Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: Het
newsgroupie schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:14:
WM6.5 komt met een ingebouwde slide toetsenblokkering, deze werkt prima!

[afbeelding]
Ja maar gaat ie ook AUTOMATISCH op slot?? Dat doet mijn TP2 nu namelijk niet, ik moet hem zélf vergrendelen... Hij zou het automatisch moeten doen, bvb na 30 seconden inactiviteit scherm uit en vergrendelen, scheelt weer heel wat in het 'broekzakbellen' :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 16:08
Geen matches
ind0mi schreef op woensdag 09 september 2009 @ 18:49:
[...]

Ik lees dat mense alleen maar probleme hebben met de `beta´ manila 2.5. welke rom heb je draaien dan.
Ik zeg niet dat ik geen problemen met Manila heb. Mijn feun wil nog wel eens vastlopen om een of andere wazige reden. Ben er ook niet tevreden over maar terug naar 6.1 wil ik al niet meer.

Ik draai nu de Miri-ROM overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:31:
[...]

Ja maar gaat ie ook AUTOMATISCH op slot?? Dat doet mijn TP2 nu namelijk niet, ik moet hem zélf vergrendelen... Hij zou het automatisch moeten doen, bvb na 30 seconden inactiviteit scherm uit en vergrendelen, scheelt weer heel wat in het 'broekzakbellen' :) ...
Nee, hij gaat niet automatisch op slot. Daarvoor kun je auto lock installeren.

De 2.5 manila ROM's (de Genesis) geeft enorm veel problemen, tenminste bij mij. Ik raad je aan te wachten op een stabielere versie en tot die tijd gewoon een ROM met 2.1 te installeren. Ik draai alweer een tijdje de Genesis 2.1 en die werkt prima.

[ Voor 21% gewijzigd door JBS op 09-09-2009 23:52 ]

Verwijderd

Matched: Touch, Het
OK, iedereen bedankt voor zijn reacties IVM auto-lock en mijn andere probleempjes!
Gebruiken jullie in de standaard rom een SMS-programma?

Ik vind 'gespreksoverzicht' in TF3D maar niks, dus daar kom ik bijna nooit. Maar ik erger me ook erg aan de manier waarop afleverrapportjes binnenkomen, namelijk als een SMS afkomstig van de 'systeembeheerder' die gewoon in mijn inbox komen... Vroeger op mijn SE W850 kon ik gewoon een verzonden bericht selecteren en bekijken of het aangekomen was of niet, die rapportjes kwamen anders nooit ergens tevoorschijn... Nu dus wel... Heb al Smiley-SMS geprobeerd IVM smilies en om bvb in het afleverrapportje de NAAM te zien te krijgen IPV het nummer, maar dat proggietje werkte toch niet zo goed...

En aangezien een mens door het bos de bomen niet meer ziet, welke ROMs zijn er tegenwoordig, die GOED werken, logisch en touchscreen-vriendelijk, en in het NL ??

Alvast bedankt!

KRL

Verwijderd

Weet iemand of er al een service manual is voor de touch pro 2 ? Mijn touch glass is ernstig gekrast en nu heb ik en nieuwe besteld. Deze heb ik inmiddels binnen maar het openmaken van de tel is voor mij nog een beetje een raadsel.

Iemand ervaring toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 13:53
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:18:
Weet iemand of er al een service manual is voor de touch pro 2 ? Mijn touch glass is ernstig gekrast en nu heb ik en nieuwe besteld. Deze heb ik inmiddels binnen maar het openmaken van de tel is voor mij nog een beetje een raadsel.

Iemand ervaring toevallig?
dat is K*T zeg ;)
ik heb em sinds maandag en ben der zo zuinig op meteen volgende dag screenprotector erop gezet en toch krijg ik het op een of andere manier voor elkaar dat het zilvere gedeelte al een stukje eraf is :S ze moeten die telefoons echt ff sterker gaan maken echt betere kwaliteit behuizing ofzo :S is echt 10 keer niks over half jaar is er niks van dat grijze gedeelte te zien :S

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Gewoon niet lastig doen met zo'n pokke screenprotector. Waar ben je bang voor? Vingerafdrukken? Mooi, dan pak ik een doekje en dan maak ik hem schoon. Stof? Voor zover ik kan zien is die behuizing gewoon goed dicht. Slechtere respons van touchscreen? Mja, koop dan geen Touch-screen toestel. Een touchscreen moet je aanraken. Daar moet je niet bang voor zijn of iets dergelijks. Meeste problemen met de TP2 op beeldscherm-gebied zijn toch vaak screenprotectors als schuldige aan te wijzen. Sorry, ik snap het nut van die dingen niet. Zeker niet als je er 8 euro of meer voor betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Tha_T schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:48:
Gewoon niet lastig doen met zo'n pokke screenprotector. Waar ben je bang voor? Vingerafdrukken? Mooi, dan pak ik een doekje en dan maak ik hem schoon. Stof? Voor zover ik kan zien is die behuizing gewoon goed dicht. Slechtere respons van touchscreen? Mja, koop dan geen Touch-screen toestel. Een touchscreen moet je aanraken. Daar moet je niet bang voor zijn of iets dergelijks. Meeste problemen met de TP2 op beeldscherm-gebied zijn toch vaak screenprotectors als schuldige aan te wijzen. Sorry, ik snap het nut van die dingen niet. Zeker niet als je er 8 euro of meer voor betaald
Krassen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:01

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik heb nu sinds een kleine twee maanden een TP2 in mijn bezit.

Eigenlijk het enige waar ik mij mateloos aan stoor is dat mijn tijd zonder aanwijsbare reden verspringt of stil lijkt te staan. Dit gebeurd soms meerdere malen per dag en met name als ik in de auto zit en de telefoon in de houder zit.

Meest extreme was vanochtend / gisteravond. Gisteravond om half 11 naar bed gegaan en telefoon aan laten staan. Zit ik net op mijn werk, kijk naar mijn telefoon datumtijd 10-09-2009 tijd 22:30. Ik heb uiteindelijk de tijd zelf weer goed moeten zetten.

Verder werkt het toestel prima, geen vastlopers of andere vreemde zaken, alleen die ontzettend irritante tijdverspringingen / achterlopen.

Iemand een idee / oplossing?

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Geen matches
Akkoord. Ikzelf heb daar een pouch voor aan mijn broekriem voor maar een dergelijke reden kan ik wel begrijpen. Blijft die 8 euro staan :{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-08 16:35
Tha_T schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:31:
[...]

Akkoord. Ikzelf heb daar een pouch voor aan mijn broekriem voor maar een dergelijke reden kan ik wel begrijpen. Blijft die 8 euro staan :{ :P
neemt niet weg dat je stylus of je nagel bést wat krasjes achterlaten bij het gebruik van je foon (dus als hij niet beschermd is door je pouch ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Blackbird-ce schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:37:
[...]

neemt niet weg dat je stylus of je nagel bést wat krasjes achterlaten bij het gebruik van je foon (dus als hij niet beschermd is door je pouch ;) )
Nou ja, als ik heel eerlijk ben vind ik dat niet zo gek erg. Die "schade" lijkt me ook wel overkoombaar. Hij moet het gewoon 2 jaar volhouden en dan mag ie weer weg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Matched: HTC, Het
JBS schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:49:
[...]
Nee, hij gaat niet automatisch op slot. Daarvoor kun je auto lock installeren.

De 2.5 manila ROM's (de Genesis) geeft enorm veel problemen, tenminste bij mij. Ik raad je aan te wachten op een stabielere versie en tot die tijd gewoon een ROM met 2.1 te installeren. Ik draai alweer een tijdje de Genesis 2.1 en die werkt prima.
Ik draai sinds gisteren de udK TiR v1.1a Rom met manila 2.5 en winmo 6.5 en hij is bijzonder stabiel, mocht je de nieuwste software willen draaien dan raad ik deze aan.
De Genisis rom gaf bij mij namelijk ook een hoop problemen, maar de udk rom is lekker overzichtelijk, stabiel en werkt naar behoren.

Nu maar wachten op de officiele update van HTC, hoop dat het vergelijkbaar wordt met de Leo rom.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texhnolith
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 18:59
Matched: HTC
Hmm ik wou deze al een tijdje hebben. Maar ik begin nu te twijfelen over een HTC Hero met android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Tha_T schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:48:
duh voor de krassen natuurlijk.. ik wil graag dat mijn telefoon van 600 euro niet na 1 maand al vol met krassen zit, ook al is het een TOUCHSCREEN. en dat pouchje van jou was gratis zeker? waarschijnlijk nog duurder als een screenprotector die op ebay 12 stuks voor 8 euro verkrijgbaar is..
en ja als je em 2jaar wilt houden en dan gewoon wilt weggooien ofzo? dan snap ik het wel..

ik koop graag na enkele maanden een nieuwe telefoon gewoon omdat ik elke keer de nieuwste wil hebben. kan er ook niks aan doen :p zo ben ik gewoon haha :P dus daarom verkoop ik de mijne ook na een tijdje dus daarom wil ik hem ook zo clean mogelijk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Texhnolith schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:16:
Hmm ik wou deze al een tijdje hebben. Maar ik begin nu te twijfelen over een HTC Hero met android.
niet doen, me broertje heeft em ook sinds vorige week, en ik vind het maar 10 keer niks :S dat capacative scherm of hoe je het ook schrijft is 10 keer niks alles moet met je duim ofz :S niet met een stylus of nagel dat werkt niet.. typen is super onhandig :S en je kan er niet eens normaal je hotmail op synchronisere :S of je moet hele fucking omweg uitvoeren. je hebt geen verkenner ofz :S is egt gaar..
geloof me je bent beter af met deze telefoon dan die hero ;) en deze is nog mooier ook nog!

sorry voor dubbelpost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Geen matches
DapperKonijntje schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:19:
[...]

Ik draai sinds gisteren de udK TiR v1.1a Rom met manila 2.5 en winmo 6.5 en hij is bijzonder stabiel, mocht je de nieuwste software willen draaien dan raad ik deze aan.
De Genisis rom gaf bij mij namelijk ook een hoop problemen, maar de udk rom is lekker overzichtelijk, stabiel en werkt naar behoren.
Hoe zit 't met landscape in Manila 2.5? Werkt dat met die udK TiR v1.1a ROM wel?

[ Voor 9% gewijzigd door JBS op 11-09-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:22

Shiro

Serenity

Android Sense heeft een klok met weer informatie erbij. Is dat ook mogelijk met Touch Flo 3d dmv een .cab ? Of misschien dat het ingebakken zit?

Is het hier iemand trouwens gelukt om Chinees(pinyin) als extra invoer taal te gebruiken voor zijn Touch Pro 2? Ik ben zelf op zoek naar een goede manier om Pinyin in te voeren en als mogelijk ook strokes. Maar tot dusver weinig geluk. Heb alleen een beetje buggy programma gevonden tot dusver.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Geen matches
iemand al de hyves applicatie op tp2 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-09 21:29

Geckoo

Good news, everyone!

Matched: Topic, Het
ind0mi, dat is al besproken in dit topic.
je kan makkelijker de site gebruiken.
eventueel kan je de versie nemen van de hd ivm zelf beeld resolutie.
maar als je em opschuift loopt de applicatie vast omdat deze niet gewend is aan een hardware matige tobo. en het onboard tobo van de applicatie schijnt niet lekker te werken...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Geen matches
Ah ok.. dat had ik ff gemist dan! maargoed dan gebruiken we gewoon de site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Shiro schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:37:
Android Sense heeft een klok met weer informatie erbij. Is dat ook mogelijk met Touch Flo 3d dmv een .cab ? Of misschien dat het ingebakken zit?

Is het hier iemand trouwens gelukt om Chinees(pinyin) als extra invoer taal te gebruiken voor zijn Touch Pro 2? Ik ben zelf op zoek naar een goede manier om Pinyin in te voeren en als mogelijk ook strokes. Maar tot dusver weinig geluk. Heb alleen een beetje buggy programma gevonden tot dusver.
S2U2 gebuiken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: Pro2, Het
bedankt dapperkonijntje de rom die je aangeeft is inderdaad stabiler.
Ik heb het al gedownload en op mijn pro2 geinstaleert, het is wel even wenen met deze rom in verglijking met de vorige romdie ik had.
ik had de laaste energy rom die was overzichterlijk maar niet altijd stabiel.
alleen mis ik het meer menu bij nstellingen wat je bij de orginele rom hebt zodat je alle instellingen hebt, dat vibdt ik persoonlijk overzichterlijker.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:49
Matched: Pro2, Het
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:42:
bedankt dapperkonijntje de rom die je aangeeft is inderdaad stabiler.
Ik heb het al gedownload en op mijn pro2 geinstaleert, het is wel even wenen met deze rom in verglijking met de vorige romdie ik had.
ik had de laaste energy rom die was overzichterlijk maar niet altijd stabiel.
alleen mis ik het meer menu bij nstellingen wat je bij de orginele rom hebt zodat je alle instellingen hebt, dat vibdt ik persoonlijk overzichterlijker.
Toch wel? Ik ben ook aan het twijfelen of ik de overstap naar de udk moet maken.. Ik heb ook de energyrom maar deze heeft wat vage bugs met bluetooth, wlan etc. En manila 2.5 is gewoon stabiel?

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

thecompany schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 22:38:
[...]

Toch wel? Ik ben ook aan het twijfelen of ik de overstap naar de udk moet maken.. Ik heb ook de energyrom maar deze heeft wat vage bugs met bluetooth, wlan etc. En manila 2.5 is gewoon stabiel?
Ik ben vandaag weer overgeswitched naar de nieuwste stock NL rom, ik kreeg nogal veel vastlopers bij het draaien van msn en opera 9.7, dan maar terug naar het iets minder slicke winmo 6.1 en manila 2.1.

De nieuwe HTC update laat toch niet lang meer op zich wachten geloof ik en van dat constant flashen en switchen van roms wordt ik helemaal para, dus ik hou het hier voorlopig bij :)

Portfolio

• vizion88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-04 10:15

vizion88

Modereer deze reactie

Geen matches
Heb even gezocht naar een TomTom 7 versie voor de TP2, maar op de site van TomTom staat de telefoon er nog niet bij. Is er al wel een TomTom voor de TP2?

Verwijderd

vizion88 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:46:
Heb even gezocht naar een TomTom 7 versie voor de TP2, maar op de site van TomTom staat de telefoon er nog niet bij. Is er al wel een TomTom voor de TP2?
Die is er zeker..

Ik heb versie 7.915.9196 draaien..

Kijk maar eens op htcforum.nl

• vizion88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-04 10:15

vizion88

Modereer deze reactie

Geen matches
Thnx, zal er even rondneuzen :)

• service99
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-06 11:40
hoe werkt bij jullie het ophalen van de mail, op zich werkt hij wel netjes, maar dat ophalen midden in de nacht vind ik toch wel vervelend.
is dat in te stellen dat hij alleen overdag de mail ophaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:22

Shiro

Serenity

Matched: Touch, HTC, Het
Ik heb ff op XDA gekeken, helaas werd ik niet veel wijzer hiervan, is het iets dat touch flo 3d compleet vervangt of alleen klokje?

Heeft iemand hier ook problemen met aanloggen op Windows Live Messenger? Ik krijg bericht:

"Er is een probleem met de verbinding opgetreden. Controleer of de telefoon genoeg ontvansgt heeft en probeer het opnieuw"

Hiervoor heeft het altijd gewerkt, na resetten van mijn HTC rom naar fabrieksinstelling en alles opnieuw geinstalleerd te hebben werkt het niet meer. Toevallig of is er iets mis met mijn instellingen?

Heb overiggens Hi met eindeloos online. Als ik via WIFI internet kan ik wel inloggen... Dus zal iets met Hi eindeloos online of mijn internet instellingen voor Hi eindeloos online moeten zijn... Hoewel mijn mobiele startsite instellingen goed lijken. Kan gewoon interneten.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04-2023
Ik wil iedereen heer even waarschuwen voor het flashen van ROMS. Zelf was ik er ook mee bezig maar sinds gisteren zit mijn TP2 vast in de bootloader en weigert hij nog langer op te starten :-( Ik hoop dat ik hem nog ooit hersteld krijgt want anders is dit ook weer 600€ weggesmeten :( Moest hier iemand zitten die er iets van kent, ik zou superblij zijn als u me kan helpen!

Het scherm dat ik op dit moment krijg is een rood groen blauw wit scherm met de tekst:

RHOD100 32M SS-BC
SPL-0.85 OliNex
MicroP(LED) 0x0A
MicroP(KEY)0x04
TURBO HW/TURBO SW
TP MFG DATA
514,532 814,864
806,195 204,189
193,865 Calibrated

Serial

Ik ben er ondertussen al in geslaagd de standaard ROM terug te flashen maar hij doet nog steeds niets en een hard reset is niet mogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
niet doen, me broertje heeft em ook sinds vorige week, en ik vind het maar 10 keer niks dat capacative scherm of hoe je het ook schrijft is 10 keer niks alles moet met je duim ofz niet met een stylus of nagel dat werkt niet.. typen is super onhandig en je kan er niet eens normaal je hotmail op synchronisere of je moet hele fucking omweg uitvoeren. je hebt geen verkenner ofz is egt gaar..
geloof me je bent beter af met deze telefoon dan die hero en deze is nog mooier ook nog!
Dat is wat jij vind, en dit is natuurlijk erg beperkt!! Ik ben na 6 jaar WM over gestapt naar de HERO. Ik moet zeggen dat ik er nog geen seconde spijt van heb. Android ligt ver voor WM en ook de 6.5 zal daar weinig aan veranderen. Als je ziet hoeveel WM gebruikers overstappen dan zegt dit genoeg, andersom kom je weinig tegen. Kom ook veel lui tegen die van de Iphone over gestapt zijn. Natuurlijk is Android nog lang niet perfect maar het werkt zoveel fijner. Ook de bediening via scherm is helemaal top en komt bijna in de buurt van de Iphone. Ook hier ligt de HERO een stuk voor op de WM toestellen. Dit is natuurlijk allemaal mijn mening en ook dus beperkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
jebuske schreef op zondag 13 september 2009 @ 11:12:
(...)Ik ben er ondertussen al in geslaagd de standaard ROM terug te flashen maar hij doet nog steeds niets en een hard reset is niet mogelijk :(
Post je probleem (wat je precies allemaal gedaan hebt, en waar het mis ging) op XDA. Daar heb je veel meer kans dat dit probleem opgelost wordt.
Shiro schreef op zondag 13 september 2009 @ 05:10:
[...]Ik heb ff op XDA gekeken, helaas werd ik niet veel wijzer hiervan, is het iets dat touch flo 3d compleet vervangt of alleen klokje?
Nee, S2U2 geeft je een ander lockscherm met wat meer mogelijkheden.

[ Voor 54% gewijzigd door JBS op 13-09-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
JBS schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:43:
Post je probleem (wat je precies allemaal gedaan hebt, en waar het mis ging) op XDA. Daar heb je veel meer kans dat dit probleem opgelost wordt.
Heb het inderdaad ook op xda gepost maar je weet nooit dat er hier ook genien zijn die dit probleem de baas zouden kunnen. Moest er een oplossing komen zal ik ze allesinds hier ook posten voor moesten nog ooit mensen op dit probleem stoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
jebuske schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:52:
[...]

Heb het inderdaad ook op xda gepost maar je weet nooit dat er hier ook genien zijn die dit probleem de baas zouden kunnen. Moest er een oplossing komen zal ik ze allesinds hier ook posten voor moesten nog ooit mensen op dit probleem stoten
Bij welke ROM ging 't mis? Zal wel niet bij een van de "grote" zoals de EnergyROM?
(Ohja, beschrijf op XDA ook even wanneer 't mis ging. Dat maakt het wellicht handiger...)

[ Voor 15% gewijzigd door JBS op 13-09-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
JBS schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:53:
[...]
Bij welke ROM ging 't mis? Zal wel niet bij een van de "grote" zoals de EnergyROM?
(Ohja, beschrijf op XDA ook even wanneer 't mis ging. Dat maakt het wellicht handiger...)
Ja ik had de EnergyROM er op staan. Toen heb ik mijn TP2 afgesloten zoals gewoonlijk. Nadat hij uitstaat de batterij eruit genomen, simkaart verwijderd en micro sd verwijderd. Vervolgens de gsm terug aan de pc gehangen, gesynchroniseerd en toen ging ik de private Fusion Rom flashen. Maar hij is nooit nog verder gekomen dan de bootloader. Flashen van roms lukt nog wel maar biedt voorlopig geen oplossing aangezien hij steeds vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:23
Is het mogelijk om android met de sense skin op de touch pro 2 te zetten en Windows Mobile compleet te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
mikevdzanden schreef op zondag 13 september 2009 @ 15:20:
Is het mogelijk om android met de sense skin op de touch pro 2 te zetten en Windows Mobile compleet te verwijderen?
nop denk het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Geen matches
jebuske schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:28:
[...]

Ja ik had de EnergyROM er op staan. Toen heb ik mijn TP2 afgesloten zoals gewoonlijk. Nadat hij uitstaat de batterij eruit genomen, simkaart verwijderd en micro sd verwijderd. Vervolgens de gsm terug aan de pc gehangen, gesynchroniseerd en toen ging ik de private Fusion Rom flashen. Maar hij is nooit nog verder gekomen dan de bootloader. Flashen van roms lukt nog wel maar biedt voorlopig geen oplossing aangezien hij steeds vastloopt.
al geprobeerd de rom op je telefoon te zetten en dan te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:03
jebuske schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:28:
[...]

Heb je Hard-SPL al opnieuw geinstaleerd? Heb je bij het flashen van de ROM de RUU van de ROM gebruikt en niet die van Hard-SPL? Krijg je een foutmelding bij het flashen of voltooit de flash?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
De Hard-SPL krijg ik niet opnieuw geinstalleerd aangezien mijn pc de TP2 nietmeer herkent en hij dus ook geen verbinding kan maken met active sync. Is er een andere manier om deze er nog op te flashen?

Bij het flashen van een nieuwe ROM krijg ik geen foutmelding, nadat hij aan 100% is beland geeft hij het gewone bericht dat ik de stappen op het scherm verder moet volgen maar ook dan raakt hij niet voorbij de bootloader waardoor er geen verdere stappen zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
jebuske schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:05:
De Hard-SPL krijg ik niet opnieuw geinstalleerd aangezien mijn pc de TP2 nietmeer herkent en hij dus ook geen verbinding kan maken met active sync. Is er een andere manier om deze er nog op te flashen?

Bij het flashen van een nieuwe ROM krijg ik geen foutmelding, nadat hij aan 100% is beland geeft hij het gewone bericht dat ik de stappen op het scherm verder moet volgen maar ook dan raakt hij niet voorbij de bootloader waardoor er geen verdere stappen zijn :(
Hmm, dan moet ik je ook naar XDA verwijzen, neem contact op met OliNex (cmonex en Olipro), hopelijk kunen zij je helpen.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
DapperKonijntje schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:19:
[...]

Bij de laatste genesis roms is juist de 2.5 versie stabiel en inderdaad de 2.1 gaf problemen.
De 5.2 is ook weer een stuk mooier met animatie op de thuis pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:14:
[...]
Die is er zeker..
Ik heb versie 7.915.9196 draaien..
Kijk maar eens op htcforum.nl
Er is zelfs nog een nieuwere versie te vinden: TT versie 7.915.9189 [HTC devices] gepost door Yarda.
Grote voordeel van deze versie is dat het keyboard nu ook eindelijk weer werkt en dat die "navigeer naar contactpersoon" goed werkend heeft. Tevens zijn het kompas en de POI's groter in beeld.

Heel GROOT nadeel is dat deze versie vaak zijn GPS-fix kwijt raakt en dat je scherm nogal eens aan het tollen gaat of dat je scheef over het scherm navigeert. Vooral het vaak wegvallen van de GPS-fix kan voor frustratie zorgen (is mijn ervaring).

Het updaten van je TP2 met de HTC hotfix heeft hier geen positieve of negatieve invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen ook eigenaar van een TP2.

Weet iemand of het programma Icontact ook werkt op de TP2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 20:39:
[...]

Bij de laatste genesis roms is juist de 2.5 versie stabiel en inderdaad de 2.1 gaf problemen.
De 5.2 is ook weer een stuk mooier met animatie op de thuis pagina.
Heb je de 14 september release toevallig al draaien? Ik denk dat ik 2.5 binnenkort weer eens 'n kans ga geven na de dramatische 2.5 ROM van een week of 2 terug...

Ik heb m'n TP2 zojuist geflashed en het werkt in ieder geval een stuk beter dan een oudere 2.5 ROM. Helaas nog geen (volledige) landscape support... :(

Enig idee wanneer die komt? Waar wachten we/ze op?

[ Voor 18% gewijzigd door JBS op 15-09-2009 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 16:51

TommyGun

Stik er maar in!

Geen matches
ind0mi schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:58:
Net Skyfire (< gratis internetbrowser) erop geinstalleerd... 't ziet er niet zo mooi uit als Opera maar nu kan ik wel filpmjes kijken op sites als bijv. dumpert op mn TP2 8)
Veel beter dan Opera idd, tenminste ook Flash e.d.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Geen matches
TommyGun schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 08:16:
[...]

Veel beter dan Opera idd, tenminste ook Flash e.d.
tommygun niet huilen jonge!
jij was toch altijd van de mozilla :P jammer dat ze die niet mobile maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

rohit schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:59:
[...]

tommygun niet huilen jonge!
jij was toch altijd van de mozilla :P jammer dat ze die niet mobile maken..
Op de PC werkt 't dan ook perfect, maar de mobile versie is het gewoon niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
TommyGun schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:22:
[...]

Op de PC werkt 't dan ook perfect, maar de mobile versie is het gewoon niet :P
haha echt he :P
maarre best rlxte telefoon he (A)
kheb ook nog de touch diamond 2 en touch pro en xperia.. die touch diamond 2 en touch pro moet ik ff zien te verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

jebuske schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:05:

heb je onderstaande methode geprobeerd?

Flashing Guide
SAFEST WAY TO FLASH YOUR ROM IS THROUGH STORAGE CARD METHOD:

* Copy RHODIMG.NBH into the root dir of your Storage Card.
* Be sure to have at least 30% of charge.
* Turn off your device by using the Power Button.
* Go to Boot loader mode. Push and hold Vol. Down + press Power button.
* After that your device with have a white screen with text " Press to power button for continue upgrade or Press Volume down button for cancel upgrade , select press to power button and it will start upgrade Rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-08 16:35
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:18:
Sinds een paar dagen ook eigenaar van een TP2.

Weet iemand of het programma Icontact ook werkt op de TP2?
Op de TP2 nooit geprobeerd, maar op de Touch Diamond (1) had ik hem prima draaiend. Simpelweg installeren en softkeys veranderen.

Overigens vind ik HTC's contact manager ook prima werken. Het enige wat iContact wél had was snel door letters scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Blackbird-ce schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:17:
[...]

Op de TP2 nooit geprobeerd, maar op de Touch Diamond (1) had ik hem prima draaiend. Simpelweg installeren en softkeys veranderen.

Overigens vind ik HTC's contact manager ook prima werken. Het enige wat iContact wél had was snel door letters scrollen.
pocketcm is ook best rlxt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:30:
[...]
Heb je de 14 september release toevallig al draaien? Ik denk dat ik 2.5 binnenkort weer eens 'n kans ga geven na de dramatische 2.5 ROM van een week of 2 terug...

Ik heb m'n TP2 zojuist geflashed en het werkt in ieder geval een stuk beter dan een oudere 2.5 ROM. Helaas nog geen (volledige) landscape support... :(

Enig idee wanneer die komt? Waar wachten we/ze op?
Yep, ik heb de 14 sept v nu draaien en nog geen bugs tegen gekomen behalve dat manila landscape (nog) niet werkt.
Ik verwacht wel dat dat nog komt, aangezien het in de 2.1 v wel wordt ondersteund.
Maar ze moeten dan ook de animatie in landscape dan werkend hebben. Dat zou de reden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Ja, in 2.1 werkt het gewoon maar 2.5 zal wel dusdanig anders zijn onder de motorkap dat het zo makkelijk niet zal zijn. Op korte termijn wordt de final verwacht, dan zou 't goed moeten werken lijkt me.

Ik ben nu weer terug naar de 2.1 14/09 omdat het missen van de landscape voor mij niet acceptabel is. Probleem is nu dat Opera geen verbinding kan maken met internet hoewel Live Messenger, het weer en IE wel werken. Jij toevallig ook last van? Ik had 't namelijk gisteravond ook met de 2.5 14/09.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:47:
Ja, in 2.1 werkt het gewoon maar 2.5 zal wel dusdanig anders zijn onder de motorkap dat het zo makkelijk niet zal zijn. Op korte termijn wordt de final verwacht, dan zou 't goed moeten werken lijkt me.

Ik ben nu weer terug naar de 2.1 14/09 omdat het missen van de landscape voor mij niet acceptabel is. Probleem is nu dat Opera geen verbinding kan maken met internet hoewel Live Messenger, het weer en IE wel werken. Jij toevallig ook last van? Ik had 't namelijk gisteravond ook met de 2.5 14/09.
Manila zelf draaid dan wel niet in landscape, maar de andere programma's gewoon wel.
Je kan ervoor kiezen auto rotate aan te zetten of niet.
I.p.v. autorotate gebruik ik "changescreen (freeware)" en zet ik de programma's waarvan ik echt niet wil dat ze roteren (zoals manila e.d.) bij de uitzonderingen.
Opera e.d. draaien normaal bij me, ook in landscape.
Ik ben eigenlijk nog geen bugs tegen gekomen, zelfs gps werkt als een speer. Maar ik moet wel zeggen dat ik altijd direkt na het flashen het register update voor de gps fix en lag zonder dat ik eigenlijk weet of het nog steeds nodig is :? .

• JBS
  • Niet online
Geen matches
Ja, maar dat geeft nogal wat problemen bij SMS'en etc.
Opera draait wel in landscape maar kan geen verbinding krijgen met internet. Zie XDA, er zijn veel mensen met dit probleem.

Ik haal m'n Gmail op via IMAP en kan kiezen uit o.a. de mail van laatste x dagen. De optie om te kiezen voor alleen de nieuwe mail mis ik, is hier wat op te vinden? (Behalve m'n mail op een andere manier ophalen)

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:54
Nu ik mijn toestel een harde reset heb gegeven krijg ik Opera Mini 4.2 niet meer geinstalleerd. Voorheen werd mijn toestel nooit herkend en kon ik het prima installeren met de suggestie die de mini site deed. Nu wordt het toestel geschaard onder een Touch Pro, TyTN II en krijg ik elke keer een foutmelding van Jblend:

Fout bij laden jar-bestand

Ik vind opera mini net wat fijner voor mij, vandaar. Iemand die dit kan verklaren. Of iemand die dit kan reproduceren misschien?

Stay safe

• Rohit
Master FX schreef op donderdag 17 september 2009 @ 11:10:
Nu ik mijn toestel een harde reset heb gegeven krijg ik Opera Mini 4.2 niet meer geinstalleerd. Voorheen werd mijn toestel nooit herkend en kon ik het prima installeren met de suggestie die de mini site deed. Nu wordt het toestel geschaard onder een Touch Pro, TyTN II en krijg ik elke keer een foutmelding van Jblend:

Fout bij laden jar-bestand

Ik vind opera mini net wat fijner voor mij, vandaar. Iemand die dit kan verklaren. Of iemand die dit kan reproduceren misschien?
download de mini 5 ??

Verwijderd

ja dat wou ik ook zeggen, ik heb het geinstaleerd en het is mooier dan de vorige versie.
Alleen is de zoom functie bij de nieuwe versie veel minder, (je kan niet zovel in zoomen wat ik wel nodig heb vanwege mijn slechte ogen dus ik zal de oude versie gebruiken) dan bij zijn vooganger.
Maar het is veel mooier en je kan meerdere paginas openen zodat je kan switzen van pagina.

• Rohit
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:23:
ja dat wou ik ook zeggen, ik heb het geinstaleerd en het is mooier dan de vorige versie.
Alleen is de zoom functie bij de nieuwe versie veel minder, (je kan niet zovel in zoomen wat ik wel nodig heb vanwege mijn slechte ogen dus ik zal de oude versie gebruiken) dan bij zijn vooganger.
Maar het is veel mooier en je kan meerdere paginas openen zodat je kan switzen van pagina.
waarom niet gewoon de opera browser gebruiken die standaard erbij zit?

Verwijderd

Geen matches
Beste Rohit dat doe ik ook dat is veel beter te lezen voor mij.
Maar ik wou alleen even zien hoe de nieuwe versie was.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2009 18:03 ]

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:54
Dat levert dezelfde foutmelding op. Ik snap er niks van. en dat terwijl het voor de reset wel gewoon werkte.Werd jullie toestel wel herkend?

[ Voor 0% gewijzigd door Master FX op 18-09-2009 11:30 . Reden: typo's ]

Stay safe

Verwijderd

een andere optie is de rom opnieuw te instaleren em als je een oude rom hent kan je gelijk de nieuwe rom instaleren..
de orginele rom staan op de site van htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Ik kan het niet vinden in de beide topics
maar de TYTN2 had een kaisertweak om vele instellingen te kunnen wijzigen
maar voor de varioV kan ik niets vinden... behalve de advanced configuratie tool
of is er gewoon domweg niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
ijsbeer910 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 02:12:
maar voor de varioV kan ik niets vinden... behalve de advanced configuratie tool
Je vind de advanced configuration tool niets? Die tool is anders behoorlijk compleet imho. Wat wil je wijzigen dan dat de tool niet aan kan? Je zou eens kunnen zoeken of je het via het register kan wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen, ik heb gister mn touch pro 2 binnen gekregen, maar zit dus met een probleem, namelijk, internet.
Ik heb onbeperkt internet in mn abbonoment, dus ik neem aan dat hij dan gewoon meteen op internet kan?
Boven in het scherm staat 3G, dus ik neem aan dat dat internet is, maar zodra ik op naar een site wil gaan, of bvb het weerbericht te kijken, veranderd die 3G in een H, en dan werkt t allemaal niet meer, alleen het weer updaten lukt nog, maar een site openen doet hij niet.
Ga ik weer uit internet dan word die H weer 3G.. heel vreemd.
Ik heb de telefoon al een paar keer gereset, maar het blijft. zo is er niet zo veel aan, google maps wilt dus niet laden etc.
Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Matched: Topic, Touch, Het
ijsbeer910 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 02:12:
zoek op xda en zij gult vinden ;)

raphael tweak.. en uh advanced heeft al best veel tweaks voor een telefoontje ;)
touch hd tweak ofzo kan je ook gebruiken en diamond tweak. kweet alleen niet of die touch hd werkt, volgens mij niet maar je kan het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 18:16:
Hallo allen, ik heb gister mn touch pro 2 binnen gekregen, maar zit dus met een probleem, namelijk, internet.
Ik heb onbeperkt internet in mn abbonoment, dus ik neem aan dat hij dan gewoon meteen op internet kan?
Boven in het scherm staat 3G, dus ik neem aan dat dat internet is, maar zodra ik op naar een site wil gaan, of bvb het weerbericht te kijken, veranderd die 3G in een H, en dan werkt t allemaal niet meer, alleen het weer updaten lukt nog, maar een site openen doet hij niet.
Ga ik weer uit internet dan word die H weer 3G.. heel vreemd.
Ik heb de telefoon al een paar keer gereset, maar het blijft. zo is er niet zo veel aan, google maps wilt dus niet laden etc.
Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?
Ga naar het tabblad commanager, ga naar de data verbinding en laat het automatisch instellen (niet het aan / uit knopje maar links daarvan).
Als het goed is laat ie je provider zien en klik op doorgaan(of zoiets)
Als hij klaar is even softreset en het zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:29:
[...]

Ga naar het tabblad commanager, ga naar de data verbinding en laat het automatisch instellen (niet het aan / uit knopje maar links daarvan).
Als het goed is laat ie je provider zien en klik op doorgaan(of zoiets)
Als hij klaar is even softreset en het zou moeten werken.
Dat werkt niet altijd goed. Ik moest bijvoorbeeld voor Hi dit handmatig instellen (Custom ROM overigens). Zie hi.nl voor de benodigde instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
JBS schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 21:22:
[...]
Dat werkt niet altijd goed. Ik moest bijvoorbeeld voor Hi dit handmatig instellen (Custom ROM overigens). Zie hi.nl voor de benodigde instellingen.
Klopt, maar hij heeft hem nog maar net. Dus normaal gesproken moet de telefoon zich zo zelf goed instellen.

Verwijderd

Als ik bij comm manager bij dat gegevens verbinding ga, dan staat er : Land: nederland, aanbieder: Hi, wilt u verdergaan, dan doet hij wat dingetjes en moet ik opnieuw opstarten, maar het probleem blijft, als ik op internet ga en naar een site wilt, doet hij eerst alsof hij wat laad, maar dan stopt hij gewoon, vreemd genoeg doet youtube het wel :?
Bij weer updaten verandert dat 3G tekentje weer in een H teken, en bij google maps staat er ook alleen maar laden, en zegt hij dat hij een dataverbinding nodig heeft. Hetzelfde bij messenger.
Ik vraag me wel af wat nou het internet is wat je 'onbeperkt' krijgt, GPRS oid? die dan altijd aanstaat zegmaar.
Is er geen fabrieksreset oid, dat hij weer standaard instellingen krijgt, want een paar vrienden die dachten er verstand van te hebben hebben ook bij instellingen dingen veranderd..

Verwijderd

Als ik ook bij instellingen>verbindingen ga en dan 'Bestaande verbindingen'> modem aanklik, staat er maar 1 verbinding, namelijk 'Mobiele Startsite'

Bij proxyinstellingen staat 'Dit netwerk geeft verbinding met internet' aangevinkt, net als 'Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet.

Bij 'mijn werk netwerk' staan geen verbindingen.

Als ik naar de instelling 'netwerk geavanceerd' ga, staat er HSPA/HSUPA inschakelen.
bij GPRS authenticatie staat alleen PAP authenticatie aangevinkt.

Bij aanmelden bij domein staat dat mijn apparaat niet is ingesteld, en als ik het wil instellen vraagt hij om een mailadres van het domein??

• ijsbeer910
rohit schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 18:39:
[...]

zoek op xda en zij gult vinden ;)

raphael tweak.. en uh advanced heeft al best veel tweaks voor een telefoontje ;)
touch hd tweak ofzo kan je ook gebruiken en diamond tweak. kweet alleen niet of die touch hd werkt, volgens mij niet maar je kan het proberen
Bedankt!

Verwijderd

Heb een hard reset gedaan, en ik moest weer hi invullen etc, dan deed hij de verbindingsinstellingen goed oid, telefoon is gestart, ik update het weer. het 3G'tje word weer een H en het weer is geupdate.
Ik ga naar de browser en tik hi.nl in, hij begint met laden, maar na een paar stukjes tekst, stopt het laden weer, en andere sites wil hij helemaal niet laden, de laadbalk blijft zegmaar staan bij het begin.
google maps wil ook niet opstarten, omdat er naar zeggen geen dataverbinding is(error: wininetHttoError[0 12002].
Live messenger doet ook niks omdat hij geen verbinding kan maken.
Snap er echt niks meer van nu

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:18
Geen matches
Weet iemand een webshop waar je een 1800mah batterij kan halen waarbij er geen vervangende batterycover nodig is?

Ik kom alleen van die bakstenen tegen.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Ik heb de nieuwe bèta van Opera Mini 5 geïnstalleerd maar het gebruik van het querty toetsenbord zorgt voor hangende letters wat resulteert in bijvoorbeeld nu.nlllllllllllllllllllllllllllllllll.
Ik ben vast niet de enige...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 13:36:
Heb een hard reset gedaan, en ik moest weer hi invullen etc, dan deed hij de verbindingsinstellingen goed oid, telefoon is gestart, ik update het weer. het 3G'tje word weer een H en het weer is geupdate.
Ik ga naar de browser en tik hi.nl in, hij begint met laden, maar na een paar stukjes tekst, stopt het laden weer, en andere sites wil hij helemaal niet laden, de laadbalk blijft zegmaar staan bij het begin.
google maps wil ook niet opstarten, omdat er naar zeggen geen dataverbinding is(error: wininetHttoError\[0 12002].
Live messenger doet ook niks omdat hij geen verbinding kan maken.
Snap er echt niks meer van nu
Dat het in een H veranderd wilt zeggen dat je naar snel overschakeld en je hebt dus internet (het weer wordt ook geupdate).
Ik denk dat het aan je proxy instellingen ligt.
Draai die instelling eens om. Bij mij stond er eerst een vinkje bij proxy. Nadat ik dat had weggehaald werkte alles nar behoren. Maar aangezien ik telfort heb kan dat bij jou anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
deding schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 16:23:
Weet iemand een webshop waar je een 1800mah batterij kan halen waarbij er geen vervangende batterycover nodig is?

Droom lekker door.
Als dat mogelijk was, was je ze al tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op zondag 20 september 2009 @ 02:39:
Ik heb de nieuwe bèta van Opera Mini 5 geïnstalleerd maar het gebruik van het querty toetsenbord zorgt voor hangende letters wat resulteert in bijvoorbeeld nu.nlllllllllllllllllllllllllllllllll.
Ik ben vast niet de enige...?
Heb zelf ook net Opera Mini 5 gedownload. Werkt als een zonnetje en heb geen enkel probleem ermee. Het enige wat ik nu nog zou willen, is de mogelijkheid om een snelkoppeling in het startmenu te plaatsen. Iemand hier al wat op gevonden? Heb al op XDA gezocht, maar niks gevonden.

EDIT: Zie dat de andere "problemen" ook weer aanwezig zijn, zoals het continu vragen naar toestemming om het netwerk te mogen gebruiken. Tevens is het niet geheel fullscreen, want ik zie nog steeds boven het programma de windows taakbalk. Ga vanavond even kijken of ik deze problemen met wat oude tweaks, die ook voor beta 4.2 werkten, kan verhelpen. I'll let you know.

Verder ziet de nieuwe opera mini er echt chique uit. Mooie heldere interface en loopt als een zonnetje. Veel fijner dan de gewone opera browser of de beta 9,7 versie.

Ciao,
Ries

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: Touch, Pro2, HTC, Het
Ik heb een vraagje aan jullie die "ervaring" met dit toestel hebben.

Ik sta op het punt een nieuwe telefoon te nemen. Ik heb nu de Nokia N96, niet echt geweldig.
Ik twijfel tussen de N97 en de Touch Pro2.

Ik lees er goede dingen over, maar hoor ook van een vriend van me dat er problemen met het scherm zijn, dat het mechanisme "dol" raakt en dat ie niet meer blijft staan maar doorklapt.

Is dit bij jullie bekent? De N97 lijkt me ook leuk, maar na de ervaring met de N97 ben ik voor het eerst huiverig voor een nieuwe Nokia.

En welke HTC is eigenlijk dezelfde als de touch Pro2, alleen dan zonder toetsenbord (als ie er tenminste is) maar met dezelfde systeemeisen en specificaties.

Hopelijk kunnen jullie me helpen en zodoende een goede keuze te maken, al is het maar voor een abonnement van een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 08:27

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Matched: Touch, Pro2, HTC
En welke HTC is eigenlijk dezelfde als de touch Pro2, alleen dan zonder toetsenbord (als ie er tenminste is) maar met dezelfde systeemeisen en specificaties.
Ik geloof dat dat de HTC Diamond2 is.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Laatst online: 01-02-2023
Matched: Touch, HTC
MHz schreef op zondag 20 september 2009 @ 21:21:
[...]

Ik geloof dat dat de HTC Diamond2 is.
Dan zou ik zeggen de Touch HD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: Touch, Pro2, Het
inderdaad de touch HD die heeft zelfs een ietje grotere scherm en heb je ook de vele klachten over de krassende cameraklep en de klachten over het niet opladen van de baterij van de n97 gelezen.
Ik heb beide toestellen in bezit gehad en heb de n97 gelijk door verkocht omdat niet tevreden was, het voelde voor mij als speelgoed en natuurlijk de vele klachten over dit toestel.
Ik heb nu de TP PRO2 nu 2 maanden waar ik heel erg tevreden over bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deding schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 16:23:

Het is niet helemaal het antwoord op je vraag, maar als er toch geen 1800mah sets zijn zonder nieuwe batterycover, dan zou ik deze adviseren, een 2800 mah, heb 'm zelf ook besteld en binnen 4 werkdagen binnengekregen. Je toestel wordt er wel een milimeter of 7 dikker door, maar bijna niet zwaarder (en zelf vind ik 'm eigenlijk nog beter vasthouden).

http://www.superetrader.c...htc-touch-pro-p-5298.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:51:
[...]

Het is niet helemaal het antwoord op je vraag, maar als er toch geen 1800mah sets zijn zonder nieuwe batterycover, dan zou ik deze adviseren, een 2800 mah, heb 'm zelf ook besteld en binnen 4 werkdagen binnengekregen. Je toestel wordt er wel een milimeter of 7 dikker door, maar bijna niet zwaarder (en zelf vind ik 'm eigenlijk nog beter vasthouden).

http://www.superetrader.c...htc-touch-pro-p-5298.html
en hoeveel scheelt het qua batterijduur?? merk je ook echt een verschil? hoelang gaat hij nu mee?
enne btw hoeveel is het inclusief verzendkosten in euro's ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 20:53

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:51:
[...]
Je toestel wordt er wel een milimeter of 7 dikker door, maar bijna niet zwaarder (en zelf vind ik 'm eigenlijk nog beter vasthouden).
Holy Crap ! Nóg eens 7mm dikker? Betere batterij zou wel handig zijn, maar 7mm extra over de gehele lengte?

Nee... daar ben ik te groot geschapen voor, wil dat nog comfortabel in mijn broekzak passen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Inderdaad, het is nu al een ramp om dat ding in je broekzak te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
TommyGun schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:12:
Inderdaad, het is nu al een ramp om dat ding in je broekzak te hebben.
je mag em ook aan mij geven? ruilen we wel tegen een nieuwe touch diamond 2 (A) die is veel dunner (A)

Modbreak:Op de man spelen is niet echt tof!

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 21-09-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Geen matches
Commentaar op de moderatie mag via mail of DM. Graag dan wel constructief.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 21-09-2009 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik heb problemen met mijn internet... elke keer als ik bij opera iets invoer is google wel te bereiken maar verder niks. hij geeft ook elke keer een fout melding aan... en als hij t af een toe een beetje doet duurt t enorm lang voordat hij iets geladen heeft

Weet iemand iets meer hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:44:
ik heb problemen met mijn internet... elke keer als ik bij opera iets invoer is google wel te bereiken maar verder niks. hij geeft ook elke keer een fout melding aan... en als hij t af een toe een beetje doet duurt t enorm lang voordat hij iets geladen heeft

Probeer Internet Explorer eens. Werkt het daarmee wel naar behoren?
Bebruik je een Custom ROM? Bij de een van de laatste Genesis ROM's is het een bekend probleem dat Opera verbindingsproblemen heeft. Inmiddels is dat wel opgelost, maar wellicht heb je nog een oudere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Geen matches

vertel ook welke error? welke rom software versie van operaa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
rohit schreef op maandag 21 september 2009 @ 10:17:
[...]

en hoeveel scheelt het qua batterijduur?? merk je ook echt een verschil? hoelang gaat hij nu mee?
HLI-T7373XL $96.95 Price before VAT, plus delivery
** update/ € 85.62 EUR inclusief BTW en verzendkosten zijn gratis
vanaf het weekend leverbaar
**
Extended-size super high capacity 4500mAh
http://www.mugenpowerbatt...5377/Products/HLI-T7373XL

Da's nogal wat meer dan 2800, de prijs is dan ook wel hoger denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door ijsbeer910 op 24-09-2009 03:03 . Reden: exacte europrijs verkregen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op maandag 21 september 2009 @ 10:17:
[...]

Ik merk het verschil wel degelijk. Het verdubbelt net niet, maar zeg 80% beter. (ik ben m'n toestel wel intensiever gaan gebruiken omdat ik me nu geen zorgen maak over het halen van het einde van de dag).

Totale kosten zijn op dit moment EUR 20,68 (18.62pond)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ijsbeer910 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:33:
[...]

HLI-T7373XL $96.95 Price before VAT, plus delivery
Extended-size super high capacity 4500mAh
http://www.mugenpowerbatt...5377/Products/HLI-T7373XL

Da's nogal wat meer dan 2800, de prijs is dan ook wel hoger denk ik.
ik vind me batterijduur nu al goed, vergeleken bij al mijn andere htc's.. dus een kleine verbetering voor wat is het 20 euro ofz? kan nog wel.. maarre 68 euro voor een batterij gaat net iets tever ;) zo slecht is me accu nog niet :) en die cover is zwaar lelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:32:
[...]

Ik merk het verschil wel degelijk. Het verdubbelt net niet, maar zeg 80% beter. (ik ben m'n toestel wel intensiever gaan gebruiken omdat ik me nu geen zorgen maak over het halen van het einde van de dag).

Totale kosten zijn op dit moment EUR 20,68 (18.62pond)
maar ik vind die replacement cover zo lelijk... waarom niet een beetje net als die van htc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
rohit schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:19:
[...]

vertel ook welke error? welke rom software versie van operaa...
Hij geeft aan dat de verbinding van de proxyserver is mislukt.. kan niet vinden welke versie t is van opera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches

Heb nu opera 5 mini beta gedownload en hij werkt als een zonnetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:51:
[...]

Hij geeft aan dat de verbinding van de proxyserver is mislukt.. kan niet vinden welke versie t is van opera
waarom gebruik je proxyserver dan? moet dat ofz?

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires mogen hier besproken worden. Hier worden reacties over accessoires verwijderd!
Levertijden en abonnementen mogen hier besproken worden.