Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:37:
Ik draai nu sinds gister de officiele WWE 6.5 rom van HTC en zover tevreden.

Enige waar ik me aan stoor is het weer update. Ik ben nu al 3uur in Hilversum en nog geeft hij mijn woonplaats aan op het Home scherm.

Bij settings heb ik ingesteld dat hij automatisch moet updaten, maar welke interval gebruikt hij hier dan voor? dit mag van mij wel sneller als 3uur+ namelijk.
Ik heb hetzelfde als jij...als ik naar de HERO kijk dan gaat die wel mooi automatisch updaten. Ik had hier trouwens al melding van gemaakt hier, dat het bij de SENSE versie van TOUCH PRO II niet goed werkt.
Handmatig updaten werkt prima..

Als ik met de HERO naar Geldrop ga dan staat daar meteen de juiste plaats en het weer wordt ook geupdate. Bij mijn TPII helaas niet met WM6.5 en SENSE...

Ben benieuwd of dat bij de HD2 wel werkt, want ik ben van plan die ook aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
JudgeTreve schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:16:
[...]

Ik heb hetzelfde als jij...als ik naar de HERO kijk dan gaat die wel mooi automatisch updaten. Ik had hier trouwens al melding van gemaakt hier, dat het bij de SENSE versie van TOUCH PRO II niet goed werkt.
Handmatig updaten werkt prima..

Als ik met de HERO naar Geldrop ga dan staat daar meteen de juiste plaats en het weer wordt ook geupdate. Bij mijn TPII helaas niet met WM6.5 en SENSE...

Ben benieuwd of dat bij de HD2 wel werkt, want ik ben van plan die ook aan te schaffen.
das toevallig, kom ook uit geldrop! :P maarre me broertje heeft de hero en het klopt ja bij hem verandert dat, maar ik wist niet dat de touchpro2 dit ook kon.. volgens mij ligt het aan android?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
rohit schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:22:
[...]

das toevallig, kom ook uit geldrop! :P maarre me broertje heeft de hero en het klopt ja bij hem verandert dat, maar ik wist niet dat de touchpro2 dit ook kon.. volgens mij ligt het aan android?
Met de ROM update van Windows Mobile 6.5 komt dat ook mee. Dan krijg je hetzelfde als bij de HERO.
Je krijgt trouwens ook die leuke weer animaties over het hele scherm...(zie filmpje HD2).
Ik vind het wel jammer dat dat niet werkt, die auto update van het weer en de plaats waar je bent.
We'll see...misschien komt er nog een fiksje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ginz schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:11:
Topic gaat vanavond op slot, iemand mag een nieuw deel maken.

Niet een simpele copy/paste van reeds bestaande topic, maar graag een eigen gemaakte versie.
Zoals afgesproken met Ginz maak ik uiterlijk zondag een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi
Volgens deze site is windows 6.5beschikbaar oop de htc site:
http://www.portablegear.n...5_updates_beschikbaar.htm
Maar ik zie hem nergens?
En als ik mij telefoon aansluit op de pc dan ziet hij alleen de geheugenkaart.
Windows mobile center zegt dat er geen telefoon connected is:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:29:
Hoi
Volgens deze site is windows 6.5beschikbaar oop de htc site:
http://www.portablegear.n...5_updates_beschikbaar.htm
Maar ik zie hem nergens?
Nederlandse Rom update is er nog niet, dus dat is nog even wachten.

Wat betreft de aansluiting. Zodra je de telefoon aansluit krijg je als het goed is een soort keuze veldje te zien, waarbij je kan kiezen tussen 3 opties: Activsyn, discdrive en modem. In dit keuze menuutje moet je dan activesync indrukken en dan zou de telefoon via activesync moeten synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:29:
Hoi
Waarschijnlijk heb je bij de eerste keer dat je je telefoon hebt verbonden met je PC een keuze gemaakt dat de telefoon als een soort externe drive wordt gezien. Hier had je dus Activesync moeten kiezen.

Op je telefoon kan je wel ergens instellen dat dit wordt overruled als je de volgende keer connectie maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah klopt idd,heb het gefixt thnx.
Dan heeft die andere site niet helemaal correcte info over windows 6,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:57:
[...]

Zoals afgesproken met Ginz maak ik uiterlijk zondag een nieuwe :)
Niet om brutaal te doen, maar waarom een topic op slot gooien, voordat een vervolgdeel geopend is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JudgeTreve schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:27:
[...]

Met de ROM update van Windows Mobile 6.5 komt dat ook mee. Dan krijg je hetzelfde als bij de HERO.
Je krijgt trouwens ook die leuke weer animaties over het hele scherm...(zie filmpje HD2).
Wek vooral geen valse verwachtingen... ;)
Die weer animaties over je hele scherm zitten alleen in Manila 2.5/2.6, niet in de 2.1 die met de ROM update geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
JBS schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:29:
[...]
Wek vooral geen valse verwachtingen... ;)
Die weer animaties over je hele scherm zitten alleen in Manila 2.5/2.6, niet in de 2.1 die met de ROM update geleverd wordt.
Nou wil ik niet teveel zeggen maar ik heb op mijn Touch Pro II, na de update van de HTC site voor de 6.5 WWE ROM...weer animaties over mijn hele home screen...de wolken vliegen van links naar rechts over het volledige home screen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Kan iemand mij vertellen hoe ik een snelkoppeling in het Start -> Alles overzicht krijgt? Ik mis er namelijk een applicatie die ik geinstalleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:16
SaphuA schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:08:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een snelkoppeling in het Start -> Alles overzicht krijgt? Ik mis er namelijk een applicatie die ik geinstalleerd heb.
Druk op start, alles, verkenner, blader naar het programma, het programma aanklikken en vasthouden, kopieren,
blader naar Windows (op het telefoon geheugen), startmenu, programma's, menu, bewerken, snelkoppeling plakken.
Nu moet je alleen nog even de bestandsnaam aanpassen want het heet nu Snelkoppeling ...... .
En eventueel met een hoofdletter beginnen, dan komt het op alfabetische volgorde. Als je met een kleine
letter begint dan komt het programma pas na de hoofdletter Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:40
Ligt het aan mij of is de batterij-duur ook geoptimaliseerd? Met 6.1 moest ik zeker wel om de twee dagen opladen en nu na 3 dagen staat de batterij nog op 30% :) Verder normaal gebruikt; af en toe bellen, internetten etc.

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
JudgeTreve schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:07:
[...]

Nou wil ik niet teveel zeggen maar ik heb op mijn Touch Pro II, na de update van de HTC site voor de 6.5 WWE ROM...weer animaties over mijn hele home screen...de wolken vliegen van links naar rechts over het volledige home screen... ;)
Hier ook, me NL versie geflashed met HardSPL en dan de officiele WWE rom gedownload en geinstalleerd. Het begin scherm is ineens erg bewolkt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ,WAAR halen jullie dan die upgraden nl versie 6.5 vandaan van de htc site ,want ik ziet hem nog steeds niet 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ,WAAR halen jullie dan die upgraden nl versie 6.5 vandaan van de htc site ,want ik ziet hem nog steeds niet 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:45:
goed lezen.. niemand heeft het hier over de nl update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:22

Audione0

Strijdt der titanen

Voor de mensen die een beetje lui zijn om te zoeken, of misschien niet de kennis hebben.. 8)

XDA HardSPL zelf zoeken!

Linkje voor WWE rom (win 6.5 )
http://htcpedia.com/ruu_r...c-rhodium-rom.html?page=1 (Login verplicht _/-\o_ )

En nou nie meer seiken! O-)

Groet!

[ Voor 26% gewijzigd door Audione0 op 18-10-2009 16:27 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Audione0 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:55:
[...]

[...]

Voor de mensen die een beetje lui zijn om te zoeken, of misschien niet de kennis hebben.. 8)

Linkje voor Hard SP:
Doe nou niet linken naar XDA, dat mag hier niet.

[ Voor 9% gewijzigd door JBS op 18-10-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:22

Audione0

Strijdt der titanen

JBS schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:13:
[...]
Doe nou niet linken naar XDA, dat mag hier niet.
Ow ok!

sorry!

Edit: aangepast!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Weet iemand hoe een 'device' PIN bij startup kan worden ingesteld? (wwe 6.5 rom)

Het toestel vraagt nu bij startup wel om een Sim PIN, maar als je op cancel drukt start het apparaat vrolijk op en kun je alleen niet bellen/internetten.. e-mail, agenda etc zijn wel gewoon in te zien.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eff de engelse versie erop gezet,maar is het wel mogelijk zogauw de nederlandse versie van 6.5 uit is om die er weer op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:55:
Ik heb ook eff de engelse versie erop gezet,maar is het wel mogelijk zogauw de nederlandse versie van 6.5 uit is om die er weer op te zetten?
ja is mogelijk mar je hebt wel hard spl erop dan ;) dus als je hem terug stuurt naar htc zou ik wel de originele spl erop zette. niet dat ze er altijd naar kijken maar je weet maar nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:02:
[...]

ja is mogelijk mar je hebt wel hard spl erop dan ;) dus als je hem terug stuurt naar htc zou ik wel de originele spl erop zette. niet dat ze er altijd naar kijken maar je weet maar nooit!
Ok bedankt,
Maar die hard spl mag dus niet?
En dan heb je geen garantie ofzo,want wat als je hem nie tmeer aankrijgt en dan op moet sturen.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires mogen hier besproken worden. Hier worden reacties over accessoires verwijderd!
Levertijden en abonnementen mogen hier besproken worden.