[PC] MechWarrior Online

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.716 views

Onderwerpen

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10
Ja doubles is op bijna alles een upgrade.

Een double die met de motor meekomt telt als 2.0, de rest tellen als 1.4, een normale heatsink telt als 1.

een 250 engine heeft 10 heatsinks, elke 25 rating gaat er 1 af, dus een 225 heeft er 9, een 200 8 etc.

de 275 en hogere ratings krijgen elke 25 rating een "slot" voor een heatsink, maar die hoef je niet te vullen als je dat niet wilt.

maar goed, uac5's zijn vrij efficient qua heat. zal ook met singles niet echt een probleem zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door haarbal op 14-02-2013 13:13 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 10:31

Foamy

Fulltime prutser

Sapstengel schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:57:
In het potje waar ik jou gisterenavond tegenkwam was je volgens mij de laatste die neerging. Het is lastig te excelleren als de rest van jouw team faalt.
Klopt, en dan heb ik het idee dat ik hard aan t falen ben :P

Wat heatsinks betreft: klopt. Die wil ik liever ook dual hebben. Maar ben maar een beginnend spelertje, met een gruwelijk gebrek aan C-Bills ;) Daarnaast genereert dit niet zoveel heat als lasers. Hoop het dus even vol te houden op single sinks. Dat is wel de eerste upgrade die ik geplanned heb.

Maar meer ammo is wel een must begrijp ik. Staat genoteerd. Ik zal vanavond eens gaan pielen met de uitrusting van die mech. Heb nu dit bij elkaar geklikt:

http://mwo.smurfy-net.de/...4a652b100bc555c06400cfbb2

Hierbij heb ik wat armor van de armen gestripped, om ruimte te maken voor meer ammo. Kan dit kwaad? Ik heb op de armen geen enkel item zitten dat ik nodig heb. Of zorgt dit er juist voor dat de rest van mn mech ook kwetsbaarder word?

blub

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Je hebt gewoon minder aan je armen om de klappen op te vangen, that's it.
Verplaats wel ff de ammo naar de benen. Hoewel je met de heatsinks in benen een bonus krijgt voor koeling terwijl je in water staat, is het dit risico niet waard.

Edit: Lees ook even dit topic door. http://mwomercs.com/forum...ultimate-hunchback-guide/

[ Voor 19% gewijzigd door Sapstengel op 14-02-2013 13:54 ]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Remagine
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01-2022
Zet er gewoon een enkele AC10 in en gebruik de rest voor meer ammo/paar backup lasertjes.
Ben je ook niet gelijk al je vuurkracht kwijt als er 1 zo slim is op je schouder te mikken.

• haarbal
Moar ammo!
http://mwo.smurfy-net.de/...bcf789dd2540614610b36bd80

in de linkerkant van je mech zit toch niks, dus boeie als ze dat wegblazen.

als je met de uac's aan de gang wilt blijven zou ik eerst endo steel nemen, kan je weer 2 ton ammo extra inladen. Een uac heeft 5 damage / heat, dus zelfs met maar 1.0 heat/sec dissipation kan je redelijke dps halen. Met doubles is heat helemaal geen probleem meer.

[ Voor 74% gewijzigd door haarbal op 14-02-2013 14:30 ]

• Remagine
Hoop dat Piranha ook nog iets van een uac2 of ac3 gaat implementeren.
Krijg de laatste tijd steeds meer het gevoel dat er te weinig zwakkere ballistic wapens zijn.
Zeker als je naar dit soort configuraties kijkt.

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 12:48
Foamy schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:51:
[...]

Wat heatsinks betreft: klopt. Die wil ik liever ook dual hebben. Maar ben maar een beginnend spelertje, met een gruwelijk gebrek aan C-Bills ;)
als je het spel echt leuk vind (waar ik wel van uit ga) dan kan je ook premium time kopen.
je krijgt dan een 50%cbill en XP boost als je premium time hebt geactiveerd/gekocht.
en ik moet zeggen dat het echt een stuk sneller gaat met de Cbills. XP is ook wel leuk, maar minder interessant IMO.

persoonlijk vind ik dit de investering meer als waard, puur omdat je aan andere games ook geld uitgeeft.

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
na het spel 1x te hebben geinstalleerd en daarna eraf gehaald kan ik hem nu niet meer installeren, iemand ideetjes?

• Denniz0229
Wat wordt er aangegeven als error?

En beginnen met de volledige directory te verwijderen waar je hem had geïnstalleerd.

• dr34m3dd
er word geen error aangegeven, hij zegt dat hij hem heeft geinstalleert maar er staat niks in het mapje.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Als je wil installeren kun je ook een locatie opgeven waar de launcher/patches in eerste instantie geplaatst wordt. Heb je de vorige launcher ook verwijderd?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• dr34m3dd
ik heb alles verwijderd

• haarbal
heb je hem ook in control panel -> programs verwijderd?

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 10:31

Foamy

Fulltime prutser

@Denniz: Voor ik geld in premium ga pompen wil ik eerst even kijken of ik dit inderdaad blijf spelen. Als dat het geval is heb ik er geen enkele moeite mee :)

blub

• dr34m3dd
haarbal schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:54:
heb je hem ook in control panel -> programs verwijderd?
jup

• haarbal
handmatig zoeken in het register dan? :P

wel vaag, de patcher werkt hier gewoon. Bij mensen die problemen hebben met de patcher werkt het vaak om windows in safemode met networking op te starten en daar de patcher te draaien. Kleinere kans dat het dan door antivirus en dat soort ongein geblokkeerd wordt.

[ Voor 77% gewijzigd door haarbal op 14-02-2013 15:59 ]

• Remagine
Als ik me niet vergis staat hij onder het register in:
start -> uitvoeren ->regedit
Hkey local machine \software\piranha\
Hkey users\ eigen SID\software\piranha\
en dan gewoon het hele mapje weghalen.

[ Voor 3% gewijzigd door Remagine op 14-02-2013 16:03 ]

• dr34m3dd
en als ik nou zeg dat ie ook niet in mn register staat?

• Remagine
Onder de hoofdsleutels in het register een zoekopdracht naar mechwarrior gedaan?
Uitvoeren als admin?
Recente java update geinstalleerd?

Normaal gesproken installeerd hij overigens ook niks vanuit de webinstall, maar krijg je dan de optie om het spel te starten en op Patch te drukken.

• dr34m3dd
ja ja en java zegt dat ie de laatste versie heeft.

ik download gewoon dat bestandje van die site en voer hem uit als administrator

• Remagine
Gedownloade bestandje wellicht geblokkeerd? Rechtsklikken op de setup, eigenschappen en dan kijken of in het tabblad Algemeen een knop met deblokkeren staat.
En anders met een programma als ccleaner kijken of die nog wat vind van mechwarrior en een keer de pc rebooten.

Verder zou je nog op het officiele forum kunnen kijken, daar staan ook een aantal bekende problemen in.

Verwijderd

nou, nog niet veel kunnen spelen, maar 7 potjes stabiel zonder gezeik (moest daarna weer naar het werk toe)

als ik 20 potjes haal zonder crash, dan ga ik die Ilya aanschaffen

• Denniz0229
ik heb eigenlijk weinig last van crashes moet ik zeggen.
valt mij echt reuze me voor een open beta.

maar onder je verse windows doet die het dus niet beter?

Verwijderd

De nieuwe install staat er net op, nu pas slechts 7 potjes gedaan ofzo.
Maar daarvoor was om de 5 potjes... of nog wel vaker...
Bij thuis komt om 8 uur ga ik weer een paar potjes doen... we zullen zien.

Hopelijk loopt het gewoon lekker soepel nu.

(overigens met die SSD boot mijn pc wel erg snel, niet eens meer tijd om een blikje bier te halen in de keuken. moet ik heel mijn ritueel aanpassen)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2013 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Ayup, luxeprobleempje.
Van de week zelf niet zoveel gespeeld wegens een griepje.
Ga ik van het weekend inhalen, dus als iemand nog een rondje wil... je weet me te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 22:42:
De nieuwe install staat er net op, nu pas slechts 7 potjes gedaan ofzo.
Maar daarvoor was om de 5 potjes... of nog wel vaker...
Bij thuis komt om 8 uur ga ik weer een paar potjes doen... we zullen zien.

