heheh ggs dude
Wil nog wel eens een paar potjes tegen je oefenen. Voor m'n gevoel had er meer in gezeten. Toch nog bijna een perfect round voor mij ^_^
Firlian door dus
Firlian door dus
Hallo met Tim
Hallo met Tim
10 second ninja DONE
Ggs!Oguz286 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 17:04:
Ggs Roq
Het is 2-1 geworden voor hem en als hij het niet erg vindt dan wil ik het op youtube zetten (want ik heb het opgenomen net zoals een paar casuals van ons).
Ja zeker, denk dat we best aan elkaar gewaagd zijn, en dat maakt het best spannendIk vind het best leuk om tegen je te spelen en ik denk dat dat omgekeerd ook zo is want we hebben in 2 dagen bijna 80 matches gespeeld
[ Voor 5% gewijzigd door Roq op 16-01-2010 17:12 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Oguz286 op 17-01-2010 01:15 ]
Verwijderd
Ik denk voor 95% allemaal op xboxwingsofgold schreef op zondag 17 januari 2010 @ 10:46:
Speelt iedereen hier alleen op xboxlive of zijn er ook ps3 spelers?
Verwijderd
Verwijderd
hehe je kan mij altijd toevoegen, mijn id is Mootje-. geld trouwens ook voor andere schaarse ps3 spelers hiero.Pheno79 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 10:55:
Ik ben een PS3 speler in wording
Maar de meeste zitten op Live, daar is het schijnbaar wat drukker
Same here, combos kwamen er niet lekker uit vond ik zelf.Oguz286 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 23:50:
Nu ik zo terugkijk... mijn God wat een foutenMaar ik was al iets beter met niet geraakt worden na je teleport
Ja de tweede match was voor jou, hands down.3e round van de 2e match was trouwens wel pure pwnage van mij, alleen die ene jab van je![]()
Viper speel ik echt nooitEDIT: en hier een casual match: Ryu vs Viper
EDIT2: en nog een Akuma vs Dhalsim match (inclusief double KO)
10 second ninja DONE
[ Voor 70% gewijzigd door firlian op 17-01-2010 13:21 ]
Ahum...Sagat schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:45:
Hee Oguz waarom heb je nooit tegen mij Gouken gebruikt? Zou wel is leuk zijn qua varatie in al die Kuma slachtingen
Oguz286 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:03:
Jammer dat de batterij van m'n camera op was, anders had ik onze Gouken vs Gouken match willen uploaden. Je had me helemaal kapot gemaakt, maar hey ik kan ook niks met GoukenJij had anders wel een paar leuke combo's met hem
Jep dat is hij, mijn Chinees broertjefirlian schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:12:
Sim Combo Video
Deze is wat nuttiger, met combos en trucs voor tijdens echte matches(Bevat ook handige taunts)
http://www.youtube.com/wa...LtpFuZ8Yc&feature=related
Update:
Dit is onze Megaman?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=2HmUvHEWLv4
10 second ninja DONE
Als je nou live haalt wil best een keer met gouken een paar matches doen hoorSagat schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:34:
Duh! Win ik ook is wat. Maar goed neem ik wel Seth, of ook opa G of Anders zelfs die nep king van je (/me heeft gister voor het eerst een raging demon in sf4 gedaan)
[ Voor 15% gewijzigd door Emersion op 17-01-2010 16:29 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Emersion op 17-01-2010 23:22 ]
Pak je Vega?Emersion schreef op maandag 18 januari 2010 @ 00:50:
En weer treffen ik en Oguz elkaar, lijkt alsof het elk toernooi weer raak is , of het nou offline of online is
ik hoop dat ik ver genoeg in de loser round kom om tegen megaman te spelen , anders voeg ik hem gewoon toe om casuals te doen!
10 second ninja DONE
Ehm RSS feeds? Als het goed is zie je in je address bar eenfirlian schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:33:
Off topic: is er een goede manier om een berichtje te krijgen wanneer er een nieuw bericht is geplaatst hier? Ik zag ergens een optie post reminders staan, maar begrijp niet helemaal wat de gedachte daarachter is, want er gebeurd niks.
Same here (behalve dat ik geen andere spellen heb... ok ok DOA4, DOAX2, 99 Nights)Emersion schreef op maandag 18 januari 2010 @ 09:57:
@ oguz
Uiteraard kies ik nu Vega. Ik heb geen 2e kansen meerIk ben benieuwd naar je pressure, ik ga mijn best doen! Het word vast weer een leuke match
![]()
Ik heb er alweer zin in.... Ik weet niet wat het is , maar de laatste tijd heb ik alleen maar zin om sf4 te doen.... bayonetta, .modern warfare 2 en andere games blijven liggen terwijl SF4 veel ouder is. SSF4 hype of de wil om beter te worden door dat 2v2 toernooi misschien.
Ik heb er niks tegen, SF4 blijft leuk
Fatsoenlijke browser?Oguz286 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:24:
Ehm RSS feeds? Als het goed is zie je in je address bar een [afbeelding] icoontje. Een beetje fatsoenlijke browser geeft je dan de mogelijkheid om te subscriben op de feed als je er op klikt. Ik gebruik zelf Opera maar dat kan ook vast in andere browsers
Psst, we gebruiken de laatste 20 jaar Personal Computers, met grafische interfaces en muisbediening
Verwijderd
10 second ninja DONE
Je benoemt het probleem van CE mode. Mensen zonder skill maar met veel tijd kunnen ook in g1 komen. En ja, dat hebben ze ook (althans zoiets zei Firlian hier al heeeeeeeeeel lang geleden, ik heb weinig tijd en ook niet veel skills, dus ik zit nog wel ff in G2Roq schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:16:
Misschien ben ik gewoon laat in G1 aangekomen (Heb een tijd actief op de pc versie gezeten), en zit het gross van G2 eral, want ik kan nu niet zeggen dat het niveau echt hoger is.
10 second ninja DONE
[ Voor 6% gewijzigd door Oguz286 op 19-01-2010 02:28 ]
Volgens mij was ik datSagat schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:51:
[...]
Je benoemt het probleem van CE mode. Mensen zonder skill maar met veel tijd kunnen ook in g1 komen. En ja, dat hebben ze ook (althans zoiets zei Firlian hier al heeeeeeeeeel lang geleden, ik heb weinig tijd en ook niet veel skills, dus ik zit nog wel ff in G2) gedaan.
Verder hebben we niet veel gespeeld, maar op basis wat ik zelf van je gezien heb en de footage met Oguz vond je sim zeker een van de betere waar ik tegen gespeeld heb, ik geloof dus graag dat je het niet al te moeilijk hebt. Je natuurlijk kan nog hoger steigen, maar het kost geween vreselijk veel tijd. Als je daar geen zin in hebt dan kun je idd het beste player matches gaan doen, vooral tegen die jongens van drakenslag, daar zitten gewoon veel sterke spelers. (en zorgen dat je tijdens tournooien niet hoeft te werken)
Hmm ik sta nog steeds achter wat ik hier zei, maar sf4 heeft me WEER eens positief verrast, na wat aanmoderen met Sakura en Guile voor storied reputation (ze liggen me beide niet echt, vooral Guile moet ik echt ontzettend mee zoeken) dacht ik, oh ja, time trians en survival ben ik ook nog niet echt ver mee.Sagat schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:56:
maar het mist de adrenaline rush van het spelen vs echte mensen.
10 second ninja DONE
[ Voor 21% gewijzigd door firlian op 19-01-2010 14:43 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 10% gewijzigd door Oguz286 op 19-01-2010 21:15 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 20-01-2010 12:17 ]
10 second ninja DONE
Thanks!Sagat schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:51:
[...]
Verder hebben we niet veel gespeeld, maar op basis wat ik zelf van je gezien heb en de footage met Oguz vond je sim zeker een van de betere waar ik tegen gespeeld heb
Haha zo bekend, ik zie mezelf ook wel eens verliezen om de meest stomme manieren, "Jonge.. da hoort nie"[b][message=33312096,noline]Emersion schreef op woensdag 20 januari 2010 @
Gister had ik met Vega een echte off-day , niks ging zoals ik het wou, ik maakte veel fouten waarvan ik zelf een seconde later denk "wat ben je aan het doen, rick?" .
10 second ninja DONE
10 second ninja DONE
Wil ik net een invite sturen, is ie offlineSagat schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:42:
Hah heb ik iig een excuus om niet tegen Dan te moeten
Oguz, je Ryu en Gouken graag? *g*
* Sagat heeft zijn rentree gemaakt, met weer een ffing verlies in een g2 final......een Zangief die niet eens zoveel byzonders deed, maar wel gewoon 2-0 wint
Maar goed, is kijken of ik er iets van bak tegen de alts.
10 second ninja DONE
Haha ja echt erg, ik was behoorlijk brak gisteren dat merkte ik tegen Firlian al. Normaal mis ik die followup tatsu's en ultra na een backthrow niet zo vaak.Sagat schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 08:49:
@Cinneq
Onze Gouken mirror match kan hernoemd worden naar de gemiste ultra show off, man het enige wat mijn ego overeind hield is dat jij ze ook miste.
firlian schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:44:
Hmm, waar is die match tussen mij en diezelfde Rufus, die was legendarisch
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
10 second ninja DONE
Deze match was redelijk ver in de loosers bracket. Bijna alle matches in de loosers bracket werden daar gespeeld.Sagat schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:09:
@mrV
Eens, maar het ging hier ook nog maar om de voorrondes toch? Ik kan me herinneren dat voor 'de bracket' Oguz en Firlian bij die setup met 4 tv's bezig waren......(
is everything cool?
Het heeft een beetje rare timing, niet te snel niet te langzaam.Pheno79 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:25:
Al krijg ik nog steeds trial 3-1 normal niet met Dhalsim, ik snap er echt geen reet van wat ik verkeerd doe. Eerst naar achteren, want anders gaat zijn MK in "stretchmode" maar om dan die inferno flame er aan te linken....Dan is al in block.
Nou ja, nieuwe skins zo te zienFREAKJAM schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:25:
Hmm, Madcatz gaat ook nieuwe sticks uitbrengen zie ik nu
10 second ninja DONE
De SE is natuurlijk een stuk goedkoper maar ik vind het grotere oppervlak van de TE veel lekkerder om mee te spelen. Als ik nu de knoppen en stick van m'n SE en TE vergelijk wil ik ook echt niet meer terug.Pheno79 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:40:
[...]
Nou ja, nieuwe skins zo te zienMakkelijk scoren. Ik vind de SE een stuk goedkoper en die tune ik zelf wel als ik dat nodig vind. arcadeshop.de en je hebt al orginele sanwa onderdelen
Ik heb m'n (TE) stick na een weekendje proberen toch maar retour gestuurd. Voorlopig wordt ik er niet beter door, maar nog belangrijker, ik denk dat ik hem niet genoeg ga gebruiken. Het is zoveel moeite om helemaal die usb kabel erin te prikken en dat ding op schoot te zetten. Bovendien krijg ik met m'n 360 padje tot nu toe alle combo's er ook wel uit. En beter worden is vooral een kwestie van tactiek i.p.v. techniek. En ik kon die 100 euro eigenlijk wel goed voor wat anders gebruikenSagat schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:50:
Tsja....ik vraag me af hoeverre het op een stick spelen me gaat helpen. Ik merk wel heel erg wat peno zegt, dat op een pad sommige combo's er moeilijk uitkomen, maar zal me dat op een stick beter af gaan? Ik weet dat als je er genoeg tijd in stopt dat je het ook prima met pad kan halen (kijkt naar Oguz zijn 360 padje)
[ Voor 11% gewijzigd door Pkunk op 22-01-2010 00:34 ]
Hallo met Tim
10 second ninja DONE
Zorg dat je een Madcatz SE stick koopt als je cheap wil beginnen. Deze kan je upgraden zonder te solderenSagat schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 07:37:
Hmmm ik heb mijn pad gewoon altijd in mijn xbox zitten omdat ik 9 van de 10x toch sf speel als ik dat ding aanzet
Maar toegegeven, een stick neemt toch wel ff iets meer ruimte in dan een joypad.
