[PC] MechWarrior Online

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.666 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01-2022
Sapstengel schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:23:[...]Let wel, ik heb het over de standaard-zonder-dubbel-tap-UAC5's....met dubbel tap zijn de DPS en HPS heeeeeeel anders. En idd krijg je er een risico bij.
Ook als je gewoon de knop ingedukt houd of je schoten timed looptie met regelmaat vast.
Mij niet gezien. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Dat had ik een aantal maanden geleden ook, maar met een macro inmiddels niet meer.

Daarnaast heb ik wel geleerd (op de harde manier) dat de Ilya geen brawler is. Als je in de eerste linie gaat staan zit je snel in iemand anders z'n cockpit....op afstand is de dubbel-tap veel minder noodzakelijk, maar ik vind het wel fijn om te weten dat het mogelijk is. <3 my uac5.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
dual ac10 cat, zou vrij goed moeten zijn na de nerf op hogere alphas.
http://mwo.smurfy-net.de/...b2d1d5f172eff0d713908c619

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Dual ac10 heb ik nog niet veel gezien. Wil natuurlijk niet zeggen dat het geen goede optie is hoor!
Zelf heb ik de K2 weer omgetoverd naar een GaussKitty. Die doet het redelijk goed nu.

De AC10 heb ik nooit echt gemogen als wapen....op één of andere manier kan ik er niet mee uit de voeten.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Probeer deze dan maar eens... erg leuk om te spelen.
http://mwo.smurfy-net.de/...56c68f1d5acdc6dfb3abd14d3

Om terug te komen op de rest:
Nee, pcgamer werkt niet meer. Zal de link weghalen.
ERPPC BJ build: http://mwo.smurfy-net.de/...91b45f7ced65c4b429c1675f5
Cataphract 4X build: http://mwo.smurfy-net.de/...6ac6fc8a1d7b417a8c1a6a483

80bit's mech reviews(verouderd):
http://mwomercs.com/forum...s-review-of-all-76-mechs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
De dual ac10 cat is een soort gausscat lite, meer voor de midrange afstanden. Het is vooral even wennen aan de hogere firerate.

op ~500m zou de ac10 cat het moeten winnnen van de gausscat door de hogere dps van de ac10's, die niet ontploffen en samen 6 ton lichter zijn, waardoor je wat meer kan besteden aan armor/engine/ammo/lasers+sinks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Klopt denk ik aardig, binnen optimum range is die dual 10 jager soms gewoon niet te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

He bah, ben weer nieuwsgierig genoeg om de boel weer om te bouwen....UI2.0 zou eigenlijk een aantal standaard op te slaan builds per chassis moeten ondersteunen. Gewoon vinkje selecteren en loadout wordt automatisch omgezet ofzo. Zeker te laat om een request in te dienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Dat is iets wat ik een hele tijd geleden al gesuggereerd heb aan ze. Met uiteindelijke visie dat je op je mobiel ofzo loadouts kan bouwen en delen via de mwomercs website.

Maja das te hoog gegrepen, dus hoop dat ze over het opslaan van loadouts in het lokale user profiel in elk geval gaan denken.

PS: kon het niet laten, haha
http://mwo.smurfy-net.de/...ed1783f53a93cdd8ebf75c075

[ Voor 15% gewijzigd door Remagine op 09-08-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

Als je medium wil gaan,

CN9-A

is denk ik wel de way to go,
Haffel SRM´s laden en knallen maar
(is ook de enige medium samen met een Hunch SP die ik in de gaten houd als ik ze tegen over me heb, de rest is cannon fodder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Centurions zijn momenteel(!) best goede mechs idd, maar een beginner(bij gebrek aan een beter woord, geen waardeoordeel) zou ik nog steeds hunchies aanraden. Je hebt dan een chassis met meer pure varianten voor missiles, ballistics en lasers. Na een aantal miskopen in het begin vond ik de hunchies een hele goede leerschool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Heb een hele tijd geen centurions gehad omdat ze me niet aan stonden, uiteindelijk toch 3 met cbills gekocht. De CN9-A is inderdaad een keeper, maar om de centurions te levelen moet je ook door de AL en 9-D heen. De AL gaat nog wel met een goede laser setup, de 9-D is moeilijk te balanceren zonder XL.
Ze werden ook pas echt effectief toen ik doorhad dat je met freelook snel je arm kan beschermen. Niet iets wat ik een beginnende speler zie doen.

Heb sowieso het idee dat centurions nogal beperkt zijn in wapen load-outs, daarom inderdaad namens mij ook de hunchy voor een beginner. Zeker nu 12v12 het makkelijk maakt in beetje in de groep op te gaan. De 4H, 4P en 4SP zijn alledrie makkelijk te levelen hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, het torso twist trukje moet je mischien even onthouden.
en ik moet zeggen, ik heb nog nooit met de Centry gespeeld.

Echter ze hebben we wel al een paar keer verrast,

een hunch is wel relaxed, maar die side torsos zijn gewoon enorm,

Hoe dan ook, ik ben meer thuis in het zware metaal zoals heavy en assualts.

en nog een maandje of 2, en dan ga ik huishouden in de battlemaster!
(hopelijk is er dan wel al een gewicht limitiet, anders is 85 ton mischien een beetje licht voor assault)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Ayup, word een waardige aanvulling.
De Battlemaster ziet er uit als een Awesome zoals hij had moeten zijn.
Alleen de hoeveelheid hardpoints op de torso al maakt het een ideale zombie mech denk ik. :)

Oh en Sarah's Jenner 100K + donaties, nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6 ML in torso :)

dat is 30 damage per salvo, in een snelle recycle met een hitte die te controleren is...

(vind die Swayback ook tof om mee te spelen, maar gebrek aan heat sinks maakt dat ding loei en loei heet. Dikke engine in een assualt me dubbele heatsinks zou het veel makkelijker maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Idd, je zou zeggen dat zo'n dikke hunch met een paar extra heatsinks komt, maar neuh hoor. :P

Kwam net deze toevallig tegen: 8)
http://soundcloud.com/cus...e-seizures-ppcs-warehouse

[ Voor 36% gewijzigd door Remagine op 10-08-2013 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als de side torsos een beetje degelijk zijn...

BLR-1G

ga ik er meteen een xl 400 in hangen, max armor, DHS en Endo voor 4 extra sinks. verder standaard wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Wel goeie dps en meer armor dan ik in gedachten had.
Heb zelf liever dit, kun je over heuveltjes heen schieten;
Mijne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Standaard is dat ding in mijn ogen best goed (veel mechs zijn stock echt waardeloos)

En ok, machine guns zijn nutteloos, en de ML hebben maar weinig range.
maar als je 80kmh kan huppelen met 500 armor... dan is dat niet zo´n probleem....

maar een AC10 in die arm is best wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Mwah, de mg's schijnen nu kont te schoppen als je op structure mikt.

Ik probeerde zelf ook eerst van de standaard setup iets te maken, sommige mechs zoals de 4SP werkt dat inderdaad aardig. Maar op een gegeven moment probeer je toch iets te hebben voor alle ranges aangezien we nog niet een mech voor de map start kunnen kiezen. Dus op een gegeven moment druk je standaard 'strip all' en ga je zelf knutselen.

En jah, ben best wel een fan van ballistics de laatste tijd. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

i heb ongeveer al men mechs zo dat ze op elke afstand wel iets kunnen...
vooral met die klote maps nu met belachelijke afstanden...

verreweg de beste map is river city,.. de leukste actie tref je daar... vooral vergeleken met maps als Terra of die ellendige sneeuw vlakte...

maar zodra je kan kiezen, dan word het weer brawlen met optimale builds
(pulse l4zor$ en SRMS)

maar dan moeten we nog even wachten tot launch en GUI2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Grappig, ik heb juist elke 'mech voor een specifieke rol en/of range uitgerust.

Een manusje-van-alles doet m.i. van alles een beetje, maar niks heel goed. Met een heel team manusjes wordt het erg lastig om je eigen spel te spelen en de confrontatie op jouw voorwaarden aan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Ik doel meer in de richting van wapens die op elke afstand effectief zijn.
Ac/5 bijvoorbeeld.

Je kunt natuurlijk je wapen loadout/range afstemmen met je snelheid. Een ac20 met 3/4 medium lasers werkt ook goed als je genoeg snelheid hebt en binnen optimum range kan komen.

Daar tegenover zou ik liever een ac10, large laser en 2 mediums hebben. Meer vuurkracht op afstand en toch leuke alpha dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:17

mvds

Totally awesome!

