Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 08:08:
Die bug dat touchflo niet opstart na een soft reset is wel irritant...
Nu merk ik ook dat ik in die situatie het toestel niet uit kan zetten via de knop bovenop. Is er nog een andere manier voor? Ik zit nu op mijn werk en heb geen manual bij de hand...

Ik hoop dat er snel een grote update komt. Het toestel reageert ook nogal eens traag.
Het is meestal op te lossen door een paar keer afwisselend je toestel helemaal uit te zetten en weer op te starten afgewisseld met een softreset.
Ineens start touchflo weer op en is het probleem over.
Tot je weer eens iets geinstalleerd of gedeinstalleerd hebt ieder geval.
Inderdaad erg vervelend. Zeker als je continue met software aan't spelen bent.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 16:06 . Reden: spellingsfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:15
Kassad schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:21:
[...]

Ik heb begrepen dat er een IPL is (Initial Program Loader) die je kan vergelijken met een BIOS en dat daarna de SPL (Secondary Program Loader) de ROM laadt. HardSPL is een aangepaste SPL die zorgt dat een aangepaste ROM kan worden geladen. Laat een SPL zich dan met een MBR (Master Boot Record) vergelijken? Of haal ik nu dingen door elkaar? :+
Zoals je het verteld klinkt het hartstikke logisch dus ik ga hierin met je mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:04:
[...]

Het is meestal op te lossen door een paar keer afwisselend je toestel helemaal uit te zetten en weer op te starten afgewisseld met een softreset.
Ineens start touchflo weer op en is het probleem over.
Tot je weer eens iets geinstalleerd of gedeinstalleerd hebt ieder geval.
Inderdaad erg vervelend. Zeker als je continue met software aan't spelen bent.
Ik heb gewoon de PIN-controle uitgezet, en dan start hij ALTIJD goed op!

Bij mij dan in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nicozo schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 00:45:
[...]

Ik heb gewoon de PIN-controle uitgezet, en dan start hij ALTIJD goed op!

Bij mij dan in ieder geval ;)
Kan ik me bij aansluiten :) Heb toen ook veel gezeik gehad met de Diamond icm SPB Mobile Shell3.0 en ten ook de pincontrole uit gezet. Had daar geen problemen meer en nu de TP2 1,5 maand in mijn bezit en tot op heden is TF3d altijd opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 00:38
De truuk voor het niet opstarten van touchflo is alsvolgt:
1. Zet hem in vliegtuig modus (meestal de home knop ingedrukt houden en kiezen voor vliegtuigmodus)
2. Zet toestel uit (knop bovenop inhouden,bevestigen)
3. Zet toestel aan.(knop bovenop drukken)
Voila, touchflo start op, pas als je vliegtuigmodus nu weer uitzet, vraagt hij om de pincode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Yeey, gister heb ik ook mijn TP2 binnengekregen. Ik heb deze besteld via een internetshop, en er zit niks van Vodafone in die software! Sterker nog, omdat mijn Vodafone abonnement pas in september ingaat, heb ik geprobeerd om mijn KPN sim-kaart te gebruiken, en dat werkt! Hij is dus niet eens gelocked :)

Tot nu toe heb ik wat gespeeld met de applicaties, uiteraard TomTom geinstallerd, en ook G-Alarm (echt een gave applicatie).

@bovenstaande reacties; ik heb ook al een aantal programma's ge(de)installeerd maar nog geen problemen gehad met het opstarten van TF3D? Ik heb het PIN vragen ook gewoon aan staan!

Dan heb ik nog wel een vraag; welk codec pack gebruiken jullie om bijv. je divx'jes te kunnen afspelen? Ik kom wel Movie2MemCard tegen, maar ik las nu ook dat bijv. K-Lite ook op Windows Mobile geinstalleerd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren Sygic McGuider geïnstalleerd op m'n TP2. Deze navigatie software is speciaal ontwikkeld voor mobiele telefoons en ik moet zeggen, het ziet er zeer strak uit. McGuider gaat verder waar TomTom voor de PDA (TT7) gestopt is, dus o.a. wel rijbaanbegeleiding en wegnummers in de gesproken aanwijzingen. De kaarten zijn van TeleAtlas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:42
Dan heb ik nog wel een vraag; welk codec pack gebruiken jullie om bijv. je divx'jes te kunnen afspelen? Ik kom wel Movie2MemCard tegen, maar ik las nu ook dat bijv. K-Lite ook op Windows Mobile geinstalleerd kan worden?
Ik zelf gebruik coreplayer voor divx ed.
Coreplayer ondersteund beina alles en is erg vlot met het afspelen.

Je zou ook voor het gratis TCPMP kunnen gaan. Daar is ook erg veel mee mogelijk maar het kost wel wat tijd om alles in te stellen en uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
CILLER schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:14:
[...]

Ik zelf gebruik coreplayer voor divx ed.
Coreplayer ondersteund beina alles en is erg vlot met het afspelen.

Je zou ook voor het gratis TCPMP kunnen gaan. Daar is ook erg veel mee mogelijk maar het kost wel wat tijd om alles in te stellen en uit te zoeken.
Ik gebruik TCPMP versie 0.72RC1 om mijn divx avi of xvid af te spelen i.c.m. een subtitle plugin speciaal daarvoor kan ik een *.srt of elk ander bestandje als ondertiteling er bij zetten!! _/-\o_
Echt ideaal! geen gezeur met omzetten van bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:03
als ik meerdere contactpersonen selecteer en ik kies voor contact verzenden dna heb ik alleen de keus voor sms/mms.
niet meer voor overzenden.
heeft iemand een idee hoe je dit weer terug krijgt?
het is nl behoorlijk vervelend om al mn contactpersonen 1 voor 1 over te zetten naar mn carkit.
in het verleden werkte dit wel.
ik doe liever nog geen hard reset, maar als t niet anders kan moet ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjanvanputten
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-03-2023
Ikzelf heb inmiddels ook al een tijdje de touch 2.
Voor de meeste zaken is het een top telefoon.

Alleen zit ik toch met een vraag over de camera. Ik verwacht na reviews geen top camera.
Een matige zou ik al goed vinden. maar mijn vriendins telefooncamera van een 'oude' samsung (een d600 900 ofzoiets) blaast qua kwaliteit deze htc uit het water... dat moet toch beter kunnen.

Afbeeldingslocatie: http://82.215.38.198/pictures/IMAGE_023_small.jpg
in het groot

Deze zijn toch vrij onacceptabel?
Misschien mis ik een instelling? Iemand een idee?

heb al wel in de instellingen zitten spelen, maar iso op 100 zetten maakt het niet veel beter.

