Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Matched: Touch, HTC, Het
Ik ben de laatste tijd wat meer films gaan kijken op mijn TP2 en moet zeggen dat het me een beetje tegenvalt: de kwaliteit van het beeld is goed, maar het hapert erg en mijn vermoeden is dat de films dus zodanig zijn geencode dat de TP2 processor het niet aankan.
Het zou ook nog aan de snelheid van mijn SD kaart kunnen liggen maar dat lijkt me sterk en is moeilijk te controleren omdat een film te groot is om op mijn vaste geheugen te zetten.

Ik gebruik de HTC Touch HD Video Converter 1.21 om DivX films om te zetten naar 800x480. Ik gebruik CorePlayer 1.3.2 om films af te spelen.

De bron is (volgens Windows properties) een .avi bestand van 699MB met een tijdsduur van 1:06 uur. Frame width 656. Frame height: 272. Data rate: 182kbps, Total bitrate: 448kbps. Frame rate: 23 fps.

Bestand na conversie is een mp4 bestand van 347MB met een tijdsduur van 1:06 (surprise!). Frame width 666. Frame height: 400 (?). Data rate: onbekend, wordt niet aangegeven. Total bitrate: onbekend. Frame rate: onbekend.

Hebben anderen hier ook last van? Weet iemand een mogelijke instellingsaanpassing of een beter converteerprogramma? Weet iemand De Enige Juiste CorePlayer instellingen? (Ik heb wat met de CorePlayer instellingen zitten spelen maar elke wijziging resulteerde in slechtere performance.)

Soms lijkt het wel dat mijn TP2 het 699MB avi bestand beter afspeelt dan het geconverteerde 347MB mp4 bestand, maar dit kan slechts verbeelding zijn. Beide geven veel haperingen bij het afspelen.

Ik ben bezig met de avi te encoden op 640x480 maar vermoed dat dit ook niet veel zal verbeteren. Alle aanwijzigingen zijn welkom!

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 13:53
Matched: Het
IloveMyHenB schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:39:
Ik ben de laatste tijd wat meer films gaan kijken op mijn TP2 en moet zeggen dat het me een beetje tegenvalt: de kwaliteit van het beeld is goed, maar het hapert erg en mijn vermoeden is dat de films dus zodanig zijn geencode dat de TP2 processor het niet aankan.
Het zou ook nog aan de snelheid van mijn SD kaart kunnen liggen maar dat lijkt me sterk en is moeilijk te controleren omdat een film te groot is om op mijn vaste geheugen te zetten......................................
waarom convertere? ik zet ze er gewoon zo op, werkt perfect...
heb je beeld op Qtv display? die werkt bij mij gewoon goed.. directdraw zou het ook goed moeten doen, en je moet Tytn 2 Driver Mode aanzetten

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
rohit schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:57:
[...]
waarom convertere? ik zet ze er gewoon zo op, werkt perfect...
heb je beeld op Qtv display? die werkt bij mij gewoon goed.. directdraw zou het ook goed moeten doen, en je moet Tytn 2 Driver Mode aanzetten
Converteren omdat het afspelen van het originele bestand dus ook niet zonder haperingen ging. Ik dacht dat converteren het afspelen zou verbeteren.
Qtv display: TyTN II driver mode staat aan
DirectDraw settings:
- Overlay with colorkey staat uit
- Use blitting instead of overlay staat aan
- Use device stretching for blitting staat uit
Overlay format staat op Auto

(Video output op Qtv of DirectDraw heeft geen effect op afspeelkwaliteit)

Dusss... hoop dat je nog wat tips hebt!

[ Voor 4% gewijzigd door IloveMyHenB op 22-09-2009 15:59 ]

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
IloveMyHenB schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:54:
[...]

Converteren omdat het afspelen van het originele bestand dus ook niet zonder haperingen ging. Ik dacht dat converteren het afspelen zou verbeteren.
Qtv display: TyTN II driver mode staat aan
DirectDraw settings:
- Overlay with colorkey staat uit
- Use blitting instead of overlay staat aan
- Use device stretching for blitting staat uit
Overlay format staat op Auto

(Video output op Qtv of DirectDraw heeft geen effect op afspeelkwaliteit)

Dusss... hoop dat je nog wat tips hebt!
uhm, probeer versie 1.3.5 misschien even? en zorg dat alle andere programma's zijn afgesloten. ook kan je Divx Player proberen? heel mssn kan je probere om raw Framebuffer of gdi te zetten

• Xorta
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Matched: HTC, Het
Hi, heb een klein probleempje. Standaard wil ik dat de verlichting na 1 minuut dimt als ik het apparaat niet gebruik. Ingesteld via Instellingen/Energie/Geavanceerd. Werkt goed, totdat ik de toetsvergrendeling aan zet (met de verbinding verbeken/home knop). Zodra ik ontgrendel is de verlichting instelling gereset van 1 minuut naar 5 sec. Erg vervelend omdat ik zo telkens weer de instelling handmatig moet veranderen als ik m'n TP2 fatsoenlijk wil gebruiken.

Not sure, maar volgens mij heb ik dit probleem sinds de 2009-08-04 ROM upgrade van HTC voor mijn TP2. Heb toen Spb Backup gebruikt voor en na de hard reset.

Installed software:
J.S. Advanced Config Tool 3.3
Schap's Advanced Task Manager
Schap's Registery Editor
MS .NET CF 3.5
Spb Backup
DinarSoft MemMaid

Wat er wsl niet toe doet:
CorePlayer
G-Watch
ShootMe
3 Spb games
Vexed
Skyfire
PocketPlayer
Call Recorder

Heb verder weinig WinMo ervaring. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt. :)

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:22

Shiro

Serenity

IloveMyHenB schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:39:
Het zou ook nog aan de snelheid van mijn SD kaart kunnen liggen maar dat lijkt me sterk en is moeilijk te controleren omdat een film te groot is om op mijn vaste geheugen te zetten.

Ik gebruik de HTC Touch HD Video Converter 1.21 om DivX films om te zetten naar 800x480. Ik gebruik CorePlayer 1.3.2 om films af te spelen.

De bron is (volgens Windows properties) een .avi bestand van 699MB met een tijdsduur van 1:06 uur. Frame width 656. Frame height: 272. Data rate: 182kbps, Total bitrate: 448kbps. Frame rate: 23 fps.

