijk niet zo veel uit, hij heeft gezegd dat hij er zin in had en zelfs getrained had (terwijl hij eigenlijk al klaar is met sf4 en atm voornamelijk tekken speelt) dus ik geloof hem direct als hij zegt dat hij het vergeten is. Zoals gezegd ik heb alle ds-ers die meedoen ook 'irl' ontmoet, en De Kroet het meest van de 3, en voor hem hou ik zeker mijn hand in het vuur.
Over onze pot. Vrijdagavond ergens rond of na 21.30 komt mij goed uit. Laat maar weten of je kan.
Ik zou hem gewoon een berichtje sturen via live dat je wilt spelen, dan komt het vast wel goed.
10 second ninja DONE
Verwijderd
PSN doet't weer. Trophies werden bij mij opnieuw geladen bij sf4... hebben jullie dat ook?
Is goed, gaan we doen!Sagat schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 07:13:
Er waren gisteren problemen met PSN op de "oude" ps3s... die dachten dat 2010 een schrikkeljaar was.Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 07:47:
mijn sf4 trophies zijn weg wtf ....
De niet gesyncte trophies zijn dus foetsie, net als sommige savegames.
Ik mis al mijn bioshock 2 trophies ook, mag het spel dus weer opnieuw gaan spelen...
Gelukkig heb ik de rest nog wel.
http://www.youtube.com/watch?v=PrgwHSjqOro
Ik vond dit redelijk cool gedaan, kies je character en je krijgt zijn ultra's te zien.
Tevens heeft hij als je aan het begin rechtsonder kiest, tag team ultra's bedacht door huidige ultra's aan elkaar te video editten.
Ik vond dit redelijk cool gedaan, kies je character en je krijgt zijn ultra's te zien.
Tevens heeft hij als je aan het begin rechtsonder kiest, tag team ultra's bedacht door huidige ultra's aan elkaar te video editten.
Verwijderd
1) If you tried to run any HDD games (Wipeoute HD, PS1 games, etc) these will probably need to be deleted and downloaded again. I tried running Street Fighter Alpha yesterday, and got the bug. I tried running it today and it wouldn't load but everything I didn't try yesterday works fine.dvdkiwi schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:50:
[...]
Er waren gisteren problemen met PSN op de "oude" ps3s... die dachten dat 2010 een schrikkeljaar was.
De niet gesyncte trophies zijn dus foetsie, net als sommige savegames.![]()
Ik mis al mijn bioshock 2 trophies ook, mag het spel dus weer opnieuw gaan spelen...
Gelukkig heb ik de rest nog wel.
2) Those trophies you lost don't come back. But you still have them on the PSN, but a re-sync doesn't get them back. However [compare] trophies with a friend and you'll see them even though they don't appear on your syste
Het maakt mij niet zoveel uit. Ik heb, behalve vandaag, elke dag vanaf laat in de middag tot laat in de avond in principe wel tijd. Zullen we deze week kijken of we elkaar gewoon online zien komen (en eventueel iets concreets afspreken voor het weekend mochten we elkaar de hele week mislopen) ?Roq schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:48:
Kneok, wanneer heb jij tijd/voorkeur om te spelen?
Mocht je vandaag kunnen is het ook goed.Sagat schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 07:13:
@Drlz
Vrijdag lijkt me prima, ben toevallig vrij die dag. moet wel een reminder in mijn tel zetten voor de zekerheid.
Timmie-kun, wij moeten ook nog spelen he
Ik heb elke dag wel tijd, dus zeg jij het maar.
Ik moet nog met publiek spelen ook, er komt visite langs vanavond......
btw ps3-ers, psn is weer helemaal terug toch? Vergeten jullie de matches ook niet?
btw ps3-ers, psn is weer helemaal terug toch? Vergeten jullie de matches ook niet?
10 second ninja DONE
Ojah, ik moet ook nog spelen tegen walter 
Laat even weten wanneer je kan.
Laat even weten wanneer je kan.
Alucarduu
Zijn er hier al mensen die SS4 hebben gepreorderd? Je schijnt naar gelang waar je hem pre'd een andere gift te krijgen dus ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn.
He hehe same here, tijdens poker tournooitje een stop voor sf4Sagat schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:10:
Ik moet nog met publiek spelen ook, er komt visite langs vanavond......
moet kunnen toch.
tijd nog steeds 21:30
Olla tweakers!
voor diegene die nog tegenstanders zoeken op PSN!
PSN ID: Qtz
Geef aan bij je invite dat je van tweakers bent, wel zo fijn te weten wie je bent
Ik ben niet echt een geweldige sf speler!
voor diegene die nog tegenstanders zoeken op PSN!
PSN ID: Qtz
Geef aan bij je invite dat je van tweakers bent, wel zo fijn te weten wie je bent
Ik ben niet echt een geweldige sf speler!
Heb je hier voorbeelden van?Stoffa schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:57:
Zijn er hier al mensen die SS4 hebben gepreorderd? Je schijnt naar gelang waar je hem pre'd een andere gift te krijgen dus ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn.
Nog geen bericht van de kroet gehad btw.
http://www.examiner.com/x...reorder-premium-announcedhenkyyyyyyy schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:20:
[...]
Heb je hier voorbeelden van?
Nog geen bericht van de kroet gehad btw.
Ah thanks, zitten wel leuke dingen tussen, enige nadeel vind ik altijd dat je meestal het spel eerder in een winkel kan kopen, dan als je hem ergens pre-orderd.
Verwijderd
Kev7831 - KSL1808 2-0
Was zeker mijn leukste potje. GGS Kev. Filpje ben ik aan het uploaden.
Was zeker mijn leukste potje. GGS Kev. Filpje ben ik aan het uploaden.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 22:11 ]
Drlz Gambit heeft met 2-1 gezegevierd! Leuke potjes erna ook, alleen jammer dat je opeens weg was toen ik ff knoppen op mijn joypad omdraaide.
10 second ninja DONE
Sorry, spijtig, wist het niet.Sagat schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:20:
Drlz Gambit heeft met 2-1 gezegevierd! Leuke potjes erna ook, alleen jammer dat je opeens weg was toen ik ff knoppen op mijn joypad omdraaide.
zag een Brp msg en weg was je hahahah. (er werden al opmerkingen gemaakt als in , nou geef die boer ook een stoel.
stupid modus on

stupid modus off
en hier zat het hok nog vol met mensen
meteen daarna is onder druk sf4 meteen weg gedrukt.
We kunnen die potjes nog wel eens spelen, denk alleen niet meer vandaag.
Ik had met Sakura echt grote moeite om voorbij je defence te komen.
Met Guille heb ik ook meer ervaring tegen Sagat. Maar waren close battles elke keer.
Wow in casuals met Sagat lukte zowaar een facd naar kick ultra alleen jammer van de hoek.
Was er wel de hele match op aan het loeren.
Je Sagat is best moeilijk te pakken, met Guille was mijn mind game niet helemaal juist ingeschat en dat voel ik dan ook meteen .
GG, was fun alleen volgende keer zonder mensen op de bank hier, druk van de game anzich was al groot genoeg.
[ Voor 8% gewijzigd door DrLZ Gambit op 06-03-2010 02:32 ]
Hm aan de ene kant wel blij dat ik niet tegen een Sagat hoef mocht ik winnen
. Aan de andere kant wilde ik wel revange
.