[ Voor 10% gewijzigd door ericjanvanputten op 07-08-2009 12:01 . Reden: plaatjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 21:19
dimocash schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:43:
als ik meerdere contactpersonen selecteer en ik kies voor contact verzenden dna heb ik alleen de keus voor sms/mms.
niet meer voor overzenden.
heeft iemand een idee hoe je dit weer terug krijgt?
het is nl behoorlijk vervelend om al mn contactpersonen 1 voor 1 over te zetten naar mn carkit.
in het verleden werkte dit wel.
ik doe liever nog geen hard reset, maar als t niet anders kan moet ik wel.
Instellingen > Communicatie > Bluetooth > Meest rechter tab bovenin > BT- object verzenden > Contactpersonen > Menu > Alles Selecteren > Verzenden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
newsgroupie schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:55:
[...]

Instellingen > Communicatie > Bluetooth > Meest rechter tab bovenin > BT- object verzenden > Contactpersonen > Menu > Alles Selecteren > Verzenden ;)
mn auto accepteert die niet.
hij stuurt het dan als een ander formaat ofzo.

en bij een toestel van een collega (touch diamond2) is de optie overzenden wel aanwezig.

[ Voor 11% gewijzigd door dimocash op 07-08-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Laatst online: 11-09 17:25
Deze zijn toch vrij onacceptabel?
Misschien mis ik een instelling? Iemand een idee?

heb al wel in de instellingen zitten spelen, maar iso op 100 zetten maakt het niet veel beter.
[/quote]

Probeer eens met de zon "mee" te fotograferen, er tegen in heeft bijna iedere camera moeite mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:58
Een maatje heeft hem, maar ik twijfel zelf ook nog. Ik zoek een HTC met toetsenbord omdat mijn abbo binnenkort verloopt. Goede keuze vinden jullie? Ik wil ook wel een Touch HD, maar die mist een toetsenbord. Een must voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Het toetsenbord is echt geweldig. Ik vind het persoonlijk de grootste toppunt van deze telefoon, samen met het straight-talk geluidskwaliteit.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
dimocash schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:12:
[...]

mn auto accepteert die niet.
hij stuurt het dan als een ander formaat ofzo.

en bij een toestel van een collega (touch diamond2) is de optie overzenden wel aanwezig.
Probeer bij instellingen Toegang via SIM (SAP) in te schakelen. Dit moest ik ook doen voordat ik het hele telefoonboek kon overgooien naar mijn carkit (Prius).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik heb met Windows Media player wat muziek op m'n TP2 gezet en later verwijderd... alleen als ik nu in Touchfow navigeer naar muziek staan er nog allerlei verwijzingen naar albums en nummer die er niet meer opstaan. ( aangegeven door een uitroepteken) Hoe kan ik die lijst even helemaal schonen?

Sander.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2009 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Iemand de ROM update voor het toestel werkend geïnstalleerd gekregen? Ik krijg de hele tijd verbinding fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
ID-College schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 17:07:
Een maatje heeft hem, maar ik twijfel zelf ook nog. Ik zoek een HTC met toetsenbord omdat mijn abbo binnenkort verloopt. Goede keuze vinden jullie? Ik wil ook wel een Touch HD, maar die mist een toetsenbord. Een must voor mij :)
Dan begrijp ik niet wat je twijfels zijn. De keuze lijkt me dan wel duidelijk... Wilde je echt alleen je twijfels delen in dit topic? Niet zo'n zinvolle bijdrage, net als mijn reactie overigens. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met hoe lang je een film kan kijken op de TP2 in vliegtuigmodus en voor de rest alle programma's uit etc.??

Wil als ik op vakantie ga iig 1 mssn 2 films kijken in het vliegtuig, daar het 11 uur vliegen is.Mssn dat er nog wat te doen is om en maximale uit de batterij te halen? Bijv. spaarstand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Hmm die van mij kan nu echt retour, toetsenbord is gaar, de M moet ik veel te hard op drukken voor ie het doet. Lekkere kwaliteit daar bij HTC :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
newsgroupie schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 08:29:
[...]

Probeer bij instellingen Toegang via SIM (SAP) in te schakelen. Dit moest ik ook doen voordat ik het hele telefoonboek kon overgooien naar mijn carkit (Prius).
bedankt voor je reaktie.
toeging via sim (sap) staat al aangevinkt.

dis is dus helaas niet de oplossing.

als ik naar contacten ga, dan kies voor menu --> contacten verzenden dan heb ik alleen de keus om dit via sms/mms te doen.
bij mn collega die een touch diamond2 heeft, staat de optie overzenden erbij.

is dit bij de touch pro2 veranderd?
hebben jullie ook alleen de optie sms/mms?

als dit bij jullie anders is, zal ik een hard reset moeten uitvoeren ben ik bang.

btw, toen ik het toestel net had, heb ik alle contactpersonen verstuurd naar mn auto dus het heeft ooit gewerkt. afgelopen week werd mn auto reset en moest mn telefoon opnieuw gekoppeld worden wat wel lukt, maar bij het overzenden miste ik dus een optie voor mn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Phusebox schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 09:54:
Hmm die van mij kan nu echt retour, toetsenbord is gaar, de M moet ik veel te hard op drukken voor ie het doet. Lekkere kwaliteit daar bij HTC :S
je hebt altijd mindere exemplaren in een serie...
heb je ook met auto's, tv's noem maar op.
desondanks blijft het vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dimocash schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:01:
[...]

je hebt altijd mindere exemplaren in een serie...
heb je ook met auto's, tv's noem maar op.
desondanks blijft het vervelend.
Tja, volgens mij ben ik de guinea pig van de electronica industrie idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:07:
[...]

Tja, volgens mij ben ik de guinea pig van de electronica industrie idd...
Volgens mij ben jij gewoon te kritisch, je zoekt mankementen waar ze er niet zijn en van de kleinste dingetjes maak jij een probleem, zoals bijvoorbeeld het plakfolie en dat het scherm een beetje speling heeft. Ondertussen heb je de telefoon nog steeds, waarom heb je hem dan niet gewoon verkocht? Niets is perfect.

Dat neemt overigens niet weg dat een nauwelijks werkende M niet handig is en reden voor reparatie. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 19:55:
Iemand de ROM update voor het toestel werkend geïnstalleerd gekregen? Ik krijg de hele tijd verbinding fouten.
Ik heb het zonder problemen geinstalleerd. Ik installeerde het ook alleen maar omdat ik hoopte dat de GPS fix dan wel zou werken, maar helaas was dat niet het geval.

Heeft er hier iemand ook last van GPS lagging? In TomTom loopt het signaal vaak wel 2 seconden achter, maar ook in het programma FlitsNav die mijn snelheid laat zien loopt de meter achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:15
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:42:
[...]

Heeft er hier iemand ook last van GPS lagging? In TomTom loopt het signaal vaak wel 2 seconden achter, maar ook in het programma FlitsNav die mijn snelheid laat zien loopt de meter achter.
Jup, dat ervaar ik ook. Bij een vriend van me op zijn Touch Diamond loopt ie ook iets achter. Op zich geen probleem als je het eenmaal weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik had G-alarm geinstalleerd, werkt super, maar dit bleek een trial-versie te zijn welke nu verlopen is.. Welke versie gebruiken jullie? Dan installeer ik die.

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:57
Tha_T schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:24:
[...]

Jup, dat ervaar ik ook. Bij een vriend van me op zijn Touch Diamond loopt ie ook iets achter. Op zich geen probleem als je het eenmaal weet ;)
Zou het geen Tomtom probleem zijn dan? Ik gebruik Sygic McGuider en heb er geen last van, zowel op een Diamond als op een TP2 heb ik geen lag.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Sinds kort heb ik ook de touch pro 2.

Weet iemand waarom de automatische draaiing van het beeld alleen in bepaalde apps gebeurd? Hardware kan het niet zijn, noch eigenlijk de software, want als ik in willekeurige apps zit en de slider openschuif draait ie wel, dus dat moet ie ook kunnen op basis van de G-sensor lijkt me. Enige wat ik kan bedenken is dat het gewoon een keuze is.

Hoe weet de aGPS functie waar een mast staat? Is er een standaardprotocol waarmee je aan je provider vraagt "wat is de lokatie van de mast en hoever kan ik er vandaan zitten"? En zijn er dan ook providers waarmee dit niet werkt? Met T-mobile iig nergens last van nog wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:42:
Hallo,

Ik had G-alarm geinstalleerd, werkt super, maar dit bleek een trial-versie te zijn welke nu verlopen is.. Welke versie gebruiken jullie? Dan installeer ik die.

Erik
Check je DM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericjanvanputten
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 09:35:
Iemand ervaring met hoe lang je een film kan kijken op de TP2 in vliegtuigmodus en voor de rest alle programma's uit etc.??

Wil als ik op vakantie ga iig 1 mssn 2 films kijken in het vliegtuig, daar het 11 uur vliegen is.Mssn dat er nog wat te doen is om en maximale uit de batterij te halen? Bijv. spaarstand...
Ik heb een keer 2 films op het scherm achter elkaar gekeken (minimaal 2 x 1,5 uur) en dit was in normale toestand. (met GSM aan) Begon wel met zo goed als volle batt. eindigde met 3 streepjes ofzo. Overigens was het bekijken van 2 films op het scherm nog vrij goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Jasper Janssen schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 18:33:
Hoe weet de aGPS functie waar een mast staat? Is er een standaardprotocol waarmee je aan je provider vraagt "wat is de lokatie van de mast en hoever kan ik er vandaan zitten"? En zijn er dan ook providers waarmee dit niet werkt? Met T-mobile iig nergens last van nog wat dat betreft.
GPS werkt met satellieten. aGPS doet niks anders dan de route van de satellieten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 09:35:

Hebben ze in vliegtuigen tegenwoordig geen stopcontacten dan? (het is verdikkie de 21e eeuw tenslotte..) Ik zou eens informeren bij je maatschappij.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Mischa_NL schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 08:14:
[...]
GPS werkt met satellieten. aGPS doet niks anders dan de route van de satellieten downloaden.
Jij bedoelt QuickGPS, dat is idd software die de route van satelieten voorspelt om een snellere fix te krijgen. aGPS gebruikt andere bronnen waaronder GSM netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kassad schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 08:20:
[...]

Hebben ze in vliegtuigen tegenwoordig geen stopcontacten dan? (het is verdikkie de 21e eeuw tenslotte..) Ik zou eens informeren bij je maatschappij.
Ehm als je business class vliegt wel, maar anders niet. Hell ik 2 maanden geleden met een Boeing 747 naar San Francisco gevlogen en daar zaten gewoon 14" tv's in om de 6 rijen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Phusebox schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 08:42:
[...]

Ehm als je business class vliegt wel, maar anders niet. Hell ik 2 maanden geleden met een Boeing 747 naar San Francisco gevlogen en daar zaten gewoon 14" tv's in om de 6 rijen :S
offtopic: ik vloog vorig jaar met Malaysian AIrlines naar Kuala Lumpur en terug ben ik omgeboekt naar onze trots KLM. Ook 14" om de 6 rijen en doorgezakte stoelen... Waardeloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 08:42:
[...]

Geen stopcontacten idd bij economy, KLM is dit jaar wel bezig geweest om de 747s te updaten en te voorzien van TV schermen voor elke stoel. Alleen is de vraag of dat al klaar is of niet.

Ik heb mn telefoon getest in vliegtuig modus met een film. Na 1.5 uur film was 25% batterij leeg. Dat valt me 200% mee. Dat is niet slecht. Daar kan ik me wel een tijdje mee vermaken. De rest met de algemene TV en slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ging eindelijk mijn abonnement in. Tot op heden gewoon mijn debitel pre-paid simkaartje gebruikt. Maar nu opeens herkent m'n mobiel de simkaart niet meer. Ik heb d'r op geinternet etc. (een half uurtje ongeveer en toen weg gelegd). Toen ik mijn mobiel weer pakte, had ik opeens geen bereik/verbinding meer. Ik dacht dat het misschien aan vodafone zou liggen, maar ik heb de simkaart in mijn oude mobiel gestopt en hier werkte hij gewoon. Iemand enig idee?

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Laatst online: 01-02-2023
Kassad schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 08:23:
[...]

Jij bedoelt QuickGPS, dat is idd software die de route van satelieten voorspelt om een snellere fix te krijgen. aGPS gebruikt andere bronnen waaronder GSM netwerken.
Ah mijn fout. Ik moet ook niet voor 10:30 proberen te reageren; dan ben ik nog niet wakker.
aGPS is idd dmv masten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:06:
Vandaag ging eindelijk mijn abonnement in. Tot op heden gewoon mijn debitel pre-paid simkaartje gebruikt. Maar nu opeens herkent m'n mobiel de simkaart niet meer. Ik heb d'r op geinternet etc. (een half uurtje ongeveer en toen weg gelegd). Toen ik mijn mobiel weer pakte, had ik opeens geen bereik/verbinding meer. Ik dacht dat het misschien aan vodafone zou liggen, maar ik heb de simkaart in mijn oude mobiel gestopt en hier werkte hij gewoon. Iemand enig idee?

bvd.
hard reset did the trick..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Is er al een goede ROM update uit voor dit toestel? Ik heb namelijk regelmatig 0,0 bereik met t-mobile, terwijl anderen in mijn nabijheid met t-mobile in combinatie met een ander toestel gewoon goed bereik hebben. Tot nu toe is dat het meest frustrerende probleem dat ik ervaar.