Bestand na conversie is een mp4 bestand van 347MB met een tijdsduur van 1:06 (surprise!). Frame width 666. Frame height: 400 (?). Data rate: onbekend, wordt niet aangegeven. Total bitrate: onbekend. Frame rate: onbekend.

Hebben anderen hier ook last van? Weet iemand een mogelijke instellingsaanpassing of een beter converteerprogramma? Weet iemand De Enige Juiste CorePlayer instellingen? (Ik heb wat met de CorePlayer instellingen zitten spelen maar elke wijziging resulteerde in slechtere performance.)

Soms lijkt het wel dat mijn TP2 het 699MB avi bestand beter afspeelt dan het geconverteerde 347MB mp4 bestand, maar dit kan slechts verbeelding zijn. Beide geven veel haperingen bij het afspelen.

Ik ben bezig met de avi te encoden op 640x480 maar vermoed dat dit ook niet veel zal verbeteren. Alle aanwijzigingen zijn welkom!
Speel het af met de default player van HTC Touch Pro 2. Die kan gebruik maken van hardware versnelling, CorePlayer niet. Vandaar dat het happert.

SR+ MiC

Verwijderd

Hallo, Ik heb sinds een aantal weken net als vele van jullie de HTC TP2.
Soms merk ik wat software problemen, een daarvan waar ik me best aan irriteer is dat sommige smsjes niet verzonden worden.

Ik weet niet of dit probleem al behandeld maar ik zou graag willen weten of er meerdere mensen hier last van hebben/hadden en of ze een oplossing hier voor hebben.

Het gaat om de volgende manier van sms'n:
Als ik via TF een sms lees en wil antwoorden klik ik op het bericht, als ik dan iets typ kom het in een balkje met rechts daarvan de send knop. Als ik dan op send klik komt deze bij de ontvanger niet aan. Zend ik dit bericht via mijn inbox, dan is de send knop links onderin als menu knop. Deze manier van sms'n die bij mij werkt.

hopelijk kunnen jullie mij helpen bij dit probleem

• pdc_2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb het toestel sinds vandaag in mijn hand, maar ik mis meteen het oude startmenu. alle instellingen liggen nu her en der verspeid.. ik heb nu dus alleen de snelkoppelingen, maar waar vind ik bijv. programma verwijderen?

• pdc_2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Geen matches
Found it...

• Rohit
Matched: Topic, Het
pdc_2 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:51:
Ik heb het toestel sinds vandaag in mijn hand, maar ik mis meteen het oude startmenu. alle instellingen liggen nu her en der verspeid.. ik heb nu dus alleen de snelkoppelingen, maar waar vind ik bijv. programma verwijderen?
ik zou als ik jou was gewoon het startmenu weghalen zoals die nu is :P ik vind het echt 10 keer niks. heb het meteen weggehaald.

enne offtopic, als ik jou was zou ik je bericht de volgende keer Editen ;) ipv nieuwe te zetten, ze zijn hier erg streng qua moderen je mag hier niet zoveel ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Rohit op 24-09-2009 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Matched: Touch, Pro2, HTC
deding schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 16:23:
Weet iemand een webshop waar je een 1800mah batterij kan halen waarbij er geen vervangende batterycover nodig is?

Ik kom alleen van die bakstenen tegen.. }:O
zie hier: http://www.mobilyz.com/nieuws/accessoires/17935/langere-werken-met-htc-touch-pro2-met-de-seidio-extended-batterij/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 13:15

SdR

Heb van de week Zaterdag mijn HTC TP2 (MDA Vario) ter reparatie aangeboden bij het dichts bijzijnde T-Mobile punt i.v.m. een niet goed werkende en weg vallende terug knop. Zodra de knop 2 keer is ingedrukt valt hij dieper weg en komt deze toets die samen met de Windows toets in het toetstel zit scheef in het toetsenbord. Waarna ik de telefoon even heb bewogen of omgedraaid komt deze weer terug.

Iemand een voorspelling of ik een andere krijg of dat ze hem repareren, het geheel was 2 maanden oud en onbeschadigd, (dus heb eigenlijk geen zin in een vervangend toestel wat evt weer wat schade heeft)

[ Voor 9% gewijzigd door SdR op 25-09-2009 12:03 ]

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Geen matches
Heb je dat niet gevraagd dan? Ik neem aan dat je je toestel niet daar op de balie hebt gelegd, geroepen dat hij defect is en bent aangelopen. Je zult toch wel eea hebben afgesproken?

Maar hoogstwaarschijnlijk wordt hij gerapereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorta
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Xorta schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:26:
Hi, heb een klein probleempje. Standaard wil ik dat de verlichting na 1 minuut dimt als ik het apparaat niet gebruik. Ingesteld via Instellingen/Energie/Geavanceerd. Werkt goed, totdat ik de toetsvergrendeling aan zet (met de verbinding verbeken/home knop). Zodra ik ontgrendel is de verlichting instelling gereset van 1 minuut naar 5 sec. Erg vervelend omdat ik zo telkens weer de instelling handmatig moet veranderen als ik m'n TP2 fatsoenlijk wil gebruiken.

Not sure, maar volgens mij heb ik dit probleem sinds de 2009-08-04 ROM upgrade van HTC voor mijn TP2. Heb toen Spb Backup gebruikt voor en na de hard reset.

Installed software:
J.S. Advanced Config Tool 3.3
Schap's Advanced Task Manager
Schap's Registery Editor
MS .NET CF 3.5
Spb Backup
DinarSoft MemMaid

Wat er wsl niet toe doet:
CorePlayer
G-Watch
ShootMe
3 Spb games
Vexed
Skyfire
PocketPlayer
Call Recorder

Heb verder weinig WinMo ervaring. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt. :)
Toch maar een hard reset gedaan... probleem opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-08 07:07
Geen matches
weet iemand welke knop knop1 is? ik wil tomtom aan een hardware knop toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu een aantal dagen aan het spelen met de TP2, nu is het me gelukt om de beltoon te veranderen in een mp3, maar is het ook mogelijk om zelf er een sms-toon op te zetten, krijg het niet voor mekaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-08 07:07
Geen matches
ik heb alle geluidsfiles (zowel wav als mp3) in de root van de sdkaart gezet en dat werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dan lukt het, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-08 16:35
corrado20vt schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:54:
ik heb alle geluidsfiles (zowel wav als mp3) in de root van de sdkaart gezet en dat werkt gewoon.
...of in de \Windows directory, dan kun je tenminste nog gewoon van SD-kaartje wisselen :-)
Heb het altijd vreemd gevonden dat de lokatie voor SMS-berichten anders is dan die voor beltonen ("\windows" vs "\my document\my ringtones")

Verwijderd

en het is niet mogelijk om een bepaalde ringtone aan iemand te koppelen, zodat als die belt je een andere hoort dan als de rest belt. kon bij mijn N96 wel. Moet nog steeds wennen, altijd nokia gewent geweest.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:36
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 06:27:
en het is niet mogelijk om een bepaalde ringtone aan iemand te koppelen, zodat als die belt je een andere hoort dan als de rest belt. kon bij mijn N96 wel. Moet nog steeds wennen, altijd nokia gewent geweest.
Heb je de handleiding überhaupt al geopend? Want dit is wel een standaard instelling hoor..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:20
Geen matches
corrado20vt schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:54:
Wil je de boel een beetje geordend houden, dan kun je ze ook zetten in /Windows/Rings

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 02-09 17:14
Geen matches
Misschien dat iemand dit weet? Als ik een afspraak wil maken krijg ik standaard de weersverwachting in Amsterdam te zien, terwijl ik in de Weer-tab alleen nog Nijmegen heb staan. Kan ik dat niet gelijk zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
bestaat er progje of mogelijkheid waarop je bij beantwoorden/versturen mails logootje bedrijf kan gebruikt worden

Ik laat nu emails van werk doorsturen naar mijn gmailadres (alias is die van werk) en zou dus graag iedere keer logootje werk zien bij mails onderaan ipv gewone signature
Voor de iphone bestond er progje maar voor windows heb ik het nog niet gevonden
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Matched: Topic, Het
Het valt me op dat als ik mail binnenhaal op m'n TP2 m'n accu achteruit holt. Wanneer ik gewoon via Opera Mini internet is dat vele malen minder het geval. Komt dat puur omdat de mail dan niet daadwerkelijk binnengehaald wordt wat betekent dat de accu zo hard leeg loopt bij het downloaden van wat kb's?

Offtopic: iemand 'n idee wanneer er een nieuwe bèta van Opera Mobile komt? De hangende letters bij gebruik van het toetsenbordje is niet werkbaar..

[ Voor 21% gewijzigd door JBS op 27-09-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:20
Geen matches
SaphuA schreef op zondag 27 september 2009 @ 17:31:
Misschien dat iemand dit weet? Als ik een afspraak wil maken krijg ik standaard de weersverwachting in Amsterdam te zien, terwijl ik in de Weer-tab alleen nog Nijmegen heb staan. Kan ik dat niet gelijk zetten?
Hij kijkt naar de eerste tijdzone volgens mij.
Moet je daar Nijmegen invullen

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het internet nu gemaakt, heb bij de instellingen hi veranderd naar kpn, ookal heb ik een abbonoment van hi..
Maar ben nog steeds niet tevreden over de telefoon, hij loopt vaak vast en is best langzaam merk ik, vooral als hij wat langer aan is(10 uur oid). vaak gebeurd er niks als ik op mn homescreen op camera of telefoon druk, en gister wou ik een filmpje maken, maar bleef hij vast zitten tijdens het opnemen??
Dit vind ik toch wel dubieus van een apparaat van meer dan 600 euro, en dat kan ook niet kloppen lijkt me.
Zit er over na te denken om contact op te nemen met hi voor een ander toestel oid.
Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:41:
Heb het internet nu gemaakt, heb bij de instellingen hi veranderd naar kpn, ookal heb ik een abbonoment van hi..
werkt bij mij ook, zal niks uitmaken qua kosten neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:04:
[...]

Heb je de handleiding überhaupt al geopend? Want dit is wel een standaard instelling hoor..
moet helaas toegeven dat ik nog niet alles gelezen heb, maar ik ga voortaan eerst lezen en dan pas vragen, hoe moeilijk dat ook is met het weinige geduld dat ik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Maar ben nog steeds niet tevreden over de telefoon, hij loopt vaak vast en is best langzaam merk ik, vooral als hij wat langer aan is(10 uur oid). vaak gebeurd er niks als ik op mn homescreen op camera of telefoon druk, en gister wou ik een filmpje maken, maar bleef hij vast zitten tijdens het opnemen??
Dit vind ik toch wel dubieus van een apparaat van meer dan 600 euro, en dat kan ook niet kloppen lijkt me.
Zit er over na te denken om contact op te nemen met hi voor een ander toestel oid.
Suggesties?
Hard Reset?? updaten naar nieuwere rom?? ik zou even wachtten tot WM 6.5 uitkomt.. staat gepland voor volgende week en waarschijnlijk komt de HTC update ook meteen mee met de release ;) ik hoop het in ieder geval (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suggesties?
Nou vind ik het toch vreemd heb een pro 2 via gsmweb met relax t-mobile en bij mij doet alles prima,film kijken ,internet, youtupe noem het maar op
moet wel zeggen draai nou op energierom van 23 september met manila 2.5 maar ook de standaard rom van htc had ik geen problemen.
neem anders een nieuwere rom of wacht inderdaad op de update van win 6.5 van htc _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz dan ga ik idd wachten op WM 6.5. en dan kijk ik hoe het gaat, bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:12:
Hmz dan ga ik idd wachten op WM 6.5. en dan kijk ik hoe het gaat, bedankt in ieder geval!
neem anders verlopig de engels rom van 17 september deze is zeer stabiel en heeft manila 2.1
is zeer uitgebreid en super snel ,alleen ja ,het is engels maar dat deert mij niet. _/-\o_
kijk op xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:16:
[...]

neem anders verlopig de engels rom van 17 september deze is zeer stabiel en heeft manila 2.1
is zeer uitgebreid en super snel ,alleen ja ,het is engels maar dat deert mij niet. _/-\o_
kijk op xda
als je nu gaat flashen en alles opnieuw gaat installeren en dan vlgende week weer alles opnieuw moet doen, word je ook niet egt vrolijk van he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
rohit schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:47:
[...]

als je nu gaat flashen en alles opnieuw gaat installeren en dan vlgende week weer alles opnieuw moet doen, word je ook niet egt vrolijk van he..
Als je even UC (User Customization) in elkaar draait voor de applicaties die je wilt installeren kun je na elke flash al deze apps direct na het flashen automatisch laten installeren. Google is je vriend voor het vinden van de uitleg.. Het komt neer op het maken van een text bestandje waarin je naar al je CAB's verwijst die je wilt installeren.

En, die 6.5 HTC ROM zal nog wel even op zich laten wachten.

[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 29-09-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
JBS schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:59:
[...]
Als je even UC (User Customization) in elkaar draait voor de applicaties die je wilt installeren kun je na elke flash al deze apps direct na het flashen automatisch laten installeren. Google is je vriend voor het vinden van de uitleg.. Het komt neer op het maken van een text bestandje waarin je naar al je CAB's verwijst die je wilt installeren.

ja weet ik maarja dat is ook niet alles.. dan moet je ook allemaal xml filetjes erbij zetten om alle settings terug te krijgen etc.. je contact lijst backuppen etc.. als ik hem was zou ik gewoon wachtten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Wachten op de HTC 6.5 ROM als je nu een constant crashende telefoon hebt? Dan is de tijd die je kwijt bent met het flashen van een fatsoenlijke ROM echt geen weggegooide tijd.

Contacten/tasks/sms/etc. backupen en restoren met PIMBackup is met 'n minuutje klaar.

Advies van een trevreden flasher: flash naar de recentste Genesis 2.1 ROM.

[ Voor 17% gewijzigd door JBS op 29-09-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Matched: Pro2, HTC, Het
JBS schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:59:
Vanaf 6 oktober word de Pro2 geshipped met Windows Mobile 6.5 (Windows Phone). Ergens die week erna kunnen ze als het goed is worden geleverd. Dan zal die ROM toch ook geen maanden meer duren?

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 29-09-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Matched: Pro2, HTC, Het
PWM schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:40:
[...]

Vanaf 6 oktober word de Pro2 geshipped met Windows Mobile 6.5 (Windows Phone). Ergens die week erna kunnen ze als het goed is worden geleverd. Dan zal die ROM toch ook geen maanden meer duren?
Nee, als er inderdaad 6 oktober als TP2's met WM6.5 geshipped worden niet. Ik was niet op de hoogte van het feit dat HTC vrijwel direct met de release van WM6.5 dit OS al op de toestellen ging leveren. Dan kun je deze tijd wel even uitzitten, hoewel een custom ROM toch wat voordelen heeft natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-08 23:54
Matched: Touch, Het
Allereerst moet ik zeggen dat ik sinds een ruim weekje in het bezit ben van de Touch Pro 2, na eerst jarenlang Nokia gehad te hebben (N70, N95). Het toestel bevalt zeer goed, ben nog druk bezig met alles netjes te krijgen, maar dat komt vanzelf.
kraats schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:20:
[...]
Wat is hier moeilijk aan? Gewoon je Outlook met alle contacts via activesync laten synchroniseren met je telefoon. Lijkt me behoorlijk rechttoe-rechtaan.
Nu heb ik al op google gezocht en op het forum van GOT, maar OF ik zoek verkeerd OF ik kan het niet vinden.

Ik had op mijn telefoon al m'n contacten netjes bijgewerkt > ik wilde hem synchroniseren met Outlook 2007 door middel van ActiveSync.
Nu synchroniseerde ik, maar omdat ik Outlook 2007 contactpersonen leeg had gemaakt, was ik na de synchronisatie alle contacten op m'n telefoon kwijt (gelukkig had ik gister een backup gemaakt, dus die is zo teruggezet). Nu zag ik dus dat je kan kiezen
- OF van PC naar Telefoon wordt alles bijgewerkt
- OF van Telefoon naar PC wordt alles bijgewerkt

Zelf zou ik het ideaal vinden als ze elkaar gewoon aanvullen:
- Contact niet in telefoon, wel in Outlook (of andersom): of vraag wat ermee te doen of maak hem nieuw aan

Die mogelijkheid zie ik bijvoorbeeld wel als ik m'n backup terugzet met PPCPimBackup, daarbij wordt gevraagd wat te doen als gegevens niet gelijk zijn etc.

Op mijn Nokia N95 was dit wel mogelijk, kon je aangeven dat er in twee richtingen bijgewerkt moest worden. Weet iemand of dit bij de Touch Pro 2 ook mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: Touch, HTC
HTC brengt op 6 oktober een rom update uit voor de touch pro 2 met windows mobile 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:49
[b][message=32656602,noline]boemboem schreef op dinsdag 29 september 2009 @

[...]

Nu heb ik al op google gezocht en op het forum van GOT, maar OF ik zoek verkeerd OF ik kan het niet vinden.

Ik had op mijn telefoon al m'n contacten netjes bijgewerkt > ik wilde hem synchroniseren met Outlook 2007 door middel van ActiveSync.
Nu synchroniseerde ik, maar omdat ik Outlook 2007 contactpersonen leeg had gemaakt, was ik na de synchronisatie alle contacten op m'n telefoon kwijt (gelukkig had ik gister een backup gemaakt, dus die is zo teruggezet). Nu zag ik dus dat je kan kiezen
- OF van PC naar Telefoon wordt alles bijgewerkt
- OF van Telefoon naar PC wordt alles bijgewerkt

Zelf zou ik het ideaal vinden als ze elkaar gewoon aanvullen:
- Contact niet in telefoon, wel in Outlook (of andersom): of vraag wat ermee te doen of maak hem nieuw aan

Die mogelijkheid zie ik bijvoorbeeld wel als ik m'n backup terugzet met PPCPimBackup, daarbij wordt gevraagd wat te doen als gegevens niet gelijk zijn etc.

