Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
http://www.pcgamer.com/20...2012-issue/#disqus_thread
4ac2 kan op zich wel maar ik zou eerder 2x ac2 + 2x ac5 nemen.
Cataphract 4x\ is bijvoorbeeld erg geschikt daar voor. Je komt dan rond de 70-5-ish kph uit zo uit mijn hoofd.
Er is niet echt een volledige lijst met pro's en con's, wel een forum post van 1 persoon die zijn mening geeft over alle mechs en daar 1 tot 5 sterren aan hangt. Is iets verouderd maar staat wel nuttige info in.
Zal vanmiddag als ik thuis ben eens wat linkjes posten.
EDIT: die pc gamer zooi staat in de TS, kan niet zo gauw zien of het naar dezelfde link gaat op het werk.
[ Voor 9% gewijzigd door Remagine op 09-08-2013 12:26 ]
Max engine rating is 255 voor de 4X (sloomste variant). Hiermee met speed tweak haalt de 4X 64.9kph.Remagine schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:01:
...
4ac2 kan op zich wel maar ik zou eerder 2x ac2 + 2x ac5 nemen.
Cataphract 4x\ is bijvoorbeeld erg geschikt daar voor. Je komt dan rond de 70-5-ish kph uit zo uit mijn hoofd.
...
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Vraag me af hoe een ilya met 3x ac2 eruit zou zien?
Jägermechs!
Ben benieuwd naar jouw bevindingen....
Maar een Jagermech is dan helaas weer geen mediumSapstengel schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:44:
Wanneer je nu 4 ballistics, full armor en 80 kph wil bereiken, heb je eigenlijk maar één keuze.
Jägermechs!
UAC5 heb zijn leuke burst wapens maar ik had me iets te vaak dat ze weigeren in situaties waar je dat niet wil. Sinds die tijd ac/5's voor mij.
Zie dik gedrukte gedeelte.mvds schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:42:
Ik kan natuurlijk ook voor 1 ERPPC gaan en wat meer armor erop gooien. Ik denk dat dan mijn overlevingskansen behoorlijk toenemen. Ik vind het nog steeds erg jammer dat er niet meer ballistic chassis zijn. Ik zou graag een mech willen (welke gewichtklasse dan ook) die met vol armor nog steeds mobiel kan zijn met 4 x AC2. Dus minimaal 80km/h toch wel...
Trouwens, van veel mechs zijn wel de slechte en goede eigenschappen bekend. Bijvoorbeeld een CT die je bijna niet kan missen bij een Cicada. Maar is er een lijstje van pro's en cons van de verschillende mechs?
Tevens:
DejavuSapstengel schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:59:
Ik ben nog steeds groot fan van de Hunchies. Redelijk mobiel (92 met speed tweak), Goeie torso twist, gevarieerde wapens die je kunt mounten, 4SP en 4P hebben knap wat vuurkracht, en vooral geschikt voor close combat. zorg wel dat je hiermee niet als eerste contact maakt met de tegenstander. Laat je grote vriendjes eerst de brawl beginnen en pak dan de vijand in z'n rug, omdat hij jou negeert. Als je een tegenstander hebt die veel sniped, kun je met hunchies goed flanken.
De 4SP en 4P speel ik nog zeer regelmatig in 4 men drops met andere hunchies. De 4G in iets mindere mate, maar die krijgt straks weer veel liefde als de drop limits worden geïntroduceerd.
Sinds het begin raad ik eenieder aan te beginnen met de Hunchies. Ook na de komst van vele andere 'mechs denk ik dat het nog steeds een goed advies is.
Cicada's als eerste 'mech....ouch. Dat kan de fun uit het spel halen. Meer een light met obesitas dan een medium imho.
[...]
Ik neem aan dat je deze wel kent: http://mwo.smurfy-net.de/
Meer theorycrafting dan echt uitproberen, maar je krijgt wel belangrijke informatie, alvorens je cbills uitgeeft. Daarnaast heb je hier: http://mwomercs.com/forums/forum/96-battlemech-guides/ een ton aan info en kun je youtube filmpjes kijken, voordat je de keuze maakt waaraan je jouw zuurverdiende cbills uitgeeft.
[ Voor 50% gewijzigd door Sapstengel op 09-08-2013 13:10 ]
XL in een Hunch is zeker geen goed idee?
@Remagine Die link in de TS naar PCGamer is naar de competitie waarmee je een code kan bemachtigen, maar die competitie is al gesloten. Maar je kan het blad nog steeds kopen, dus die code voor die spullen kan ik nog wel bemachtigen, maar weet niet of het er nog in zit, of dat ze het eruit gehaald hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door mvds op 09-08-2013 13:22 ]
Let wel, ik heb het over de standaard-zonder-dubbel-tap-UAC5's....met dubbel tap zijn de DPS en HPS heeeeeeel anders. En idd krijg je er een risico bij.Remagine schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:08:
Als ik thuis ben eens proberen. Heb hier geen smurfy.
UAC5 heb zijn leuke burst wapens maar ik had me iets te vaak dat ze weigeren in situaties waar je dat niet wil. Sinds die tijd ac/5's voor mij.
Zou ik niet doen. De hunch is primary target voor alle varianten behalve 4SP en verlies je geregeld. Daarnaast is het ook niet echt noodzakelijk, omdat je max engine kunt mounten zonder XL.
Edit:
HBK-4SP (of een DHS minder en medLas in hoofd)
HBK-4P
HBK-4G (Vreemd genoeg nog nooit gelegged!)
[ Voor 46% gewijzigd door Sapstengel op 09-08-2013 13:32 ]
Ook als je gewoon de knop ingedukt houd of je schoten timed looptie met regelmaat vast.Sapstengel schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:23:[...]Let wel, ik heb het over de standaard-zonder-dubbel-tap-UAC5's....met dubbel tap zijn de DPS en HPS heeeeeeel anders. En idd krijg je er een risico bij.
Mij niet gezien. =)
Daarnaast heb ik wel geleerd (op de harde manier) dat de Ilya geen brawler is. Als je in de eerste linie gaat staan zit je snel in iemand anders z'n cockpit....op afstand is de dubbel-tap veel minder noodzakelijk, maar ik vind het wel fijn om te weten dat het mogelijk is.

http://mwo.smurfy-net.de/...b2d1d5f172eff0d713908c619
Mechwarrior Online: Flapdrol
Zelf heb ik de K2 weer omgetoverd naar een GaussKitty. Die doet het redelijk goed nu.
De AC10 heb ik nooit echt gemogen als wapen....op één of andere manier kan ik er niet mee uit de voeten.
http://mwo.smurfy-net.de/...56c68f1d5acdc6dfb3abd14d3
Om terug te komen op de rest:
Nee, pcgamer werkt niet meer. Zal de link weghalen.
ERPPC BJ build: http://mwo.smurfy-net.de/...91b45f7ced65c4b429c1675f5
Cataphract 4X build: http://mwo.smurfy-net.de/...6ac6fc8a1d7b417a8c1a6a483
80bit's mech reviews(verouderd):
http://mwomercs.com/forum...s-review-of-all-76-mechs/
op ~500m zou de ac10 cat het moeten winnnen van de gausscat door de hogere dps van de ac10's, die niet ontploffen en samen 6 ton lichter zijn, waardoor je wat meer kan besteden aan armor/engine/ammo/lasers+sinks.
Maja das te hoog gegrepen, dus hoop dat ze over het opslaan van loadouts in het lokale user profiel in elk geval gaan denken.
PS: kon het niet laten, haha
http://mwo.smurfy-net.de/...ed1783f53a93cdd8ebf75c075
[ Voor 15% gewijzigd door Remagine op 09-08-2013 19:36 ]
Anoniem: 387913
CN9-A
is denk ik wel de way to go,
Haffel SRM´s laden en knallen maar
(is ook de enige medium samen met een Hunch SP die ik in de gaten houd als ik ze tegen over me heb, de rest is cannon fodder)
Ze werden ook pas echt effectief toen ik doorhad dat je met freelook snel je arm kan beschermen. Niet iets wat ik een beginnende speler zie doen.
Heb sowieso het idee dat centurions nogal beperkt zijn in wapen load-outs, daarom inderdaad namens mij ook de hunchy voor een beginner. Zeker nu 12v12 het makkelijk maakt in beetje in de groep op te gaan. De 4H, 4P en 4SP zijn alledrie makkelijk te levelen hierdoor.
en ik moet zeggen, ik heb nog nooit met de Centry gespeeld.
Echter ze hebben we wel al een paar keer verrast,
een hunch is wel relaxed, maar die side torsos zijn gewoon enorm,
Hoe dan ook, ik ben meer thuis in het zware metaal zoals heavy en assualts.
en nog een maandje of 2, en dan ga ik huishouden in de battlemaster!
(hopelijk is er dan wel al een gewicht limitiet, anders is 85 ton mischien een beetje licht voor assault)
De Battlemaster ziet er uit als een Awesome zoals hij had moeten zijn.
Alleen de hoeveelheid hardpoints op de torso al maakt het een ideale zombie mech denk ik.
Oh en Sarah's Jenner 100K + donaties, nice.
dat is 30 damage per salvo, in een snelle recycle met een hitte die te controleren is...
(vind die Swayback ook tof om mee te spelen, maar gebrek aan heat sinks maakt dat ding loei en loei heet. Dikke engine in een assualt me dubbele heatsinks zou het veel makkelijker maken)
Kwam net deze toevallig tegen:
http://soundcloud.com/cus...e-seizures-ppcs-warehouse
[ Voor 36% gewijzigd door Remagine op 10-08-2013 23:28 ]
BLR-1G
ga ik er meteen een xl 400 in hangen, max armor, DHS en Endo voor 4 extra sinks. verder standaard wapens
Heb zelf liever dit, kun je over heuveltjes heen schieten;
Mijne
En ok, machine guns zijn nutteloos, en de ML hebben maar weinig range.
maar als je 80kmh kan huppelen met 500 armor... dan is dat niet zo´n probleem....
maar een AC10 in die arm is best wel goed...
Ik probeerde zelf ook eerst van de standaard setup iets te maken, sommige mechs zoals de 4SP werkt dat inderdaad aardig. Maar op een gegeven moment probeer je toch iets te hebben voor alle ranges aangezien we nog niet een mech voor de map start kunnen kiezen. Dus op een gegeven moment druk je standaard 'strip all' en ga je zelf knutselen.
En jah, ben best wel een fan van ballistics de laatste tijd. ^^
vooral met die klote maps nu met belachelijke afstanden...
verreweg de beste map is river city,.. de leukste actie tref je daar... vooral vergeleken met maps als Terra of die ellendige sneeuw vlakte...
maar zodra je kan kiezen, dan word het weer brawlen met optimale builds
(pulse l4zor$ en SRMS)
maar dan moeten we nog even wachten tot launch en GUI2.0
Een manusje-van-alles doet m.i. van alles een beetje, maar niks heel goed. Met een heel team manusjes wordt het erg lastig om je eigen spel te spelen en de confrontatie op jouw voorwaarden aan te gaan.
Ac/5 bijvoorbeeld.
Je kunt natuurlijk je wapen loadout/range afstemmen met je snelheid. Een ac20 met 3/4 medium lasers werkt ook goed als je genoeg snelheid hebt en binnen optimum range kan komen.
Daar tegenover zou ik liever een ac10, large laser en 2 mediums hebben. Meer vuurkracht op afstand en toch leuke alpha dichtbij.
Waar heb je de leukste extraatjes? Welke extraatjes krijg je bij welk huis enz... Iemand?
dwz, momenteel heb je geen voordeel van een house of straks clan.
Echter wanneer CW live gaat, dan zal je in theorie goedkopere mechs zien die in het systeem worden geproduceerd dat bij je house hoort (in jaar 3050 dan)
Verder het belangrijkste wat gaat gebeuren in 1 zin.
De clans gaan aanvallen in 3050 in Rasqulhague. (ingame is het nu bijna 3051, maar ik gok dat ze dit jaar gaan resetten)
Daarom heb ik dus FRR gekozen omdat ze diegene zijn die clan kont moeten gaan schoppen (en dat zie ik wel zitten)
Ehh FRR?
FRR = Free Rasalhague Republicmvds schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:42:
Het is dus niet zo dat omdat ik het liefste speel met mijn Stalker en Raven ik voor een bepaalde clan/faction moet kiezen? Of omdat ik geef om teamplay en zelf kapot wil gaan om zo mijn team aan de overwinning te helpen. Zoiets?
Ehh FRR?
Voor zover ik weet zijn het vooral speciale wapens of kortingen die je krijgt bij de verschillende facties, maar hierover is nog niets helemaal uitgekristalliseerd.
Want a cookie?!
maar is allemaal speculatie, niets is nog zeker
Wat jij zegt, ik ben er een van.Sapstengel schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:17:
Het verschilt van persoon tot persoon, maar ik denk dat ze juist heel veel mensen blijven(d) boeien door nieuwe dingen te introduceren over een bepaalde periode.
Heb geen haast met dit spel, het boeit me na een jaar nog steeds en ik kan niet wachten op de eerste Clan invasies e.d.
Want a cookie?!
De hele opzet van een F2P spel is dat het blijft updaten en veranderen. Als die veranderingen goed zijn zullen de meeste blijven omdat ze het ook meer naar hun zin hebben. 2 jaar wachten op leuke dingen is dus ook niet van toepassing. Om de zoveel weken zit er een gameplay veranderende patch tussen.
Wat PGI gaat doen betreft mech bonusses, reputatie en beloningen is op dit moment niet bekend, heeft ook geen zin om daar over te speculeren zoals Aardschok al zei.
Als je interesse hebt in de lore en het achtergrond verhaal van de facties kun je dit boek van internet jatten kopen/bemachtigen;
http://www.sarna.net/wiki/Era_Report:_3052
Bevat een samenvatting van de belangrijkste gebeurtenissen voor het tijdstip waarin MWO zich bevind.
Zelf nog niet gelezen aangezien ik gewoon de hele boekenlijst op chronologische volgorde af ga. =)
Btw de 15e heeft TotalBiscuit/Halibut een live stream over MWO schijnt het. Stond een dag of wat terug op reddit. Benieuwd wat dat op gaat leveren.
Ook is de nieuwe askthedevs gepost, met opvallend detail: tutorial binnenkort naar de testserver en de volgende map is een city island map. http://mwomercs.com/forum...pid__2649118#entry2649118
[ Voor 0% gewijzigd door Remagine op 13-08-2013 18:08 . Reden: typo ]
Disco's en freezes zelf geen last. Rubberbanding ook niet zo, wel dat ik om de zoveel tijd op kleine steentjes vast zit. Maja das een bekend gevolg sinds dat systeem voor snelheids weerstand erin zit, werd aan gewerkt.
Goeiemiddag wat een bokkecamper is dat ding. 8T was toch een stuk makkelijker met die missile slots.
http://mwo.smurfy-net.de/...cd1b4087527823dc385149537
best een klote mech in de assault tier.
maar zodra de gewicht limiet zijn introductie doet is ie al weer beetje beter (80 ton toch)
ahhh was de battlemaster er maar, oldskoolknallen
Ik heb al veel mechs geprobeerd, maar tot nu toe halen het er maar weinig bij mijn Stalker 3F en mijn Raven 3L.
Totalbiscuit @Totalbiscuit 43m
Massive local net outage. Severe. Stream might not happen.
Ik hem m'n 9M zo geleveld.Remagine schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:26:
Probeer nu de 9M te levelen.
Goeiemiddag wat een bokkecamper is dat ding. 8T was toch een stuk makkelijker met die missile slots.
http://mwo.smurfy-net.de/...cd1b4087527823dc385149537
http://mwo.smurfy-net.de/...78c57a1fe4ead69062ced34d9
Als ze een arm en sidetorso wegknallen verlies je maar 30% van je vuurkracht, en je bent behoorlijk snel.
Thanks, ziet er goed uit. Zal ik zeker proberen.
Project Phoenix Loyalty Update!
by Piranha Games in [ Announcements ] on, Aug 16, 2013 11:57 PM UTC
Greetings, MechWarriors!
Project Phoenix has exceeded our wildest expectations in popularity, and we wanted to thank you for your support. As a token of our appreciation, we’re giving every Phoenix Project purchaser the phoenix paint colours unlocked for all of your Mechs!
As it continues its popularity, we’ll add more and more rewards to anyone who purchases, or has already purchased it. So if you already own it, here’s more stuff! And if you’ve just purchased it, thanks for giving people more stuff!
Also, we've added a list of the variants that will be released for each Phoenix chassis; enjoy!
Cheers,
The MechWarrior Online Team

(en nu heb ik dus zwart en oranje voor al men mechs, mooi zo)
ben benieuwd hoe die flame patern er uit ziet,
Want a cookie?!
Ze hebben wel een voortgangs balkje voor de extra cockpit item en flame camo toegevoegd.
http://mwomercs.com/phoenix
Benieuwd hoe snel die over het weekend vooruit gaat.
ik geloof niet dat er nog veel mensen op dit moment aan het twijfelen zijn of ze het wel of niet moeten aanschaffen (hoop van wel natuurlijk, want dan is er een extra cockpit item en patern voor de standaard varianten)
+ als ze die stream met TB nog opnieuw inroosteren (Hopelijk na ui 2.0 gezien het gezeik rond team liquid atm) zal dat wellicht nieuwe pre-orders trekken.
*notes to self, balkje staat bij de letter A
(denk ook niet dat ze al "halverwege" phase 2 zullen zitten)
Plaatje word waarschijnlijk pas tijdens werkuren vervangen.
CPLT-K2
http://mwo.smurfy-net.de/...33c29e679a95617b00a33c4c9
[ Voor 13% gewijzigd door Renquin op 18-08-2013 13:56 ]
Want a cookie?!
Je hebt geen ammo voor je ams?Renquin schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:49:
De mech waar ik de laatste tijd veel mee speel. Ben er echt blij mee, doet super veel dmg en krijg er voldoende kills me
CPLT-K2
http://mwo.smurfy-net.de/...5bd2419e92d8f61bf904dd124
Oeps, 1x AC/5 ammo teveel -.-
Zal link even fixen
Want a cookie?!
maar laatste wel een grappig potje gehad.
die Atlas K met 2x AMS.
die staat op een heuveltje vlak naast me. Ik zit met men 2x UAC5 op iets te knallen dat 800 meter verderop staat.
Heb niet in de gaten dat op 200 meter op mijn flank, een commando 2D met 3x SSRM op me staat te schieten.
ik had dat pas in de gaten toen die atlas piloot me er op attendeerde
maar echt geen 1 raketje kwam er door
Overigens kwa die phase 2, ik geloof ook niet dat ze die vol krijgen.
maar die cockpit zooi hoef ik ook niet zo nodig
AMS is echt super handig. Als je 2a3 mechs naast elkaar hebt staan met die zooi, komt er bijna geen LRM doorheen (of er moeten 3 missile boats op je aan het schieten zijn.Anoniem: 387913 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:09:
ik gebruik bijna nooit AMS.
maar laatste wel een grappig potje gehad.
die Atlas K met 2x AMS.
die staat op een heuveltje vlak naast me. Ik zit met men 2x UAC5 op iets te knallen dat 800 meter verderop staat.
Heb niet in de gaten dat op 200 meter op mijn flank, een commando 2D met 3x SSRM op me staat te schieten.
ik had dat pas in de gaten toen die atlas piloot me er op attendeerde
maar echt geen 1 raketje kwam er door
Overigens kwa die phase 2, ik geloof ook niet dat ze die vol krijgen.
maar die cockpit zooi hoef ik ook niet zo nodig
Scheelt een hele hoop irritante/onnodige dmg
En ook ik verwacht eigenlijk niet dat die phase 2 er gaat komen, maar je weet het niet, er zijn gekkere dingen gebeurt.
Want a cookie?!
Die K2 setup ziet er wel geinig uit, neem aan dat je zoveel mogelijk probeert de zijde met je ammo te verbergen.
En nou de AWS-8R verder levelen...
Mwah, heb eigenlijk nog geen ammo explosion death gehad nu ik erover nadenk.Remagine schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:48:
Stelletje negatievelingen![]()
Die K2 setup ziet er wel geinig uit, neem aan dat je zoveel mogelijk probeert de zijde met je ammo te verbergen.
En nou de AWS-8R verder levelen...
Haal er wel redelijk gemakkelijk alles mee omver vanaf korte afstand.
Als ik solo ren meestal 2 a 3 kills voordat ze mij hebben ^_^
Want a cookie?!
Even natte vinger werk, want kan niet kijken vanaf ik deze load-out heb, maar denk 2,5 to 1 zo'n beetje.Anoniem: 387913 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:45:
hoe is je K/D ratio dan met dat ding?
Want a cookie?!
zijn inmiddels bij de S belandRemagine schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:50:
Duurt natuurlijk even voordat iedereen door heeft dat die post er is.
+ als ze die stream met TB nog opnieuw inroosteren (Hopelijk na ui 2.0 gezien het gezeik rond team liquid atm) zal dat wellicht nieuwe pre-orders trekken.
*notes to self, balkje staat bij de letter A

Benieuwd wat de patch vanavond brengt, er is deze keer niet echt een duidelijke indicatie wat we kunnen verwachten geloof ik.
Tegenwoordig ben ik elke week benieuwd wat het gaat brengen.Remagine schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 06:40:
Benieuwd wat de patch vanavond brengt, er is deze keer niet echt een duidelijke indicatie wat we kunnen verwachten geloof ik.
Let namelijk al een tijdje niet meer op hun forum/website enzo
Want a cookie?!
-een chat die normaal werkt

-een combat log in de stijl van wow
-AMS die ik aan en uit kan zetten zodat niet alles zomaar verspilled word op blinde rakketen
AMS en chat gebruik ik nauwelijks. Wel apart dat ogenschijnlijk eenvoudig te implementeren functionaliteit zo lang blijft liggen.
Als dit jouw top drie van irritaties is, mag je toch concluderen dat het spel redelijk in elkaar zit.
Mijn top drie ziet er iets anders uit helaas.
Chat zal me een rotzorg zijn, wat ik wil vertellen doe ik wel via Mumble. AMS heb ik nooit op een mech, zonde van de 1,5 ton. Idd schiet ie zichzelf al vaak leeg op raketten die niks zouden raken.
AMS kan ik me enigzins voorstellen dat je daar een knop voor wilt, anders schiet het ding op elke willekeurige streak missile. (Vind overigens sowieso dat ze dat soort functies beter onder algemene knoppen en 1 bindsysteem moeten stoppen zoals special1=1 special2=2 etc. Maja details)
Rubber en disco nog steeds geen last van gehad. Wel heel af en toe een freeze/CTMB sinds de laatste patch, voor mijn gevoel verwaarloosbaar.
Freezes heb ik ook nog steeds, maar ik crash nooit. Wel vaak dood helaas door zo'n freeze -.-mvds schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:14:
Bij mij leid elke freeze ook automatisch naar een crash to desktop. En gegarandeerd het eerste potje van de dag.
Want a cookie?!
Want a cookie?!
http://mwomercs.com/forum...38-patch-day-august-20th/
Ah well, gelukkig is die LB10X aanpassing wel leuk, alhoewel ze het een beetje overdone hebben. Het shotgun effect is nu wel weg.
Maar, met 3 kills, 2 assists en bijna 800 dmg ben ik best blij ^_^
[ Voor 15% gewijzigd door Renquin op 20-08-2013 21:55 ]
Want a cookie?!
streepje staat inmiddels tussen de 0 en 2.
wie weet komt dat phase 2 extratje er nog wel..
Ik denk vanwege verkoop succes behoorlijk lang.
Echter de mechs worden half october beschikbaar, gok dat het half september zeker nog te koop zal zijn
dat balkje vol is
OF
het balkje is puur cosmetisch en wordt kunstmatig gevuld totdat het geheel vol is half oktober.
Een half gevuld balkje is ook zo'n anticlimax...
Zolang het bakje een plaatje is en niet een automatisch fullend balkje, dan maakt het toch niet uit.Sapstengel schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:32:
Krijg het vermoeden dat ze te koop zijn totdat:
dat balkje vol is
OF
het balkje is puur cosmetisch en wordt kunstmatig gevuld totdat het geheel vol is half oktober.
Een half gevuld balkje is ook zo'n anticlimax...
Denk persoonlijk dat het nog aan te schaffen is tot een week voor de live-gang ofzo.
Want a cookie?!
Ik schat rond 21:15 dat ze beginnen. Kom er net zelf achter.
Streams:
http://nl.twitch.tv/ngngtv
http://nl.twitch.tv/totalbiscuit
Dualstream:
http://www.dualstreamnow....talbiscuit&stream2=ngngtv
Heel ff zitten kijken, wel vermakelijk dat commentaar van die gasten altijdRemagine schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:05:
FYI de total biscuit stream is verplaatst naar vanavond.
Ik schat rond 21:15 dat ze beginnen. Kom er net zelf achter.
Streams:
http://nl.twitch.tv/ngngtv
http://nl.twitch.tv/totalbiscuit
Dualstream:
http://www.dualstreamnow....talbiscuit&stream2=ngngtv
Verder niet veel boeiends.
Want a cookie?!
Dit topic is gesloten.