Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik hoop dit weekend even tegen Rog te kunnen spelen. Ik zet mijn xbox wel even aan wanneer ik zie dat je online bent ;)
Kan ik gelijk mijn "XBL Online Notification Service" (of XONoS for short...) testen. Met een beetje geluk gaat hij dit weekend ook online waardoor iedereen er gebruik van kan maken. Ben beniewd of het ook echt handig is. Het idee is dat je je kunt subscriben op iemand zijn XBL account en vervolgens een mailtje krijgt (of later RSS/MSN) wanneer iemand online is. Elke 5min wordt er een check uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
heb megaman een friendrequest gestuurd en hem gevraagd wanneer hij wou spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21
Ik heb 'm ook maar eens gekocht van de week... dit is toch wel nostalgie :P
Vroeger vaak streetfighter 2 gespeeld, en gelukkig komt het spel nog steeds zo over, alleen het ziet er beter uit _/-\o_
Met de PS3 controller blijf ik het lastig vinden om Ultra Combo's uit de mouw te toveren, vooral die van bv Guille en Vega (met die zig-zag in de commands). De rest lukt me redelijk aardig. En als ie dan wel lukt bij Vega vlieg ik over de tegenstander heen...
Enige waar ik tegenop loop is als je een Ultra/Super combo doet, je 'm oplaad van je tegenstander af. Als ik 'm dan uitvoer raakt ie soms niks (vaak bij Chun Li) omdat ik te ver weg sta....
Maar het gaat steeds beter, denk dat ik me ga verdiepen in 1 karakter en daarmee de arcade mode ga doen en mee online ga spelen. Altijd al een Blanka fan geweest dus keus snel gemaakt haha :P

En kan iemand eens uitleggen hoe je nou precies Ex-special moves doet?
Maak je dan de gewone move maar druk je 2x achter elkaar op bv medium kick of maak je de move en druk je bv medium+heavy kick samen?

Ik heb het boekje gelezen en youtube gekeken, maar die Ex-moves snap ik niet veel van, ook de Ex-focus moves niet..

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 30-01-2010 19:18 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:06
Ex special moves gebruik je simpelweg de linker knoppen op de controller ipv de rechter, of je kan volgens mij ook LP, MP en HP tegelijkertijd indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ah, dat klinkt simpel....
Thanx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om wat preciezer te zijn: je drukt minimaal twee punches (maakt niet uit welke twee) of twee kicks (idem) in i.p.v. eentje. Je kan daarom inderdaad de linkerknoppen (op de 360 pad i.i.g.) gebruiken daarvoor omdat deze 3xP en 3xK 'nadoen'.

De EX focus cancel is dat wanneer je een special doet dat je het onderbreekt door op MP+MK tegelijkertijd te drukken. Dit kost je 2 EX bars, dus als je er maar 1 hebt dan werkt het niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Oguz286 op 30-01-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Firlian, morgenmiddag ben ik wel online, hou je script in de gate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Walter1982 - Pkunk : 2-1

Ik werd in het begin een beetje overrompeld en een hoop wake-ups en combo's gingen niet helemaal lekker, maar vanaf het einde van het 2e potje ging het al wat beter en wist ik uiteindelijk toch nog de laatste te pakken voor de eer :)

ggs Walter ;)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wahey net de ultra en super in een combo van Roq meegemaakt, was verbaasd dat ik nog health over had toen die klaar was _/-\o_

Jammer dat we niet meer hebben kunnen spelen, want ik was wel tevreden over het feit dat ik niet continue gepakt werd door de teleport aanvallen (auto targeting tiger uppercut FTW :P) zoals over live gezegd, misschien vanaaf nog even.

Ik zal trouwens veel online zijn voor player matches, ik wil proberen om eerst alle online icons+titels te halen voordat ik verder ga met sp achievies. Op het programma staan vooral de time outs, maar ook winnen met supers, en ik kom ook nog 200 victories te kort ;). Genoeg te doen dus!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Firlian 2-0 Roq,

Ik heb echt meer dictator ervaring nodig, werd continu gepakt door die somersault dive, ben er nog niet achter hoe ik die goed kan blokken.
Tegen je akuma ging het wat beter in ieder geval :)

@Sagat,

Hehe ja, het zit er leuk uit maar schaalt voor geen meter meer op het eind.
Kan beter een losse ulta en losse super doen, dat heeft meer veel effect. Maar goed, beetje show af en toe moet kunnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sagat schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:30:
Wahey net de ultra en super in een combo van Roq meegemaakt, was verbaasd dat ik nog health over had toen die klaar was _/-\o_

Jammer dat we niet meer hebben kunnen spelen, want ik was wel tevreden over het feit dat ik niet continue gepakt werd door de teleport aanvallen (auto targeting tiger uppercut FTW :P) zoals over live gezegd, misschien vanaaf nog even.

Ik zal trouwens veel online zijn voor player matches, ik wil proberen om eerst alle online icons+titels te halen voordat ik verder ga met sp achievies. Op het programma staan vooral de time outs, maar ook winnen met supers, en ik kom ook nog 200 victories te kort ;). Genoeg te doen dus!
Als je icons wil kan je toch beter eerst hard time en survival doen? Lijkt me dat je die sneller kan halen dan al die online achievements. Toch?
126-175 - Japanese Symbols - Unlocks by finishing both normal and Hard Time Attack Modes.

176-239 - Animal Silhouettes - Unlocked when both Normal and Hard Survival modes are completed.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is niet ondenkbaar *kuch* waarschijnlijk *kuch* dat ik nog lang niet klaar ben als ssf4 uit komt. Ik ga er vanuit dat 90% van de spelers dan verhuist. Dan wordt het vrijwel onmogelijk om de online dingen alsnog te halen maar off line maakt niet uit.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Wat een frustrerend spel is het toch ook af en toe. Vanmiddag na de potjes tegen Walter schopte ik flink kont en heb ik 2 toernooitjes achter elkaar gewoon en bijne elke keer wel in de (halve) finale gekomen. En nu weer een paar potjes gespeeld en dan gaat het ineens voor geen ene meter. Ik kan er echt niet tegen te verliezen van een spammende ken of een dhalsim die nieteens kan teleporten :/ Zo. Dat is eruit :+

Hopelijk binnenkort naar de G1. Nog 4000 punten te gaan...

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:15

KneoK

Not in a million lightyears

Haha, ik deel je frustraties :D Het gebeurt bij mij ook met vlagen, afstraffen lukt dan niet meer en ik verlies van de meest cheesy spelers die alleen achter elkaar specials spammen zonder logica.

Ik moet nog iets minder dan 2k puntjes voor G1, dat red ik nog wel voor SSF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok net een zoot 30 seconden potjes gespeeld, wat een ergernis! Het was meer een nadeel voor mezelf dan voor de anderen die verrast waren. Maar ik heb mijn 30 judgement calls, en mijn victories gaan ook goed richting die 506. Super victories is vervelender, en 30 perfects helemaal (heb er al 3 geloof ik :( )

Edit:
hrmm 11 perfects, 5 super combo victories. Maakte er net nog een met good old Ryu.

[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 01-02-2010 23:25 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Emersion vs Megaman 2-0

Eerlijkheid dient mij te zeggen dat hij in de casuals daarna mijn vega wel beter doorkreeg en redelijk goed versloeg, hij kwam volgens mij achter het feit dat ik geen safe moves had en een paar dp's goed werken tegen pokes :) Ik kon niet goed aanpassen op zijn aanvallende stijl doordat ik eigenlijk alleen maar mass effect 2 gespeeld heb de laatste tijd.... en even 20 minuten warm up voor ik tegen hem moest.

In totaal was het uiteindelijk 6-4 ofzo voor hem geworden geloof ik.

GG's Megaman, we gaan zeker meer vechten! kan veel leren van die Ryu!

[ Voor 5% gewijzigd door Emersion op 02-02-2010 09:34 . Reden: video ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, dat waren zeker interessante matches !

Ik was in het begin te defensive met mijn Ryu omdat ik totaal niets wist van de match-up met Vega.
Dit bleek ook uit de matches voor de tourney, uiteindelijk leerde ik wat meer over de recoveries van je FBA en de ranges van je poke.
Toen ging ik maar RTSD style en uiteindeiljk blijkt het dat je zo tegen Vega hoort te spelen. Tjah, jammer voor mij dat ik niet hiervoor met Emersion had gespeeld met zijn Claw; dan had ik enigszins wel wat match-up experience gehad. Maar dat is allemaal wel goed nu, kheb je in mijn list :P

ggs Emersion !

P.S. Kunnen we misschien niet de telling doen vanaf de winstreak op het laatst van mij ? >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok that wraps up another round! Kan zeker niet wachten op de video van Emersion en MMX :)

Zoals gezegd wil ik het tournooi nu enigsinds versnellen omdat we nu eigenlijk alleen nog maar 3 losse matches te gaan hebben. De volgende speelronde wil ik dan ook maken tot en met aanstaande vrijdag. Waarna de winnaar van Walter en Emersion in het weekend tegen Roq kan.

Get to it gentlemen ;)

Tussenstand tot zover:
7/8 Kneok en Oguz
5/6 MegamanXZero en Pkunk

Mochten jullie dit trouwens willen uitvechten be my guest. Als ik uitslagen krijg tussen jullie kan ik de plaatsen nader specificeren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Video is gepost in mijn vorige post... wou het eigenlijk gister al doen, maar werd afgeleid door een msn gesprek met megaman.

Nu ik zelf gekeken heb speelde ik wel ok, maar erg onveilig, vandaar dat het later niet goed ging :P
Even weer sf spelen deze week want tegen dictator is dat sowieso een big no no, zo onveilig aggresief.
Wat ik dan wel leuk om te zien vond is dat ik een paar reversal dragon punches met fba tegenging... dat ben ik tegen veel ryu's aan het oefenen en de preciesie die daarvoor nodig is, is insane.
Anderen zijn makkelijker te pakken met minder risico voor schade.

Ziet erna uit dat ik 3rd strike ga uitproberen, hij lijkt dat graag te willen, kan al wel zeggen dat ik me er niet echt in ga verdiepen ofzo :D

Ik kan deze week wel , mass effect2 is immers een keertje uitgespeeld. Hopen dat walter online komt voor vrijdag dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je toevallig misschien ook de matches NA de tourney opgenomen ? Die waren namelijk wat spannender omdat ik toen Claw een beetje doorkreeg :P Waren ook veel nek-aan-nek matches D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Helaas niet, ik gooit hem meestal direct weer aan de usb kabel, alleen tegen walter stond hij nog wat langer aan. Ik dacht er ook pas later aan om hem weer te laten opnemen.
De omwisseling van ik dominant naar jij dominant ging opeens best vlug :D... pas de laatste 2 potjes kon IK weer terugvechten om rondes te pakken!

Maar ik wil binnenkort best wel wat casuals spelen opnemen en de spannendste/beste online gooien :D is geen probleem.

Deze matches geven inderdaad een slecht beeld van het algemene wedstrijdbeeld in de casuals daarna.
Ook kun je meedoen aan het volgende toernooitje en hopen op revanche tegen mij, offcourse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft eigenlijk hier de platinum/ alle achievements? Ik vind ze verdomd lastig. Het zijn gewoon pro moves, en nu hoor ik dat de trials terugkomen in SSF4 en maybe zelfs nog uitdagender...hehe damzzz :|

Interview Seth Killian

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Yuri intro by Seth
Yuri lijkt mij best leuk om mee te spelen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:19
Ik heb me Madcatz fightpad binnen, maar damn dat is echt sucky in het begin! Ik bak er niets van op dit moment :( Wordt flink oefenen dus..

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:50
Ik speel altijd player matches en dacht laat weerus een keertje championship mode doen...

jezus wat een kut bedoeling is dat... iedereen speel zo passief als de pest.... crounchin guiles, akumas en allemaal passief en niet aanvallen en op wakeup alleen maar jabs of lightkicks spammen... wat een schijtzooi zeg:P alsof ze het alleen doen om de boel te irriteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P-Nut schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 02:25:
Ik speel altijd player matches en dacht laat weerus een keertje championship mode doen...

jezus wat een kut bedoeling is dat... iedereen speel zo passief als de pest.... crounchin guiles, akumas en allemaal passief en niet aanvallen en op wakeup alleen maar jabs of lightkicks spammen... wat een schijtzooi zeg:P alsof ze het alleen doen om de boel te irriteren
G wat? En op de ps3, 360 of pc? In g2/360 valt het erg mee, hoewel er wel een tijd is geweest dat ik zeker herkende wat je verteld. Het 'probleem' in mijn ogen is dat het om punten gaat. Competitie brengt naar boven dat sommige mensen no matter what willen winnen. Gelukkig is er afaik weinig te cheaten in sf (misschien alleen joysticks met macro's, of op de pc waar je theoretisch settings zou kunnen aanpassen) maar qua speel stijl............Het gaat idd niet om leuk of gevarieerd of mooie combo's. Play to win.
En ja wat guile betreft, volgens mij is dat idd een char waarbij turtelen veel voordeel geeft. Maar daar moet jij als tegenstander dan proberen iets tegen te verzinnen.

@yuri
Ik snapte niet zo goed waarom veel mensen verwachten dat ze top tier gaat worden, maar damn! Ze heeft zeer veel opties! Enige voordeel is dat ze relatief weinig schade doet en wat minder health heeft, maar lijkt er zeker een te worden voor het rijtje Kuma, Seth (en viper?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Emersion

Zullen wij vanavond ff de match spelen.
Een uurtje of 19.30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
@walter

Afgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 02:26

aex351

I am the one

Werkt een PS3 of Xbox360 controller ook op de PC? Ik kan namelijk geen specifieke controller voor de PC vinden.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Xbox controller wel, ps3 denk ik niet.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 17:14

Acid_Burn

uhuh

aex351 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:04:
Werkt een PS3 of Xbox360 controller ook op de PC? Ik kan namelijk geen specifieke controller voor de PC vinden.
xbox360 controller werkt. Die herkent SF4 zelf al standaard. Ik heb de draadloze versie zelfs verbouwd :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Emersion vs Walter1982 2-0

Zoals ik al zei in een message walter, iets meer druk proberen te zetten tegen vega, mocht ik in de finale komen zie je vast wel hoe firlian dat kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ben erg beniewd naar de match tussen Emersion en Rog. Twee weinig gespeelde characters tegen elkaar _/-\o_

/me Is nogsteeds bezig met zijn xbox live online checker *bijna af* O-)
Is natuurlijk de bedoeling dat jullie als tweakers uitgebreid gaan beta testen straks :o Ben vooral beniewd of het toegevoegde waarde heeft :/

[ Voor 54% gewijzigd door firlian op 04-02-2010 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Mooi potjes weer Emersion, ik zal je vanavond toevoegen.
firlian schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 01:09:
Ben erg beniewd naar de match tussen Emersion en Rog.
Anders ik wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sagat schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 06:50:
Ok that wraps up another round! Kan zeker niet wachten op de video van Emersion en MMX :)

Zoals gezegd wil ik het tournooi nu enigsinds versnellen omdat we nu eigenlijk alleen nog maar 3 losse matches te gaan hebben. De volgende speelronde wil ik dan ook maken tot en met aanstaande vrijdag. Waarna de winnaar van Walter en Emersion in het weekend tegen Roq kan.

Get to it gentlemen ;)

Tussenstand tot zover:
7/8 Kneok en Oguz
5/6 MegamanXZero en Pkunk

Mochten jullie dit trouwens willen uitvechten be my guest. Als ik uitslagen krijg tussen jullie kan ik de plaatsen nader specificeren.
Oeh ja! Uitvechten! Ben erg benieuwd hoeveel klop ik zal krijgen van MegamanXZero :+
* Pkunk manouvreerd zich verstandig in de underdog positie

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had idd niks in te brengen tegen je Vega. :'( GGS

De Akuma / Abel potjes daarna waren een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4e plek is niet gek voor je debuut Walter, helemaal gezien hoe je in de verliezers ronde terecht kwam. Emersion is gewoon ook een hele goede tegenstander. Ben ook nieuwsgierig hoe het tussen hem en Roq zal gaan. Hopelijk weten we het binnenkort.
@alle lezers:
Aangezien het einde van dit tournooi hiermee hard nadert wil ik de volgende alvast ruwweg gaan plannen. Hopelijk zelfs 16 man dan. Geef het iig door als je interesse hebt om over ruwweg een à twee weken zin hebt om mee te doen.

[ Voor 33% gewijzigd door Sagat op 04-02-2010 18:17 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:15

KneoK

Not in a million lightyears

/me doorgeeft interesse

Die laatste plek moet toch gevuld worden he :P

Zo, weer een vruchtbaar avondje, nog iets minder dan 1000 puntjes voor G1, hopelijk lukt dat dit weekend wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

It's super dynamic coooooooooooooking time!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
* Pkunk meldt zich ook alvast aan

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

@Emersion

Ik heb je toegevoegd.
Verder heb ik vanavond een bedrijfsuitje, dus denk ik niet dat ik staat ben om vanavond online te komen.
Heb je morgen een keer tijd?
Sagat schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:10:
@alle lezers:
Aangezien het einde van dit tournooi hiermee hard nadert wil ik de volgende alvast ruwweg gaan plannen. Hopelijk zelfs 16 man dan. Geef het iig door als je interesse hebt om over ruwweg een à twee weken zin hebt om mee te doen.
Ik doe ook weer mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Als er genoeg animo is op de Ps3 doe ik ook wel mee. Oefenen kan geen kwaad, maar ik ben bar slecht. Online win ik al niet veel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Roq schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:28:
@Emersion

Ik heb je toegevoegd.
Verder heb ik vanavond een bedrijfsuitje, dus denk ik niet dat ik staat ben om vanavond online te komen.
Heb je morgen een keer tijd?

[...]

Ik doe ook weer mee!
Ik heb het gezien.
Ik kan morgen tot een uurtje of 8 a 9 , daarma heb ik verjaardag van familie.

@Sagat
Uiteraard ben ik ook weer aanwezig bij een nieuw toernooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:44
Ik wil mijzelf bij deze ook graag opgeven voor het volgende tournooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kakugo wa yoi ka?! :(

* Oguz286 doet mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 09:36
Ik zou ook graag mee willen doen met een volgend toernooi!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zOMG! Mocht Firlian zijn minimaal 2e plek ook willen verdedigen, dan hebben we al 10 deelnemers.
Het lijkt me niet heel erg moeilijk om nog 6 anderen te vinden.

Daarbij komt dan wel de volgende vraag omoog......mochten we niet aan 16 man komen, vinden jullie het dan leuk om bvb gast spelers erbij te halen? Deze editie heb ik natuurlijk zelf Joey erbij gehaald gevraagd terwijl hij niet echt een zeer actief poster hier was. Iemand als Miza zou daarvoor ook in aanmerking kunnen komen bvb. (hoewel hij niet echt actief meer speelt is zijn niveau nog steeds zeer hoog) verder ben ik nieuwsgierig naar de bvb de vriend van emersion met zijn blanka (er vanuitgaande dat hij op 360 speelt en live heeft, en als belangrijkste factor tijd en zin ;), maar ja die post hier helemaal niet.

Willen we het dus houden voor Gotters, of ook 'buitenstaanders'.........?
Opinions?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Natuurlijk ben ik ook weer van de partij, beetje standaard ;)

Van mij mag "iedereen" meedoen trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
ik ben me maar eens gaan verdiepen in Chun-li, die speelt wel lekker.
was ik net met een goed potje bezig tegen Ken in de arcade mode, wordt die afgebroken omdat er een challenger was, dat was wel naadje....
maar wel mijn eerste online potje gewonnen :)
gaat steeds beter nu ik de moves en knoppen beter leer kennen.

*edit*
ik speel arcade mode op easy, maar Seth is een naar mannetje.....
veel te sterke combo's die ie uit z'n mouw tovert.
eerste ronde pak ik 'm iedere keer net, maar daarna wordt ie supervervelend :(

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 05-02-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sagat schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:11:
Willen we het dus houden voor Gotters, of ook 'buitenstaanders'.........?
Opinions?
Street fighter is Street fighter imo. GoT of niet. Iedereen mag dus meedoen wat bij metreft :) The more the merrier

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze competitief ingesteld zijn, maar wel op een vriendschappelijk niveau dan maakt het mij niet uit :) Dat is het grootste probleem online vind ik. Mijn dpad bijv. is nu echt bagger geworden waardoor ik niet fatsoenlijk kan spelen. Als ik tegen iemand online zou zeggen dat het o.a. aan mijn dpad ligt dan is gelijk 'N00b, you suck!'. :/ Daarom vind ik het leuk om met de lui van GoT te spelen, dan maakt het mijn geen reet uit dat ik verlies (alhoewel ik wel wil winnen :> ).

Zojuist tegen een Vega moeten spelen en ik had precies dezelfde problemen als met Emersion: irritante pokes zijn irritant :P Maar de LP DP spam helpt aanzienlijk merkte ik :P Hij zat constant te taunten en hij won de eerste ronde. Tweede ronde had ik nog maar 5% HP over toen hij weer zat te taunten. Ik deed een korte warp naar voren waarop hij reageerde met een backflip... recht in mijn ultra >:) Toen ging het van 80% HP naar heel weinig en met een cross-up was het afgelopen voor hem :9 Derde ronde ging hij ineens niet meer tauten. Hoe zou dat toch komen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
@oguz echte vega's gebruiken geen taunts, die gebruiken de mask/claw throw als ze taunten willen :D
Doe ik soms bij flowchart ryu/ken's

@all

Emersion vs Roq 2-0

GGs roq, ik respecteer dhalsim spelers altijd, totaal andere speelwijze als de rest van de cast :D
Dhalsim is een van Vega's weinige eerlijke 5-5 match ups omdat Vega toch nog in de buurt kan komen en wegen uit dhalsims vallen heeft.
Waren de Vega titels trouwens als een bericht voor mij bedoelt? :P

[ Voor 14% gewijzigd door Emersion op 06-02-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Emersion schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:34:
Emersion vs Roq 2-0

GGs roq, ik respecteer dhalsim spelers altijd, totaal andere speelwijze als de rest van de cast :D
Dhalsim is een van Vega's weinige eerlijke 5-5 match ups omdat Vega toch nog in de buurt kan komen en wegen uit dhalsims vallen heeft.
Waren de Vega titels trouwens als een bericht voor mij bedoelt? :P
GGs :)

Titels vond ik wel grappig, omdat ik tegen vega moest :)
Had gisteren nog een tijd tegen een vega van mn vriend gespeeld, maar die speelde behoorlijk anders als jij doet, die ultra waar je me raakte met chip vond ik echt nice, ik dacht die kan ik nog blokken maar nee dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
In dit filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5Wye4-aVxqQ]
zie je op 2:03 de lijst met te kiezen online games. Bij mij zijn dat er altijd 3. Kan je dat ergens instellen ofzo? Of is dat misschien ene verschil tussen PS3 en Xbox ?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pkunk schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 19:54:
In dit filmpje:
[video]
zie je op 2:03 de lijst met te kiezen online games. Bij mij zijn dat er altijd 3. Kan je dat ergens instellen ofzo? Of is dat misschien ene verschil tussen PS3 en Xbox ?
Nee als je random player match doet dan krijg ik vaak 3 players te kiezen max. Maar ik zie hem de 2e optie kiezen en dan is custom match. Ik doe dat ook altijd. Ik kies vaak dutisers of fransen, die hebben altijd volle groene bars, en dan zie ik vaak 7 stuks of 5 tegelijk waaruit ik kan kiezen. Ik speel overigens op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GG Roq en Emersion. And we have a final. Niet voor het eerst heb ik weer een dejavu gevoel. Want wederom ontmoeten Firlian en Emersion elkaar.
Hopelijk kunnen jullie een deze dagen spelen.

@Emersion:
Die maat van jou speelt ook op live? Zo ja denk je dat hij mee wilt doen? Let us know :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Nou het is zo ver hoor, ik ben de trotse bezitter van SF4!! Heb even een joypad geritseld dus ik kan aan de slag. Moet nog wel de extra characters er bij verdienen om het compleet te maken. Mijn Gamertag is: GodShieldRevs ik zou graag een paar potjes met de kenners hier willen sparren om mijn tactieken bij te schaven. Er is veel veranderd sinds SF2-SCE :P. Hopelijk zie ik jullie online!!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Sagat schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:00:
GG Roq en Emersion. And we have a final. Niet voor het eerst heb ik weer een dejavu gevoel. Want wederom ontmoeten Firlian en Emersion elkaar.
Hopelijk kunnen jullie een deze dagen spelen.

@Emersion:
Die maat van jou speelt ook op live? Zo ja denk je dat hij mee wilt doen? Let us know :)
Hij wil wel meedoen , met het bijbericht dat hij geen ruimte heeft op zijn vriendenlijst, dus moet hij geinvite worden op gamertag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok ik noteer 'vriend van Emersion' als nr 11. Mochten nog anderen willen spelen *kuch* longjoy * kuch* let me know. Anders ga ik spelers van DS polsen waarvan ik weet dat het ook mensen zijn die de juiste spirit hebben. Wat Oguz noemde vind ik ook heel belangrijk.

Bunta: welk platform speel je, en wil je in de OP genoemd worden?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Xbox 360
GodShieldRevs

Ja hoor, prop mij maar in de OP. Mocht het van toepassing zijn, mijn main is Ken. Eerst nog even een beetje in komen en dan kijk ik wel voor een tweede.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:08:
Ja hoor, prop mij maar in de OP. Mocht het van toepassing zijn, mijn main is Ken. Eerst nog even een beetje in komen en dan kijk ik wel voor een tweede.
Tag in OP =done

Weet je wat trouwens echt goede training is? Lekker meedoen met GoT tourney 3 :P.
Nothing like om het echie spelen om het spel goed door te krijgen.......

Wat me trouwens opvalt is dat ondanks dat dit topic een 360 vriendenclubje genoemd is, er nog steeds meer ps3-ers dan 360-ers in de op staan 8)7 .

Pheno, misschien moet je er is een paar via dm vragen of ze het nog spelen en eventueel een klein tournooike willen doen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het nog steeds op de ps3, maar animo hier in deze topic is schaars, dus ik vecht meer met mensen op drakenslag dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Ik speel tegenwoordig alleen op de pc..heb ook ps3 versie maar daar krijg ik alleen maar tegenstanders met 2/3 bars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I'm in for a PS3 Got toernooitje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik ook. Speel het niet meer zo actief als voorheen maar kan in de weekenden wel tijd maken voor een potje SF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Sagat/firlian, nog regels/planning voor de finale? Of is het zo dat we hem spelen wanneer we elkaar zien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat tot en met het weekend een redelijke termijn is. Net als vorige keer moet jij 2 sets winnen en hij maar 1. (misschien kan ie de eerste set met Kuma of Dan spelen :p)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook :D Mensne kunnen me al toevoegen voor potjes, ik heb pPS3 id= Mootje-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Speel momenteel geen SF, dus ik kies straks gelijk Bison, dan heb ik nog een beetje kans om te winnen. Met Dan (of welk ander willekeurig character) verlies ik gegarandeerd. Met akuma gaan BnB's al niet eens meer automatisch en met Ryu is mijn combo timing vaak compleet off :'(
Met Bison ligt het er maar net aan of ik mijn dag heb, soms gaan de combos totaal niet... en soms wel :P

Anyway... Kunnen deze week wel een keer op een avond spelen of in het weekend. Maakt mij allemaal niet zoveel uit.

Speel momenteel: bayonetta, naruto rise of a ninja en dragonball raging blast (lol :D).

Ojah, over die xbl online checker... lijkt erop dat die api niet altijd actuele data teruggeeft waardoor mijn service nutteloos is :o Moet ik nog even wat grondiger testen, maar lijkt beetje kansloos nu :/

[ Voor 14% gewijzigd door firlian op 08-02-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@firlian
Lol at DBZ. Hoe bevalt bayonetta trouwens? Hmm nm te off topic. Dm maar als je zin hebt om er meer over te praten.
En ik geef je groot gelijk dat je niet tegen Emersion met een alt gaat spelen, die gozer is eng (als tegenstander dan he ;) )

@ps3 spelers
Voor het 360 tournooi had ik voormezelf het idee dat je met minder dan 8 man niet moet spelen. Ik denk dat het voor jullie lastig word om dit aantal te halen. Je kan natuurlijk ook al met 4 man gaan knallen. Geef maar aan wat jullie willen. (itt tot de 360 versie speel ik niet op psn, dus ps3 spelers erbij ronselen word wat lastiger voor mij......)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal kijken of ik meer spelers erbij kan ronselen. Er zijn nu 3 spelers die in ieder geval mee willen doen:

KSL1808
Mr.NASH
Mojo666

@DJ Error
Ben je down ofnie? Spelen met mensen uit NL is toch wel te doen op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:03:
Ik zal kijken of ik meer spelers erbij kan ronselen. Er zijn nu 3 spelers die in ieder geval mee willen doen:

KSL1808
Mr.NASH
Mojo666

@DJ Error
Ben je down ofnie? Spelen met mensen uit NL is toch wel te doen op de PS3?
Zou opzicht wel willen maar ga vrijdag voor 2 1/2 week op vakantie en ik zou eigenlijk pas na 9 maart kunnen.
PS3 NL gaat wel inderdaad alleen Championship mode is dus niet te doen krijg alleen mensen met bad connects te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djerror schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:49:
[...]

Zou opzicht wel willen maar ga vrijdag voor 2 1/2 week op vakantie en ik zou eigenlijk pas na 9 maart kunnen.
PS3 NL gaat wel inderdaad alleen Championship mode is dus niet te doen krijg alleen mensen met bad connects te zien
Jammer! Wel chill dat je op vakantie gaat natuurlijk. Uit mijn ervaring heb ik juist met Championships mode betere connecties dan met Player matches. Ook al zijn het maar conns met 2 bars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djerror schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:49:
[...]

ik krijg eigenlijk enkel goede conections. Als ik player match doe, dan kan je custom match doen, en dan bepaal je waarop je matches zoekt, bv stabiliteit, of duitsers of fransen etc. Die hebben meestal 4 bars of 5.

Hoeveel mensen zijn er nodig voor toernooi? Ik ken er wel paar die maybe wel mee willen doen.Wat is je psn id KSl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:43:
[...]

ik krijg eigenlijk enkel goede conections. Als ik player match doe, dan kan je custom match doen, en dan bepaal je waarop je matches zoekt, bv stabiliteit, of duitsers of fransen etc. Die hebben meestal 4 bars of 5.

Hoeveel mensen zijn er nodig voor toernooi? Ik ken er wel paar die maybe wel mee willen doen.Wat is je psn id KSl?
KSL1808. Volgens mij had ik jou al een xtje toegevoegd. Maar 't kan zijn dat ik je weggehaald heb vanwege overvloed aan psnids >:). Volgens Sagat liefst min 8 spelers, maar met 4 moet ook kunne lijk mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:21:
[...]

KSL1808. Volgens mij had ik jou al een xtje toegevoegd. Maar 't kan zijn dat ik je weggehaald heb vanwege overvloed aan psnids >:). Volgens Sagat liefst min 8 spelers, maar met 4 moet ook kunne lijk mij.
Het zou kunnen, maar ik heb sinds kort een neiuwe psn id, en die andere heb ik iedereen verwijderd, dus denk dat dat het is. Me main is idd Sagat en Ryu. Ik zal vanavond de mensen posten die maybe mee willen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:42:
[...]

Het zou kunnen, maar ik heb sinds kort een neiuwe psn id, en die andere heb ik iedereen verwijderd, dus denk dat dat het is. Me main is idd Sagat en Ryu. Ik zal vanavond de mensen posten die maybe mee willen gaan doen.
Met Sagat bedoel ik de poster van dit topic :D. Maar leuk om te weten dat je main(s) Sagat en Ryu zijn.

Ik ga ook wel wat mensen posten om mee te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Mijn PSN: "ShinEvilRyu_", raad maar wie mijn main is :p.

Ik zal eens een TV'tje in m'n kamer opstellen, dan kan ik vanaf vrijdag spelen. Heb het onwijs druk met van alles dus vergeef het me als ik soms wat langer doe voordat ik kan reageren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Mr.Nash schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:49:
Mijn PSN: "ShinEvilRyu_", raad maar wie mijn main is :p.

Ik zal eens een TV'tje in m'n kamer opstellen, dan kan ik vanaf vrijdag spelen. Heb het onwijs druk met van alles dus vergeef het me als ik soms wat langer doe voordat ik kan reageren..
lol volgens mij spelen alle ps3 users hier met ryu, sagat of akuma..mijn main is ook nl ryu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Nash

Die Onizuka account gebruik je dus niet meer?

@ djerror

Mijn main is nu Akuma :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:23:
@ Nash

Die Onizuka account gebruik je dus niet meer?