Hopelijk loopt het gewoon lekker soepel nu.

(overigens met die SSD boot mijn pc wel erg snel, niet eens meer tijd om een blikje bier te halen in de keuken. moet ik heel mijn ritueel aanpassen)
gelukkig drink ik geen bier en heb ik geen SSD :+

maar opstarten is hier nooit een probleem, ik laat me computer gewoon lekker aan staan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Tijdelijke valentijnsdag promo voor 1 dagje gratis premium:

http://mwomercs.com/valentine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeie grap ;)

Gezien het nu stabiel lijkt te lopen kan ik er nog gebruik van maken ook!
(niet heel veel tijd gehad afgelopen dag gezien ik 12u p/d werk, maar nog geen crash gehad)

Is de Yen-lo-Wang eigenlijk een beetje degelijke hero mech?
Die heeft nu 30%korting, met 2 balistics en 2 lasers mischien best wel een mech die een klap kan uitdelen?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2013 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Heb het zelf niet zo op de centurions.
Ding heeft natuurlijk wel een mooi zombie/survival potentieel en het heeft wel wat iconisch om je linker hand als schild te gebruiken.

Maar gezien de beperkte indeling van de hardpoints lijkt het me meer een mech die een langere tijd nodig heeft om schade uit te delen dan bijv. een hunchback. Zelfs met AC20 kom je op een alpha van 30-35 uit.
Stop een paar srm's op een hunch en je zit al potentieel op 50.
Dus tjah, ieder zu'n mech. Deze sla ik zelf over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Remagine schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 22:43:
Heb het zelf niet zo op de centurions.
Ding heeft natuurlijk wel een mooi zombie/survival potentieel en het heeft wel wat iconisch om je linker hand als schild te gebruiken.

Maar gezien de beperkte indeling van de hardpoints lijkt het me meer een mech die een langere tijd nodig heeft om schade uit te delen dan bijv. een hunchback. Zelfs met AC20 kom je op een alpha van 30-35 uit.
Stop een paar srm's op een hunch en je zit al potentieel op 50.
Dus tjah, ieder zu'n mech. Deze sla ik zelf over.
Is dat niet een beetje kort door de bocht? Deze build b.v. doet weinig onder voor een 4sp. Misschien iets steilere leercurve maar als je hem eenmaal onder de knie hebt minstens net zo gevaarlijk.
CN9-A

En de CN9-D is natuurlijk ook reuze interessant vanwege de mogelijkheid om er een debiel grote engine in te stoppen. Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet zou weten hoe je er dan nog een beetje wapens in kan zetten :/

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Die A heb ik ook met de 3x srm6, werkt vrij goed, maar het is natuurlijk maar een halve splatcat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Onderste paragraaf van mijn vorige post doelde vooral op de Wang.
Dat er zat centurions zijn die 110/120 km/h kunnen klopt inderdaad.
Maar toch lijkt het me te kwetsbaar om al je wapens in 2 of 3 punten te gooien.
Wat ik al zei, ieder zijn mech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
De torso waar de wapens zitten is lastig te raken als je blokt met de shield arm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Niet als je eerst de wapen arm eraf schiet, en dan een willekeurig been. (Die zijn nogal groot.) Laat hem dan maar eens proberen te blokken als je opeens rondjes om hem kan rennen.

Redelijk veel succes mee gehad aangezien zo'n beetje iedereen zijn been armor lager zet dan standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Als ik een yen lo wang tegenkom dan schiet ik de wapenarm eraf en daarna zoek ik een ander doelwit.

De spat centurion is denk ik de beste medium voor pointblank brawlen. Voor gevechten op ~300m kan je beter een 4SP nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
https://mwomercs.com/game/patch-notes

*O* *O* - Fixed chat input retention in Front-End (chat will no longer 'reset' while you type). *O* *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Remagine op 19-02-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Eindelijk...nu nog een duidelijke indicatie van wie je een persoonlijk berichtje hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
jezus, die nieuwe ELO matchmaking duurt echt een uur.
gister 10x gehad ''no matches found'' en in totaal 3 potjes gespeeld na de patch.
gelukkig wordt er na de patch een blik lompe pugs opengemaakt, dus winnen was vrij simpel.

http://mwo.smurfy-net.de/...1fefb088da42949b48117be92
deze binnenkort even aanschaffen en kijken wat ik er van kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Lees net dat ze het ELO gedeelte voorlopig hebben uitgeschakeld.
Werd inderdaad te gek met wachttijden voor pug'ers.

