[PC] MechWarrior Online

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.664 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01-2022
Mjah, ook al zoog TB best wel, de laatste 4 rondes waren echt leuk om te kijken.
De eerste 10 min met dat gezeik over die stats kon ik ze wel schieten maar daarna was het redelijk representatief en netjes gebracht. ^^
---

Bumpje; in de categorie wtf:

http://mwomercs.com/forum...er-reinforcement-package/

+
+w00t Griffin!
+Je kan nu goedkopere phoenix packages combineren met een iets grotere zodat je toch wat meer keuze in je geheel hebt.

-
-Dit is wel een ERG aparte manier om zoiets aan te kondigen.
Het lijkt erop dat ze of geld nodig hebben of door één of andere bizarre beslissing niet gewacht hebben tot deze af waren voor de originele Phoenix deals.
-Wat gaat dit wel niet voor storm aan refunds zorgen van mensen die willen downgraden en dan de saber erbij kopen.

[ Voor 57% gewijzigd door Remagine op 28-08-2013 22:34 ]

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Vooralsnog houd ik het bij de Overlord.
Krijg toch het gevoel dat dit niet de laatste "package" is die we aangeboden krijgen. Ik wacht het nog wel even af om mijn opties open te houden.

Denk voornamelijk dat de vele refunds verzoeken (n.a.v. bijv. 3PV of #saveMWO) oorzaak van deze actie is.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Anoniem: 346066

Heb hier ook de Overlord package, ondanks dat Griffin er goed uitziet (qua looks) ga ik de uitbreiding niet aanschaffen. Weinig zin om te wachten tot december als ze volgens de dev posts al bezig zijn met clan mechs (die ongetwijfeld hun eigen bundels zullen krijgen).

Weet niet in hoeverre de uitbreiding te maken heeft met refunds van mensen aangezien Wolverine anderhalve maand geleden al geleaked was en PGI er dus al een tijd mee bezig was.

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Hier nog iemand met de $80,- package.
Ga niet nog $30,- erbij gooien als ik mijn eerste niet eens binnen heb, sorry hoor >_<
Hoe leuk ze er ook uit zien, voorlopig heb ik genoeg mechs om dingen bij vrij te spelen...

Want a cookie?!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Wolverine eerder uitgelekt? Het mwomercs forum negeren is tot op heden goed bevallen met alle whiners daar, maar dan mis je inderdaad zulke info.

Alleen voor de mechs die we half oktober "krijgen" heb je al 18 miljoen CBills nodig om ze van DHS te voorzien...aangezien de Sabers pas in december geleverd worden, heb ik nog tijd genoeg om mijn keuze te maken. Er zit immers ook geen early bird bonus bij, zoals ze dat bij de Overlord wel aanboden.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Patchday! http://mwomercs.com/forum...-patch-day-september-3rd/

TLDR versie:

Content
New In-Game Tutorial
New Hero Mech
"Protector" ON1-P
PPC damage under 90m has been reduced to 0.
Gauss Fire Delay:
The Gauss Rifle requires a 0.75 second charge before it will fire.
Once charged, the shooter has 1.25 seconds to fire the round.
If not fired during the 1.25 second charge, the Gauss Rifle will instantly dissipate the charge and require another charge to fire.
Both the cooldown bar and the weapon group ready light will turn green when the Gauss is ready to fire.
PPC base heat increased to 10 (up from 9).
ERPPC base heat increased to 15 (up from 13).
PPC/ERPPC projectile speed slowed to 1500m/s down from 2000m/s.
Gauss projectile speed increased from 1200m/s up to 2000m/s, internal health increased to 5 (up from 3).
Made various improvements to host state rewinding system and hit detection overall.

Aka ppc's nerfed to the ground. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

Eindelijk, nu moeten die watjes weer eens iets gaan doen. ipv van 1,5 km verderop staan en af en toe een schieten.
Forum zal wel verzuipen in Q-Q over deze patch.
Vanavond ga ik er weer eens goed voor zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Toch bijzonder hoe ze hun eigen complexiteit creëren...scale (ghost) heat en delay voor gauss programmeren en de gehele community over de pis helpen, terwijl ze ook gewoon drie variabelen (heat, travel speed en cooldown) konden aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

moet zeggen, speelt stukken leuker na de patch.
vind het wel irritant dat je ieder potje moet starten met F4 indrukken.

opvallend veel Q-Q ingame over de PPC, maar volgens mij zijn ze nu zoals in de table top (weet ik niet zeker) dus wat is het probleem?

heb SRMs nog niet getest, maar srm4 heeft snellere recycle toch? lichter alternatief voor de SMR6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Anoniem: 387913 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:12:
vind het wel irritant dat je ieder potje moet starten met F4 indrukken.
Opties -> 'start in 3rd person' uitvinken ;)
Anoniem: 387913 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:12:
opvallend veel Q-Q ingame over de PPC, maar volgens mij zijn ze nu zoals in de table top (weet ik niet zeker) dus wat is het probleem?

heb SRMs nog niet getest, maar srm4 heeft snellere recycle toch? lichter alternatief voor de SMR6?
Mwah legitiem puntje hebben ze nu in de hitte generatie van de ppc.
PPC's hebben nu een iets te hoge hitte denk ik, stond op 13, staat nu op 15, zou eerder 14 moeten zijn.
Het gezeik dat je ziet komt omdat het projectiel trager is, daar kunnen velen niet aan wennen. ^^

SRM 2 en 4 zijn inderdaad weer nuttig, srm4 is zeker in aantallen van 2 een goed alternatief op de srm6 door de kleinere spread. Al was ik daar altijd al een fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00
http://mwo.smurfy-net.de/

Alleen de erppc heeft 15, de normale staat op 10.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Klopt, ging er automatisch van uit dat de meeste erppc's gebruiken.
Btw check je dm. ^^

EDIT:

We kunnen hier verder :) :
[PC] Mechwarrior Online - Deel 2

nou nog even een modje pm'n.

[ Voor 42% gewijzigd door Remagine op 06-09-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown