Nou ik word zo ingemaakt dat ik richting moedeloosheid ga
Net een rufus die constant tornados spamt, daar kun je blijkbaar niets tegen doen, mijn character blijft in een lock en dan is het dus over. Lol of zo?
Verwijderd
Ik hou altijd afstand van die bolle. Probeer ook zo veel mogelijk low te blocken zodat je nog altijd kan counteren.
2-0 voor kev7381.
Ik denk dat ik het gewoonweg opgeef, als ik online speel moet ik gewoonweg altijd tegen 1000+ punten en daar word ik door afgemaakt. Laat staan dat ik er iets van leer.
Ik denk dat ik het gewoonweg opgeef, als ik online speel moet ik gewoonweg altijd tegen 1000+ punten en daar word ik door afgemaakt. Laat staan dat ik er iets van leer.
Verwijderd
Niet opgeven man! Spel is gewoon te leuk om op te geven. Wat voor hardware (stick of pad) gebruik je dan?Pheno79 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:11:
2-0 voor kev7381.
Als je wilt kunnen we gewoon een keer tegenelkaar sparren met headset ofzo.
Ik heb geen headset, dat kreng is al weken uitverkocht hier in het dorp.
Ik gebruik de cheapo madcatz stick, niet de tour-edition. Maar als ik online ben krijg ik er gewoon niets fatsoenlijks uit. Soms moet ik realistisch zijn, ik ben te slecht voor online.
Ik gebruik de cheapo madcatz stick, niet de tour-edition. Maar als ik online ben krijg ik er gewoon niets fatsoenlijks uit. Soms moet ik realistisch zijn, ik ben te slecht voor online.
Verwijderd
ja ze na apen met dezelfde tactiekVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:45:
[...]
Haha, wil je nog wel tegen mij spelen dan? Ik kan je wel een paar tips geven om irritante spelers terug te irriteren.
maar alle hulp is zeker welkom
Verwijderd
Bestel er eentje online zou ik zeggen
. Mischien speel je een stuk beter met een DS3 controller. Anyway je kan me altijd toevoegen met PSN als je wilt sparren.
Verwijderd
Heel veel oefenen en filmpjes en combos kijken en uitproberenPheno79 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:24:
Ik heb geen headset, dat kreng is al weken uitverkocht hier in het dorp.
Mijn vrouw kun je ook 100x laten zien hoe het inparkeren van een auto moet, maar dan kan ze het nog nietVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:41:
[...]
Heel veel oefenen en filmpjes en combos kijken en uitproberen
Ik maak gewoon alle domme fouten uit het ongeschreven boek, zonder dat ik het weet.
2-0 voor mij:).
ggs pheno79... die Abel moet je echt goed leren na rollen die throw doen..
ggs pheno79... die Abel moet je echt goed leren na rollen die throw doen..
Verwijderd
Dudz is Brits, daar ga ik geen Japanese voice voor zettten. Zelfde als met Cammy, Guile of Balrog.Oguz286 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 01:59:
[...]
Ik vind de engelse stemmen sowieso bagger, dus alles japans voor mij. Jammer eigenlijk want de 3S VA van Dudz is echt lijp
lol, beter geven ze de cast van vanilla SFIV wat nieuwe moves bij want het ziet er naar uit dat de 3S cast overpowered gaan worden met hun movesets in SSFIV. Vooral met safe chains, links en hitconfirms die ook nog es te linken zijn in de ultra's.
Man, Makoto's EX-Hayate is fast as hell D:
Wel vet dat ze die Rolling Thunder hebben uitgebreid met Dempsey roll, maar wel jammer dat ze die Corkscrew Blow zo raar hebben gemaakt; wat hebben die makers met spins in de ultra's.... (Akumaroflcopter)
Ach, I'll just cross counter some grannies !
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 12:58 ]
Verwijderd
Oei, laat je vrouw deze topic maar niet lezenPheno79 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:45:
[...]
Mijn vrouw kun je ook 100x laten zien hoe het inparkeren van een auto moet, maar dan kan ze het nog niet![]()
Ik maak gewoon alle domme fouten uit het ongeschreven boek, zonder dat ik het weet.
Die rol krijg ik er wel uit, die throw voor geen meter. Ja, in practice 100 van de 100
Maar online staat er geen Dan uit zijn neus te peuteren. Of men loopt gewoon al pleitos, of men doet weer eens een shoryuken. Je hebt me zelf tig keer de hoeken van de kamer laten zien, ik ben gewoonweg bagger. Ik snap de basics niet, die krijg ik er ook niet in door tegen de pc te oefenen, want die randomized er maar op los. En online kan ik niets oefenen omdat ik ingemaakt word.
Verwijderd
he hoe zit het tussen KSl1808 en blackninja???? Ik wil weer een ronde spelen mensen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 13:14 ]
Verwijderd
@ mojo, be patient man...lol. Als het aan mij ligt spelen we gewoon vanaaf. Maar Blackninja moet ff confirme.
uhh.. niet online modus doen.. maar speel alle niveau's van offline mode help best wel veel.. voor combo's te proberen etc.. (behalve seth tellen die is overpowerd) =PPheno79 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:52:
Die rol krijg ik er wel uit, die throw voor geen meter. Ja, in practice 100 van de 100Maar online staat er geen Dan uit zijn neus te peuteren. Of men loopt gewoon al pleitos, of men doet weer eens een shoryuken. Je hebt me zelf tig keer de hoeken van de kamer laten zien, ik ben gewoonweg bagger. Ik snap de basics niet, die krijg ik er ook niet in door tegen de pc te oefenen, want die randomized er maar op los. En online kan ik niets oefenen omdat ik ingemaakt word.
Verwijderd
hehe ik ben patientVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:32:
@ mojo, be patient man...lol. Als het aan mij ligt spelen we gewoon vanaaf. Maar Blackninja moet ff confirme.

Ik vond het trouwens leuk dat je je match had gefilmd
Verwijderd
Is Stoffa nog wel actief ofzo?
heb hem nu geadd maar nog niets van hem gehoord en moet tog echt tegen hem spelen in Match 6 ...
heb hem nu geadd maar nog niets van hem gehoord en moet tog echt tegen hem spelen in Match 6 ...