Hoe hebben jullie trouwens de keuze gemaakt voor een Faction/House? Ik zit een te kijken maar de verhalen zijn gewoon een hoop gebrabbel, maar nergens een lijst van als je dat belangrijk vind, dan moet je die kiezen...

Waar heb je de leukste extraatjes? Welke extraatjes krijg je bij welk huis enz... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

community warfare (CW) is nog niet besproken door de heren van PGI.

dwz, momenteel heb je geen voordeel van een house of straks clan.

Echter wanneer CW live gaat, dan zal je in theorie goedkopere mechs zien die in het systeem worden geproduceerd dat bij je house hoort (in jaar 3050 dan)

Verder het belangrijkste wat gaat gebeuren in 1 zin.
De clans gaan aanvallen in 3050 in Rasqulhague. (ingame is het nu bijna 3051, maar ik gok dat ze dit jaar gaan resetten)
Daarom heb ik dus FRR gekozen omdat ze diegene zijn die clan kont moeten gaan schoppen (en dat zie ik wel zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Het is dus niet zo dat omdat ik het liefste speel met mijn Stalker en Raven ik voor een bepaalde clan/faction moet kiezen? Of omdat ik geef om teamplay en zelf kapot wil gaan om zo mijn team aan de overwinning te helpen. Zoiets?

Ehh FRR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
mvds schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:42:
Het is dus niet zo dat omdat ik het liefste speel met mijn Stalker en Raven ik voor een bepaalde clan/faction moet kiezen? Of omdat ik geef om teamplay en zelf kapot wil gaan om zo mijn team aan de overwinning te helpen. Zoiets?

Ehh FRR?
FRR = Free Rasalhague Republic :) Een van de facties die je kan kiezen.

Voor zover ik weet zijn het vooral speciale wapens of kortingen die je krijgt bij de verschillende facties, maar hierover is nog niets helemaal uitgekristalliseerd.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er is een topic ergens in de chaos van het MWO forum waar je kan zien welke factie welke mechs produceerd (en die je dus waarschijnlijker goedkoper kan krijgen, Hunch zijn bijvoorbeeld heel toegankelijk voor de FRR, wellicht dat die dus goedkoper zijn voor de FRR)

maar is allemaal speculatie, niets is nog zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik snap trouwens ook niet wat ze hopen te bereiken met het feit dat de tijd IRL en de tijd ingame synchroon loopt. Verwachten ze dat het spel 5 jaar gespeeld gaat worden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Dit spel heeft een enorme basis aan lore/canon-fans. Daar proberen ze een beetje handig gebruik van te maken (en worden ze ook geregeld op bekritiseerd). Het jaartal helpt daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nou ja, als ik kijk naar een aantal gebeurtenissen die een rol binnen het spel zou moeten gaan spelen (clans ed) dan hebben we het over een tijdspan van minimaal 2 jaar. Ik denk niet dat ik dit spel 2 jaar ga spelen in afwachting van de introductie van allemaal leuke nieuwe dingen en gebeurtenissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Het verschilt van persoon tot persoon, maar ik denk dat ze juist heel veel mensen blijven(d) boeien door nieuwe dingen te introduceren over een bepaalde periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sapstengel schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:17:
Het verschilt van persoon tot persoon, maar ik denk dat ze juist heel veel mensen blijven(d) boeien door nieuwe dingen te introduceren over een bepaalde periode.
Wat jij zegt, ik ben er een van.
Heb geen haast met dit spel, het boeit me na een jaar nog steeds en ik kan niet wachten op de eerste Clan invasies e.d.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Die tijdlijn zijn ze ondertussen van afgestapt, ingame tijd is niet langer gelijk aan 1 RL dag. Verbaast me ook niks want dat was niet te hanteren. Denk niet dat het terugkomt dus dat is wat mvds betreft dan een voordeel.

De hele opzet van een F2P spel is dat het blijft updaten en veranderen. Als die veranderingen goed zijn zullen de meeste blijven omdat ze het ook meer naar hun zin hebben. 2 jaar wachten op leuke dingen is dus ook niet van toepassing. Om de zoveel weken zit er een gameplay veranderende patch tussen.

Wat PGI gaat doen betreft mech bonusses, reputatie en beloningen is op dit moment niet bekend, heeft ook geen zin om daar over te speculeren zoals Aardschok al zei.