En ja ze sticks zijn natuurlijk duur(der). Als je eerst een goedkopere stick koopt een em zelf upgrade naar naar betere onderdelen valt het misschien ook nog wel mee, maar hoewel ik het geen enkel probleem vind om mijn pc qua onderdelen of software te tweaken ben ik zeker geen soldeer held, dus ik moet toegeven dat dat me ook wel tegenhoudt, en dat ik dan toch liever iets meer uitgeef en dan iets heb wat direct goed is.
Verwijderd
40 euro? Ik zag die TE toch echt overal voor minimaal 60 euro duurder, dus het dubbele van de SEVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:04:
ik zou gewon voor de te gaan, hij kost 40 euro duurder, maar dan heb je wel alles in sanwaIk had eerst ook se, vond m heel goed, maar totdat ik te ging kopen, wat een wereld van verschil, en gelijk mijn se verkocht, die vergelken met de te gwn een houterige ding was. Dus ik zou adviseren om de TE te kopen, ben je gelijk klaar ervoor, zonder nonsens om te modden of iets dergelijks
Verwijderd
hehe nee hoorPheno79 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:26:
[...]
40 euro? Ik zag die TE toch echt overal voor minimaal 60 euro duurder, dus het dubbele van de SE
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 12:56 ]
Die SE heb ik voor minder kunnen krijgen. En tot een week geleden was de TE stick nog niet zo goedkoop, dus dan kan ik zoeken tot ik een ons weegVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:54:
[...]
hehe nee hoorHij is echt voor rond 40 euro meer te halen, moet je toch beter rondkijken
![]()
Check deze links maar
SE
TE
Bij bol kost de te stick 110 exclusief 2 euro verzendkosten (Er is een code voor kosteloos verzendk.). De goedkoopste momenteel.
De goedkoopste SE stick is te koop bij 4 launch voor 60 euro, maar dan komen er ook nog 10 euro verzendkosten erbij, wat 70 euro maakt. Even rekenen.....110- 70 = 40
[ Voor 16% gewijzigd door Pheno79 op 22-01-2010 13:08 ]
Verwijderd
De TE is al een tijdje bij bol voor die prijs. Hmm maar abel heeft wel die shoto inputs, en bv halve draai voor zijn grab. Ok dan moet je maar gewoon de SE gaan halen.Pheno79 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:07:
[...]
Die SE heb ik voor minder kunnen krijgen. En tot een week geleden was de TE stick nog niet zo goedkoop, dus dan kan ik zoeken tot ik een ons weeg
Maar goed, ik geef geen 100 euro voor een joystick uit. Kosten/batenanalyse laten mij zien dat ik het er niet uit ga halen (ik doe ook geen toernooien mee of zo). Dat zou voor mij alleen maar frustrerend zijn. Ik ben nog zoekende naar een echte main om in te verdiepen, al voel ik me het prettigst bij Abel: geen shoto en geen charger, want dat kan ik al helemaal niet.