Zitten overigens ook een paar wijzigingen in de patch die weer eens niet in de patchnotes staan.
Extra bitching betty geluiden enzo.
Rest van de wijzigingen + de nieuwe map zijn wel leuk. Zal al mun builds moeten nagaan ghehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Gister met de trebuchet 5J gespeeld.

5 medium lasers, een srm6, xl320 (had ik nog over) en 5 jumpjets. Alle lasers zitten in de arm dus je kan lekker snel en nauwkeurig schieten.

de volgende wordt de 7M, ook jumpjets, meer missile hardpoints.

[ Voor 15% gewijzigd door haarbal op 20-02-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
D'r is weer een patch uit en ik zit weer tegen alleen maar premades.. ik wacht maar weer even twee dagen ofzo..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Elo is weer aangezet, heb gelijk het idee dat mijn tegenstanders makkelijker zijn.
Zat bijvoorbeeld in een potje maar wat de rommelen met de jumpjets van mijn 5J.
Vanaf het dak van een gebouw in river city luitjes irriteren met een ER large etc.
Dan nog met 7-1 winnen ook.

Denk dat het een paar weken gaat duren voordat we kunnen zien of ELO daadwerkelijk een verschil maakt. In theorie zou ik nou snel tegen betere teams moeten komen te staan.
--
Nu dat ik de Trebu 5J een beetje onder de knie heb zit ik te denken wat mijn 2e word.
5C was wel redelijk interresant gezien de meeste hardpoints in de torso zitten leek me, zou alleen niet weten op wat voor build je dan uit komt. Iemand al wat andere Trebuch's geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Remagine schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 07:18:
Elo is weer aangezet, heb gelijk het idee dat mijn tegenstanders makkelijker zijn.
Zat bijvoorbeeld in een potje maar wat de rommelen met de jumpjets van mijn 5J.
Vanaf het dak van een gebouw in river city luitjes irriteren met een ER large etc.
Dan nog met 7-1 winnen ook.

Denk dat het een paar weken gaat duren voordat we kunnen zien of ELO daadwerkelijk een verschil maakt. In theorie zou ik nou snel tegen betere teams moeten komen te staan.
--
Nu dat ik de Trebu 5J een beetje onder de knie heb zit ik te denken wat mijn 2e word.
5C was wel redelijk interresant gezien de meeste hardpoints in de torso zitten leek me, zou alleen niet weten op wat voor build je dan uit komt. Iemand al wat andere Trebuch's geprobeerd?
http://mwo.smurfy-net.de/...e9f17de3d58715959c217fbac

speelt erg lekker :)
ben erg fan van ballastics, dus vandaar de 7K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ben de laatste tijd veel met deze mech in de weer.
http://mwo.smurfy-net.de/...72c3c78106b0a54ab0f9d3d02

heb wel steeds vaker dat m'n ping aan het rondspringen is, wil je net schieten met je PPC, verschiet de crosshair waardoor je meters naast schiet, heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
wordt die ppc er niet vaak afgeschoten? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ach, de streaks en de medium lasers zijn m'n hoofdwapens. De PPC is meer om ecm te scramblen (en dan streaks te gebruiken) en voor lange afstand jumpsnipen.

Een raven 3L krijgt de ppc er niet af, en tegen andere mechs is ie toch niet zo nuttig, kan je beter streaks spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik vind de trebuchet wel een leuke toevoeging. Heb er nu van drie alle basics en ben deze aan het masteren:
TBT-7K
Speelt een beetje als een HBK-4G maar dan met streaks voor een beetje verdediging tegen lights.

