Weet niet waarom dit topic is aangemaakt, want dit gaat zo snel doodbloeden maar goed:
Heeft iemand een linkje waar ik de tv-out kabel kan bestellen? Is toch wel handig met powerpoint en eventuele beamer.
Heeft iemand een linkje waar ik de tv-out kabel kan bestellen? Is toch wel handig met powerpoint en eventuele beamer.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ebayPhusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:22:
PDAshop
En zo zijn er vást meer ;-)
Anoniem: 226700
Bedankt nog voor je snelle reactie over de HR mount icm die brodit houder. Ik heb het vandaag besteld (incl female plate) bij pdashop, dus morgen in huis. Wel ik ga nog even kijken of ik wat aan het potentiele krasjes gevaar kan doen, als ik hier last van heb. Wat ik sowieso het belangrijkst vind is dat er geen krasjes op het scherm komen. Dit lijkt mij een groot probleem bij de Carcomm holder die tevens bij PDAshop te koop staat.Phusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:22:
Weet niet waarom dit topic is aangemaakt, want dit gaat zo snel doodbloeden maar goed:
Zal mijn ervaring van de combinatie van deze twee producten hier nog wel posten.
Gegroet
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 226700 op 10-07-2009 00:34 ]
Let wel op! Filmpjes werken niet op de tv (dit had de htc touch pro ook al). Tenminste je krijgt geflikker in je scherm als je met coreplayer draait.Phusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:22:
Weet niet hoe het met powerpoint zit.
[ Voor 3% gewijzigd door RobbyTown op 10-07-2009 00:36 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Geweldige tv-out functie dan. Heeft iedereen hier last van op alle soorten tv's?vandeMeulenhof schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:35:
[...]
Let wel op! Filmpjes werken niet op de tv (dit had de htc touch pro ook al). Tenminste je krijgt geflikker in je scherm als je met coreplayer draait.
Weet niet hoe het met powerpoint zit.
Geweldig, nou is de HR Richter Mount Global 9 ook ineens uitverkocht. De Brodit wil ik niet
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
psst. zoals ik gisteren zei: www.digitalsonline.nlTommyGun schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 08:38:
Geweldig, nou is de HR Richter Mount Global 9 ook ineens uitverkocht. De Brodit wil ik niet
Daar heb ik alles besteld, binnen een dag geleverd.
Ah bedankt. Wat was eigenlijk jouw reden voor de '9' versie? Je hebt er namelijk nog een berg meer.Phusebox schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 08:43:
[...]
psst. zoals ik gisteren zei: www.digitalsonline.nl
Daar heb ik alles besteld, binnen een dag geleverd.
Edit; en ik zie geen Sticky Plate op die site, klopt dat?
[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 10-07-2009 08:58 ]
Jawel staat er wel bij, of bij autohouders of bij montage onderdelen ofzoiets.TommyGun schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 08:55:
[...]
Ah bedankt. Wat was eigenlijk jouw reden voor de '9' versie? Je hebt er namelijk nog een berg meer.
Edit; en ik zie geen Sticky Plate op die site, klopt dat?
De 9 leek mij stabieler en meer instelmogelijkheden.
Of ik ben gruwelijk blind of ... ?Phusebox schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:01:
[...]
Jawel staat er wel bij, of bij autohouders of bij montage onderdelen ofzoiets.
De 9 leek mij stabieler en meer instelmogelijkheden.
http://www.digitalsonline...ouder-montage-opties.html
Haha ja dus; bijna onderaan de pagina:TommyGun schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:07:
[...]
Of ik ben gruwelijk blind of ... ?
http://www.digitalsonline...ouder-montage-opties.html
Of als je hem nog niet vindt: http://www.digitalsonline...r-richter-plak-plaat.htmlPDA/Pocket PC
HTC Touch Pro 2
HR Richter: Overig
HR Richter Plak Plaat
HR Richter Plak Plaat
Artikelnummer: AHR-STP voorradig
€ 2,50
Herbert Richter bevestigingsystemen maken gebruik van het 4-punts kliksysteem (vier grijparmpjes). Deze passen direkt op de houders van oa HR Richter, Tomtom PDA houders, Veripart houders, (oudere) Mio houders, Navigon, DigitalsOnline houders etc. Bent u echter in het bezit van een houder die ...
Meer productinformatie | Bestel direct
[ Voor 70% gewijzigd door Phusebox op 10-07-2009 09:15 ]
Ahh bedoel je die. Maar dan moet je toch alsnog een passive houder hebben of wat doe je met die plak kantPhusebox schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:12:
[...]
Haha ja dus; bijna onderaan de pagina:
[...]
Of als je hem nog niet vindt: http://www.digitalsonline...r-richter-plak-plaat.html
Excuse me for being stupid
[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 10-07-2009 09:16 ]
HR mount plak je op je raam, de HR plakplaat klikt aan de ene kant op je mount, en de plakkant plak je tegen je Brodit houder aan.TommyGun schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:16:
[...]
Ahh bedoel je die. Maar dan moet je toch alsnog een passive houder hebben of wat doe je met die plak kant
Excuse me for being stupid
Zijn er ook al nieuwe/mooiere back covers te verkrijgen voor de touch pro 2? Zou mooi zijn als er gewoon een zwarte back cover zou zijn.
Dus je hebt nog wel http://www.pdashop.nl/pro...older-htc-touch-pro2.html nodig?Phusebox schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:28:
[...]
HR mount plak je op je raam, de HR plakplaat klikt aan de ene kant op je mount, en de plakkant plak je tegen je Brodit houder aan.
Er is een originele zwarte backcover verkrigbaar in de HTC shop, toch al een paar weken op voorraad.ind0mi schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:34:
Zijn er ook al nieuwe/mooiere back covers te verkrijgen voor de touch pro 2? Zou mooi zijn als er gewoon een zwarte back cover zou zijn.
Omdat ik hem nog niet in het echt heb gezien twijfel ik nog.
Ja. 3 onderdelen: Mount, Houder, en tussenstukje. Maar die Brodit Passive Holder hebben ze ook voor 5 euro minder bij digitalsonline.TommyGun schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:35:
[...]
Dus je hebt nog wel http://www.pdashop.nl/pro...older-htc-touch-pro2.html nodig?
[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 10-07-2009 09:50 ]
Bedankt! Het volgende besteld:Phusebox schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:49:
[...]
Ja. 3 onderdelen: Mount, Houder, en tussenstukje. Maar die Brodit Passive Holder hebben ze ook voor 5 euro minder bij digitalsonline.
BRODIT Passieve Houder voor HTC Touch Pro2 (T7373) | 511021
HR Richter Plak Plaat
HR Richter Global 9 Supermount met Multifix bevestiging (1670)
Heeft met het coreplayer te maken, want alleen daar krijg je flikkerd beeld op tv (pro 1 had dat probleem ook al en is dus nog niet gefixt), want de rest van je functies (fotos, mailen, etc) is het beeld op de tv wel helemaal strak.Phusebox schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 07:52:
[...]
Geweldige tv-out functie dan. Heeft iedereen hier last van op alle soorten tv's?
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Anoniem: 76919
Ik heb inmiddels ook de Brodit actieve car-holder besteld bij DigitalsOnline (44 euro) i.c.m. een ProClip (22 euro). Ik wil deze namelijk permanent inbouwen, ik wil af van zuignappen. Er is bij DigitalsOnline ook een houder beschikbaar voor permanente inbouw, maar die kost dan opeens 79 euro en de extra functies zal ik toch niet gebruiken. Ik heb nu een sigaretten-socket met kabeltje gekocht, kostte maar 6,95, scheelt weer 30 euro (zo een, maar dan met oogjes). De houder zal maandag wel binnenkomen en dan zal ik wel mijn ervaringen en foto's posten. (En dan iets beter onderbouwd dan PhuseBox.
.)
Voor de mensen die de telefoon graag op de autoradio zouden willen aansluiten, is deze houder wellicht interessant. Je kunt dan een mini-jack aansluiten, dus even een kabeltje aanhangen met mini-jack -> RCA en je bent klaar. Zelf heb ik al een iPod radio, dus is het voor mij niet zo interessant en wellicht dat ik de audio wel over Bluetooth kan sturen naar mijn Parrot carkit (CK3000 Evolution), voor het geval dat ik een filmpje wil kijken in de file ofzo.
. Ik weet overigens niet over de houder al leverbaar is (in Nederland).
Voor de mensen die de telefoon graag op de autoradio zouden willen aansluiten, is deze houder wellicht interessant. Je kunt dan een mini-jack aansluiten, dus even een kabeltje aanhangen met mini-jack -> RCA en je bent klaar. Zelf heb ik al een iPod radio, dus is het voor mij niet zo interessant en wellicht dat ik de audio wel over Bluetooth kan sturen naar mijn Parrot carkit (CK3000 Evolution), voor het geval dat ik een filmpje wil kijken in de file ofzo.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 76919 op 11-07-2009 03:44 ]
Welke? Ik heb deze gekocht; http://www.pdashop.nl/pro...3322/htc-car-charger.htmlAnoniem: 76919 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 03:34:
Ik heb nu een sigaretten-socket met kabeltje gekocht, kostte maar 6,95, scheelt weer 30 euro
Belangrijk detail is het aantal mAh zoiets kan leveren. Te weinig en je GSM wordt alsnog leeg getrokken.
Anoniem: 76919
De lader zit in de carkit ingebouwd, ik heb deze besteld: http://www.brodit.com/pro...anr=512021&sortiment=nullTommyGun schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:58:
[...]
Welke? Ik heb deze gekocht; http://www.pdashop.nl/pro...3322/htc-car-charger.html
Belangrijk detail is het aantal mAh zoiets kan leveren. Te weinig en je GSM wordt alsnog leeg getrokken.
Maar omdat ik hem permanent wil inbouwen, gebruik ik dat kabeltje om de sigarettenaansteker direct op de geschakelde plus aan te sluiten. Er is dus wel een houder speciaal voor permanente inbouw beschikbaar, maar die is dus 35 euro duurder. Vandaar dat ik zo'n socket-kabeltje gebruik.
Het klopt inderdaad dat als de kracht van de stroom (Ampère) te laag is, de telefoon niet goed wordt opgeladen, vandaar dat de USB poort van je computer héél langzaam oplaad (die is volgens mij maar 500mA). DigitalsOnline heeft me verteld dat deze actieve houder 2A is, voldoende dus.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 76919 op 11-07-2009 13:52 ]
2A is inderdaad prima. Ik heb vandaag de HTC Car Charger van PDAshop en al het spul van DigitalsOnline binnen gehad. Tevens dit hoesje; Krusell Orbit Flex Leather Case HTC Touch Pro2
Het enige stomme eigenlijk is dat dit hoesje meer is voor permanent gebruik, de telefoon past er echt maar net in (op zo'n manier dat er een plastic beschermlaag over het toetsenbord zit e.d.) dus eigenlijk niet ideaal om de smartphone er telkens uit te halen en in de auto te bevestigen. Ik denk dat ik de car holder dus maar enkel ga gebruiken voor navigatie.
De car holder ziet er op zich wel goed uit. Ietwat dik en lomp maar lijkt me kwalitatief wel te voldoen. Ik ben benieuwd hoe lang zo'n sticky plate daadwerkelijk blijft plakken, niet dat plots de telefoon eraf valt omdat je over een hobbelig weggetje rijdt.
Het enige stomme eigenlijk is dat dit hoesje meer is voor permanent gebruik, de telefoon past er echt maar net in (op zo'n manier dat er een plastic beschermlaag over het toetsenbord zit e.d.) dus eigenlijk niet ideaal om de smartphone er telkens uit te halen en in de auto te bevestigen. Ik denk dat ik de car holder dus maar enkel ga gebruiken voor navigatie.
De car holder ziet er op zich wel goed uit. Ietwat dik en lomp maar lijkt me kwalitatief wel te voldoen. Ik ben benieuwd hoe lang zo'n sticky plate daadwerkelijk blijft plakken, niet dat plots de telefoon eraf valt omdat je over een hobbelig weggetje rijdt.
[ Voor 29% gewijzigd door TommyGun op 11-07-2009 15:47 ]
Anoniem: 308243
Kan iemand mij wellicht de voordelen van Brodit schetsen of van een universele houder (die stukken goedkoper zijn?) Is de kwaliteit daarvan zoveel slechter of is Brodit gewoon een topmerk waar je ook voor de naam betaald?
En ik wil mijn HTC gebruiken voor navigatie. Is dan een actieve houder aan te raden, of kan het ook via een passieve en dan zelf een lader erinsteken (van HTC ofzo)?
Voorstellen zijn altijd welkom aangezien ik niet zo goed weet welke houder ik zal moeten aanschaffen.
Thanks.
En ik wil mijn HTC gebruiken voor navigatie. Is dan een actieve houder aan te raden, of kan het ook via een passieve en dan zelf een lader erinsteken (van HTC ofzo)?
Voorstellen zijn altijd welkom aangezien ik niet zo goed weet welke houder ik zal moeten aanschaffen.
Thanks.
hallo zag dat jullie het had over de HTC Touch Pro2 Battery Cover
dus ben ik maar gelijk gaan kijken bij http://www.htcaccessoryst...spx?i=179102&sbadd=179102
ziet er goed uit en zeker voor het geld maar vind het niet waard om zoveel verzendkosten te betalen als ik alleen die cover wil want heb al genoeg andere dingen al gehaalt bij andere webwinkels
maar is er geen andere webwinkel die ze heeft ?? heb zelf al gezocht maar nog niks gevonden
wel graag nl shop met ideal of zo wel zo makkelijk
hoor het nog graag en zal zelf ook nog wel zoeken
dus ben ik maar gelijk gaan kijken bij http://www.htcaccessoryst...spx?i=179102&sbadd=179102
ziet er goed uit en zeker voor het geld maar vind het niet waard om zoveel verzendkosten te betalen als ik alleen die cover wil want heb al genoeg andere dingen al gehaalt bij andere webwinkels
maar is er geen andere webwinkel die ze heeft ?? heb zelf al gezocht maar nog niks gevonden
erg duur deze cover! wel super mooi dat zwart.. ik wacht wel tot er een nepperd komt op ebay vanuit azie ofzoNLMarcel194 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 06:37:
hallo zag dat jullie het had over de HTC Touch Pro2 Battery Cover
ja dat zou ook wel kennen heb altijd neppers gehaald voor me nokia n70 voorkant en achterkant maar ja verschil zie je dan echt wel maar ja me n70 is toch voor alleen voor me werk
en deze htc wil ik wel echte juiste spullen voor hebben
heb net eindelijk een InvisibleSHIELD besteld
bij de pdashop.nl :):):) was blijkbaar vandaag pas binnen bij hun vond het wel erg lang duren want bij zigg zelf kon je al een tijdje terug al lang bestellen dus vind raar dat het zo lang duur tussen bedrijf en winkel ter wel je het zelf besteld je het snel in huis kan hebben
zal nog wel laten weten als die bij mijn er ook zo goed er op gaat er wat ik er zelf van vind
en deze htc wil ik wel echte juiste spullen voor hebben
bij de pdashop.nl :):):) was blijkbaar vandaag pas binnen bij hun vond het wel erg lang duren want bij zigg zelf kon je al een tijdje terug al lang bestellen dus vind raar dat het zo lang duur tussen bedrijf en winkel ter wel je het zelf besteld je het snel in huis kan hebben
zal nog wel laten weten als die bij mijn er ook zo goed er op gaat er wat ik er zelf van vind
Ligt het nou aan mij of wordt je daadwerkelijk 'geflest' als je bij HTC de Car Upgrade Kit koopt?!
Een losse lader (€ 19.99), HR houder (€ 21.99) is nog altijd geen € 49.99, zoals gevraagd voor de set......
Of zijn die doosjes er om heen nou zo duur?
Zie: http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_phone.aspx?i=179097
Een losse lader (€ 19.99), HR houder (€ 21.99) is nog altijd geen € 49.99, zoals gevraagd voor de set......
Of zijn die doosjes er om heen nou zo duur?
Zie: http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_phone.aspx?i=179097
Over het algemeen lees ik positieve dingen over de InvisibleSHIELD screenprotectors. Soms lees ik wel dat het scherm hierdoor stroever wordt. Wordt 't scherm dusdanig stroef dat dit hinderlijk is?
Niet alleen het scherm wordt stroever maar het totale toestel (full body), wordt dit als positief ervaren?
Niet alleen het scherm wordt stroever maar het totale toestel (full body), wordt dit als positief ervaren?
@JBS zo als ik het gehoort heb en gelezen en gezien heb is het sterk , kan beter tegen krassen , kan niet zo snel uit je (handen glijden blijkbaar:P ) en denk ik de auto ook wel lekker is dat die blijft liggen heb je geen matje nodig waar je hem anders op legt als je geen houder heb
maar ja ik zal het wel zien hoop dat het ze geld waard is alleen jammer is dat ik nog niet de black cover heb want ik denk dat ik de InvisibleSHIELD al morgen in huis heb
maar voor 44,15 euro met verzend kosten voor de black battery cover vind ik wel beetje erg veel voor een klein stukje plastic toch?
maar ja ik zal het wel zien hoop dat het ze geld waard is alleen jammer is dat ik nog niet de black cover heb want ik denk dat ik de InvisibleSHIELD al morgen in huis heb
maar voor 44,15 euro met verzend kosten voor de black battery cover vind ik wel beetje erg veel voor een klein stukje plastic toch?
Heeft iemand ervaring met de HR Richter PDA Houder met Zwanenhals, Swivel en Zuignap - KLEIN (DigitalsOnline)? Hij komt 19 euro daar en dan ben je klaar zoals het op het plaatje uitziet. Dit leek mij een mooie aanbieding, maar ik weet niet of dit een goede keuze is, aangezien sommige hier een heel stuk duurder uit zijn door een aparte houder, mount en bevestiging te kopen...
Hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen.
Ik vrees dat deze erg snel gaat trillen, vanwege de relatief lange arm en de dunheid daarvan. Tevens is de houder (alwaar de telefoon in komt) ook niet de kleinste, maar dat heb je altijd met universeel. Lomp noem ik 'm niet, want (zoals ik heb) een aparte houder, mount en bevestiging oogt net een stapelpakket, maar goed... de kwaliteit is wel weer wat hoger.Anoniem: 308243 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:53:
Heeft iemand ervaring met de HR Richter PDA Houder met Zwanenhals, Swivel en Zuignap - KLEIN (DigitalsOnline)? Hij komt 19 euro daar en dan ben je klaar zoals het op het plaatje uitziet. Dit leek mij een mooie aanbieding, maar ik weet niet of dit een goede keuze is, aangezien sommige hier een heel stuk duurder uit zijn door een aparte houder, mount en bevestiging te kopen...
Ok, begrijpelijk uitgelegd. Heb jij uiteindelijk gekozen voor de actieve of passieve lader?
Ik denk dat ik zelf beter voor passief kan gaan, omdat ik navigatie etc. niet al te vaak gebruik.
Ik ben daarom aan het denken om de passieve houder te nemen en vervolgens een autolader erbij koop.
Weet je toevallig een goeie? Of als jij er een hebt bij je passieve houder, welke jij hebt gekozen. Hij dient in ieder geval krachtig genoeg te zijn om TomTom draaiende te houden.
Ik denk dat ik zelf beter voor passief kan gaan, omdat ik navigatie etc. niet al te vaak gebruik.
Ik ben daarom aan het denken om de passieve houder te nemen en vervolgens een autolader erbij koop.
Weet je toevallig een goeie? Of als jij er een hebt bij je passieve houder, welke jij hebt gekozen. Hij dient in ieder geval krachtig genoeg te zijn om TomTom draaiende te houden.
Dat heb ik ook allemaal gelezen en gezien op de site van ZAGG. Ik ben echter meer geïnteresseerd in echte ervaringen wat betreft stroefheid van het scherm en zicht bij (scherp) (zon)licht.NLMarcel194 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 21:35:
@JBS zo als ik het gehoort heb en gelezen en gezien heb is het sterk , kan beter tegen krassen , kan niet zo snel uit je (handen glijden blijkbaar:P ) en denk ik de auto ook wel lekker is dat die blijft liggen heb je geen matje nodig waar je hem anders op legt als je geen houder heb
Zie hier wat ik heb; TommyGun in "Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Accessoir..."Anoniem: 308243 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:56:
Ok, begrijpelijk uitgelegd. Heb jij uiteindelijk gekozen voor de actieve of passieve lader?
Zelf heb ik dus ook de passieve, maar enkel vanwege het feit dat ik los al een autolader had aangeschaft. (Bovenstaand heb ik in principe enkel voor navigatie nodig.) Het enige verschil voor zover ik weet tussen de actieve en passieve houder is de lader zelf, aangezien de passieve houder ook gewoon een opening aan de onderkant heeft voor de USB aansluiting. Het is er dan wellicht niet voor ontworpen, en 't is wat minder sexy dan een connector aan de holder zelf, maar 't werkt gewoon zoals 't zou moeten.
Ziet er goed uit TommyGun 
Is de lader voldoende sterk genoeg om TomTom op de phone draaiende te houden?
Ik lees in een review op die site waar je naar linkt - pdashop - dat iemand meldt dat zijn phone langzaamaan leeggezogen wordt ook al laadt hij hem op met de HTC Car Charger. De andere reviews zijn overigens positiever.
Is de lader voldoende sterk genoeg om TomTom op de phone draaiende te houden?
Ik lees in een review op die site waar je naar linkt - pdashop - dat iemand meldt dat zijn phone langzaamaan leeggezogen wordt ook al laadt hij hem op met de HTC Car Charger. De andere reviews zijn overigens positiever.
Jazeker. De betreffende lader levert 2 Ampère, itt tot andere die bijvoorbeeld maar 850mAh leveren.
@JBS
heb de InvisibleSHIELD er gisteren er op gekregen was wel beetje kloten
om het goed te krijgen
achterkant ging heel erg makkelijk en goed zit er goed strak op alleen de voorkant is beetje mislukt ::S:S
maar ja komt omdat ik het er teveel er afgehaald heb en de randje waren niet zo leuk komt echt echt door die chrome achtige randje is net iets te glad er wel op gekregen maar heb wel kleine lucht belletjes en vezel haartjes er onder net niet goed genoeg schoon gemaakt maar ja dan maar een keertje weer nieuwe bestellen
maar voor de rest vind ik het wel lekker alleen als je met je pennetje gaat werken is het wel raar want het glijd nu veel minder natuurlijk maar doe bijna alles alleen met me vinger gaat ook wel
en zonlicht ja dat zou ik niet weten als je nog alles goed ziet dus ik vind de InvisibleSHIELD tot nu toe goed bevallen makkelijk in en uit me broekzak het blijft echt gewoon zitten
alleen beetje stom van mijn zelf dat ik me pda niet goed schoon had maar ja voor de rest neem de tijd er voor was zelf al iets meer dan 2 uur bezig:P
heb de InvisibleSHIELD er gisteren er op gekregen was wel beetje kloten
achterkant ging heel erg makkelijk en goed zit er goed strak op alleen de voorkant is beetje mislukt ::S:S
maar ja komt omdat ik het er teveel er afgehaald heb en de randje waren niet zo leuk komt echt echt door die chrome achtige randje is net iets te glad er wel op gekregen maar heb wel kleine lucht belletjes en vezel haartjes er onder net niet goed genoeg schoon gemaakt maar ja dan maar een keertje weer nieuwe bestellen
maar voor de rest vind ik het wel lekker alleen als je met je pennetje gaat werken is het wel raar want het glijd nu veel minder natuurlijk maar doe bijna alles alleen met me vinger gaat ook wel
en zonlicht ja dat zou ik niet weten als je nog alles goed ziet dus ik vind de InvisibleSHIELD tot nu toe goed bevallen makkelijk in en uit me broekzak het blijft echt gewoon zitten
alleen beetje stom van mijn zelf dat ik me pda niet goed schoon had maar ja voor de rest neem de tijd er voor was zelf al iets meer dan 2 uur bezig:P
Kleine haartjes en zo heb ik er ook onder, klote piel werk
ja dat zeker maar ja volgende keer beter ja toch maar ja hij kan echt veel beter tegen krassen zat lekker op me werk met me sleutels over me htc te gaan iedereen kijken jij bent gek
echt een toppie als het aan mijn lag doe ik overal een InvisibleSHIELD op
dan blijft er veel dingen mooi als je het weer wilt verkopen
dan blijft er veel dingen mooi als je het weer wilt verkopen
Ik ben ook van plan om een auto houder te kopen. Ik kijk op de site van digitsonline, alleen ben ik al meer dan een half uur bezig en ik kom er niet uit.
Ik wil mijn houder vastmaken aan het luchtrooster. Is dit dan voldoende voor mij om te kopen:
- HR Richter Ventilatie Mount (http://www.digitalsonline...er-met-kogelgewricht.html)
- HR Richter Telefoon Houder (http://www.digitalsonline...-klein-(zonder-clip).html)
Ik wil mijn houder vastmaken aan het luchtrooster. Is dit dan voldoende voor mij om te kopen:
- HR Richter Ventilatie Mount (http://www.digitalsonline...er-met-kogelgewricht.html)
- HR Richter Telefoon Houder (http://www.digitalsonline...-klein-(zonder-clip).html)
Ik zit te kijken naar USB kabeltjes maar vind de benamingen nogal verwarrend. Hier zeggen ze:
Het verschil met de DC U100 is dat de DC U100 voorzien is van een MiniUSB stekker (5 of 6 pins), terwijl de DC U300 voorzien is van een HTC ExtUSB poort (11-pins). Alle HTC ExtUSB aansluitingen ondersteunen ook de MiniUSB stekkers.
Maar Mini is toch niet hetzelfde als ExtUSB. Een standaard Mini USB past toch niet in de ExtUSB aansluiting? Als dat zo zou zijn zou een adapter als deze ook passen, maar dat lijkt me niet toch?
\\Edit: een MiniUSB past wel
Waar is dat ExtUSB dan goed voor? Alleen voor de combinatie USB/headset?
Het verschil met de DC U100 is dat de DC U100 voorzien is van een MiniUSB stekker (5 of 6 pins), terwijl de DC U300 voorzien is van een HTC ExtUSB poort (11-pins). Alle HTC ExtUSB aansluitingen ondersteunen ook de MiniUSB stekkers.
Maar Mini is toch niet hetzelfde als ExtUSB. Een standaard Mini USB past toch niet in de ExtUSB aansluiting? Als dat zo zou zijn zou een adapter als deze ook passen, maar dat lijkt me niet toch?
\\Edit: een MiniUSB past wel

[ Voor 6% gewijzigd door JBS op 19-07-2009 13:08 ]
Dit zou ik ook wel graag willen weten.shorty_ schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:02:
Ik ben ook van plan om een auto houder te kopen. Ik kijk op de site van digitsonline, alleen ben ik al meer dan een half uur bezig en ik kom er niet uit.
Overigens zag ik dat de originele HTC Car Charger bij Digital Online in de aanbieding was van 29,- voor 17,50,- voor degene die nog op zoek zijn naar deze
Lijkt me wel, er staat namelijk:shorty_ schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:02:
De HR Richter Telefoon Houder beschikt over een universeel 4-punts kliksysteem aan de achterzijde, waarop alle HR Richter Bevestigings-systemen op geklikt kunnen worden.
ExtUSB is USB en Audio jack in één.JBS schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:06:
Ik zit te kijken naar USB kabeltjes maar vind de benamingen nogal verwarrend. Hier zeggen ze:
\\Edit: een MiniUSB past welWaar is dat ExtUSB dan goed voor? Alleen voor de combinatie USB/headset?
"Men" is niet onverdeeld positief/negatief hierover als maakt dit het gebruiken van andere merken hardware (speakertjes e.d.) niet eenvoudiger.
Er is echter een Pro 2 opgedoken die ook een 3,5 mm jack heeft (zoek in Nieuws). Misschien heeft HTC het 'licht' gezien en gaan ze net als de rest normaal doen. Hebben huidige eigenaren geen ruk aan natuurlijk, maar goed

Anoniem: 303038
Iemand hier een hoesje van Pdair, Piel Frama of Noreve gehaald? Ik denk dat ik maar voor de goedkoopste optie van PDair ga!
Inderdaad, helaas nog steeds nergens anders beschikbaar dan voor €40,-.ind0mi schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 08:43:
[...]
erg duur deze cover! wel super mooi dat zwart.. ik wacht wel tot er een nepperd komt op ebay vanuit azie ofzo
Mijn phone is onlangs in aanraking gekomen met de grond

Vandaag heb ik de originele autolader van HTC (type CC C100) geprobeerd tijdens een autorit. Na ca. een minuut rook ik een geur van verbrand kunststof en kwam er rook uit de sigarettenaansteker. Het blauwe lampje op de autolader brandde gewoon. Op mijn HTC Touch Pro2 brandde het oranje ledje.
Ik vertrouwde die geur niet, dus heb ik de stekker uit de sigarettenaansteker gehaald. Na het eruit halen blijkt de metalen contactpunt die kan veren vrijwel gelijk te liggen met het kunststof. Hij kon alleen nog maar naar binnen veren. Met wat pielwerk heb ik hem weer naar buiten gekregen, maar veren doet die dan niet.
Na een uurtje of 2 kun je nog steeds die verbrande geur ruiken. Het lijkt alsof er binnenin de stekker iets verbrand is.
Wat kan er aan de hand zijn? Slecht contact met de sigarettenaansteker of een productiefout? Of iets anders?
Na terugsturen als RMA heb ik een nieuwe ontvangen, maar ook deze begon te roken.
Ik had nog de spanning gemeten en die was netjes rond 14,5V. Prima binnen de toegestane 10V en 30V input. De contactpunt kon nu nog wel veren.
Diezelfde dag ben ik naar Duitsland gegaan en heb daar eentje in de winkel gekocht. Deze had een smallere verpakking, dus ik hoopte dat die van een andere serie was. En dat bleek uiteindelijk ook zo te zijn. Deze werkt prima. Met McGuider en schermverlichting aan werd de batterij ook nog opgeladen.
Ik vertrouwde die geur niet, dus heb ik de stekker uit de sigarettenaansteker gehaald. Na het eruit halen blijkt de metalen contactpunt die kan veren vrijwel gelijk te liggen met het kunststof. Hij kon alleen nog maar naar binnen veren. Met wat pielwerk heb ik hem weer naar buiten gekregen, maar veren doet die dan niet.
Na een uurtje of 2 kun je nog steeds die verbrande geur ruiken. Het lijkt alsof er binnenin de stekker iets verbrand is.
Wat kan er aan de hand zijn? Slecht contact met de sigarettenaansteker of een productiefout? Of iets anders?
Na terugsturen als RMA heb ik een nieuwe ontvangen, maar ook deze begon te roken.

Diezelfde dag ben ik naar Duitsland gegaan en heb daar eentje in de winkel gekocht. Deze had een smallere verpakking, dus ik hoopte dat die van een andere serie was. En dat bleek uiteindelijk ook zo te zijn. Deze werkt prima. Met McGuider en schermverlichting aan werd de batterij ook nog opgeladen.
[ Voor 26% gewijzigd door gozoman op 09-09-2009 03:26 ]
weet iemand hoe groot het maximale geheugen kaartje is wat de htc touch pro2 aankan? er is nu nog maar 16gb beschikbaar, maar ik wil wachten op de 32gb microsd. is dit het waard om te wachten? kan de htc touch pro 2 dit uberhaupt aan?
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
iemand dit hoesje al geprobeerd?
http://www.pdashop.nl/pro...-case-htc-touch-pro2.html
lijkt me wel handig, echter zijn de reviews niet zo lovend?
http://www.pdashop.nl/pro...-case-htc-touch-pro2.html
lijkt me wel handig, echter zijn de reviews niet zo lovend?
[ Voor 191% gewijzigd door service99 op 06-09-2009 13:52 ]
ik ben van plan om de touch pro 2 in te zetten als nieuwe telefoon + digitale agenda op mijn werk.
daarnaast wil ik tijdens mijn reizen van de radio functie gebruik maken. aangezien ik geen kabels wil hebben als ik gebeld wordt wil ik een bluetooth headset gebruiken. hiervoor wil ik dus omdat ik ook muziek wil luisteren dus de Jabra BT620s Bluetooth Stereo Headset erbij hebben.
Aangezien er dus geen draad meer aangesloten wordt, kan ik dan nog wel de radio gebruiken? mijn htc cruise die ik op dit moment gebruik kan ik zonder wired headset niet gebruiken om muziek te luisteren.... hoe zit het dus met de bluetooth headset en radio ontvangst?
mocht dit niet werken dan moet ik kijken of ik gebruik maak van de wired headset of bluetooth zonder muziek
daarnaast wil ik tijdens mijn reizen van de radio functie gebruik maken. aangezien ik geen kabels wil hebben als ik gebeld wordt wil ik een bluetooth headset gebruiken. hiervoor wil ik dus omdat ik ook muziek wil luisteren dus de Jabra BT620s Bluetooth Stereo Headset erbij hebben.
Aangezien er dus geen draad meer aangesloten wordt, kan ik dan nog wel de radio gebruiken? mijn htc cruise die ik op dit moment gebruik kan ik zonder wired headset niet gebruiken om muziek te luisteren.... hoe zit het dus met de bluetooth headset en radio ontvangst?
mocht dit niet werken dan moet ik kijken of ik gebruik maak van de wired headset of bluetooth zonder muziek
[ Voor 7% gewijzigd door WPN op 09-09-2009 17:46 ]
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Ik heb de Jabra Bluetooth BT3030 headset. Hij is helaas niet te gebruiken. Het geluidsniveau is op de Touch Pro2 niet in te stellen en staat voor normaal gebruik veel te hard. Ik heb de klantenservice van Jabra gemailed. Het advies is helaas niet voldoende. Niets verandert. Iemand van jullie een idee?
Iemand nog ergens een zwarte cover gespot, op de HTC site is deze ook opeens verdwenen
Even een opmerking over de auto houders , ik gebruik zelf een Richter/Hama universele houder. Bij een normaal toestel zet je m verticaal in deze houder. Maar draai je m een kwartslag en je klapt je Touch Pro 2 open en klemt het toetsenbord erin werkt ie net zo goed als een dure speciale houder...
Met een universele usb naar mini usb sigarettenlader aangesloten kun je oneindig blijven navigeren.
Nog een tip aangaande het aanbrengen van screen covers dun, of dik, of totaal om het toestel heen. Doe dit in de badkamer , laat je hete douche 10 minuten open, zo voorkom je dat er stof rond dwarrelt en glijd je screencover makkelijker over je kostbare touchscreen heen.
Nog een kleien tip aangaande headsets. Ik heb op Ebay een vaag merk headset gekocht een http://www.trustedreviews...uetooth-Stereo-Headset/p1
Santok dus . Mag dan wel een onbekend merk zijn , maar er komt een retegoede bass en dito hoog uit die speakertjes...
Met een universele usb naar mini usb sigarettenlader aangesloten kun je oneindig blijven navigeren.
Nog een tip aangaande het aanbrengen van screen covers dun, of dik, of totaal om het toestel heen. Doe dit in de badkamer , laat je hete douche 10 minuten open, zo voorkom je dat er stof rond dwarrelt en glijd je screencover makkelijker over je kostbare touchscreen heen.
Nog een kleien tip aangaande headsets. Ik heb op Ebay een vaag merk headset gekocht een http://www.trustedreviews...uetooth-Stereo-Headset/p1
Santok dus . Mag dan wel een onbekend merk zijn , maar er komt een retegoede bass en dito hoog uit die speakertjes...
werken die controls ook in een media player (standaard in touchflow/windows media player/core player)
die houder zat ik ook al naar te kijken.
maar heb jij het tobo open?
zet je hem dan vast op de onderkant (tobo gedeelte) en dan het scherm gedeelte zit er dan (iets gekanteld) boven?
* hij gebruikt de aders in de headset volgens mij als antenne...
die houder zat ik ook al naar te kijken.
maar heb jij het tobo open?
zet je hem dan vast op de onderkant (tobo gedeelte) en dan het scherm gedeelte zit er dan (iets gekanteld) boven?
afaik zit de "antenne"* in de headsetPeluso schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:45:
ik ben van plan om de touch pro 2 in te zetten als nieuwe telefoon + digitale agenda op mijn werk.
* hij gebruikt de aders in de headset volgens mij als antenne...
[ Voor 63% gewijzigd door Geckoo op 24-09-2009 13:20 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
ben ik ook naar op zoek! heb hem paar maanden terug gezien op htc site maar vond hem toen te duur. strange.. Ben ook nog niks op ebay tegen gekomen.Phusebox schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:22:
Iemand nog ergens een zwarte cover gespot, op de HTC site is deze ook opeens verdwenen
Om mezelf te quoten; tot dusver werkt het allemaal prima!TommyGun schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:40:
2A is inderdaad prima. Ik heb vandaag de HTC Car Charger van PDAshop en al het spul van DigitalsOnline binnen gehad. Tevens dit hoesje; Krusell Orbit Flex Leather Case HTC Touch Pro2
Echter, het hoesje (een plastic verbinding daarvan) is kapot gegaan door het enkele malen loshalen en terugplaatsen van de telefoon. Een beetje teleurstellend dus... Ik ga nu op zoek naar iets anders, welke niet voor permanent gebruik is bedoeld. Zoiets bijvoorbeeld: http://www.pdashop.nl/pro...-case-htc-touch-pro2.html
Iemand daar ervaring mee?
Anoniem: 325224
weet iemand of ik een andere achterkantkan betslellen voor mijn HTC Touch Pro2?
Ik hebnu een zilveren (net als op de foto) maar ik wil een zwarte, weet iemand waar ik die kan bestellen?
Alvast bedankt
Ik hebnu een zilveren (net als op de foto) maar ik wil een zwarte, weet iemand waar ik die kan bestellen?
Alvast bedankt
Als je dit topic even door bladert kom je de benodigde info wel tegen.Anoniem: 325224 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:34:
weet iemand of ik een andere achterkantkan betslellen voor mijn HTC Touch Pro2?
Alvast bedankt
Pagina: 1