Overigens vind ik het geheugengebruik ook aan de hoge kant. Soms heeft het toestel gewoon +80% in gebruik terwijl alle proggies afgesloten zijn. Een soft reset zorgt dan meestal dat het daalt naar +/- 65% wat ik ook al vrij hoog vind.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*warez*

[ Voor 98% gewijzigd door pven op 11-08-2009 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
*weg*

[ Voor 101% gewijzigd door pven op 11-08-2009 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

*weg* daar hebben we topicreports voor

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 11-08-2009 09:00 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

lol.. wat is hierboven gebeurd!? is idd hoog tijd voor een lekkere custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek me scheel, wie helpt? Ik zoek naar de instelling voor de verlichting van het toetsenbord, ik weet dat ik ergens iets heb uitgevinkt maar weet niet meer waar..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-08 16:35
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:47:
Ik zoek me scheel, wie helpt? Ik zoek naar de instelling voor de verlichting van het toetsenbord, ik weet dat ik ergens iets heb uitgevinkt maar weet niet meer waar..... 8)7
Advanced Configuration Tool soms gebruikt? (onder "input")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-02-2024

Welzo

Perfectionist

Is het mogelijk om de (standaard meegeleverde) versie van Opera Mobile te verwijderen van de HTP2? Ik wil namelijk een andere versie van opera mobile installeren.
Al geprobeerd om deze ernaast te installeren, alleen als ik dan een webpagina met flash open crasht de browser :S .

Iemand een idee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag,

is er al wat gevonden voor flash invoegtoepassingen in Opera?
irritant als je op een site filmpjes wil bekijken!

En voor die belachelijk lange trilfunctie tijdens het ontvangen van een smsje? t zou toch fijn zijn als ik mijn htc op school aan zou kunnen laten.. Nu horen ze het net zo duidelijk als mn ringtone..

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:08
ik werd geattendeerd om hier mijn vragen te stellen. nu heb ik twee vragen.

1) ik zou graag via outlook op mijn mobiel mailtjes willen versturen. maar ik krijg dat maar niet aan de praat. ik kan wel een email instellen dus mijn gewone xs4all.nl maar dan heb ik twee accounts. eentje die synchroniseert met mijn outlook en eentje die download vanaf de xs4all.nl server. maar nu heb ik dus het probleem dat ik de ene keer de mailtjes binnenhaal met mijn pc en dan weer met mijn mobiel. ik wil het juist onder dezelde noemer houden. ik neem aan dat het mogelijk is, maar krijg het maar niet aan de praat. :(

2) een korte vraag. Ik heb net een TP2 en ik heb op mijn geheugenkaart een klein programmatje staan. Nu vroeg ik me af of ik ook een link/snelkoppeling kan maken in mijn start menu naar dit programma zodat ik niet elke keer via de verkenner hier naartoe hoef te gaan.

bijvoorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag 1: dezelfde noemer??

vraag 2: dat programmatje is gewoon geinstalleerd? dan kun je hem bij 'start' zetten. (dat windows start icoontje). even naar start gaan, op het +je drukken en het programma in de lijst zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige manier die ik hiervoor weet is "Total commander" gebruiken. Daarmee kan je snelkoppelingen maken.
De pocket pc versie is gratis.
Kan je hier vinden.
http://www.ghisler.com/pocketpc.htm

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik ben nu voor het eerst grote bestanden op mijn Tp2 aan het zetten en dat gaat erg traag.

Heb gekozen voor Disk drive bij het koppelen en gsm zit aan een USB2.0 poort.
SD-kaart is een SDHC Class 4 van Sandisk, dus deze zou 4MB/sec aan moeten kunnen.

Als ik de details open van het kopieer vnster, dan zie ik dat de snelheid constant net onder de 1MB/sec blijft hangen. Meer mensen die dit ervaren?

Als dat zou is dan kun je net zo goed een class2 kaart aanschaffen ipv class 4 of zelfs class 6

• Von Henkel
  • Laatst online: 11-09 17:25
Razendsnel bestanden op het kaartje zetten, is het geheugen kaartje rechtstreeks in de pc te doen, minuten worden dan seconden ;) (Via de usb kabel is namelijk de vertragende factor)

[ Voor 16% gewijzigd door Von Henkel op 13-08-2009 05:50 ]

• dobbytc
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:11
onderaan de eerste post van deze thread op XDA kan je een programmatje downloaden genaamt SD TuneUP. als het goed is moet dat het wat sneller maken

• TommyGun
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:33:
Goeiedag,

En voor die belachelijk lange trilfunctie tijdens het ontvangen van een smsje? t zou toch fijn zijn als ik mijn htc op school aan zou kunnen laten.. Nu horen ze het net zo duidelijk als mn ringtone..

Erik
Dit vraag ik me ook af, maar stiekem zijn er toch best veel minpuntjes die hopelijk weggewerkt worden.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• BasZer
@ikdeaad, bedankt zal t problemen
wat bedoel je hier precies mee?

Verwijderd

BasZer schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:50:
@ikdeaad, bedankt zal t problemen

[...]

wat bedoel je hier precies mee?
haha, wat bedoel jij precies?? (ik begrijp je vraag niet, dezelfde noemer??)

• ind0mi

ind0mi

Goeiedag,

gebruik zelf skyfire op mn tp2 voor sites met filmpjes zoals Dumpert.. dit progje is gratis te downen. ff googlen ;)

Verwijderd

Hallo mensen,

doordat mijn touch pro2 even klem heeft gezeten bij mijn voorstoel is het LCD display en het glazen touchscreen gesneuveld. Ik heb het toestel bij Hi aangeschaft. Nu zal zoiets niet onder garantie vallen. Nu heb ik op www.d2onderdelen.nl gezien dat de onderdelen bijelkaar 130 euro gaan kosten en het zelf te doen lijkt. Is dit aan te raden?

Verwijderd

Als dit goed zelf te vervangen is, zonder dat er allemaal vocht ofzoiets tussen het display kan komen, lijkt het me zeker de moeite waard voor een toestel van 600eu. Maar dit is natuurlijk precies wat je zelf wilt, je zou ook een ander kunnen kopen als de tp2 niet echt goed bevalt of iets dergelijks.. maar prijstechnisch lijkt dit me inderdaad een goede oplossing.

