Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:02
Geen matches
Ik heb een probleem.

Op deze telefoon heb ik TomTom versie 7.910 (9185) geinstalleerd maar deze krijgt met geen mogelijkheid een GPS fix.
als ik de QuickGPS update doe, dan ziet hij wel sattelieten, maar geen ontvangst.

Zelfs na een uur of langer midden op de tuintafel in de open lucht ziet hij nog niks, terwijl m'n vaste TomTom binnen een minuut een fix heeft.

Ook Google Maps en CoPilot krijgen geen fix. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:24
Matched: Touch, Pro2
Noxious schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:33:
Ik heb een probleem.

Op deze telefoon heb ik TomTom versie 7.910 (9185) geinstalleerd maar deze krijgt met geen mogelijkheid een GPS fix.
...
maar geen ontvangst.
...t.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Wel de juiste regio opties in de telefoon zelf aangegeven?
Versie 7.916 (9189) heeft dit probleem niet.
Snelle fix.

N.B.
Let Op dat u voor de installatie de bluetooth stack uit de cab file sloopt gezien deze niet samenwerkt met de stack op de Touch Pro2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 15:33
Matched: Touch, Pro2, Het
Fanman schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:05:
[...]

Snelle fix.

N.B.
Let Op dat u voor de installatie de bluetooth stack uit de cab file sloopt gezien deze niet samenwerkt met de stack op de Touch Pro2.
FANMAN kun jij het volgende voor mij controleren;

Als je op de weer-tab maar 1 lokatie hebt (en wel My Location..) en het systeem staat op automatisch updaten, en je opent de weer-tab dan gaat hij bij mij niet updaten. Heb ik er twee lokaties instaan en ik kies op de weer tab de tweede locatie, dan gaat hij meteen updaten.
Is dat bij jullie ook zo...?

Touch Pro II met Windows Mobile 6.5 WWE.

THNX...in advance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 13:53
Matched: Touch, Het
Ik heb een probleem.

als ik de QuickGPS update doe, dan ziet hij wel sattelieten, maar geen ontvangst.

Zelfs na een uur of langer midden op de tuintafel in de open lucht ziet hij nog niks, terwijl m'n vaste TomTom binnen een minuut een fix heeft.

Ook Google Maps en CoPilot krijgen geen fix. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
kijk bij instellinge>Systeem> Externe GPS dat het op Automatisch beheren staat en GPS Programmapoort op Com4 dan moet hij wel werken ;)
JudgeTreve schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:09:
[...]

FANMAN kun jij het volgende voor mij controleren;

Als je op de weer-tab maar 1 lokatie hebt (en wel My Location..) en het systeem staat op automatisch updaten, en je opent de weer-tab dan gaat hij bij mij niet updaten. Heb ik er twee lokaties instaan en ik kies op de weer tab de tweede locatie, dan gaat hij meteen updaten.
Is dat bij jullie ook zo...?

Touch Pro II met Windows Mobile 6.5 WWE.

THNX...in advance...
kan je niet goed lezen ofzo?? ik heb al een reactie op jou probleempje gepost en anders wacht gewoon rustig af totdat iemand anders erop reageert..

[ Voor 33% gewijzigd door Rohit op 14-10-2009 15:27 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Fanman schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:05:
[...]

Snelle fix.

N.B.
Hmm ik heb in het verleden eens een oudere versie geinstalleerd die inderdaad dat probleem had (bij opstarten een foutmelding dat er een bestand niet klopte ofzo ook), toen heb ik een hardreset gedaan. Deze versie heb ik gewoon direct geinstalleerd zonder foutmeldingen dus was er vanuit gegaan dat dat geen problemen heeft. Mocht het wel problemen geven kan dat niet van invloed zijn op de GPS, toch?
rohit schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:25:
[...]

kijk bij instellinge>Systeem> Externe GPS dat het op Automatisch beheren staat en GPS Programmapoort op Com4 dan moet hij wel werken ;)
GPS-programmapoort: COM4
GPS-hardwarepoort: (Geen)
Baudrate: 4800
GPS automatisch beheren (aanbevolen): aan

Dit is hoe het al ingesteld stond, dus heb daar niks aangepast.

Nog steeds no go dus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Matched: Het
Ik heb een probleem.

Probeer dit eens, heeft bij mij wel geholpen...

http://forum.xda-develope...666643df1c900ab9&t=553549

Edit; vreemd, de laatste pagina's gaan over het feit dat deze problemen kan veroorzaken wat leidt tot een hard reset. Wellicht dat ik nog een versie eerder heb maar ik heb geen van al die klachten. Installeren op eigen risico dus.

[ Voor 13% gewijzigd door TommyGun op 14-10-2009 16:05 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Zou iemand wat screens kunnen maken van de WM6.5 update? Ik heb een NL versie en moet dus nog even wachten, maar ben erg nieuwsgierig hoe het er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:53
Gisteravond de telefoon opgeladen (via stopcontact), vanmiddag bleek ie opeens al helemaal leeg te zijn :?
Heb helemaal niks op de achtergrond laten draaien en de telefoon bijna niet gebruikt.

Ik heb wel een paar dagen geleden een exchange partnerverband ingesteld met de mailbox op het werk, maar deze heb ik er maandag weer afgehaald (verwijderd van de telefoon) omdat ik nergens een sync tijd kon instellen, dus dat zou zowieso al veel stroom gebruiken.
Nu zag ik bij de mobiliteitscentrum wel nog steeds dat partner verband staan, dus die heb ik even helemaal verwijderd, hopelijk helpt dit..

