Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
heheh ggs dude :) Wil nog wel eens een paar potjes tegen je oefenen. Voor m'n gevoel had er meer in gezeten. Toch nog bijna een perfect round voor mij ^_^

Firlian door dus :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
GGs.
Ik speelde dus met Dan voor de duidelijkheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hahaha, donderdag dan vervloekt toen ik 10x achter elkaar verloor van freaking MEDIUM ai Seth. Maar gister in een keer hem gepakt. ik ben onder de indruk van dan's super, is volgens mij een van de betere.

Maar iig fijn dat er gespeeld is, ik ga het schema bijwerken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Heb Megaman toegevoegd via xblive, een DM gestuurd en doe hier ook maar even een oproepje, hopelijk kunnen we dit weekend een wedstrijdje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ggs Roq :)

Het is 2-1 geworden voor hem en als hij het niet erg vindt dan wil ik het op youtube zetten (want ik heb het opgenomen net zoals een paar casuals van ons :D). Ik vind het best leuk om tegen je te spelen en ik denk dat dat omgekeerd ook zo is want we hebben in 2 dagen bijna 80 matches gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Zo, stick besteld. Echt nergens in deze omgeving meer fysiek te kopen. MM ook al niet, gameshops hebben geen sticks en nog meer van dat soort onzin. Lang leve internet *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Oguz286 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 17:04:
Ggs Roq :)
Het is 2-1 geworden voor hem en als hij het niet erg vindt dan wil ik het op youtube zetten (want ik heb het opgenomen net zoals een paar casuals van ons :D).
Ggs!
Is goed hoor, zet maar online :)
De casuals waar ik niet als sim speel zijn vooral lachwekkend voor andere denk ik hehe, meeste chars speel ik nooit en is vooral om te proberen. Ik heb het idee dat mn gouken iets minder slecht wordt (niet beter, gewoon wat minder slecht :p) dus misschien moet ik daar nog wat op oefenen.

edit, ben ook wel benieuwd om mezelf te zien spelen, denk dat ik behoorlijk wat fouten maak haha
Ik vind het best leuk om tegen je te spelen en ik denk dat dat omgekeerd ook zo is want we hebben in 2 dagen bijna 80 matches gespeeld :D
Ja zeker, denk dat we best aan elkaar gewaagd zijn, en dat maakt het best spannend :)
En ja, tijd vliegt als je bezig ben.

[ Voor 5% gewijzigd door Roq op 16-01-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
ik zie dat walter sinds de 14e niet online is geweest, ik kan vandaag en morgen wel spelen.

Laat me maar wat weten walter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk zeg, eerst had het geuploade filmpje geen geluid dus moest ik weer 904MB uploaden -_-

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0blqqSwfLko]

Video wordt nog verwerkt dus de kwaliteit is wat minder...

Nu ik zo terugkijk... mijn God wat een fouten :P Maar ik was al iets beter met niet geraakt worden na je teleport :P

3e round van de 2e match was trouwens wel pure pwnage van mij, alleen die ene jab van je :( :P

EDIT: en hier een casual match: Ryu vs Viper

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XBZ7zbGe1Hc]

EDIT2: en nog een Akuma vs Dhalsim match (inclusief double KO :D)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-4qDMIiI8-E]

[ Voor 32% gewijzigd door Oguz286 op 17-01-2010 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Speelt iedereen hier alleen op xboxlive of zijn er ook ps3 spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wingsofgold schreef op zondag 17 januari 2010 @ 10:46:
Speelt iedereen hier alleen op xboxlive of zijn er ook ps3 spelers?
Ik denk voor 95% allemaal op xbox :P Ik volg dit topic al meer dna een jaar en t is enkel discussies onder elkaar, dus het is echt een xbox vriendenclubje geworden heiro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik ben een PS3 speler in wording :)
Maar de meeste zitten op Live, daar is het schijnbaar wat drukker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Emersion

Zullen wij vanavond rond een uur of 8 onze match ff doen?
Overdag kan ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 10:55:
Ik ben een PS3 speler in wording :)
Maar de meeste zitten op Live, daar is het schijnbaar wat drukker :P
hehe je kan mij altijd toevoegen, mijn id is Mootje-. geld trouwens ook voor andere schaarse ps3 spelers hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Oguz286 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 23:50:
Nu ik zo terugkijk... mijn God wat een fouten :P Maar ik was al iets beter met niet geraakt worden na je teleport :P
Same here, combos kwamen er niet lekker uit vond ik zelf.
Ik moet ook eens wat minder gaan jumpen enzo, maar dat is een work in progress :p
3e round van de 2e match was trouwens wel pure pwnage van mij, alleen die ene jab van je :( :P
Ja de tweede match was voor jou, hands down.
EDIT: en hier een casual match: Ryu vs Viper
EDIT2: en nog een Akuma vs Dhalsim match (inclusief double KO :D)
Viper speel ik echt nooit :P het is een leuke char, maar ik kan er echt niets mee.
Van die double KO moest ik ook wel lachen btw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat de batterij van m'n camera op was, anders had ik onze Gouken vs Gouken match willen uploaden. Je had me helemaal kapot gemaakt, maar hey ik kan ook niks met Gouken :P Jij had anders wel een paar leuke combo's met hem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even de eerste sim vs kuma gekeken, _/-\o_ wat een pot, vond het echt erg leuk om te zien. Binnenkort zeker de rest ook kijken.

Hee Oguz waarom heb je nooit tegen mij Gouken gebruikt? Zou wel is leuk zijn qua varatie in al die Kuma slachtingen :P

* Sagat vreest dat ie binnenkort toch echt weer live gaat halen, damn ik krijg echt steeds meer zin.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Sim Combo Video :9~

Deze is wat nuttiger, met combos en trucs voor tijdens echte matches :P (Bevat ook handige taunts)
http://www.youtube.com/wa...LtpFuZ8Yc&feature=related

Update:
Dit is onze Megaman? :>
http://www.youtube.com/watch?v=2HmUvHEWLv4

[ Voor 70% gewijzigd door firlian op 17-01-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:45:
Hee Oguz waarom heb je nooit tegen mij Gouken gebruikt? Zou wel is leuk zijn qua varatie in al die Kuma slachtingen :P
Ahum...
Oguz286 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:03:
Jammer dat de batterij van m'n camera op was, anders had ik onze Gouken vs Gouken match willen uploaden. Je had me helemaal kapot gemaakt, maar hey ik kan ook niks met Gouken :P Jij had anders wel een paar leuke combo's met hem :9
O-)
firlian schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:12:
Sim Combo Video :9~

Deze is wat nuttiger, met combos en trucs voor tijdens echte matches :P (Bevat ook handige taunts)
http://www.youtube.com/wa...LtpFuZ8Yc&feature=related

Update:
Dit is onze Megaman? :>
http://www.youtube.com/watch?v=2HmUvHEWLv4
Jep dat is hij, mijn Chinees broertje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duh! Win ik ook is wat. Maar goed neem ik wel Seth, of ook opa G of Anders zelfs die nep king van je (/me heeft gister voor het eerst een raging demon in sf4 gedaan)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Sagat schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:34:
Duh! Win ik ook is wat. Maar goed neem ik wel Seth, of ook opa G of Anders zelfs die nep king van je (/me heeft gister voor het eerst een raging demon in sf4 gedaan)
Als je nou live haalt wil best een keer met gouken een paar matches doen hoor :p

Die combo vids van dhalsim zijn erg tov :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
@walter
8 uur is wel goed!

@roq en oguz
Leuke matches! grappig hoe het momentum steeds heen en weer ging per match ipv per round.

@megaman

Tegen daigo gespeeld, dat lijkt best wel awesome en nog bijna een ronde pakken ook! :D ben benieuwd hoe het is tegen je te spelen als je niet disqualified raakt :D Lijkt me een grote challenge.

@everyone

Sagat wou weten of jullie iets lusten.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qYGLQJPwawY]

[ Voor 15% gewijzigd door Emersion op 17-01-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Walter 1982 vs Emersion 2-0

GG Walter, tegen beter weten in toch abel gepakt :D post zo wel match en een casual waarin het iig ietsje beter gaat :D

EDIT:

Ok video's zijn geupload, ik maakte ontzetten veel execution fouten met de change of direction wat anti air grabs worden , komt omdat ik change of direction nog niet doorheb(en ik charge character gewend ben) en dus een beetje spammy ermee ben.
Heb gevonden dat het beter werkt als ik de eerste change of direction gewoon gefocussed doe en de rest spam :P Uiteindelijk natuurlijk spamheid helemaal bannen.
Ook was ik soms in de war aan welke kant ik nu stond, match was erg aanvallend en leuk te spelen.
Ik had natuurlijk ook geen abel vs bison kennis , zijn roundhouse hield me erg goed tegen :D

in deze casual was ik wat opgewarmd en gingen sommige dingen wat beter :D

Mijn derde dag Abel en hij bevalt me wel eigenlijk , ga toch nog een aantal weekjes met hem door als secondary tot SSF4 komt :D

[ Voor 76% gewijzigd door Emersion op 17-01-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Megaman speelt vals !!! En ik stond aan de verkeerde kant !!! En ik zat niet lekker op de bank !!! En ik had last van lag !!!

:X

Jeetje, die is goed. Kansloos was ik. Van de 16 of 17 potjes in totaal heb ik er eentje weten te pakken, was zo onder de indruk dat zelfs m'n focus cancels mislukten :D Zo goed kom ik ze zelden tegen in championship mode.

2-0 voor Joey dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik wil eigenlijk geen spelbreker zijn, maar ik heb toch maar besloten om geen Dan te kiezen tegen megaman O-)
Of zoals Goku ooit zei (speciaal voor de DBZ fans zoals Sagat): i didn't know it was going to be that kind of fight... /super saiyan (of psycho power) mode on >:)

Wordt vast leuk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
En weer treffen ik en Oguz elkaar, lijkt alsof het elk toernooi weer raak is , of het nou offline of online is :P

ik hoop dat ik ver genoeg in de loser round kom om tegen megaman te spelen , anders voeg ik hem gewoon toe om casuals te doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op maandag 18 januari 2010 @ 00:50:
En weer treffen ik en Oguz elkaar, lijkt alsof het elk toernooi weer raak is , of het nou offline of online is :P

ik hoop dat ik ver genoeg in de loser round kom om tegen megaman te spelen , anders voeg ik hem gewoon toe om casuals te doen! :D
Pak je Vega? :> Voor Vega is het wat moeilijker om me op een afstand te houden, dus verwacht maar een flinke portie pressure >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wooooo, hele eerste ronde af binnen de termijn! Tournooi host is happy :P

Helaas nog geen tijd gehad om emersions pot te checken (of de 2 andere partijen van oguz en roq) maar dat gaat zeker nog komen.
Als bracket maker vandaag wel meewerkt (gisterenochtend kon ik de pagina niet laden) werk ik em zo nog even snel bij.

@firlian
Can't blaim u dude, Joey is goed. En we hebben af gesproken dat char select vrij was :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Off topic: is er een goede manier om een berichtje te krijgen wanneer er een nieuw bericht is geplaatst hier? Ik zag ergens een optie post reminders staan, maar begrijp niet helemaal wat de gedachte daarachter is, want er gebeurd niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
@ oguz
Uiteraard kies ik nu Vega. Ik heb geen 2e kansen meer :P Ik ben benieuwd naar je pressure, ik ga mijn best doen! Het word vast weer een leuke match :)

Ik heb er alweer zin in.... Ik weet niet wat het is , maar de laatste tijd heb ik alleen maar zin om sf4 te doen.... bayonetta, .modern warfare 2 en andere games blijven liggen terwijl SF4 veel ouder is. SSF4 hype of de wil om beter te worden door dat 2v2 toernooi misschien.
Ik heb er niks tegen, SF4 blijft leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:33:
Off topic: is er een goede manier om een berichtje te krijgen wanneer er een nieuw bericht is geplaatst hier? Ik zag ergens een optie post reminders staan, maar begrijp niet helemaal wat de gedachte daarachter is, want er gebeurd niks.
Ehm RSS feeds? Als het goed is zie je in je address bar een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/v2/icons/rss_small.png icoontje. Een beetje fatsoenlijke browser geeft je dan de mogelijkheid om te subscriben op de feed als je er op klikt. Ik gebruik zelf Opera maar dat kan ook vast in andere browsers :)
Emersion schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:57:
@ oguz
Uiteraard kies ik nu Vega. Ik heb geen 2e kansen meer :P Ik ben benieuwd naar je pressure, ik ga mijn best doen! Het word vast weer een leuke match :)

Ik heb er alweer zin in.... Ik weet niet wat het is , maar de laatste tijd heb ik alleen maar zin om sf4 te doen.... bayonetta, .modern warfare 2 en andere games blijven liggen terwijl SF4 veel ouder is. SSF4 hype of de wil om beter te worden door dat 2v2 toernooi misschien.
Ik heb er niks tegen, SF4 blijft leuk :D
Same here (behalve dat ik geen andere spellen heb... ok ok DOA4, DOAX2, 99 Nights) :P Ik ga m'n best doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Oguz286 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:24:
Ehm RSS feeds? Als het goed is zie je in je address bar een [afbeelding] icoontje. Een beetje fatsoenlijke browser geeft je dan de mogelijkheid om te subscriben op de feed als je er op klikt. Ik gebruik zelf Opera maar dat kan ook vast in andere browsers :)
Fatsoenlijke browser? :X

Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/2998/lynxk.jpg

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psst, we gebruiken de laatste 20 jaar Personal Computers, met grafische interfaces en muisbediening B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emersion waren idd paar leuke potjes, wel vrij chaotisch haha
Volgens mij ben ik nog nooit zoveel van links naar rechts geswitched door die change of direction haha.

Jammer dat ik maar 5 potjes kon, binnenkort maar een keer tegen je Vega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even alle footage bekeken, ggs everybody!
Ik wilde ronde 2, vanaf morgen officieel starten, zodat iedereen (ook) weer het weekend heeft om te spelen, dat leek toch de meest populaire tijd te zijn.

Ik ben trouwens officially gezwicht en zal zeer binnenkort mijn live vernieuwen. Tegen de meeste mains heb ik het moeilijk, maar tegen de alts dicht ik mezelfs kansen toe >:) (hoewel ik emersion toch echt props ga geven voor zijn abel, hoe lang speel je die nou? Ik zag je in die 2e pot al veel dingen goed doen die je de eerste keer imho fout deed. )

See you al online soon :)

oh nog even een suggestie voor got tourney 3 (als we dan met zijn allen nog zin hebben) toch idd een char keuze voor de winners en een voor de verliezers ronde?) Ik heb er alle vertrouwen in dat Emersion een goede kans heeft tegen Oguz maar met zijn vega had hij best wel eens in de winners ronde kunnen staan? Aan de andere kant, volgens mij hebben alleen emersion en firlian gekozen om met een non main te spelen, dus misschien is het ook gewoon een non discussie. Maar ik ben wel nieuwsgierig wat iedereen vind.

Ik herkende trouwens het sf4 willen spelen verhaal heel erg. Sp is ook leuk maar het mist de adrenaline rush van het spelen vs echte mensen. Maar nog steeds verdringt het mijn andere games
zelda, nsmb, mad world op de wii, en dead space, dmc4 en grid op de 360 hebben allen geen kans.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Zaterdag en zondag de resteerde 1500 GP punten gehaald in G2, en zit nu ook in G1 op xbox, maar ik had meer verwacht.
Mn allereerste championship match werd ik keihard ingemaakt door een 14k points Guile speler, om vervolgens in een stuk door tegen 30k/40k/60k mensen te winnen, en de finale te halen.

Misschien ben ik gewoon laat in G1 aangekomen (Heb een tijd actief op de pc versie gezeten), en zit het gross van G2 eral, want ik kan nu niet zeggen dat het niveau echt hoger is.