Als je interesse hebt in de lore en het achtergrond verhaal van de facties kun je dit boek van internet jatten kopen/bemachtigen;
http://www.sarna.net/wiki/Era_Report:_3052
Bevat een samenvatting van de belangrijkste gebeurtenissen voor het tijdstip waarin MWO zich bevind.
Zelf nog niet gelezen aangezien ik gewoon de hele boekenlijst op chronologische volgorde af ga. =)

Btw de 15e heeft TotalBiscuit/Halibut een live stream over MWO schijnt het. Stond een dag of wat terug op reddit. Benieuwd wat dat op gaat leveren.

Ook is de nieuwe askthedevs gepost, met opvallend detail: tutorial binnenkort naar de testserver en de volgende map is een city island map. http://mwomercs.com/forum...pid__2649118#entry2649118

[ Voor 0% gewijzigd door Remagine op 13-08-2013 18:08 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Het lijkt trouwens wel of de problemen met disconnects, freezes en rubber banding de laatste tijd erger aan het worden zijn. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Die disconnect van net was een sale die geplaatst werd.

Disco's en freezes zelf geen last. Rubberbanding ook niet zo, wel dat ik om de zoveel tijd op kleine steentjes vast zit. Maja das een bekend gevolg sinds dat systeem voor snelheids weerstand erin zit, werd aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Enkel rubber banding valt me op sinds laatste patch (12v12) vooral met lights. Rest geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Probeer nu de 9M te levelen.
Goeiemiddag wat een bokkecamper is dat ding. 8T was toch een stuk makkelijker met die missile slots.
http://mwo.smurfy-net.de/...cd1b4087527823dc385149537

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Oef...Awesomes in hun huidige staat levellen...sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die dingen core je behoorlijk makkelijk,
best een klote mech in de assault tier.

maar zodra de gewicht limiet zijn introductie doet is ie al weer beetje beter (80 ton toch)

ahhh was de battlemaster er maar, oldskoolknallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nog "even" wachten ;) Dan komt ie eindelijk :)

Ik heb al veel mechs geprobeerd, maar tot nu toe halen het er maar weinig bij mijn Stalker 3F en mijn Raven 3L.

• Remagine
*zucht, typical....

Totalbiscuit ‏@Totalbiscuit 43m
Massive local net outage. Severe. Stream might not happen.

• haarbal
Remagine schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:26:
Probeer nu de 9M te levelen.
Goeiemiddag wat een bokkecamper is dat ding. 8T was toch een stuk makkelijker met die missile slots.
http://mwo.smurfy-net.de/...cd1b4087527823dc385149537
Ik hem m'n 9M zo geleveld.
http://mwo.smurfy-net.de/...78c57a1fe4ead69062ced34d9

Als ze een arm en sidetorso wegknallen verlies je maar 30% van je vuurkracht, en je bent behoorlijk snel.

• Remagine
Hmm had er nog niet aan gedacht om zonder XL een snelle 9M te proberen.
Thanks, ziet er goed uit. Zal ik zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://mwomercs.com/news/...ct-phoenix-loyalty-update

Project Phoenix Loyalty Update!
by Piranha Games in [ Announcements ] on, Aug 16, 2013 11:57 PM UTC
Greetings, MechWarriors!

Project Phoenix has exceeded our wildest expectations in popularity, and we wanted to thank you for your support. As a token of our appreciation, we’re giving every Phoenix Project purchaser the phoenix paint colours unlocked for all of your Mechs!

As it continues its popularity, we’ll add more and more rewards to anyone who purchases, or has already purchased it. So if you already own it, here’s more stuff! And if you’ve just purchased it, thanks for giving people more stuff!

Also, we've added a list of the variants that will be released for each Phoenix chassis; enjoy!

Cheers,
The MechWarrior Online Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Zien er wel errug goed uit...hoop niet dat de "flame pattern" de looks te veel verknallen.

Afbeeldingslocatie: https://static.mwomercs.com/img/phoenix/popups/locust.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static.mwomercs.com/img/phoenix/popups/shadowhawk.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static.mwomercs.com/img/phoenix/popups/thunderbolt.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static.mwomercs.com/img/phoenix/popups/battlemaster.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind ze zo in zwart oranje echt vet.
(en nu heb ik dus zwart en oranje voor al men mechs, mooi zo)

ben benieuwd hoe die flame patern er uit ziet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Kan niet wachten tot ik met die mechs kan gaan spelen!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en gezien het verkoop success, denk ik dat we veel Phoenix versies gaan zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Hebben ze nog cijfers losgelaten over de verkoop van deze packages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Geloof het niet.
Ze hebben wel een voortgangs balkje voor de extra cockpit item en flame camo toegevoegd.
http://mwomercs.com/phoenix

Benieuwd hoe snel die over het weekend vooruit gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk niet of nauwlijks, de meeste die phoenix willen hebben het al.
ik geloof niet dat er nog veel mensen op dit moment aan het twijfelen zijn of ze het wel of niet moeten aanschaffen (hoop van wel natuurlijk, want dan is er een extra cockpit item en patern voor de standaard varianten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Duurt natuurlijk even voordat iedereen door heeft dat die post er is.
+ als ze die stream met TB nog opnieuw inroosteren (Hopelijk na ui 2.0 gezien het gezeik rond team liquid atm) zal dat wellicht nieuwe pre-orders trekken.

*notes to self, balkje staat bij de letter A :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zit helaas geen beweging in dat balkje...
(denk ook niet dat ze al "halverwege" phase 2 zullen zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Mjah, las later pas op het forum dat het een statisch plaatje is.
Plaatje word waarschijnlijk pas tijdens werkuren vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Los van het feit of dit een real-time indicator is of niet: Er worden echt niet meer Phoenix-packages verkocht dan tot op heden al verkocht is. De meesten hebben echt wel de early bird special genomen. Ter indicatie: bij de Rangers hebben er 54 een package gekocht en slechts 2 zijn het van plan aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
De mech waar ik de laatste tijd veel mee speel. Ben er echt blij mee, doet super veel dmg en krijg er voldoende kills me :)

CPLT-K2
http://mwo.smurfy-net.de/...33c29e679a95617b00a33c4c9

[ Voor 13% gewijzigd door Renquin op 18-08-2013 13:56 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monga
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
Renquin schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:49:
De mech waar ik de laatste tijd veel mee speel. Ben er echt blij mee, doet super veel dmg en krijg er voldoende kills me :)

CPLT-K2
http://mwo.smurfy-net.de/...5bd2419e92d8f61bf904dd124
Je hebt geen ammo voor je ams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Monga schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:53:
[...]

Je hebt geen ammo voor je ams?
Oeps, 1x AC/5 ammo teveel -.-
Zal link even fixen :p

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik gebruik bijna nooit AMS.

maar laatste wel een grappig potje gehad.
die Atlas K met 2x AMS.

die staat op een heuveltje vlak naast me. Ik zit met men 2x UAC5 op iets te knallen dat 800 meter verderop staat.
Heb niet in de gaten dat op 200 meter op mijn flank, een commando 2D met 3x SSRM op me staat te schieten.

ik had dat pas in de gaten toen die atlas piloot me er op attendeerde :)

maar echt geen 1 raketje kwam er door

Overigens kwa die phase 2, ik geloof ook niet dat ze die vol krijgen.
maar die cockpit zooi hoef ik ook niet zo nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Anoniem: 387913 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:09:
ik gebruik bijna nooit AMS.

maar laatste wel een grappig potje gehad.
die Atlas K met 2x AMS.

die staat op een heuveltje vlak naast me. Ik zit met men 2x UAC5 op iets te knallen dat 800 meter verderop staat.
Heb niet in de gaten dat op 200 meter op mijn flank, een commando 2D met 3x SSRM op me staat te schieten.

ik had dat pas in de gaten toen die atlas piloot me er op attendeerde :)

maar echt geen 1 raketje kwam er door

Overigens kwa die phase 2, ik geloof ook niet dat ze die vol krijgen.
maar die cockpit zooi hoef ik ook niet zo nodig
AMS is echt super handig. Als je 2a3 mechs naast elkaar hebt staan met die zooi, komt er bijna geen LRM doorheen (of er moeten 3 missile boats op je aan het schieten zijn.
Scheelt een hele hoop irritante/onnodige dmg :)

En ook ik verwacht eigenlijk niet dat die phase 2 er gaat komen, maar je weet het niet, er zijn gekkere dingen gebeurt.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Stelletje negatievelingen :+

Die K2 setup ziet er wel geinig uit, neem aan dat je zoveel mogelijk probeert de zijde met je ammo te verbergen.