• BasZer
haha, tis idd beetje vaag, maar dat is het probleem ook.

ik heb op mijn pc outlook 2007 staan, en dat synchroniseert perfect met mijn mobiel. De mails die ik ontvang via mijn pc komen dus ook in de outlook van mijn mobiel. Maar nu wil ik het ook zo hebben dat als ik weg ben mijn mailtjes ook in de outlook komen van mobiel. En dat deze ook weer synchroniseert als ik 's avonds mijn telefoon in de pc steek. Natuurlijk moet dit mogelijk zijn.

Maar nu krijg ik dat niet voor elkaar. Ik kan wel een nieuw mail account aanmaken op mijn mobiel en dan komen de mailtjes ook wel binnen. Maar die kan ik dan weer niet synchroniseren.

Dus heb ik de ene helft van de mailtjes onder het outlook kopje en de anderen onder het andere email kopje. Maar ze zijn van dezelfde mailaccount.

Hoop dat je het nu begrijpt! ;)

Verder heb ik total commander gedownload en geinstalleerd. Maar ik snap nu nog niet hoe je een snelkoppeling kan maken. Iemand de gouden tip?

alvast bedankt! :)

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:20

kraats

Ik rol

BasZer schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:25:

ik heb op mijn pc outlook 2007 staan, en dat synchroniseert perfect met mijn mobiel. De mails die ik ontvang via mijn pc komen dus ook in de outlook van mijn mobiel. Maar nu wil ik het ook zo hebben dat als ik weg ben mijn mailtjes ook in de outlook komen van mobiel. En dat deze ook weer synchroniseert als ik 's avonds mijn telefoon in de pc steek. Natuurlijk moet dit mogelijk zijn.

Maar nu krijg ik dat niet voor elkaar. Ik kan wel een nieuw mail account aanmaken op mijn mobiel en dan komen de mailtjes ook wel binnen. Maar die kan ik dan weer niet synchroniseren.

Dus heb ik de ene helft van de mailtjes onder het outlook kopje en de anderen onder het andere email kopje. Maar ze zijn van dezelfde mailaccount.

Je kunt bekijken of je mailprovider IMAP ondersteunt in plaats van POP3 wat je nu gebruikt. Dan wordt de mail niet binnengehaald op je mobiel, maar blijft deze op de server van je provider staan en kun je deze vanaf verschillende plekken (PC en mobiel) raadplegen. Ik zou dan zelf de synchronisatie tussen je eigen Outlook en je mobiel niet gebruiken.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Verwijderd

ik gebruik ook outlook op mn tel en de pc, ook met die 2 kopjes inderdaad.
maar mijn pc is de server, als ik het goed zeg.
dus al mijn mailtjes ontvang ik op mijn telefoon, en als ik de pc opstart haalt ie ze daar ook binnen, dat is toch wat je wilt?
ik synchroniseer nooit iets, het komt gewoon bij beide binnen?

• Kassad

Verder heb ik total commander gedownload en geinstalleerd. Maar ik snap nu nog niet hoe je een snelkoppeling kan maken. Iemand de gouden tip?

De Outlook E-mail account op je mobiel kan alleen synchroniseren met je pc en eventueel met een exchange server (of gmail). Dit bereik je door Active Sync op je mobiel in te stellen. Wanneer Outlook op je pc ook wordt gesynchroniseerd met dezelfde bron (let op, dus niet via POP3 mail ophalen) bereik je wat jij wilt.
Jij hebt waarschijnlijk op je pc en op je TP2 een POP3 account aangemaakt. Op de TP2 zie je dat als een extra mailaccount naast Outlook E-mail. Wanneer je daarna weer met je pc synct wordt de mail die de pc heeft opgehaald met de Outlook E-mail account gesynct. Dat is volgens mij je huidige situatie.
Er is dus een belangrijk verschil tussen e-mail ophalen via POP3 en synchroniseren.
Ik gebruik zelf een Exchange server en kan dat iedereen aanraden, een account op een hosted Exchange server kost geld (ik betaal nu 30 euro per jaar geloof ik) maar is het geld absoluut waard. Niet alleen je mail wordt namelijk gesynct maar ook je contacten en je agenda.\
Je kan ook naar My Phone van Microsoft kunnen kijken, dat zou de Exchange voor particulieren moeten gaan worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Kassad op 13-08-2009 16:30 ]

• BasZer
bedankt kassad voor je info! :)

ik heb outlook nu op imap staan. nu wil ik mijn TP2 nog instellen.

ik ga dus naar 't active sync gedeelte en voeg nieuwe toe. nu voer ik daar xs4all.nl plus bijbehorende gebruikersnaam + pass in. helaas werkt dit niet (hij zegt dat hij niets heeft opgehaald). wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee het was niet Advanced Config....... niemand die me kan helpen?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je e-mail betreft, Degene die ik op m'n tel binnenhaal laat ik op de server bstaan zodat ik ze op de pc ook gewoon binnenkrijg.

Een snelkoppeling maken in total commander is als volgt.
Kies eerst voor "Twee virtuele vensters".
Ga in het ene venster de map waar je de snelkoppeling wilt, ga dan naar het 2e venster naar waar de exe staat.
Selecteer de "exe", klik op "bestand",klik op ">>>>> >" Kies "maak snelkoppeling" en bevestig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:21:
[...]

Nee het was niet Advanced Config....... niemand die me kan helpen?? :'(
Zit inderdaad ietwat op een onlogische plaats.
"Instellingen", "knoppen", tablad "verlichting".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het bellen moet ik regelmatig cijfers intoetsen (voor marktplaats, klantenservices etc.)
Iedere keer is echter mijn toetsenblok weg.. Moet je eerst weer op het telefoontje drukken, dan op toetsenblok, dan kan je pas de cijfers invoeren.
Kan je ergens hiervoor instellingen aanpassen? Zodat je altijd gewoon kan toetsen etc? Ben er niet zo bang voor dat dit perongeluk gebeurd tijdens het aan het oor houden van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds een paar dagen ook een gelukkige bezitter van een TP2 maar ik kan de htc radio maar niet werkend krijgen.
ik doe het volgende, ik download het bestand htc radio via de TP zet op de sd kaart pakt het uit en instaleer ik het via de sd maar na de inslatie zegt het dat geen ondertekende certificaat heeft.
ook heb ik power eadio geprobeert en bij die kon ik het ook niet instaleren omdat ik een oude versie MS Compact Framework heb, ik weet niet welke versie ik heb.
ik heb mijn toestel via KPN ontvangen het is een NL versie denk en ik heb ook de nieuwe rom er op gezet namelijk 1.19.404.1.
wie kan me graag helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemnand mij helpen waar ik MS NET Compact Framework 3.5 kan dowmloaden want dat heb ik nodig om andere software te downloaden, ik heb het al via windows update met de TP gedaan maar dat wil miet lukken want er kan geen verbing met de update gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:51

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:45:
kan iemnand mij helpen waar ik MS NET Compact Framework 3.5 kan dowmloaden want dat heb ik nodig om andere software te downloaden, ik heb het al via windows update met de TP gedaan maar dat wil miet lukken want er kan geen verbing met de update gemaakt worden.
Eerste hit?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 02:23:
[...]