Echt vreemd, ben bang dat de batterij kapot is... Iemand ideëen?

Hoop niet dat ik hem moet terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:08
Bld- schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:02:
Gisteravond de telefoon opgeladen (via stopcontact), vanmiddag bleek ie opeens al helemaal leeg te zijn :?
Heb helemaal niks op de achtergrond laten draaien en de telefoon bijna niet gebruikt.

Ik heb wel een paar dagen geleden een exchange partnerverband ingesteld met de mailbox op het werk, maar deze heb ik er maandag weer afgehaald (verwijderd van de telefoon) omdat ik nergens een sync tijd kon instellen, dus dat zou zowieso al veel stroom gebruiken.
Nu zag ik bij de mobiliteitscentrum wel nog steeds dat partner verband staan, dus die heb ik even helemaal verwijderd, hopelijk helpt dit..

Waarom zou je hem in godsnaam terug gaan sturen als de batterij kapot is? Koop een nieuwe (en als je nog een nieuwe wilt door de garantie, stuur dan alleen de batterij terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:18

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Geen matches
Staan bluetooth en/of wifi aan?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
thecompany schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:35:
[...]

Waarom zou je hem in godsnaam terug gaan sturen als de batterij kapot is? Koop een nieuwe (en als je nog een nieuwe wilt door de garantie, stuur dan alleen de batterij terug)
Telefoon is gekocht bij pdashop.nl
Na wat onderzoek heb ik gelezen dat je meestal de hele telefoon moet terugsturen ter vervanging van de batterij.

Buetooth en wifi staan constant uit.
Ik heb een web 'n walk abo, met 2 email profielen die om het half uur de email controleren.
Eigenlijk heb ik niks anders gedaan/geïnstalleerd als een week geleden, toen de batterij wel nog langer mee ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 14:56

Dit heb ik ook 2 keer gehad. Tot 11 uur in de avond in de lader en smorgens toen ik wakker werd stond mijn telefoon uit. Toen ik hem aan deed was mijn batterij helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
gewoon ff nog een keer opladen, het is een beetje raar, maar het komt vaker voor dat batterijen niet helemaal worden opgeladen, op xda had er ooit ook iemand last van dat als het in je kamer iets kouder was als normaal en je telefoon daar lag op te laden dat hij ook niet goed oplaadde, dus ik zou zeggen je batterij kan echt niet van de ene dag op de ander dood zijn.. dus probeer het nog een keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
J-Media schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:53:
Zou iemand wat screens kunnen maken van de WM6.5 update? Ik heb een NL versie en moet dus nog even wachten, maar ben erg nieuwsgierig hoe het er uit ziet.
Ik zou zeggen kijk even op XDA, daar zijn talloze custom ROM's gebaseerd op WM6.5 met screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 17:14
Kan iemand mij vertellen hoe ik een snelkoppeling in het Start -> Alles overzicht krijgt? Ik mis er namelijk een applicatie die ik geinstalleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: HTC
HTC's site is momenteel niet toegankelijk, met de vriendelijke boodschap dat ze voor ons bezig zijn. Zou t mogelijk zijn dat we dan vandaag de update krijgen... ooeee spannend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:11:
[...]

Ok klopt ik hou idd meer van die 3d interface:)
En nu is de klok idd kleiner dus kan ik me hele wallpaper zien:P
Thnx!
wat je ook kan doe is de doorzichtige klok installeren dan zie je dus gewoon wat er achter zit
dan moet je ff zoeken naar de GlassClockback_v2 cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

rohit schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:56:
gewoon ff nog een keer opladen, het is een beetje raar, maar het komt vaker voor dat batterijen niet helemaal worden opgeladen, op xda had er ooit ook iemand last van dat als het in je kamer iets kouder was als normaal en je telefoon daar lag op te laden dat hij ook niet goed oplaadde, dus ik zou zeggen je batterij kan echt niet van de ene dag op de ander dood zijn.. dus probeer het nog een keer ;)
Dat kan dus wél. Mijn laptopaccu was in 1 keer ook defect, was gewoon in gebruik, accu werd ineens erg warm en vervolgens kan mijn laptop nu nog maar 1 minuut zonder stroom en daarvoor 2 uur.

De telefoonaccu is van hetzelfde materiaal. Maar inderdaad bij 'normale' slijtage gaat het niet van de een op de andere dag.

Mijn collega heeft ook hetzelfde probleem gehad, bij hem was het mainboard vervangen, maar ook zijn knopjes werkten niet (ophangen en bellen enzo), de ophangknop stond volcontinu ingedrukt (tenminste de telefoon dacht dat).

PS. als je wilt weten of hij snel leeg is door het checken van mail. Leg hem dan gewoon dichtbij een storingsgevoelig apparaat (een portable radio ofzo), dan kun je makkelijk horen of het ding steeds zit te communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Matched: HTC, Het

Misschien heeft hij gewoon de hele avond staan syncen met je Exchange (als je een beetje veel gegevens hebt dan kan dat lang duren) en is hij daardoor leeg. De tijden voor syncen kan je makkelijk aanpassen start-->alles-->Activesync. Daar kan je gewoon instellen dat hij bijv. alleen tussen 9-18u synct en de rest van de tijd niet. Scheelt weer stroomverbruik.
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:12:
HTC's site is momenteel niet toegankelijk, met de vriendelijke boodschap dat ze voor ons bezig zijn. Zou t mogelijk zijn dat we dan vandaag de update krijgen... ooeee spannend :P
Inderdaad geen enkele website van HTC is te bereiken >:)

[ Voor 13% gewijzigd door xesisoj op 15-10-2009 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zouden ze voor de WWE versie gewoon de website online kunnen houden, en voor de Nederlandse versie de gehele website moeten platgooien ... denk niet dat het met elkaar te maken heeft. Zal wel gewoon onderhoud zijn van de website. Wil natuurlijk niet zeggen dat de update er straks niet op kan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Geen matches
wat heb ik gemist? laatste pagina's gaan alleen maar over een update? 8)7
een beetje tweaker zet gewoon een custom ROM erop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Geen matches
niet iedereen wil verscheidene roms uitproberen en kijken welke rom bevalt
de custom rom is denk ik voor 30 % straks geinstalleerd
en ik denk dat 15 % een custom rom heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:32
Geen matches
the boiler schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:44:
En de andere 45%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Geen matches
the boiler schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:44:
Afbeeldingslocatie: http://i155.photobucket.com/albums/s298/Scientivore/Macros/whut.jpg
that makes sense 8)7 :?

[ Voor 11% gewijzigd door ind0mi op 15-10-2009 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Matched: Touch, HTC, Het
Heb net een mailtje van HTC, het lijkt erop dat de update vandaag komt!
De HTC website is momenteel down en dit kan te maken hebben met alle updates die erop gezet worden. Houd de HTC website in de gaten. Het kan goed zijn dat er in de middag een update voor de Touch Pro 2 op staat in het Nederlands.

Als deze bovenstaande stappen niet hebben geholpen, laat mij het dan alstublieft weten door onderstaande link aan te klikken en ik zal het graag nogmaals voor u nakijken.

Met vriendelijke groet,

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Geen matches
Kan iemand eens GPS Test proberen en de resultaten hier posten?
http://www.smartphonefreeware.org/download/gps-test-1.04

Ik vermoed dat mijn GPS receiver defect is. Hij blijft staan op 'GPS Starting up'.
Al een paar keer een hard reset gedaan en alle mogelijke updates / patches / registerysettings geprobeert.

Als iemand dit wil testen en eventueel een screenshot posten, graag.
Hieronder screenshots van mijn resultaten en instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/161zz9t.pngAfbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/nlsb41.png

Screenshots gemaakt met http://www.iliumsoft.com/site/fp/screen_capture.php
Na installatie en starten: telefoon opnemen toetsje ingedrukt houden om een screenshot te nemen. Wordt gesaved in My Documents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Geen matches
Noxious schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:56:
Kan iemand eens GPS Test proberen en de resultaten hier posten?
http://www.smartphonefreeware.org/download/gps-test-1.04

Ik vermoed dat mijn GPS receiver defect is. Hij blijft staan op 'GPS Starting up'.
Al een paar keer een hard reset gedaan en alle mogelijke updates / patches / registerysettings geprobeert.

Screenshots gemaakt met http://www.iliumsoft.com/site/fp/screen_capture.php
Na installatie en starten: telefoon opnemen toetsje ingedrukt houden om een screenshot te nemen. Wordt gesaved in My Documents.
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/rqy8eb.jpg
ik krijg dit met dezelfde settings.. Ohja en ik moest bluetooth aanzetten.

----

Je kan ook proberen een nieuwe Radio eropzetten, kan ook veel uitmaken met snelheid gps-fix . Ik heb deze nu erop 4.49.25.17 . check XDA voor meer info

[ Voor 12% gewijzigd door ind0mi op 15-10-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Geen matches
Potverdorie, ik ben jaloers :P

Fabrieksfout blijkbaar dus want dit is 5 mins na een hard reset, alleen datum tijd goed gezet en quickgps gedraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Matched: Touch, Pro2, HTC, Het
EvEs0r schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:52:
Heb net een mailtje van HTC, het lijkt erop dat de update vandaag komt!

[...]
en dit kreeg ik vandaag van htc na een vraag over de update van wm 6.5

Geachte Rohit,

Dank u wel voor uw vraag over uw Touch Pro

1. De update van 6.5 voor de Nederlandse TouchPro2 wordt eind deze maand verwacht.
2. Kunt u nakijken of u deze instellingen gebruikt:

Start/instellingen/systeem/external GPS:
-Programma's tab: programma poort COM 4
-Hardware tab: GPS hardware poort 'none' en baud rate 4800-9600
-Toegang tab: tik de box 'GPS automatisch beheren'

In TOMTOM software, open signaal bars. Opnieuw signaal bars klikken. Tik 'instellen/configure':
-Selecteer OTHER NMEA GPS receiver
-Baudrate 4800-9600
-COM 4.

Kunt u het nog een keer testen met deze instellingen?

Als deze bovenstaande stappen niet hebben geholpen, laat mij het dan alstublieft weten. U kunt mij bereiken door onderstaande link aan te klikken.