En nou de AWS-8R verder levelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Remagine schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:48:
Stelletje negatievelingen :+

Die K2 setup ziet er wel geinig uit, neem aan dat je zoveel mogelijk probeert de zijde met je ammo te verbergen.

En nou de AWS-8R verder levelen...
Mwah, heb eigenlijk nog geen ammo explosion death gehad nu ik erover nadenk.
Haal er wel redelijk gemakkelijk alles mee omver vanaf korte afstand.
Als ik solo ren meestal 2 a 3 kills voordat ze mij hebben ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe is je K/D ratio dan met dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Anoniem: 387913 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:45:
hoe is je K/D ratio dan met dat ding?
Even natte vinger werk, want kan niet kijken vanaf ik deze load-out heb, maar denk 2,5 to 1 zo'n beetje.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Remagine schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:50:
Duurt natuurlijk even voordat iedereen door heeft dat die post er is.
+ als ze die stream met TB nog opnieuw inroosteren (Hopelijk na ui 2.0 gezien het gezeik rond team liquid atm) zal dat wellicht nieuwe pre-orders trekken.

*notes to self, balkje staat bij de letter A :D
zijn inmiddels bij de S beland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
*O*

Benieuwd wat de patch vanavond brengt, er is deze keer niet echt een duidelijke indicatie wat we kunnen verwachten geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Remagine schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 06:40:
*O*

Benieuwd wat de patch vanavond brengt, er is deze keer niet echt een duidelijke indicatie wat we kunnen verwachten geloof ik.
Tegenwoordig ben ik elke week benieuwd wat het gaat brengen.
Let namelijk al een tijdje niet meer op hun forum/website enzo :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Zo kan het natuurlijk ook. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Wat ik nog mis in dit spel wat snel gefixed moet worden.

-een chat die normaal werkt |:(
-een combat log in de stijl van wow
-AMS die ik aan en uit kan zetten zodat niet alles zomaar verspilled word op blinde rakketen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Combat log verwacht ik bij UI2 pas.
AMS en chat gebruik ik nauwelijks. Wel apart dat ogenschijnlijk eenvoudig te implementeren functionaliteit zo lang blijft liggen.

Als dit jouw top drie van irritaties is, mag je toch concluderen dat het spel redelijk in elkaar zit.

Mijn top drie ziet er iets anders uit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op zich ben ik redelijk tevreden, maar de rubber banding (waar ik steeds minder last van heb) en de disconnects (waar ik steeds vaker last van heb) staan toch wel hoog op het lijstje. Samen met de vaak onverklaarbare haperingen in het lopen op veel mappen. Soms heb je het idee dat je blijft hangen op een kiezelsteentje.

Chat zal me een rotzorg zijn, wat ik wil vertellen doe ik wel via Mumble. AMS heb ik nooit op een mech, zonde van de 1,5 ton. Idd schiet ie zichzelf al vaak leeg op raketten die niks zouden raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Chat staat inderdaad op het lijstje van UI 2.0, combat log weet ik zo uit mijn hoofd niet.

AMS kan ik me enigzins voorstellen dat je daar een knop voor wilt, anders schiet het ding op elke willekeurige streak missile. (Vind overigens sowieso dat ze dat soort functies beter onder algemene knoppen en 1 bindsysteem moeten stoppen zoals special1=1 special2=2 etc. Maja details)

Rubber en disco nog steeds geen last van gehad. Wel heel af en toe een freeze/CTMB sinds de laatste patch, voor mijn gevoel verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Bij mij leid elke freeze ook automatisch naar een crash to desktop. En gegarandeerd het eerste potje van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
mvds schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:14:
Bij mij leid elke freeze ook automatisch naar een crash to desktop. En gegarandeerd het eerste potje van de dag.
Freezes heb ik ook nog steeds, maar ik crash nooit. Wel vaak dood helaas door zo'n freeze -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Bij een freeze alt+tab ik altijd ff naar desktop of iets anders en spring er gelijk weer in...tot nu toe nog geen enkele keer geheel gecrashed door een freeze. Wellicht dat alt+tab-en bij jullie ook helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kan het allicht eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ik hoop gewoon dat ze een keer die freezes oplossen >_< Wordt er zo langzamerhand een beetje moe van :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Patchnotes are up. 3PV + medium fixes + meer wapen zooi.
http://mwomercs.com/forum...38-patch-day-august-20th/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Eerste pootje dat ik speelde: gelijk een freeze... klote zooi.