Wat je e-mail betreft, Degene die ik op m'n tel binnenhaal laat ik op de server bstaan zodat ik ze op de pc ook gewoon binnenkrijg.
@ikdeaad bedankt voor de info. ik heb nu een mooie snelkoppeling in mijn hoofdmenu, scheelt me een hoop werk met de verkenner. :)

alleen wil ik graag mijn outlook instellen op mijn telefoon. ik dacht dat dit moest met het instellen van activesync. alleen weet ik niet welke gegevens ik daar moet invullen. iemand een idee? ik zit bij xs4all

bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door BasZer op 14-08-2009 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:43:
ik ben sinds een paar dagen ook een gelukkige bezitter van een TP2 maar ik kan de htc radio maar niet werkend krijgen.
ik doe het volgende, ik download het bestand htc radio via de TP zet op de sd kaart pakt het uit en instaleer ik het via de sd maar na de inslatie zegt het dat geen ondertekende certificaat heeft.
ook heb ik power eadio geprobeert en bij die kon ik het ook niet instaleren omdat ik een oude versie MS Compact Framework heb, ik weet niet welke versie ik heb.
ik heb mijn toestel via KPN ontvangen het is een NL versie denk en ik heb ook de nieuwe rom er op gezet namelijk 1.19.404.1.
wie kan me graag helpen.
heb je hem geinstalleerd op de telefoon zelf? je moet ook je landcode toevoegen in zo'n bestandsnaam. Geloof dat 0413 Nederland is. als je kijkt op xda-developers.com forum bij general discussion daar is een wiki met uitgebreide uitleg. Zit op mijn tp2 dus heb het zo niet bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb het via de TP gedownload en heb ook de code veranderd in 0413 maar hij geeft nog steeds dat het geen ondertekende certificaat is, wat kan ik nog anders doen om toch die radio erop te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het nu op de telefoon geinstaleert en als ik naar de radio drukt kom ik gelijk bij het start menu hij springt zelf naar het sart menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over het toestel ben ik tevreden, ik twijfelde tussen deze en de n97 rm de TP maar toen ik ze naast elkaar legde en in mijn hand had, had ik het gevoel of met de n97 speelgoed in mijn hand had.
de TP was gewoon veel en veel mooier,vooeal de resolutie van het scherm en het toersenboard maar als er een 5MP met flits en als er ook nog eens 32GB erop zat als de n97 zou deze veel poulairder zijn.
maar goed ik als ik al de dingen die ik er op kan zetten war ik wil zal ik nog tevreden zijn.
zoals de radio,de gyrator, MS NFC3.5, ITOUCH en nog vele andere software..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ayranli01, zou je voortaan de editknop willen gebruiken ipv meerdere keren achter elkaar te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raynbow bedankt voor de hulp maar als je ook uitleg kan geven hoe ik het moet instaleren zou het nog mooier zijn, je zal denken war is hij lui maar het lukt mij gewoon niet.
Ik download het via die link met mijn tp zet het de op de geheugenkaaret maar kan het niet instaleren..
Als iemand mij precies kan zeggen wat ik moet doen zal ik heel blij zijn, ik wil nogmaals zeggen dat dit geen gemak zucht is maar ik ben al dagen bezig.

Bedankt voor de hulp, ik heb de fm radio en de MSI NFC 3.5 na de hulp uiteindelijk erop kunnen zetten, en nu op volgende stappen het omdraaien van het scherm, de gevoeligheid.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is een editknop en hoe moet ik dat doen want ik ben hier helemaal nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif Dat knopje. Rechtsboven bij je post.

Overigens stellen we het ook op prijs als je op je spelling en interpunctie let. Dat is voor je mede-forummers wel zo makkelijk om je posts te kunnen lezen. Als je nog vragen hebt, stuur me dan even een DM (=persoonlijk bericht) of een email. Dan kan het hier verder ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Kassad schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 08:23:
[...]

In mijn Google Maps zie je dat hij zonder GPS fix inderdaad een positie heeft die bij mij thuis gecentreerd is op een van twee punten, met daaromheen een lichtblauwe cirkel om de onzekerheid aan te geven. Die twee cirkels overlappen net een beetje op mijn huis. Ik ga er dus van uit dat dat de twee dichtsbijzijnde UMTS masten van tmobile zijn waar ik bereik op heb, afhankelijk van de stand van de maan.

Maar mijn vraag was dus, weet iemand hoe de TP2 erachter komt waar de mast waar hij verbinding mee heeft zich bevindt? Hebben UMTS en GSM soms een feature waarbij ze in de headers meesturen dat ze staan op coordinat x en y met een range van z?
Configuratie -> Meer voor de gewone WinMob settings en dan onder Persoonlijk -> Knoppen -> tabje Verlichting.
Configuratie -> Meer, dan Persoonlijk -> Geluiden en Meldingen -> Meldingen voor details van geluiden inclusief die voor nieuw tekstbericht. WinMob trilt normaal in het ritme van wat anders de beltoon is.

-----------------------

Ik heb geprobeerd (met de normale winmob config) om een programma toe te wijzen aan de mute knop, dit is de enige die standaard als programmeerbaar staat. Deze knop start alleen niet dit programma, nog steeds. Kent iemand dit probleem? Het treedt ook op met TouchFlo3D uitgeschakeld.

----------------------

Is er een makkelijkere manier dan registryhacken om hem zo ver te krijgen dat hij op lock springt iedere keer dat ik de powerknop gebruik om het scherm uit te zetten, en als het scherm vanzelf uitgaat na de tijdsduur die daarvoor staat?

Met alleen de powerknop tussen mij en foute activatie gaat het mis. De ontdekking van de mogelijkheid om door lang ophangknop drukken op slot te gaan ondanks dat Touchflo3D aanstaat trouwens wel handig, al zou ik daar eigenlijk liever tril/bel aanhangen en lock doen zoals hierboven beschreven.

[ Voor 63% gewijzigd door Jasper Janssen op 15-08-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dit is een must have programmaatje op je TP2. Soms weet je gewoon even niet hoe een nummer heet, maar je kan het wel neuriën 8)7 . Midomi zorg ervoor dat je wel weet welk nummer het is. Neurië het wilhelmus maar eens. Werkt ook met telefoon bij speaker houden. Wel even de register aanpassing uitvoeren voor werking over 3G netwerk. Alle dank aan XDA voor vindplaats en registeraanpassing. _/-\o_ Gewoon grappig

http://htctouchpro2.wordp...midomi-for-windows-mobil/

Uitgeprobeerd op NL stock ROM, unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Jasper Janssen schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:19:
Is er een makkelijkere manier dan registryhacken om hem zo ver te krijgen dat hij op lock springt iedere keer dat ik de powerknop gebruik om het scherm uit te zetten, en als het scherm vanzelf uitgaat na de tijdsduur die daarvoor staat?
Ik gebruik hier zelf S2U2 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:58
Ik had in mijn TyTN II een optie om bij het standby gaan van mijn telefoon automatisch de data verbinding te verbreken (was volgens mij gewoon iets van WM6.1). Nu heb heb ik me suf gezocht maar ik kan het niet vinden in mijn TP2. Kan het ook niet meer nazoeken omdat ik mijn TyTN II verkocht heb.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
BasZer schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:20:
bedankt kassad voor je info! :)

ik heb outlook nu op imap staan. nu wil ik mijn TP2 nog instellen.

ik ga dus naar 't active sync gedeelte en voeg nieuwe toe. nu voer ik daar xs4all.nl plus bijbehorende gebruikersnaam + pass in. helaas werkt dit niet (hij zegt dat hij niets heeft opgehaald). wat doe ik verkeerd?
sorry, heb het druk gehad, dus late reactie. Bij active sync op je TP2 kan je niet de email gegevens van xs4all invullen tenzij xs4all een exchange server heeft (en die hebben ze niet voor consumenten). Je hebt een (hosted) exchange account nodig, of probeer de gmail optie die ik in mijn vorige post gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Leenroc
  • Laatst online: 09-12-2024
[afbeelding]
Deze knop sluit alle actieve programma's behalve de exclusive tasks.

Ik ben de knop rechtsboven kwijt.
Kan ik deze op de 1 of andere manier terug toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper Janssen schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:19:
[...]

In mijn Google Maps zie je dat hij zonder GPS fix inderdaad een positie heeft die bij mij thuis gecentreerd is op een van twee punten, met daaromheen een lichtblauwe cirkel om de onzekerheid aan te geven. Die twee cirkels overlappen net een beetje op mijn huis. Ik ga er dus van uit dat dat de twee dichtsbijzijnde UMTS masten van tmobile zijn waar ik bereik op heb, afhankelijk van de stand van de maan.

Maar mijn vraag was dus, weet iemand hoe de TP2 erachter komt waar de mast waar hij verbinding mee heeft zich bevindt? Hebben UMTS en GSM soms een feature waarbij ze in de headers meesturen dat ze staan op coordinat x en y met een range van z?

[...]

Configuratie -> Meer voor de gewone WinMob settings en dan onder Persoonlijk -> Knoppen -> tabje Verlichting.

[...]

Configuratie -> Meer, dan Persoonlijk -> Geluiden en Meldingen -> Meldingen voor details van geluiden inclusief die voor nieuw tekstbericht. WinMob trilt normaal in het ritme van wat anders de beltoon is.

Hier kom ik niet uit, wat bedoel je precies??

-----------------------

Ik heb geprobeerd (met de normale winmob config) om een programma toe te wijzen aan de mute knop, dit is de enige die standaard als programmeerbaar staat. Deze knop start alleen niet dit programma, nog steeds. Kent iemand dit probleem? Het treedt ook op met TouchFlo3D uitgeschakeld.

----------------------

Met alleen de powerknop tussen mij en foute activatie gaat het mis. De ontdekking van de mogelijkheid om door lang ophangknop drukken op slot te gaan ondanks dat Touchflo3D aanstaat trouwens wel handig, al zou ik daar eigenlijk liever tril/bel aanhangen en lock doen zoals hierboven beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:45:
Raynbow bedankt voor de hulp maar als je ook uitleg kan geven hoe ik het moet instaleren zou het nog mooier zijn, je zal denken war is hij lui maar het lukt mij gewoon niet.
Ik download het via die link met mijn tp zet het de op de geheugenkaaret maar kan het niet instaleren..
Als iemand mij precies kan zeggen wat ik moet doen zal ik heel blij zijn, ik wil nogmaals zeggen dat dit geen gemak zucht is maar ik ben al dagen bezig.
Die .msi installer moet je uitvoeren op je computer. De volgende keer dat je dan je TP2 aansluit op je computer wordt .NET Compact Framework 3.5 via ActiveSync geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:11
Hard-spl komt eraan! Over een week zou ie er moeten zijn en eind augustus kunnen we rommetjes gaan downloaden.

Hopelijk is de mijne dan terug want ik moet het ding terugsturen naar gsmweb :/ De backcover laat veels te makkelijk los dus ik heb vaak 2 onderdelen in de handen als ik hem uit de broekzak haal. Niet echt geweldig dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

thecompany schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 01:57:
Hard-spl komt eraan! Over een week zou ie er moeten zijn en eind augustus kunnen we rommetjes gaan downloaden.

Hopelijk is de mijne dan terug want ik moet het ding terugsturen naar gsmweb :/ De backcover laat veels te makkelijk los dus ik heb vaak 2 onderdelen in de handen als ik hem uit de broekzak haal. Niet echt geweldig dus
goed nieuws!! Na m'n vakantie dus mooie/snelle/stabiele custom roms! _/-\o_ hoop ook met windows mobile 6.5 dan..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

SpeakerPhone werkt nu op de Touch Pro 2. Met dit programma kun je instellen dat hij bij het opnemen van gesprekken automatisch de luidspreker aanzet. Handig voor in de auto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 07-09 13:18
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:36:
ik heb het nu op de telefoon geinstaleert en als ik naar de radio drukt kom ik gelijk bij het start menu hij springt zelf naar het sart menu.
Dit had ik ook, en heb dat opgelost door de bestandsnaam van die .exe te veranderen. Het gaat om "FM radio.0413.exe" welke zich (na het installeren op het apparaat zelf, niet op de sd kaart) in de windows map bevind. FMRadio.exe.0413.mui moet het worden, en daarboven staat dan als het goed is nog een 'normale' FMRadio.exe.

Het enigste probleem wat ik heb met de radio, is dat ik slecht ontvangst heb, kan dit liggen aan mijn eigen koptelefoon die eraan hangt? Niet de bijgeleverde dopjes..
ind0mi schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:12:
[...]
goed nieuws!! Na m'n vakantie dus mooie/snelle/stabiele custom roms! _/-\o_ hoop ook met windows mobile 6.5 dan..!
Oh, ik vind de huidige rom juist best stabiel en fijn, heb nog geen custom gevalletje nodig, behalve dan misschien voor onderstaande problemen ;)

Verder heb ik ook nog een aantal andere vragen die ik ook al op XDA gesteld heb, maar daar hebben ze me nog geen antwoord kunnen geven.