Walter ik heb je toegevoegd (request van cinneq), want volgens mij moeten wij nu tegen elkaar
Geef maar een gil als je tijd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roq schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:16:
Misschien ben ik gewoon laat in G1 aangekomen (Heb een tijd actief op de pc versie gezeten), en zit het gross van G2 eral, want ik kan nu niet zeggen dat het niveau echt hoger is.
Je benoemt het probleem van CE mode. Mensen zonder skill maar met veel tijd kunnen ook in g1 komen. En ja, dat hebben ze ook (althans zoiets zei Firlian hier al heeeeeeeeeel lang geleden, ik heb weinig tijd en ook niet veel skills, dus ik zit nog wel ff in G2 :+ ) gedaan.

Verder hebben we niet veel gespeeld, maar op basis wat ik zelf van je gezien heb en de footage met Oguz vond je sim zeker een van de betere waar ik tegen gespeeld heb, ik geloof dus graag dat je het niet al te moeilijk hebt. Je natuurlijk kan nog hoger steigen, maar het kost geween vreselijk veel tijd. Als je daar geen zin in hebt dan kun je idd het beste player matches gaan doen, vooral tegen die jongens van drakenslag, daar zitten gewoon veel sterke spelers. (en zorgen dat je tijdens tournooien niet hoeft te werken :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ik heb een lekker succesvol avondje SF4 erop zitten. Heb weer wat punten gescoord in G1 :)

Wat ik heel erg merk is dat je met blockstrings en druk heel ver komt. Ik speel de laatste tijd meer rushdown (na gezien te hebben hoe men speelde @ Enschede) en dat gecombineerd met blockstrings die ik heb zitten oefenen = win. Het is best grappig om te zien dat Ryu's met 65000 punten en Honda's met 53000 punten helemaal niet zo moeilijk hoeven te zijn, omdat ze geen kans krijgen om wat te doen. Leukste was nog dat ik tegen een Ryu met teveel punten speelde en dat ik hem de eerste ronde helemaal kapot maakte en dat hij in de 2e ronde alleen maar keepaway speelde (waardoor ik nog meer druk op hem kon zetten >:) ).

Raad ik iedereen aan: oefen blockstrings en zorg ervoor dat je altijd momentum hebt en niet bezwijkt tegenover je tegenstander :)

EDIT: Ik heb net weer 'even' SF4 gedaan en ik heb bijna alleen maar gewonnen :D 15121 punten is het resultaat 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Oguz286 op 19-01-2010 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Sagat schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:51:
[...]

Je benoemt het probleem van CE mode. Mensen zonder skill maar met veel tijd kunnen ook in g1 komen. En ja, dat hebben ze ook (althans zoiets zei Firlian hier al heeeeeeeeeel lang geleden, ik heb weinig tijd en ook niet veel skills, dus ik zit nog wel ff in G2 :+ ) gedaan.

Verder hebben we niet veel gespeeld, maar op basis wat ik zelf van je gezien heb en de footage met Oguz vond je sim zeker een van de betere waar ik tegen gespeeld heb, ik geloof dus graag dat je het niet al te moeilijk hebt. Je natuurlijk kan nog hoger steigen, maar het kost geween vreselijk veel tijd. Als je daar geen zin in hebt dan kun je idd het beste player matches gaan doen, vooral tegen die jongens van drakenslag, daar zitten gewoon veel sterke spelers. (en zorgen dat je tijdens tournooien niet hoeft te werken :P )
Volgens mij was ik dat 8) Ik heb altijd gezegd dat ik Battle points ( oftewel het vroegere ranked) een beter systeem vind dan Grade points.....omdat je ook hard punten kon verliezen en het dus meer je skill aangaf...Maarja uiteindelijk is championship de leukere mode en ik denk dat battle points iets meer "hardcore" is en dus minder aantrekkelijk voor de massa.

Tegenspelers hebben is leuk.... dus ik vind het zo wel best. Het schijnt (gerucht?) dat SSF4 ook per character een ranking gaat bijhouden, ik ga richten op een hoge plaats bij het vega board!

Over de skill van G1 , die is all over de place..... ik versla sommige met 50000 makkelijk en heb soms de grootste moeite met iemand die 17000 punten heeft, het getal zegt alleen wat over ervaring misschien.
Tevens weet je nooit of je tegen iemands main character speelt als ze niet efficient gebruik maken van de titels, etc.

Over je eerdere vraag sagat.... ik had inderdaad misschien wel kunnen winnen van Walter met Vega.... , maar character keuze is vrij en ik heb er voor gekozen om lol te hebben met abel om te zien waar ik kon komen, waarna ik probeer in het toernooi te blijven met Vega. Iedereen moet die keuze persoonlijk maken vind ik, niet mensen andere characters opdwingen...Voor dit toernooi ben ik Abel gaan bekijken en ik ga hem dankzij dit toernooi nog even wat vaker spelen, omdat ik hem best grappig vind :)

Als ik er straks tegen Oguz uitvlieg heeft hij toch eerlijk gewonnen van mijn main , dus heb ik niks te zeuren :D
En heb ik Oguz verslaan dan moet ik gelijk tegen een topper in firlian of megaman.... dus ik zie wel uit naar de pot tegen oguz... ik wil graag door :9~

Bij het derde toernooi zal ik wederkeren met Abel als SSF4 dan al niet uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:56:
maar het mist de adrenaline rush van het spelen vs echte mensen.
Hmm ik sta nog steeds achter wat ik hier zei, maar sf4 heeft me WEER eens positief verrast, na wat aanmoderen met Sakura en Guile voor storied reputation (ze liggen me beide niet echt, vooral Guile moet ik echt ontzettend mee zoeken) dacht ik, oh ja, time trians en survival ben ik ook nog niet echt ver mee.
Ik was eerst al verrast toen ik tegen de ai moest spelen zonder dat de healtbar zichtbaar was, maar tegen een onzichtbare tegenstander spelen had ik nooit verwacht. Tuurlijk je kon jezelf in mk al onzichtbaar maken maar toch vond ik het erg gaaf. Helemaal toen ik een spd van zangief terecht kwam, ziet er apart uit :)

Maar vanavond ga ik live halen (als ik mijn paypal ww nog weet |:( )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Volgens mij ben je in time trials of survival ook zelf een keer onzichtbaar :P nog aparter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Die Trials waren best nog leuk ja. Ik vraag me ook af hoe dat in SSFIV gaat, ivm het wel of niet overnemen van online ratings van SFIV etc.

@GoT toernooitje: moet gewoon vrije character keuze blijven. Teveel variabelen om een verplicht handicap in te stellen voor "goede spelers" (nog eens enorm subjectief ook ;))

[ Voor 21% gewijzigd door firlian op 19-01-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Volgende GoT tournooitje doe ik en mijn chef ook weer mee.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weer wat punten gesprokkeld, gaat wel lekker zo :D Ik heb een Ryu met 54000 punten en een andere Akuma met 40000 punten verslagen. Vooral die Akuma kon gewoon helemaal niks (tegen mij), snap niet hoe die gast aan 40000 punten komt :?

Moest net tegen een Zangief, die het niet leuk vond dat ik keep away speelde maar wel een dikke BnB combo landde als de kans kreeg. Uiteindelijk won hij net met daarbij een bericht dat 'wij Akuma scrubs het spel moeten leren spelen'. Ik zei dat hij natuurlijk wil dat iedereen gewoon op hem afloopt en helemaal niks doet zodat hij ze maar kan blijven spd'en. Krijg ik een reactie terug dat hij wil dat mensen gewoon het spel leren spelen. Ik zei dat ik het met hem eens ben en dat dom op Zangief af lopen en proberen combo's te landen niet bepaald slim is, maar eigenlijk idioot. :/

Wat een malloten zijn er toch online 8)7

EDIT: Ik heb net de matches tussen Walter en Emersion gekeken. Leuke matches, maar Emersion doet wel vaak de shoryuken move (airgrab dus) :P Er zit dus wat van shoto's in je, zie je nou wel? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Oguz286 op 19-01-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
@oguz
Haha het gebeurt al bijna niet meer, behalve wanneer ik per toeval onbedoeld aan de andere kant van een tegenstander kom met een rol, omdat hij een voorwaats bewegende move doet (zoals een slide ofzo).

Gister had ik met Vega een echte off-day , niks ging zoals ik het wou, ik maakte veel fouten waarvan ik zelf een seconde later denk "wat ben je aan het doen, rick?" . Gelukkig had ik gisteren de match niet :P
Uiteindelijk na wat frustratie, kwam ik later in de avond de dip te boven en ging het weer redelijk. (versloeg ik de mensen die mij eerder die dag vernietigde).
Maarja heb wel weer wat dingen geleerd, dus heb me niet voor niks gefrustreerd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Laatst online: 13-09 19:05
Gisteren ook wat geleerd..speelde tegen een Gouken die een demon flip deed maar als ik hem probeerde te dp-en werd de hit nog gefocused in de lucht..wist niet dat de demon flip van Gouken dat kon. Of die gast doet nog wat extra in de lucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En van de opties is van Gouken demon flip is idd die parry move, maar als ie die gebruikt kan ie offensiefs niets. dus gewoon iets langer wachten en dan aanvallen :) (ehm als ie het een paar keer achterelkaar gedaan heeft, want anders krijg je wsl een dive kick of worp op je dak :P )

in other news:
* Sagat heeft weer live, althans een code....vanavond testen (kreeg em gisteren om 12.00 snachts binnen ofzo)

[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 20-01-2010 12:17 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
aha goed om te weten..nou nog herkennen wanneer hij die parry in de lucht doet..dat is alleen jammer van championship mode waarschijnlijk kom ik hem nooit meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Sagat schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:51:
[...]
Verder hebben we niet veel gespeeld, maar op basis wat ik zelf van je gezien heb en de footage met Oguz vond je sim zeker een van de betere waar ik tegen gespeeld heb
Thanks!
Maar als ik naar m'n idolen kijk heb ik nog een lange weg te gaan denk ik :p
[b][message=33312096,noline]Emersion schreef op woensdag 20 januari 2010 @
Gister had ik met Vega een echte off-day , niks ging zoals ik het wou, ik maakte veel fouten waarvan ik zelf een seconde later denk "wat ben je aan het doen, rick?" .
Haha zo bekend, ik zie mezelf ook wel eens verliezen om de meest stomme manieren, "Jonge.. da hoort nie"
Gewoon stilstaan als er een weer een of andere Ryu al springend op me af komt, en gewoon geen anti-air eruit gooien. Soms zit het mee, soms moet je eerst wakker worden hehe.

@firlian, ik heb je request geaccepteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
disclaimer:
Ik zit in g2 en off line ken ik niet zo heel veel sim spelers......maar het is (imho) duidelijk dat je iig je character effectief gebruikt en weinig zichtbare fouten hebt.

Zijn er Sim spelers in de zaal die dit wellicht kunnen onderbouwen of anders onder uit halen? ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Roq, als je vanavond online bent op XBL wil ik wel even tegen je spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

@Sagat,

heb je idd snel als niet veel mensen het character spelen :p
Heb ik bijvoorbeeld ook bij goede Gen, Vega en Viper spelers die laten altijd een grotere indruk achter dan de characters die toch wat vaker gekozen worden.
Qua fouten, zelf vind ik dat ik meer aan m'n zoning moet werken, en minder unsafe spelen, maar dat komt vanzelf wel hoop ik. Ik moet mezelf eerst betrappen op m'n fouten en proberen af te leren. Dat is vaak moeilijker dan een combo onder de knie krijgen :)

@Firlian,

Is goed! al ben ik al vanaf 05:00 wakker (glas netwerk onderhoud), en moet nog tot 18:00 ongeveer, dus maak me niet te hard in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Mijn SE stick is binnen. Het andere was allemaal niet te importeren (of 50 euro verzendkosten bij playasia, wtf :') ). An sich nog snel, na 3 werkdagen. Nu eens een rebirth doen, want dat zal wel even wennen worden. Maar geen draadloze meuk, daar ben ik echt vanaf gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Roq
GGs. Je sim is erg goed. Kwam erachter dat Dan totaal kansloos is tegen Sim omdat het bijna onmogelijk is om in de buurt te komen.
Bison blijft natuurlijk een lastige match up voor sim, had wel een paar matches nodig om in te komen met Bison, BnB's kwamen er totaal niet uit in het begin :P

En sorry voor de LAG, ik ergerde mij er zelf ook erg aan. Helaas zit ik op een thuisnetwerk waar de hele familie internetverslaafd is. Vooral het bekijken van videostreams vind mijn telfort modem erg vervelend. Het resultaat zie je in onderstaande afbeelding. Nu moet ik zeggen dat dit ook wel erg extreem is, valt me nog mee dat we uberhaubt hebben kunnen spelen.
Afbeeldingslocatie: http://www.pingtest.net/result/8360026.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

GGs :)

Je dictator is echt een beest.
Ik was er niet helemaal bij zoals ik al dacht, iets te lange dag gehad vandaag en ik denk dat je het ook wel kon merken :)

Lag was af en toe wel lastig, maar dat maakt niet uit verder over het algemeen ging het goed toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Oguz
Sorry, dat dacht dat de lag voorbij was (was het ook). Maar toen aan het begin van onze eerste match was het alweer k*t dus moest ik even naar mijn broertje zijn kamer lopen, en toen zag ik dat hij de voetbal internet stream aan had staan en er zelf niet naar zat te kijken. :( Toen heb ik die dus uitgedrukt en was het even speelbaar. Daarna heeft hij 'm waarschijnlijk weer aangezet want de lag was er weer 8)7

Snap er ook helemaal geen f*ck van, want die stream gebruikt bijna geen bandbreedte, maar veroorzaakt wel enorme packet loss en jitter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merkte het ja :| Het was slowmotion :D Zit ik een paar dagen blockstrings te oefenen, lagt het als een gek :D

Ik snap het ook niet, de stream downloadt data terwijl juist je ping en upload belangrijk zijn, dus het zou niet moeten laggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hah heb ik iig een excuus om niet tegen Dan te moeten :P

Oguz, je Ryu en Gouken graag? *g*

* Sagat heeft zijn rentree gemaakt, met weer een ffing verlies in een g2 final......een Zangief die niet eens zoveel byzonders deed, maar wel gewoon 2-0 wint :(

Maar goed, is kijken of ik er iets van bak tegen de alts.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:42:
Hah heb ik iig een excuus om niet tegen Dan te moeten :P

Oguz, je Ryu en Gouken graag? *g*

* Sagat heeft zijn rentree gemaakt, met weer een ffing verlies in een g2 final......een Zangief die niet eens zoveel byzonders deed, maar wel gewoon 2-0 wint :(

Maar goed, is kijken of ik er iets van bak tegen de alts.
Wil ik net een invite sturen, is ie offline :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Na elven nog wel tegen sagat gespeeld, was blij dat hij tegen mijn abel wou want Vega had ik die dag wel gezien na een paar uur.

GG's Sagat...hopelijk zag je dat ik alweer iets in niveau ben gestegen sinds de video's... bij de meeste characters die je koos weet ik nu heel iets beter hoe ik erin kom.
Tegen anderen weer niet zoals Balrog.
Dat was wel een leuke match, eerst stond je met 2-0 voor toen ik begon te wennen aan balrog en toch nog 2-3 maakte door alles uit de kast te halen (volgens mij redelijk wat ultra's/supers geraakt)

Sagat had ik echter geen idee van (matchup ook nog nooit gespeeld), laatste ronde wat alternatieven geprobeerd, maar die wist Sagat ook allemaal af te weren en zelfs een perfect te scoren.... elke gestrafde poging doet pijn tegen hem :D
Ik zal even inlezen op Shoryuken.com hoe ik die match up aan kan pakken, want ik had geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Oguz
Family man syndroom, ik moest naar bed ;) Tegen Cinneq heb ik ook maar 2 potjes kunnen spelen.
Maar het komt vast we goed.

GGS Emersion en Cinneq.
@Emersion
Ik dacht een paar keer dat iets ontdekt hebt wat ik kon exploiten. Dat werden dan spannende rondes. Maar je wat net een borg, steeds aanpassen en dan ontkwetsbaar worden :( Iig kon ik je met die lange kale wel aan, maar dat kan als je nog wat langer getrained hebt best anders zijn.
Lol at je Ryu mispick trouwens, ik lekker hakken en beuken 'het gaat goed!!! wait, hij doet helemaal niets......aw!
Verder vind ik het nog steeds kewl dat ik je met Guile's ultra gepakt had, ik vind de motion zooooooo irritant (jaja met vega doe je niet anders...). Daarnaast moet ik toch maar is goed gaan kiezen wie ik echt beter wil leren (niet allemaal Sagat roepen :'( ;) ). Want ik merkte gewoon dat ik met sommige chars net de finesse miste om zelfs mijn 'who needs combo's, poking FTW' niveau te halen.

@Cinneq
Helaas maar 2 potten en het staat 1-1, ook nog. Wat me bij Emersion allemaal niet lukte met Seth ging tegen jou wel goed, maar desondanks maar 3-2. Onze Gouken mirror match kan hernoemd worden naar de gemiste ultra show off, man het enige wat mijn ego overeind hield is dat jij ze ook miste. Maar goed daar kan op getrained worden. Ik zei het al over live maar die combo in de hoek vond ik echt tof. Het is goed dat ssf4 volgens mij out of the box, de optie krijgt om matches te saven danwel naar youtube te schoppen want die had ik echt nog wel willen terugzien. En ik ga niet alleen voor sf4 een camera kopen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Sagat schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 08:49:
@Cinneq
Onze Gouken mirror match kan hernoemd worden naar de gemiste ultra show off, man het enige wat mijn ego overeind hield is dat jij ze ook miste.
Haha ja echt erg, ik was behoorlijk brak gisteren dat merkte ik tegen Firlian al. Normaal mis ik die followup tatsu's en ultra na een backthrow niet zo vaak.
Ik probeerde ook te vaak te focussen, en iedere keer als ik net focus indruke deed jij zo'n spin kick om het gelijk te breken.

De combo is vrij simpel hoor, (eventueel FA) c.fp xx ex shoulder, juggle met mk fireball, en vangen met hk tatsu.
Ziet er wel leuk uit natuurlijk :)

Binnenkort maar wat rematches doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
firlian schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:44:
Hmm, waar is die match tussen mij en diezelfde Rufus, die was legendarisch :D

grappig eerst 2 keer hard verliezen , zelfs perfected om daarna alsnog te winnen , echte comeback king was je op dat toernooi haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
O wat ben ik goed *O*

Wel jammer dat al die mensen er gewoon even doorheen gaan lopen, vooral in die laatste ronde -O-

Heb mijn winst mischien ook wel beetje aan Oguz te danken. Die zei na die perfect iets als "even rustig aan doen". Dus toen ben ik maar wat meer defensief gaan spelen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat een camera talent.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@mrV
Eens, maar het ging hier ook nog maar om de voorrondes toch? Ik kan me herinneren dat voor 'de bracket' Oguz en Firlian bij die setup met 4 tv's bezig waren......

* Sagat heeft bij gebrek aan gotters net maar weer even de sp opgepakt met Guile. Echt die ultra is zoooooo irri. Helemaal als je Sagat gewend bent met meerdere setups. Met guile is het gewoon altijd chargen en hopen dat ie on wake up is lukt of dat de ai er in springt.....desondanks bijna Seth verslagen......bijna :(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Guiles Ultra is idd erg ***** Ik krijg hem er wel 80% van de tij duit, maar echt lekker linken in een combo zit er niet echt in.

BTW, ik had veel eerder een stick moeten kopen, damn dat speelt echt tig keer fijner :)
Vanochtend nog even wat trials gedaan, die er nu een stuk beter (he, daarvoor was het gewoonweg niet) er uit komen. Al krijg ik nog steeds trial 3-1 normal niet met Dhalsim, ik snap er echt geen reet van wat ik verkeerd doe. Eerst naar achteren, want anders gaat zijn MK in "stretchmode" maar om dan die inferno flame er aan te linken....Dan is al in block.

Gelukkig gingen andere chars al een stuk beter. Vanavond eerst eens FFXIII uit spelen, dan kan ik weer wat vaker op SF4 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Sagat schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:09:
@mrV
Eens, maar het ging hier ook nog maar om de voorrondes toch? Ik kan me herinneren dat voor 'de bracket' Oguz en Firlian bij die setup met 4 tv's bezig waren......(
Deze match was redelijk ver in de loosers bracket. Bijna alle matches in de loosers bracket werden daar gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:30
Hmm, Madcatz gaat ook nieuwe sticks uitbrengen zie ik nu ;)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Pheno79 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:25:
Al krijg ik nog steeds trial 3-1 normal niet met Dhalsim, ik snap er echt geen reet van wat ik verkeerd doe. Eerst naar achteren, want anders gaat zijn MK in "stretchmode" maar om dan die inferno flame er aan te linken....Dan is al in block.
Het heeft een beetje rare timing, niet te snel niet te langzaam.
Het makkelijkst is back + mk, downforward, back, lp

Downfoward , back, registreerd als een hcb, en hielp voor mij met de timing, verder is gewoon een beetje oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
FREAKJAM schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:25:
Hmm, Madcatz gaat ook nieuwe sticks uitbrengen zie ik nu ;)
Nou ja, nieuwe skins zo te zien :') Makkelijk scoren. Ik vind de SE een stuk goedkoper en die tune ik zelf wel als ik dat nodig vind. arcadeshop.de en je hebt al orginele sanwa onderdelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja....ik vraag me af hoeverre het op een stick spelen me gaat helpen. Ik merk wel heel erg wat peno zegt, dat op een pad sommige combo's er moeilijk uitkomen, maar zal me dat op een stick beter af gaan? Ik weet dat als je er genoeg tijd in stopt dat je het ook prima met pad kan halen (kijkt naar Oguz zijn 360 padje)

Dat is waarom ik eigenlijk nog weer is sf3 via pc wil spelen en dan met mijn (oude dreamcast) stick en dan kijken hoe het bevalt. Maar dat is bij voorbaat al weer niet eerlijk omdat ik nu al weet dat ik dat na een paar potjes bue ben en dan toch weer sf4 via mijn pad ga spelen. Misschien moet ik idd maar gelijk een stick met ssf4 kopen.......

oh sf4 samenvatting van vandaag
- weer een paar stapjes dichterbij het uitspelen van de normal time trials
- medium uitgespeeld met Guile (wel 5 continues :( )
- Even gesparred met Joey...enige hightlight is dat ik met cammy bijna zijn Kuma pakte, maar 3-2 verliezen is ook verliezen *zucht*, oh en verder hier en daar een ronde gepakt, wat nog niet slecht is gezien hij naar japan gaat om te trainen en ik als training met Guile mijn ass gekicked krijg door Seth op medium ai :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Pheno79 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:40:
[...]

Nou ja, nieuwe skins zo te zien :') Makkelijk scoren. Ik vind de SE een stuk goedkoper en die tune ik zelf wel als ik dat nodig vind. arcadeshop.de en je hebt al orginele sanwa onderdelen :)
De SE is natuurlijk een stuk goedkoper maar ik vind het grotere oppervlak van de TE veel lekkerder om mee te spelen. Als ik nu de knoppen en stick van m'n SE en TE vergelijk wil ik ook echt niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Sagat schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:50:
Tsja....ik vraag me af hoeverre het op een stick spelen me gaat helpen. Ik merk wel heel erg wat peno zegt, dat op een pad sommige combo's er moeilijk uitkomen, maar zal me dat op een stick beter af gaan? Ik weet dat als je er genoeg tijd in stopt dat je het ook prima met pad kan halen (kijkt naar Oguz zijn 360 padje)
Ik heb m'n (TE) stick na een weekendje proberen toch maar retour gestuurd. Voorlopig wordt ik er niet beter door, maar nog belangrijker, ik denk dat ik hem niet genoeg ga gebruiken. Het is zoveel moeite om helemaal die usb kabel erin te prikken en dat ding op schoot te zetten. Bovendien krijg ik met m'n 360 padje tot nu toe alle combo's er ook wel uit. En beter worden is vooral een kwestie van tactiek i.p.v. techniek. En ik kon die 100 euro eigenlijk wel goed voor wat anders gebruiken :p