Ah well, gelukkig is die LB10X aanpassing wel leuk, alhoewel ze het een beetje overdone hebben. Het shotgun effect is nu wel weg.

Maar, met 3 kills, 2 assists en bijna 800 dmg ben ik best blij ^_^

[ Voor 15% gewijzigd door Renquin op 20-08-2013 21:55 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwa project Phoenix bonus zooi

streepje staat inmiddels tussen de 0 en 2.
wie weet komt dat phase 2 extratje er nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Vraag is dan, tot wanneer kun je de Phoenix aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daar hebben ze nog niets van gezegt.
Ik denk vanwege verkoop succes behoorlijk lang.
Echter de mechs worden half october beschikbaar, gok dat het half september zeker nog te koop zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Krijg het vermoeden dat ze te koop zijn totdat:
dat balkje vol is
OF
het balkje is puur cosmetisch en wordt kunstmatig gevuld totdat het geheel vol is half oktober.

Een half gevuld balkje is ook zo'n anticlimax...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sapstengel schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:32:
Krijg het vermoeden dat ze te koop zijn totdat:
dat balkje vol is
OF
het balkje is puur cosmetisch en wordt kunstmatig gevuld totdat het geheel vol is half oktober.

Een half gevuld balkje is ook zo'n anticlimax...
Zolang het bakje een plaatje is en niet een automatisch fullend balkje, dan maakt het toch niet uit.

Denk persoonlijk dat het nog aan te schaffen is tot een week voor de live-gang ofzo.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
FYI de total biscuit stream is verplaatst naar vanavond.
Ik schat rond 21:15 dat ze beginnen. Kom er net zelf achter.

Streams:
http://nl.twitch.tv/ngngtv
http://nl.twitch.tv/totalbiscuit
Dualstream:
http://www.dualstreamnow....talbiscuit&stream2=ngngtv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Remagine schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:05:
FYI de total biscuit stream is verplaatst naar vanavond.
Ik schat rond 21:15 dat ze beginnen. Kom er net zelf achter.

Streams:
http://nl.twitch.tv/ngngtv
http://nl.twitch.tv/totalbiscuit
Dualstream:
http://www.dualstreamnow....talbiscuit&stream2=ngngtv
Heel ff zitten kijken, wel vermakelijk dat commentaar van die gasten altijd :)
Verder niet veel boeiends.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Mjah, ook al zoog TB best wel, de laatste 4 rondes waren echt leuk om te kijken.
De eerste 10 min met dat gezeik over die stats kon ik ze wel schieten maar daarna was het redelijk representatief en netjes gebracht. ^^
---

Bumpje; in de categorie wtf:

http://mwomercs.com/forum...er-reinforcement-package/

+
+w00t Griffin!
+Je kan nu goedkopere phoenix packages combineren met een iets grotere zodat je toch wat meer keuze in je geheel hebt.

-
-Dit is wel een ERG aparte manier om zoiets aan te kondigen.
Het lijkt erop dat ze of geld nodig hebben of door één of andere bizarre beslissing niet gewacht hebben tot deze af waren voor de originele Phoenix deals.
-Wat gaat dit wel niet voor storm aan refunds zorgen van mensen die willen downgraden en dan de saber erbij kopen.

[ Voor 57% gewijzigd door Remagine op 28-08-2013 22:34 ]

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Vooralsnog houd ik het bij de Overlord.
Krijg toch het gevoel dat dit niet de laatste "package" is die we aangeboden krijgen. Ik wacht het nog wel even af om mijn opties open te houden.

Denk voornamelijk dat de vele refunds verzoeken (n.a.v. bijv. 3PV of #saveMWO) oorzaak van deze actie is.

Anoniem: 346066

Heb hier ook de Overlord package, ondanks dat Griffin er goed uitziet (qua looks) ga ik de uitbreiding niet aanschaffen. Weinig zin om te wachten tot december als ze volgens de dev posts al bezig zijn met clan mechs (die ongetwijfeld hun eigen bundels zullen krijgen).