[1] GPS, Ik heb alle gps tweaks toegepast van het xda forum en heb TomTom 7 - v7.910.9185, met Western Europe 1GB 815.2024 kaart, geïnstalleerd. Ik krijg echter geen gps verbinding met tomtom, dat heb ik ook nooit gehad. Ook heb ik quickGPS geprobeerd, maar ook dat werkte niet. In google maps krijg ik eveneens geen fix..

[2] Bij mijn oude htc touch kon ik boven op het battarij icoontje drukken om zo de status van de batterij te bkijken. Nu krijg je het 'meldingen' scherm, wat best een fijn scherm is, maar niet om je batterijstatus te bekijken. Ik wil graag mijn batterij status in 1 of 2 'aanrakingen' kunnen zien.

[3] In opera moet ik soms meerdere malen op links of thumbnails klikken voordat hij de link volgt. Ook is het soms lastig om een formulier in te vullen omdat je meerdere malen moet drukken voordat ik een veld ik kan vullen. Daarnaast is het ook niet mogelijk tekst te selecteren op een website?

[4] Ik wil bij mijn sms of email inbox, met het touchscreen meerdere emails/smsjes selecteren, hoe maak ik dat mogelijk? want nu scrolled hij namelijk en moet je bij menu -> berichten selecteren zijn..

[5] de tp2 heeft een vette facebook integratie, maar is/wordt dit mogelijk met hyves? Dat zou super zijn aangezien je dan gelijk alle profiel foto's hebt van je contactpersonen.

[6] de TP2 slaat contactpersonenfoto's op in een groter formaat als outlook dat doet. Wanneer je met je TP2 dus een foto instelt komt deze wel in high-reso in outlook, maar omgekeerd cropped outlook hem altijd naar 72x72px, hierdoor is hij op de TP2 onscherp bij het contactpersonen scherm, aangezien daar foto's staan van 250x250px ofzo

[7] Ik heb het 'instellingen' icoontje verwijderd bij het start menu, hoe krijg ik deze terug? Deze staat namelijk niet in de lijst bij alle programma's.

[8] Waar is 'audio manager' heen? Hij draait altijd op de achtergrond heb ik het idee, terwijl ik het op mijn oude touch fijn vond om deze met een hardware button op te roepen. Ook ideaal wanneer je ergens 'ver weg' op je telefoon zat, in 1 of ander menu, en je een andere track aan wilde zetten. Is het mogelijk om dit weer als aparte applicatie op te roepen?

[9] En de laatste vraag: die licht-sensor, welke het scherm dimt wanneer je de telefoon tijdens het bellen aan je hoor houdt, is het mogelijk om dit altijd te activeren? Lijkt me makkelijk voor wanneer de telefoon in je broekzak stopt en dergelijke.

EDIT: en dit is misschien nog wel een makkelijk progje voor vele; het roept een menu van 12 iconen op wanneer je de powerknop 2 sec. inhoudt. Hiermee kan je ook een soft-reset doen (scheelt met het er afhalen van je batt.cover), of 1 van de andere 11 taken.

EDIT 2: de panorama camera modus maakt een foto's op een lage resolutie als iemand dat was opgevallen, op het forum van XDA hebben ze daar een oplossing voor gevonden.

[ Voor 12% gewijzigd door brentnl op 17-08-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eej allen vakantiegangers of net als mij weer ant werk...
IK heb de touch pro 2 een aantal maanden en naar volle tevredenheid. Sinds een kleine week is er iets geks aan de hand. Af en toe heeft ie geen service meer, als je dan opnieuw aanmeldt geeft ie soms aan dat ie geen simkaart heeft. Als je de telefoon compleet uit en aan doet werkt het allemaal weer naar behoren. ZIjn er meer mensen wie dit probleem bekend in de oren vinden klinken? Zover ik weet is ie niet gevallen of andersoortige dingen gehad..

Thanx voor evt reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog met de volgende probleempjes..

1) Tijd geleden heb ik Spike's_ MicNeo_TaskBar_Varient_3_v2 geïnstalleerd. Nu kreeg ik vandaag, terwijl de batterij nog 40-50% was, een melding dat de batterij bijna leeg was. Op dat moment stond er ook in beeld dat de batterij 0% was. Dit heb ik vandaag nu een paar keer gehad (ook na een softreset).

2) Als ik een sms ontvangen en in het TF3D op de sms klik om hem vervolgens via het chat overzicht beantwoord komt hij soms niet aan. Telefoonnummers heb ik in mijn mobiel staan als +316......... Kijk ik na het beantwoorden bij verzonden berichten dan staat er vaak 316........De + is dus verdwenen door het beantwoorden en de sms is dus niet aangekomen. Ik moet dus iedere keer intypen aan wie de sms verzonden moet worden.

Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@deding
1 Het lijkt er wel heel erg op dat je gps ontvanger domweg niet werkt.

2 Zet de notification manager weer gewoon

HKLM\Services\NOTIFICATIONMANAGER\Flags. It should be 0 by default - change it to 4. This stops the HTC notification manager running and restores the default WM functionality.

3 etc Weet ik ook niet......... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:12:
Ik zit nog met de volgende probleempjes..

1) Tijd geleden heb ik Spike's_ MicNeo_TaskBar_Varient_3_v2 geïnstalleerd. Nu kreeg ik vandaag, terwijl de batterij nog 40-50% was, een melding dat de batterij bijna leeg was. Op dat moment stond er ook in beeld dat de batterij 0% was. Dit heb ik vandaag nu een paar keer gehad (ook na een softreset).

2) Als ik een sms ontvangen en in het TF3D op de sms klik om hem vervolgens via het chat overzicht beantwoord komt hij soms niet aan. Telefoonnummers heb ik in mijn mobiel staan als +316......... Kijk ik na het beantwoorden bij verzonden berichten dan staat er vaak 316........De + is dus verdwenen door het beantwoorden en de sms is dus niet aangekomen. Ik moet dus iedere keer intypen aan wie de sms verzonden moet worden.

Komt iemand dit bekend voor?
ja, mij! ik heb idd 2x gehad dat de sms niet aangekomen is.. na het lezen van je bericht ben ik net ff gaan kijken, en inderdaad mist er gewoon het +je!! je bent dus niet de enige maar lastig is het zeker.

Ik heb btw dezelfde toolbar, nooit problemen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires mogen hier besproken worden. Hier worden reacties over accessoires verwijderd!
Levertijden en abonnementen mogen hier besproken worden.