Verwijderd
Balrog was mn main, ben overgestapt naar Akuma. Ik wou sowieso gewoon met Balrog beginnen. Maar ik had ook niet verwacht dat Kev7381 ook Balrog zou kiezen. Wel zo leuk om de matches te gaan filmen ja. Dus verwacht maar candid camera als je mij tegen komt op het toernooiVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:13:
[...]
hehe ik ben patientMaar ik heb honger man...
![]()
Ik vond het trouwens leuk dat je je match had gefilmdWie is nou je main want ik verwachte dus dat je akuma zou gaan kiezen inplaats van balrog. Ik haat trouwens mirror matches
Verwijderd
Oke vanaaf is goed.
Ben niet veel soeps dus 2-0 zal wel naar jouw gaan
Alleen ik wil die commentator van sf 3 third strike die is zo vet deze suckt
iemand nog tips voor vega of sagat met zn schiet attack en weg trappen of vega met zn flying barca attack
Ben niet veel soeps dus 2-0 zal wel naar jouw gaan
Alleen ik wil die commentator van sf 3 third strike die is zo vet deze suckt
iemand nog tips voor vega of sagat met zn schiet attack en weg trappen of vega met zn flying barca attack
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 15:12 ]
Verwijderd
Ok deal vanaaf it is. Ik ben ook niet veel soeps hoor.
Wat voor tips wil je van die twee spelers dan?
Wat voor tips wil je van die twee spelers dan?
Verwijderd
Nou wat ik tegen die stomme tactiek kan van vega en sagat met ryu.
Omdat als ik weet hoe ik het beat weer normaal online kan:D zonder boos te worden
Omdat als ik weet hoe ik het beat weer normaal online kan:D zonder boos te worden
Verwijderd
Tegen een tigershot spammende Sagat kan je proberen door naar voren te springen plus hurricane kick om dichterbij te komen. En vervolgens rake klappen geven.
Tegen een flying Barca atack weet ik eerlijk gezegd niet wat je het beste kan doen.
Tegen een flying Barca atack weet ik eerlijk gezegd niet wat je het beste kan doen.
tegen sagat blijft moeilijk door tigershots te komen vooral als deze ook goed gebruik maakt van highkick....
wat ik probeer is meestal focus attack dashforward door 1 vuurbal heen en dan jump hk
wat ik probeer is meestal focus attack dashforward door 1 vuurbal heen en dan jump hk
Als Vega speler kan ik dat welVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:42:
Tegen een tigershot spammende Sagat kan je proberen door naar voren te springen plus hurricane kick om dichterbij te komen. En vervolgens rake klappen geven.
Wat je als eerste moet weten is dat een izuna drop landen op een gegronde speler, moeilijk is voor een vega speler, het voor vega niet een makkelijke keuze tussen de strike en de throw.... zoals bijvoorbeeld gouken en akuma met hun demonflips...... je moet super precies de move landen.
Met dat in het achterhoofd is de meest simpele optie: Focus attack.... Voor veel characters betekent een focus attack dat hun Hitbox (of lichaam als je dat handiger vind) verplaatst, hierdoor word het voor een vega moeilijk(er) om de throw te raken.... en de strike absorbeer je gewoon...
als je het helemaal mooi doet... dash je vega's kant op na een absorb en land je je beste combo gewoon(of een throw als je niks bedenken kunt), omdat Vega dan nog een uur moet recoveren (1 van de fouten die oguz steeds maakt nu ik er aan denk is wel focussen maar dan weg dashen van vega.)
Nu weet ik niet welk character je speelt, maar de focus attack werkt voor veel characters goed, Vega KAN wel de izuna drop landen, maar dit word wel lastig.... degene die er bijna niks aan heeft is Sagat, omdat hij nauwlijks beweegt.
een andere optie is gewoon een lucht aanval zodra je ziet dat de FBA eraan komt..... deze moet je echter niet te laat/vroeg doen.... anders ben je easy prey voor de izuna drop....
Uiteraard werken dragonpunch achtige moves ook.
Je hebt ook nog geavanceerde FBA dingen als de vega vortex....., maar ik denk niet dat je die al tegenkomt op g2 eerlijk gezegd.
Verwijderd
Nice uitleg Emersion. Focus Attacks it isEmersion schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:34:
[...]
Als Vega speler kan ik dat welFlying barcalona attack word door veel nieuwe spelers of spelers die vega niet kennen ERG overschat....
Wat je als eerste moet weten is dat een izuna drop landen op een gegronde speler, moeilijk is voor een vega speler, het voor vega niet een makkelijke keuze tussen de strike en de throw.... zoals bijvoorbeeld gouken en akuma met hun demonflips...... je moet super precies de move landen.
Met dat in het achterhoofd is de meest simpele optie: Focus attack.... Voor veel characters betekent een focus attack dat hun Hitbox (of lichaam als je dat handiger vind) verplaatst, hierdoor word het voor een vega moeilijk(er) om de throw te raken.... en de strike absorbeer je gewoon...
als je het helemaal mooi doet... dash je vega's kant op na een absorb en land je je beste combo gewoon(of een throw als je niks bedenken kunt), omdat Vega dan nog een uur moet recoveren (1 van de fouten die oguz steeds maakt nu ik er aan denk is wel focussen maar dan weg dashen van vega.)
Nu weet ik niet welk character je speelt, maar de focus attack werkt voor veel characters goed, Vega KAN wel de izuna drop landen, maar dit word wel lastig.... degene die er bijna niks aan heeft is Sagat, omdat hij nauwlijks beweegt.
een andere optie is gewoon een lucht aanval zodra je ziet dat de FBA eraan komt..... deze moet je echter niet te laat/vroeg doen.... anders ben je easy prey voor de izuna drop....
Uiteraard werken dragonpunch achtige moves ook.
Je hebt ook nog geavanceerde FBA dingen als de vega vortex....., maar ik denk niet dat je die al tegenkomt op g2 eerlijk gezegd.
Verwijderd
Lol, ik ga vanaaf met Akuma tegen je spelenVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:18:
Oke blanka kan van me hate list af nu nog Akuma vega en sagat
Verwijderd
op naar de loser bracketVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:20:
[...]
Lol, ik ga vanaaf met Akuma tegen je spelen
Vanavond weer een paar potjes gespeeld. Had verwacht dat het niet goed zou gaan. Niet alle moves kwamen er even goed uit, maar toch nog een toernooitje weten te winnen 
Hoe staat het trouwens met het nieuwe xbox toernooitje?
Hoe staat het trouwens met het nieuwe xbox toernooitje?
Hallo met Tim
@360 tourney
Ik zit te denken om het maandag van start te laten gaan. Ik moet nog 1 iemand erbij hebben.
Sta je op de onderstaande lijst laat even weten of je kan, want het kan natuurlijk altijd dat er mensen op voorjaarsvakantie gaan, dan starten we een weekie later ofzo:
Voorlopige lijst:
1 Mavgink
2 Pkunk
3 Emersion
4 Firlian
5 Roq
6 kneok
7 mrvegeta
8 drlz gambit
9 Oguz
10 henkyyyy
11 Vriend van emersion
12 Walter1982
13 Twan (speler van Drakenslag, speelt Gief en Fei long)
14 Traumatisch (speler van Drakenslag, speelt Viper)
15 SagatNL
* Sagat kijkt naar MegamanbiginJapanX Joey
Tevens heb ik nog een sms gestuurd naar een andere ds-er, maar nog niets gehoord, ik zal dit weekend kijken of hij nog interesse heeft.
@ps3 tournooi
Ik zal zo even de bracket bijwerken.
Gunnis, ik weet niet of stoffa pm heeft, stuur em anders een berichtje. Jij hebt met je post aangegeven dat je wilt spelen, dus mocht stoffa niet reageren dan ga jij door. Maar hij heeft nog tot en met zondag om met je te spelen.
@ssf4
Goddamn net nu ik weinig tijd heb, en het tweakers er uit ligt als ik wel tijd heb komen er veel nieuwe filmpjes uit! Vanaaf is checken hoe alle nieuwe (nou ja sf3
) chars er uit zien.
@Pheno
jouw gevoelens komen me zoooo bekend voor. Maar zo lang ik nog potjes blijf winnen blijf ik spelen. Als ik echt 10 uit 10 verlies dan kap ik met CE mode online. Maar zelfs dan nog zou ik de sp blijven spelen. Seth is een gluiperd van een eindbaas, maar des te heerlijker als je hem verslagen hebt. Ik weet niet waar je ergens woont maar anders wil ik zelfs wel een keer met je off line sparren mocht je er interesse in hebben.
Ik zit te denken om het maandag van start te laten gaan. Ik moet nog 1 iemand erbij hebben.
Sta je op de onderstaande lijst laat even weten of je kan, want het kan natuurlijk altijd dat er mensen op voorjaarsvakantie gaan, dan starten we een weekie later ofzo:
Voorlopige lijst:
1 Mavgink
2 Pkunk
3 Emersion
4 Firlian
5 Roq
6 kneok
7 mrvegeta
8 drlz gambit
9 Oguz
10 henkyyyy
11 Vriend van emersion
12 Walter1982
15 SagatNL
Tevens heb ik nog een sms gestuurd naar een andere ds-er, maar nog niets gehoord, ik zal dit weekend kijken of hij nog interesse heeft.
@ps3 tournooi
Ik zal zo even de bracket bijwerken.
Gunnis, ik weet niet of stoffa pm heeft, stuur em anders een berichtje. Jij hebt met je post aangegeven dat je wilt spelen, dus mocht stoffa niet reageren dan ga jij door. Maar hij heeft nog tot en met zondag om met je te spelen.
@ssf4
Goddamn net nu ik weinig tijd heb, en het tweakers er uit ligt als ik wel tijd heb komen er veel nieuwe filmpjes uit! Vanaaf is checken hoe alle nieuwe (nou ja sf3
@Pheno
jouw gevoelens komen me zoooo bekend voor. Maar zo lang ik nog potjes blijf winnen blijf ik spelen. Als ik echt 10 uit 10 verlies dan kap ik met CE mode online. Maar zelfs dan nog zou ik de sp blijven spelen. Seth is een gluiperd van een eindbaas, maar des te heerlijker als je hem verslagen hebt. Ik weet niet waar je ergens woont maar anders wil ik zelfs wel een keer met je off line sparren mocht je er interesse in hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 19-02-2010 07:41 ]
10 second ninja DONE
Je wint potjes, dat scheelt mentaal veel. Ik krijg geen nieuwe trials meer voor elkaar (gisteren de rest van de dag geprobeerd). Wat mijn niveau gemiddeld op trial 3 normal zet, want de #4's lukken me al niet. Op twee na, Rose en Zangief. Hoe me dat ooit gelukt is weet ik niet eens
Maar gelukkig laat trial #1 hard al zien dat dat meer geluk dan kunnen is 
Ik snap niet dat mensen dat kunnen, of mijn timing is zo way off, of ik mis gewoon informatie om het wel te kunnen. Maar bv zo'n HK in een super of ultra leggen met seth lukt me 1 van de 100 keer, waarbij de knoppen zo ongeveer gebarsten zijn. Het klinkt zo simpel: eerst een QCF, hk (geen speciale beweging, dus QCF buffert), QCF, 3x punch. maar of die gast doet een crouching kick, of het linked niet. Om gek van te worden.
Ik mis gewoon gevoel voor timing. Iets wat niet uit videos te halen is, want daar zie je geen knoppen. Ik snap overigens niet waarom die tutorials vaak geen inputmode aan hebben, maar dat terzijde. Nu moet je maar gokken wat men aan input er in gooit.
Mijn interesse voor offline games is zo goed als nihil, dus ik denk dat de arcade stick nog prima gebruikt kan worden voor andere games. Want dat speelt echt wel een stuk relaxter dan zo'n DS3, na een uur krijg ik bij intensieve spellen al last van mijn handen met dat ding.
Ik snap niet dat mensen dat kunnen, of mijn timing is zo way off, of ik mis gewoon informatie om het wel te kunnen. Maar bv zo'n HK in een super of ultra leggen met seth lukt me 1 van de 100 keer, waarbij de knoppen zo ongeveer gebarsten zijn. Het klinkt zo simpel: eerst een QCF, hk (geen speciale beweging, dus QCF buffert), QCF, 3x punch. maar of die gast doet een crouching kick, of het linked niet. Om gek van te worden.
Ik mis gewoon gevoel voor timing. Iets wat niet uit videos te halen is, want daar zie je geen knoppen. Ik snap overigens niet waarom die tutorials vaak geen inputmode aan hebben, maar dat terzijde. Nu moet je maar gokken wat men aan input er in gooit.
Mijn interesse voor offline games is zo goed als nihil, dus ik denk dat de arcade stick nog prima gebruikt kan worden voor andere games. Want dat speelt echt wel een stuk relaxter dan zo'n DS3, na een uur krijg ik bij intensieve spellen al last van mijn handen met dat ding.
Nogmaals, je verhaal is zeer bekend. Ik win wel wat online, maar ik geloof dat mijn winpercentage een lage 40% is. En mijn grade points (CE mode punten wat je G level bepaalde, die bedoel ik, mocht ik de naam fout onthouden hebben) zijn +- 3700 geloof ik, het houdt echt niet over, trust me.
De trials lukken mij ook voor geen meter vandaar dat ik die ook tot het laatst bewaar qua achievements. Maar een tijdje terug heeft oa Oguz daar al iets nuttigs overgezegd en iets wat je zelf ook al noemt, bufferen en daarnaast shortcuts gebruiken.
Ik snapte in het begin ook echt niet hoe je met seth zo'n ex dragon punch 7x achterelkaar kan doen, en volgens mij zou het ook niet kunnen in andere street fighter games.
Maar met 4 kan je gewoon df mashen en dan gaat het prima.
Ik vind het trainen en doen van die trials ook echt suf en daarom oefen ik het ook nooit, en dat helpt dus ook niet.
Misschien kunnen we als motivatie een soort van competitie opzetten om een char op normal af te krijgen? Ik geloof dat ik alleen cammy af heb. Hoor het wel
(en geen intresse om met een andere scrub te trainen off line?
)
De trials lukken mij ook voor geen meter vandaar dat ik die ook tot het laatst bewaar qua achievements. Maar een tijdje terug heeft oa Oguz daar al iets nuttigs overgezegd en iets wat je zelf ook al noemt, bufferen en daarnaast shortcuts gebruiken.
Ik snapte in het begin ook echt niet hoe je met seth zo'n ex dragon punch 7x achterelkaar kan doen, en volgens mij zou het ook niet kunnen in andere street fighter games.
Maar met 4 kan je gewoon df mashen en dan gaat het prima.
Ik vind het trainen en doen van die trials ook echt suf en daarom oefen ik het ook nooit, en dat helpt dus ook niet.
Misschien kunnen we als motivatie een soort van competitie opzetten om een char op normal af te krijgen? Ik geloof dat ik alleen cammy af heb. Hoor het wel
(en geen intresse om met een andere scrub te trainen off line?
10 second ninja DONE
Normal valt toch wel mee? Ik kon me alleen herinneren dat ik 1 trial van Sagat echt belachelijk vond. Die trial met die fake knie oid was echt niet te doen..
Hallo met Tim
Oh ja, die is me met een turboknop eindelijk geluktPkunk schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:45:
[...]
Normal valt toch wel mee? Ik kon me alleen herinneren dat ik 1 trial van Sagat echt belachelijk vond. Die trial met die fake knie oid was echt niet te doen..
Ik weet niet waar je woont Sagat, al zou Thailand wel tof zijn
Ik denk er nog steeds aan om een headset te kopen, is het niet voor deze game, dan wel voor andere doeleinden, zeker met de voicechatmogelijkheden straks met starcraft 2
Online bestellen doe ik liever niet, omdat ik al tig dingen kwijt ben geraakt met de post, met tientallen klachten bij hun helpdesk....Nu wacht ik op een modelspoorttrein uit Japan: wordt niet meer gemaakt, gewonnen met een veiling aldaar. Als ze dit verneuken lees je binnenkort in de krant dat er een gijzeling is in het TNT hoofdkantoor. Dus ik ga liever naar een winkel. Zaterdag maar weer eens kijken of ze wat hebben.
pkunk: voor jou misschien niet, maar voor 'ons dertigers' wel 
En ja, die hk heb ik ook met de turbo button gedaan, wat een onzin zeg.
Maar wat zeg je ervan pheno, ryu bijvoorbeeld? (lekker standaard)
En ik woon in Amersfoort, dus redelijk centraal, maar als jij puntje van limburg of top van groningen ben dan moet ik er nog even hard over nadenken *g*
En ik woon in Amersfoort, dus redelijk centraal, maar als jij puntje van limburg of top van groningen ben dan moet ik er nog even hard over nadenken *g*
10 second ninja DONE
Ik werk in Amersfoort, maar woon bij Nijmegen. We zien wel. Ik ben nog steeds pissed off aan het oefenen. Een voordeel heeft dat: die poepgekiro van Gen is gelukt. Next trial: jump bla, crouch bla, blablabla, complete Gekiro. Nu weet ik het zeker: de makers van de trialmode zijn sadistenSagat schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:46:
Nou als ik tijd heb zal ik ook is met ome Gen zijn trials aan de slag gaan (is nog nuttig ook want die moet ik ook nog steeds halen voor storied reputation).
10 second ninja DONE
Verwijderd
Hier de game met blackninja14. De match duurde een beetje lang,, en mn trim skills zijn echt slecht 
Verwijderd
Jongens weet iemand of Stoffa nog meedoet ofzo... nu 3/4 dagen geleden geadd op PSN en nog steeds niet accepted.. en op het forum lees ik ook niets van hem.
Speel tegen hem in Game 6
Speel tegen hem in Game 6
Verwijderd
zou het niet weten:PVerwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:28:
@ Gunnis, hij heeft nog tot zondag tijd toch?
Blackninja14 en Gunnis, ik (OmePee) heb jullie toegevoegd op PSN. Ik heb vanaf vandaag eindelijk weer een beetje tijd om te gamen, dus daag me gerust uit.
Pheno79, wat is jouw PSN ID? Ik meende het ergens gezien te hebben in de thread, maar ik weet niet meer waar.
Pheno79, wat is jouw PSN ID? Ik meende het ergens gezien te hebben in de thread, maar ik weet niet meer waar.
Phe_no
Ik was lui om iets orgineels te zoeken nadat Pheno al geregistreerd bleek te zijn.
Gen normal trial 1 tm 4 gehaald, ging relatief makkelijk, al hoewel de laatste 2 van 4 al weer een half uur gekost hebben. Kijken of 5 ook nog wil, maar dat zal vandaag niet meer lukken, * Sagat gaat 
@blackninja
blocken
dragon punch
focus attack?
Let wel, je zegt letterlijk, hoe kom ik uit een cross up aanval, eigenlijk is dan het antwoord wachten tot de combo voorbij is denk ik........../bijdehand mode off

@blackninja
blocken
dragon punch
focus attack?
Let wel, je zegt letterlijk, hoe kom ik uit een cross up aanval, eigenlijk is dan het antwoord wachten tot de combo voorbij is denk ik........../bijdehand mode off
[ Voor 35% gewijzigd door Sagat op 19-02-2010 23:52 ]
10 second ninja DONE
Bij deze zou ik mij willen inschrijven voor de volgende PS3 tournooi.
psn nick: In$omniac_r33 - Blanka / Balrog / Honda
psn nick: In$omniac_r33 - Blanka / Balrog / Honda
elcabeever teveel fabeltjeskrant gekeken vroeger
Elbaceever: Ik raad je aan het topic in de gaten te houden en je op te geven wanneer het huidige ps3 tournooi afgelopen is. Het is dan makkelijker om mensen te zoeken en een lijstje bij te houden dan om dit hele forum door te graven.

Elbaceever: Ik raad je aan het topic in de gaten te houden en je op te geven wanneer het huidige ps3 tournooi afgelopen is. Het is dan makkelijker om mensen te zoeken en een lijstje bij te houden dan om dit hele forum door te graven.
[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 20-02-2010 11:32 ]
10 second ninja DONE
Sorry voor de late reactie gunnis, was druk met werk. Zullen we zondag spelen?
Ik kan!Sagat schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 07:33:
@360 tourney
Voorlopige lijst:
1 Mavgink
2 Pkunk
3 Emersion
4 Firlian
5 Roq
6 kneok
7 mrvegeta
8 drlz gambit
9 Oguz
10 henkyyyy
11 Vriend van emersion
12 Walter1982
15 SagatNL
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Net even normal trial 5 gehaald met Gen. Ik moet zeggen dat die me reuze meeviel buiten het switchen van zijn stance in een (weliswaar 2 hit) combo. Misschien als volgende project maar is Sagat ofzo doen
Waar zit jij vast Pheno? Misschien kan ik je tips geven ofzo? Hoewel die genkiro er inderdaad alleen met geluk uitkomt bij me.

Waar zit jij vast Pheno? Misschien kan ik je tips geven ofzo? Hoewel die genkiro er inderdaad alleen met geluk uitkomt bij me.
10 second ninja DONE
Ik kan volgende week ook. Maar ik zou zeggen, laat het gewoon beginnen volgende week en als mensen niet kunnen ivm het feit dat ze op vakantie zijn merken we dat wel. Of er moet toch nog iemand zijn die het wel op tijd aangeeft...
Met iedereen trial 3 volgens mij gehaald. Alleen die van Chun Li niet, want dan moet ik opeens lastig 3x op Dan's hoofd springen in de lucht na een combo HP in de lucht. Dan ligt al een tijd je op de grond te koekeloeren...Sagat schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:42:
Net even normal trial 5 gehaald met Gen. Ik moet zeggen dat die me reuze meeviel buiten het switchen van zijn stance in een (weliswaar 2 hit) combo. Misschien als volgende project maar is Sagat ofzo doen![]()
![]()
Zangief en Rose hebben de normal trials gehaald. De rest lukt me niet zonder meteen sanwa knoppen bij te bestellen.
heheh, nou nog een half jaartje en dan hoor ik d'r ook bij hoorSagat schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:46:
Hallo met Tim
Ik zou die trophies/achievements dan maar snel halen, daarna is het voorbij
Hear ye, hear ye!
Morgen wil ik het startschot geven voor het GoT sf4 xbox tournooi nr 3. Misschien wel de laatste keer dat we met zijn allen 'vanilla' SF4 spelen, dus maak er wat moois van!
Zoals de trouwe lezers weten wilde ik deze keer proberen 16 deelnemers te krijgen en *drumroll* dat is gelukt
We hebben drie gast spelers van Drakenslag.nl
Het zijn 3 heren waarvan ik kan zeggen dat ik ze allemaal persoonlijk ontmoet heb, en waarvan ik weet dat het EN goede spelers zijn, EN ook nog is een keer aardige gasten, die normaal met het spelletje omgaan.
Het zijn geworden:
Gamer tag, ds nick, char
Traumatisch/Traumatisch, Viper
de kroet/NGKrush, Gief/Fei Long
ferdi guler/ferdi/Abel
Ik heb Ferdi erbij gevraagd als special guest star speler, hij is een van de beste spelers van Nederland, en zeker iemand waar we met zijn allen een hoop van kunnen leren.
Omdat deze mannen niet op de site zitten zal ik ze zelf op de hoogte houden van hun matches, maar in principe gaat alles weer via bracket maker. Die link krijgen ze uiteraard ook.
Emersion, zou je mij zsm de live tag van je maat doorgeven, dan kan ik die in de bracket aanpassen
Te doen:
Loting Done
bracket maken Done. Link naar bracket
Speel ronde1: van 22 feb tot en met 28 feb.
Hieronder een lijst van de deelnemers Xbox live tag,nick
Timmie kun, Pkunk
Emersion, Emersion
Firlian, Firlian
Cinneq , Roq
Kneok, KneoK
alucarduu, mrvegeta
DrlZ GAMBIT, drlz gambit
Oguz286, Oguz286
RastafariMan, henkyyyy
?, Vriend van emersion
Traumatisch, Traumatisch
Walter1982, Walter1982
Mavgink, Mavgink
de kroet, NGKrush
ferdi guler, Ferdi
S4g4tNL, Sagat
En nog even in samenvatting onze regels:
- we spelen best of 5 round, first to two victories, time = default
- char keuze is vrij, geen characters banned. Hoewel de char keuze vrij is, hebben we tot nu toe altijd wel gespeeld met een vast char per speelronde. Counterpicken van een char mag dus maar is lame
.
- we spelen met speelronden, in het begin is dit 5 werkdagen + weekend, naarmate er minder mensen hoeven te spelen zal dit korter kunnen worden. Indien alle partijen gespeeld zijn kan een ronde eerder aflopen en de volgende dus ook eerder starten, hoe het forum hiervoor in de gaten!
- Spreek via het forum af wanneer je kan/wil spelen. Mocht je tegen een DS-er spelen (en zelf geen DS account hebben) probeer het via xbox live berichten, lukt ook dat niet pm me of post op het forum dan geef ik de berichten door via mijn ds account. Mocht het echt niet mogelijk een partij te spelen dan kijk ik aan de hand van het forum wie de 'schuldige' is. Mocht ik het niet kunnen bepalen dan zal de al oude munt danwel kop de wedstrijd bepalen. Maak voor jezelf altijd een screenshot na de wedstrijd voor bewijs van de uitslag.
- Belangrijkste regel: Have fun!
Vragen? Post hier of dm me.
Morgen wil ik het startschot geven voor het GoT sf4 xbox tournooi nr 3. Misschien wel de laatste keer dat we met zijn allen 'vanilla' SF4 spelen, dus maak er wat moois van!
Zoals de trouwe lezers weten wilde ik deze keer proberen 16 deelnemers te krijgen en *drumroll* dat is gelukt
Het zijn 3 heren waarvan ik kan zeggen dat ik ze allemaal persoonlijk ontmoet heb, en waarvan ik weet dat het EN goede spelers zijn, EN ook nog is een keer aardige gasten, die normaal met het spelletje omgaan.
Het zijn geworden:
Gamer tag, ds nick, char
Traumatisch/Traumatisch, Viper
de kroet/NGKrush, Gief/Fei Long
ferdi guler/ferdi/Abel
Ik heb Ferdi erbij gevraagd als special guest star speler, hij is een van de beste spelers van Nederland, en zeker iemand waar we met zijn allen een hoop van kunnen leren.
Omdat deze mannen niet op de site zitten zal ik ze zelf op de hoogte houden van hun matches, maar in principe gaat alles weer via bracket maker. Die link krijgen ze uiteraard ook.
Emersion, zou je mij zsm de live tag van je maat doorgeven, dan kan ik die in de bracket aanpassen
Te doen:
Loting Done
bracket maken Done. Link naar bracket
Speel ronde1: van 22 feb tot en met 28 feb.
Hieronder een lijst van de deelnemers Xbox live tag,nick
Timmie kun, Pkunk
Emersion, Emersion
Firlian, Firlian
Cinneq , Roq
Kneok, KneoK
alucarduu, mrvegeta
DrlZ GAMBIT, drlz gambit
Oguz286, Oguz286
RastafariMan, henkyyyy
?, Vriend van emersion
Traumatisch, Traumatisch
Walter1982, Walter1982
Mavgink, Mavgink
de kroet, NGKrush
ferdi guler, Ferdi
S4g4tNL, Sagat
En nog even in samenvatting onze regels:
- we spelen best of 5 round, first to two victories, time = default
- char keuze is vrij, geen characters banned. Hoewel de char keuze vrij is, hebben we tot nu toe altijd wel gespeeld met een vast char per speelronde. Counterpicken van een char mag dus maar is lame
- we spelen met speelronden, in het begin is dit 5 werkdagen + weekend, naarmate er minder mensen hoeven te spelen zal dit korter kunnen worden. Indien alle partijen gespeeld zijn kan een ronde eerder aflopen en de volgende dus ook eerder starten, hoe het forum hiervoor in de gaten!
- Spreek via het forum af wanneer je kan/wil spelen. Mocht je tegen een DS-er spelen (en zelf geen DS account hebben) probeer het via xbox live berichten, lukt ook dat niet pm me of post op het forum dan geef ik de berichten door via mijn ds account. Mocht het echt niet mogelijk een partij te spelen dan kijk ik aan de hand van het forum wie de 'schuldige' is. Mocht ik het niet kunnen bepalen dan zal de al oude munt danwel kop de wedstrijd bepalen. Maak voor jezelf altijd een screenshot na de wedstrijd voor bewijs van de uitslag.
- Belangrijkste regel: Have fun!
Vragen? Post hier of dm me.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ja kan maar ik moet wel werken van 12.30 tot 8.Stoffa schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 11:37:
Sorry voor de late reactie gunnis, was druk met werk. Zullen we zondag spelen?
It's super dynamic cook-demoning time! 
Succes iedereen!
Succes iedereen!
[ Voor 21% gewijzigd door Oguz286 op 21-02-2010 10:53 ]
Okay, ik ga SF maar weer eens bootenOguz286 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 10:53:
It's super dynamic cook-demoning time!
Succes iedereen!
Sagat, goed geregeld weer
[ Voor 23% gewijzigd door MrVegeta op 21-02-2010 11:57 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
@sagat
Je had niet gelijk Ferdi uit hoeven te nodigen hoor, zo erg vond ik het nou ook weer niet om eens wat toernooitjes te winnen
Je had niet gelijk Ferdi uit hoeven te nodigen hoor, zo erg vond ik het nou ook weer niet om eens wat toernooitjes te winnen
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Iemand nog een tip voor chun-li lelijk wijf met haar lange sprinkhaan poten heeft belachelijk veel range.
Me hate list is als volgt xd
Akuma,Chun-Li-vega-Sagat.
Misschien moet je eens proberen zelf te spelen met die characters. Ik merk zelf dat ik het meeste moeite heb met chars die ik zelf ook niet echt onder de knie heb. Zoals Guile, Blanka en Bison bijvoorbeeld. Tegen Akuma ryu, sagat e.d. kan ik veel beter uit de voeten omdat ik beter kan inschatten wat er gaat komen.Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:30:
Iemand nog een tip voor chun-li lelijk wijf met haar lange sprinkhaan poten heeft belachelijk veel range.
Met welke char speel je zelf trouwens?
[ Voor 3% gewijzigd door Pkunk op 21-02-2010 17:33 ]
Hallo met Tim
Chun heeft bijna niets van (deftige) anti airs als ze geen meter heeft. rush / cross up game dus.. Eens ze meter heeft / Ultra gewoon slim defenden en alles afstraffen..Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:30:
Ikzelf speel met Blanka en vind dit niet een al te harde match-up
Er bestaan wonderen. Ik dacht, ik ga eens een uurtje triallen met Abel.... Abel normals gehaald en de eerste hard. De tweede snap ik niet, maar misschien dat dat nog komt. Ik stop even op dit hoogtepuntje 
Wat de hell zijn die laatste trials van normal trouwens, die krijg je met een beetje goed geluk er uit, maar echt met moeite
Een keer met de turbo knop gedaan, maar ik vond dat toch cheaten, dus heb ik alsnog zonder gedaan. Waar heb je die dingen voor nodig als ze toch al zo lastig zijn?
Wat de hell zijn die laatste trials van normal trouwens, die krijg je met een beetje goed geluk er uit, maar echt met moeite

Moet ik gelijk tegen ferdi ook nog, en bedanktSagat schreef op zondag 21 februari 2010 @ 09:28:
Hear ye, hear ye!
Maar leuk dat er weer een toernoetje is, en met meer spelers nogalliefst
succes iedereen!
Ik zou wel eens wat meer willen weten over "vriend van emersion", zijn XBL tag bijvoorbeeld...
Atmos8 hoofdzakelijk Blanka speler en kameraad van mij
Zoals al eerder gezegd, hij heeft geen ruimte op zijn vriendenlijst ... dus zul je met berichten een tijd moeten afspreken en dan gewoon via zijn naam inviten. Iets lastiger... maar Sagat wist er van
Stakes zijn met de gast spelers wat hoger
ik ga alleen met Vega.
Zoals al eerder gezegd, hij heeft geen ruimte op zijn vriendenlijst ... dus zul je met berichten een tijd moeten afspreken en dan gewoon via zijn naam inviten. Iets lastiger... maar Sagat wist er van
Stakes zijn met de gast spelers wat hoger
Verwijderd
Net tegen Stofffa gespeeld
1e : 3-2
2e : 3-1
In het voordeel van Gunnis.
Goede matches waren het:) ik jumpte alleen beetje te veel haha:P
1e : 3-2
2e : 3-1
In het voordeel van Gunnis.
Goede matches waren het:) ik jumpte alleen beetje te veel haha:P
@ps3 tourney
ok ronde 2 is hiermee afgelopen, ronde 3 begint vandaag en eindigt de 28 (makkelijk voor mij, dan zitten we op hetzelfde schema als het 360 tournooi)
.
@Emersion
Bedankt voor het doorgeven.
@Firlian
Ik heb toen ik het tournooischema vrijgaf Emersion al gevraagd de naam die gast door te geven, en volgens mij ook daarvoor al een keer. Dat van de volle friends list is lastig maar heeft Emersion ook doorgegeven.
Lijkt me iets waaromheen te werken is, maar mocht het niet lukken vraag emersion even om die gast te mailen/sms/postduif.......
En ja met Ferdi hebben we een hele sterke gast speler erbij. Maar dat is wel een mogelijkheid voor revenge voor de ds tournooien toch? *g*
ok ronde 2 is hiermee afgelopen, ronde 3 begint vandaag en eindigt de 28 (makkelijk voor mij, dan zitten we op hetzelfde schema als het 360 tournooi)
@Emersion
Bedankt voor het doorgeven.
@Firlian
Ik heb toen ik het tournooischema vrijgaf Emersion al gevraagd de naam die gast door te geven, en volgens mij ook daarvoor al een keer. Dat van de volle friends list is lastig maar heeft Emersion ook doorgegeven.
Lijkt me iets waaromheen te werken is, maar mocht het niet lukken vraag emersion even om die gast te mailen/sms/postduif.......
En ja met Ferdi hebben we een hele sterke gast speler erbij. Maar dat is wel een mogelijkheid voor revenge voor de ds tournooien toch? *g*
10 second ninja DONE
Waar nodig kan ik best wel als intermediar optreden ja, hij leest zijn berichten echter wel en een tijd afspreken moet met hem persoonlijk ook wel te regelen zijn vooral binnen 5 dagen.
Sorry als ik gemist had om die naam door te geven..... was ietwat druk ivm verhuizings dingen en toen de nieuwe characters geshowed waren had ik daar even oog voor, maar het toernooi begint vandaag pas toch? Atmos8 weet inmiddels al dat hij tegen firlian moet, dat heb ik al doorgegeven samen met deze thread (ook al heeft hij geen tweakers account).
Hier een match van Atmos die ik ooit van hem opgenomen heb voor referentie materiaal, let op dat deze van Juli is, dus hij heeft een hoop ervaring en truukjes erbij
Sorry als ik gemist had om die naam door te geven..... was ietwat druk ivm verhuizings dingen en toen de nieuwe characters geshowed waren had ik daar even oog voor, maar het toernooi begint vandaag pas toch? Atmos8 weet inmiddels al dat hij tegen firlian moet, dat heb ik al doorgegeven samen met deze thread (ook al heeft hij geen tweakers account).
Hier een match van Atmos die ik ooit van hem opgenomen heb voor referentie materiaal, let op dat deze van Juli is, dus hij heeft een hoop ervaring en truukjes erbij
ik heb eindelijk arcade mode uitgespeeld met Chun-li.... maar wel op het makkelijkste niveau
die Seth blijft erg moeilijk.
zag op youtube iemand waarbij de 'dalsim' armen langs hem heen gingen als ie croucht, iemand een idee hoe?
de challenges zijn ook erg leuk, al zijn de eerste 3 time challenges wel erg simpel.
hoop dat de rest net zo makkelijk gaat haha
en net m'n 2e online potje gewonnen, die ging aardig goed.
die Seth blijft erg moeilijk.
zag op youtube iemand waarbij de 'dalsim' armen langs hem heen gingen als ie croucht, iemand een idee hoe?
de challenges zijn ook erg leuk, al zijn de eerste 3 time challenges wel erg simpel.
hoop dat de rest net zo makkelijk gaat haha
en net m'n 2e online potje gewonnen, die ging aardig goed.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
2-0 ferdi
Wow wat een abel
Kheb zowaar nog een ronde of wat kunnen winnen, maar dat was omdat die zich inhield denk ik
Wow wat een abel
Kheb zowaar nog een ronde of wat kunnen winnen, maar dat was omdat die zich inhield denk ik
Shit kijk je een weekje niet online en is het 360 tournooi al begonnen.
@NGKrush ik kan in de avond uren of van t weekend.En met welke char. wordt ik straks afgemaakt.
Speel zelf met Guile en honda, Sakura ben ik aan t testen en bevalt prima.
Oooooh shit, is een speler van DS.
mes hem wel online.
@NGKrush ik kan in de avond uren of van t weekend.En met welke char. wordt ik straks afgemaakt.
Speel zelf met Guile en honda, Sakura ben ik aan t testen en bevalt prima.
Oooooh shit, is een speler van DS.
mes hem wel online.
[ Voor 11% gewijzigd door DrLZ Gambit op 22-02-2010 23:23 ]
Ik moest echt even knipperen toen ik las wat Firlian poste, maar iemand waar Emersion niet van kan winnen met Vega weet natuurlijk ook wel hoe het spelletje werkt.
Emersion heeft die maat van je wel is met off line tournooien meegedaan? Begin me nu echt af te vragen hoe goed hij nou echt is!
@drlz:
NGKrush leest (voor zover ik het weet) dit forum niet omdat hij een van de DS spelers is. Ik adviseer je om een berichtje over live te sturen just to be on the safe side.
Emersion heeft die maat van je wel is met off line tournooien meegedaan? Begin me nu echt af te vragen hoe goed hij nou echt is!
@drlz:
NGKrush leest (voor zover ik het weet) dit forum niet omdat hij een van de DS spelers is. Ik adviseer je om een berichtje over live te sturen just to be on the safe side.
[ Voor 23% gewijzigd door Sagat op 22-02-2010 23:21 ]
10 second ninja DONE
Emersion - Kneok: 2-0
Geweldige Vega, kon er weinig tegen doen. Nog wat casuals gespeeld, toffe games. Uiteindelijk 15-9 in zijn voordeel ofzo.
Gratz Emersion !!
Geweldige Vega, kon er weinig tegen doen. Nog wat casuals gespeeld, toffe games. Uiteindelijk 15-9 in zijn voordeel ofzo.
Gratz Emersion !!
Eerste match was heel close.Sagat schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:20:
Ik moest echt even knipperen toen ik las wat Firlian poste, maar iemand waar Emersion niet van kan winnen met Vega weet natuurlijk ook wel hoe het spelletje werkt.
Tweede match zat ik me kapot te ergeren aan de lag (die bij mij zelf weg komt).
Tegen blanka moet ik echt nadenken, en half op de automatische piloot spelen werkt dan niet

Maar goeie blanka, heb wel eens vaker tegen hem gespeeld online.
GG's Kneok , je was verdomd dichtbij 1 ronde , jammer dat je niet voor een easy chip gingKneoK schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 00:20:
Emersion - Kneok: 2-0
Gratz Emersion !!
Nog even een kanttekening voor mijn te grote ego, bij de casuals was ik wel wat andere characters
Wat is een goede tactiek online?
Ik probeer altijd op de aanval te gaan (met Chun-Li), met het liefst veel special moves, grabs/throws en als het even kan ultra/supercombo´s...
Maar: Ik heb nu een stuk of 30 wedstrijden online gespeeld en er maar 2 gewonnen (allebei player matches).
Ik wacht nog op mijn eerste ranked overwinning, maar ik bak er niet veel van nog.
Af en toe win ik wel een ronde, maar daarna wordt ik afgemaakt.
Vooral Ken en Ryu zijn vaak oppermachtig.
Ik probeer altijd op de aanval te gaan (met Chun-Li), met het liefst veel special moves, grabs/throws en als het even kan ultra/supercombo´s...
Maar: Ik heb nu een stuk of 30 wedstrijden online gespeeld en er maar 2 gewonnen (allebei player matches).
Ik wacht nog op mijn eerste ranked overwinning, maar ik bak er niet veel van nog.
Nou, dat valt nog te bezien.... moeten we eens een keertje proberen dan
Verwijderd
Check http://www.eventhubs.com. Op deze site heb ik veel geleerd. Op Youtube gevechten kijken helpt ook heel veel.dvdkiwi schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:51:
Wat is een goede tactiek online?
http://streetfighterdojo.com/ is ook wel handig
Ik kan pas donderdagavond of vrijdagavond. Als je mij online ziet ben ik zelf niet achter de Ps3. Heb die van mij beneden aangesloten en m'n broertjes die nu vakantie hebben spelen dan ook.Kev7381 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 17:35:
Mr Nash... wanneer kan je spelen?
Als ik jou online zie zal ik je gewoon een invite sturen, en anders wordt het pas in het weekend..
Verwijderd
Vavond kan anders morgen middag+avond en de dagen daarna moet ik in de middag/avond werken.Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:52:
Ej Gunnis, wij moeten tegen elkaar. Wanneer kan je?
k hoor van jeMr.Nash schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:44:
[...]
Ik kan pas donderdagavond of vrijdagavond. Als je mij online ziet ben ik zelf niet achter de Ps3. Heb die van mij beneden aangesloten en m'n broertjes die nu vakantie hebben spelen dan ook.
Als ik jou online zie zal ik je gewoon een invite sturen, en anders wordt het pas in het weekend..