Alex Valle over zoning, footsies en 4 part tutorial over Dictator
http://www.justin.tv/clip/2c5286bfa6c1071c Beginner Tutorial
http://www.justin.tv/clip/1752ad06d5161b56 Advanced Tutorial
http://www.justin.tv/clip/cea2ae45bc15ef20 Dictator Tutorial Part 1
http://www.justin.tv/clip/6a7f76b11c59dbb4 Dictator Tutorial Part 2
http://www.justin.tv/clip/8bae9481198b0e2e Dictator Tutorial Part 3
http://www.justin.tv/clip/8147ae32dcef3b23 Dictator Tutorial Part 4
[ Voor 5% gewijzigd door Oguz286 op 22-01-2010 14:50 ]
Damn, beterschap.Oguz286 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:49:
Gisteren stond ik op en liep ik naar de ene hoek van m'n kamer om de stekker voor de pc/xbox/whatever in het stopcontact te stoppen. Ineens zat mijn rug op slot en verging ik van de pijn om na een paar seconden flauw te vallen en me ong. 3 uur lang niet te kunnen verroeren
Het maakt ook niets, als je gaat modden, maar dat is pas in de toekomst, eerst zelf eens wat skills aan leren voordat ik de schuld bij type knop x kan leggenRoq schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:12:
[...]
Damn, beterschap.
Klinkt behoorlijk ernstig, heeft de huisarts een diagnose kunnen maken?
Voor de discussie hierboven, een SE modden met sanwa kom je ongeveer op dezelfde prijs uit als een TE,
dus kun je beter voor de TE gaan (vind ik).
Vroeger scheelde het iets van 50 euro, maar door de prijsverlaging van de TE, en de prijsverhoging van de sanwa onderdelen (+ verzendkosten) maakt het elkaar niet meer zo veel.
Heb ik gisteren gedaanfirlian schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:58:
Klinkt niet erg fijn Oguz![]()
Maar mooi dat het alweer beter gaat.![]()
Wordt dus verplicht blockstrings oefenen voor jou
DankjeRoq schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:12:
[...]
Damn, beterschap.
Klinkt behoorlijk ernstig, heeft de huisarts een diagnose kunnen maken?
DankjePheno79 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:51:
[...]
Oguz, beterschap man, weet je al wat meer wat het kan zijn?
DankjeSagat schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:42:
Idd zoals Cinneq al zei 'damn!' beterschap gewenst Oguz. * Sagat is zelf een keer wakker geworden met een rug die tegen werkte. Kon letterlijk niet uit mijn bed komen. Toevallig gister weer is wat grond oefeningen gedaan om herhaling te voorkomen. Wie weet tot vanaaf on line.
/facepalmfirlian schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:41:
Ik heb ook eens die site bekeken van de video stream van mijn broertje die altijd zo'n lag veroorzaakt...
*Taadaa* http://www.myp2p.eu/guide.php?part=software
Ik ben ook veel te naief en ouderwets blijkbaar. Video streaming via p2p, durrrr... dat zal de upload bandwith wel flink leegtrekken gok ik![]()
Maar eens even een limiet op de upload zetten
[ Voor 48% gewijzigd door Oguz286 op 22-01-2010 18:54 ]
10 second ninja DONE
[ Voor 54% gewijzigd door Sagat op 23-01-2010 08:44 ]
10 second ninja DONE
Het gaat me niet om realisme, maar vuurballen zijn niet mijn ding. Dat ze er in zitten: prima, maar ik ga niet niet met zo'n char mainen. Dus ik vind een Zangief of Abel leuker, om het feit dat ze gewoon met bruut geweld de hersenenen van anderen inslaan. Ook, zeker in het geval van Zangief, op een over the top manier. Volgens mij zegt iedereen dat je een character moet pakken die bij je speelstijl past, dat doe ik. Ik heb niets tegen vuurballen in het spel, he, een oversized panda in een vechtspel kan me nog niet boeien@pheno:
Ik wilde al eerder reageren op je bericht over vuurballen. Maar een iphone is niet geschikt voor langere berichten imho......
