hey KSL1808
ik meld ff aan.:) Kev7381 PSN...
ik meld ff aan.:) Kev7381 PSN...
[ Voor 10% gewijzigd door Emersion op 10-02-2010 22:29 ]
Verwijderd
Hehe maak je geen zorgen, we zien wel wat er van komt.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:02:
Wat een mzzl ik mag gelijk tegen Mojo![]()
kan ik gelijk door naar lossers bracket haha
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 22:11 ]
10 second ninja DONE
10 second ninja DONE
[ Voor 6% gewijzigd door Bunta op 11-02-2010 08:10 ]
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Verwijderd
Verwijderd
Hmm dan zal je denk ik wel een pak slaag krijgenStoffa schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:09:
Mr Nash laat ook maar weten wanneer je kan, heb je geadd op PSN. Trouwens: go easy on me, speel dit spel net een week
Zondag middag komt voor mij het beste uit:)...Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 08:30:
Tnks Sagat! Ik ga mn matches opnemen met mn brakke digicam.
@Kev7381
Wanneer kan je spelen? Ik kan zaterdag en zondagmiddag.
Alvast ggs allemaal!
Dat maakt toch niet uit, ik bagger ook nog uitstekend gok ik zoStoffa schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:09:
Mr Nash laat ook maar weten wanneer je kan, heb je geadd op PSN. Trouwens: go easy on me, speel dit spel net een week
Done!Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:18:
Stuur effe een mailtje voor de tijd en plaats
Mail is dennis-14-@hotmail.com
[ Voor 24% gewijzigd door Pheno79 op 11-02-2010 20:55 ]
Totaal mee eens, tuurlijk ryu zit ook in sf2 en 3, en je kan in alle versie een dragon punch doen, maar het zijn spellen met een compleet verschillende feel.Bunta schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 08:05:
Ik ben nou een paar dagen aan het spelen en ik denk dat ik mijn eerste gedachte bij moet stellen. Het gaat een tikkie langer duren om op een redelijk niveau terug te komen. Ik had niet gedacht dat het spel zo anders was als de oudere SF's. Op het eerste gezicht lijkt het allemaal hetzelfde maar de speelbaarheid is totaal anders.
Ahum, dat betekent dat je 2e wordt, wil niet lullig doen maar dat is misschien net iets te hoog gegrepen. Maar iig tof dat je mee wilt doen. Wat trouwen betreft, als je op honeymoon bent wordt het een beetje lastig om te spelen........we gaan van start over 2-3 weken en dan moet je denken aan nog is 2 weken voor de eerste paar ronden. Laat maar weten of je die ruimte hebt. Oh en congrats onAnyway, ik heb nog veel te leren. Even over GoT Tourney, ik ga over een paar weken trouwen dus wanneer is de tourney? Wil wel graag meedoen misschien kan ik nog winnaar van de Losers Bracket worden.
Lol ik heb het spel vanaf release en ik moet nog 10 chars op normal ofzo. Maar Seth vrijspelen kan heel makkelijk hoor. Game op very easy en 1 ronde zetten en dan heb je het in een uurtje-90mins geregeldGelijk even een paar vragen voor de mensen die SF4 al wat langer spelen.
- Hoe lang heeft het jullie geduurd om op minimaal Normal met elk character Arcade Mode uit te spelen? Ik heb nu wel Gouken er bij maar ik vrees dat met iedereen om Seth te krijgen wel erg tijdrovend gaat worden, zeker omdat het al zo'n bloedhond is om tegen te spelen.
Ik speel uitsluiteind tegen 3 bars of hoger. Heel soms 2 als het me te lang duurt om de eerste tegenstander voor de CE mode te vinden. Ook zijn er helaas idioten die expres lag veroorzaken, al dan niet bewust.- De lag.......Heel veel gasten online hebben maar iets van 2 of 3 streepjes, en dat is echt geen spelen hoor je moves komen onderhand een seconde later als geplanned. Iemand wat tips, misschien een Custom search die de Nederlanders onder ons gebruiken?
Een char is voldoende voor time en survival, maar char trials moet met iedereen als je het spel 100% wil krijgen.- Moet ik echt met iedereen de Challenge Mode doen om de achievements te krijgen of is 1 character ook goed?
Gewoon wat kleine dingen anders in de achtergrond, bij de achtergrond met onder de brug veranderd de graffiti naar een nijntje achtig iets bvb- In Survival en Time Attack staat er soms dat er wat anders is in het gespeelde Level, een nieuwe shop ofzo, grafity of iemand in het publiek. Heb al zitten kijken maar ik kan niets vinden hoor, what's up?
DoneKom jullie nog wel een keer lastig vallen als ik wat heb. Even wat anders, vergeet mij niet toe te voegen op Live GT: GodShieldRevs ik kan nog wel wat spar potjes gebruiken.
10 second ninja DONE
Ik zal vanavond m'n ps3 in de kamer aansluiten. Dan kunnen we spelen wanneer we beiden online zijn. Ik denk sowieso dat het pas na het weekend wordt, of anders pas begin volgend week.Stoffa schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:09:
Ik zag je invite en geaccepteerd, bedankt. Speel je alleen met Sagat of ook nog andere? Gisteren een paar potjes tegen mijn maat gedaan met hem als Sagat, die gast heeft echt power alle klappen doen zeer. Kon echt alleen winnen met Ken toen ik constant op hem zat te hameren met combos van dichtbij.Sagat schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 07:33:
[Kom jullie nog wel een keer lastig vallen als ik wat heb . Even wat anders, vergeet mij niet toe te voegen op Live GT: GodShieldRevs ik kan nog wel wat spar potjes gebruiken.]
Done
[ Voor 10% gewijzigd door Bunta op 12-02-2010 09:47 ]
Mr. Nash heeft gewonnen met 2-0Mr.Nash schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 08:47:
[...]
Ik zal vanavond m'n ps3 in de kamer aansluiten. Dan kunnen we spelen wanneer we beiden online zijn. Ik denk sowieso dat het pas na het weekend wordt, of anders pas begin volgend week.
Ik zal ook eens gaan oefenen voor ik ga spelen, ik heb een tijd niet gespeeld maar denk / hoop niet dat ik het verleerd ben.
ik 'main' Sagat maar kan ook met andere figuurtjes buttons bashenBunta schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:45:
[...]
Ik zag je invite en geaccepteerd, bedankt. Speel je alleen met Sagat of ook nog andere? Gisteren een paar potjes tegen mijn maat gedaan met hem als Sagat, die gast heeft echt power alle klappen doen zeer. Kon echt alleen winnen met Ken toen ik constant op hem zat te hameren met combos van dichtbij.
Ben nu bezig met mijn JumpHK-->HP-->DP-->SC, te vervangen voor de moves die je in Challenge kan leren maar de EX cancels zijn echt wel tricky om te doen hoor. Heb soms echt het gevoel dat ik cheap bezig ben of moet ik me daar niets van aantrekken? Verlies ook nog genoeg hoor.
10 second ninja DONE
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 12-02-2010 23:24 ]
10 second ninja DONE
Wat maakt het uit joh. Ik doe ook maar wat, nu ik weer wat online speel vind ik het ook weer leuker worden. Het is toch heel anders dan tegen de CPU. En van je fouten leer je. En ik heb nog heel wat te leren, maar het boeit me niet. Ik kreeg gisteren zelfs na een in mijn ogen kansloze pot leuke reacties van tegenstanders, want een Abel zien ze niet zo vaak. Meestal krijg ik die reacties na zo'n heerlijk gelukte ultra na een juggle in de lucht. Die voelen ook gewoon p0wnage aan overigensVerwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:45:
Spel ook maar weer eens opgepakt. Volgende keer wil ik ook wel mee doen met het ps3 toernooi (ook al bak ik er weinig van).
Verwijderd
Online is idd veel leuker. Invite werkt bij mij juist niet. Die koppelt mij steeds vaak met mensen met 2 bars of lager... Ik zoek gewoon zelf player matches of ik speel tegen iemand in mijn contact lijst.Pheno79 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 09:37:
[...]
Wat maakt het uit joh. Ik doe ook maar wat, nu ik weer wat online speel vind ik het ook weer leuker worden. Het is toch heel anders dan tegen de CPU. En van je fouten leer je. En ik heb nog heel wat te leren, maar het boeit me niet. Ik kreeg gisteren zelfs na een in mijn ogen kansloze pot leuke reacties van tegenstanders, want een Abel zien ze niet zo vaak. Meestal krijg ik die reacties na zo'n heerlijk gelukte ultra na een juggle in de lucht. Die voelen ook gewoon p0wnage aan overigens
...