Met vriendelijke groet,

Adriaan

:S beetje vaag hij zegt eind van de maand en die ander zegt mssn al vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Hee rohit, zo te lezen heb jij hetzelfde GPS probleem als mij?
Probeer eens wat ik hierboven bij die screenshotjes beschreef. Ik heb al vaker gehoort van mensen met defecte GPS receiver en een slechte serie in de productie.

Edit: PM eventueel je serienummer, kunnen we zien of ze dicht bij elkaar liggen

[ Voor 15% gewijzigd door Noxious op 15-10-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Bedankt voor de reply's.
Het is inderdaad tot nu toe opgelost.

Ik had dus in mijn vorige post via Windows Mobiliteits Centrum nog de Exchange partner verband uitgeschakeld. Gister heb ik de HTC helemaal opnieuw opgestart en weer volledig opgeladen.

Sindsdien geeft de batterij status nog 9 blokjes aan (van de 10):
Standbytijd: 15 uur, 35min.
Toestelgebruik: 28min.

Hopelijk opgelost dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

htc site doet het weer, geen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ind0mi schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:29:
Ik zou zo een custom rom erop zetten. Wil echt heel graag Manila 2.5/6 erop hebben, maar zolang Landscape niet wordt ondersteunt, is er voor een TP2 bezitter toch niks te winnen? Ik gebruik landscape meer dan 50% van de tijd. Mail, sms, internet, film ... zodra dat er is, dan installeer ik die boel als een gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:32
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:15:
[...]

Ik zou zo een custom rom erop zetten. Wil echt heel graag Manila 2.5/6 erop hebben, maar zolang Landscape niet wordt ondersteunt, is er voor een TP2 bezitter toch niks te winnen? Ik gebruik landscape meer dan 50% van de tijd. Mail, sms, internet, film ... zodra dat er is, dan installeer ik die boel als een gek!
Alleen het Today-scherm werkt toch niet in landscape? Bij mij dan iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Ik was te voorbarig.. Enhanced network vinkje uitzetten en het werkt.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Noxious schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:02:
Hee rohit, zo te lezen heb jij hetzelfde GPS probleem als mij?
Probeer eens wat ik hierboven bij die screenshotjes beschreef. Ik heb al vaker gehoort van mensen met defecte GPS receiver en een slechte serie in de productie.

Edit: PM eventueel je serienummer, kunnen we zien of ze dicht bij elkaar liggen
Mijn GPS deed het ook ineens bijna niet meer, maar nu met de 6.5 update werkt ie fantastisch, zelfs hier op kantoor binnen op de WC midden in het gebouw kreeg ik een fix :*)

PS gebruik wel 4800 baud en geen 9600, de mijne weigert zelfs om op 9600 te gaan.

Volgens mij is 4800 ook de absolute default en ook snel genoeg voor de datastroom.

[ Voor 12% gewijzigd door Fairy op 15-10-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
@Fairy: Met 4800 helaas hetzelfde probleem maar toch bedankt ;) bij mij doet 'ie het zelfs na een hard reset niet meer en 6.5 voor mij nog niet beschikbaar (nl model).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Fairy schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:55:
[...]

Mijn GPS deed het ook ineens bijna niet meer, maar nu met de 6.5 update werkt ie fantastisch, zelfs hier op kantoor binnen op de WC midden in het gebouw kreeg ik een fix :*)

PS gebruik wel 4800 baud en geen 9600, de mijne weigert zelfs om op 9600 te gaan.

Volgens mij is 4800 ook de absolute default en ook snel genoeg voor de datastroom.
mijn gps doet het ook wel, ook binnen! alleen hij heeft last van de lag, al sinds dat ik de touch pro 1 heb :S en blijkbaar hebbe ze hier niks aangedaan en gewoon zo de touch pro 2 gemaakt... daarom dacht ik nu ik tog een vraag stuur wanneer de update komt, kan dit er ook wel ff bij misschien hebben hun een oplossing maarja niet dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
rohit schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:08:
[...]

mijn gps doet het ook wel, ook binnen! alleen hij heeft last van de lag, al sinds dat ik de touch pro 1 heb :S en blijkbaar hebbe ze hier niks aangedaan en gewoon zo de touch pro 2 gemaakt... daarom dacht ik nu ik tog een vraag stuur wanneer de update komt, kan dit er ook wel ff bij misschien hebben hun een oplossing maarja niet dus..
Ah, voor de lag zijn er wel wat regkeys te fixen, die staan ergens op xda-developers. Dan is je lag echt een heel stuk weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De NL update staat nu op de htc site.
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=250&cat=2&dl_id=629

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is een oude, is de vorige update, dus niet degene die je brengt naar 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Geen matches
Noxious schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:17:
[...]

Ah, voor de lag zijn er wel wat regkeys te fixen, die staan ergens op xda-developers. Dan is je lag echt een heel stuk weg :)
nahja die reg settings heb ik allang uitgevoerd maarja.. helpt nog niet echt heel veel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:09

Sorcerer8472

Mens sana?

Zo, stock Touch Pro 2 @ eerste laadcyclus had bij mij 68 uur standby, 1 uur spreektijd, 5 uur gebruik. Toen hield de accu ermee op :P

Maargoed, dit was dus met vrij veel gekloot omdat ik het toestel net nieuw had. Dataverbinding zet ik 's avonds bijv. wel uit, beetje onzinnig om dat 's nachts door te laten gaan. + dit was in gebieden waar hij vaak switchte tussen GSM en 3G.

Nu weer volgeladen en in gebied waar bijna altijd 3G is. Ben erg benieuwd! :)

Oh, trouwens, FM Radio wordt zeker niet geactiveerd met 6.5 update? :{

[ Voor 7% gewijzigd door Sorcerer8472 op 15-10-2009 13:50 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik wil graag mijn toestel zijn rom upgraden naar een custom 6.5 bijvoorbeeld, ik zit door diverse sites te bladeren, oa dat forum maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat kunnen jullie mij aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:54
Matched: Touch, Pro2, HTC, Het
Ik zag dus dat die WWE-versie er al stond. Is het enige verschil tussen deze ROM en de ene waar wij op wachten de taal? Want ik heb liever Engels. Of sla ik de plank nu helemaal mis, en staat WWE voor World Wrestling Entertainment zoals Google beweert?
En mocht ik de plank raak slaan, kan ik dan in principe gewoon die ROM nemen?

Edit: dat is, kan ik veilig dit ding flashen ipv de NL, zoals http://www.mobilyz.com/ni...-voor-htc-touch-pro2-wwe/ zegt?

[ Voor 20% gewijzigd door MailMan op 15-10-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Laatst online: 16-08 16:35
Matched: Touch, Pro2, HTC
MailMan schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:51:
Edit: dat is, kan ik veilig dit ding flashen ipv de NL, zoals http://www.mobilyz.com/ni...-voor-htc-touch-pro2-wwe/ zegt?
1) Flashen is nooit 100% veilig.
2) Als je een NL-toestel hebt, kun je niet zomaar de WWE-versie (World Wide English) erop zetten. Daarvoor zul je eerst een HardSPL moeten flashen (ook niet zonder gevaar). Daarna kun je in principe alle ROM's draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicken
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:52
@JapyDooge,

Ik had ook hetzelfde probleem als jij, maar heb 't nu gefixed. Ind0mi zei even terloops in zijn post dat hij bluetooth aan moest zetten. Ik heb bluetooth ook maar eens aangezet, en presto een gps-fix in een minuut.

Het lijkt er op dat WM6.5 via bluetooth met de interne gps wil connecten. Zou wel redelijk suf zijn, maar ja.

Edit: Ik heb nog wat lopen kloten en de keren hierna hoefde BT niet aan te staan om een fix te krijgen. Hopelijk dus alleen een initiële set up die BT nodig heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door Chicken op 15-10-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Geen matches
Sorcerer8472 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:48:
Vast niet, maar dan installeer je toch de cab daarvoor?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Chicken schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:51:
@JapyDooge,

Ik had ook hetzelfde probleem als jij, maar heb 't nu gefixed. Ind0mi zei even terloops in zijn post dat hij bluetooth aan moest zetten. Ik heb bluetooth ook maar eens aangezet, en presto een gps-fix in een minuut.

Het lijkt er op dat WM6.5 via bluetooth met de interne gps wil connecten. Zou wel redelijk suf zijn, maar ja.

Edit: Ik heb nog wat lopen kloten en de keren hierna hoefde BT niet aan te staan om een fix te krijgen. Hopelijk dus alleen een initiële set up die BT nodig heeft.
Bedankt maar helaas, dat werkt ook niet, overigens is dit nog geen WM6.5.
Hij blijft nog steeds hangen op 'GPS Starting up'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Sorcerer8472 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:48:
Zo, stock Touch Pro 2 @ eerste laadcyclus had bij mij 68 uur standby, 1 uur spreektijd, 5 uur gebruik. Toen hield de accu ermee op :P

Maargoed, dit was dus met vrij veel gekloot omdat ik het toestel net nieuw had. Dataverbinding zet ik 's avonds bijv. wel uit, beetje onzinnig om dat 's nachts door te laten gaan. + dit was in gebieden waar hij vaak switchte tussen GSM en 3G.

Nu weer volgeladen en in gebied waar bijna altijd 3G is. Ben erg benieuwd! :)

ik had ergens geleze dat de originele wwe rom 6.5 wel de fm radio erin had :) misschien dat htc tog slim werd en het dit keer er wel in heeft gezet! en anders zoals hierboven aangegeven ff het cabje installeren dat te vinden is op xda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Noxious schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:23:
[...]

Bedankt maar helaas, dat werkt ook niet, overigens is dit nog geen WM6.5.
Hij blijft nog steeds hangen op 'GPS Starting up'.
gewoon opsturen die handel! htc opbellen en zeggen dat het niet fatsoenlijk werkt! binnen een week heb je hem terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

rohit schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:24:
[...]

ik had ergens geleze dat de originele wwe rom 6.5 wel de fm radio erin had :) misschien dat htc tog slim werd en het dit keer er wel in heeft gezet! en anders zoals hierboven aangegeven ff het cabje installeren dat te vinden is op xda :)
Klopt, zit er standaard in, had er nog helemaal niet bij nagedacht dat ik die handmatig had geïnstalleerd eerst :)

Valt me nu pas op dat ie nu default is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
rohit schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:25:
[...]

gewoon opsturen die handel! htc opbellen en zeggen dat het niet fatsoenlijk werkt! binnen een week heb je hem terug ;)
Krijg nou wat, met bluetooth aan begint ie na 2 minuten ineens sattelieten te zien. Een fix krijgt ie niet maar hij ziet er wel een stuk of 6... Lekker wazig weer :P

Wel jammer dat 'ie nog steeds op GPS Starting up blijft hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicken
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:52
Noxious schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:23:
[...]

..., overigens is dit nog geen WM6.5.
Ah! Ik dacht dat jij ook al de update naar de nieuwe ROM gedaan had. In de vorige ROM had ik inderdaad in eerste instantie wel gezeik met de bluetooth stack die TT overschreef. Daarna heb ik een TT cab gemaakt waar twee bestandjes uitgehaald zijn:
- BTCOREIF.004
- BTSDKC~1.005

Wel helaas een hard reset nodig omdat de BT stack niet terug gezet wordt bij deinstallatie van TT. Daarna de nieuwe cab zonder deze 2 BT bestanden geinstalleerd en toen werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Geen matches
Jep, had ik ook al een keer gedaan, maar bij de laatste TT installatie die ik deed leek alles goed te zijn: niet dus.

Afbeeldingslocatie: http://filebeam.com/1bcc36d8de559609a5c0470eb5c21e01.gif
Nu wel met fix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ind0mi schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:29:
Een persoonlijke reden voor mij, om voorlopig nog geen custom rom erop te gooien, is omdat landscape in 9 van de 10 gevallen niet goed wordt ondersteund. Ze mogen eerst maar eens zorgen dat dit in orde komt en dan ga ik pas uitzoeken welke rom mij meer bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds een paar dagen een cradle waar mijn TP2 constant opstaat, na een beetje te klooien met synchroniseren heb ik denk ik iets veranderd.
normaal als ik hem erinzette deed ie synchroniseren op de background, nu gaat ie automatisch naar het activesync-scherm op de telefoon en dat blijft dan staan.
iemand een idee wat ik heb veranderd en hoe weer terug te zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:06:
[...]

Een persoonlijke reden voor mij, om voorlopig nog geen custom rom erop te gooien, is omdat landscape in 9 van de 10 gevallen niet goed wordt ondersteund. Ze mogen eerst maar eens zorgen dat dit in orde komt en dan ga ik pas uitzoeken welke rom mij meer bevalt.
Als je gewoon een ROM met Manila 2.1 pakt werkt landcape perfect. Landscape is alleen een probleem met Manila 2.5/2.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ppl ff gewoon een vraagje.
De htc tp2 heeft dus ROM: 512 MB
RAM: 288 MB.
Heeft ie nu dus 512mb werkgeheugen of 288mb?
Zoals de nokia n97 128mb heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:14:
Hey ppl ff gewoon een vraagje.
De htc tp2 heeft dus ROM: 512 MB
RAM: 288 MB.
Heeft ie nu dus 512mb werkgeheugen of 288mb?
Zoals de nokia n97 128mb heeft?
Nee werkgeheugen is ram, de rom is zijn flashgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
288MB werkgeheugen dus ja, de ROM is het gedeelte waar je operating system in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Laatst online: 01-02-2023
Ik was het beu: Geflasht naar EnergyRom met Manilla 2.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Geen matches
die zullen waarschijnlijk niet eens kijken om de nieuwe software
er zijn zoveel mensen die alleen maar bellen met high end toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:30
Geen matches
Dan hoop ik voor je dat je niet gebruik maakt van AD2P, want die werkt niet in de huidige versie :( .Dat vind ik wel wat minder aangezien ik zo naar mijn muziek luister. Los daarvan nog niets storends kunnen vinden in de huidige 2.1 versie.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:38
Geen matches
ik heb er ook eentje... Vandaag alles gaan bekijken en ontdekken.

Vond gisteren op marktplaats een advertentie 250 euro maar moest de tel dan meteen ophalen.... :D

Ik woon in Leeuwarden en ophalen in Zwijndrecht ahum.... nog zuurder dat ik voor mijn werk net uit Utrecht kwam en weer thuis was. :'( Maar leek me een goede prijs! Ze hadden volgens mij niet echt door dat ze wel meer konden krijgen voor dit toestel. O-)

Bon er bij en ongebruikt (de bon/aanschafdatum was van gister toen ik hem ophaalde :-) ) :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Kees_frl op 16-10-2009 09:25 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Mischa_NL schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:52:
Ik was het beu: Geflasht naar EnergyRom met Manilla 2.1!
good 4 you! :*) ik draai hem zelf ook. tot nu toe werkt alles perfect en natuurlijk handige extra apps erop. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu sinds gister de officiele WWE 6.5 rom van HTC en zover tevreden.

Enige waar ik me aan stoor is het weer update. Ik ben nu al 3uur in Hilversum en nog geeft hij mijn woonplaats aan op het Home scherm.

Bij settings heb ik ingesteld dat hij automatisch moet updaten, maar welke interval gebruikt hij hier dan voor? dit mag van mij wel sneller als 3uur+ namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:44
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:37:

Enige waar ik me aan stoor is het weer update. Ik ben nu al 3uur in Hilversum en nog geeft hij mijn woonplaats aan op het Home scherm.

Bij settings heb ik ingesteld dat hij automatisch moet updaten, maar welke interval gebruikt hij hier dan voor? dit mag van mij wel sneller als 3uur+ namelijk.
Ehm hij update toch niet je locatie vanzelf of wel dan? Die update tijd is toch voor de data die hij van het weer binnenhaalt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 10:14
Ik heb een Nl versie van de Touch 2 pro, maar wanneer ik Pim Backup 2.8 start , laad het programma niet. Ik kom er niet in, heb momenteel GEEN backup van mijn contact personen en wil dit graag hebben.