Op mijn Nokia N95 was dit wel mogelijk, kon je aangeven dat er in twee richtingen bijgewerkt moest worden. Weet iemand of dit bij de Touch Pro 2 ook mogelijk is?
Volgens mij is het zo dat als je iets veranderd op je telefoon dat hij het aanpast in Outlook, verander je iets in Outlook word het veranderd op je telefoon. Als je op beiden hetzelfde contact hebt aangepast word diegene bewaard wat je hebt ingesteld bij activesync. Iets in de trant van, als je beiden hebt veranderd, welke moet dan behouden blijven?
Kan op dit moment niet proberen omdat bij mij Activesync niet altijd opstart. (nu dus niet) ;-)

Heb je toevallig eerst alle contacten aangemaakt op je telefoon en daarna in Outook alles weggegooid en daarna gesynchroniseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-08 23:54
mike123 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:24:
[...]

Volgens mij is het zo dat als je iets veranderd op je telefoon dat hij het aanpast in Outlook, verander je iets in Outlook word het veranderd op je telefoon. Als je op beiden hetzelfde contact hebt aangepast word diegene bewaard wat je hebt ingesteld bij activesync. Iets in de trant van, als je beiden hebt veranderd, welke moet dan behouden blijven?
Kan op dit moment niet proberen omdat bij mij Activesync niet altijd opstart. (nu dus niet) ;-)

Heb je toevallig eerst alle contacten aangemaakt op je telefoon en daarna in Outook alles weggegooid en daarna gesynchroniseerd?
Sorry, mijn excuses :o Ik heb het verder niet meer "durven" proberen, maar je hebt gelijk!
Heb er helemaal verkeerd over gedacht...

Blijkbaar houden de "systemen" een soort logboek bij waarin wordt vergeleken welke aanpassing(en) het laatste zijn gedaan. In mijn geval was dat dus het verwijderen van het contact in Outlook 2007 (deze pas verwijderd NADAT ik de contactenlijst opgeschoond had in mijn toestel).

Het werkt dus wel goed... |:(

• JBS
  • Niet online
Geen matches
Manilla 2.5 heeft wat mij betreft nogal wat pluspunten ten opzichte van 2.1. Grootste probleem van Manilla 2.5 is echter dat ie nog niet fatsoenlijk landscape ondersteunt. Is er een soort van roadmap waarin we kunnen zien wanneer er landscape ondersteuning te verwachten is?

Verwijderd

Geen matches
Hebben er meer mensen last van te laat ontvangen smsjes?
als ik soms een smsje krijg (sms toon + tril) dan zie ik op mijn 2day screen een tijd van bijvoorbeeld 20:15uur, maar wanneer ik dan naar postvak in ga, dan staat er een tijd van bijvoorbeeld 20:01uur.

dat betekend dat ik um eigenlijk al veel eerder binnen had of dat deze door de provider ergens is blijven hangen? (provider hi, maar met mijn vorige telefoon nooit last van gehad)

iemand?

• Blackbird-ce
Heeft iemand met een Nederlandse stock-ROM de Facebook-koppeling nu eigenlijk werkend? Ik blijf een "Verbinding mislukt" terugkrijgen, terwijl mn Opera browser, mail, Twitter, etc allemaal prima werken.

Ik had al her-en-der gevonden dat HTC niet zo goed om is gegaan met vreemde karakters in wachtwoorden, maar zowel mijn gebruikersnaam als wachtwoord voor Facebook bevatten slechts lowercase karakters (simpeler dan dat gaat het niet worden vrees ik...)

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Blackbird-ce schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:37:
Heeft iemand met een Nederlandse stock-ROM de Facebook-koppeling nu eigenlijk werkend? Ik blijf een "Verbinding mislukt" terugkrijgen, terwijl mn Opera browser, mail, Twitter, etc allemaal prima werken.

Ik had al her-en-der gevonden dat HTC niet zo goed om is gegaan met vreemde karakters in wachtwoorden, maar zowel mijn gebruikersnaam als wachtwoord voor Facebook bevatten slechts lowercase karakters (simpeler dan dat gaat het niet worden vrees ik...)
geen problemen met facebook-app mjaa ik draai custom Energy-ROM. O-)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-09 19:03

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:09:
HTC brengt op 6 oktober een rom update uit voor de touch pro 2 met windows mobile 6.5
Bron? Zou geweldig zijn. _/-\o_

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:17
Geen matches
Joepie! Ik heb er ook een bemachtigd sinds vanmiddag :)

Gelijk Wi-Fi instellen natuurlijk, wil ik de wifi inschakelen, wordt die gelijk terug uitgeschakeld?:S
Dat wordt nog ff stoeien...

Verwijderd

Geen matches
Ik heb deze er nu op staan " |6.5|ROM|WWE| ★ EnergyROM "Leo" (23016) Sep 23 ★ Latest Manila 2.5 / Twitter Tab! ★ "

Afbeeldingslocatie: http://www.energyroms.com/PostGraphics/WVGA%20Screenshots/2.5%20Manila/ManilaHome.png
Afbeeldingslocatie: http://www.energyroms.com/PostGraphics/WVGA%20Screenshots/2.5%20Manila/ManilaHome2.png

Stuk beter dan die standaard rom!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 18:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:54:
Ik heb deze er nu op staan " |6.5|ROM|WWE| ★ EnergyROM "Leo" (23016) Sep 23 ★ Latest Manila 2.5 / Twitter Tab! ★ "

[afbeelding]
[afbeelding]

Stuk beter dan die standaard rom!
Hoe ver is deze rom? Hoelang gaat het nog duren voor hij af is, enig idee? Ziet er idd veelbelovend uit.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Geen matches
Mooie idd. De enige reden dat ik geen custom wil is ivm Engelse taal. Die beheers ik wel, maar NL geniet toch mijn voorkeur wb smartphone.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:53:
[...]

Hoe ver is deze rom? Hoelang gaat het nog duren voor hij af is, enig idee? Ziet er idd veelbelovend uit.
deze rom is perfect ,alleen manila nog niet werkend in landscape en nog wat kleine bugies maar echt mooi,
vanavond komt er weer een nieuwe uit ,en manila in landscape zal niet meer lang duren.
blijf dit volgen op xda onder de naam van NRGZ28 gemiddeld een keer per week een nieuwe en snellere rom. O-)
enne een rom is nooit af ,blijf altijd verbeterd worden tot dat je het zelf zat ben om constant te flashen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=553506

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 21:07 ]

Verwijderd

TommyGun schreef op woensdag 30 september 2009 @ 20:15:
Mooie idd. De enige reden dat ik geen custom wil is ivm Engelse taal. Die beheers ik wel, maar NL geniet toch mijn voorkeur wb smartphone.
Ja wat mij betreft ook. Hoewel engels vaak wat bondiger is. Maar nu ben ik het wel gewend en heb ik dat idd liever. Is dat er iets aan te doen? Denk het niet omdat hij bepaalde versies van HTC en Microsoft gebruikt ofc ...?

Verwijderd

Matched: HTC
google? ;)

Bron NL

Bron buitenland

Ik wacht voorlopig nog met flashen van custom roms. eerst maar eens kijken wat htc van zn nieuwe rom heeft gebakken dan met winmo 6.5. Neem aan dat zij wel een goed werkende landscape support verzorgen:P.

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:57
Geen matches
*kuch. Links naar ROM's mogen niet
*kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:46:
Hebben er meer mensen last van te laat ontvangen smsjes?
als ik soms een smsje krijg (sms toon + tril) dan zie ik op mijn 2day screen een tijd van bijvoorbeeld 20:15uur, maar wanneer ik dan naar postvak in ga, dan staat er een tijd van bijvoorbeeld 20:01uur.

dat betekend dat ik um eigenlijk al veel eerder binnen had of dat deze door de provider ergens is blijven hangen? (provider hi, maar met mijn vorige telefoon nooit last van gehad)

iemand?
heb ook hi, en van de week was het al eens een vertraging van 15 minuten, maar vannacht om half 3 kwamen er 2 smssen binnen van 20.01 en 20.15 uur. wel vervelend als het dan piept en trilt op je nachtkastje. Plus dat de verzender maar wacht op antwoord omdat die denkt dat je hem allang moet hebben

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:40:
[...]

google? ;)

Bron NL

Bron buitenland

Ik wacht voorlopig nog met flashen van custom roms. eerst maar eens kijken wat htc van zn nieuwe rom heeft gebakken dan met winmo 6.5. Neem aan dat zij wel een goed werkende landscape support verzorgen:P.
Wat bedoelen ze met "de nieuwste TouchFLO 3D"? Manilla 2.5 / 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Weet iemand of ze in de nieuwe Manila versie het sturen van berichten naar contacten verbeterd hebben? Dus wanneer je naar een contact gaat met het overzicht van berichten en via dat invoerveld een bericht terug stuurd.

Ik vertrouw dat veld in elk geval voor geen meter meer.

@TommyGun
Met windows mobile 6.5 komt htc met een nieuwe TouchFlo 3D (aka Manila) versie uit.

[ Voor 14% gewijzigd door SaphuA op 01-10-2009 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Geen matches
Dat begreep ik ook nog wel, 't ging me meer om de versie. Dus dat gaat 2.6 worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 06:25:
[...]

heb ook hi, en van de week was het al eens een vertraging van 15 minuten, maar vannacht om half 3 kwamen er 2 smssen binnen van 20.01 en 20.15 uur. wel vervelend als het dan piept en trilt op je nachtkastje. Plus dat de verzender maar wacht op antwoord omdat die denkt dat je hem allang moet hebben
Ik had het vanacht ook, dat ik een smsje kreeg van 19:35. is aardig vervelend.

wat heb jij allemaal geinstalleerd?

ik heb:
coreplayer
change programe taskbar van spike
TP2 100% bat indicator
music id shazam
G-alarm
Unlock extra camera modes
mc guider
en een cab bestandje voor sms (+)31 via touchflo, duttys manila v2,1

misschien dat er daar wat raars in kan zitten wat dit veroorzaakt, of komt het gewoon door Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:36:
[...]

ik heb:
coreplayer
change programe taskbar van spike
TP2 100% bat indicator
music id shazam
G-alarm
Unlock extra camera modes
mc guider
en een cab bestandje voor sms (+)31 via touchflo, duttys manila v2,1

misschien dat er daar wat raars in kan zitten wat dit veroorzaakt, of komt het gewoon door Hi?
het enige wat er tot nu toe op staat zijn de fixen van htc zelf.

wacht met echt pimpen tot na de 6e oktober en als ik er wat meer verstand van heb, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:36:
[...]

[...]

Zelfde probleem gisteren bij smsjes tussen T-Mobile en Hi... Aangezien iemand op Orange mijn smsje wél direct kreeg, vermoed ik dat het een Hi-probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Ik heb ook Hi maar tot op heden geen problemen gehad met het later ontvangen van smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Geen matches
M'n nieuwe accu binnen 4500maH
wat een mega ding joh :)

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/1j0uaw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/35be33l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2romgj8.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door ijsbeer910 op 02-10-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Geen matches
ijsbeer910 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:23:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral "Damn, wat lelijk". Doe mij de orginele accu maar hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Laatst online: 18-08 10:44
het is alleen voor het reizen,
tussen door gooi ik de andere accu er maar op.
echt mooi is het niet, wel practisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 21:07

Geckoo

Good news, everyone!

ijsbeer910 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:23:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
damn wat een unit maar hoelang houd hij het uit dan?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
is een reis oplader van philips dan niet een betere optie ... dit is echt waanzin ... dat ze zulke shit maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Nu lijkt het wel een Mc Potvis ;)

Ik hou de mijne toch maar origineel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:15

Bommes

Capo del formaggio

Ik heb de aanvraag voor een htc tp2 ingediend op mijn werk en hoor binnen kort of ik er goedkeuring voor krijg.
Maar daarom dit berichtje niet,
wat ik me afvraag als ik de meeste van deze 31 pagina's door heb geworsteld is het volgende:

Ik ben gewoon een gebruiker.

Wil e-mailen (synchronisatie met outlook) wat internetten en wat office documenten kunnen bewerken en lezen, misschien wat navigatie en dat was het wel.
Als ik dan hier bijna alleen maar lees over custom roms flashen, update hier, dat werkt niet, dit getweaked en weet ik veel wat, dan begin ik zwaar te twijfelen of dit wel een telefoon voor een "gebruiker" is (het zwarte spul zonder de suiker)
of eentje voor de tweaker..??

Maak ik me druk om niets en kan ik als dombo het ding gewoon gebruiken zonder dat er van alles aan register tweaks uit gevoerd moet worden.. :?

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
@Bommes,
Ik heb de telefoon nu net een week en ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Als je nog nooit een WinMo telefoon hebt gehad is het even wennen en er zijn wel wat dingen aan Touch Flow die gewoon niet logisch zijn of beter uitgewerkt hadden kunnen worden. Maar dan nog is dit een prima telefoon en heb ik nog geen spijt van mijn keuze.

Uiteraard moet je wel het geduld/verstand hebben om de instellingen naar eigen hand te zetten, maar reg tweaks zijn echt geen must om het een degelijk toestel te maken. Daarnaast verwacht ik eigenlijk dat ze bij HTC niet stilgezeten hebben en gewerkt hebben aan de eigenaardigheden in Touch Flow. Ik ben dus erg benieuwd naar de WinMo 6.5 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Geen matches
Hahahahahaha _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Nog nooit gereageerd in deze thread, maar hierom _O- _O- _O- _O-

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 18:36
Bommes schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 21:50:
Ik heb de aanvraag voor een htc tp2 ingediend op mijn werk en hoor binnen kort of ik er goedkeuring voor krijg.
Maar daarom dit berichtje niet,
wat ik me afvraag als ik de meeste van deze 31 pagina's door heb geworsteld is het volgende:

Ik ben gewoon een gebruiker.

Wil e-mailen (synchronisatie met outlook) wat internetten en wat office documenten kunnen bewerken en lezen, misschien wat navigatie en dat was het wel.
Als ik dan hier bijna alleen maar lees over custom roms flashen, update hier, dat werkt niet, dit getweaked en weet ik veel wat, dan begin ik zwaar te twijfelen of dit wel een telefoon voor een "gebruiker" is (het zwarte spul zonder de suiker)
of eentje voor de tweaker..??

Maak ik me druk om niets en kan ik als dombo het ding gewoon gebruiken zonder dat er van alles aan register tweaks uit gevoerd moet worden.. :?
Bommes, maak je geen zorgen. Ik tweakte mijn WinMo toestellen altijd, er moest altijd een customROM op tot ik dit toestel aanschafte. De TP2 is uit de doos een uitstekend toestel waar je niets aan hoeft te doen. Ik draai nog steeds de standaard ROM en ben erg tevreden over het toestel.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: Pro2, Het
ik ben aan het twijfelen tussen de TP2 en omnia pro. ik heb begrepen dat de pro2 niet zo sterk is in video afspelen in divx e.d., Het zou te langzaam zijn. Hebben jullie daar ervaringen mee? ik wil gewoon anime's van internet kunnen plukken en zonder te converteren met de pro 2 af kunnen spelen. Gaat dat soepel? Enige advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Geen matches
geen problemen mee,
ik kijk regelmatig series op me telefoon

gebruik wel core player...

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:15

Bommes

Capo del formaggio

@ SaphuA & Kassad
Dank jullie voor de reactie.
Het is niet dat ik het met complete onwetendheid moet doen wat betreft computer kennis, maar in dit geval wil ik al het gezeur uit sluiten.
Ik wil het toestel zakelijk gaan gebruiken, en heb mijn nek behoorlijk uit moeten steken om het voor elkaar te krijgen op de zaak (heb nog geen goedkeur overigens) dus wil ik niet aan komen met een toestel dat elke dag geüpdate moet worden en meer werk kost dan het oplevert.
Dat neemt overigens niet weg dat ik er niets aan wil gaan doen, maar flashen van roms en register tweaks vind ik te veel van het goede.

Nogmaals dank voor de gerust stelling.. _/-\o_ :)

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-09 10:46

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Sinds afgelopen donderdagavond heb ik ook de TP2, geweldig toestel. Het enige probleem wat ik momenteel heb, is dat de telefoon de WPA key vergeet van mijn netwerk, en ik heb dus opnieuw moet ingeven. Enig idee hoe dit op te lossen is? Ik draai de standaard rom.

[ Voor 5% gewijzigd door GiantLeap op 04-10-2009 17:33 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Matched: Touch, Pro2
Ik neem aan dat dit de Touchflo versie is die straks ook op de Pro2 komt? http://www.youtube.com/watch?v=igRAl0swRsI

Heb de Pro2 nu trouwens ook besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 17:51

WoutF

Hoofdredacteur
Matched: Touch, Pro2
PWM schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 17:54:
Ik neem aan dat dit de Touchflo versie is die straks ook op de Pro2 komt? http://www.youtube.com/watch?v=igRAl0swRsI

Heb de Pro2 nu trouwens ook besteld :)
Dat valt nog maar te zien. Die versie is ontwikkeld voor de Touch HD2 (Leo) welke een veel snellere processor heeft. Testversies van 2.5 draaiden ook niet echt vloeiend op de TP2. Grote kans dat de 6.5 ROM update voor de TP2 de 2.1 versie van Touchflo 3D mee krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
nou ,ik weet niet hoe je daar bij komt maar tf3d 2.5 en zelf 2.6 draait als een trein op de tp2 met de laatste energie rom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 17:51

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 22:58:
nou ,ik weet niet hoe je daar bij komt maar tf3d 2.5 en zelf 2.6 draait als een trein op de tp2 met de laatste energie rom ;)
Mwoa, da's subjectief natuurlijk ;) Ik vind vooral de HTC Messaging app niet heel vlot, hetzelfde voor het uitgebreidere People deel.

De Duitse Vodafone update voor de Tp2 is al opgedoken trouwens, en TF2.1 zit idd ingebakken, geen 2.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 22:58:
Totdat je wat vaker gaat SMS'en of mensen gaat bellen. Dan merk je dat ie gewoon te traag is om dat vlot te doen. Sterker nog, dan wil ie bij mij nog wel eens vastlopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Geen matches
Tha_T schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:29:
[...]

Totdat je wat vaker gaat SMS'en of mensen gaat bellen. Dan merk je dat ie gewoon te traag is om dat vlot te doen. Sterker nog, dan wil ie bij mij nog wel eens vastlopen :X
2.1 is bij mij al traag met 1000+ smsjes op een Stock ROM :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

1000 sms?
en als je het gaat opslaan in verschillende mappen?
WoutF schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 00:04:
[...]De Duitse Vodafone update voor de Tp2 is al opgedoken trouwens, en TF2.1 zit idd ingebakken, geen 2.5 :)
zonde had graag tf2.5 gezien

[ Voor 67% gewijzigd door Geckoo op 05-10-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: Touch, Pro2, HTC, Het
Geckoo schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:07:
1000 sms?
en als je het gaat opslaan in verschillende mappen?

[...]

zonde had graag tf2.5 gezien
Maar is Vodafone de maatstaaf voor dit soort dingen.
Ik dacht toch echt dat ik verschillende plekken had gelezen dat zelfs Manilla 2.6 zou worden gebruikt bij de update van Windows Mobile 6.5 .... zal eens zoeken naar bronnen.

BRON: http://www.winmo.nl/touch...gt-twitter-tab/#more-3132
HTC TouchFLO 3D 2.6 zal officiëel zijn debuut maken in de HTC Touch HD2 in het laatste kwartaal van dit jaar.
De HTC Touch Diamond2 en Touch Pro2 zullen TF3D 2.6 samen met de Windows Mobile 6.5 upgrade ontvangen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Matched: Touch
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:19:
[...]

Maar is Vodafone de maatstaaf voor dit soort dingen.
Ik dacht toch echt dat ik verschillende plekken had gelezen dat zelfs Manilla 2.6 zou worden gebruikt bij de update van Windows Mobile 6.5 .... zal eens zoeken naar bronnen.

BRON: http://www.winmo.nl/touch...gt-twitter-tab/#more-3132

[...]
ze zijn zeker niet de maatstaaf, maar ik wilde em gewoon gaan gebruiken (heb nu ook vodafone...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geckoo schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:45:
[...]

ze zijn zeker niet de maatstaaf, maar ik wilde em gewoon gaan gebruiken (heb nu ook vodafone...)
Ja oke, ben zelf niet zo'n fan van de Vodafone roms. Ook niet van de tmobile btw hoor.
Had ooit een branded Diamond van Vodafone. Die heb ik zsm verwijderd. Vooral ook omdat ze langzaam waren met updates voor in het Nederlands. Daarnaast hadden ze destijds (nu ook?) een eigen thema er overheen gegooid.

Ben toen overgestapt naar de standaard HTC roms en die waren ook meteen een stuk rapper.

Ben erg benieuwd naar de newe rom die morgen uitkomt. Ik neem aan dat ik de Nederlandse versie meteen uitkomt? Anders zou dat wel een flinke bummer zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:10:
[...]

Ja oke, ben zelf niet zo'n fan van de Vodafone roms. Ook niet van de tmobile btw hoor.
Had ooit een branded Diamond van Vodafone. Die heb ik zsm verwijderd. Vooral ook omdat ze langzaam waren met updates voor in het Nederlands. Daarnaast hadden ze destijds (nu ook?) een eigen thema er overheen gegooid.

Ben toen overgestapt naar de standaard HTC roms en die waren ook meteen een stuk rapper.

Ben erg benieuwd naar de newe rom die morgen uitkomt. Ik neem aan dat ik de Nederlandse versie meteen uitkomt? Anders zou dat wel een flinke bummer zijn :D
Ja ik ben ook erg benieuwd :). Is het eventueel ook mogelijk om andere talen te installeren? Een Engelse versie zou voor mij ook welkom zijn.

Is het trouwens officieel gemaakt dat de nieuwe rom morgen beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Razr schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:12:
[...]

Ik mag 't hopen ik zit er op te wachten.

Mijn TP2 is zakelijk, maar ik wordt gewoon gek van de traagheid af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Er zullen genoeg custom ROM's komen die gebaseerd zijn op de officiële HTC 6.5 ROM. Nu is dat al het geval met de officiële HTC 6.5 test ROM. En Engels? De meeste custom ROM's zijn Engels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Fairy schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:01:
[...]

Ik mag 't hopen ik zit er op te wachten.

Mijn TP2 is zakelijk, maar ik wordt gewoon gek van de traagheid af en toe.
sorry,heren maar ik draai een custom rom met tf 2.5 ,en bij mijn is niks traag niet met mailen smsen of wat dan ook,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Als ik morgen 6.5 op mijn apparaat zijn, of misschien in de toekomst een custom rom (als ik dat ooit eens snap). Is er dan nog wel een mogelijkheid om het origineel er terug op te zetten voor het geval hij niet bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:12:
[...]

Ja ik ben ook erg benieuwd :). Is het eventueel ook mogelijk om andere talen te installeren? Een Engelse versie zou voor mij ook welkom zijn.

je kan niet zomaar een engelse versie installeren. Daar zijn wel mogelijkheden voor, maar die mag je hier volgens mij niet bespreken. Ik adviseer je om daarvoor eens te kijken bij xda-developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik begin wel gewoon even met de standaard HTC Rom met 6.5, en ga daarna wel rustig kijken of ik nog andere ROMS ga bekijken. Het liefst wacht ik gewoon op een HTC versie met de laatste Touchflo, maar als die niet komt moet het bijna wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:33:
Ik begin wel gewoon even met de standaard HTC Rom met 6.5, en ga daarna wel rustig kijken of ik nog andere ROMS ga bekijken. Het liefst wacht ik gewoon op een HTC versie met de laatste Touchflo, maar als die niet komt moet het bijna wel :)
Morgen een nieuwe rom met 6.5 als de geruchten waar zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
SaphuA schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:25:
Als ik morgen 6.5 op mijn apparaat zijn, of misschien in de toekomst een custom rom (als ik dat ooit eens snap). Is er dan nog wel een mogelijkheid om het origineel er terug op te zetten voor het geval hij niet bevalt?
Ja, je kunt altijd terug naar de stock ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:36:
[...]

Morgen een nieuwe rom met 6.5 als de geruchten waar zijn 8)
Nu nog 1 met Manilla 2.5 i.p.v. 2.1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Geen matches
enige nadeel van de tf2.5/2.6 van de huidige beschikbare roms is, dat hij geen landscape ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

OK het is vandaag 6 oktober.... Ik ben benieuwd of er vandaag een update zal verschijnen.

Ik heb me er in ieder geval op verheugd en zal dan ook regelmatig even kijken of ie er al is. Als ik hem zie dan post ik hem hier in ieder geval :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires mogen hier besproken worden. Hier worden reacties over accessoires verwijderd!
Levertijden en abonnementen mogen hier besproken worden.