Weet niet in hoeverre de uitbreiding te maken heeft met refunds van mensen aangezien Wolverine anderhalve maand geleden al geleaked was en PGI er dus al een tijd mee bezig was.

• Renquin
Hier nog iemand met de $80,- package.
Ga niet nog $30,- erbij gooien als ik mijn eerste niet eens binnen heb, sorry hoor >_<
Hoe leuk ze er ook uit zien, voorlopig heb ik genoeg mechs om dingen bij vrij te spelen...

Want a cookie?!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Wolverine eerder uitgelekt? Het mwomercs forum negeren is tot op heden goed bevallen met alle whiners daar, maar dan mis je inderdaad zulke info.

Alleen voor de mechs die we half oktober "krijgen" heb je al 18 miljoen CBills nodig om ze van DHS te voorzien...aangezien de Sabers pas in december geleverd worden, heb ik nog tijd genoeg om mijn keuze te maken. Er zit immers ook geen early bird bonus bij, zoals ze dat bij de Overlord wel aanboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Patchday! http://mwomercs.com/forum...-patch-day-september-3rd/

TLDR versie:

Content
New In-Game Tutorial
New Hero Mech
"Protector" ON1-P
PPC damage under 90m has been reduced to 0.
Gauss Fire Delay:
The Gauss Rifle requires a 0.75 second charge before it will fire.
Once charged, the shooter has 1.25 seconds to fire the round.
If not fired during the 1.25 second charge, the Gauss Rifle will instantly dissipate the charge and require another charge to fire.
Both the cooldown bar and the weapon group ready light will turn green when the Gauss is ready to fire.
PPC base heat increased to 10 (up from 9).
ERPPC base heat increased to 15 (up from 13).
PPC/ERPPC projectile speed slowed to 1500m/s down from 2000m/s.
Gauss projectile speed increased from 1200m/s up to 2000m/s, internal health increased to 5 (up from 3).
Made various improvements to host state rewinding system and hit detection overall.

Aka ppc's nerfed to the ground. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk, nu moeten die watjes weer eens iets gaan doen. ipv van 1,5 km verderop staan en af en toe een schieten.
Forum zal wel verzuipen in Q-Q over deze patch.
Vanavond ga ik er weer eens goed voor zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Toch bijzonder hoe ze hun eigen complexiteit creëren...scale (ghost) heat en delay voor gauss programmeren en de gehele community over de pis helpen, terwijl ze ook gewoon drie variabelen (heat, travel speed en cooldown) konden aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

moet zeggen, speelt stukken leuker na de patch.
vind het wel irritant dat je ieder potje moet starten met F4 indrukken.

opvallend veel Q-Q ingame over de PPC, maar volgens mij zijn ze nu zoals in de table top (weet ik niet zeker) dus wat is het probleem?

heb SRMs nog niet getest, maar srm4 heeft snellere recycle toch? lichter alternatief voor de SMR6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Anoniem: 387913 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:12:
vind het wel irritant dat je ieder potje moet starten met F4 indrukken.
Opties -> 'start in 3rd person' uitvinken ;)
Anoniem: 387913 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:12:
opvallend veel Q-Q ingame over de PPC, maar volgens mij zijn ze nu zoals in de table top (weet ik niet zeker) dus wat is het probleem?

heb SRMs nog niet getest, maar srm4 heeft snellere recycle toch? lichter alternatief voor de SMR6?
Mwah legitiem puntje hebben ze nu in de hitte generatie van de ppc.
PPC's hebben nu een iets te hoge hitte denk ik, stond op 13, staat nu op 15, zou eerder 14 moeten zijn.
Het gezeik dat je ziet komt omdat het projectiel trager is, daar kunnen velen niet aan wennen. ^^

SRM 2 en 4 zijn inderdaad weer nuttig, srm4 is zeker in aantallen van 2 een goed alternatief op de srm6 door de kleinere spread. Al was ik daar altijd al een fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
http://mwo.smurfy-net.de/

Alleen de erppc heeft 15, de normale staat op 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Klopt, ging er automatisch van uit dat de meeste erppc's gebruiken.
Btw check je dm. ^^

EDIT:

We kunnen hier verder :) :
[PC] Mechwarrior Online - Deel 2

nou nog even een modje pm'n.

[ Voor 42% gewijzigd door Remagine op 06-09-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown