Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-09 22:44
Matched: Rhodium, Topic, Touch, Pro2, HTC, Het
Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnology.co.in/wp-content/uploads/2009/04/htc-touch-pro2.jpg
Introductie
HTC heeft op de MWC-beurs in Barcelona de Touch Pro 2 geïntroduceerd. Het toestel draait op een nieuwe versie van de Touch FLO 3D-interface op Windows Mobile 6.1 en bevat een groter scherm dan z'n voorganger, met een hogere resolutie: 800x480 pixels

Aankondiging

De Touch Pro2 is een zakelijke slider met een 3,6"-scherm, waaronder zich een zoombar voor in- en uitzoomen bevindt. Het toestel heeft 512MB rom- en 288MB ram-geheugen. Als de gebruiker de HTC Touch Pro2 omgedraaid op tafel legt, kan hij direct een conference call houden. Dankzij de 1500mAh-accu houdt het toestel het met bellen 510 minuten vol(GSM). En de standby tijd bedraagt 750 uur(WCDMA) De Touch Pro2 komt begin deze zomer in de Benelux en zal dan zonder abonnement 600 euro gaan kosten.

Nieuws: Introductie vervroegd naar mei

InhoudsopgaveVerwante en andere interessante topics
Specificaties
De Touch Pro 2 is eigenlijk een (licht) verbeterde versie van de Touch Pro. De grootste verschillen zijn de schermupgrade van 0,8" met een hogere resolutie. De standby-tijd is aanzienlijk verbeterd dmv de grotere batterij en hij is veel groter en zwaarder dan z'n voorganger. Voor deze en overige verschillen zie onderstaande tabel:
Touch Pro 2Touch Pro
ChipsetQualcomm MSM7201AQualcomm MSM7201A
Processor snelheid528MHz528MHz
ROM geheugen512MB512MB
RAM geheugen288MB288MB
Flash geheugenMicroSD(HC)MicroSD(HC)
Scherm3.6" 800x480 65k2.8" 640x480 65k
Camera's3.2MP AF & 0.3MP3.2MP AF + & 0.3MP
Accu (mAh, standby, spreektijd)1500mAh, 500 uur, 8 uur1340mAh, 406 uur, 8 uur
Afmetingen 116x59x17mm102x51x18mm
Gewicht 187,5 gram165 gram
Prijs600,-475,-

Overige hardwarespecificaties van de Touch Pro 2 zijn:
  • Quadband GSM, GPRS & EDGE: 850/900/1800/1900/2100 MHz
  • HSDPA, WCDMA (tot 384kbps up & 7.2Mbps down): 900/2100 MHz
  • Wifi 802.11b + 802.11g
  • Bluetooth 2.0 met EDR en A2DP Stereo ondersteuning
  • GPS + a-GPS
  • FM radio stereo + RDS Onduidelijk
  • Trilalarm
  • Tiltsensor
  • Zoombar
  • HTC ExtUSB
  • Windows Mobile 6.1 Professional met TouchFlo3D,

Kan na release WM6.5 gratis en officieel geupgrade worden naar WM6.5
  • Audio: AAC, AAC+, eAAC+, AMR-NB, AMR-WB, QCP, MP3, WMA, WAV, MIDI, M4A
  • Video: WMV, ASF, MP4, 3GP, 3G2, M4V, AVI
In de doos zit:
  • HTC Touch Pro 2
  • AC Adapter
  • Screenprotector (Zeker geen overbodige luxe bij zo'n duur apparaat)
  • Mini USB Kabel
  • Headset
  • Gebruikershandleiding & Software CD
HTC.com: Specificaties
Ga terug naar de inhoudsopgave
Foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/uploadedImages/Common/Shared_Image/Gallery/HTC_Touch_Pro_2/large5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/02/htc_touch_pro2_handson03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/02/htc_touch_pro2_handson01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/02/htc_touch_pro2_handson07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/02/htc_touch_pro2_handson13.jpg

Groter dan de Iphone... En dan ook nog met een volledig toetsenbord! Hulde :D

Tips & Truucs

Coming Soon!

FAQ

Coming Soon!

Filmpjes

Prijzen

Discussies over levertijden en abbonementen van dit toestel vinden plaats in het desbetreffende topic!

Reviews

Review Pocketnow.com Part 1
Review Pocketnow.com Part 2
Review Tekno Part 1 (Heel grappig gemaakt!)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VgTjSbpFDhQ]

Nederlandstaling review door WindowsPhone

Credits
Dit is mijn eerste OP (Sef24), en ik ben nieuwsgierig naar jullie reacties. Dank aan TLC voor de mooie vergelijkings-tabel!
De startpost zal regelmatig geupdated worden!

[ Voor 8% gewijzigd door Joseph op 13-08-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Geen matches
En we praten hier vrolijk verder :)

Edit: Zogauw ik tijd heb zal ik de TS een flinke opknap beurt geven ;)

[ Voor 131% gewijzigd door Joseph op 10-07-2009 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Geen matches
Heeft iemand een linkje waar ik de tv-out kabel kan bestellen? Is toch wel handig met powerpoint en eventuele beamer.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Matched: Topic, Het
Phusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 17:44:
Heeft iemand een linkje waar ik de tv-out kabel kan bestellen? Is toch wel handig met powerpoint en eventuele beamer.
Discussies over accessoires vind vanaf nu in het desbetreffende topic plaats ;) Zou een modje het bovenstaande bericht willen overzetten naar dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Matched: Topic
Ik heb een topicwaarschuwing aangemaakt. Dan kunnen we nu ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:22
Matched: Het
In mijn inbox, blijft er 1 mailtje telkens helemaal bovenaan staan. Ook al is die van een paar dagen geleden.

Ook in de SMS inbox blijft er een bericht helemaal bovenaan het lijstje staan, terwijl die echt al heel oud is. Als ik hem dan verwijder, komt er een andere bovenaan te staan.. De rest van de volgorde (dus vanaf het 2e mailtje) klopt wel.. huh? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

Heb 'm vandaag ook binnen gehad. Natuurlijk meteen in het TomTom / BlueTooth probleem gestonken :D. Maar goed, alles weer fixed en ingesteld. Erg wennen als je altijd 'n cheap standaard GSM hebt gehad maar ik vind 't geweldig dit, haha.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:51
Gamepie56 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:09:
In mijn inbox, blijft er 1 mailtje telkens helemaal bovenaan staan. Ook al is die van een paar dagen geleden.

Ook in de SMS inbox blijft er een bericht helemaal bovenaan het lijstje staan, terwijl die echt al heel oud is. Als ik hem dan verwijder, komt er een andere bovenaan te staan.. De rest van de volgorde (dus vanaf het 2e mailtje) klopt wel.. huh? :P
Ben ook nog niet helemaal uit hoe de sortering verloopt. Bij mij staat er ook vaak een ouder mailtje bovenaan als hij op ontvangen staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:30:
[...]

Nou ik kan helemaal geen mails versturen dus ik weet het niet :S
En ik kan bij hotmail geen bericht typen. Wel geadresseerde en onderwerp, maar het bericht zelf niet. Mail versturen wil wel, maja er staat niks in dan.

Gmail werkt overigens prima.

Hoe kun je hotmail nou toevoegen als account? Hij gaat iedere keer vanzelf naar mobile.live.com..

MMS werkt trouwens ook niet bij mij...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:16:
[...]

En ik kan bij hotmail geen bericht typen. Wel geadresseerde en onderwerp, maar het bericht zelf niet. Mail versturen wil wel, maja er staat niks in dan.

Gmail werkt overigens prima.

Hoe kun je hotmail nou toevoegen als account? Hij gaat iedere keer vanzelf naar mobile.live.com..

MMS werkt trouwens ook niet bij mij...:(
Dus als je in het berichtvenster tikt gaat er geen cursor knipperen? Of met de hardware down key navigeert naar het berichtvenster? Heb wel eens dat hij niet goed reageerd op een aanraking in het bericht venster maar de 2e of 3e keer lukt het meestal wel.

Gebruik je de standaard WM6 email client of iets anders?

MMS? Wa is da :X Ik zeg bye bye mms hello push mail ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Pimmr op 10-07-2009 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de down key werkt niet en meerdere malen aanraken ook niet...de cursor verschijnt gewoon niet.

Een aacount aanmaken voor hotmail werkt niet..ik ga dan steeds vanzelf naar mobile.live.com en dan kan ik op email klikken.

Heb nog helemaal niks geïnstalleerd dus ik vraag me af wat het kan zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 09:33
Kan ik ook ergens instellen dat de batterijindicatie niet met stapjes van 10% gaat maar per 1%?
Kruimel schreef op maandag 29 juni 2009 @ 00:23:
Getracht om Windows update te doen, niet gelukt. Krijg melding:
Fout.
De verbinding met de updateserver is niet beschikbaar. Controleer uw gegevensverbindingsinstellingen en controleer of de datum en tijd van het apparaat juist zijn ingesteld.

Ik heb T-mobile web en walk, volledige HSPA (4 strepen).
Moet ik nog andere instellingen nakijken of wijzigen?
Heeft er al iemand de Windows update werkend gehad?

[ Voor 73% gewijzigd door Kruimel op 10-07-2009 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Geen matches
Kruimel schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:45:
Kan ik ook ergens instellen dat de batterijindicatie niet met stapjes van 10% gaat maar per 1%?

[...]

Heeft er al iemand de Windows update werkend gehad?
Op XDA forum kan je een mod downloaden voor de 1% batterij indicatie. Je moet daarnaast ook een taskbar icon set installeren die 1% weergave ondersteund.

Er is nog geen update voor WM6 uitgebracht, deze komt ws eind dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:48:
Nee, de down key werkt niet en meerdere malen aanraken ook niet...de cursor verschijnt gewoon niet.

Een aacount aanmaken voor hotmail werkt niet..ik ga dan steeds vanzelf naar mobile.live.com en dan kan ik op email klikken.

Heb nog helemaal niks geïnstalleerd dus ik vraag me af wat het kan zijn..
Bij mij verschijnt er ook geen cursor maar je kunt gewoon beginnen met typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
suggestie voor de OP:

Meen te herinneren uit het oude TP(type 1) topic dat deze heel veel van die handige must have tools/apps/software in de OP had staan..

kan zeker een handige toevoeging zijn..

(denk aan: battery icon tool/ advanced config tool/ etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Matched: Touch, Het
Shit.. sinds gister problemen met muziek afspelen via touchflo .. muziek stopt steeds na enkele sec. en krijg dan zon foutmelding iets met audiomanager .. Via windows mediaplayer heb ik geen probleem met het afspelen.. hebben meer mensen hier last van? hoe kan ik dit fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Geen matches
hoe kan ik een MMS versturen?

Ik heb telfort en die heeft constant roaming op KPN netwerken (is bewust zo).. Maar volgens mij wordt daarom mijn MMS niet verzonden..

Wie heeft de verlossende tip?

En waar worden eigenlijk de afbeeldingen die je met de camera maakt opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Iemand ook het probleem dat extra items niet onthouden worden? (Instellingen -> Persoonlijk -> Vandaag -> Items)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Geen matches
jagermeister schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:04:
Iemand de flash player in opera al aan de praat?
.swf files doen 't nog steeds niet bij mij. Niet in IE, niet in Opera. Heb dit al geïnstalleerd:

http://www.adobe.com/prod...tpc/downloads/player.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Dacide schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:20:
hoe kan ik een MMS versturen?

Ik heb telfort en die heeft constant roaming op KPN netwerken (is bewust zo).. Maar volgens mij wordt daarom mijn MMS niet verzonden..

Wie heeft de verlossende tip?

En waar worden eigenlijk de afbeeldingen die je met de camera maakt opgeslagen?
Mij is het ook nog niet gelukt om met Hi (ook KPN) MMS-jes te sturen. Ik ga in ieder geval op onderzoek uit. Wellicht even 1200 bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Phusebox schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 08:43:
[...]

Bij mij verschijnt er ook geen cursor maar je kunt gewoon beginnen met typen.
Ik kan niet beginnen met typen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Matched: Topic, Touch, Het
Misschien een idee om een soort van faq op te bouwen zoals in het Touch Diamond topic?
Belangrijke zaken erin zetten zoals de tweak van Tomtom en bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Geen matches
Hmz, plots staat er '0 Missed Calls' op m'n Home pagina, terwijl de rest allemaal Nederlands is. WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Geen matches
TommyGun schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:50:
[...]

.swf files doen 't nog steeds niet bij mij. Niet in IE, niet in Opera. Heb dit al geïnstalleerd:

http://www.adobe.com/prod...tpc/downloads/player.html
Flash-lite werkt alleen met bepaalde builds van Opera Mobile en niet met degene die standaard op de TP2 zit. Er zijn twee takken in de builds, de ene ondersteund wel activeX en de andere niet.
Je moet dus eentje vinden die dat wel doet, al weet ik niet uit mijn hoofd welke je dan moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een .reg bestandje toegevoegd om het scherm automatisch te laten kantelen.
Nu werkt niet niet iedere keer en vind ik het makkelijk om hiervoor een knop toe te wijzen. (wat ik inmiddels gedaan heb)

Wat mij alleen niet lukt is om het bestandje weer uit het register te verwijderen.

Wie o wie heeft hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:58:
[...]

Mij is het ook nog niet gelukt om met Hi (ook KPN) MMS-jes te sturen. Ik ga in ieder geval op onderzoek uit. Wellicht even 1200 bellen.
Hoe zit het bij jou met mailen via hotmail dan? Is het toevoegen van een hotmail account ook al gelukt?

MMS-jes is bij mij ook nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 08:53
Matched: HTC, Het
Open het .reg bestandje met een text-editor en je ziet waar en welke regels zijn toegevoegd.

Dit is niet een bestandje wat met het deleten ervoor kan zorgen dat alle regels verdwijnen, dit zul je handmatig in de telefoon zelf moeten doen.

Ga vervolgens met een reg-editor, zoals Total Commander, naar de desbetreffende regels in de systeensoftware van je telefoon en delete ze. Het is absoluut noodzakelijk dat je een back-up maakt van je registry eer je begint. Daarnaast waren een aantal programma's standaard al 'kantelbaar', zoals Opera. Welke nog meer weet ik niet.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList]
"Adobe Reader"="Adobe Reader"
"Album"="HTCAlbumClass"
"Calculator"="CalculatorMain" etc....etc...

[HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName]
"Adobe Reader"="\\Windows\\AdobeReaderLE.exe"
"Album"="\\Windows\\HTCAlbum.exe"
"Calculator"="\\Windows\\htcCalculator.exe" etc...etc...
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 20:02:
Ik heb een .reg bestandje toegevoegd om het scherm automatisch te laten kantelen.
Nu werkt niet niet iedere keer en vind ik het makkelijk om hiervoor een knop toe te wijzen. (wat ik inmiddels gedaan heb)

Wat mij alleen niet lukt is om het bestandje weer uit het register te verwijderen.

Wie o wie heeft hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn TP2 (MDA Vario V) opgehaald bij T-Mobile. En tot mijn verbazing stond er standaard gewoon de radio op geinstalleerd. Werkt uitstekend in combinatie met de bijgeleverde hoofdtelefoon.

Ik heb alleen nog wel een vraag mbt de layout van de klok. Ik zie op alle afbeeldingen een grote klok met omklappende cijfers. Op die van mij moet ik het doen met slanke cijfers zonder witte omlijsting. Ik heb inmiddels alles geprobeerd maar krijg dit niet omgezet.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:20

DUX

blijft ook nu voor Oranje

usgaap1976 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 22:47:
Open het .reg bestandje met een text-editor en je ziet waar en welke regels zijn toegevoegd.
Toegevoegd...of overschreven/gewijzigd! Zelf die dingen verwijderen aan de hand van het inkijken van een .reg-bestand is gevaarlijke shizzle. Je kunt niet zien of de sleutel al bestond met een andere waarde voordat het .reg-bestand gedraaid werd, en sommige sleutels zijn cruciaal voor het correct werken van windows.

Nu zal het bij deze quote van het bestand mogelijk niet zoveel uitmaken als het blijft bij de opsomming van programma's in de GSensor/Whitelist sleutelmap, maar toch wilde ik deze kanttekening plaatsen bij het stoeien in het register.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 22:55:
Ik heb alleen nog wel een vraag mbt de layout van de klok. Ik zie op alle afbeeldingen een grote klok met omklappende cijfers. Op die van mij moet ik het doen met slanke cijfers zonder witte omlijsting. Ik heb inmiddels alles geprobeerd maar krijg dit niet omgezet.
Dat staat gewoon in het vorige topic:
DUX schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 01:55:
[...]
Is dat niet gewoon een onbedoelde broekzak-/vingerbeweging geweest op de klok? Als de klapklok naar boven beweegt met je vinger dan zal deze veranderen in een kleinere versie (zonder witte achtergrond) en zullen er meer agendapunten op het scherm passen. Sleep deze kleine klok weer naar beneden en de oorspronkelijke weergave wordt hersteld.

[ Voor 38% gewijzigd door DUX op 11-07-2009 00:03 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik idd al gezien en geprobeerd. Maar werkt bij mij niet.

Ik vraag me af of het iets te maken kan hebben met de T-Mobile variant? (theme oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Geen matches
Laat dit soort inhoudsloze posts aub achterwege.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 11-07-2009 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: Topic, Touch, Pro2, HTC, Het
Ik heb de HTC Touch Pro2 nu sinds maandag in mijn bezit en het toestel bevalt me zeer goed. Het voldoet boven mijn verwachtingen. Inmiddels heb ik het vorige topic helemaal doorgelezen en heb ik aardig wat tooltjes en fixes voorbij zien komen die erg handig zijn, waarvoor bedankt! Ik heb Slide2Unlock ook geprobeerd, maar het was mij teveel poespas en de telefoon liep er ook een stuk trager door. Weet iemand toevallig een programmatje die alleen de slider installeert en verder niets?

Ik heb inmiddels ook de Brodit actieve car-holder besteld bij DigitalsOnline (44 euro) i.c.m. een ProClip (22 euro). Ik wil deze namelijk permanent inbouwen, ik wil af van zuignappen. Er is bij DigitalsOnline ook een houder beschikbaar voor permanente inbouw, maar die kost dan opeens 79 euro en de extra functies zal ik toch niet gebruiken. Ik heb nu een sigaretten-socket met kabeltje gekocht, kostte maar 6,95, scheelt weer 30 euro (zo een, maar dan met oogjes). De houder zal maandag wel binnenkomen en dan zal ik wel mijn ervaringen en foto's posten. (En dan iets beter onderbouwd dan PhuseBox. :').)

Ohja, ik heb nog een klein probleem, misschien weet iemand hier de oplossing. Mijn ActiveSync werkt niet goed (Windows Mobile Apparaatcentrum in Vista) en ik vermoed dat dit komt door mijn Exchange instellingen. Hij blijft namelijk hangen op Exchange synchroniseren, welke voor de PC sync komt. Dit is omdat ik de Exchange server in het netwerk heb draaien en als ik via ActiveSync connect, de telefoon het internet van mijn PC gebruikt en daarom domein.nl niet kan resolven (want het is eigenlijk 192.168.1.2).
Hoe kan ik de internet pass-through in ActiveSync uitschakelen, zodat mijn telefoon HSDPA blijft gebruiken ook tijdens connectie met de PC? "Netwerk (werk)" selecteren bij "Deze computer is verbonden met" in verbindingsinstellingen werkt niet..

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2009 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: HTC, Het
usgaap1976 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 22:47:

Dit is niet een bestandje wat met het deleten ervoor kan zorgen dat alle regels verdwijnen, dit zul je handmatig in de telefoon zelf moeten doen.

Ga vervolgens met een reg-editor, zoals Total Commander, naar de desbetreffende regels in de systeensoftware van je telefoon en delete ze. Het is absoluut noodzakelijk dat je een back-up maakt van je registry eer je begint. Daarnaast waren een aantal programma's standaard al 'kantelbaar', zoals Opera. Welke nog meer weet ik niet.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
"Adobe Reader"="Adobe Reader"
"Album"="HTCAlbumClass"
"Calculator"="CalculatorMain" etc....etc...

"Adobe Reader"="\\Windows\\AdobeReaderLE.exe"
"Album"="\\Windows\\HTCAlbum.exe"
"Calculator"="\\Windows\\htcCalculator.exe" etc...etc...

[...]
Hmm, dat lijkt me een groot risico voor een relatief klein probleempje.
Denk dat ik er nog ff mee wacht.
Maar thanx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 03:01:
Ohja, ik heb nog een klein probleem, misschien weet iemand hier de oplossing. Mijn ActiveSync werkt niet goed (Windows Mobile Apparaatcentrum in Vista) en ik vermoed dat dit komt door mijn Exchange instellingen. Hij blijft namelijk hangen op Exchange synchroniseren, welke voor de PC sync komt. Dit is omdat ik de Exchange server in het netwerk heb draaien en als ik via ActiveSync connect, de telefoon het internet van mijn PC gebruikt en daarom domein.nl niet kan resolven (want het is eigenlijk 192.168.1.2).
Hoe kan ik de internet pass-through in ActiveSync uitschakelen, zodat mijn telefoon HSDPA blijft gebruiken ook tijdens connectie met de PC? "Netwerk (werk)" selecteren bij "Deze computer is verbonden met" in verbindingsinstellingen werkt niet..
Op de telefoon selecteren dat deze dienst moet doen als diskdrive zodra je deze aan een PC verbindt :) Die enige keer dat ik iets moet installeren via ActiveSync kies ik wel voor de andere optie, maar dat is maar heel sporadisch en duurt ook maar eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: Pro2, Het
DUX schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:43:
[...]

Op de telefoon selecteren dat deze dienst moet doen als diskdrive zodra je deze aan een PC verbindt :) Die enige keer dat ik iets moet installeren via ActiveSync kies ik wel voor de andere optie, maar dat is maar heel sporadisch en duurt ook maar eventjes.
Ik snap je oplossing, maar dat betekent dus dat hij niet gaat Syncen met mijn PC, wat ik juist wel wil. Maar ik wil niet bij elke ActiveSync verbinding Exchange opnieuw instellen, dus daarom zoek ik een manier om internet pass-through van ActiveSync uit te zetten. Misschien een registertweak in Vista ofzo?

Als ik op mijn Pro2 het serveradres van Exchange verander in 192.168.1.2, dan kan hij wel verbinden als ik de telefoon via de USB of Bluetooth aansluit. Ook synct hij dan met mijn Outlook, omdat hij niet blijft hangen bij het synchroniseren met Exchange. Maar zodra ik de kabel- of bluetooth-verbinding verbreek, moet ik het serveradres weer veranderen in domein.nl omdat de telefoon dan weer met HSDPA verbindt. Zeer irritant dus.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 00:39:
Dat had ik idd al gezien en geprobeerd. Maar werkt bij mij niet.

Ik vraag me af of het iets te maken kan hebben met de T-Mobile variant? (theme oid?)
Ik denk inderdaad dat het iets met het T-Mobile theme te maken heeft. Ik krijg het in ieder geval ook niet op een andere manier voor elkaar. Ik heb me er voor nu maar even bij neergelegd :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juicy schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:28:
[...]

Ik denk inderdaad dat het iets met het T-Mobile theme te maken heeft. Ik krijg het in ieder geval ook niet op een andere manier voor elkaar. Ik heb me er voor nu maar even bij neergelegd :)
Zojuist even met de T-mobile shop gebeld. Maar daar beweren ze dat het niets te maken heeft met t-mobile instellingen. Het zou dus moeten werken.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:21:
Ik snap je oplossing, maar dat betekent dus dat hij niet gaat Syncen met mijn PC, wat ik juist wel wil. Maar ik wil niet bij elke ActiveSync verbinding Exchange opnieuw instellen, dus daarom zoek ik een manier om internet pass-through van ActiveSync uit te zetten. Misschien een registertweak in Vista ofzo?

Als ik op mijn Pro2 het serveradres van Exchange verander in 192.168.1.2, dan kan hij wel verbinden als ik de telefoon via de USB of Bluetooth aansluit. Ook synct hij dan met mijn Outlook, omdat hij niet blijft hangen bij het synchroniseren met Exchange. Maar zodra ik de kabel- of bluetooth-verbinding verbreek, moet ik het serveradres weer veranderen in domein.nl omdat de telefoon dan weer met HSDPA verbindt. Zeer irritant dus.
En ik snap jouw probleem :> Heb het zelf ook maar na verloop van tijd kwam ik tot de conclusie dat ik de PC-sync eigenlijk niet gebruik (ervaring is dan deze telefoon en twee jaar TyTN2-gebruik) en dat eventueel bestanden naar de telefoon verplaatsen dan sneller via verwisselbare schijf-modus gaat of zelfs via een e-mail aan mezelf. Kopiëren via ActiveSync gaat tergend traag in mijn beleving.

Wat je zou kunnen doen is Mortscript installeren en dan een script vinden/schrijven dat controleert of er een activesync-verbinding bestaat en dat hij gelang daarnaar Exchange-adres 1 of 2 gebruikt (indien mogelijk, heb daar geen script voor liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: Pro2, HTC, Het
satoer schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 21:02:
[...]

Ik heb het reg bestandje ook gewoon aangepast. Dit is de exacte tekst die je moet toevoegen. Onder het kopje:
Dit toevoegen:
"TomTom"="MunichWinClass"

en onder het kopje:
dit toevoegen:
"TomTom"="\\Programmabestanden\\Navigator\\TomTom Navigator.exe"

Let er even op waar je tomtom staat... bij mij staat die standaard in "Programmabestanden" kennelijk is dit als je een NL pro2 hebt.

ps. Let er op dat je voordat je tomtom installeerd eerst de bluetooth bestanden uit de .cab sloopt! Anders werkt je bluetooth niet meer en kost het je een harde reset!
Hmz heb de spullen om de TP2 in de auto te gebruiken binnen. Nu heb ik deze tweak ingevoerd met Total Commander, echter draait TomTom alleen maar als de hardware buttons naar rechts wijzen. Is het ook mogelijk dat tomtom, met de hardware buttons naar links, in landscape gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik probeerde gisteren om te MMS via Hi, maar krijg niks verzonden? Alle instellingen kloppen volgens de Hi site. Moet ik ergens iets speciaals doen voordat dit werkt?

@hierboven: check even of je ergens het aantal graden kan instellen dat je scherm draait? Dit moet 270 of 90 graden zijn, naarmate wat je wil.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 12-07-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Floris-K schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:29:
Misschien een idee om een soort van faq op te bouwen zoals in het Touch Diamond topic?
Belangrijke zaken erin zetten zoals de tweak van Tomtom en bluetooth?
Vind dat wel een goed idee. Ton ik dat las dacht ik meteen zovan 'als ik strals nou mn TP2 heb gekocht, waar vind ik die info dan?'.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Gebruikt iemand de 'ruisonderdrukking'?

Ik vraag me namelijk af waarom je deze optie niet continu zou aanzetten ipv uitlaten dan wel de stand 'automatisch' in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:04
Matched: Topic
Dit hoort hier niet, zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 13-07-2009 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:56:
Ik probeerde gisteren om te MMS via Hi, maar krijg niks verzonden? Alle instellingen kloppen volgens de Hi site. Moet ik ergens iets speciaals doen voordat dit werkt?

@hierboven: check even of je ergens het aantal graden kan instellen dat je scherm draait? Dit moet 270 of 90 graden zijn, naarmate wat je wil.
Het is me gelukt. MMS via Hi werkt nu. Heb het volgende gedaan:

•Selecteer Instellingen vanuit het Start-menu
•Ga vanuit Meer naar het tabblad Verbindingen en selecteer Verbindingen
•Selecteer Een nieuwe modemverbinding toevoegen onder Mijn Werk-netwerk
•Geef Hi MMS als naam voor de verbinding en selecteer Mobiele verbinding (GPRS) als modemtype. Druk op Volgende
•Vul portalmmm.nl in bij Naam toegangspunt: en druk op Volgende
•Druk op Voltooien
•Druk rechtsboven op Ok en dan het kruisje om terug te keren naar het hoofdscherm
•Selecteer Berichten vanuit het Start-menu
•Kies indien nodig voor SMS \ MMS
•Druk vervolgens op Menu - Nieuw - MMS
•Kies Aangepast•Druk vervolgens op Menu - Opties - MMS-opties...
•Ga naar het tabblad Servers en druk op Nieuw
•Selecteer onderaan eerst bij WAP-versie: WAP 2.0
•Vul nu de volgende gegevens in:
◦Servernaam: Hi MMS
◦Gateway: 010.010.100.020
◦Poortnummer: 5080
◦Serveradres: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
◦Verbinden via: Hi MMS
◦Maximale verzendgrootte: 300K
- WAP-versie: WAP 2.0
•Druk op Gereed
•Selecteer Hi MMS en druk op Kiezen als standaardinstelling
Het is verstandig om in het tabblad Voorkeuren de Fotoresolutie op QVGA te zetten
•Druk tweemaal rechtsboven op Ok en dan het kruisje om terug te keren naar het hoofdscherm

Deze instellingen staan op bel.nl alleen stond daar bij Verbinden via 'Mijn Werk-netwerk' en op de Hi site staat bij de MMS instellingen van de Touch HD Verbinden via Hi MMS.

Toen ik dit veranderd had en het toetsel opnieuw aangezet had werkte MMS gewoon. Voordat ik een test mmsje naar mezelf had verstuurd kreeg ik al een mmsje binnen die enkele dagen geleden verzonden was.

Succes! En ben benieuwd!

Het enige dat bij mij nog steeds niet werkt is bij mail een account aanmaken voor hotmail. Hij gaat steeds naar mobile.live.com....En bij hotmail kan ik bij een nieuwe mail alleen de geadresseerde en het onderwerp invullen. Het daadwerkelijke bericht kan ik niet typen. Ik krijg geen cursor in dat vak..Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

ind0mi schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:37:
Shit.. sinds gister problemen met muziek afspelen via touchflo .. muziek stopt steeds na enkele sec. en krijg dan zon foutmelding iets met audiomanager .. Via windows mediaplayer heb ik geen probleem met het afspelen.. hebben meer mensen hier last van? hoe kan ik dit fixen?
niemand hier last van? enige manier hard-reset? :S geen zin om weeeer alles opnieuw te installe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 13:24
Ah, jullie waren hier gebleven :+ . Om het toch nog enigzins ontopic te maken; Ik ben na 3 weken nog steeds helemaal verkikkerd op mijn TP2. Hij werkt goed, lekker snel en ik kan er 2 dagen mee werken zonder concessies te doen mbt internet-gebruik enzo. Me is very happy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 02:20:
[...]

Het is me gelukt. MMS via Hi werkt nu. Heb het volgende gedaan:

•Selecteer Een nieuwe modemverbinding toevoegen onder Mijn Werk-netwerk
•Geef Hi MMS als naam voor de verbinding en selecteer Mobiele verbinding (GPRS) als modemtype. Druk op Volgende
•Druk op Voltooien
•Druk rechtsboven op Ok en dan het kruisje om terug te keren naar het hoofdscherm
- WAP-versie: WAP 2.0
•Druk op Gereed
Het is verstandig om in het tabblad Voorkeuren de Fotoresolutie op QVGA te zetten
•Druk tweemaal rechtsboven op Ok en dan het kruisje om terug te keren naar het hoofdscherm

Deze instellingen staan op bel.nl alleen stond daar bij Verbinden via 'Mijn Werk-netwerk' en op de Hi site staat bij de MMS instellingen van de Touch HD Verbinden via Hi MMS.

Toen ik dit veranderd had en het toetsel opnieuw aangezet had werkte MMS gewoon. Voordat ik een test mmsje naar mezelf had verstuurd kreeg ik al een mmsje binnen die enkele dagen geleden verzonden was.

Succes! En ben benieuwd!

Het enige dat bij mij nog steeds niet werkt is bij mail een account aanmaken voor hotmail. Hij gaat steeds naar mobile.live.com....En bij hotmail kan ik bij een nieuwe mail alleen de geadresseerde en het onderwerp invullen. Het daadwerkelijke bericht kan ik niet typen. Ik krijg geen cursor in dat vak..Iemand een oplossing?
Helaasch, werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de toch pro 2 een week in bezit.
In het begin had ik problemen met mail ontvangen en versturen via gmail imap (vodafone inet) dit heb ik nu opgelost door het vinkje "gebruik proxyserver" uit te zetten bij de verbindings instellingen.

Heb alleen nog een probleem met tomtom navigator 7.9.
Als ik aan het navigeren ben en ik word gebeld en ik neem het gesprek aan.
Dan gaat tomtom verder met navigeren zoals het hoort, ik kan de andere partij ook horen maar als ik iets terug zeg komt het bij de andere kant niet binnen, men hoort mij niet.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:37
ik poste het een minuut terug in deel 1 maar zag dat er een deel 2 is dus post ik hem hier opnieuw :)

ik heb al op google en dit topic lopen zoeken maar nog geen antwoord erop gevonden.

ik kan geen specifiek gesprek uit mn belgeschiedenis verwijderen.
Bij mn touch diamond kon ik op het bepaald nummer klikken en kiezen voor verwijderen.
nu lukt dit mij niet meer.

heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:39:
[...]

Zojuist even met de T-mobile shop gebeld. Maar daar beweren ze dat het niets te maken heeft met t-mobile instellingen. Het zou dus moeten werken.... :?
Vreemd, ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Ik heb zelfs het tooltje Advanced Config geprobeerd om wat meer controle over TouchFlo te krijgen, maar helaas ... Misschien bij 6.5 toch maar een NIET T-Mobile image er op flashen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 20:00:
Hmz heb de spullen om de TP2 in de auto te gebruiken binnen. Nu heb ik deze tweak ingevoerd met Total Commander, echter draait TomTom alleen maar als de hardware buttons naar rechts wijzen. Is het ook mogelijk dat tomtom, met de hardware buttons naar links, in landscape gaat?
Ik begrijp niet helemaal waarom je hem zo zou willen gebruiken aangezien je het toetsenbord dan niet kunt gebruiken ...

Maar anders moet je eens naar Gyrator2 kijken, dan hoef je alleen het toestel maar te draaien en TomTom zal volgen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:45
Ik heb vandaag iets vervelends ervaren met mijn TP2.
Vanochtend onderweg naar een klant en vanmiddag weer op weg naar huis was mijn navigatie-software ineens het GPS-signaal kwijt.
Ook andere software die gebruik maakt van GPS kon niet meer bepalen waar ik was.
Na opnieuw opstarten van de software had ik wel weer gewoon signaal en kon ik weer verder navigeren.
Anyone else die dit probleem ook ervaren heeft ???
Bovenstaand probleem heb ik ervaren op mijn zwanehals houder achter de voorruit.
Inmiddels heb ik een andere houder, welke op één van de ventilatieroosters geklikt wordt, en heb vandaag nog geen uitval van GPS-signaal gehad.
Toen ik m'n TP2 uit de houder haalde nadat ik weer thuis gekomen was, voelde deze gewoon koel aan, terwijl ik toch ruim een uur genavigeerd had.
Wellicht dat het dus gewoon een temperatuur probleempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
En hotmail werkt nu ook prima. Heb een account kunnen toevoegen en hij gaat nu niet meer naar mobile.live.com..

Gewoon gedaan via Windows Live onder start menu. Synchronisatie van contacten duurde erg lang en heb ik per ongeluk geannuleerd. Morgen ff contactenlijst bijwerken (lees-->veel oude contacten verwijderen) in hotmail en dan opnieuw synchroniseren.

Wel heb ik per ongeluk een outlook account aangemaakt. Iemand een idee hoe ik deze kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Geen matches
Ik heb laatst de bundel van Telfort, Surf en Mail Unlimited bij mijn abbo gekocht. Nu is de vraag, moet ik daar nog instellingen voor veranderen? Heb op de site van Telfort gekeken maar daar staat alles erg vaag beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@phusebox

heb jij je ziggo mail nog werkend gekregen? ik krijg het niet meer aan de praat, terwijl het op de diamond altijd gewerkt heeft.

beide servers waren daar mail.home.nl
hij blijft na het aanmelden echter naar wijzigingen zoek en geeft dan een time-out. Op de diamond was het binnen 10sec klaar. zit trouwens bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Floris-K schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 01:06:
@phusebox

heb jij je ziggo mail nog werkend gekregen? ik krijg het niet meer aan de praat, terwijl het op de diamond altijd gewerkt heeft.

beide servers waren daar mail.home.nl
hij blijft na het aanmelden echter naar wijzigingen zoek en geeft dan een time-out. Op de diamond was het binnen 10sec klaar. zit trouwens bij vodafone.
Nope...ben nog aan het twijfelen of ik de telefoon op marktplaats zet. Zonder mail is ie nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik ga er wel eens mee aan de slag. 2 dagen geleden werkte het op mijn Diamond 1 wel gewoon !
Heb die alleen een hard reset gegeven ivm mogelijk verkoop, dus kan de instellingen niet controleren.

Kaartje ook net terug gedaan in die Diamond, maar ook daar krijg ik het niet meer aan de gang.

edit: zijn er eigenlijk mensen hier die de mail draaiende hebben? POP3?

[ Voor 31% gewijzigd door AndereKoekoek op 14-07-2009 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Matched: Pro2
Ja hoor ik heb mijn Gmail en T-online beide werkend. Kan mijn mail gewoon overal binnenhalen en uitlezen. Werkt perfect. Beantwoorden en versturen via de Pro2 werkt ook perfect zowel via Wlan alsmede via de "normale" internet verbinding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Floris-K schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:12:
edit: zijn er eigenlijk mensen hier die de mail draaiende hebben? POP3?
Ik heb mn POP3 van Telfort en IMAP op mn eigen mailserver draaien op een unbranded toestel over T-Mobile's netwerk. Wellicht helpt het?
POP3:
- Inkomende mailserver: pop3.telfort.nl
- Accounttype: POP3
- Gebruikersnaam: XXXXXX@telfort.nl
- Wachtwoord: een hoop sterretjes ;-) (wél laten onthouden uitaard)
- Uitgaande SMTP mailserver: smtp.telfort.nl
- Uitgaande server vereist bevestiging: ja
- Dezelfde naam en wachtwoord gebruiken voor verzenden: ja

Niets bijzonders dus.

Enige probleem dat ik soms heb met mn POP3 account, is dat hij een connection error geeft. Lijkt echter compleet random te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:37
Matched: Touch, Pro2, Het
Blackbird-ce schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:26:
[...]

Ik heb mn POP3 van Telfort en IMAP op mn eigen mailserver draaien op een unbranded toestel over T-Mobile's netwerk. Wellicht helpt het?
POP3:
- Inkomende mailserver: pop3.telfort.nl
- Accounttype: POP3
- Gebruikersnaam: XXXXXX@telfort.nl
- Wachtwoord: een hoop sterretjes ;-) (wél laten onthouden uitaard)
- Uitgaande SMTP mailserver: smtp.telfort.nl
- Uitgaande server vereist bevestiging: ja
- Dezelfde naam en wachtwoord gebruiken voor verzenden: ja

Niets bijzonders dus.

Enige probleem dat ik soms heb met mn POP3 account, is dat hij een connection error geeft. Lijkt echter compleet random te zijn...
vaak geeft hij mij een error wanneer mijn outlook OOK op dat moment verbinding probeert te maken met de telfort mailserver.
De telfort server kan maar 1 connectie tegelijk aan.
Dit geld ook wanneer ik inlog in mijn telfort webmail. dan krijgen zowel mijn outlook als mijn touchpro2 een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Matched: Pro2
hoefniks schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:24:
Ja hoor ik heb mijn Gmail en T-online beide werkend. Kan mijn mail gewoon overal binnenhalen en uitlezen. Werkt perfect. Beantwoorden en versturen via de Pro2 werkt ook perfect zowel via Wlan alsmede via de "normale" internet verbinding. ;)
Gmail werkt ook prima hier, verder nog geen mail geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Bij de @home abonnementen hoeft er dus geen authenticatie plaats te vinden bij het verzenden van de e-mail. Ik lees dat de telecomproviders dit hebben geblokkeerd en het dus niet meer kan. Dat is het geluk dus wat jij weer hebt bij Telfort ;)

Ondanks dat ik mijn login en wachtwoord instel voor verzenden.. de mail gaat niet weg.
Heb het net geprobeerd dmv smtpauth@vodafone.nl en daar mijn vodafone login enz gebruikt en dit lijkt te werken. De e-mail was in ieder geval binnen een 2 seconden verzonden, maar momteel nog niet op het mailadres aangekomen.

het gehele probleem ligt hem dus bij Ziggo/Home/Multikabel/Casema icm mobiele provider. Wanneer zij instellen dat het verplicht is om je login en wachtwoord te gebruiken voor het verzenden van de mail, dan is het probleem volgens mij opgelost.

Edit: Mail is zojuist aangekomen op mijn hotmail, dus het werkt. Ondanks dat deze wordt verzonden via de smtp van vodafone komt deze toch gewoon als @home binnen. Case Solved !

[ Voor 9% gewijzigd door AndereKoekoek op 14-07-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Geen matches
Echt niks werkt, ik heb dat Emoze geprobeerd, werkt ook niet... ben eigenlijk ten einde raad.
Inkomend werkt allemaal wel (alhoewel wijzigingen zoeken ook soms wel 10 minuten duurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja die wijzingen zoeken duurde bij mij lang ivm uitgaande mail die klaar stond. Op het moment dat die uit de postvak uit waren, ging alles razendsnel.

Owja wat ik trouwens vergeten was te zeggen: Ik heb wel mijn proxy van de verbinding uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Floris-K schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:08:
Ja die wijzingen zoeken duurde bij mij lang ivm uitgaande mail die klaar stond. Op het moment dat die uit de postvak uit waren, ging alles razendsnel.

Owja wat ik trouwens vergeten was te zeggen: Ik heb wel mijn proxy van de verbinding uitgeschakeld.
Wijzigingen zoeken duurt gewoon altijd een paar minuten, ook zonder mail in Postvak Uit. Hell ik kan niet eens mailen dus daar staat ook geen mail in.

Proxy heb ik ook uitstaan. Ik snap er werkelijk niks van.... zucht.
Useless piece of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 13:24
Geen matches
Phusebox schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:26:
[...]

Proxy heb ik ook uitstaan. Ik snap er werkelijk niks van.... zucht.
Useless piece of shit...
Nou niet de incompetentie van je provider terug reflecteren op je PDA aub :P. Ik sync 3 mail-adressen met mijn TP2 en dat is toch echt geen enkel probleem. Via T-Mobile overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tha_T schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:39:
[...]

Nou niet de incompetentie van je provider terug reflecteren op je PDA aub :P. Ik sync 3 mail-adressen met mijn TP2 en dat is toch echt geen enkel probleem. Via T-Mobile overigens
Tja dan is T-Mobile zeker de enige waar het bij werkt, want hiervoor had ik Vodafone op de Diamond 1, en daar werkte het ook niet mee. Daar dacht ik dus dat het aan een bug lag zoals velen zeiden, dus een van de redenen om over te stappen naar de TP2, en het werkt nog steeds niet.

Op mijn niet-smartphone voor de Diamond 1 werkte alles perfect. Sterker nog, 5 jaar geleden kon ik al emailen op een Siemens S55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Geen matches
ik heb geen problemen met mijn werk pushmail en 2 prive mailadressen werkt allemaal prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Geen matches
the boiler schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:29:
ik heb geen problemen met mijn werk pushmail en 2 prive mailadressen werkt allemaal prima :D
Ook Hi/KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb Hi, werkt nu al wel weer een week zonder problemen.
Zoals ik in deel 1 al vertelde had ik gelezen dat er een bugje in zit. Ik heb het toestel nu een maand, en heb 1 maal problemen gehad. Ik heb dit opgelost door mijn 3 mail accounts compleet te verwijderen, en opnieuw in te voeren. Tot nog toe werkt het in ieder geval.
Als het betekend dat ik 1 maal per maand deze handeling moet doen, kan ik er wel mee leven hoor.
Verder nog steeds tevreden over het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:55:
ik heb Hi, werkt nu al wel weer een week zonder problemen.
Zoals ik in deel 1 al vertelde had ik gelezen dat er een bugje in zit. Ik heb het toestel nu een maand, en heb 1 maal problemen gehad. Ik heb dit opgelost door mijn 3 mail accounts compleet te verwijderen, en opnieuw in te voeren. Tot nog toe werkt het in ieder geval.
Als het betekend dat ik 1 maal per maand deze handeling moet doen, kan ik er wel mee leven hoor.
Verder nog steeds tevreden over het toestel!
En hoe verwijder je je account dan? Want die optie vind ik nergens. Als ik een account, door moeilijk doen, dan eindelijk geselecteerd heb in de accountkiezer kan ik hem vervolgens niet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Afbeeldingslocatie: http://www.floris-k.nl/images/SkinSnap001.jpg

Mocht het in je Outlook Exchange zitten, dan moet je in active sync uitzetten dat je je e-mail wilt synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08-2020
Ook zo iets grappigs: als je het album opent zie je een overzicht met tumbnails. Als je echter weergave alle foto's kiest en dan weer terug gaan naar een specifiek album, dan staat alles door elkaar.

De Touch Pro maakt er een zootje van. Hij toont tumbnails van foto's die zijn gewist en foto's die in een andere map staan. Open je deze foto: dan krijg je een andere te zien.

Ra ra hoe kan dit? Ben ik de enige en/of heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Floris-K schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:39:
[afbeelding]

Mocht het in je Outlook Exchange zitten, dan moet je in active sync uitzetten dat je je e-mail wilt synchroniseren.
Werkt bij mij niet, de optie 'verwijderen' is grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
@phuse

Ik heb hetzelfde met mijn td2

Ik pop werkt bij mij wel maar imap niet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Phuse: dan denk ik dat je Exchange Outlook hebt aangevinkt bij de instellingen. Zou je via programma's eens naar activesync moeten gaan en daar het vinkje weghalen bij e-mail. Of gewoon heel de exchange weghalen kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Floris-K schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:34:
Phuse: dan denk ik dat je Exchange Outlook hebt aangevinkt bij de instellingen. Zou je via programma's eens naar activesync moeten gaan en daar het vinkje weghalen bij e-mail. Of gewoon heel de exchange weghalen kan ook.
Nope, ik had exchange geprobeerd (werkte ook niet), en toen heb ik dat vinkje weggehaald bij de activesync. Nu kan ik EN het exchange account niet meer verwijderen, EN het gewone pop account ook niet meer.

Hard-reset is out of the question, kostte me al genoeg uren om dat ding uberhaupt te laten draaien zoals het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Geen matches
-nevermind-

[ Voor 96% gewijzigd door Phusebox op 14-07-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bij mij werkt alle mail ook prima met Hi/KPN..

Hotmail en Gmail...werkt prima..

Helaas was ik vergeten iets uit te vinken waardoor alle emailcontacten van hotmail nu in mijn contactenlijst staan...Hoe kan ik dit herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Geen matches
ja sorry had ik er even bij moeten zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Geen matches
the boiler schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:59:
[...]

ja sorry had ik er even bij moeten zeggen
Zucht, dan ga ik die van mij maar eens aanmelden voor reparatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Geen matches
Pfff nu al 3x hard reset moeten doen.. wat een kut rom! wordt tijd voor een lekker lopende custom rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb zelf ook nog een vraagje;

Het verschil tussen Class 4 en Class6 van MircoSD kaarten.
Kan de Pro2 hier wel mee overweg? Vaak hoor je dat dit niet het geval is bij telefoons, maar kan niks vinden over hoe dit nou bij de Pro2 zit.

Wil er nl. wel Tomtom of Igo op gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Floris-K schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:31:

Kan de Pro2 hier wel mee overweg? Vaak hoor je dat dit niet het geval is bij telefoons, maar kan niks vinden over hoe dit nou bij de Pro2 zit.

Ik heb een Class6, werkt gewoon, of het sneller is dan Class4 betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Phusebox schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:33:
[...]

Ik heb een Class6, werkt gewoon, of het sneller is dan Class4 betwijfel ik.
Kheb class 4.. draaid Tomtom uitstekend op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen omdat ik mijn outlook account niet weg kreeg en omdat alle hotmail contacten in mijn contactenlijst waren gekomen.

Net MMS opnieuw ingesteld en het werkt gewoon weer. Wel iets anders ingesteld dan eerst.

MMS instellingen (voor versturen van foto's)
•Selecteer Een nieuwe modemverbinding toevoegen onder Hi MMS
•Druk op Voltooien
•Druk op Gereed
Het is verstandig om in het tabblad Voorkeuren de Fotoresolutie op VGA te zetten

En hopla hij werkt weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:15:
Net toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen omdat ik mijn outlook account niet weg kreeg en omdat alle hotmail contacten in mijn contactenlijst waren gekomen.

Ik heb dat met de TD2 ook, ik probeer de email accounts te verwijderen maar dat lukt me ook niet.
Ze blijven er staan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:15:

Net <knip>
Gelijk heb je. Ik heb dit getest (omdat MMS niet werkte) en nu werkt het wel! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ind0mi schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:10:
[...]

Kheb class 4.. draaid Tomtom uitstekend op.
Heb je hem nog geformatteerd naar NTFS? Of gewoon op FAT32 laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Geen matches
Meer mensen hier iGO8 draaien?

Ben namelijk bezig om dit werkend te krijgen icm HyperGPS TMC.
De radio cab geinstalleerd die op xda-developers staat en probeer ook Power Radio te draaien.

Ik krijg daar echter een foutmelding over GFMAPI.DLL
Heb de GFMAPI15b geinstalleerd, maar de melding blijft steeds terug komen

Mensen die dit werkend hebben gekregen?

[ Voor 84% gewijzigd door AndereKoekoek op 14-07-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cOOlrUnnINgs
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:45
cOOlrUnnINgs schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:12:
[...]

Bovenstaand probleem heb ik ervaren op mijn zwanehals houder achter de voorruit.
Inmiddels heb ik een andere houder, welke op één van de ventilatieroosters geklikt wordt, en heb vandaag nog geen uitval van GPS-signaal gehad.
Toen ik m'n TP2 uit de houder haalde nadat ik weer thuis gekomen was, voelde deze gewoon koel aan, terwijl ik toch ruim een uur genavigeerd had.
Wellicht dat het dus gewoon een temperatuur probleempje.
Helaas, vandaag was het weer 3x niks. 's-Morgens veel de GPS-fix om de haverklap weg, 's-middags was het zonodig nog erger, eerst duurde het heel lang voor ik een fix had, maar na een half uur navigeren was de fix verdwenen en ook met geen mogelijkheid meer terug te krijgen.
Balen dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:55
Is er iemand die Hetnet als e-mail provider heeft en dit ingesteld heeft op zijn TP2? Hij synchroniseert namelijk wel mijn mail vanuit outlook naar mijn TP2 maar als ik via mijn TP2 verzenden/ontvangen doe dan komt er niets binnen en ik kan ook geen mail verzenden. Ik kan wel een nieuwe account aanmaken en deze dan op mijn Hetnet mail instellen, maar dan heb ik 3 accounts terwijl er daarvan in principe twee hetzelfde zijn. Weet iemand hier een oplossing voor?

edit..

Het is me EINDELIJK gelukt. Blijkt dat ik via ActiveSync de mail niet moet synchroniseren en dan via de TP2 een nieuwe account moet aanmaken en daar gewoon automatisch mijn Het Net instellingen moet laten opsporen! Eindelijk heb ik mijn Het Net mail ook werkend..pfff

[ Voor 23% gewijzigd door rickjehh op 14-07-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Floris-K schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:31:

Zelf liep ik ook met die vraag rond

Hier is het antwoord, uit deel 1 :)

Zelf heb ik deze gekocht, als hij werkt laat ik snel weten wanneer ik mijn TP2 binnen heb :).

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox: een outlook account verwijder je door naar ActiveSync te gaan, dan instellingen en dan op het account klikken en verwijderen te drukken. In je mailbox kun je het account inderdaad niet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

vandeMeulenhof schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 04:07:
[...]

Zelf liep ik ook met die vraag rond

Hier is het antwoord, uit deel 1 :)

Zelf heb ik deze gekocht, als hij werkt laat ik snel weten wanneer ik mijn TP2 binnen heb :).
Al heb ik zelf maar een 4gb mSD kaartje (schandalig overigens dat je niet minstens 'n 2gb kaartje bij het toestel krijgt, maar goed) en deze is ook van class 6. Ben benieuwd of dit daadwerkelijk iets scheelt met TomTom. Zal lastig worden bij gebrek aan vergelijkingsmateriaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
TommyGun schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 07:30:
[...]

Al heb ik zelf maar een 4gb mSD kaartje (schandalig overigens dat je niet minstens 'n 2gb kaartje bij het toestel krijgt, maar goed) en deze is ook van class 6. Ben benieuwd of dit daadwerkelijk iets scheelt met TomTom. Zal lastig worden bij gebrek aan vergelijkingsmateriaal :P
voor 99 van 100 gebruikers zal een 2 gig kaartje waarschijnlijk in de verpakking blijven en er minimaal 16 gig in drukken in andere telefoons zoals de iphone nokia's uit dit segment telefoons zit minimaal 8 gig al dus tja een beetje jammer dat er niet een groter kaartje bij zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Geen matches
Beetje irritant.

Mijn sms icon in de balk onderaan geeft aan dat ik 1 ongelezen sms heb. Dit staat er ook als ik op "meer" klik en in mijn inbox zit (inbox(1)
Ik heb echter ALLE sms'jes verwijderd. ook alle concepten/verzonden/verwijderd etc.. maar er blijft gewoon 1 staan.

Soft reset al 3x gedaan.. tevens gewoon opnieuw opgestart... geen resultaat..

wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Geen matches
Iemand enig idee wat de reden kan zijn van een failed installation mbt sdkcerts.cab? Kan geen details vinden verder.

Heb 't nodig voor http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=437307

Grom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Geen matches
Heb zelf inmiddels een class 4 MicroSD

Dat ze ermee overweg kunnen is idd een feit, maar op ze de extra capaciteit benutten.. Dat vroeg ik me eigenlijk af. Heb in ieder geval Igo8 soepel draaien op een class4 van 8GB. Zal binnenkort eens een test doen met een film, maar verwacht ook hier weinig problemen.

edit: wat ik best vervelend vind is dat meldingenscherm. Voorheen klikte je boven in de balk en kreeg je een keuze menu. Kon je op je batterij klikken om te zien hoe vol deze nog was. Klik je daar nu dan staat er: geen nieuwe meldingen.

Moet nu naar: start -> instellingen -> meer -> energie om de batterij status te bekijken :/
Hoop dat daar iig een mooie widget ofzo voor komt.. Liefst iets met procenten.

[ Voor 40% gewijzigd door AndereKoekoek op 15-07-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Geen matches
Dacide schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 08:41:
Beetje irritant.

Mijn sms icon in de balk onderaan geeft aan dat ik 1 ongelezen sms heb. Dit staat er ook als ik op "meer" klik en in mijn inbox zit (inbox(1)
Ik heb echter ALLE sms'jes verwijderd. ook alle concepten/verzonden/verwijderd etc.. maar er blijft gewoon 1 staan.

Soft reset al 3x gedaan.. tevens gewoon opnieuw opgestart... geen resultaat..

wat nu?
Zoek eens op XDA op "unread sms". Zat te vinden ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires mogen hier besproken worden. Hier worden reacties over accessoires verwijderd!
Levertijden en abonnementen mogen hier besproken worden.