De TBT-5J is ook leuk. Niet zozeer vanwege de loadout maar wel de combinatie met flinke engine en jumpjets.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen weer klaar voor de patch morgen?

http://mwomercs.com/news/...-creative-director-update

Die Cicada X5 hero is wellicht interesant voor sommige van ons
MAAR
meest interessante voor ons allemaal HSR, of wel lag compensatie.
Irritante lights lastig te raken met lazers? we worden een handje geholpen! (zullen light pilots wel weer moord en brand gaan roepen omdat lag shield steeds verder verdwijnt)

en nog maar 2 weekjes en dan hebben we de Jagermech (ballistic 65 ton heavy for the win!)
http://www.sarna.net/wiki/JagerMech

Ik ben alvast Cbills sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Interessant.. Heb nog steeds vaak problemen om ravens met lasers te raken. Vreemd genoeg minder last van bij andere light mechs lijkt het..

Jagermech lijkt me erg cool want ik hou van ballistics! Maar misschien blijf ik nog effe doorsparen voor de highlander of misschien wel de orion..

En misschien deze in de TS zetten?
http://mwomercs.com/forum...rent-and-announced-mechs/

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Gisteravond ook maar weer een paar potjes gespeeld.
Moet zeggen dat ik echt op zoek moet gaan naar een andere mech.
De catapult past toch niet echt bij mijn speelstijl, probeer hem als brawler in te zetten. Maar ben dan binnen de kortste keren dood, zonder zelf een kill te maken :(

Toch maaris kijken naar een Awesome/Atlas ofzo...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:18:
Iedereen weer klaar voor de patch morgen?

http://mwomercs.com/news/...-creative-director-update

Die Cicada X5 hero is wellicht interesant voor sommige van ons
MAAR
meest interessante voor ons allemaal HSR, of wel lag compensatie.
Irritante lights lastig te raken met lazers? we worden een handje geholpen! (zullen light pilots wel weer moord en brand gaan roepen omdat lag shield steeds verder verdwijnt)

en nog maar 2 weekjes en dan hebben we de Jagermech (ballistic 65 ton heavy for the win!)
http://www.sarna.net/wiki/JagerMech

Ik ben alvast Cbills sparen
lekker dan, net van het weekend een raven-3l aangeschaft...
maar eens kijken hoe goed die is zonder lagshield dan :+
Renquin schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 08:29:
Gisteravond ook maar weer een paar potjes gespeeld.
Moet zeggen dat ik echt op zoek moet gaan naar een andere mech.
De catapult past toch niet echt bij mijn speelstijl, probeer hem als brawler in te zetten. Maar ben dan binnen de kortste keren dood, zonder zelf een kill te maken :(

Toch maaris kijken naar een Awesome/Atlas ofzo...
wat voor catapult gebruik je dan om te brawlen?
en show je build even anders, kunnen we misschien wat tips geven.

zelf heb ik nu een A1 splatcat, deze is goed voor 4-5 kills en 500+ damage of ik ben binnen 1 minuut dood :9
en met me k2 meestal circa 400 damage met 1 of 2 kills.
volgende catapult nog even bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Heb nu een eigen build, kan het even niet laten zien (@ werk enzo).
Zal toch eens naar die A1 splatcat moeten kijken blijkbaar...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Dat zou ik nog even afwachten. Op Alpine Peaks ben je redelijk nutteloos. Als straks de desert map erbij komt ben je waarschijnlijk nog meer potjes onbruikbaar.

De laatste tijd speel ik meer met mijn K2 (2xERPPC & 2xPPC) en Ilya (dual gauss & 1 PPC). Begrijp me niet verkeerd, de splatcat is op elke andere map errug leuk om te spelen. Maar, als je drie keer achter elkaar op Alpine terecht komt, heb je het wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou met die patch van vandaag hebben ze wel weer veel irritante geluidjes toegevoegd.. lasers maken nu allemaal recycle geluiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Inderdaad. Echt tot vervelens aan toe. Meh.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yes! Overlay-plugin voor TS3 werkt weer!
Heel snel een potje gedaan om overlay te testen, maar ik vind de recycle geluiden niet zo storend. Sterker nog, zodra ik eraan gewend ben denk ik zelfs dat het helpt met mijn timing. Dat vind ik namelijk één van de goede eigenschappen van PPC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Lijkt erop dat ze voor elk wapen een duidelijk recycle geluid neerzetten. Kan er zelf wel mee leven, heb liever die geluiden dan die kleine gele vierkantjes naast de crosshair.

Ik moet zeggen dat ik sinds die state rewind patch wel light's weer leuk vind. Kan nu best redelijke scores halen met mijn spider aangezien je minder op willekeurige momenten geraakt lijkt te worden.

Overigens kwam ik tot mijn stomme verbazing een celeb tegen.
En dan niet 1...niet 2....niet 3....maar 4x. =)
Resulterend in onderstaande.

spoiler:
- Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/34zhohh.png -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Van't weekend behoorlijk wat potjes gedaan met weer een nieuwe build op m'n Catapult C1:
- 2 ERPPC
- 1x LRM10 +lock on ding (ff de naam kwijt)
- AMS met 1 ton aan ammo
- hele zwik double heat sinks

Op m'n beste potje iets van 500dmg gedaan, de rest van de potjes tussen de 200 en de 300 (toch een 2x verbetering met ervoor).

Moet me alleen wat meer op de achtergrond houden merk ik...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Tag waarschijnlijk.

2 ppc's is inderdaad wel leuk om te proberen op een cat.
Vooral als je er jumpjets op stopt. Heb steeds vaker in river city etc een voordeel door op gebouwen te springen en dan van bovenaf te schieten. Duurt vaak een tijdje voordat ze het door hebben, vooral als ze onder je lopen.

Ben dan ook benieuwd wat die nieuwe map van morgen gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Morgen komt ook de Jagermech toch?

2x AC20 en een XL engine 8)

[ Voor 33% gewijzigd door haarbal op 18-03-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Oh jah, dat ding heeft geen arm actuators waardoor dat waarschijnlijk past..
Zien we ipv de ac20 cat vooral ac20 Jagers opeens.

Al is de schouder bij zo'n jager wel makkelijker te raken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
voor de grap eentje met een standard engine maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Kan, misschien leuk om te rommelen ermee in de testing grounds.
Ook al ga je maar 32kph hard met je STD-100'je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
endo, dhs en een std225 moet wel lukken, 5 ton ammo en bijna max armor.

maar goed, voor hetzelfde gewicht heb je een xl300 en nog een halve ton extra voor armor.

[ Voor 39% gewijzigd door haarbal op 18-03-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste potje met die jager gedaan... voelt als miskoop aan... maar 1 potje natuurlijk beetje te vroeg om te oordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
3x uac5 en 4 medium lasers heb ik in de mijne zitten, minder lasers en meer ammo zal ook prima zijn.

vergeet niet nog een paar ton armor toe te voegen, de stock armor is echt dramatisch.

2x AC20, endo, dhs en een dikke XL (280 of 300) zou ook een goeie setup moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik heb de DD gekocht en heb daar stiekem wel een beetje spijt van. De meerwaarde van 3 ballistics is er nu namelijk nog helemaal niet. Het enige wat je daar mee zou kunnen is namelijk 6 ac/2 maar dan ben je zo traag en ga je zo snel door je ammo heen dat het een complete onzin build wordt.

Ik speel nu voornamelijk 2xac/20 met een XL engine. Maar daar heb je geen DD voor nodig :)

De default build is op zich ook nog wel aardig. Alleen dan DHS, en MLas i.p.v. MPlas. Maar dat kan m'n 4X eigenlijk beter.

[ Voor 14% gewijzigd door Pkunk op 21-03-2013 12:13 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
6 machineguns en 2 flamers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Heb weer es geen toegang tot le smurf op het moment, maar als je nou es 3x ac5, 2 medium lasers en 1 large laser zou pakken? Past dat? Lijkt me redelijk gebalanceerd op die manier namelijk.

Overigens is die nieuwe map de beste tot nu toe imo, zit best veel dynamiek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik ben niet zo'n fan van de AC5, met goeie timing hebben 2 ultra ac5's dezelfde dps als 3 ac5's, en de uac5 is maar 1 ton en 1 slot meer.

[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 21-03-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Klopt, heb dan echter de neiging om te lang door te schieten met een uac5. Hierdoor zie je nogal wat kogels naast gaan.

Maar ik vroeg me simpelweg af of het dan met die large laser uit komt, das alles. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
ok, iemand hier enig idee hoe ik permanent me armen van me torso scheid?
om nu het hele potje shift in te drukken is ook zo overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Patchnotes lezen ;)

esc -> arm lock -> vinkje weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
ja al gevonden, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig is die hotfix er

was toch wel behoorlijk missle warrior online...

nu durf ik weer buiten te komen met de Jager... zit te denken aan een 2x ac20 build... maar is denk ik wel erg riskant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Inderdaad, dat bij mijn stalker beide benen werden weggeslagen in minder dan 10 seconden kon echt niet. Meer leg damage ok, maar dit was wel erg extreem. Was dan ook voor mij de eerste serieuze bug waarvan ik zeg dattie er nooit in had mogen zitten.

Maja, in elk geval gehotfixed.
Ohw en een rearm knopje voor consumables zou handig zijn..

Kan ik vanmiddag mijn nieuwe Jager S gaan proberen, met zun 4 machine guns, 2 pcc's en 2 medium lasers ;) (nog geen geld voor endo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ow dat zou echt zalig zijn als die bug eruit is...
Ben een keer of 6 geheadshot met LRM's de laatste paar dagen, was echt bizar.
Hiervoor nooit last gehad van LRM's, afgezien van de standaard dmg die ze deden.

Ben met een Catapult K1 bezig en zit nu met de volgende build (enige wat ik nog mis is een XL engine, maar die vind ik nu het geld nog niet waard):
- 2x UltraAC5 (met 7ton ammo)
- 4x Med Laser
- 3x Double Heat Sinks
- Totaal 400 armor (meeste in m'n voorkant).

* Renquin likes

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Heb die build ook gehad, speelt inderdaad best lekker weg. =)

Heb nu een XL, 2 large lasers, 2 med lasers en 2x ac5 met 4 ton ammo.
Onverwachte alpha van 38 die menig mechje verbaasd laat omdraaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
en ik me al af vragen of ik zo slecht was geworden :P
1 LRM salvo en ik was dood, om vervolgens echt met een WTF blik op me hoofd te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jagermech voelt beetje als miskoop aan,
is eigenlijk net een Ilya, met meer hardpoints... thats about it...

echter zit de cockpit echt in het midden van de torso en je vangt echt veel klappen op je gezicht.
dus echt een mech voor van een afstandje, en ik ben meer van "Up close and personal"

dan maar gaan sparen voor de volgende (gerucht gaat Highlander!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Volgens deze lijstjes komt eerst nog de Flea:
http://mwomercs.com/forum...mechs/page__fromsearch__1

http://mwomercs.com/forum...-next-mech-announcements/

[ Voor 25% gewijzigd door Pkunk op 25-03-2013 07:46 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Beide lijstjes geven aan dat de Flea eerder aangekondigd is, maar dat de Highlander wel eerder uit zou moeten komen (April 2013).

We gaan het zien. Het maakt mij niet zoveel uit als ik eerlijk ben, speel nog steeds vooral met m'n Catapults.
Heb inmiddels op m'n derde (C4) bijna alle eerste rangs exp dingen unlocked.

Het jammere is dat ik steeds zonder c-bills zit en dus niet zoveel kan/wil aanpassen aan de mechs waar ik enkel mee speel omdat ik ze moet lvl'en om verder te komen...
Wil nog steeds een XL engine in m'n Founder mech en eigenlijk ook in m'n K1, die heerlijk speelt met 2 UltraAC5's en 4 medium lasers.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:18
Vroeger veel Mechwarrior gedaan dus deze maar eens in de gaten houden :) Ziet er mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
stefijn schreef op maandag 25 maart 2013 @ 08:33:
Vroeger veel Mechwarrior gedaan dus deze maar eens in de gaten houden :) Ziet er mooi uit
Hij is al voor iedereen speelbaar heh ;) Dus je kan gewoon account aanmaken, downloaden en spelen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op maandag 25 maart 2013 @ 08:33:
account aanmaken, 1.5gb downloaden en knallen maar.
Er zitten we wat irrirante bugs in (radar/map die nogal vaak niet werkt) maar het is nog Beta

Verder F2P, en het valt reuze me met P2W.
enige nadeel, enigsinds stijle leer curve, maar als je het onder de knie hebt echt een wrede shooter

tevens is het voor starters iets makkelijker gemaakt door de eerste 25 rondes flink extra cash te tegen.
Na 25 potjes heb je iets van 8 mil, daar kun je een hele leuk mech mee kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paar rondjes de 2x AC20 geprobeerd in de jager...

blijft een beetje "net niet" mech, kruip wel weer lekker in Ilya als ik balistic wil spelen.
op de een of andere manier is die fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Welke variant/setup heb je aangeschaft?
Een kennis van me speelt met deze setup: http://mwo.smurfy-net.de/...ec1925c9c9fc3e026f7bf96be

Hij is daar behoorlijk succesvol mee. Wel met een macro op de uac5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
^^^
mss nog ff artemis erbij, verkort lockon tijd, een exploit die nog steeds niet gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Een goede algemene tip inderdaad.

Voor mijn kennis van iets minder belang, omdat hij deze variant ook wel eens uitrust met LRM's en met zijn bijhorende setup te weinig slots/tonnage heeft voor Artemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb ik hem,

zie je inmiddels genoeg van...

http://mwo.smurfy-net.de/...70e7be7055a1adcb0c37f7368

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
nog geen geld voor double heatsinks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het geen fijne mech, dus ga er niet in investeren

ik ben van het brawlen,,.. maar op de een of andere manier voelt je zwakker als de andere heavies
dus dat brawlen komt er niet echt lekker van

daarom ook maar 28 granaten voor de AC20, gaat toch dood voordat ze op zijn

mischien het brawlen even laten voor wat het is en voor dit gaan
http://mwo.smurfy-net.de/...e0b330f62ad8e7d8576d9d4e7

maar dan bouw ik gewoon mijn Ilya na... dat heeft ook geen nut

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik heb hem met 3x ultra en 4 medium lasers, werkt wel ok, heb geen ilya, die zou op zich beter moeten zijn in hetzelfde truukje, maar is nieuw voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is de komende patch?

ik zie een roze Highlander! (heavy metal Hero mech)
niet dat ik die zal aanschaffen gok ik tenzij die externe speakers het gaan doen met mijn muziek! dan is het instabuy (en lekker ouderwetse Dimmu Borgir afspelen)
Maar denk dat ik wel de normale highlanders zal gaan spelen

Ben toch echt een Assault pilot denk ik, spijt van alle aankopen behalve mijn Hunch sp, en de Atlassen/Atltii (wat is het correct meervoud van Altas?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Update staat gepland voor 2 april.

Het lijkt er haast op dat ze bij deze update alleen de hero mech uitbrengen...nog geen screenshot van de reguliere highlanders gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphoog
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02 01:34
Met het nieuws dat Merc(guild) play waarschijnlijk premium accounts vereist zijn PGI/IGP erin geslaagd om alle vorige kritiek te overtreffen.
Ziet er naar uit dat de meeste founders (ik ook) niet veel meer zullen besteden, tot ze dit rechtrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ja, het is ook een vrij rampzalig idee.

Goed, ze lijken zich al bedacht te hebben, of russ bullock had iets niet goed begrepen en is een wandelende PR ramp a la patrick "nailed it" bach.

[ Voor 65% gewijzigd door haarbal op 30-03-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphoog
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02 01:34
Of het was een Dijsselbloempje, suggereer iets wat niemand accepteert, en dan lijkt al het andere minder erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Dat het wat MC kost om een corps te starten, prima! Dan voorkom je een wildgroei aan een persoons mech corsp...maar laat het daar lekker bij.

Gezien alle fuss over de consumables en de wijze waarop ze daarmee om zijn gegaan doet me geloven dat dit niet op deze manier geimplementeerd wordt.

Edit: Keutel wordt al weer ingetrokken: https://twitter.com/bryanekman

[ Voor 11% gewijzigd door Sapstengel op 31-03-2013 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Hmm dacht van vanavond sinds lang nog eens MW te spelen, maar het lijkt alsof ik de hele avond aan het patchen zal zijn ...
16 patches? Het is toch echt maar 2 maand max geleden dat ik nog eens gespeeld heb ...?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.