@ djerror

Mijn main is nu Akuma :D.
Wel, maar afhankelijk van welke PS3 er aan staat gebruik ik een andere account. De ShinEvilRyu_ ga ik in m'n kamer zetten, de Onizuka_1 spelen m'n broertjes/broer op. In principe kun je ze beide toevoegen, er zal meestal wel iemand willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 3 extra deelnemers : Psn id= Gunnis & Kev7381 & blackninja14

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik speel ook nog steeds af en toe SFIV op de PS3, ik zit op dit moment alleen midden in een stageperiode. Over 2 weken ben ik echter weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom nu al op 7 geintresseerden voor de ps3. Maar de voorjaars vakantie is iets waar ik met het 360 tournooi ook al tegen aan loop. Hierom was ik zelf eigenlijk pas van plan over 2 of 3 weken met het volgende tournooi te starten. Als jullie dat doen hebben jullie zelfs al 9 spelers.

Willen jullie trouwens dat ik ook het ps3 tournooi 'beheer' of doen jullie het liever zelf?

@mojo:
Zitten die 3 spelers ook op GoT? Een van de regels die ik zelf heb is dat de deelnemers goed bereikbaar moeten zijn, het liefst via GoT dm.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Oh, ik doe ook wel mee , zoals eerder gezegd. Iemand moet het lachertje van de match worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi! We hebben nu totaal 7 spelers:

Pheno79
Gunnis
Kev7381
blackninja14
Mojo666
KSL1808
mr.Nash
(vergeet ik nog iemand?)

Ik probeer vanavond nog min 1 speler bij te ronselen.
@sagat
Wel beter dat jij het tournooitje beheerd.. Je hebt inmiddels al ervaring ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:06
Ik speel ook op de PS3 jongens, werk echter wel fulltime dus kan alleen savonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Stoffa je doet dus mee? Meeste mensen spelen ook savonds denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur effe een mailtje voor de tijd en plaats
Mail is dennis-14-@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:20:
Ok Stoffa je doet dus mee? Meeste mensen spelen ook savonds denk ik.
ja hoor ik doe wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:18:
Stuur effe een mailtje voor de tijd en plaats
Mail is dennis-14-@hotmail.com
Uh wat bedoel je met plaats? Je weet wel dat het een online toernooitje is he? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 07:13:
Ik kom nu al op 7 geintresseerden voor de ps3. Maar de voorjaars vakantie is iets waar ik met het 360 tournooi ook al tegen aan loop. Hierom was ik zelf eigenlijk pas van plan over 2 of 3 weken met het volgende tournooi te starten. Als jullie dat doen hebben jullie zelfs al 9 spelers.

Willen jullie trouwens dat ik ook het ps3 tournooi 'beheer' of doen jullie het liever zelf?

@mojo:
Zitten die 3 spelers ook op GoT? Een van de regels die ik zelf heb is dat de deelnemers goed bereikbaar moeten zijn, het liefst via GoT dm.......
Ja ze hebben allemaal een tweaker account.

@ ksl1808, hij weet wel dat het een online toernooitje is. Foutje van m , hij bedoelde dag en tijd:P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik dacht al :D. De 8 spelers zijn:
Pheno79
Gunnis
Kev7381
blackninja14
Mojo666
KSL1808
mr.Nash
Stoffa

Alleen moet er nu een bracket gemaakt worden.
@ Sagat kan je dat voor ons doen? Je kan ook die bracket site aan mij geven, en dan probeer ik het anders zelf.

Let the games begin!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de bracketssite gevonden. Ff checken of het mij lukt. Anders schreeuw ik hier wel om hulp...

Graag wil ik nog zeker weten of iedereen de komende weken wel kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ja hoor, anders geef ik me niet op. Ik geloof dat er een weekend meestal uitgetrokken wordt voor een match, dat zou me toch wel moeten lukken om een uurtje aan te kloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle PSN Id's op een rijtje zodat iedereen elkaar kan toevoegen. Van sommige spelers weet ik het niet.

PSN - GoT

KSL1808 - KSL1808
Gunnis - ?
Kev7381 - ?
blackninja14 - blackninja14
Mootje- - Mojo666
ShinEvilRyu_ - Mr.Nash
? - Stoffa
? - Pheno79

Ik kom trouwens niet uit met die brakcetsite anyone help???

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Mijn psn is Stoffendous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunnis hier eve account aangemaakt voor SF4 toernooi.

psn: Gunnis

Main: Bison/Honda Abel/Fei Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok tournooitje gemaakt:

Linkje naar ps3 GoT tourney 1
Ik stel voor om de zelfde tijds perioden aan te houden als voor de xbox varianten, dus dat betekent dat jullie vanaf morgen 5 werkdagen hebben om deze speelronde te voltooien. Verdere vragen dan hoor ik het graag.

Have fun you crazy ps3-ers ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een mzzl ik mag gelijk tegen Mojo :P
kan ik gelijk door naar lossers bracket haha
Pagina: 1 ... 19 ... 62 Laatste