Heeft iemand een suggestie ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:56:
[...]

Ehm hij update toch niet je locatie vanzelf of wel dan? Die update tijd is toch voor de data die hij van het weer binnenhaalt.
Op dit moment heeft hij de laatste 2 uur niet geupdate.
Wanneer ik op update druk werkt dit prima en ook mijn lokatie krijgt een update. Ik gok dat hij dit op basis van welke umts/hsdpa paal je gebruik maakt beslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knights16 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:04:
Ik heb een Nl versie van de Touch 2 pro, maar wanneer ik Pim Backup 2.8 start , laad het programma niet. Ik kom er niet in, heb momenteel GEEN backup van mijn contact personen en wil dit graag hebben.

Heeft iemand een suggestie ?
Ja, synchroniseren naar je pc met outlook en
"Microsoft ActiveSync 4.5 Ned" voor windowsxp
of
"windows mobile device centre" voor windows vista.

Of gebruik "Sprite backup" voor een volledige image. v. Harte aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Matched: Topic
Topic gaat vanavond op slot, iemand mag een nieuw deel maken.

Niet een simpele copy/paste van reeds bestaande topic, maar graag een eigen gemaakte versie.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:37:

Ik heb hetzelfde als jij...als ik naar de HERO kijk dan gaat die wel mooi automatisch updaten. Ik had hier trouwens al melding van gemaakt hier, dat het bij de SENSE versie van TOUCH PRO II niet goed werkt.
Handmatig updaten werkt prima..

Als ik met de HERO naar Geldrop ga dan staat daar meteen de juiste plaats en het weer wordt ook geupdate. Bij mijn TPII helaas niet met WM6.5 en SENSE...

Ben benieuwd of dat bij de HD2 wel werkt, want ik ben van plan die ook aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
JudgeTreve schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:16:
[...]

Ik heb hetzelfde als jij...als ik naar de HERO kijk dan gaat die wel mooi automatisch updaten. Ik had hier trouwens al melding van gemaakt hier, dat het bij de SENSE versie van TOUCH PRO II niet goed werkt.
Handmatig updaten werkt prima..

Als ik met de HERO naar Geldrop ga dan staat daar meteen de juiste plaats en het weer wordt ook geupdate. Bij mijn TPII helaas niet met WM6.5 en SENSE...

Ben benieuwd of dat bij de HD2 wel werkt, want ik ben van plan die ook aan te schaffen.
das toevallig, kom ook uit geldrop! :P maarre me broertje heeft de hero en het klopt ja bij hem verandert dat, maar ik wist niet dat de touchpro2 dit ook kon.. volgens mij ligt het aan android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
rohit schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:22:
[...]

das toevallig, kom ook uit geldrop! :P maarre me broertje heeft de hero en het klopt ja bij hem verandert dat, maar ik wist niet dat de touchpro2 dit ook kon.. volgens mij ligt het aan android?
Met de ROM update van Windows Mobile 6.5 komt dat ook mee. Dan krijg je hetzelfde als bij de HERO.
Je krijgt trouwens ook die leuke weer animaties over het hele scherm...(zie filmpje HD2).
Ik vind het wel jammer dat dat niet werkt, die auto update van het weer en de plaats waar je bent.
We'll see...misschien komt er nog een fiksje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ginz schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:11:
Topic gaat vanavond op slot, iemand mag een nieuw deel maken.

Niet een simpele copy/paste van reeds bestaande topic, maar graag een eigen gemaakte versie.
Zoals afgesproken met Ginz maak ik uiterlijk zondag een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi
Volgens deze site is windows 6.5beschikbaar oop de htc site:
http://www.portablegear.n...5_updates_beschikbaar.htm
Maar ik zie hem nergens?
En als ik mij telefoon aansluit op de pc dan ziet hij alleen de geheugenkaart.
Windows mobile center zegt dat er geen telefoon connected is:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:29:
Hoi
Volgens deze site is windows 6.5beschikbaar oop de htc site:
http://www.portablegear.n...5_updates_beschikbaar.htm
Maar ik zie hem nergens?
Nederlandse Rom update is er nog niet, dus dat is nog even wachten.

Wat betreft de aansluiting. Zodra je de telefoon aansluit krijg je als het goed is een soort keuze veldje te zien, waarbij je kan kiezen tussen 3 opties: Activsyn, discdrive en modem. In dit keuze menuutje moet je dan activesync indrukken en dan zou de telefoon via activesync moeten synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:29:
Hoi
Waarschijnlijk heb je bij de eerste keer dat je je telefoon hebt verbonden met je PC een keuze gemaakt dat de telefoon als een soort externe drive wordt gezien. Hier had je dus Activesync moeten kiezen.

Op je telefoon kan je wel ergens instellen dat dit wordt overruled als je de volgende keer connectie maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah klopt idd,heb het gefixt thnx.
Dan heeft die andere site niet helemaal correcte info over windows 6,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:57:
[...]

Zoals afgesproken met Ginz maak ik uiterlijk zondag een nieuwe :)
Niet om brutaal te doen, maar waarom een topic op slot gooien, voordat een vervolgdeel geopend is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
JudgeTreve schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:27:
[...]

Met de ROM update van Windows Mobile 6.5 komt dat ook mee. Dan krijg je hetzelfde als bij de HERO.
Je krijgt trouwens ook die leuke weer animaties over het hele scherm...(zie filmpje HD2).
Wek vooral geen valse verwachtingen... ;)
Die weer animaties over je hele scherm zitten alleen in Manila 2.5/2.6, niet in de 2.1 die met de ROM update geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
JBS schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:29:
[...]
Wek vooral geen valse verwachtingen... ;)
Die weer animaties over je hele scherm zitten alleen in Manila 2.5/2.6, niet in de 2.1 die met de ROM update geleverd wordt.
Nou wil ik niet teveel zeggen maar ik heb op mijn Touch Pro II, na de update van de HTC site voor de 6.5 WWE ROM...weer animaties over mijn hele home screen...de wolken vliegen van links naar rechts over het volledige home screen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Kan iemand mij vertellen hoe ik een snelkoppeling in het Start -> Alles overzicht krijgt? Ik mis er namelijk een applicatie die ik geinstalleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:15
SaphuA schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:08:
Druk op start, alles, verkenner, blader naar het programma, het programma aanklikken en vasthouden, kopieren,
blader naar Windows (op het telefoon geheugen), startmenu, programma's, menu, bewerken, snelkoppeling plakken.
Nu moet je alleen nog even de bestandsnaam aanpassen want het heet nu Snelkoppeling ...... .
En eventueel met een hoofdletter beginnen, dan komt het op alfabetische volgorde. Als je met een kleine
letter begint dan komt het programma pas na de hoofdletter Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:51
Ligt het aan mij of is de batterij-duur ook geoptimaliseerd? Met 6.1 moest ik zeker wel om de twee dagen opladen en nu na 3 dagen staat de batterij nog op 30% :) Verder normaal gebruikt; af en toe bellen, internetten etc.

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
JudgeTreve schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:07:
[...]

Nou wil ik niet teveel zeggen maar ik heb op mijn Touch Pro II, na de update van de HTC site voor de 6.5 WWE ROM...weer animaties over mijn hele home screen...de wolken vliegen van links naar rechts over het volledige home screen... ;)
Hier ook, me NL versie geflashed met HardSPL en dan de officiele WWE rom gedownload en geinstalleerd. Het begin scherm is ineens erg bewolkt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ,WAAR halen jullie dan die upgraden nl versie 6.5 vandaan van de htc site ,want ik ziet hem nog steeds niet 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ,WAAR halen jullie dan die upgraden nl versie 6.5 vandaan van de htc site ,want ik ziet hem nog steeds niet 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:45:
goed lezen.. niemand heeft het hier over de nl update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:58

Audione0

Strijdt der titanen

Matched: Rhodium, HTC
Voor de mensen die een beetje lui zijn om te zoeken, of misschien niet de kennis hebben.. 8)

XDA HardSPL zelf zoeken!

Linkje voor WWE rom (win 6.5 )
http://htcpedia.com/ruu_r...c-rhodium-rom.html?page=1 (Login verplicht _/-\o_ )

En nou nie meer seiken! O-)

Groet!

[ Voor 26% gewijzigd door Audione0 op 18-10-2009 16:27 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Geen matches
Audione0 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:55:
[...]

[...]

Voor de mensen die een beetje lui zijn om te zoeken, of misschien niet de kennis hebben.. 8)

Linkje voor Hard SP:
Doe nou niet linken naar XDA, dat mag hier niet.

[ Voor 9% gewijzigd door JBS op 18-10-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:58

Audione0

Strijdt der titanen

Geen matches
JBS schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:13:
[...]
Doe nou niet linken naar XDA, dat mag hier niet.
Ow ok!

sorry!

Edit: aangepast!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Weet iemand hoe een 'device' PIN bij startup kan worden ingesteld? (wwe 6.5 rom)

Het toestel vraagt nu bij startup wel om een Sim PIN, maar als je op cancel drukt start het apparaat vrolijk op en kun je alleen niet bellen/internetten.. e-mail, agenda etc zijn wel gewoon in te zien.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eff de engelse versie erop gezet,maar is het wel mogelijk zogauw de nederlandse versie van 6.5 uit is om die er weer op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:55:
Ik heb ook eff de engelse versie erop gezet,maar is het wel mogelijk zogauw de nederlandse versie van 6.5 uit is om die er weer op te zetten?
ja is mogelijk mar je hebt wel hard spl erop dan ;) dus als je hem terug stuurt naar htc zou ik wel de originele spl erop zette. niet dat ze er altijd naar kijken maar je weet maar nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Matched: Rhodium, Topic, Touch, Pro2, HTC, Het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:02:
[...]

ja is mogelijk mar je hebt wel hard spl erop dan ;) dus als je hem terug stuurt naar htc zou ik wel de originele spl erop zette. niet dat ze er altijd naar kijken maar je weet maar nooit!
Ok bedankt,
Maar die hard spl mag dus niet?
En dan heb je geen garantie ofzo,want wat als je hem nie tmeer aankrijgt en dan op moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Matched: Rhodium, Topic, Touch, Pro2, HTC, Het

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires mogen hier besproken worden. Hier worden reacties over accessoires verwijderd!
Levertijden en abonnementen mogen hier besproken worden.