[ Voor 11% gewijzigd door Pkunk op 22-01-2010 00:34 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik heb die stick juist gekocht omdat ik na uuuren frustratie er gewoonweg slecht dingen uit kreeg. Die pad van madcatz is kapot, maar lag me ook eigenlijk niet lekker in de hand. Idem voor de standaard PS3 controller, nou ja, op dat kapot zijn na :')
Dus nu probeer ik die SE en het bevalt me. Dat er ook goede padspelers zijn geloof ik graag hoor, maar ik krijg kramp als ik lang snelle bewegingen op die pad moet maken (met shoulder buttongebruik er nog bij). Daar is die stick een ideale oplossing voor. Dus ook bij andere spellen zal ik die gebruiken. Ik word door elke padspeler er waarschijnlijk nog vierkant uitgespeeld, maar dan heb ik iig geen kramp meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm ik heb mijn pad gewoon altijd in mijn xbox zitten omdat ik 9 van de 10x toch sf speel als ik dat ding aanzet :P
Maar toegegeven, een stick neemt toch wel ff iets meer ruimte in dan een joypad.
En ja ze sticks zijn natuurlijk duur(der). Als je eerst een goedkopere stick koopt een em zelf upgrade naar naar betere onderdelen valt het misschien ook nog wel mee, maar hoewel ik het geen enkel probleem vind om mijn pc qua onderdelen of software te tweaken ben ik zeker geen soldeer held, dus ik moet toegeven dat dat me ook wel tegenhoudt, en dat ik dan toch liever iets meer uitgeef en dan iets heb wat direct goed is.

Anyways, ik denk dat ik er beter of kan beslissen nadat ik de char trials moet gaan doen. Ik heb nu nog excuses met storied reputation, en nu dus time en straks survival trial mode, maar dan moet ik er toch echt aan gaan geloven en de char trials gaan doen. Misschien is kijken of ik ter vergelijking wat van die trials ook op stick kan gaan proberen.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Sagat schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 07:37:
Hmmm ik heb mijn pad gewoon altijd in mijn xbox zitten omdat ik 9 van de 10x toch sf speel als ik dat ding aanzet :P
Maar toegegeven, een stick neemt toch wel ff iets meer ruimte in dan een joypad.
En ja ze sticks zijn natuurlijk duur(der). Als je eerst een goedkopere stick koopt een em zelf upgrade naar naar betere onderdelen valt het misschien ook nog wel mee, maar hoewel ik het geen enkel probleem vind om mijn pc qua onderdelen of software te tweaken ben ik zeker geen soldeer held, dus ik moet toegeven dat dat me ook wel tegenhoudt, en dat ik dan toch liever iets meer uitgeef en dan iets heb wat direct goed is.
Zorg dat je een Madcatz SE stick koopt als je cheap wil beginnen. Deze kan je upgraden zonder te solderen ;) Dus de buttons en stick kan je heel eenvoudig verwisselen en aansluiten. Anders koop gelijk een TE stick dan zit je gelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou gewon voor de te gaan, hij kost 40 euro duurder, maar dan heb je wel alles in sanwa ;) Ik had eerst ook se, vond m heel goed, maar totdat ik te ging kopen, wat een wereld van verschil, en gelijk mijn se verkocht, die vergelken met de te gwn een houterige ding was. Dus ik zou adviseren om de TE te kopen, ben je gelijk klaar ervoor, zonder nonsens om te modden of iets dergelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Zou inderdaad ook dan gelijk de TE versie halen..heb zelf de SE met sanwa spul..maar de TE speelt toch net wat lekkerder heb ik gemerkt omdat hij wat groter en zwaarder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:04:
ik zou gewon voor de te gaan, hij kost 40 euro duurder, maar dan heb je wel alles in sanwa ;) Ik had eerst ook se, vond m heel goed, maar totdat ik te ging kopen, wat een wereld van verschil, en gelijk mijn se verkocht, die vergelken met de te gwn een houterige ding was. Dus ik zou adviseren om de TE te kopen, ben je gelijk klaar ervoor, zonder nonsens om te modden of iets dergelijks :)
40 euro? Ik zag die TE toch echt overal voor minimaal 60 euro duurder, dus het dubbele van de SE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:26:
[...]

40 euro? Ik zag die TE toch echt overal voor minimaal 60 euro duurder, dus het dubbele van de SE ;)
hehe nee hoor ;) Hij is echt voor rond 40 euro meer te halen, moet je toch beter rondkijken ;)

Check deze links maar

SE

TE

Bij bol kost de te stick 110 exclusief 2 euro verzendkosten (Er is een code voor kosteloos verzendk.). De goedkoopste momenteel.

De goedkoopste SE stick is te koop bij 4 launch voor 60 euro, maar dan komen er ook nog 10 euro verzendkosten erbij, wat 70 euro maakt. Even rekenen.....110- 70 = 40 :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:54:
[...]

hehe nee hoor ;) Hij is echt voor rond 40 euro meer te halen, moet je toch beter rondkijken ;)

Check deze links maar

SE

TE

Bij bol kost de te stick 110 exclusief 2 euro verzendkosten (Er is een code voor kosteloos verzendk.). De goedkoopste momenteel.

De goedkoopste SE stick is te koop bij 4 launch voor 60 euro, maar dan komen er ook nog 10 euro verzendkosten erbij, wat 70 euro maakt. Even rekenen.....110- 70 = 40 :P
Die SE heb ik voor minder kunnen krijgen. En tot een week geleden was de TE stick nog niet zo goedkoop, dus dan kan ik zoeken tot ik een ons weeg :P
Maar goed, ik geef geen 100 euro voor een joystick uit. Kosten/batenanalyse laten mij zien dat ik het er niet uit ga halen (ik doe ook geen toernooien mee of zo :) ). Dat zou voor mij alleen maar frustrerend zijn. Ik ben nog zoekende naar een echte main om in te verdiepen, al voel ik me het prettigst bij Abel: geen shoto en geen charger, want dat kan ik al helemaal niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Pheno79 op 22-01-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:07:
[...]

Die SE heb ik voor minder kunnen krijgen. En tot een week geleden was de TE stick nog niet zo goedkoop, dus dan kan ik zoeken tot ik een ons weeg :P
Maar goed, ik geef geen 100 euro voor een joystick uit. Kosten/batenanalyse laten mij zien dat ik het er niet uit ga halen (ik doe ook geen toernooien mee of zo :) ). Dat zou voor mij alleen maar frustrerend zijn. Ik ben nog zoekende naar een echte main om in te verdiepen, al voel ik me het prettigst bij Abel: geen shoto en geen charger, want dat kan ik al helemaal niet.
De TE is al een tijdje bij bol voor die prijs. Hmm maar abel heeft wel die shoto inputs, en bv halve draai voor zijn grab. Ok dan moet je maar gewoon de SE gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik heb vorige week gekeken maar toen stond er nog 139 euro dacht ik. maakt niet uit, ik heb e rnu toch al 1, en zoals gezegd: ik ben geen natuurtalent in dit spel :P
Het klopt dat Abel wel de input heeft, maar ik vind vuurballen gooien gewoonweg niet mijn stijl. Ik wil vechten, niet een verzonnen vuurbal op iemand afgooien ;) Dat is een persoonlijke kwestie overigens, ik zou eerder balrog honda of blanka ook kunnen nemen, maar ja, charges, die krijg ik gewoonweg niet goed eruit.

Ik ben ook al wat van di elinkjes die eerder geplaatst zijn aan het lezen, gewoon om wat meer te begrijpen van het spel, want daar scchort het waarschijnlijk aan. Ik hoop eigenlijk dat ze in SSF4 die trainingsmode wat pimpen, door ook een demonstratie van de beweging in kwestie van te voren te kunnen zien. Dat zou voor mij iig een uitkomst zijn. Of mij part een hintsysteem als het met ritme heeft te maken (zoals Gen's gekiro). Ik krijg die echt er gewoon niet uit, omdat je blijkbaar een apart ritme op die knoppen moet toepassen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Even een repost van een Dictator tutorial die ik op drakenslag tegenkwam. _/-\o_
Alex Valle over zoning, footsies en 4 part tutorial over Dictator

http://www.justin.tv/clip/2c5286bfa6c1071c Beginner Tutorial

http://www.justin.tv/clip/1752ad06d5161b56 Advanced Tutorial

http://www.justin.tv/clip/cea2ae45bc15ef20 Dictator Tutorial Part 1
http://www.justin.tv/clip/6a7f76b11c59dbb4 Dictator Tutorial Part 2
http://www.justin.tv/clip/8bae9481198b0e2e Dictator Tutorial Part 3
http://www.justin.tv/clip/8147ae32dcef3b23 Dictator Tutorial Part 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren stond ik op en liep ik naar de ene hoek van m'n kamer om de stekker voor de pc/xbox/whatever in het stopcontact te stoppen. Ineens zat mijn rug op slot en verging ik van de pijn om na een paar seconden flauw te vallen en me ong. 3 uur lang niet te kunnen verroeren :/ Gelukkig heb ik van de huisarts (over wie ik ontzettend tevreden ben _/-\o_ ) een medicijn gekregen die ervoor zorgte dat ik naar mijn bed kon. Volgens haar zou ik deze pijn nog een paar dagen moeten verduren, maar het gaat vandaag al een heel stuk beter, maar als ik te lang sta dan krijg ik weer het gevoel dat ik ga flauwvallen.

Gelukkig heb ik een wireless controller en kan ik vanuit mijn bed SF4 spelen 8)

Maar als je tentamens hebt dan is het niet zo heel handig om SF4 te gaan doen :/

EDIT: en ik vind dat firlian zijn SF4 titel moet veranderen in Comeback King :9

[ Voor 5% gewijzigd door Oguz286 op 22-01-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Klinkt niet erg fijn Oguz :/
Maar mooi dat het alweer beter gaat. :)
Wordt dus verplicht blockstrings oefenen voor jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Oguz286 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:49:
Gisteren stond ik op en liep ik naar de ene hoek van m'n kamer om de stekker voor de pc/xbox/whatever in het stopcontact te stoppen. Ineens zat mijn rug op slot en verging ik van de pijn om na een paar seconden flauw te vallen en me ong. 3 uur lang niet te kunnen verroeren :/
Damn, beterschap.
Klinkt behoorlijk ernstig, heeft de huisarts een diagnose kunnen maken?

Voor de discussie hierboven, een SE modden met sanwa kom je ongeveer op dezelfde prijs uit als een TE,
dus kun je beter voor de TE gaan (vind ik).
Vroeger scheelde het iets van 50 euro, maar door de prijsverlaging van de TE, en de prijsverhoging van de sanwa onderdelen (+ verzendkosten) maakt het elkaar niet meer zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Roq schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:12:
[...]

Damn, beterschap.

Voor de discussie hierboven, een SE modden met sanwa kom je ongeveer op dezelfde prijs uit als een TE,
dus kun je beter voor de TE gaan (vind ik).
Vroeger scheelde het iets van 50 euro, maar door de prijsverlaging van de TE, en de prijsverhoging van de sanwa onderdelen (+ verzendkosten) maakt het elkaar niet meer zo veel.
Het maakt ook niets, als je gaat modden, maar dat is pas in de toekomst, eerst zelf eens wat skills aan leren voordat ik de schuld bij type knop x kan leggen ;) En om nu 139 (nu dan 110) euro neer te leggen voor wat experimenteren of een stick je wel ligt vind ik vrij veel geld. Nu komt het toevallig zo uit dat het me wel ligt, maar voor hetzelfde was dat niet zo, dan was 40 euro duurder toch zonde geweest ;)
De meesten hier zijn een stuk meer ervaren dan ik, dus die hebben al een stick of weten dat ze er geen willen hebben omdat het ze niet ligt. Ik ben echt een newbie hoor, sf II heb ik ooit op een vakantieadres in de arcade gespeeld, om mijn niveau (of beter gezegd, niet bestaande niveau) maar aan te geven :D

De linkjes van firlian vind ik wel interessant, wordt er eens visueel uitleg gegeven aan termen, want voor mij kun je een woordenboek schrijven, maar dan zegt het me nog niets.

Oguz, beterschap man, weet je al wat meer wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:58:
Klinkt niet erg fijn Oguz :/
Maar mooi dat het alweer beter gaat. :)
Wordt dus verplicht blockstrings oefenen voor jou :P
Heb ik gisteren gedaan :D
Roq schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:12:
[...]
Damn, beterschap.
Dankje :) M'n huisarts belde me half 10 's avonds op om nog een keer te vragen hoe het met me ging _/-\o_ Ik heb haar toen uitgelegd hoe alles was gebeurd en ze zei dat het gewoon een verkeerde beweging was, omdat ik alleen last het van m'n rug en niet ook van mijn benen bijv.
Pheno79 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:51:
[...]
Oguz, beterschap man, weet je al wat meer wat het kan zijn?
Dankje :) Zie verhaal boven :P

Naja heb ik tenminste een smoes om te oefenen >:)
Sagat schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:42:
Idd zoals Cinneq al zei 'damn!' beterschap gewenst Oguz. * Sagat is zelf een keer wakker geworden met een rug die tegen werkte. Kon letterlijk niet uit mijn bed komen. Toevallig gister weer is wat grond oefeningen gedaan om herhaling te voorkomen. Wie weet tot vanaaf on line.
Dankje :) Ik denk dat ik straks/vanavond wel online ben :)
firlian schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:41:
Ik heb ook eens die site bekeken van de video stream van mijn broertje die altijd zo'n lag veroorzaakt...

*Taadaa* http://www.myp2p.eu/guide.php?part=software

Ik ben ook veel te naief en ouderwets blijkbaar. Video streaming via p2p, durrrr... dat zal de upload bandwith wel flink leegtrekken gok ik 8)7
Maar eens even een limiet op de upload zetten :/
/facepalm |:(

Kan je niet instellen hoeveel verbindingen er maximaal gemaakt mogen worden? Dat heeft meer invloed op je verbinding dan upload. Ik heb ingesteld voor mijn server dat ik maximaal 40 verbindingen wil hebben. Dan kan je tenminste fatsoenlijk doorwerken als je iets download.

[ Voor 48% gewijzigd door Oguz286 op 22-01-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd zoals Cinneq al zei 'damn!' beterschap gewenst Oguz. * Sagat is zelf een keer wakker geworden met een rug die tegen werkte. Kon letterlijk niet uit mijn bed komen. Toevallig gister weer is wat grond oefeningen gedaan om herhaling te voorkomen. Wie weet tot vanaaf on line.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik heb ook eens die site bekeken van de video stream van mijn broertje die altijd zo'n lag veroorzaakt...

*Taadaa* http://www.myp2p.eu/guide.php?part=software

Ik ben ook veel te naief en ouderwets blijkbaar. Video streaming via p2p, durrrr... dat zal de upload bandwith wel flink leegtrekken gok ik 8)7
Maar eens even een limiet op de upload zetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen even allemaal een vriendelijke reminder, ronde 2 van het got tournooi loopt maandag avond af. Er staan er paar zeer leuke potten op het programma waarvan ik het zeer zonde zou vinden als ze niet gespeeld worden.
Dus allemaal spelen!

Oguz en Emersion:
Door Oguz zijn rug probleem kan ik me voorstellen dat jullie wellicht iets later spelen, maar stuur in dat geval ff een berichje naar ons mooie O-) forum zodat iedereen er rekening mee kan houden.

@pheno:
Ik wilde al eerder reageren op je bericht over vuurballen. Maar een iphone is niet geschikt voor langere berichten imho......
Don't get me wrong mate, maar komop! Sf4 is een over the top video game, daar HOREN juist vuurballen in. Alle chars die jij noemde hebben wel iets waardoor ze compleet niet realistisch zijn. Met natuurlijk Blanka als belangrijkste voorbeeld.......zelfs als ik zijn electriciteit en rol aanvallen negeer dan.......HIJ HEEFT OVER ZIJN HELE LICHAAM GROEN HAAR ;) :+
Als je dit echt bezwaarlijk vind (en dat is niet zo want je vind sf4 gewoon een leuk spel, dat lijkt me duidelijk aan je posts hier en in het ps3 forum) dan ben je beter af met iets als UFC of misschien zelfs fight night (hoewel ik ook daar mijn twijfels heb, maar dat spel heb ik amper gespeeld). Verder is Virtua fighter misschien ook nog een optie. Ook wel wat moves die op zijn minst onpraktisch zijn, maar geen vuurballen, 100 hand slaps of spelers waabij hun oog zwart worden als ze hun ultra doen >:)

/rant off

[ Voor 54% gewijzigd door Sagat op 23-01-2010 08:44 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
@pheno:
Ik wilde al eerder reageren op je bericht over vuurballen. Maar een iphone is niet geschikt voor langere berichten imho......
Don't get me wrong mate, maar komop! Sf4 is een over the top video game, daar HOREN juist vuurballen in. Alle chars die jij noemde hebben wel iets waardoor ze compleet niet realistisch zijn. Met natuurlijk Blanka als belangrijkste voorbeeld.......zelfs als ik zijn electriciteit en rol aanvallen negeer dan.......HIJ HEEFT OVER ZIJN HELE LICHAAM GROEN HAAR ;) :+
Als je dit echt bezwaarlijk vind (en dat is niet zo want je vind sf4 gewoon een leuk spel, dat lijkt me duidelijk aan je posts hier en in het ps3 forum) dan ben je beter af met iets als UFC of misschien zelfs fight night (hoewel ik ook daar mijn twijfels heb, maar dat spel heb ik amper gespeeld). Verder is Virtua fighter misschien ook nog een optie. Ook wel wat moves die op zijn minst onpraktisch zijn, maar geen vuurballen, 100 hand slaps of spelers waabij hun oog zwart worden als ze hun ultra doen >:)

/rant off
Het gaat me niet om realisme, maar vuurballen zijn niet mijn ding. Dat ze er in zitten: prima, maar ik ga niet niet met zo'n char mainen. Dus ik vind een Zangief of Abel leuker, om het feit dat ze gewoon met bruut geweld de hersenenen van anderen inslaan. Ook, zeker in het geval van Zangief, op een over the top manier. Volgens mij zegt iedereen dat je een character moet pakken die bij je speelstijl past, dat doe ik. Ik heb niets tegen vuurballen in het spel, he, een oversized panda in een vechtspel kan me nog niet boeien :')
Maar ik ga er niet mee spelen, omdat ik op een andere manier wil beuken. De game geeft me, ondanks soms wat frustratie op mezelf dat ik weer eens te traag reageer :+ , een hoop plezier, anders hang ik hier niet rond.

Ik heb er nu alleen nog wat weinig tijd voor, want FFXIII heb ik bijna uit, dus de rest moet even blijven liggen :X Maar SSF4 komt zeker bij de collectie, weet iemand trouwens al of er een special edition komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 09:44:
[...]

Het gaat me niet om realisme, maar vuurballen zijn niet mijn ding. Dat ze er in zitten: prima, maar ik ga niet niet met zo'n char mainen. Dus ik vind een Zangief of Abel leuker, om het feit dat ze gewoon met bruut geweld de hersenenen van anderen inslaan. Ook, zeker in het geval van Zangief, op een over the top manier. Volgens mij zegt iedereen dat je een character moet pakken die bij je speelstijl past, dat doe ik. Ik heb niets tegen vuurballen in het spel, he, een oversized panda in een vechtspel kan me nog niet boeien :')
Maar ik ga er niet mee spelen, omdat ik op een andere manier wil beuken. De game geeft me, ondanks soms wat frustratie op mezelf dat ik weer eens te traag reageer :+ , een hoop plezier, anders hang ik hier niet rond.

Ik heb er nu alleen nog wat weinig tijd voor, want FFXIII heb ik bijna uit, dus de rest moet even blijven liggen :X Maar SSF4 komt zeker bij de collectie, weet iemand trouwens al of er een special edition komt?
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik ben meer van de shotos, omdat het bij mij past. En trust me die chars zullen ook met bruut geweld je mannetje in elkaar slaan :P

Ik ben ook FF13 fan, maar ik vind het wel knap dat jij m bijna uit hebt... :+ Je bedoelt offcourse maart ;) Er is geen aankondiging van een special edition voor ssf4. Ik heb de f4 SE en die was niet bijster interessant ofzo. Ik heb wel tijd voor FF13 en SSf4 ernaast, kan makkelijk samen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:00:
[...]

Ik heb juist het tegenovergestelde, ik ben meer van de shotos, omdat het bij mij past. En trust me die chars zullen ook met bruut geweld je mannetje in elkaar slaan :P

Ik ben ook FF13 fan, maar ik vind het wel knap dat jij m bijna uit hebt... :+ Je bedoelt offcourse maart ;) Er is geen aankondiging van een special edition voor ssf4. Ik heb de f4 SE en die was niet bijster interessant ofzo. Ik heb wel tijd voor FF13 en SSf4 ernaast, kan makkelijk samen :*)
Dat zeg ik, iedereen kiest zijn of haar character, ik zit daar niet mee. Ik ben zelf alleen geen shotofanaat. Maar ik snap ook wel dat daar heel wat skills voor nodig zijn om met welk character dan ook iets fatsoenlijks te kunnen. Maar niet mijn stijl.

Nee, ik bedoel december 2009, want toen kwam de japanse versie uit ;) Ik ga me een beetje wachten op maart. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@special edition
Een special edition of CE zou wel leuk zijn, normaliter geef ik er niet zo veel om, maar voor sf4 heb ik net een warmer plekje in mijn hart dan de meeste andere spelen. Aaaaaaaaaaaaw O+ ;)

Maar puur commercieel gezien lijkt het me een no brainer. Ik ben niet de enige idioot met deze gedachte dus het lijkt me dat ze met een CE gewoon nog meer geld gaan binnenhalen.

@verzonnen vuurbal
Bedankt voor je toelichting Pheno. Ik maak me er echt niet druk om hoor, maar voor zover ik me over games kan ergeren als er geen adrenaline in het spel is, is mensen die klagen over dingen die niet echt zijn in de verkeerde games iets waar ik me dus aan erger (of was het nou over erger, toch vaker Theo kijken :P ). Wsl heb ik dat bij jou door het woord verzonnen vuurbal dus net even te erg benadrukt.
Waarschuwing Off topic:
Ik heb dat vooral wanneer mensen over Far cry praten, dat het in het begin zo'n leuk spel vonden, maar toen de aliens kwamen was het niet meer realsitsch...........
Dan heb ik zoiets van 'Wait wut?' Je loopt er rond als Arnie in Commando, in je eentje soldaat na soldaat slopend, terwijl je tig gewerend bij je draagt, lijken die verdwijen, med kits om je afgeschoten arm direct te fixen, waar je onbeperkt kan rennen en springen (etc etc:P) en dan klaag je over gebrek aan realisme?
(disclaimer, heb het spel amper gespeeld, dus wellicht zijn sommige dingen al gefixed vanaf doom 1 maar u guys get the point denk ik)
Maar goed, way offtopic dus.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:06:
[...]

Dat zeg ik, iedereen kiest zijn of haar character, ik zit daar niet mee. Ik ben zelf alleen geen shotofanaat. Maar ik snap ook wel dat daar heel wat skills voor nodig zijn om met welk character dan ook iets fatsoenlijks te kunnen. Maar niet mijn stijl.

Nee, ik bedoel december 2009, want toen kwam de japanse versie uit ;) Ik ga me een beetje wachten op maart. :+
ohh haha heb je de japanse versie, hmm als je japans kent is t dope, maar ik ga geen handleiding erbij gebruiken om alles te snappen van ff als ik geen woordje japans kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Ik snap de posts hierboven wel, daarom heb ik ook een zo realistisch mogelijke main gekozen O-)
Nee, voor mij mag het best over de top zijn, zolang het niet te gek wordt.

Btw, walter ik ben redelijk beschikbaar dit weekend, geef maar een tijd aan voor de ronden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Als het goed is ga ik zondag tegen megaman spelen... Hebben alleen geen tijd afgesproken en ik ben niet de hele dag op xbl.
Pagina: 1 ... 17 ... 62 Laatste