Don't get me wrong mate, maar komop! Sf4 is een over the top video game, daar HOREN juist vuurballen in. Alle chars die jij noemde hebben wel iets waardoor ze compleet niet realistisch zijn. Met natuurlijk Blanka als belangrijkste voorbeeld.......zelfs als ik zijn electriciteit en rol aanvallen negeer dan.......HIJ HEEFT OVER ZIJN HELE LICHAAM GROEN HAAR![]()
![]()
Als je dit echt bezwaarlijk vind (en dat is niet zo want je vind sf4 gewoon een leuk spel, dat lijkt me duidelijk aan je posts hier en in het ps3 forum) dan ben je beter af met iets als UFC of misschien zelfs fight night (hoewel ik ook daar mijn twijfels heb, maar dat spel heb ik amper gespeeld). Verder is Virtua fighter misschien ook nog een optie. Ook wel wat moves die op zijn minst onpraktisch zijn, maar geen vuurballen, 100 hand slaps of spelers waabij hun oog zwart worden als ze hun ultra doen![]()
/rant off
Verwijderd
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik ben meer van de shotos, omdat het bij mij past. En trust me die chars zullen ook met bruut geweld je mannetje in elkaar slaanPheno79 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 09:44:
[...]
Het gaat me niet om realisme, maar vuurballen zijn niet mijn ding. Dat ze er in zitten: prima, maar ik ga niet niet met zo'n char mainen. Dus ik vind een Zangief of Abel leuker, om het feit dat ze gewoon met bruut geweld de hersenenen van anderen inslaan. Ook, zeker in het geval van Zangief, op een over the top manier. Volgens mij zegt iedereen dat je een character moet pakken die bij je speelstijl past, dat doe ik. Ik heb niets tegen vuurballen in het spel, he, een oversized panda in een vechtspel kan me nog niet boeien![]()
Maar ik ga er niet mee spelen, omdat ik op een andere manier wil beuken. De game geeft me, ondanks soms wat frustratie op mezelf dat ik weer eens te traag reageer, een hoop plezier, anders hang ik hier niet rond.
Ik heb er nu alleen nog wat weinig tijd voor, want FFXIII heb ik bijna uit, dus de rest moet even blijven liggenMaar SSF4 komt zeker bij de collectie, weet iemand trouwens al of er een special edition komt?
Dat zeg ik, iedereen kiest zijn of haar character, ik zit daar niet mee. Ik ben zelf alleen geen shotofanaat. Maar ik snap ook wel dat daar heel wat skills voor nodig zijn om met welk character dan ook iets fatsoenlijks te kunnen. Maar niet mijn stijl.Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:00:
[...]
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik ben meer van de shotos, omdat het bij mij past. En trust me die chars zullen ook met bruut geweld je mannetje in elkaar slaan![]()
Ik ben ook FF13 fan, maar ik vind het wel knap dat jij m bijna uit hebt...Je bedoelt offcourse maart
Er is geen aankondiging van een special edition voor ssf4. Ik heb de f4 SE en die was niet bijster interessant ofzo. Ik heb wel tijd voor FF13 en SSf4 ernaast, kan makkelijk samen
10 second ninja DONE
Verwijderd
ohh haha heb je de japanse versie, hmm als je japans kent is t dope, maar ik ga geen handleiding erbij gebruiken om alles te snappen van ff als ik geen woordje japans kan.Pheno79 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:06:
[...]
Dat zeg ik, iedereen kiest zijn of haar character, ik zit daar niet mee. Ik ben zelf alleen geen shotofanaat. Maar ik snap ook wel dat daar heel wat skills voor nodig zijn om met welk character dan ook iets fatsoenlijks te kunnen. Maar niet mijn stijl.
Nee, ik bedoel december 2009, want toen kwam de japanse versie uitIk ga me een beetje wachten op maart.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq