Dit had ik ook, en heb dat opgelost door de bestandsnaam van die .exe te veranderen. Het gaat om "FM radio.0413.exe" welke zich (na het installeren op het apparaat zelf, niet op de sd kaart) in de windows map bevind. FMRadio.exe.0413.mui moet het worden, en daarboven staat dan als het goed is nog een 'normale' FMRadio.exe.
Het enigste probleem wat ik heb met de radio, is dat ik slecht ontvangst heb, kan dit liggen aan mijn eigen koptelefoon die eraan hangt? Niet de bijgeleverde dopjes..
Oh, ik vind de huidige rom juist best stabiel en fijn, heb nog geen custom gevalletje nodig, behalve dan misschien voor onderstaande problemen
Verder heb ik ook nog een aantal andere vragen die ik ook al op XDA gesteld heb, maar daar hebben ze me nog geen antwoord kunnen geven.
[1] GPS, Ik heb alle
gps tweaks toegepast van het xda forum en heb TomTom 7 - v7.910.9185, met Western Europe 1GB 815.2024 kaart, geïnstalleerd. Ik krijg echter geen gps verbinding met tomtom, dat heb ik ook nooit gehad. Ook heb ik quickGPS geprobeerd, maar ook dat werkte niet. In google maps krijg ik eveneens geen fix..
[2] Bij mijn oude htc touch kon ik boven op het battarij icoontje drukken om zo de status van de batterij te bkijken. Nu krijg je het 'meldingen' scherm, wat best een fijn scherm is, maar niet om je batterijstatus te bekijken. Ik wil graag mijn batterij status in 1 of 2 'aanrakingen' kunnen zien.
[3] In opera moet ik soms meerdere malen op links of thumbnails klikken voordat hij de link volgt. Ook is het soms lastig om een formulier in te vullen omdat je meerdere malen moet drukken voordat ik een veld ik kan vullen. Daarnaast is het ook niet mogelijk tekst te selecteren op een website?
[4] Ik wil bij mijn sms of email inbox, met het touchscreen meerdere emails/smsjes selecteren, hoe maak ik dat mogelijk? want nu scrolled hij namelijk en moet je bij menu -> berichten selecteren zijn..
[5] de tp2 heeft een vette facebook integratie, maar is/wordt dit mogelijk met hyves? Dat zou super zijn aangezien je dan gelijk alle profiel foto's hebt van je contactpersonen.
[6] de TP2 slaat contactpersonenfoto's op in een groter formaat als outlook dat doet. Wanneer je met je TP2 dus een foto instelt komt deze wel in high-reso in outlook, maar omgekeerd cropped outlook hem altijd naar 72x72px, hierdoor is hij op de TP2 onscherp bij het contactpersonen scherm, aangezien daar foto's staan van 250x250px ofzo
[7] Ik heb het 'instellingen' icoontje verwijderd bij het start menu, hoe krijg ik deze terug? Deze staat namelijk niet in de lijst bij alle programma's.
[8] Waar is 'audio manager' heen? Hij draait altijd op de achtergrond heb ik het idee, terwijl ik het op mijn oude touch fijn vond om deze met een hardware button op te roepen. Ook ideaal wanneer je ergens 'ver weg' op je telefoon zat, in 1 of ander menu, en je een andere track aan wilde zetten. Is het mogelijk om dit weer als aparte applicatie op te roepen?
[9] En de laatste vraag: die licht-sensor, welke het scherm dimt wanneer je de telefoon tijdens het bellen aan je hoor houdt, is het mogelijk om dit altijd te activeren? Lijkt me makkelijk voor wanneer de telefoon in je broekzak stopt en dergelijke.
alvast bedankt!
EDIT: en
dit is misschien nog wel een makkelijk progje voor vele; het roept een menu van 12 iconen op wanneer je de powerknop 2 sec. inhoudt. Hiermee kan je ook een soft-reset doen (scheelt met het er afhalen van je batt.cover), of 1 van de andere 11 taken.
EDIT 2: de panorama camera modus maakt een foto's op een lage resolutie als iemand dat was opgevallen, op het
forum van XDA hebben ze daar een oplossing voor gevonden.
[
Voor 12% gewijzigd door
brentnl op 17-08-2009 11:59
]