Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 13:21
hey KSL1808

ik meld ff aan.:) Kev7381 PSN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Finale van het huidige toernooi

Emersion vs Firlian 0-2 1ste set

geen 2e set dus.... eerste match was elke ronde close, maar kon ik er geen op mijn naam zetten... 2e match speelde ik iets te sloppy en was ik vrij kansloos...

GG firlian , die druk zettende bison is erg lastig voor een vega, zoals ik al zei walter, take notes ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Emersion op 10-02-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:02:
Wat een mzzl ik mag gelijk tegen Mojo :P
kan ik gelijk door naar lossers bracket haha
Hehe maak je geen zorgen, we zien wel wat er van komt.

Is het trouwen sook de bedoeling dat we foto of filmpje maken van de uitslag/wedstrijd? Trouwens wat zijn de regels? Is het 1 match of best of 3?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
whoops, ik heb jullie leesskills overschat ;) Omdat we al 2 tournooitjes af hebben ging ik er vanuit dat de regels redelijk bekend waren:
Even in een notendop:
-char keuze is vrij, als je denkt dat je heel makkelijk van je tegenstander kan winnen, of omdat je het leuk vind mag je dus iemand anders dan je main spelen, en de volgende ronde weer gewoon met je standaard char spelen.
- tijd default
- rounds 5, first to two victories
- na je gevecht post je het resultaat, ik ga er vanuit dat iedereen hier eerlijk in is, maar vertrouw je je tegenstander niet, maak dan een foto, of een filmpje. (het is echter tot nu toe nog nooit gebeurd dat iemand hiermee geprobeerd heeft vals te spelen) Filmpjes zijn meer gewoon omdat het erg leuk&leerzaam is om naar te kijken.
- Speel binnen het opgegeven tijdswindow. 5 werkdagen is min of meer door mij gekozen omdat niemand iets anders voorstelde en als je niets afspreekt kan het soms erg lang duren. Als jullie langer of korter willen be my guest. Als je pot niet binnen de tijd gespeeld word, wijs ik een winnaar aan (met onderbouwing hier in het forum)
- zoals je in het schema kan zien is er een verliezers ronde, verlies je ook daar dan lig je eruit. Vechten om plek 7 of plek 5 is optioneel, maar ik neem het mee in de eindstand als mensen het doorgeven.

uhm dat was het ongeveer wel, verdere vragen let me know.

10 second ninja DONE

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
@Emersion
Je speelde echt wel beter dan aan de eindstand is af te lezen ;)
Als je een paar meer throws van mij had geteched waren de rondes jouw kant op gegaan, ik was echt onwijs veel aan het gooien en standing round house aan het spammen... Kwam vooral doordat het voor mij gevoel vrij laggy was en ik daar een beetje naar van word, dan ga ik maar simpele moves spammen...

Kwam trouwens heel toevallig voor onze match (toen jij nog even 15min wou warmdraaien) een vega tegen in de player matches :D Hij was ongeveer net zo goed als jou. Hij won trouwens wel 1 match van me omdat ik roekeloos ging spelen door de lag, die tijdens die matches nog veel erger was >_>
@Firlian
Vond idd dat je opvallend veel worpen deed Firlian! Maar if it works......... it works! ;)

@360 tourney
Ik heb voorzichtig al wat mensen van DS gevraagd, maar ben je gotter en twijfel je om mee te doen....laat het me weten. ik heb nog 5 open plekken, dus ruimte zat. Ivm met de voorjaars vakantie wil ik eigenlijk dus wat later (2/3 weken ofzo, heb ik ook tijd voor ronselen van andere spelers) beginnen met s4GoT360-3 tenzij de meerderheid anders wil.

10 second ninja DONE

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Ik ben nou een paar dagen aan het spelen en ik denk dat ik mijn eerste gedachte bij moet stellen. Het gaat een tikkie langer duren om op een redelijk niveau terug te komen. Ik had niet gedacht dat het spel zo anders was als de oudere SF's. Op het eerste gezicht lijkt het allemaal hetzelfde maar de speelbaarheid is totaal anders.

Anyway, ik heb nog veel te leren. Even over GoT Tourney, ik ga over een paar weken trouwen dus wanneer is de tourney? Wil wel graag meedoen misschien kan ik nog winnaar van de Losers Bracket worden 8)7.

Gelijk even een paar vragen voor de mensen die SF4 al wat langer spelen.
- Hoe lang heeft het jullie geduurd om op minimaal Normal met elk character Arcade Mode uit te spelen? Ik heb nu wel Gouken er bij maar ik vrees dat met iedereen om Seth te krijgen wel erg tijdrovend gaat worden, zeker omdat het al zo'n bloedhond is om tegen te spelen :(.

- De lag.......Heel veel gasten online hebben maar iets van 2 of 3 streepjes, en dat is echt geen spelen hoor je moves komen onderhand een seconde later als geplanned. Iemand wat tips, misschien een Custom search die de Nederlanders onder ons gebruiken?

- Moet ik echt met iedereen de Challenge Mode doen om de achievements te krijgen of is 1 character ook goed?

- In Survival en Time Attack staat er soms dat er wat anders is in het gespeelde Level, een nieuwe shop ofzo, grafity of iemand in het publiek. Heb al zitten kijken maar ik kan niets vinden hoor, what's up?

Kom jullie nog wel een keer lastig vallen als ik wat heb :P. Even wat anders, vergeet mij niet toe te voegen op Live GT: GodShieldRevs ik kan nog wel wat spar potjes gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Bunta op 11-02-2010 08:10 ]

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Verwijderd

Tnks Sagat! Ik ga mn matches opnemen met mn brakke digicam.

@Kev7381

Wanneer kan je spelen? Ik kan zaterdag en zondagmiddag.

Alvast ggs allemaal!

• Emersion
throws techen is idd iets waar ik aan moet werken bij bison... vooral omdat veel bisons eigenlijk voor scissor kick combo's gaan, die kan ik wel aardig onderbreken tegenwoordig. De vele throws waren onverwacht.

Het was idd ook wat laggy, ik ga niet zeggen dat ik erdoor verloren heb, want dat zou ik liegen, maar ik miste wel een paar damage kansen erdoor na een rake c.mp :D

Met de eerste match heb ik verder ook weinig problemen... de 2e match vind ik mezelf niet goed spelen... veel te slordig met makkelijk strafbare dingen. Gebeurt me soms als ik gefrustreerd raak dat ik er niet tussen kan komen :)

maar gewoon weer goede matches firlian , we moeten wat vaker spelen voor mijn bison training ;)

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:58
Mr Nash laat ook maar weten wanneer je kan, heb je geadd op PSN. Trouwens: go easy on me, speel dit spel net een week :P

Verwijderd

Stoffa schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:09:
Mr Nash laat ook maar weten wanneer je kan, heb je geadd op PSN. Trouwens: go easy on me, speel dit spel net een week :P
Hmm dan zal je denk ik wel een pak slaag krijgen :P Ik weet niet hoe goed nash precies is eigenlijk en of ie het veel speelt.

• Kev7381
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 08:30:
Tnks Sagat! Ik ga mn matches opnemen met mn brakke digicam.

@Kev7381

Wanneer kan je spelen? Ik kan zaterdag en zondagmiddag.

Alvast ggs allemaal!
Zondag middag komt voor mij het beste uit:)...
zeg maar een tijdstip.. anders kan je mij ook toevoegen op msn kunnen wijv erder daar praten:) (zie mijn profile voor msn) ;)

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Dat maakt toch niet uit, ik bagger ook nog uitstekend gok ik zo :D
Het gaat mij om de fun :)
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:18:
Stuur effe een mailtje voor de tijd en plaats
Mail is dennis-14-@hotmail.com
Done!

[ Voor 24% gewijzigd door Pheno79 op 11-02-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga ff snel door je post heen
Bunta schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 08:05:
Ik ben nou een paar dagen aan het spelen en ik denk dat ik mijn eerste gedachte bij moet stellen. Het gaat een tikkie langer duren om op een redelijk niveau terug te komen. Ik had niet gedacht dat het spel zo anders was als de oudere SF's. Op het eerste gezicht lijkt het allemaal hetzelfde maar de speelbaarheid is totaal anders.
Totaal mee eens, tuurlijk ryu zit ook in sf2 en 3, en je kan in alle versie een dragon punch doen, maar het zijn spellen met een compleet verschillende feel.
Anyway, ik heb nog veel te leren. Even over GoT Tourney, ik ga over een paar weken trouwen dus wanneer is de tourney? Wil wel graag meedoen misschien kan ik nog winnaar van de Losers Bracket worden 8)7.
Ahum, dat betekent dat je 2e wordt, wil niet lullig doen maar dat is misschien net iets te hoog gegrepen. Maar iig tof dat je mee wilt doen. Wat trouwen betreft, als je op honeymoon bent wordt het een beetje lastig om te spelen........we gaan van start over 2-3 weken en dan moet je denken aan nog is 2 weken voor de eerste paar ronden. Laat maar weten of je die ruimte hebt. Oh en congrats on ^) een tip, geniet nog van je vrijheid nu het nog kan. * Sagat is ook ^)
Gelijk even een paar vragen voor de mensen die SF4 al wat langer spelen.
- Hoe lang heeft het jullie geduurd om op minimaal Normal met elk character Arcade Mode uit te spelen? Ik heb nu wel Gouken er bij maar ik vrees dat met iedereen om Seth te krijgen wel erg tijdrovend gaat worden, zeker omdat het al zo'n bloedhond is om tegen te spelen :(.
Lol ik heb het spel vanaf release en ik moet nog 10 chars op normal ofzo. Maar Seth vrijspelen kan heel makkelijk hoor. Game op very easy en 1 ronde zetten en dan heb je het in een uurtje-90mins geregeld
- De lag.......Heel veel gasten online hebben maar iets van 2 of 3 streepjes, en dat is echt geen spelen hoor je moves komen onderhand een seconde later als geplanned. Iemand wat tips, misschien een Custom search die de Nederlanders onder ons gebruiken?
Ik speel uitsluiteind tegen 3 bars of hoger. Heel soms 2 als het me te lang duurt om de eerste tegenstander voor de CE mode te vinden. Ook zijn er helaas idioten die expres lag veroorzaken, al dan niet bewust.
- Moet ik echt met iedereen de Challenge Mode doen om de achievements te krijgen of is 1 character ook goed?
Een char is voldoende voor time en survival, maar char trials moet met iedereen als je het spel 100% wil krijgen.
- In Survival en Time Attack staat er soms dat er wat anders is in het gespeelde Level, een nieuwe shop ofzo, grafity of iemand in het publiek. Heb al zitten kijken maar ik kan niets vinden hoor, what's up?
Gewoon wat kleine dingen anders in de achtergrond, bij de achtergrond met onder de brug veranderd de graffiti naar een nijntje achtig iets bvb
Kom jullie nog wel een keer lastig vallen als ik wat heb :P. Even wat anders, vergeet mij niet toe te voegen op Live GT: GodShieldRevs ik kan nog wel wat spar potjes gebruiken.
Done >:)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik zal vanavond m'n ps3 in de kamer aansluiten. Dan kunnen we spelen wanneer we beiden online zijn. Ik denk sowieso dat het pas na het weekend wordt, of anders pas begin volgend week.

Ik zal ook eens gaan oefenen voor ik ga spelen, ik heb een tijd niet gespeeld maar denk / hoop niet dat ik het verleerd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Sagat schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 07:33:

[Kom jullie nog wel een keer lastig vallen als ik wat heb . Even wat anders, vergeet mij niet toe te voegen op Live GT: GodShieldRevs ik kan nog wel wat spar potjes gebruiken.]

Done >:)
Ik zag je invite en geaccepteerd, bedankt. Speel je alleen met Sagat of ook nog andere? Gisteren een paar potjes tegen mijn maat gedaan met hem als Sagat, die gast heeft echt power alle klappen doen zeer. Kon echt alleen winnen met Ken toen ik constant op hem zat te hameren met combos van dichtbij.

Ben nu bezig met mijn JumpHK-->HP-->DP-->SC, te vervangen voor de moves die je in Challenge kan leren maar de EX cancels zijn echt wel tricky om te doen hoor. Heb soms echt het gevoel dat ik cheap bezig ben of moet ik me daar niets van aantrekken? Verlies ook nog genoeg hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door Bunta op 12-02-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Mr.Nash schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 08:47:
[...]

Ik zal vanavond m'n ps3 in de kamer aansluiten. Dan kunnen we spelen wanneer we beiden online zijn. Ik denk sowieso dat het pas na het weekend wordt, of anders pas begin volgend week.

Ik zal ook eens gaan oefenen voor ik ga spelen, ik heb een tijd niet gespeeld maar denk / hoop niet dat ik het verleerd ben.
Mr. Nash heeft gewonnen met 2-0 :) Heb nog wel een ronde weten te pakken dus ben tevreden na een week sf4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:45:
[...]

Ik zag je invite en geaccepteerd, bedankt. Speel je alleen met Sagat of ook nog andere? Gisteren een paar potjes tegen mijn maat gedaan met hem als Sagat, die gast heeft echt power alle klappen doen zeer. Kon echt alleen winnen met Ken toen ik constant op hem zat te hameren met combos van dichtbij.

Ben nu bezig met mijn JumpHK-->HP-->DP-->SC, te vervangen voor de moves die je in Challenge kan leren maar de EX cancels zijn echt wel tricky om te doen hoor. Heb soms echt het gevoel dat ik cheap bezig ben of moet ik me daar niets van aantrekken? Verlies ook nog genoeg hoor.
ik 'main' Sagat maar kan ook met andere figuurtjes buttons bashen :P Miss ga ik zo nog even on line.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik heb maar wat lopen oefenen online met Abel. Met sommige dingen ben ik al wat tevreden, de super en ultra timing is echt goed aan het worden (dus als een vijand net op de grond neer komt heb ik hem al een stomp in de maag hangen). Ook de variant na een C-HP lukt 8 van de 10x. Dus nog wat vaker oefenen :D

Maar mijn verdediging, mijn god, sadness. Ik heb echt vrij weinig potjes gewonnen. Nou ja, al doende leert men :) Veel variatie gezien vanavond overigens: Rose, Blanka, Guile. Natuurlijk wel tegenover 25 Sagats en Ryu/Kens die maar blijven spammen, maar die kan ik nog niet afstraffen met Abel... I will learn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel ook maar weer eens opgepakt. Volgende keer wil ik ook wel mee doen met het ps3 toernooi (ook al bak ik er weinig van :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GG Walter. Leuke potten gespeeld, grappig dat jij ook veel andere chars speelt. Wel lachen dat ik op een gegeven moment per ongeluk Sakura nam via het vraagteken......die heeft een kick ultra, best onhandig als ik dan ingesteld ben op punch ultra's. Dat is waarom ikzelf nooit vraagteken doe. (en omdat ik niks kan met figuren als Gen,EF, Vega etc)
Maar goed 90% van mijn ultra waren of kansloos random of die kon je makkelijk ontwijken of counteren.

Ik zal jou en Mavgink toevoegen aan mijn spelerslijst voor GoT 360 t3

Daarmee heb ik nog 2 lege slots over. Komt allen snel ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 12-02-2010 23:24 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:45:
Spel ook maar weer eens opgepakt. Volgende keer wil ik ook wel mee doen met het ps3 toernooi (ook al bak ik er weinig van :P ).
Wat maakt het uit joh. Ik doe ook maar wat, nu ik weer wat online speel vind ik het ook weer leuker worden. Het is toch heel anders dan tegen de CPU. En van je fouten leer je. En ik heb nog heel wat te leren, maar het boeit me niet. Ik kreeg gisteren zelfs na een in mijn ogen kansloze pot leuke reacties van tegenstanders, want een Abel zien ze niet zo vaak. Meestal krijg ik die reacties na zo'n heerlijk gelukte ultra na een juggle in de lucht. Die voelen ook gewoon p0wnage aan overigens :D

Waar ik mee ga spelen in het toernooi weet ik nog niet, we zien wel. Het blijft gewoon een tof spel, na al die tijd :) En als ik hetz o lees wordt SSF4 nog beter qua multiplayer.

Wat wel irritant is, zijn die gasten die echt een ***verbinding hebben. Dat moeten ze zelf toch ook merken? Het valt me ook op dat er mensen zijn die de game niet op HDD hebben geinstalleerd, dan duurt het laadscherm echt veel langer :')

Ook het zoeken naar games blijft een vaag iets. Wat ik nu meestal doe is invites aanzetten en richting arcademode. Binnen 20 seconde heb je wel beet. Maar via de lobby is het geen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 09:37:
[...]

Wat maakt het uit joh. Ik doe ook maar wat, nu ik weer wat online speel vind ik het ook weer leuker worden. Het is toch heel anders dan tegen de CPU. En van je fouten leer je. En ik heb nog heel wat te leren, maar het boeit me niet. Ik kreeg gisteren zelfs na een in mijn ogen kansloze pot leuke reacties van tegenstanders, want een Abel zien ze niet zo vaak. Meestal krijg ik die reacties na zo'n heerlijk gelukte ultra na een juggle in de lucht. Die voelen ook gewoon p0wnage aan overigens :D

...

Ook het zoeken naar games blijft een vaag iets. Wat ik nu meestal doe is invites aanzetten en richting arcademode. Binnen 20 seconde heb je wel beet. Maar via de lobby is het geen doen.
Online is idd veel leuker. Invite werkt bij mij juist niet. Die koppelt mij steeds vaak met mensen met 2 bars of lager... Ik zoek gewoon zelf player matches of ik speel tegen iemand in mijn contact lijst.

Soms lijkt het overigens best lekker te gaan, maar dan verlies ik daarna weer kansloos van een srk/HK spammende Ken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net van gunnis gewonnen met 2-0.

@ mr.nash wanneer wil je tegen me? Me id is mootje-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt en kon er niks tegen doen ging eve me Balrogje uit testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ejo Kev7381, zullen we zondagmiddag rond 3 uur spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ps3 tournooi

Jullie mogen best ronden vooruit spelen, maar hou er rekening mee dat de opzet van het tournooi is dat er speelronden zijn van een x aantal dagen. dat betekent dat je dan op een gegeven moment erg lang zou kunnen wachten op je volgende tegenstander........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Zo ik ben verhuisd en street fighter etc werkt ook weer :P back in business!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:33:
Ejo Kev7381, zullen we zondagmiddag rond 3 uur spelen?
is 13.00 uur mogelijk? k weet niet of k 15.00 uur thuis ben..

hoor van je:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kev7381 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 19:14:
[...]

is 13.00 uur mogelijk? k weet niet of k 15.00 uur thuis ben..

hoor van je:)
hmm 13:00 uur is wel een beetje vroeg >:). Ben bang dat ik dan nog in mn nest lig. Maar ik doe me best :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:36:
Zo ik ben verhuisd en street fighter etc werkt ook weer :P back in business!
Ik ook een beetje, van mijn 20"breedbeeld pc monitor naar een 46" pioneer G10 8) O+. Enige nadeel is dat ik bij mijn tv nog geen utp heb, dus via wireless verbind. Even kijken of dat niet teveel lag geeft.

Single player gaat iig perfect :9~

@360 tourney
Oh ik heb iemand bereid gevonden om nr 15 te zijn. Dus als je nog twijfelt om mee te doen geef het door, anders ga ik kijken of ik een special guest star kan regelen....... :7

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Sagat schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:59:
[...]

Ik ook een beetje, van mijn 20"breedbeeld pc monitor naar een 46" pioneer G10 8) O+. Enige nadeel is dat ik bij mijn tv nog geen utp heb, dus via wireless verbind. Even kijken of dat niet teveel lag geeft.

@360 tourney
Oh ik heb iemand bereid gevonden om nr 15 te zijn. Dus als je nog twijfelt om mee te doen geef het door, anders ga ik kijken of ik een special guest star kan regelen....... :7
Geen last van inputlag?? Welk merk en type?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:11:
[...]

hmm 13:00 uur is wel een beetje vroeg >:). Ben bang dat ik dan nog in mn nest lig. Maar ik doe me best :*)
haha... misschien kan k wel om 15.00:).. dan zien we morgen welke tijdstip:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 22:52:
[...]Geen last van inputlag?? Welk merk en type?
[off topic]
Geen input lag merkbaar *O* . Het is (helaas kuro's schijnen helemaal fantastisch te zijn) een Panasonic ipv een pioneer btw. Maar ik ben er zeer happy mee. 46" plasma. En G10 dus. [/off topic]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sagat schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:59:
[...]

@360 tourney
Heb je mij er tussen staan? Zo ja, wanneer is shit aan, dan ga ik ff oefenen van te voren ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:55

Apeiron

moonlight sonata

Hallo, hier nog een streetfighter speler. Ik speel het nog niet zo lang maar ben al helemaal verkocht. Ik ben nog steeds op de combo's aan het oefenen en dat lukt me al aardig :)

Alleen zitten wij hier nu te spelen met het doel om alle characters te unlocken. Nu moeten we alleen de laatste 3 nog; Akuma, Gouken en Seth. Dus wij de arcade mode uitspelen met 1 perfect, 3 ultra combo finishes en 5 first attacks. Gedaan met Ryu en Sagat (2x) Alleen als we Seth dan verslagen hebben komt die malle Gouken ipv Akuma. En als je Gouken dan verslaat kun je niet met hem spelen. Ik neem aan dat je eerst Akuma moet hebben daarvoor, maar hoe krijg je die? Ik doe volgens mij alles goed, maar ik snap niet dat Gouken ipv Akuma komt. Wat doe ik fout. Oh alomwetende tweakers helpt mij!

Project Kaizo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Apeiron schreef op zondag 14 februari 2010 @ 02:10:
Hallo, hier nog een streetfighter speler. Ik speel het nog niet zo lang maar ben al helemaal verkocht. Ik ben nog steeds op de combo's aan het oefenen en dat lukt me al aardig :)

Alleen zitten wij hier nu te spelen met het doel om alle characters te unlocken. Nu moeten we alleen de laatste 3 nog; Akuma, Gouken en Seth. Dus wij de arcade mode uitspelen met 1 perfect, 3 ultra combo finishes en 5 first attacks. Gedaan met Ryu en Sagat (2x) Alleen als we Seth dan verslagen hebben komt die malle Gouken ipv Akuma. En als je Gouken dan verslaat kun je niet met hem spelen. Ik neem aan dat je eerst Akuma moet hebben daarvoor, maar hoe krijg je die? Ik doe volgens mij alles goed, maar ik snap niet dat Gouken ipv Akuma komt. Wat doe ik fout. Oh alomwetende tweakers helpt mij!
Uitspelen met 1 perfect, 3 ultra combo finishes en 5 first attacks is goed als je Gouken erbij wilt ja :P. Ik zie dat je voor de rest iedereen er bij hebt dus is het een makkie. Speel het spel uit met iemand waarmee je dat al gedaan hebt en waar je ook wat skills mee kan vertonen. Haal 1 Perfect en geen Continues........ Dat is het wel eigenlijk, zet je Game op super Easy en 1 Round, maakt het allemaal wat sneller. Probeer niet met Ultra's te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Het wordt steeds waarschijnlijker dat Dudley in SSF4 komt. :D
http://www.eventhubs.com/...boxing-glove-dudley-hint/

De laatste vier characters worden in ieder geval in de loop van de komende vier weken bekend gemaakt, dus dat wordt interessant.

Overigens heb ik vanaf volgend weekend weer meer tijd om SF te spelen, vanaf dan kan ik hopelijk ook meedoen aan de PS3 toernooitjes. Ik was gisteren eigenlijk alweer voorzichtig begonnen met Player Matches. Ik heb altijd met Chun en Honda gespeeld, maar tegenwoordig is mijn "main" random select. :P

Dus, "nieuwe" PS3 spelers, voeg me toe. Mijn PSN is OmePee.

[ Voor 5% gewijzigd door Aryawn op 14-02-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:55

Apeiron

moonlight sonata

Bunta schreef op zondag 14 februari 2010 @ 10:11:
[...]

Probeer niet met Ultra's te eindigen.
Dat was het dus. Heb het nu eindelijk gehaald! Ik heb ook Gouken erbij. Nu nog met de rest allemaal uitspelen voor seth :D Maar ik moet nog wat gaan oefenen op die combo's. In de training gooi ik ze er 9 van de 10 keer eruit, maar tijdens een potje maar 1 keer van de 10 ofzo. Zeer frustrerend soms, zoals iedereen die sf4 speelt vast wel kan begrijpen. Als ik dan zover ben dat ik mijn poppetje kan laten doen wat ik wil, kan ik zelfs een keertje meedoen met een GoT-toernooitje.

Project Kaizo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
hoeveel actieve ps3 players zitten er hier ondertussen?
Anders kunnen we ook voor PSN een tornooitje opzetten :)

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Elbaceever schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:01:
hoeveel actieve ps3 players zitten er hier ondertussen?
Anders kunnen we ook voor PSN een tornooitje opzetten :)
Op het moment is er al een toernooi bezig.

@ Mootje, als ik vanavond online ben en ik zit achter de ps3 kunnen we spelen. En anders van de week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
2-0 voor ksl1808

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Nash schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:48:
[...]

Op het moment is er al een toernooi bezig.

@ Mootje, als ik vanavond online ben en ik zit achter de ps3 kunnen we spelen. En anders van de week..
Vanavond kan ik wel. Na 6 uur ben ik wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje ben ik aan het uploaden. ggs Kev. Jammer dat we lagspikes kregen halverwege 2e match :S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
ja... was was echt.... maarja. haha k was toen ook net wakker. gister n8 te lang gegamed:P.. haha
maar later was k pas beetje ingekomen.. lol maak ni uit nu loser bracker kan nog lukken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kev7381 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 14:50:
ja... was was echt.... maarja. haha k was toen ook net wakker. gister n8 te lang gegamed:P.. haha
maar later was k pas beetje ingekomen.. lol maak ni uit nu loser bracker kan nog lukken:P
Ik was ook een kwartier wakker :). Anyway here is the game.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Black Ninja vs Pheno: 2-0. Kansloos, zoals te voorspellen :P

Edit: na de conclusie te moeten hebben getrokken na een week online hobby.

Echt, de basics lukken me nog niet, vandaag 1 potje in totaal op de hele dag kunnen winnen :')
Abel is gewoon te lastig voor me, ben ik bang. Of ik ben te slecht, laat ik het zo stellen. Ik lees ook dat shoryuken forum door, maar als ik al lees dat je footsies volledig moet snappen ben ik al lost. Alle afstanden en bereiken van alle slagen etc van karakters kennen lukt misschien als je er een dagtaak van maakt, maar ik snap niet eens hoe je dat zou kunnen weten :D

Wat zou je een totale newbie willen aanraden om iig te oefenen? Naast de trial mode, die me met geen van de characters lukt :') Ok, zangief en rose heb ik normal kunnen doen, maar dat lukt me ook met moeite :D

Aan mijn hardware ligt het niet, misschien mijn leeftijd, met 30+ word je toch als nel als oude donder gezien :D

[ Voor 88% gewijzigd door Pheno79 op 14-02-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik raad je ryu aan begin er mee rustig zelf combos te maken zoals light light medium punch
en arcade tedoen en veel; vid van youtube kijken voor combos

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Wat ik merk online is dat heel veel mensen meteen al aan die jabs doen, daar kom je gewoonweg niet tussen bijvoorbeeld. In ieder geval ik niet, omdat ik eenvoudigweg geen idee heb wat je tegen zo'n blockstring (denk ik tenminste dat het is) kan doen. Combo's zijn leuk en doen het meest damage, maar dat soort dingen halen je helemaal uit de combos en je hebt niets meer te vertellen. Wat ik ook niet snap is het blocken. Mijn ultra kan iedere kip blocken, maar als bv een Ken een Ultra inzet sta ik ondanks dat ik naar achteren block meteen weer met een derde balkje minder op. What gives?

Ik kan Ryu wel eens pakken, ondanks dat ik vind het juist leuk om anders te doen. Ik mag er toch vanuit gaan dat Capcom de andere vechters er niet in heeft gezet om tegen karakters als Ryu, Ken en Sagat af te gaan? Ik wil te veel denk ik, dus dan richting Ryu om eens de basics te zien.

Overigens was je al veel beter dan die gasten die ik tegen kom in mijn mooie G3-E notering met soms 20 punten, die ik dan in 1 of twee rondes wel weer kwijt ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P Phen met ryu beginnen is verstandig maar jij hebt moeitje met ulra nou hier heb je een ryu video zal je wel helpen ;) http://www.youtube.com/watch?v=athFes9Zk50
En hier wat abel tips http://www.youtube.com/wa...byhD-uLdI&feature=related
Nog wat tips hier http://www.youtube.com/watch?v=o20Fwj6DtX4&feature=fvw
en hier http://www.youtube.com/watch?v=wMwAsZ9dDbU
en hier http://www.youtube.com/wa...PDNTO_WRU&feature=related

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ja mensen ik weet nu hoe het menu er uitziet
Super vet http://www.youtube.com/wa...AWMeVQeG8&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ps3 tournooi
ok gezien iedereen al klaar is met de eerste ronde, begint ronde 2 morgen, gewoon weer 5 werkdagen, maar het weekend mag uiteraard ook gebruikt worden.

@pheno, sf4 is gewoon een moeilijk spel om goed in te worden.Voor mij is het heel simpel, ik probeer veel filmpjes te kijken, en af en toe de trainings mode in te duiken, maar voor de rest is het spelen wanneer je kan. Dat is gewoon niet al te vaak, en ik merk gewoon dat als ik een paar dagen niet speel ik weer moet inkomen. Verder accepteer ik dat ik veel verlies, als je per dag 5 uur speelt of per week, dat verschilt natuurlijk. Maar werk en familie neemt veel game tijd in beslag ;)

Als je een slecht match up hebt tegen een char kan je daarover wat extra leeswerk doen, of kijken of je iemand kent die em maint en daar mee sparren.
Verder props dat je Abel maint, ik heb hem even als alt geprobeerd, maar ik bakte er helemaal niks van. Maar om je hoop te geven, een van de beste nl spelers speelt ook Abel. Dus qua char heb je alle kansen.

@mrV
yup je staat in mijn lijst. Ik zal deze week proberen nr 16 te regelen, dan kunnen we wat mij betreft maandag van start gaan, tenzij er nog wintersporters zijn ofzo?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er idd heel erg vet uit. Doet me denken aan Sf2 :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Ik zit momenteel met het volgende probleem in een Balrog vs Zangief matchup:

Zodra gief me neerkrijg doet hij op wakeup een welgetimede lvl 3 focus attack. Dus zodra ik mn hoofdje van de vloer til krijg ik de volle laag zeg maar.

Ik heb het volgende geprobeerd om dit te ontwijken:

-Wake up met een worp: werkt niet want gief staat te ver weg, voordat ik hem kan werpen krijg ik de focus attack al op mn bakkes.
-Sprong omhoog: werkt niet, ik word nog steeds geraakt.
-Sprong naar achter: same thing
-Sprong naar voor: same thing
-Snel jabben: werkt niet want gief staat te ver weg om uberhaupt geraakt te worden.
-Headbutt on wakeup: werkt niet, ik word ook dan geraakt.

Het enige dat ik kan verzinnen is de armor breaking low kick move, maar zelfs die is redelijk traag en ik weet niet of dat een goeie gief-counter is.

Kan iemand hier zijn licht op laten schijnen? Alvast dank! (ik word namelijk helemaal gek van die constante focus attacks>ex piledriver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik ben geen balrog speler, maar werkt de turnaround punch niet? (kkk of ppp inhouden en loslaten)
Die move heeft redelijk veel invulnerability en armor break dus zou zangief
1. moeten missen en een klap krijgen
2. eruit dashen en een klap krijgen
3. de focus gebroken krijgen met een klap.
EX headbutt is ook langer invulnerable dan de normale headbutt... zou je ook kunnen proberen....
Ultra is natuurlijk ook een mogelijkheid als je die hebt, zangief kan nooit snel genoeg backdashen als hij het niet ver van te voren doet (en dan doe je de ultra uiteraard niet).

Probeer de turn around punch iig als eerste die heeft crazy invulnerability en armor breaking effect en kost je geen enkele meter.... lijkt me perfect voor al je focus attack problemen op wake up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet een reversal doen. Dat is een special move die je de eerste frame van je wakeup doet. Ik speel niet met Balrog dus ik weet niet welke het beste is om te doen, maar met een shoto bijv. (Ryu, Ken, Akuma, Dan, Sakura, 'Sagat') spam je een shoryuken/tiger uppercut. Test het maar in training mode, als je het goed doet breek je hun armor en zie je 'Reversal' staan bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enig idee wat ik tegen cross ups kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De goede kant op blocken :) En als je met Akuma speelt wegwarpen (of weg teleporten met Bison/Dhalsim/Seth als dat kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ej Blackninja14 wanneer zullen we spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Aryawn schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:45:
Eerlijk gezegd herken ik geen van de bovenstaande klachten.

[...]

Misschien had Capcom wel voorbeelden bij de Trials kunnen doen, zodat je weet hoe de combo eruit hoort te zien. Maar ze hebben al aangegeven dat zoiets in de toekomst zal worden toegevoegd.
Even een oudje quoten wat ik op pagina 1 zeg bij het zoeken naar tips: Ja, bij de Limited Edition voor Japan voor zover ik weet. Dan krijg je er een tweede BR erbij met tips, truuks en andere dingen. Ik ben er ook geen ster in, ik hoop echt op een ritme die te zien is bij de knoppen, of een demo versie, die je eerst kan bekijken, dat je ziet of je nu (bijvoorbeeld) een double hardkick moet cancellen, of verder weg moet staan met een HK bv :
En ja, het is via youtube op te zoeken, maar ook daar zie je geen ritme. Om maar mijn struikelblok bij de trials te geven, die Dhalsim MK+ Light Inferno. Zelfs na tips hier, op het internet etc lukt het me niet. Ook voor Gen, er is zelfs een youtube video waar iemand de maat probeer te slaan om die Gekiro airkick acht keer achter elkaar te laten lukken, mij lukt tot nu toe op zijn hoogst vijf. Ik blijf oefenen, maar het wil al wat zeggen dat het soms gewoonweg achterlijk lastig is zonder goed voorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:18:
[...]
Even een oudje quoten wat ik op pagina 1 zeg bij het zoeken naar tips: Ja, bij de Limited Edition voor Japan voor zover ik weet. Dan krijg je er een tweede BR erbij met tips, truuks en andere dingen. Ik ben er ook geen ster in, ik hoop echt op een ritme die te zien is bij de knoppen, of een demo versie, die je eerst kan bekijken, dat je ziet of je nu (bijvoorbeeld) een double hardkick moet cancellen, of verder weg moet staan met een HK bv :
En ja, het is via youtube op te zoeken, maar ook daar zie je geen ritme. Om maar mijn struikelblok bij de trials te geven, die Dhalsim MK+ Light Inferno. Zelfs na tips hier, op het internet etc lukt het me niet. Ook voor Gen, er is zelfs een youtube video waar iemand de maat probeer te slaan om die Gekiro airkick acht keer achter elkaar te laten lukken, mij lukt tot nu toe op zijn hoogst vijf. Ik blijf oefenen, maar het wil al wat zeggen dat het soms gewoonweg achterlijk lastig is zonder goed voorbeeld ;)
Gen kick heb ik ook per ongeluk gehaald....

Die van Dhalsim kan je wat makkelijker uitvoeren door downforward, back en lp te doen voor de flame. Nadat je b+mk hebt gedaan, moet je bijna meteen al lp indrukken (en in de tussentijd dus df, b). Bij deze trial bleef ik ook een tijdje hangen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gadverdamme ik verlies alleen maar nu ik in g2 zit stomme vega en blanka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben het zat
ik kap met online alleen maar die stomme tactieken van sagat,blanka,akuma en vega
Iemand goeie tips om sagat schiet weg trap techniek tegen te gaan en die van Akuma heletijd vluchten en in de lucht schieten

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:57

KneoK

Not in a million lightyears

Gisteravond tegen een ontzettend goeie Akuma gespeeld, na 16 rondes te hebben verloren (en eentje gewonnen :D ) weer aardig wat bijgeleerd. Ben vandaag training mode maar weer ingedoken en heb weer twee mooie combo's erbij.

jHP, HP, hado, fadc, HP, LP tatsu, LP shoryu, fadc, HP shaku hado = 485 damage
jHP, HP, hado, fadc, HP, hado, fadc, HP, LP tatsu, HP shoryu = 489 damage

Kosten allebei een volledige supermeter maar ze zien er wel stoer uit. Nu nog zien toe te passen in een match :)

Ook meteen m'n hado fadc getrained (HP, hado, fadc, HP, hado, fadc, rinse, repeat), de meeste in 1 combo is op het moment 32 hits.

@blackninja14 >>> In championship mode gaat het de meeste mensen alleen om het winnen, het maakt niet uit hoe lelijk. De truc is natuurlijk om zelf gewoon hartstikke goed te worden maar eigenlijk vind ik championship mode verpest. Als je gewoon player matches speelt dan kom je veel meer mensen tegen die schijnbaar nog voor het plezier spelen.

[ Voor 32% gewijzigd door KneoK op 15-02-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net van Mr. Nash (SHinevilryu) gewonnen met 2-0 (game 8 ). Dat betekend dat ik in game 11 zit tegen Blackninja14 of KSl1808.

Best goed gespeeld Nash voor iemand die het lange tijd niet heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Sommige dingen verleer je nooit. Ik speelde best wel scrubby trouwens, met veel te veel random jumps. Achja, volgende keer beter. GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:26:
[...]

Gen kick heb ik ook per ongeluk gehaald....

Die van Dhalsim kan je wat makkelijker uitvoeren door downforward, back en lp te doen voor de flame. Nadat je b+mk hebt gedaan, moet je bijna meteen al lp indrukken (en in de tussentijd dus df, b). Bij deze trial bleef ik ook een tijdje hangen.
Ik snap niet hoe je dat er zo snel uit kan krijgen, ik ben nu al twee uur bezig, mijn geduld is op. Dan blijft blocken, dus ik ben te traag. Moedeloos. Als ik het trager doe dan raak ik Dan wel, maar dan linkt het niet, dus telt het ook niet. Waar slaat deze trial op of uberhaupt die combo? Als het zo lastig is, is het toch niet leuk meer?

Ik probeer de timing te doorgronden van SF 4, maar op deze manier raak ik redelijk gefrustreerd :')

EDIT: HEILIGE SCHIJT, gelukt! Mijn vrouw kijkt me wat raar aan nu :')

[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 15-02-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:34:

jHP, HP, hado, fadc, HP, LP tatsu, LP shoryu, fadc, HP shaku hado = 485 damage
jHP, HP, hado, fadc, HP, hado, fadc, HP, LP tatsu, HP shoryu = 489 damage
Die ga ik ook trainen _/-\o_

@blackninja14, Kan je donderdagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
pheno79 wanneer zullen wij spelen:)?

[ Voor 12% gewijzigd door Kev7381 op 15-02-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Kev7381 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:21:
pheno79 wanneer zullen wij spelen:)?
Voeg me maar toe: Phe_no. Als ik morgenavond (of welke avond dan ook) online ben kunnen we wel tegen elkaar even een paar potjes spelen. Gewoon een berichtje sturen, in het ergste geval reageer ik na 2 minuten, dan heb ik net een potje online gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:57

KneoK

Not in a million lightyears

Yay, eindelijk tijd gevonden om naar G1 te knokken. Net m'n eerste potje op het randje verloren, ik wist alleen niet dat je nu ook CP verliest als je er in de eerste ronde uit ligt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Beelden van Dudley, Makoto en Ibuki in Super Street Fighter 4:
http://games.fok.nl/nieuw...tfighter-4-karakters.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Makoto ziet er goed uit :D , ik heb af en toe wat third strike met megaman gespeeld en hoewel ik meer dan de helft van de cast achterlijk vind, was ik wel een beetje weg van Makoto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik ben benieuwd. SF3 heb ik niet gespeeld, maar ze zien er wel tof uit. Dudley vind ik misschien iets teveel Balrog, maar gezien Ryu/Ken ook als twee druppels water op elkaar lijken hoeft dat nog geen probleem te zijn.
En wie zal de laatste zijn? Capcom is zo vervelend om die laatste achter te houden. Eigenlijk hoop ik op een geheel nieuwe char, net als Yuri. Al zat ik net wat in te lezen over de drie en vond ik Oro ook wel tof. One hand to rule them all :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dudley is totaal geen Balrog. Ten eerste hij is Brits en heeft meer style dan die op hol geslagen Mike Tyson faker. Dudley quotes zijn ook veel beter dan bike money quotes. Als je niet uitkijkt eet je een paar rozen op, zijn moveset is ook totaal anders.
Laatste char. is zo goed als confirmed omdat de leaklist tot nu toe 100% waar is.
Hakan dus, de oil wrestler. Mensen met een SSFIV preview disc hebben hints gegeven dat hij een op een Urien lijkt maar dan met wit haar en rood lichaam; klinkt erg als een alt. van Urien zelf :S

Na de Famitsu scans te hebben gelezen lijken Makoto en Dudley vooral sterk uit te komen in SSFIV, in 3S waren ze al erg versatile chars. maar in SSFIV lijken hun links en Ultra's (die gewoon praktisch de eerste 2 SA's zijn) erg goed te werken.
Dudley's Ultra's kunnen gelinked worden van zijn chains wat absurd goed is in een spel zoals SSFIV vanwege input shortcuts, ook vooral met Makoto die vanuit al haar specials ook Ultra's kan linken zoals Seichuusen Godanzuki en Abare Tosanami; en dat gepaard met haar Karakusa, stel je voor wat kara-karakusa kan doen. Als ze die kara erin blijven houden wordt dat weer de beste kara-tech in heel SSFIV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Oro is een vrij dom char (mening).. als er nog een 3s char zou moeten komen, zou het 1 van de twins moeten zijn yun en yang? weet namen niet precies meer.

Echter is er al een lange tijd bekend dat het laatste character weer een compleet nieuw character is.
Het is een turkse man genaam Hakan en het was een olie worstelaar, wat dat ook maar voor vechtsport mag zijn. Hij is de enige die nog niet geshowed is op dit moment en hij maakt het character roster compleet geloof ik.

Misschien moet je hem zien als die turks uitziende worstelaar in DOA4? (weet zijn naam ook niet meer)

Edit: beetje spuit 11 , post van megaman was er net nog niet ;)
Edit2: Had van de ultra's nog niet gelezen, Seichuusen Godanzuki vind ik een belachelijk coole SA in third strike :D hopen dat de ultra versie ook goed is.

[ Voor 15% gewijzigd door Emersion op 17-02-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oro is wel een lelijke character jah, maar wat Pheno79 waarschijnlijk vet aan him vind is dat hij de sterkste character is in de Street Fighter universe. Hij vecht ook met 1 hand ipv. 2 omdat hij anders per ongeluk zijn tegenstander killed :P Ik had liever ook wel Yun of Yang in SSFIV gehad, ik hoop dat ze op het laatste moment Hakan vervangen door beiden ! >_> En dan Yun met SA3 Genei-Jin en dan zien we wel wie er wint in de CC war, Juri of Yun !

Dudley Hype !

http://www.youtube.com/watch?v=1rjmYZPmoh0

~You have no dignity !

Makoto Hype !

http://www.youtube.com/watch?v=Bxke7BGgMow

Voor mensen die niets van die 2 chars. afweten of nooit 3S hebben gespeeld :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:12:
Oro is wel een lelijke character jah, maar wat Pheno79 waarschijnlijk vet aan him vind is dat hij de sterkste character is in de Street Fighter universe. Hij vecht ook met 1 hand ipv. 2 omdat hij anders per ongeluk zijn tegenstander killed :P Ik had liever ook wel Yun of Yang in SSFIV gehad, ik hoop dat ze op het laatste moment Hakan vervangen door beiden ! >_> En dan Yun met SA3 Genei-Jin en dan zien we wel wie er wint in de CC war, Juri of Yun !

Dudley Hype !

http://www.youtube.com/watch?v=1rjmYZPmoh0

~You have no dignity !
Zoals gezegd, ik ken SF3 niet, dus laat staan Dudley. Ik zie een bokser, dus de link is vrij snel gelegd met een Balrog :P Ik mag aannemen dat hij anders is, anders zou het niet leuk zijn :P

En Oro vind ik vooral grappig door dat ene armpje waar hij mee vecht, gewoon eens wat anders dan de zoveelste <insert vechtkunst>. Van mij mag er ook een gemuteerd beest komen hoor, een stokje wilder dan Blanka. Sabrewulf was ook mijn favoriet in Killer Instinct, gewoon omdat het kon :X Riptor als goede tweede :D

Hakan zie ik al vaker langskomen, dat klopt. Zou je hem dan al niet kunnen grabben omdat hij zo ingevet is? :D Op zich wel een orginele worstelkunst, maar normaal gesproken hangen die gasten flink aan elkaar, grip te zoeken op het lichaam van de ander. Ik mag hopen dat Hakan dat niet constant gaat doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik vraag me ook af wat voor moveset en Ultra's hij zal hebben (ik hoop dat het niet iets is waarbij hij de tegenstander bij zijn kruis pakt en iets ermee gaat doen 0_o). Ik vind het idee van Hakan wel leuk, maar ik twijfel erg hard of het een geslaagde character zal worden in SSFIV.
Abel, C.Viper hebben nog wel wat enigzins toe te voegen als originele characters, Rufus ook wel; maar een olie worstelaar... Ik kan me niet echt voorstellen wat daar uit nou moet komen. Hij is ingesmeerd met olie maar hij is een grappler, hoe zal dat uitpakken als een character ? Maar misschien oordeel ik te vroeg, we hebben namelijk nog niets gehoord over hem qua info, maar zo'n voorgevoel heb ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffa ik heb je toegevoegd op PSN voor onze match dus als je kan accepten kunnen we spelen als we beide on zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het zat iedereen doet zielig online echt iedereen
Stelletje K*nker Lijers Heletijd schieten en je uit de lucht halen todat je dood bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

:')

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:47:
Stelletje K*nker Lijers Heletijd schieten en je uit de lucht halen todat je dood bent
Practice mode: kies ryu of sagat als tegenstander: record -> spam vuurballen-> playback. Oefenen. Zo doe ik het nu ook, want er zijn echt drollen bij die in een hoekje gaan staan knallen. Ik wil ze kunnen straffen. Hard. En volgens de pro's is de hoek de slechtste plek om te staan, dus dat moet uit te buiten zijn. Tenminste, ooit, als ik later beter ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
@ pheno

ik heb je net toegeveogd... als je mij accep kunnen we nu spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het probleem is dat hij het niet timed om me weg te trappen doet gewoon random waar ik niks aan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://i46.tinypic.com/33mvgjs.jpg

Gutter Trash !

En voor Emersion:

http://i50.tinypic.com/vn1s00.jpg

SEICHUUSEN GODANZUKI !!!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Kev7381 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:53:
@ pheno

ik heb je net toegeveogd... als je mij accep kunnen we nu spelen?
Ik wilde net naar bed gaan (5:00 weer op) dus is het morgen ook goed? Ik weet niet hoe laat je online kan zijn. Ik ben 's avonds van 8 uur tot ongeveer 10 uur aan het sporten, ervoor of erna moet zeker lukken. In de middag ben ik er vast ook wel te vinden, als je kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
Pheno79 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:24:
[...]

Ik wilde net naar bed gaan (5:00 weer op) dus is het morgen ook goed? Ik weet niet hoe laat je online kan zijn. Ik ben 's avonds van 8 uur tot ongeveer 10 uur aan het sporten, ervoor of erna moet zeker lukken. In de middag ben ik er vast ook wel te vinden, als je kunt.
ik ben morgen middag alsgoed is ook online..:)...anders avond maybe ook.
welke tijdstip ben je ongeveer online in de middag??
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O
M
F
C

http://www.youtube.com/watch?v=_zY1WGnnlLk

Ik kan me niet herrinneren dat ik OOIT zo hyped was voor een spel D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Doe mij fuerte maar :>.

Verwijderd

WTF hebben ze met Dudley's voice gedaan.... -_-
Die nieuwe VA heeft echt geen dignity...
Naja, Dudz heeft in ieder geval zijn rose nog D:

EDIT: Na een paar keer geluistered te hebben vind ik het nog steeds crap, meh.
Ik kies wel de Japanse voice en als die ook mocht zuigen dan hack ik SSFIV en stop ik de 3S soundfiles erin.

Hakan = Mario

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 00:28 ]

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 00:12:
WTF hebben ze met Dudley's voice gedaan.... -_-
Die nieuwe VA heeft echt geen dignity...
Naja, Dudz heeft in ieder geval zijn rose nog D:

EDIT: Na een paar keer geluistered te hebben vind ik het nog steeds crap, meh.
Ik kies wel de Japanse voice en als die ook mocht zuigen dan hack ik SSFIV en stop ik de 3S soundfiles erin.

Hakan = Mario
Hakan = *Luigi

Ik vind de engelse stemmen sowieso bagger, dus alles japans voor mij. Jammer eigenlijk want de 3S VA van Dudz is echt lijp :9

Verwijderd

Ibuki vs Makoto

http://www.youtube.com/wa...g&feature=player_embedded

Mijn SSFIV main is bekend:

Ibuki :9~ WTF _/-\o_ sayonara _/-\o_

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

De nieuwe chars zien er leuk uit, maar ben het wel eens met de stem van dudley, klopt niks van.
Altijd leuk met ibuki kunnen spelen in 3s, dus ben benieuwd hoe ze in 4 gaat worden.

Na de nieuwe uit geprobeerd te hebben zal ik waarschijnlijk gewoon bij dhalsim blijven, maar toch :p

Verwijderd

Dudley vs Sagat

http://www.youtube.com/watch?v=3ikWujegklQ

Ultra van Dudley = Rasengan van Naruto en Sagat's nieuwe ultra lijkt op Piccollo's(DBZ) Masenko. :)

Dudley lijkt me echt dope om mee te spelen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:47:
Haha, wil je nog wel tegen mij spelen dan? Ik kan je wel een paar tips geven om irritante spelers terug te irriteren :D.

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

De Dempsy roll uit Hajima no Ippo. Zag ik Dudley nou een shoryuken doen?

Verwijderd

Idd de Dempsy roll :D. Yup dat zag je goed. Dudley is volgens mij best wel overpowered...
Pagina: 1 ... 20 ... 62 Laatste