Ook het zoeken naar games blijft een vaag iets. Wat ik nu meestal doe is invites aanzetten en richting arcademode. Binnen 20 seconde heb je wel beet. Maar via de lobby is het geen doen.
Verwijderd
Klopt en kon er niks tegen doen ging eve me Balrogje uit testen..Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 14:13:
net van gunnis gewonnen met 2-0.
10 second ninja DONE
is 13.00 uur mogelijk? k weet niet of k 15.00 uur thuis ben..Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:33:
Ejo Kev7381, zullen we zondagmiddag rond 3 uur spelen?
Verwijderd
hmm 13:00 uur is wel een beetje vroegKev7381 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 19:14:
[...]
is 13.00 uur mogelijk? k weet niet of k 15.00 uur thuis ben..
hoor van je:)
Ik ook een beetje, van mijn 20"breedbeeld pc monitor naar een 46" pioneer G10Emersion schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:36:
Zo ik ben verhuisd en street fighter etc werkt ook weerback in business!
10 second ninja DONE
Geen last van inputlag?? Welk merk en type?Sagat schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:59:
[...]
Ik ook een beetje, van mijn 20"breedbeeld pc monitor naar een 46" pioneer G10![]()
. Enige nadeel is dat ik bij mijn tv nog geen utp heb, dus via wireless verbind. Even kijken of dat niet teveel lag geeft.
Single player gaat iig perfect
@360 tourney
Oh ik heb iemand bereid gevonden om nr 15 te zijn. Dus als je nog twijfelt om mee te doen geef het door, anders ga ik kijken of ik een special guest star kan regelen.......
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
haha... misschien kan k wel om 15.00:).. dan zien we morgen welke tijdstip:)Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:11:
[...]
hmm 13:00 uur is wel een beetje vroeg. Ben bang dat ik dan nog in mn nest lig. Maar ik doe me best
[off topic]Sm0k3r schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 22:52:
[...]Geen last van inputlag?? Welk merk en type?
10 second ninja DONE
Heb je mij er tussen staan? Zo ja, wanneer is shit aan, dan ga ik ff oefenen van te vorenSagat schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:59:
[...]
Ik ook een beetje, van mijn 20"breedbeeld pc monitor naar een 46" pioneer G10![]()
. Enige nadeel is dat ik bij mijn tv nog geen utp heb, dus via wireless verbind. Even kijken of dat niet teveel lag geeft.
Single player gaat iig perfect
@360 tourney
Oh ik heb iemand bereid gevonden om nr 15 te zijn. Dus als je nog twijfelt om mee te doen geef het door, anders ga ik kijken of ik een special guest star kan regelen.......
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Project Kaizo
Uitspelen met 1 perfect, 3 ultra combo finishes en 5 first attacks is goed als je Gouken erbij wilt jaApeiron schreef op zondag 14 februari 2010 @ 02:10:
Hallo, hier nog een streetfighter speler. Ik speel het nog niet zo lang maar ben al helemaal verkocht. Ik ben nog steeds op de combo's aan het oefenen en dat lukt me al aardig
Alleen zitten wij hier nu te spelen met het doel om alle characters te unlocken. Nu moeten we alleen de laatste 3 nog; Akuma, Gouken en Seth. Dus wij de arcade mode uitspelen met 1 perfect, 3 ultra combo finishes en 5 first attacks. Gedaan met Ryu en Sagat (2x) Alleen als we Seth dan verslagen hebben komt die malle Gouken ipv Akuma. En als je Gouken dan verslaat kun je niet met hem spelen. Ik neem aan dat je eerst Akuma moet hebben daarvoor, maar hoe krijg je die? Ik doe volgens mij alles goed, maar ik snap niet dat Gouken ipv Akuma komt. Wat doe ik fout. Oh alomwetende tweakers helpt mij!
[ Voor 5% gewijzigd door Aryawn op 14-02-2010 11:16 ]
Dat was het dus. Heb het nu eindelijk gehaald! Ik heb ook Gouken erbij. Nu nog met de rest allemaal uitspelen voor seth
Project Kaizo
Op het moment is er al een toernooi bezig.Elbaceever schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:01:
hoeveel actieve ps3 players zitten er hier ondertussen?
Anders kunnen we ook voor PSN een tornooitje opzetten
Verwijderd
Vanavond kan ik wel. Na 6 uur ben ik wel beschikbaar.Mr.Nash schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:48:
[...]
Op het moment is er al een toernooi bezig.
@ Mootje, als ik vanavond online ben en ik zit achter de ps3 kunnen we spelen. En anders van de week..
Verwijderd
Filmpje ben ik aan het uploaden. ggs Kev. Jammer dat we lagspikes kregen halverwege 2e matchKev7381 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:53:
2-0 voor ksl1808
Verwijderd
Ik was ook een kwartier wakkerKev7381 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 14:50:
ja... was was echt.... maarja. haha k was toen ook net wakker. gister n8 te lang gegamed:P.. haha
maar later was k pas beetje ingekomen.. lol maak ni uit nu loser bracker kan nog lukken:P
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 22:21 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Pheno79 op 14-02-2010 15:55 ]
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 16:32 ]
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 17:33 ]
Verwijderd
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ziet er idd heel erg vet uit. Doet me denken aan Sf2Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 20:57:
ja ja mensen ik weet nu hoe het menu er uitziet
Super vet http://www.youtube.com/wa...AWMeVQeG8&feature=related
Even een oudje quoten wat ik op pagina 1 zeg bij het zoeken naar tips: Ja, bij de Limited Edition voor Japan voor zover ik weet. Dan krijg je er een tweede BR erbij met tips, truuks en andere dingen. Ik ben er ook geen ster in, ik hoop echt op een ritme die te zien is bij de knoppen, of een demo versie, die je eerst kan bekijken, dat je ziet of je nu (bijvoorbeeld) een double hardkick moet cancellen, of verder weg moet staan met een HK bv :Aryawn schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:45:
Eerlijk gezegd herken ik geen van de bovenstaande klachten.
[...]
Misschien had Capcom wel voorbeelden bij de Trials kunnen doen, zodat je weet hoe de combo eruit hoort te zien. Maar ze hebben al aangegeven dat zoiets in de toekomst zal worden toegevoegd.
Verwijderd
Gen kick heb ik ook per ongeluk gehaald....Pheno79 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:18:
[...]
Even een oudje quoten wat ik op pagina 1 zeg bij het zoeken naar tips: Ja, bij de Limited Edition voor Japan voor zover ik weet. Dan krijg je er een tweede BR erbij met tips, truuks en andere dingen. Ik ben er ook geen ster in, ik hoop echt op een ritme die te zien is bij de knoppen, of een demo versie, die je eerst kan bekijken, dat je ziet of je nu (bijvoorbeeld) een double hardkick moet cancellen, of verder weg moet staan met een HK bv :
En ja, het is via youtube op te zoeken, maar ook daar zie je geen ritme. Om maar mijn struikelblok bij de trials te geven, die Dhalsim MK+ Light Inferno. Zelfs na tips hier, op het internet etc lukt het me niet. Ook voor Gen, er is zelfs een youtube video waar iemand de maat probeer te slaan om die Gekiro airkick acht keer achter elkaar te laten lukken, mij lukt tot nu toe op zijn hoogst vijf. Ik blijf oefenen, maar het wil al wat zeggen dat het soms gewoonweg achterlijk lastig is zonder goed voorbeeld
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 18:31 ]
[ Voor 32% gewijzigd door KneoK op 15-02-2010 18:40 ]
Verwijderd
Ik snap niet hoe je dat er zo snel uit kan krijgen, ik ben nu al twee uur bezig, mijn geduld is op. Dan blijft blocken, dus ik ben te traag. Moedeloos. Als ik het trager doe dan raak ik Dan wel, maar dan linkt het niet, dus telt het ook niet. Waar slaat deze trial op of uberhaupt die combo? Als het zo lastig is, is het toch niet leuk meer?Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:26:
[...]
Gen kick heb ik ook per ongeluk gehaald....
Die van Dhalsim kan je wat makkelijker uitvoeren door downforward, back en lp te doen voor de flame. Nadat je b+mk hebt gedaan, moet je bijna meteen al lp indrukken (en in de tussentijd dus df, b). Bij deze trial bleef ik ook een tijdje hangen.
[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 15-02-2010 19:37 ]
Verwijderd
Die ga ik ook trainenKneoK schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:34:
jHP, HP, hado, fadc, HP, LP tatsu, LP shoryu, fadc, HP shaku hado = 485 damage
jHP, HP, hado, fadc, HP, hado, fadc, HP, LP tatsu, HP shoryu = 489 damage
[ Voor 12% gewijzigd door Kev7381 op 15-02-2010 20:22 ]
Voeg me maar toe: Phe_no. Als ik morgenavond (of welke avond dan ook) online ben kunnen we wel tegen elkaar even een paar potjes spelen. Gewoon een berichtje sturen, in het ergste geval reageer ik na 2 minuten, dan heb ik net een potje online gespeeldKev7381 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:21:
pheno79 wanneer zullen wij spelen:)?
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Emersion op 17-02-2010 12:13 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 12:39 ]
Zoals gezegd, ik ken SF3 niet, dus laat staan Dudley. Ik zie een bokser, dus de link is vrij snel gelegd met een BalrogVerwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:12:
Oro is wel een lelijke character jah, maar wat Pheno79 waarschijnlijk vet aan him vind is dat hij de sterkste character is in de Street Fighter universe. Hij vecht ook met 1 hand ipv. 2 omdat hij anders per ongeluk zijn tegenstander killedIk had liever ook wel Yun of Yang in SSFIV gehad, ik hoop dat ze op het laatste moment Hakan vervangen door beiden ! >_> En dan Yun met SA3 Genei-Jin en dan zien we wel wie er wint in de CC war, Juri of Yun !
Dudley Hype !
http://www.youtube.com/watch?v=1rjmYZPmoh0
~You have no dignity !
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 12:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Practice mode: kies ryu of sagat als tegenstander: record -> spam vuurballen-> playback. Oefenen. Zo doe ik het nu ook, want er zijn echt drollen bij die in een hoekje gaan staan knallen. Ik wil ze kunnen straffen. Hard. En volgens de pro's is de hoek de slechtste plek om te staan, dus dat moet uit te buiten zijn. Tenminste, ooit, als ik later beter benVerwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:47:
ik ben het zat iedereen doet zielig online echt iedereen
Stelletje K*nker Lijers Heletijd schieten en je uit de lucht halen todat je dood bent
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 22:15 ]
Ik wilde net naar bed gaan (5:00 weer op) dus is het morgen ook goed? Ik weet niet hoe laat je online kan zijn. Ik ben 's avonds van 8 uur tot ongeveer 10 uur aan het sporten, ervoor of erna moet zeker lukken. In de middag ben ik er vast ook wel te vinden, als je kunt.Kev7381 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:53:
@ pheno
ik heb je net toegeveogd... als je mij accep kunnen we nu spelen?
ik ben morgen middag alsgoed is ook online..:)...anders avond maybe ook.Pheno79 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:24:
[...]
Ik wilde net naar bed gaan (5:00 weer op) dus is het morgen ook goed? Ik weet niet hoe laat je online kan zijn. Ik ben 's avonds van 8 uur tot ongeveer 10 uur aan het sporten, ervoor of erna moet zeker lukken. In de middag ben ik er vast ook wel te vinden, als je kunt.
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 00:28 ]
Hakan = *LuigiVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 00:12:
WTF hebben ze met Dudley's voice gedaan.... -_-
Die nieuwe VA heeft echt geen dignity...
Naja, Dudz heeft in ieder geval zijn rose nog D:
EDIT: Na een paar keer geluistered te hebben vind ik het nog steeds crap, meh.
Ik kies wel de Japanse voice en als die ook mocht zuigen dan hack ik SSFIV en stop ik de 3S soundfiles erin.
Hakan = Mario
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Haha, wil je nog wel tegen mij spelen dan? Ik kan je wel een paar tips geven om irritante spelers terug te irriterenVerwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:47:
ik ben het zat iedereen doet zielig online echt iedereen
Stelletje K*nker Lijers Heletijd schieten en je uit de lucht halen todat je dood bent
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq